کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

13 نشانه مردی که همسرش را دوست ندارد

مردی که همسرش را دوست ندارد
3.9/5 - (440 امتیاز)

نشانه های شوهری که زنش را دوست ندارد

حس میکنم شوهرم دوستم نداره! شاید اخیراً این فکر دلخراش در ذهن شما خطور کرده باشد. در این صورت، دو نکته مهم وجود دارد:

اول اینکه، ممکن است نشانه هایی وجود داشته باشد که شوهر شما عاشق شما نیست، اما تا زمانی که با او درباره این موضوع صحبت نکنید، نمیتوانید مطمئن باشید. زیرا ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشد که شوهر شما کمی بی حوصله و ناراحت باشد.

نکته دوم و مهمتر اینکه؛ اگر فکر میکنید مرد زندگی شما دوستتان ندارند و مدتی است این احساس در شما به وجود آمده، احتمالا نشانه این است که چیزی در رابطه شما تغییر کرده است. برای رویارویی با این مشکل لازم است نشانه های عدم علاقه مرد به زن را بشناسید. تا بتوانید به این سوال مهم پاسخ دهید که آیا شوهر شما هنوز عاشق شما است یا خیر؟ برخی از این نشانه ها شامل مواردی است که در ادامه مطرح میکنیم. برای پیشگیری از خیانت دانستن یکسری راهکارها ضروری است. برای اطلاعات بیشتر مقاله پیشگیری از خیانت کلیک کنید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 13 نشانه مردی که همسرش را دوست ندارد با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1- او به اتفاقات بد و خوب زندگی شما هیچ علاقه ای ندارد

احتمالا در اوایل ازدواج و قبل از آن شوهر شما علاقه شدیدی به اتفاقات زندگی شما دارد. مثلا او میخواهد بداند هدف شما چیست، وضعیت شغلی شما چگونه است و می خواهید در آینده چه کار کنید.

اما یکی از نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد، این است که، به مرور چنین مکالماتی کاملاً حذف میشوند. حتی هر زمان که سعی میکنید در مورد موضوعی که به آن علاقه دارید صحبت کنید، به نظر میرسد که او اهمیت نمیدهد. همچنین همسرتان هرگز نمیپرسد که روز خود را چگونه گذرانده اید. همه این رفتارها میتوانند زنگ هشداری باشند که حواستان را بیشتر جمع کنید‌. اگر درگیر خیانت شده اید حتما این مقاله را بخوانید: آیا خیانت قابل درمان است؟

رفتار آقایانی که همسرشان را دوست ندارند چگونه است؟
مردی که همسرش را دوست ندارد

2- او به شما گوش نمیدهد

وقتی مرد فاصله میگیرد، به صحبت های همسرش هیچ توجهی نمیکند. مردان در این شرایط حتی موضوعات پیش پا افتاده روزمره مانند تغییر در شیفت کاری یا مشکلات منزل را بلافاصله فراموش میکنند. البته گاهی اوقات ممکن است غرغر کنند یا سرشان را تکان دهند، اما واقعیت این است که هنگام صحبت کمترین توجهی به شما ندارند. او همیشه با تلفن، لپ تاپ یا تلویزیون سرگرم است. اساسا به هر چیزی غیر از مکالمه با شما تمایل دارد.

اگر شوهرتان به شما گوش نمیدهد، این نشانه بی احترامی جدی است. گفتگو در یک رابطه موضوع بسیار مهمی است. به نحوی که نبود گفتگوی سالم بین زن و شوهر زمینه ساز مشکلات بزرگی است.

در اینجا نکاتی وجود دارد که نشان میدهد همسرتان به شما گوش نمیدهد:

او در میانه مکالمه محل را ترک میکند.

وقتی سوالی می پرسید به شما جواب نمیدهد.

همسرتان هنگام صحبت کردن با شما کار دیگری انجام می دهد.

درخواست شما هرگز تأیید نمیشود.

او هرگز نمی خواهد در مورد چیزهایی که مربوط به خودش یا علایقش نیست صحبت کند.

خیانت قابل تشخیص است؟ این مقاله را مطالعه کنید: 14 روش اصلی تشخیص خیانت همسر

3- اعتماد و احترام بین شما دو نفر از بین رفته است

احترام و اعتماد مولفه های مهمی در یک رابطه قوی هستند. اگر به نظر میرسد شوهر شما هر دو مولفه را از دست داده است، این میتواند نشانه عدم علاقه شوهر به همسر باشد. چطور میتوان این گفته را تایید کرد؟

در واقع اگر همسرتان به چیزهایی که شما میگویید گوش ندهد، یا هیچ وقت به نظر شما اهمیت ندهد، یا به شما شک داشته باشد، اینها نشانه های بزرگی از بی احترامی است.

نشانه های مردی که همسرش را دوست دارد
نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد

4- او به شما محبت نمیکند

مردها وقتی زنی را دوست دارند، به طرق مختلف و در هرفرصتی محبت خود را ابراز میکنند. مثلا زوجین قبل از خداحافظی و رفتن به محل کار، یکدیگر را می بوسند. یا وقتی بعد از یک روز کاری طولانی یکدیگر را میبینند، همسر خود را به گرمی در آغوش میکشند.

ولی اگر مرد شما از هرگونه عمل محبت آمیز اجتناب میکند، این ممکن است نشانه بدی باشد. این مسئله خصوصاً در مواردی که او قبلاً کاملاً مهربان و عاشقانه رفتار میکرد، اهمیت میابد. شما میتوانید تغییرات را به وضوح مشاهده کنید. وقتی مردی زنی را نخواهد رفته رفته بیشتر فاصله میگیرد. تا جایی که شما و شوهرتان در یک خانه هستید اما هرگز هیچ نوع ارتباطی بینتان وجود ندارد. چگونه مردان خیانتکار را شناسایی کنید! این مقاله را بخوانید: نشانه های خیانت مردان

5- تمایلات جنسی او کاهش یافته است

رابطه جنسی، همه چیز در یک رابطه نیست، اما میتواند چیزهای زیادی را توضیح دهد. مثلا وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند، تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارد. او به سختی به تلاش شما برای برقراری رابطه جنسی، پاسخ میدهد. این نشانه خوبی نیست. گاهی حتی اگر رابطه جنسی داشته باشید، هیچ ارتباط عاطفی وجود ندارد. همچنین ممکن است همسرتان دچار مشکلاتی در عملکرد جنسی باشد که هیچ ارتباطی با شما ندارد.

نگاه کنید، نیازی نیست کل رابطه خود را صرف ساختن یک عشق شیرین و پرشور کنید. اما اگر هر یک از موارد زیر را در روابط خود تجربه میکنید، ممکن است نشانه ای باشد که شوهر شما دیگر شما را دوست ندارد:

او میگوید برای رابطه جنسی با شما خیلی خسته است.

شوهر شما از پورنو لذت میبرد، اما زندگی جنسی شما از بین رفته است

رابطه جنسی شما بدون محبت و علاقه است.

6- او هرگز به نظر شما توجه نمیکند

همه ما حق داریم درباره موضوعات مهم زندگی تصمیم بگیریم و اظهار نظر کنیم. مطمئنا شما همیشه به نظر شوهر خود احترام میگذارید و آنچه را که برای او بهترین است، انجام میدهید. اما وقتی همسرتان برای هیچ کاری نظر شما را نمیپرسد و به آن اهمیت نمیدهد، این نشانه این است که او به شما احترام نمی گذارد.

البته ما نمیگوییم یک مرد حتما به هر آنچه همسرش میگوید عمل کند، اما حداقل باید به نظر او توجه کند و در این مورد با او صحبت کند. این یک ازدواج خوب است. اما اگر شوهرتان دیگر شما را دوست نداشته باشد، آنچه را که می گویید نادیده میگیرد و همواره نظر خودش را اجرا میکند. برای شناخت بیشتر پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه کنید: 6 دلیل اصلی سرد شدن رابطه عاشقانه

نشانه های زنی که همسرش را دوست ندارد
نشانه های نفرت مرد از همسرش

7- او کاملاً روی خواسته های خودش متمرکز است

مردی که زنی را نخواهد، فقط به آنچه برای خودش مهم است اهمیت میدهد.

او کاملا خودمحور است

به ندرت احساسات و خواسته های همسر خود را در نظر میگیرد.

او تقریباً به طور انحصاری بر روی کارهایی تمرکز دارد که بیشتر از آنچه که شما راضی کنند، مورد رضایت خودش قرار گیرند.

او به سختی با شما سازش میکند.

این علائم به شما می گوید که همسرتان دیگر شما را دوست ندارد. هرچند گاهی اوقات این میتواند یک مسئله عاطفی باشد که او را مجبور کند بیشتر روی خواسته های خودش تمرکز کند. اما این مسئله نباید بهانه ای باشد که کاملاً نیازها و خواسته های شما را نادیده بگیرد. روابط عاشقانه و ازدواج یک خیابان دو طرفه است و اگر او فقط معطوف به خودش باشد، ممکن است عشق او نسبت به این رابطه از بین رفته باشد. مردان چرا خیانت میکنند؟ پیشنهاد میکنیم مقاله دلایل خیانت مردان را مطالعه کنید.

8- او دیگر از شما محافظت نمی کند

مردی که واقعا شما را بخواهد، دوست دارد از شما محافظت کند. یک مطالعه روانشناسی نشان میدهد که تستوسترون مرد باعث میشود آنها از امنیت و سلامت همسر خود محافظت کنند. این تئوری ادعا می کند که مردان می خواهند قهرمان شما باشند. آنها میخواهند برای زن زندگی خود قدم بردارند و از او تأمین و محافظت کنند. در واقع یک مرد مرد عاشق شما نخواهد شد اگر احساس کند قهرمان زندگی شما نیست.

او میخواهد خودش را به عنوان یک محافظ ببیند. شما باید او را به عنوان کسی که واقعاً دوستش دارید در زندگیتان حفظ کنید، نه به عنوان یک دوست. شاید بگویید در این روزگار، زنان برای نجات یافتن به کسی احتیاج ندارند. اما مردان هنوز هم نیاز به قهرمان شدن دارند. پس اگر این احساس را در شوهر خود نیافتید، میتواند یک زنگ خطر باشد. در این زمان با مشاوره خیانت همفکری کنید.

9- او دائماً در حال معاشرت با دیگران است

از دیگر نشانه های مردی که دوستمان ندارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

او تا دیر وقت در محل کارش می ماند.

با دوستانش معاشرت می کند اما در عین حال، به سختی با شما وقت می گذراند.

او ممکن است گذراندن وقت با شما را مانند گذشته سرگرم کننده نداند و از این کار اجتناب کند.

نشانه های علاقه شوهر به همسرش
نشانه های مردی که دوستمان ندارد

10- او هرگز از شما تعریف نمی کند

وقتی مردی شما را بخواهد، سعی میکند همواره خوبی های شما را ببیند و از شما تعریف کند. خواه این تعریف درباره ظاهر شما باشد، یا یک ویژگی رفتاری، او دوست دارد به شما بگوید که این صفات را تحسین می کند. اما اگر او هرگز از شما تعریف نمیکند، یا متوجه هیچ نکته خوبی در مورد شما نمیشود، این یعنی اصلا به شما اهمیت نمیدهد.

شاید در گذشته او بلافاصله متوجه می شد که رنگ موهایتان تغییر کرده یا متفاوت لباس پوشیده اید، اما حالا؟ او حتی به شما توجه نمی کند. حتی وقتی می نشینید و فکر می کنید، به معنای واقعی کلمه آخرین باری که او از شما تعریف کرده را به یاد نمیاورید. اینها مثال هایی است از رفتار آقایانی که همسرشان را دوست ندارند.

11- او شما را نادیده میگیرد

آیا او پیام ها و تماسهای تلفنی شما را نادیده می گیرد؟ آیا فراموش می کند به شما اطلاع دهد که کارش طول میکشد؟ متأسفانه، این علائم و به طور کلی وقتی مرد کم محلی میکند، نشان میدهد که شما در ذهن او نیستید. زیرا اگر او واقعاً شما را دوست داشته باشد، میخواهد برای شما وقت بگذارد و هر زمان که میتواند شما را ببیند.

12- او با دیگران بهتر رفتار میکند تا با شما

در زندگی با مردی که دوستت ندارد، احتمالا با موارد زیر مواجه میشوی:

ممکن است به شما بگوید شما را دوست دارد، اما عملکرد او متفاوت از سخنانش است. او به نظر دیگران بیشتر از نظر شما احترام میگذارد. در حضور افراد دیگر، به نظر می رسد سخاوتمندترین و خوش برخورد ترین فرد در همه زمان ها است. اما وقتی فقط شما هستید، او برعکس عمل میکند.

13- او همیشه از شما عصبانی است

همه ما هر از گاهی استرس داریم. این می تواند باعث عصبانیت کوتاه مدت ما باشد. اما اگر همسرتان همیشه و به خاطر هر موضوعی از دست شما ناراحت و عصبانی است، این ممکن است نشانه ها نفرت مرد از همسرش باشد.

در پایان باید گفت بعد از بررسی این نشانه ها، اگر فهمیدی که شوهرت دوستت ندارد میتوانی به فکر راه حلی برای این مشکل باشی.

سوالات متداول

آیا کاهش تمایلات جنسی نشانه بی علاقگی شوهر است؟

بله رابطه جنسی، همه چیز در یک رابطه نیست، اما میتواند چیزهای زیادی را توضیح دهد. مثلا وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند، تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارد.

نشانه های بی علاقگی شوهر کدامند؟

بی توجهی به نظرات و خواسته های همسر، کاهش تمایلات جنسی، گوش ندادن به نظرات همسر و…

مردی که زنی را دوست دارد چه رفتاری دارد؟

چنین مردی به اهداف و آرزوهای همسرش توجه میکند، نیازها وخواسته های همسرش را میشناسد و به آنها پاسخ میدهد. قبل از ازدواج با چنین مردی حتما با مشاوره خانواده همفکری کنید.

براي مشاوره در زمينه 13 نشانه مردی که همسرش را دوست ندارد

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 874 نظر:

  1. سلام من باخانواده شوهرم مشترک زندگی میکردیم مادر شوهرم ودوتا خواهرشوهرطلاقی خیلی اذیت بودم نقش یه برده راداشتم شوهرم هم محل کارش اصفهانه وهرماهی یکباربه شهرستان میومد شوهرم تصمیم گیرنده زندگیش نبود خانوادش براش تصمیم میگرفتن خانواده شوهرم هرروز بدون دلیل بمن گیرمیدادن ومن راکتک میزدن هروقت به شوهرم میگفتم ازشون طرف داری میکرد خلاصه یه شب درحضور خود شوهرم بمن گیردادن وبرادرشوهرم من ازمنزل مشترک بیرون کردن الان ۵ ساله ک ازشوهرم دورم پدرم سال ۹۵ ایست قلبی کردن ومادرم پارسال ۱۴۰۱ ایست قلبی کردن ورحمت خدارفتن خیلی تنهام کسیا ندارم الانم شوهرم میگ زن نمیخام اگرم میخای زندگی کنی مهریه ت برو ببخش سر دوراهی موندم خواهشا کمکم کنید

    1. پشمام
      چه عنی هستن شوهر و خانواده هاشون
      مهریه می‌خوان ببخشی چون تو فکر طلاق دادنتون هستن…

      طلاق بگیر مهریه بگیر
      با توکل بخدا مستقل زندگی کن و روی خودشناسی کار کن …. قطع کن رابطه سمی با آدم های ناآگاه سمی❤️🦢

  2. شوهرمن الان ۵۲سالش تااونجایی که من میدونم با۲۰تازن رابطه داشته بادوسه تاش هم ضیغه ای زندگی کرده الان خم بادامادونوه دارم بازدنبال کثافت کاری به این مرداکه اسم مردبودنوازمردانگی یدک می کشن چی بایدگفت من۲۸سالدارم این انگلو به خاطرآبروتحمل میکنم

  3. خیانت فقط خوابیدن با شخص ثالث نیست .خیانت خیلی زیر مجموعه داره خیلی .عدم درک شرایط همسر در همه جوانب زندگی چه عاطفی چه مالی چه کاری و……اینها همه خیانت هستن چه برای من و چه برای زن

  4. سلام خوب هستین ،من دقیقا باخانوم اینجوری هستم ،به خانم گفتم، ولی خانوم میگه دوست دارم ،وتو خیلی به من محبت ولطف میکنی

  5. شوهر من یه مرد ضعیفه و از خودش هیچگونه استقلال فکری نداره.جوری که باید مادرش یا خواهراش یا حتی دوستاش یادش بدن که چه جوری برخورد کنه.به شدت مامانیه الان هفته هاس که منو بچه ها رو بیرون نبرده اونوقت از عصر تا نصفه های شب خونه مادرشه یا با مادرش درحال گشتو گذاره.وقتیم خونس سرش تو گوشیشه.منی که یه روزی برا همه چی ازش اجازه میگرفتم.بهش احترام میذاشتم الان کاملا نادیدش میگیرم جوری که انگار مرده.یادمه وقتی براش حرمت نگه میداشتم چقدر بهم ضربه زد.طلاهامو ازم گرفت.معلوم نیست چیکار کرد.به همه مجوز داده بود وسایلای زنمو بردارین.جوری که مادرش جلو چشمم جهیزیمو میبرد دیگه پس نمیداد..خیلی حقارت کشیدم تا فهمیدم محبت و احترام بیجا کردم بهشون.الان مادرشو خودشو از خودم دور کردم.باهاش زیاد خوب نیستم.چون خودش باعثش بود.به خدا اگر مرد مرد باشه زن جونشم براش میده..آخه چرا باعث میشن آدم بد بشه خودخواه و مغرور بشه..

    1. خب خسته شده از یکنواختی ی خونه،خوبه ک خوده واقعیشو زندگی می کنه.مادرشوهرتم دیگه تورو مثه بچه خودش می بینه و ازت سوال نمی کنه.قرار نیست کل سالای ازدواج نوار تکراری ماه اولش باشه.

      1. دقیقا. بابا شما خانومها واقعا آدم رو میتونید به مرض جنون برسونید با این حساسیت های الکی

  6. مشکل اینجاست که نظر یه مهندس رو راجع به چگونه استفاده کردن از وسیله ای رو که سردر میاره براحتی و باکمال میل می‌پذیریم ولی نظر خدا رو راجع به برخورد با آفریده هاش قبول نداریم…..
    مرد و زن هردو خلقت خدا هستند که از هر لحاظ باهمدیگه تفاوت ماهوی دارند…..به قولی مردها مریخی هستند و زنان ونوسی..باید مطالعه کرد در مورد رفتارهای هردو طرف و به آن عمل کرد…..

  7. وقتی این همه ناراحتی خانم ها رو میبینم که شاکی هستن از شوهراشون واقعاً دلم به درد میاد انشاءالله که خدا برای همه درست کنه ،،اگه همه ادما خدا رو در نظر میگرفتن اینقدر به هم ظلم نمی کردیم چون آخرش جای هممون یه قبر تاریکه😔

    1. دقيقا بعضي چيزا هيجوقت درست نميشه مثل زندگي بعضيامون تنهايي تو متاهلي خيلي سخته خدا نصيب هيچ زني نكنه

      1. اره خیلی سخته بگن متاهلی ولی چقد تنهاترینی تو سختیها تو شادیا ،کاش تو کشور ما انقد اصرار نبود که تا سنت بالا بره ازدواج کنی و زجر بکشی 😥😥

      2. همسرم از وقتی میاد خونه تا وفتی پاشو از خونه بیرون بزاره همش منو مسخره میکنه و میخنده و بهانه میگیره و دعوا و داد بیداد میکنه و بی احترامی به خودم و خانواده ام میکنه تا جاییکه که دوتا بچه هامون هم یاد گرفتن و با من بد حرف میزنن و احترام نمیزارن و خانواده اش هم شروع کردن اینکارها ا….دلم خیلی خیلی شکسته…نمیدونم چیکار کنم نمیدونم کجا برم یا به کی بگم…هیچکس و هیجا را ندارم…برام دعا کنید از هر شکنجه و دردی سخت تره

          1. بحق امام حسین خدامشکلتوحل کنه منم همین حال ودارم بخداخسته شدم همش ب من میگه بروبهونه میاره

        1. رفتار متقابل داشته باش باهاشون هیچ ترسی نداشته باش واگر خودش خواهر داره که ازدواج کرده جلو همه مخصوصاً همسرت که در جمع حضور داره بگو رفتار همسرم وحتی خانواده ش به من اینطور هستش شما هم با دخترشون چنین رفتاری داری ؟ تا یک کم دامادشدن اذیت کنه دخترشون را تا بفهمن اذیت کردن یعنی چی بخدا جواب میده … نگران نباش عزیزم

        2. رفتار متقابل داشته باش باهاشون هیچ ترسی نداشته باش واگر خودش خواهر داره که ازدواج کرده جلو همه مخصوصاً همسرت که در جمع حضور داره بگو رفتار همسرم وحتی خانواده ش به من اینطور هستش شما هم با دخترشون چنین رفتاری داری ؟ تا یک کم دامادشدن اذیت کنه دخترشون را تا بفهمن اذیت کردن یعنی چی بخدا جواب میده … نگران نباش عزیزم

    2. من که دیگه خسته شدم از این زندگی لعنتی که انقد بی محلی کم توجهی ببینی خدارو خوش میاد یه دختر رو اینجور بد بخت کنی با رفتار های بدت واسه همه خوب باشی به جز همسرت لعنت خدا به هر چه مرد قدر نشناس اول به همسر من جونیم به پای این تباه کردم

      1. منم مثه توام واقعا چرا بخت ما اینجوریع چراااا؟؟
        شوهر من ک خیییلی آدم بی لیاقت و بی چشمو روییع..سگ چشمو رو داره این بشر نداره ..بخدا بخاطر دوتا بچم نبود ثانیه ایی باهاش نمیموندم.. خیلی مارموزه جلو مردم یجوره جلو خودم ی جور
        بعضی وختا جلوی خودمم ادا آدم خوبارو در میارع ک خودمم باورم میشه ولی ی یک ربع بعد عوض میشه ..کلا آشغاله حالم ازش بهم میخوره کاری کرده ک همه میگن من بدم اون بی شرف خوبه

    3. فقط از دین نماز وروزش و زیارتش فهمیدن دیگه بد رفتاری و بداخلاقی با زنشون گناه نیست .

  8. بعد از خوندن تمام نظرات به این نتیجه رسیدم‌که باید فقط بمیریم و خلاص شیم . بخدا فقط مردن خوبه

      1. سلام خانم من برعکس شوهرتوهستم هرچی پول دارم زیردست خانمم حاضرم جونموبدم بهش تا دلت بخوادبهش محبت میکنم دوستش دارم اندازه یه آسمون اینو به شوهرت تایادبگیره

        1. افرین به شما ،بنظرم مردهایی ک‌به خانمشون بی احترامی میکنن،لیاقت احترام ومحبت ندارن

      2. ولی وقتی پای ۳تا بچه در میون باشه اون موقع حتی نمیتونی بگی کاش بمیرم 😔😔

          1. منکه برام مهم نیست فدای سرم تازه اینها که چیزی نیست همسر من میگه خودت خرج خودت رو بده و بدتر از اینکه میگه باید کار میکنی پولاتو ام به من بدی

        1. دقیقا ب خاطر بچه نمیشه حتی دعا کرد ک بمیرم چون نمیدونم چی به سرش میاد بعد از من

      1. شوهرم منم به من خیانت میکنی نمیدونم چیکار کنم یک دختر دارم به خدا خیلی خسته شدم از همچیز شوهرم با زن یک هست به منم میگه تو دوستت ندارم شب صبح با گوش هست نمیدونم چیکار کنم

    1. واقعاً راست میگی خودم خیانت دیدم ب وام افتاد ک ببخش اون لحظه هیچی حالیم نمی شد زنگ زدم والدینش جواب سربالا دادن والدین. منم خب اون لحظه ب والدین خودمم زنگ زدم خلاصه التماس و ببخشید ..بخشیدم ولی بهم هیچ رمانتیک نداد ..ولی جون مادر پدرش رو قسم خورد ک دیگه نکنه..ب نظرت درسته بخشیدمش ..ولی از خدا خواستم زندگی مو درست کنه ..خدا سر هیچ زنی نیاد..

      1. نه خودتو گول نزن همیشه تا اخر عمر توی دلت می مونه جدا شو و برای خودت زندکی جدید شروع کن

    2. واقعاً راست میگی خودم خیانت دیدم ب وام افتاد ک ببخش اون لحظه هیچی حالیم نمی شد زنگ زدم والدینش جواب سربالا دادن والدین. منم خب اون لحظه ب والدین خودمم زنگ زدم خلاصه التماس و ببخشید ..بخشیدم ولی بهم هیچ ضمانتی نداد ..ولی چون مادر پدرش رو قسم خورد ک دیگه نکنه..ب نظرت درسته بخشیدمش ..ولی از خدا خواستم زندگی مو درست کنه ..خدا سر هیچ زنی نیاد..

      1. بی خود کردن شما هم باهاشون عین خودشون باش بدرفتاری کن مسخره کن من که هر کی هر کاری با من بکنه کوچیک و بزرگم نداره اجازه نمیدم به من بی احترامی کنه از بس ت۸ویل گرفتی خواهر

      1. نه عزیزم بجاش به فکر خودت باش کار کن و پولامو جمع کن تا فردا اگه ولت کرد دستت جلو کسی دراز نباشه

  9. خدا لعنت کنه هرچی مرد عوضی وبد رو، سر سوزنی محبت به آدم نمی کنن،خدا شاهده همیشه سعی کردم به بهترین شکل براش محیط خونه روآروم وبدون تنش کنم که وقتی از سرکار میاد وخسته ست راحت استراحت کنه ولی اون در عوضش وقتی من خسته ام همش دستور میده اگه خواب باشم بیدارم میکنه میگه برو فلان کارو انجاو بده، یکسره سرش توگوشیشه معلوم نیست چه غلطی میکنه، بعد از20سال زندگی که هنوز 40سالم نشده، واقعا کم آوردم،سخته که تمام خودت رو،محبتت رو،ارزش وشخصیتت رو،غرورت رو به پای مردی بریزی که اصلا درکی از انسانیت نداره،تمام زندگیم شده بی محبتی، مگه ما زنها چی از همسرمون میخواهیم به جز محبت وامنیت وآرامش، اینکه درکمون کنن، باهامون همراه باشن تو زندگی نه اینکه سد راهمون باشن، از مردی فقط غیرتشو یاد گرفتن که اونم بخوره تو سرشون، اگه غیرت بلد بودین که مدام سرتون تو اون گوشی وامونده نبود وقتی زنتون تشنه محبتتونه، محبتتون رو جای دیگه خرج آدمای دیگه میکنین به زن خودتون که میرسین از خستگی هلاکین، من واقعا متاسفم برای خودم که عمرمو حروم کردم😔

      1. منم دچارچنین حالم 7سال از ازدواج میشود.طفل ندارم. فاصله زیاد داریم اصلا توجه ی به من نداره .رابطه جنسی خو به ماها نداره. همان 13گزینه ی در مورد بی توجه ی شوهر ذکرکردین. دروجودش است. ازتنهایی خسته شدیم

    1. حال روز منم مثل شماست دونه بدونه پراگرفارو که میخوندم انگار زندگی منو نوشته

    2. عزیزم دقیقا مشکل شما رو منم دارم و تا پای طلاق رفتم توی دوماه اول زندگیم مشکلاتم شروع شد و تا یکسال بعد آدمه داشتن این مشکلاتم که خدا بزنه به کمر شوهرم و پدر و مادرش و خانوادش…که همشون باعث شدن کلی سختی بکشم.بخدا الان نیاز به روانشناس دارم ولی فقط بخاطر بچم موندم…

    3. روزی که میخوان زن بگیرن دنبال دختر نجیب و خانواده دار میگردن چند سال از زندگی میگذره ماشین وخونه را که خریدن تازه یادشون میاد قیافه زنش همچین هم خوب نیست آخه بی شرف زنتو پله کردی ازش بالا رفتی حالا اون کردی دستمال گاز

      1. آره بخدا منم همین مشکل دارم بعد ده سال زندگی با سه بچه پسر الان.تازه مادر شوهرم یادش اومده من بدرد زندگی پسرش نمی‌خورم.این واقعا خوبیت داره منو از پسرش جدا کنن طلاقم بدم

    4. سلام همیشه اینطور نیست . من بر عکس همسرم ، کاملا مثل شوهر شماست . مدام با دوستاش تا نصف شب با گوشی صحبت می کنه محبتی به خانواده کلا نداره . از عاشقی هیچ نشنیده ، کاملا سرد مزاج و در کارهای خونه اصلا نیست . کاملا در زندگی تنها بی انگیزه و دلسرد هستم .

    5. هم چی زنهایی تو جامعه ما کم نیستند که
      دچاربی محبتی و بی مهری و ظلم شدند.
      اگه طلاق هم بگیری یه جور دیگه باهات رفتار میکنن
      خدا همشونا به راه راست هدایت کنه

    6. منم زندگیم کاملا مشابه شماست تازه همسر من از نظر مالی هم فوق العاده ضعیفه فقط ادعا داره

    7. زندگی خیلیا پرشده از خیانت که زندگی منم خراب شد نمیدونم چطور روشون میشه این مردا که بجای جبران زحمت های خانمشون که از دل و جون مایه میذارن بچه هاشون رو بزرگ میکنن بعد میرن با ی نفر یا چند نفر خیانت میکنن و زن هم هیچ کاری نمیتونه بکنه😭😭😭😭

  10. اکثر زنها بد دهن،قر قرو،بدون درک ،یه مردی که تا کمر زیر بار مشکلات مالی به شده ،یه مردی که شب روز به فکر گرونی هست،اونوقت زن انتظار داره دم به دقیقه نازش رو بکشه،وقتی با تمام مشکلاتی که داره یه زن دیگه رو میبیننه که باهش آرومه (هرچند اونم نقش بازی می‌کنه)جذبش میشه،زن اولی به گوه خوردن میفته ویادش می‌ره اخلاق گندش رو

      1. منم از امتحانهای سخت خدا خسته شدم اما هنوز به قدرت و حکمت خدا ایمان دارم ومیدونم یک روزی اونایی که از روحسادت یا کمبود ونیاز خودشون بین وهمسرم دعوا راه میندازن دچار عذاب خدا میشن و خدا حق من و بچه هام رو ازشون پس میگیره

    1. خب مرد میتونه به چیزایی که دوست نداره فکر نکنه مثلا گرونی بی پولی فلان بهمان میتونه با شریک زندگیش وقت بگذرونه اتفاقا شما مردا از درک کردن عاجز و ضعیف هستید از درک اینکه بلد نیستید ضعف خودتونو قبول کنید فکر میکنید ثروت میتونه بهتون توانایی بده ثروت ثروته خیلی ببخشید بی عرضگی و نادونی هم خودش هرچیزی خودش خودشه دیگه بی پولی باعث نمیشه با دیگری بد باشید این شیوه برخورد شماست که تعیین میکنه شمایید که چسپیدین به مال دنیا همش میخوایید با ثروت خودتونو تو چشم دیگری جا کنید اما قلب و دل انسان با پول نه

      1. چقد درست گفتی،ب قول شوهرم من بی خرج ترین زن روی زمینم.اماخودشون فقط دنبال پول هستند .و ما رو نمی بینید، خوشبختی کنارتون چشاتون باز کنید.کجا میرید دنبالش.چرا قلب ما رو می شکنید

    2. متاسفم برات پس شما یه احمقی باتوجه به اینکه می‌دونی نفر دوم داره نقش بازی می‌کنه
      وتو فقط خودتو گول میزنی
      دوست عزیز با تمام بی اعتقادی به کائنات اعتقاد دارم ..یه روزی در خونتو‌میزنه …به خودت بیا صبر بنده ۱ساله اما صبر خدا ممکنه ۱۳ سالم باشع🥲واز نظر من با احترام اونی که تو رابطین و می‌ره تو رابطه جدید یه آدم مشکل دار هستی حتما برو روانشناس😎

    3. همون مرد برا اطرافیانش و خانواده خودش چطور وقت میزاره حمایت میکنه محبت میکنه ،،درصورتی ک زنش باید الویتش و تمام زندگیش باشه

    4. دقیقا همینه
      من حالم بهم میخوره از زندگی که دارم روزی 1000بار آرژو میکنم جدا بشیم و حاضرم زندگیمو بدم فقط بره اصلا زندان رو‌ترجیح میدم به این آزادی

    5. آفرین دقیقا همینطوره. زنهای زیادی پتیاره و مردستیز شدن تحت آموزه های فمنیسم

    6. من برعکسم. بعنوان زن زندگی هم تامین خونه رو دارم هم کمک عاطفی و مالی هستم حقوقمم تمام و کمال داخل زندگی مشترکه. اما با وجود اینکه بدون اجازش اب هم نمیخورم اولویت زندگیش ادمای اشنای خیابونیشن. همشم میگه طفلی زن فلانی… نمیگه من همه جوره حتی فضای شخصی هم برای خودم ندارم تو این زندگی. نه دوستی نه رفت و امدیحتی سر کار پاره وقتم خودشمیبره میاره. برای کارمم به ارباب رجوع باید بگم اول از شوهرم اجازه بگیرم هماهنگ میکنم

    7. واقعا براتون متاسفم شما مردها از آدمیت بویی نبردی فقط به فکر خودتون هستی اون دختری که با هزاران عشق و دلدادگی اومد تو زندگیتون که مایه آرامش و پناهش باشید.با اخلاق گندتون ازش یه زن افسرده ساختید شدید اینه دقش.چه گناهی کرده که اون زندگی که با خون دل ساخته با بی وجدانی تمام با یکی دیگه ادامه میدید لعنت بر بر شما

      1. غلط زیادی کرده مطمئناشمابهترین بودیدکه انتخابتون کرده مشکل اینکه مردها وجدان ندارندفقط دنبال مقاصد حیوانی خودشون هستند خواهشا خانمهاقدرخودتون بدونید یک عمر مردهاحق ما خانمها راپایمال کردند برای اینکه ما حق خودمون نشناختیم

        1. خخانم لطفا تند نرو مردها موجودات خوبی هستن ولی قبل از ازدواج باید از عقل خود استفاده کرد تا از دل

      2. اول زندگی که هیچی ندارن به اجبار زندگی رو میگذرونن همین که بعد ی مدت به پول و پله ای که زن اول از گلوش از سروروش زده جمع کرده رو به اسم مادرشون میزنن و میرن دنبال سانتال پانتالش و بعد میگن دیگه باهات کاری ندارم خوش اومدی دادگاه هم که سالی ی سکه میبره و بعد دومین سکه همه چی تمام

    8. خاک برسرت کنن که کنارهمسرخودت احساس خوشبختی نمیکنی وهمش میگش پول پول بی پولم! ولی بی پول کنار یه زن دیگه حس آرامش داری

    9. درسته هممون پول نداریم
      ولی ی محبت کردن که چیزی از آدم کم نمی کنه.کسی که بی پوله هم حق زندگی داره.ما چه بخوایم چه نخوایم زندگی داره میگذره.پس چه خوبه آروم و عالی بگذره

    10. مردایی که ذات کثیف دارن با بهترین زن هم باشن باز دنبال هوس بازیه خودشونن لطفا ذات کثیف تونو که نشات گرفته از شیطان به مردا نسبت ندید

    11. چرا چرت و پرت میگی زن خیلی درک کنندس اگ مردش زیر بار مشکلات باش کمکش میکنه زن جز محبت و توجه چیز دیگه ای نمیخواد مردم اگ میبینه نمیتونه این کارو کنه بدهی داره مشکل داره غلط میکنه زن میگیره دختر مردمو بد بخت میکنه

      1. اون مرد از شکم زن بچه اش بکنه ببره ب زنهای خراب بده سرطلان بگیرن خدا زمین گیرشون کنن من یه پسر هشت ساله دارم دیوانه شدم ب خدا

    12. 😏کلا مردا نمیتونن یه آدم متعهد باشن همیشه باید همه جوره گند بزنن به همه چیز

    13. زن از اول اونطوری نبوده ببین چه پستی بودی که اینطوری شده برو خودت رو عوض کن تا زنت آرامش پیدا کنه

  11. وقتی ادم بی طرف به قضایا نگاه می کنه متوجه میشه مشکل از کجا اب می خوره یه مرد سرد و بداخلاق که به زنش محبت نمی کنه و زندگیشو افسرده کرده با یه زن افسرده ای که دنبال عشق دروغیه و بعد متوجه شده شوهرش ادمش نیست اما بخاطر بچه می مونه و دم نمی زنه که اره دارم خودگذشتگی می کنم حالا بیاد اون بچه مذکر باشه فبها تمام اون محبت نداشته از همسر از بچه طلب می کنه و بچه به طور ناخداگاه لوس و مامانی بار میاد چون مادرش کمبوداشو از اون طلب کرده بعد چند سال که حالا بزرگ شد موقع ازدواج یه دختر جوون که منتظر شاهزاده سوار بر اسب سفید یه مرد گیرش میاد که همش به مادرش وابسطست و بدون اون جم نمی خوره و در حالی که هیچوقت ندیده والدین به هم محبت کنن به زنه محبت نمی کنه و یه مادر شوهر که حالا منبع محبتو از دست داده به عروس حسودی می کنه و می خواد رقیبو از میدون به در کنه دوباره همون روند زندگی زن اول تکرار میشه و یه بچه ی دیگه اونطوری بار میاد دوستان اگه فکر می کنید موندن برای بچه از خود گذشتگیه خیر بدتر ایندشو خراب کردید یه بچه طلاق شرف داره به اینطور بار اومدن که یه مایه نحض تحویل جامعه بدید و بعد افتخار کنید برای بچم از خودم گذشتم حالا من یه مورد از اون مشکلاتی که بچه داره تو اون خانواده بی محبت رو گفتم یه عالمست مشکل اعصاب مشکل شک به همسر وووو

  12. تو دهن هرچی مرد باید شاشید….
    والا بخدا اسم خودتون گذاشتین مرد؟!

        1. زن ها بیشتر به خواهر ومادر وخانواده خود توجه میکنند شوهر خودرا حساب نمیکنند

          1. مردا هم همینطور بیشتر به مادر و خواهر خودشون محبت و توجه نشون میدن زن خودشون رو اصلا جز آدم حساب نمیکنن

  13. زن منم حتی نه صبحانه ای و وقتیم میام خونه ..نه سلام و نه خسته نباشی و حتی بدش میاد بهشم دست بزنم..5ساله دارم تحملش میکنم.

    1. آقا مهدی دمت گرم زن منم همین طور نمی‌دونم چه خاکی سرم بریزم بدبخت شدم

      1. همیشه نمیدونم چرا برعکسه من فقط جونم رو برای همسرم فدا نکردم و اون اصلا نمیفهمه و نمیبینه همیشه معایب و بدیها رو فقط میبینه از منم خیلی سنن بزرگتره ولی غرور زیادیش منو خسته کرده بی چشم رویی و قدر نشناسه

        1. سلام دقیقا شوهر منم همینه .من که دیگه نمی تونم هنه ی آرامشم رو صرف که بی همه چیز بکنم .موادم که مصرف می کنه دیگه اضافی من که می خوام جداشم

        2. من خودم شاغلم اما تا میام خونه تند تند کارامو میکنم تازه به خودمم کلی میرسم اما شوهرم اصلا یک کلمه هم نمیگه که چه قدر زیبا شدی وقتیم گلایه میکنم میگه تو همیشه قشنگی .البته این حرفش از نظر من توجیهی بیش نیست.من با تمام خستگیام پای حرفاش میشینم پای خستگیاش میشینم باهاش حرف میزنم اما اگه من شروع کننده ی حرف باشم اون حتی نگاهم نمیکنه.ما جفتمون صبح میریم شب بر میگردیم کاش همون دو ساعتی که کنار همیم و خوش بودیم

      2. بیشتر مواقع علت این رفتارهای زن می تونه دلایل مختلفی داشته باشه همسر شما شاید شما رو خیلی هم دوست داره ولی از یه چیزایی تو زندگیش راضی نیست شایدم از یه چیزایی تو زندگیش ناراحته از بعضی از رفتارهای شما خونوادتون یا داره یه چیزایی رو علی رغم میل باطنیتون تحمل می کنه اون از زندگیش راضی نیست ولی هیچ کدوم از اینا به معنی این نیست که شما رو دوست نداره چون اگه واقعا دیگه دوستون نداشته باشه نمی تونه با شما زندگی کنه یه چیزایی باعث ناراحتی اونن باید اونا رو بشناسید از زندگیش حذف کنین باید کمکش کنین اون بیشتر از هر وقت دیگه ای به شما و کمکتون نیاز داره یه علت دیگش هم میتونه این باشه که کلا از نظر جنسی سرد شده باشه اونم قابل حله بلاخره یه مشکلی این وسط میتونه باشه

      3. شانس مایی دیگ من اون دوست دارم ولی آقا ناز می کنه اصلا بهم محبت نمی کنه من خیلی دوست دارم همیش خسته نباشی ….

        1. توهم بی محلی کن..
          نمیگم دیگه بشور بزارش کنار درحدی..
          آخرش زندگی بالاپایین داره یکی نیم اون یکی نیم من..
          باید یجوری بسازی دیگه.. خودت انتخاب کردی.. راست میگن تو قرار اول تو دوتا کلمه باید بفهمی طرفت چجور آدمیه اخلاقاتون بهم میخوره یا ن!!
          میتونی ی عمممر باهاش زندگی کنی..!
          بخاطر همینه میگن یک ماه اول فقط نشون ک با اخلاقیاتتون آشنا بشید بعد مشاوره بعد.. تصمیم نهایتون و بگیرید.
          من ک خداروشکر ازدواج نکردم ولی انقدر دیگه باید هواسم جمع باشه با آدم خوبش.. زندگی کنش.. زندگیمو بسازم
          چون خودم ی دختر خونگرم، خوش خنده، زبون درااااز البته بعضی اوقات😊🤓، عارم نمیاد کار کنم، با نداری میسازم یعنی ی وقتایی خدایی باید قلت بکشه ک بنده خدا خستست..یا نداره یا چمیدونماعصابش خورده هی غرغر کنی سرش ک بعدش تو روت وایسه اینجوری ک سنگ رو سنگ بند نمیشه.. یعنی خدایی از وقتی ک یادم میومده تا الان ک 19سالمه بابام مامانم خواهرم تو گوشم میخوندن.. بدمم نشد
          الان خیلی چیزا میدونم در روابط با ازدواج..

          1. گاهی هم زندگی شرایطی رو میزاره جلو روی آدم ک فکرشو از قبل نمیکرده ولی در کل تو دنیا هیچ چی ارزش غصه خوردن نداره
            فقط باید با قدرت ادامه داد…
            زندگی با مبارزه سخته ولی قشنگه

      4. زن منم همینطوره صبح مثل بی کس و کارا پا میشم تنها صبحانه میخورم میرم سرکار بعداز ظهر میام میبینم تو رخت خوابه شام هم خودم تنها باید بخورم هرچی بهش محبت میکنم و پولی کادو چیزی هم میدم اصلا تو یه دنیای دیگه س هزار بار خواستم باهاش دردو دل کنم نمیفهمه واقعا منم خسته شدم منم آدمم

    2. سلام دوستان عزیز منم ۲۳ سال از زندگیم هدر رفت۱۳ سال داشتم شوهرم دادن همون سال اول بچه دار شدم تا ۲۱سالی بچه دوم به دنیا آمد دیگه مثل یه روح متحرک شده بودم اذیت وآزار های زیاد به احترامی زیاد از خودم خسته شدم خودکشی کردم ولی بازم زنده موندم گفتم یکم بچه هام بزرگ بشن میرم ولی هر کاری میکردم نمی‌شود دیگه مجبور بودم بخاطر بچه هام گذشت کنم

      1. بخاطر بچه گذشت کنی باختی اول خودت من جونم برام بچهام دادم الانم مادر بده شدم تجربه که دیدم و شنیدم بخاطر هیچ کسی خودتون رو ازار ندین چون بازنده هستین

      2. اول از همه باید خودمون خودمونو دوست داشته باشیم
        این قدم اوله ب سوی زندگی خوب
        خوشبختی ما وابسته ب حضور هیچ کس ب جز خدا نیست
        شوهر دیگ کیه

    3. ببین چیکار کردی که اینقدر ازت ناراحته. خانمت داره ناراحتیشو ازت نشون میده

    4. قطعا این سرد بودنش از کمبود محبت از سمت شوهرشه درحقیقت اگه زنها غرق در عشق و محبت باشن و توجه ویژه ،محاله این رفتارهارو نشون بده چون تمام وجود زن جور ساخته شده
      باتزریق عشق و محبت چند برابر زندگی شمارو هم بهتر و شاد تر میکنه دوای قلب زنها توجه مداوم و عشقه…

    5. برادر ازت دلش پره .فقط وقتی نیازمندی وعاطفی داری یادت میفته زن داری .خون جگرش کردی

  14. سلام اینهمه مردها را مقصر مکنید خانومها خواستم بگم که مردها در مقابل شما بسیار ضعیفند زیرا گذرا به دادگاه بیفتی تمام حق را بشما می‌دهند دیگر ارث پدرتان را میخواهید سعی کنید زندگی خوبی برای شوهرتان مهیاکنید

  15. آخه گنده بک ،معیار سنجیدن زن برات این چیزهاست؟مشکلت شکم و زیر شکمته بدبخت؟منی که به خاطر خودمم شده همه این چیزها رو رعایت می کنم چی؟همیشه مثل یه کوه پشتشم.از یه مرد از یه دوست همجنس خودش بیشتر کنارشم و کمکش می کنم چون مرامم اینجوریه ولی موقع نیازهای من که میشه عین یه ترسوی بزدل عق۴ب می کشه😓همیشه پشتم خالیه و هر دفعه مطمعن تر میشم که این مرد هیچکس من نیست هیچ کس. راه های پیشرفت رو علنا به روم بسته ولی خودش هر روز در حال پیشرفته.غلام حلقه به گوش مادرشه و به ناحق ازش دفاع می کنه من نمی دونم اون دنیا نمی خوان جواب آزارهاشونو پس بدن؟هیچ جای دنیا یه نفر اجازه داره تا این حد تو زندگی کسی دخالت کنه و انقدر زیر گوش پسرش بخونه که زندگیش بره رو هوا؟جوونی و عمرم ذره ذره داره زیر دست این احمق خودخواه میسوزه و از بین میره.چون اینجا شوهر مالک آدمه نه شریک زندگیش.تف به هر چی مرد نفهم و بی آدابه.آرزوها داشتم برای زندگیم اما لیاقت نداره براش قدمی بردارم.زندگیم شده منم منم های ایشون منم در نقش یه خونه نشین و کلفت نشستم هر روزم و ببازم و هر روز عصبی تر و پر از خشم بشم..فکر کنید آدم تو این سن هیچ اختیاری ازخودش نداشته باشه😭😭😭فرداهاش پیش پیش از بین بره و بسوزه😭خدایا کمکم کن نجاتم بده😫😭

    1. دوست خوبم،حس شما رو درک میکنم و واقعا سخته
      هرگز این افراد بد طینت درست نمیشن مگر با معجزه و خواست خدا
      توصیه میکنم از درون دست به تغییر خودت بزن و رشد کن و شاد باش و قدمهای بزرگ بردار
      قدم‌هایی در جهت تعالی روح الهی خودت که احتیاج به اجازه او هم نداره،حتما نتیجه میگیری

      1. مثلا الان شما راهکار نشون دادی دیگه اره؟
        لعنتی داره می سوزه ببین چقدر بزرگواری ک داره. صبوری میکنه اون خانم خیلی از خودش گذشته. اما الان دیگه کشش نداره بریده دنبال ی راه چاره. میگرده رشد کنه ک چی بشه بیشتر طاقت بیاره؟

          1. اگه راهی پیدا کردین به منم بگین چون وارد زندگی مردی شدم که نه پول داشت نه شکل بایک خانواده فقیر وگدا که حالا همه چی دارن وچون خدا به من دخترای سالم وتحصیلکرده داد نه پسر لات وولگرددارن زندگی مو خراب میکنن دلسوزی وکمک برا گدازاده ها نهایت حماقت مغزم میترکه وقتی فک میکنم همه چی حتی سلامتی ادمهارو با دعا وسحر وجادو تصاحب میکنن

        1. من که همش تلاش کردم و با دست خالی همه چیز برای زنم فراهم کردم و بهم خیانت شدید کرد، سالی طلاقش دادم که آخر همون سال پزشکی اروپا قبول شدم که بعدش بخاط طلاق بهم ویزا ندادن، برای یک ازدواج ناموفق نتیجه همه تلاش هامو از دست دادم. برنامه ریزی کرده بودم که بچه را اروپا بدنیا بیاریم. یه گونی مدرک دارم که اینجا بدرد نمیخوره بدون پارتی، رفتنم هم که اینطور شد.

          1. سلام من یه بلوچ هستم که بخاطر آبروی خانواده گی همیشه سکوت کردم ۱۵ سالم بود که اومدن خواستگاریم و پدرم من داد ۱۶ سالی ازدواج کردم ۱۷ سالگی بچه آوردم بزرگترین اشتباهم این بود سری بچه دار شدم الان پسرم ۱۲ سالشه ولی توی این سال ها آروزبه دل بودم برای یه روز خوش هر روز با یکی میگرفتم که داره خیانت میکنه همیشه خدا تقاص خیانت ها رو می‌گرفت ولی من ساده پشتش بود آخر سر جوابم و داد و رفت زن گرفت حالا من موندم با ۳ تا بچه چکار کنم خدا هیچ کس اونجوری امتحان نکنه

          2. سلام من یه بلوچ هستم که بخاطر آبروی خانواده گی همیشه سکوت کردم ۱۵ سالم بود که اومدن خواستگاریم و پدرم من داد ۱۶ سالی ازدواج کردم ۱۷ سالگی بچه آوردم بزرگترین اشتباهم این بود سری بچه دار شدم الان پسرم ۱۲ سالشه ولی توی این سال ها آروزبه دل بودم برای یه روز خوش هر روز با یکی میگرفتم که داره خیانت میکنه همیشه خدا تقاص خیانت ها رو می‌گرفت ولی من ساده پشتش بود آخر سر جوابم و داد و رفت زن گرفت حالا من موندم با ۳ تا بچه چکار کنم خدا هیچ کس اونجوری امتحان نکنه

      1. سلام خدا لعنت کنه ذات مردا رو اینقدر بی ناموسا که زندگی یه زن و سیاه میکنن

    2. واقعن درک میکنم سخته همه این چیزا رو برا کسی که نمیفهمه توضیح بدی ولی نمیدونم همچنین آدمایی چرا تو زندگی بچه هاشون دخالت میکنن در عجبم

  16. سلام عزیزم.کاملا حق با شماست.متنفرم از افرادی که الان فاز روشنفکری بر می دارن و با نوشته شما مخالفت می کنن‌.زن در زمان تنهایی تا وقتی که به خودش بیاد و بتونه خودش رو پیدا کنه واقعا آسیب پذیر هست و ممکنه هر اتفاقی براش بیفته یا تن به هر کاری بده تا از اون شرایط بیرون بیاد .پس تو رو خدا خواهرای عزیزم به هر شکلی هست خودتون رو به استقلال مالی برسونید .خدای نکرده بعد از یه حادثه تلخ در زندگی مشترک مجبور نباشین هووی یه زن بیچاره بشین یا مثل یه زالو به زندگی مردها بچسبید تا اموراتتون بگذره.همه شانس بازگشت به منزل پدری یا یک جای امن رو ندارن.اینجا ایرانه و برای پذیرش یک زن آسیب دیده از زندگی مشترک فرش قرمز پهن نکردن

  17. با سلام خداشاهده من فقط و فقط بخاطر سادگی و اعتماد به زنی که قبلا یکبار ازدواج کرده بود ازدواج کردم .جالبه بدونید شیش ماه باهاش بودم قبل از ازدواجم‌منظورمه تازه فهمیدم زن هست دوباره شیش ماه بعد فهمیدم دختر داره از شوهر اولش .خلاصه از سر سوزن تا جون ادمی براش کم نذاشتم ولی بخدا قسم با حتی ابراز علاقه ای اگر بهش کنم عصبی میشه و توهین میکنه .زن ذلیل نیستم یه احمقم که هر بار میخوام طلاقش بدم کمتر از یک دقیقه دلم رو رحم میاره و میگم گناه داره .ولی بخدا قسم جوانیم زندگیم همه چیم رو ازم گرفته و تازه تهدید میکنه بعضی وقتاکهصبر کن یه جا دستم بند شه با لگد میندازمت بیرون.مدرک دبستان داشت بخدا با حمایت من و تشویقهای پیاپی العان امسال سردفتری قبول شده و منظورش جایی دستش بند شه همینه .خواستم بگم بقران همه مردها بد نیستن بخدا زنهای بد و بی چشمو رومثل زن من هم هست .لطفا همدیگرو بخاطر حالا هر دلیل اشتباهی که منجر به این ناخوشایندیهای زندگیمون شده مقصر یا بدتر سرزنش نکنیم یا با راهنمایهای غلط بدترش نکنیم.ولی اینو میدونم تا صد سال خدا خدا کنید کسی نمیات بدادتون برسه و گره هر کدوم با دستهای خودتون باز خواهد شد و مطمعن باش راه داره فقط و بجای قصه خوردن و ابراز ندامت کمی به اشتباهت فکر کن و راه چاره ای که درسته رو پیدا کن.میدونی چجوری .با مشاوره با مشاور درست و فهمیده با نگاه کردن به زنودگی بزرگترهای خودمون با کمی تحقیق و اموزش درست و راهکارهای درست و کارساز اگر دیدید نتیجه نداد زندگی خودتون رو بخاطر دیگری نابود نکنید هیچ کس به اندازه خودت نباید برات با ارزشتر و مهمتر باشه و خودت رو بیشتر از همه دوست داشته باش تا با دیدنت ارزش و تینت و ابوهتت رو به مقابلت بدون بیان کنی برسونی که راهش رو انتخاب کنه زندگی کردن یا جدا شدن.موفق باشید و همیشه دلتون خوش انشالا و برسید به تک تک ارزوهایی که داشتید و دارید انشالا.

    1. ازش جدا شدی
      چون منم مثل خودتم البته خانوم هستم و شوهرم مثل خانوم شما دراومد

    2. سلام واقعا درسته همه مثل هم نیستن و یه نسخه برای همه زندگی‌ها جواب نمیده
      ولی یه نصیحت میکنم واقعا زمان ازدواج به هم فرهنگ بودن وهم سطح بودن توجه کنید خیلی مهم هست

    3. من یه دختر مجرد هستم و تجربه نشون میده که زن و مرد نداره.گاهی دخالتهای بیجای خانواده ها حالا مادرزن یا مادرشوهر فرقی نداره
      زندگی مشترک رو تالبه پرتگاه میبره. اون چیزی که مرد میخواد اقتداره که اگه ازش بگیرید دیگه چیزی براش نمیمونه و نیاز زن توجه .آقایونی که در پول درآوردن مشکل دارن محبت و مهربونی که دیگه پولی نیست اگر از این هم محرومش کنی دیگه زندگی به چه دردی میخوره؟
      من مردایی رو دیدم که هم پول دارن و هم اخلاق ولی اندازه بچه کوچیکه خونه ارزش و جایگاه ندارن .
      پس مرد و زن نداره ولی اکثرا خانمها شکسته میشن چون واقعا ضعیفن و پناهی ندارن.
      مادر من سالها با تمام اشتباهات پدرم ساخت پول که نداشت اخلاق نداشت ومتاسفانه عقل هم نداشت .

  18. یه یه پیام به همه ی خانم های عزیز متاهل .خانم های عزیز یه نصیحت به عنوان خواهرکوچیکتون..یه زن تواناییش باید یه کیسه بدوزه تمام عمرش پول جمع کنه واسه پشتوانه ش .روزمره‌اش. وسه روزی ک خیانت دید .بی‌وفایی دید.برابی کسی تون برا بیچاره کیتون تنهایی تون .پول جمع کنید..همیشه همه ازدخل زندگیتون قائم کنین .شوهراشون همیشه طلبکارباشین

    1. سلام مرحبا مردا خیانت کارند همین شوهر خودم ۱۲ سال خیانت کرده تازه دختر چهار ساله داره من متوجه شدم

  19. موافقم.حالا به ایران و جهان کاری ندارم.کلا مرد جماعت و نباید آدم حساب کرد.اینقدر مادرم خواهرم و خاله ام عمه ام و ننه بزرگم گفت که حالم از خودش و هر کس که ربط بهش داره به هم میخوره.

    1. تو خوبی…..ما هم شما رو آدم حساب نمیکنیم چون زنها ثابت کردن که واقعا احتیاج به دکتر دارن مغز واقعا تو کلتون نیست

      1. سلامو عرض ادب دوست گرامی بخدا زنها همه نیاز به پزشک ندارند خود من ۷ماه از ازدواجم گذشته بود همسرم روتو سانحه تصادف از دست دادم فکرشو بکنید فقط ۷ ماه زندگی مشترک اما اینقدر بهم محبت کرد روزی نیست ازش یاد نکنم کاش بدی میکرد الان پانزدهمین سالگردش رو مهرماه باید بدم من ۲۴سالم بود همسرم فوت شد همه گفتند برو ازدواج کن اما به بعضی از آقایون جسارت نشه به مخاطبین واقعا نمیشه اعتماد کرد وقدرت تصمیم گیری ندارم در صورتی که اینقدر اراده دارم 1۵ سال بدون همسربودم بازم بدون همسر زندگی کنم خیلی از خانمها شاید واقعا شرایط روحی بدی همسرشون واسشون ایجاد کرده اما همه مردها وزنها یکی نیستندمن الان حاضر بودم باشخصی ازدواج کنم که بهم محبت وعشق بدیم سایه یه مرد تو خونه نباشه اون خونه ستون نداره مرد ستون خونه هست اما داداش بزرگوارم الان زمونه ای شده نمیشه به هرکسی اعتماد کرد چون زنو مرد جفت از وظایف خودشون تفره میرن واین یه معظل شده که آدم ثلب اعتماد میشه ببخشید سرتون رو درد آوردم موفق وپایدار باشید.

  20. به عنوان یه فردی که خیلی از زندگی‌ها رو دیده و خودش هر بار میخواسته کسی رو دوست داشته باشه و طرف مقابلش رو باور کنه، سریعتر از اون چیزی که فکرش رو بکنید خیانت دیده میگم: مردااا از نزدیک شدن به یک خانم دو هدف بیشتر ندارن، ارضای شهوتشون یا پول اون شخص…
    فقط و فقط همین رو دیدم. تا حالا دیدین یک مردی محض رضای خدا بره سمت یه خانوم یا باهاش بمونه؟ ههه
    به شخصه با وجود خواستگارای پولدار و خوشتیپ، یکی رو دوست داشتم که فقط به خاطر خودش دوستش داشتم. بهم گفت که منو دوست داره، باورش کردم اما همش دروغ محض بود. وقتی مریضی سخت گرفتم، ولم داد و رفت با یه دختر دیگه. مادرم گفت اگه تو رو میخواست ولت نمی‌کرد بره… اون موقع بود که دیگه هیچوقت دوست داشتن رو باور ندارم. امیدوارم که هیچوقت تو زندگیمون به پست جونورای عوضی نخوریم

    1. من اگه با جد بزرگم هم خونه بودم به مراتب رابطه مون عاطفی تر بود اصلا روابط زن و شوهری بخوره تو سرش روابط انسانی هم بلد نبود.یه گشنه گدای بی فرهنگ و عقده ای بیشتر از ده سال از ازدواج مون میگذره ۵ سال اول که وسط خونه نعره میزد بقیه اش یا قهره یا تو اتاق جدا

      1. عندالله ،خود شما هیچ مشکل و نقصی نداری و نداشتی ؟ بعد واقعآ شما هیچ وابستگی به مادرتون ندارین ،چرا زنها فقط یه طرف قضیه رو میبینن!!!؟؟؟ والله زنم من فک کنم هم خوابیش رو هم با مامانش هماهنگ میکرد!!! مامانم گفت :نه مامانم گفت: بله مامانم گفت: پاشو مامانم گفت: بشین مامانم گفت: برو مامانم گفت: نرو مامانم گفت: خوبه مامانم گفت: بده مامانم گفت : ….

        1. بفرستش پیش دل مامانش.. مامانش هم خودشو عقل کل حساب میکرده که دخترشو اینطور وابسته تربیت کرده.برخی فکر میکنن پسر مردم رو که زیر بوته عمل اومده خریدن.بی انصافها!

  21. ازدواج در ایران اشتباه محظه . ازدواج در ایران یعنی شراکت با یه مرده بی همه چیزه سادیسمی که فقط مادره خودشو میشناسه و قبول داره و فوف العاده کمبود محبت هم داره که در اینده ی نزدیک با چندیت زنه دیگه رفاقت میکنه تا کمبود محبته سلدیسمیشو درمان کنه که بی فایده است .

    1. واقعا همینطوره
      منم سالهاست درگیر همچین ادمی هستم و هیچ راه خلاصی هم ندارم

      1. راه خلاص هست وا گذار کردن به خدا خدا گفته که ذره ای از کار هر آدم نادیده گرفته نمیشه حتی بله نه گفتنشون تو هر کاری هر جوابی بس تا امید به خدا هست نباید خودتون تنها هس کنید چه زن بد باشه چه مرد بد باشه هردوشون تو آخرت به اعمالشان میرسن مهم اون دنیای بس بخاطر این دنیای فانی هیچ وقت ناراحت نباشید فقط دلتون به خدا بسپارین

      1. واقعا من ۳ سال تو خونه شوهرم اسیرش بودم بخاطر دخترم تامل میکردم آخرشم با کتک از خونه بیرونم کرده الان داغون داغونم دلم میخواد خودمو بکشم

  22. منو شوهرم چهار ساله زندگی میکنیم.به ادعای عشق اومد جلو ۶ ماه رو مخم‌بود که عاشقانه..در حالی که من براش شرط گذاسته بودم و‌جوابم منفی بود…خلاصه گولک زد بعد ازدواج کم کم برام روشن شد شیفته مدارک و مدارکم بوده تا خودم خلاصه هر روز ازم ایراد می‌گرفت حتی از راه رفتنم….یه مدت می‌گفت بچه دار نمیشی که بچه دار شدیم و اصلا هم خوشحال نشد….حتی روز زایمان گفت خودت با خواهران برو …که با دعوا مجبورش کردم ببردم بیمارستان …. پسرم الان یک سال و‌نیمه است بی نهایت خوشگل و دوست داشتنی و…و پدرش با من بسیار بده همچنان و‌بچمم وسیله آزار و اذیت قرار داده…. از طلاق بدش نمیاد ولی میگه بچه به اون برسه…. خدا شاهده تو این چهار سال آنقدر ازم ایراد گرفته که مثل مرده متحرک شدم ..‌هر هفته هم دعوا داریم … و حرف طلاق میزنه ولی اقدامی نمیکنه..من به خاطر بچم این نفرت رو دارم تحمل میکنم…ولی هر روز نفرتش بیشتر میشه…. و دعواها شدید تر…. نمی‌دونم چی میشه….

      1. همه مردها بدنیستن همانطور که همه زنها بد نیستن بهتر قبل از ازداج به عقل توجه داشته باشین تا به دل وظاهر

        1. ازدواج من صددرصد عاقلانه بود.اشتباهه محضه .چون همسرم روانی مطلق هست .با پول و مدرک من ازدواج کرده بود نه خودم‌ . بعد از ازدواج به خاطر پایین بودن از هر لحاظ از قیافه و تیپ و خانواده و همه چی ، شروع کرد به ایرادگرفتن و تحقیر کردن و کتک و قهر و ناسزا و بی احترامی و …
          متنفرم ازش.یه ادم عقده ای کمبود محبت دار ننه پرست روانی که با شخصیت دوقطبی خودش فریبم داد .
          هر وقت تا نهایت ممکن بی احترامی میکنه کتک میزنه فحش های رکیک میده قهر میکنه تا چند ماه .
          امیدوارم دولت احمق جمهوری اسلامی به جای چپوندن حجاب و عفاف و خزعبلات تو کتابهای مدارس ،نحوه برخورد و رفتار کردن و انسانیت رو به ایرانی ها مخصوصا پسرهای احمق ایرانی یاد بدن.

    1. وای دقیقا منم‌مثل شما هستم .حتی شوهرم دست بزن هم‌روم پیدا کرده .یه دم اذیت م میکنه .یه دم فحش های ناموسی وکثیف بهم‌میزنه .نمیدونم‌چیکارکنم‌.منم به خاطر دخترم‌موندم‌.منم‌مثل شما خانومی شدم یه مرده متحرک که بی نهایت به محبت وارامش نیازداره .منم‌موندم‌چیکارکنم .اطرافیان هم راهنمایی های درست نمیدن وهرکسی نمیشه گذاشت واسه زندگی ادم تصمیم بگیره چون مردم همه به فکرخودشون هستن .ازخدا میخوام کمک همه مون کنه .نمیدونم به خدا .مثل یه کنیزشدیم واسه مردامون .خدا هم کمک مون نمیکنه .چیکارکنیم یکی بگه چیکارکنیم.همه مردا ازیه سرکرواس ان .همه شون عین هم هستن .بدم میادازشون

      1. قبل از ازدواج باید تحقیقات بیشتری می کردی پسری که تو بازار وخیابون بزرگ شده وتوجهی به خانواده خودش هم نداشته بددهن می شه

    2. نمیگم فوق العاده و محشر بودم.ولی به گفته خیلی ها زیبا بودم خواستگارم خیلی داشتم بالاخره شبیه میمون نبودم طوری بودم که خیلی ها با همون نگاه اول جذب میشدن.اما قسمتم ازدواج با متکبر و خودخواهی بود که عیب نموند روی من نگذاره دقیقا از فرق سر تا کف پا فقط چون پدرم از طلاق می‌ترسید و متنفر بود و اصرار شدیدی روی این ازدواج و این آقا داشت باهاش ازدواج کردم.حالا هم حالم ازش به هم میخوره.

      1. چقد شبیه منی سما بابام میترسه از طلاق شوهرم اینو میبینه با هر دعوا میگه زنگ میزنم بابات ببرت الهی ب حق این شبا عزیز خدا جواب شوهرم بده

    3. طلاق بگیر بنظرم یا ببرش پیش روان شناس به سرو وضعتم برس بهش اهمیت نده زیاد هرچیم دستت میاد بپز هم بخوره هم بخور

      1. ازدواج مثل هواپیمایی که در حال سقوطه..هم خودت هم چن نفر دیگه …بدبخت میشن

  23. وای این نظر هارو خوندم شاخ در آوردم من فکر میکردم همه ی مردها مثل شوهر من هستند درجه یک خدایا شکرت بعد 15سال زندگی دوتا بچه حس میکنم خوشبخت ترینم ازدواج اگه با اهلش باشه همیشه شاد هستید زندگیتون پیشرفت میکنید من قبول ندارم نباید ازدواج کنی خدایا هزاران بار شکرت

    1. مطمئن باش اگه یک مدتی شوهرت را زیر نظر بگیری متوجه میشی مارمولک و خیانت می کنه همشون خیانتکار هستن

      1. تو دیه چ مارمولکی هستی طرف میگه از زندگیش راضیه اینقدر حسودی نکن زن …چشم دیدن خوشبخت شدن یک زن دیه رو نداری سنگ ننداز تو زندگی مردم

  24. سلام من 6ماهه ازدواج کردم نامزدم وابستگی شدید ب مادرش داره یعنی شب ک مخاد بیاد خونمون ب مامانش میگه جایی ک بخاد بره مشورت از مادرش میگیره شب هاا هم با من خوبه روزاا همم خوبه ولی بعضی وقت ها غیر ممکنه سر یه مسعله دعوا نکنیم وابستگیش ب مادرش خیلی داره اذیتم میکنه چیکار کنم توروخدا کمکم کنید؟

    1. منم مشکل تو رو دارم ازدواج کردم عین سگ پشیمونم حتی مادرشو ب من ترجیح میده هر جا بخام برم باید مادرش باشه مهمون میاد باید بیاد مسافرت باید باشه هر غلطی بخاد بکنه از مادرش مشورت میگیره من آدم حساب نمیکنه از من می‌شنوی سریع جدا شود نمیتونی کنار بیایی عذاب میکشی

    2. اقام اینجوری بود. منم مث شما ناراحت بودم الان 16 سال گذشته، فردا 1402،تیر میخوان مامانشو عمل کنن نمیره 😑. دلم میسوزه براش بچه ای 40 سال براش وقت گذاشته به خاطر این که حوصله بیمارستان نداره نمیره. اونم بچه شهرستانی. براش متاسفم.
      مادر شوهرم خیئلی اذیتم کرد اما گذشت. دنیا میگذره . پسری که 20 سال با مامانش بوده و الان عقد کرده، اداب معاشرتش برای مامانش مهمه. نگرانشه بهش حق بدین
      نگران تک تک مسائل زندگیش.

  25. تمام دردای دوستان و کاملا خوندم میخام بگم خلاصه دردای همتون آخرش راهی داشت که پایان بدین.اما من چی من حتی نمیدونم شوهرم زنده ست یا اونجوری که بهم گفتن فوت کرده شب و روز مخم درگیر و خرابه دو ساله همش چشم براه یه نیم روز عزای مرگش و میگیرم نیم روز دیگه چشم براه.

  26. من چی بگم بچه بودم ب زور شوهرم دادن بعد ۱۰ سال فهمیدم شوهرم ی روز بدون خیانت نمونده خیلی وقتا متوجه میشدم ولی هر وقت اعتراض میکردم فقط کتک میخوردم ک شیرم برا چند روز قطع میشد برا بچه بعد ده سال ی روز ک دوباره مچش رو گرفتم بهم برگشت گفت ک دوست ندارم برو ب همین راحتی بخاطر بچم موندم پا رو دلم گذاشتم چون خانوادم می گفتن بمیر ولی طلاق نگیر الان بچم مشکل اعصاب و روان داره خودم ک نابود تمام شور و شوق جوونیم تبدیل شد ب نفرت از همه باور کنید زیباترین ک باشی وقتی ذات ی مرد خراب باشه خیانت میکنه ب هیچ چیز دیگه نیست فقط ی درس زندگی گرفتم خودتون و دوست داشته باشید همیشه ب اندازه لیاقت طرف بهش بها بدین نه ب اندازه مرام خودتون

    1. باصحبتهایی که از ته وجودت بود کاملا موافقم منم مثل خودت هستم بعد ۲۰سال زندگی با یه پسر ۱۵ ساله تازه فهمیدم چقدر سخته کاملا درکت میکنم عزیزم

    2. سلام دوست عزیز کاش طلاق می‌گرفتی راحت می‌شدی آخه با یه بچه عصبی میخوای چکار کنی هرروز که بزرگتر بشه بدتر میشه باید از بچت که به خاطرش تمام سختی هارو تحمل کردی بیشتر بشنوی و غصه بخوری چون تبدیل به یه جوان افسرده یا پرخاشگر که خودت عاصی میشی

  27. کسی نیست ازاقایون دفاع بکند
    کدام یک ازشماهایی که اعتراض دارید به شوهراتون محبت کردید ایاسرساعت صبحانه ونهاروشام آماده کر دید لباس‌های شوهرتون به موقع شستید اصلابه نظافت خانه توجه دارید وقتی ازسرکارمیادمنزل بااحترام برخوردمیکند وخودت آراسته کردید
    وراجی برای چی خانم های بی لیاقت که نمیدونیدزندگی کردن چیه قیافت هزاررنگ کردی برای بیرون منزلت ولی داخل منزل شبیه ننه قندون شدی به خودت ببال

    1. چقدر کوته فکری شما و بی سواد ‌ولی شخصیت و بی کلا که فکر میکنی زن کلفت و کنیز مرده نه شریک زندگیش
      بی لیاقت !!!!

    2. من همه کاری واسه شوهرم کردم همه کار حتی صبحها صبحانه آماده کردم ۱۶ سال تمام عین بچه ها براش لقمه گذاشتم براش ناهار گذاشتم ببره سرکار ،لباساش همیشه اتوکشیده وعطر زده خونه و بچه هاش همیشه ترو تمیز خودم تحصیلکرده و فهمیده و ترو تمیز اما همیشه بهم خیانت و بی احترامی میکنه.

      1. منم مثل شما بودم 9سال فقط احترام و محبت کردم هر صبح صبحانه آماده نهار و شام هم همینطور بیاد از بیرون با احترام و آراسته ولی بداخلاق و دست بزن و دائم بهم خیانت کرد منم نتونستم تحمل کنم دارم با یک بچه جدا میشم😭😭

      2. دقیقا مث من
        نمیذارم حتی ی ذره خونه نامرتب شه،خداشاهده ی مدت اونقدر روش حساس بودم ک جورابای مهمونیشو هم اتو میزدم وهمه حسرت زندگیمونو میخورن ولی نمیدونن شوهرم چ گند اخلاقیه
        حتی روز تولدمم دعوام کرده و کتکم زده،الان ی دختر ی سال و نیم دارم و ده روزه مارو گذاشته خونه بابام و حتی جواب پیام هام رو هم نمیده و حتی هزینه شیر و پوشک بچمم کف دستم نذاشت فقط ی پیام داد ک ن زنگی ن پیامی ن حرفی،هیچی ازت نبینم
        من اونقدر بیچاره ام ک بازم پیام دادم و بی محلی دیدم
        ی مرده متحرکم،همش تو جمع نگاش میکنم بینم میخواد اشاره بده و بهم گیر بده یا ن،همه کار واسش کردم ولی نمیشه ذات آدما رو عوض کرد
        حتی روم نمیشه ب خونوادمم بگم ک اینجوریه چون همین چندوقت پیش بود ک با کتک از خونه بیرونم کرد
        خدا ازشون نگذره،البته اگ خدایی باشه و صدامون رو بشنوه

    3. 😏😏😏😏😏کسی شعور داشته باشه و زنش رپ دوست داشته باشه در در حالتی باشه دوست داره این حرفارو ب یه بچه بگو زن فقط برای خونت نگرفتی ک همش باید بخوری بخابی زن توجه میخاد محبت میخاد

      1. من مدت یک سال است نامزاد شدم نامزادم بمن بسیار احترام دارد بمن میگه من عاشق پول تو نیستم من عاشق خودت هستم خانم من از خودم 5 سال بزرگتر است موقع نامزادی هرچی میگم از حرف من سرپچی نمکنه چند بار تصمیم گرفتم که جدا بشم مادرم نکزاشت جدا بشم الان محبت دانستم خیلی دوست اش دارم همیشه به من احترام احوال پرسی داره به خانوادم همچنین خدا کنه زندکی مان خوب شود

    4. همسر منم دقیقا همه اینارو بی نقص از من می‌خواد دستمم می‌کنم تو عسل باز داره ایراد میگیره آخرم میگه به زن شاغل میخواستم.ومنی که بخاطر کار همسرم و بچه ام کارمو ول کردم همش متهمم

      1. شوهر من دم دمی مجازه خسیسه کم حرفه به تریاک وابسته است مسولیت نداره سو استفاده میکنه به خواسته های من زره ای توجه نمیکنه روزی نمیشه که من به جدایی فک نکنم ولی دوتا بچه دارم که اگه بدونم سر بچه هاش مسولیت داره جدا میشم شدیدن از هم بدمون میاد انقد ازش نفرت دارم از خونه که میره بیرون تو دلم میگم بری بر نگردی به خدا مریض شدم افسرده شدم

    5. من خانمی هستم ک همه جوره خانمی کردم برا شوهرم نظافت منزل گرفته تا ساعت ۵صبح بلند شدنم ک برا اقا چایی تازه درست کردم صبحانه اماده کردم راهی کردم بره سرکار.هعیییییی از خودم ک نگم همه جوره منظم ومرتب و تمیز.ولی اقا فقط و فقط سکس رو میبینه ک اگه بهش نه بگم کتک میزنه.هیچ جوره منو زن زندگی نمیدونه چه از خود گذشتگی ها ک نکردم برای اینکه اقا اخم نکنه.ب مدل راه رفتن و غذا خوردنم گیر میده به نگاه کردنم گیر میده به مو شونه زدنم گیر میده حتی یه ضد افتاب نمیذاره بزنم حق انتخاب رنگ لباسمم ندارم یه پسر دسته گل ۷ ساله دارم نمیتونم رهاشکنم طلاق بگیرم
      ما زنان خیلی بد بختیم ک گیر مردایی میفتیم ک مجبوریم بخاطر بچه هامون از جوونی خودمون بگذریم و اقایون هم فقط زور بگن.خدا ریشه همچنین مردا رو بخوشکونه بحق پنج تن 🥺🤲

      1. اون مردیکه عوضی بی ادب شنید؟؟ جنس خودشو امثال خودشو شناخت؟؟ از دم همه مردا عوضی و کثیف و نجس هستن

    6. سلام آقای عزیز…من موافق همه این حرف ها نیستم.ومعتقدم باید حرف دوطرف و باید شنید..اما خونه من بابت تمیزی وشیکی تو خانواده همسرم نمونه نداره لباس‌های همسرم همیشه اتو کشیده ومرتب.تحصیلات وزیبایی من شهره ی فامیلشونه…وخانواده کاملا مرفه بزرگ شدم.با یه آقایی ک حتی هزینه خرید حلقه نداشت….مادر شدم ولی تنهایی از بیمارستان برگشتم…ویادم نمیاد آخرین پیام وهدیه ای که گرفته کی بوده…خودش میدونه چقد رسیدگی میکنم…اما تو حسرت ۵دقیقه پشت و همدمم بودنش موندم…

    7. سلام بخداقسم که من همه این کارهارابرای شوهرم انجام دادم ولی خیانت دیدم این نشان بی لیاقتی اونیست حتی پسرم گفت بابالیاقت نداره اینقدرها بهانده همیشه زنهامقصرنیستن کمی انصاف داشته باشیم لطفا

    8. ببین زن برادر من همه این کارا رو میکنه اما هم خودش با یکی هم داداشم

    9. بله من همه این کاره و بیشتر از این ها را انجام دادم اما مرد ها همشون بی لیاقت هستن

    10. خودت چیکار کردی برا زنت خونه خریدب ماشین خریدی طلا خریدی محبت کردی زنت رو از همه چی سیراب کردی که زنت هم انگیزه داشته باشه برای تو کار کنه غذا درست کنه
      خیلی زشت حرف زدی اگر ی مرد عاقل بودی همسرت رو به چشم‌کلفت نمیدیدی
      خانمت چقدر بزرگواره که تا الان باهات مونده

  28. سلام بنظر من مجردی خیلی بهتره واقعا ،دخترا این یه واقعیته محضه ،ازدواج هیچی جز چالش و اعصاب خوردکنی نداره خودتونو بدبخت نکنین

    1. با حرفتون موافقم بعنوان فردی که ۲۸ سال زندگی مشترک را تجربه کردم نظر میدم

    2. سلام من شوهرم مردیه که اصلااا رو نمیده خیلی کم حرفه میل جنسیش بالاست و دوست داره ازم محافظت کنه و اونقدر محبت نمیکنه کاش بدونم دوسم داره یا نه؟

      1. 😁شوهر من خیلی نحرفه یعنی تا میتونه مثل لال ها با ایما اشاره حرف میزنه صدای تی وی رو هم در حد خیلی خیلی کم که صدا نداره اصلا رو نمیده میل جنسی نداره خسیس هست اعصاب نداره حوصله مهمون و سفر و بچه و خریددددد و…نداره محافظت که دیگه نگم براتون هر وقت هر جا کم میاره یه به مشکل میخوره تو جمع مشکل شو می اندازه گردن من و خیلی واضح گفته دوستت ندارم و گفت تو خانواده من نیستی خانواده من پدر و مادر و …. ته نوه عمه و خاله و…😁خوب به درک به جهنم منم دوستش ندارم ولی طلاق نمیگیرم می مونم و میرم رو مخش چرا طلاق بگیرم راحتش کنم وقتی میشه بمونم و داغونش کنم.

    3. بهترین روزهای زندگی مجردی با دوستام بود.خیلی زود گذشت.۲۰ سالم بود عقد کردم.و از همون روز آغاز بدترین و مفلوک ترین روزهای زندگیم شد.

    4. خیلی خیلی موافقم به شرط اینکه خونه پدرتم دائم بهت امر و نهی نکنن.واقعا ازدواج هیچی تهش نیست جز بدبختی خودتو بعدم بچه هات

  29. منم برعکس تو بهار جون من اخلاقم یجوریه که همش به همسرم گیر میدم بعدشم پشیمون میشم میزنم زیر گریه اونقدر گریه کردم پیشش که دیگه براش مهم نیست اگه خودمم بکشم. وقتی میره بیرون مثلا میگم یقه لباست زیادی بازه ببند وقتی میره برا کار کردن میگم بازم معلوم نیست کجایی باکی هستی یا وقتی موهاشو شونه میزنه بخودش میرسه همش دل شوره دارم که میخاد بره پیشه کی نمیدونم چرا ولی بهش اعتماد ندارم بخودا هیچوقت ازشم خیانت ندیدم باورتون میشه وقتی تلوزیون فیلمی نشون میده زن یکم خوشکل باشه زود شبکه رو عوض میکنم نمیدونم چرا اینجوریم خیلی اذیت میشم خودمم خاهش میکنم کمکم کنید خاهش میکنم ازتون😔🙏

  30. یه جوری اینجا همه ناراضی و شاکی هستن که آدم حس میکنه جمعیت هشتاد میلیونی ایران همه به غلط کردن از ازدواج و متاهلی افتادن !! فکر کردم من فقط حس غلط کردن دارم

  31. به نظر من همونقدر که مردها مشکل دارن ما زن ها هم مشکل داریم.ما به شدت مغروریم و به خاطر حقوقی که قانون پایمال کرد تلافیش و میخوایم سر شوهرامون در بیاریم.باهاشون بدرفتاری میکنیم بی احترامی میکنیم غرورشون و میشکونیم و خیلی رفتارای دیگه.توی رابطه تواضع به خرج نمیدیم.از خود گذشتگی ما فقط خلاصه میشه تو بدبختی و زجر کشیدن.روی خوش و خنده و شادی به شوهر نشون نمیدیم.تا میرسیم بهش یا گریه زاری هست یا اخم و غرغر یا قیافه گرفتن.از لوس کردن ناز کردن شیطنت کردن سر به سر گذاشتن و وقت گذروندن با همسر چیزی نمی دونیم.ماها دوست داریم نقش قربانی رو بازی کنیم چون اینجوری همه حق و به ما میدن.فکر کنین شوهراتون پسرین که به دنیا آوردین بزرگ شده و ازدواج کرده بازم به خاطر این رفتاراش اون و مقصر میدونستین؟ما حالت تدافعی داریم نسبت به شوهر.اصلا نمیدونیم دوست داشتن یعنی چی.چطوزه که حیوانات وحشی رام شدین اما بلانسبت یه مرد یا زن نمیتونه رفتارش تغییر کنه؟اگر شما خوب باشید اگر مرد بدترین اخلاق ها رو هم که داشته باشه به شما که میرسه فرشته میشه.فقط یه روز تصمیم بگیرید باهاش درست رفتار کنین به خودتون حق ندین برای گریه و ناراحتی اونوقت ببینین چقدر اوضاع درست میشه شاید کمتر از ده درصد این مردها واقعا مشکل داشته باشن اما بقیه به خاطر رفتار همسرشونه که اینطورین.

    1. چرا فکر میکنی ی زن باعث رفتار مرد
      بلکه رفتار بد مرد و بی توجهی مرد باعث سردی زن و ادامه مشکلات میشه

      1. واقعاً بنده هم موافقم چون بعضی از آقایان مثل شوهر بنده همش طرز فکرش این بود که به زن نباید رو داد و باید به زن بی احترامی کرد و بهش پول نداد و آب چشمش زن رو بگیری خوب بعد از ۲۵ سال این رفتارهای بَد خوب طبیعی هستش که رو اخلاق همسرش تاثیر بزاره و همسرش نسبت بهش سَرد بشه

      2. سلام بله درسته من قبول دارم رفتار بد مرد وترهم به زن باعث میشه زن به مرد سرد بشه

    2. خانم اشتباه فکر میکنی، اگه زن محبت و احترام و …از شوهر ببینه هزار برابر تحویل شوهر و افراد خانواده میده

      1. منکه انقدر بی محبتی دیدم که دیگه انگیزه ندارم کوچک ترین کاری تو خونم کنم…شما مردا محبت کنید احترام بذارید بعد ببینید تاثیر داره یا نه.

    3. سلام من اصلا حرف شمارو قبول ندارم من ۱۰سال زندگی کردم احترام شوهرمو داشتم ازهمه نظر باهاش خوب بودم هیچ چیزاش پنهون نداشتم ولی درعوض اون هیچ موقع حتی جلوی غریبهااحترام منو نگه نمی‌داشت با کوچکترین مشکل جلوی همه فحشای زشت ورکیک بهم میداد من کارمند بودم اون بیکار تو خونه خرج خونه رو میدادم کرایه خونه رو میدادم یبار نشد بهش سرکوفت بزنم که بیکاری من خرجتو میدم بعداز ۱۰سال فهمیدم یه زن دیگه یه زندگی دیگه هم داره بعداز ۱۰سال فهمیدم که چقدر اون زنش در رفاه بوده واز نظر چهره من که یه زن بودم حالم ازش بهم خورد
      زمانی فهمیدم خواستم طلاقمو بگیرم مثل یه زن شروع کرد گریه کردن که من همه چیو درست میکنم بهش فرصت دادم ۶ماه داره میگذره هنوز درست نشده حتی گرفتار مواد بد هم شده

      1. چه فرصتی عزیز دلم ؟
        طلاق بگیر از توضیحاتت متوجه شدم تو یه شخصیت محکم و با وقار هستی که بدون این فرد هزاران بار موفق تر و خوشبخت تری انشاالله

    4. واقعا حرفاتون قلبم رو شکوند.واقعا این پیام از طرف یک خانم نوشته شده؟…
      تمام انرژیم رو گذاشتم اما…

    5. نه عزیزدلم اینطورنیست من خودم عاشق محبت کردنم. عاشق شیطنت کردنم. سرشار محبتم. اماشوهرم اهمیت نمیده میگه اینابچه بازیه

    6. من همش بدرقه کنم پیشواز برم از مجردی لباس قشنگامو جمع میکردم برای شوهرم بپوشم همیشه تا پاشو میزاره خونه غذاش آماده اس لباس آماده اما هیچوقت محبت و تشکر نداره همش داره ایراد میگیره تا تمیز می‌کنم کثیف میکنه

      1. این کارها رووبراش نکن ببین متوجه تغییر رفتارت میشه یا نه ؟ اگه فهمید و بهت گفت یعنی از روی غرور و تکبر بوده که بهت توجه نمی‌کرده اگه متوجه تغییر رفتارت نشد یعنی مثل شوهر من اسگل بوده .پس نه لباس خوشگل براش بپوش نه کار دیگه بکن .لباس خوسگلوهاتو برای کسانی بپوش که بهت توجه میکنن و اهمییت میدن.بگذار متوجه بشه اگه اون این کار و نکنه خیلی ها هستن که جاشو بگیرن مگه چه تحفه ای هستن که یه عمر خودتو براش هلاک کن.واسه خودت بپوش واسه خودت زندگی کن واسه خودت خوش باش محل بهش نگذار

    7. هیچوقت گریه نکن اگ دعوا کردین ..گریه نکن برو بیرون بستنی بخور فقط بگو چرا خودمو برا ی مرد ازیت کنم سکته کنم انوق برا خودش بره ی زن د یگ بگیره …هیچوقت برا ی مرد اشکتو درنیار …ارزش نداره

      1. افرین دقیقاً همین طور منم خیانت دیدم دلم شکسته حتی دوست ندارم قیافش ببینم نگاش نمیکنم اصلا

    8. ی چیزی بگم زنها دلشون خیییییلی نازکه بقدر گنجشکه ی ادامس هم خوشحالشون میکنه ..مردا واقها خیلیییی بدن …چون زن چیزی زیادی نمیخاد فقط دوسشون داشته باشی …این خیلی سخته ؟؟؟؟؟؟؟بنظرمن مردا خیلی بی معرفتن نمیتونن دل ی کنجشکو بدست بیارن

      1. باید خدا به ما زنها امکاناتی میداد که هر ۶ سال زنها زیباتر میشن و اخلاقشان بهتر میشه اینجوری هیچ مردی زنش ول نمی‌کرد میگفت سر ۶ سال دیگه یه زن جدید دارم

    9. عالی گفتی دوست عزیز منم با نظر تو موافقم بااینکه دو بار تومسیر ازدواج رفت با اولی ازدواج هم کردم خیلی خوب زندگی می‌کردیم وهمدیگر رو هم دوست داشتیم ولی با وجود اون همه دوست داشتن فقط بخاطر خانواده ها جدا شدیم وبار دوم فقط بخاطر لج اونو دربیارم ونشون بدم دیگه برام اهمیت نداره درحالی که داشت نامزد کردم وفقط ۶ماه دوام کرد وجدا شدیم والان با یه آقای ترک ازدواج کردم که هر چی ازش بگم کم گفتم خیلی خیلی خوبه همه جوره بهم احترام میزاره خیلی دوستم داره و بهم ارزش میزاره ومعنای زندگی و دوست داشتن واقعی رو با بودن اون فهمیدم و از اینکه با ازدواج کردم اصلا پشیمون نیستم ومطمئن شدم تو این دنیای آدم خوب هم هست

    10. تا به سرخود نیاد نمی فهمی پس نگو زن خوب باشه مردهم خوب میشه.اتفاقا زن بد مردخوب گیرش میاد.فراوون دیدم که می گم این حرف ها فقط یه مادر شوهر حسود می زنه که طرفدار کار پسر بدشه

  32. سلام به همگی.دلم میخواست یه تریبون داشتم که صداموکل دنیامیشنیدوفریادمیزدم دخترا ازدواج نکنین بزرگترین ظلمی که یه دخترمیتونه درحق زندگیش تواین دنیابکنه اینه که ازدواج کنه وازاون بدتراینه که بعدش بچه داربشه اخ که اگه بچه نبودچه زناییکه نجات پیدانمیکردن….مادرشدن بزرگترین اشتباه زندگی یه زنه چون راه برگشت به خوشی وخوشگذرونی وزندگی راحت بدون مردعوضی خودش رومیبنده

        1. اشتباه محض
          اگه اینجوری فک میکنید دارید واقعا اشتباه میکنید
          ازدواج خوبه البته با یک فرد خوب و لایق

          1. تالاسمی ازدواج نکنی به هیچ وجه نمیشناسیش ،،،پس ازدواج نکنی بهتره

    1. واقعا گل گفتی عزیزم ولی افسوس که که به این جوانان هر چی میکی نه می شننون نه می ببینن وبعد ار مدتی که کاراز کار گذشته تازه متوجه کیشن که ما چی کی گفتیم ای کاش من هیچ وقت ازدواج نمی کردم

      1. من ک خونواده ی بدی داشتمو بزور ازدواج کردم والان جزتحقیر همسر وقدرنشناسی چیزی نصیبم نشده

      2. مثل من😔 تموم خواسته ی من از زندگیم فقط ازدواج بود
        شغل داشتم ماشین داشتم ازادی داشتم شاد و پر انرژی بودم
        اما الان چی؟ شغلمو ازم گرفت ماشینمو فروخت و اینقد حتی ماشین خودشو دستم نمیده که رانندگی داره یادم میره آزادیمو ازم گرفت شدم یه دختر بی انرژی و عقب مونده
        تازه گیر داده که بعد یه سال ازدواج بچه دارم بشم حتما😔 توروخدا از مجردی و جوونیتون لذت ببرین بخدا ازدواج تموم زندگی نیست خیلی چیزای قشنگ تر هست که ازدواج همه شو ازتون میگیره

      3. کاش منم اصلا ازدواج نمیکردم با مرد خیانت کار رو به رو نمیشدم خیلی سخته

    2. به نظر من خیلی حرفتون اشتباهه.من خودم یه زنم ولی میگم بیشتر این خانوما مشکلشون حل میشه و شوهراشون عاشقشون میشن اگه بدونن چطور باید باهاشون رفتار کنن.زن جامعه ی امروز ما به شدت مغرور شده و خودش و بی نیاز از حمایت‌های شوهرش می دونه خوب طبیعتا این بی نیازی مرد و که تشنه ی حمایت عاطفی و جسمی همسرشه از زنش دور میکنه.

      1. یعنی باید برای نزدیک شدن مرد ،زن خودشو ناتوان جلوه بده؟ این اشتباه ترین نقطه نظر میتونه باشه …
        اتفاق مردها از زنان مستقل ،عاقل و منطقی که بتونن روی اون حساب کنن بیشتر خوششون میاد تا یک زن ناتوان و نازک نارنجی و لوس که فقط نیاز به حمایت داشته باشه

      2. دوماهه ازدواج کردم بخدازندگی برام حروم شده هی خاستم خودکشی کنم ولی نتونستم گفتم مادرشوهرموچراخوشحال کنم توروخداکمکم کنید شوهرم منواورده گذاشته خونه پدرم با خوشحال اومدیم اینجا الان میگ نمیبرمت طلاقت میدم توروخداکمکم کنید

      3. عزیزم، تو فقط زندگی خودت میبینی، پس تز الکی نده وقتی از زندگی دیگرون خبر نداری

      4. بعضی از مردها واقعا به رفتار خوب زن تغییر می کنند ولی بعضی از مردها بلا نسبت اخلاق حیوانی دارند ک زن اگه جونشو هم بهش بده بازم نمیخوادش

      5. همه ی مردها مثل هم نیستن ،بعضی ها شعور گذشت زن رو درک نمیکنن،،،به نظر من اگر همدیگر رو دوست داشتین ازدواج کنین علاقه وعشق خیلی
        مهمه،،،اگر علاقه نباشه مشکل پیش میاد

        1. همه چیز علاقه و عشق نیست تفاهم ،شعور ،احترام اینا خیلی مهم هستن عشق به تنهایی کاری از پیش نمیبره شما یه نفر رو دوست داشته باش اونم شما رو دوست داشته باش اگر به هم احترام نذارید اگر شعور یک رابطه ی دو طرفه رو نداشته باشید تهش این میشه که یکیتون میشه تو سری خور ویکیتون طلبکار

          1. آخ که چه خوب گفتی من شوهرم برام می میره ولی بداخلاق و توهین کننده هم هست اخلاق مردمهمتر از دوست داشتنشه

        2. سلام من 14 سالم بود با پسر خاله ام بدون رضایت خودم ازدواج کردم ولی شانسم آدم خوبیه الان 8 ساله ازدواج کردیم 2 دختر داریم ولی از قبل خوشگلتر جوانتر شدم چون هر سازی میزنم میگه چشم

      6. وقتی شوهر هیچ حمایتی ازش نمیکنه چی؟
        من مدال اوردن توی مسابقات ریاضی دانشحویی برام خیلی مهمه!همسرم تنها کاری ک میکنه اینه ک میگه مهم نیست مدال بیاری یا نه بیخیالش شو!!
        خب در این صورت زنا نباید مغرور شن؟

      7. والا مان از وقتی یادمه همسرم میگفت تو از درآمد خودت خرجتو بده .
        یا بهش میگم چرا اینهمه من بهت محبت میکنم . بوست میکنم . بغلت میکنم ،بهت میگم دوستت دارم
        چرا تو این کارا رو نمیکنی .؟ میگه هر وقت به اندازه پولی که من برات خرج میکنم خرج من کردی اون وقت بهت محبتی که انتظار داری رو میکنم .
        پولم خرج نمیکنه آخه متاسفانه .
        ما به شدت کم تفریح میکنیم و کم خرید میریم . انگار با خودشونم این مردا درگیرن . محبت من اگر نبود سالها پیش زندگیم از هم پاشیده بود . بهترین رفتار رو باهاش سعی میکنم داشته باشم .

      8. به نظر من هم ازدواج بدترین کاری هست که یک دختر تو زندگیش انجام میده شروع تمام طعنه ها سرکوفت ها و ایرادات و آزار روحی و جسمی

        1. آفرین عزیزم.ولی تو یه میلیون ازدواج شاید یه دونه خوب باشه.که اونم به ریسکش نمی ارزه

    3. واقعا درسته .اگه بعدازدواج مردزن رونخواد اگربچه نباشه مجبورنیست تا اخرعمریه ادم عوضی وخودخواه ومغرورروانیوتحمل کنه .بخاطربچه ها این بیشترخانمها هستن که باسیاستهای بدکشورمون فقط زنده هستن ولی زندگی نمیکنن .بعضی ادما بیشتربه مادروخواهربرادرخود اهمیت میدن وعارشون میشه بزنشون توجه کنن که میگن زن ذلیله .چندین ساله کمرم مشکلداره وشدیدا احتیاج به عمل جراحی ومراقبت داره ولی اهمیت نمیده که هیچ همیشه هم چون نمیتونم هردفعه کلی مهمونی فامیلاشو بدم بشدت ا زم شاکیه .🤔🤔😢😢مثلا ماهم زندگی میکنیم .

      1. .سلام خانمها هم بیففای میکنن مرد بدبخت کار کنه بیاره زن بدونه دلیل بیاره بده یا پول و ملاک زندگی بدونه درست پول ملا ک اما همه چیز پول نیست

    4. حقیقت همینه ولی افسوس که تو این خراب شده اگه زن باشی هف خان رستم باید بگذرونی تا دوباره مجرد شی بعدم به آدمای سمی اطرافت جواب پس بدی

    5. واقعا درسته این حرف منم هست همه میگم بزرگترین اشتباه ازدواجه.ولی ازاون بزرگتر بچه آوردن برای زن هست

    6. ولی من دلم می خواد تو بلندگو بگم پسرا ازدواج نکنید چون بعضی از دخترا بخاطر پول هست که شوهر میکنن یک نمونش هم من که بعد از یک هفته از صیغه طلاقم میگذره و دارم یک نفس راحتی از همسر سابقم می کشم نه تنها بخاطر پول بلکه بخاطر اخلاق بسیار بد و دروغ های زیادش که حتی تو دادگاه هم به من تهمت می زد و به خاطر دو بچه اصلا نتونستم باهاش با این وضع بسیار بد کنار بیام و حالا خیلی احساس آرامش دارم

      1. زن ها برای پول ازدواج نمی‌کنند ….پول قسمتی از ازدواج هست ..والا الان بیشتر پسرها دنبال دختر پولدار کارمند خونه دار بیمه دار ماشین دار هستند ..پسرها دنبال پول هستند….

    7. ولی من دلم می خواد تو بلندگو بگم پسرا ازدواج نکنید چون بعضی از دخترا بخاطر پول هست که شوهر میکنن یک نمونش هم من که بعد از یک هفته از صیغه طلاقم میگذره و دارم یک نفس راحتی از همسر سابقم می کشم نه تنها بخاطر پول بلکه بخاطر اخلاق بسیار بد و دروغ های زیادش که حتی تو دادگاه هم به من تهمت می زد و حتی به خاطر دو بچه هم اصلا نتونستم باهاش با این وضع بسیار بد کنار بیام و حالا خیلی احساس آرامش دارم

    8. ولی من دلم می خواد تو بلندگو بگم پسرا ازدواج نکنید چون بعضی از دخترا بخاطر پول هست که شوهر میکنن یک نمونش هم من که بعد از یک هفته از صیغه طلاقم میگذره و دارم یک نفس راحتی از همسر سابقم می کشم نه تنها بخاطر پول بلکه بخاطر اخلاق بسیار بد و دروغ های زیادش که حتی تو دادگاه هم به من تهمت می زد و حتی به خاطر دو بچه هم اصلا نتونستم باهاش با این وضع بسیار بد کنار بیام و حالا خیلی احساس آرامش دارم

    9. آفرین
      کاملن باهات موافقم. ازدواج اشتباهه و اشتباه تر و بدتر از اون بچه دار شدنه. چون برای همیشه دست و پایز زن رو می بنده و دیگه هیچ وقت نمی تونه اشتباهش رو جبران کنه.

    10. سلام عزیزدلم اگه ازدواج نکنه چکار کنه یک زن بعدازسن بلوغ نیاز به رابته.جنسی داره این یک حقیقت است که هیچ وقت نمیتوانیم نادیده بگیرم برای این که به راهای بدکشیده نه شود مرتکب گناه نشو ازدواج بهترین گزینه است اگرمیدانستی مادرشدن چی حس زیبای هست هرگز همچین حرفایی رو نمی زدید عزیزم

      1. سلام من ۱۰ساله اذدواج کردم مادرشدن بهترین حس دنیاس ولی پدر شدن چی؟چراشما مردهاقدر بچها وزنتون نمیدونیدچراانقدربدبا زنتون برخوردمیکنیدکه زن پشیمون بشه که مادر شده چرا اذیت آذارتون تموم نمیشه آنقدر اززندگیم دلسردم که باوجود ۲پسر۷ و۲ساله هرشب دعامیکنم خدایایامنوبکش یا شوهرمومن هیچ خیری اززندگیم ندیدم کاش عدالت خدا تاوقتی زنده ام اجرابشه وشوهری تقاص کارایی که بامن کرده توهمین دنیابده تحقیرکردنه یک زن فحش کتک یاهرچی که خیلی ازمازنهابرامون اتفاق میوفته دلیلش فقط اینکه شوهرامون ازاول دوستمون نداشتن وفقط برای ارضاشدنشون تن به ازدواج میدن ولی مازنها برای مادرشدن خوشبخت شدن لذت بردن اززندگی وآخرینش شهوتمون باشه ازدواج میکنیم مالایق خوشبختی هستیم ولی کسی قدرمونونمیدونه مجبوریم بسوزیم وبسازیم کسی اگه توانشوداره جدابشه خودشونجات بده اونهایی که مثل من هستن ونمیتونن به امیدخوشبختی بچهامون منشینیم

    11. شما اگه عرضه یک انتخاب درست وزندگی خوب رو نداری چرا از بی عرضه گی خودت بقیه رو نصیحت میکنی …
      میتونین عاقلانه ازدواج کنن وعاشقانه زندگی کنن و با عشق بچه بیارن و بزرگ کنن …
      فقط باید توی زندگی عقل و شعور داشت خانما دست از حسادت های بی جا بردارن مردشونو مثل یا پادشاه ببینن اونوقت ببینن چطور اون مرد محبت میکنه…

  33. ای کاش بجای اینکه فقط از شواهد و علت‌ها بنویسید، در مورد معلول‌ها و اینکه چه دلایلی باعث میشه مردها این نوع رفتارها رو داشته باشن هم میگفتید.
    این نوع تحلیل اصلا درست نیست
    مطمئن باشید خیلی از این دلایلی که گفتید و مردها از خودشون نشون میدن، دلیلش رفتارهای خانم‌ها هست

    1. جدی در عوض میرید به خانم تون خیانت میکنید واقعاً که باورم نمیشه

      1. سلام.من یک خانم هستم متولد ۱۳۷۷ سه تا بچه دارم شوهرم همش باهام دعوا میکنه و کتک و فحش.همیشه درحال سفره میگه برا کاره تا4ماه میره وقتی میاد خونه دعوا و کتک۱۰ساله ازدواج کردم بخدا نه برامن ونه برابچه ها نه لباسی نه خرجی هیچی نمیده منوهم میگه حق نداری ازخونه بری بیرون حتی تا مغازه برم خبر دار میشه برام جاسوس گذاشته رسمن زندانی هستم.همش می‌ره براکار یک ریال خرجی نمیده فقط کارت یارانه است خرج ما قبلاً که نفره ۴۵هزاربود یارانه با همون سرمیکردم الان چنوقته بیشتر شده شوهرم زیاد اینجا نمی‌مونه ۲۰روزی میاد ومیره.من شناسنامه هم ندارم فقط شوهرم و بچه هام دارن اگه جدا شم از بچه هام جدا میشم و نمی‌دونم چکار کنم.تورو خدا بهم کمک کنید چیکار کنم راهنمایی کنید ممنون میشم

        1. مطمینی یرای کار میره و دلیل دیگری مثل…. نداره؟؟؟
          عزیزم به خودت ظلم نکن تو حق زندگی داری بچه هاش بهش بده خودتو نجات بده مگه ادم چند بار میاد به این دنیا و زندگی میکنه.. مطمین باش روزی افسرده میشی و به خودت میای که دیگه نه دل و دماغ زندگی رو داری نه عمرش
          اینجا مجازیه و کسی نمیتونه اونجور که باید راهنماییت کنه
          حتماااا برو پیش مشاور

        2. سلام خوبی عزیزم منم مشکل توروها دارم شوهرم یه زن دیگه داره منم موندم چیکار کنم منم گرگیجم

        3. چرا شناسنامه نداری؟؟
          بعدشم بچه ها رو بزار پیشش و برو
          هیچ غلطی نمیتونه بکنه

          1. بزرگ ترین اشتباه ما زنها اینه که زود عاشق میشیم دل میبندیم اگه بزاریم عاشقمون بشن هیچ وقت شکست نمیخوریم اونایی که مردهای عاشق دارن حالشون بهتر از اونایی هستن که عاشق یک مرد شدن

        4. بزار بچه ها پیشش بمونن بزرگ میشن پیشت برمیگردن بزار کمرش بشکنه راحتی رو دو دستی تقدیمش نکن

      2. فقط می تونم بگم ازدواج نکنید و زندگی ایده آل و راحت خودتون رو ادامه بدید من که اصلا راضی نیستم از شوهرم .خیلی اذیتم می کنه .

    2. چه حق به جانب باید بگم آقای محترم هیچ زنی بی دلیل از هیچ مردی گله گذاری نمیکنه؟ مگر اینکه عکسش ثابت بشه در ظمن زنان هیچ وقت دوست ندارن خانه وزندگیشونو ترک کنن مگر مجبور باشند .ش
      ماهم هیچ از خودت پرسیدی چکار میکنم که درقبال نتیجه بد میبینم کمی هم کلافه خود را قاضی کنین . زنان به توجه نیاز دارن این مردا نمیفهمن اینو

    3. یک توصیه برای تمام انسان‌ها خوب اگر کسی بفهمه که تو به اون نیازمندی و گره کارت به دست اون باز میشه یا اصلان فکر کنه که کسیو نداری اینو باور داشته باش که سو؛ استفاده می کند حالا به هر نحوی که از دستش بر بیاد . فقط باید مواظب باشیم که سوتی ندیم وسلام وخودمون گلیم خودمونو باید از آب بکشیم منتظر هیچ کس نباشیم این نتیجه ی یک عمرزندگیه بر باد رفته وای بحال روزی که بفهمند بی پشت وپناهی بخدا بر بادتت می دهند ما روکه بر باد فنا دادند ورفت

  34. سلام منم افتادم توی خانواده که همه تو فکر طلاقن اصلا اهل زندگی نیستن مشکل دارن با کتک تهدید می‌خوان کسی رو تابع خودشون کنن مردسالاری اذیت میکنن سه تا خانواده رو بیمارن من یه آدم ابرودارم از زمان عقد زجر میکشم سه ماه قهر میکرد شوهرم الان 7ماه قهر کرده رفته دادخواست طلاق داده اصلا از یه معتادم بدتر هیچ محبت ندیدم همش جور به مرد رو می‌کشیدم تو محبت کردن بهش بیمارن خدا ازش نگذره که منو بدبخت کرد از بس سربه جونم کرد داروی اعصابم زیاد شد ابرودار بودم نمی‌خواستم جدا شم خدابگم این خانواده رو نابود کنه همه همه تو فکر طلاقن و اذیت میکنن

    1. ممن همسرم یه مدتی هست اصلا ابراز علاقه نمیکنه ،حتی بوس هم نمیکنه منو وچندوقت هست تمایل جنسی نداره ووقتی ازش میپرسم میگه بخاطر غظلت خون هست ک نعوظ نمیشه ولی اصلا نمیره ک این مشکل رو حل کنه اصلا تلاشی براش نمیکنه نمیدونم چکارکنم بچه هم ندارم

      1. اینو برای همه مخاطبا میگم شما قبل از همسر بودن یا مادر بودن، انسانی… به داد خودتون برسید قبل از اینکه افسردگی بگیرید چون جز خودتون کسی بفکرتون نیست و هر ادمی مشکلات و گرفتاری خودشو داره.. هر مشکلی راه و چاره ای داره
        مشاوره خوب پیدا کنید و چاره جویی کنید
        .. شما محکوم به تحمل کردن نیستید

      2. من دوماهه ازدواج کردم ب شوهرم گفتم پسرداییم فوت کرده پاشوبریم عزاداری باهم اومدیم رفتیم عزاداری خواهرم توبیمارستان بستری بودرفتم براش همراه بمونم یه شب موندم پیشش توبیمارستان بعدش روزبعداومدم خونه پدرم یه شبم ا ونجاموندم صبح ساعت7زنگ زده ب من میگ پاشوآماده کن خودت میام دنبالت گفتم هنوززوده آخه بامن لج کرددعواکردالان میگ بمون خونه پدرت دوهفتس اینجام نمیاددنبالم پدرشوهرمم میگ نمیخام بیای خونه طلاقت میدیم توروخداکمکم کنیدچیکارکنم من شوهرم خیلی دوستدارم

  35. سلام این یه سال میشه که باهمیم شوهرم اولش خوب بود باهام ولی رفتم شهرستان یه ماه اونجا موندم خونه مامانم اینا ولی وقتی برگشتم شوهرم مثل قبل نیس ازم دوری میکنه همش باهام دعوا میکنه نمیدونم باید چیکار کنم که مثل قبل بشه

      1. شوهری که با یه ماه ول کردن خیانت کنه بره به درک بهتره
        چه حرفیه میزنی

      2. واقعا برای یکماه خیانت کرده؟نه گلم مردای ایرانی قانون پشتشونه آزادن پرروهن با دوس دختراشون واردزندگیت میشن

  36. سلام من دختری ۱۲ ساله کلاس هفتم هستم
    بار ها فهمیدم که پدرم با زن های دیگه ای نه فقط یکی رابطه داره و مادرم میدونه البته با کار هایی که پدرم میکنه فقط تونسته حدس بزنه ولی من واقعا توی گوشی پدرم دیدم که با زن های دیگه چت های خیلی زشتی میزنه مثلا زنه پیام داده آدم زیاد واسه دوست داشتنم دارم ولی دوست دارم توسط تو دوست داشته بشم و کلی قلب
    من عاشق مادرم هستم بی نهایت من نمیتونم مادرم رو ول کنه ولی مادرم خواسته چند بار بگه زندگیت بدون من بهتره و.. میدونید حتی بهم گفته که پدرم تهدید کرده مادرم رو و گفته دیگه نمیزاره رنگ منو ببینه
    نمیدونم چی کار بکنم مساعل زیاد توی ذهنم میچرخه چند روز دیگه هم مسابقه المپیاد علوم و ریاضی دارم که نمیتونم با ذهن مشغولم درس بخونم دیگه زندگی برام شادی نمیاره آدم شاد سابق نیستم
    خواهش میکنم توروخدا کمکم کنید محتاج کمک شما هستم

    1. درستو بخون عزیزم اشتباه نکن تو مشکلات خانوادت عرق بشی خودتو بدبخت کردی فقط بچسب ب درسهات وگرنه تو هم با مادرت زندگیتو باختی

    2. شما فقط و فقط به درس و موفقیت خودت فکر کن .
      وقتی بتونی موفق و مستقل باشی این شمایی که میتونی بعدها مادرت رو نجات بدی
      بخاطر مادرت سعی کن درس بخونی

    3. کار ب کارشون نداشته باش خودشون از پس مشکلاتشون بر میان خودتو دخیل نکن که بهت ربطی نداره و کلا مادرت هم اشتباه کرده که با تو. اجب مشکلات خودتشو همسرش باهات جرف میزنه تو باید الان به فکر رویاهات و زندگیت باشی خطا نکن

  37. نیازی به این مقاله بلند بالا نیست، همه چیز رو میشه از تو چشمای آدما خوند. فقط دو کلام: دوستم نداشت. اصلاً یه وعضی

  38. من چه بگم. ۱۳ساله با همسری میسازم که محتاده، نامزد دار بودیم. شبا همش دیر میومد پیشم. هرچه مادرم گفتاین اهل مواد مخدر هس، همش تو روش وایسدم جوابش دادو. که اهل چی نیس،حرست این که بهم بگه دوست دارم. و خودش بیاد پیشم بخوابه تو دام مونده. دوتا بچه دارم. همش به بچه هام میگم. دعا کنید زندگیتون مثل من نشه، باورتون نمیشه وقتی خوابه با صلوات صداش میزنم.ولی بازم بهش بدی نمیکنم. خیلی براش دلسوزی میکنم. همین دلسوزی کار دستم داده، هرچه هم میخوامکه ایطو نباشم طاقت نمیارم

  39. سللم وقتتون بخیر من نزدیک ۶ساله ازدواج کردم بیشتراز ۲سه بارهم باهمسرم رابطه نداشتم یعنی وقتی ازهمسرم میخام هرسری بهانه های الکی اورده خودشو به هرچیزی مشغول میکنه جز اینکه یه رابطه باهم داشته باشیم اصلا توجهی به نیازهام نمیکنه هرچقد باهاش حرف میزنم دلیل میخام ازش بهم بگه نمیگه گفتم بیا بریم پیش مشاوره نمیاد با کسی هم راجب این قضیه نمیتونم حرف بزنم مثل بغض مونده تو گلوم همش گریه میکنم غصه میخورم حاضره فیلم پورن نگا کنه خودارضایی کنه ولی با من رابطه نداشته باشه از این موضوع انقد رنج میکشم و عذاب تروخدا بهم بگید چیکار کنم انگار مثل یه خواهر برادریم باهم هم خونه ایم باهم

    1. سلام دعا بگیر چون برای من هم همین طوری بود زندگیم دقیقا مثله شما بود ولی خوب شد

    2. سلام روز بخیر من سه ساله عقد کردم همسرم خیلی فرق داره با این حرف ها زیاد حساسه اما از درون مثل بچه ای هست گاهی وقتا باهاش قهر میکنم با اینکه مرده گریه می‌کنه 😇 خیلی خوب مهربونه من کامل میشناسمش درسته قهر آشتی دعوا بحث هست حتی کتک اما نباید اینقدر تو عمق اینا ها برین باید گذشت کنید اما به عنوان یک زن توصیه میکنم خیانت نبخشید من به خاطر یه پیام با شوهرم بحث کردم و گفتم برای همیشه ولت میکنم اونم کلی التماس کرد که نرم ولی ترکش نکردم چون همیشه پشتشم مردها بدشون میاد زیاد بهشون گیر بدیم اونها به محبت نیاز دارن حتی یه عزیزم باعث میشه تغییر کنه همسرم وقتش با گوشی می گذرونه. اما در عین حال نسبت به من بی توجه نیست گاهی بازی می‌کنه و در این حال گوشی خودشو بهم میده بازی کنم یا فیلم
      نمی تونیم بگیم مرد مقصره
      یا زن مقصره
      گاهی اوقات دو طرف مقصرن با حرف های خودشون از هم دور میکنن گاهی باید گذشت باید فراموش کرد خیلی از رفتار های بد تا زندگی بهتری داشت شاید من تجربه ای ندارم، اما زن ها هم از بی اعتمادی نسبت به شوهرشون بدشون میاد میتونم بگم بدترین چیز دنیاست اما آقا کلا شکاکه‌ باید خانم کاری کنه شکش بر طرف بشه وگرنه این کار باعث نفرت و خیانت مرد میشه

    3. سلام عزیزم از نظر من باید آنقدر ب خودت برسی که خودش ازت بخاد شاید چیزی ازت دیده که حاظر نیست باهات رابطه داشته باشه خودتو براش آراسته کن ولی حتی بهت توجهی نکرد ب روش نیار که بخاطر او این کار رو کردی تا خودش بهت بگه من رابطه میخام

      1. فقط زن باید خودشو آراسته کنه ؟ مرد نباید به بهداشتش اهمیت بده که زن رغبت کنه بره پیشش بشینه دستشو بندازه گردنش محبت کنه ؟

    4. عزیزم شما وزن تو چقدر هست سوال دوم وقتی رابطه میخوای ارایش داری سوم زنی که رابطه میخواد باید باشوهرش دل بری کن جواب بده تا راه کار بدی

      1. لعنت به هر چه مرد خیانتکار از جمله شوهرمن که پسر خالمم هست الهی که مرگش ببینم

  40. من چند سال تو زندگی سختی کشیدم و همه چیز مثل خونه و ماشین و.. براش با صرفه‌جویی تهیه کردم ولی حالا به حدی ازم متنفر شده که میخواد جلوی فامیل آبروم رو ببره تنها راهی که دارم نفرین کردنش که متاسفانه دیر گیرا میشه شوهر من از برادرش یاد گرفت که خیلی راحت زنش رو بعد از 25سال زندگی بدون حق وحقوق با دو دختر بزرگ طلاق داد از خدا میخواهم هم شوهرم وهم برادرش تاوان این ظلمشون رو بدن

  41. سلام من یک سال نیم ازدواج کردم شوهرم خیلی دوست دارم ولی شوهرم همیشه دنبال بهونه میگرده واسه قهر ناراحتی خدا شاهد از وقتی ازدواج کردم حتی به یک نفر نگاه نکردم چون عاشق شوهرم هستم ولی مهمونی که رفتیم گفت تو چشت به یه مرده دوخته بودی با نگاهت به من خیانت کردی من این کار نکردم الان خیلی حالم بده هرچی بهش میگم باور نداره بدترین حرفایی که یه مرد میتونه به زنش بزنه بهم گفته نمیدونم چیکار کنم

    1. سلام بهار جون وقتی که داره دنبال بهانه یا دعوا میکنه شما سکوت کن و کنارش بشین سعی کن ارومش کنی اونوقت کم کم مثل یخ اب میشه درباره نگاه کردن هم بگو عزیزم باشه ولی این عادلانه نیست که بهم شک میکنی بعد هم بغلش کن.

      1. سلام آره منیژه جان راست میگی من هم یک سال هست که با شوهرم ازدواج کردم ولی کیان حرفم رو گوش نمیده بهش میگم برو ناهارتو بخور دعوام میکنه چکار کنم 😭

  42. سلام من یک ماهه نامزد کردم و سنی هم ندارم و 18سالمه از اونجایی که در کودکی پدرم فوت شدن و مادرم هم شاغل بودن هیچ محبتی دریافت نکردم .
    شدیدن احساس کمبود محبت داشتم تا ماه پیش که محبت های همسرم رو نسبت به خودم دیدم و
    نمیدونم اسمش رو گول خوردن بزارم یا چی اما بدون رضایت(کاملا بدون رضایت) با من رابطه جن.سی برقرار کرد و حتی خودشم متوجه شد که من چقدر ناراحت شدم . وقتی باهاش صحبت کردم گفت که من به نظرش خیلی خوب اومدم و نتوانسته خودشو کنترل کنه و گفت که دیگه تکرارش نمیکنه .بعد از اونم خیلی مهربون تر از قبل شد ولی من حس میکنم این رفتارش دروغه چون دوباره تکرارش کرد 🤦این بار هم بدون رضایت من بود و من واقعا اذییت شدم ….به نظر شما اگه منو دوست داشته باشه کاری که خلاف میل من هست رو انجام میده؟

    1. سلام در دوران نامزدی بهتر است رابطه بر قرار نشه بعد عروسی اگر دوست داره باید بدونه راضی هستی یا ن

    2. بله . بعضی از مردها هستن ک نمیتونن خودشونو کنترل کنن چون قوای جنسیه بالایی دارن . اما چون بعد از رابطه محبت بیشتر شده یعنی حسش دروغ نیس اگر برات ارزش قائل نبود بعد رابطه مثل اشغال باهات رفتار میکرد

      1. شوهرمنم تو نامزدی همینطور بود ولی از بعد ازدواجمون اصلا دیگه رابطه نمیخواد انگار تا سند نزده بود بهتر بود😕

    3. سلام خانم باید رابطه برقرار نمی کردی ّوقتی مرد هوس میکنه نمی تواند جلو خودش بگیره فقط حامله نشی لذت ببرید

    4. سلام شما نباید تا زمانیکه عقد هستید رابطه جنسی برقرار کنید چون دوران عقد شناخت بیشتر طرفین هستش و میتونید همسرتون را بشناسید شما میگید دفعه اول گفته نتونستم دفعه دومی نباید تکرار میشد چون کسی که به تعهد خودش پایبند نیست و اشتباه خود را تکرار میکنه قابل اعتماد نیست شاید از رابطه شما که به راحتی در اختیارش قرار میگیری تو ذهنش بد تصور کنه و اینکه بابت محبت ندیدن از والدین بهش نگید که فکر کنه تشنه محبت هستید و سوء استفاده کنه

    5. همسر من بعد ۱۰ سال زندگی هنوز همینجوری….بعضی مردها اونقدر میل جنسی شون زیاده که نمیتونن خودشون رو کنترل کنن این اصلا چیز عجیبی نیست..
      ولی با این کارای همسرم من توی عقد حامله شدم ….ولی در کل نشونه میل جنسی خیلی بالا که باید تا آخر بتونی پاسخگو باشی

  43. سللم چه جالب من تمام این چند نکته که نشان دهنده ی علاقه نداشتن مرد هست رو در همسرم میبینم .بعد از ۲۴ سال زندگی مشترک و بودن در کنار سختیها و سرو سامان دادن ۵ تا خواهر و برادر شوهر توقعی که داشتم این بود که لااقل به این مرحله از بیتفاوتی و بی رحمی نرسه .اما افسوس که چنان زندگی من از محبت و عشق عاری شده که دیگه نه تنها من هم هیچ علاقه ای به همسرم ندارم
    بلکه به درجه تنفر هم رسیدم .
    الان فقط به امید داشتن دو فرزندم به زندگی م ادامه میدم.
    ولی کاش بیتفاوت بودم و کمی شاد

    1. سلام دوست مجازی
      متاسفانه من هم شرایطم کاملا مثل شما هست همسرم رو از شرایط بسیارمنفی به شرایط معمولی و یکم بهتر از معمولی این جامعه به کمک خدا رسوندم اما ….
      منم فقط برای بچهام زندگی میکنم

      1. سلام عزیزم بعضی مردا جنبه ندارن تا وضعیت مالشون یه کم خوب میشه ادعا شون میشه خودشونو گم میکنن

        1. راستش من مرد هستم ولی این نشانه ها را در زن اولم دیدم. و الان زن دوم من خودش را لوس میکنه و همش قهر و از این مرد و از اون مرد جرف میزنه. به قول فرزندانم “بابا تو زیادی مهربونی و آدم‌ها عادت ندارند و مرو میشن”. در ضمن فقط از مردها میگید البته تو ایران. یک جوری تو ایران حرف زده میشه که انکاری مردها ابلیس و زنها حضرت مریم هستند. بهتر میست از این من من در بیاییم و ایرادهای خود را بپذیریم؟ چرا تو ایران کسی جرات نداره راجب زنها بد بگه؟ چرا مخفی کاری زیاده بین خانمها؟ من که ۵۰ ساله میشنوم میگنکمرد مرد و وقتی صحبت زن میشه هیس هیس.

      2. سلام دوست عزیز دقیقا من هم شرایط شما رو دارم ؛ خودم هم فوق‌العاده احساساتی هستم واقعا نمیتونم تحمل کنم وضعیت رو حتی بعضی وقتا احساس میکنم دوتا بچه‌هام هم قدرم رو نمیدونم و منم دیگه دوستشون ندارم حتی انگار اون مامان مهربون قبلی مرده تبدیل به یه مامان بی روح و خسته شدم مثل یه ماشین فقط کاراشون رو میکنم و بیشتر وقتا دوست دارم بخوابم اصلا دوست دارم بمیرم ولی باز دلم برا بچه‌ها میسوزه یا حتی برا شوهرم اگه مریض بشه یا جاییش درد کنه دوست ندارم تنهاش بذارم دوست دارم کنارش باشم ولی اون انگار نه انگار که من وجود دارم اصلا خودم هم دیگه خودم رو نمیبینم 😭

        1. بزرگ ترین اشتباه ما زنها اینه که زود عاشق میشیم دل میبندیم اگه بزاریم عاشقمون بشن هیچ وقت شکست نمیخوریم اونایی که مردهای عاشق دارن حالشون بهتر از اونایی هستن که عاشق یک مرد شدن

      3. یازده ساله ازدواج کردم دو تا پسر دارم سر کار میرم چون شوهرم با حقوق کمش نمیتونه خواسته های منو بچه هام برآورده کنه صبح میرم شب میام
        شوهرم هر روز ازم بیشتر فاصله می‌گیره از منو بچه ها بدش میاد مدام دعوا می‌کنه باهامون.اگرهم سر کار نرم بدترمیشه هر دو هفته ای یکبار. باهام می‌خوابه کلا طلبکاره ازم مدام با حرفاش آزارم میده بهم محبت نمیکنه هی سرزنش می‌کنه نمیتونم طلاق بگیرم بخاطر بچه هام چیکار کنم کمکم کنید

  44. یه روزی عاشقانه عاشق شوهرم بودم اسمش توگوشیم زندگیم سیوکردع بودم
    ۸سال متوجه شدم بهم خیانت میکنه و با زنی ک ۱۵ سال ازمن بزرگتره و هرچی میگم چراخیانت میکنی میگ تو روانی هستی توهم میزنی براش اثبات کردم قسم خورد دیگ نامردی نمیکنه ولی همچنان ادامه میده با چند نفر منم بخاطره دوتابچه هام دارم با بغض زندگی میکنم و اسمشو شکنجه گر سیوکردم توگوشیم
    و دیگ غروروقلبو اشک چشمم نایی برای اعتراض ندارن ایکاش خیانت و نامردی از مد بیافته

    1. واقعا
      من درد شما را میفهمم
      خیلی دردناکه
      خیانت تو جهنم دنیا زندگی کردنه

      1. من اسمه شوهرمو آقا بالا سر سیو کردم و شماره دیگه اش رو شوهر
        البته میترسم جاکش سیو کنمش . مامانشم چقدر بهشافتخار میکنه

    2. واقعا
      من درد شما را میفهمم
      خیلی دردناکه
      خیانت تو جهنم دنیا زندگی کردنه

    3. چرا همه میگن به خاطر بچه هامون داریم زندگی میکنیم.. بابا ول کنید برید بچه هاتونم با خودتون ببرید والا این زندگی موندن نداره

      1. خیلی ها بی کسو کارن پس اندازی ندارن درامدی ندارن پشتوانه ای ندارن مجبوورن

        1. کاملا موافقم اگر پشتوانه ی مالی داشتیم میرفتیم و پشت سرمونو نگاه نمیکردیم واقعا خیلی خسته شدم

          1. منم به خاطر بچه هام زندگی میکنم منم خیلی خسته ام

          2. بس من چی بگم پنج ساله خرجه شوهرمومیدم بهم دست نمیزنه ازم فاصله میگیره خیانت می‌کنه همه جوره حمایتش کردم ولی اون بهم خیانت کرد حتی بهم میگه برو نمیخا مت

        1. منم بخاطر بچه هام موندم تو۱۵سال حتی یه روزم ساکت نمونده فک کنم‌تواین پانزده سال صدهزارخیانت دیدم اما افسوس وصدافسوس

          1. سلام منم 24 سالمه متاسفانه 2تا بچه دارم من شوهرم میمردیم براهم یعنی من خیلی بعد یه مدت باارفتاراش سرد شدم ازش به حرف مادرش وخواهرش گوش میده.. محبت نمیکنه بهم اصلا اصلا حرف نمیزنیم باهم حرفم میزنیم دعوا میشه وقتی نیاز داره میاد پیشم. بعدش منم دیگه دوسش ندارم. بعد 8سال باعث شد منم خیانت کنم اونم در حد حرف زدن و دس دادن که تا عمر دارم بسوزم

      2. بچه بهانست بیشتر ترس ازجدایی وتنهایی دارن امانمیخان خودشون باورکنن

    4. منم موقع حاملگی گوشیشو که همش پنهون میکرد موقع خواب برداشتم متوجه شدم در نبود من میخواسته زن بیاره خونه بچم هفت ماهش بود تو شکمم کل رو گریه میکردم غذا نمی خوردم آخرش بچم شد مارس و ۲ کیلو. خدا لعنت کنه همسرم و ازش نمی گذرم

    5. من تجربه دیدم خودم بهم خیانت کرد ۸ساله باهاش بودم با ی زن ک بچه دار شوهر دار خیانت کردبهم اگ زن پیدامیگردم ازش شکایت میکردم توهم از زن شکایت کن زجرم بدی داره زن

  45. همسرم منم همینجوریه،یه مدتم کاملاسرد شده بود و قبول نمیکردک با مشاورصحبت کنه یا رابطشو درست کنه،وحشتناک وابسته ب مادرشه اونقدی ک حتی رابط خصوصیمونم ب خونوادش میگه،منم از بی حوصلگی واردگروهای تلگرامی شدم بعد با یه آقایی اشناشدم ولی شوهرم فهمیدالان دوسالی ازاین قضیه میگذره،خو دوس نداشت طلاقم بده الانم اگ خونوادش بزارن خیلی خوش اخلاق میشه

  46. سلام حتما دوست دخترداره رابطش با اونها انجام میده ب شما ک میرسه دیگ حسی نداره

  47. سلام راه حل تمام مشکلات .خود ما زن ها هستیم .وقتی ما زن ها طوری می گردیم که طرف چیزش بجنبه.یا وقتی من زن ،راه رو باز بذارم که طرف راحت چت کنه یا زنگ بزنه یا بدتر رابطه برقرار کنه در واقع دارم به هم نوع خودم خیانت می کنم و ارزش زن را بارها بارها برای مردها کمتر نشون می دم .هیچ دولت و هیچ خدایی نمی تونه این مشکلات رو حل کنه .هر چقدر که دنیا مدرن تر می شود دیگه زندگی نمیشه کرد و تنهایی باید زندگی کرد.همانطور که با لوله کشی آب و سد وووو الان به جایی رسیدیم که کمبود آب داریم چرا چون درست مصرف نکردیم و برای درست مصرف کردن هم قوانینی باید میگذاشتن مثل بهای زیاد ،یا جریمه ی زیاد یا قطع آب لوله کشی.کاش تا بیشتر از این زندگی ها نابود نشدن برای فضای مجازی و روابط تلفنی هم چاره ای بیندیشن جریمه و حتی ممنوعیت استفاده از نت و تلفن .

    1. بس من چی بگم پنج ساله خرجه شوهرمومیدم بهم دست نمیزنه ازم فاصله میگیره خیانت می‌کنه همه جوره حمایتش کردم ولی اون بهم خیانت کرد حتی بهم میگه برو نمیخا مت

  48. سلام مرد ها عاشق اینن زنشون بهشون توجه کنه و تاییدشون کنن و مخصوصا تو جمع بگی من به شوهرم افتخار میکنم تو سایه سر مایی آقایی
    بابا زن ها هیچ اهمیتی به مرد ها نمیدن اون ها هم منحرف میشن بابا خانواده ها باید بگن به دختراشون که برای مردشون غرور نداشته باشن تو خیابون باید مغرورباشن و تو خونه فداکار
    مرد ها عاشق اینن زنشون ازشون تعریف کنه و احترام بزاره بعد ببینید فرداش چی میشه رگشو برات میده خودم یه مردم ولی زنم این کار ها رو برام نمیکنه خیلی حالم بده

    1. منک همه این کارارو انجام میدم پس چرا همسرم بهم بی محلی میکنه هنوز نامزدیم از الان باهام سرده ن زنگی ن پیامی اصلا ب من توجه نمیکنه

      1. اگ تو نامزدی سرده باهاش ازدواج نکن… راه من رو نرو… که آحرش طلاقه…. و افسردگی

      2. بخدا خیلی دلم شکستس هرکاری تونستم براشوهرم کردم اما اون یه حوس باز بود هیچ خوبیه منو ندید تویک سال عقد باهام خوب بود اما همین که عروسی مون و گرفتیم عوض شد بهم خیانت کرد عروس ده روزه بودم که اونقد منو کتک زد که خون ریزی داخلی کردم خلاصه سه ماه باهر بدبختی بود باهاش زندگی کردم بعدش یه شب مست با زنی که 15سال ازخودش بزرگتربود اومد گفت میخوام طلاقت بدم به پاش افتادم دستشو بوسیدم التماسش کردم که طلاقم نده چون نمیخواستم تو فامیل بگن تازه عروس مطلقه هستش هیچی دیگه طلاقم داد الانم حالم خیلی بده یبارم از دست اون زنه و شوهرم خودکشی کردم فقط ازخدامیخوام اون زن وشوهرم تقاص شو پس بدن

        1. چه کاری بود عزت غرور خودتو بخاطر حرف مردم گذاشتی زیر پا وقتی بهت وفادار نبود خودت ترکش میکردی نه اینکه التماس گدایی محبت کنی والا ما ایرانی ها به جا اینکه اول ببینیم چی به نفع خودمون هست به فکر نفع مردم حرف مردم‌هستیم والا

          1. هیچ مردی ارزش این رو نداره که التماس کنی وغرورت رو بشکنی یا خود کشی کنی

        2. سلام منم خیانت دیدم نه راه پس دارم نه راه پیش دخترم پای بندم کرده که بیگناهه نمیدونم چکار کنم .‌ خیلی خسته ام و بلا تکلیف

        3. عزیزم ناراحت نباش خودتو نباز اون لیاقت ترو نداشته انشالاه یدونه مرد خوب و انسان جلو راهت قرار میگیره

        4. عزیزم سلام من یه مرد هستم چرا زندگیتو خراب کنی برای کسی که لیاقت نداره این رو بدان بهترینها هستن که باتو بخوان زندگی بکنندتو زندگی کن بازندگی تو مادرش گاییده میشه شوهری پیداکن دلسوز باشه

        5. امیدوارم دلت اروم بشه، چه آدم های عوضی ای پیدا میشن، همه تا وقتی که همخ‌چیت خوبه دوست دارن، ولی مردا خودشون بعضی اوقات بد رفتار میکنن و وقتی ما زن ها واکنش نشون میدیم، میشیم آدم بده داستان

      3. اشتباه منو نکن.گفتم بعد ازدواج خوب میشه الان بچه دارم و دارم دیوونه میشم خوب که نشد بدترم شد

        1. اره واقعا تو رو خدا اشتباه نکنید اگه تو زندگیتون مشکل دارید نزارید یه بچه بی گناه بهش اضافه بشه

      4. سلام اگه نامزدی ولشکن بره همچین مردی بدرد نمیخوره من ۷ساله ازدواج کردم ولی شوهرم خیلی بهم خیانت میکنه ولی بچه دارم نمیتونم جدا شم بعد ازدواج متما باش کوتکم میزنه هچین مردی نمیتونه کسی رو خوشبخت کنه

      5. اگه بخوای ادامه بدی خیلی برات سخت میشه آخرش میشه افسردگی و هرروز صبح میخوای با اشک چشم از خواب بیدار بشی ولی اگه دوستش داری خوب یه مساله دیگس که اونم عقلانی نیست

    2. گوه خوردن بلا نسبت شما کثیف ترین وبی ناموس ترین موجودات زمین بعضی نمک به حروم مرد آن هستن

        1. من وشوهرم همديگه روخيلي دوست داشتيم به خواست قلبي هردوتامون باهم ازدواج كرديم.ولي فقط تا يك سال اول باهام خوب بود.حتي كاربه جايي كشيد كه باخانوادم دعواكردن الان حتي منم باخانوادم قطع رابطه كردن.الانم دوتابچه دارم نميدونم چيكاركنم.ميشه راهنماييم كنين

      1. اگر با مرد وزنی ازدواج کنید که تربیت دینی داشته باشه خیلی کمتر دچار مشکل می شوید

        1. دقیقا من و همسرم مشکلات زیادی پشت سرگذاشتیم و الان هم داریم ولی چون از خداوند متعال می ترسیم بهم خیانت نمیکنیم وداربم همدیگه رو تحمل می کنیم تا شرایط بهتر شه وشرایط خانواده هامون برای پذیرش طلاق ما مهیا در ضمن ما12 ساله ازدواج کردیم و هم فکر میکنن ما با هم جورو هیچ مشکلی نداریم ما صورتمون رو با سیلی سرخ کردیم چه شبها که از گشنگی خوابم نبرده ولی به خانواده ام نگفتم خانواده من ثروتمندن ولی عزت نفسم اجازه نمیده بهشون بگم از نظر عاطفی و اخلاقی هم اصلا جور نیستیم تنها نقطه مشترکمون فقط اعتقادات مذهبیه که ما رو کنار هم حفظ کرده

        2. من مثلا شوهرم تربیت دینی داشت ولی نه خانواده اش نه فامیلش تربیت دینی نداشتن و شوهرم به شدت دهن بین و وابسته بود.زندگیم جهنم بود.زیر نظر خودش با مشورت هم یه کاری میکردیم با یه تماس مادرش زیر و رو میشد.مادرش نوه دخترش و معذرت میخوام برهنه بدون هیچ لباسی میداد دست شوهر من ببره توالت تا ۵ سالگی.نوه یه ایرادی هم داشت تو اندامش خلاصه نگم زندگیمو سیاه کرد خدا اون مادر و مادربزرگ و هر کسی که ادای دین و ایمان در میاره ولی تو دلش یه ذره خدا جا نداره تو همین دنیا و اون دنیا بی جواب نذاره فقط دلم میخواد تا من زنده ام ببینم.حالم هز مرد چه با دین چه بی دین به هم میخوره ریش می‌گذاشت یه شلوار گشاد یه بلور تا روی زانو می پوشید که مثلا من مومنم .مرد سر تا خالکوبی لات شرف داره به همچین مردهایی

    3. سلام عههه نه بابا اونوقت تکلیف خانومی که همین کارها رو کرده تعریف تمجید بعد بجای جواب خوبی همسرش پیش همه بدگویش رو می کنه چی حتی صاحب خونه به همسر میگه من از خانومت بدم میاد بجای اینکه بزنه دهن طرف بروش هم می خنده واقعاً کثیف تر از مردها همون خودشونن مخصوصاً بعضی هاشون که جدیداً غیرت هم ندارن و بی ناموسن

    4. میدونین چبه؟ من همه ی اینکارا رو تا حدودی انجام میدم ولی حتی احترامم بهم نمیذاره؟ شما ک یه مردین بگین چرا؟ هوم؟

    5. سلام شما خودت کارهایی که واسه خوشحال کردن زنت انجام دادی را چند مورد بگو
      تاببینیم خودت چند مرده حلاجی؟!

    6. مشکل اینه که مردای ما مرد نیستن اسباب بازین یعنی یه مرد محتاجه اینه که هی زنش ازش تعریف بکنه و چپ و راست جلوش دولا و راست بشه تا این مرد احساس مرد بودن بکنه خاک تو سر همچین مرد احمقی که تو این دوره زمونه تازه یادش افتاده مثل مردای هزار سال پیش رفتار کنه تا آدم حساب بشه
      مشکل شما آقایون اینه که هوس باز تشریف دارید اگه با تعریف و تمجید بود که اینهمه طلاق تو جامعه نبود یکیش شوهر خواهر بنده اس که خواهرم همون کارایی که جنابعالی میگی براش انجام داد خونه و ماشین هم براش گرفت چون وضع مالی خوبی نداشت یه کاری هم با کمک مالی پدرم راه انداخت وقتی اوضاعش بهبود پیدا کرد متاسفانه فیلش یاد هندوستان کرد می‌دونی چرا چون قبل از مرد بودن و داشتن آلت مردانگی باید به این فکر میکردیم این آقا انسان هست یا نه که نبود مشکل ما اینه که نود درصد مردای ما حیوان هستن در شکل مرد حالا برو صد بار این متن بخون و برای آدم نبودن هم جنسات طلب آمرزش کن

        1. زن باید ازاول زندگیش کیسه ش بدوزه براروزمباداش .برا پشتوانه همیشه شوهراتون طلبکارباشین

    7. سلام من همه این کارا رو ک گفتید کردم ولی بازم ب نظر شوهرم آدم بده هستم حتی رگم رو بخاطرش زدم ولی وقتی بهش زنگ زدن خانواده ام ک بیا ب بیمارستانه خانمت اصلان نیامد نیامد ک هیچ یه زنگ هم نزد باور میکنییک نیم ساله از عروسی مون یه بچه ده ماه هوم دارم الانم ب ایران هر چی بهش میگم بیا بهت نیاز دارم نمیاد الان من بااین بچه چیکار کنمتنها اینجا

    8. من مثل خدا شوهرم پرشتش میکردم هرچی میگفت میگفتم چشم ازش تعریف میکردم ولی اخرش چی شد بهم خیانت میکنه واقعا خسته شدم خدا لعنت کنه مردهای بیشرف بی دل

    9. من همه اینکارارو انجام میدم ولی خیلی وقته حتی بهم نگفته دوست دارم

  49. سلام من ازهمسراول به خاطراعتیادطلاق گرفتم وباهمسردوم ازدواج کردم این هم عصبی ومعتاداست بااین حال اورادوست دارم ولی اومرانمیخواهدازپارسال تاحالامراازخانه بیرون کرده ومی خواهدمراطلاق دهدتوروخدامراراهنمایی کنید چه کنم

    1. سلام شوهرمن دختر مو برده رفته الانم باردارم واقعا نمی‌دونم باید چیکار کنم

  50. سلام من ۱ساله که عقد کردم همسرم همیشه بهم گیر میده همش رابطه واسش مهمه بهم میگه چون قیافه و ظاهرت خوب بود خوشم اومد همش میگه هرروز ۳بار باید رابطه داشته باشیم میگه وگرنه میرفتم پول میدادم میکردم هوس بازه همش هوس داره مگیه دوست داشتن از رابطه میاد وقتی درد هم دارم میگه توهمش مریصی درد داری تورو کردن تو رابطه داشتی همش تهمت میزنه خسته شدم از حرفاش همش مشکوکه بهم اعتنا نداره همش ت اتاقم بهم میگه ادم ردو بدل میکنی تو گوشی یه فیلم سکسی میبینه میگه شبیه توعه تویی هرروز تهمت میزنه چیکار کنم اخه میگم بریم دکتر نمیره میگه من مریض نیستم سالمم

    1. مرد های امروزه فقط بخاطر رابطه جنسی آدمو میخان واقعا تا زنده هستم ازدواج نمیکنم از مرد ها متنفرم

      1. همه‌هم اینجور نیستن‌ موقعی که‌ بعد زایمان بستری بودم مردایی بودن تا حد مرگ همسرشون رو دوست داشتن نازشون میکردن ولی همسر من یه شاخه گلم برام نیاورد ۲۰ روز بعد زایمان هم‌تا حد مرگ کتکم زد خدا لعنتش کنه بخاطر بچم موندم اگه نه اون ارزش منو نداشت و نداره

      2. آفرین بخدا ازدواج آدمو پیر میکنه اخه آدم چن بار آفریده میشه ازدواجی که به جای آرامش نفرت به وجود بیاد ای کاش ارزش نداره برگردم به عقب یا ازدواج نمی کردم یا اینکه خیلی صبر میکردم آدم مناسب پیدا میشد.

      3. سلام توخیلی ساده فکرمیکنی اگراول کاراینطوریه ولش کن زمانی پشیمون میشی که دیگه خیلی دیرشده باشه

  51. خوبی کردم توی صورتم نگاه کرد فحش داد براش هرچی خریدم گفت تو مگه چی خریدی بخاطرش با همه بحث کردم گفت میخواستی بحث نکنی بهم تهمت زد که با کسی هستی اونم ۷ بار بهش چیزی نگفتم گوشیمو مدام چک کرد چیزی گیر نیاورد دست اخر عین مرد ولش کردم به حال خودش الانم خونه باباشه و مدام گریه و زاری میکنه منتها من دیگه تموم شدم اندک علاقه ای بهش ندارم شما زنا خودتون باعث خیلی از اتفاقات و خیانتها هستید

    1. 😔😔😔😔به ما یاد ندادن منم همین کارو با همسرم کردم مرد بود بدکردم🥺تروخدا ببخشش بهش فرصت بده گاهی بعضیا دیرمیفهمن بازم ببخش😔

    2. اصلا اینجوری نیست
      من خودم خیلییی به همسرم احترام میزارم و دوستش دارم
      اون اصلا من واسش مهم نیستم حتی شبیه رفیق نیستم واسش
      عین دوتا هم خونه
      از درون مردم
      همه زنا شبیه بهم نیستن
      من تماممو گذاشتم واسش اما حیف جونیم که داره تباه میشه
      😞😞😔😔

      1. با سلام دوست عزیز با شما موافقم .. وقتی هر بار میری طرف همسرت و اون اصلا اهمیت نمیده بهت وقتی دوس داری بغلش باشی و اون ازت فراریه وتنها موقعه ای که میخواد رابطه برقرار کنه میاد سراغت ….بعد از اینهمه تلاش کم کم ازش زده میشی و دیگه حالت از همه چی بهم میخوره نه راه پیش نه راه پس کاش مردا هم مث زنا احساساتی بودن محبت کردن بلد بودن من چند ماهی هست که واقعا دیگه زده شدم دوس ندارم برم سراغش وقتی حتی بلد نیس باهام خوب حرف بزنه طلب کاره یا زورش میفته حرف نزدن بهترین راهه… والا دنیا وارونه شده بجا اینکه مرد به همسرش بی منت محبت کنه تازه زن باید بره محبت گدایی کنه و آویزون باشه که طرد هم بشه من حسرت مونده تو دلم یه بار همسرم مث من بیاد سراغم کاش چیزی به اسم ازدواج وجود نداشت

    3. سلام من به عنوان یه کاربر ناشناس نظر شخصیمو میگم
      چیزی که خوندم زاویه دید شما از زندگیتون بود و اگر واقعا چنین باشه حق باشماست اما خانمتون حتما مشکلی داره که این رفتارا رو کرده وحتما براش خیلی مهمید که ترسیده نکنه با کسی باشین که اگر نبودین شاید براش مهم نبود این چیزا
      واینکه ممکنه کودکی آسیب دیده باشه یا خلا عاطفی رو تو یه دوره ی زندگیش تجربه کرده و بلد نیست چه طوری احساساتش رو ابراز کنه اون افکارش منفیه ترسیده و تو تمام جنبه های زندگیش تاثیر گذاشته این
      گاهی صبر چیز خوبیه درسته سخته
      امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیرین شاید به کمکتون احتیاج داره هر چند حق باشماست اما اون شاید نمیدونه و یه زخمی داره

    4. منم به شوهرم خوبی زیاد کردم بین اونهمه خواستگار زن یه آدم نامرد شدم اولش خودشو خیلی خوب نشون داد زمانی که همسنای من دنبال خوشگذرونی بودن من خونه داری و بچه داری کردم احساس میکنم عمرم و الکی به پای یه آدم اشتباهی حدر دادم آلانم دارم زندگی میکنم از سر ناچاری ولی روحم خسته اس تو خونه ای که عشق نباشه زندگی بی معنی میشه الان واقعا احتیاج به آرامش عبدی دارم

      1. منم به شوهرم همیشه خوبی وروم و محبت الان ۴ سال که جدا شدم وقتی باردار شدم گفت بهت علاقه ندارم بچم که به دنیا اومد بدترین بلاها رو سرم آورد تنهایی بچمو از آب و گل درآوردم الانم پسرم ۴ سالش اونا با حرفاشون بچمم رو ازم گرفتن الان ی زن ۲۸ساله هسم که جز مرگ هیچی نمیخام

    5. زنها از سردوسداشتن زیاد این کارو میکنن وحسود میشن واینکه خانومتون گوشیو گشته ببخشینش الان پشیمونه زنها وقتی کسیو زیاد دوسداشته باشن حساس میشن غیرتی میشن برا مردشون

    6. همسرتون رو ببخشین زنها از سرعلاقه ی زیاد حسود میشن غیرتی میشن برامردشون توروخدا ببخشینش اون الان پشیمونه

    7. سلام چطور دوباره توجه و احترام شوهرم میتونم جذب کنم و علاقه رو بوجود بیارم،شوهر منم ازم سرد شده و دیگه دوسم نداره من متوجه رفتارم شدم چکار کنم باز برگرده احساساتش

  52. سلام شوهر من از اول زندگیمون زندگی مشترک میدونه که مثل برده ها باشی و فقط رابطه جنسی باهام شریک هیچ چیزی باهام شریک نیست بهم خیانت کرده و پنهان کاری میکنه و دست بزن داره منم بخاطر اینکه عاشقش بودم ۱۰ سال زندگی کردم اما الان دیگه نمیکشم از قصد گوشیمو رمز دادم و بهش نمیگم بعضی وقتها با دوستامو و بچه هام بیرون میرم خودمو مثل قدیم درگیر فقط پول در آوردن و کار خونه دیگه درگیر نمیکنم و برای خودم بعضی وقتها وقت میزارم اما هر کاری میکنم شاد نمیشم و الان به جایی رسیدم دیگه حوصله هیچ کسیو ندارم و هر کاری میکنم طلاقم نمیده و کسی ندارم حمایتم کنه خودمو کلا باختم اگه بشه راهنمایی کنید که چجوری خودمو پیدا کنم و بتونم یه زندگی جدید بسازم

  53. سلام همسر من از عشقهای گذشته اش صحبت میکنه و منو به عنوان همسر و عشق نمیبنه فقط مقایسه داره تمام وقتشو سر کار وقتی هم خونس خواب بعد میره باشگاه و تا 12 شب مشغوله بعد شام و حموم و خواب و روزها تکرار من فقط کنیزم و باهام حرفی هم نمیزنه یعنی براش مهم نیست

  54. بهتر نیست بجای بوجود آوردن چنین مکانی، فرهنگ ازدواج با زنان مطلقه رو توی جامعه ایجاد کنیم؟
    تا این زنها هم هیچوقت تنها نمونن و از حق زندگی مشترک با یک مرد خوب، بهره مند بشن؟..

    1. یه مطلقه بهتره بره با یکی مثل خودش ازدواج نه زن مطلقه با یه پسر یا مرد مطلقه با دختره پاک و باکره واقعا نسخرس

      1. عیب کسان منگر و احسان خویش
        دیده فرو بر به گریبان خویش
        آینه روزی که بگیری به دست
        خود شکن آنروز، مشو خودپرست
        .
        همه کامنتها رو خوندم ولی فقط اینو جواب میدم، چون واقعا بی فرهنگی داره بدبختمون میکنه.

        من دختر مجرد ۳۸ ساله تحصیلکرده، شاغل و خانواده دار، خارج از کشور با معشوقم که یک پسر ایرانیه زندگی میکنم.
        .
        هر چیزی معامله است. عشق بده و عشق بگیر.. اینو از پدرم یاد گرفتم.
        .
        تعادل داشته باشید حتی در محبت کردن
        رازدار باشید و بدگویی دیگران رو نکنید
        از یکدیگر تشکر کنید و با ملایمت صحبت کنید.
        .
        یک مرد از خونه ارامش میخواد
        یک زن هم توجه و هم اغوشی میخواد
        حتی با وجود فرزندان باید عشق ورزی کنید تا اونها هم یاد بگیرند.
        .
        ببینید خودتون چه کمبودهایی دارید بعد به همسرتون اتهام بزنید.
        .
        مثلا بعضیا همیشه بوی عرق میدن یا دهانشون بوی بد میده یا اخمو هستند یا خسیسن یا بد دهن هستند.
        بعضیا خاله زنک هستند و بعضیا بچه ننه.
        بعضیا یه کاسه سوپ رو با احترام میارن و بعضیا زرشک پلو رو با غر زدن.
        .
        خلاصه اول یه سری به خودمون بزنیم.
        .
        واژه مطلقه فقط یک برچسبه. خارج از کشور دو نفر اگه به تفاهم نرسن جدا میشن و اصلا اهمیتی نداره
        چه بسا ادمها با تجربه تر میشن و روابط بعدیشون بهتر میشه.
        .
        خانمهای ایرانی اکثرا پرتوقع و غرغرو هستند. مردای ایرانی اکثرا سنتی و تعصبی!
        .
        سطح توقع و مدل زندگیتون رو تغییر بدید.
        کتاب بخونید و عقب نمونید

  55. سلام من ۱۸ سالمه ۲ ماهه عقد کردم و شوهرم اخلاقش بده گیر میده بهم اعتماد نداره همش بهم میگه قدت کوتاهه منو با بقیه مقایسه می‌کنه و با الفاز بد با من رفتار می‌کنه نمیزاره بیرون برم بخدا دیگه خسته شدم نمیدونم چیکار کنم توروخدا کمک کنید البته می‌خوام طلاق بگیرم 😭😔

      1. سلام طلاق بگیر اینجور آدما درست بشو نیستن تو سر منم اینجوری یکی هست همش گولم زدن الان دوتا بچه دارم نمیتونم طلاق بگیرم بخاطر بچه هام زندگی رو با بدبختی تموم میکنم برو طلاق بگیر یکی تو این دنیا هست که گیرت بیاد

    1. طلاق بگیر خودتا راحت کن تا بعد که رفتی تو زندگیس بدتر بدترم میشه من خودم دارم میکشم دوتا بچه ام دارم کاری نمیتونم بکنم باید پا سوزه بچه هام شم

      1. منم اینطوری بودم، کاش یکی اینارو به من می‌گفت، حالا با یه بچه کسی رو ندارم، پولی ندارم میخوام جداشم

      2. سلام.من.هیجده ساله اردواج کردم الان یه پسر بزرگ.دارم شوهرم معتاد بود اردواج کردم با بدبختی بردیم کمپ.بدهط رباد بالا اورد خیلی بپاش وایستادم الان اخلاقش اینقد گوه حرف بگوش خونوادهش میکنخ اصلا توجهی بهم.نداره هیچ ارتباط ومحبتی بنمون نمونده .ففط اینو.خواستم بگم اگر ما پشتوانه داشتیم.این گوهارو.تحمل نمیگردیم.کلفتط ادم بکنه برای نااشنا برای همچین انسان بیشرفی نکنه توروخدا مراقب باشین .باورکنید فقط وفقط بخاطر نداری من اینقدخرد وکوچک شدم

        1. بخدامنم به خاطربچه هم دارم زندگی میکنم ۱۷ سال یه روزخوش نداشتم هرروزجنگ دعوا،سریه لقمه نون ،سرلباس ،خسیسه شوهرم هم بداخلاق دست بزنم داره بخداسرهمه بچه هام کتک خوردم حتی بعدزایمان سراینکه بچم زردی داشت..ببریم دکترپول نمیداد.خدالعنتش خستم کرده روحم خستس خدایاچقدرتحمل کنم..،منم نه پشتوانه مالی دارم نه کسیودارم که طلاق بگیرم مجبورم بسوزموبسازم،آرزومرگ میکنم،

    2. بهتره ولش کنی. هیچکس بعدا عوض نمیشه.محبوری تو عوض بشی یا خورد بشی

    3. جدا شو و برو دنبال درس و تحصیل و کار
      بهترین سالهای عمرت رو داری بخاطر قلیان هورمونها، از دست میدی

    4. خوشگلم باهاش حرف بزن اخلاقشو تغییر بده و بهش بفهمون از این رفتاراش ناراحتی و اگه تغییر نکردی بهتره راهمونو جدا کنیم چون نمیتونم تحمل کنم این حرفاتو موقعی هم بزن که یکی از رفتار بداشو نشونت داده همسر من تو حیاط ک میخواستم برم تنهایی نمیزاشن برم و الان خوب شده و برادرم خوب نگم برات ما خونوادش هم تحملش نمیکردیم اخه جو خونوادگی پدر و مادرم افتضاح بود این چی یاد میگرفت زنش سیاست مدار و زرنگ و چند سال از خودش بزرگتر به مولا ادبش کرد بیا و حال کن اگه دوست داشته باش سعی خودشو میکنه خودشو درست کنه و اگه با حقارت جوابت نداد و ناراحتیت براش مهم نبود از همین الان راحتو جدا کن

  56. اصلا این روزا بهم پیام نمیده،زنگ نمیزنه،میگه سر کارم،خستم،ولی انلاین میشه ولی یه دونه پیام به من نمیده،واقعا حس میکنم یک ادم اضافیم،ادم خیلی سرش شلوغ باشه وقتی کسیو دوست داره از خوابش از غذاش،بلاخره یه جایی یه وقتی براش میذاره،دارم منفجر میشم ،نمیدونم چیکار کنم

    1. سلام، بنظرم شما این توجهات رو بهش داشته باش، ینی شما خودت رو بزار جای همسرت و نقش اون رو انجام بده یک مدت..
      اونوقت خاهی دید ک او چطور بشما تمایل نشان میدهد.. 🙏🏻

    2. سلام
      من ۶ساله ازدواج کردم از شوهرم توجه و محبت میبینم اما مشکلی که من دارم اینه که خیلی
      لجبازه من بیشتر کوتاه میام خیلی ایراد میگیره تو خونه من همیشه مرتب و همه چیز اماده میکنم براش اما اگه یک روز نتونم انجام بدم کلافه و عصبی میشه

      1. سلام من 6ساله که ازدواج کردم بعد 2سال ونیم تو عقد باردار شدم بماند که چقدمشکل داشتم از وقتی هم که اومدیم خونه خودمون هم خیلی مشکل داریم یه یکی دوماهی هست که تمام این 13 مورد شوهرم داره خیلی بد اخلاقه تایه چیزی میگی سروصدا میکنه ومنو میزنه وبچه رو برمی‌داره میبره خونه باباش مامان وخواهرم خیلی تو زندگیمون دخالت میکنن به خاطر دخالت‌های مادرش یکی دوبار تا مرز طلاق رفتم راهنماییم کنین ممنون

        1. منه بدبخت ک ۲۵رسالمه ده ساله ازدواج کردم شوهرم ن خرجی میده کتکم میکنه فوشو ناسزا میگه از خانوادم روندتم با ی بچه چکار کنم

          1. سلام منم همسن توام اگه واقعا میخای از اون زندگی نجات پیدا کنی شماره تماستو بزار تا تورو هم مثل خودم به استقلال مالی برسونم. شانس یکبار در خونه هر ادم میزنه

    3. وای عزیزم من هم همین مشکل رو دارم دیگه نمیتونم تحمل کنم بخدا خسته شدم از این زندگی ای کاش همون اول اینو انتخاب نمیکردم

    1. شما چطور هستی ک او با شما اینطور هست؟
      خود را بجای او تغییر دهیم.. 🙏🏻

      1. من و شوهرم همدیگه رو خیلی دوست داشتیم ولی رفته رفته فهمیدم که اون به خواسته های من اهمیت نمیده حرف خانواده اش رو گوش می‌کنه به حرف من توجه هم نمیکنه به خاطر دو دختر کوچیکم موندم سنم هم کمه بیست و چهار سالمه کاش پدر مادرا بچه هاشون رو تو سن کم شوهر ندن از هر چی ازدواج کردن بدم میاد وقتی میگن فلان دختر ازدواج کرده من بجاش غصه میخورم که اونم مثل من میشه

      2. چرا فقط خانم ها تغییر دهند، چرااقایان هزارتاغلط اضافی میکنند نباید رفتارشونو تغییر دهند،خسته شدم از بس خانم ها باید کوتاه بیان،خوب رفتارکنه ووو….خانمها انقدعاطفین بخاطر بچه،مجبورن تحمل کنند همش قربانی این هستیم.

      1. دقیقا و فقط اینکه من اعتراض کنم اگر بدتر میشه رفتارش

        خودمون انتخاب کردیم بیایم زمین و بازی کنیم تا روحمون ارتقا پیدا کنه ولی خب یادمون رفته به خاطر ماتریکس

        1. اینهمه نظرو خوندم وضعتون از من داغونتر نبود ک شوهرم به خیانت کرد کلی عیبو ایراد گذاشت سرمو همیشه هم خونوادش از من جلوترن براش😔

          1. تاسف برای خودم وبقیه خدایا کمکمان کن 😔😔😔😔😔

  57. سلام اون صددرصد داره خیانت میکنه مردی ک زنشو دوست داشته باشه حتی ی شبم بدون زنش جای نمیمونه

    1. صد درصد؟!
      یعنی هیچ مردی ممکن نیست ب منزل دوستش یا خانواده خود برود؟
      تنها تلخی زندگی، همین شکهای بی دلیل و نگاه‌های غیرمثبت است!

      1. ایول خوب جوابشو دادید
        والا ،شوهر من الان ماموریت داره تو بیابون با سند و مدرکم میگم ،دلیل نمیشه شک کنم

  58. من یک مرد هستم میتونم بگم تمام این نشونه ها رو من دارم اما دلیلش چیه بنده خودم داخل دایرکت اینستگرام پیام‌ها شو میخوندم یدفعه یروز دیدم قربون صدقه ینفر دیگه رفت اونشب تا صبح نخوابیدم صبح بهش گفتم اما کتمان کرد و گفت مربوط به دوستش بوده قبلا هم چیزهای دیده بودم اما هیچوقت نتونستم ثابت کنم تا اینکه از پیام‌ها عکس گرفتم ما مردها بی دلیل از کسی دل نمی‌بریم مشکل حتما جای دیگه هست البته چند بار گفتم بریم توافقی طلاق بگیریم قبول نمیکنه ناگفته نمونه حاضرم هرچی دارم و بدم اما قبول نمیکنه و

    1. شما ببین کجای زندگی برای زن کم محبتی کردی ک بسمت محبت مجازی و غیرواقعی کس دیگ متمایل شده!
      زن اگر محبت کامل و سرشار ببیند هرگز بسمت دیگری نمی رود!

      1. افرین کاملا موافقم بخدا به حدی بی توجهی دیدم از شوهرم کگاهی مگم کاش با کسی صحبت میکردم

      2. هرکس یه تعریفی و از عشق و محبت داره.
        بعضیا کلا ناشکرن و پرتوقع اند.
        متاسفانه تو ازدواج های ایران، وقتی برای شناخت نمیزارن و فقط چندتا قرار عاشقانه میزارن.
        وگرنه عقده ها و کمبودها و بیماری های روانی همدیگر رو میفهمیدند

    2. همیشه ولی اینطوری نیس . خیلی آقایون هم خوشی میزنه زیر دلشون ی زن صادق و وفادار دادن بهش میگی مشکلت چیه حرفی نداره فقط دیگه زنش تکراری شده براش

    3. از نظر خودم که متاهلم به عنوان مرد خانه
      زنی که به مردش احترام نذاره
      بهش توجه عاطفی نکنه
      بی اجازه جای بره
      بیشتر به زنده گی خانوادهش پدر مادرش
      اهمیت بده
      اینجور زن ها هیچ بدرد نمیخورن

  59. من بخاطر اینکه زندگیمون خوب بشه دارم تو یه شهر غریب درس میخونم شوهرم بعد ۳ سال تونست کارشو بیاره تو همون شهر و ازدواج کردیمو خونه گرفتیم حالا من یه سال از درسم مونده ولی شوهرم میخواد کارشو ببره یه شهر دسگه با اینکه میتونه حداقل ۷ تا ۸ ماه دیگه اینجا کار کنه و منو اینجا تنها بذاره میگه ماهی یه هفته میام اینجا میخوام برم جای خوش اب و هوا هر روزم از سر کار میاد همش قریون صدقم م یره و میبوسم ولی من دارم متنف. میشم ازش حس میکنم دروغه میدونم عین این بدبختا باهاش ادامه میدم ولی خیلییی حالم بده ایا این کار طبیعیه؟میگه درست تموم شد با هم تو یه شهر میمونیم ولی دیگه برام ارزش نداره تو این شرایط میخواد ولم کنه رابطه جنسی هم ماهی یه بارم نیست به حرفا و دعدغه هام هیچ توجهی نداده ولی مسگه هرچی که لب تر کنی برات میخرم و روزی هزار بارم قربون صدقه و بغل😑

    1. میگی دارم متنفر میشم، چون حسسس میکنممم دروغه!
      چرا همچین حس منفی الکی رو وارد دلت و زندگیت کنی؟
      چرا باید حس قشنگی ک ازش بهت تزریق میشه رو باید با افکار و حس منفی برای خودت کوفت کنی؟
      آیا بهتر نیست بجای این حس منفی، باهاش همراهی کنی؟ شماهم قربون صدقش بری و بهش بگی ازت ممنونم ک داری برای زندگیمون تلاش میکنی؟
      بهتر نیست بجای حس بد، بهش بگی منم کنارتم و کمک میکنم ک توی کارت زودتر موفق بشی تا زندگیمون سروسامون بگیره و کنارهم باشیم؟

      بهتر نیس اینطوری دلمون، زندگیمون و آیندمون رو شاد و کنیم؟.. 🤗

      1. ممنون از پاسختون بله من خیلی منفی گرا هستم و از زندگیم هیچ لذتی نمیبرم با اینکه هردومون توی درس و کار و موقعیت اجتماعی از صفر به سطح خیلی بالایی رسیدیم حرفاتون بسیار جای تامل داره

      2. سلام منم ده سال ازدواج کردم شوهرم عاشقم بوداما الان سه سال هیچ توجهی بهم نداره دیگران همیشه اولویت زندگیشن اهمیتی به تنهایی من پسرم نمیده.برای رسیدن به زندگی بهترخیلی ازخودگذشتگی کردم اماالان همه خرجش خوشیش برای خانوادش نه من پسرم نمیدونم چکار کنم

    2. سلام .منم با شما موافقم.و به هیچ وجه به نزدیکانم پیشنهاد نمی کنم که ازدواج کنن .استقلال مالی برای خانمها بهترین کاره . من همه چی داشتم خونه ماشین حقوق مستمری مرحوم پدرم هم بود .اشتباه کردم تحت فشار اطارفیانم ازدواج کردم الان بعد از 20 سال زندگی مشترک فقط افسردگی حسرت برام مونده ویه پسر 17ساله که عصبی وبی آینده کنارمون سر میکنه .حیف از جونی و شادیم که بر باد دادمش با دست خودم .

  60. سلام به نظر من اگر در کشور ما جایی بود که خانمهای مطلقه بتونن برای خودشون کار داشته باشند وزندگی کنند این وضعیت های غم بار رو تحمل نمی‌کردن ……..چرا باید با چنین مردانی زندگی کرد وقتی محبت،حمایت ،توجه رو نداری …..از مسئولین می‌خوام همانطور که برای کودکان بی سرپرست خانه ای هست برای خانمهای مطلقه هم خانه ای باشه که این زندگی‌ها رو تحمل نکنند …ما باید بکوشیم جامعه ای شاد داشته باشیم نه مادرانی غمگین که فقط فرزندان غمگین وپراز نیاز تربیت میکنم… باتشکر

    1. سلام منم مطلقه هستم کمیته امداد کمکم کرد بهم وام داد خانه درست کردم و یارانه ام را ۳برابر کرد و حقوق گمی هم بهم میده و خرج مدرسه بچه هام هم تا حدودی میده حالا با دو فرزندم راحت دارم زندگی میکنم

      1. من نزدیک ده ساله ازدواج کردم
        به شوهرم شک داشتم چندین بار یواشکی تو گوشیش پیامهاش با زنهای دیگه دیدم حتی فهمیدم هم خواب شده باهاشون به روش نیوردم حتی به پسر ۱۷/۱۸ساله ابراز علاقه کرده بود
        همیشه سعی میکرد من بزاره خونه پدرم و سریع برمیگشت خونه نشونه میزدم میفهمیدم
        چندین بار وسایل ارایشی .دستمال کاغذی .و..تو خونم دیدم خونه برام حرومه دیگه
        با منم خیلی خوب رفتار میکرد بهم احترام میزاشت ابراز علاقه میکرد
        چند بار خواستم جدابشم نتونستم خیلی دوسش داشتم خیلیی وابسته بودم نتونستم جدابشم یبارم خودش قسم خورد اشتباه کردی من اینکار نکردم یبار دیگه بهم فرصت بده
        خیییییلی دروغ میگه تو زندگی
        هردفعه چیزای ازش دیدم و ازش فاصله گرفتم به بهونه ای دیگه بهش بی احترامی کردم دعواش کردم ازش فاصله گرفتم
        الان تو یه خونه ایم ولی باهمدیگه حرف هم نمیزنیم
        کاش ازش نفرت داشتم یا یه مدرکی داشتم بتونم جدا بشم
        شدم یه ادمی که فقط نفس میکشه من روزی هزار بار مردم و میمیرم این زندگی تموم نمیشه کاش یبار بمیرم و راحت بشم
        بخاطر ابروی خانوادم و مادرم حتی جرات خودکشی ندارم

      2. عزیزم کمیته امداد، چون شما فرزند داری کمکت میکنه، وگرنه منم مطلقه ام، اما یه بار رفتم که فقط کارت درمانی کمیته بهم بدن گفتم حقوق نمیخوام، اما گفتن شما هنوز جوانی برو ازدواج کن، اونقدر حرفش درد به دلم آورد که از اسم کمیته هم متنفرم

  61. سلام بنده دوساله بامردی ازدواج کردم که طلاق گرفته یه دونه هم فرزند داره میگفت بچه دار نشیم ولی من اسرار کردم خدا یه بچه داد در طول دوسال من فقط سه ماه ازش محبت دیدم بچش هم پیش من زندگی میکنه فهمیدم که بخاطر بچش با من ازدواج کرده بوده خیلی هم دوسش داره ولی بچه منو بخاطر من باهاش مهربونی میکنه بامن سرده فقط وظیفه میدونه که نون وغیر بیاره پدرومادروخواهر هم ندارم طلاق بگیرم تورو خدا کمکم کنید چیکار کنم میاد خونه باگوشی با دخترا چت میکنه میبره جایی سرش تو گوشیه اصلا دوستم نداره میخوام طلاق بگیرم نمیدونم کجا برم بچمو هم ببرم چیکار کنم

    1. عزیزم بشین سر زندگیت و قوی باش
      حالا ب هر علتی که اومده گرفته بهش فک نکن. زندگی تو بکن دختر قوی باش
      اینکه خرجی میده کمه!؟ بشین سرزندگی ت وقتی کسیو نداری طلاق مشکلت رو حل نمی کنه. بچتو دوس داره دیگه چی میخای به مثبت ها فک کن.

      1. سلام منم شوهر تمام این نشانه هارو داره اصلا به من توجه نداره رابط جنسی که اصلا نداریم خیلی با دیگران خوبه ولی برای من اصلا وقت نداره هیچ وقت به حرف هام گوش نمیکنه احترام نمیگذاره اصلا نمیدونم چ کار کنم سه بچه دارم دگه هیچ کسی هم ندارم پشتم باشه واقعا خسته شدم لعنت به این زندگی

      2. سلام شوهر من قبلا به من خیانت کرده بود که من چشم پوشی کردم به خاطر بچم ولی الان واقعا ازش متنفرم ما هیچ رابطه ای نداریم و فقط مثل دوتا هم خونه با هم زندگی می‌کنیم ای کاش قبل از ازدواج خانواده‌ام بیشتر تحقیق می کردن که اینجوری من رو بد بخت نکنن

    2. سلام خواهر این کارو نکن فدات شم طلاق بگیری ک چی بشه ها نه بخاطر بچتم ک شده سایه پدر بالا سرش باشه زندگی کن وحرف از طلاق نزن زندگی ها همه مشکل دارن من خودم از تنهایی و بی پولی مجبور شدم محرم دائم ی اقا بشم ک هیچ وقتم کنارم نیست و محبتی هم ازش نمیبینم اما بخاطر اینکه پول ندارم مجبورم تو خونه این اقا کدخودشم نیست به تنهایی سپری کنم

  62. سلام من از شوهرم جداشدم حالا دوماهه باردارم دو تا بچه دیگم دارم نمی دنم باید چکارکنم

    1. منو شوهرم زیاد دعوا میکنیم و موقع دعوا همه چی بهم میگه ولیوقتی ارومه بهم محبت میکنه من در همه حال پشیمونم همیشه تو ذهن خودم ناراحت و پشیمون بخاطر قد کوتاهش و گزشتش اما نمیدونم چکار کنم خانوادم حمایتم نمیکنن ک برم همه دوسش دارن خداییش هم ب خانوادم احترام میزاره و بهم میرسه زیاددد حتی احساس میکنم من کاری کردم ک بد دهن شده اوایل خیلی احتراممو داشت

  63. سلام من 11ساله ازدواج کردم خیلی سختی ها کشیدم خیلی چیزهارو تحمل کردم 5/6سال هر روز کتک خوردم دوتاهم بچه دارم خودم 25سالمه دخترم هم 10سالشه اوایل شوهرم با اینکه کتک میزد ولی بازم خیلی بهم توجه میکرد ولی الان دوسه سال میشه که کلا این سیزده تا مورد رو داره نمیتونم چطوری بهش بگم که باهام بیاد بریم مشاوره چون بگم هم نمیاد من چیکار کنم خیلی خسته شدم دوست دارم خودکشی کنم بخاطر بچه هام نمیتونم خودمو بکشم اگه بدونم یکی مثل خودم اینارو نگه میداره در جاخودمو میکشم

    1. سلام هیچ وقت فکر خودکشی رو نکن همه چی با آرامش حل میشه با آرامش خون سردی زیاد بدون عصبانیت با شوهرت حرف بزن دردو دل کن بگو چی باعث ناراحتیم میشه چیزی که با زبون حل میشه با شمشیر حل نمیشه

      1. مگه براشون مهمه.وقتی میگیم انگار نه انگار.وقتی براشون مهم نیست وقتیم میگی بازم بی اهمیتن.من میلیاردها بار با میلیاردها زبون گفتم

      2. سلام من ۳۰ سال ازدواج کردم هرروز با شوهرم جروبحث میکنیم به خاطر خوانواده ام همش به پدرم برادرام توهین میکنه با خودم سرد بر خورد میکنه اتاقش را از من جدا میکنه یه یه ماهم حرف نمی‌زنیم چه کار کنم کمکم کنین

      1. منم دقیقا همین مشکل رو دارم شوهرم یکسره میگه میخوام برم یه شهر دیگه کار کنم پولش خوبه همه چی برات میخرم ولی من دلم خوش نیس مانع رفتنش میشم اما نمیدونم این کارم درسته یا نه

    2. سلام
      من ۳سال ازدواج کردم و فرزندم چند وقت دیگه میشه یکسال
      منم دویت دارم خودکشی کنم بخاطر بچه ام حیرانم
      نه خرج میده ن محبت
      خودش و خانواده اش وگوشی
      باخانواده منم خیلی بده
      حتی من ونمیبره
      توخونه زندونیم
      ازوقتی ازدواج کردیم هیچی برام نخریده
      حتی بادعوابچه دکترمیبرم
      همش انتظارداره خانواده م خرج بدن
      کلی بدولیرذه فحش بخودم وخانواذم میده
      ارزوم مرگه
      همه راهی رفتم تاارتباطمون خوب بشه
      اصلامحبت نمیفهمه

    3. محبت سنگ رو هم آب میکنه
      خودکشی دردش بعد مرگ دردش قابل قیاس با سخت ترین مشکلات این دنیا نیست
      هرکسی زندگیش مشکلات بزرگ و خیلی سخت داشته اما تو نمیدونی
      شاید صبر تو داره ازمایش میشه قوی باش
      تو محبت کن بی قید وشرط وبدون انتظار اگر اینکارو بتونی بکنی زندگیت معجزه میشه
      محبت کن بدون انتظار برای جبران رها کن خواستتو

  64. سلام خوب همسر منم این ویژگی ها رو داره نمیدونم چرا ته دلم میگم دروغه از نظر پول و مالی توپ ولی من تنها چیزی که میخوام محبته….دوس دارم تو سختی ها کنارم باشه..‌.من همیشه خودمو سر زنده نشون میدم اما وقتی نیست میشینم تا جون دارم گریه میکنم.‌…کمک کنید چیکار کنم..‌.ب جای من اون قهر میونه….ب جای من اون دلخور میشه‌‌…..به جان اون من دارم قربون صدقش میرم…باید ما زنا مرد میشدیم🥲🥲

  65. سلام من همسرمو دوست دارم ولی اون همش به من خیانت میکنه منووزندگیمودوست نداره فقط دوست داره همیشه پیش خانواده اش باشه همش الکی بخاطره خانواده اش بامن دعوامیکنه سرهرچیزی بامن بحث میکنه

    1. منم دقیقا سرهرچیزی میاد دعوام میکنه بهم میگه زشتی دوستت ندارم ، کاش باهات ازدواج نمیکردم

  66. من ۸ ساله ازدواج کردم با دختری که خواستگارای دیگه هم داشت.
    از دو سال بعد از ازدواج کلا قید زندگی را زدم. و الان هم اصلا هیچ اعتقادی به عشق ندارم.
    قبل ازدواج به شدت به دو یا سه نفر از اطرافیان وابسته بود ولی حالا یکسال هم نبینه اونها را عین خیالش نیست چون به من وابسته شده و ادای عاشقها را در مياره.
    مدام از اینکه خونه خوب ندارم و ماشین خوب ندارم و تو این چند سال من فقط اشتباه کردم میگه و صفحه اینستاگرام خواستگاران قبلیشو چک میکنه.
    مدام تکرار میکنه که ای کاش فلانی با فلانی ازدواج می کرد و اشتباه کرد با این شوهرش ازدواج کرد. مگه ميشه در مورد خودش چنین فکر نکنه.
    هیچ احترامی هم برای پدرش که ۲۸ سال واسش زحمت کشیده قایل نیست حتی در حد یه زنگ زدن. جالب اینکه که مادرش هم هیچ ارزشی برای پدرش قایل نيست و اونو در حد یک عابر بانک ميدونه و حتی میگه که شوهرش (پدرخانمم) را مسبب اصلی بیماری ها و حال روحی خودش ميدونه.
    مادر خانم بنده فقط به بچه هاش فکر میکنه و حاضره شوهرش فدای بچه هاش بشن.
    حالا مدام تکرار میکنه که بچه بیاریم و من هم قید عشق و محبت زندگی و… را زدم چون ميدونم چه آینده ای در انتظارمه. و از ازدواج هم پشیمونم.

    1. تو از کجا میدونی تو زندگی این بنده خداها چه گذشته؟رابطه ی مادر خانمت با پدر خانمت چه ربطی به تو داره فضول؟ چون خانمت به باباش زنگ نمیزنه حالا تو نمیخوای بچه دار شی که مبادا بچه های تو اینجوری بشن؟ این به تربیت تو و محبت تو به بچت برمیگرده. شاید البته شاید پدر خانمت تو جوونی مادر خانمت رو اذیت میکرده حالا هم رو خانمت تاثیر گذاشته.
      نخیر اقا بهونه نیار برا کارات . خانمت هر روز عاشق تر میشه بعد میگی من بعد دوسال عشقو قبول ندارم؟ برو بنده خدا واو به واو کلماتت مشکلش خودتی نه همسرت . ایشون کسایی که قبل ازدواج وابستشون بود الان نیست؟ خب چه عیبی داره؟ برا هرکسی ممکنه پیش بیاد. سلیقه ی شخصیشه.حتما یه چیزی ازشون دیوه. شاید درونگراس. چه عیبی داره اخه.

  67. سلام وقتتون بخیر
    من یه دوماه میشه ازدواج کردم متوجه شدم شوهرم بهم خیانت کرده وهنوز با دوست دخترش در ارتباطه وهنوز عکسهای وفیلم های اونو داره حتی فیلم هایی که دختر لخت بوده وبراش فرستاده منم الان تو شهر غریبم وکسی رو ندارم ازازدواجم پشیمون نیستم وشوهرم دوست دارم ولی نمیدونم چرا هنوز عکسهای اونه داره
    داره بهم خیانت میکنه مترسم بهش بگم
    .
    .
    .
    .اصلا داغون شدم وووو حالم از خودم بهم میخوره
    لطفا کمکم کنید

    1. چطور یک خاین رو دوست داری؟! خیانت کار ک ادم نمیشه!! خدا بهت کمک کنه انشالله و طرف عاقل بشه

  68. سلام ماهم پارسال عقد کردیم الانم دوماهه عروسی کردیم شوهرم تو دوره مجردی دوست دختر داشته بود چند هفته به اینکه عقد کنیم ماجررارو برام تعریف کرد که باکی دوست بودم اینا بهش گفتم اشکال نداره دوره مجردی بوده اما حالا میبینم بهم خیانت کرده عکس های دوست دختراش رو داره حتی فیلم هایی که باهاش سکس میکرده حتی عکس سه در چهار هم ازش داره از نامه هاشون گرفته تا خیلی چیز های دیگه تازه هنوزم باهاش در ارتباطه وبراش پیام میده
    تورو خدا کمکم کنید

    1. چطور میتونید با همچین ادمی زندگی کنید من ارزومه بهم خیانت کنع ک برم ازین زندگی

      1. سلام من ۱۵سال که ازدواج کردم سه پسردارم یک شوهردارم که هرچه ازدهنش درمیادبدون دلیل بهم میگه ازنفرین بگیرتا فحش چه خودم چه بچه ها مریض بشیم دکترنمیبره مسافرت که اصلاخونه فامیل ابدااتاقش هم جدا کرده ورابطه جنسی هم تادلت بخوادمیخادولی احترامی نیست ارزوی هم صحبتی به گوربایدببرم اگربچه اش بهش تلفن بزنه بااحترام جواب میده من اگرزنگ زدم همون اول توهین بعدزودقطع میکنه مبگم طلاق حاضرهم نیست طلاق بده بگم خیانت کاره اهل این حرفاهم نیست هم من کارمندم هم اون وضعش خوبه وقتی میبینم دوتازن وشوهرراحت ودوستانه باهم حرف میزنندخیلی حسرت میخورم باخواهراش حرف میزنم طرف منندولی اصلا تعغیری نکردحتی جلوی دیگران هم احترام نمیزاره حتی درحین سکسه هم که حالا نیازداره توهین میکنه .طبق رفتاراون عمل میکنم بخش احترام میزارم ولی امان ازیک زره احترام بگواحترام چی همین عادی باشه گذشته از محبت زن وشوهری زهی خیال باطل اخیراپسرپزرگم هم بی ادب شده میگه ازبابام یادگرفتم ارزوی مرگ دارم راهنماییم کنیدچکارکنم

  69. سلام،من ١٢ ساله ازدواج کردم اما شوهرم سرد و بی روحه ،هر صبح که بیدار میشم میگم چرا ازدواج کردم به ندای قلبت گوش کن ،نذار یه عمر مثل من پشیمون بشی

    1. سلام شما باید با هم طبع خودتون ازدواج میکردین اگر گرم هستین شوهرتون سرده با تغذیه صحیح متناسب طبع شوهرتون میشه تا حدودی شرایط رو بهتر کرد البته متوجه نشدم منظور از سردی گفتن شما چی هست شاید بخاطر شرایط جامعه و بحرانهای موجود شوهرتون سرد شده خیلیها اینطور شدن بفکر درمان و چاره باشید یک مشاوره خوب بهتون کمک زیادی میکند

  70. سلام من دوساله ازدواج کردم یه پسر دوماهه دارم
    شوهرم ادم خوبیه دست بزن نداره بددهن نیست مدام میگه دوست دارم عاشقتم زندگی بدون تو معنایی نداره و ازین حرفا حتی وقتایی که ناراحتم میاد پیشم کلی قربون صدقه میره تااز دلم دربیاره اما با همه این حرفا میلی به من نداره😔 احساس میکنم همه حرفایی که میزنه دروغه…شب عروسیمون وقتی اومدیم خونه حتی بغلمم نکرد با اینکه مثل عروسکا شده بودم😞

    1. منم دقیقا مشکل شمارو دارم الان ۱۰ ساله درست نشده که هیچ بدتر هم شده
      روز به روز بی احساس تر

    2. الکی بر شوهرتون ایراد نزارین مردها که احساساتی نیستن هر دمودیقه به زنشون محبت کنن محبتشون به وقتش و به اندازه هست مرد فقط آرامش داشته باشه بهترین برای زنش میشود

      1. منو شوهرم زیاد دعوا میکنیم و موقع دعوا همه چی بهم میگه ولیوقتی ارومه بهم محبت میکنه من در همه حال پشیمونم همیشه تو ذهن خودم ناراحت و پشیمون بخاطر قد کوتاهش و گزشتش اما نمیدونم چکار کنم خانوادم حمایتم نمیکنن ک برم همه دوسش دارن خداییش هم ب خانوادم احترام میزاره و بهم میرسه زیاددد حتی احساس میکنم من کاری کردم ک بد دهن شده اوایل خیلی احتراممو داشت

      2. چرا شما مردا فکرمیکنین هیچ ایرادی ندارین اخه از ما چی میخواین خدایی؟؟اگر شما احساساتی نیستین ما زنام نمیتونیم ارامش واستون تو محیط خونه ایجاد کنیم ما باید محبت احساس دریافت کنیم که ارامشو به وجود بیاریم

      3. آرامش هم بهش بدی هیچ فایده نداره یه دقیقه بعدش زن همسایه در میزنه فلان چیز خراب شده با کله میره حالا بهش بگو در قابلمه کج شده درستش کن میگه سرم درد میکنه ولمون کن تورو خدا من از اون زنایی هستم که خودم شوهر ماساژ میدادم پاهش توی تشت آب می شستم اما خیلی زود ثابت کرد لیاقت نداشت از هر دری که بگی رفتم و وارد شدم شخصیتم رفتارم هی عوض کردم با هاش خیلی خوب بودم اما بعد از یه مدتی زد گردن ما رو ناقص کرد و گفت برو خودت بده بعد برو دکتر همکارم خانم فلانی نجیب هرکی فکر نکنه میگه شوهرش صد بار با این مرد اون مرد دیدش من آدم خشکی هست با همسایه ودوستی صمیمی نمیشم اما واسه این آدم بیش از حد بهش بها دادم و اجاز توهین به خودم بهش دادم با یه مرد و چه زن از نظر من برخورد جدی داشته باشید هیچ وقت شخصیت خودتون عوض نکنید وقتتون سرف خدا کنید بهتر از این که صرف بنده ای که خدا شو نمیشناسه دو رکعت نماز واسه تشکر از خالقش سنگین میدونه پس نمیتونه بنده خوبی برای خدا باشه و همین طور برای تو همسر خوبی

    3. همه اینارو ک گفتی برا ما داره دست بزن و فحاشی و… مشکلت بغل کردنه!؟ ولکن زندگی تو بکن دختر خوب و ناززززز خوشبخت باشی انشالله خدا بهت نعمت هم داده دیگه عزیزم

    4. همه اینارو ک گفتی برا ما داره دست بزن و فحاشی و… مشکلت بغل کردنه!؟ ولکن زندگی تو بکن دختر خوب و ناززززز خوشبخت باشی انشالله خدا بهت نعمت هم داده دیگه عزیزم

  71. ببخشید من دیشب دیدگاهم رو نوشتم و ازتون کمک خواستم ولی نظر من بین نظرات نیست لطفا راهنماییم کنین خیلی به کمک احتیاج دارم اصلا حالم خوب نیست

    1. سلام من 30سالە مە شوهرم دیر میاد خونە ؟وقتی میگم چرا دیر میای خونە میگە بیام خونە چکار کنم

  72. سلام توروخدا کمکم کنین از شوهرم متنفرم دوساله هرشب آرزوی مرگمو میکنم ولی تا چشمان معصوم دوتا بچه مو میبینم میگم خدایا به من عمر بده تا بچه هامو بزرگ کنم ولی حالم اونقد بده که کم میارم و نمیتونم مادر خوبی باشم. توی این ده سال که عروسی کردم خیلی اذیت شدم درسته که شوهرم قابل اعتماده و چشم پاک ولی هیچوقت و هیچ جا و پیش هیچکس حامی من نبوده و همش تشنه محبتش و حمایتش بودم خیلی بی احساسه و همش خودشو توجیه می‌کنه در مقابل اشتباهاتش و جالب اینه که پیش همه بهترینه ولی من تا عمر دارم ازش ناراضی ام به خودشم گفتم ولی بیخیال حرفها و غصه خوردنهای منه اصلا حالمو خوب نمیکنه دریغ از یه حرف گرم😔خیلی تشنه محبت و حمایتم لطفا کمکم کنین
    از زنهایی هم نیستم که بیرون دنبال محبت بگردم
    بارها ازش خواستم که طلاقم بده ولی مثل یه اسیر منو نگه داشته میگه بری میمیرم
    ده سال از جوونیم با غصه و گریه های شبانه سپری شد ۳۴ سالمه هرکی میبینه میگه چیکار کردی باخودت چرا شکسته شدی😔😔

      1. به حرف که نیست
        من درکش میکنم
        شوهر منم همینه.اسیرم کرده اما دریغ از ذره ای ارامش و احترام.
        دوست داشتن نیست اسمش
        همسرهای ما خودشون رو دوست دارن
        ما رو می خوان تا به ارامش برسن ولی ارامش نمیدن

        1. سلام من ۱۴ سال ازدواج کردم درسته شوهر منم اینطوریه من خیلی تحقیق کردم اینا نشانه ای آدم خودخواه هستند شوهر منم میگه خودمو میکشم اگر بری ولی اصلا نمیدونم رابطمون داخل خونه چیه فقط دنبال آرامش خودشه .به خاطر بچه اصلا دیگه از هیچی حرف نزنم دعوا بشه چون نمی‌فهمه و میگه تو نمیدونم چته حرف زدن فایده ای ندا ه چون اون قبول نمونه خود خواهع اصلا نمیشنوه براش مهم نیست

        2. دقیقا 😓ای کاش حمایتی میبود برای زن های مطلقه😢دقیقا😭👌خدا نجاتمونو از دست این ظاهر نمادهای خودخواه بده الهی

    1. شوهر منم همینطور بود اخلاقش ولی اون منو دوست داشت میگفتم طلاقم بده میگفت نه اما بخاطر فشارت روحی این رفتارها را می‌کرد

  73. من ۴ساله ازدواج کردم از همون اوایل شوهرم سرد بود ینی هیچوقت ابراز علاقه نمی‌کرد الانم همینجوریه دوسم نداره و حتی خیلی وقتا بهم میگه
    ما اشتباه کردیم با هم ازدواج کردیم وقتی هم میگم خب بیا طلاق بگیریم هیچ واکنشی نداره نمی‌دونم چیکار کنم واقعا ؟

    1. سلام دوستان عزیز
      من 15 ساله ازدواج کردم سال اول خدا بهم دختر داد ولی هنوز 6 ماهش نشده بود که فهمیدم یک خانومی عاشق شوهرم شده و میخواد باهاش ازدواج کنه ولی خدا زندگیم نگه داشت توی این مدت خیلی مشکلات مالی کشیدیم از نداری و سرزنش شنیدن بگیر تا ورشکستگی و قرص و بدهی ولی کنارش موندم میدونید زندگی بی سختی محاله الان با دو تا بچه و مشکلاتم مثل کوه پشتم خدا را شکر. گاهی هم طلاق حلال مشکلات نیست گاهی گذر زمان و صبر گاهی مشاوره از افراد مذهبی و…میتونه کمک کنه باید بفهمید درد تون چیه پیه درمونش برید نه اینکه برید تمامش کنیدما زنها میتونیم سخت ترین مردها را هم ارام کنیم به شرطی که رگ خوابشون بدونیم یک وقتی یک مردی فقط توجه میخواد یا یکم احساس با شخصیت بودن مردها چیز زیادی از زنها نمیخواند . بچه ها میرند و تنها مونس ادم همسرش میشه چه بخاد چه نخواد

      1. بشرطی که مرد همسرشو دوست داشته باشه حرفاتون درسته اما اگه مردی زنشو دوست نداشته باشه چی!
        بازم ارزش داره کنارش بمونیو همه چیو تحمل کنی!!!

    2. ب خاطر مهریه حتما چون شوهر منم علائم شوهر شمارو داره ولی من دارم ازش جدا میشم

    3. اگربچه نداری طلاق بگیر لااقل ب خودت احترام بزار.خیلیا بخاطربچه نمیتونن جداشن😶

    4. اگ بهت میگه چن روز برو خونه پدرت بزار کمی دلتنگت بشه اروم بهش بگو دارم میرم شاید دیگه نیام بگو تو پشیمونی و من دوسم نداری وقتی نارحتی چرا باهم زندگی کنیم

  74. سلام خسته نباشید محمد هستم 4ماهه نامزد کردیم ولی اصلا به زنم هیچ حسی ندارم و دوسش ندارم با اجبار خانواده ازدواج کردم ولی زنم منو دوس داره لطفا راهنماییم کنید هرکاریم میکنم باز به دلم نمینشینه

    1. سلام برادر بزرگم ،با اینکه نظر دادن سخته ،اما به مرور زمان با مشکل جدی روبرو خواهی شد ،خوبه به خانواداش تحویل بدی اون کسی که واقعا اونو دوسش داره اون مراقبت بکنه،ودر حقیقت اگه اون کار وبکنی بهترین خدمت برایش کردای وگرنه با اون احساس ازدواج کردن خیانت به او ،وتیشه بر اعصابت خواهی زد،اگه اول کار بدلت ننشینه تااخر نخواهد نشست دائم خودت سرزنش میکنی،تعادلت را بهم خواهی زد

      1. سلام حیف به جوونیتون بکن خودتو اون خانم دختررو قربانی خانواده هانکن

        1. تو که دوستش نداری برای چی گرفتی چه اجباری خانواده ت داشتن حتما اون دختر مثل من باید بد بخت کنی که مثلا انتقام گرفتی

    2. سلام،من ١٢ ساله ازدواج کردم اما شوهرم سرد و بی روحه ،هر صبح که بیدار میشم میگم چرا ازدواج کردم به ندای قلبت گوش کن ،نذار یه عمر مثل من پشیمون بشی

    3. بخاطر خدا زندگی کن نجابت ی زن مهمه ن چهره شخصیتش طرز کلامش مهمه ببین وقتی حرف میزنه تو حرفاش بخون چقدر پات وایمسته و تو هم مرد شو پاش وایسا اگر دوست داشت به خدا بسپار

    4. دقیقا مشگلی مث مشگل منه راه حلش لینکه ب خودت بقبولونی و سعی کنی ک دوسش داشته باشی

    5. سلام خسته نباشی اگر دوست نداری همرایش عروسی نکو چون زندگی او دختر هم خراب میشه وقتی کی دوستش نداری زندگی بی‌معنی است وکس را کی دوست داری باهاش ازدواج کو داداشی گلم

  75. خاک برسر هرچی مرد نامرده،زن فقط ازمردش،محبت میخواد تا پای همه ی مشکلاتش بمونه،فقط مهر ومحبت،اگرمردتون نان نداره ولی مرام محبت داره ولش نکنید حتی اگر تا آخر عمر خودتون و بچه ها تون سیر غذانخورین.

    1. من خیلی تنهام ،کلا از ریشه این تنها خودم بودم و خودم،وقتی گریه میکردم خودم سرمو میذاشتم روی زانوهام و بازو هامو مینداختم دور خودم و خودم به خودم بقل میداد،خودم خودمو ارووم میکرد،اخه هیچ وقت مامانم تو زندگیم بهم نگفت من مامانتم اما قبلش دوست توام .روی من حساب کن بدون من سنگ صبورتم نمیدارم بشکنی حمایتت میکنم حتی اگر اشتباه باشی ولی نرسزس تو خودتا من اینجام که غمتث باهات شریک شم …..و این هزاران چیز دیگهه ای بود که حسرت بند بند حرفاش بر تک و تنهای دلم موند
      پدرم دوسش داشتم دارم اما کاش بابا یکم بلد بودی شاید بودی اما نمیتونستسی ‌ابراز کنی ،اما من دلم پر میکشید اگه میشنیدم یه بار که میگی مثل کوه پشتمی ،یه بار دست بندازی دور شونم بگی همه چی خوبه؟اگه نیس رها کن من خودم خوبت میکنم
      و از بقیه نمیگم چون اصلا دیگه حسرتم ندارم انگار برام عادی شده.
      من الان حالم بده من الان زندگیم پاشیدس من الان ۵ کیلو توی یک هفته تنم آب رفت من الان هیچ کس رو ندارم باهاش درد دل کنم دارم میترکم.حرفای من یه دوستام ‌انرژی منفی میده خوششون نمیاد باهاشون بگم از این چیزا
      و اخر همسریه که کلا نمیشه باهاش حرف زد یا داد میزنه،یا کتکم میزنه،یا عربده کشی و وسایل پرت کردن و هزاران دگر…
      من دکتر نمیخام اصلا چون جوابی نمیخوام من این قدر بی کسم فقط خواستم حداقل درد و دلمو نوشته باشم شاید یه نفر دید خیلی داشتم میشکستم شاید کسی خوند و این حرفا برای من به فال درد و دل بود روحم ارووم‌ بشه

      1. عزيزم تو خدا رو داري، برو بغل خدا، تنها كشي كه ميتونه بهت كمك كنه خداست

      2. عزیزم منم از بچگی تنها بودم. پدرم اکثرا نبود. مادرم هم حواسش نبودددد الان ک حواسش هست من دیگه نیستم و به ته خط رسیدم…. گاهی بخدا میگم اینهمه تنهایی چرا عاخهههه. قسمت ماست صبر داشته باش و امید. امید اخرین چیزیه ک هرگز نباید از دستش بدهی. پس با امید ادامه بده و منتظر معجزه بااااش

      3. سلام عزیزم. منم با حرف اون دوستی که گفته تو خدارو داری موافقم.از ته دلت هر موقع خواسته باشی با خداحرف بزنی گوش میده

      1. سلام من ۱۵سال که ازدواج کردم سه پسردارم یک شوهردارم که هرچه ازدهنش درمیادبدون دلیل بهم میگه ازنفرین بگیرتا فحش چه خودم چه بچه ها مریض بشیم دکترنمیبره مسافرت که اصلاخونه فامیل ابدااتاقش هم جدا کرده ورابطه جنسی هم تادلت بخوادمیخادولی احترامی نیست ارزوی هم صحبتی به گوربایدببرم اگربچه اش بهش تلفن بزنه بااحترام جواب میده من اگرزنگ زدم همون اول توهین بعدزودقطع میکنه مبگم طلاق حاضرهم نیست طلاق بده بگم خیانت کاره اهل این حرفاهم نیست هم من کارمندم هم اون وضعش خوبه وقتی میبینم دوتازن وشوهرراحت ودوستانه باهم حرف میزنندخیلی حسرت میخورم باخواهراش حرف میزنم طرف منندولی اصلا تعغیری نکردحتی جلوی دیگران هم احترام نمیزاره حتی درحین سکسه هم که حالا نیازداره توهین میکنه .طبق رفتاراون عمل میکنم بخش احترام میزارم ولی امان ازیک زره احترام بگواحترام چی همین عادی باشه گذشته از محبت زن وشوهری زهی خیال باطل اخیراپسرپزرگم هم بی ادب شده میگه ازبابام یادگرفتم ارزوی مرگ دارم راهنماییم کنیدچکارکنم

  76. سلام من 7ماهه عروسی کردم شوهرم اصلا اخلاق خوبی نداره و هیچ وقت پشتم نیست تورو خدا کمکم کنید بنظرتون جداشم یانه

    1. سلام عزیزم،اگه پشتت نیست همین حالا ولش کن.من بعدبیست سال تحمل بی توجهی با۳تابچه رسیدم ته خط که هیچ کس ارزش تحمل ونداره،کاش جات بودم،با چشم باز میرفتم.

      1. سلام زهرا خانم. من هم بعد از بیست سال زندگی با همسرم و با وجود سه بچه رسیدم به ته خط. برآیند ازدواج تحمیلی چیزی غیر از این نخواهد بود. لعنت بر پدر زنم که با تحمیل این ازدواج، آینده سه بچه ام رو خراب کرده.

      2. سلام به نظر من جداشو که اصلا ارزش نداره ما زنای ایرانی یاد گرفتیم فقط آبرو داری کنیم ولی خودمون تباه میکنیم چون برای خودمون ارزش قائل نیستیم من متنفرم از جمله ی زن باید تحمل کنه یعنی چی وقتی مرد حیوون هست ودوست داشتن رو بلد نیست وبعد نیست چطور رفتار کنه باید جدا شد

      3. سلام،ادما مجبور نیستن همدیگه رو تحمل کنن،همه ما مستحق آرامش هستیم

    2. سلام،شوهر من هم دقیقا همینطوری هس،نه اخلاق داره،نه پشتم هست و نه خرجی میده ونه میزاره بیرون برم،بنظرمن ب مشاور مراجعه کن اگ درست نشد بعد اقدام ب طلاق کن،من بخاطر بچه هام تحمل میکنم

      1. شوهر منم همه این ویژگی ها رو داره منم شش سال ازدواج کردم بچه ندارم بنظرتون چکار کنم

    3. واقعا شوهرمن ی 000000000000000 برای دیگران یکساله اصلا باهم رابطه جنسی نداریم اصلابود نبود من براش مهم نیس

      1. شوهرمنم خیانت کرده باهم رابطه جنسی نداریم بخاطر بچه هام تحملش میکنم فقط ی سوال اگه زن خیانت می‌کرد آیا مرد تحمل اینهمه حقارتو داشت

        1. منم ۷ساله خیانت میبینم نابودشدم عرورم شرفم آبروم قلبم احساسم حتی اشک چشام زخمی هستن اسمشو توگوشیم نفسم سیوداشتم اما الان اسمشو شکنجه گر بزرگ سیوکردم ایکاش خیانت کردن ازمدبیافته

  77. سلام من ۱۸سالمه شوهرم ۲۲
    شوهرمنم همه ی ویژگی ها رو داره
    بخدا دیگه خسته شدم الانم فقط بخاطر دختر یه ساله م موندم هروقت از جای دیگه اعصابش خراب باشه میاد سر من بیچاره خالی میکنه

    1. سلام سه ساله که عروسی کردم یه دختر یکساله دارم شوهرم سرم داد میزنه تا یه چیزی میگم کتکم میزنه چکار کنم طلاهای فروخته پول بهم نمیده چیزی بخرم برا خودم دخترم

  78. شمن ووشوهرم دوست بودیم اون موقه خیلی ابراز علاقه میکرد بسختی بهم رسیدیم بعد عقد اول بار ک هم رو دیدیم گف من بخاطر لج مادرم باهات ازدواج کردم دلم همون اول راه ازش شکست از همه چی ناامید شدم ولی باز مجبور شدم بمونم الان بخاطر پسرم موندم ومتاسفانه شوهرم اینقد با صداقت هس که دوست نداشتنشو بهم یاد اوری میکنه همیشه😭😞دیگه از ما گذشت ولی حواستون به ادمی انتخاب میکنید باشه

    1. من خسته شدم از اینکه همش بخاطره خانوادش منو دعوا میکنه من بدم ازشون میاد هی حرف میزنم همسرمم داد و بیداد میکنه و میگع برو به درک خانوادم مهمن …دارم میمیرم از حال دلم …کاش هیچوقت باهاش دوست نمیشدم کاش بمیرم …کمکم کنید چیکار کنم …میگع برو از زندگیم خسته شدم از دستت …من نمیتونم برم تروخدا راهنماییم کنید 😭😭😭😭😭

      1. من ۱۰ساله ازدواج کردم اوایل شوهرم عاشق خواهر و برادراش بود یجورایی میپرستیدشون چون پدر و مادر نداشت خیلی باهم دعوا داشتیم و حق بامن بود تصمیم گرفتم برعکس عمل کنم و از خوانوادش نه تنها بد نگفتم بلکه خوب هم میگفتم الان بعد ۱۰سال شوهرم با همشون قطع رابطه کرده😂اگر شما مخالفتتون رو ابراز کنید شوهرتون حساس میشه باسیاست عمل کنید

        1. منم تعریف میکردم و واقعا دوسشون داشتم اما نمیدونم چرا اولویتش مادرشه!
          الان ازشون متنفرم چون بدی نکردم اما شوهرم اولویتش من نیستم😔

      2. عاطفه جان حتما برو پیش یه مشاور حتما
        خدا خودش کمکتون کنه
        این علاقه ی بیش از حد مرد به خانوادش حال بهم زنه انگار ما میگیم برو بکششون که اینقد موضع میگیرن

      3. سلام دوست عزیز شوهر منم خیلی به خانواده اش اهمیت میده تنها راه چاره دوستی با خانواده اش هست برای جلب نظر همسرت باید بیشتر از همسرت به اونا محبت کنی …همسرت چون میبینه تو خانوادش دوستشون نداری لج می‌کنه …اگر ببینه بیشتر از خودش بهشون توجه می‌کنی خودش کوتاه میاد شاید بگه لازم نیست اینقدر محبت کنی ولشون کن در عوض تو تاج سر همسرت میشی

      4. قبول دارم صحبت شما رو ولی خود خدا هم طلاق رو برای شرایط بحرانی گذاشته اومدیم قرار نیست با هر قیمتی زندگی کنیم

      5. عزیزدلم انقدر سخت زندگی نکن. به حرفاش اهمیت نده. بهش بی توجه باش بیشتر میاد سمتت. بخودت بیشتر برس و برای خودت بیشتر زندگی کن. به سلامتی جسم و روحت اهمیت بده. خدای تو هم بزرگه اونم تغییر میکنه .یروز میشه تابعت البته اگر نمی تونی بری و طلاق بهترین راه نیست. مشکلات با ط حل نمیشه شک نکن. با موندن و عاقلانه رفتار کردن خوشبخت میشی. بچه ننه س باید جذب خودت کنی. مردا همینن بعد ازدواج ننه یی تر میشن اما صبور باش تو هم خدایی داری عشقم شک نکن خوش میشه دلت با خدا فقط حرف بزن فقط خدااااااا

  79. سلام وقت بخیر
    من و همسرم سه سال دوست بودیم و بعد سه سال الان دو ساله عقد موقت کردیم و دوسال دیگه تموم میشه و قرار بود بعدش ازدواج کنیم خودش خیلی اصرار داشت به این ازدواج موقت
    من از اولم بهش میگفتم باهم تفاهم نداریم نه خانوادگی نه عقایدی ولی میگفت من مشکلی ندارم و خیلی برام مهم نیست این چیزا ولی الان خیلی عقایدش عوض شده و میگه بهتره آیندمون از هم جدا باشه بااینکه همیشه هم بهم میگه تو خیلی خوبی و واقعا مشکلی نداری ولی من برعکس دوران دوستی‌مون از وقتی ازدواج کردیم عاشقش شدم و نمیخوام از دستش بدم چون واقعا مرد خوب و وفاداریه اخلاقی هم داره ک خوشش نمیاد کسی بهش خیلی نزدیک بشه
    به نظر شما باید چیکار کنم تا همه چی مثل قبل بشه😔

  80. هروقت آمادگیشو دلشتید،ازدواج کنید.پدرنداشتم.مادروخانوادم منوزن دادن.به یک ماه نکشیدطلاق.دوباره زن دادن،.الان بعد۱۳سال که چهل سال روردکردم فهمیدم ازدواج سنتی اشتباه هست.توایران فرهنگ ازدواج خیلی مسخره هست..مجبوری کنارهم بمونی…فرددیگه ای هم توزندگیم نیست.اشتباه نکنی.

  81. سلام من۲۳سال دارم شپاعرم ۲۴سال الان هشت ساله ازدواج کردم سه تا بچه دارم ولی چون تو سن کم ازدواج کردم نمی‌دونستم چطوری شواهرمو کنارم نگهدارم اون چند سال پیش از خیانتش خبر دار می‌شودم ولی چیزی نمیگفتم به خاطر ابرو خانوادم تحمل کردم هرکاری بگید کردم ولی باز بهم خیانت می‌کنه الان تو این دوسال اخیر همش باهاش دعوا میکنم ولی باز کار خودش می‌کنه میگه من عادت کردم یه چت کردن یه زنگ مگه من چه کار کردم بخدا خسته شودم خالم از خودم این زندگی بهم میخوره میخواستم طلاق بگیرم ولی به خاطر بچه با گذشت کردم به کسی چیزی نگفتم ن خانواده اون ن خانواده من خواهش میکنم یه کمکی بهم بکنید من الان یه مرده متحرک شودم ن دوستش دارم ن ارمتنفرم

    1. تو حداقل بچه داری من چی بگم ک بچه ندارم اما عرضه هم ندارم ک قیدشو بزنم ک دیگه خیانتشو تحمل نکنم

        1. خدا به حق علی حق مردا رو بزاره دستشودستشون

    2. اگه خونواده شوهرت اصل و نسب دارن بشون بکو وای فقط پدر یا مادرش، ببین کدوماشون عاقل تر و منطقی تره اکه جواب نداد برو مشاوره
      فک کنم اگه چند وقتی ازش دور باشی قدرتو بدونه البته اگه اهل رابطه جنسی با دیگران نباشه

  82. سلام من هشت سال ازدواج کردم بچه ندارم شوهرم دوست نداره . خیلی سال قرص ویاگرا استفاده میکنه دیدم ولی رابطه جنسی دوماه یکبار داریم جای خواب جدا کرده .تا ساعت دو سه صبح درحال چت با گوشی .گوشیش رمز داره .به من میگه مشکلاتم زیاده التم راست نمیشه .اخر هفته با دوستاش بیرون همیشه من تنهام .به نظرشما با کسی دیگه رابطه داره که قرص تاخیری میخوره .من چکارکنم

    1. با سلام
      اگر در مرز جدایی هستید حتما به مشاوره خانواده مراجعه کنید

    2. نه مینا خانم بیچاره اعتماد به نفسش رو در رابطه جنسی با شما از دست داده. ازت فرار می‌کنه بهش اعتماد به نفس بده کم کم مشکلش هم حل میشه. شاید علت این اتفاق که براش افتاده شما هستید!

      1. خوشا چاهی ک اب از خود برآرد
        اگه علاقه در کار نباشه ی زن خودشم ک بکشه مرده میره دنبال اون کاری ک روست داره…..

    3. سلام حتما دوست دخترداره رابطش با اونها انجام میده ب شما ک میرسه دیگ حسی نداره

  83. مشخصه که شما فرد با تجربه ای هستید خیلی عالی بیان کردید . ریشه یابی برای زندگی مشترکی جواب میده که خانم و آقا با عشق و علاقه و شناخت زندگی شون رو شروع کردن منتها بعد از مدتی به دلایلی بینشون کدورت به وجود اومده که میشه ریشه یابی کرد و اونا برطرف بشه تا زندگیشون رو دوباره با همون حس و حال ادامه بدن .اما اگر از اول علاقه ای نبوده و از سر مصلحت بوده مثلا آقا براگرفتن امتیاز شغلی یا مسکن که لازمه ش تاهل هست بیاد ازدواج کنه اینجا دیگه به نظرم ریشه یابی هیچ فایده ای نداره ! ریشه یابی در نهایت میرسه به سیاه نمایی ها و ریاکاری یکی ازطرفین ‌‌در گذشته و شروع زندگی مشترک اونها

    1. ((ریشه یابی در نهایت میرسه به سیاه نمایی ها و ریاکاری یکی ازطرفین ‌‌در گذشته و شروع زندگی مشترک اونها))

  84. سلام من حدودا یکسال باکیس ازدواج دارم زندگی میکنم الان نظری روازدواج نداره بهم کم محلی میکنه 3ماه باهم بیرون نمیاد مثل قبل نیست قربون صدقم نمیره تورابطتون هیچی کم نزاشتم تمایلی به رابطه جنسی بامن نداره خواهشن راهنمایی کنید

    1. با سلام
      واقعا ازدواج سفید توی ایران نباید پذیرفت چرا؟ چون هر کی میاد توی ازدواج سفید فکر می کنه معنیش ازدواج موقت است و بدون تعهد . لطفا ازدواج سفید تحت هیچ شرایطی قبول نکنید

      1. من به اصرار خودش قبول کردم تا ازدواج موقت داشته باشیم تا وقتی ک به اهدافمون برسیم واقعا دوسم داشت و تو این دوسالی ک ازدواج کردیم و دوسال قبلش ک دوست بودیم هرکاری برام میکرد خیلی براش مهم بودم من از اولم بهش گفته بودیم به همدیگه نمیخوریم ولی میگفت به مرور زمان شبیه هم میشه عقایدمون ولی روز به روز بدتر شد و هرروز دعوا میکردیم تااینکه الان میگه وقتی عقدمون تموم شد بهتره جدا بشیم چون وقتی بریم زیر یک سقف هرروز دعوا داریم خودشم میگه تو خوبی هیچ مشکلی نداری ولی با هم فرق داریم.خیلی دوسش دارم چون واقعا مرد خوب و وفاداریه نمیدونم باید چیکار کنم ک مثل قبل بشه😞

  85. نزدیک به 7 سال ازدواج کردیم از همون اول هیچ وقت یه کلمه عزیزم، قربونت برم، فداتشم و… ازش نشنیدم (حتی قبل و بعد و درحین رابطه ) فقط بخاطر بچه هام سکوت میکنم تمام این 13 مورد داره
    لعنت به من با این انتخابم
    خسته ام مانند لاک پشت پیری که یک خیابان را اشتباه رفته است 😔

    1. با سلام
      خسته ام مانند لاک پشت پیری که یک خیابان را اشتباه رفته است 😔
      چه احساسات دردناکی

      1. وقتی سر عهدت در زندگی مانده ای و همسفر زندگیت بی وفاست و مایل به ادامه نیست چه چیزی را می توان درست کرد ? وقتی از ابتدا در رابطه ای ریشه ای وجود نداشته چه چیزی را باید ریشه یابی کرد ?!بعضی روابط از پایه ناجورست

    2. شما تنها نیستی افراد زیادی هستند که درد شما دارن .. دردناکترین قسمت اونجاست که شریک زندگیت میگه چرا همه چیز را برای من در طلب اخلاص گذاشتی ? چرا ماندی ? خب میرفتی !!! الانم برو اینجا کسی به تو نیازی نداره !!

      1. سلام دقیقا باسه تا بچه بعد ده سال احساس شکست میکنم واقعا انتخاب خیلی مهمه نمی‌دونم دلش از سنگ خیلی سعی کردم ولی نشدکه نشد از طرفی من که سوختم دوست ندارم سه تا بچه ها بخاطر بی پدری بسوزن تورو خدا برای من دعا کنید

      2. ۷سلام من ده سال ازدواج کردم خیلی خوشبخت بودم هیچ مشکلی نداشتم بعد از ده سال جاری کوچکم با همسرم دوست شد زندگیم رو نابود کرد خودشم از برادر شوهرم داره جدا میشه

  86. واقا این ۱۳نشونه رو خوندم هیچکدوم از اینارو نداره اما چون ازدواج مجددشه حس میکنم دوسم نداره نمی‌دونم شاید اشتباه میکنم خیلی زجر میکشم فکر میکردم میتونم با ازدواجش قبلیش کنار بیام اما واقا خیلی سخته با اینکه خودم هم ازدواج دوممه اما بازم برام سخته ک ازدواج داشته قبلا خیلی زجر میکشم لطفا راهنمایی کنید

    1. به نظرمن همه این مشاورها چرت و پرت و خودش بزرگترین معزل زندگیهای مردم است چون انسانها پیچیده تر از اینی هست که هر کسی بیاد بگه من مشکلات را حل میکنم.حاضرم قسم بخورم خود همونهایی که ادعا دارند مشاوره میدند خودشون تو زندگیهاشون ۱۰۰۰مشکل دارند

  87. مایلم نظراتتون رو بدونم

    وقتی یه مرد هیچ وقت پیگیر مشکلات شما نیست و و حتی کمک زبانی هم نمیکنه اما مدام پیگیر هست که همسرش با چه دوست یا آشنایی مشکل پیدا کرده یا دعوا و بحث بینشون پیش اومده و به قول معروف با دشمنت دوسته چه رفتاری باید کرد??!

  88. خیلی دلم میخواد نظراتتون رو بدونم
    با مردی زندگی میکنم البته زندگی که نه !هم خانگی که در دوازده سال زندگی مشترک میگفته و الان هم میگه میخوام ازدواج کنم !و حالا که دیگه منم خسته شدم و گفتم فقط برو ازدواج کن میگن بیا بهت یه پولی میدم برو درخواست طلاق بده چون برادر عروس خانم جدید گفتن نباید زن داشته باشی ! مهریه هم که به لطف قانون جدید هیچی دستمو نمیگیره خونه و ماشین که جزو مستثنیات دین هست ..به راحتی میگه برو اصلا من به شما نیازی ندارم زیبا و کدبانو هستم
    حداقل پنج ساله که رابطه جنسی هم نداریم امیدوارم پزشکی قانونی بتونه اینو تشخیص بده
    قبلش هم رابطه جنسی یا روابط عاطفی بین ما نبود فقط تظاهر … فک نکنم زنی پوست کلفت تر از من هم وجود داشته باشه که با وجود این همه تحقیر ادامه بده

      1. بیچاره نیستیم .. حتما چاره و گزینه های دیگری هم هست اما بنا به دلایلی این شرایط انتخاب کردیم ..دلایل متفاوت هست . امیدوارم شرایط بهتری برامون ایجاد بشه و حال بهتری داشته باشیم

  89. ناشناس با سلام خسته نباشید 5سا ازدواج کردم 2سال اول خوب بود ولی 3سال خیلی زجر میکشم اون 13 مورد داره خودم خیلی محترمانه باهاش رفتار میکنم نمدونم چکار کنم مئل هم اتاقی هستیم بچای هم نداریم این سه سال حتی یک ریال هم به من نداده تمام خرج ومخارجم خودم میکشم خیلی نارحتم کاه به سرم میزنه یک فکری به خودم بکنم مئللا خیانت در مانده شدم

    1. با سلام
      خیانت اوضاع بدتر می کنه. بهتره ببینید چرا این رفتار داره انجام میده ریشه اینجاست

      1. سلام…۲۸سالمه و دوتا بچه دارم شوهرمم از رابطه جنسی باهام سرد شده تازه متوجه شدم که میگه تو مریضی و عفونت داری میخوام ازش جدا شدم دیگه خسته شدم خیلی ایرادات داره که من چون دوسش داشتم نادیده گرفتم اما اون اینو پتک کرده میزنه تو سر من…به نظرم زودتر جداشم بهتره تا بخواد به خاطر رابطه جنسی بهم خیانت کنه بعد برم…خیلی خستم😔😔

        1. با سلام
          بهتره قبلش اگه مشکلی وجود داره با همدیگه برای حلش تلاش کنید

      2. سلام من ۸ماه که نامزد کردم نامزدمو خیلی دوست دارم اونم خیلی منو دوست داره اولین بار یه عکس توگویش دیدم که مال دوست دختر قبلیش بود که باعاش چت میکرد میخاستم طلاق بگیرم که قسم خورد من باهاش رابطی ندارم منم بخشیدم بعد چند از وقت که گذشت دوباره دیدم که دختره پیام داده منم جوابشو دادم که چرا به نامزدم پیام میدی و اون گفت من با نامزدت رابطی ندارم اون حال منو میپرسه بغضی وقتا بهم زنگ میزنه منم به نامزدم گفتم دیگه نمیخامت از خونه بیرونش کردم گریه میکرد که من باهاش رابطی نداشتم من عاشقتم تو از پیشم بری میمیرم الان رفتاراش خب شده منم یه فرصت بهش دادم گفت من خیانت نکرد و نمیکنم دیگه قول میدم این اتفاق دیگه نمیفده بعدش فهمیدم که سه ماه حامله ام و نامزدم خیلی خوشحال بود ولی نتونستم بچه رو به دنیا بیارمذچون نامزد بودیم و سقطش کردم الان نامزدم خیلی خبه خیلی بهم اهمیت میده از قبلم اهمیت میداد ولی الان بیشتر خیلی وابسطه من شده نمیزار ازش دور بشم خیلی دوست داره براش بچه بیارم

    2. بچه نداری چرا تحملش میکنی وقتی رفتی میمیره از ۸سادت و اینکه از دستتون داده تجربه ثابت کرده

  90. سلام.من ده سال ازدواج کردم همسرم هیچ موقع محبت نداشت.محبتم میخواستم میگفت من همینجوریم.دریغ از یه کادو یا تولد.چند ماهیه مامانش مریض شده و ایشونو میبره بیمارستان تهران.سه ماه من مزاحم دارم.تا پشت درمم اومدن التماسشون کردم یشب داداشت بره روسر مامانت تو بیا من دارم سکته میکنم تا پلیس بیاد گفت نمیتونه بیاد.الانم از ده تا حرفش هشت تاش شده برو خونه بابات.من باید چکار کنم؟

    1. با سلام
      اگر واقعا تنهایی خطری شما را تهدید می کنه خونه پدر پدرتون رفتن چیز بدی نیست. در مورد مشکلات عاطفی بعد این همه دردسر جا داره مشکلتون حرفه ای دنبال کنید.

    2. میدونم خیلی سخته که تمام زنانگیتو میزاری جلوش بعد بگه برو خونه پدرت یعنی این شکننده ترین حرفیه که یه مرد به یه زن میگه

      1. سلام بااین همه زجری که دامن گیر هممون شده واقعا کاش جرات خودکشی ‌پایان دادن به این زندگی نکبت داشتیم من ۴ساله ازدواج کردم با مردی که یه دختر ۱۶ساله داره. ازشب عقدم دخترش منو برد اتاقش اونجا بخوابم تا ۵ماه. اینقد بحث مشکلات شوهرم هیچ هیچ محبتی نداره هیچ توجهی نداره. فقط میگه هرچی دخترم میگه. خودم مهندسم کارمندم چون خانوادم موافق نبودن ازدواج کردم واون ازدواج قبلی داشتم ازترس آبروم ذره ذره دارم آب میشم. جرات ندارم واگرنه خودمو میکشم. تمام مشکلات بحث ها فقط میگه مقصر تویی. بارها ازم کلید گرفتن بیرونم کردن. خدایا به دادم برس

  91. سلام من الان شش ماهه که عقدم و شوهرم دو ماه اول عقد خیلی خوب بود یا وسط هفته میومد خونمون به هربهونه ای میخواست منو ببینه و پیشش که بودم بیشتر با هم حرف می‌زدیم و شوخی میکردیم مگر که چی میشد که دلش میخواست توی روز هم رابطه داشته باشیم ولی الان هر دفعه که با هم تنها میشیم فقط رابطه داریم و بعد هم می‌خوابیم مثل قبل اشتیاق نشون نمیده به حرف زدن با من و اینکه اولا خودش روزی یک بار بهم زنگ میزد اما الان تا من زنگ و پیام نزنم بهش اونم پیام و زنگ نمیزنه

  92. من هم با همسرم مشکل دارم خیلی وقت با هم یه هم خونه هستیم تا همسر دیگه برام مهم نیست چی بشه

  93. سلام شوهرمن مزخرف ترین ادم دنیاست بعدازدواج فهمیدم همجنسگراس ازمحبت کردن به همسرم بدش میادولی بامردها عالی دوسشون داره

  94. شوهرمنم‌یه‌روزخوبه‌یه‌روزبدخودب‌خوددیوونه‌میشه‌سرم‌دادمیزنه

  95. من ۱۳سال بعد از ازدواجم از همسرم خیانت دیدم خواستم که جدا بشیم ولی ایشون موافق نبود و بعد دو سال جدا زندگی کردن و قبول نکردن طلاق و اسرار برای ادامه دادن من اشتباه کردم که پذیرفتم و به زندگی برگشتم دقیقا پنج ساله که از موضوع می گذره و ایشون دقیقا همه موارد بالا رو در رابطه با من داره و پیش هر مشاوری میریم ادعا می کنه که عاشق منه و رابطه امون عالیه و وقتی من ازش می پرسم ما که رابطه ای نداریم چرا اینطوری می گی یا ازش می پرسم دلیل اینکه من رو دوست نداری چیه هیچ جوابی نمیده سکوت
    و من داغون و وامونده و سرگردانم در این رابطه
    متاسفم برای کشوری که قوانینش اینقدر ظالمانه است که زنانی مثل من اسیر یک انسان دیگه میشن و راه به جایی هم ندارن
    بعد از ۱۸ سال زندگی و داشتن بچه در حالی که تمام دستاورد کاریم در زندگی خرج شده یا به نام ایشونه
    حتی حق طلاق هم ندارم چون ایشون هیچ کدوم از مواردی که در قباله ازدواج ذکر شده ندارن و از نظر اجتماع تایید شده هستن
    کاش به دختران ما گفته بشه که امضایی که ازشون می گیرن ممکنه سند اسارت و تباهی عمرشون باشه نه عشق و محبت و همدلی و شراکت زندگی
    کاش به دختران ما گفته بشه ازدواج کردن در کشوری که قرارداد یک طرفه هست حماقت

    1. واقعا همینطوره هیچ حق وحقوقی به زن داده نمیشه وبه خاطر نداشتن پشتوانه مالی زن نمیتونه از این زندگی فلاکت بار جداشه

    2. سلام.دقیقا چقدر هم درد هستیم تا کی باید اسیر و برده مرد شد.۱۵ ساله ازدواج کردم و درآمدم بیشتراز شوهرم بوده و خرجم کمتر.اما چیزی بنامم نیست حالا چیزی نخواستیم بخاطر بچه ها نمی تونم از دستش فرار کنم متاسفم برای کشوری که در اون زندگی میکنم منتظر شرایطی هست که زن و شوهر به آسانی از هم جدا بشند هرکس زندگی خودش را داشته باشه و فرزندان لطمه ای نبینند و طلاق یک چیز کاملا عادی باشد.

      1. خوب چرا با حقوق خودت چیزی نخریدی که به نامت بشه آخه عزیز من؟؟؟؟ اشتباه کردی، حالا به فکر خودت باش تا دیرتر نشده

    1. اگه شوهرت بهترینه و عاشقشی چرا اومدی این مطلب و سرچ کردی و خوندی ؟ی دروغی بگو باور کردنی باشه .خودتو گول نزن

    2. منم تا چندسال اول همین فکر رو میکردم و مطمئن هم بودم چون واقعا دوسم داشت و همه کار برام میکرد ولی چندسال دیگه میفهمی مردا چقد عوض میشن به مرور زمان هم رفتارشون هم عقیدشون تغییر میکنه و همه چی براشون عادی میشه

      1. من دختری بودم که از خودم تعریف نمیکنم،خدایی تو مدرسه تو فامیل توعروسیا هرجا که میرفتم خانماعاشق زیباییم میشدن.حتی سرزایمانام پرستارا مثل پروانه دورم می‌چرخیدند.ولی شوهرم اونقدر شیفته ی تیپ زنهای غریبه است که اصلا منونمیبینه.چادرمن و حجاب منو مسخره میکنه.نمیزاره باخانوادم رفت وآمد کنم.توخونوادش تحقیرم میکنه.همیشه باخانمای غریبه مهربون تر ازمنه،یه تار مو خواهراش وجای من نمیده،اصلا براش مهم نیستم،حتی سزارین که کردم تنها بودم و باهام دعوا میکرد که پاشوغذادرست کن.مادرم که رفت.گفت مرد که مرداصلا نمیدونم باسه تا بچه بمونم یابرم.شب و روزم شده گریه.

  96. سلام من۱۳ساله ازدواج کردم و۳۰سال دارم دارای۳فرزندم حالم خوب نیست چون همسرم خیانت کرده به من چکارکنم حال دلم خوب بشه خیلی ازش بدم میاد

    1. دقیقا همسر من در رابطه جنسی از این دیگری استفاده میکنهدومنو به اسم دختر هم دانشگاهیش صدا میزند خالم ازش بهم میخوره چیکار کنم بنظرتون؟

  97. سلام شوهر من همه ویژگی هاروداره همش میخواد بدون من باشه دنبال بهانه ست که من یه جمله کوچیکی بگم تا دادو فریاد بزنه و از خودش بترسونه منم هیچ جوابی نمیدم بهش چون نمیخوام مردم جمع بشن خونه و آبروم بره چند بار از خونه انداختم بیرون فقط به خاطر بچه هام نمیرم

    1. با سلام
      انشالله که مشکلتون حل بشه . دلیل این رفتارش چیه ؟ خودش در موردش حرفی میزنه؟

  98. سلام شوهر من خیلی شدید فحاشه و اینکه اصلا من براش مهم نیستم بمیرم یا زنده بمونم اما فقط من مثلا عاشق مامانشه با اینکه ازدواج کرده عوض اینکه من زنشم به من برسه از من بچه دار میشه اصلا هیچی مهم نیس کار خودشو میکنه میخواستم ببینم چیکار کنم با همچین آدمی

      1. سلام من یه سوالی داشتم…بیشتر خانمهای جامعه ما به خاطر بی پناهی ونداشتن شغل وجایی که بعد طلاق در آنجا زندگی کنن تن به زندگی نکبت بار میدن وتحمل میکنم….سوالم اینه آیا در ایران جایی برای زندگی خانه‌ای مطلقه هست منظورم جایی مثل آسایشگاه؟

  99. سلام عرض ادب و خسته نباشید من یک زن ۲۶ ساله هسم که دوتا بچه دارم و حس میکنم اصلا شوهرم منا دوست نداره و فقط به اجبار بخاطر بچهام بام زندگی میکنه حالا میخوام بدونم راه حل شما چیه که شوهرم بهم علاقه مند‌بشود؟؟؟

    1. با سلام
      چرا فکر میکنید همسرتون دوستتون نداره؟ خودش چیزی گفته ؟

      1. همسر من چن بار به من گفته نمیخوامت آیا از ردی عصبانیت این چیزارو گفتن حقیقت داره

    2. سلام شوهر کارش اهواز ومن ماهشهرم این چند ماهه اخلاقش خیلی بدشده درهفته دو. روز میاد خونه فقد قر میزنه سرم منم میگم کی این دوروز تمام بشه که دوباره بره سرکار دلیلش چی ممکنه بهم خیانت میکنه یا بخواطر این که بی خوابی میکشه واونجا جا خواب نداره خیلی ازیته دلیلش چی

      1. سلام
        همسر شما خیانت نمی کنه
        فقط شرایط کاری و جای مناسبی نداره و وقتی میاد خونه چون فقط شما رو داره تموم خستگی کلافه بودنش رو سر شما خالی میکنه
        عزیزم شما خوش اخلاق باش بغلش کن نوازشش کن و بهش آرامش بده خودش به مرور میفهمه و آروم میشه

  100. سلام اگر میدانستیم که راه کار چیست با شما مشورت نمی کردیم لطفا پاسخ کلی بدهید یا مردم را سر کار نگذارید

    1. دوست عزیز ما انسانها به مانند آثار انگشتانمان بی مانند هستیم هیچ راه حل همه شمولی وجود ندارد.

  101. سلام همسر من کلا از اول ازدواج آدم سردی بود ولی الان مدتیه به من دروغ میگه وقتی هم که من میفهمم توجیح می‌کنه بامن حرف نمیزنه خیلی سردتر شده ناراحتیامو نمی بینه خیلی رفتارهای که یه مرد باید انجام بده یعنی دیگه منو نمی خواد یا دوسم نداره؟؟؟

    1. با سلام
      این مورد نباید مقابله به مثل کنید و برای رسیدن به علتش و حل کردنش باید مصر باشید

      1. گور باباش محل سگش نزار
        چرا ما زنها باید کوتاه بیاییم یه بار هم ما شروع کننده باشیم به خودت برس تا باهات حرف نزده باهاش حرف نزن ..لعنت بر نیاز جنسی ….لعنت به زنهای خیانتکاری که زندگی زنهای دیگر رو خراب میکنند.

        1. خدا هرچی زنه خرابه رو از روی کره زمین ورداره همیناین که زندگی بقیه رو خراب میکنن تا زن به مرد نشونه نده مرد هیچ غلطی نمیتونه بکنه

    2. شوهر نکبتم بعد از ازدواج به من گفت خانواده من زندگی من اول مادرم بعد پدرم بعد خواهر و برادرم بعد پدربزرگ و مادربزرگم بعد خاله و عمه هام و …و بچه های اونا هستند بعد از همه تو ،وظیفه تو هم این هست که تو خدمت ما باشی به همه شون احترام بگذاری هر چی گفتند هم ساکت بمونی تازه تو اینقدر پر رویی که میگی من محبت کنم به تو !!! منم بهش فرمودم زندگی من اول خودم دوم خودم سوم خودم تو خانواده درب و داغونت هم که گدایی احترام میکنید اصلا قاطی آدم حساب نمیکنم.😁

  102. سلام شوهرم به هر چیزکوچکی حساس هست خدا نکنه چیزی از من دیده باشه مثلا دیشب سرما میخوردم بخاری رو زیاد کردم اومده میگه دیوونه شدی حیوان که بخاری رو زیاد کردی جرات یک بخاری زیاد کردن ندارم یا صبح به من میگه مثل سگ راه برو ولی جایی هم نرفتم فقط دو بار تو همین هفته خونه مادر خودش رفتم که مریض بوده در حالی که الان 3 سال میشه که خونه مادرم رو ندیده ولی اصلا نمیذاره که خونه مادرم برم شاید هفته یک بار اون هم به زور وقتی بیام هزار تا حرف به من میگه به مادر و پدرم فحش میده در حالی که از دروغ به مادرم میگم که شما رو خیلی دوست داره و ازتون تعریف میکنه میگه تو باید ماهی یک بار خونه مادرت بری ولی هر شب اگه خونه مادرش برم حرفی نداره نمیدونم چکار کنم دیگه صبرم از خود حدی داره خواهشا کمک کنید

    1. با سلام
      دیوونه شدی حیوان باید با همسرتون صحبت کنید و زیر بار توهین نرید.
      اینطور که معلومه با خانواده شما میونه خوبی نداره! دلیلش حتما بررسی کنید؟

    2. سلام دوست عزیز…عزت نفست رو بالا ببر وخودت قوی کن ….چه خبره اینقدر ترسو نباش …حداقل اینترنت بزن عزت نفس خودت بالا ببر هرچقدر عزت نفست بالا باشه دیگه جرات نمیکنه بی احترامی کنه…چرا میری خونه مادرش خونه مادرت نمیره خونه مادرش نرو …. اصلا ازش می‌ترسی بهانه بیار مریضم کار دارم نمیتونم برم یه مدت که نری خونه مادرش حساب کار دستش میاد

    3. از یه جایی ببعد درست میشی و میبری ودیگه اینکارا رو نمیکنی زیاد فکرشو نکن.فقط پاک بمونخاک تو سرت که باهاش موندی تا مثل حیوون باهات رفتار کنه

    4. من شوهرمو دوس ندارم ولی بهش وابسته ام قد کوتاهش ازیتم میکنه من خودم قدم بلنده از اول دوسش نداشتم ولی خودمو گول زدم راستش بیشتر بخاطر شرایط بدم ازدواج کردم اونم سنتی نمیدونم چکار کنم خیلی بهش میگم کوتاهی بد قیافه ای خودم عذاب وجدان میگیرم قبلا یکیو دوس داشته ک باهاش نامزد کرد ولی بهم خورده رابطشون این ازیتم میکنه خرجم میکنه بهم محبت میکنه رابطه جنسی برقرار میکنه ولی از ته دل احساس میکنم دوسم نداره ولی خودش میگه دوسم داره اوایل تصمیم گرفتم برم ولی با گریه مانعم شد نمیزاشت برم ولی الان تا چیزی میگم میگه برو 😓منم نمیتونم قد کوتاهشو نادیده بگیرم

      1. مشکل صد درصد از شماست اگه قد برات اینقدر مهم بود نباید باهاش ازدواج میکردی

      2. آخه قد هم شد عیب؟ اگر قدش بلند بود و هزار تا عیب دیگه داشت خوب بود؟ خواهش میکنم بزارین اول به بلوغ فکری برسید بعد ازدواج کنید. اینجوری هم خودتون عذاب میکشید هم شریک زندگیتون.

  103. سلام شوهر من اصلان بهم محل نمیزار وقتی میل جنسی داره بهم محبت میکنه اگه بهش زنگ یا پیام بدی با اعصبانیت جواب میده وقتی تو خونه هست اصلان با من حرف نمیزه سرش تو گوشی هست خسته شدم از کارش تو رو خدا کمکم کنید دوتا بچه دارم هر جا دوست داره میره ولی یک روزه منو بیرون نمیبره ؟؟؟

    1. با سلام
      ولی یک روزه منو بیرون نمیبره ؟؟؟ حتما باید با هم فعالیت مشترک داشته باشید ویه فکری براش بکنید.

  104. همسر من فقط میل جنسیش از بعد زایمانم کم شده
    یعنی ممکنه بخواد تموم کن؟

  105. شوهر من با من بدرفتاری میکنه ، کتکم میزنه ، اخیرا برچسب خیانت بهم میزنه ، من رو با الفاظ رکیک خطاب میکنه ، با اطرافیان من ب شدت بد و برای اطرافیان خودش حاضره حتی از من وبچه ها هم بگذره ، اگر خرجی برای ما بکنه انقد منت میذاره ک انگار برای غریبه ها کرده ،

  106. شوهر منم همشو داره حتی بیشتر و کسی نمیدونه 😔
    چیکار کنم؟!؟!!
    تو رو خدا راهنماییم کنین🙏

  107. شوهر من همه این رفتارها و به اضافه چند مورد دیگر را دارد ،ولی بعد از آشتی کردن،اظهار میکنر که خیلی منو دوست داره .۳ ساله که از این شرایط دارم عذاب روحی میکشم.

    1. آخه قد هم شد عیب؟ اگر قدش بلند بود و هزار تا عیب دیگه داشت خوب بود؟ خواهش میکنم بزارین اول به بلوغ فکری برسید بعد ازدواج کنید. اینجوری هم خودتون عذاب میکشید هم شریک زندگیتون.

    2. شوهرمنم همین جوره همش منو ناراحت میکنه بعد ۱۰ .۱۵ ساعت یا بعد چند روز میاد میگه ببخشید حالم خوب نبود اونقد تو این یک سال و نیم که باهم ازدواج کردیم گفته ببخشید و دوباره همون کارارو تکرار کرده که هروقت میگه ببخشید حالم به هم میخوره

  108. شوهرمن این ویژگیها رو داره باید چکار کنم خسته شدم حتی ازخودم

    1. شوهر منم همشو داره حتی بیشتر و کسی نمیدونه 😔
      چیکار کنم؟!؟!!
      تو رو خدا راهنماییم کنین🙏

          1. من همه پیامهاتونوخوندم ول کن بامحبت کیلوچنده شماخوبی بخورخوب بپوش راحت زندگی کن شوهره بره عین خرکارکنه بیاره توخودت راحت باش اون هرگوهی میخادبخوره فقط خرج کنین وبس

          2. اکثر زن ها هم برای ازدواج دنبال پول هستند و کاری نمیشه کرد

      1. من اگه میدونستم چیکار کنم که خوب بود دیگه خسته شدم تاحالا هیچ وقت اینقد گریه نکرده بودم بعد ازدواج همش زندگیم شده گریه پشیمونم چرا ازدواج کردم چه غلطی کردم

          1. موافقم ولی توایران اگه یه روز طلاق آزاد بشه مطمئن باشین بالای ۹۰ درصد از هم جدا میشن ملت ایران خیلی آبرومند آخ چه روزی بشه اون روز دیگه هیچکس نمیتونه به دیگری حرف بزنه و راحت زندگی میکنه امیدوارم اون روز بیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉