کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

خصوصیات یک زن ایده آل برای ازدواج

خصوصیات یک زن ایده آل برای ازدواج
4.1/5 - (12 امتیاز)

بسیاری خانم ها دوست دارند بدانند که چطور میتوانند یک مرد را تحت تاثیر قرار دهند. یا ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چطور برخی دخترها در روابط عاشقانه خود بسیار موفق هستند و مردان را جذب خود میکنند؟ مطمئنا چنین افرادی یکسری ویژگی های اخلاقی و اجتماعی و.. دارند که به واسطه ی آن توانسته اند در روابط خود موفق عمل کنند. اما این ویژگی ها کدامند؟ اصلا تا به حال با خودتان فکر کرده اید که از نظر مردان، زن ایده آل برای ازدواج چه ویژگی هایی دارد؟

زن آیده آل از نظر مردان کیست؟

واقعیت این است که مردان نظرات مختلفی درباره همسر ایده آل دارند. با این حال چندین ویژگی خاص وجود دارد که میتوان آنها را به عنوان خصوصیات یک زن ایده آل از نظر مردان معرفی کرد. زیرا اکثر مردان به دنبال کشف این ویژگی ها در همسر خوب آینده خود هستند. برخی از ویژگی های زن ایده آل زندگی از نظر مردان به شرح زیر است:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه خصوصیات یک زن ایده آل برای ازدواج با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. زنی که از نظر فکری جذاب و چالش برانگیز است

همانطور که میدانید اولین چیزی که کشش اولیه را در دختر و پسر به وجود میاورد، ظاهر است. اما این کار سخت و غیر ممکنی است که بخواهید شخصیت و افکار کسی را از روی ظاهر او بشناسید. در واقع ایجاد رابطه و ازدواج عاشقانه و تشکیل زندگی مشترک، تنها بر اساس ظواهر غیر ممکن است. از نظر مردان زن خوب زنی است که علاوه بر این زیبایی ظاهری، ذهنی زیبا هم داشته باشد. زن ایده آل باید توانایی انجام بحث های واقعی درباره موضوعات مختلف را داشته باشد.

2. زنان باهوش برای مردان جذاب تر هستند

زنی که از هوش بالاتری برخوردار است، از نظر مردان جذاب تر است. البته باهوش بودن لزوما به این این معنا نیست که شما در دوره تحصیل نمرات بالایی کسب کرده باشید. بلکه قدرت برقراری ارتباط، و داشتن مکالمات خوب و تحریک کننده، نشانه ای از هوش و ذکاوت در یک زن است. اینکه شما به عنوان یک زن بتوانید درباره موضوعات مختلف اظهار نظر کنید، نشان میدهد شما طیفی از علایق را دارید و از بیان دیدگاه خود نمیترسید. علاوه بر این بسیاری آقایان معتقدند زنان باهوش در رختخواب هم بهتر هستند. لذا باهوش بودن را به عنوان یکی از ویژگی های یک زن آیده آل میدانند. برای خواندن مقاله نشانه های آمادگی برای ازدواجلطفا کلیک کنید.

زن آیده آل از نظر مردان کیست؟
ویژگی های یک زن ایده آل برای ازدواج

3. زن آیده آل زنی دلسوز و همدل است

احساس دلسوزی، پشتیبانی و تشویق نسبت به شریک زندگی خود، یک نکته مهم برای ایجاد یک ازدواج موفق است. زندگی مشترک از زن و مرد و اهدافشان تشکیل شده است. اما زندگی پر از چالش هایی است که زوجین با آن مواجه میشوند. لذا نباید یکدیگر را در این سختی ها تنها بگذارند و با هم برای عبور از موانع تلاش کنند. بنابراین همسر ایده آل برای یک مرد، زنی است که بتوان در این شرایط دشوار هم مردش را تنها نگذارد. زیرا گاهی حتی مردان هم به شانه ای برای گریه کردن نیاز دارند. بدین ترتیب زن ایده آل زندگی، اعتماد به نفس را به همسرش بازمیگرداند تا بر موانع غلبه کند و در نهایت به اهدافش دست یابد.

4. زنی که مهربان باشد

مهربانی در هر فردی یک ویژگی خارق العاده است. همچنین مهربانی ویژگی جدا نشدنی یک زن ایده آل برای مردان است. فکر میکنم در توضیح این ویژگی خود کلمه ” مهربانی” به خودی خود کافی باشد. مردان به دنبال زنی هستند که از آنها و زندگی مشترک مراقبت میکند و بدون دلیل و چشم داشت، محبت میکند. زنی که وقتی به او نگاه میکند، لبخند بر لب داشته باشد. زنی که قلبش منبع گرمی و آرامش است و این آرامش را به زندگی مشترک تزریق میکند.

5. زنی که بلند پرواز است

یکی از ویژگی های یک زن کامل این است که بلند پرواز باشد. بلند پروازی نه به معنای داشتن رویاهای غیر واقعی، بلکه به این معنا که علاوه بر حمایت و پشتیبانی از همسر برای رسیدن به اهدافش، یکسری اهداف شخصی هم داشته باشد که اهداف به او برای پیشرفت فردی کمک کند. یک همسر ایده آل با شور و حرارت این اهدافش را دنبال میکند تا گامی برای پیشرفت فردی و شخصیتی خود بردارد. برای خواندن مقاله زنان خطرناک برای ازدواجکلیک کنید، با این دختران ازدواج نکنید!

زنی که بلند پرواز است
یک زن خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد

6. زنی شوخ طبع و خنده رو

از دیگر خصوصیات یک زن ایده آل از نظر مردان، داشتن حس شوخ طبعی است. مطمئنا هیچ مردی زن بد اخلاق را جذاب نمیداند. در عوض وقتی یک زن به جای ناراحتی و غر زدن، میتواند جنبه با مزه موضوعات را ببیند و به راحتی بخندد، بسیار جذاب تر است. البته برای شوخ طبعی نیازی به داشتن نبوغ کمدی نیست. همینکه زنی با همسرش احساس راحتی کند و جنبه خنده دار موقعیت ها را ببیند، میتواند بسیار کمک کننده باشد.

زنی شوخ طبع و خنده رو
تشخیص دختر خوب برای ازدواج
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه خصوصیات یک زن ایده آل برای ازدواج با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

7. زنهایی که حس ماجراجویی دارند

زنانی که ماجراجو و پر هیجان هستند، از نظر بسیاری مردان، زن ایده آل برای ازدواج هستند. چون داشتن حس ماجراجویی باعث میشود، مرد به همه ی چیزهای سرگرم کننده ای که میتواند با همسرش انجام دهد، فکر کند. مثل کوهنوردی، سفر به کویر و کارهای هیجان انگیز از این دست. علاوه بر این این احساس ماجراجویی در زن، این سوال را برای مرد ایجاد میکند که آیا این احساسات تا اتاق خواب هم گسترش میابد؟ اگر اینطور است جذابیت چنین زنی برای مردان، دو چندان خواهد بود. برای خواندن مقاله ملاک های انتخاب همسرکلیک کنید.

8. زنی که به چیزهای کوچک هم توجه میکند

هر زن و مردی دوست دارد که همسرش به او توجه کند و حتی تغییرات کوچک ظاهرش را ببیند. وقت گذاشتن و توجه به نکات ریز میتواند، علامتی از علاقه و محبت شما به همسرتان باشد. به همین دلیل این مورد ازجمله خصوصیات یک زن خوب است. البته نیازی نیست این توجه همیشه برای تغییرات جدید باشد. یک زن خوب میتواند احساسات خود را درباره لبخند، برق چشمان همسرش و… نشان دهد که تاثیر شگرفی در ثبات رابطه دارد.

9. زنان شاد و پر انرژی

شاد بودن یکی دیگر از خصوصیات زن ایده آل برای ازدواج است. تصور میشود که زنان شاد بسیار جذابتر از زنان سرد و بد خلق هستند. تا حدی که اگر یک زن جذابیت جسمی بسیار زیادی داشته باشد اما دارای نگرش بد و بدخلقی است، جذابیت او برای همسرش به مقدار قابل توجهی کاهش میابد. پس بهتر است زنان، اخم و بداخلاقی را در خانه کنار بگذارند. برای خواندن مقاله مردان مناسب ازدواج کلیک کنید. 8 مردی که نباید با آنها وارد رابطه شوید!!

ویژگی زن ایده آل برای ازدواج چیست؟
خصوصیات یک زن واقعی

10. زنانی که زیاد آرایش نمیکنند

اگرچه زیبایی و آراستگی امر بسیار مهمی است. اما اکثر مردان از زنان با آرایش بیش از حد و زننده فراری هستند. زنی که بدون نیاز به آرایش در جمع احساس راحتی میکند، بسیار جذابتر است. زیرا این نشان دهنده اعتماد به نفس اوست و به این معنی است که برای اینکه احساس خوبی نسبت به خودش داشته باشد، نیازی به تایید مردان ندارد. زنی که بیش از حد آرایش میکند، اگرچه ممکن است زیبا به نظر برسد، اما این آرایش زیاد میتواند، نشانه ای از عدم اعتماد به نفس باشد. به همین دلیل آرایش کمتر، از ویژگی های مد نظر بسیاری مردان برای زن آیده آل زندگی هستند. البته فراموش نکنید که هر مردی نظر خاص خودش را دارد و ممکن است این موضوع درباره برخی افراد کاملا برعکس باشد. برای خواندن مقاله سوالات آشنایی قبل از ازدواج لطفا کلیک کنید.

11. زنی که شنونده خوبی است

گوش دادن فعال، نه فقط شنیدن، بلکه در نظر گرفتن آنچه همسر میگوید و درگیر شدن با آن، یک قسمت اساسی از هر رابطه عاشقانه است. از جمله ویژگی های یک زن آیده آل هم این است که بتواند بدون واکنش سریع و شدید به نگرانی های همسرش گوش فرا دهد. همچنین بدون حالت تدافعی به مقابله با هر مسئله ای بپردازد.

سوالات متداول

خصوصیات یک زن خوب چیست؟

به طور کلی زنان باهش و مهربان و شوخ طبع که همواره همراه و پشتیبان همسرش باید، با شادی و اشتیاق اهداف و رویاهایشان را دنبال کند.

نظر مردان درباره زنانی که زیاد آرایش میکنند چیست؟

از نظر بسیاری مردان، زنی که بدون نیاز به آرایش در جمع احساس راحتی میکند، بسیار جذابتر است. زیرا این نشاندهنده اعتماد به نفس اوست. البته هر مردی نظر خاص خودش را دارد.

آیا مردان جذب دختران باهوش میشوند؟

بله، قدرت برقراری ارتباط، و داشتن مکالمات خوب و تحریک کننده، نشانه ای از هوش و ذکاوت در یک زن است. اظهار نظر درباره موضوعات مختلف، نشان میدهد شما طیفی از علایق را دارید و از بیان دیدگاه خود نمیترسید.

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینه مشاوره قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه خصوصیات یک زن ایده آل برای ازدواج

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 2 نظر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉