کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

عشق چه نشانه هایی دارد؟ 30 نشانه عاشق شدن از نظر روانشناسی

علائم عشق و عاشقی
3.5/5 - (35 امتیاز)

عاشق شدن حس فوق العاده ای است، به خصوص اگر فرد مناسبی را پیدا کرده باشید. با این حال، آسان نیست که بفهمید آیا فقط شهوت را تجربه می کنید یا واقعاً عاشق کسی هستید.

یادگیری نشانه های عاشق شدن به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که آیا رابطه شما یک عشق واقعی است یا خیر.

چقدر طول می کشد تا عاشق شویم؟

قبل از بحث نشانه های عاشق شدن، در مورد اینکه چقدر طول می کشد تا عاشق شوید صحبت می کنیم.

پاسخ به این سوال دشوار است، زیرا هیچ جدول زمانی مشخصی برای عاشق شدن وجود ندارد. برخی از افراد ممکن است سریعتر از دیگران عاشق شوند، بنابراین نمی توان گفت چقدر طول می کشد تا عاشق شوید.

آنچه می دانیم این است که در مراحل شروع یک رابطه، افراد احساسات شدیدی از اشتیاق و شیفتگی به عشق خود دارند، اما این احساسات بیشتر نشان دهنده شهوت است تا عشق. عشق در طول زمان ایجاد می شود و ارتباط عمیقی بین دو نفر ایجاد می کند.

مطالعه‌ های روان‌شناسی عشق نشان می دهد که در روابطی که زوجین هنوز رابطه جنسی نداشته‌اند، مردان کلمه «دوستت دارم»را حدود یک ماه پس از آشنایی به کار می برند، در حالی که زنان این کلمات را بعد از دو تا سه ماه بیان می کنند.

بنابراین، به عنوان یک دستورالعمل کلی، در عرض چند ماه، افراد ممکن است عاشق شوند و این احساسات را ابراز کنند.

30 نشانه عاشق شدن از نظر روانشناسی

اگر احساس می‌کنید که عاشق کسی هستید و می‌خواهید بفهمید که احساس شما درست است، 30 نشانه زیر را بررسی کنید که آیا در حال عاشق شدن هستید:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه عشق چه نشانه هایی دارد؟ 30 نشانه عاشق شدن از نظر روانشناسی با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

می خواهید عشق تان را خوشحال کنید

عشق مستلزم درجاتی از کنار گذاشتن نیازها و خواسته های خود و فداکاری برای انجام بهترین کار برای طرف مقابل است. اگر می خواهید آنها را خوشحال کنید یا گاهی اوقات فداکاری کنید. این یکی از مهمترین نشانه هایی است که شما عاشق او هستید.

تجربه علائم فیزیکی

در مراحل اولیه عاشق شدن، احتمالاً در پاسخ به ترشح هورمون‌ها و انتقال‌دهنده‌های عصبی در بدنتان، علائم فیزیکی را احساس خواهید کرد. در نتیجه هنگامی که عشق تان را می بیند، کف دست‌هایتان عرق‌کرده، ضربان قلب تان بالا می رود و گونه‌های شما برافروخته می شود.

به سرگرمی های عشق تان علاقه مند می شوید

بخشی از عشق یادگیری لذت بردن از چیزهای جدیدی است که با عشق زندگی خود تجربه می کنید. بنابراین وقتی عاشق می شوید، احتمالاً متوجه می شوید که از سرگرمی های شریک زندگی خود نیز لذت می برید.

امتحان کردن چیزهای جدید با طرف مقابلتان نیز می تواند به شما کمک کند تا با پیشرفت رابطه، جرقه را زنده نگه دارید.

میزان تحمل و صبوری شما بیشتر می شود

شاید باورش سخت به نظر برسد، اما وقتی با شخص رویاهایتان ملاقات می کنید، یکی از نشانه های عاشق بودن شما این است که تحمل بالایی پیدا می کنید . بردبار تر می شوید. ممکن است آنقدر در شور و اشتیاق خود به طرف مقابلتان غرق شوید که متوجه احساساتی مانند درد نشوید.

جذب ویژگی های عشق تان می شوید

همه ما عادت‌های داریم که ممکن است برای برخی افراد آزاردهنده باشد، اما یکی از نشانه‌های عاشق شدن این است که خصلت‌های شریک زندگی‌تان را جذاب یا بامزه می‌دانید، حتی اگر این ویژگی‌ها را در یک فرد آزاردهنده بدانید.

شیفته بوی عشق تان می شوید

وقتی عاشق می شوید، متوجه می شوید که بوی عطر، ادکلن یا بدن فرد مورد علاقه تان برای شما کاملا مست کننده است. وقتی بوی او را روی ملحفه‌هایتان حس می کنید یا لباسی که بوی آن‌ها را می‌دهد پیدا می کنید، دیوانه می شوید.

مدام به عشق تان فکر می کنید

وقتی عشق تان مدام در ذهن شماست، این یکی از نشانه های کلیدی عاشق بودن شماست. اغلب به چیزهایی فکر می کنید که می خواهید بعداً به آنها بگویید. این نشان می دهد که عشق تان برای شما فوق العاده مهم است.

اولین خبر ها را به عشق تان می گویید

وقتی اتفاقی می‌افتد، چه یک روید هیجان‌انگیز و خوب باشد چه یک اتفاق ناگوار مانند از دست دادن یکی از عزیزانتان. عشق تان اولین کسی است که می‌خواهید موضوع را به او بگویید.

اشتهای خود را از دست می دهید

اگر می‌پرسید عشق چه حسی دارد، پاسخش شاید این باشد که احساس می‌کنید اشتهای خود را از دست داده‌اید. برخی از مطالعات روانشناسی عاشق شدن نشان می دهد که احساس گرسنگی کمتر، یکی از علائم اولیه عشق است. زیرا هورمون اکسی توسین که در ایجاد عشق نقش مهمی دارد، اشتها را کاهش می دهد.

دلشوره

اگر حتی پس از چند ماه با هم بودن، همچنان در شکم تان احساس دلشوره وجود دارد، احتمال زیادی وجود دارد که نشانه های عاشق بودن را تجربه می کنید.

وقتی دو نفر یکدیگر را دوست دارند، معمولاً از دیدن یکدیگر هیجان زده می شوند، که می تواند باعث ظاهر شدن احساس دلشوره شود.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه عشق چه نشانه هایی دارد؟ 30 نشانه عاشق شدن از نظر روانشناسی با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

استرس

هنگامی که عاشق کسی می شویم، عشق باعث می شود که ما احساس استرس کنیم. زیرا هورمون استرس ((کورتیزول)) زمانی که عاشق می شویم ترشح می شود. بنابراین اگر کمی عصبی به نظر می رسید از نشانه های عاشق بودن است.

با عشق تان در مورد آینده حرف می زنید

یکی دیگر از نشانه های عاشق شدن این است که می خواهید در آینده با هم باشید. اگر شما و شریکتان اغلب در مورد آینده صحبت می‌کنید، این نشان می‌دهد که عاشق یکدیگر شده‌اید و این حس را رابطه‌ای با دوام می‌بینید.

به راحتی با عشق تان تعامل می کنید

یکی از دلایلی که باعث می شود کسی را دوست داشته باشید ممکن است این باشد که با عشق تان به راحتی ارتباط برقرار می کنید. شما احساس نمی‌کنید که باید شخص دیگری باشید یا مجبور هستید خودتان را تغییر دهید. زیرا بودن با آن شخص برای شما لذت بخش است.

همیشه در مورد عشق تان صحبت کنید

این یک نشانه کاملا واضح است که اگر نتوانید صحبت کردن در مورد عشق زندگی خود را متوقف کنید، عاشق او هستید. حتی ممکن است آنقدر در مورد این شخص صحبت کنید که دوستان و خانواده شما از شنیدن در مورد او خسته شوند.

حس دلتنگی شدیدی دارید

همه ما از اوقات تنهایی مان لذت می بریم، اما اگر متوجه شدید که دلتان برای عشق تان تنگ شده است، حتی زمانی که در حال انجام کاری هستید که از آن لذت می برید، این یکی از نشانه های عاشق شدن است که نمی توانید آن را انکار کنید.

در کنار عشق تان حس آرامش می کنید

وقتی ناراحت هستید یا آسیب می بینید، احتمالاً به دنبال آرامش از شخصی هستید که شما را به گونه ای دوست دارد که هیچ کس دیگری ندارد. اگر آن شخص دوست پسر یا دوست دختر شماست، این یکی از نشانه های واضحی است که شما عاشق این شخص شده اید یا از قبل عاشق او شده اید.

برای عشق تان فداکاری می کنید

وقتی عاشق می‌شوید، حاضر خواهید بود کارهایی انجام دهید که عشق تان را خوشحال می‌کند، حتی اگر به این معنی باشد که ترجیحات خود را قربانی کنید.

به عنوان مثال، ممکن است فیلمی را تماشا کنید که دوست ندارید صرفاً به این دلیل که مورد علاقه عشق تان است.

شیفتگی

اگرچه عجیب به نظر می رسد، اما وقتی عاشق هستید، دیوانه وار شیفته شریک زندگی خود هستید. این حس درک منطقی ندارد. این شیفتگی به دلیل لذتی است که ترشح دوپامین در زمانی که با شریک زندگی خود هستید به شما می دهد.

از دست دادن علاقه به افراد جذاب دیگر

از جمله نشانه های عاشق بودن، از دست دادن علاقه به سایر گزینه های احتمالی است. در حالی که وقتی عاشق نیستید ممکن است توسط افراد جذاب دیگر وسوسه شوید، وقتی عاشق کسی شوید، آنقدر روی او متمرکز می شوید که به گزینه های دیگر خود توجه نخواهید کرد.

با عشق تان احساس خوبی دارید

وقتی یکی را پیدا کردید که عاشق او شدید، اگر در دل خود احساس خوبی داشتید، شک نکنید که “این عشق است.”

به این که عشق تان در مورد شما چه فکری می کند اهمیت می دهید

اگر عاشق کسی هستید، می خواهید بدانید که آیا عشق تان هم شما را دوست دارد یا خیر. آیا به همان اندازه که شما نسبت به او احساس مثبتی دارید آیا او نسبت به شما همین حس را دارد؟

نسبت به خود احساس بهتری می کنید

هنگامی که با کسی که دوستش دارید هستید،اعتماد به نفس شما افزایش پیدا می کند. عشق می تواند باعث شود احساس توانایی بیشتری داشته باشید و عزت نفس شما را افزایش دهد.

از نشانه های عاشق شدن این است شروع به امتحان کردن چیزهای جدیدی می کنید. از طرفی خود را به چالش می کشید، به این دلیل که دیدگاه شما نسبت به خودتان بهبود یافته است.

بیشتر شبیه عشق تان می شوید

وقتی عاشق می‌شوید، به ویژگی‌ها، علایق و ترجیحات شریک زندگی‌تان احترام می‌گذارید و حتی شروع می‌کنید که برخی از آن‌ها را کسب کنید.

به عنوان مثال، اگر عشق شما فردی آرام است، ممکن است متوجه شوید که آرام تر شده اید. یا شاید شما فردی بودید که هرگز از فعال بودن لذت نمی بردید، اما اکنون هر روز به باشگاه می روید زیرا عشق شما ورزشکار است.

دوستان متوجه رابطه شما می شوند

اگر دوستانتان به این موضوع اشاره کنند که شما زمان زیادی را با دیگری می گذرانید، یا بگویند که به نظر می رسد شما دو نفر همدیگر را دوست دارید، از نشانه های عاشق شدن است.

حتی ممکن است دوستان تان شکایت کنند که شما آنها را نادیده می گیرید یا زمان کمی را با آنها می گذرانید زیرا در رابطه یا عشق خود غرق شده اید.

25. آینده بدون عشق تان قابل تصور نیست

همانطور که قبلاً ذکر شد، صحبت از آینده زمانی رایج است که دو نفر عاشق یکدیگر می شوند، اما اگر یک قدم جلوتر رفته اید و دیگر نمی توانید زندگی را بدون آنها تصور کنید، این یکی از نشانه های کلیدی است که شما عاشق شده اید.

26. در خوابیدن مشکل دارید

وقتی عاشق می شویم، ممکن است آنقدر در مورد زندگی هیجان زده باشیم و در افکار عشق خود غرق شویم که شب ها خیلی طول بکشد تا بخوابیم.

عاشق شدن می تواند منجر به احساس شادی شود که آرام شدن و استراحت کردن و خوابیدن را دشوار می کند.

27. کنجکاوی در مورد عشق خود

مراحل اولیه یک رابطه، که عمدتاً با شهوت یا جاذبه فیزیکی قوی مشخص می شود که ممکن است لزوماً عشق نباشد. اما، وقتی همه چیز از جذابیت فیزیکی عبور می کند و شما شروع به کنجکاوی در مورد عشق خود و علایق او می کنید، احتمالاً عاشق او شده اید.

28. اهمیت دادن به نظر دوستانشان در مورد شما

وقتی عاشق می شوید، می خواهید تأثیر خوبی بر افراد مهم زندگی عشق خود، از جمله دوستانشان بگذارید.

29. برای شادی او ارزش قائل هستید

وقتی عاشق کسی می‌شوید، شادی او برای شما بسیار مهم می‌شود. در واقع، اگر بدانید که آنها ناراحت هستند، شما نیز نمی توانید خوشحال باشید.

30. به دنبال فرصت گفتن “دوستت دارم”

اگر به نقطه‌ای رسیده‌اید که می‌خواهید این دو کلمه جادویی را برای شریک زندگی خود به زبان بیاورید، این نشانه کاملاً واضحی است که عاشق او شده‌اید. البته طبیعی است که بخواهید این احساسات را به عشق خود ابراز کنید.

سوالات متداول

نشانه های عاشق شدن پسران چیست؟

یکی از نشانه هایی که یک مرد شما را دوست دارد این است که گاهی به شما اجازه می دهد نقاط آسیب پذیری او را ببینید. مردی که عاشق شماست به شما اجازه می دهد تا وارد اندورنی او شوید. این قطعا برای بسیاری از مردان دشوار است. به طور معمول، مردان تقریباً به اندازه زنان با احساسات خود در تماس نیستند و معمولاً به راحتی آنها را به اشتراک نمی گذارند. این یکی از مهمترین نشانه های عاشق شدن مردان است.

نشانه های عاشق شدن دختران چیست؟

چگونه متوجه می شوید که یک دختر عاشق شماست؟ 1. آن دختر به سرعت به پیام های شما پاسخ می دهد. 2. او جزئیات حرف های شما را به یاد می آورد.3. او گفتگوهای عمیقی را با شما آغاز می کند.4. او شما را تشویق و حمایت می کند.5. او صمیمیت خود را به شما نشان می دهد.6. از نشانه های عاشق شدن یک دختر این است که به جای «من» می‌گوید «ما».

مشاوره عشق آویژه

در این مقاله مرکز مشاوره خانواده آویژه در خصوص نشانه های عاشق شدن از نظر روانشناسی نکاتی را بیان کردیم. اگر شما هم دیدگاه و نظراتی دارید و در این مقاله به آن پرداخته نشده است، از شما تقاضا داریم تا آن را در بخش دیدگاه های پست بنویسید تا دیگران هم از آن بهره ببرند و از سوی دیگر در مقاله دیگری در حیطه عاشق شدن چه نشانه هایی دارد؟ به صورت اختصاصی به آن پرداخته شود.

برای نکات بیشتر در مورد روانشناسی عاشق شدن، لطفاً با مرکز ما تماس بگیرید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم!

براي مشاوره در زمينه عشق چه نشانه هایی دارد؟ 30 نشانه عاشق شدن از نظر روانشناسی

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

در این مقاله بخوانید:

دسته بندی:

برچسب ها:

نظرات

- 74 نظر:

  1. اقا عشق فقط عرق و سیگار برات میمونه بزن سلامتی خودت ک عشق میکنی

  2. دوستان پسر و دختر نباید طرف ناحق رو بگیرن برعکس باید طرف حق رو بگیرن و این درسته که حتا آدمایه صادق هم گاهی دروغ میگن اما دوستان آدم نباید دروغ های بد و زشت بگه و نباید دروغ بد موقه بگه اما دروغ های خوب و به موقه برای نجات و سوپرایز برای چیزای خوب اینا دروغ بگه اشکال نداره ……. دوستان من دختری هستم 16 ساله و نه دوست پسر دارم نه نامزد کردم و نه ازدواج کردم و عاشق هم نیستم و حالا حالا ها هم به این چیزا فکر نمی کنم و انجام نمیدم و دوستان من خودم حقیقتش خوشگلم همه به من میگن تعجب می کنیم تو دوست پسر نداری و نامزد ‌و یا شوهر نداری توکه انقدر خوشگلی …..آخه برای اینکه تو خانواده ای ما دخترای خوشگل زود ازدواج می کنن اما من برعکسه خانواده اَم هستم و خوشحالم که مجردم و اینجوری نیستم

  3. سلام بنده ای خدا شما که به اون بیچاره میگی برو سیگار بِکِش هیچ میدونی سیگار چقدر ظرر داره به جای اینکه راه نماییش کنی میگی برو سیگاری شو ببین واقعا کارت خیلی زشته و حرف زدنتم بده توکه بلد نبودی چیزی بگی چرا حرف های چرت و پرت میزنی😠😡😡

  4. سلام من ۴ سال قبل تو کوچه ی پسره ازم‌خوشش میومد منتها من از دوسش. برا همین قبول‌نکردم. ولی عاشق دوسش شدم. اما اون فک‌میکنم ازم‌خوشش‌نمیاد. چون‌نگاهمم نمیکنه. من تصمیم گرفتم فراموشش کنم و‌کردم ولی بعد ۴ سال دوباره باهم رو درو شدیم. فک نمیکردم بازم‌بخامش اما اون‌کلا عوض شده بود نگام‌می‌کرد ولی با اعصبانیت البته من اینطور حس میکردم. نمیدونم. ولی فک‌میکنم خوشش نمیاد از من. میخوام فراموشش کنم. لطفا. ی راه حلی بزارید برام‌ نمیتونم این‌وضعو تحمل کنم مخصوصا ک‌مدام جلو چشه 😐😒

    1. تنها راه فراموش کردن کسی ک دوستش داری اینکه وقتی میبینیش کارهای بدشون ک ناراحتت کرده به یاد بیاری هربار ک میخای بهش فک کنی یا میبینش.
      مغز خود به خود شروع میکنه به متنفر شدن و بی حس شدن نسبت به اون فرد🦖

      1. عاشق نشدی ببینی که این عشق لامصب حتی اگه سالها ازش فرارکنی فحش بدی و……آخرش مثل آتیش زیرخاکستر یدفعه میزنه بیرون و هرروز تودلت شعله ورترمیشه

  5. سلام من افشین هستم ۲۳سالمه عاشق یه دختر ۱۷ساله شدم اما خانواده ام راضی نمیشن لطفن اگر کمکم کنید

  6. من عاشق یه دختری هستم که ۲ سال از خودم بزرگ تر هستش

    خانواده من با خانواده این دختر دوست هستن
    یعنی یه جورایی دوست خانوادگی اما یکم نزدیک تر

    خود دختره هم از رفتار های من یکم بو برده اما حس میکنم اون اصلا از من خوشش نمیاد

    نمیدونم چیکار کنم :((((

    1. سلام از نظر من اگه واقعا عاشقش هستی برو و بهش بگو و نظر اونو ازش بپرس اگه لپاش گل داد و حس کردی عاشقته سر سفره رو باز و اگه نه و برعکس بود و یک عشق یک طرفه بود یا باید بسوزی یا با کمک وب هایی که بهت یاد میدن فراموشش کنی شیفته یکی شی که شیفتته یادت باشه تنها جادو عشقه.

  7. عشق يعني: بعد سيزده سال با ي بچه برگشته ولي تو هنوزم عاشقشي و دوسش داري-😔عشق يعني عين جوونيت تو افسردگي بگذره.عشق يعني هيشك نفهمه تو دلت چي ميگذره-عشق يعني تو نابود بشي تا اون اباد بشه-عشق يني خوشبختي تو- عشق يعني فقط و فقط و فقط لبخند تو

  8. من عاشق دختر خالم شدم ولی اون از من یه سال بزرگتره یعنی من ۱۵سالمه اون ۱۶ سالشه وخیلی دوسش دارم از بچگی باهم بزرگ شدیم ولی نمیدونم اون منو دوست داره یانه؟!

    1. تو حرفی که توی دلدت هستو بزن و دیگه واست مهم نباشه او چی فکر می‌کنه

    2. عسق بچگیه ، تو هنوز خیلی کوچیکی که بخای عاشق بشی عشق بچگی انتخاب نادرست و گذراست درست ترین رابطه اونیکه که از دختر ۶ الی هفت سال بزرگ تر باشی چون دخترا ۶ سال زودتر به بلوغ فکری میرسن

      1. دقیقا. ولی باینکه از من عشق بچگیم بود هنوز حسم بهش عوض نشده. ولی اونو نمیدونم مخصوصا ک الان کراش شده 😂😂😂

  9. من عاشق یک پسر به اسم صادق شدم میخواهم از ذهنم بیر.ونش کنم اما نمیتونم

  10. سلام من ۱۷سالمع با ی پسر ۲۰سالع رل زدم راستش تا حالا این حسو نداشتم ساعت ها بهش فکر میکنم تمرکز ندارم اصن و اینک مادرم بو برده بهم هشدار داده و من واقعا نمی‌دونم چیکار کنم مادرم روشن فکر نیس و من گیر کردم سر دوراهی نمیتونم ولش کنم

  11. سلام ۱۹ سالمه تقریباً دیگه داره میشه ۲۰سالم
    از یه دختری به شدت خوشم اومده تعریف هاشو شنیدم عکسشو هم دیدم خیلی هم مطمئن هستم حضوری ندیدمش ولی عاشق همهههههه چیش شدم خیلی دوسش دارم شما فکر کنین هوسه ولی واقعا میخوامش دنیا رو میریزم به پاس اون ۱۵یا۱۶سالشه تو مدرسه خواهرم هست دوست خواهرمه شرایط ازدواج رو هم ندارم ولی شمارش رو گیر اوردم میخوام بهش پیام بدم تنها راهش اینه بهش پیام بدم و بگم خودم و نظرشو بدونم و مذهبی هم هست نمیدونم چی میشه کسی هست بگه باید چی بگم تو پیامم که بتونم مخشو بزنم یا نظرشو بدونم

  12. پسر جان مادر محرم اسراره ،حرفتو نخوای به مادرت بگی میخوای به کی بگی،حتما بهش بگو

  13. سلام
    من عاشق کسی شدم اما به خاطر مسائل مالی دو دل هستم بگم یا نه
    میشه سریع یه راهنمایی کنید

    1. بگو اگر بخوادت پات وامیسته از طرفیم بلخره مشکلات مالیت حل میشه الانم اکثر مردم مشکل مالی دارن اونم درک میکنه حتما

    2. بگو ،روزی رسان خداست تو قرآن هم اومده به خدا اعتماد کن و برو خواستگاری خدا خودش رزق لایحتسب بهت میده یعنی از جایی که فکرشو نمیکنی روزیت رو میرسونه

  14. سلام ببخشید
    اگه بیشتر این چیزای که گفتین رو دارم اما بنظر خودم هوس یه یه همچین چیزیه چون هنوز تو سن بلوغم

    کلا هم میشه تو فکرشم نمی گم چند ساله نه فقط 8 ماه
    اما یه مدت شده بود حرف برام که من روش مراسم بعد یه مد ت تا به الان به همه گفتم من از اون متنفرم اما
    نیستم
    وقتی میاد پیشم یا نزدیک پیش دوستاش من حس عجیبی دارم نمیدونم چه حسی
    ولی عجیب ترین چیز اینه که من سال قبلش در باره همچین شخصیتی با دوستم حرف زدم و تمام رفتار وظاهر طرف رو با اینکه هنوز ندیده بودنش برای دوستم گفتم و بهش گفتم من همچین شخصیتی رو دوست دارم
    اما بعد چند ماه که با طرف اشنا شدم
    تمام اون مشخصاتی که به دوستم گفته بودم رو داشت

    نمیتونم نادیده بگیرم کمکم کنین
    چیکار کنم تا فراموشش کنم
    چیکار کنم ؟
    من هنوز تو سن بلوغم پس صدرصد این عشق نیست
    نمیدونم چیه اما نمیخوام درگیرش بشم
    راه حلی بدید تا فراموشش کنم

  15. من عاشق شدم جوری که طرف پیام میده از ذوق گریه میکنمو انگار بچه دو ساله میپرم بالا پایین
    از کجا بفهمم دوستم داره یا نه چونکه رل دارع ولی حس میکنم دوستم دارع

    1. منم حس میکنم دوستم داره چون وقتی من میبینمش استرس میگیرم اونم از تیپم تعریف میکنه و این چیزا احساس میکنم کششي هست اما اون پیش قدم نشده منم. نمیتونم سمتش برم چون همیشه اول باید اون بیادچیکار کنم این حس یني عاشق شدن لطفا کمک کنید🥹❤️

  16. من عاشق شدم جوری که طرف پیام میده از ذوق گریه میکنمو انگار بچه دو ساله میپرم بالا پایین
    از کجا بفهمم دوستم داره یا نه چونکه رل دارع ولی حس میکنم دوستم دارع

  17. باسلام خانومی هستم ۲۳ ساله که تو ۱۵ سالگی با پسر عموم که خیلی عاشق بودم ازدواج کردم الان ۸ ساله که ازدواج کردم ویک دختر ۳ ساله دارم از وقتی که عروسی کردیم ۵ ماه بعد شوهر به شدت مامان پرست وخانواده پرست بود وخیلی کم حرف ومنم نیاز به توجه داشتم چون بی تابیع خانواده رو مکردم که با شوهر خواهر خوشوهرم شروع به حرف زدن کردیم البته اسرار از اون طرف بود که کم کم منم شروع صحبت کردم وبهش عادت ووابسته شدم الان ۷ ساله که ما باهم ور ارتباطی داریم فقط تلفنی وهیچ رابطه جنسی باهم نداشتیم فقط وقتی همو میبینیم به هم نگاه مکنیم وانقدر از دلتنگ از دوری با هم حرف میزنیم که انکار زمان وایساده وهیج کس مارو نمی بینه پیش از هزار بار این رابطرو تمام کردیم ولی باز نتونستیم همو فراموش کنیم بخاطر بچه هامون نمی تونیم طلاق بگیریم وشوهر من به شدت منو ول نمی کنه مگه دوسم داره منم بهش دورغ نمکنم مگم من اونو دوست دارم تو فامیل هم همه میدونن که ما همودنخواهیم ولی کسی به رو نمیاره من از این دلتنگی وبدی دارم درمورده شوهرم مکنم به شدت عذاب مگیشم میشه کمکم کنیین ممنون

  18. سلام
    من یه دختر ۱۵ سالم و عاشق یه پسری شدم که حتی اسمشم نمیدونم اون رزروشن باشگاه قسمت مرودنس من فقط روز های زوج موقع رفت و برگشتم اون میبینم ولی همه تلاشم اینه مورد توجه اون قرار بگیرم خیلی حالم بده نمیدونم باید چیکار بکنم راستش ماجرای ما از جای شروع شد که من داشتم از طبقه بالا ار روی کنجکاوی نگاش می کردم که اونم سرشو اور بالا از وقتی که چشش به چشم افتاد این حال رو دارم میشه کمکم کنید

  19. سلام من دختر ۱۲ساله هستم و عاشق پسری شدم واقعا دوستش دارم
    و اما اون ۳۵سالش و یک کشور دیگه هستش و من خیلی دوستش دارم حتی بهش پیام دادم اما جواب نداده و فوتبالیست هم هستش میشه کمکم کنید

    1. بگیر بشین بابا جمع کن خودتو..واستا از قنداق دربیای..اون عشق نیس تجربه جنس مخالفه

  20. خدایا در کشوری به نام ایران نوجوانان متعذذی شکست عشقی خورده و در غرب همواره نوجوانان در رابطه با جنس مخالف هستند خدایا مسئولان را هدایت کن تا بجای راب خوردن قوانین درستی بر رابطه با جنس مخالف بگذارند نه اینکه هردو جنس تا آخر عمر در اماکن جدا زندگی کنند

  21. سلام من یه پسر ۱۴ ساله ام که عاشق دختر خاله ام شدم که ۷ ماه از من کوچیک تره مادرم فکر کنم که این موضوع رو فهمیده و بهم میگه اگه دوسش داری به من بگو ولی من نمیدونم که چه جور به مادرم بگم و حتی نمیدونم چه جور به خودش بگم لطفا اگه میشه کمکم کنید

    1. اینکار می‌تونه هم آسون باشه هم سخت اماهمش بستگی به درک مادرت داره که میتونه درکت کنه یانه اما اگه به خودش هم میخوای بگی جذبش کن بعد بگو و بهش فرصت بده و و توی اون مدت هم جذبش کن اگه نمیتونی رک بهش بگی معمایی و یا نشون دادن عکس بهش بگی تا جواب بده اگه میخوای بفهمی دوست داره یا نه باید از اخلاق ش بفهمی

    2. پسر جان مادر محرم اسراره ،حرفتو نخوای به مادرت بگی میخوای به کی بگی،حتما بهش بگو

    3. ببین تو بچی پسر حداقل باید ۱۸ تا ۲۰ سالش باشه که بتونه زندگی تشکیل بده
      چون اینطور سنا از روی هوسه چون چند ساله دیگه به طلاق کشیده میشه
      نمیدونم اینو نوشتم شاید برات منفی باشه ولی نظره منم اینه
      چون دخترا خیلی به درک کردنه پسرا اهمیت میدن من دخترم اینارو میگم
      و خیلی چیزا هست که باید تجربه کنی زندگی کردن وقت دوست داشتن نیست

  22. سلام من 14 سالمه و عاشق پسر عموم شدم
    وقتی میبینمش دلم میرع براش خیلی خوشگله
    ولی از نظر خودم میگم اون از من فاصله سنی بیشتری داره 19 سالشه خب چیکار کنم دست خودم نیست عاشقش شدم عشقه دیگه
    من نمیدونم اون منو دوس دارع یا نع من باید چه کاری کنم اونم عاشق من بشه

  23. سلام من 14 سالمه و عاشق پسر عموم شدم
    وقتی میبینمش دلم میرع براش خیلی خوشگله
    ولی از نظر خودم میگم اون از من فاصله سنی بیشتری داره 19 سالشه خب چیکار کنم دست خودم نیست عاشقش شدم عشقه دیگه
    من نمیدونم اون منو دوس دارع یا نع من باید چه کاری کنم اونم عاشق من بشه

      1. سلام اسم من ییلدیز هست من ۱۳ سالمه ومن عاشق پسره ۲۷ ساله شدم اما عشق من یک طرفه هست من خیلی دوستش دارم الان نزدیک ۶ ساله عاشقش هستم اون بهم نگاه میکنه لب خند میزنه و منم بهش نگاه میکنم و لب خند میزنم و خانوادش خیلی منو دوست دارن و مشکلی با ازدواجمون ندارن ولی خودش عاشم نیست ولی من عاشقشم نمیتونم از دل بکنم اون لار و من شیرازم وقتی میرم لار میبینمش باهم حرف میزنیم ازتون خواهش یک راهکاری بهم بگین تا عشق مون منو عشقم دوطرفه بشه ممنون میشم اگه بهم بگین چیکار باید کنم که عاشقم بشه.

    1. ‌سلام من ۱۴ سالمه و تقریبا دو ساله که بین دو نفر موندم . همه نشانه ها هم تو هر دوتاشون هست . یکی شون فامیل دورمونه و یکی شون دختر دوست بابامه . من الان چیکار کنم ، کدوم عشقمه ، از کجا بدونم عاشق کدوم یکی هستم و یا حتی کدوم یکی از اونا به من علاقه داره . من خیلی صبورم ولی کم کم دیگه دارم دیونه میشم. نمی‌دونم چیکار کنم . کلا در هم شدم .
      خواهش می‌کنم جواب بدین و کمکم کنید .

      1. سلام من فاطمه هستم 14سالمه عاشق داداش زنموم شدم اون 20سالشه واسه عروسی عموم رفته بودیم خونشون انقدر بهم نگاه میکرد باهم حرف هم میزدیم نمیشه بگیم غیرت بود یانه یه روز رفتم خونه عموش که کلید خونمون بیارم پر پس. اونجا بود یه چاقو دستش بود به شوخی واسم تکونش داد بعد بهم گفت که بیا بریم خودم واست میارمش بارون نم نم میزد یکم باهم حرف زدیم ذهنم خیلی درگیر یعنی دوسم داره میشه کمک کنید

        1. ‌نه من یه دوستی داشتم رل داشت رلش اینطوری بد دوستم بده چند سال پسره بهش گفت میخوام سینتو ببینم دختره نوشن داد ولش کرد همون روز
          به جونه خودم اون پسرم داداشه زندایش بود درسته شاید همه مثله هم نباشن ولی اینطوری بود خلاصه کردم وگر نه خلاصه برای هم دیگه می‌مردند هر کاری واسه هم میکردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉