کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

هزینه مشاوره ازدواج و روانشناسی چقدر است؟

هزینه مشاوره ازدواج و روانشناسی
3.4/5 - (5 امتیاز)

هزینه های مشاوره خانواده و ازدواج

در پست های قبلی در مورد مشاوره ازدواج و ضرورت استفاده از مشاوره قبل از ازدواج به طور مفصل با شما صحبت کرده ایم. در این پست قصد داریم از دید دیگری به این موضوع نگاه کنیم و ببینیم آیا واقعا ارزش دارد که هزینه مشاوره قبل از ازدواج را بپردازیم یا نه؟

آیا مشاوره خانواده و ازدواج ضروری است؟

ازدواج بزرگترین تصمیم زندگی شما است و زندگی شما را به طور کامل تحت تاثیر قرار می دهد. پس منطقی است که هرچقدر می توانید در مورد انتخابی که دارید مطمئن شوید. از این رو شما باید هرکاری که می توانید برای اطمینان خاطر خودتان انجام دهید. یکی از بهترین راه ها برای شناخت طرف مقابل و سنجش میزان تفاهم استفاده از مشاوره ازدواج است. مطمئن باشید مشاور خانواده بهترین کسی است که می تواند به شما کمک کند. او سال ها در این زمینه تحصیل کرده است و با زوج های زیادی صحبت کرده است. بنابراین می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای راهنمایی شما باشد. برای خواندن مقاله سوالات آشنایی قبل از ازدواج لطفا کلیک کنید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه هزینه مشاوره ازدواج و روانشناسی چقدر است؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

نرخ مشاوره روانشناسی ازدواج و جلسات آن

حال که ضرورت مشاوره ازدواج را برای شما توضیح دادیم به سراغ هزینه هر جلسه مشاوره و به صورت کلی به نحوه برگزاری این جلسات می پردازیم:

جلسات مشاوره ازدواج بسته به تشخیص مشاور می تواند بین 2 تا 10 جلسه متغیر باشد. در این جلسات پس از اینکه مشاور شناخت خوبی از شما بدست آورد اهدافی را که در قسمت قبل گفتیم دنبال می کند. یعنی او با توجه به صحبت های شما شخصیت شما و میزان تفاهمتان را می سنجد.

هزینه هر جلسه مشاوره ازدواج هر ساله توسط سازمان نظام روانشناسی و مشاوره تعیین می شود که در ادامه برای شما آورده ایم:

مشاوره قبل از ازدواج- دکترا 100000 تومان

مشاوره قبل از ازدواج- کارشناس ارشد 80000 تومان

زوج درمانی (مشکلات زناشویی)- دکترا 100000 تومان

زوج درمانی (مشکلات زناشویی)- کارشناسی ارشد 900000 تومان

مشاوره روان درمانی (اختلالات شخصیتی)- دکترا 100000 تومان

مشاوره روان درمانی (اختلالات شخصیتی)- کارشناسی ارشد 108000 تومان

در تعیین میزان هزینه معیارهای متعددی نقش دارند از جمله این معیارها می توان به:

شهر محل استقرار مرکز مشاوره( هزینه مشاوره در تهران بیشتر از شهرهای دیگر است)

مدرک مشاور( طبیعتا مشاوری با مدرک دکترا دستمزد بیشتری دارد)

نوع مشاوره( که در جدول بالا انواع آن را آورده ایم)

راهی که از آن مشاوره می گیرید( تلفنی، حضوری و یا آنلاین)

بنابراین قیمت مشاوره روانشناسی می تواند بسیار متفاوت باشد.

هزینه مشاوره ازدواج
هزینه مشاوره قبل از ازدواج

آیا پرداختن هزینه مشاوره ازدواج و روانشناس امری بیهوده است؟

تصور بکنید که به شخصی علاقه مند هستید و تصورتان این است که این فرد همان کسی است که شما را خوشبخت خواهد کرد. بنابراین بدون اینکه به طور واقعی طرف مقابلتان را بشناسید و ببینید که آیا واقعا مناسب یکدیگر هستید یا نه با هم ازدواج می کنید. بعد از آن به ترتیب و به خوبی مراسمات عقد و عروسی را برگزار می کنید و خوشحال هستید که بالاخره با عشق زندگی اتان به زیر یک سقف می روید.

در اوایل ازدواج شور و هیجان دارید و اصلا به چیزی جز خوب بودن با یکدیگر فکر نمی کنید. اما همین که چند ماه از ازدواج شما گذشت و درگیر مسائل مهم تر و عمیق تر زندگی شدید، کم کم متوجه عیب و ایرادها و اخلاق های بد همسرتان می شوید. این موضوعات به آرامی برای شما پررنگ می شوند و با خود می گویید چرا در همان ابتدا متوجه این موضوع نشدم. حال بیایید برگردیم به اوایل آشنایی اتان. اگر شما قبل از اینکه اتفاق خاصی بین شما بیفتد هزینه مشاوره ازدواج داشتید و متوجه می شدید که مناسب یکدیگر نیستید بهتر نبود؟ پس از کلی خرج کردن در مراسمات مختلف و خرج کردن از ابرویتان حال باید هزینه مشاوره خانواده را بپردازید و یا حتی ممکن است نتوانید با یکدیگر زندگی کنید و طلاق بگیرید.

با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که هزینه مشاوره قبل از ازدواج در برابر این هزینه ها بسیار ناچیز خواهد بود. لطفا مقاله سوالات خواستگاریرا مطالعه کنید.

هزینه مشاوره ازدواج و روانشناس
هزینه مشاوره تلفنی ازدواج روانشناسی

هزینه مشاوره روانشناسی ازدواج همان هزینه بیمه ازدواج است!!

فکر کنم تا به اینجای کار کاملا قانع شده اید که پرداختن هزینه مشاوره ازدواج در برابر هزینه هایی که در آینده پرداخت می کنید کاملا ناچیز است و به نوعی وقتی شما از مشاوره ازدواج استفاده می کنید ازدواج خودتان را بیمه کرده اید. زیرا با آگاهی کامل نسبت به این موضوع اقدام خواهید کرد. قیمت مشاوره ازدواج در برابر خدماتی که دریافت می کنید کاملا معقولانه است زیرا شما را در گرفتن تصمیم درست درباره ی مهم ترین انتخاب زندگی اتان بیمه می کند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که مگر در جلسات مشاوره ازدواج چه اتفاقی می افتد؟ ما در پست های قبلی به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم و در ادامه مختصری در این مورد توضیح خواهیم داد.

در جلسه مشاوره ازدواج چه اتفاقی می افتد؟

قبلا درباره ی این موضوع با شما صحبت کرده ایم بنابراین در اینجا به صورت مختصر به آن اشاره می کنیم. شما در قبال پرداخت هزینه مشاوره قبل از ازدواج می توانید نسبت به این موارد آگاهی علمی و اصولی بدست بیاورید.

فهمیدن معیارهای ازدواج

فهمیدن میزان تفاهم میان طرفین

فهمیدن تیپ شخصیتی خود و فرد مورد نظرتان

مشخص شدن اختلالات شخصیتی

دسترسی به تجربیات یک فرد متخصص و استفاده از راهنمایی های او

مشخص شدن مشکلات ناخودآگاه

و …

بنابراین قیمت مشاوره ازدواج وخانواده در برابر آگاهی هایی که بدست می آورید بسیار ناچیز است.

جلسه مشاوره ازدواج
هزینه خدمات مشاوره پیش از ازدواج

راه های دریافت خدمات مشاوره

همانطور که گفتیم در تعیین نرخ مشاوره روانشناسی راهی که از آن مشاوره را دریافت می کنید موثر است. در ادامه راه های مختلف را توضیح می دهیم.

مشاوره حضوری

هزینه هر جلسه مشاوره حضوری بیشتر از دو نوع دیگر است و معمولا هر جلسه به مدت 45 دقیقه است. البته این عدد ثابت نیست و بسته به مرکز مشاوره تفاوت دارد. طبیعتا صحبت کردن رو در رو بسیار موثرتر است و به صورت حضوری می توانید به راحتی مشکل خودتان را برطرف کنید. البته باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که مشاوره حضوری وقت شما را بیشتر می گیرد و نیاز است که وقت بیشتری را برای آن در نظر بگیرید.

مشاوره تلفنی

هزینه مشاوره تلفنی روانشناسی در مقایسه با مشاوره حضوری ارزان تر است. این نوع مشاوره نیز ویژگی های خاص خودش را دارد که بعضی از افراد آن را ترجیح می دهند. در مشاوره تلفنی علاوه بر این که هزینه مشاوره کم تر از حالت حضوری است شما می توانید در وقتتان نیز صرفه جویی کنید. همچنین این امکان برای شما فراهم است که در هرجایی بتوانید از خدمات مشاوره استفاده کنید. هزینه مشاوره تلقنی ازدواج به صورت دقیقه ای محاسبه می شود. مرکز مشاوره آویژه خدمات مشاوره تلفنی را با مجرب ترین کادر برای راحتی شما عزیزان در نظر گرفته است که می توانید از طریق شماره 02162999066 برای استفاده از خدمات مشاوره اقدام کنید.

مشاوره آنلاین

هزینه مشاوره آنلاین تقریبا به اندازه هزینه مشاوره تلفنی می باشد و مناسب برای کسانی مناسب است که نمی توانند زمان خاصی را برای استفاده از خدمات مشاوره اختصاص بدهند. همچنین برخی از افراد خجالتی هستند و از اینکه مشکلشان را به صورت رو در رو بیان کنند اضطراب دارند. البته مشاوره آنلاین نمی تواند جایگزین مشاوره تلفنی و یا حضوری شود و بیشتر برای راهنمایی استفاده می شود.

همانطور که در بالا به شما توضیح دادیم مبلغی که بابت استفاده از خدمات مشاوره می پردازید در برابر خدماتی که دریافت می کنید بسیار موجه و منطقی است. زیرا با یک تصمیم درست قدم بعدی را برای ساختن آینده مطمئن برخواهید داشت. اما با این حال ما در مرکز مشاوره آویژه برای اینکه افراد بیشتری بتوانند از خدمات مشاوره استفاده کنند تصمیم گرفته ایم تخفیفی 30 درصدی بر روی تعرفه و نرخ نامه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره قرار دهیم. شما می توانید با مراجعه حضوری و یا تماس با شماره های 02162999066 و 09353000102 برای استفاده از خدمات مشاوره اقدام کنید.

سوالات متداول

در جلسات مشاوره چه چیزهایی مورد بررسی قرار می گیرد؟

میزان تفاهم طرفین، سلامت روانی افراد و سازگاری آن ها با یکدیگر از مواردی هستند که در جلسه مشاوره مورد بررسی قرار می گیرند.

از چه طریقی می توان از خدمات مشاوره استفاده کرد؟

از چه طریقی می توان از خدمات مشاوره استفاده کرد؟

آیا پرداختن هزینه مشاوره ازدواج امری بیهوده است؟

خیر به هیچ عنوان زیرا شما با پرداخت هزینه ناچیزی از بسیاری از مسائل همانند مشکلات خانوادگی و طلاق جلوگیری خواهید کرد.

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره روانشناسی و خانوادهخدمات متنوعی را در زمینه مشاورهازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه هزینه مشاوره ازدواج و روانشناسی چقدر است؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 8 نظر:

  1. سلام من با پارتنرم (فعلا رلیم) ب مشکل بزرگی برخوردیم خواستم بدونم باید سراغ چ روانشناس یا مشاوری بریم؟!

  2. سلام من از همسرم جدا شودم بعد هم به تازگی یکی از صمیمی ترین دوستان که باهم درد دل میکردیم از دست دادم احساس میکنم دارم افسردگی میگرم با کدام از مشاوره باید در ارتباط باشم

    1. بهتره با یک مشاور خانم مشورت کنید .
      اگه دنبال کیس ازدواج بودید هم به طرف این مسائل رو نگید و خودتون رو شاد بگیرید .
      از شرکت در مراسم عزا و گریه و توسل به بزرگان و جمع آوری ثواب هم خود داری کنید .
      مشکل افسردگی شما با ثبت نام در باشگاه بدن سازی و و رزش هایی مثل پیلاتس و … و پیدا کردن دوست صمیمی اونجا حل میشه ، خواهر من هم همین مشکل رو داشت و تو باشگاه همه چیز درست شد .

  3. سلام من دختر ۲۷ساله هستم و از یه مرد ۴۶ساله که یک ازدواج ناموفق داشته هم خوشم اومده خودش ک میگه نه ما بدرد هم نمیخوریم ولی نمیتونم این حرفودقبول کنم تو دوراهیم تو روخدا کمکم کنید نمیدونم چکار کنم

  4. سلام من یک پسر ۲۳ ساله هستم الان ۴ ماه هست نامزددارم ،مشکلم این هست که نامزد من توجه زیادی به من ندارد وهردفعه این مشکل را باهاش درمیان میگذارم ناراحت میشه وباهام قهرمی کنه وقبول نمی کنه ّبه نظر شما باید چیکارکنم

  5. سلام من یک مشکلی در شنوایی دارم و میخواهم این مطلب رو به خواستگارم توضیح بهم از نظر شما در کدام یک از جلسات و چگونه بیان کنم البته خواستگار یکی از آشنایان هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉