کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

چگونه کسي را که دوست داريم فراموش کنيم؟ 2 گام و 11 راهکار حیاتی

چگونه کسی را که عمیقاً دوست داشتید فراموش کنید؟
4/5 - (89 امتیاز)

چه به تازگی از عشق خود جدا شده باشید و چه طلاق گرفته باشید یا کات کرده باشید، فراموش کردن کسی که دوستش دارید هرگز آسان نیست. گاهی اوقات، احساس می کنید که دیگر بعد از جدایی از عشق تان هرگز خوشحال نخواهید بود. شما فکر می کنید که او تنها کسی بود که می توانستید از اعماق وجودتان دوستش داشته باشید و اکنون او رفته است. تسلیم این افکار نشوید حقیقت این است که با مثبت‌اندیشی، صبر و اراده، همیشه می‌توانید از تاریکی یک شکست عشقی بیرون بیایید.

گام اول: پشت سر گذاشتن جدایی

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه کسي را که دوست داريم فراموش کنيم؟ 2 گام و 11 راهکار حیاتی با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

چیزهایی که شما را به یاد او می اندازد را دور بریزید.

از شر چیزهایی که شما را به یاد کسی که دوستش داشتید می اندازد خلاص شوید. در نهایت، شما قادر خواهید بود به عشق قدیمی خود بدون هیجانات و احساسات منفی فکر کنید. البته نه در این مرحله!! فعلا زود است.

یادآوری خاطرات همراهی با کسی که دوستش داشتید می تواند منجر به احساس شدید دلتنگی، غم و اندوه و پشیمانی شود. به همین دلیل، بهتر است که از شر چیزهایی که شما را به یاد رابطه تان می اندازد، خلاص شوید. اگر اقلامی وجود دارد که نمی توانید دور انداختنشان را تحمل کنید، سعی کنید آنها را در جعبه ها بسته بندی کنید و در جایی دور از چشم و سر راه نگه دارید. در اینجا چند مورد از چیزهایی که باید از خود دور کنید، ذکر می کنیم:

وسایل عشق سابقتان که پیش شما مانده است.

هدایایی که عشق سابقتان به شما داده است.

موسیقی یا آهنگ هایی که با عشق سابقتان گوش می دادید.

عکس‌ها، نقاشی‌ها یا آثار هنری که شما را به یاد عشق سابقتان می‌اندازد.

فراموش کردن عشق
چگونه کسی را که دوست داریم فراموش کنیم؟

با او تماس برقرار نکنید.

از تماس با این شخص خودداری کنید. مگر اینکه 100٪ مطمئن باشید که می توانید با عشق سابق خود “فقط دوست” بمانید (زیاد روش حساب نکنید!).

حداقل برای یک یا دو ماه تا آنجا که می توانید از ملاقات با کسی که قبلا دوستش داشتید، اجتناب کنید. وقتی مجبور به دیدن این شخص شدید، مکالمات خود را تا حد امکان کوتاه و مؤدبانه نگه دارید. البته که این کار می تواند بسیار سخت باشد، اما مهم است. تعامل دوباره می تواند منجر به تبادلات ناخوشایندی شود که در آن هر دو طرف در مورد رابطه قدیمی فکر کنند. حتی ممکن است با عشق سابق خود به روش های غلط قدیمی بازگردید و شروع به معاشقه کنید. در هر صورت، یک لحظه خوب فکر کنید، این راه خوبی برای غلبه بر جدایی شما نیست.

در مشاوره شکست عشقی توصیه می شود که ارتباطات در شبکه های اجتماعی را با این شخص کات کنید.

حتی بهتر است عشق سابق خود را در شبکه های اجتماعی مسدود کنید.

شماره این شخص را از تلفن خود حذف کنید تا وسوسه ارسال پیامک را کاهش دهید.

روحیه خود را تقویت کنید.

با فعالیت بدنی و ذهنی روحیه خود را تقویت کنید. ورزش یک راه فوق العاده برای شروع یک احساس خوب در مورد خود پس از یک تجربه سخت شکست عشقی است. نه تنها ارزان، سرگرم کننده بلکه بسیار موثر است. ثابت شده است که ورزش کردن خلق و خوی شما را با نشاط می کند و از افسردگی پیشگیری می کند.

اگر به صورت منظم ورزش کنید، متوجه تغییراتی در ظاهر و احساس خود خواهید شد که اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد و غلبه بر شکست عشقی را آسان‌تر می‌کند.

میخوام فراموشش کنم
فراموش کردن عشق

تنها بودن سمی است.

رابطه های اجتماعی قبلی خود را تقویت کنید. تنها ماندن بعد از جدایی ایده بسیار بدی است. افتادن در نشخوار افکار منفی و سرزنش کردن بیش از حد خودتان کار آسانی است. بودن در کنار افرادی که به آنها نزدیک هستید، تحمل زخم های قلبتان را آسان تر می کند. دوستان و خانواده‌تان توصیه‌های مفیدی به شما ارائه می‌کنند (که باید به آن‌ها گوش دهید). دوستان در این مواقع در کنار شما هستند تا وقتی احساس خوبی ندارید، به شما آرامش و اطمینان دهند. به یاد داشته باشید، تا وقتی در مورد مشکلتان صحبت نکنید، هیچ راه حلی به ذهنتان نمی رسد.

اگر از خانواده خود دور هستید، تماس های تلفنی و چت اسکایپ می تواند بسیار مفید باشد.

حتی می توانید دوستان اجتماعی جدیدی پیدا کنید، اما وارد یک رابطه عاطفی جدید نشوید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه کسي را که دوست داريم فراموش کنيم؟ 2 گام و 11 راهکار حیاتی با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

حس ارزشمندی خود را تقویت کنید.

همیشه برای خودتان ارزش قائل باشید. به یاد داشته باشید که شما مهمترین فرد زندگی خود هستید. در نظر گرفتن این موضوع باعث می شود به جای اینکه روی فراموش کردن عشق سابق خود تمرکز کنید، راحت تر روی خودتان تمرکز کنید. به بسیاری از ویژگی های مثبت خود اطمینان داشته باشید و معایب خود را بپذیرید. هیچ کس کامل نیست. روی بهترین فردی که می توانید باشید تمرکز کنید.

خوشبختی نه از دیگران بلکه از درون خود شما می آید.

سعی کنید با ترحم به همسر سابق خود فکر کنید.

عشق سابق شما وقتی متوجه شود واقعا چقدر ارزشمند هستید پشیمان خواهد شد.

چگونه کسی و که عاشقش بودیم فراموش کنیم؟
بهترین راه حل برای فراموشی عشق

گام دوم: با جریان زندگی حرکت کنید

عشق یک طرفهرا فراموشکنید.

بپذیرید که شما این شخص را دوست داشتید اما حالا باید او را فرموش کنید. عشق طبیعی هست ولی دلیل بر همیشه بودنش نیست. شما می توانید شخصی را برای مدتی عمیقاً دوست داشته باشید، اما ممکن است این عشق به پایان برسد. فقط به این دلیل که تمام شد به این معنی نیست که وقت شما تلف شده است. عشق شما در وجودتان شما را تحت تاثیر قرار داده و شخصیت شما را شکل داده است. به قول کلیشه های قدیمی، دوست داشتن و از دست دادن بهتر از این است که اصلاً دوست نداشته باشی و عاشق نشوی!!

بخش بزرگی از این پذیرش، بخشش است. خودتان را ببخشید زیرا نمی توانید او را کنار خودتان نگه دارید.

عشق سابق خود را به خاطر ترک کردن رابطه ببخشید.

خودتان و او را به خاطر مشکلاتی که منجر به جدایی شده است ببخشید. شما هر دو یک انسان هستید.

فعال و منظم باشید.

حالا کسي را که دوست داشتید را فراموش کنيد. مدتی را برای بهبودی از دل شکستگی خود صرف کردید، حالا بهتر است از جای خود برخیزید. از استقلال جدید خود به عنوان فرصتی برای بهبودی زندگی خود استفاده کنید. اکنون شما فرصت خوبی برای کسب موفقیت هایی دارید که باعث می شود احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید و شما را در موقعیت بهتری نسبت به قبل قرار می دهید. فقط چند نمونه از این فرصت ها را اینجا آورده ایم:

خودتان را وقف کار خود کنید. تکالیف جدید بلند پروازانه و جاه طلبانه برای خود تعیین کنید.

مسئولیت بیشتری به عهده بگیرید. درخواست افزایش حقوق یا ترفیع کنید.

سرگرمی جدیدی را شروع کنید. نواختن سازی را یاد بگیرید.

یک زبان جدید مطالعه کنید.

شروع به نوشتن داستان کنید یا یک دفتر خاطرات داشته باشید.

جهان را کاوش کنید. مسافرت رفتن. با افراد جدید آشنا شوید. به طبیعت بیابان بروید.

راهکار ساده برای فراموش کردن کسی که عاشقش بودیم
چگونه دوست پسر سابقم را فراموش کنم؟

روابط سالمی را جستجو کنید.

خودتان را برای تجربه روابط جدید آماده کنید. پس از یک جدایی دشوار، معمولاً بهتر است برای چند ماه از روابط عاشقانه اجتناب کنید. با این حال، وقتی توانستید کسی که دوستش داشتید را فراموش کنید، بد نیست به یک فرد جدید نگاه کنید، با او صحبت کنید و دوستش داشته باشید. انجام این کار ممکن است در ابتدا کمی دردناک یا ناخوشایند باشد؛ که این طبیعی است. شما اساساً در حال فراموش کردن فردی هستید که قبلاً دائماً با او صحبت می کردید و او را می دیدید. این تجربیات رابطه گذشته با گذشت زمان محو خواهد شد.

وقتی عشق جدیدی آمد، اجازه دهید وارد شود.

آنقدر از شکست عشقی آینده نترسید که نتوانید از زندگی خود اکنون لذت ببرید.

در زمان حال زندگی کنید.

مهم نیست که شما یا همسرتان یا دوست دختر یا دوست پسرتان در گذشته چقدر در حق یکدیگر بد کرده اید، نمی توانید گذشته را تغییر دهید. کنار آمدن با این امر می تواند دشوار باشد زیرا برخی به شدت از رها شدن می ترسند.

فراموش کردن عشق قبلی زمان می برد، پس صبور باشید.

ممکن است نتوانید از فکر کردن به عشق قدیمی خود اجتناب کنید. با این حال، زمانی که روی خود تمرکز کنید و به خود اجازه ندهید تسلیم افسردگی و بدبینی شوید، در نهایت شروع به رها شدن خواهید کرد.

با توجه به اینکه رابطه شما چقدر طول کشیده است، مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید که کسی را که قبلا دوست داشتید فراموش کنید.

به آینده نگاه کنید.

هنگامی که می خواهید عشقتان را فراموش کنید، ممکن است فکر کنید که دیگر هرگز رنگ خوشحالی را نخواهید دید. با گذشت زمان، این فکر کمتر و کمتر جدی به نظر می رسد. واقعیت این است که همیشه می توانید به آینده ای روشن تر نگاه کنید.

همیشه افراد جدیدی برای ملاقات و عاشق شدن وجود دارند.

خوشبختی شما با آنچه در گذشته اتفاق افتاده تعیین نمی شود، بلکه با آنچه برای آینده دارید تعیین می شود.

بگذارید خاطرات شما از این شخص محو شود.

زمان همه زخم ها را التیام می بخشد. درست پس از جدایی، ممکن است به نظر برسد که نمی توانید یک دقیقه بدون فکر کردن به اینکه چقدر دلتنگ عشق سابق خود هستید، بگذرانید. اما به تدریج، طی هفته ها و ماه ها، این افکار کمتر می شوند. در نهایت، یک روز او را کاملا فراموش خواهید کرد. شما اساساً غمگین بودن را «فراموش خواهید کرد». وقتی این اتفاق افتاد، آن را به عنوان یک دستاورد بزرگ در نظر بگیرید.

فراموش کردن عشق سابقتان بدان معنا نیست که شما باید به طور کامل به این شخص فکر نکنید. می توانید خاطرات این شخص را در دل خود نگه دارید.

کسی که قبلا دوستش داشتید نباید چیزی باشد که در زندگی شما اختلال ایجاد کنند.

سوالات متداول

آیا می توانید کسی را که واقعاً دوست دارید فراموش کنید؟

ممکن است هرگز کسی را که دوستش دارید کاملا فراموش نکنید، اما این چیز بدی نیست. این واقعیت که شما هنوز لحظات خوب گذشته را به یاد دارید، نشانه این است که شما عمیقاً آنها را دوست داشته اید و این هنوز واقعیتی است که شما در بیان احساساتتان صادق بوده اید. بدانید که هر چقدر هم که اکنون اوضاع تاریک به نظر می رسد، برای همیشه دوام نخواهد داشت.

چگونه می توانم او را سریع فراموش کنم؟

به خود فرصت دهید تا غصه بخورید. خبر خوب این است که هرچقدر هم اکنون اوضاع بد به نظر می رسد، شما از پس آن برخواهید آمد. یک دفترچه خاطرات بگیرید. قبول کنید که تموم شده. به مسافرت بروید. پروژه جدیدی را آغاز کنید. با دوستان وقت بگذرانید.

مشاوره عشق آویژه

در این مقاله مرکز مشاوره خانواده آویژه در خصوص اینکه چقدر زمان میبرد تا کسی را که دوست داریم، فراموش کنیم؟ نکاتی را بیان کردیم. اگر شما هم دیدگاه و نظراتی دارید و در این مقاله به آن پرداخته نشده است، از شما تقاضا داریم تا آن را در بخش دیدگاه های پست بنویسید تا دیگران هم از آن بهره ببرند و از سوی دیگر در مقاله دیگری در حیطه مشاوره شکست عشقی به صورت اختصاصی به آن پرداخته شود.

براي مشاوره در زمينه چگونه کسي را که دوست داريم فراموش کنيم؟ 2 گام و 11 راهکار حیاتی

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

دسته بندی:

برچسب ها:

نظرات

- 467 نظر:

  1. سلام همه عزیزان درد کشیده هستن امیدوارم خدا بهتون صبر بده فقط یه ارزو دارم کاش قرصی یا امپولی اختراع بشه که بشه یک مدت معینی از زندگی رو حذف کرد انشاالله

  2. فراموش کردن خیلی خیلی سخته
    ولی خب بعضی وقتا باید تموم کرد
    اگ هرشب براش خون گریه کنی، اگه کل روز به یادش بودی، اگر داری باخاطراتش زندگی میکنی، باید فراموشش کنی سخته اره، ولی تو میتونی، جون تو ارزشش تو بیشتر از یک رابطه سمی هست، تو خیلی باارزشی، برای حودتت ارزش قايل باش
    منی که دارم این متنو تایپ میکنم،
    درحال فراموش کردن ی شخصم
    برام سخته میدونم، قراره خیلی وقتا گریه کنم و… ولی من بایذ برم
    هرجا ک هستی فراموش کن کسیو که بهت اهمیت نمیده یا فراموش کن
    تو میتونی

  3. سلام من سر دوراهی بزرگی گیر‌ کردم بعد ۱۱ سال دوستی الان میگه نمیخوامت تمام خونواده و فامیلتون درجریانن اینهمه سال خونه مشترک داریم من نمیتونم تموم کنم واقعا نمیدونم باید چیکا کنم دوسش دارم دلیلش اینه میگه نمیخوام باهات ازدواج کنم من الان ۳۸ سالمه اوایل میگف نمیخواد بری سرکار الان چجوری کار پیدا کنم هر روز شب تمام بدنم سرم درد میکنه واقعا خدایی وجود داره؟

  4. ازش ممنونم
    که زد زیر همه قول و قرارا …
    فقط از خدا میخوام همین بلایی رو که به سر من آورد به سرش بیاره

  5. سلام حدود دو سال بود عاشق ی پسر شدم الان میخواد نامزد کنه همین چند روز پیش فهمیدم میخوام فراموشش کنم اما نمی شه قبل از اینکه بفهمم بخواد نامزد کنه میخواستم فراموشش کنم اما نشد خیلی دوسش داشتم اما الان دیگه ندارم و هیچ وقتم بهش نگفتم چقدر دوسش داشتم امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشه و به این نتیجه رسیدم اگه ی روزی هم اون میفهمید و میخواست باهم باشیم من دیگه نمی خوام و بازم براش دعای خوشبختی میکنم بهتره به تحصیلم ادامه بدم

    1. سلام عزیزم
      در آینده وقتی با یکی دیگه میبینیش کاملا از چشمت می افته و به یه خاطره مسخره تبدیل میشه ، خدا آدم خیلی بهتری رو سر راهت قرار خواهد داد، ان شاالله همیشه شاد و خوشبخت باشی

  6. سلام به همه عزیزان دلی که نظرات خودشون رو نوشتن و من با خوندن اونها کلی اطلاعات بدست آوردم و تجربه کسب کردم منم یه تجربه تلخ عاشق شدن رو دارم تجربه میکنم بطوریکه طرف مقابلم که عاشقش شدم متوجه علاقه من به خودش شده اما با بی محلی و سرد برخورد کردن داره داغونم میکنه و هر از چندگاهی یه گوشه چشمی بهم میندازه و بعدش باز روال بی محلی رو پیش میگیره به ابراز علاقه هام جواب نمیده و تو رفتاراش گاهی اوقات ترحم میبینم و من رو به چشم یک بیمار روانی میبینه و عشق و علاقه منو به خودش بی ارزش جلوه میده متاسفانه یا خوشبختانه باهم تو یه اتاق کار میکنیم و به لج من با دیگران تو محل کار راحت رفتار میکنه تا من آتیش بگیرم یکی راهکار بهم بده دارم مریض میشم

    1. خودتو با اعتماد به نفس نشون بده نذار بفهمه حالت بده و به بهترین نحو خودتو با ارزش بدون و به خودت برس و سعی کن جوری رفتار کنی که برات اهمیتی نداره و سعی کن از فکرش بری بیرون

    2. دایی اگه دوست داشت هیچ وقت کاری نمیکرد
      که توببینی ناراحت بشی نگاه کردن ملاک نیست

    3. سلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرامی> عشق احساس مقدسی هست ولی اگر طرف مقابل شما این رفتار رو با شما دارهشما بهتره فراموش کنی هر چند سخته اما به این فکر کنید که زمان رو از دست میدید و هر روز از موفقیت دور تر میشید>و این رو قبول کنید که عشقی که ایجاد شده یک طرفه هست>و این رو بدونید که شما هر چقد کم محلی به طرف مقابل بکنید اون بیشتر جذب شما میشه>این نظر بنده بود امیدوارم که بتونید ازش استفاده کنید و براتون مفید باشه>انشالله که موفق باشید>

    4. سلام دوست عزيز منم شبيه ما هستم اما الان دارم فراموشش ميكنم و اصلا اهميت نميدم هر چقدر از درون دارم ميشكنم اما به رو خودم نميارم اصلا كم محل كن از همه دردي بدتر بگو بخند غمگين فقط نباش بزار ببين تو هم قوي مطمن باش چون ميدون تركش نميكني عذابت ميده يه مدت دور شو ببينم چجوري مياد سمتت اگه هم نيومد لايق نبوده بهتر كه بر الان

  7. انقد دوسش دارم ک نمیتونم بگم تا چه حد
    درسته دلمو شکست ولی اونم دلش شکست خورد شد از خدا میخوام ک دلش نشکنه آخه باز دل منم عذاب میکشه وقتی میبینم جلو خودم داره پر پر میشه منم پرپر میشم منم داغون میشم
    فراموش نمیشه آلزایمر ک نگرفتم ولی میخوام دلش شاد باشه من ک مردم به درک فقد بخنده

  8. بعضی وقتا پیش خودم فک میکنم ک چی واسش کم گذاشتم د اخه لعنتی من ک همه چیز بهت دادم صفر تا صدم برا تو بود عوضی دلیل خیانتت چی بود ای وست تو لعنتی به من میگفتی دوست دارم الان چی الان به اون میگی دوست دارم الان شبا تو بغل اون خوابت میبره الان به اون میگی زندگیم الان اون موهاتو گیس میکنه اون تنتو بو میکنه دستای اونو میگیره نمیدونم چرا ولی نمیتونم فراموشت کنم لعنتی دوست دارم:)

    1. داداش رفیق منم همینطور بود دیگه نمیشه به رفیق اعتماد کرد مگر اینکه از جنس وفا باشه منم همه چی برای رفیقم گذاشتم ولی رفت با کسی که حتی سلام و علیک نمی‌کرد حالا هم کاکا،کاکا می‌کنه باهاش همینجور هستن اصلا نمی‌دونم چرا ولم کرد
      حالا اگه کارش گیر بیوفته زنگ می‌زند میگه کاکا ،شرمنده کارم گیره به کمکت احتیاج دارم منم محلش نزاشتم

    2. من خودم خیلی شکست خوردم اما تونستم بعداز شکست سر پاوایسم اگه رفته به درک همه‌ی مامیتونیم یه کسی دیگه رو راجایگزین کنیم اما از کار کردن برای خودت دست نکش برای خودت زنگی کن ن برايه کسی دیگه تنها اومدیم وتنها هم میریم از کسی هم انتظار نداشته باش تمام

      1. هیچ وقت هیچکی جایگزین اونی که دوسش داری نمیشه حتی اگه مقصر رفتنش خودت باشی 💔

  9. با یه نفر رابطمون سه سال پیش تموم شده ولی هنوز فکرش داره دیوونم میکنم هنوزم منتظرم برگرده 😔😔😔

  10. سلام به کسی که این مطلب میخونه با خودت هستم با خود خودت اسمتو بگم که تایباد داری گوشی داخل دست نگیری تو زدی زندگی منو خراب کردی وپیچوندی با یه لر بی ناموس که بیای همچین برنامه بزاری فکر کردی میتونی اینجوری نون بخوری تو داخل فکر این رفتی که سگ با اون سگ بودنش وقتی صاحبش تکه نون بدش با دمش تشکر می‌کنه من ۱۰سال باتو بودم اینقدر زحمت کشیدم جوابم این بود تف تف تف که نمیتونم بگم سگ صفت

    1. سلام به کسی که این مطلبو میخونه
      ببین آقا مصطفی عزیز و گرامی
      اگه تو به طرفت گفته بودی دوسش داری یا یه پیغامی براش میذاشتی اون عمرا شمار رو ترک ننی کرده ولی با چه امیدی منتظرت می موند با کثافت کاریات که هر وقت یه موخی میزد
      بله خودتو به اون راه زده بودی عین اون سگای ولگرد هر وقت با یکی رل می زدی حیف که منم نمی تونم اسمتو بگم وگرنه ابروتو می بردم اشغال صفتی هستی دومی نداری

    2. آخه کسی به عشقش بد میگه. اگر بواقع دوستش داشتی و آرزوی خوشبختی داشتی واسش ، نباید این حرفها را میزدی.

  11. من یکیو دوست داشتم ولی یه طرفه هست
    میخوام فراموشش کنم ولی نمیتونم خیلی سخته
    خاطرات زیادی نداریم ولی همون بهترین خاطرست برام

    1. میدونم چی میگی درست منم مث شما هستم منم عاشق کسی هستم ‌که عاشقم نیست

    2. میدونم چی میگی درست منم مث شما هستم منم عاشق کسی هستم ‌که عاشقم نیست

  12. به هرکی تا خواستم دل ببندم گذاشت رفت بعضی وقتا به خودم میام یعنی مشکل از منه؟؟ یعنی منم که مشکل دارم چرا چرا تا میخوای عاشق بشی میزاره میره … رفتار بعضیای حس بی ارزشی رو بهت القا می کنه و نابودت میکنه ای کاش درس بگیرم و دیگه وابسته هیشکی نشم .. ای تف تو هر چی وابستگی که ادمو فقط بدبخت و بیچاره می کنهه

    1. همه اینطورین نامرد خودشون میاد وابستت میکنه بعد میزاره میره من که بخدا از هرچی عشق دوست داشتنه وابستگیه خسته ام تموم اینا فقط به آدم درد میده فقط درد ازدنیا نا امیددمیکنه لعنت به هرچی عشق عاشقیه بابابسه ولمون کنید وقتی آدم مندن نیستین ازخدا بترسین اینقدر بادل و روح آدما بازی نکنین بخدا وقتی دل یکی بشکنه دنیاش نابود میشه روزی صدبار آرزوی مرگ میکنه اگر واقعا وجدان دارین این کارونکنین

    2. ببین عزیزم تو فقط سراغ ادمای اشتباه رفتی به خاطر بقیه خودت رو که ارزشمند ترین خودت هستی زیر سوال نبر باید قبول کنی که بهترین خودت هستی و ادما همه مثل هم نیستن باید صبر کنی که یه ادم بیاد تو زندگیت که به خاطر شخصیت خودت دوستت داشته باشه

  13. منم عاشق یک عزیزی شدم که ندیدمش ولی از تو تلوزیون و فضای مجازی دیدمش ولی بد حور عاشقشم با این که خیلی از من بزرگتره و من حتی نمیتونم ببینمش! شمارشم ندارم راستش اگه هم داشتم جرات نمیکردم زنگ بزنم! نه اینکه که شخص بدی هست اتفاقا خیلی هم با شخصیته ، امکانش هم نیست از نزدیک ببینمش!بچه داره ولی نمیدونم زن داره یا نه !قصد مزاحمت براش ندارم فقط میخواستم ببینمش حتی شده فقط یکبار! خلاصه هر چه میخوام فراموشش کنم نمیشه .الانم که خیلی کمتر دیده میشه آروم ترم ولی تا می‌اد دوباره هیجان زده میشم و حتی صداش برام آرامش‌بخشه!نمیدونم چه کنم ؟از خدا میخوام اشاءالله زمینه ای جور کنه ببینمش دیگه نمیخوام حسرت دیدنش به دلم بمونه، جدا از اینکه اون چه برخوردی کند!

    1. من کاملا درکت میکنم. منم یک دخترم که عاشق کسی شدم که ۱۳ سال ازم بزرگ تره و حتی اون نمیدونه من وجود دارم:) توی این مدل عاشق شدن تو تنهایی عاشق میشی بدون اینکه اون شخص رو از نزدیک ببینی و اون حتی اسمتو بدونه.واقعا دردناکه.فراموش کردنشم سخته. تمام سعیمو کردم که فراموشش کنم و تا حد زیادی موفق بودم اما بازم خیلی وقتا به خودم میام میبینم که ناخودآگاه دارم بهش فکر میکنم. عجیبه میدونم. بهتره که این آدم هارو به عنوان دوست ، دوست داشته باشیم و بهشون عشق بدیم نه به عنوان چیز دیگه ای.

  14. من چکار کنم چطوری کسی فراموش کنم که خیلی دوست داشتم و اونم عاشق من بود ولی مُرد میشه راهنماییم کنید که فراموشش کنم ۱۸ سالمه نمیخوام از الان زندگیم خراب بشه

    1. به نظر من تو اونو از دست ندادی
      اگر اون مرده از نظر ظاهری دیگه دیده نمشه ولی همیشه کنارت هست اگر که واقها اونو دوست داشتی هیچوقت از پیشت نمیره

  15. من عاشق بجنوردی شدم بعد از دوازده سال باهاش بودم ترک کرد الان سه سال خبر ندارم ازش دیونش بودم شب ها گریه سه سال افسرده شدم نمیتونم به هیچ کس فکر کنم ب راحتی گذاشت رفت بلاک کردبی دلیل بخدا بهش خیانت نکردم فقط ساده بودم گفتم بمون بخدا همونی میشم تو بخوای ازش خوشم خواستگاری کردم اولش قبول کرد بعد یهو بلاک کرد قسم خورد ولم نمیکنه تا تهش باهامه الان هرکاری میکنم جلو چشمم الان گریه میکنم مینویسیم فقط چطور زد زیر همه چیز من باورش کردم اعتماد داشتم بهش الان خبر ندارم شاید ازدواج آخه بلاک کرد من وقتی سنم هفده اون هیجده بود تا بیست و نه باهاش بودم سه سال رفته الان من سی دو سنم هرکاری میکنم وابستش شدم نمیتونم فراموش کنم همش حس کنارمه خیال باهاش حرف موندم منی دیونش بودم چرا رفت بی دلیل

  16. اگه عاشق یکی باشیم و ولی ماه های اخر باهامون سرد برخورد کنه جوری که حالت خیلی بد میشد و مجبور میشی خودت رابطه رو تموم کنی ولی چون تو دانشگاهیو هرروز میبینیش با رفیق های مشترکی که داشتید و چه بد که پسر باشن واقعا داغون میشه ادم انگار اصن وجود نداشته الااااانن چیکار باید کرد که بی حس شه فقط گورشو گم کنه
    جالبیش اینجاست دلم میخواد برگرده
    نمیشه تحمل کرد یه حال کثافتیه

    1. دوست عزیز این قانون آدم‌هاست وقتی ببینن به پاکی دریا به زیبای مهتاب وصادقانه عاشقی دوسشون داری میرن هیچ فرقی هم براشون نمیکنه چی میاد به روزت تنهات میزارن میرن اونجاست تومیمونی وخاطره هاش که نه شب نه روز راحتت نمیزاره جور میشه که دوست داری ازدنیابری دعا میکنم هرکسی دل کسیو مشکنه خدا دلشو بشکنه تابدونه بعد رفتنشون چی کشیدیم ما متسیفم برای همه آدم های بی وفا

      1. حتی اگه برگرده هم تو ادم سابق نمیشی قدر خودتو بدون اون اگه دوست داشت نه میذاشت بری و نه میرفت پس برو برس به زندگیت و ادم اشتباه زندگیتو به گورستان مغذت هدایت کن ببخش

  17. من این پیام رو به سلطان قلبم مینویسم اسم قشنگش علی هست اسم منم ج هست میخوام بگم علی اگرچی تو بی وفاترین آدم دنیاهستی ولی من تا آخرین ضربان قلبم عاشقتم خیلی دوست دارم عزیزم اگر روزی بیاد که من از ایران برم اون روز دوس دارم بمیرم حتی دوس دارم من زیرخاکی باشم که توی روی اون خاک قدم میزنی علی هرچی ازم دور باشی بازم من دوست دارم اگر روزی این متنو دیدی بدون که باچشمان بغض آلودم اینو نوشتم تورو سپردم به خدا خداخودش نگهداره عشقم باشه. دوست داشتن تو بی اجازه زیباست تو نخواهی هم بازم من دوستت خواهم داشت

    1. واقعا سخته
      چقدر عشق چیز بدیه
      آدم عاشق میشه برسه _نه اینکه نرسه
      من قبلا به عشق میخندیدم
      ولی الان فهمیدم که ای کاش عاشق کسی میشدم آنهم مثل من بود.
      ولی حیف

      1. فک میکنم همش حتما من چقد بی ارزش و بنظرش ساده و بدبخت بودم که اصلن من براش مهم نیس…):

        (:…………

      2. توروخدا کمک کنید چکار برگرد دلتنگش خیلی بلاک کرده با هرخطی تماس فوری بلاک یازده سال خاطره چطور فراموش کرده زد زیر تمام حرف ها قولاش اهل بجنورد من اهل خرم آباد وقتی عکساش نگاه گریه بغض خواستگار میومد برام بهم تو خط قرمز منی ردش کن بره قول میدم باهاتم تا ابد اعتماد بهش میدونست چقدر میخوامش تا قهر میکرد فوری منت کشی قهر نکن باهام دغ بخدا همونی میشم تو بخوای فقط عیب من سادگی بود گذاشت رفت سال ۹۹رفت الان چند ساله حسرت موند برام خدایا من چی نداشتم رفت ولم کرد منی یار تار مو ب دنیا عوض نکردم گناه من چی الان خونوادم دعوا م کردن طرف نمیخوادت بذار بره من عاشقش ب امام رضا حتی جشن هیچ ازت نمی‌خوام فقط باش کنارم خوشبختم وقتی یاد حرف های عاشقانه میزد برام میفتم گریه میکنم حرص میخورم قلب درد می‌کنه الان شمارش ندارم بلاک کرده خط جدید گرفته فکر کنم نمیتونم بخدا فراموش کنم خونوادم میدونن چقدر میخوامش خبر ازش ندارم چکار کنم

        1. سلام واقعا حیف شما ک انقد دوسش داشتی ولی واقعا اینجور آدما ارزش ندارن واقعا ی دختر انقد ی پسر بخواد بعد پسر بیاد ولت کنه واقعا اوج بیمعرفتیه

      3. خیلی بده من ۱ ساله ک با دوستم قطع رابطه کردم و هنوزم دوستش دارم همش فک میکنم میخواد بهم زنگ بزنه میخواد بهم پیام بده هر روز تو مدرسه میبینمش کاش میشد برگشت به عقب و همه چیزو حل کرد کاش میشد میگفتن برو این کارو بکن درست میشه کاش هیچوقت بهش نمیگفتم ک خیلی دوستت دارم نمیخوام از پیشم بری اون به من فک نمیکنه اما این فکر لعنتی من داره منو نابود میکنه شب تا صبح صبح تا شب چجوری فراموش کنم خدایا خودت کمکم کن 💔💔💔😭😭😭😭

  18. هعی عاشق ی پسری شدم عشق من نسبت بهش واقعی بود بهم ابراز عشق کرد منم چون دوسش داشتم گفتم دوست دارمم ولی اون برا هوسش منو میخوواست من هیچوقت رو حرفش حرف نمیزدم از گل بهش نازوک تر نمیگفتم ولی وقتی با من بود دلمو فقط میرنجوند همش من ناز شو میکشیدم حسرت به دلم موند ی بار نازمو بکشه فقط بهم میگفت باید رابطه داشته باشیم فلان من دوست دارم میخووامت من قبول نمیکردم گفتم اگه بخوایی میایی خاستگاری دیگه طوری شدم که واسه صداش دیوونه بودم بد دیگه گفت کات کنیم من گفتم عاشقتم وابستت شدم بهم گفت وابسته نمیشدی به همین زبان ای کاش منو زیر ماشین میگرفت اما این حرفشا نمیزد هنوز نتونستم فراموشش کنم دلم برا صداش پر میزنه نمیتونم دووم بیارم خواهش میکنم ی راهنمایی بکنین برام سخته 🥺🥺💔💔💔💔

    1. شما فقط برین رو عزت نفستون کار کنید تا حدی که از اون شخص متنفر بشد
      اما دنبال انتقام نرین چون بعد از مدتی که بیشتر به حالت تعادل برسین و عزت نفستان بالاتر بره دیگه حس کینه هم ندارید و پاک پاک شدین

  19. سلام دوستای عزیزم میدونید این قانون آدم‌هاست وقتی میبینن واقع دوسشون داریم میزارن میرن اول که خودشون میادکلی هم اصرارمیکنن بعد تاوابسته شون میشی تنهات میزارن منم اول نمیخواستم ولی اون کاری کرد که عاشقش بشم بعد رفت بخیال اینگار ن اینگار کسی هم هست که بعدرفتنش میمیره ولی من دگه دوسش ندارم دگه برام مهم نیست اما هنوزم وقتی صبح ازخواب بیدار میشم پروفایل شونگاه میکنم برام عادت شده فراموشم نمیشه یه وقتایی یادم میاد دیوونه میشم وها اینم بگم اون روزای که تازه رفته بود من ازبس که حالم بعدبود درهفته دوبار اسنپ میگریفتم میرفتم درمغازه اش تافقط یه بارببینمش اونم ازتوماشین که اون حتی خبرم نمیشد الان سه ماه گذشته الان خداراشکر حالم خوبه اینشالا شماهم حال تون خوبشه

  20. من ۱۸ سالمه شاید بگین سنم کمه یا…..
    ولی من یکسال رابطه ی خیلی خوبی داشتم بخاطرش همکار کردم حتی با اینکه خانوادم مخالف بودن اما من به کارام ادامه دادم اما بعد از یکسال حس کردم که سرد شده و اطرافیانم بهم میگفتن اینجوریه و….
    اما بازم منم قبول نمیکردم از حس علاقه زیاد باهاش بودم اما تا اینکه یک روز با اینکه باهم قرار داشتیم توی یک پارک خیلی خیلی سرد رفطار باهام میکرد و احساستشو پنهان میکرد تا اینکه هیچی نگفت و دیدم یهو قیب شد و جلوی چشای خودم سوار ماشین شد و من قلب نصف شد و خیلی ناراحت شدم و خیلی خودمو سرزنش کردم شاید من براش کم گذاشتم تا با کمک خانواده و دوستارانم تونستم رابطه رو تموم کنم و بعدش به ورزش کردن بپردازم ولی با اینکه تو ورزش موفقم و…. اما هنوز ناراحتم و بعضی از شبا از شدت افسوردگی سیگار میکشم و پیاده قدم میزنم

  21. من ی مدت عاشق ی پسری شده بودم اولاش خیلی خوب بود و همه چی خوب پیش می‌رفت زیاد بهش احساس خاصی نداشتم بخاطر همین سنگین رفتار میکردم وقتی میدید سنگین رفتار میکنم خودشو به آب و آتیش میزد تا کاری کنه باهاش راحت باشم من اون زمان دوران سختی رو میگذروندم و خیلی از نظر احساسی بهش وابسته شده بودم که گفت بیا بهم بزنیم برام خیلی یهویی بود ولی گفت دوسم داره ولی نمیتونه دلیلش هم نگفت من خشکم زده بود و فقط گفتم باشه بعد اون ماجرا یک سال تمام تو فکرش بودم غذا میخوردم تظاهر میکردم با همیم کار میکردم تظاهر میکردم الان اگه کارم تموم شه میاد بغلم می‌کنه و میگه خسته نباشی یا وقتی خسته میشدم احساس میکردم پیشمه و همه اینا حتی یک لحظه هم درک این حقیقت که دیگه پیشم نبود رو نمیتونستم فراموش کنم و داشتم نابود میشدم کم کم که شمارش رو بزور گیر آوردم و با حقارت تمام بهش پیام دادم ،،، باهام خیلی خوب برخورد کرد کاری کرد بیشتر عاشقش بشم نزدیک یک هفته باز تمام زندگیم و وقتم رو برای اون صرف میکردم باهام خوب حرف میزد ولی بعد چند روز سرد شد انگار یچیزی اذیتش میکرد منم شرایط بودن باهاش برای همیشه رو نداشتم ولی اون نه ولی با این حال چیزی بهش نمیگفتم چون اگه میرفت نمیدونستم چجوری روزام مگیذرع بعد یک هفته و خورده ای بهم گفت یکی دوست داره از من بیشتر و تو نمیزاری رابطه ی خوبی با اون داشته باشم منم باز گیج شدم گفتم باشه بعد اون ساعت که اینو گفت روز بعدش تو تمام لحظه های اون روزم بغض داشتم میرفتم بیرون بغض داشتم تو خونه پیش خانوادم بعض داشتم کار میکردم بغض داشتم دیگه نتونستم باز بهش کلی پیام دادم که میام زندگیتو داغون میکنم بیچاره اون دختره بالای صدتا پیام میشد ولی همشو دید ولی جواب نداد اون اولین پسری بود که دوستش داشتم و عاشقش شدم خواستم بگم اگه دخترید و مثل من تو خانواده ساده ای بزرگ شدید که با پسری رابطه نداشتید و کلا نگاه نکردید هیچوقت هیچوقت هیچوقت سراغ پسرایی که با هر دختری راحت دوست میشن و پتانسیل هر گند‌کاری دارن نرید از قیافشون معلومه خودم هم میدونستم همچین آدمیه ولی گول حرفاشو میخوردم اینجور آدما لیاقت عشق ندارن فقط میان سراغ داخترای ساده و زندگیشون رو داغون می‌کنن

    1. من هم مشابه این قصه رو داشتم. پیام منو اصلا سین هم نکرد اما میدونم دیده…. من هم ساده ام تو خانواده ساده بزرگ شدم چقدر درست گفتی… اما من فکر می کنم اینا یه روز جواب کارشون و میبینن. اگر روزی تو یا من جواب کارشون و دیدیم بیا همین جا و بگو. امیدوارم بهترین ها برامون رقم بخوره مهم آینده است….

    2. من اصلا عاشق نبودم ولی پسر همسایمون اومد باهام دوست شه ولی بهش پا ندادم هر چند باحال بود به نظرم ولی زد آبرومو برد و با در و همسایه گفت دوس دخترمه و ابروم رفت.
      بعد ابرو بردن من بهم گفت رل جدید زدم و دور و برم نباش. الان واقعا عصبی و حرص میخورم و همش میاد تو ذهنم. چه کنم؟

      1. سلام من عاشق مردی شدم ک بی نهایت بد دهن دست بزن داره خیلی بهم توهین میکنه همش بهم میگه نمیخوامت الان سه سال و نیم ک باهاشم اما وقتی با هم خوبیم بهم میگه میخوامت از دوست داشتن زیادی بهت توهین میکنم گیر میدم ،،،چطوری من این رابطرو تمام کنم

        1. اینو بچسب و ول نکن سمت اون سوسولایی نرو که براشون مهم نیست چیکار میکنی و کجا میری این بد دهنیش و اخلاق گندش تغییر میکنه این بد دهن رو چک کن ببین با همه اینجوریه اگر بود میشه ول کرد اما اگر بد دهنی و اخلاق گندی که میگی صرفاً مال توست بی دلیل نیست.
          پیشنهاد میکنم آروم و منطقی ازش درخواست کن توهین نکنه و بگو که دستش داری و تو نباید با کسیکه دوستت داره رفتارت اهانت آمیز باشه.
          اما دیدی با همه اینجوریه برخردش با یه هرررری بسلامت کارشو آسون کن.

        2. برای منم اینطوری بود خداروشکر دوماهه نیست بیبین مردی ک دوست داشته باشه نمیتونه بهت تو بگه و از ترس اینکه یه قطره اشک بریزی دیونه میشه اوون دوست نداره فقط وابسته تو شده اونم بعد یه مدت یادش میره

  22. سلام من واقعا عاشق یه نفر بودم الانم هستم خیلی دوسش دارم من یه دخترم فراموش عشق اولم برام سخته نمدونم چرا ولی سخته فراموشش کنم و از دست دادنش رو باور نکردم هنوز و نمتونم آینده خودمو بدون اون ببینم من حتی با یه نفر دیگه وارد رابطه عاطفی شدم ولی فایده ای نداش اصلا بازم یادم نرف و همیشه خاطراتش میاد جلو چشمم این چیزایی ام که گفته شده بالا فک‌کنم فایده نکنه چون من سه سال باهاش بودم و یهو ولم کرد و رف 💔

    1. تو که میگی دوستش دارم و نمیتونم ایندمو بی او ببینم آینده‌ای که من میبینم رو هوا حواس است شک نکن تو با هرکسی که دوست بشی بعد مدتی میزاریش کنار شما همه چی داخل کنار هم خوابیدن می‌بینید وقتی خاطرش کیا جلو چشمات مواظب باش بهاش تصادف نکنی داخل ماه حرام هم دیه چند برابره هم چشم خودت کور می‌کنی هم خاطره اون بدبخت میزنی خرد می‌کنی پس اول چشماتو بیمه کن بعد حواست به جاده باشه خاطرش نیاد جلوت

      1. منم مجید یوسفی هستم من یک نفرا زیاد دوست داشتم نمیتانیستم اون را از قلبم بیندازم بیرون

    1. من می بخشمش ولی از خدا میخام که با تمام وجود عاشق کسی بشه که عاشقش نیست

  23. از ابتدای عشق و عاشقی آدم باید رو راست باشه
    مطمئن باش حرفای عاشقونه و مضخرفت به درد طرف نمیخوره بهش دروغ نگو و اون رو وابسته نکن
    انقدر راحت ازش نخواه ازت فاصله بگیره
    اگه یه نفر با رفتارش با حرفاش یا توی چت خواست دکتون کنه زودتر ازش جدا بشید اون رابطه براتون سمه 🙂

  24. سلام من یک دختر ۱۳ ساله هستم که عاشق پسر داییم شدم البته جا داره این را بگم که من عاشق او نشدم ولی وقتی کار ها و رفتار او را دیدم فکر کردم که او عاشقم هست و منم عاشق او شدم بعد از چند ماه ماشین داییم چپ کرد و داییم و پسر کوچکش فوت کردن و پسر داییم به کما رفت و بعد از چند هفته بهوش آمد ولی با اینکه الان یکسال از این ماجرا می‌گزرد او هنوز به حالت قبل بر نگشته و من هرچقدر فکر میکنم به این نتیجه میرسم که اگر با او باشم درواقع زندگی خودم را خراب کرده ام چه بسا که هنوز او درمورد دوست داشتن من هنوز چیزی نگفته و البته بگم که دکتر ها می‌گویند حالش خوب میشه ولی هنوز خوب نشده و من بارها و بارها سعی کردم فراموشش کنم اما نشده حالا میخواستم بدونم چجوری فراموشش کنم یا اصلا فراموشش نکنم و یکم صبر کنم تا ببینم حالش خوب میشه یا نه

    1. منم 13سالمه عاشق شدم اونم عاشقم بود نمی‌دونم چیشد که الان برادرزاده خودمو دوست و الان نامزد هستن و در آینده ازدواج میکنن وقتی ازدواج کنن هر روز جلوی من باشن من دیوونه میشم الان من خواب ندارم راحت نیستم می‌خوام بمیرم 🥲😓😭
      حتی اینو مینویسم اشکام جاری میشن
      و به هرکس میگم چیکار کنم میگن برو با با عاشقی یه افسانه است چیزی ب نام عاشقی و عشق وجود نداره اصلا درک نمیکنن

  25. نگا دوستان
    عشق معنی نداره
    اگه 100 سال هم باهم باشید باز یکیتون پیدا میشه که اون یکی رو ترک کنه
    این حرف رو از منی که 3 سال با یکی بودم و لاف عشق و عاشقی میزد و همیشه میگف بدون تو نمیتونم و اگه بری میمیرم و خودش رف بشنویید
    عشق =کشک
    همش دروغه
    تو هر رابطه ای هستید مغز رو وارد رابطه کنید اگه رابطه رو به قلبتون بسپارید داغون میشید

    1. متاسفم که همچین دختری وارد زندگیت شده و ضربه خوردی ولی شاید تو هم اشتباهاتی داشتی که ازت بریده اما هر چی که بوده امیدوارم کسی که لایقشی بیاد تو زندگیت تا بفهمی همه مثل هم نیستن

    2. سلام دمت گرم بعد از 22عشق جدا خانمم بود ولی به قلبم گوش میدم دارم داغونم میشم

    3. اگه اوم دختر رفته حتما دلایلی داشته
      حتما پدر و مادرش تهدیدش کردن یا اجبارش کردن
      حتما فک کرده دیده آینده ای باهات نداره
      هرکی ک رفت دلیل بر این نیس ک عاشقت نبوده

      1. کاملا درسته برای منم پیش اومده که متوجه شدم به اجبار خانوادش منو فراموش کرده

    4. اونی ک رفته حتما دلایلی واسه خودش داشته
      حتما پدرو مادرش تهدیدش کردن
      حتما اجبارش کردن
      هرکی ک بره دلیل بر این نیس ک عاشق نبوده

        1. ی سوال از تمام شما هایی دارم که شما کسی را داشتید و ولتون کرده اگه دختری سعی میکردی اشفه بازی دربیاری و بی حجاب بودی یا از خانواده طلاقی اینا خیلی تاثیر داره مخصوصا حجاب من خودم یه دخترم و عاشق شدم ازش لطمه ندیدم ولی بازم عاشقشم و من باحجاب هستم

  26. به نظر من دختر هیچوقت عاشق نمیشه 4 ساله با یه دختریم بهم میگفت تو اولین عشقمی و از این حرفا چن روز قبل بی دلیل بدون هیچ بهانه ای گفت میخوام جداشم و حتی ازش خواستم دلیلشو بگه حتی جوابمم نداد
    راستی من از بچگی میشناختمش به غیر من با هیچ پسری حرف نزده بود و عاشق هم نشده بود فقط میگف تو اولین و اخرین عشقمی
    خواستم بگم اگه زلیخای کنعانم باشه و تو هم یوسف پیامبر
    باز متمعن باش دختر تو هیچ شرایطی عاشقت نمیشه فقط خرت میکنه
    حرف اخر اینکه تو هر رابطیی هستی مواضب باش دلتو به کسی ندی
    این حرفم فقط واسه پسراس
    چون پسرا وقتی عاشق میشن اگه گردنشون هم بزنی طرفو فراموش نمیکنن چون طرفو وارد روحشون میکنن!

    1. اشتباه میکنی هییییچ وقت همه دخترا رو مثل هم نبین دختر داریم که سال ها به عشقش وفا میکنه و تا آخر عمر هر چند برعکسش هست اما پسرایی که میگی گردنشون بزنی عشقشون فراموش نمیکنن درسته هستن ولی برعکسش هست پسرایی که بویی از محبت نبردن و حتی به بی آزار ترین دختری که عاشقش نه نارو میزنن و ازش سو استفاده میکنن پس هم بین دخترا هم بین پسرا همه جورش هست و هیچ چیز مطلق نیست

    2. آقای محترم همه مث هم نیستن تودنیا ازصد درصد آدماپنجاه درصد نامردن زن مرد نداره پنجاه درصدشون بیوفاهستن زن و مرد پس شما تنها دخترخانمها قضاوت نکنید

    3. من این حرفتو که میگی دخترا عاشق نمیشن اصلا قبول ندارم
      به عنوان یه دختر
      دخترا هم عاشق میشن
      اونم از نوع بدش
      وقتی هم که به یکی دل بسپرن جوری احساساتو وارد زندگیشون میکنن که بعدش داغون میشن
      فقط اینو بگم که همه ی دخترا مثل هم نیستن

    4. سلام میخوام بگم دقیقن دارید برعکس حرف میزنید یا پسرارونمیشناسید یا خودتون رو ویا از روح لطیف دخترا خبرنداری من میخوام درمورد این حرفتون جواب بدم میدونید چیه مشکل اصلی این هست وقتی دختر خوبه ی پسربد بد سرپستش میخوره وهرجاپسرخوبه ی دختر بد سرراهش میاد نمیدونم دلیلش چیه
      من خودم اگه از زندگیم گذشته واینده ام حرف بزنم همه اونایی که چه خوب چه بد بخونن مطمعنم اشک میریزن ولی تا حالا نگفتم ازاین به بعدم نمیگم فقط ی چیزی بهتون میگم این رواویزه گوشتان کنید چه پسرباشه چه دختر قبل از هررابطه ای سعی کنید اول بشناسید واگه نتونستید حتما امتحانش کنید من میگم هرکسی ی عیاری داره یکی لیاقتش به اندازه ۱میلیون هست یکی لیاقتش ۳۵میلیون هست ولی ارزش ومقام خودتون بی نهایت هست پس هرچه قدر بتونی

    5. اصلا هم اینطور نیس حرفت اشتباه .هم زنای بی وفا هست هم مردای خیلی بی وفا هستن

    6. اینو نگو منی که 23سال نتونستم فراموشش کنم اون رفت دنبال زندگیش و من هرروز تو حسرتش بودم. بعضی وقتا میگفتم یعنی این آدم قلب نداره؟!

    7. تیکه اخرش خیلی قشنگ بود ولی همه چیم عشق نیست عشق یه روز کم میشه باید از خیلی جهات مثل هم باشید گاهی بدونه شناخت عاشق میشد که تهش جز درد و عذاب نخواهد بود تدریجی بودن خیلی بهتر از اینه ک ندیده نشناخته عاشق بشی بعد هم اسیب بزنی به قلب و دلت و دیگه هیچکس اون حس عشق رو نتونه بهت بده نه همه مردها مثل هم هستن نه همه خانمها

  27. سلام من ۱۷ سالمه دقیقا یازده بهمن ۱۴۰۱ ساعت دوازده شب عاشق یه دختر شدم عاشقش بودم دیوونه بودم اونم دوسم داشت خانواده من به شدت با رابطم مشگل داشتن و هزار جوره تحریم کردن در آخر سی مرداد ۱۴۰۲ مادرم به شدت با دختره درگیر شدن امروز نه شهریور ۱۴۰۲ هست و من هر شب دارم زار میزنم و نمیتونم بهش پیام بدم چون مطمئنم جواب نمیده و اگر پیام بدم اسکیرین میگیره می‌فرسته برا خانوادم و من زیر سوال میرم
    عاشقشم 😭😭😭😭😭😭کاش فقط بتونم یه بار دیگه بهش بگم عاشقشم😭😭😭😭💔💔💔💔
    من آرزومه برسم بهش

    1. هعی منم این درد داشتم من عاشق یه پسری شدم بابامنذاشت باهاش باشم و الان اگه زنگش بزنم به بابام میگه الان بابام گوشی مو شکسته و تا تلفن خونمون ارتباط باهاش داشتم بابام فهمید و زنگش زد و از اوگ رو هر وقت زنگش بزنم به بابام میگه یه بار بابام زنگش زد گفت من دوسش ندارم 🥲💜 الان هر شب ساعت ۱۲ گریه م بند نمیاد الان دوستام بابام لزم گرفت گوشی مو بیرون رفتم رو 🥲و دیگه چه جدری فراموشش کنم وقتی نمیشه سنمون کم بود خانواده مون نزاشتن

    2. هعی منم باهاش بودم ۱ سال بعدش بابام فهمید د نذاشت برای هم باشیم جلوپ گرفت شب گوشی مو برداشت دید بعد فهمید گوشی مو شکست بیرون رفتن رو هم مسدود کرد و دوستام ازم گرفت الان ۳ ماه نیست ۱۳ اردیبهشت رفت الان ۲۷ شهریور الان اون زندگی داره هر وقت با هر چی زنگش میزنم به بابام میگه هحوزم با این کاراش دوسش دارم 🥲🖇 من بخاطرش ۳ بار خودکشی کردم نجاتم دادن

      1. ابجی ببین خودکشی راهش نیست منم چند بار اقدام کردم براش و هر بار ناموفق بود چون هر بار میرسوندم بیمارستان بعدش نشستم فک کردم دیدم با مرگ هیچ چیز رفع نمیشه بدتر میشه پس بجای مرگ موندم و غروری رو ک بخاطرش شکسته بودم رو دوباره ساختم و حتی بدتر از قبل سرد و مغرور شدم پس به خودت صدمه نزن چون اون داره واسه خودش میخنده و زندگی میکنه تو زانوی غم بغل گرفتی پس بجای اینا بهش ثابت کن کی رو چی رو از دستت داده

    3. پس نشستن زار زدن بدردت نمیخوره باید ازجات بلندبشی بری دنبالش خانوادتورازی کن اینوبدون زندگی فقط باعشق زیباست بس کاش من بجای توبودم حتی یک دقه هم صب نمیکردم تاعشقموپیداکنم خدایا خواهش میکنم همه عاشقاروبه عشقش برسون اگرمنم نرسیدم بقیه برسن

  28. من 7ساله با دوست پسرم بودم از بچگی الان 20 سالمه اولین دوس پسرم بود خیلی عاشق هم بودیم سر دوست داشتن زیاد همو خیلی اذیت کردیم به هم خیانت کردیم به هم بی احترامی کردیم به خانواده هم
    چند بار مچشو گرفتم به کنار البته اونم میگرفت ولی اخریا حس میکردم داره خیانت میکنه پنهون کاری میکرد ولی نمیتونستم مچشو بگیرم حرصم میگرفت خیلی باهام بد اخلاق حرف میزد جلو همه حتی خیلی عصبی بود بیشتر با دوستاش وقت میگذروند و هیچوقت هیچوقت باهام دردودل نمیکرد پردمم زده خیلی ناراحتم خیلی غمگینم و خیلی پشیمون
    دوست دارم با هم باشیم روزایی که همو اذیت کردیمو جبران کنیم ولی اون احساس میکنم عوض نمیشه و حتی نمیاد منو ببینه فقط بهم زنگ میزنه چند بار در روز که کجایی فقط همین وقتی هم من بهش زنگ میزنم باهام بد صحبت میکنه
    بد صحبت کردنش جوریه که دل ادمو له میکنه میشکنه

    1. چیزی به اسم پرده وجود ندارد و افسانه است.میتونی بیانیه ی سازمان بهداشت جهانی رو مطالعه کنی.

  29. من 19 سالمه با یه نفر دوست شدم اولین دوست پسرم 7سال با هم بودیم خیلی به هم به خانواده ها بی احترامی کردیم خیانت کردیم کلا گند زدیم به رابطه ولی عاشق همیم پردمو زد گفت ازدواج میکنیم هی امروز فردا کرد هیچوقت حس ترس منو درک نکرد هیچوقت منو درک نکرد کارایی دوست داشتم بکنه رو نکرد همش تو حاشیه بود الان 2ماه نمیریم بیرون با هم همکاریم نمیتونم فراموشش کنم چون هرروز میبینمش و بهم زنگ میزنه کجایی فقط میپرسه کجایی قطع میکنه ولی میگم بریم بیرون حرف بزنیم نمیاد نه ولم میکنه نه میره

  30. سلام…من و طرف نزدیک ۵ ماه باهم رابطع داشتیم …اوایل که وارد رابطه شدیم بشدت با هم تفاهم داشتیم همو خیلی دوست می داشتیم اما چون پدرش با ازدواج ما مخالفت کرد،او کم کم سرد شد و یه روز اومد و بهم گفت دیگه دوست ندارم ،منم چون تحمل شنیدن این حرفو نداشتم بهش بد و بیراه گفتم.بعدش هر کاری کردم نشد که نشد این رابطه مجدد جوش بخوره‌‌…خواستم بگم بعضی وقتا شما فکر می کنید این همون رابطه ایده آلیه که شما دنبالش بودید اما بعد از یه مدت که بگذره مشخص میشه. ما اوایل کور و کریم چون عاشقیم اما بعدا کم کم موتور عقل و ذهن روشن میشه و خوب هم میکنه که روشن میشه اما اوقاتو بشدت تلخ میکنه و باعث جدایی دردناکی میشه که اصلا فکرشو نمیکردی چنین اتفاقی بیوفته…

  31. واقعا جالبه افراد زیادی هستن که دچار این مشکلات من فقط فکر میکردم آدمای کمی پیدا میشه که به عشقاشون نرسیده باشن ولی حرفهای دلتون واقعا تأثیر داشت رو من تو این سن باید زندگی مو بسازم نه بخاطر یه فرد دیگه عذاب بکشم که تاثیری هم روش ندارع واقعا بعضی آدما سنگدان

  32. لعنت به من که چه به سر زندگی کسی آوروم
    عاشقم بود
    ازش جدا شدم
    ۱۲ سال میگذرد هنوزم نتونسته فراموشم کنه هرروز بخاطرم گریه میکنه

    1. ما هم دوساله باهم هستیم مدام قهر میکنیم ولی زود آشتی میکنیم و خیلی به هم وابسته شدیم چون فکر نمی‌کردم رابطه جدی و طولانی بشه بهش سنم را غلط گفتم، الان که اصرار به ازدواج داره نمی‌دونم چی بهش بگم! مخصوصا که مدام میگه عاشق صداقتت شدم..منم بجز سن ،در بقیه مواقع باهاش صادق بودم.اختلاف قدی زیادی هم داریم ولی گفت حرف مردم مهم نیست از اخلاقت خوشم اومده..از اونجایی که زودرنج هست و تا ناراحت میشه گوشه گیر میشه،دلم نیومد بهش بگم خیلی اختلاف سن داریم .ولی چندبار بهش گفتم قصد ازدواج ندارم اونم قهر کرد ولی دوباره برگشت،میدونم مدام آنلاین بودنم چک می‌کنه.. واقعا نمی‌دونم چیکار کنم،مادرم هم بهم گفت به هیچ وجه به هم نمیایم و مخالفه

      1. ببین دوست عزیز اون دوسال باتومنده الان که میخوای ازدواج کنیدشما میخوای پاپس بکشید خیلی ببخشید جسارت نشه این کارتون نامردیه دلشوبشکنی ولی توهم هچوقت درزندگی خوشحال نمیشی وهچ وقت همونمتونید فراموش کنید همیشه یه کمی توزندگی دارید پس باهمون ازدواج که دوسش داری دگه خود دانی

    2. من به همه آقایون نمیگم خیلی محترمند ولی بعضیا خیلی سنگ دل بی احساس هستن اصلا براشون مهم نیست که یکی داره براش میمیره میدونید بعضی از مردان وقتی ببینن خیلی دوسشون داری هوایی میشن پشت میکنن بهت بجای این که بفهمن عشقت واقع هست دلم برای کسایکه واقعا عاشقانه عاشقن وعشقش یک طرفه هست میسوزه اینشالا خداوند هچ کسی روعاشق یک طرفه نکنه

  33. سلام، ۱۲سال پیش بایه‌دخترآشناشدم همدیگه رو دوست داشتیم البته اون عاشقم بود بی حد، بعد از چندماه‌که گذشت ازش جدا شدم اونوقت به من گفت نرو من‌بی تونمیتونم ولی من حرفش رو ساده گرفتم، رفتم بایه کس دیگه ازدواج کردم خلاصه ۹سال منتظرم نشست گاه گاه هم به من اس میداد آخرش گفتم واسه زن دومی میارمت تاخاستم سراغش برم برادرهاش به کسی دیگه دادن الان نزدیک چهار سال است پیش اون است ولی نتوانست فراموشم کنه انقدر دردم کشیده و میکشه دیگه داغون شده واقعا اگه بگم از زلیخا که عاشق یوسف بود بیشتره عشقش به من، حالا مریض هم شده خیلی استرس هم براش میاد سر درد پادرد حالت تهوع همش هم از دردم بوده یکی به من بگه که من واسه این زن چکار کنم، راستشو بگم منم دوستش دارم ولی دیگه نه راه رسیدن به من دارد ونه میتونه فراموشم کنه، آخرش من نمیدونم چکار کنم که یا بتونه فراموشم کنه یا راهی پیدا شود که به من برسه، انقده دردم کشیده که دیگه منم در عذاب هستم، و(لطفا خوهشا یا باهم نباشین وعاشق نشوین یا که همدیگه رو دوست داشتین و عاشق شدین دیگه هرگز از هم جدا نشوین) جدایی مرگ هرروز زندگیست خدایی

    1. هر کدوم زندگی جدا دارید و هر دو ازدواج کردید پس به زندگی های خودتون وقت بگذارید کلا شماره یا آدرسی هر چی از این خانم دارید پاک کنید خط موبایل تونو عوض کنید حتما صلاحی بوده که بهم نرسیدید فکر زن خودتان باشید که داغون می شه از بین می ره شما مسئول زن اول خودتون هستید به زندگی خودتان بد نکنید گذشته برای گذشته س همه یکی رو از قبل دوست داشتن و فراموش نکردن ولی بعد ازدواج با فرد دیگه واقعا دیگه همه چی تغییر می کنه اونم می ره دنبال زندگی خودش چون می دونه باهاتون در ارتباط عذاب می کشه یه مدت کلا نباشید اونم بی خیال شما میشه زندگی هاتونو بهم نریزید زیر یک سقف زندگی با عشق و عاشقی فرق داره فکر زن و بچه و آینده ی روشن خودتون باشید..

      1. تا چیزی رو تجربه نکردی و جای کسی نبودید قضاوتش نکن حرفهات قشنگه ولی ن در عمل

  34. سلام من مردی هستم ۲۸ ساله ۸ ساله به یه خانم هستم که ازم ۱۳ سال بزرگتره.ازش نه خیانت دیدم نه خیانت کردم بهش هیچ بدی بهم نکرده منم تا تونستم بهش میرسم هم عاطفی هم مالی الان این خانم بچه دار نمیشه. منم یه پسر مجرد بودم که باهاش دوست شدم با مخالفت شدید خونواده باهاش موندم. الان میخوام ولش دلم نمیاد هیچ کس رو نداره چند تا برادر نا تنی داره فقط که دشمنش هستن. از یه طرف باهاش بمونم زندگی خودم نابود میشه از اونطرف کات کنم میدونم اخرش یا خودکشی میکنه یا ایینده خیلی بدی در انتظارشه. یکی بهم بگه چیکار کنم. هم خودم وابسته هستم هم شدیدا اون به من ولی بخاطر زندگی ایینده خودم میخوام کات کنم. کات کردن واس من مشگل نیست چون زندگیم مهمتره. ولی فقط فقط نگران ایینده این خانم هستم. یکی یه راهی جلو پام بزاره

    1. خوب بچه دار که بلاخره میشی ده سالم طول بکشه بلاخره بچه دار میشی مهم اون دختر بدبخته اگه واقعن دوسش داری بخاطر بچه ولش نکن

  35. سلام من هشت سال رابطه عاشقانه ای داشتم با اینکه مخالفت خانواده ها را داشتیم بهم قول داده بود درستش میکنه و هر وقت هر خواستگاری برای من میومد دعوا راه مینداخت که ما مال همدیگه هستیم ومیگفت راضیشون میکنم همه جای شهر رو باهاش خاطره دارم تا سه ماه پیش کم کم سرد شد تا یک هفته پیش به من گفت برم از زندگیش گفت نمیشه به من گفت نمیتونم ناراحتی خانوادمو ببینم بهم گفت آبرو و اعتبارم لطمه میخوره الان سی و پنج سالمه به نظرتون من چطوری فراموش کنم درد حرفهاشو چطوری تحمل کنم

    1. ببین منم ۳۲ سالمه. سخته اوایلش خیلی سخته‌. الان دوسال گذشته من نمیتونم بازم یادش میفتم بازم اذیت میشم. ولی بهت اینک میگم با گذشت زمان کمرنگ میشه نمیگم فراموش میکنی. مثلا ممکنه از خیابون بری خاطراتش یادت بیاد اذیت میشی اول ولی بار دوم که از اون خیابون بری کمتر و بارهارهای بعدی فقط یادت میاد دیگا نه خوشحال میشی نه ناراحت.

    2. سلام دوست عزیز خدا خودیش براتون صبربده میدونم خیلی سخته منم هم دردتوهستم ولی الان سه ماه گذشته من بازم همین صبح چشاموبازمیکنم عکس پروفایل شومیبینم هنوزم نتونستم فراموشش کنم امادگه چاره چیست؟ بایدفراموش کنیم باوجودیکه خیلی سخته بایدتحمل کنی گلم

  36. مشکل ما اینه آدمای عشق اولی با آدمایی که یکبار عشق رو چشیدن و جدا شدن بهردلیل آشنا میشن طرف اول عاشق میشه ولی طرف دوم اینبار با نصف نصف عقل و دل تصمیم می گیره و کفه ترازوی عقلش زیاد بشه میره و اون طرف عاشق میمونه و درد جدایی … جالبه این طرف عاشق بعد از جدایی با یکی دیگه تو رابطه بعدی همین رویه رو پیش میگیره انگار یه نوع بیماری مسریه که منتقل میشه
    عشق فقط عشق اول

    1. عشق ینی عشق دوم چون یادت میده عشق اولی الکی دورغین پس باید واسه عشق دوم دست زد

  37. قدرمو ندونست همه چیمو گرفت طوری که همه بهش نظر دارن سخته بسیار سخت بعداز ۱۳ سال بهم همه جوره خیانت کرد منتحی خیلی قبلتر بچمو که با اون دنیا هم عوضش نمینکم رو حدودا یکساله نزاشته حتی تماس تلفنی بگیرم ، خدا بهم آرامش و فراموشی این خانواده شیطان پرست رو بده الهی آمین

    1. قبل اینکه باهاش برم تو رابطع ب خودم قول داده بودم عاشقش نشم هه زدم زیر قولم ک هیچ توی کافه با رفیقم. رفته بودم دیدم با یه دخترع تو کافه گفتم شاید دوستشه یا فامیلشه دیدم هم دیگرو بغل کردن از دختره پرسیدم گفت سه سال باهمیم هعی

  38. من در دوران دانشجویی از یک پسری خوشم میامد ما همکلاسی بودیم و هردو دانشجوی حقوق دانشگاه پیام نور ساری ورودی سال 91 بودیم اون یک پسر چشم رنگی بود و یادمه اوایل عینک میزد اسمش هوشنگ بود هرکاری میکنم نمیتونم فراموشش کنم. نمیدونم اون چه حسی بهم داشت چون ما حرفای معمولی میزدیم و اون پسر سر به زیر و خجالتی بود و هیچ وقت بهم پیشنهاد دوستی نداد شایدم به هیچکس پیشنهاد نداد ولی بارها چشم تو چشم میشدیم و گاهی راجب درس صحبت میکردیم. چندبار سعی کردم بصورت غیر مستقیم بهش بفهمونم ازش خوشم میاد که شاید بیاد جلو بهم پیشنهادی بده ولی گویا متوجه نشد یا شاید هم خجالت میکشید یا نمیخواست. نمیدونم ازدواج کرده یا نکرده بچه داره یا نداره. چطور باید فراموشش کنم بین ما هیچ رابطه ای هم نبود ولی هنوزم ذهنم درگیرش هست.

    1. میتونی جستجو کنی ببینی ازدواج کرده یا نه. اگه ازدواج کرده که کاری نمیشه کرد ولی اگه ازدواج نکرده میتونی باهاش قرار بذاری و مستقیم یا غیر مستقیم منظورتو بهش بفهمونی و ببینی نظرش چیه. شاید اونم دوستت داشت ولی شرایط را مهیا نمیدید که بهت بگه یا خجالت میکشید بهت نزدیک بشه پس نا امید نباش.

  39. من شیش ساله عاشقش بودم و باهم چت میکردیم حرف میزدیم حالا میگه کار تو اشتباه بوده و من تو را دوست نداشتم و ندارم و شماره منو بلاک کرده واقعین تمام شود رابطه ما نمیتوانم فراموشش کنم خیلی سخته باورم نمیشه

    1. آره تازه کجاشو دیدی بعد یه مدت میفهمی ازدواج کرده این بلا سر منم اومده

    2. منم ۵ ماه با ی پسری بودم از طریق دوستم باهاش اشنا شدم بعدش اوکی شدیمو اینا اواخر یجورایی احساس کردم مثل قبل نیست من وسطای رابطم مامانم فهمید و سیمکارتمو گرف(بازم ادم نشدم😂) دیگ ی سیمکارت دیگ برداشتم و باهاش در ارتباط بودم تا اینک یروز بهم گفت من دیگ نمیتونم تو این رابطه بمونم مواظب خدت باش بای حتی نذاشت خداحافظی کنم یا دلیلشو بپرسم
      بعد چن ساعت از بلاکی در اورد گف ت کم میایی پیشمو دوسم نداریو برات ارزش ندارم و ازین جور چرت و پرتا
      منم همه کارایی ک کردم ثابت میکرد دوسش داشتم ب رخش کشیدم
      گفت باشع
      تا اینک دیدم استوری گذاشته m
      پروفشم با دوستم ستع
      ینی داغون شدم همش میگف بخاطر خدته اذیت میشی مامانت بهت شک داره ولی من باورم نمیشد
      اخرشم نوشت با ی خداحافظی خوشحالمون کن🙂💔:))
      فقد میخاستم بگم تهش هیچی نیس ما خیلی وابسته هم بودیم همم خیلی دوس داریم ولی شرایط نمیتونه اینطوری باشه حتی اگه دوتاتونم همو بخاید خیلی ب هم دل نبدید برای یدرصدم ک شده فک کنید احتمال داره از هم جدا شید
      من هر روز دارم میبینمش هر روزم بغض خفم میکنه ولی کاری نمیتونم بکنم راهمون جدا شده فقد تنها کاری ک میتونم بکنم براش ارزوی خوشبختیع:)

  40. من ی دخترم 14سالمه2سال با یکی بودم هردومون عاشق هم بودیم تا اینکه خانوادم فهمیدن دیگه نذاشتن باهم باشیم الان یک سال از اون موقع میگذره ولی هردومون هنوز همدیگرو دوس داریم انقدر به دوتامون سخت گذشت که میخواستیم باهم خودکشی کنیم اما بعدش تصمیم گرفتیم هرجور شده مال هم بشیم چون قدرت عشق انقدر زیاده که میتونه مارو بعم برسونه.

    1. بچه گانست. خودکشی؟؟؟ واقعا خریته. پس عقلتون کجاست؟؟ این زندگی خیلی ارزشمنده. بذارین یه مقداری با گذر زمان عقل قدرت بیشتر نسبت به احساس و عواطف پیدا کنه بعد وارد رابطه بشین. آخه 14 سالگی خییلی کمه برای وارد رابطه شدن.

  41. سلام دوستان..عشق رو من مثل یه گوی حبابی میبینم ولی دوست داشتن واقعی یه چیره دیگه عس..وقتی اون حس ازعمق وجودت باشه..وقتی به تمام نفس هات گره بخوره..من ویه پسریه سال باهم بودیم طوی کل روزهای اون یه سال بهترین لحظه هاروداشتیم بدون حتی یکباردعواا..باتمام وجودم باتمام قلبم دوسش داشتم..اونم دوسم داشت..ولی خانواده اش موافقت نکردن..هی رفت و هی باز اومد گفت درست میکنم همه چیوهی من بازامیدوارمیشدم ..سه ماه اول جداییمون مریض بودم کلاطورخت خواب بعد دوباره اومد باز امیدوارشدم باز یه مدت بودباز رفت باز اومد گفت بریم پی زندگیمون باز رفت باز اومد منم ک دوسش داشتم فک کردم حتمامیتونه شرایط رو درست کنه بازدلمودادم بعش..ولی بعد چند هفته دیگه سروع کرد کارش رو بهونه کرد تاازم دوربشه..و من فراموشش کنم..خیلی زجرکشیدم..خییلیی..خانواده اش راضی نمیشدن ولی خودش چون نمیتونس تحمل کنه هی دوباره پیداش میشدداغ دل منوتازه میکرد منو دیوونه ی خودش میکرد..تا اینکه من کشیدم کنارهنوزم پیام میزاره ولی من دیگه پیام هاش جواب نمیدم..چن ماه دیگه هم شایدمتاهل بشه…خودش میدونست من دیوانه واردوستش دارم…ولی ای کاش ادما باحس واقعی هم باقلب هم اینجوری بازی نمیکردن کاش مردا واقعامردبودن حداقلش سر قولی ک میدادن میموندن..جالبش اینه ک من چیزی کم نداشتم مطمعنم خوشگلترازمن نمیتونه پیداکنه..مهربونترازمن..واینکه یکی ک طو زندگی همه جوره کنارش باشه و بمونه باهاش طوهرشرایطی…من طو زندگیم خیلی دلم شکسته بودخودشم میدونست ولی باز خودشم دلموشکست..گزاشت دردبکشم توی تنهایی..والان بفکرمتاهل شدن هست..فقط خیلی خیلی ناراحتم قلبم دردمیکنه چون واقعا دوسش داشتم خیلی صادقانه..خیلی پاک..طوماه محرم باهم اشناشدیم و الانم ماه محرمه منم همه اش رو سپردم به خدا و ماهه محرم چون دوسش داشتم باتمام وجودم و اینومیدونست و راحت گزاشت نابودشم….نمیدونم اصلن دوست داشتنش شاید مثل من واقعی نبود…

    1. تا یکسال بودی من ۱۳سال دیوانه و عاشق و مجنون بودم مجنون یه نفر تمام زندگیم و باختم چیزی به عنوان عشق وجود نداره

  42. سلام دوستان من خانمی هستم ۳۰سال دارم ۱۵سال ازدواج کردم من تودوران مجردی عاشق نشدم ازدواجم به انتخاب خانواده بودازشوهر خودمم هچ عشقی ندیدم که منم عاشقش بشم بعد۱۵سال عروسی من عاشق یکی شدم که ناخواسته بودمن مدت یک سال عاشقش بودولی هچ وقت براش نگفتم چون شرایط زندگیم نمیزاش که براش بگم تاخودش ازچشام فهمیدکه عاشقشم بعداون برام گفت من دوست دارم منم مدتی بودکه دوسش داشتم قبول کردم بعد ۴۰روزبامن کات کردو رفت باوجودی که هزاربار براش میگفتم عشقم علی نکنه یه روزبخوای بری منوخودت زیرماشینت بگیرولی ترکم نکن دوس دارم بمیرم ولی رفتن تونبینم اونم میگفت من تازنده ام باهات میمونم ولی خیلی دوست خوبی بودمن چیزای توزندگیم تقیر کردکه هچ وقت فکرشم نمیکردم دوس داشتن علی مراخیلی امیدواربه زندگی کردبه من هدف داد که برم آرایشگاه کاشت ناخن یادبگیرم برم باشگاه بدنسازی حیکلمودرست کنم بلاخره زندگیم ازپیش بهترشده الان من شیش روزباهاش حرف نزدم ازدنیابدم میاد دل میخوادبرم خودکشی کنم چون روزا اصلا نمیگزره کارم شده گریه دلم برای یک بار شنیدن صداش پرمیزنه ولی اون براش مهم نیست خیلی سخته تمام بدنم دردمیکنه ولی نمیتونم درمانشوپیداکنم😭😭

    1. منم مردم هم درد تو عاشق کسی شدم هرچی بهش میگم لج می‌کنه تمام شب وروزم زندگیم شده اون زن

      1. سلام ببخشید فامیلی تون چیه میشه لطف کنید بگید البته سوی تفاهم نشه کارخاسی ندارم بازم خواستم بدونم

        1. ببینت اگریه خانم ازشوهرش رازی باشه هچوقت عاشق کسی دگه ای نمیشه منی به بعد۱۵سال عاشق دگری شدم شاید دلیل داشته پس هچوقت کسی روقضاوت نکن درک کن

        1. همسری که روزی ۵۰۰دروغ سر هم کنه بگو شوهرم نمی‌فهمه بنظرت مال محبت هست همسری که بخاطر دوقرون پول زنگیشو عوض کرد مال محبته همسری که هرچه خواهشش کنی بگی داری زندگیمون از هم میپاشی دست بردار ولی راه خودشو بره مال محبته ایجور همسرا برن با همین کسی که فکر میکنند همچین پول و گوشیه زندگی کنن

          1. تو چی میدونی محبت از خدامیخواهم روزی به روزیت بیاد که دگه بکسی زخم زبان نزنی وگریفتار خودشون بعد بدونی هرچی میشه کار خداست بی شرف

      1. اینشالا توهم گیرفتار عشق ناکام بشی اونم به بترین شکلش تابدونی عشق مجردومتاهل نمیشناسه دگه هم قضاوت نکنی

      2. ازاسمت ملومه تویه ستمگری خدامیدونه دله چند نفروشکندی یاشایدم توهم یکی شبی شوهرمن هستی که دلت براش سوخت من اگر ازشوهرم عشق میدیدم عاشق خودش میشدم بدجنس

    2. سلام تنها راه درمانتون در کلاس های استاد اصغر معظم پیدا میشه.
      ببین خانم من خیلی جاها را گشتم. راه درمان فقط اونجاست. کلاس قدرت معجزه میکنه در زندگیتون.

    3. لازم نیست عاشق همسر بود دوست داشتن ساده برا زندگی بسه عشق و عاشقی خاصیتش اینه خیلی تند و آتشین ولی فرو کش میکنه نهایتشم‌ وابستگیش میمونه ولی درجه دوست داشتن بالاتره همیشگی و این فراز و نشیب رو نداره اگه بفهمی همسرت رفته با یک زن دیگه تازه میفهمی چقدر دوستش داری و چه اشتباهی کردی خیلی زشته برا یه زن متاهل تازه دنبال عشق و عاشقی باشه نهایت مادر پاک و نمونه داره میمیره تو جامعه ستون خانواده گرما و نشاط خونه همیشه دست زنها بوده همینطور که از مادر بزرگا و مادرامون دیدیم مدیریت خونه و با هرکس چطور برخورد کنی از ذکاوت یک همسر و مادر خوبه که خانوادت حفظ بشه

    1. اینشالا هچ آدم متاهلی گیرفتاکسی نشه چون عشق یه حس نامردیه که فقط بلد آدم زنده زنده بکشتش

  43. من یه روز نشسته بودم تو محوطه مسجد یدفع یه چشم ابرو مشکی اومدو خونه خرابم کرد خیلی تو فکرشم
    یه مدت سعی کردم فراموشش کنم نشد
    دوباره چند روز پیش دیدمش دوباره دیونه شدم
    اون تو تاکسی بود دویدم دنبالش ولی حیف گمش کردم حالام باید برم خدمت

  44. من الان ۳ ساله کات کردم و هنوزم دوسش دارم اون ازدواج کرده و بچه داره ولی من افسردگی دارم و توی هیچ یک از مسیر های زندگیم موفق نشدم و شکست خوردم ، لطفا کمکم کنین چ دارویی مصرف کنم ک حالم بهتر شه

    1. منم ۷ساله از جدایمون میگذره دوتامون ازدواج کردیم من زندگی خوبی دارم اما اون نه میخان طلاق بگیرن همش میگم حقش بود اه من بود هیچ وقت نتونستم ببخشمش چون واقعا از ته دل از صمیم قلب دوسش داشتم شوهرمو خیلی دوس دارم اما یه روز نشده ب اون نکبت فکر نکنم هیچ وقت هیچ کس تو زندگیم نبود بجز اون

  45. سلام ، منم عاشق شدم بعد از ۸ سال بازم فکر میکنم هنوز ازدواج نکرده ولی انگار ازدواج کرده و بچه هم داره عکساش تو پیجش و دیدم واقعا سخته میخوام فراموشش کنم خیلی اوضاع بدی دارم خیلی سخته که فراموش کنم خدایا یه نیروی بده که اینقدر اذیت نشم

  46. من یکی از اقوام رو خیلی دوست داشتم ازش خواستگاری کردم جوابش منفی بود منم سرباز بودم گفتم سربازی تموم شد دلشو بدست میارم اما اون بهم فرست اثبات کردن نداد و چند روز بعدش ازدواج کرد منم داغون شدم به هرحال گذشت بچه دار شدن منم با یکی آشنا و بعد از چهار سال ازدواج کردم دو سال بعد عروسیم بچه دار شدم انقدر همسرم بهم علاقه و محبت می ورزه که همش تو خودم درد احساس میکنم گذشت بیبن اقوام می‌شنیدم همون طرف با شوهرش مشکل داره بعد ها مشخص شد پسر بهش خیانت کرد و ملی کار دیگه طرف خیلی تحمل کرد تا پسر سر عقل بیاد اما نشد و طلاق گرفت من از دوران سربازیم 12سال میگذره اما هنوز تو فکرشم با اینکه هم اون بچه داره هم من اما روز یا شبی نیست که بهش فکر نکنم از زادگاهم و استان رفتم به استان دیگه برای زندگی اما نشد قراموشش کنم همسرم انقدر دوسم داره که عذاب وجدان دارم بخاطر من جلوی همه وایساد حتی دید مشکلات روحی دارم رشته تحصیلیش رو تغییر داد و روانشناس شد واقعا نمی دونم چکار کنم همش با خودم درگیرم همش ناراحتم همش عذاب وجدان دارم تمام زندگیم شده ظاهر سازی بدترین بدترینش اینکه گاهی وقتا بر میگردم به زادگاهم طرف رو میبینم و تمام زورم رو میزنم که علاقم رو نسبت بهش پنهون کنم اونم از وقتی طلاق گرفته افسرده شده و همش قصه می خوره بخاطر بچش
    گاهی اوقات احساس میکنم همسر از حسم باخبره ولی به روم نمیاره خیلی خیلی باهم خوبه من یه مدت طولانی مشکل اعصاب و افسردگی شدید داشتم و همسرم کارمند بودن که دوران بیماریم خرج و مخارج زندگی رو میداد خدا رو شکر پنج سالی هست حالم نسبتا خوب شده از نظر مالی وضعیت مون خوبه اما حیف که من احمقم و هنوز عاشق اونم بدترش اینکه اصلا دوست ندارم بهش نزدیک شم نمی دونم چکار کنم نه راه پست دارم نه راه پیش فقط میگم زودتر عمرم بگذره تموم شه البته مقصر خودمم من نه سال بهش علاقه داشتم اما نگفتم از دوران نوجوانی اما ترسیدم و عقب کشیدم

    1. خیلی ها سر همین ترس و خجالت و عقب کشیدن خودشونو بدبخت کردن و میکنن ای کاش بقیه عبرت بگیرن و اینکارو با خودشون نکنن و وقتی عاشقن برن به طرف بگن تا فرصت بدست آوردن دلشو از دست ندن ولی داداش برای تو دیگه نمیشه کاری کرد لطفا دل به همسرت و زندگی الانت بده و اون زن فراموش کن

    2. متنفرم از مردای بی شعوری ک با ی زن دیگ زندگی میکنن و عاشق ی ادم دیگه ان و تا فرصتش پیش بیاد میخوان برن دنبالش شما ها ن از تعهد چیزی میدونین نه از عشق . خوب بود جای تو و زنت بلعکس بود؟ تو عاشق زنت اون عاشق یکی دیگ ؟

      1. متنفر باش ، اصلا تو چه اهمیتی داری که تنفرت مهم باشه ، وقتی یه حسی رو نمیفهمی قضاوت نکن ، اینکه موافق چیزی نباشی دلیل نمیشه که مخالفش باشی ،

      2. به قول اون کاربر تنفر شما به کاری نمی یاد.منتها چون زمین گرد هست و ما نتیجه اعمال خودمونو می‌بینیم قطعا خدا مهر اون مرد و از قلب همسرش برمی‌داره و خانمش هم عاشق یه مرد دیگه میشه.مثل خودم که هر کاری کردم با صحبت و عشوه و دلداری و درک و …که همسرم توجه به زندگیش داشته باشه ولی اون چسبید به یه دختر از فامیل که با تمام پسرهای محل پریده بود یه پا توالت عمومی بود واسه خودش مادر و خواهرش واسه این که لج من و دربیارن هی پیش شوهر ساده و خنگ من نشستن از اون تعریف کردن حتی وقتی دختره ازدواج کرده بود.اون موقع ها من تو فکر هیچ کس غیر از شوهرم نبودم ولی اینقدر ازش سردی و بدی دیدم که یه دفعه به خودم اومدم متوجه شدم یه از نزدیکانشان خخخخ دوستم داره بهم توجه میکنه حتی روز تولدم که شوهرم یادش نمیمونه بهش بگم هم هدیه نمیده اون یه جورایی یادآوری می‌کرد و به هر بهونه ای مثل سوغاتی و…میداد.اروم آروم منم عاشقش شدم الان شوهرم ۱۰ ،۲۰ روز هم نباشه من که زنگ نمیزنم بهش خودش زنگ می زنه قد سرسوزن دلم‌براش تنگ نمیشه اتفاقا زمان به نظرم زود هم میگذره ولی دلم هر لحظه برای اون آقا تنگ میشه همیشه و هر جا هم به یادشم.این تقصیر من نیست خودش انتخاب کرد این شرایط و خودش اینطوری خواست.اصلا خودش اصرار داشت با این آشنایان ارتباط داشته باشیم من اوایل مخالف بودم.البته رابطه با هم نداریم .

        1. سلام درست من درکت میکنم اگرشوهرآدم خوب باشه خانم هچوقت عاشق یکی دگه نمیشه منم مث شما به اصرارطرف عاشقش شدم ولی اون نامرد بود وست راه ولم کردورفت امامن الان ۷۵روز ندیدمش کات کرده بازم خیلی عاشقشم هنوزم نتونیستم فراموشش کنم دلم فقط برای یه دیدنش پرمیزنه خداازش نگزره که خرابم کرد ولی شما متوجه باشید خدای نکرده یه دلت مث دل من نشکنه خانم عزیز

    3. شاید کسی در موقعیت تو قرار نگرفته ولی داشتن یه زنی مثل زن تو آرزوی هر مردیه به خودت بیا مرد موئمن

    4. عشق بدترین‌چیز دنیاس‌که میتونی تجربه کنی حتی وقتی که فقط خودت اون عشقو بدونی نه طرف مقابلت بدونه نه کسی فقط و فقط خودت و هر روز مجبوری ببینیش عشق من با همه عشق ها فرق میکنه کسی تا حالا اون عشقو نچشیده و وصف نا پذیره

  47. من به دوستم خیلی وابسته بود سال 1401 و روز 23 خرداد من داشتم باهاش حرف میزدم و بابام دید حرف میزدم و داد زد چرا داری باهاش حرف میزنی و باباو مامانم خیلی ازش بدشون می‌اومد وتاحالا هم فراموشش نکردم لطفا کمکم کنین 😞😞💔💔💔😭😭😭

    1. عشق را کسی چشیده که سخت بخاطرش مریض است یا بدون او از تمام شوق و زوق مانده، مثل من ، اون را جوری دوست دارم که فقط خواسته من اون یا مرگ شده بدون اون تحمل نمیتوانم ، اشک هایم با بیاد آوردن نامش جاری میشه، دست خودم نیست قلبم خیلی درد میکنه

      1. درکت میکنم اینشالا روزی برسه که حتی فکرشم نکنی چیشد ببینی به عشقت رسیدی وباهاش داری زندگی میکنی این دعایه عاشق ناکام هست دوست عزیزمنم یکیو دوست دارم ولی اون منو دوست نداره شب وروز کارم گریه وناله هست ولی دست منم نیست

  48. شاعر میگه؛
    ز دست دیده و دل هردو فریاد- که هر چه دیده بیند دل کند یاد
    بسازم خنجری نیشش ز فولاد – زنم بر دیده تا دل گردد آزاد

    امام‌صادق ع میگه: سعی کن ب فکر نداشته هات نباشی چون درین صورت کم کم نابود میشی..
    سخته واقعا.
    کاش چشم‌هام نمی‌دید از اول اون ر. تا اصلا عاشق نمیشدم.

    1. ای کاش همه اونایی که واقعا عاشقن به عشقشون برسن ایشالا تو برسی به عشقت داداش

  49. سلام منم ریحانه هستم بعد از یک سال گذشت رفت خیلی هم ساده بی بود وفا

  50. من تو سن ۱۳ سالگی عاشق دختر عموم شدم اون هم ابراز میکرد که منو دوست داره اما ۲ سال گزشت بعد بهش گفتم دوستش دارم بهم گفت من که ازت بدم میاد گفتم شاید داره شوخی میکنه وقتی که داشتم میرفتم اونو با یه پسر دیگه دیدم تو پارک الان ۵سال نمیتونم درد تو دلمو تموم کنم خیلی سخته

  51. امروز ۷ تیر ۱۴۰۳ بدترین روز زندگیم بود
    چقدر بده خیلی بد
    بعد دوسال رابطه امروز صبح که از خواب بیدار شدم
    دیدم از همه جا بلاکم کرده
    دیدم پیام داده بود اگ منو دوس داری دورم رو خط بکش دیگ ن پیام بده ن زنگ بزن تموم شد
    منی که از گل نازک تر بهش نگفتم همیشه هرچیزی میخواست براش میگرفتم هرلحظه و هرثانیه بهش عشق میورزیدم
    اون چطور تونست این کارو کنه باهام
    هنوزم باورم نمیشه …
    چرا اینجوری تموم شد من ک کار بدی نکرده بودم
    من همه زندگیمو دادم بهش
    من بخاطرش از همه چیز و همه کس حاضر بودم بگذرم ولی اون چطور تونست این کارو کنه باهام 😞💔

    1. تو بعد دوسال رابطه این بلا سرت اومد من بعد ده سال ۱۸خرداد خیلی راحت بهم گفت هرچی بهت گفتم دروغ بود و قصد ازدواجی درکار نیست

    2. یکی از بدترین نوع شکست عشقی اینه که رابطه خواهر برادرانه با هم داشته باشید و هیچ جوره اختیار اون شخص رو نداشته باشید و اون با وجود شما دوستان دیگری هم داشته باشه از عشق سابقش براتون تعریف کنه و مراعات تورو نکنه و به اصطلاح اون (فقط مال تو نباشه ) شاید ازم بپرسید چرا خوب باهاش وارد رابطه نشدی و نگفتی که دوسش داری چون میدونستم من آدمی نیستم که باهام وارد رابطه بشه و از اول این رابطه رو این گونه شروع کردیم چون من از ابتدا حسی بهش نداشتم
      میدونید درد اصلی من از وقتی شروع شد که من دیوانه وار دوستش داشتم و در تمام لحظات زندگیم وجودش حس می کردم و در این حال چون مثل یک رفیق معمولی و برادرش بودم ازم خواست با عاشق سابقش صحبت کنم و اون رو مجاب کنم که دوباره باهاش وارد رابطه بشه، من نمی‌تونستم دست کسی که برای اولین بار معنی عشق رو باهاش فهمیدم بزارم تو دست یکی دیگه و چون یک بار بهش قول دادم ولی بعدش این کار رو براش انجام ندادم اون تصمیم گرفت که دیگه با من صحبت نکنه
      حالا در اصلی اون جایی شروع میشه که تا قبل دادن این قول بهش چند روز باهام بیشتر از قبل صحبت می کرد و تحویلم می گرفت ولی بعد از اینکه ،این کارو انجام ندادم نقش خودشو داره در زندگیم کمرنگ می کنه و معلومه که خودشم دل و جیگر اینو نداره که بهم برگرده بگه که دیگه باید تمومش کنیم…

    3. خیانت کرد ونابودشدم ۱۰روز بیمارستان بستری بودم تویک ماه ۷کیلوورن کم کردم

    4. سلام دوست خوبم این طبیعت آدمهاست وقتی ببینن واقعن دوسشون داریم ازمادورمیشن وعشق مارونادیده میگرن پس هچ وقت به هراندازی که عاشق هستی نگو عشق پاکتو تودلت نگهدار اونم میمونه برات اینشالا که قدرعشق پاکتو بدونه وبرگرده

  52. من بعد 13سال عاشقی شکست بدی خوردم ونشد بخاطر شرایطمون باهم باشیم واون رو خودم فرستادم سر زندگی اما از درون دارم میسوزم والان سه ماه کارم شده گریه وتحمل ندارم ببینم با کسی دیگه هست ومن موندم با کلی خاطرات .اون قدر قلبم شکسته که نمیتونم کسی زو دوباره دوست داشته باشم

  53. داخل سن 14 سالگی عاشق شدم ولی نمیدونستم که این یک عشق یک طرفه هست. هر کاری کردم تا بتونم نگه اش دارم ولی اون خودش رفت. فهمیدم که همون 2 روز اول بفهمم که این عشق یک طرفه است یا نه و فهمیدم که عشق در زیر سن 18 سالگی معنی و مفهومی ندارد!!!!!

    1. منم الان ۱۴سالمه ازیک دختره بالای ۲یا۳ساله خوشم میاداون هم بارفتارخودش نشون میداد که ازمن خوشش میاد رفتم ازش بهشم گفتم ازعلاقه شدیدی که بهش داشتم گفت اونم بهم گفت من اصلا ازت خوشم نمیاد ازاون دختره که خوشم اومده بوددختر عمه زنداییم بودورفت به مادرش گفت ومادراونم اومدبه مادرمن گفت والان زندگیم درحال خراب شدنه

    2. هعی منم مثله ت عاشق شدم ولی نمیدونستم این عشق یک درطرفه هست بهم خیلی عشق میورزید طوری رفتار میکرد که واقعا میخواد منو منم توی دوماه دیوانش شدم دیگه طوری شد واسه صداش میمردم ولی دنبال هوسش بود فقط میگفت رابطه رابطه میگفتم بد ازدواج اون میگفت نه قبل ازدواج دیگه فهمید که وابستشم باهام کات کرد رفت هیچ دریق نکرد الانم دلم برا صداش پر میزنه خواهش میکنم ی راهنمایی بکنین 💔💔

  54. اففف🥺😭😭😭خیلی ناراحت شدم برات عزیزم ….
    سعی کن دیگه بهش فکر نکنی عزیزم…
    تو میتونی …
    همه چی درست میشه نگران هچی نباش 💖

    1. سلام من عاشق برادر دوستم شدم به دوستم گفتم و دوستم اون هم از خدامه ولی خیلی حس بدی دارم . آگه پیامک را خوندی ی صلوات بفرست تا بهم برسیم

  55. منم با هاش فامیلم حس میکنم دوستم داره اما از این خجالتی هاست اما من فراموشش میکنم اخه چرا نمیاد بگه دوستم داره والا و

  56. من از یه سلبریتی مدته زیاده خوشم اومده دیگه دارم توهم میزنم زندگیم بد شده من ۱۷ سالمه

    1. عزیزم عشق به سلبریتی یادت میره به مرور اگرم بمونه باید اینو بدونی ک نمیشه ستاره ها رو لمس کرد و از نزدیک هیچ قشنگی ندارن تماشاش از دور قشنگه

  57. سلام من ۱۶ سالمه عاشق یک دختری شدم و اون هم منو دوست داشت اینقدر که دستامو می‌گرفت و حتی بغلم می‌کرد ( البته ۲ سال ازم بزرگ تره ) و وقتی بهش گفتم تنها گذاشت نمی دونم برای چی؟؟

  58. من دوسش داشتم و بهش گفتم. اون گفت با هرکی باشم با تو نمیشم:) قلبم شکست. و هرروز دارم جلوش گریه میکنم ولی انگار هیچی…

    1. سلام خیلی دلم گرفته کسی که میگفتم خدامه 8سال بخاطرش همه جور بدبختی کشیدم در حد مرگ رفتم خیلی راحت رفت ولم کرد شما بگین چکار کنم اصلا باورم نمیشه بین زمین آسمان گیر کردم دارم براش دق میکنم بهم خیانت کرد با یکی دیگع دوست شد قلبم بدجور شکست

      1. امروز۱۱ تیر۱۴۰۲تاریخ این پیامم به شماس درک میکنم چقد شبیه منید،منم ۸سال زندگی کردم وازتموم وجودم گذاشتم وگذشتم براشوهرم اما خیلی راحت بهم خیانت کرد ومنم بین زمین وهوا موندم وباکلی سوال وچرا!!!!استخونام انگار خرد شدن،فلج شدم نمیدونم چکاربایدبکنم..

  59. منم با یکی نامزد بودم وقرار مدار ازدواج گذاشته بودیم ولی ول کرد رفت خیلی عذاب کشیدم چون به شدت بهش وابسته بودم و خب دوستش داشتم و هنوزم دوستش دارم(بنظرم وابستگی خیلی ادمو ضعیف میکنه در برابر تصمیم گیری .حتی بعضی جاها ادم به خودکشی میرسه)گوشه گوشه شهرمون و خونمون ،با همه اهنگا،همه کافه ها و …همه جا خاطره داشتیم،گوشیم پر بود عکساو پیامهامون
    اما خوشبختانه من با همه وجودم جنگیدم تا حال خودمو خوب کنم
    جنگیدم واسه فراموش کردنش
    یکی یکی عکساشو پاک کردم
    همه جاهایی که قبلا با اون رفته بودم تنهایی خودم رفتم و چند بار رفتمو از دور دیدمش و توی همه این لحظه ها چشمام لبریز از اشک بود و یکسره بغض داشتم ولی جا نزدم جنگیدم واسه خودم واسه غرورم تا دوباره سر پا شدم .درسته من هیچ وقت نتونستم مث سابق بشم،من بخشی از وجودمو و غرورمو از دست دادم و یک حفره عمیق تو قلبم ایجاد شد ولی الان حالم خیلی خوبه من قوی تر شدم و دوباره عاشق خواهم شد

    1. تبریک میگم از اعماق قلبم‌ . من الان حال تورو دارم روزای سخت خیلی سخت

  60. سلام
    من ۱۴ سالمه توی محلمون عاشق یک پسری شدم نمیدونم تا حالا همچین حسی نداشتم ب کسی من تا حالا حتی رلم نزدم اما شمارش و یکی جوری دوستم گیر آورد و بهش پیام دادن و اینا اما اون گفت پاتنر داره و منم دوست ندارم ناراحتش کنم و رابطه شو با یک دختری بهم بزنم فقط میخوام پسر و فراموش کنم اما نمیتونم فردا هم امتحان دارم ولی همش دارم به اون فکر کنم لطفا یکی بگه چجوری …..رو فراموش کنم🥲🥲🥲

  61. سلام
    من ۱۴ سالمه توی محلمون عاشق یک پسری شدم نمیدونم تا حالا همچین حسی نداشتم ب کسی من تا حالا حتی رلم نزدم اما شمارش و یکی جوری دوستم گیر آورد و بهش پیام دادن و اینا اما اون گفت پاتنر داره و منم دوست ندارم ناراحتش کنم و رابطه شو با یک دختری بهم بزنم فقط میخوام پسر و فراموش کنم اما نمیتونم فردا هم امتحان دارم ولی همش دارم به اون فکر کنم لطفا یکی بگه چجوری …..رو فراموش کنم🥲🥲🥲

  62. سلام دوستان من عاشق دختر خالم شدم اصلا نمیدونم چیکار کنم باهاش یکم صمیمی هستیم بعضی وقتا باهام سرد رفتار می‌کنه بعضی وقتا یه جوری حرف میزنه که فکر میکنم اونم عاشق منه بهش می‌خوام یه جوری معلوم کنم که دوسش دارم ولی نمی‌فهمه خودم هم میترسم بهش بگم دوست دارم جواب منفی بگیرم از یه طرف هم میترسم ازدواج کنه خودم هم نمیتونم الان باهاش ازدواج کنم چون سنم پایینه ولی اون هر لحظه امکان داره ازدواج کنه
    یه سال هم از من کوچیکه من الان چیکار کنم خیلی دوسش دارم چجوری بهش اعتراف کنم یکی دو بار هم باهاش چت کردم آخرشم بدون دلیل بلاک کرده ولی وقتی میبینمش یکم صمیمی حرف میزنه من الان چجوری بهش اعتراف کنم من دیگه نمیتونم منتظر بمونم خسته شدم شما بگین من الان چیکار کنم

    1. بهش بگو دوسش داری تا ازدواج نکرده اگر کسی دیگه بیاد بله رو بگه دیگه از دستت رفته تا دیر نشده مستقیم بهش بگو با علامت و اشاره و غیر مستقیم بدرد نمیخوره چون ممکنه کلا بد برداشت کنه باید رک بهش بگی علاقم برای ازدواج فقط یکم مهلت میخوام تا بزرگتر شم و شرایطم درست شه اگر روی خوش نشون میده گاهی ولی گاهی نه شاید دوست داره ولی چون تو چیزی نمیگی ازت کلافه میشه اینکارا رو میکنه مثلا ناراحت میشه یهو بلاک میکنه یا اینکه فک میکنه اگر یمدت بی‌محلی کنه بهش علاقه پیدا میکنی و پاپیش میزاری یا شایدم فهمیده دوسش داری ولی چون به زبون نمیاری کلافه شده از دستت گاهی اینطوریه پس بهتره با خودش درمیون بزاری ببینی حرفش چیه برو بگو تا دیر نشده ترسو نباش خب بگه نه نمیمیری که حداقل حسرت گفتنش تو دلت نمیمونه ولی احتمالا دوست داره

    2. دوست عزیز اولن اینکه اون باب تو کمی صمیمی برخورد میکنه دلیل بر این نمیشه که بگیم واقعا عاشقته بعدم اگه تو واقعا دوسش داری و قصدت ازدواجه بهش بگو تا بعدا حسرت نخوری چرا نگفتی شاید اونم دوست داشته باشه یا حتی اگه جواب منفیم داد تو مطمئن میشی که دوست نداره و میتونی بهتر تصمیم بگیری و ازین سردرگمی در بیای
      البته تاکید میکنم اول از حس خودت کامل مطمئن شو
      موفق باشی داش 🙂

    3. شاید میدونه عاشقشی و خودش را ناز میکنه بهتر بهش بگی حتی اگر جواب منفی بشنوی لااقل بعدا میگی من تلاشم را کردم اما نشد

  63. سلام دوستان من عاشق دختر خالم شدم اصلا نمیدونم چیکار کنم باهاش یکم صمیمی هستیم بعضی وقتا باهام سرد رفتار می‌کنه بعضی وقتا یه جوری حرف میزنه که فکر میکنم اونم عاشق منه بهش می‌خوام یه جوری معلوم کنم که دوسش دارم ولی نمی‌فهمه خودم هم میترسم بهش بگم دوست دارم جواب منفی بگیرم از یه طرف هم میترسم ازدواج کنه خودم هم نمیتونم الان باهاش ازدواج کنم چون سنم پایینه ولی اون هر لحظه امکان داره ازدواج کنه من الان چیکار کنم خیلی دوسش دارم چجوری بهش اعتراف کنم یکی دو بار هم باهاش چت کردم آخرشم بدون دلیل بلاک کرده ولی وقتی میبینمش یکم صمیمی حرف میزنه من الان چجوری بهش اعتراف کنم من دیگه نمیتونم منتظر بمونم خسته شدم شما بگین من الان چیکار کنم

      1. چرا نمیشه چرا باید فراموش کنه وقتی دختره رو دوس داره هنوزم مجرده مگر احمق باشه که بهش نگه شاید قبول کنه باید شانسشو امتحان کنه

  64. ازش متنفرم لعنت بهش لعنت به خاطراتش لعنت به لحظه هایی که باهاش بودم هیچ وقت نمیبخشمش خیانت کار نمی دونم کاری که میکنم درسته یا اشتباه ولی اینکه یه هفته بعد جدایی رل زد برای انتقام با یکی از نزدیکانش میخوام رابطه برقرار کنم با وجود اینکه میدونم اشتباهه اما آرامش میگیرم

    1. درکت میکنم خیلی سخته ولی وقتی یک ادم سمی با پای خودش رفته خوشحال باش چون موعدش که برسه شخصی وارد زندگیت میشه که لیاقت تو و عشق پاکتو داشته باشه؛یادت باشه پس از سیاهی شب،طلوع خورشیده!

      برای انتقام هم غمت نباشه چون مکافات خونه همین دنیاست یکسال دیگه دوسال دیگه زندگیش سیاه میشه بدبخت میشه پشیمون میشه

    2. به منم نارو زدن ولی با خیانت نمیشه خودت رو آروم کنی تنها میشه عذر بدتر از گناه اون جور آدمها رو باید بدی دست خدا من بزور خودش اومد تو زندگیم حسابی وابستم کرد چون اول ازش خوشم نمی‌اومد اینقد دلبری کرد بعد دونست عاشقش شدم بهم خیانت کرد بعد پنج سال عاشقز برگشت گفت بدرد هم نمیخوریم پاک نابود شدم ازش کینه بدل گرفتم متاسفانه هر روزم جلو چشممه چون همسایه هستیم داغم تازه تر میشه

      1. وای خیلی سخته همسایه بودن خیلی سهته. منم ۳۴ سالمه نمیتونم بعد سه سال هتوز فراموشش کنم با اینکه گذاشت رفت

  65. من چند ساله که عاشق یکی شدم ولی اون فوت کرد
    چیکار کنم نمیتونم از یادم ببرمش به فکرشم
    ا😭

      1. سلام بچه ها سرزدن به این سایت یعنی اینکه ازاین موضوع رنج می بریم اما یادتون باشه مشکل ازاونجاشروع میشه که حس میکنیم دیگه دوستمون نداره وقتی بوداینقدردیونش نبودیم شایدبه کسای دیگه هم فکرمیکردیم گاهی وقتا احساس می کردیم انتخابمون غلط بوده اما الان که نیست دیونش شدیم قانون زندگی همینه زیادخودتونوناراحت نکنید

    1. درد ازونجا شروع میشه که ما عاشقیم و سرگرمه عاشقی کردن،غافل از اینکه عشقمون جایه دیگه سرش گرمه.هر چقدر هم خوب بازی کنی،آدما بازم دلتو میشکنن.منم الان ۶ماهه خیانت دیدم و از همه جا منو بلاک کرده.فامیل بودیم.امشب خونشون دعوت بودیم ولی اون نبود.تازه داشتم سرپا میشدم ولی باز دوباره بیخوابیام شروع شد،😔😔😔😔

  66. من هنوز بچه بودم ی مریضی داشتم ک دارو نداشت جوری بود ک وقتی میرفتم تو اتاقم ففط گریه میکردم تا خوابم ببره چند سال طول کشید تا بهتر شدم بعدش باز ی مریضی دیگ ک هزار برابر بدتر بود چهار سال اون درد و کشیدم تا کلاس 11 بعد کم کم خوب شدم چند ماه بعد بکی وارد زندگیم شد جوری ک فقط چند ماه باهام موند و رفت ولی من ب خاطرش 8ماه اشک ریختم شبانه روز ولی دیدم ادم هرچقدرم عاشق باشی حتی من دوبار جونم و به خطر انداختم خودم و مریض کردم ب خاطرش الان هر چقدرم ک دوسش داشته باشم مبینم ارزشش و نداره هیچ دوست داشتنی در واقع ارزش نداره ک ب خاطرش اشک بریزی چون اگ واقعی تو رو بخواد پای همه چی میمونه تا تو رو ب دست بیاره ولی فهمیدم من فقط مثل ی ابزار بودم واسش خیلی تو زندگیش کمکش کردم اما الان میفهمم هیچی بهتر از این نیست ادم چیزی ک علاقه داره ادامه بده و پیشرفت کنه چند روزی هس حتی اگ از ته عمق وجودمم دلم واسش تنگ بشه میشینم درست درسمو میخونم تا دانشگاه مورد علاقه م قبول بشم و ب بهترینا برسم و ب چیزای بی ارزش بها ندم و وقتی ک ی روزی م تو خیابون منو دید ببینه بدون اونم میتونستم خیلی خوب زندگی کنم و ببینه تو چ جایگاهی رسیدم و فراموشش کردم و اونجاست ک ادم ارزش خودشو نشون میده
    من اولین ادم بود ک وارد زندگیمم میشد و باهاش چت میکردم و واقعی خودشو میخواستم ولی خب دیگ نفهمید و نمیشه کاریش م کرد زندگیه بالاو پایین داره بلاخره و تصمیم گرفتم از اون روز اولین و اخرینم بمونه و دیگ ب کسی الکی باج ندم
    هرچیم دلم واسه صداش ی ذره شده ولی دیگ بهش زنگ نمیزنم و اخرین تماسی ک باهام گرفت زمانی بود ک گفت تو لیاقتت بیشتر از ایناس و من لیاقتتو ندارم داشتیم حرف میزدیم ک یهو خواب رفت و منم تا چند دقیقه داشتم صداش میزدم بیدار نشد ولی واسه اخرین بار قدای نفسایی ک میکشید و گوش میکردم و تا صب ب خاطرش اشک ریختم خیلللللی ب شدت واسم سخته ولی زندگی عزیزای دلم دیگ اینجوریاس هنوز تازه اوله راه خیلی دنیا بی معرفته فقط زمان میبره تا ما اونا رو ببینم و افسوس بخوریم از منم میشنونین بشینین کاری ک دوس دارین رو انجام بدین و ب بهترین مقام برسین تا پیشرفتتون رو ببینن چون با لفسردگی و حال بد ادم ب هیچا نمیرسی فقط و فقط داری خودتو بیشتر عذاب میدی پس همیشه قرار نیس چیزای م دوس داریمو ب دست بیاریم
    منم باور کنین الان ک دارم اینا رو مینویسم خیلی دلم واسش تنگ شده ولی دیگ قرار نیس خودم و ب خاطر هرچیزی کوچیک کنم
    خودتون رو دوس داشته باشین چون تو هر شرایطی ادما نمیتونن کنارتون باشن باید عادت کرد ن با حال بد روزامونو بگذرونیم 🙃

  67. من هنوز بچه بودم ی مریضی داشتم ک دارو نداشت جوری بود ک وقتی میرفتم تو اتاقم ففط گریه میکردم تا خوابم ببره چند سال طول کشید تا بهتر شدم بعدش باز ی مریضی دیگ ک هزار برابر بدتر بود چهار سال اون درد و کشیدم تا کلاس 11 بعد کم کم خوب شدم چند ماه بعد بکی وارد زندگیم شد جوری ک فقط چند ماه باهام موند و رفت ولی من ب خاطرش 8ماه اشک ریختم شبانه روز ولی دیدم ادم هرچقدرم عاشق باشی حتی من دوبار جونم و به خطر انداختم خودم و مریض کردم ب خاطرش الان هر چقدرم ک دوسش داشته باشم مبینم ارزشش و نداره هیچ دوست داشتنی در واقع ارزش نداره ک ب خاطرش اشک بریزی چون اگ واقعی تو رو بخواد پای همه چی میمونه تا تو رو ب دست بیاره ولی فهمیدم من فقط مثل ی ابزار بودم واسش خیلی تو زندگیش کمکش کردم اما الان میفهمم هیچی بهتر از این نیست ادم چیزی ک علاقه داره ادامه بده و پیشرفت کنه چند روزی هس حتی اگ از ته عمق وجودمم دلم واسش تنگ بشه میشینم درست درسمو میخونم تا دانشگاه مورد علاقه م قبول بشم و ب بهترینا برسم و ب چیزای بی ارزش بها ندم و وقتی ک ی روزی م تو خیابون منو دید ببینه بدون اونم میتونستم خیلی خوب زندگی کنم و ببینه تو چ جایگاهی رسیدم و فراموشش کردم و اونجاست ک ادم ارزش خودشو نشون میده
    من اولین ادم بود ک وارد زندگیمم میشد و باهاش چت میکردم و واقعی خودشو میخواستم ولی خب دیگ نفهمید و نمیشه کاریش م کرد زندگیه بالاو پایین داره بلاخره و تصمیم گرفتم از اون روز اولین و اخرینم بمونه و دیگ ب کسی الکی باج ندم
    هرچیم دلم واسه صداش ی ذره شده ولی دیگ بهش زنگ نمیزنم و اخرین تماسی ک باهام گرفت زمانی بود ک گفت تو لیاقتت بیشتر از ایناس و من لیاقتتو ندارم داشتیم حرف میزدیم ک یهو خواب رفت و منم تا چند دقیقه داشتم صداش میزدم بیدار نشد ولی واسه اخرین بار قدای نفسایی ک میکشید و گوش میکردم و تا صب ب خاطرش اشک ریختم خیلللللی ب شدت واسم سخته ولی زندگی عزیزای دلم دیگ اینجوریاس هنوز تازه اوله راه خیلی دنیا بی معرفته فقط زمان میبره تا ما اونا رو ببینم و افسوس بخوریم از منم میشنونین بشینین کاری ک دوس دارین رو انجام بدین و ب بهترین مقام برسین تا پیشرفتتون رو ببینن چون با لفسردگی و حال بد ادم ب هیچا نمیرسی فقط و فقط داری خودتو بیشتر عذاب میدی پس همیشه قرار نیس چیزای م دوس داریمو ب دست بیاریم
    منم باور کنین الان ک دارم اینا رو مینویسم خیلی دلم واسش تنگ شده ولی دیگ قرار نیس خودم و ب خاطر هرچیزی کوچیک کنم
    خودتون رو دوس داشته باشین چون تو هر شرایطی ادما نمیتونن کنارتون باشن باید عادت کرد ن با حال بد روزامونو بگذرونیم 🙃

  68. من نمیتونم هیچوقت نمیتونم فراموشش کنم هیچوقت این امکان نداره
    ولی اون منو دوست نداره… من حاضرم هر کاری واسش بکنم حتی اگه دوسم نداشته باشه ولی فقط ناراحتم ازش
    قبل‌ازتوهیچ‌وقت،بعدازتو‌هیچکس🙂💋S❤️majholok

  69. الان ک دارم اینارو مینویسم حالم خیلی بده شده به ی جایی برسین ک دیگه هیچ چیز خوشحالتون نکنه با هیشکی نتونین حرف بزنین این روزا اصلا حال خوبی ندارم چجوری میتونن خاطرات و انقد راحت فراموش کنن خیلی بده چهارسال بایکی باشی ولی آخرم هیچی الان ۹ماهه ک ندیدمش داغونم باید چیکارکنم لطفا راهنمایی کنین

    1. دقیقا مثل من منم چهار سال باهاشام الان‌ هم میخواد ازدواج کنه عشقمون انگار نه انگار عاشق من بود همش به باد رفت

    2. دقیقا مثل من منم چهار سال باهاشام الان‌ هم میخواد ازدواج کنه عشقمون انگار نه انگار عاشق من بود همش به باد رفت

    3. ب نظرم اگه دلت میگه برمیگرده خودتُ با فکرای خوب ب آینده سرگرم کن
      اما اگه مطمعنی نمیاد، توی دلت باهاش حرف بزن، بگو اگه تو مال من باشی پیشم برمیگردی، اگه نباشی، تواولین و آخرین نفر نبودی پس حس عشقُ از تو دارم از تو ممنونم و مطمعنم اگه هم نیومدی من دوباره با عشق روبرو میشم

    4. خیلی ناراحت شدم برات واقعا خیلی سخته ولی ببین تو میتونی سعی کن میتونی درسته فراموش نمیشه ولی درد اش کمتر میشه اینو مطمعن باش زیاد بهش فکر نکن امید وار باش مطمعن باش خوشبخت میشی عزیزم 💖

  70. من سیزده سالمه سه ماه بایه پسر دوست بودم خیلی بهش وابسته شدم به طوری که اصلا نمیتانم فراموشش بکنم بیشتر وقت مون باهم بودیم اگه میشه یه کمکی بکنید خیلی بهش وابسته شدم ولی به دلیلی مجبور به کات کردن شدیم

    1. هعب لنتی منم مث توام 3 ماه بودم وابسته شدم مص ت همه چبم نمبتونم ولی خهب هر روز ک پا میشم به خدم امید میدم میگم باید به هدفاایی ک دارم برسم جوری خدتو ببر بالااولویت اول زندگی خدتی اگه دوصت داشته باشه برمیگرده مم 13 سالمه

  71. من ۱۲ سال زندگی ام نابود شد خیلی همسرم دوست داشتم ولی اون به نامردی ازم جدا شد کلی پول گرفت منم تصمیم گرفتم بکشمش همین کارم کردم ولی نمرد خیلی پشیمونم از کاری که کردم ولی کنترلم دست خودم نبود خیلی به من خیانت کرده بود حالا من موندم یه بچه نمی دونم چطور ادامه بدم اون بچه گناهی نداره گیر ما افتاده فقط هر روز دارم دعا می کنم زودتر فراموشش کنم خیلی داغون شدم کارم فقط شده سیگار کشیدن

  72. من تو فیس بوک عاشق یک دختر شدم تقریبا یک نیم ماه با هم صحبت کردیم ولی من روز اول فکر نکردم اون شیعه اس ومن سنی اون هزاره اس من تاجیک ولی اون مقبول هم نیس الن فکرم خیلی در گیره میگن فراموش کن فامیل اورا برای توو نمی خواهند مردم محل همسایه بد میگن ولی من میگم هیچ امکان نداره چطو برش بیگم ما باید هم دیگر را فرا موش کنیم و من واقعا عاشقش شدم هیچ نمیتوانم یک لحظه بهش فکر نکنم میگم من اگر اونو ویل کنم نامردی میشی بعد اوون چطو با کسی دیگری عاشق شوم یا ازدواج کنم آخه خیلی سخته
    من واقعا دوستش دارم چطو فراموش کنم کسی را دوست داشته باشی

  73. سلامتی اون ک ما خواستیمش
    مارو نخواست
    خوش باشی انشاالله
    ما ک بدیتو نمیخوایم
    دلبر 🙂

  74. اصلا همه این عشق ها درست نیست به کار و پیشرفت تون فکر کنین عشق واقعی خودش پیدا میشه😇 17 سالمه

  75. به نظر من اصلا دخترا نباید عاشق بشن بعضی از دوستام میگن دست خودم نیست اتفاق اگه ازکسی خوشت اومد سعی کن ازش دور باشی حتی اگه کسی دوست نداشته باشی زیاد بهش نگاه کنی عاشقش میشی اگه کسی دوست داشته باشه حتما میاد خوستگاریت هیچ کس نمیتونه جلوشو بگیر تو آخرش ازدواج میکنی وانو دوست داری پس اینارو بزارین کنار بچسب به درست اون وقت واست فرست های بهتری هم پیش میاد

    1. دقیقا مثل من منم چهار سال باهاشام الان‌ هم میخواد ازدواج کنه عشقمون انگار نه انگار عاشق من بود همش به باد رفت

  76. من میتونم با حسرت بهش فکر کنم ولی این کارو نمیکنم چون اگه اون مال من باشه خودش میاد و ازدواج میکنیم پس بهش فکر میکنم اتفاقا ولی نه با غصه و اندوه

  77. ببینید خواهر و برادرهای خوب من منم یه دخترم یکی رو خیلی دوست داشتم همین دیروز کات کردیم برای منم خیلی سخته اگه بخوام خودمو ببازم ولیییی خودمو نباختم بجای زانوی غم بغل کردن دارم به خودم تلقین میکنم این رابطه تموم شده ومن خدا رو دارم ،بنده ش اگه رفته من خودشو دارم چرا وقتی اون رفته من خودمو نابود کنم البته سخته برام دیروز کلی گریه کردم ولی پاشدم و به زندگیم ادامه دادم

  78. سلام
    من دخترم و عاشق دختری شدم ولی اون منو رها کرد چشمای اون به زیبایی ماه بود لبخندش منو دیوونه میکرد هیچ وقت نفهمیدم چرا باهام بد شد شاید از تو مغزم یه زمانی از یاد بره ولی اینو میدونم که همیشه تو قلبم میمونه همیشه ی همیشه برای اخرین بار دوستت دارم 🫀🦋

  79. سلام من یکی رو دوست داشتم اون رو دیگه نفر گرفت و هیچ وقت از یادم نمیره چی کنم لطفاً بگویید

    1. من هنوز بچه بودم ی مریضی داشتم ک دارو نداشت جوری بود ک وقتی میرفتم تو اتاقم ففط گریه میکردم تا خوابم ببره چند سال طول کشید تا بهتر شدم بعدش باز ی مریضی دیگ ک هزار برابر بدتر بود چهار سال اون درد و کشیدم تا کلاس 11 بعد کم کم خوب شدم چند ماه بعد بکی وارد زندگیم شد جوری ک فقط چند ماه باهام موند و رفت ولی من ب خاطرش 8ماه اشک ریختم شبانه روز ولی دیدم ادم هرچقدرم عاشق باشی حتی من دوبار جونم و به خطر انداختم خودم و مریض کردم ب خاطرش الان هر چقدرم ک دوسش داشته باشم مبینم ارزشش و نداره هیچ دوست داشتنی در واقع ارزش نداره ک ب خاطرش اشک بریزی چون اگ واقعی تو رو بخواد پای همه چی میمونه تا تو رو ب دست بیاره ولی فهمیدم من فقط مثل ی ابزار بودم واسش خیلی تو زندگیش کمکش کردم اما الان میفهمم هیچی بهتر از این نیست ادم چیزی ک علاقه داره ادامه بده و پیشرفت کنه چند روزی هس حتی اگ از ته عمق وجودمم دلم واسش تنگ بشه میشینم درست درسمو میخونم تا دانشگاه مورد علاقه م قبول بشم و ب بهترینا برسم و ب چیزای بی ارزش بها ندم و وقتی ک ی روزی م تو خیابون منو دید ببینه بدون اونم میتونستم خیلی خوب زندگی کنم و ببینه تو چ جایگاهی رسیدم و فراموشش کردم و اونجاست ک ادم ارزش خودشو نشون میده
      من اولین ادم بود ک وارد زندگیمم میشد و باهاش چت میکردم و واقعی خودشو میخواستم ولی خب دیگ نفهمید و نمیشه کاریش م کرد زندگیه بالاو پایین داره بلاخره و تصمیم گرفتم از اون روز اولین و اخرینم بمونه و دیگ ب کسی الکی باج ندم
      هرچیم دلم واسه صداش ی ذره شده ولی دیگ بهش زنگ نمیزنم و اخرین تماسی ک باهام گرفت زمانی بود ک گفت تو لیاقتت بیشتر از ایناس و من لیاقتتو ندارم داشتیم حرف میزدیم ک یهو خواب رفت و منم تا چند دقیقه داشتم صداش میزدم بیدار نشد ولی واسه اخرین بار قدای نفسایی ک میکشید و گوش میکردم و تا صب ب خاطرش اشک ریختم خیلللللی ب شدت واسم سخته ولی زندگی عزیزای دلم دیگ اینجوریاس هنوز تازه اوله راه خیلی دنیا بی معرفته فقط زمان میبره تا ما اونا رو ببینم و افسوس بخوریم از منم میشنونین بشینین کاری ک دوس دارین رو انجام بدین و ب بهترین مقام برسین تا پیشرفتتون رو ببینن چون با لفسردگی و حال بد ادم ب هیچا نمیرسی فقط و فقط داری خودتو بیشتر عذاب میدی پس همیشه قرار نیس چیزای م دوس داریمو ب دست بیاریم
      منم باور کنین الان ک دارم اینا رو مینویسم خیلی دلم واسش تنگ شده ولی دیگ قرار نیس خودم و ب خاطر هرچیزی کوچیک کنم
      خودتون رو دوس داشته باشین چون تو هر شرایطی ادما نمیتونن کنارتون باشن باید عادت کرد ن با حال بد روزامونو بگذرونیم 🙃

  80. یک عاشق گفت
    منم واقعا عاشق یه نفرشدم اما هیچ حسی به من نداشت انقدر طرد کردم حرف بد بهم گفت اما چون دوشتش داشتم نمی تونستم ولش کنم هر جور حقارت را تحمل می کردم اما کلا رفت ومن موندم غمگین هرکاری می کنم فراموش نمیشه می خوام فراموش کنم اما نمیشه ای خدا من نمی خوام بیا منو ببر پیش خودت از این عشق ها خلاص شم عشق به آدما ارزش نداره

    1. دقیقا وضعیت منم همینه و این خیلی بده و از این بدتر اینه که هر روز میبینمش و هر روز باهام حرف میزنه اما اینکه با این اوصاف فراموشش کنم واقن سخته و یه جورایی نمیخام فراموشش کنم

  81. منکه دارم میمیرم چکارکنم نمیتونمفراموشش کنم خدایاچکارکنم هیچی خوشحالم نمیکنه ازخواب بیدارمیشم بهش فکرمیکنم تاشب تاخوابم ببره کارهم میکنم مشکل اقتصادی هم دارم فقط فکرم درگیره عشقم هست کاش بمیرم

          1. آمین خدا از دهنت بشنوه خدایا دعای همه عاشقانه قبول کن دگه مارو عزاب ندی مارو به سلطان وملکه قلبمون بسون هرکی عاشق هست بگه آمین

      1. سلام ۱۵ سالمه عاشق دختریم ک ازم سه سال بزرگتره فامیل دورمون است.
        بهش پیامک دادم ولی اون گفت سن ات کمه الان دارم دعا میکنم ک فقط ازدواج نکنه چون داغون میشم.
        چند سال صبر کنه خودم میرم خواستگاری. کارم فقط انتظاره.

    1. عشق کشکه هم حرفا طرف دروغه یک عاشق من بود هست خانواده اش میفهمه سر حساس بودن یکم بهش دعوا کردم هنوز هست اما میخوام بره هر کار میکنم نمیرع چه کنم

    2. سعی کن بهش فکر نکنی یا خودتو درگیر کار های سالم مثل ورزش کردن بکنی
      سعی کن به خودت روحیه و انگیزه بدی
      برای خودت مشخص کن کی هستی و میخوای کی باشی
      عبادت کن، نماز بخون،قران بخون،باخدا حرف بزن وخودتو خالی کن

      میتونی استفراق ذهنی هم بکنی
      یعنی برو یه جا که تمرکز داشته باشی تو پارک، تو اتاق،هرجا برات بهتره
      بعد رو یه کاغذ هرچی تو ذهنت هست و هرچی تو ذهنت میاد رو بنویس

      مثل یه کمد شلوغ که میریزیش بیرون و میخوای مرتبش کنی و حتی شاید چند تا از لباساشو که بدردت نمیخوره،کوچیکته یا هرچی کنار بزاری
      پس میتونی هرچی تو ذهنته بنویسی
      اولش اگه نمیدونستی چی بنویسی دوربرتو شرح کن و بنویس
      مثلا بنویس من الان تو اتاقم و نمیدونم چی بنویسم
      حس میکنم حالم بده
      شرح حالتو یا شرح دور برتو بنویس انقدر بنویس تا بالاخره بتونی چیزایی رو که باید
      بنویسی بنویسی

      موفق باشین.در پناه خدا
      یا علی

  82. سلام
    من 22 سالمه و به یه دختری علاقمند شدم
    بعد فهمیدم که با یکی تو رابطه ست و رابطه شونم کاملا جدیه
    بعد از چند ماه نه تنها نمیتونم اونو فراموش کنم بلکه بیشتر از قبل احساس وابستگی و درماندگی میکنم. به شدت بهش علاقه دارم و این حتی باعث مشکلات جسمی هم شده ، قلبم درد می‌کنه ، نفسم بالا نمیاد ، کاملا بی رمق هستم و…
    من چکار باید بکنم زندگیم جهنم شده

    1. منم مثل تو بودم ولی بعد از یک مدت خودش فراموش میشه الان روز به روز عاشق تر میشی ولی تا یکسال دگ فراموش میش نه اونقدر ولی جوری ک دگ اسیب نبینی

    2. سخته ولی باید درک‌کنی‌ عشقت ی طرفست بیشتر کار کن تلاش کن تا درجت بالاتر بره بیشتر پیشرفت کن،ی زمانی رو صرف باشگاه یا موسیقی اختصاص بده،سفر برو، با دوستای اجتماعی بیشتری در ارتباط باش

  83. سلام من یه نفر رو دیدم و عاشقش شدم اما هرلحظه که عاشقش شده بودم دیگر نمیتونستم ببینمش و دلم میخاست ببینمش و یه بر به خاطر دوست باهاش دعوا کردم و… بعدش دیگ هیچی بعد اون رفتم پیام دادم دلیلشم بازم گفتم و معذرت خواهی کردم گفت ک موفق باشی. :-/هنوزم نمیدونه دوسش داشتم
    هروقت میدیدم بااون نگاه هاش خیلی عمیق بهم نگاه میکنه و… هچی دیگ منم فک میکنم فهمیده عاشقش شدم یا و…
    میخام بگم زبانش متضاد منه اما دیدنش و فکرش با منه🚶‍♀️
    یه بار زنگ زدم بهش بگم ک دوسش دارم واعتراف کنم. به یه نفر گفتم اون بگه یه نفر دوست داره و اینا. بعد طرف زنگ زد گف شمارتو میدم به پلبس:-/بعد رفیقم گف ک یه نفر هس دوست داره اون گف کی رفیقم گف توکه این قدر عصبی برو خودت پیدا کن و اونم چیزی نگف قط کردن (دیدم اگر هم اعتراف کنم هم نمیشه این اینجوری میکنه)
    بعد چن روز هایی دیدم اهمیت نمیده بهم قلبم داغون میشد
    ولی اون کارایی می‌کرد ک من ناراحت بشم
    میخاست بدونه من اگه ناراحت باشم ینی دوسش دارم دا هم به رو نیاوردم
    اون آنقدر مغروره ک نگو😐
    ولی واقعا داغون شدم و ولش کردم بعدش دیگ ولش کردم یه مدتی ذهنم نبود بعد تازگیا ک میبینم یاابلفض توی ذهنم اومد درس میخونم توی ذهنم سبز میشه. آهنگ گوش می‌کنم انگار حس میکردم دارم براتون میرقصم 😐. و خلاصه هرکاری میخام ک فراموشش کنم نمیشه و نمیشه(بااینکه دوسش دارم ولی خب وقتی به جایی نمیرسم هی میخام فراموشش کنم و نمیشه)
    میگن کسی ک هی به ذهنش بیاد ینی اون طرف بهش فکر کرده ک یهو اومده ذهن ما
    آیا این درسته؟
    خلاصه دیگ چیکار کنم بنظرتون.

    1. هیچ کی ارزش نداره خودتو بخاطرش ببازی منم عاشق شدم ولی ته تهش خودتیو خودت پس یاد بگیر ب خودت بگو وقتی اون هیچ تلاشی نمیکنه برامن من چرا خودمو کوچیک کنم وقتی طرف ببینه خیلی خودتو کوچیک میکنی براش بدتر ازت دور میشه

      1. اينو بدون هركه عاشق باشه به عشقش پايبند هست و روراسته و هيچوقت دروغ نميگه به كسي كه همه جوره برات سنگ تموم گذاشت البته كه بقول خودت همه كارت بودم ولي در نهايت به من دروغ گفتي بخاطر حرف دوستات

        1. تو ضعیف نیستی فقط عاشق کسی هستی که قدر عشقتو نمیدونه خیلی ناراحت شدم ازینکه میگی فکر میکنم باهام زندگی میکنه اینکارو با خودت نکن دچار بیماری روانی میشی بعدا اگر راهی هست باهاش حرف بزن دلشو بدست بیار واقعی بیارش تو زندگیت کنارت باشه اگرم راهی نیست اینطور با فکر بودنش زندگی نکن مریض میشی

          1. نه میتونم گریه کنم نه حرف بزنم نه صداشو بشنوم امروز دیدمش ولی اونقدر سرد بود نسبت به من مثل یک عابر نگاه کرد و بعد بادوستاش رفتن دلم خلی شکسته منی که اونقدر دوسش دارم براش تلاش کردم سه سااال سوختم به پاش با هرسازش رقصیدم ولی اون دنبال دختربازیشه یا امام حسین یک نیم نگاهی هم به من بنداز حالم خوب نیست🥺😭

          2. عزیزدلم خودتو فدای کسی نکن که قدرعشق پاک تونمیدونه توکل بخدا کن اینشالا یه روزاونم عاشقانه عاشق بشه

    2. نمیتونی دیگه فراموشش کنی هیچ وقت باید بهش عادت کنی فکر کن پیشته داری باهاش زندگی میکنی همین

  84. سلام من سی سال دارم وقتی دوازده سال داشتم عقد کردم هفده سالگی بچه ام بدنیا اومد ولی بعد از دونیم سالگی بچه ام اولین خیانت همسرم ودیدم چون دوسش داشتم بی تجربه بخشیدم اما الان چهارتا بچه دارم متاسفانه شاهد خیانت های زیادی شدم اما بعد از دیدن آخرین خیانت واز دست دادن پسرم تو شکمم دیگه قصدم طلاق هست واقعا خیلی سخته هر وقت پرسیدم دلیل خیانت وکوتاهی کردن منو بهم بگه هیچ وقت جواب نداد پسر دایی هست وخونواده ها درگیرن چون بردارم خواهر شوهرم گرفته هر کی تجربه داره بگه تا زودتر فراموشش کنم ممنون

  85. من سه سال پیش یهو پسر خاله ام به چشمم اومد
    هم پسرخالمه هم پسر عموم
    یهو دیدم چقدر بامزس
    چقدر جذابه
    چقدر خوبه
    از همونجا بدجور شیفته اش شدم
    بعد دیدم داره از شیفتگی میگذره
    من دارم عاشق میشم
    عصبی شدم
    رفتم بهش پیام دادم دیگه هیچوقت با من اینقدر صمیمی نشو
    سرد شد
    دیدم نمیتونم
    کار از کار گذشته
    وسطای این قضیه با یکی دوست شدم
    دو ماه
    دیگه پسر خالمو فراموش کرده بودم
    الان یک سال با اون پسره بهم زدم
    پسره رو فراموش کردم
    دیگه برام اهمیتی نداره
    اما دوباره داره پسرخالم واسم پر رنگ میشه
    نمیدونم چه مرگمه
    هروقتم همو میبینیم چندباری مچ پسرخالمو میگیرم که داره بهم نگاه میکنه
    همش تیکه میندازه
    منم جوابشو میدم
    نگام میکنه منم بهش خیره میشم بعد دوتایی میزنیم زیر خنده
    رابطه ای که داریم عادی نیست
    حداقل از طرف من
    واسه پسر خالمم میخوان زن بگیرن
    نمیدونم داره چی میشه
    نمیفهمم اصن
    توی یه گودالی گیر کردم که نه راه فراری داره نه جایی واسه موندن

    1. بروباهاش حرف بزن بگوعاشقتم برات میمیرم نزارباکس دیگه ازدواج کنه براعشقت بجنگ ازهمه چیت بگذر که اگه نشدم خودتوسرزنش نکنی یه عمری مثل من به خودت بگی همه تلاشموکردم واون نخواست

  86. من نمیتونم بهش بگم که چقدردوستش دارم و دیوانه وار عاشقشم از همون لحظه ای که فهمیدم عاشقم میدونستم قرار نیست بهش برسم سعی کردم دیگه بهش فکر نکنم و ازش دور شم اما علاقم بهش شدید تر شد
    حالا چچوری فراموشش کنم وقتی نمیتونم از فکر کردن بهش دست بردارم؟
    لطفا راهنمایی کنید.

    1. منم مثل خودت در حدی که مریض شدم دیگه خیلس گذشته بد تر شدم بهتر نشدم . واقعیتش بهش گفتم خسته شدم انقدر حالم بده که قرص میخورم از بس تو خودم دوستداشتنشو ریختم ولی الان گفتم بهش باشم گفتم من تو رو نمیخوام و هیچ توقعی ازت ندارم برا مم مهم نیست چی فکر میکنی ولی حسمو هر چی پنهون میکنم شدید تر میشه پس میخوام خودمو خلاص کنم و بهش گفتم . از همه جا هم بلاکش کردم . حداقل میدونم که میدونه و انقدر با خودم و اون تو رویا حرف نمیزنم خستم خیلی خسته . ولی باید بعد از گفتم قوی باشی و بدونی باهاش وارد رابطه نخواهی شد . من ۶ ساله تو خودم پنهون کردم داغون شدم

  87. یک سال شبانه روزم باهاش بود و بعد از یک دعوا منو ترک کرد
    من نمیتونم هیچ جور ه فراموشش کنم چون هر روز می بینمش هر روز کنارمه
    ولی من باید بی تفاوت از کنارش رد شم با اینکه قلبم برای یه لحظه حرف زدن باهاش پر میکشه
    هر وقت تلاش کردم فراموشش کنم با دیدنش تسلیم شدم

  88. سلام منم داستان خودمو دارم یه دختر شاد و خوشحال بودم از تنهایی خودم لذت می‌بردم همیشه واسه خودم کافی بودم تا اینکه یه نفر خاست بهم نزدیک شه فک کردم با وجودش خوشحالتر میشم بعد ۸ ماه دیگه نخاست با مم باشه کاش حداقل بهم نزدیک نمیشد کاش آدمی ک میاد ب قصد موندن بیاد نه فقط برای خوش گذرانی دل یک نفر و به بازی بگیره منو دلبسته خودش کرد خیلی بهم محبت می‌کرد باورم نمیشد همش میگفتم خدایا شکرت ب خاطر وجود عشقی که بهم دادی خیلی خیلی دوستش داشتم باهم وارد رابطه جنسی شدیم و ادامه دادیم رابطه رو ولی خب واقعا نمیدونم چی شد یهو بهونه هاش شروع شد وقت ندارم ببینمت و از این حرفا بعد یه مدت جواب پیامم رو هم نمی‌داد دیگه رفت بدون اینکه بدون چرا رفت فقط یبار دیدمش گفت دیگه تموم رابطه خدا میدونه چی کشیدم و دارم میکشم فقط زمان باید بگذره تا دوباره سرپا بشم اینو فهمیدم هیچی تو این دنیا موندنی نیست دل خوش ب آدما نباشیم باید خودمونو دوست داشته باشیم به خودمون عشق بدیم تنها کسی که برامون میمونه خودمونیم و بس

    1. داستان منم عین تو بود یه سال باهم بودم دیگه باهام سرد شده بود کم کم بهونه میاورد وقت ندارم سرم شلوغ اخریش بعم گفت اینده من تو یکی نیست اول اومد بهم کل دلداری داده بعد گفت بیاه دیگه ادامه ندیم حالا من این اوخرا از هم شنیده بودم که میگفتن این پسر خوبی نیست در موردیش بد میگفتن ولی میگفتم نه شما اشتباه میکنید بعد رابطه مون تموم شد دوباره اشنا ترین غریبه عمر شد من که هر روز صد بار میبنمش تو محل کارم و از کناریش رد میشم میدونی بهم سلام نمیدم در این حد من برایش مهم نیستم ولی من درد میکشم گریه میکنم کلن دیوونه شدم همه چیو میدونم ولی قلبم باور نمکنه میدونی خیلی درد داره اونجا که از جلو چشمام با او جدیدا رد میشه و لباسشون سیت بعد منو که میبنه دستشو میگیره اونجا دیگه برام خیلی سخت تموم میشه انصاف نیست یکی انقدر عادی ادامه بده انگار هیچ چی نشده و یکی دیگه بمیره ادم تون بشناسیت اعتماد نکنید تا مطمعن نشدین

      1. برای هر فراموش کردن یک رابطه فقط به بدی های ک درحقتون شده فکر کنید بیشتر ب خاطرات بد طرف تا خاطرات خوبش اینجوری راحت تر فراموش میکنید لطفا قدر خودتون و بدونید ارزش یک زن خیلی بالاس تو کل جهان هستی اینو فراموش نکنید شما ارزشمند ترین انسان های روی زمین هستین👌

    2. دقیقا منم عین شما دقیق کلمه به کلمه حرفت انگار درد دل من .انشالا که زودتر فراموش میشن . میشه عبرتی که دیگه نزدیک پسری نسیم

  89. من یکی رو دوست دا رم‌ تا حد جنون ولی اون خیلی جدی نیست شل کن سفت کن در میاره یه روز خوبه یه روز نه نمی دونم چه کنم نمی تونم فراموشش کنم

    1. من خلی دوسش دارم ولی رفته رل زده ولی من حنوزم دوسش دارم چه کار کونم منو دوست داشته باشه الانم رفته رل زده ولی من میخام

  90. تنها نباشید سعی کنید با دوستانتان باشید وخود را سرگرم کنید زبان هم خوبه یاد بگیرید به هر دلیلی اگر تنها بودید جوک بخونید من خودم نتونستم فراموش کنم من نه باهاش بودم نه تونستم بگم نه هیچی
    می دونم چیا کشیدین و می کشین عمرتون بیهوده تباه شده جوانیتون رفته

    1. چرا بهش نگفتی خب برو بگو حیفه شاید اونم همینقدر عاشقت باشه گناه داره وقتی خیلی کسیو دوس داری نباید بزاری دلش بسوزه و بشکنه برو بش بگو بهترین کار همینه

      1. وقتی میگن دیوانه ترین حالت یک عشق زمانیست دلتنگ شوی کارزدست تو نیاید راست میگن
        من هر کار میکنم نمیتونم فراموشش کنم چون دلتنگشم و دستم به هیچ جا بند نیست دلم میخواد فقط بمیرم انقد بغز نکنم بخاطر یه ادم بی ارزش هیچ وقتم تصویر دعوامونو یادم نمیره

        1. خیلی،سخته سوزناک مگه ادم می تونه فراموش،کنه بخدا فراموش،شدنی نیست

        2. هیچوقت اولین شعری که بهم گفت رو یادم نمیره:
          بهم گفت
          دانی که چرا سر نهان با نگویم
          طوطی صفتی طاقت اسرار نداری

    2. تو رابطه وقتی کسی بهت پیشنهاد رابطه جنسی داد یعنی عزیزم بعد ۶ ماه بای بای،عشق واقعی اونی هست که طرف عشق پاک بهت داشته باشه تا زمانیکه ازدواج کنید

    3. من عاشق يه نفر شدم در اول ها خيلي خوش بوديم اما چند وقت بعد چون او پسره قرار بود خارج از كشور بروه يه روز قبل از رفتنش منو ول كرد الان نمي دونم چطوري فراموش كنم اش نه تنها خودش رو بلكه كارهايش رو هم

      1. کسی که ایطوری میزاره میره بخصوص اگه عشقتون دوطرفه باشه و ب هر دلیلی تو رو ول کنه بره خارج پست ترین آدم دنیاس عشقشم دورغه همون بهتر که رف بدبختت نکرد چون ممکن بود مدت زیادی بات بمونه حتی ازدواجم کنید و ولت کنه خاکبرسر ایجور آدما که فک میکنن بهترش گیرشون میاد یا اونور براشون ریختن

  91. سخته فراموش کردن ولی شدنی هست به نظرم آدم باید خودش رو به بی‌خیالی بزنه……من که با کمک خدای بزرگ و مهربون دارم زندگی میکنم…لعنت به سال 87 اون سال سرنوشتم تغییر کرد.‌….

  92. سلام.
    هرکس گفت عشق فراموش میشه درکی از عشق نداره.
    ۷سال عاشقش بودم.ب بهانه هایی خاست ترکش کنم.درنهایت با نقشه هاش خاست ترکش کنم.
    الان میگه تو ترکم کردی تو رها کردی منو.
    میگه برگرد.اما سر راهم سنگ میزاره ک من نتونم برگردم.
    من دوسش دارم عاشقش هستم.اما دلیل این کاراش رو نمیدونم.
    البته ۵ساله باهم ازدواج کردیم وزیر یه سقف بودیم.پسرعمه دختر دایی هستیم بدون اینکه همو ببینیم و بشناسیم ب خاسته خانوادهامون ازدواج کردیم.خارج از ایران زندگی میکنم.و اومدم ایران بخاطرش.
    الان یه ساله ایرانو ترک کردم.
    راهنمایی کنید لطفا

    1. سلام اول ببینید که ایشون پس از ترک شما آیا رابطه جدیدی رو شروع کرده یا نه شاید هربار که از رابطه جدیدش سرخورده میشه به شما میگه برگرد چون احتیاج به عشق شما داره اما هروقت که رابطش با فرد جدید ترمیم میشه سنگ میندازه ،دراینکه عشق شما پاکه شکی نیست اما به عشق واقعی طرفت هم توجه کن مطمئن باشه هیچ کس مهمتر از احساس خودت ارزش فداکاری نداره تو اگر خودتو بخاطر یه عشق یکطرفه نابود کنی کسی برات کف نمیزنه،اگر قرار بود عشقتون به سرانجام برسه به پایان نمیرسید که از هم جدا بشید پس لطفا دوباره اشتباه گذشته رو تکرار نکن به خودت هم فکر کن ووارد رابطه جدید با هدف شناخت وتشکیل زندگی بهتر وآرامش بشو گذشته رو بزار توی گذشته بشو خطط روعوض کن شمارشو حذف کن واز مشاوره هاحتما حضورا کمک بگیر،ان شاالله که به آرامش خواهی رسید

  93. تا امروز این زندگی با تو ارزش داشت با تو زیبا بود بعد رفتن اد هر چی بادا باد. بخدا 😥😥

    1. من نمیتونم بهش بگم چقدر دوستش دارم و دیوانه وار عاشقشم من عاشق کسی شدم که معشوقه خودشو داره از همون لحظه ای که فهمیدم عاشقشم میدونستم بهش نمیرسم لحظه ای نیست که بهش فکر نکنم دیگه دارم دیوونه میشم چجوری فراموشش کنم وقتی نمیتونم به نبودش حتی فکر هم بکنم؟
      لطفا راهنمایی کنید.

  94. من عاشقم عاشق یه عشق ممنوعه نه برای اون برای خودم عشقم مجرده وخیلی دوسم داره ولی من بایه همسر خیانتکار دارم زندگی میکنم که هر لحظه میتونم ازش جدا بشم چون وکالت طلاق دارم ولی میترسم دخترم این وسط تباه بشه به نظرتون من ادامه بدم به یه زندگی به طلاق باهاش یا فراموشش کنم فحش ندیدمیدونم کارم اشتباست ولی منم آدمم دلم نمیخوادهرروزکتک بخورم به خاطر خیانتاش لطفا راهنماییم کنید

    1. سلام اگر همسرت درست بشو نیست ازش جدا شو ودخترتم بجای مهریه بردار اما ببین آیا همسر جدیدت دخترتو قبول میکنه اگر واقعا دوست داشته باشه همه شرایطط رو میپذیره،فراموش نکن توهم الان دچار خیانت شدی شاید خیانتت درحد دوست داشتن باشه اما به هر حال شما الان شرعا همسر یه نفر دیگه هستید بنظرم جداشو حتی اگر این عشق جدید باشما ازدواج نکنه مجدد برای شما فرصت های ازدواج پیش خواهد آمد موفق باشید

    2. طلاق بهترین راهکاره کسی،که ارزش،تورا نمی دونه که بهت خیانت وبدرفتاری می کنه

  95. واقعا وات د فاز یعنی چی عشق قبلی عشق جدید آدم جدید ؟ خنده داره ! انسان تو کل زندگیش یه بار واقعا از ته قلب عاشق میشه ، اگه بخاطر رفع تنهاییش و.. بخواد با کسای دیگه باشه فقط به خودش آسیب می‌زنه ! باید برای ادامه ی زندگیت بدون عشقت فقط رو خودت تمرکز کنی ، ورزش و مهارت جدید و به خودت فرصت بدی که زخمات ترمیم پیدا کنه ، بعضاً گریه کنی دلت هم براش تنگ بشه عیبی نداره ، یه روزی برات کمرنگ تر میشه اما فراموش نمیشه. عشق یه چیزی نیست یه روز دو روزه بیاد تو دلت و یه سال نشده تموم بشه پس کسایی که توی سه روز سه ماه فکر میکنند عاشق شدن بدونند اون حس تنها وابستگیه . این حرفا رو کسی میگه که رابطه ی ۵ ساله اش رو تموم کرده 🙂 موفق باشید یادتون نره خودتون رو بیشتر دوست داشته باشید .

    1. احسنت منم مخالفم یعنی چی ادم جدید مگه اسباب بازیه که خراب شد یه نوع شو بگیری

      1. سلام من خودم زن بچه دارم متهلم ولی ۸سال پیش ناخاسته وارد رابطه ای شدم که باورم نمیشد که یه روز عاشقش بشم ولی نمیدونم چی شد از پارسال که بهم گفت نمیتونم دیگه باهات باشم دارم دیونه میشم نمیتونم به خدا جدا شم‌چکار کنم اخه واقعان عاشقشم فکر نمیکردم به اینجا ختم بشه میکفتم‌اگه هروقت که بخام راحت میتونم فراموش کنم ولی لز وقتی که فهمید خیلی دوسش دارم وعاشقشم رفتارش کاملن عوض شده واقعان احساس میکنم از رو دل سوزی داره ادامه میده به خدا اگه کمکی داشتید بهم بکنید

      2. من هر کار میکنم نمیتونم عشقمو فراموش کنم چون از ته دلم دوسش داشتم و دارم
        اما اون هیچ وقت نفهمید چون لیاقت نداشت
        مشاورها میگن باید هرچی از اون دارین دل بکنین اما من نمیتونم از چیزایی که بهم داده دل بکنم چون هنوز از خودش دل نکندم و وسایلایی که بهم یادگار داده فقط یه بهانست برای تجدید روزای خوب اما روزای بد گند میزنن تو روزای خوب

    2. نظرت عالی بود عشق فراموش نشدنی ولی نباید خودتو بی ارزش کنی وقتی سهم تو نیس باید فراموش کرد .

      1. من خیلی دوسش دارم بدون اون میمیرم ولی تحقیرم کرد خسته شدم دیگ خسته تروخداا کمکم کنید نمیتونم نفس بکشم نمیتونم💔😫

        1. سلام من یک دوست داشتم اون برام خیلی قول داد ولی خبر شدم با یک دیگ نامزد شد منم بخاطر فراموش کردنش همه کارکردم با یک دیگ دوست شدم اون فراموش کردم ولی برگشت براش گوفتم تو ک رفتی دیگ برو برای همیشه از زندگیم کشیدم الان این دوست دارم ولی اینم منو ول کرده 😭😭😭😭

  96. عشق و عاشقى همش كشكه
    در نهايت وقتى كسى بفهمه دوستش دارى ازت دور ميشه
    هيچوقت خودتونو وابسته كسى نكنيد
    اگر بود كنارش خوش باشيد نبود هم بازم خوش باشيد
    هيچى ارزشش بالاتر ازخودتون نيست
    خودتونو دوست داشته باشيد و اولويت زندگى خودتون باشيد
    اونوقت اونى كه لايقتون باشه خودش مياد سمتتون
    آدمايى كه ميان تو زندگيمون فقط براى اينن كه با درسايى كه بهمون ميدن ما رو يه پله بالا ببرن تا در نهايت به روح تعالى خودمون برسيم

      1. فقط هرکسی که داره این دیدگاه رو میخونه یه دعایی در حق من بکنه الهی که من بمیرم انقد عذاب روحی نکشم همینو برام بگه انشالله که برطرف شه

        1. خدا نکنه منم عشقم ولم کرد همه جوره هواشو داشتم گفت از ترس از دست دادنم خودش منو ول کرده نوبره این مدلی

          1. چرامیانویه دفه ول میکنن میرن پنج تن ورشون داره که این همه بااحساس آدم بازی نکننوفریبش ندن بعدشم میرن پشته سرحرفه بدم میزنن

  97. من هنوزم بهش فکر میکنم من همیشه میگفتم که عشق وجود نداره ولی گرفتارش شدم بدم گرفتارش شدم خیلی سخته که نمیتونم بهش پیام بدم ولی اون انگار ن انگار ک من وجود دارم

    1. دخترا براشون سخته پیشقدم شن باید پسر اول ابراز علاقه کنه ولی اگر بهت توجه نداره بهتره فراموشش کنی چون حتما دوست نداره اگر داشت که یا حرفی میزد یا پیگیر میشد بیخیالش شو تو دختری وظیفه پسره بیاد جلو من خودم پسرم و به نظرم اول باید پسر بیاد جلو

      1. داداش اشتباه فکر میکنی دوره ی این کارا دیگه گذشته اگه کسی از کسی خوشش میاد باید بره بگه چه پسر باشه چه دختر شما خودت پسری از شما بعیده

        1. آره ولی وقتی پسری پیگیر دختر مورد علاقش نمیشه یا بعضی پسرا که ترسو هستن یا خیلی مغرورن و نمیرن جلو واسه دختر چطوری از دختر انتظار داری که بیاد برا پسر پیش قدم شه مردی گفتن زنی گفتن مرد باید پیش قدم شه ینی دختر بره خواستگاری پسر شما دیگه خیلی خودتو قبول داری جانم

        2. سلام. قانون طبیعت خدا هیچ وقت عوض نمیشه. اینکه میگن در این جور مسایل آقا از خانم درخواست بکنه کاملا درست و پیامد های خیلی مثبت داره و هیچوقت قدیمی نمیشه چون مربوط میشه به نیازهای فطری وآدم. اینکه میگن آقا پیشقدم بشه به لحاظ قائده ی خلقت و از نظر روانشناختی درسته.
          چون آقایون معمولا اهل نیازن و خانم ها اهل ناز برای همین آقایون به طور فطری دوست دارن خودشون ابراز کنن درخواست بدن و اگه این کار رو کردن عاشق تر میشن و بیشتر قدر عشق رو میدونن و پایبندش میشن. البته اگه عشق حقیقی باشه و مرد آدم درستی باشه و قصدش جدی باشه، نه برای دوستی و …
          و خانم ها هم دوست دارن ابراز علاقه بشنون و ازشون عشق درخواست بشه.پس این با نیازهای فطریشون متناسب و هماهنگه و کاملا درسته.

    2. ببینید عزیزم من یک تکنیک دارم جواب میده ولی اولش سخته..توی سه تایم صبح عصر وشب ۵ تا ۱۰ دقیقه یک زمان مشخصی رو بهش فکر کنید و موقعی باشه ک تنهاباشید.. بعداز اون زمان ها دیگه بهش فکرنکنید …سعی کنی فقط درهمون تایم باشه..ومنظم‌ هم باشه…بعداز۲‌ هفته تاثیرش رو می‌بینید … ب شرطی ک مرتب باشه …

  98. من بایک پسری تقریبا5سال برامون شد خیلی دوسش دارم خیلی تلاش کرد خانوادم راضی کنه ولی راضی نشدن 😔نمیدونیم چکار کنیم بااینکه هنوز باهم هستیم وعاشق همدیگه اما محاله بهم برسیم محاله من 2سال برام شد ک نابود شدم بااینکه پیشم ولی میترسم یه روزی اتفاقی چیزی براش بیافتده دیگه نبینمش خانوادم وخانواداش دارن هرروز اصرار میکنن اون مامانش میگه میخوام عروسیتو ببینم تا هستم
    ومن برای پسر عمه,ام ولی ب هیچ وجهه با پسرعمه,ام ازدواج میکنم 😔😔

  99. من حدود ۳ماه پیش با یه آقایی آشنا شدم و واقعا از لحاظ اخلاق وصبوری حرف نداشتن از اول باهاشون صحبت کردم که من یه رابطه رو برای ازدواج می‌خوام و یه سری حد و مرز دارم و نباید از من خواسته های نابجا داشته باشه چون نمی‌خوام تو دوران مجردی کاری کنم بعداً عذاب وجدان بگیرم حالا بعد از ۳ماه گفت بهم نمی‌خوریم و طرز فکرمون متفاوته و خواسته هایی از من داشت که جز خط قرمزای من بود و گفت اهل ازدواج نیستم دارم نابود میشم چیکار کنم فراموشش کنم همش گوشی دستمه که شاید یه پیام بده ولی دریغ از به پیام

    1. اشتباه بزرگ همه اونایی که فکر می کنند عاشقن میدونید چیه ؟
      اینکه میل وهوس رو با عشق اشتباه گرفتن /
      همه این ها فراموشتان میشه
      غصه نخورید
      دیر و زود
      حتما میگذرد ///

      1. واقعا هوس چند روزه را عشق می نامد و زنده گی کسی را تباه می کنند
        وقتی هوس تمام شو کنار می کشد میره دنبال بعدی

  100. سلام منم مثل همه شما عاشق یه پسری شدم تقریبا ۸ماه رابطه داشتیم فقط همویباردیدیم اینقدعاشقش شدم کلا تغییرکردم شایدباورتون نشه چنتا دفترپرشده ازشعرام براش ولی نامردی بعدازیه مدتی گفت دخترخالشو دوس داره حالا ۳ساله افسردگی دارم این روزاحالم خیلی بدترشده …خدایا خودت به دادام برس….

    1. سلام اول از همه فقط سعی کن ورزش کنی چون تو روحیت تاثیرداره من یه پسرم یک سال و نیم تو رابطه بودم بعد بعد خیلی راحت گذاشت رفت فقط گف حالمون باهم خوب نیس حتی بلاکم کرد ولی بعد سه ماه دوباره برگشت با اینکه هنوزم دوسش دارم ولی دیگه قبولش نکردم همه اینار گفتم که بگم همه چیزا کارا برمیگرده به سابق باز دوباره حالت خوب میشه میگی میخندی فقط و فقط به زمان نیاز داره زمان همه چیو حل میکنه و هیچ وقت یادت نره که تو بهترینی با ارزشی همیشه برا خودت ارزش قائل باش و خودتو دست کم نگیری حتی اگه هنری نداری یا هر چیز دیگه ای تو میتونی من یه چیز دیگم که یاد گرفتم اینکه حتی اگرم باور نداری درمورد خودت خوب حرف بزن مثلا بگو من بهترینم من حالم عالیه من خدارو دارم و… تاثیرشو میبینی مطمئن باش فقط یادت باشه تو خیلی خیلی قوی و باارزشی 💪

  101. لیلای من
    زیبا ترین احساس من
    کاش ممنوعه نبودی آنگاه
    منم میتونستم حسرت تو را
    بعد از یک عشق توفانی داشته باشم
    زیبای من
    کاش میتوانستم با تو بمانم و خاطره های
    شیرینی برایت بسازم
    دلم میخواست عاشقانه زندگی کنیم
    دلم میخواست و حیف که باید همه چی
    در دل من پنهانی بماندد
    آه که چقدر سخت شده کارهای ساده برام
    مثلا دیگر حتی نفس کشیدنم هم اجباریست

    1. امان از عشق و دلتنگی
      عشق من ازدواج کرد و دیگه دستم بهش نمیرسه
      درد میکشم هر روز و تموم نمیشه
      امیدوارم هنوز راهی برای تو باشه رفیق

    2. به جای آه و ناله به دستش بیار چون داشتن ممنوعه ها لذت‌بخش‌تره ولی اگه شوهر داره که میگی ممنوعه خودتو جمع کن

  102. زندگی که فقط عشق وعاشقی نیست زندگی هنوزم قشنگیاشو داره بدون عشق ،وقتی ته چیزی ازهمون اول معلومه بهتره همون اول رهاش کنی تا بتونی اززندگی لذت ببری.

    1. درسته وقتی اونا به همین راحتی
      رها میکنن میرن پس بهتره تو هم رهاش کنی دوست عزیز

    2. اگه نشه رهاش کنیم چی؟مگه میشه ادم باکسی مدتها باشه یهو ولش کنه ازاول نباید میامد توزندگی ادم حالا که امده بایدباخوب وبدادم بسازه.رفتن یعنی چی!!!!؟

  103. اونیکه میخاد بره بزار بره اگه قسمتت باشه خودش برمیگرده اگه هم نباشه پس بهتر که رفت چون از اولم مال تو نبوده
    اینو همیشه تو ذهنتون باشه
    در جنگ عشق فاتح کسی است که فرار میکند
    سعی کنید بعده رفتن خودتونو با ورزش و کتاب و زبان تقویت کنید که یه آدم قدرتمندتر بشین تا یه روزی حسرتتونو بخوره
    منم الان زنم یهو گذاشته رفته میگه طلاق میخام همه چی هم به نامش زده ام ولی میخام طلاقش بدم چون چیزی که با التماس به دست بیاد ارزششو نداره بزار بره…بهترشو گیر میارم

      1. خوش به حالتون چنین اراده ودیدگاهی دارید من دوستم ازم دلخورشده رفته الان یک هفته هست ارام وقرارندارم.

    1. معلومه اصلا عاشق زنت نیستی که رفتنش انقدر برات راحته. نه تنها راحته بلکه به نظر میاد منتظر این فرصتم بودی تا یکی بهترشو گیر بیاری😉

  104. سلام من عاشق یک نفر شدم که هفت ماه باهاش بودم یک دفعه پیام داد ما دیگه بدرد هم نمیخوریم باید جداشیم منم وابسته خودش کرده هرچی مشاور میرم داخل مدرسمون هیچ فایده ایی ندارع اصلا نمیتونم فراموشش کنم خیلی برام سخته نمیتونم باور کنم رفت ترکم کردو تنهام گزاشت دارم دیونه میشم ترو خدا یک کاری راهنمایی به من بدین ممنون 😪😪😪😪😪😪😪😪😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😖😖😧😧😧😧😧😥😥😥😔😔😔😔😔😥

    1. سلام منم کسی را دوست داشتم که رابطمون نابود شد فقط می تونم بگم درکت میکنم تو قوی هستی ادامه بده

    2. مثل من دقیقا عین من. اما من بلند شدم کنکور دادم تو ۲۴ سالگی پرستاری قبول شدمو الانم تو بهترین شرایط زندگیم از مشاور تحصیلیم خوشم اومد و اونم بهم ابراز علاقه کرد ما همو پیدا کردیم. فک میکردم بعده رفتنش دنیا ایستاد اما اینطور نبود من الان از قبلا خوش حال ترم دوست عزیز🤗

      1. آفرین ماشالله به ارادت منم شرایطم مثل توئه باید درس بخونم ولی فکرش آزارم میده از درسا دورم میکنه
        چطور تونستین شما؟

    3. منم عاشق یه پسری بودم منو پدر مادرم به یکی بزور دادن خیلی دوسش داشتم ولی قسمت نخاست باهم باشیم 😔😔😔😔😭😭😭

    4. اگه دوست داشت هیچ وقت وابستت نمی‌کرد بعد بره پس سعی کن فراموش کنی ارزش نداره خودتو دیونه کنی

  105. الان 6سال با آقای دوست شدم ایشون مجرد ولی من یه پسر دارم نمی‌دونم از خوب بودنش هرچقدر بگم باز کم گفتم.یک ماه دیگه قرار ازدواج کنه البته بارضایت واجازه خودم واقعن نمی‌دونم چجوری باید بانبودنش کنار بیام شبی نیست که باگریه نخوابم فقت به خاطراینکه در حق خودم پسرم خوبی کرده واقعن به جرات میتونم بگم فرشته نجات بود توزندگی خودم پسرم خدایا خودت کمک کن .

  106. درسته هیچ وقت نمیشه کسی که دوستش داریم رئ از ذهنمون بیرون بندازیم ولی میشه اونو تو البوم های عقب زندگیمون بزاریم هر انساتی در ذهنش البوم هایی دارد که به وسیله خود اون طرف میشه کسی که دوسش داره رئ در البوم های اخر قرار بده بازم میگم این بستگی به خود ادم داره درسته فراموش کردن غیر ممکنه کسی که با هاش ساعت ها وقت گذاشتیم احساساتمون روبهش در میون گذاشتید و …… و در نهایت یه تنهایی پایان این همه داستان شیرین بود و در کل زندگیم فهمیدم که همه میتونن مارو بخندونن چه دشمن و چه دوست ولی فقط یه نفر میتونه خوشحالت کنه و به نظر اول باید ادم رو بشناسی و بعد داخل رابطه بری ولی اینجاست که کارمون لنگ می مونه چون انسان ها می تونن تغییر کنن و این دست من و شما نیست که جلوی این تنغییر رئ بگیرم و اینکه کسی که میخندئنتن یه کاری کن که تو هم اونو بلخندونی این جوری بیستر بیش خودت نگهش میداری

  107. من بنا به دلایلی خودم به هم زدم. نه اون دلش به جدایی بود و نه من. اما خانواده ش به شدت مخالف بودن و اذیتش میکردن. اوضاع پیچیده ای شده بود که بنده خدا مدام مجبور میشد دروغ بگه بهم. منم مجبور شدم برای اینکه اذیتش نکنن بذارم برم. هیچجوره نمیتونم فراموشش کنم. دارم دیوونه میشم.

  108. سخت ترین قسمتش اینه همو بخوایین ولی نتونین به هم برسین و اینکه خانوادهامون نمیزارن فرارم بخواییم بکنیم نمیشه

      1. من عاشق شده بودمو عشق یک طرفه داشتم وقتی دیدم دارم از بین میرم از بی توجهی از اون رابطه اومدم بیرون و خودمو جوری گرفتم که برام دیگه مهم نیستی الانم پشیمون نیستم که چرا از اون رابطه اومدم بیرون فقط هنوز عاشقم و درد تنهایی و بی توجهی میکشم و خیلی بده گاهی وقتا انقد گریه میکنم تا تخلیه بشم اما میمونم به بقیه جواب گریمو چی بدم

      1. تا امروز این زندگی با تو ارزش داشت با تو زیبا بود بعد رفتن اد هر چی بادا باد. بخدا 😥😥

      2. نمیدونم این دید من درسته یانه شاید از نظر من اینطور باشه اما گاهی اوقات با خودم فک میکنم چی میشد ما ادما دل نداشتیم یا احساس نداشتیم که عاشق نشیم تا دلمون نخواد بشکنه و شکست بخوره بعد چهل سال که افسرده شدیم از دنیا عقب موندیم تازه میبینیم چه
        اشتباهی کردیم تو انتخابمون و بدبخت شدیم

  109. سلام من عزمم رو جزم کردم کاملا فراموشش کنم،کسی ک برای من ارزش قائل نیست چرا من با فکر کردن بهش به خودم ظلم کنم.ب درک ک نیست میخوام صد سال دیگه هم نباشه مهم اینه ک من خدا رو دارم هیچ وقت مثل اون باهام رفتار نمیکنه.و این بزرگترین عشق هست

    1. و دیگه هیچ وقت عاشق نمیشم و کسی رو دیگه باور نمیکنم فقط خودم برای خودم میمونم خودمونو دوست داشته و به خودمون اهمیت بدیم همه چی حل میشه زندیگ خیلی کوتاهه پس ارزش نداره

  110. خیلی راهای قشنگی گفتید ولی کاش این قلبه ادم میفهمید
    کاش کنترلش میتوانستیم بکنیم
    سخته خیلی

  111. من سنم کم
    دو سال میش عاشقم
    بهش گفتم ک خیلی دوسش دارم
    گفت دیگ پیام نده💔
    تصویرش تو ذهنمع
    فراموش کردنی نیس
    نمییییتونم فراموشششش کنم …../)

    1. میفهمم چی میگی ولی عب نداره اون ارزش تو رو نداره به این فک کن به روز همه میمیرن و دیگ هیچکی تورو یادش نمیاد بی خیال باش عزیزم

  112. به جای فراموش کردن اگر واقعا عاشقید مردونه پاپیش بذارید و به عشقتون بگید چون اگر از دستش بدید یک عمر پشیمون میشید به خاطرش. من کسی هستم که اینقدر ترسیدم به عشقم بگم دوسش دارم تا اینکه شوهرش دادن و من موندم و حسرت روزایی که می تونستم کنارش داشته باشم تا آخر عمر تنها می مونم چون هیچکسو نمی‌تونم به جای اون بذارم ای کاش گفته بودم و نه میگفت تا اینکه بسوزم از اینکه خودم مقصرم که گذاشتم از دستم راحت بره داغونم داغون لعنت به من

    1. قلبمون گَند میزنه ، مغزمون تاوانشو میده
      ولی به نظر من بهترین راهکار اینه که بعد از شکست عشقی ی مسافرت عالی بری و توو همون مسافرت همه چیو فراموش کنی و مثل آدمی که قبلا بودی برگردی 🛫😍

  113. همه اینها درست،ولی من هیچوقت نمیتونم فراموش کنم،به حدی که مجنون شده ام……

    1. مگه میشه،فراموش،کرد بخدا هرگز فراموش شدنی نیست حتی،بعد از اون با ده نفر هم باشی،بازم فراموش نمیشه

    2. فراومش کردنش خیلی سخت است لعنت بر این حس منم یه وقت خیلی وضعیت ام خراب بود جوری که وقت میدیمش حالت ضعف یا بیهوشی برام پیش میومد حتا بعضی وقتا از حال میرفتم ولی با بسیار زجر و سخت بعد هشت سال فراموشش کردم مثل که هروز میمیردم مردن خیلی خوب است فقط یکبار میمیری ولی اونجوری هروز هر ساعت میمردم یک از بهترین راه فراموشش اینه که نبینی.
      ولی نمیفهمم خدا باز گرفتار این درد شدم آخی دل من 😭😭😭😭😭
      خداوندا اگر جایی دلی بیتاب دلدار است
      نمی دانم چطور اما خودت پا در میانی کن

    1. ممن برای دومین بار دارم شکست میخورم دیگه نمیخوام زندگی کنم دیگه هیچ حسی به زندگی ندارم بخاطر یه اشتباه کوچیک ازم سر زد یه نخ سیگار لعنتی ترک کرده بودم دستم دید از چشمم افتادم فکر نمیکردم بخاطر یه چیز بی ارزش زندگیمو نابود کنه

      1. به نظر من اصلا دخترا نباید عاشق بشن بعضی از دوستام میگن دست خودم نیست اتفاق اگه ازکسی خوشت اومد سعی کن ازش دور باشی حتی اگه کسی دوست نداشته باشی زیاد بهش نگاه کنی عاشقش میشی اگه کسی دوست داشته باشه حتما میاد خوستگاریت هیچ کس نمیتونه جلوشو بگیر تو آخرش ازدواج میکنی وانو دوست داری پس اینارو بزارین کنار بچسب به درست اون وقت واست فرست های بهتری هم پیش میاد
        تمام

      2. سلام من کسی که دوستم داشت داره ترک کردم از من ناراحته و همش پیام وهمش زنگ میزنه و قلبش شکستم چه کنم

      3. من هنوز بچه بودم ی مریضی داشتم ک دارو نداشت جوری بود ک وقتی میرفتم تو اتاقم ففط گریه میکردم تا خوابم ببره چند سال طول کشید تا بهتر شدم بعدش باز ی مریضی دیگ ک هزار برابر بدتر بود چهار سال اون درد و کشیدم تا کلاس 11 بعد کم کم خوب شدم چند ماه بعد بکی وارد زندگیم شد جوری ک فقط چند ماه باهام موند و رفت ولی من ب خاطرش 8ماه اشک ریختم شبانه روز ولی دیدم ادم هرچقدرم عاشق باشی حتی من دوبار جونم و به خطر انداختم خودم و مریض کردم ب خاطرش الان هر چقدرم ک دوسش داشته باشم مبینم ارزشش و نداره هیچ دوست داشتنی در واقع ارزش نداره ک ب خاطرش اشک بریزی چون اگ واقعی تو رو بخواد پای همه چی میمونه تا تو رو ب دست بیاره ولی فهمیدم من فقط مثل ی ابزار بودم واسش خیلی تو زندگیش کمکش کردم اما الان میفهمم هیچی بهتر از این نیست ادم چیزی ک علاقه داره ادامه بده و پیشرفت کنه چند روزی هس حتی اگ از ته عمق وجودمم دلم واسش تنگ بشه میشینم درست درسمو میخونم تا دانشگاه مورد علاقه م قبول بشم و ب بهترینا برسم و ب چیزای بی ارزش بها ندم و وقتی ک ی روزی م تو خیابون منو دید ببینه بدون اونم میتونستم خیلی خوب زندگی کنم و ببینه تو چ جایگاهی رسیدم و فراموشش کردم و اونجاست ک ادم ارزش خودشو نشون میده
        من اولین ادم بود ک وارد زندگیمم میشد و باهاش چت میکردم و واقعی خودشو میخواستم ولی خب دیگ نفهمید و نمیشه کاریش م کرد زندگیه بالاو پایین داره بلاخره و تصمیم گرفتم از اون روز اولین و اخرینم بمونه و دیگ ب کسی الکی باج ندم
        هرچیم دلم واسه صداش ی ذره شده ولی دیگ بهش زنگ نمیزنم و اخرین تماسی ک باهام گرفت زمانی بود ک گفت تو لیاقتت بیشتر از ایناس و من لیاقتتو ندارم داشتیم حرف میزدیم ک یهو خواب رفت و منم تا چند دقیقه داشتم صداش میزدم بیدار نشد ولی واسه اخرین بار قدای نفسایی ک میکشید و گوش میکردم و تا صب ب خاطرش اشک ریختم خیلللللی ب شدت واسم سخته ولی زندگی عزیزای دلم دیگ اینجوریاس هنوز تازه اوله راه خیلی دنیا بی معرفته فقط زمان میبره تا ما اونا رو ببینم و افسوس بخوریم از منم میشنونین بشینین کاری ک دوس دارین رو انجام بدین و ب بهترین مقام برسین تا پیشرفتتون رو ببینن چون با لفسردگی و حال بد ادم ب هیچا نمیرسی فقط و فقط داری خودتو بیشتر عذاب میدی پس همیشه قرار نیس چیزای م دوس داریمو ب دست بیاریم
        منم باور کنین الان ک دارم اینا رو مینویسم خیلی دلم واسش تنگ شده ولی دیگ قرار نیس خودم و ب خاطر هرچیزی کوچیک کنم
        خودتون رو دوس داشته باشین چون تو هر شرایطی ادما نمیتونن کنارتون باشن باید عادت کرد ن با حال بد روزامونو بگذرونیم 🙃

        1. خسته از همه چیز باوا گور همه کس عاشق پسرای سنگ دل که هیچی نمیفهمن از دوس داشتن

        2. سلام من نمیدونستم از کجا پیام بذارم لطفا تظراتتون بگید من ۱۸سال پیش با اقایی۲سال دوست بود هروز میرف میومد ک من میخام بیام خاستگاری خودم و خانوادمو ب بلزی گرفت بعد ۶ سال رفت ازدواج کرد حتی از اون محل رفتن بعد ۱۲ سال تو اینستا منو پیدا کرده شروع کرده ب حرفهای عاشقانه و ک میخام ببینمت و … من بخاطر دوستداشتن این حیون خیلی عذاب کشیدم تا با خودم کنار بیام دیوانه شده بودم الان من تمایلی ب دیدنش ندارم و بلاکش کردم الان پیج زنش پیدا کردم چون میگف زنم هرکاری کرد نتونست از گذشتم چیزی در بیاره من خیلی خوشحالم دوست دارم ب زنش پیام بدم بگم همین یکماه پیش شوهرت چه غلطی کرده نظر شما چیه ۱۸ سال زندگی منو ب گند کشید و من موندم تنها و اون رف پی زندگی و زن و بچه اش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉