کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

10 ویژگی مرد خوب برای ازدواج

10 ویژگی مرد خوب برای ازدواج
3.8/5 - (103 امتیاز)

ویژگی های یک پسر خوب برای ازدواج

ازدواج یک تعهد جدی است که قرار است یک عمر به طول بیانجامد. تقریباً هر دختری آرزوی دارد که یک پسر خوب برای ازدواج پیدا کند و برای همیشه با او خوشبخت زندگی کند. اما این رویا برای همه دختران تحقق نمیابد. حتی گاهی تصمیمات نادرست پیامدهای بسیار بدی به دنبال دارد. یادتان باشد ازدواج و انتخاب همسر، به معنای انتخاب آینده است. پس باید با اطمینان گام بردارید. با وجود اینکه، شما هرگز از پسری که قرار است با او ازدواج کنید مطمئن نیستید، اما روشهایی وجود دارد که میتوانید خطر شکست در ازدواج را کاهش دهید.

شما همچنین باید یاد بگیرید که چگونه احساسات را کنار بگذارید و بر اساس واقعیات تصمیم بگیرید. با برنامه ریزی قبلی و تعیین مفهوم خود از مرد مناسب برای ازدواج، میتوانید یک ازدواج موفق و یک همسر ایده آل داشته باشید. اگرچه معیارهای هر فردی برای ازدواج متفاوت است، اما ممکن است شما ویژگی های یک مرد خوب برای ازدواج را نشناسید. به همین دلیل هدف ما از نگارش این مقاله، بررسی نشانه های پسر خوب برای ازدواج است.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 10 ویژگی مرد خوب برای ازدواج با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. مردی که یک شخصیت دلپذیر دارد

بهترین مشخصه یک پسر خوب برای ازدواج، شخصیت و متانت او است. فراموش نکنید که شخصیت یک نفر فراتر از ظاهر زیبا و فریبنده است. در واقع، این یک نکته مثبت است که همسر شما از جذابیت ظاهری برخوردار باشد. اما شما باید درباره رفتار و شخصیت او بیشتر بدانید. مرد خوب برای ازدواج مردی است که میداند چگونه به شما به عنوان یک زن و به یک انسان احترام بگذارد. یافتن این خصوصیات در یک مرد زمان بر است، زیرا مطمئناً در اولین ملاقات ها او سعی دارد شما را تحت تأثیر قرار دهد و شما بهترین رفتار ممکن او را میبینید. بهترین مرد برای ازدواج مردی است که با شما رفتاری راحت و در عین حال محترمانه دارد.

2. مردی که به استقلال رسیده است

یکی از خصوصیات یک مرد خوب برای ازدواج ؛استقلال؛ است. این استقلال میتواند مربوط به مسائل مالی باشد یا مسائل عاطفی و… که شما باید آن را بررسی کنید. مردی که در تمام جنبه های شخصیتی به استقلال رسیده باشد، قابل اعتماد است. چنین مردی میداند که چگونه مسئولیت های خود را انجام دهد. لذا هنگامی که تصمیم به ازدواج میگیرید، مطمئن هستید که میتواند از شما نیز مراقبت کند.

البته این بدان معنا نیست که پسرانی که هنوز با والدین خود زندگی میکنند و یا در جستجوی شغل بهتر هستند، برای ازدواج مناسب نیستند. فقط بهتر است کمی محتاط باشید. هر دوی شما باید برای یک زندگی مشترک آماده باشید و این آمادگی از قبل ایجاد میشود، حتی قبل از اینکه شما دو نفر با هم رابطه برقرار کنید.

مردی که به استقلال رسیده است
مرد ایده آل برای ازدواج

3. مردی که میتواند شما را بخنداند

به نظر بسیاری از دختران شوخ طبعی و بامزگی از جمله خصوصیات مرد ایده آل برای ازدواج است. در واقع این نکته مهمی است که همسرتان بداند چگونه شما را بخنداند و شما را از استرس و نگرانی دور کند. این از بهترین ویژگی های یک پسر خوب برای ازدواج است که وقتی با او هستید، از ته دل بسیار خوشحالید. او با شما مانند یک ملکه رفتار میکند و هر کاری از دستش بر میآید برای خوشحال شدن شما انجام میدهد. این کار به هر دوی شما این امکان را میدهد تا اعتماد متقابل را به روشی آسان تر ایجاد كنید. این احساس امنیت و شادی میتواند رمز ثبات زندگی مشترک و گذر از مشکلات باشد.

مردی که میتواند شما را بخنداند
ویژگی های مهم مردانه در ازدواج

4. مردی که به آینده شما فکر میکند، نه فقط به آینده مشترکتان

دیگر ویژگی مرد خوب برای ازدواج این است که به آینده شما فکر میکند. این نه تنها به آینده زندگی مشترک شما مربوط میشود، بلکه او به آینده شما به عنوان یک فرد مستقل اهمیت میدهد. او میداند که چگونه از شما برای رسیدن به آرزوهایتان حمایت کند و در دستیابی به اهداف مانع شما نخواهد شد. در اصل، بهترین مرد برای ازدواج کسی است که به شما اجازه رشد دهد. او باید این را پذیرفته باشد که شما انسان مستقل و کاملی هستید، و برای برآورده کردن نیازهای زندگی مشترک نیازی به تغییر ندارید. برای خواندن مقاله تشخیص دختر خوب برای ازدواج کلیک کنید.

5. مردی که به خانواده شما اهمیت میدهد

وقتی در یک رابطه جدی تر میشوید و تصمیم به ازدواج میگیرید، یکی از اهداف میان مدت شما شناخت خانواده های یکدیگر است. یک مرد مناسب برای ازدواج سعی میکند خانواده خود را تشویق کند تا با شما رابطه برقرار کنند و بالعکس. او باید تمام تلاش خود را بکند تا آنها شما را به عنوان عضوی از خانواده بپذیرند. علاوه بر این میتوان گفت که از جمله مهم ترین ویژگی های یک مرد خوب برای ازدواج این است که باید به خانواده شما احترام بگذارد. در واقع او نه تنها باید برای شناخت آنها تلاش کند، بلکه شما را تشویق میکند تا رابطه خود را با آنها بهتر کنید. دلیلش این است که چنین مردی معتقد است خانواده واحد اصلی جامعه است. لذا ایجاد پیوند با آن یک اصل اساسی است. این نوع نگرش میتواند زمینه ساز یک زندگی موفق و شاد باشد.

6. مردی که برای خوشبختی و فردیت شما ارزش قائل است

یکی از بهترین خصوصیات یک مرد واقعی توجه به شادی و خوشبختی همسرش است. اگر چه ممکن است این مورد یکی از سخت ترین خصوصیات یک مرد ایده آل از نظر زنان باشد. به این دلیل که در حالی که اکثر پسرها نامزد یا همسرشان را دوست دارند، اما همه آنها به خوشحالی همسرشان فکر نمیکنند. همسر شما باید مایل به خوشبختی شما باشد و از آن حمایت کند، به شما اجازه دهد فردیت خود را حفظ کنید و اهداف و آرزوهایتان را دنبال کنید. یک مرد خوب هرگز نمیخواهد شما را محدود کند زیرا معتقد است وقتی شما احساس خوشحالی داشته باشید، عشقتان قویتر است و همین ابزاری خواهد بود تا شما دو نفر را کنار هم نگه دارید. مقاله بهترین سن برای ازدواج را حتما مطالعه کنید.

7. مردی که به شما احساس آرامش میدهد

برای انتخاب یک پسر خوب برای ازدواج کافیست احساستان را وقتی در کنار دوست پسر یا خواستگارتان هستید، تحت نظر بگیرید. اگر لازم نیست در کنار او محافظه کارانه رفتار کنید و میتوانید خود واقعیتان باشید، این فرد گزینه مناسبی برای ازدواج است. زیرا در مقابل چنین فردی خیالتان راحت است و فرقی نمیکند که جلوی او گریه میکنید یا داد میزنید. زیرا او همه این حالات خوب و بد شما را شناخته است … و هنوز هم شما را دوست دارد.

8. مردی که وفادار است

وفاداری را میتوان از اصلی ترین ویژگی های یک مرد خوب دانست. شوهر آینده شما باید به شما متعهد و وفادار باشد. او باید تنها به شما فکر کند و هرگز نباید نگران خیانت کردن او باشید. این اعتماد و اطمینان لازمه ی هر زندگی است که میتواند خوشبختی یا بدبختی شما را رقم بزند. برای خواندن مقاله مردان خطرناک برای ازدواج کلیک کنید.

مردی که وفادار است
مردان مناسب برای ازدواج

9. مردی که شنونده خوبی است

نیاز به شنیده شدن یک نیاز مهم در اکثر خانم ها است. لذا از نظر بسیاری خانم ها، داشتن گوش شنوا از خصوصیات مرد خوب است. پس سعی کنید مردی که با او ازدواج میکنید به حرفهای شما گوش کند. در واقع منظور از گوش دادن، توجه تمام و کمال است. یعنی حتی اگر همسرتان موضوع صحبت های شما را دوست ندارد، اما باز هم به شما توجه کند و به شما اجازه دهد خودتان را تخلیه کنید.

مردی که شنونده خوبی است
نشانه یک مرد خوب و باشخصیت چیست؟

10. مردی که شما را تصدیق میکند

تصدیق و قدردانی از همسر از خصوصیات مرد با شخصیت است. چنین مردانی همیشه سعی میکنند نقاط قوت شما را بیان کنند و به خاطر آنها از شما قدردانی کنند. مثلا سعی میکند در هر موقعیتی به شما بگوید که چقدر زیبا به نظر میرسید. یا میگوید که چقدر خوش شانس بوده که شما را دارد. او همیشه با افتخار در مورد شما با دوستانش حرف میزند زیرا میداند شما خاص هستید. این موضوع میتواند تا حد زیادی در اعتماد به نفس و آرامش شما نقش داشته باشد که از شیرینی های ازدواج با مرد پخته و بالغ است.

حالا که با ویژگی های خواستگار خوب آشنا شدیم به راحتی میتوانید، تشخیص دهید که با چه مردانی نباید ازدواج کرد. و میتوانید با آگاهی بهتری برای آینده خود تصمیم بگیرید. درواقع مردانی که خصوصیات ذکر شده در بالا را دارند، گزینه های مناسبی برای ازدواج هستند. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید، میتوانم بگویم که یک مشاوره ازدواج خوب میتواند بسیار مفید باشد و به شما راهنمایی هایی بیشتری ارائه دهد.

سوالات متداول

یک مرد خوب چه خصوصیاتی دارد؟

مردی که مهربان، شوخ طبع، وفادار است و به شما و خانواده تان احساس آرامش میدهد و شما را در رسیدن به اهدافتان همراهی میکند.

چگونه بفهمیم مردی مناسب ماست؟

کافیست احساستان خود را تحت نظر بگیرید. اگر لازم نیست در کنار نامزدتان محافظه کارانه رفتار کنید و میتوانید خود واقعیتان باشید، این فرد گزینه مناسبی برای ازدواج است. البته معیارهای دیگری هم وجود دارد که در متن به تفضیل شرح داده شده اند.

مرد ایده ال از نظر زنان چه مردی است؟

مردی که برای خوشبختی و فردیت شما ارزش قائل است و در کنار او آرامش دارید.

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره روانشناسی و خانوادهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه 10 ویژگی مرد خوب برای ازدواج

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 104 نظر:

  1. به نظرم پسری که دوست داره میدونه که نباید هی خشمتو تحریک کنه اینقدر 🙄😑

  2. سلام آیا بنظرتون اختلاف سنی۱۰ سال برای ازدواج با پسری که خانواده دار وخوب هست درسته.
    لطفا راهنماییم کنید ممنون

    1. اگر شخصیت سالمی داره ، بله ،ایرادی ندارد.
      مهم شخصیت و روان سالم هست
      و مهربان

    2. نه اختلاف فرهنگی نه اختلاف سنی نه تحصیلات و خیلی چیز اختلاف ها مهم نیست
      تنها درک کردن متقابل فهمیدن همدیگه مهمه

    3. مهم عشقه اگه دوستش داری و مطمئنی پاش جون هم رو میدید هیچ ایرادی نداره بنظرم…
      همه اینا الکیه مهم اینه اون آدم رو دوست داشته باشی…

  3. ممنون از مشاوره خوب شما باعث شد دیدگاهم بازتر بشه نسبت به آدم های اطرافم هم خودم رو بیشتر بشناسم و از مکالمه و مطالب خوب به درستی بهر بگیرم و عجولانه صمیم نگیرم و به طرف مقابل هم شرایط خوب فکری را ایجاد کنم خود انسان توانایی ایجاد زندگی درست و زیبا رو داره فقط از طرز فکر خودماست است خیلی چیز ها را برای خود محال میکنیم

  4. به نظرتون چند صدم درصد دخترا شایستگی همچین مردی رو دارن مرد نه غلام حلقه به گوش!

    1. ممنون از مشاوره خوب شما باعث شد دیدگاهم بازتر بشه نسبت به آدم های اطرافم هم خودم رو بیشتر بشناسم و از مکالمه و مطالب خوب به درستی بهر بگیرم و عجولانه صمیم نگیرم و به طرف مقابل هم شرایط خوب فکری را ایجاد کنم خود انسان توانایی ایجاد زندگی درست و زیبا رو داره فقط از طرز فکر خودماست است خیلی چیز ها را برای خود محال میکنیم

  5. همچین مردی وجود نداره داشته بلشه خودم میرم خوایتگاریش کلی ام سکه مهرش می کنم😂😂

    1. وجود داره خانم ولی اونا هم دنبال آدمهایی مثل خودشون می‌گردن و هر کسی رو انتخاب نمی کنند

  6. سلام من عاشق یه کسی هستم که تمام این ویژگی هارو داره و قصد داریم هم با هم ازدواج کنیم یکسال دیگه ان شاالله

  7. مردای خوب واقعا وجود دارن,مرد من خدا رو شکر همچ تمومه برام تا جایی که بتونه سنگ تموم می‌زاره همه ی خصلت‌های ی مرد خوب رو داره و من خیلی خیلی عاشقشم..

    1. اگر زن خوب به گیر کسی بی اید مژده می‌دهند که مرد خوب گیر کسی می اید خخخ

  8. سلام من دختری 34 سالم است هرچی خواستگار میاد یا شرابی یا قلیونی یا صیغه ای نمیدونم اصلا شانس ندارم نه تو ازدواج نه کار پیداکردن افسرده شدم خیلی احساس تنهایی میکنم خانواده ام هم باهم رفتار خوبی ندارن کسی ندارم بتونم راحت باهاش دردودل کنم خواهر دارم ولی همش باهم دعوا داریم خسته شدم بخدا راهنماییم کنید چکار کنم یه شوهر خوب وفهمیده قسمتم بشه

    1. سلام سعی کنید به خودتون فکر کنید و خودتونو تغییر بدید تا موجب تغییر اطرافیانتان باشید

  9. من همرو دارم خوش خنده هم هستم ولی شروع کننده شوخی نیستم بیشتر موقه ها

  10. یکی رو میخام همه چی تموم باشه اخلاق رفتار با شخصیت دوس داشتن عاشق شدن همه چی …….

  11. والا مردا همش دنبال بهانه و طفره رفتن از ازدواجن تا مرد خوب و مناسبی برای ازدواج با من پیدا نشه همین آش و همین کاسه ست همش وقت بذار آشنا شو که چی حالا من ببینمت خانوادم ببینتت آشنا بشیم صدساله کمه اونوقت میگن پای یه عمر زندگی درمیونه زندگی که شروعش نکنیم دیگه چه عمری منکه خسته شدم دیگه وقتی نمیخواستم ازدواج کنم خواستگارام عجله داشتن و دیدم مناسب من نیستن و حالا که تصمیم به ازدواج گرفتم خودمم پیگیر هستم و وقت گذاشتم و تلاش میکننم و پشتکار دارم و عجله ای ندارم اونا هم دست دست میکنن بدتر از من عجله ندارن ،همین الانم چهل سالم رد شده با اینکه هم زیبایی ظاهری دارم و هم باطنی و معنوی بازم مجردم و دوست ندارم که به هر قیمتی ازدواج کنم و عجول هم نبودم و نیستم اما شرایط و محل زندگیم برای ازدواج مناسب نیست و مسیر ازدواجم هموار نیست از خدا میخوام ازدواج منو شما رو آسون کنه شمام برام دعا کنین یه بخت خوب و بی پشیمونی نصیبم بشه منم دعا میکنم همچنین برای شما لطفا برام دعا کنین ممنون.

    1. سلام خدمت همه دوستان عزیز
      مردی که این خوی خصلت هارو داشته باشه ی مرد نیست ی فرشتس
      اما از این مردا خیلی کم پیدا میشه کم یابن

  12. انشالله برای همه جوونا بخت خوب پیدا بشه و همه خوشبخت شن و کسی کارش به طلاق نکشه خدایی نکرده

    1. من پسری هستم با۲۴سال سن که قصد ازدواج دارم نه رفیق بازم نه اهل قیلون شغل دارم به یاری خدا یک دونگ بنز تک شریک شدم تاحالا سه بار رفتم خاستگاری جواب منفی بهم دادن بخدا اخلاقم خوبه از سنگ صدا در بیاد از من نمیاد خونه هم دارم میسازم باامید خدا تا سال دیگه تمومه فقط ینفرو میخام برا زندگی ولی نیست

      1. سلام
        هیچ عجله نکن
        وقتی گشنه ای هر چیزی رو نخور
        وقتی تنهایی چشم بسته کسیو انتخاب نکن
        به خدا توکل کن

      2. تو باید جلتنمن باشی خوشگل باشی همه چی تا اونا بیان تو هم خودتو الکی خورد نکن ارزششو ندارن

  13. کاش خدا یه مردی توی زندگی من بذاره
    فهمیده، خیلی خیلی فهمیده و با شعور زیاد
    بدونه چطوری با آدم رفتار کنه
    با رفتارای ناپسند خودشو از چش آدم نندازه
    به آدم اضطراب نده
    یار آدم باشه
    ویژگی های مثبت آدم اخلاقای خوبتو ببینه
    ذره بین ورنداره
    کجا ایراد داری کجا چی سهوا از ذهنت گذشت
    آدم نسبتا بیخیالی باشه
    خیلی حساس نباشه
    خیلی اهل گیر دادن نباشه
    خیلی چیزا میشه برای یک مرد خوب بشینی فک کنی
    همه چی قیافه و رابطه و دارایی نیست
    یکی باشه یذره با آدم یار باشه
    چمیدونم بخدا
    تا خدا سرنوشت منو کجا قرار بده
    الله اعلم

  14. دنبال مردی نمی گردم که بقیه زنها رو
    بگه خوبن
    فقط تویی ک ایراد داری
    اینکه میشه نخواستن!
    کسی ک کسی رو بخواد
    همین مورد اخیر، دختره شاخ اینیستا بود
    همه جیک وپوکش رو میدونست
    اما چون میخاستش
    اونو بمن ترجیح داد
    و. بخاطرش چقد با من و خانواده تنهام
    بدخواهی میکنه
    ینی جون میکنه ک یک لقمه نون
    از دهن این بچه بگیره
    خودش پنج ساله ازگاره روزگار هممونو
    چی که نکرده
    یه قطره ام از دست خودش نچکیده
    برای داداش کوچیک غریب من لغاز میخونه

  15. امروز به عنوان آدمی که تمام شاپرک های زندگیم خشک شدن
    تمام گلهای زندگیم پژمرده شدن
    فقط دنبال کسی میگردم
    تکیه گاهم باشه
    بدخواه خودم و خانوادم نباشه
    تحت تاثیر حرف این. واون قرار نگیره
    بمن اضطراب و تشویش منتقل نکنه
    دوسم داشته باشه
    اگر از من خوشش نمیاد
    دلیلی برای عنوان کردن عیب های من نیست
    من دنبال یه مرد خوب میگردم
    که نذاره من یذره ناراحتی داشته باشم
    ناراحتم نکنه
    منو همینی که هستم زشتم زیبام
    عیوبی دارم بپذیره
    با امروز من مواجه شه نه با دیروز من
    دیروز من مال من بوده
    دیروز هرکسی مال خودشه
    امروز طرف چیه
    طرفو نمیخوای
    نشین بروش بیار با چنتا بودی چیکارکردی
    هرکسی تا مجرده
    تا محرم ثابت کسی نیست
    وقتی ممکنه طرف چندبار رهاش کرده باشه
    به کسی متعهد نیست

  16. ازدواج نکردم
    اما طی پنج سال اخیر
    زجری توسط یک آدم شناخته شده
    تحمل کردم که مرغای هوا به حالم و حالمون
    گریه کردن
    هرچی بهش خوبی کردم
    جز دشمنی با من و خونوادم کاری نکرد
    عجیب ادمیه
    عجیب
    قشنگ تبدیل به یک کویر شدم در جاده کاشان
    خیلی سخته یکی انقد یکیو برنجونه
    و خودش سبب چیزهایی شه
    و بعد که سبب شد به اضافه کلی حیله گری
    هول بده همه چیو سمت شماها
    این آدم توی این پنج سال
    خورد منو
    تمام وجودمو خورد
    یک قطره هم از دستش نچکید
    ناراحتم میشه چرا داداش من برام فلان کارو کرد
    ینی از هیچ بدی ای نسبت بمن
    فروگذار نکرد
    وقتی فکرشو میکنم
    میگم خدا چجوری من زنده ام.

  17. من دنبال کسی میگردم غمخوار دردهایی باشه که این آدم برام درست کرده
    نه صحه گذاشتن به اونچه اون و بدخواهان من میگن
    من دنبال کسی میگردم اون منو خوشحال کنه
    من اونو خوشحال کنم
    نه این که هی زیر پای همدیگرو خالی کردن
    حس تشویش و اضطراب به دیگری منتقل کردن

  18. مردی که عاشقت باشه سعی نمیکنه
    هرروز به نحوی اذیتت کنه
    و خیال کنه آره اذیتش کنم
    اینجوری قشنگ تره
    نه اصلا اینجوری نیست
    هیشکی از آزار اذیت کسی تو دل طرف جا نگرفته
    من خودم تجربه پنج سال اخیر یک شخص معروف ک فقط کارش آزار اذیت بود
    و چه سرانجام نامطلوبی برای من داشت
    رو تجربه کردم
    و کماکان داره این کار رو انجام میده
    و خسته نمیشه از ناراحت کردن من

  19. مرد خوب از نظر من برای ازدواج کسیه
    که اگر اون ویژگی های مثبتی داره
    بیاد اون ویژگی ها رو بذاره وسط
    من اگر ویژگی های مثبتی دارم
    اون ویژگی های مثبت رو بذارم وسط
    که برآیند همدیگه مثل خیلی زندگی های زناشویی دیگه که تعدادش از میلیون ها بیشتره
    اسمش بشه زندگی کردن
    کسی ک بخواد بیاد ویژگی های مثبتت رو خراب کنه
    و از همدلی با تو خودشو دریغ کنه
    اون میخام چیکارش کنم با این همه مشکلات😂

  20. مرد خوب برای ازدواج کسیه
    که اگر چیزی راجب گذشته تو میدونه
    اونو به روی تو نیاره
    یا انقد در شرایط امفاز قرارت نده
    که تو جلوش بشینی مثل مجرمین
    گذشته ی خودت که هر انسانی داره
    اعتراف کنی
    بااین کار حرمتت رو از بین نبره پیش خودش
    اگر این چیزا رخ بده
    طرف اصلا نمیخوادت
    یه حس گذری هستی براش
    برای آزار اذیت
    چون کسی ک عاشق کسی باشه
    بعنوان همسر نه محیط های محاوره خانوادگی
    به عنوان یک همسر
    هیچ وقت نمیاد
    مساعل گذشته تو رو
    در سطح گسترده
    بیاد نشون بده
    این اسمش دوست داشتن نیست

  21. مرد خوب برای ازدواج کسیه
    که اگر چیزی راجب گذشته تو میدونه
    اونو به روی تو نیاره
    یا انقد در شرایط امفاز قرارت نده
    که تو جلوش بشینی مثل مجرمین
    گذشته ی خودت که هر انسانی داره
    اعتراف کنی
    بااین کار حرمتت رو از بین نبره پیش خودش
    اگر این چیزا رخ بده
    طرف اصلا نمیخوادت
    یه حس گذری هستی براش
    برای آزار اذیت
    چون کسی ک عاشق کسی باشه
    بعنوان همسر نه محیط های محاوره خانوادگی
    به عنوان یک همسر
    هیچ وقت نمیاد
    مساعل گذشته تو رو
    در سطح گسترده
    بیاد نشون بده
    این اسمش دوست داشتن نیست

  22. من خودم اگر بخوام زمانی ازدواج کنم
    عاشق مردی میشم
    که دنبال عیب های من نگرده
    مدام در تضاد با من نباشه که من چی میگم
    دقیقا حرف مخالفش رو بیاره
    مردی که من رو برای دوعل بطلبه
    من بعنوان یک دختر، زن، یک جنس مونث
    توانایی دوعل با یک مرد رو ندارم
    اون خودش باید از خودش بفهمه
    چه رنجی بمن میده
    با این کار
    شاید بعضی مردا عاشق اذیت کردن زن و دخترها باشند واینو لذت بدونند
    اما این برای جنس مونث خیلی سخته
    که یک مرد اونو برای دوعل بخواد
    که باهاش شطرنج بازی کنه
    که ببره
    نه زندگی چنین متنی نداره زندگی زناشویی
    حتی دوست دختر پسری
    حتی روابط رفیقانه
    بین دو جنس مخالف براین مبنا باشه
    جنس مونث
    کلا دلزده میشه

  23. اما از ویژگی مردخوب
    میشه به کسی گفت که ادعای عاشقی نکنه
    مثلا کسی ک آدمو برای ازدواج بخواد
    هیچ وقت پنج سال شش سال برای ادم
    عاشقانه نمیگه
    این آدم فقط یا وقتشو با آدم داره پر میکنه
    یا از تو پله ای می‌سازه برای خودش
    و. اگر باهات دشمنی کنه که دیگه نور علی نور
    خودم یه نمونه دارم سی و پنج سالشه چنان با خانواده من دشمنی میکنه و تمام چیزهایی ک خودش سبب میشه
    خیلی شیک و تمیز به ما نسبت میده
    خیلی دردناکه آشنایی با چنین فردی
    که انقد برای ادم بزنه در جواب خوبی های چندساله ی تو

  24. بدترین ویژگی که میتونه یک مرد وجود داشته باشه
    دهن بین بودن اون ادمه
    مردی که دهن بین باشه خیلی راحت تر از اون چیزی که بشه فکرش رو کرد
    تحت تاثیر حرفهایی که علیه شماست قرار میگیره
    حالا این مرد میتونه دوست شما لاشه میتونه دوست شما نباشه میتونه رفیقت باشه هرچی
    کلا آقایونی ک دهن بین هستند و خیلی دستپاچه تحت تاثیر هر حرفی قرار می‌گیرند بسیار بسیار ویژگی ناپسندی هست

  25. مرد خوب در دنیا وجود دارد
    اما به تعداد محدود
    مرد خوب کسی است که
    بتو احساس تشویش
    منتقل نمیکند
    سعی نمی‌کند کسانی که علیه تو فضاسازی می کنند تایید کند
    سعی می‌کند همیشه پشتیبان تو باشد
    سعی می کند اشتباهاتی که مربوط به تو نیست بزرگنمایی نکند
    و همیشه حس مفید بودن به تو منتقل کند
    مرد خوب کسی است
    که با رفتارهایش تورا نیازارد
    تورا در مهلکه های سخت قرار ندهد
    از رنج تو احساس بهتری پیدا نکند
    احساس نکند که هرچه راجع به تو می گویند حقیقت دارد و مهر تایید بر آنچه که دیگران بدخواهی می کنند نزند

    1. همچین مردی رو خدا تا حالا نیافریده ..نه تو پیامبرا اومده نه امام ها نه فیلسوف ها و عارف ها نه روانشناسان …….اصلا نگرد و منتظر همچین مردی نباش .و فکر نکن هرچی ک هستی هر اخلاقی ک داری هر خصلت و ویژگی ک داری نهایت خوبی و کمال هست و نباید تغییری کنه ….

      1. اصلا هم اینطور نیست زنای خوب کمتر اط مردای خوب هستن هیچ کسی این حرفا رو نزده که هیچ آدم خوب یکیست پس زر نزن هیتر بدبخت خخخ

  26. سلام مرد با این ویژگی ها دیدین، به منم بگین تغیر جنسیت بدم باهاش ازدواج کنم😂😂😂

  27. سلام سحرم ازتهران متاسفانه من نامزدم رابه تازگی به خاطرکروناازدست دادم ومرحوم شدن این ده خصوصیات ویژگی یکمردخوب راکه داشتیدواقعا نامزدم داشتن حیف رفت ومنراتنها گذاشت.امابرای ازدواج مجدد هیچ گزینه مناسب مثل نامزد مرحومم پیدانشده برام.فکرنکنم هم پیدابشه چون تعداداین مردهای خوب کم هستن.

    1. اره مردای ایران بد هستن چون اکثرشون به زن ها نگاه نمیکنن و امار تجاوز توش کمه
      اره مردای ایرانی بدن چون سالانه ۶۰۰ قتل فقط بخاطر نگاه غیر عمد به دختران توسط مردان انجام میشه این درحالیه که امار شوهرگشی در ایران ۶۰ درصد و همسر کشی ۴۰ درصده در حالیکه توی دنیا ۱۸ درصد شوهر کشی و ۸۲ درصد همسر کشی هست
      اره مردای ایرانی بد هستن چون ۵۰۰ مرد بخاطر زنان تو انقلاب ۱۴۰۱ شهید شدند
      اره مردای ایرانی بد هستن چون ۲۰۰ هزارنفرشون تو جنگ ایران و عراق شهید شد تا ناموس کشورمون دست عربا نیفته
      اره مردای ایرانی بد هستن چون از صبح تا شب مثه سگ کار میکنن و همه حقوقشون رو صرف لوازم ارایش همسرشون میکنن و اخرم همسر میگه : این شوهرم اصن خرج منو نمیده
      اره مردای ایرانی بدن چون ……

  28. سلام سحرم ازتهران متاسفانه من نامزدم رابه تازگی به خاطرکروناازدستدادم ومرحوم شدن این ده خصوصیات مویژگی یکمردخوب راکه داشتیدواقعا نامزدم داتن حیف رفت ومنراتنها گذاشت.امابرای ازدواج مجدد هیچ گزینه مناسب مثل نامزد مرحومم پیدانشده برام.فکرنکنم هم پیدابشه چون تعداداین مردهای خوب کم هستن.

  29. من همیشه فکر می کردم که شوهر داری بلدم تا اینکه از دواج کردم و دیدم هیچی بلد نیستم. مثلا چند وقت پیش از عطر و ادکلن سان تارا یکی از بهترین رایحه ها رو خریدم و خواستم باهاش کمی دلبری بکنم اما واکنش شوهرم اصلا کاملا معکوس بود تا اینکه به سایت شما برخوردم. مطالب مفیدی بود و می بایست در این زمینه بیشتر تحقیق کنم.

    1. سلام من یه خواستگار دارم که خیلی سمج هست هی ردش کردیم باز هی میاد . مادرش میاد جلوی در خونمون گریه میکنه به خانوادم میگه دخترتون رو بدید به پسر من پشیمان نمیشید . خوشبختش میکنه اینا . من 18سالمه . تا حالا با هیچ جنس مخالفی نبودم . حتی نگاهم به جنس مخالف نمیکنم دختر مذهبی هستم . از 15سالگی خواستگار دارم . همه رو رد کردم الان برای این یه مورد
      دودل هستم نمیدونم چیکار کنم . پسره هم پسر پاک و خوبیه ولی من نمیدونم چه تصمیمی بگیرم
      لطفا یه راهنمایی کنید

      1. سلام بشین رو درو باهاش صحبت کن خواسته هاتو بگو هیچ چیز بدون حرف زدم حل نمیشه منتها کسی باشه که از ته دل دوست داشته باشه و مرد کار و زندگی و اولویت اولش تو باشی

    2. سلام من یه خواستگار دارم که خیلی سمج هست هی ردش کردیم باز هی میاد . مادرش میاد جلوی در خونمون گریه میکنه به خانوادم میگه دخترتون رو بدید به پسر من پشیمان نمیشید . خوشبختش میکنه اینا . من 18سالمه . تا حالا با هیچ جنس مخالفی نبودم . حتی نگاهم به جنس مخالف نمیکنم دختر مذهبی هستم . از 15سالگی خواستگار دارم . همه رو رد کردم الان برای این یه مورد
      دودل هستم نمیدونم چیکار کنم . پسره هم پسر پاک و خوبیه. 24سالشه . معلم هست .من نمیدونم چه تصمیمی بگیرم
      لطفا یه راهنمایی کنید

      1. سلام فریبا هستم ۴۲ سالمه توروخدا یک آدم خوب برام معرفی کنید مجردم تاحالا ازدواج نکردم توروخدا اگرکسی آدم خوب میشناسه معرفی کنه ممنون میشم نه من هیچ وقت توسایت شما نبودم

      2. بنظرمن اون تورو میخاد جواب بده بهش چون یبار ولکن نبوده معلومه براش مهمی🤗

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉