کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

17 نشانه‌ مردانی که قصد ازدواج دارند

نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند؟
3.6/5 - (27 امتیاز)

ویژگی مردانی که قصد ازدواج دارند!

وقتی که در یک رابطه عمیق با شخصی قرار دارید و عاشق یکدیگر هستید هیچگونه جای تعجبی ندارد که یک تصویر از آینده ای با یکدیگر داشته باشید. ممکن است تصور کنید که با او زیر یک سقف خانواده خود را تشکیل می دهید. اما در اینجا یک سوال وجود دارد: از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج با ما دارد؟ ممکن است که تصور کردن آینده با یکدیگر فقط مربوط به شما باشد و شخص مقابلتان هیچگونه فکر و خیالی برای تشکیل یک زندگی با شما نداشته باشد. در ادامه این پست همراه ما باشید تا نشانه های مردی که شدیدا خواهان ازدواج با شما است را بگوییم.

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد

ممکن است حتی در یک رابطه طولانی مدت با یک پسر نباشید ولی از همین الان او به فکر تشکیل زندگی با شما باشد. به همین خاطر نیاز است تا خصوصیاتی که نشان می دهد یک مرد قصد ازدواج با شما را دارد بدانید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 17 نشانه‌ مردانی که قصد ازدواج دارند با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. برای آینده برنامه ریزی می کند

یکی از خصوصیات اخلاقی بارز مردها این است که اگر موضوعی آن ها را معذب بکند به هیچ عنوان درباره آن صحبت نمی کنند. اما وقتی که یک مرد درباره آینده و نقشه هایش با شما صحبت می کند، تا حد زیادی می توان احتمال داد که او برای شما هم نقشی در آن آینده در نظر گرفته است و می خواهد نظر شما را نیز درباره آن بداند ولی در مقابل کسانی که قصد ازدواج ندارند به هیچ عنوان درمورد آینده صحبت نمی کنند. و اگر شما نیز بحث آن را پیش بکشید سعی می کنند که موضوع صحبت را عوض کنند و از جواب دادن به سوال های شما سرباز می زنند.

مشخصه مردانی که قصد ازدواج دارند؟

2. شما را به مراسم های مختلف دعوت می کنند

وقتی که شما را به مهمانی های مختلف و دورهمی های دوستانه و خانوادگی دعوت می کند معنایش این است که می خواهد شما دو نفر بیشتر در کنار هم دیده بشوید. و می خواهد شما را به خانواده و دوستانش معرفی بکند. این یعنی از نظر او رابطه شما یک رابطه جدی است و دوست دارد که وارد مرحله ای جدیدی بشوید، مرحله ای که اگر به خوبی پیش برود امکان دارد به ازدواج ختم شود.

3. وقت شناس است

یکی از واضح ترین مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد این است که هیچ وقت شما را معطل نمی کند! او همیشه وقت شناس است. وقتی که به طور جدی به شما فکر بکند به هیچ عنوان دوست ندارد سر مسائل کوچک از او دلخور بشوید و حتی اگر نتواند سر موقع به قرار برسد به شما خبر می دهد و عذرخواهی می کند.

4. سعی می کند که تماسش را بیشتر کند

مردانی که قصد ازدواج ندارند معمولا سعی می کنند رابطه شان را در یک سطح نگه دارند و از ارتباط بیشتر اجتناب می کنند. ولی در مقابل مردانی که قصد ازدواج دارند سعی می کنند که از هر طریقی با شما ارتباط برقرار کنند. ممکن است دائما به شما پیام بدهند و یا اینکه از شما بخواهند بیشتر همدیگر را ببینید. اگر این نشانه ها را متوجه شدید می توان گفت تا حد زیادی مرد شما اهل زندگی است و می توان به آینده مشترک با او فکر کرد.

5. دلش برای شما تنگ می شود

یکی از راه های تشخیص قصد ازدواج میزان دلتنگی پسر برای شماست! اما توجه داشته باشید که پسری که قصد سوء استفاده دارد نیز خیلی اظهار دلتنگی می کند. اما از کجا باید بفهمیم که این دلتنگی واقعی است یا نه. پسری که واقعا دلتنگ شما باشد هیچ فرصتی را برای صحبت کردن با شما و یا دیدن شما از دست نمی دهد. حتی شاید برخی از برنامه ها و قرارهایش جابه جا یا کنسل کند تا بتواند چند دقیقه ای را با شما بگذراند. او همیشه در مورد قرارهایش به شما قول می دهد و سرحرفش هست. ولی در مقابل اگر دیدید که فقط ابراز دلتنگی می کند و در مقابل هیچ کار دیگری انجام نمی دهد مطمئن باشید که دروغ می گوید و نیتش چیز دیگری است.

چرا بعضی مردها میلی به ازدواج ندارند؟

6. تنها شما را می بیند

مردانی که قصد ازدواج دارند برایشان فرقی نمی کند که تنها باشید و یا با یک جمع بیرون رفته باشید، آن ها در همه حال فقط به شما توجه می کنند. او کاری نمی کند که حس حسادت شما تحریک شود و یا اینکه به حسش نسبت به خودتان شک کنید. ولی در مقابل مردانی که قصد ازدواج ندارند به احتمال زیاد همیشه به دنبال یک نفر دیگر هستند به همین خاطر وقتی در جمع قرار بگیرید متوجه خواهید شد که حواسشان پیش شما نیست و دائما بقیه دخترها را زیر نظر می گیرند.

7. به فکر مستقل شدن است

شاید هنوز پسری که شما با او هستید مستقل نباشد و یا حتی در سنی نباشد که بخواهد به استقلال برسد. ولی اگر می خواهید بفهمید که او شما را برای آینده اش در نظر گرفته است یا خیر می توانید از تلاش او برای رسیدن به استقلال به این موضوع پی ببرید. یکی از راه های تشخیص قصد ازدواج یک پسر بیشتر شدن تلاش او برای به دست آوردن پول و موقعیت اجتماعی بهتر است. زیرا او سعی می کند تا شرایطی را فراهم بکند تا بتوانید در کنار هم زندگی کنید.

8. با شما درد و دل می کند

وقتی که یک پسر در مورد مسائل مختلفی که برایش پیش می آید و از مشکلات و سختی هایش به شما می گوید. به این معنی است که به شما اعتماد دارد و مطمئن است که از روی حرف هایی که به شما می زند او را قضاوت نمی کنید.

اگر می بینید که یک پسر هیچ گاه از مشکلاتش به شما نمی گوید و همیشه سعی می کند که همه چیز را خوب جلوه دهد مطمین باشید که به شما برای ازدواج فکر نمی کند. زیرا در تمام این مدت فقط می خواهد ظاهرسازی کند.

مردانی که نباید به ازدواج با آنها حتی فکر کنید؟

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 17 نشانه‌ مردانی که قصد ازدواج دارند با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

9. در مشکلات و سختی ها پا پس نمی کشد

مطمئنا در هر رابطه ای مشکلات و اختلاف نظرهایی وجود دارد. دوست پسری که قصد ازدواج ندارد بدون شک از این مشکلات شانه خالی می کند و هر دفعه که بخواهید در مورد آن ها صحبت کنید سعی می کند موضوع را عوض کند و یا خیلی واضح به شما می گوید که هنوز به صورت جدی به این رابطه نگاه نمی کند که بخواهد برای مشکلاتش خودش را ناراحت کند.

10. به علایق شما اهمیت می دهد

کسانی که قصد ازدواج ندارند معمولا فقط به علایق خودشان دقت و توجه می کنند و اصلا حتی از شما درباره ی آن ها نمی پرسند. به طور مثال اگر خودشان طرفدار رستوران خاصی باشند نظر شما هیچ اهمیتی ندارد و هربار شما را به آن جا می برد.

11. حسود است

بله درست شنیدید! یکی از مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد حسادت ورزیدن است. او از اینکه با پسر دیگری گرم بگیرید و یا این که بیشتر وقت خود را با دوستانتان بگذرانید حسادت می کند و همیشه سعی می کند با بهانه گیری های مختلف وقتی را که با او می گذرانید بیشتر کند.

12. همین الان هم همانند یک شوهر با تو رفتار می کند

اگر از من بپرسید که چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج هست یا دوستی؟ من به شما می گویم باید این موضوع را از نحوه رفتار او بفهمید. بسیاری از اوقات مردها وقتی به کسی تمایل دارند و آینده خود را با او تصور می کنند، سعی دارند از همین الان نیز با او همانند یک همسر برخورد کنند و وظایف خودشان را چیزی بیشتر از یک دوست پسر معمولی می دانند. آن ها طوری رفتار می کنند که شما متوجه شوید مرد زندگی هستند.

به کدام مرد نباید دل بست؟

13. از کلمه ی «ما» استفاده می کند

وقتی سعی می کند با گفتن کلمه «ما» خودش و شما را یک زوج نشان دهد باید متوجه شوید که این موضوع یکی از نشانه ها مردی که قصد ازدواج دارد می باشد. او هرگاه بخواهد درباره ی آینده صحبت کند و یا برنامه خاصی داشته باشد همیشه شما را نیز در نظر می گیرد و از ما استفاده می کند.

15. در کنار شما بسیار راحت است

زندگی واقعی همانند داستان های رمانی که شنیده اید نیست! در این داستان ها مردها همیشه به صورت یک جنتلمن واقعی ظاهر می شوند و همیشه دارای ظاهری آراسته و مرتب هستند. ولی اگر بخواهیم روراست باشیم در زندگی واقعی چنین خبری نیست مگر در یک جا، آن هم زمانی که بخواهیم خصوصیات مردانی که قصد ازدواج ندارند را بیان کنیم. اینگونه مردها همیشه سعی می کنند که پرستیچ خود را حفظ کنند و اصلا در کنار شما راحت نیستند. در مقابل کسی که شما را پذیرفته باشد در کنار شما بسیار راحت است به طوری که اجازه می دهد حتی او را در حالت برهم ریخته نیز ببینید و سعی نمی کند در کنار شما تصویری دروغین داشته باشد. اگر شما هم به ازدواج کردن به این مرد فکر می کند تبریک می گویم او هم چنین نظری دارد.

15. در مورد ازدواج جک تعریف می کند

یکی از نشانه های مردی که قصد ازدواج دارد این است که سعی می کند به صورت غیر مستقیم در مورد ازدواج با شما صحبت کند. این موضوع بیشتر در مورد مردهایی صادق است که خجالتی هستند و نمی توانند مستقیم در مورد موضوع ازدوج با شما صحبت کنند، به همین خاطر سعی می کنند با تعریف کردن جک هایی در مورد موضوع ازدواج بحث را به آن سمت بکشند.

16. نظر شما برای او مهم است

وقتی که در مورد ظاهر او نظری می دهید سعی می کند هر طور که شده آن را عملی کند. به طور مثال وقتی که به او می گویید دوست دارید بیشتر پیراهن آبی بپوشد دفعه بعد که با شما بیرون می آید سعی می کند مطابق میل شما لباس بپوشد. اما مردانی که قصد ازدواج ندارند حتی سعی نمی کنند که به موزیک مورد علاقه شما گوش دهند!

17. صراحتا به شما می گوید که قصد ازدواج دارد

و در نهایت چیزی که مشخص است بارز ترین نشانه این که یک مرد می خواهد با شما ازدواج کند این است که او به شما پیشنهاد ازدواج بدهد! وقتی که به طور جدی به شما می گوید که حاضر است تا بقیه زندگی اش را با شما بگذراند و آماده است تا یک زندگی را با تعهد شروع کند آن جا شما باید به طور جدی در مورد ازدواج با این مرد فکر کنید زیرا او از طرف شما آنقدر مطمئن است که حاضر شده است به شما پیشنهاد ازدواج بدهد.

سوالات متداول

چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی؟

در رفتار مردان بالغی که به دنبال رابطه جدی و هدفمند هستند یک سری ویژگی های رفتاری و شخصیتی خاص وجود دارد که اکثر آن ها به سادگی قابل تشخیص هستند و اگر احساسات فرد بر منطق او غلبه نداشته باشد میتواند به سادگی بفهمد که قصد مرد مقابل او ازدواج است یا دوستی .

تشخیص قصد ازدواج چگونه است؟

شما نیاز دارید که ویژگی های مردانی که قصد ازدواج دارند را بشناسید که اکثر این ویژگی ها در مطالب فوق ذکر شد ، سپس با آنالیز منطقی طرف مقابل ببینید که آیا اکثریت ویژگی های ذکر شده در رفتار او و رابطه شما مشاهده میشود یا خیر .

خصوصیات مردانی که قصد ازدواج دارند؟

این مردان شما را در اولویت قرار میدهند ، شما را از اطرافیان خود پنهان نمیکنند ، نسبت به شما بی تفاوت نیستند و به هر آنچه که به شما مربوط است واکنش نشان میدهند ، به طور مرتب با شما تماس برقرار میکنند و به دیدار با شما اهمیت میدهند ، مواضع و خط قرمز های خود را در مورد زندگی مشترک گوشزد میکنند ، سعی میکنند دیدگاه شما نسبت به مسائل مهم را بفهمند و … .

تفاوت بین دوست پسر معمولی با مردی که قصد ازدواج دارد؟

دوست پسر معمولی هرگز جدی از اهداف و آینده رابطه صحبت نمیکند ، سر مسائل کوچک حرف از جدایی میزند ، برای معرفی شما به خانواده اش بهانه می آورد ، سعی نمیکند مستقل شود و … .

نشانه های پسری که قصد ازدواج ندارد؟

این نشانه ها نقطه مقابل نشانه های پسری که قصد ازدواج دارند هستند . این نشانه ها به راحتی در فرد مقابل خود را نشان میدهند.

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره از ازدواجبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

براي مشاوره در زمينه 17 نشانه‌ مردانی که قصد ازدواج دارند

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 17 نظر:

  1. من تا حالا روم نشده درمورد آینده و ازدواج باهم حرفی بزنم از رفتار اونم هیچی نمی‌فهمم چیکار کنم ولی بیشتر نشانه ها که ازدواجه رو داره

  2. این چیزهایی که گفتین دائم زنگ میزنه و فلان خواستم بگم واقعا مزخرف هست هیچ پسری انقدر بیکار نیست که دائم زنگ بزنه به یه دختر اصلا خیلی زنگ بزنه من به عنوانه یه دختر این پسر رو رومخ میدونم تموم میکنم چون منم احتیاج به تمرکز دارم خواستم بگم این مورد هایی که گفتین رابطه دوستی برای افراده تینیجر هست نه دوتا ادم بالغ مثلا الان دوست پسره من تجارت میکنه و روی پروژه ژنتیک کار میکنه یه همچین ادمی رو من چطور باید انتظار دائم زنگ زدنش رو داشته باشم چون مسخره اس چون کارش خیلی شلوغه طوری که یکشنبه 12 شب رفت خونه و تونست بخوابه من نخواستم ولی خودش برام عکس فرستادخواستم بگم همه عینه هم نیستن شخصیت ها متفاوت هست همه یه شکل نیستن بیخود نرینین تو رابطه هاتون

  3. سلام من با پسری ک ۳ سال ازم بررگتره دوست هستم حدودا ۳ ساله خیلی خوبه خانوادش مبدونن اشنا هستن ولی وفتی ازش مبپرسم کی میای خواستگار دارم میگه من نمیدونم کی شرایطمو اوکی میکنم درصورتی ک معلم هست و ماسین داره بهش گفتم خواستکار دارم با بعص و ناراحتی گفت ببین با کدوم خوشبختی اینو شنیدم شک کردم و همش میگه بمون من درستش میکنم ولی نمیدونم کی میام کی اوگی میکنم ۲۲ سالشه معلم هست راهنماییم کنید لطفا

  4. سلام من ی دختر ۱۴ ساله هستم رلم ۱۹ سالشه الان ۵ ماه باهمیم باهم بحثمون شدعح ول هیچ وقت کشش نمیده میگع فدای سرت تموم شد درصورتی ک مقصر منم و خدمم میدونم مقصر خدمم ول اون هیچ وقت کشش نمیده واینکه اصلا اصلا مثل بقیع پسرای ۱۹ ساله نیست خیلییییی خصوصیاتش فرق داره خیلی مغرور و اهل زندگیه خودش کار میکنع هیچ وقت از بواش پول نمیگیره همیشه عم میگع ک من ط رو واس آیندم وووووو میخام و اینکه در باره آیندش با من کامللللل برنامه ریزی کرده مامانشم با اینکه پسرش بای دختر باشه مخالفه ول ب مامانش گفتع ک اینو جدی میخام مامانش عم اوکی اوکی با مامانش عم حرف زدم اکثرا این خصوصیات عم دارع و اینکه میگع هم ط سنت کمع هم من خونه و ماشین ندرم و سربازی نرفتم باید این چیزا رو کانل کنم ک وقتی آمدم بابات پرسید چی داری توش نمونم:)
    و اینکه گف ۲ ی ۴ سال دیگع میام چندین بار عم گفتع برم ب مامانت بگم ی ب مامانم بگم ک ب مامانت بگع من قبول نکردم:)
    و خلاصه میخاستم راهنماییم کنید ک واقعا دوستم درع ی ن آخه من هیچ وقت احل رل زدن ووووووو نبودم الانم ب این دلیل با این موندم چون هم مامانش میفهمه هم میگع قصدم جدیع:)

  5. سلام من یه ساله با یه پسر دوستم ازم دو سال بزرگه هیچ وقت راجب ازدواج باهام حرف نزده ولی اکثرا همش میگه باهم بریم فلان جا باهم بریم فلان کشور رو بگردیم باهم فلان کارو کنیم همیشع وقتی از برنامه های آینده ش میگه تو بیشترشون منم نقش دارم و خیلی ذوق داره بیاد منو ببینه چون همشهری نیستیم بهم میگه بهونه درست میکنم بیشتر بیام ببینمت
    حتی از بیشتر تیک کلام هام اونم استفاده میکنه.. شده تا صبح بیدار میمونه تا ب درد و دلام گوش میده و بهم روحیه میده و تمام حرفایی ک واسش میزنم رو مو ب مو تو یادش نگه میداره
    ب نظرتون احتمال داره بعدا این فرد ازم خواستگاری کنه یا ن؟

  6. سلام من کمی دچار تردید شدم ….نزدیک ۵ ماهه از آشنایی من با آقایی که ۳ سال از من کوچکتر است آشنا شدم اوایل بخاطر اینکه توجهمو جلب کنه هم سن معرفی کرد ولی بعد که متوجه علاقه شد واقعیت و گفت ..لازمه بگم یمدت قبلش هم چت میکردیم بعد دیدیم همو … یچیز دیگه هست فقط جمعه هاش خالیه چون سرکار میرن…و اینکه همش اصرار دارن من با رفیقم باشم اونم با پسرداییش باشه چون ماشین نداره خودش پسر داییش ماشین داره …یعنی عملا اگر شرایط یکی مون جور در نیاد حتی رفیق من یا پسر داییش کلا قرار بهم میخوره و نمیبینیم همو …الان چنباری رفیق من کار براش پیش اومد نرفتیم بهش گفتم چرا بیرون رفتن دوتایی ما باید بستگی به رفیقامون داشته باشه خودمون بریم دوتا حرف بزنیم برای اینده … اینم بگم گفتن هدف ازدواج دارن تا یکم از نظر کاری پیشرفت کنن…تا الانم یبار به اصرار من دوتایی رفتیم بیرون که اونم منت گذاشت خوشم نیومد….خوب خسیس نیست بچه خوبیه اما این رفتارش یکم رو مخه …هزار بارم بش گفتم من میام تا یه جایی توام بیا لازم نیست بخاطر ماشین به پسرداییت بگی …میگه نه خوشم نمیاد….صبحا صبح بخیر میگه خورد خورد وسط روز با پیام از هم اطلاع میگیریم …ولی همش دوست داره ۴ تایی باشیم نمیفهمم چرا …رو اعصابه….

  7. سلام با پسری از طریق چت آشنا شدم من دوسال از اون بزرگترم ودوماه هست باهم چت میکنیم من دوستشون دارم اون چیزی نمیگه واینکه شهر دور هستند لطفا راهنمایی کنید

  8. سلام دمای هست با پسری از طریق چت آشنا شدم هردو از درشهر دور هستیم من بهشون علاقه دارم اون چیزی نمیگه و۲سال ازمن کوچیکتر لطفا راهنمایی کنید
    .

  9. سلام باپسری از طریق چت آشنا شدم من ۳۵ سالمه اون ۳۳ سالش هست ولی من بهش علاقه دارم الان یه ماه باهم دوستیم اون چیزی نمیگه من زنگ میزم یا پیام میدم لطفا راهنمایی کنید

  10. سلام باپسری از طریق چت آشنا شدم من ۳۵ سالمه اون ۳۳ سالش هست ولی من بهش علاقه دارم الان یه ماه باهم دوستیم اون چیزی نمیگه من زنگ میزم یا پیام میدم لطفا راهنمایی کنید

  11. سلام من حدود یکسال است که با فردی آشنا شدم و به همدیگر علاقه مند هستیم. عاشق هم شدیم . پسره همش میگه یکی . دوسال دیگه ازدواج میکنیم فعلا نه . برای همینم من کلا سعی میکردم که بهش زیاد وابسته نشم چون با شنیدن این حرف پیش خودم فکر میکردم که دروغ میگه و قصدش ازدواج نیست اما الان با خوندن این ویژگی ها که اینجا نوشتید فهمیدم که اون تمام این ویژگی هارو داره . لطفا میشه بگید حالا این واقعا قصدش ازدواج هست یا نه ؟

    1. نه قصدش نگه داشتن شماست تا کیس بهتری پیدا کنه…. منم همچین تجربه ای داشتم. گول نخور و عمرت رو بیشتر از این تلف نکن

      1. سلام عزیزم اره راس میگه منم همچینین تجربه رو داشتم منتظر هس تا یکی بهتر بیاد تا بره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉