کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

روانشناسی مردان بد اخلاق + 8 راهکار برای رفتار با شوهر بد اخلاق و عصبی

علت بداخلاقی مردان چیست؟
3.3/5 - (32 امتیاز)

زندگی با یک مرد بد اخلاق و عصبانی به شدت سخت و آزار دهنده است. بعضی از خانم ها می گویند وقتی شوهرشان به خانه می آید با خود انرژی منفی می آورد و محیط خانواده را متشنج می کند. همه انسان ها نقاط ضعف و قوتی را در خود دارند و هیچ کسی کامل نیست. اما باید اعتراف کرد زندگی با مرد بد اخلاق به شدت خسته کننده است. مخصوصا اگر شوهرتان همیشه منتقد و ناراضی، بد اخلاق و عصبانی باشد. شوهر بداخلاق باعث ناامیدی زن از زندگی مشترک می شود. اما راه های زیادی برای از بین بردن بد اخلاقی همسرتان وجود دارد.

مشاوران مرکز مشاوره خانواده آویژه در این مقاله با ارائه راهکارهایی برای مقابله با شوهر بد اخلاق، به شما کمک می کنند تا زندگی مشترک خود را به یک زندگی شاد تبدیل کنید. این مقاله را تا آخر مطالعه کنید تا با ویژگی مردان بد اخلاق، علت بد اخلاقی مردان، نحوه برخورد با یک شوهر بد اخلاق و … آشنا شوید.

شوهرم بد اخلاقه چکار کنم؟

علت بد اخلاقی مردان چیست؟

هنگامی که با مردان بد اخلاق روبرو می شویم، در مرحله اول ممکن است عصبانیت و نارضایتی خود را با خشم و پرخاشگری نشان دهیم. مسلما وقتی همسرتان بدخلق است بر روی شما نیز تاثیر می گذارد. بد اخلاقی به شدت مسری است. اما باید قبل از هر کاری دلایل این بداخلاقی را پیدا کنید. بعضی از خانم ها می گویند شوهرم خیلی بداخلاقه خسته شدم و یا بعضی دیگر به جدایی از شوهر بداخلاق فکر می کنند. اما این راهکار عاقلانه و منصفانه ای نیست. شما قبل از هر تصمیمی باید علت این رفتار را پیدا کنید و به دنبال روانشناسی مردان بد اخلاق باشید. برخی از دلایل بد اخلاقی مردان در زیر آورده شده است:

پیروی کردن از رویه مرد سالاری

در یک جامعه مرد سالار ناخودآگاه مردان به سمت این گونه رفتارهای خاص کشیده می شوند. بداخلاقی شوهر ممکن است بازتاب فرهنگ و یا نحوه تربیت او در کودکی و در محیط خانواده خود باشد. خانواده هایی که مردان را حاکم خانه می دانند و به دنبال مردسالاری هستند بیشتر دچار این رفتار می شوند. یکی از خصوصیات مرد بد اخلاق، مردسالاری اوست. همسر شما شاید یک شوهر بد نباشد و فقط در تلاش است که به مرد ایده آلی که در ذهنش توسط فرهنگ مردسالاری ساخته شده است، دست یابد. اگر او بداخلاقی نکند و یا با شما و فرزندانش زیاد صمیمی باشد، احساس می کند که شکست خورده و به یک مرد به اصطلاح زن ذلیل یا ضعیف تبدیل شده است.

برآورده نشدن نیازهای کودکی

یک شوهر بد اخلاق ممکن است دوران کودکی خوبی را نگذرانده باشد. او شاید در کودکی آسیب عاطفی ناشی از برآورده نشدن نیازهای عاطفی خود را تجربه کرده است. همه آن احساسات سرکوب شده دوران کودکی به روش های ناسالم در دوران بزرگسالی او ظاهر شده است.

مشکلات در سلامت روان

به دلایل مختلفی مانند برآورده نشدن نیازها، مردان وابسته به مادر که مادر خود را از دست داده اند، مشکلات اجتماعی و اقتصادی و … مرد دچار افسردگی، اضطراب و مشکلات روانی دیگر شده است. این بیماری های روانی باعث دور شدن، سرد و گوشه گیر شدن و یا تحریک پذیری و تندخو شدن فرد می شود.

عوامل بیرونی

گاهی اوقات، همسر شما صرفا به دلیل مسائل و مشکلاتی که در روز با آنها دسته و پنجه نرم کرده است، به یک مرد بداخلاق تبدیل شده است. شاید او روز بدی را در سرکار گذارنده است و یا مشکلات اقتصادی باعث ضعف اعصاب و بدخلقی او شده باشد. مواردی از این دست که باعث بوجود آمدن استرس و اضطراب در مرد می شود بسیار در کج خلقی و بداخلاقی او تاثیر گذار است.

نداشتن خواب کافی و یا گرسنه بودن

شوهرتان به استراحت و خواب نیاز دارد اگر خواب او به اندازه کافی نبوده باشد باعث ایجاد بدخلقی و تعارض می شود. همچنین مردها زمانی که گرسنه می شوند به شدت بد خلق و عصبانی می شوند. خواب و غذا را می توان با برنامه ریزی درست حل کرد. غذاهای خوشمزه درست کنید و هنگامی که او به استراحت می پردازد محیط آرام و ساکتی را برایش فراهم کنید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه روانشناسی مردان بد اخلاق + 8 راهکار برای رفتار با شوهر بد اخلاق و عصبی با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مشکلات در رابطه زن و شوهر

بعضی از زنان می گویند شوهرم همیشه با من حالش بد است اما با دیگران نه! اگر شما نیز چنین احساسی را دارید پس بهتر است به بررسی روابط خود با همسر، مشکلات زناشویی و … بپردازید. آیا بین شما و همسرتان مشکل حل نشده ای باقی مانده است که باعث شده او را از شما دور کند؟ اگر خودتان نتوانستید جوابی برای این سوال پیدا کنید، می توانید از یک مشاوره خانواده برای برطرف کردن مشکلات بین خودتان و همسرتان کمک بگیرید.

مشاوره برای شوهر بداخلاق

تاثیرات بد اخلاقی مردان بر زندگی

ازدواج و زندگی با همسری که ویژگی های منفی مانند بداخلاقی دارد و یا همسر شکاک و بدبین است، باعث درماندگی و خستگی زن از زندگی می شود. شوهر بداخلاق و غرغرو تاثیرات نامطلوبی بر زندگی مشترک، خانواده و خودش خواهد گذاشت. این بداخلاقی ها باعث بوجود آمدن بیماری های روانی مانند افسردگی، اضطراب، ناامیدی در زن و مرد می شود و چه بسا بر روی سلامتی فرزندان نیز به شدت تاثیر گذار خواهد بود.

برخی از تاثیرات بداخلاقی مردان عبارتند از:

آسیب رساندن به امنیت و اعتماد همسر

ترس از صدمه دیدن

دور شدن از همسر و سرد شدن روابط عاطفی

تجربه غم، تنهایی و اضطراب برای زوجین

آسیب به عزت نفس زن

بوجود آمدن مشکلات روانی و گوشه گیری کودکان

افزایش خیانت

افزایش مصرف الکل و مواد مخدر

افزایش دعواها و کشمکش های بی دلیل

ضعیف شدن روحیه فرزندان و همسر

دوری از اجتماع و کسل کننده شدن زندگی مشترک

کاهش روابط جنسی با همسر

کاهش امید به زندگی

افزایش طلاق و جدایی

و …

تاثیرات بد اخلاقی شوهر بر فرزندان

با شوهر بداخلاق چه کنیم؟

نحوه برخورد با شوهر بداخلاق بسیار مهم است. بعضی از زنان می گویند شوهرم خیلی بداخلاقه چه کنم؟ یا به دنبال راهی برای درمان بداخلاقی مردان هستند. در مقابل بعضی دیگر از زنان به طلاق از شوهر بداخلاق فکر می کنند. اگر تلاشی برای درمان بداخلاقی شوهرتان انجام نداده اید پس لطفا به طلاق فکر نکنید. ابتدا راه هایی برای مقابله با بداخلاقی های همسرتان بیاموزید و آنها را به کار ببرید. اگر تلاش شما بی فایده بود بعدا در مورد زندگی مشترک خود با مرد بداخلاق تصمیم بگیرید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه روانشناسی مردان بد اخلاق + 8 راهکار برای رفتار با شوهر بد اخلاق و عصبی با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

به او گوش کنید و صدای او را بشنوید

قبل از اینکه شکایت کنید که یک شوهر بداخلاق دارید. اول به او گوش کنید. دلیل این رفتارش را از او بپرسید و به حرف هایش با منطق تمام گوش کنید. شنونده خوب بودن برای سلامت یک رابطه بسیار مهم است و می تواند به شما کمک کند تا با مسائل خود بسیار موثرتر روبرو شوید. به او اطمینان دهید که در کنارش هستید تا مشکلش را برطرف کند. اینکه مرد شما بتواند درمورد ناراحتی ها و بداخلاقی های خود با شما صحبت کند یک گام موثر برای رسیدن به زندگی شاد و موفق است.

عذرخواهی کردن

اگر رفتار و یا صحبت های شما باعث بداخلاقی شوهرتان شده است پس عذرخواهی کردن را فراموش نکنید. گاهی عذرخواهی کردن و گفتن ببخشید باعث تغییر مسیر دادن به بحث ها می شود. اگر عذرخواهی شما باعث ایجاد احساس بهتری در همسرتان می شود، پس دریغ نکنید. چون بعد از اینکه شما عذرخواهی می کنید او نیز از حالت تدافعی و جبهه گیری خود خارج می شود و اعتراف می کند که چه مشکلاتی باعث عصبانیت او شده است. گاهی حتی اگر مقصر شما نبودید، باز هم عذرخواهی کنید. این کار باعث شرمندگی او از بداخلاقی هایش می شود. از طرفی این کار باعث می شود که شوهرتان به شما احترام خاصی بگذارد و از شما تشکر کند که عذرخواهی کردید تا او احساس آرامش کند در حالی که حتی تقصیر شما نبوده است.

علت رفتارش را بفهمید

اگر شوهرتان بد اخلاقی می کند باید متوجه شوید چه چیزی باعث این رفتار شده است. باید دلیلی پشت رفتار بد او باشد. ممکن است در سرکار با رئیس خود مشکلی دارد و یا یک بحران اقتصادی را پشت سر می گذارد. از او در رابطه با دلیل ناراحتی و عصبانیتش سوال کنید. ارتباط موثر این قدرت را دارد که حتی بزرگترین بحران ها را نیز حل کند. پس سعی کنید یک ارتباط موثر و مفید با همسرتان برقرار کنید. البته گاهی اوقات همسرتان دلیل بدخلقی خود را از شما مخفی می کند و یا با پاسخ های دروغ می خواهد از سوال های شما فرار کند. اگر نمی دانید همسرتان به شما راست گفته یا نه می توانید با مطالعه مقاله نشانه های همسر دروغ گو، اطلاعات مفیدی را در این زمینه کسب کنید.

کمی فاصله بگیرید

یکی از ساده ترین راه های مقابله با شوهر بد اخلاق می تواند این باشد که برای مدتی از او فاصله بگیرید. فاصله گرفتن و فرصت دادن و احترام به حریم خصوصی یک مرد به او کمک می کند تا مسائل خود را حل کند. با ناامنی های خود کنار بیاید و بتواند مجدد رفتار پسندیده خود را تقویت کند. این کار به پرورش یک رابطه کمک می کند و به آن اجازه رشد و شکوفایی می دهد.

رفتار محبت آمیز داشته باشید

با همسرتان با محبت و مهربانی رفتار کنید. همه ما وقتی شرایط سختی را داریم و یا از موضوعی رنج می بریم نیاز به کمی مهربانی و عشق داریم. به عنوان یک همسر شاید برای شما سخت باشد که با یک شوهر بد اخلاق و یا شوهری که همیشه حالش بد است و به شما اهمیتی نمی دهد، مهربان و با محبت برخورد کنید. اما تمام تلاش خود را برای رفتار محبت آمیز انجام دهید. انجام چند حرکت عاشقانه ممکن است باعث فروکشی تمام بداخلاقی های او شود. گاهی عشق می تواند بهترین راه برای ساختن یک زندگی شاد باشد. هنگامی که او ناراحت است، می توانید به سمت او بروید، پیشانی او را ببوسید و به او اطمینان دهید که هر چه که باشد، در نهایت همه چیز درست می شود.

از شوخ طبعی برای تغییر دادن فضا استفاده کنید

از شوخی کردن با همسر و حس شوخ طبعی خود برای پایان دادن به بداخلاقی های او استفاده کنید. اما حواستان باشد که افراط نکنید. شوخ طبعی یک شمشیر دولبه است. می تواند باعث شود که همسرتان بخندد و چیزی که او را آزار میداد و باعث بداخلاقی او شده بود را فراموش کند. یا می تواند باعث شود که بداخلاقی و کج خلقی او چند برابر شود. وقتی او عصبانی است یک شوخی کوچک اگر به درستی به کار برود، باعث تغییر جو و فضای حاکم می شود. به یاد داشته باشید که مرز باریکی بین طنز و طعنه وجود دارد. با نام شوخ طبعی به او کنایه یا طعنه نزنید که نتیجه عکس برای شما خواهد داشت.

به او بگویید که مهمترین فرد زندگی شماست

در برخورد با شوهر بداخلاق، شفقت و همدلی بهترین دوستان شما هستند. سعی کنید خودتان را در موقعیت او قرار بدهید تا بفهمید چه چیزی باعث شده شوهرتان اینگونه رفتار کند. به شوهر بد اخلاق خود بگویید که مهم نیست چه مشکلاتی را دارد، هرچه که باشد او همیشه مهمترین فرد زندگی شما بوده و خواهد بود. این کار باعث می شود که به تدریج خشم او کم شود و بجای اخم و بدخلقی، خنده و مهربانی سهم شما شود. سعی کنید همسرتان را به سمت خود جذب کنید. رفتارها و ظاهر شما می تواند تاثیرات به شدت زیادی در جذب شوهرتان داشته باشد. به شما توصیه می کنم حتما مقاله چگونه شوهرم را جذب خودم کنم؟مطالعه بفرمایید.

با همسرتان مثل خودش رفتار نکنید

یکی از راه های موثر در کاهش بدخلقی همسرتان این است که با همسرتان مقابله به مثل نکنید. نحوه رویارویی شما با همسرتان در مورد خلق وخوی بد اهمیت دارد. به لحن و صدای خود توجه کنید. اگر شما نیز در مقابل بخواهید با بداخلاقی جواب او را بدهید پس زندگی مشترک خود را وارد چالش های زیادی کرده اید. این موضوع در تمام جنبه ها صادق است. مثلا اگر به جای درمان و مقابله با همسر کنترل گر، شما نیز مانند او رفتار کنید، دیگر نمی توانید زندگی شادی را بسازید. به جای اینکه شما نیز با او بد اخلاقی کنید دلیل ناراحتی او را بپرسید. نگذارید که بین شما فاصله بیفتد. محبت و مهربانی تمام فاصله ها را از بین می برد.

ویژگی مردان بد اخلاق

سخنی از مشاوران آویژه

اگر شوهر شما یک فرد عصبانی و بداخلاق است مسلما زندگی دشواری را خواهید داشت. اما راه های زیادی برای تبدیل زندگی دشوار به زندگی شاد وجود دارد. فقط باید شما صبور باشید و در آرامش فراوان، به دنبال علت این بداخلاقی ها بگردید. همسرتان را درک کنید و احساس همدلی خود را تقویت کنید. این مشکلی نیست که نتوان آن را حل کرد. پس برای نجات زندگی خود و فرزندانتان تلاش کنید. طلاق و جدایی آسان ترین راه و غیر معقول ترین راه است. برای زندگی شاد در کنار همسر و فرزندان تلاش کنید که بهترین گزینه است. سعی کنید اجازه ندهید که این بداخلاقی ها در شما نیز نفوذ کند چون بداخلاقی یک ویژگی بد مسری است. اگر به تنهایی نتوانستید مرد بداخلاق خود را به یک مرد خوش اخلاق و عالی تبدیل کنید می توانید از مشاوره برای مردان بد اخلاق استفاده کنید. مشاوره به شما کمک می کند تا بهترین راه را برای مقابله با بد اخلاقی های همسرتان پیدا کنید.

سوالات متداول

چرا شوهرم اینقدر عصبانی و بداخلاق است؟

بسیاری از دلایل و مشکلات می توانند باعث خشم شوند، از جمله استرس، مشکلات خانوادگی و مسائل مالی و … . بهترین راهی که می توانید بفهمید کدام یک باعث بروز ناگهانی عصبانیت در شوهر شما شده است این است که از خودش بپرسید.

چگونه با یک همسر بد اخلاق باید زندگی کرد؟

نسبت به وضعیت آنها همدل باشید. یک حمایت قوی از آنها داشته باشید. تلاش کنید تا بد اخلاقی او را از بین ببرید. انرژی منفی برای خود نسازید. علت بداخلاقی ها را بفهمید. بداخلاقی او را به رویش نیاورید و او را یک شوهر بداخلاق خطاب نکنید. از او بخواهید در مورد ناراحتی ها و بداخلاقی هایش صحبت کند. به خوبی های او اشاره کنید.

براي مشاوره در زمينه روانشناسی مردان بد اخلاق + 8 راهکار برای رفتار با شوهر بد اخلاق و عصبی

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 234 نظر:

  1. ۱۵ ساله که ازدواج کردم یه دخترهم دارم.شوهر منم کمی خسیسه و اگه یه چیزی تو خونه شکست یا غذایی سوخت یا…دعوا می کنه و به من و خونوادم توهین میکنه وقتی هم ناراحت بشی ازدستش، میاد معذرت خواهی می کنه می گه تکرار نمی کنم. از طرف دیگم خیلی دوستم داره و تحمل ناراحتیم نداره طاقت دوریم نداره.حتی دخترم بهم حسودی می کنه می گه بابا همش به تو توجه می کنه و تو رو میبوسه.وقتی بداخلاق میشه دلم میخوات ازش طلاق بگیرم.وای چون پشیمون نمیشه می بخرمش و دوباره باهمدیگه خوب میشیم.اصلا نمی دونم چرا دوگانه رفتار می کنه.در ضمن خواهان هم زیاد داشتم تو دوران مجردی دست از پا خطانکردم ولی نمی دونم چرا خدا چیزی که لایقش بودم نصیبم نکرد.حتی توی خونه بابام هم خیلی درکم نمی کردن نمی دونم واقعا این زندگی ارزش ماندن داره می تونین بگین دلیل این رفتار همسرم چیه و چه کار باید کرد؟

  2. سلام
    فقط دلم میخواد ببینم سرنوشت این آقایان عصبانی و تند خو و خودخواه تو جهان اخرت چجوریه ؟؟😭😭😭

  3. میگن تا الان بد اخلاق دیدی میگم آه تا دلت بخواد هی میاد سر ما خالی میکنن نکبت اما خدایی موندم چرا از وقتی رفتم دانشگاه همینطور بداخلاق میبینم

  4. سلام دوستان باعرض تسلیت به منو همدرد خودتون بدونید من اگه بگم چطور تو خونم زندگی میکنم خون گریه میکنید ولی حیفاجونی هامون که داره ازدست میره به خاطر ادمای بی ارزش

    1. کاش کلید مرگ شون دست ما بود بخداتاالان راحت شده بودیم از دستشون خاک بر سر مادرپدرهایی که اینطور بچه ها یی رو میندازن توجامعه

  5. سلام خدا هیچ کس به دام کرمانی جماعت نندازد ۳ سال تحمل کردم با یک کودک ۲ ساله طلاق گرفتم دوسال جدا بودیم و همش دنبالم میامد و آخرش بخاطر دخترم کوتاه آمدم و برگشتم و قول هایی که بهم داد ولی الان باز یکسال نشده در حد جنون رسیدم و باز الان هم داریم طلاق میگیریم بخاطر پیشنهاد های زشت ورکیکش و خدا از زن ها و دخترها و خانواده هاشون نگذرد با اینکه میدانند طرف زن و بچه دارد باز هم تنشون میخواره و من که مردی با اخلاق بسیار مرگبارش تحمل میکنم آنها هم داغی روی دل هستند نمی‌دانم خدا کجاست و البته قانون ایران مردها را خراب کرد

  6. سلام منم یازده ساله بایه مرد بداخلاق عصبی و فوش بده و بد دهن زندگی میکنم ماه‌ها با من قهر میکنه به خدا فقط بچه هام سر راهم گرفتن تو همه چیز منو مقصر میدونه فقط موندم نه راه پس دارم نه راه پیش با دوتا بچه که وابسته ی شدید به من هستن چه جوری طلاق بگیرم.به خدا راضی هستم بد اخلاقی کنه ولی باهام قهر نشه یکی غیر طلاق کمکم کنه

    1. سلام متصفانه شهرمن خیلی فش های بد میده
      وجایی هم ندارم برم با خیلی سختی دارم تحمل میکنم بخاطر بچه هام

      1. سلام چاره ای جز سوختن نیست شوهر منم خیلی اذیت میکنه ی بچه ی ساله دارم ن راه پیش دارم نه راه پس جز ماندن در این زندکی بی ارزش

    2. سلام خوبین والله ماهم بایه مرده بداخلاق زندگی میکنیم زندگیمونو سیاه کرده نمیدونیم چیکارکنیم

  7. منم ۲۳ ساله که با مردی خسیس وبداخلاق زندگی کردم.دو فرزند داشتم.دلم برا بچه‌ها م می سوخت که ولشون کنم .میترسیدم بلایئ سر بچه‌هام بیاد.تحملم را بالا بردم.اوایل ازش میترسیدم. خیلی عصبی شده بودم.ولی ترس رو کنار گذاشتم باهر برخوردی سرجاش نشوندمش.ولی خلاصه به قیمت پیر شدن خودم زندگیم حفظ شد. الان پسر بزرگم هم مثل باباش شده.پیش روانشناس هم که رفتم گفتن ارث هم دخالت داره تواینگونه رفتاراش. خلاصه اینکه آدم بداخلاق زندگی رو جهنم میکنه. قبل ازدواج خوب باید تحقیق کرد.

    1. سلام خوبین والله ماهم بایه مرده بداخلاق زندگی میکنیم زندگیمونو سیاه کرده نمیدونیم چیکارکنیم

      1. سلام من ازدست شوهربداخلاف خشته شدم همیشه براش اروزمرگ میکنم ۳۰سال ک زندگی تلخ دارم خیییییلی دورغ گوی هست ۳۰سال ک دعا میکنم خدایا نجاتم بداما هیچ خبرینیست من زندانیم اوندان بان منه خداکمکم کن

  8. منم یکی از قربانیان ازدواج فامیلی و سنتی هستم با پسر عمویم از 14 سالگی به زور نامزدشدم بایه فردی که در یک خانواده ی فقیروبابدبختی زندگی میگذروندن پدر ومادر بی سواد فردی که توی خونوادشون زن سالاری زیر سایه ی یه پدر بیکار وبی پول از کودکی تحقیرشده ی مادر ودیگران بودیک فرد بیما ر من 18 ساله که شدم فهمیدم که این شکاک بداخلاق وبه خاطر زخمهای زمان کودکی اش بیمار است ولی طبق معمول گفتن نه اگه ازدواج کنه خوب میشه دروغ بزرگی بود که همه گول میخورن دقیقا اون رفتارهاش ضربدر صد شد بسیار بدتر وبدتر میشن گول نخورید چه پسر چه دختر هر رفتاری که زمان مجردی داشته باشن در ازدواج ضربدر 100 میشه تغییر نمیکنن خوبها خوبتر وبدها بدتر میشن.بعد از 25 سال زندگی الان احساس افسردگی وناتوانی میکنم.با داشتن دوتا بچه میتونم چکار کنم حتی یک هزاری هم به من نمیده مریض بشم نشم براش مهم نیس میگه ندارم کارمند هم هست خیر سرش خوشگذرون وبا دیگران الهی بمیرن همچو مردایی کارم شده اشک ریختن واه کشیدن وسکوت مانن شمع میسوزم واب میشم نمی دونم چکار کنم

    1. سلام دوتا پسر دارم ۸ ساله و ۶ ساله ۱۰ ساله ازدواج کردم همش بددهنز و بداخلاقی بارها منو مرز خفه کردن و مردن برده نمیتونم بگم چقدر عذابکشیدم و می کشم…. خودمو حقیر کردم فکرای ناجور کردم و انجام دادم همه شخصیتم زیرسوال رفته … همش قول قول دیگه نمیکنم
      امروز دعوامون شد دیگه برا نجات خودم مجبور شدم برم تو بالکن داد بزنم و درخواست کمک کنم خسته شدم نمیدونم چیکار کنم بچه هام
      همه چی سخت شده برام

      1. سلام
        این مرد هیچوقت درست نمیشه
        اگه بخوای ادامه بدی یه عمر باید این تنشها رو بگذرونی
        مردی که دست به خفه کردن می‌بره مشکلش خیییلی جدی تر از این حرفاست
        ودرآخر
        یا خودتو نجات بده وطلاق بگیر تا دیر نشده
        یا که باید یه عمر بسوزی وبسازی
        از خدا می‌خوام که خودش کمکت بده

  9. سلام منم بیست و هشت سال دارم تحمل میکنم فقط بخاطر بچه هام بچه ه میگن مامان بخاطر ما عذاب نکش بزار برو اما دلم نمی زاره بچه هام رو دوست دارم مادر شدن خیلی سخت و خدا این عذاب رو نصیب ما کرده

  10. به نظر من قبل از ازدواج خوب تحقیق کنید و حداقل یکسال رفت وآمد خانوادگی داشته باشید وبااخلاقیات هم خوب آشنا بشید بعد برید پای سفره عقدچون جوانی ازدست بره دیگه برنمیگرده هرگز ازدواج نکردن بهتر هست تا ازدواج نا موفق باچندتابچه بدبخت به دنیااوردن هست اون وقت مجبورید بسوزید و بسازید بخدا اون بچه ها هم راضی نیستن همچین پدرومادر داشته باشن.حقیقتش یک روز پسرم ازبس که منو شوهرم جروبحث کردیم طفلی گفت کاش بدنیا نمی آمدم فقط ۵سال داره. قلبم از حرفش آتیش گرفت

    1. سلام دوست عزیز.تحقیق بی معنیه از نظر من☹️من یعد از ۱۸ سال ۳ساله که خیلی بد اخلاق و …شده و فقط تحمل شده کارم

      1. ببینید چی شده بعد ۱۸ سال بد شده.
        این دلیلی نیست که بگیم تحقیق و آشنایی درست نیست.خیلی مهم و تاثیر گذاره.
        اگر دوران نامزدی داشته باشن بهتره

    2. آره دقیقا ولی خیلی ها در جامعه ما بد می دونن .حاضرن ضرر کن زندگی دخترشون نابود بشه ولی یه آشنایی و رفت وامد قبل از ازدواج نباشه

  11. این همه مردها زنها رو عذاب میدن من موندم چرا میگن بعد خدا باید از شوهرت اطاعت کنیدد رحمت به شمرویزید مردهای این زمانه هرروز جون زنهای بی گناه میگیرن
    این مردها از نوادگان بازماندگان شمرویزیدهستن مطمئن باشید

  12. طلاق در برخورد با همسر بداخلاق اصلا نامعقول نیست، من نمیدونم چرا این تعکر سنتی احمقانه که طلاق بده رو رها نمیکنید؟! مگر شما روانشناس تحصیل کرده نیستید خیرسرتون؟!
    من از اول با همسر بداخلاق، بدبین و بددهنم مشکل داشتم، بیچاره م کرده بود، هیچ عزت نفسی حتی جلوی فرزندم نداشتم، حالا بچه دومم رو باردارم و رفتار همسرم با وجود مشاوره های زیاد ذره ای تغییر نکرده و فقط عمر من تلف شده!! روزی نیست که آرزوی مرگ نکنم و پشیمون از اینکه چرا قبل از بچه دارشدن جدا نشدم!

    1. درسته مثل منی واقعا هرکی هرجوری باشه نمیشه تغییرش داد محبت و سوکتت هم به پای ترس میزارن که ازشون میترسی پرو تر میشن فقط خدا به اینجور مردا مرگ بده

        1. آمین ..شوهر من آدم عوضی بد دهن هر وقت حالش بده فحش بهم میده کتکم میزنه خسته شدم از زندگی سیرشدم امام حسین شوهرمو بکشه

      1. اره بعضی مردا اصلا لیاقت محبت ندارن ….ولی افسوس ک دوتا بچم مانعم هستند وگرنه برای همیشه میذاشتم میرفتم خدا حساب تینجور مردا روبالاخره میده یروزی ی جایی

    2. مرد بد دهن و بد اخلاق پیر می‌کنه آدم رو منم دارم و با وجود دوتا بچه همش کوتاه میام وگرنه زمین و زمان رو بهم میزنه اینا مشکل روانی دارن ما ک مثل دو تا غریبه ایم با هم.. بچه هام کوچیکن هشت و یک ساله می‌دونم فعلا صبرم زیاده و پا ب سن بزارم کم میارم متاسفانه ریشه در خانواده داره

      1. منم یه دختر نه سال داشتم فکر میکردم با اومدن بچه ی دوم همه چی خوب میشه .الان ی پسر چتد ماهه دارم متاسفانه اخلاقای گند همسرم بی مهر و محبتیش هزار برابر شده که بهتر نشده

      2. آفرین به شما، دقیقا ریشه در خانواده داره و کاریش نمیشه کرد. مال من مثل باباش میمونه خیلی بداخلاقه، بد دهن اصلا نیست ولی همش نق و غر میزنه . واقعا پیرم کرده

  13. زنهایی مثل من که با خیال درست شدن شوهراشون به این زندگی عادت کردن فقط یک قربانی هستند که هم خودشون و هم بچه هاشون قربانی این خشم و خشونت هستند منم بیست ساله با همچین مردی روز و شبم سپری شد بدون هیچ عشقی بدون هیچ همدلی و محبتی و هربار که بیشتر بهش نزدیک شدم از زندگی و از خود واقعیم دور شدم …هرروز دچاراحساس یآس پوچی نا امیدی رخوت اضطراب استرس حملات پانیک تپش قلب و وووووو …یاد گرفتم به هیچ کس جز خودم تکیه نکنم همه دین و اعتقاداتم زره زره ازبین رفتن …با مردی که ظاهرن متدین هست نماز شب خون هست ولی زره ای انسانیت نداشت ….با قلب شکسته ارزو میکنم همه زنهایی مثل من نجات پیدا کنن ..جهنم من اینجا بود اگه بهشتی باشه من از خدا هزاران بهشت طلبکارم …😭😭😭😭😭😭

    1. کاش پدر و مادرها میدونستن جوانی بچه هاشون پای انتخاب غلط اونها میره زمانی که اصرار به ازدواج سنتی دارن مضخرفترین نوع ازدواج که بهترین دختران تجربه میکنن همینه چون دقیقا دارن به حرف اونا گوش میکنن

      1. دقیق فرمودین هر دختری که به انتخاب پدر ومادر ازدواج کرد بدبخت میشه تمام زنده گیشو باید با یک روانی سپری کنه تجربه خودم

        1. من خودم شوهرمو انتخاب کردم ازدواجم سنتی نبود عاشق هم بودیم اوایل خوب بود ولی الان بعد سه سال تو عذابم خیلی بداخلاقه اصلا نمیتونیم باهم یه بحث معمولی داشته باشیم مثلا حتی سر انتخاب غذا برای ناهار اخر تمام بحثامون به داد فریاد شکستن وسایل خونه توهین بی احترامی پیش کشیدن اشتباهات گذشتم و…ختم میشه

      2. منم بایک ازدواح سنتی بیست سال صبر کردم کتک خوردم فحش وناسزا وحقیر شدم بخاطر بچه هام صبر کردم ولی همین امروز منو کتک زد جلو بچه هام اونا خودشونو سپر من کرده بودن تا منو نزنه فقط بخاطر اینکه دلم میخواست با دوستام وبچه های خودم وبچه های اونا بریم یک ساعت پارک گفت اجازه نمیدم کلا هر کاری رو باید با اجازه اون انجام بدم مثله دیکتاتورها رفتار میکنه خیلی بد دل وبد دهن هم هست .گفت برو طلاقت و بگیر هر جایی دوست داری برو بهم تهمت زد خدا ازش نگذره ازخدا خواستم آه من بگیرش نمیدونید چقدر عذاب اوره بیگناه بهت تهمت بزنند.

        1. سلام منم یازده سال دارم با همچین مردی زندگی میکنم دیگه خسته شدم به خاطر بچه هام دارم تحمل میکنم یه پسر ۶ ساله به ۱ ساله دارم بهم وابسته کسی نیست بعد من مراقبت کن ازشون به خاطر همین منم سکوت کردم دارم داخل همین آتیش میسوزم.فقط دوست داره دعوا کن گیر الکی بده پری شب زد همه صورتم کبود کرد که روم نمیشه از خونه بیرون برم کسی ببینم حتی خانوادم هم نمیدونن

          1. سلام من 38 ساله ازدواج کردم شوهرم را دوست داشتم او قبل از من یک بار ازدواج کرد بود وسه فرزند داشت با این حال من آن‌ها را مثل بچه های خودم بزرگ کردم ولی شوهرم هرگز من به انوان یه زن قبول نکرد هر گز دوستم نداشت جوانیمو به پاش ریختم ولی حالا کم آوردم دوسه بار خواستم خودمو بگشم بخاطر دخترم نتونستم هیچ کسی رو هم ندارم برم خونش موندم تو دو راهی همیشه خدا با من قهره یا میخوام حرف بزنم میزنه تو سرم میگه من اینم نمیخوای بزار برو موندم چه کنم خدا

        2. دقیقا منم۱۴ سال دارم تحمل میکنم۳۴ سالمه پیر شدم توواوج جوانی کاملل درک میکنم

          فقط طلب مرگ میکنم از خدا
          منم دایم تو خونه ام بیرون. برم اگر بفهمه تا یک روز فقط کتک و بدرفتاری داره جلو بچه هام انقدر کتک و فحش های رکیک میده ک پیش دخترم دیگه ارزش نداره حرفم هیج اعتماد ب نفسی ندارم از من بد داره خیلی زیاد برا همه خوب هست جز من موقع عصبی بشا هر چی دستش باشه پرت میکنه لیوان چنگال گوشی کنترل طی لوله جارو برقی شانه

        3. عزیزم به والله بچه هاگناه دارن شماکه می دونیداینطوره چرااصراربه رفتن به چنین قراری میزارین خدای من یعنی کاررابه جای می رسونیدکه جلوی جگرگوشه هاتون کتک کاری کنیدواقعاارزش داره این بیرون رفتن توامام حسین نکنید

    2. منم هزران بهشت بدهکارم من زنیم که شوهرم هم کتکم میزنه هم فوش میده بعدشم برا زخمم مرهم میذاره که خوب بشه برا دفعه بعد طلاق بهترین راهه من نتونستم بخاطر دخترم

    3. دوست عزیزم ،مطمئن باش،بهت قول میدم ،حتماتوهمین دنیابهشتی که میگی روتجربه میکنی،بایدتجربه کنی ،چون این عدالت کائناته،
      موقعیت هایی که برات پیش میادروازدست نده
      به خودت باتموم وجودت احترام بذار،توپیش خودت امانتی ،پس حواست به خودت باشه لطفااااااااااا

  14. چقدر سخته زندگی بامردبداخلاق من کارمندم فقط دارم ب پای همسرم می‌سوزم

  15. من ام همش هیجده سالمه مجبور شذم واس جهنم خونمون و خیلی چیزا که نمیشه بگم با ی مرد دوبرابر سن من که سی و پنج سالشه ازدواج کنم یک کسی ک خیلی حساس و عصبی اه واس ی کلمه کافذ کارت ملی و اشاباه گفتم ی چیزایی بارم کرد کسغل روانی بهم گفت و میخواس قفل و پرت کنه رو سرم همش کتکم کیزنه اعصبانیتشو تو خونع خالی میکنه ی زن و بچه داشته قبلا اعصباتیت از زن هرزه لش ک میگ هرزه بوده سر من خالی میکن ان قد عصبی ک منم دیوونه کرده هر دقیقع مادعوا داریم مجبور شدم باهاش صیغه کنم چون زن اولش طلاق نداده بود ب مدت نود و هشت سالصیغه موقت اینا ب درک من لباس عروس و جشن نمیخوام با این فقیره هیچی ندارع عشقی موواد چیزی ک ازش بیزارممم میکشه بد اخلاق و فوق العاده عصبی است ب نظرتوننن چیکار کنم لطفااا راهنمایی ان کنین

      1. ۳۰ساله سرهرچیزی بامن دعوامیکنه همیشه با چشم گریان خوابیدم انقدر زبون بازو دیکتاتوره که هربار مجبورم کرده قبول کنم من مقصرم.
        زندگی نابسامانی داشته و دارم ولی جلو مردم صورتم رو سرخ نگه میدارم
        ۵۰سالمه ولی هرکی می‌بینه فک میکنه۷۰ ببالام.بخاطربچه هام اخلاق شو تحمل کردم..خیلی تندخو عصبانیه و باعث عصبی شدن و استرس من شده.الان دیگه مطمئن شدم که خدا به من پشت کردهچون متاسفانه پدرم هم آدم عصبانی بود.وجوان بودم تا زنده بود هیچ امیدی بهش نداشتم الانم که دیگه پابه سن گذاشتم راه به جایی ندارم.فقط منتظر معجزه الهی هستم که شوهرم به خودش بیاد یا عمر من بپایان برسه

  16. من ام همش هیجده سالمه مجبور شذم واس جهنم خونمون و خیلی چیزا که نمیشه بگم با ی مرد دوبرابر سن من که سی و پنج سالشه ازدواج کنم یک کسی ک خیلی حساس و عصبی اه واس ی کلمه کافذ کارت ملی و اشاباه گفتم ی چیزایی بارم کرد کسغل روانی بهم گفت و میخواس قفل و پرت کنه رو سرم همش کتکم کیزنه اعصبانیتشو تو خونع خالی میکنه ی زن و بچه داشته قبلا اعصباتیت از زن هرزه لش ک میگ هرزه بوده سر من خالی میکن ان قد عصبی ک منم دیوونه کرده هر دقیقع مادعوا داریم مجبور شدم باهاش صیغه کنم چون زن اولش طلاق نداده بود ب مدت نود و هشت سالصیغه موقت اینا ب درک من لباس عروس و جشن نمیخوام با این فقیره هیچی ندارع عشقی موواد چیزی ک ازش بیزارممم میکشه بد اخلاق و فوق العاده عصبی است ب نظرتوننن چیکار کنم لطفااا راهنمایی ان کنین

    1. برین کلاسهای خودشناسی عالیه من خودم چهارده ساله میرم ..خیلی حالم عالی شده ..من کلاس نارانان میرن

  17. سلام منم 27سال شده که بامردی بداخلاق زندگی میکنم فقط به خاطررضای خدا و3تا بچه ای که دارم اگرنه هیچ علاقه ای بهش ندارم ازاول راضی به این وصلت نبودم یکی دیگررادوست داشتم ولی خانواده ام نگذاشتن ومن رابه زور به این مردبداخلاق وغرغروخسیس پرتوقع دادن وزود قهرمیکند ومیرود وحرف نمی زند میادخونه مثل یک شمرمیترسیم که الان شروع کنه به دادوبیدادجلوبچهام ازش راضی نیستم نمی دانم باقی مانده عمرچگونه میگذرد لطفا راهنمایی کنید

  18. سلام عزیزم دقیقا من الان آینده زندگی تو هستم،تجربه دارم چرا می ترسی ازش جدا شی اگر ازدواج نکردی زودتر جدا شو این آدم روحت رومی کشه خیلی سخته یه عمر به سختی زندگی کنی ،الان جوانی حوصله داری لطفا تا دیر نشده وسنت بالا نرفته شاید مرد بهتری وشرایط بهتری برات فراهم بشه اول به خدا توکل کن بعد ضعف درونت رو از بین ببر وقوی باش تلاش کن برای زندگیت خدا بزرگه ولی بخوای مقل من رفتار کنی تبدیل به یه نوکر بی مزد می شی من خیلی سنم بالا رفته الان هم روحم بیمار شده هم جسمم لطفا اگه می تونی خودت رو نجات بده تو یه برتری نسبت به مت داری سنت کمه راه نجات فرصت دیگه داری عزیزم خدا همه بنده هاش رو دوست داره به خدا توکل کن راهت راست باشه وبرای وجود وعزت نفست ارزش قائل شو خواهش می کنم ته این رابطه شکست تو هست فقط ….اون عین خیالش نیست لذت میبره از عذاب تو روحش انرژی مثبتت رو انقدر پایین میاره تا جسمت هم منزوی وبیمار بشه .

  19. زندگی با مرد بداخلاق هدر دادن عمر است این را من پس از 25 سال زندگی مشترک با مرد فوق العاده بدبین و بداخلاق خسیس و عصبی
    است از روز اول منو محدود کرد که مثل یک زندانی توی خونه باشم نه جایی بروم نه کسی بیا پیشم الان سال تا سال میره من جایی نمی روم و کسی خونه من هم نمیاد به مسافرت که میرم اینقدر سختی و گرسنگی بهمون میده که از مسافرت بیزار میشیم هر وقت خونه میاد دو ساعت فقط داد میزنه از گرمی هوا سردی هوا و ترافیک انگار فقط برای اونه هیچ کس دیگه این مشکل نداره و اینها تقصیر ماه هسته دیگه فقط به مرگ فکر میکنم نه کسی را دارم نه دوستی نه همدمی نه فامیلی برام گذاشته تنهای تنها در این دنیای وانفسا دو تا بچه دارم فقط ارزوم عاقبت به خیر بشن گاهی به خودکشی فکر میکنم ولی امیدوارم به مرگ طبیعی بمیرم تا اون دنیا دیگه مثل این دنیا توی جهنم نباشم خدایا خودت کمکم کن و به شما همگی صبر بده واقعا سخته من طوری سوختم که خاکسترم را کسی ندید

    1. سلام دوست عزیز بنده هم سی ساله با چنین مردی زندگی کردم و بجه هام رو با یاری خدا بزرگ کردم و ایمانم رو قوی کردم و از شرش به خدا پناه بردم تا بتونم تحملش کنم الآن پنجاه سال دارم هنوز هم دارم باهاش زندگی میکنم خودم کار کردم و بچه هام رو خانه بخت فرستادم الآن هم دارم قرآن درمانی میکنم تا خداوند حال دلم و روحم رو به برکت قرآن شِفا بده این مردها پیر که میشن شاید از گذشت و مهربانی زنها تعقیر کنند بازم اونی که میخواهی نمیشوند انشاءالله که جایگاه همه زنهایی که ایثار و فداکاری میکنند با مرد بداخلاق زندگی میکنند بهشت باشه آمین

  20. با مردی ام که دوسش دارم هنوز ازدواج نکردیم ولی با وجود اختلاف سنی زیاد و اینکه مدام به من بی احترامی میکنه اعتماد بنفسمو میریزه همیشه با ترس کنارش رفتار میکنم همش میترسم دوباره عصبی شه و روزمو خراب کنم با کات کردن میتونم تمام این حسای بدو از خودم دور کنم ولی میترسم پشیمون شم چون دوسش دارم ،با سن کمم از من توقع کارای یه زن پخترو داره،حسایی که کنارش دارم همش ترسو و ناراحتیه فقط ۳۰ درصد مواقع کنارم هم خوشحالیم ،حال من خوبه بهش خیلی عادت کردم میترسم با قطع کردن رابطه نابود شم ،راستش اون مدلش جوریه که میخواد من از نظر همچی بهش برسم تا کامل خوشحال و راضی باشه ولی من سنم خیلی کمه نه از نظر مالی توانشو دارم نه اینکه میتونم کارایی مثل کارای خونرو مثل یه زن ۴۰ ساله که تجربه داره انجام بدم تو باتلاق بدی گیر کردم دارم عذاب میکشم یه بار خوبه یه بار بد خیلی حرفای زشتی در طول روز به من میزنه خیلی حتی با اینکه از من خیلی بزرگ‌تر از هیچ نظری تو هیچ شرایطی حامی من نیست من فقط مثل یه وسیلم که تنها نباشه

    1. تو هر چقدر هم تلاش کنی باز به پای خواسته های اون نمیرسی باز هم چیزای بیشتری ازت میخواد همین الان کات کن از هیچی هم نترس آدم یبار به دنیا میاد لزومی نداره اون یه بار هم کنار یه مرد گند دماغ زندگی کنه و تشر بشنوه اینو منی میگم که وسط یه همچین زندگی تم نه میتونم برگردم نه بعضی وقت ها میتونم تحمل کنم

      1. منم موافقم مرد بداخلاق درست بشو نیست اگه چاره داشته باشه اونم فقط طلاقه
        ای کاش ما زنا عقل داشته باشیم از شوهرای بداخلاق بد دهن بچه به دنیا نیاریم

    2. دوست عزیز با اینکه میگی بهش عادت کردی و دوستش داری اگه چند ماهی دور بشی ازش همه چی عادی میشه واست .زندگیتو با همچین آدمی تباه نکن یه عمر باید تحمل کنی و نا امیدی بکشی

    3. فقط برو و خودت رو نجات بده.اینجور عشقها آدم رو مسموم می‌کنه.یه وقت به خودت میای میبینی پیر شدی ولی هیچ لذتی از زندگی نبردی.بچه هاتم مثل خودت میسوزن و تازه تو رو مقصر می‌دونن.دقیقا مثل من

    4. خیلی خلی ول کن مرتیکه دیوانه رو هنوززنشدی اینطوره وای بحالی که زنش بشی

    5. وای عزیزم تو خلا محبت و توجه داری این محبت را از مادر با پدرت بکیر پ بپذیر یا سرت را به کاری گرم کن توی ی محیط کاری خوب اصلا با نرد سن بالا وارد رابطه نشو شاید اولش بخوای خودتا جابزنی ولی کمکم پیر نیشی و همش فکر میکنی که باید ی کاری براش بکنی و همیشه توقعش بیشتر میشه تو رو خدا به خودت بیا و این رابطه سمی را تمومش کن

    6. از الان باهات بدرفتاری کنه ببین بری خونش چیکارا میکنه باهات.اگه الان خودتو از این منجلاب نجات دادی که دادی ندادی روز و شبت بدتر ازاینا خواهد شد.نترس با کات کردن هیچی هیچ کسی نشده .عقل سالم میگه ولش کن بزا بره ه ه ه ه.این نه پسرخالش یا یکی بهتر.به خودت رحم کن

    7. خیلی خوش شانسی که پسره از الان داره خودش رو نشون می ده، اگه با این وضعیت باهاش موندی حتما و حتما ضعف داری، هر چه زودتر برو پیش مشاور و خودت رو از این رابطه سمی بکش بیرون، بدون که بعد ازدواج ۲۰ تا ۳۰ درصد هم از اینی که می بینی بدتر میشه، دوست پسر من دوسال تموم باهام رفت و آمد داشت و یکبار هم بهم بی احترامی نکرد ولی تو زندگی مشترک تا دلت بخواد خودش رو ریخت بیرون، زودتر خودت رو خلاص کن تا نرسه روزی که بخودت لعنت بفرستی

    8. سلام عزیزم تو دقیقا گذشته منی تورو خدا خودتو بدبخت نکن اگه با همچین مردی بری زیر یه سقف فقط خودت نابود میشی الان میگی دوسش داری و نمیتونی تحمل کنی ولی بعدا ازین دوست داشتن بیذار میشی خودت آرزوی مرگشو میکنی باورن کن

    9. من همینطور بودم بخاطر دوست داشتن کنارش بودم عصبی و بد اخلاق و خسیس و بد دهن بود و بد دل الان در حال طلاقم نمیتونم دیگه واقعا کم کم مثل خودش بد اخلاق شدم

    10. فقط ولش کن برو دنبال زندگیت. تنها باشی بهتر از اینه که با همچین مردی باشی

    11. وا همچین آدمی رو چرا دوست داری کهفقط ترس و اضطراب و تحقیر داری پیشش .بهترین فرصت که کات کنی و روی عزت نفس خودت کارکنی و به استقبال یه زتدگی شاد و موفق که لایق توهست بری.باور کن شک به دلت راه نده خودتو بیخودی نسوزون با این جمله که دوسش دارم

  21. سلام عزیزا منم ۱۸ ساله دارم با یه شوهر بد اخلاق عصبی می سازم هرروز پسر مریضمو که پنج سالشه کتک میزنه انگار ناپدریه نه میفهمه مهمون داریم نه میفهمه تو خیابونیم. هرجا بچه یه اشتباه کوچولو کرد همون جا کفششو در میاره، پیش همه بچه رو میزنه .هرروز دارم داره بدتر میشه تورو خدا یکی به دادم برسه.

  22. مردان بداخلاق هیچوقت عوض نمی شوندزندگی با آنها جز بدبختی وغم واندوه چیزی ندارد لطفابا آدمهای بداخلاق ازدواج نکنید بیچاره می شوی

    1. اخلاقشون رو تا قبل از عقد محضری رو نمی کنند که، وقتی خرشون از پل گذشت میشن مثل شمرابن زی الجوشن

  23. سلام من سی ویک ساله ازواج کردم وی پسر دارم از روز اول ساختم ی اب خوش از گلوم پایین نرفته حلا دیگه پیر وخسته شدم فقط بخاطر پسرم وابروم ساختم ولی اگر روزگار برگرده عقب دیگه نمسازم وقبل از تولد بچه جدا میشم ادم بد اخلاق هیچ وقت درست نمیشه حیف عمرو جوانیم دیگه من تمام شدم خداهمه بچه ها را خوشیخت وعاقبت بخیر کنه

      1. شوهربداخلاق همیشه بداخلاق دنبال یک بهانه می گرددکه عقدهاش روی سرتوخالی کندمنم 27سال است که باشوهربداخلاق میسازم فقط به خاطربچه هام اگرنه یک ساعت باهاش نمی ساختم فقط برای رضای خدادارم زندگی میکنم اگراصلادوستش ندارم اینم بگم که من رابه زوردادن به هش
        من درایام جوانی زجهان سیرشدم صورتم گرجه جوان ولی دلم پیرشده

  24. الان حکمت خدارو میفهمم ک چرا بهم بچه نداده
    ک راحت بتونم جدا بشم
    عاشق هم بودیم ازدواج کردیم البته دوران عقد میدیدم با خانوادش بداخلاقی میکنه فک نکردم ممکنه با منم از این برخوردا داشته باشه الان بعد از ۲ سال ازدواج واقعا از دستش خسته شدم یا عصبیه یا در حال بهانه گیریه خداروشکر بچه ندارم میتونم خودمو نجات بدم با اینکه هنوزم دوسش دارم اما جدایی بهترین راهه

    1. منم شرایط تو رو دارم . دوران نامزدی میدیدم ک خیلی اخلاقش با خانوادش بده ولی با من خیلی خوب بود . ولی الان چند سالیه ازدواج کردیم یه بچه دارم . باید بسوزمو بسازم . چون ادم گند اخلاق ادم عصبی هیچ وقت درست نمیشه هیچ وقت

      1. هیچ وقت تغییر نمیکنه.بلکه تو رو شبیه به خودش می‌کنه میشی یه آدم عصبی مثل خودش که هی باید بسازی بلکه درست بشه و این بدترین استدلال😡

    2. منم بچه ندارم .. با یه مردی ازدواج کردم که احساساتش کوره… میخوام جدا شم اما میترسم
      نمیدونم چه کار کنم‌

    3. اگر استقلال مالی دارید جدا شید چون عمر تلف کردنه با مرد بد اخلاق خسیس و مغرور زندگی کردند چون درست نمیشند ژنتیک و تربیت پدرو مادر خصوصا مادر خیلی تاثیر گذاره. پس خودتان را رها کنید 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😒😒😒😒😒دقیقا همینطوره نمونه اش رو منم دارم ۳۲ سال از زندگیم سوختم با مرد بد خلاق کثیف و خودخواه حماقت محض زتدگی کردن کاش هیچوقت بچه های از این مردان بداخلاق و خودخواه و زور گو به وجود نمی آمد ‌ خدا ازشون نگذره

  25. سلام منم شوهرم خیلی بداخلاقه بددهنه ایراد گیره زندگیمو جهنم کرده الان باردارم نه میفهمه نه درک میکنه فقط عذاب میده الان سه روزه از ناراحتی چیزی نخوردم با دوستش بحثش شده تو خونه سگ شده خدا لعنتش کنه بدبختم کرده

    1. خدا لعنت کنه آدم بد اخلاق و من که تو دوره بارداریم فقط ارزو مرگ میکردم

      1. 😢یکی رو می‌شناختم به خاطر کثافت کاری هاش زنش سقط جنین بی شرف بازم برگشته هرزه بی شرف !!

  26. من کامنت هارو خواندم و فک میکنم ریشه اصلی این رفتارا مرد سالاری و تربیت و تفکر نادرست نسبت به زن و مرده حتی حکومت هم با اجرای قانون نصفه نیمه که نه کامل اسلامیه نه فرهنگ غربی داره و فقط نوشته ی اخوندای مرد سالاره داره به زنها ظلم میکنه

    1. سلام درسته آرام عزیز شوهر من واقعا بد دوستداشتم یک زندگی آروم داشته باشم شکاک و دوست داره بی احترام کنه همه کارها کنه کتک بزن باز برم طرفش بد دوباره از روز اول بدا بشه همه بر می گرد به فرهنگ دولت.

      1. سلام شوهرم من خیلی بد اخلاق است چیکار کونم خدای خسته شدم پیسر دارم نمیتونم جودا شم من این خونه روز خوش ندیدم

  27. سلام ببخشید میشه کمکم کنید بخدا دیگ انقدر خسته شدم از زندگی تا زه هیچ دو ماه نشده ک عروسی کردیم هنوز دو ماه نشده ها از ندگی دیگ سیر شدم هر روز آرزوی مرگ خودمو میکنم دیگ نمیدونم چیکار کنم باهاش

    1. عزیزم . باهم دیگه پیش مشاور برین یه مدت تحت نظر باشین اگر دیدی نمیتونید ادامه دهید قبل از بچه دار شدن جدا شید . هیچ مردی ارزش فک کردن به خودکشی و مرگ را نداره

  28. وای ترو خدا کمکم کنید ۲ ماه هستش عروسی کردیم انقدر اخلاق بدی داره دیگ از زندگی کردن هم خسته شدم انقدر آزار میده انقدر اذاب میده دیگ از دنیا سیر شدم

  29. وای منم مثل توهم منم روزگارم سیاهه ی شوهر بداخلاق بد دهن بد ذات نجس خون منا ب شیشه کرده الان داستانتو خوندم غیر ارادی اشک از چشم هام اومد هیچ زمان نمیبخشمش هلالش نمبکنم واگزارشو کردم ب شهید های گم نام ۱۵ سال رنگ خوشی ندیدم بس صدای خدا پیغمبرا زدم خسته شدم هیچ کس جواب نداد…

  30. زندگي كردم با يه مرد نفهم عصباني هر چيزو گم كنه از جون من ميخاد ازش متنفرم الان با دو تا بچه چه كاري از دستم بر مياد من زن بسازي بودم بهم تهمت ميزنه دزدم فكر ميكنه مثلا فلان لباسشو من بردم دادم برادرم منو حرومزاده صدا ميكنه ابروي منو برده پيش همه خدايا فقط تويي شاهد رنج هاي من تو رو قسم ميدم به روز عيد كه دلم از دستش خونه منو و بچه هامو نجات بده يه مرد خوب و خير سر راه من قرار بگيره دست منو و بچها ي منو بگيره بهمون كمك كنه چون خودشو بيمه نميكنه كه به من چيزي نرسه

  31. سلام شوهرمنم خیلی بداخلاقی وخیلی بددهن وتمام صفات بدوداره وهیچ وقت حلالش نمیکنم وهررورگریه میکنم فقط نمیدونم گناهم چی بوده من که راه خدارورفتم چرااینجوری شد

    1. من اگه دستم عسل کنم شوهر بد اخلاق م گاز میگیره اصلا هر چه خوبی زحمت تو زندگی کشیدم همش نادیده اینگار دروغ فقط کوچکترین اشتباهی ببینه خیلی هوشیاره

      1. سلام من بیست وشش سالمه .هفت ساله که ازدواج کردم یه پسرپنج ساله دارم ازوقتی بچه دارشدم دیگه روی خوش زندگی روندیدم شوهرم کلا تغییرکرده نمازخوندنشوترک کرده به خانواده من فحش میده وحرفای زشت وتوهین به من میکنه میگه صورت تومثل اسب هست چیکارکنم خدا جداشم ازبچم نمیتونم بگذرم.تنهایی نمیذاره جایی برم فضای مجازیم نمیذاره برم.خواهرای عزیزم خواهش میکنم بیشتردقت کنین تامثل من بدبخت نشین نمیدونم چیکارکنم هرروزم داره اخلاقش بدترمیشه

  32. سلام من میخوام بگم خیلی حواستون به انتخابتون باشه چون واقعا آینده تون رو رقم میزنه…
    بعد ۴سال با یه دختر ۲ساله آرزو میکنم فقط یجوری بره از زندگیمون نباشه…

  33. سلام فاطمه هستم من هم با ۲فرزند خسته شدم از این وضعیت مرد خودخواه و راحت طلبی دارم حرف میزنم باهم نداری و بیماریش کنار آمدم ولی دیگه خسته شدم افسوس میخورم که چرا ۲۳سال جوانیم هدر رفت خواهشن برام دعا کنید نجات پیدا کنم

    1. منم ۴۰ساله هستم ۲۳ساله دارم بایه مردبداخلاق بددهن زندگی میکنم فقط میدونم دارم نابودمیشم حسرت یه دره محبت تودلم مونده ازصبح تاشب بپزبشوربعدهم فحش بخوردوتادختردارم فقط به پای بچه هاسوختم وساختم..

  34. منم خسته شدم .۱۵ساله دارم زندگی میکنم .بینهایت عصبی و انتقاد ناپذیر،دست به زن هم که الحمدالله کم نداره …دیگه فقط ارزوی مرگش رو‌میکنم.
    چون نمی خوام با طلاق بچه هامو ازدست بدم .
    از قانون هاتون متنفرم….جواب دل این همه زن بیگناه روچطور میخواین بدین
    که فقط بخاطرازدست ندادن بچه ها مون جوونی مون رو ازدست میدیم .
    مگه ما

    1. چرا زنهای بیچاره باید از بچه و مهریه و همه چی جدا بشن مثل یه آشغال دور بیوفته چون طلاق نمیدن برن زن بگیرن و زن حتی نتونه نفس بکشه

    2. تو تنها نبيتي منم ١٣ ساله همينه اوضاع م از زندگي جووني هيچي نفهميدم

    3. تو تنها نبيتي منم ١٣ ساله همينه اوضاع م از زندگي جووني هيچي نفهميدم فقط ارزوي مرگ خودمو ميكنم هر روز مرد بد هيچوقت درست نميشه

  35. منم منم با همسر بداخلاق و تندخو دارم زندگی می‌کنم و هر روزم با عذاب میگذره بخاطر بچه هام تحمل دارم می‌کنم وهمیشه در آرزوی طلاقم‌‌.

  36. منم منم با همسر بداخلاق و تندخو دارم زندگی می‌کنم و هر روزم با عذاب میگذره بخاطر بچه هام تحمل دارم می‌کنم وهمیشه در آرزوی طلاقم‌‌.

  37. آره واقعا منم با یه دیو که خودم عاشق شدم دارم زندگی میکنم بخاطر پسرم میسازم و امید دارم که خدا بهمون کمک کنه

  38. ۷ ساله دارم با ی موجود بدجنس و بداخلاق زندی میکنم بهم خیانت کرد هفته ی اول عروسی سیاه و کبودم کرد ماهی نیست که کتک نزنه بهم ی دختر ۴ ساله دارم هرروز داره کتک خوردنمو میبینه شوهرم بی ادب بددهن عصبی بدذات بدجنس هرچی بگم کم گفتم خلاصه که زندگیم تباه شده فقط برام دعا کنید نجات پیدا کنم توروخدا دعام کنید

    1. شوهرم بداخلاق روباه صفت خسيس پر انرژي منفي خشن تشنج زا و گيجي دارم خودش موبايلشو كيفشو مدارك شناسايشو لب تابشو پولشو گم مي كنه خونه رو مثل جهنم مي كنه ما بايد دعا كنيم بيرون چيزي گم نكنه وگرنه پدر مارا در مي ياره مي گوزه جلوي بچه ها لباس زيرشو كثيف من بايد بشورمش حموم نمي ره بوي طويله مي ده باز به خاطر بوي بد خودش خونه رو جهنم مي كنه چرا من بو مي دم خودش لباس مرتب نمي پوشه لباساشو عوض نمي كنه مثل حمال مي گرده باز خونه رو جهنم مي كنه تو خونه فقط داد مي زنه دستور مي ده پول نمي ده خيانت كرده زن و دو تا پسر داره من دو دختر دارم هر گونه اعتراضي كنم دخترامو گروگان مي گيره با خودش مي بره به اونا هم عذاب مي ده اعصابشونو ضعيف كرده پول نمي ده مايحتاج اوليه نمي ده ٢٦سال ازدواج كردم خونه خريده ماشين خريده سندشو به ما نشون نداده همش پنهونكاري عذاب شكنجه دست بزن داره قانونم هيچ حمايتي از ما نمي كنه مي گه چون معتاد نيست مشكلي نداره هر جا دلش مي خواد مي ره هر كاري دلش مي خواد مي كنه هرجا دلش مي خواد مي ره ولي ما جرات نفس كشيدن نداريم خونمونو به شيشه كرده تمام پول دست خودشه با كمربند به جون ما مي يوفته و هرچي ظلم مي كنه قدرتمندتر مي شه و تمام اين زندگي اسفبار به همه برعكسشو تعريف مي كنه بيرون مثل پيغمبر خونه يه هيولاي شيطان روباه صفت هيچي خونه نمي خره نه مايتاج نه لباس نه خورد خوراك درست حسابي استانبولي بپزم خونرو جهنم مي كنه مي ره بيرون لاكچري ترين غذاهارا مي خوره تمام عمرش ظلم كرده هيچ جوره نمي تونم از دستش فرار كنم براي اذيت بيشتر دخترامو شكنجه مي كنه منو كتك مي زنه

      1. خدا لعنتش کنه ایشالله خدا جواب همه کاراش رو تو همین دنیا بده ..من خودمم ۱۰ساله ازدواج کردم دو تا دختر دارم باشوهرم اختلاف هنوزم دارم تا پای طلاق هم رفتیم ولی گفتن باید بخاطر بچه ها با هم زندگی کنی از اول زندگی م تا به حالا کتک خوردم ..زندگی برام هیچ مفهومی نداره الان بخاطر مشکلات افسرده شدم ارزوی مرگ خودم رو می کنم که از این زندگی راحت بشم.راه دیگه که ندارم باید عمرم به خاطر بچه هام تلف بشه.

        1. منم چهار سال ازدواج کردم الان دوتا دختر دارم بخدا دیگه خسته شدم هنوز 23سالمه من موندم بقیه عمرمو چه جوری با این زندگی کنم دوس دارم تو خونه حکمرانی کنه نمی‌دونم چیکار کنم

      2. وای منم مثل توهم منم روزگارم سیاهه ی شوهر بداخلاق بد دهن بد ذات نجس خون منا ب شیشه کرده الان داستانتو خوندم غیر ارادی اشک از چشم هام اومد هیچ زمان نمیبخشمش هلالش نمبکنم واگزارشو کردم ب شهید های گم نام ۱۵ سال رنگ خوشی ندیدم بس صدای خدا پیغمبرا زدم خسته شدم هیچ کس جواب نداد…

      3. ی بار که اذیت و ازا سو شروع کرد صداشو ظیط کن یا فیلم بگیر یا سرو صدا دادو بیدا شا به‌گوش همسایه ها برسون و حشت زده برو بیرون از همسایه ها کمک بخواه تا روت دست بلند کرد حتما پزشک قانونی برو اینا همه شواهد و دلایلی میشه برای دادگاه تا بتونی طلاق بگیری

    2. خب چرا ازش طلاق نمیگیری مگه مجبوری دادگاه درصورت ضرب وشتم یا اعتیاد حق طلاق به زن میده

  39. سلام وارد سی و هفتمین سال زندگی مشترک شدم دریغ از یه کم محبت و لبخند یا یه شاخه گل یا یه کادوی ارزون یا یه پیاده روی ساده یا یه مسافرت یا زیارت هیچ وقت احساس خوشبختی نکردم مانند یک تبعیدی هستم فقط دلم برای دو دخترم میسوزه که چه گناهی کردن که این پدر را دارن???

    1. سلام من ۱۸سال بااین مردخودخوا زندگی میکنم نمزارپامنوبیرون بزاریم دو ستم بیرون میرم یابابچه ها میام خونه من میزنه دگم گرفته تاخ آنها مادرم نمی گزاره برم هم عصبانی که مشه هرچه بگی قبول نمی کنه بایدمن بزنه تاخشمش خالی بشه انقد به زده سرم هش دردمی کند دوتابچه دارم اینهاراپیش بچه هامون صدمه نبینن

  40. مرد بداخلاق من هیچ منطقی نداره نگاه هم به آدم نمیکنه تا میاد خونه تلویزیون روشن میکنه غذا مو بریز چایی بیار اینو بیار اونو بیار مریضی و حال بد من هیچ اررشی براش نداره و کمک نمیکنه وقتی خانوادم میان خونم باید تن و بدن من بلرزه کاری کرده با همه قطع رابطه شدم داعم ازم ایراد میگیره نه تفریحی میبره نه چیزی واقعا واقعا عمرم رو دارم تباه میکنم و یه بچه تو شکم دارم بار ها خواستم برم ولی نتونستم انگار با بهانه مانع شد و حالا هم ک باردارم

    1. لطفا لطفا اون بچه روسقط کن یه قربانی دیگه اضافه نکن چون تومسئول بدبختی یه بچه میخوای بشی ،مشکلاتت چندبرابرمیشه، اون مردلیاقت یه بچه معصوم رونداره، لطفا بدنیانیارش

  41. ۱۰ ساله با یه مرد به شدت بداخلاق و عصبی و بددهن و خسیس و پرتوقع زندگی میکنم. دائما من رو در همه چیز مقصر میدونه.من رو به هیچ حساب میکنه. تا کوچکترین مسئله ای میشه من رو مقصر میدونه و من رو عامل عقب ماندگی در زندگیش می دونه میگه که تو باعث شدی من از همه دوستانم عقب بمونم، و هر چه از دهنش درمیاد نثار خودم و خانوادم میکنه اصلا یه فوش هایی میده، یه انگ هایی به خانوادم میچسبونه که باورتون نمیشه. در صورتی که من از همه چیزم حتی خوابم هم میزنم و تلاش میکنم و زحمت میکشم که خواسته هاش رو انجام بدم همیشه کم میارم خودش هم همیشه میگه حالم خوب نیست و هیچ کاری نمیکنه، کوچکترین محبتی هم به من نمیکنه، دائم طلبکار هست، هر چی از بدیهاش بگم کم گفتم، اما نمیدونه چرا با وجود اینکه میدونم زندگی با این آدم یعنی مرگ تدریجی، اما نمیتونم طلاق بگیرم، یعنی ته دلم میگم این همه زحمت کشیدم همش هدر بره، چون طلاق بگیرم مهریه ام خیلی کمه، و در ضمن هر چی هم که خریدیم به اسمش هست و بعد از ۱۰ سال زحمت کشیدن، دست از ‍پا درازتر باید بروم خونه پدرم نمیدونه چیکار کنم خیلی در سردرگمی هستم یعنی نه آینده روشنی برای خودم میبینم و نه دیگه تحمل ادامه این زندگی رو دارم

  42. یه مردکه اوایلش خوب بودچراحالاسردشده مثل یه تیکه یخ اصلاوخت نمیزاره برازنش میادخونه اصلاحرف نمیزنه هزاردعفه پیام میدم جواب نمیده ولی چرایه دوستش بهش زنگ بزنه فوری میره
    اینوبایدچطوری درسش کرد
    سه سال ازدواج کردیم اولشم عاشق هم بودیم الان همیش میگه بزورخودتوقابلم کردی؟

  43. من شوهرم بداخلاق وزود اصبانی میشه از خودراضی وفقط خودشو میبینه فقط خانواده خودش براش مهمه دلم میخواد این زنگی لعنتی تمام بشه اما بخاطر بچه هم ۱۱سا تحمل میکنم وجز تحمل هیچ راهی ندارم خدا خودش به همه ماصبر بده الهی امین

  44. سلام منم خسته ام ازدست یه شوهر بداخلاق و مغرور که حرف حرف خودشه بعد۲۷سال زندگی مشترک شدم یه بیمار روانی وعصبی بخاطر بچهام موندم ولی اشتباه کردم مگه ادم چقد تحملل داره؟..

  45. فقط باید از خدا بخوای که مرد بداخلاق و زبون نفهم رو از زندگی آدم حذف کنه چون سخت ترین چیز تحمل کردن مرد بداخلاقه

  46. عزيزان من هم چهل سال با بد اخلاقى همسر ساختم الأن بعد از پيرى نه راه پس دارم و نه راه پيش از من به شما جوانان وقت و جوانى خود را تلف نكنيد و جدا شويد

    1. منم با جدایی موافقم یکبار وقت زندگی کردن داریم پس سعی کنیم خودمونو از دست شوهرای بد اخلاق و بهونه گیر و همیشه عصبانی نجات بدیم

  47. مردها قربانی تغدیر بد خودشون اند و یه وقتایی چون پذیرش اوضاع اطرافو ندارن باعث بد اخلاقیشون میشه. یه مرد بد اخلاقو باید با رعایت فاصله بهش محبت کرد. یعنی سعی کن دوسش بداری اما لوس بازی در نیاری. بیشتر با نگاهت بهش محبت کنی بعد بقل..

  48. تو ایران با این قانون چرتی که ما داریم واسه طلاق هم پدرمون در میاد شوهر من هم لجباز و بد دهن هست همش دلش بحث می خواد دلش نمیخواد من تو خونه باشم یا اگرم باشم فقط بیارم بخوره از لحاظ عاطفی سرخورده شدم فقط وقتایی که کم میاره من و میخواد اول عاشقش بودم اما الان فکر میکنم بعد از شانزده سال زندگی و دو تا بچه اشتباه کردم و جوونیم تباه شد طلاق هم بگیرم دیگه فایده نداره دعا کنیم واسه هم

    1. سلام چندین ماهه که نامزد کردم ….نامزدم خیلی ناز میکنه ..زودرنج .عصبی…همیشه در حال مقابله به مثل هست ..گاهی میزنه به سرم که کات کنم واسه همیشه اما بعدش پشیمون میشم ….همیشه حق رو ب خودش میده …

      1. حتما رابطه تون روقطع کنیدویاازالان دنبال درمان قطعیش باشید وگرنه….

        1. بنده ی خدا اگه از جونت سیر شدی ادامه بده
          خودت راحت کن هنوز اول راهی زندگی کردن با یه مرد بد اخلاق دنیا و آخرتت رو تباه میکنه کسی که بد اخلاق باشه نه دین داره نه ایمان

        2. عزیزم اصلا درمان نمیشه هیچ وقت ذات آدما عوض نمیشه همون بهتر ک الان خودتو راحت کنی

      2. سلام اگر از اخلاقش راضی نیستی کات کن تا دیر نشده نذار جوونیت تباه بشه خدای ناکرده

      3. وای خودتو یه عمر بیچاره
        نکن واقعا زندگی کردن با همچنین
        مردی از مرگ بدتره

      4. سلام رویا جان تا دیر نشده کات کن اگر منم عقل الانمو داشتم به حرف مامانم گوش میکردم و تو عقد تمومش میکردم کل این دو سالو فقط عذاب کشیدم این جور مردا درست نمیشن الان که نامزدین این ندلیه بری خونه خودت حتما بدتر میشه مثل شوهر من

      5. سریع کلکش بکن تو رو قرآن‌…وگرنه زندگیت با یه احمق بیشعور بد اخلاق باختی

      6. مقابله به مثل اتفاقا چیز بدی نیست اون با این کار می خواد بهت ه اون کار رو نکن .ما در زندگی باید رشد کنیم ورشد بدیم ویکی از این کارها مقابله به مثل خوب .است

      7. سلام عزیزم قبل از ازدواج خوب فکرات رو بکن درسته که آدما تغییر می کنن و این در وجود آدمی هست که اگر بخواد می تونه تغییر کنه ولی اومدی و نامزدت نخواست و در صدد تغییر نبود اونوقت بدبخت و بیچاره میشی سعی کن بری پیش مشاور چون بدخلقی معمولا ذاتی و ژنتیکی هست و تغییرش خیلی سخته بدخلقی و بد دهنی بدترین چیزی هست که می تونه وجود داشته باشه اینو رو بدون بدترین چیز

      8. عزیزم اشتباه نکن که بعد پشیمون بشی آدما هیچ وقت عوض نمیشن بعد ازدواج بد تر هم میشن

      9. حتماً کات کن برا منم اولش زود رنج بود اما نگو او یه دیونه عصبانی و پر توقعععع هست زود رنجی بهانه هس

      10. اگر فکر می کنید که با سوختن و ساختن ، مرد بداخلاقی رو میتونید تغییر بدید سخت در اشتباهید .

  49. بعد از 23 سال زندگی دیگه تحملم تموم شده.گاهی ارزوی مرگ براش میکنم.دلم برای دو پسرم میسوزه.عمرم تو یه زندگی بدرد نخور حروم شد.هم بداخلاقی هم خساست. چقدر از زندگیم خسته شدم.

    1. بازم خوبه شما برا اون آرزوی مرگ میکنی من برا خودم از ته دل آرزوی مرگ میکنم واقعا نمیدونم باید براش چکار کنم

  50. بعد از ۶سال زندگی مشترک و ساختن زندگی و پا به پای همسر زندگی را جمع کردن ، دریغ از یک گل ، یک کادو روز زن، دریغ از یک ابراز عاشقانه مهر ، واقعا خسته ام .زندگی فقط تلاش برای رفع مشکلات مالی نیست .متاسفانه یک مملکتی داریم که صبح تا شب کار کنی نمیتونی یک زندگی نرمال و متوسط داشته باشی و کم میاری .زیر بار کلی قسط و بدهی می مونی .اما مگه یک کادو ارزون چقدر هزینه میخواد ؟یک پیاده روی هزینه میخواد؟یک قرار عاشقانه یا درک همسر ، ابراز مهر هزینه میخواد ؟متاسفانه تربیت نادرست مرد سالارانه باعث کمبود های زنان در زندگی میشه .و گاهی آدم به سایر آدما و زندگی هاشون غبطه میخوره .از این که همسرش اونجور که میخواد نمیتونه حمایتش کند و شریک عاطفی خوبی براش باشه. واقعا باید چیکار کرد ؟چقدر مقاله بخونیم .چقدر کتاب ؟اگه خودش حاضر به تغییر و پذیرش وجود مشکل نباشه هیچ کاری نمیتونیم انجام بدیم .

  51. کاش می شد برم
    یه جایی که شوهرم این قدر آزارم نده.دستش دیگه هیچ وقت بهم نرسه.

  52. واقعا مرد بداخلاق عصبی بی ادب قهرقهرو باید ولش کرد پرتش کرد بیرون تا آدم بشه بر ن به درد نخورو بی لیاقتن

  53. فقط خدا میتونه کمک این نوع جنس زنان کند .اخه این زنان مادرن چکار کنن برا بچه هاشون .

  54. تحمل یه مرد بداخلاق بد بین و بددل و خسیس کار سختی هست و ذره ذره به فنا رفتن هست ولی بچه ها چی می شن؟ نمی دونم چرا این مردا فکر می کنند همه چیز در همه جا باید طبق میل و خواسته ی آنها باشه و بقیه به خصوص همسر فقط نقش یک برده رو داره که باید دهنش رو برنده و اطاعت محض داشته باشه

  55. درست کردن یه زندگی راحت نیست همون طور که خراب کردنش راحت نیست منم ۲۳ ساله باشوهربداخلاق ومقرور بددهن زندگی کردم خیانت هم کرد امابا۵تابچه چکارکنم چون عاشقش بودم تاقبل خیانت همه جور می‌ساختم به عشق بچه هام بعدخیانت صابون بقیه به تنش مالیده شد ازاون به بعد ۱۸۰ درجه عوض شد الان زندگی وحرف من اول هست

  56. والا منم بیست ساله دارم با مردی زندگی میکنم که تا پاش به خونه میرسه بداخااق عصبی و اینکه دست بزنش خیلی زیادهد
    و همش میگه اصلا با من کاری نداشته باشین
    ولی بیرون با زنا و دخترا چه جور میگه و میخنده و کارش خیلی رو مغزه
    جالب اینجاس که خیانتش که بیشتر از اخلاق تندش رو مغزه . باید اول که زن متوجه میشه باید بره فقط عمر تلف کردنه😔

  57. چون خود فرد از هر کس دیگه ای مهمتر هست برای حفظ سلامت روان خود فرد باید همسر بد اخلاق رو رها کرد و رفت سعی در اروم کردن کسی که مشکلات روانی و تله های روانی داره کار درستی نیست و تلاش بیهوده برا حفظ رابطه مریض هست وقتی یک طرف رابطه شعور و درک حفظ و مراقبت از رابطه رو نداره طلاق بهترین راه هست ماندن اشتباه ترین راه!

    1. سلام منم مثل شما هستم سی هشت ساله با همچنین موجودی زندگی کردم وهنوز هم همینطوریست فقط خدا مارو نجات بده

    2. باورت میشه که بعد از گذشت ۲۵سال دیگه تحمل عادت میشه و حال و حوصله طلاق هم‌برای زن نمیمونه ؟ فقط دلت میخواد زودتر تموم بشه و بمیری هییچ انگیزه ای برای زندگی نمیمونه همینقدر سرد و بیروح و دلمرده

    3. واقعا عزیزم. من ۲۳ سالمه وشوهرم۹سال بزرگ‌تر ازمنه.منم یه شوهر بداخلاق و همیشه ناراضی دارم هیچ وقت راضی نیست اذابم میده رنجم میده کم محلی میکنه مادرو برادرم رو اذیت میکنه بهونه میگیره‌ سردمه چی همش سرکوفت میزنه دوتا بچه دارم ۲تا وختر الان ۸ ساله که زنشم هم فحش میده هم تحدید میکنه سرکارمیرع پولم بهم میده اما از توچشمام درشون میاره نه محبت نه احساسی …دعام کنید بحق امام‌رضا

  58. لعنت ب هرچی مرد بد اخلاق که هستی و زندگی و امید و اینده رو واسه همسرو بچه هاش نیست و نابود میکند وجز زجر و بد بختی چیز دیگه ای ندارد

    1. من اگه دستم عسل کنم شوهر بد اخلاق م گاز میگیره اصلا هر چه خوبی زحمت تو زندگی کشیدم همش نادیده اینگار دروغ فقط کوچکترین اشتباهی ببینه خیلی هوشیاره

    2. ناشناس هیچ کس از دلم خبر نداره چی مرد نمک نشناس بد اخلاق خود پرست دارم گفت:

      بد اخلاق م گاز میگیره اصلا هر چه خوبی زحمت تو زندگی کشیدم همش نادیده اینگار دروغ فقط کوچکترین اشتباهی ببینه خیلی هوشیاره

  59. راهکار صبر و مهربانی فقط منجر به آسیب روحی به خود آدم میشه باید ولشون مرد توی دنیای خودخواهی شون و رفت

  60. باید رهاشون کرد…هر جا فهمیدی همسرت اخلاق نداره همونجا بایدجداشد…

    1. مگه به این راحتیه؟ تو ایران به زن راحت نمیتونه از همسرش جدا بشه وگرنه ایران رتبه اول طلاق در دنیا را بدست میاورد…

      1. درست گفتی وقتی نه از طرف خونواده خودت و خونواده شوهرت حمایت نشی،نمی تونی طلاق بگیری و باید تو خونه شوهر نابود بشی.لعنت به پدرومادرانی که جنس مرد رو بالاتر از زن می دانند و به پسر بیشتر بها می دن که وقتی زن گرفت همین رفتار طلبکارانه باهاش داشته باشن

  61. مرد بداخلاق از خود راضی و بددهن هست وفقط خودش رو میبینه راه حل فقط طلاقه ولی وقتی پای بچه وسطه این روش‌ها شاید یک درصد زندگی رو راحت‌تر کنه

    1. مرسي توصيه خوبي بود
      فقط اين تماس و محبتي چشمي سخته،!
      كاش يكي توضيح ميداد چطور ميشه

  62. سلام.
    ممنون از راهنماییتون
    ولی یک زن تا چه اندازه میتواند بداخلاقی و عصبانیت را تحمل کند، در زندگی با فرد بداخلاق طرف مقابل حق هیچگونه ابراز ناراحتی و عصبانیت را نخواهد داشت و مدام باید در حال کنترل کردن خودش باشد تا مبادا کاری کند یا حرفی بزند که همسرش عصبانی شود. در زندگی بیشتر از احساس عشق فقط ترس وجود خواهد داشت.
    به نظرم این زندگی منصفانه ای نیست

    1. آره واقعا من خودم دوازده ساله دارم تحمل میکنم الان شدم ی آدم فوق العاده عصبی 😔😔

    2. دقیقا،چقدر صبر داریم که باید تحمل کنیم؟ آیا مرداد تحمل میکنن؟ نه
      بد اخلاقی زن بهونه عالی برای خیانت کردناشون

  63. فقط باید طلاق بگیری آدم بد اخلاق خودخواهانه زندگیت رو تباه می کنه امیدوارم همه مردای بد اخلاق به هلاکت

    1. گفتن مدارا کردن راحت هست باید با مرد بداخلاق وعصبی زندگی کرده باشی تا بفهمی که مداراکردن کار راحتی نیست تمام ارزش زن زیر سوال میره بامردبددهن وعصبی زندگی کردن خدا زنان مظلومی راکه ‬‏زندگی میکنند این مردان نجات بده

      1. شوهر بداخلاق را بايد رها كرد
        در غير اين صورت فنا خواهى شد

      1. من ۲۰ ساله ازدواج کردم همسرم خرجی میده ،پول راحت بهم میده ،مسافرت و تفریح همه جا میبره،دست به زن نداره،برای بچه هامون در حد توانش خرج میکنه ولی خیلی زودجوشه سریع عصبانی میشه ،بیشتر دعوای ما سر بچه هاس اگه اونارو دعواکنه من نمیتونم تحمل کنم واکنش نشون میدم‌و بدوبیراه میگم بهش اونم همینکارو میکنه و بزرگترین ایرادی که داره و منو عذاب میده رک بودنشه هرچیزی تو رفت و آمدای فامیلی ناراحتش کنه سریع واکنش نشون میده ویه وقتایی واقعا تحمل این رفتارش برام غیر قابل تحمله دلم میخواد جدا بشم ازش ولی پسرم خیلی غصه میخوره و نمیزاره به نظرتون من چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید

  64. فقط باید طلاق بگیری آدم بد اخلاق خودخواهانه زندگیت رو تباه می کنه امیدوارم همه مردای بد اخلاق به هلاکت برسن

    1. بداخلاق بودن و عصبی بودن واقعا تحملش سخته مخصوصا هوس باز هم باشه غیر قابل تحمله فقط بچه ها ضربه میخورن.

      1. مردها قربانی تغدیر بد خودشون اند و یه وقتایی چون پذیرش اوضاع اطرافو ندارن باعث بد اخلاقیشون میشه. یه مرد بد اخلاقو باید با رعایت فاصله بهش محبت کرد. یعنی سعی کن دوسش بداری اما لوس بازی در نیاری. بیشتر با نگاهت بهش محبت کنی بعد بقل..

      2. سلام. طلاق راه نجات نیست. ما ضربه ی انتخاب اشتباهمونو میخوریم. فکر کردیم عشق میشه زندگی. من به خاطر بچم موندم. خیلی عاشق فرزندمم. فقط بلدم بسپارم به خدا.

        1. سلام‌منم‌خیلی‌خسته‌شدم‌دوساله‌ازدواج‌کردم‌یه‌بچه‌دارم‌بخاطراون‌تحمل‌میکنم‌شوهرم‌‌عصاب‌خراب‌دست‌بزن‌داره‌همش‌منومیزنه‌بعدپشیمان‌میشه‌ازم‌معذورت‌میخواداصلاحرف‌زده‌نمیشه‌باهاش‌خیلی‌ازش‌میترسم‌دگه‌فک‌میکنم‌میمیرم‌به‌نظرشماچه‌کنم

        2. احسن کسانی که اشتباه انتخاب می‌کنند دچار این مردان می شوند وچون تعامل با آنها را بلد نیستند ناامید می شوند

        3. سلام من هم شوهربسیارعصبی وبداخلاق وخودخواه دارم دیگه کم کم دارم افسرده وروانی میشم باداشتن دوفرزند وپدرومادر فرتوتی که ازپس خرج خودشون هم برنمیان بایدچیکارکنم نه راه پیش، دارم نه پس

          1. کاش یه شغلی پیدا میکردی و از نظر مالی مستقل میشدی و جدا میشدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉