کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

چه عواملی باعث شکست عشقی دختران می شود؟

دلایل شکست عشقی دختران
3.4/5 - (34 امتیاز)

شکست عشقی دختران عمیق است . زیرا دختران بیشتر با عشق، احساسی برخورد میکنند. آنها وقتی عاشق میشوند تمام روح و ذهن خود را با معشوق پر میکنند. احساس نیاز به دیدار و هم کلامی در آنها به اوج خود میرسد. هنگام شکست این خلا کمتر پر میشود. در نتیجه بیقرار میشوند. احساس شکست در به دست آوردن باعث میشود با تمام قوا تلاش کنند این شکست را به پیروزی تبدیل نمایند. اما هر چه پیش میروند نا امید تر میشوند. البته برخی نیز با مشاوره و مهارت های زندگی ممکن است بتوانند این شکست را به پیروزی تبدیل نمایند. شکست عشقی دختران اگر ترمیم نشود اعتماد به نفس آنها را پایین می آورد. عزت نفس آنها نیز زیر سوال میرود چون میخواهند این شکست را باانتخاب جایگزین جبران نمایند. متاسفانه در این کار عجله میکنند. آنها در این زمان کم نمیتوانند انتخاب خوب و درستی داشته باشند.

شکست عشقی در واقع یعنی عشق یکطرفه. علاقه ای که از یک طرف بسیار شدید است و طرف مقابل به این علاقه بی توجه است. یا علاقه ای که بین دوطرف بوده و بعد از مدتی از بین رفته است. به حدی که طرف مقابل دیگر حتی دوست ندارد با او همکلام شود. اینگونه پیوندهای عاطفی از چند جنبه قابل بررسی هستند. به هر حال برای دختری که نتوانسته محبتی را جلب کند شکست محسوب شده و بر اندوه او افزوده میشود. عامل شکست عشقی دختران همان روح عاطفی است که در اثر احساسات عاطفی و نه عقلانی آنها را آزار میدهد. بهتر است در اینگونه مواقع به یک مشاوره خانواده مراجعه کنیم. بهتر است راه های رها نمودن دل از این عشق یکطرفه را با کمک مشاوران طی نماییم. اگر روح خود را به درستی ترمیم ننماییم این حس و عواقب آن در آینده دامنگیرمان خواهد شد.

دلایل شکست عشقی دختران

دلایل شکست عشقی دختران در اثر چند فاکتور صورت میگیرد: 1- دختران به دلیل نیاز عاطفی طالب عشق دو طرفه هستند. آنها در عشقهای یک طرفه احساس شکست میکنند. 2- احساس مالکیت. احساس مالکیت و تعلق باعث میشود پسران حس کنند در بند و گرفتار شده اند و سعی میکنند خود را از این حس اسارت برهانند. 3- بوجود آمدن توقع. دختر در مقابل کنش هایش توقع واکنش متقابل دارد. 4- رمانتیک بودن. دختر دوست دارد رفتار رمانتیک پسر دائمی و همیشگی باشد. 5- حساس میشوند.

توقع دختران برای وفاداری شدید. دختران با روحیه حساسی که دارند نمیخواهند معشوقشان مورد توجه جنس مخالف یاشد. 6- بوجود آمدن شک و داستان پردازی. آنها نگران جایگزین کردن هستند و ذهن داستان پرداز به آنها امکان میدهد تا بتوانند داستان خیانت در سر بپرورانند بیشتر دلایل شکست عشقی دختران عدم آگاهی از روانشناسی عشق است آنها چون کمال گرا هستند در نتیجه طالب عشق بی کم و کاست هستند.

یکی دیگر از دلایل شکست عشقی دختران دلبستگی نا ایمن است. کودکانی که با فقدان یکی از والدین مواجه بوده اند ذهنیت تکراری پیدا میکنند. یعنی همیشه نگران ترک شدن از سوی کسانی هستند که به آنها دلبستگی دارند. در واقع به دلیل شکست عاطفی که در کودکی با آن مواجه شده اند در دام الگوی تکراری می افتند. احساس نا امنی و ترک شدن در پیام های ترانسمیتری و پیام رسان مغز تکرار میشود. این پیامها از سوی هیپوکامپوست که مرکز پیام رسان عاطفی است مدام مخابره میشوند. یکی دیگر از دلایل ناامنی الگو برداری از اطرافیان میباشد. کسانی که در اطراف او با شکست عشقی مواجه شده اند. شکست به دلیل ابراز عشقی دروغین و مورد ترک واقع شدن دختری از دوستان یا اقوام.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چه عواملی باعث شکست عشقی دختران می شود؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

عوارض شکست عشقی دختران چیست؟

عوارض شکست عشقی دختران :

  • افسردگی: دختری که بیشتر روزش را با عشقش میگذراند اکنون جای خالی او را حس میکند. او برایش سرگرم کننده بود اکنون او را هیچ چیز سرگرم نمیکند.
  • سرخوردگی: او احساس میکند مقبول واقع نشده و چیزی در وجودش برای جذب پسر کم دارد.
  • بدبینی: نسبت به جنس مخالف بدبین میشود
  • حس انتقام: او همه پسرها را منفی میداند و با هرکس صحبت میکند از نامردی و بی احساسی پسرها میگوید.
  • تغییر شخصیت: او بعد از رنج های زیادی که برای ترک عادت خود میبرد تغییر شخصیت میدهد. او دیگر نمیخواهد مورد سواستفاده قرار بگیرد بلکه میخواهد سو استفاده کند.
  • نا امیدی از زندگی و حتی اقدام به خودکشی
  • اختلال هراس عشقی: از هر وابستگی عاطفی میترسند.
  • کاهش توان جسمی و روحی: پرخاشگری و افسردگی، تحلیل رفتن قوای جسمی، ضعف بینایی و ریزش مو

از عوارض شکست عشقی دختران احساس گناه است. دیگراینست که آنها همیشه نیمه گمشده ای دارند. به دنبال او هستند و جذب محبت های جنس مخالف میشوند. میخواهند دوباره لحظه های قشنگ عاشقی برایشان تکرار شود. در برخی نیز به صورت افسردگی نهان میماند و این حس به صورت های مختلف مانند افسردگی پس از زایمان یا در برخورد با مشکلات زندگی بروز میکند.

عوارض شکست عشقی دختران

عبور از شکست عشقی دختران

عبور از شکست عشقی دختران زمان بر است. اگر کسی در اطراف شما دچار شکست شده بهتر است او را دلداری ندهید. به جای این کار حتما او را به یک مرکز مشاوره برده و بگذارید راه درمان را طی کند. اگر او در کلاس های مختلف ثبت نام میکند یا دوستان جدید میگیرد گمان نکنید حال دل او خوب است. او به دنبال راهی برای التیام درد خویش است. بهترین راه سرگرم کردن او موسیقی است. چون عشق و موسیقی از یک جنس هستند بهتر میتوانند جایگزین هم شوند. راه دیگر انس گرفتن با یک حیوان خانگی است. پرورش گل کمک خوبی به فراموشی است. بهتر است به هیچ عنوان تا فراموش کردن معشوقه سابق به دنبال جایگزینی برای او نباشید. عبور از شکست عشقی دختران صبوری و تحمل میخواهد. تغییر روش زندگی یا لایف استایل مفید است. استفاده از مدیتیشن و ریلکسیشن و فعالیت در یک مرکز خیریه .

زمان شکست عشقی دختران

زمان شکست عشقی دختران را با زمان شروع احساس عشق در دختران آغاز میکنیم. هر دختری از زمان کودکی کشش خاصی نسبت به جنس مخالف دارد. اما زمانی که هیجان عشق در او بوجود می آید بین نه تا ده سالگی است. در این زمان است که تولید و ترشح هورمون های جنسی در دختران آغاز میشود. نگاه ها به جنس مخالف و دوست داشتن و عادت کردن به طور پنهانی و نه البته خیلی جدی شروع میشود. در سنین دوازده تا چهارده سالگی میل به دوست داشته شدن و حتی رابطه جنسی آغاز میشود. و از سنین شانزده تا هجده سالگی نیاز به رابطه عاطفی در دختران پدید می آید. این یعنی آغاز دوران عاشقی. در برخی این عشق به سرانجام میرسد. در برخی نیز به قطع رابطه می انجامد که اگر این کات کردن از طرف پسر باشد برای دختر منجر به شکست عشقی میشود.

میتوان گفت زمان شکست عشقی دختران از سنین پانزده تا بیست و پنج سالگی است. بماند که بانوان آنقدر احساساتی هستند که دیده شده بانوان شصت ساله نیز عاشق شده و واضح است که شکست هم میخورند.( شوگر مامی)

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چه عواملی باعث شکست عشقی دختران می شود؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

جلوگیری از شکست عشقی دختران

جلوگیری از شکست عشقی دختران شاید به جرات بتوان گفت به والدین بستگی دارد. مراقبت مادر و بخصوص پدر از نیاز عاطفی دخترشان بسیار مهم است. دادن شناخت و آگاهی از نحوه رفتار پسران با دختران. آگاهی دادن از نیاز جنسی پسران که با نیاز عاطفی دختران تفاوت دارد. جلوگیری از شکست عشقی دختران بسیار دشوار است زیرا آنان ممکن است با پسری اصلا رابطه نداشته باشند و دورادور عاشق شوند. پس بهتر است دخترانمان رااز نظر عاطفی اشباع کنیم. آنها باید دور از هیجانات کاذب باشند تا بتوانند روح سالمی داشته و در مورد جنس مخالف تصمیم درستی بگیرند. مرکز مشاوره خانواده آویژه برای شما و دختران خوب سرزمینمان آرزوی شادی دارد.

جلوگیری از شکست عشقی دختران

سوالات متداول

آیا دختران در ارتباط خود با جنس مخالف هنگام شکست بایداحساس گناه کنند؟

خیر بلکه باید آنها را از این حس دور کنیم. با منطق به آنها بفهمانیم میل و کشش دو جنس مخالف طبیعی است و نیازی است که در همه موجودات طبیعی و زیستی وجود دارد و گناه نیست.

آیا دختران را پس از شکست از ارتباط بعدی بترسانیم؟

خیر بلکه با آرامش از آنها بخواهیم از این شکست درس گرفته و در انتخاب بعدی خود با دقت و هوشیاری و مشورت با مشاوران آگاه و خانواده تصمیم درستی بگیرند.

آیا این شکست را با خواستگار دختر درمیان بگذاریم؟

خیر چون رابطه آنها در حد تبادل احساس و عاطفی بوده و گفتن این ماجرا هم باعث شک و تردید داماد آینده شده و هم اعتماد به نفس دختر را پایین می آورد.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خانوادهبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع:Top 10 Reasons for Relationship Break-Ups

براي مشاوره در زمينه چه عواملی باعث شکست عشقی دختران می شود؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

دسته بندی:

برچسب ها:

نظرات

- 74 نظر:

  1. سلام، من یه دختر ۱۲ سالم امسال چون ما تیزهوسان داریم ازمون آزمون یهیویی هوشگرفتن و همینکار رو توی واحد پسرانه هم اجرا کردن، اونایی که قبول شدن رو با شهریه ای به کلاسا ثبت نام کردن که منم جزوشون بودم(کلاس فوق برنامه)، کلاسا مختلط بود و من عاشق یه پسری شدم و اونم منو دوس داره و اکثر تایم کلاس رو با هم چش تو چش میشیم، چند بار هم تو زنگ تفریح کم مونده آسیب بخورم که ایشون ازم محافظ کرده، الان کلاسا رو مختلط بودنشونو برداشتن و حدود ۳،۴ هفته بود که ما همدیگه رو میدیم اما الان نمیتونم ازش دل بکنم حتی بعد اینکه این موضوع رو فهمیدم کل اون ۲ روز رو هرموقع که یادم می افتاد گریه میکردم، الان من چیکار کنم؟

  2. من دارم دیوونه میشم هی بهش زنگ میزدم بلاکم میکرد حتی گوش نمیکرد من چی میگم. سه ساله که نمیتونم فراموشش کنم .

  3. من یک خانم 40ساله هستم که یک پسره 24ساله با دلبریها و هدیه دادناش من و نسبت به همسرم سرد کرد و صدای من و ضبط کرد و به همسرم صدام و گذاشت که زنت بهم زنگ زده و بعد از مدتی که بین من و همسرم و به هم زد زنگ زد و گفت بیا خونه هایی که به نامت هستند و با ماشین وباغ بزن بنامم تا بیام باهات ازدواج کنم و من این کار و نکردم چیزی نگذشت که با یک زن مطلقه که قبلا دوست بود دوباره دوست شد و رفت پیش اون و هر چند وقت اون خانمه به من زنگ میزد و باهام دعوا میگرفت که این پسره مال من هست و بعد من ماندم و شکهای همسرم و وابستگی من نسبت به اون پسره که من و وابسته به خودش کرد و بعد خیلی راحت ازم فاصله گرفت و رفت دنبال زندگیش من هم افسرده شدم که چرا دل به پسری دادم که این همه با من تفاوت سنی داشته و الان خیلی افسرده ام و روحیه ام اصلا خوب نیست لطفا راهنمایی ام کنید که چکار کنم به شوهرم نزدیک بشم و وابستگی ام نسبت به اون پسره کم بشه ممنون

  4. دوره سختی داشتم. جنگیدن با گفتار های درون من سخت تر بود. جنگیدم نه برای دنیا برای آرامش طرف خودم ..تنها انگیزه ای که حال من رو بهتر میکرد. و خدا یاریم کرد. تنها تنها آرامش طرف خودم بود توکل بر خدا خودش در من آرامشی ایجاد کرد. که بتوانم سالها با امید و در شرایط سخت دوباره زنده بشم. خدایا شکرت که در تمام مراحل زندگی خودم در مسیر درست زندگی هدایت گر من بودی. و خودت وجدان آسوده دادی. تا دوباره به بهترین نسخه ای از خودم دست پیدا کنم.هیج کس درد عشق رو نمی فهمن .آدم های معمولی دردی از ما نمی فهمن. .عشق ی هدیه آسمانی است نمی توان با آن جنگید باید اون رو به بهترین شکل در روح روان خود پرورش داد تا به نقطه مطلوب انرژی های مثبت الهی ان دست پیدا کرد. .خدایا در امشب استدعای آرامش دارم. به خودم و طرف مقابل خودم .ایمان دارم استوار ترین نیروی درونی من برای ساختن بهتر من هستی و خواهی بود. خدایا خودم رو با تمام وجود و توان به خودت می سپارم .تا حال من رو بهتر کنی. و از اوج حال خوب خودم بتوانم نور اهدا کنم. به آنهایی که نیازمند عشق الهی هستند ..خدایا بینهایت شکرگذار خودت هستم شب روز من بهشت الهی. 🙏

  5. سلام من دختری ۱۳ ساله هستم ۳ سال هست که عاشق پسری شدم که الان ۱۶ سالشه و از احساست هم باخبریم اما خانواده من بشدت مخالفن و از اون پسر بدشون میاد داخل کوچمون زندگی میکنن بین دو راهی بسیار سختی گیر کردم بین خانوادم و اون مجبورم یکی رو انتخاب کنم قسمت سخت تر این هست که نه بدون خانوادم میتونم زندگی کنم نه بدون اون حدود یک ماهی هست که بشدت حالم بده دائم تو فکرم هست و من ۱۳ سالم هست و نمیتونم تصمیم بگیرم به چند تا مشاور هم پیام دادم اما پاسخی دریافت نکردم میشه خواهش کنم کمکم کنید

    1. ببین دختره خوب عاشق نیستی فقط دوست داری کیر تو کوست بره بعد یه ساعت حال کردن
      خودت به خودت میگی چی بود این

  6. میدونید شماها شکست عشقی خوردین
    ولی هیچکدوم درد منو نتونستین حس کنین
    آخه یه ادم چقد میتونه بد باشه ولی همه جا بگه من بخاطر طرفم طرفمو ول کردم
    من از وقتی شکست خوردم سرخورده شدم به کل کمرم خم شد ولی بازم میگم مهم نیست همش میگفتم عشقمو دوست دارمو منتظر برگشتشم ولی اون روز هیچ وقت نرسید
    الان تقریبا چند ساله همش اشکم میریزه
    اخه چقد بد همتون میدونید یه دختر با چه محدودیتایی بزرگ میشه با تمام محدودیتا سعی میکنه همیشه منتظرت باشه تا بیای بعدش یدفه ببینی بلاک شدی و پسره بی دلیل بگه دلشو شکوندی بعدش بفهمی این کلن یه بازی بوده
    و حتی اسمشو هم ب دروغ گفته و بازیگراشم چند نفر با هم بودن آخه چرااا به این نقطه رسیدم

    من میگم تو این شکست عشقی نه فقط احساس سر خوردگی گرفتم
    بلکه خانوادمم که نمیگم خوب بودن ولی الان دیگه به حدی رسیدن که دیگه قابل تحمل نیستن همش سرکوفت و…
    ابروم تو محل رفت از بس دیگه بز اعتماد شدم
    یعنی با چه دلی بتونم فراموش کنم که تو این بازی چند نفر بازیم میدادن ولی فکر میکردم فقط طرفم یکیه
    طرفم با من کاری کرد دیگه نمیتونم به هیچکی اعتماد کنم
    یعنی من اگه یوقت عروسی کنم فقط وفقط میخوام از خانواده دور بشم و دیگه هیچ حسی نیست دیگه هیچ وقت احساس عشق و علاقه بهم برنمیگرده فقط عمر گذری چند بارم خودکشی کردم هیچکدوم نتیجه نداشتم
    اخ خداااااا واقعا پسره نابودم کرد
    هیچ وقت هیچ کاری نکردم
    یعنی من تو عمرم یه همدم نداشتم و نمیتونم داشته باشم
    حتی دیگه اخلاق مامان بابام عوض شده باهام و همش فکر میکنم با کسی در ارتباطم عین یه زندانی از من نگهداری میکنم حتی نتمو غط میکنن
    میگم خوب حالا که با قرص و تیغ نتونستم خودکشی کنم کاش خدا کاری کنه برو مرگم
    ولی ای عشق هر جا هستی خوشی حلالت چطور دلت اومددددد!
    میخوام بگم با پسرایی که دخترارو رو بازی میدین شما اگه موقعیت ازدواجو ندارین لطفا وقت یه دخترو نگیرین چرا باعث شکست خوردن و رفتن ابروشو سرخوردگیش میشین

    1. راست میگی واقعن دردناک است ولی بامن یه دختر همین کارو کرد که تا حالا زجر می کشم من که گفتم حلالت نمیکنم بعدش به من زنگ زد گفت چرا گفتم منو فریب دادی به من گفت نکن این کارو حلالم کنم نتونستم ادامه بدم من باختم تو بردی گفتم نمیکنم گوشی رو قط کردم اما چند ساله دردشو میکشم.

  7. سلام من 22 سالمه و مدت هاست که عاشق داداش دوستم هستم اون 30 سالشه نمیدونم باید چیکار کنم ما رابطمون خوبه اون منو خیلی دوست داره همیشه هوامو داره ولی میگه تو مثل خواهرمی و این آزارم میده نمیدونم باید حسمو بهش بگم یا نه خیلی میترسم بره با یکی دیگه ازدواج کنه چون تو سن ازدواج هست دارم دق میکنم من نمیتونم آیندمو بدون اون تصور کنم لطفا کمکم کنید

    1. عزیزم میتونی عشق را برام توصیف کنی؟اصلا عشق چیست؟
      من یک سال و نیم فکر میکردم عاشق یک پسر شدم و حس میکردم اون هم من را دوست داری در حالی که هنوز هم همین فکر را دارم
      ولی آیا من واقعا عاشق شدم؟ نمیدونم
      به نظر من که اصلا عاشق نشدم فقط بهش وابسته شدم،به فکر کردن به اون وابسته شدم همین و اون شاید فقط از تیپ و قیافه ی من خوشش میاد و نه هیچ چیز دیگر و الان دو هفته یی است که به این نتیجه رسیدم و قبول کردم و در اون موفق هم هستم من عاشق نیستم تو هم عاشق نیستی
      فقط داریم خودمون را گول میزنیم

  8. همش الکیه دردبیکسی ونامردی وناامیدی وظلم
    طرف شکست میخوره عشق که الکیه

  9. من یه مادرم وتمامی نامه های شما پسران ودختران گلم رو خوندم امیدوارم خداوند بهترین هارو واستون رقم بزنه دختر منم این تجربه رو داشته وبرای منه مادر بسیار دردناک بود که ببینم دخترم ناراحته ولی کمکش کردم وبش گفتم دنیا به آخر نرسیده جوان هستی زیبا هستی وهزران راه پیش رو مگر فقط باید ازدواج کنی میتونی بدون ازدواج هم خوشحال بود میشه زندگی کرد واگر یه جایی یه زمانی دوباره عاشق شدی این بار سر سخت تر وقوی تر از قبل انتخاب کن
    بالاخره تجربه تلخ یه روزنه امید هستش واسه راهی به سوی موفقیت وخوشبختی من این شعرو واسه دخترم و همه شما عزیزانم می سرایم
    کاش آسمان قلب تو آبی تر از فردا شود یا که امروز بگذرد روشنتر از دیروزشود
    کاش ذره ذره از درد وجود ناز تو سینه ام بشکافدودرسینه ی خود جاکند
    کاش آن اشک بلورین دو چشم ناز تو من همانند صدف مروارید دریاکنم
    کاش یک صندوقجه از اسرار تو پر داشتم تند تند تش میزدم تبدیل به خاکستر کنم
    من کجا بودم ندیدم زود زود آب میشدی کاش روزها بگذرن تا من تورا پیدا کنم
    دخترم ای نازکم قسمت اگر این بودو هست کاش من این قصه را زودتر زتو پایان کنم تقدیم به تمامی دختران وپسران غم دیده سرزمینم امیدوارم همگی خوشبخت باشید

  10. سلام من سه سال عاشق یکی بودم اما یکطرفه و اون همیشه خیلی راحت بهم بی احترامی میکرد و منم هیچی نمیگفتم و باز میرفتم دونبالش مسلما آسیب میدیدم تا اینک یروز قاطعانه تصمیم گرفتم دیگه بهش فکر نکنم و دوسش نداشته باشم
    اولش خیلی سخت بوداااا
    اما الان دیگه خودمو از استرس نجات دادم و راهشم یاد گرفتم ک چجوری خودمو نجات بدم 🙂

      1. اول باید ذهن خودت روآزاد کنی یعنی خصوصیات بهتر دیگران و خودت رو انالیز کنی تا ببینی بهترم میشه انتخاب کرد و زندگی کرد.

      2. اول باید ذهن خودت روآزاد کنی یعنی خصوصیات بهتر دیگران و خودت رو انالیز کنی تا ببینی بهترم میشه انتخاب کرد و زندگی کرد.

  11. سلام من دختر هستم من عاشق مردی شدم که زن داره و زنش هم حاملس یعنی دارن بچه دار میشن و من خیلی حالم بده و وفتی آنی خبر رو شنیدم حتی دیگ میخواستم رگ خودمو بزنم اوم مرد هم همسایمون هست و همش صداشو می‌شنوم و روزی صد بار میمیرم و زنده میشم اصلا حال روحیم خوب نیست افتضاحه واقعا😣

    1. آبجی محترم سعی کن به روزی فک کنی ک چند سال از الان گذشته و هیچ خبری از اون نیس
      موفق باشی

    2. عزیزم دختر گلم خودت رو آزار نده بزار اون مرد زندگیشو کنه توهم عشقتو فراموش کن وبدون خانه ساختن روی زندگی کسی جز ویرانی برای خودت هیچ عاقبتی نداره خودت رو سرگرم کن ورزش کن وروزهایی که میخوای صداشو نشنوی اهنگ گوش بده وسعی کن فراموشش کنی اون حتی اگر همسرشو هم دوست نداشته باشه عاشق فرزندش هست وقلبی که نیمی از اون متعلق به کسی باشه جایی واسه تو باقی نمیزاره مطمعن باش عاقبت خوشی نداره

    3. منم متاهلم و عاشقه یه دختر. شدم و میخاستم از زنم جدا شم ولی تازه فهمیدم که عاملست و الان موندم سر دو راهی واقعا باید چیکار کنم

  12. سلام دخترم ۲۶سالمه با مرد ۴۸ساله ای اشنا شدم پیشنهاد ازدواج داد و خیلی عجله داشت واسه ازدواج..همینکه رابطمون خیلی نزدیک شد و من عاشقش شدم و هرروز همو میدیدیم و بنظرم رابطمون ۲طرفه بود همه چی عالی..بعد ۲ماه ک قرار شد رسمی شه همش میگفت حالم خوب نیست و افسردگی شدید دارم که دوره ای هست و باید تنها باشم و همه چی تموم کرد من حدود ۱۰روزه که میگذره بشدت حال روحیم بهم ریخته و نمیدونم دلیل اینکارش چی بود و نگفت

    1. میخاد نازه کنه توهم بهش روح نده اصلا باهاش مثل بقیه رفتار کن خودش دوباره مثل قبل میشه شاید خودشو به آب آتیش بزنه ایجوری بگه آمادی فردا میخام بیام خاستگاری👍😂

  13. سلام من ۳۰ سالمه ، با ی دختر ۱۸ ساله ک تقریبا همکار بودیم تو محل کار آشنا شدیم
    بعد ی مدت من حس کردم از من خوشش میاد
    منم ازش خوشم میومد کم و بیش اما بخاطر اختلاف سنی فکر نمیکردم که بشه
    خلاصه کار ندارم بعد ی مدت باهم اوکی شدیم
    اونم گفت از من خوشش میاد و اینا
    خلاصه اوایل رابطه خیلی خوب بود
    سال آخر هنرستان بود و سرکار هم میرفت
    داشت پولاش واسه عمل جمع میکرد
    ۲ماه باهم بودیم و همه چی خوب بود
    اما اون هی منو ب خودش نزدیک میکرد ولی خودش ازم دور میشد
    البته موقعیت بیرون اومدن هم زیاد نداشت چون یا سرکار بود یا مدرسه
    وقتایی که پیشم بود خیلی خوب بود میومدم بغلم بوسم میکرد
    ولی وقتایی که نبود اصلا زنگ و پیام زیاد نمیداد
    و وقت نمیزاشت
    و اصلا نمیگفت بیا همو ببینیم
    همش میگفت سرکارم باید پولام جمع کنم و اینا ینی منم چندبار گفتم بیا همو ببینیم نیومد
    دیگه خلاصه بعد چند روز که نیومد همو ببینیم
    رفتم جای محل کارش ، تو ماشین نشسته بودم اومد بیرون از محا کارش منو دید ، من غایم شدم ولی ماشینم شناخت ولی به روش نیاورد
    بعد پیام داد اینجا چیکار میکنی
    گفتم کار داشتم و اینا
    یهو دیگه جواب نداد و از همه جا بلاکم کرد…
    به نظرتون چرا اینکار کرد ؟
    هیچی هم دیگه بعدش نگفت…
    میشه یکی راهنمایی کنه ؟
    واقعا چرا باید یهو بلاک کنه ؟

    1. شاید زیادی محبت کردی بهش می‌دونی ک محبت زیادی از حد بگذرد نادان خیال بد کند ..چون من خودم این حالت داشتم بد ضربه ای خوردم ..زیادی وابسته نشو.

    2. شاید فکر کرده بهش اعتماد نداری و به خاطر شکی که بهش داشتی اینکه کجاست و با کیه یواشکی اومدی دم محل کارش زاغ سیاهشو چوب بزنی نباید قایم میشدی باید میرفتی جلو میگفتی دلم تنگ شده بود برات طاقت نیاوردم اومدم اینجا تو با قایم شدنت باعث شدی بهت بی اعتماد بشه

  14. سلام دخترم 18 سالمه
    یه هفته با پسری دوس شدم بعد سه روز رفتم خونش
    باهاش رابطه برقرار کردم
    از ظهر که منو برگردوند خونه دیگه ازش خبری نشد
    موبایلش خاموشه به اس هام هم جواب نمی ده
    خیلی دوسش دارم و خیلی وابستش شدم حالا نمی دونم چیکار کنم

    1. همین که حتی یک پیام هم بعدش نداده یعنی فقط دنبال عیاشی بوده و دیگه تمام…
      مطممئن باشید اولین بارش هم نبوده.

    2. عزیزم بعد سه روز با پسری که اصلا نمشناختی آخه چرا حیف تو نبود که با فردی که هیچ شناختی ازش نداری رابطه برقرار کردی هنوز این دنیای کثیف رو نشناختی

  15. سلام من عاشق یک پسر ۲۶ ساله شدم خودم هم ۱۳ سالمه رابطمون خیلی خوب بود عاشق هم شدیم و اون اهل کره بود تا اینکه اون رفت با یک دختر دیگه نمی دونم چیکار کنم

    1. سلام خسته نباشید منم مثل شما درد دارم کی میتونه کمک کنه من من دختره 26ساله که سه ماه با یکی رابطه داشتم باهم خوب بودیم تا عید که بهم گفت باکسی دیگه هم هستم الان شنیدم نامزد کرده دیگع هم جوابمو نداد باید چکار کنم

  16. سلام من ۲۰سالمه،عاشق ی مرد متاهل ک ۲تا بچه داره ۳۷سالش هم هست شدم،عشقمون هم ۲طرفه هستش،اما دیگه نمیخوام دردسری برای زندگیش باشم،اما جدایی،برای هر دوتامون هم سخته،میشه راهنماییم کنید،ممنون میشم

    1. با سلام
      عزیزم یه مقاله جدید با عنوان مشاوره شکست عشقی منتشر شده در سایت/ لطفا مطالعه کنید.

    2. سعی کن خیلی دورباشی چون مردی که متاهل هست هیچ وقت ازبچه هاش نمیگزره شماهم به اون دوتابچه اگه رحم نکنی مطمن باش چوبشو میخوری مردها هرزنی باشه به خاطررابطه جنسی دست به دوست داشتن می زنند اشتباه نکن

    3. تو باید از مرده دور بشی حتی اگر دوستش هم داشته باشی اگه با اون ازدواج کنی حتما ولت میکنه همون طوری که زنشو ول کرد و این دوتا بچه چه گناهی دارند با این کار تو اونا افسرده میشوند خودتو بزار جای اونا و اینکه مرده از تو خیلی بزرگ تره به جای اینا اگه بری هم درد میکشی اگ بمونی هم ولی بهترش موندنه یه روز فراموش میشه مطمئنا

  17. سلام من ۱۵ سالمه عاشق ی پسر ۳۰ ساله شدم خیلی دوسش دارم ولی اون منو تو یه هفتگی ولم کرد نمیتونم فراموشش کنم
    چیکار باید کنم؟

    1. با عرض سلام

      سن و سال شما هنوز کم است در این سن دختران معمولا جذباتی میشوند و فقط ظاهر جنس مخالف را ارزش میدهند بهتر است تصمیم قاطع در این سنین به تنهایی گرفته نشود پیشنهاد میکنم تا دوسال دیگر صبر کنید و برای خودتان فرصت بدهید.

    2. سلام منم عاشق کسی شدم ک عاشقم نبود اولش فکر میکردم دوسم داده ولی اون میخواست مخمو بزنه برا هوسش من از سیزده سالگی عاشقش شدم الان پانزده سالمه دو سال با هم رابطه داشتیم حتی مامانمم فهمید تا چند وقت گوشی رو دستم نمیداد بعد از چند ماه بهش پیام دادم کم کم دور جوابمو میداد معلوم بود ازم سرد شده برا همینم منم بیشتر نگران میشدم ک عاشق کس دیگه ای شده بعد از چند وقت گفت با ی نفر دیگه هم رابطه دارم بعدش ولم کرد ی سال شکست خوردم بعد از ی سال تو بازار دیدمش دوباره اومد پیشمو باهام حرف زد گفت بهم زنگ بزن کارت دارم منم دوباره رفتم باهاش گفتش ک اون دخترو ول کردم الان با کسی نیستم ولی رفتارش هنوز سرد بود مثل قبل نبود منم زربه روحی خیلی بدی خورده بودم همه میگفتن دخترت افسردس درس نمیخوندم بخاطرش خانوادمو گذاشتم کنار الان نمیدونم چیکار کنم دوس دارم کنارش باشم باهاش ارومم نمیدونم چیکار کنم ک رفتارش مثل قبل باشه

    3. فدات بشم اینبار تو انتخابت دقت کن نزار هرکسی دلت رو بشکنه همه دردا خوب میشه اماشکستن قلب واقعا خیلی زمان میخاد تا خوب بشه،هنوز سنت کم هس دوباره این حس پیش میاد برات

  18. سلام خوب هستید خانم

    خانم مدیر سایت من ۱۳ سالمه و عاشق پسر عموم شدم و هیچ کس نمیدونه حتی شک هم نکرده کسی…. حتی خودشم نمیدونه عاشقش شدم شاید به احتمال نیم درصد بهم شک کرده باشه چون من نگاش میکردم اینم بهم نگاه میکرد منم نگاهمو پنهان میکردم

    یکبارتوی مهمونی وقتی منو دید بلند نفس میکشید هی (هوه) میکرد یعنی ازم متنفره؟ یکم اونروز دستپاچه بود…
    اما چتد ماه بعد که توی مراسم دیدمش اینم همینجوری با لبخند بهم خیره شد و نگام میکرد وقتی من نگاش میکردم اون همینطور میدید اصلا اوروز دستپاچه نبود
    بهم نگاه میکرد خیلی خیلی

    من نمیدونمچیکار کنم چون هیچکس نمیدونه حتی خودشم نمیدونه من گاهی به طور غیر ارادی ازش سرد میشم باز چند روز بعد میخامش😣

    چیکار کنم اون ۱۸ یا ۱۹ سالشه و من ۱۳ ساله

    نمیدونم الان که دارم تایپ میکنم انگار ازش متنفرم الان که دارم تایپ میکنم دلم نمیخاد ببینمش نمیددنم چرا اما اگر همین الان کنارم نشسته بود عاشقونه میخاستمش ؟؟؟؟؟

    توروخدا بگین چیکار کنم من دردم چیه چرا اینجوریم ؟؟؟؟؟؟؟

    چند بار شده خوابشو ببینم ایا اونم خوابمو دید؟

    میگن کسی که میاد تو خوابت یعنی دلتنگته ایا دلش واسم تنگ شده؟؟؟؟؟

    سوالم اینه که بمونم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. هرجور شده پاش وایسا من احتمال میدم دوست داشته باشه قطعا با این رفتارهایی ک تو میگی قطعا دوست داره

  19. سلام عزیزانم من تمام نظراتتونو خوندم امیدوارم خدا قلب شکسته شما رو التیام ببخشه ولی عزیزانم همیشه دربرابر شکست نباید پا پس کشید و به فکر خودکشی و این چیزا بود من خواهرانه بهتون میگم در برابر هر شکستی پیروزی هست خدا اگه ی چیزی ازت بگیره چند برابر اونو بهت میده اگه تو یک کسی رو دوست داشتی و بعد اون احساس میکنی که بدون اون نمیتونی زندگی کنی این یک احساس پوچه اگه شما بخوایین خودکشی کنین هم دستتون به عشق تون نمیرسه هم بعد مرگ زجر های زیادی میکشین حالا من زیاد نمیخوام درمورد این موضوع حرف بزنم چون خودتون بهتر میدونید اکسرا تمام کسایی که شکست عشقی خوردن به فکر خودکشی افتادن چون بهترین و ساده ترین فکرشون بوده ولی این روش غلطه اکسرا پسر ها دختر ها رو از روی هوس دوست دارن ولی بدونین کسی که با هوس پیش شما میاد حتما بدونید که اگه از کسای دیگه ایی هم خوشش بیاد که صد درصد میاد میره پیش اونا و شما رو رها میکنه اینو بدونید در این وسط شما صدمه میبینید نه اونا و اینکه همیشه ساده ترین راه بهترین راه نیست بجای این چیز های بیهوده دنبال چیزی برین که شما رو خوشحال میکنه و بهتون برای ادامه زندگی انگیزه میده نه اینکه…… من این چیزا رو از ته قلبم خواهرانه
    گفتم چون همه شون درست هستن. خودم عاشق نشدم ولی شما رو درک میکنم ولی این راهش نیست همیشه که انسان پیروز نمیشه. به درگاه خدا دعا میکنم کسی رو که شایسته شماست رو بهتون بده و اونایی رو که با احساساتتون بازی میکنن رو هدایت. خیلی تشکر میکنم ازتون امیدوارم از حرف
    های من خسته نشده باشید

  20. سلام عزیزانم من تمام نظراتتونو خوندم امیدوارم خدا قلب شکسته شما رو التیام ببخشه ولی عزیزانم همیشه دربرابر شکست نباید پا پس کشید و به فکر خودکشی و این چیزا بود من خواهرانه بهتون میگم در برابر هر شکستی پیروزی هست خدا اگه ی چیزی ازت بگیره چند برابر اونو بهت میده اگه تو یک کسی رو دوست داشتی و بعد اون احساس میکنی که بدون اون نمیتونی زندگی کنی این یک احساس پوچه اگه شما بخوایین خودکشی کنین هم دستتون به عشق تون نمیرسه هم بعد مرگ زجر های زیادی میکشین حالا من زیاد نمیخوام درمورد این موضوع حرف بزنم چون خودتون بهتر میدونید اکسرا تمام کسایی که شکست عشقی خوردن به فکر خودکشی افتادن چون بهترین و ساده ترین فکرشون بوده ولی این روش غلطه اکسرا پسر ها دختر ها رو از روی هوس دوست دارن ولی بدونین کسی که با هوس پیش شما میاد حتما بدونید که اگه از کسای دیگه ایی خوشش بیاد که صد درصد میاد میره پیش اونا و شما رو رها میکنه اینو بدونید در این وسط شما صدمه میبینید نه اونا و اینکه همیشه ساده ترین راه بهترین راه نیست بجای این چیز های بیهوده دنبال چیزی برین که شما رو خوشحال میکنه و بهتون برای ادامه زندگی انگیزه میده نه اینکه…… من این چیزا رو از ته قلبم خواهرانه
    گفتم چون همه شون درست هستن. خودم عاشق نشدم ولی شما رو درک میکنم ولی این راهش نیست همیشه که انسان پیروز نمیشه. به درگاه خدا دعا میکنم کسی رو که شایسته شماست رو بهتون بده و اونایی رو که با احساساتتون بازی میکنن رو هدایت. خیلی تشکر میکنم ازتون امیدوارم از حرف
    های من خسته نشده باشید

  21. سلام
    من از چهارسال پیش عاشق یه پسری شدم اونم بهم توجه میکرد ولی نمیدونستم حسش به من چیه ومن روز به روز بیشتر عاشقش میشدم یجواریی عشقم یه طرفه بود تا اینکه چند روز پیش فهمیدم عاشق یکی دیگه هست کلا از درون شکستم حالم بد شد فقط آهنگ غمگین گوش میدادم و چهره اش وکارهاش جلو چشمام بود شب ها گریه میکنم فکرش یه لحظه هم از سرم بیرون نمیره
    باید چیکار کنم که فراموشش کنم؟

      1. منم الان حال تودارم و ب عشقم ک عاشقانه میخواستمش ولن کرد دارم گریه میکنم😔

  22. سلام من عاشق پسری شدم که اون ۴ سال بود که میخواست به من یه جوری بگه دوست دارم
    یه روز تو عروسی یکی از همسایه ها بهم گفت
    یه لحظه کارت دارم رفتیم پشت ماشین های تو پارکینگ بهم گفت چهار ساله که درگیرتم
    من یکی زدم توصورتش گفتم گم شو اون زانو زد گفت خواهش میکنم به حسی که بهت دارم فکر کن گفتم باشه فقط فعلا نمی خوام ببینمت قبول کرد که بعد روزها منم دوسش داشتم کنار هم روزهای خوبی داشتیم تا یک ماه خبری ازش نداشتم بعد یک ماه من دیگه بهش فکر نمی کردم اون بهم گفت پام شکسته من گفتم در نبود تو من خیلی درد داشتم شکست عشقی خوردم دیگه نمیخوام ریخت تو رو ببینم اون حالیش نبود بعد یک هفته اومد به پدرم گفت من دخترتون رو دوست دارم اگه اجازه بدین بیام خواستگاری من قبول نکردم خیلی مخالفت کردم مادرم گفت‌هر جور خودت دوست داری منم باز بهش فکر کردم ولی فایده نداشت من خیلی بد شکست عشقی خورده بودم دیگه نمی خواستمش ولی اون ول کن نبود تا این که یک روز جلو ویلامون با چاقو به خودش ضربه زد تا یک هفته تو کما بود وقتی بیرون اومد منم دیگه دوسش داشتم خانواده اونا هم منو دوست داشتن تا اینکه گفتم که قبول میکنم ولی اون خودش گفت کمی میخوام باخودم خلوت کنم قبول کردم یک هفته هم خلوت کرد کارمون بجایی رسید که هم دیگه رو بکشیم
    یا باهم به جای دوری بریم اون منو برد یزد چند روز بعد گفت تحمل ندارم برگردیم برگشتیم با هزار بدبختی دیگران رو راضی کردیم و باهم ازدواج کردیم ولی من افسرده شده بودم حالم خوب نبود شب اول عروسیمون بود بهم گفت بالاخره به دستت آوردم عشقم منم گفتم آره عزیزم زندگی بدی نداشتیم خیلی اذیت شدیم تابه هم برسیم عشق فقط ۳ کلمه هست و گفتنش راحته ولی عشق خیلی سخته و خیلی چیزارو ازت میگیره
    ولی شکست عشقی خیلی سخته خیلی
    این داستان زندگی منه
    خیلی داغونه😔🙁😥😓😭😭😭

  23. متاسفانه 50درصد کسانی که عاشق میشوندوشکست عشقی میخورند تا ابد نمیتوانند عشق خود را فراموش کنند وزندگیشان در افسردگی میگذردوهیچ کاری هم نمیشود کردحتی با مشاوره.این افراد طبق امار2درصد ازمردم هستند1درصد خودکشی میکنند و1درصد دچار فروپاشی روحی میشوند ودیگر هیچ چیزی خوشحالشان نمیکند

  24. از تمامی پیام شما دخترا فهمیدم چقد دخترا سادن در حقیقت باید اونی رو انتخاب کنین ک همیشه طرفدار شماس یعنی شما بازیچه نباشین تو رویا نباشین واقعیت زندگی کنین هبچ وقت خدا از آسمون نیومده دست شمارو بگیره بگه بیا بت میرسونمش خودتون باید تلاش کنین تحقیر کنین تحقیر نشین بازی کنین بازیگر شین اما نه بازیچه دست کسی درحقیقت تمام این داستان ک تعریف میکنین نشون میده پسرا هیچ کدومتون برا ازدواج شما رو نمیخاستن و این شمایین ک دنبال اونا بودن نه اونا دنبال شما دخترایی رو میشناسم که اونا پسرا دنبالشون بودن واس ازدواج التماس کردن نه اونا دنبال پسرا بهتره ی نگا بخودتون بکنین یکم از عقلتون استفاده کنین هیج وق چوب جادویی نمباد دستتون بگیره همیشه دست رو پسرا بزارین ک شما برعکس مث اونا رفتار کنین ن اینکه اونا شما رو شکست بدن قوی باشین همیشه بالا

  25. سلام من محدثم تازه وارد چهارده سال شدم ت سیزده سالگیم با ی پسر بیست و دو ساله آشنا میشم ب اسم محمد محمد پسر دایی بابام بود اول اون اومد پیوی ابجیم و ب ابجیم گفت ک خیلی دوسم داره بعد سن منو از ابجیم پرسید ابجیمم سنمو نمیدونست بهش گفت دوازده سالمه از آخر این آقا محمد ما مخ منو زد از بس گف دوست دارم دو روز بعد اومد پیوی خودم و ب این آبجی دیگ گفت ک محدثه ب جای بچه ننه و من ت رو دوست دارم و از این حرفا منم ک دوسش داشتم واقعا برام سخت بود ک ببینم ب ابجیم جلو چش خودم اونجوری میگ هر چی ب ابجیمم گفتم جوابشو نده همون‌طور جوابشو میدادم ولی محمد نتونست مخ ابجیمو بزنه چون ابجیم دلش ی جای دیگ گیره خلاصه از آخر ابجیم با محمد خداحافظی کرد و بعدش دامادمون فهمید ک با محمد در ارتباطیم عصبی شد و گفت روبیکا رو پاک کنین چون ممدم ت روبیکا بش اس می‌دادیم خلاصه از اون روز ب بعد شب و روز من شده بود گریه زاری خونوادمم از این موضوع خبر ندارن فقد من و ابجیام میدونین این موضوع رو خلاصه شش ماه شب و روز گریه میکردم تا اینکه شب بیست و یکم ماه رمضون تصمیم گرفتم ک برم پیوی محمد و بگم ک دوسش دارم روبیکا رو نصب کردم و رفتم پیویش و بش گفتم ک دوسش دارم و ب خاطرش حاضرم از همه دست بکشم و چهارده سالمه اونم گفت منم دوست دارم و ایندمو رو ت حساب کردم و از این حرفا ولی محمد منو فقد واسه هوس بازی میخواست منم ک اهل این کارا نیستم قبول نکردم خلاصه بعد ی ماه ک من فقد محمد رو مخواستم و از همه ب خاطر محمد دست کشیده بودم محمد بهم گفت ازت متنفرم و دوست ندارم از اون روز تا حالا دو هفته میشه تقریبا خیلی حالم بده همش ت خودمم اصن افسرده شدم کم اعصاب شدم کلا
    ی سؤال
    آیا محمدم بر میگرده ایشالا
    من بعد محمد چهار بار خودکشی کردم ولی بازم نمردم حالا می‌خوام ی طور راحت و ی مدل دیگ هر طور شده خودکشی کنم

    1. سلام وقتی یک رابطه بایدمحکم باشه ک غرورداشته باشی وقتی خودتوبگیری اون بیشترعاشقت میشه ولی وقتی ابراز عشق کنی شکست میخوری

    2. دخترای گلم شما در سن حساسی قرار دارین همه ی دخترها در این سنین عاطفی و احساسی هستند این حالت دوست داشتن سن مخالف در همه ایجاد میشه و متاسفانه چون خیلی احساسی تصمیم می گیرید میشه گفت آیندتون را تباه می کنید عزیزان دل شما دختران پاک و صادقی هستیدوواقعا به جنس مخالف دل می بندید اما بدانید پسران اینگونه نیستند فقط برای سرگرمی به سراغتون میان و درست با جمله های عشقی با روح وروانتون بازی می کنند بعدش که حرف جلو اومدن وازدواج پیش میاد اون موقع عقب می کشند
      دخترای گل تواین سنین فقط وفقط به فکر درسهاتون باشین و بتونید بهترین آینده را برای خودتون بسازید ودر دانشگاه بزرگتر که شدید به فکر این مسائل باشید
      امیدوارم بتونید به بهترین وجه این دوران راسپری کوید

      1. سلام. همه پسرها هم نمیان برا سرگرمی و رفع نیاز جنسی شون یه عده ای شون اینجورین لطفا همه رو جمع نبندید که فکر کنن همه پسرا هرزه ان

    3. سلام به همه بچه ها کردم خدایش پسری که دوسش داشتم رفت با یکی دیگه نامزد کرد 🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭وقتی اون دخترو میبینم لجم میگیره

    4. فقط میتونم بگم خاک برسرت برا پسری که بت گفته ازت متنفره میخوای خودکشی کنی پس حتما این کارو بکن دختر من نامزدش بش گفت تو واسم دیگه عادی شدی دختر منم گفت شمارو به خیرو مارو به سلامت مگه ارزش دختر این قدر اومده پایین که به خاطر یه بی سرو پا آدم از جونش بگذره حیف همچین عقاید پوچ ومزخرفی

  26. سلام من محدثم تازه وارد چهارده سال شدم ت سیزده سالگیم با ی پسر بیست و دو ساله آشنا میشم ب اسم محمد محمد پسر دایی بابام بود اول اون اومد پیوی ابجیم و ب ابجیم گفت ک خیلی دوسم داره بعد سن منو از ابجیم پرسید ابجیمم سنمو نمیدونست بهش گفت دوازده سالمه از آخر این آقا محمد ما مخ منو زد از بس گف دوست دارم دو روز بعد اومد پیوی خودم و ب این آبجی دیگ گفت ک محدثه ب جای بچه ننه و من ت رو دوست دارم و از این حرفا منم ک دوسش داشتم واقعا برام سخت بود ک ببینم ب ابجیم جلو چش خودم اونجوری میگ هر چی ب ابجیمم گفتم جوابشو نده همون‌طور جوابشو میدادم ولی محمد نتونست مخ ابجیمو بزنه چون ابجیم دلش ی جای دیگ گیره خلاصه از آخر ابجیم با محمد خداحافظی کرد و بعدش دامادمون فهمید ک با محمد در ارتباطیم عصبی شد و گفت روبیکا رو پاک کنین چون ممدم ت روبیکا بش اس می‌دادیم خلاصه از اون روز ب بعد شب و روز من شده بود گریه زاری خونوادمم از این موضوع خبر ندارن فقد من و ابجیام میدونین این موضوع رو خلاصه شش ماه شب و روز گریه میکردم تا اینکه شب بیست و یکم ماه رمضون تصمیم گرفتم ک برم پیوی محمد و بگم ک دوسش دارم روبیکا رو نصب کردم و رفتم پیویش و بش گفتم اونم گفت منم دوست دارم و ایندمو رو ت حساب کردم و از این حرفا ولی محمد منو فقد واسه هوس بازی میخواست منم ک اهل این کارا نیستم قبول نکردم خلاصه بعد ی ماه ک من فقد محمد رو مخواستم و از همه ب خاطر محمد دست کشیده بودم محمد بهم گفت ازت متنفرم و دوست ندارم از اون روز تا حالا دو هفته میشه تقریبا خیلی حالم بده همش ت خودمم اصن افسرده شدم کم اعصاب شدم کلا
    ی سؤال
    آیا محمدم بر میگرده ایشالا
    من بعد محمد چهار بار خودکشی کردم ولی بازم نمردم حالا می‌خوام ی طور راحت و ی مدل دیگ هر طور شده خودکشی کنم

  27. سلام ببخشید من یک بار عاشق یک نفر بودم و اونم عاشق من بود اما نمی دونم چی شد که به سرش زد و ازم جدا شد اما نمی دونم چیکار کنم تا برگرده میشه کمکم کنید

        1. هیچی نمیتوانند شکسته رو اگر نیت غیر از ازدواج باشه. .زنذ خدا ببخشه..الان بیشتر شکستن ها. از طرف زنها هست. جون پول مادیات به باختی در آنها نفوذ میکنه. مخصوصا زنهایی که سن بالاتری داشته باشند. و در رابطه آنقدر با هر شخص بودن حرفه ای،و اسناد شدن. ولی هرچقدر هم استاد باشند دست بابای دست بسیار است حتی اگر مرد بیجاره که قلبش رو نگه اگه کرده. بدون هیچ دلیل خوردش کرده. این خودش مورد غضب خدا قرار میگیره. .حالا علت هرچی باشه. اون نباید مرد رو خورد میکرد. سه ساله گذشته. همه جور درد رو کشیدم از زندگی عقب افتادم با هزار معجزه حالم برگشت. اما واقعا خدا چی میشه. ؟؟!!!!زنیکه ماها است ادامه مرد رو دلبسته کرد. بعدش هم موقع وابستگی‌های مرد شروع به بهانه و بدتر از همه ازار اذیت مرد کرد. ..عشق و رابطه فقط،برای زنذ گی ابدی دو نفر هست. نه هیج دلیلی برای زجر دادن و شکستن. تازه طرف هم برگرده دیگه حس جنسی و روحی بهش نداری. و از همه مهمتر اعتماد. معلوم نیست هدفشان چیه. ولی بازم میگم خوشبختیها زن با زجر دادن و شکستن قلب ی مرد کامل نشده. بجای فهمیدن و درک عذرخواهی. تازه کله شون داغرو همو هست. و با کسان دیکه رل هم زدن. برای زن راحته .با ی چشم ابرو. میره سراغ ی مرد پولدار .تازه با شگردهایی که داره از همون هم انرژیی،و سکس و حس رو میگیره. پس آیت خود زن ها هستن. که پول دنیا طلبی گورشون کرده..خیلی راحت سلفی از دریا شمال رو هم میذارن. بعد هم میگن با دوست و خواهرم و اینا رفتیم. به راحتی اغوش،یکی دیگه و همون حرفها. آخرش،جی. هر بار عاطفه رو تو بغل این اون جا میذارن. آخرش هم طرف مرد همون بلایی که زن سر مرد قبلی آورده سر خود زن میاره. و خیانت و هزار چیز دیکه. بازی با احساس تاوان سختی داره. فقر و تنش،و از دستوردادن عزیزان و هزار چیز دیکه. ولی باز ی عده بخاطر دنیای کثیف هر غلطی،میکنن.از ما که گذشت ه سال درد و رنج و زجر و کشیدیم. از نظر جنسی بعد سه سال هنوز نتوانستیم به کسی نزدیک بشیم. و هزار مصیبت و نعوظ و بیماری. ولی تاوان داره کسی که عمدا زخم بزنه.گرچه دیگه اینها حتی برگردن هم اون حس رو ندارن. خودشون کوبیدن. ولی ما ابد بازی خطرناک احساس دیگه عشقی به هیچ مردی پیدا نمیکنن. فقط سکس و تمام. این ها علمی و ثابت شدست.چقدر پول کثیف هر جنایتی میکنه. مرد بیجاره ای که بخاطر زنذ گی سامان دادن به زندگیرخئشبختی زن. خودش رو به هر اب اتیشی میزنه. .گرچه همه زنها یک جور هستند مطمینم خدا ی همتا و همفکر و زن زنذ گی و اهل عشق و هات به تلافی گذشته برای مرد می فرسته. .فرشته های آسمانی. فقط خدا کنه دیر نشه و یایسه هم نباشند. هات گرم. برای مردی که سالها سکس منظم و مرتب نداشته و فقط عشق احساس و عشق بازی و سکس طولانی. در حد کوری چشم 😊🌷🙏

          1. اشتباه نکن و جمع نبند مردهای روباه صفتی هستن که از پاکی و عشق یه دختر سواستفاده میکنن که اون از ذلالت خودشونه چون ریشه در خانواده اونا داره و این سواستفاده کردن از احساس یه دختر میتونه اونو تا مرز نابودی ببره نمیدونم اینطور افراد چه زن و چه مرد کجا بزرگ شدن که بویی از انسانیت نبردن آدم های روباه صفت و گرگ صفت که دنبال منافع خودشون هستن میخواستم بگم سگ صفت ولی اینطور افراد اسم سگ و لکه دار میکنن و نباید به اونا گفت سگ چون ارزش سگ بیشتر از اوناست حتی حرمت نون و نمکی که با هم خوردن و نگه نمیدارن

          2. برادر عزیز لطفا اول طرز نوشتن نامه ویا پیام رو یادبگیر جملات شما خیلی ایراد دارن کسی نمیتونه نامه شمارو بخونه فعل وفاعل ها همگی ایراد دارن پس بنابراین نمی تونید کلامتون رو به مردم بفهمونید ببخشید که این طوری نوشتم

    1. وقتی شکست میخوری فک میکنی دیگ عاشق نمیشی و این حس تکرار شدنی نیس،اماواقعا اینطور نیس این حس تکرارشدنی هس و اینکه اگر کسی تو زندگیش نباشه درحال حاضر ی عشق تو گذشته باعث نمیشه ک عاشق نشه،اما زمان میخاد تااون حس دوباره تکرار بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉