کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

6 دلیل اصلی سرد شدن رابطه عاشقانه

دلیل اصلی سرد شدن رابطه عاشقانه
3.1/5 - (63 امتیاز)

یک رابطه عاشقانه چه موقع به پایان خود میرسد؟ نشانه های سرد شدن نامزد چیست؟ اینها سوالاتی است که در حالت عادی هرگز نمی خواهید با آن روبرو شوید. زندگی مشترک و رابطه عاشقانه یک اتفاق عجیب و پیچیده است. سرد شدن رابطه عاشقانه شما را با چالش های زیادی مواجه میکند. گاهی ممکن است احساس خستگی کنید. عشق و هیجان بین شما و همسرتان کمرنگ شود و همین باعث شود به این سوال فکر کنید. در چنین شرایطی لازم است بفهمید که آیا این بدبینی و احساسات ناخوشایند دائمی است یا فقط یک مرحله گذرا است؟
چون تمام روابط این روزهای ناخوشایند را دارند و امری طبیعی است. بنابراین هر اختلاف کوچکی به معنای پایان یافتن و سردی رابطه نیست.

نشانه های سرد شدن رابطه

در واقع برای سرد شدن رابطه عاشقانه علائمی وجود دارد. علائمی غیرقابل حذف و غیر قابل تردید که میتواند تایید کننده سرد شدن رابطه و پایان آن باشد. اگر در روابط خود به هر یک از موارد زیر برخورد کردید، بدانید که اصلا نشانه خوبی نیست.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 6 دلیل اصلی سرد شدن رابطه عاشقانه با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. شما برای همسرتان در اولویت قرار ندارید

یکی از مهم ترین نشانه های سرد شدن رابطه این است که همسرتان مانند قبل به شما بها نمیدهد. در واقع وقتی همسرتان از گذراندن وقت با شما جلوگیری میکند و همواره از روبه رو شدن با شما فرار میکند، میتواند از نشانه های سرد شدن مرد یا زن باشد. اگر به این فرد اعتراض کنید احتمالا مدام میشنوید که بیش از حد گرفتاری کاری، خانوادگی و… دارم. اما شما باید به او بگویید این چیزی نیست که از زندگی مشترک و رابطه عاشقانه میخواستید.

نشانه های سرد شدن رابطه
علت سرد شدن رابطه زناشویی

2. از یکدیگر فاصله گرفتید

ممکن است همسرتان در کنار شما نشسته باشد، اما کیلومترها از هم فاصله داشته باشید. این جایی است که رابطه به پایان خود می رسد. از گویاترین علائم سرد شدن رابطه همین فاصله گرفتن از یکدیگر است. منظور من فاصله فیزیکی نیست بلکه منظور نوع احساسی است.

در چنین وضعیتی تماس های تلفنی کمتر و کوتاهتر میشوند. مکالمه هایی که انجام میدهید معنادار نیستند و تنها صحبت های کوتاه و پیش پا افتاده را شامل میشود. شما مانند قبل برنامه ای برای وقت گذراندن با یکدیگر نخواهید داشت. در بسیاری موارد شما به جای مواجهه واقعی و درگیری بالقوه، ارتباطات خود را قطع میکنید و به تدریج از نظر روحی و جسمی هیچ توجهی دریافت نمیکنید. این مورد یکی از واضح ترین نشانه های سرد شدن مرد در رابطه است. اگر این روند ادامه پیدا کند، اتفاقات خوبی در زندگیتان رخ نخواهد داد.

3. همسر شما درباره اتفاقاتی که برایتان میفتد کنجکاو نیست

یک رابطه سالم به معنای کمک به یکدیگر برای انجام امور روزانه به بهترین نحو است. عدم علاقه به آنچه در طول روز انجام میدهید، نشانه بزرگ از سرد شدن رابطه است. مخصوصا اگر این بی توجهی از سوی زن باشد. اگر ناگهان همسرتان نسبت به آنچه در كار شما میگذرد یا كارهایی كه از انجام آنها لذت میبرید، بی توجه شود، یک هشدار و زنگ خطر است.

در یک رابطه سالم باید درباره زندگی یکدیگر بحث کنیم، و اگر این اتفاق نیفتد، یک جای کار میلنگد. علاقه به یکدیگر چیزی است که روابط را خاص میکند، و این علاقه باید در رفتار دو نفر و توجهشان به هم نمایان باشد. در غیر این صورت رابطه به پایان خود نزدیک میشود.

4. احساس پایداری از ترس وجود دارد

ترس از رو به رو شدن با همسر، میتواند یکی دیگر از موارد نشانه های سرد شدن دختر در رابطه باشد. وقتی شما از گذراندن وقت با یکدیگر میترسید، کم کم به سمت پایان رابطه عاشقانه خود حرکت میکنید. شما دائماً فکر می کنید که آیا همسرم از من جدا خواهد شد یا خیر؟ دلیل سردی او چیست؟ وقتی اوضاع در این حالت است، بهتر است احساسات خود را با همسرتان در میان بگذارید.

دلیل اصلی سرد شدن رابطه عاشقانه شما
چگونه از سرد شدن رابطه عاشقانه جلوگیری کنیم؟

5. نداشتن رابطه جنسی گرم

نداشتن رابطه جنسی یکی از معمول ترین علائم سرد شدن مرد از زن است. چون رابطه جنسی یک بخش مهم و جدانشدنی از زندگی مشترک است که فقدان آن طبیعی نیست. مخصوصا اگر در اوایل رابطه هستید. در واقع میتوانیم عدم رفع نیازهای جنسی را به عنوان دلیل سرد شدن رابطه هم مطرح کنیم. یعنی وقتی برای مدت زیادی با همسرتان رابطه نداشته اید، بدانید که اوضاع آشفته است.

6. برنامه ریزی برای آینده مشترک وجود ندارد

گاهی اوقات نشانه های سرد شدن زن از مرد این است که از برنامه ریزی برای آینده دست بردارد. وقتی همسرتان درباره اهداف کوچک و بزرگ زندگی با شما حرف نمیزند یا شما جایی در برنامه هایش ندارید، این یک عدم تعهد قطعی است. و احتمالا اوضاع از آنجا به بعد بدتر میشود.

7. بحث و جدل فراوان

گاهی اوقات از محکم ترین نشانه های بی میلی مرد به زن بحث و جدال دائمی است. زن و شوهرهایی که با هم مهربان هستند و یکدیگر را درک میکنند می توانند با خیالی راحت از کنار مسائل کوچک بگذرند. اما وقتی عکس این قضیه وجود داشته باشد، میتوان به سردی رابطه پی برد. یك وضعیت استرس زای كوچك منجر به این می شود كه زن و شوهر چیزهایی را بیان كنند و کارهایی انجام دهند كه رابطه را به سمت نابودی سوق دهد.

سرد شدن رابطه عاشقانه
گرم کردن یک رابطه سرد شده

دلایل سرد شدن رابطه چیست؟

اگر نشانه های سرد شدن رابطه زوج ها را مشاهده کردید، باید به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل باشید. بهترین کار این است که به دنبال دلیل اصلی سردی رابطه باشید. این دلیل میتواند یکی یا مجموعه ای از موارد زیر باشد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 6 دلیل اصلی سرد شدن رابطه عاشقانه با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. عدم خوشحالی در زندگی

در روابط عاشقانه همیشه فراز و نشیب هایی وجود دارد. دوره هایی را سپری خواهید کرد که احساس خستگی و نارضایتی داشته باشد. اما در یک رابطه سالم و خوب، میتوان فهمید که اینها مراحلی هستند که اتفاق می افتند و در نهایت قابل حل هستند. اما اگر ناراضی باشید و این حس تغییر نکند چه می کنید؟ در واقع احساس نارضایتی پایدار از بارزترین دلایل سرد شدن رابطه است. وقتی به رابطه نگاه میکنید و آخرین باری که خوشحال بودید را به خاطر نمی آورید، وقتی حتی فکر کردن به همسرتان شما را آزار میدهد، خواه ناخواه از یکدیگر دور میشوید.

2. این رابطه را در حد خو نمی بینید

ممکن است علت سرد شدن رابطه زناشویی این باشد که رابطه شما یا شریک زندگی شما باعث میشود نسبت به خود احساس ناامنی، بی لیاقتی، ناچیز بودن و… داشته باشید. یک شریک زندگی و رابطه ای که با آنها داریم باید شما را به آدم بهتری تبدیل کند. باید احساس شادی، اعتماد به نفس و شایستگی در شما ایجاد کند. فرقی نمیکند که این کار آگاهانه باشد یا فقط به طور طبیعی اتفاق بیفتد.

3. خیانت کردن

وقتی حرف سرد شدن رابطه عاشقانه به میان میاید، احتمالا اولین چیزی که به ذهنتان خطور میکند، خیانت همسر است. بله درست است یک دلیل عمده برای سرد شدن دوست پسر یا دوست دختر در روابط عاشقانه، خیانت است.

اما دلیل خیانت در روابط زناشویی هر چیزی که باشد، هرگز توجیه کننده این کار نیست. زیرا با این کار قلب و اعتماد طرف مقابل را شکسته اید. که این بازسازی رابطه را بسیار سخت کرده است، اما باز هم میتوان آن را انجام داد. نکته اصلی این است که در وهله اول از این دام جلوگیری کنید. حتی از تصور رابطه جنسی با دیگران کاملاً دست بکشید و خواهید دید که همسرتان بسیار جذابتر خواهد شد. همچنین میتوانید از مشاوره خیانت همسر استفاده کنید تا راهی برای حل این مشکل پیدا کنید.

4. حمایت نکردن

رابطه های سرد معمولا بخاطر عدم حمایت و توجه به یکدیگر شکل میگیرند. اگر نمی توانید از شخصی که دوست دارید، حمایت کنید، او راهی بجز فاصله گرفتن از شما نمیبیند. پس اگر می خواهید رابطه خود را همیشه گرم و صمیمی حفظ کنید، یاد بگیرید که از یکدیگر حمایت کنید.

علت سرد شدن رابطه عاشقانه چیست؟
علائم سرد شدن رابطه عاشقانه

5. دروغ گویی

اگر با خودتان فکر می کنید که دلایل سرد شدن روابط عاشقانه چیست؟ بهتر است نگاهی به خودتان هم بیندازید. زیرا سرد شدن رابطه میتواند به خاطر دروغگویی شما باشد. دروغ گفتن میتواند سلامت هر رابطه ای را تهدید کند. وقتی همسرتان شاهد دروغگویی و یا پنهانکاری های شماست ناخودآگاه باور و اعتمادش نسبت به شما کمرنگ میشود. پس برای جلوگیری از سرد شدن رابطه عدم صداقت را کنار بگذارید، خواهید دید که رابطه شما میتواند خیلی سریع تغییر کند و بهبود یابد.

6. عدم سلامت عاطفی

یکی از طرفین رابطه از نظر احساسی سالم نیست، این میتواند از دلایل سرد شدن رابطه باشد. آیا شما همیشه به همسرتان مشکوک هستید؟ آیا واقعاً به راحتی عصبانی میشوید؟ آیا خودتان را برتر از همه میدانید؟ اینها نشانه های ناسالم بودن از نظر عاطفی است.

یک رابطه محکم مبتنی بر کنار هم قرار گرفتن دو فرد سالم از نظر عاطفی است. اگر یکی از شما از نظر احساسی سالم نباشد، رابطه با مشکل روبرو خواهد شد. به یاد داشته باشید بین سلامت عاطفی و روانی تفاوت وجود دارد. در واقع تفاوت فاحشی وجود دارد بین بودن در کنار فردی که افسرده یا مبتلا به اختلال دوقطبی است، یا بودن در کنار فردی که بلوغ عاطفی یا ثبات ندارد. همین عدم ثبات عاطفی اگر کنترل و درمان نشود عاملی برای سرد شدن رابطه عاشقانه است.

سوالات متداول

نشانه های خیانت به همسر چیست؟

عدم صمیمیت عاطفی و جنسی، فاصله و دوری از هم، نداشتن برنامه ریزی برای آینده ای مشترک با یکدیگر میتواند نشانه خیانت از سوی همسر باشد.

بهترین عکس العمل در برابر خیانت و سرد شدن دوست دختر چیست؟

پیدا کردن دلایل خیانت اولین گام برای مقابله با خیانت همسر است. استفاده از مشاوره هم توصیه میشود.

دلایل سرد شدن روابط چیست؟

عدم خوشحالی و رضایت در زندگی، خیانت، حمایت نکردن از همسر، دروغگویی، عدم سلامت عاطفی و… دلایلی هستند که منجر به سردی رابطه میشوند‌.

براي مشاوره در زمينه 6 دلیل اصلی سرد شدن رابطه عاشقانه

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 148 نظر:

  1. من تعجب می‌کنم این مردم چطور اینقدر راحت با هم رل میزنن؟

  2. منم ۱۶ سالمه الان چهار ماهه که با یه پسر تو رابطه ام نمیدونم چند روزه باهام سرد شده دارم روانی میشم خیلی دوسش دارم خودشم دوستم داره بخاطرم دست به چه کارا که نزد ولی نمیدونم چرا یهویی همین طور شد یه راه چاره لطفا

  3. سلام من ۲۱ سالمه شوهرم ۲۹ شوهرم خیلی ازم سرد شده خیلی دوستش دارم تا میرم طرفش پسم میزنه

  4. اين مشكل اكثر زوج ها و دوست ها مي باشد،
    مي توان به چند دليل مهم اشاره كرد. اول اينكه زماني دونفر وارد رابطه عاطفي مي شوند از دو دنياي متفاوت مي آيند و هيچ گونه شناختي از هم نداشته. دوم، عدم توجه به

  5. سلام من ۲۰ سالمه و شوهرم ۲۶ ۲ ساله ازدواج کردم حالم از شوهرم بهم میخوره ولی وابستسم نمیتونم جدا شم ولی همش به جدا شدن فکر میکنم اصلا به هم نمیخوریم

  6. سلام من ۲۰ سالمه و شوهرم ۲۶ ۲ ساله ازدواج کردم حالم از شوهرم بهم میخوره ولی وابستسم نمیتونم جدا شم ولی همش به جدا شدن فکر میکنم اصلا به هم نمیخوریم کلا هر چی که اون دوست داره من متنفرم و برعکس بهش میگم حالم ازت بهم میخوره ولی اون میگه من دوست دارم ولت نمیکنم ولی سرده دیگه حوصلش ندارم نگاهش میکنم چندشم میشه

  7. من ۸چندماه بایکی وارد رابطه شدم پسر خوبیه دوستم داره ولی متاسفانههههههه من نمیتونم دوستش داشته باشم ولی برای اینکه پسر خوبیه باهاش موندم چیکار کنم کات کنم باهاش که وقت دوتامون نگیرم یا بمونم

  8. من نمیدونم چجوری مشکلمو درمیان بذارم باکسی تاراهنماییم کنه.بامردی ازدواج کردم ک یه بچه داره رابطه مون خیلی سسته ازاول همش گفتم رفته رفته درست میشه الان هرباربهش هشدارمیدم ازسردی رابطه یکی دوروز خوبه بعدش عین قبل میشه خسته شدم

  9. سلام من ی خواهردارم هجده و نامزادش نوزده لیست سالشه حدود هفت هشت ماهه با هم نامزاد شدن خواهر دختری هست خجالیتی هست مثلا به نامزادش نمیتونه بگه دوست دارم مثلا قربون صدقش بره و زیاد ارایش کردن دوست نداره بیشتر ساده بودن ترجیح میده بخاطر همین همیشه با نامزادش دعواشون میشه نامزادش میگه وقتی با من حرف میزنی با انرژی نیستی درست حرف نمیزنی قربون صدقم نمیری اونم به لجش میگه من از ی دختر دیگه خوشم میاد هی تعریف اون دختره را میکنه خواهر خیلی ناراحته ازین که درکش نمیکنه و اینجوری اسم دختری دیگه ای را جلوش میاره چند روزه افسرده شده میشه لطفا راهنمایی کنین.

    1. به نظر من کسی که خواهرت با اون نامزد کرده به درد نامزدت اصلا نمی‌خورد. میدونی آدم وقتی کسی را دوست داره با همه خوب یا. بد بودن همونی که هست را می‌پسنده و این که دلیلی نمی‌بینم که کسی بخواد تعقیر کند برای بدست آوردن کسی چون خود خود خود آدم همونی که هست باشه بلخرع کسی را. صاحب میشه که ارزش خودشو داره.

  10. سلام واقعا من که خسته شدم نمی‌دونم چه کار کنم رابطه جنسی بین من و همسرم حال به هم زن شده همیشه یا خسته هست یا خوابه یا حال ندارن واقعا حالم داره به هم میخوره

    1. دقیقا شوهر منم همینه ‌.چرا اینجورین مردا..یا واقعا پای یه زن دیگ در میونه؟؟منکه الان شش ماهه دارم دیوونه میشم بخاطر سردیش

      1. شایدبهتره خودت روبیشتربه چشم بیاری تاجذاب معلوم بشی زیبایی هم اصل رابطه جنسی هستش بالباس اندامی

      2. تهمت نزن مردها،شخصاازدست من فراریه خانومم.خانومها.درشت ومداوم.نه همه مثل هم نیستن.فقط متلک های خانومهاوحرفهای بی احترامی باعث میشه مردازخودش فراموش کنه چه رسدبه اونجاش

  11. من یه دختر ۱۴ ساله ام ک با یه پسری ۲۰ ساله آشنا شدم الان چن روز دیه میره ۷ ماه ک رلیم ولی ۲ ماه اینا خیلی سرد شده و یه دختر به این هر دیقه پست و استوری میزاره و به پست هاش کامنت عاشقانه میزاره چیکار کنم😭

      1. سلام من ۲۰ سالمه شوهرم همسن خودم ۲۰ سالشه میخوام بدونم دلیل این رفتاراش چیه وقتی با من رابطه بر قرار میکنه ی ساعت اولش بعد رابطه خوبه بعد که ی ساعت تموم میشه بعد جلو همه سرم داد میزنه اصلا ب من احترا م نمیزاره. فقط میخواد حرف خودش باشه. بهم میگه نمیخوام ریختتو ببینم. برو گمشو. حالم ازت بهم میخوره به من میگه میخوام تنها باشم کنارم نیا نشین صحبت نکن منو تنها بزار 😭😭😭😭🧎🏻

        1. منم دقیقا مشکل شمارو دارم فقط میخام بدونم چرا اینجوریه فک میکنم دوسم نداره بخاطره اونه وگرن دلیل دیگ ای نداره

  12. من یه دختر ۱۴ ساله ام ک با یه پسری ۲۰ ساله آشنا شدم الان چن روز دیه میره ۷ ماه ک رلیم ولی ۲ ماه اینا خیلی سرد شده و یه دختر به این هر دیقه پست و استوری میزاره و به پست هاش کامنت عاشقانه میزاره چیکار کنم😭

    1. اخه دختر 14 از زندگی چی میدونی ک وارد رابطه میشی.شما هنوز نیمکره مغزت کامل نشده ک بتونی درست تصمیم بگیری

      1. ب تو چه ربطی داره
        اون بی تربیت نیست بی تربیت تویی ک نمیگی چ اتفاقی افتاده ک ی بچه باعث شه سمت رابطه بره

  13. سلام من۲۲سالمه وشوهرم۲۷سالشه نزدیک به‌وسیله که ازدواج کردیم وبیشتراز۲ساله زندگی مشترک وشروع کردیم بچه نداریم یعنی خدابهمون نداده،وقتی اومدخاستگاری باراول بودمیدیدمش و۳روزبعدخاستگاری عقدکردیم غریبه بودیم خلاصه که ازهمون اول باهام سردبودتاالان حتی یکبارهم بهم نگفته دوسم دارم وقتی هم میپرسم دوسم داری فقط میگه آره حتی حاظرنیست کلمه دوستت دارموبه زبون بیاره ظاهرن باهمیم ولی دلامون خیلی دورازهمه رابطه جنسیمون خوبه هفته ای ۶ باراماازلحاظ دیگه خیلی زندگیمون مشکل داره ازوقتی ازدواج کردم افسردگی گرفتم بخاطرسردیش هم گریه میکنم بهم میگه گریه نکنم میخندم میگه چرامیخندی توفکرباشم یه بهانه دیگه خستم کرده بادختراچت میکنه گاهی تلفنی حرف میزنه دوستم میگه طلاق بگیراماخانوادم میگن همه مردااینجورین بزارتفریح کنه،هه به خیانت میگن تاریخ پس من چی من آدم نیستم احساس ندارم یباربایه زن سن بالاپشت گوشی حرف میزد،زنه بهش گفت دوستت دارم شوهرم بهش گفت من بیشتردوستت دارم،هه به من نمیگه آمارهای بقیه جونشومیده حتی بهم گفت بروپیش خانوادت این زنه یکهفته بیادپیشم وبره بعدبیا منم گفتم نمیرم بعدا بهم گفت شوخی کردم باهات خلاصه حتی تولدم براش مهم نیست باهمه میگه میخنده به من که میرسه ساکت میشه یافیلم میبینه یاگوشی دستشه اوایل عاشقش بودم اماالان مهرش ازدلم رفته وفقط وابستگی ساده زن وشوهری بهش دارم همین ممنون میشم کمکم کنید😭😭😭

    1. چقدر تو ساده ای اخه رسما شوهرت فقط ازت استفاده جنسی میکنه عیان و آشکارا خیانت میکنه بهت محبت نمیکنه اصلا هم همه مردا اینجوری نیست رسما شوهرت عیاشه لاشیه چرا انقد خودتو کوچیک میکنی یه عمر عذاب کشیدن زندگی کردن با همچین ادمی بهتر از طلاقه داری به خودت ظلم میکنی بجای اومدن تو سایت اینارو نوشتن برو طلاقتو بگیر تاسف باره

    2. هفته ای ۶ بار رابطه دارین بعد میگی سرده باهام. خوبه والا. دیگه چکار مگه باید بکنین که نکردین

    3. برومشکل خودتوپیداکن.بهترین راه مشاوره است.نزدیکی دلیل دوست داشتن صددرصدیه چون مرداگرواقعاسردبشه ازبوی بدنت حتی چهره ت بدش میادومیره تانبینت.ببین گنده یگی .گیرمیدی،متلک،حرف زیادمیزنی اونم مفت،یادهان لقه خبرکشی،یاهزارتاچیزمهم دیگه که داری ومردداره فداکاری میکنه اماتوطلب کاری اشتباها،مشاوره وخودشناسی،قضاوت عادلانه وعمل کردن.طلاق اخرین گزینس،برای کسی که دیگه دیوانه شده یاالزایمرداره نمیشناست،تازه اینجام دیدگاه متفاوته وتوحق نداری یکطرفه قضاوت کنی.مشاورزرنگ ودلسوز.

    4. واقعا متسفم که اینقدر سادی ای و هم خانواده ای داری که خیانت همسر براش اینقدر عادیه
      شوهرت فقط و فقط داره ازت سواستفاده جنسی میکنه

  14. من ۵ ساله ازدواج کردم اولشم عاشق شوهرم بودم. وولی الان ازش سرد شدم. مثل قبل دوسش ندارم. همش حس میکنم باهم فرق داریم. شوهرم ادم یاهوشی نیست خیلی سادس و من واقعا گاها خجالت میکشم تو جمع بخاطر حرفاش یا سوالاش. رابطه جنسی باهاش برام سخت شده. ب طلاق فکر نمیکنم ولی از طرفی حسمم بهش خیلی کم شده

    1. تو اگه واقعا دوسش داشتی هرجوری بو د قبولش داشتی میدونی هر جوری که بود..

  15. با سلام من ازدواج سفید کردم و رابطمون تا همین دیشب خیلی خوب بود تا اینکه امشب همسرم گفت رابطه جنسیمون در هفته انقدر باشه یعنی خیلی کمتر از چیزی ک قبل بود و اینکه اخیرا باهم دعوامون شد و بهش در مورد مسائل جنسی حرف بدی زدم به نظرتون دلیل سرد شدنش میتونه این باشه یا اینکه براش تکراری و عادی شدم و اینکه اوایل هر شب تو بغل مت خوابش می‌برد ولی چندماهی میشه ک دیگه نه حتی موقع خواب من بغلش میکنم که مثل قبل تو بغل مت بخوابه یجورایی منو پس میزنه .نظرتون چیه دوستان؟

    1. س همسرم همیشه میکه از من بدش میاد نمیدونم چکار کنم هیجا نمیزاره برم همیسه رو کارام ایراد میکیره میکه دوسم نداره

      1. بگرد دلیلشو دوس نداشتن و بد امدنشو پیدا کن اگه مسخره بود جدا شو و خدتو از اول و قوی تر بساز

    2. ازدواج سفید توایران چون فرهنگش نیست باعث شکست وضربه روحی به زنها میشه

  16. سلام بیشتر نظرها روخوندم اکثرا نوشتید از سردی رنج میبرید ببینید کلی میخوام بگم ما فقط یک بار فرصت زندگی کردن داریم پس نباید خرابش کنیم زندگی با شریک زندگی سرد جهنمه والکی نگید خاطر بچه هام تحمل میکنم اگر واقعا بچه ها براتون مهمه پس اولا برید مشاوره ودرستش کنید تلاش کنید درست بشه رابطه اما وقتی دیدین تلاشتون بی فایدس الکی خودتون وبچا ها رو نابود نکنید طلاق خیلی بهتر از زندگی کردن تو جهنمه و بچه هاتونم عقده ای وسرخورده میشن تو این جهنم پس اگه واقعا بچه ها و خودتون مهم هستید دست بکشید از این جهنم بیشتر شماها از طلاق میترسید از اینکه بخواهید تنهایی همه کارهارو انجام بدین ولی باور کنید عادت میکنید ودرست میشه وقتی ازاین جهنم بزنید بیرون وآرامش بیاد تو زندیگتون همه چی کم کم درست میشه ولی موندن توجهنم تا آخرین روز زندگی باید زجر بکشی ونابودی بچه هات رو ببینی خواهش میکنم نترسید و خودتون رو رها کنید ازاین زندان شما فقط یکبار زندگی میکنید

    1. شاشیدم توی راهنماییت واقعا فک کردی یه طلاق گفتی و تمام ؟؟ واقعا هیچی حالیت نیست

      1. بله دوست عزیز
        یه جا هایی طلاق خیلی برای یه سری آدما مخصوصا بچه های اون ادما بهتره.
        انسان های مثل شما، عموما هم توی فامیل، زن و مرد رو از گرفتن طلاق نهی میکنن و میگن به خاطر بچه هات نکن. ولی نمیفهمید که این زندگی اگر ۵ سال بیشتر ادامه داشته باشه ۱ ثانیش هم خوب نیست. و آخر سر که با هزار و یک مشکل روانی از هم طلاق خواهند گرفت و افسردگی و صد تا بدبختی دیگه میاد سراغشون.
        من نمیگم طلاق خوبه. خیلی هم به نوبه خودش صدمه میزنه. مخصوصا به زن. ولی اگر بچه ای یا بچه هایی این وسط وجود داشته باشن، هر روزی که کش داده بشه این کار، ختمش هم سخت تره.
        در آخر: طلاق در هیچ شرایطی خوب نیست. ولی ممکنه لازم باشه.

  17. باعرض سلام من موندم چرا این طرف خیانت کارو این مشاوران همیشه مرد معرفی میکنن،،درحالیکه(۷۰ درصد)خیانت ازطرف خانما مشاهده میشه

    1. اگر مرد عوضی سرد وبی عاطفه نباشه زن دلش درد میکنه خیانت کنه.همش بخاطر مرد بی غیرته که زنا ایطور میشن

      1. زنه خانواده دار هیچ وقت خیانت نمیکنه اگر هم خیانت کرد متمعن باش کرم از خود زنه هست

  18. ۱۷سالمه ۷ماهه تو رابطم یه ماهه رفتارش بام تغییر کرده کم چت میکنه به حرفام توجه خاصی نمیکنه مثلا بم گفت من دختر اینجور دوس دارم اندامش باشه با این حال که بش امروز گفتم میخوام اونجور کنم خودمو توجهی نکرد تماسامون هم از قبل کمتر شده
    خیلی دوسش دارم ولی نمیدونم چیکار کنم بم توجه کنه 😅

    1. باعرض سلام من موندم چرا این طرف خیانت کارو این مشاوران همیشه مرد معرفی میکنن،،درحالیکه(۷۰ درصد)خیانت ازطرف خانما مشاهده میشه

    2. مثل سگ توام بی توجش کن…کاش میشد اینایی که خیانت دیدن باهم اشنا میشدن بخدا برای هم بهترین تکیه گاه میشدن

    3. سلام خواهر محترم گول یک سری عشق های و هزاری نخور و اعتماد نکن عشق الان شده هوس پسری دیدی بعد مدتی تکراری شدی براش دلشون زدی بدون تنوع پذبره و مطمن با تو جایگزین خواهد کرد پس ضعف نشون نده و جلوش کوتاه نیا خودت نیاز نقطه ضعف تو تنها صلاحی هست پسر ها از دختر میگیرن پس همون رفتار تو باهاش داشته باش سعی کن هرکسی انداز خودش دوست داشته باش اندازه ظرفیتش تا خودشو گم نکنه فکر کنه از تو برتر هست امیدوارم متوجه شده باشی چیا گفتم با تشکر یا حق

    4. الکی ذهنتون و درگیر این و اون نکنید خودتون و دوست داشته باشین و به فکر ازدواج واقعی باشین

  19. سلام خودم 30سال دارم زنم 23سال یک بچه 3ساله هم داریم و اینکه ساله که ازدواج کردیم زندگی خیلی خوبی داشتیم خیلی از خانومم راضی بودم .ولی الان دقیق 3ماه هست که نه رابطه داریم نه اینکه به صحبت هام گوش میده مهتر از این شناسنامه های زنم و بچم هم نیست قولنامه خانه هم نیست فلش عکس هایی که گرفتیم نیس میگم چی شده میگه من نمی‌دونم اصلا رفتارش کلی تغییر کرده تو ای 3ماه هر شب جمعه که رفتم پیشش یک بهانه‌ای آورد الآنم خودم افسردگی گرفتم شب ها خوابم نمیبره به زور قرص می‌خوابم .ممنون.

    1. سلام ممکنه یک نفر با همسرتون آشنا شده قول وعده داده بهش خانومت گول زده و نقشه کشیدن تو دیونه کنن همچیز بالا بکشن و آخرشم راحت طلاقش بگیره ازت من دیدم میگم خانومت خیانت کرده یا هم مشکلی چیزی براش پیش آمده برید پیش مشاور تا مشکلتون بر طرف باشه تا دیر نشده اقدام کن با تشکریا حق

    2. سعی کن دلیلش روخودت بفهمی قضاوت دست خداست اما روش هایی که تورو به شک میندازه امتحان کن وجویاشودلیل اصلی اون شخصی که سعی در دورکردن تودار کی هستش وازخودراضی نباش مثال به حرفاش توجه کن شایدیه جایی یه اشتباهی کردی اول خودت رواصلاح کن بعدبقیه

  20. سلام خداقوت ساده بیان میکنم چرازنم بعداز23 سال زندگی خوشی عشق محبت الان 5 ساله ازم دورتررمیرفت هرچه التماس میکردم بدترمیشدمن بیش ازجانم دوسش دارم خیاطی میکردومشغوله من بادرامدش کاری نداشتم وندارم حتی کارت های خودم هم دستشه دختردانشجوی دوقلو داریم ویه بسر 7 ساله شکرخدا باهوش زرنگ هستند میگم چراازم سردی ماهی یه شب همبستر شدن میگه علافه ندارم بس میخوایی زندگی ساختیم دوباره خرابش میکنی بخاطرغرور ت عزیزم دوست دارم نمیدانم لطفا کمکم کنید
    دورتی 5ساله

  21. سلام من یه پسری ۲۶ساله هستم یک سال و نیم از نامردی من میشه عاشقی هم بودیم نامرد شدیم حالا یک ماه میشه سرد شده خیلی زیاد من رنج میبرم خوب نیستم هر دقیقه رفتارش میبینم دلم میخاد رابطه تمام کنم اصلن هم توجه محبت و بی محلی نکدم لطفا بگین دلیلش چیست باید چیکار کنم مثل یک ماه پیش دوباره رابطه مان بشه 🙏

  22. سلام
    چند هفته هست خانومم نسبت به من سرد شده من هرکاری که به فکرم رسیده رو انجام دادم تا این حس از بین بره، علت سردی هم این بود چند وقت پیش ایشون از من درخاست داشتن و من ناخاسته نتونستم براورده کنم، چیکارکنم این اتفاق از ذهنشون بره و به روال قبل برگردیم؟ ما بشدت رابطه خوب و عاشقانه ای قبل این اتفاق داشتیم

  23. سلام من۱۵ سالمه وبا پسر ۲۰ ساله آشنا شدیم اولش باهم گرم بودم ولی الان چن وقتی هیت که رابطمون سرد شده لطفا بگین چیکار ک

    1. بهتره تمرکز کنی رو اینده و درست.
      این چیزا تو این سن کم حماقت و بدبختیه

    2. به خودت رحم کن تو الان باید یه فکر مشق نوشتنت باشی برو دنبال نوجوونیت مونده هنوز جوونی کنی جانم

  24. من و همسرم به همراه پسرم به خارج مهاجرت کردیم و چون همسرم هنرمند بود بهش فضا دادم تا شهرت پیدا کنه ولی متاسفانه با شهرت او من کمرنگ تر شدم و تو بعضی از محافل او را به آغوش می‌گرفتند که من با این مسائل مشکل داشتم در صورتی که دوستان همسر من به من کراش داشتند ولی من خیلی با جذبه تنها دست میدادم چه زنم می‌بود یا نه چون اگر ارزان بودم جلوی همسرم هم ارزان بوسیده یا به آغوش کشیده میشدم و چون از نظر ظاهر و قد و هیکل شاید خیلی سر تر از مردان جمع بودم توجه بیشتری به من میشد و این مسئله هم مزید بر علت میشد که زنم به من شکاک شده بود ولی من هیچ حرفی بهش نمیزدم تا موفق بشه ولی نمیدونستم بخاطر شکاک بودن او به من و عکسهای آنچنانی گرفتن از او و غیره خودم دارم نابود میشم تا جائی که وقتی از کار بر میگشتم منزل خودم را در اطاق خودم حبس میکردم و سرم را با فیلم یا اخبار گرم میکردم و نمیدونستم که او هم داره آب میشه تا یک روز که به خانه اومدم دیدم نامه طلاق را داد بهم . ولی یکماه فرصت داشتم که ۱۵ روز گذشته و من تو این ۱۵ روز هر روز میرم سمتش و صحبت میکنم عشق می‌ورزم ولی ایشون حتی دستش را نمیخاد به من بده و امسال ۲۱ سال از ازدواج ما میگذره که پسرم ۱۳ سالشه و دخترم ۵ ساله

  25. ازدواج سفید.. یعنی زنای اشکار… خیری تواین زندگی وازدواج نیست.. دیر یا زود رهات میکنه… تاریخ انقضای این زندگی رسیده… خواهرم…

    1. چرند نگین لطفا
      زندگیه شرطی پدر ارتباط سالم در میاره
      یه آمار بگیر ببین تو کشور های جهان سومی که به شرط و رسم های مزخرف ازدواج میکنن در صد خیانت و جرم و جتایت چقدره؟

    2. چه ربطی داره !!! ارزشی بازی در نیارید
      مثلا یه امضا باشه کار اوکیه؟؟
      چیزی نمیشه؟؟
      همه چیز در ذهن و بعد در قلب پدید میاد ربطی به نوع رابطه نداره ، متاسفانه در جامعه امروزی ایران( لطفا نیاید انکارش کنید همینه دقیقا) دختر ها دوست دارند همه پسر هارو داشته باشند و پسر ها هم دقیقا همه دختر هارا کاری با اندک استثنا ندارم، لذا میبینیم پدیده دور دور و پاساژ گردی و….. که فقط به دنبال شریک جنسی هستند اکثرا که خوبم هست حداقل از اول اهداف معلومه، تمامی جوامع ، این دوره رو گذروندن و بعد تعادل پیدا کردن.
      امروزه خانم ها ورزش میکنن لباس و آرایش زیبا دارند و خلاصه دلبری میکنن، مردان هم باشگاه و آرایشگاه و …. میرن و اونام دلبری میکنن، این موضوعات شاید ۳-۴ سال دیگه به نقطه ای میرسه که مردم، دنبال زندگی شاد میرن نه صرفا رابطه جنسی.

      من مردم و به جرات بیش از ۵-۶ پیشنهاد از خانم ها دارم هر ماه، مردای دیگه هم همینن، و این خوبه که خانم ها هم صاحب انتخاب شدن و حرف دلشونو میزنن ولی شما باید خوددار باشید اگر تو رابطه هستید، چه مرد چه زن.

      ازدواج سفید ، بیرون آمده از دل همین روابط هست که گاهی خیلی پایداره، گاهی خیر و مهم هم نیست، حداقل تکلیف معلومه نه مثل نسل گذشته که سالی یکبار هم زن و مرد همدیگر را نمیدیدند ولی خانواده سر جاش بود، زن در خانه و مرد در بغل زنان بسیار در جامعه!!!!

      این بحث هم بزودی حل میشه و بلوغ پیدا میکنه، جامعه پخته و باسواد میشه و به سمت لذت زندگی میره نه از روی بیکاری دنبال شریک جنسی بگرده.

      1. متاسفم اگر بساط این لذت جویی بدون عاقبت نگریتون زودتر از دنیا پاک نشه.
        هر چند به نظرم زودتر از این که طبیعت با انواع فیدبک های فیزیولوژیش ،غلط بودن این طرز تفکر ثابت کنه .خود افراد انقدر با عواقبش روبرو میشن که درس عبرت خوبی برای بقیه باشن.

  26. اکثر زنا مرد رو به راحتی به سمت سردی میبرن بدون اینکه حتی بدونن دارن چکار میکنن و چه حرفی میزنن شخص خودم یکبار زنم بهم گفت …کش از اون لحظه به بعد دیگه همه چی تموم شد زندگی میکنیم ولی تماااااام محبتی که بهش داشتم رو از بین برد حالا هرکار میکنه میخوام بهش محبت کنم سریع اون فحش زشتش میاد توی ذهنم و از قبل بیشتر ازش فاصله میگیرم

      1. سلام.خوبین…من یه زن ۳۰ ساله ام..دوتا بچه دارم…شوهرم بهم خیانت کرده…به نظرتون چکارکنم…شوهرم یسره دنبال این و اونه…به خاطر بچهام دارم زندگی میکنم اما انگار خواهر برادریم…من به اون بدی نکردم لطفا منو راهنمایی کنید

        1. سلام عاقبت خیانت ذلت بدبختی بی آبرو شدن هست مطمن با تقاص کارهاش خواهد داد و تو پاداش پاکیت میگیری پس به روزگار خدا بسپار که هم چیز بزوذی روشن خواهد شد با تشکر یا حق

        2. سلام یا طلاق بگیرید، یا دنبال زندگی کردن باشید.
          اینجوری شما میسوزید و ایشون لذت میبرن. این اشتباهات برای نسل گذشته هست و احتمالا شما هم سن پایین ازدواج کردید هم سنتی بوده.

          موفق باشید
          این نیز بگذرد

    1. سلام حامد خان
      خدا دلتونو نسبت به خانم‌تون پر از مهر و محبت کنه
      ممنون که تجربه‌تون رو با به اشتراک گذاشتید. استفاده کردم.

  27. باسلام
    واقعا ممنونم خیلی مطالب مفیدی بود‌.
    یک سوال دارم من با یک اقایی دوست هستم چندماه میشه
    اوایل رابطمون خیلی اقا خوب بودن دقیقا نشونه های یک پسر عاشق داشت
    یکبار از ی حرف من ناراحت شد منظوری نداشتم و ازش معذرت خواهی کردم ازدلش دراوردم
    ولی بمرور کم رنگ شد رابطمون حرف زدنمون بطوری ک الان حرف نمیزنیم و چندبارباهاشون حرف زدم خواستم تکلیفم بدونم ایشون جواب قطعی بمن ندادن میشه راهنماییم کنید باید چیکارکنم ایا رابطه رو ادامه بدم بااهمین وضع یا تموم کنم ؟

  28. سلام دختری ام بیست و دو ساله حدود یه ساله نامزد کردم و شش سال هم اختلاف سنی داریم خجالتی ام و کم حرف این مسئله باعث شده نتونم حتا با تلفن هم باهاش حرف بزنم اوایل ناراحت میشد ولی نمیدونم چرا با اینکه خیلی دوسش دارم و ادم راحتیه نمیتونم راحت باهاش حرف بزنم.. رابطه ما در حد چت کردنه فقط🥺
    متاسفانه از نظر فرهنگی هم جوری هستیم که نمیشه بیرون بریم دائما خودمو سر این قضیه سرزنش میکنم و متاسفانه نمیدونم باید چیکار کنم که در مقابلش خود خودم باشم میترسم چون واقعن دوسش دارم لطفا بگین چیکار کنم واقعن ناراحتمممم

    1. سلام منم نامزد مثل شماست
      ما مردا اگه نیاز هامون برطرف نشه زود سرد میشیم
      شاید زن ها همین طور باشن
      ولی متاسفانه بعضی از مرد ها دوست ندارن همسرشون خجالتی باشه و این خیلی اذیت میکنه مردو

    2. سلام وقتت بخیر
      ببینید باید نیاز های مرد و زن هردو برطرف بشود اما شما هم باید سیستم سنتی رو بذارید کنار و درحد عرف جامعه رفتار کنید، بیرون رفتن شمارا خواهد کشت ؟! خوب جای شلوغ قرار بذارید، بنظرم شماباید تصمیم بگیرید که چگونه باشید. چون این دوستمون هم اگر برگرده، باز میره نفر بعد هم همینه، چون نرم افزار شماست که این کار رو میکنه، مرد ها عاشق زیبایی هستند صورت و سیرت شما قطعا در این موارد مشکلی ندارید فلذا رفتار خود را اصلاح کنید واگر مورد اوکی شد. منم دعا کنید بلکه گره های کار منم باز بشه.

    3. سلام عزیزم
      من هم مثل شما بودم اما وقتی یک بار بیرون برید و تجربه کنید دیگه مشکلتون حل میشه عزیزم
      مطمئن باش طرفت هم بچاگه آدم درستی باشه بعت انقدر آرامش میده که دیگه اسرچترسی باقی نمیمونه و خوده خودت میشی کنارش.
      پس حتما برو تا تجربه ی ارتباط با جنس مخالف رو داشته باشی.

  29. سلام شوهر من هم واقعا سرد شده نسبت به من واکنش سرد نشون میده هرچقدر من به اون نزدیک میشم او از من دورتر ودورتر میشه حتی دست رو من هم بلند میگه فوش ناسزا به من میگه هرچقدر بهش محبت میکنم انگار متو نمیبنه خواستهای منو بروارده نمیکنه اخرین یادم نیست کی رفتیم بیرون با همدیگه من واقعا احساس بدبختی وبیچارگی میکنم فقط به خاطر پسرم تحمل میکنم

    1. ببین مشکل ازاخلاق خودت نیست؟ شایدبه بچه ت بیسترازاون توجه میکنی.. شایدمشکلات مالی تون زیاده… شایدقرضدارهست… مردان اعصابشان زیربارمشکلات خورد میشود…

    2. زیر سرش بلندشده،مشکلتون رو با یه مشاور درمیون بگذارید،شاید لیاقت محبت رو نداره فکر میکنه برای خودش کسیه،یا بیش ازحد بهش چسبیدیم ونقش مادر رو براش دارید

      1. شما اصلا مشاوره نده، فعلا سعی کنید روی درمان خودتون کارکنید. بعد ۱۰۰سال انشالله مشاوره بدید

  30. با یکی تقریبا ۷ ماهه اشنا شدم با هر شرایطی که شده کنار اومدم با خیلی چیز ها کنار اومدم که هر کسی بود حتما می‌رفت ولی من دوسش دارم و نمیشه بزارم و برم رفتارش که چه عرض کنم رفتار نیست که همش سرد رفتار می‌کنه مجازی هم هستیم هر روز میزنه تو سرم که من نمی‌خوام مجازی باشیم من مجازی خوشم نمیاد اینا دا مخمو خورده منم تحمل کردم کنار اومدم ولی رفتارش واقعا داره اذیتم می‌کنه این چه رفتاریه همش سرده قبلا بم می‌گفت دوست دارم یا اینکه زندگیم عشقم اینا الان هیچی حتی اسممو هم نمیگه😅💔

    1. سلام دوستان من چن ماه که نامزد کردم اوایل نامزدم خیلی قربون صدقم میرفت و بیشتر اوقات بهم زنگ میزد اما یه یک هفته ایی میشه که سرد شده بهم پیم نمیده همش من میرم سراغه اون اوایل هرشب تا ساعت شیش صبح چت میکردیم اما یه هفته ایی میشه که شبا چتای ما فقط در حد احوالپرسی و بعد شب بخیر

      به نظره شما من بهش بگم که چرا اینقدر سرد شده

    2. خب رابطه مجازی نیاز به مراقبت بیشتری داره باید براش وقت بذارید کارهای مشترک داشته باشید و خیلی چیزای دیگه تو اینترنت هست که نیازهاش و براورده کنید … اگر از اول قرار به رابطه مجازی بوده که هیچ وگرنه سطح تحمل خوبی داشته …

  31. سلام همسر من اصلا به من و بچه هاش اهمیت نمیده الویت اصلیش خانواده اش هست واسه اونا جونش رو هم میده یازده ساله که ازدواج کردیم یازده سال هم اختلاف سنی داریم یکبار نشده مارو مسافرت ببره واقعا دیگه بریدم نمیدونم چیکار کنم فقط بخاطر بچه هام دارم تحمل میکنم.

    1. شوهر منم همینطوریه
      فقط واگذار کردم بخدا
      ده ساله فقط بی احترامی از شوهرم دیدم

      1. خداروشکر شماها ازدواج کردید و این مشکلات رو دارید تحمل میکنید من هنوز نامزدم و دارم این مشکلات و ادمو کلافع می‌کنه ب جنون می‌رسونه اما نمیکشتت روزی هزار بار زنده به گورت می‌کنه اما نمیری جلوی همه خوردم میکنه

        1. سلام.عزیزدلم رهاش کنید.خداروشکرکه نامزدهستیدوازدواج نکردید.بعدیادتون میره.واین یک تجربه برای شماست.زندگی بسیارزیباست.قدرزندگیروبدونید

  32. سلام من ب صورت مجازی با آقایی رابطه دارم اون 22 سالشه و من 19 4 سال به صورت مجازی هستیم و برای آینده هدف های مشترکی داریم ولی بعد از مدتی رابطمون رو ب سردی رفته بیشتر دعوا داریم ولی خوبم هستیم باهم بخاطر مشکلات اون ولی بعضی رفتاراش برام گنگه میخاستم بدونم این رابطه پایداره؟

  33. سلام من یک پسر ۱۷ ساله هستم .نزدیک یه ساله با یه دختر ۱۳ ساله که برخلاف سنش قیافش و اندامش کلا فرق میکنه و به نظر آدم ۱۷ و۱۸ ساله میاد
    یه بار خواستیم با یه دعوا جدا شیم و اما نشدیم حدود ۳ ماه پیش تو روبیکا یکی از فامیلاشون دید که ۲۳ ساله داره و تو تهران زندگی میکنه اون پسر پسر عمه شه
    میخاستم بدونم الان این دلش با اون پسره که اینقدر میترسه؟

    1. با سلام
      این روابط دوستی را نمی توان با روابط پایدار عاطفی مقایسه کرد

  34. سلام من ۲سال پیش عاشق دختری شدم ۱۵ سالش بود خودم ۲۵ سالمه مشکلی نداره؟

  35. همسرم اصلاابرازعلاقه نمیکند وقتی هم ازاومیپرسم چرانمیگویی ک دوستم داری میگویداگردوستت نداشتم باهات زندگی نمیکردم سینزده ساله ازدواج کردیم سه تابچه داریم

    1. نظر من اینه که اگه از اول رفتارش نسبت به شما همین بوده میشه حدس بزنی برونگرا نیست و از اون دسته مردهایی هست که عواطف و دوست داشتن را خیلی سخت به زبان میارن.
      ولی اگر تغییر رفتار داشته و از جایی به بعد این مدلی که میگید شده مسلما باید دنبال علتش بگردین

    2. دوستت داره بابا فقط غرور داره ، زنان هم از گوش عاشق میشوند، متاسفانه دوستمون ابراز نمیکنه دیگه باید خودتون برید پیش یک مشاور.

      من اینو درمورد همهههه چیز میگم

      رفتار شما، رفتار دیگران رو رقم میزنه

      اگر نیازمند نشان دهید، هیچکس شمارا دوست نخواهد داشت.
      در این مورد من مشاوره خاصی جز اینکه شما مشاوره برید ندارم

  36. سلام من حدود ۵ساله با یه پسری ازدواج سفید کردیم و توی این مدت هر چقدر حرف میزنم راجب زندگی مشترکمون ک کی باید جدی سه اصلا تصمیم درستی نمیگیره و الان دو ماهی هم میشه باهام سرد رفتار می‌کنه مثلا از ۷صبح خیره سر کار ۱۱شب برمیگرده شام میخوره سرش می‌کنه تو گوشیم یا فیلم میبینن می‌خوابه آخر هفته ها هم تا ۱شب میاد خونه یعنی در طول روز یک ساعت هم برام وقت نمیزارع هیچی آخر هفته ها هم با رفیقاش مشروب و عشق و حال رابطه جنسی هم ماهی ۳الا۴بار اونم به درخواست من خیلی سرد و بی روح چندین بار چکش کردم ولی با کسی هم تو رابطه نیس همش میگه خستم خوایم میاد وقت ندارم

    1. با سلام
      عزیزم نمیگیم حالا بهش فشار بیارید. ولی خودت عاقل هستی که ببینی از زندگیش چی میخواد؟ تو زندگیش جایگاه شما کجاست؟؟

    2. ازدواج سفید.. یعنی زنای اشکار… خیری تواین زندگی وازدواج نیست.. دیر یا زود رهات میکنه… تاریخ انقضای این زندگی رسیده… خواهرم…

  37. سلام من حدود۳ ماه هست ازدواج کردم همسرم سرموضوع هایی ک دعوامون میشه وواقعاهم تقصیراون هست حالایک مورد نه التب بازم احساس میکنم تقصیراونه باهم سردشده وحرف نمیزنه چیکار کنم نامزد هستیم خونه خودمون نرفیم

    1. با سلام
      بهتره سر مسائلی که باهم اختلافا اساسی دارید یه قانون حتی شده نانوشته تدوین کنید. در هر صورت مشاوره پیش از ازدواج قطعا نرفتید بهتره شده یه جلسه هم شده برید

      1. سلام همسر من اصلا به من و بچه هاش اهمیت نمیده الویت اصلیش خانواده اش هست واسه اونا جونش رو هم میده یازده ساله که ازدواج کردیم یازده سال هم اختلاف سنی داریم یکبار نشده مارو مسافرت ببره واقعا دیگه بریدم نمیدونم چیکار کنم فقط بخاطر بچه هام دارم تحمل میکنم.

  38. سلام
    حدودا یک سالی میشه که با پسری اشنا شدم و خیل یهم دوسش دارم هرچند کتر بهش میگم چون خجالتی هستم یک مقدار ولی خودش همیشه میگفت بهم دوست دارم
    متاسفانه الان چند وقتی هست که باهام سرد برخورد میکنه و اینگاری دوست داره من برم
    مدتی پیش سر این موضوع که کی نماز میخونه و نمیخونه بحثمون شد و خب اونم گفت من تو این موضوع جدی هستم و هرکی رو بخاو رها می کنم …
    خب راستش منم باهاش توی این موضوع تفاوت دارم و نمیدونم بهش بگم یا نه میترسم بیخیالم بشه !! خیلی دوسش دارم آخه نمی خوام اینجوری بشه ؟
    چیکار کنم حقیقتو بگم بهش یا نه؟ اگه رهام کرد چی ؟

    1. سلام بهتره بیشتر عقلانی فکر کنی تا احساسی مطمن با کسی تو دوست داشته باشه با دل جون دوست داره ن با یک حرف چیزی پس از الان فقط باید اونی بنظرت عقلانی درسته انجام بدی باقیش با خدا نترس عشق عاشقه چیزی نیست خیلی زود از بین بره امیدوارم بیشتر برا زندگیت ایندت اندیشه فکر کنی تا یک روز پشیمون نشی با تشکر یا حق.

  39. با سلام
    چند هفته ای هس رابطمون سرد شده
    و این ک گفت اگر اینجوری پیش بره امکانش هس رابطمون بهم بخوره چه کار کنم؟😭

  40. با سلام،
    من یه مشکل بزرگی که دارم اینه که گفتنش ام واسم سخته واقعا چون با یه شخصی که شوهر داره تقریبا 7ماه‌میشه باهم رابطه دارم، ولی نه میاونم ازش جدا شم نه میتونم باهاش ادامه بدم چون خیلی از لحاظ روحی منو تحت تاثیر قرار داده، اما چند وقته که رابطه مون سردتر شده ینی از طرف اون نه خیلی حرف میزنه نه چت میکنه، حتی گوشیو‌ از پنهون میکنه نمیزاره ببینم با این که من اصن چک نمیکنم که با کی چت میکنه تازگیا کنجکاو شدم، هم این که دروغ میگه خیلی ینی هرچی میگم همیشه با یه دروغ منو‌ قانع میکنه، دیگه واقعا نمیدونم چیکار کنم ازش جدا شم خیلی بهش وابسته شدم، از کار زندگی از همه چی موندم دیگه انرژی قبلو‌ ندارم، لطفا کمکم کنید ممنون میشم

    1. با سلام
      چند وقته که رابطه مون سردتر شده
      وقتی توی همچین رابطه های به اصطلاح مثلثی یا مربعی هستید یه لطفی در حق خوتون بکنید و فرار کنید فرار

    2. اولا اشتباه کردی با ناموس مردم که متاهله دوستی… اونکه به شوهرش رحم نکرد وخیانت کرده چرا ازش توقع وفاداری داری.. تا بیشترازاین داغونت نکرده بکش کنار… اینهازن نیستن شیاطین روی زمینند… یک لحظه فکرکن خودت متاهلی وزنت این خیانت رو بکنه.. چه حالی داری؟ دنیا دارمکافاته.. توبه کن اراین کاردست بردار… باانگشت مکوب در کسی تا بامشت نکوبند درت..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉