کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

بهترین پوزیشن های رابطه زناشویی و جنسی

پوزیشن های رابطه جنسی
3.6/5 - (12 امتیاز)

بسیاری از روانشناسان و مشاوران خانواده راز دستیابی به یک رابطه زناشویی موفق و سالم را در گرو نظم و تنوع در رابطه میدانند. در واقع وقتی در هر رابطه جنسی، همسرتان را با پوزیشن های مختلف و لذات و تجربیات جنسی جدید غافلگیر میکنید، باعث میشود که او بیش از پیش تشنه رابطه جنسی با شما باشد. علاوه بر این تنوع در پوزیشن های جنسی باعث میشود که شما بتوانید در موقعیت ها و مکان های متفاوت از پوزیشن های جنسی مناسب استفاده کنید. مثلا زمانیکه خسته هستید میتوانید از پوزیشن های خوابیده استفاده کنید. یا در زمان هیجان و انرژی بالا از پوزیشن های ایستاده استفاده بهره برید.

در واقع انواع پوزیشن های جنسی برای بارداری، تحریک واژینال، تحریک مقعدی، سکس دهانی و… وجود دارد. در ادامه برخی از آنها را بررسی میکنیم و شما با توجه به تمایلات خود و همسرتان میتوانید آنها را به کار بگیرید. اما همواره این نکته را به یاد داشته باشید که در انتخاب پوزیشن های زناشویی، زن و مرد باید به نظرات یکدیگر توجه کنند و هر پوزیشن باید با رضایت طرفین اجرا شود. در غیر این صورت رابطه جنسی لذت بخشی نخواهید داشت.

بهترین پوزیشن های سکس
پوزیشن های رابطه جنسی

بهترین پوزیشن برای اولین رابطه زناشویی کدام است؟

اولین رابطه زناشویی جز اتفاقات مهم و حساس برای زن و شوهر به شمار میرود. به همین دلیل باید در انجام آن دقت کافی داشته باشید، تا خاطره ای خوش و لذت بخش از آن در ذهن هر دو نفر باقی بماند‌. لذا لازم است که برخی نکات مهم را رعایت کنید. یکی از مهم ترین نکات در انجام اولین رابطه، انتخاب پوزیشن جنسی مناسب است. از آن جاییکه بسیاری زنان در اولین رابطه جنسی خود درد و خونریزی دارند، انتخاب یک پوزیشن جنسی مناسب که این درد را به حداقل برساند و همزمان لذت و صمیمیت جنسی زیادی ایجاد کند، بسیار اهمیت دارد.

برخی از پوزیشن های زناشویی که برای اولین رابطه مفید هستند شامل موارد زیر است:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه بهترین پوزیشن های رابطه زناشویی و جنسی با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

پوزیشن میسیونری ((Classic missionary))

پوزیشن جنسی Classic missionary یا رو در رو کلاسیک یکی از انواع پوزیشن جنسی است که برای اولین رابطه، بسیار مفید است. در این پوزیشن زن روی زمین دراز میکشد و مرد در بالا و در مقابل او قرار دارد. این تماس رو در رو می تواند به تقویت ارتباط صمیمانه بین شما و همسرتان کمک کند. همچنین در این پوزیشن مرد میتواند عمق دخول را کنترل کند. توانایی کنترل عمق و سرعت دخول میتواند باعث کاهش درد در زن و افزایش لذت شود.

بهترین پوزیشن های جنسی
روش های آمیزش جنسی

پوزیشن ایستاده

یکی دیگر از انواع پوزیشن که برای اولین رابطه جنسی مفید است، پوزیشن ایستاده است. این پوزیشن به اشکال مختلفی انجام میشود. اما مرسوم ترین پوزیشن ایستاده، حالتی است که در آن زن به یک سطح مانند دیوار یا میز تکیه داده و رو به روی شریک زندگی خود قرار میگیرد. به این ترتیب مرد میتواند کمر یا باسن همسرش را در دست بگیرد و پاهای زن را به دور کمر خود حلقه کند. این موقعیت به شما این امکان را می دهد که دخول لذت بخش تری را تجربه کنید. اما معمولا زوجین تمایل دارند اولین رابطه خود را به حالت خوابیده انجام دهند. لذا با وجود تمام مزیت هایی که برای پوزیشن ایستاده وجود دارد، این پوزیشن در اولین رابطه جنسی، کمتر به کارگرفته میشود.

پوزیشن قاشق

پوزیشن قاشق یکی دیگر از انواع پوزیشن شب زفاف است. در این وضعیت، می توانید رو در رو یا به پشت شریک زندگی خود دراز بکشید (مانند قاشق هایی که روی هم قرار میگیرند). در هر دو موقعیت شما میتوانید عمق و سرعت دخول را کنترل کنید. پوزیشن قاشق به دلیل راحتی در اجرا، جز بهترین پوزیشن های سکس است. همچنین مشاوران و متخصصان پوزیشن قاشق را به عنوان بهترین پوزیشن برای درمان زودانزالی معرفی میکنند.

بهترین پوزیشن های سکس و رابطه جنسی
انواع مدل های روش نزدیکی

پوزیشن های جنسی برای باردار شدن

اگر قصد بچه دار شدن دارید، باید توجه کنید که برخی از انواع پوزیشن، برای افزایش احتمال بارداری بهتر از بقیه پوزیشن ها عمل میکنند. متخصصان باروری میگویند؛ برخی از انواع مختلف پوزیشن دخول، میتوانند احتمال رسیدن اسپرم به تخمک و شروع بارداری را بیشتر کنند.

از جمله پوزیشن های جنسی مناسب برای بارداری میتوان به پوزیشن missionary اشاره کرد. زیرا زن و مرد در موقعیتی هستند که امکان دخول عمیق وجود دارد. علاوه بر این پوزیشن side by side یکی دیگر از انواع پوزیشن های مطلوب برای باردار شدن است. هنگام درگیر شدن در این وضعیت، زن و شوهر هنگام خوابیدن به پهلو رو به روی هم قرار می گیرند. این موقعیت نه تنها بسیار رمانتیک است، بلکه امکان دخول عمیق را نیز فراهم می کند که میتواند منجر به بارداری شود.

پوزیشن سکس مناسب برا مردان با آلت کوچک
انواع پوزیشن در رابطه جنسی
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه بهترین پوزیشن های رابطه زناشویی و جنسی با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

بهترین پوزیشن های جنسی برای دوران بارداری

تقریباً میتوان گفت که هر موقعیت جنسی تا زمانی که شما راحت باشید، به خوبی کار می کند. در واقع بهترین پوزیشن سکس، پوزیشنی است که لذت و هیجان را در شما ایجاد کند. اما با پیشرفت بارداری، ممکن است دریابید که برقراری رابطه جنسی با وجود شکم همیشه در حال رشد شما سخت تر میشود.

در سه ماهه اول بارداری، تقریباً هر پوزیشن زناشویی، برایتان مطلوب است.

اما با رسیدن به سه ماهه دوم بارداری و بعد از آن، اوضاع می تواند تغییر کند. اما باز هم تا زمانی که از پوزیشن رابطه خود راضی هستید، برقراری رابطه مشکلی ایجاد نمیکند. اما اگر به نظر می رسد بارداری شما مانع انجام رابطه جنسی میشود، پوزیشن های زیادی وجود دارد که سکس در دوران بارداری را برایتان راحت تر میکند:

حالتهای خوابیده به پهلو

دراز کشیدن به پهلو اغلب راحت ترین پوزیشن بارداری است. انجام این پوزیشن از پشت یا جلو امکان پذیر است.

پوزیشن دختر گاوچران

موقعیت کلاسیک “دختر گاوچران” که در آن مرد روی زمین یا تخت دراز میکشد و زن روی اندام تناسلی مرد مینشیند، بهترین پوزیشن برای ارضای زن است. این پوزیشن هیچ فشاری در ناحیه شکم ایجاد نمیکند و زن را قادر می سازد تا عمق دخول و تحریک کلیتوریس را کنترل کند. یک نکته را باید بخاطر بسپارید: در اواخر بارداری، زمانی که شکم شما از آنچه فکر می کردید بزرگتر شده است، سخت است که این پوزیشن را اجرا کنید و باید پوزیشن های متناسب با شرایط خود را پیدا کنید.

پوزیشن دهانی

رابطه جنسی دهانی یکی از لذت بخش ترین انواع روابط است. این موقعیت جنسی جز محبوب ترین پوزیشن های دوران نامزدی میباشد. زیرا در پوزیشن های دهانی معمولا دخول صورت نمیگیرد. به همین دلیل این پوزیشن برای افرادی که میخواهند بکارت خود را حفظ کنند، بسیار مناسب است.

درواقع رابطه دهانی به تحریک جنسی همسر با حرکات زبان و دهان گفته میشود که در پوزیشن ها و موقعیت های مختلف انجام میگیرد. به عنوان مثال پوزیشن جنسی 69 یک پوزیشن اورال یا دهانی معروف است. در این پوزیشن مرد در بالا قرار میگیرد به نحوی که سر او روبه روی اندام جنسی و واژن زن باشد. در طرف دیگر آلت تناسلی مرد در مقابل دهان زن قرار میگیرد. در نهایت زن و مرد میتوانند با تحریک دهانی، لذت زیادی را ایجاد کنند.

البته توجه داشته باشید که پوزیشن های دهانی معایبی هم دارند. از جمله اینکه در این پوزیشن احتمال انتقال بیماری های مقاربتی افزایش میابد. پس در زمان انجام رابطه دهانی مراقب های قبلی همچون استفاده از کاندوم و… را در نظر داشته باشید.

پوزیشن های جنسی مختلف رابطه جنسی دهانی
رابطه در بارداری و انواع پوزیشن های دوران بارداری

پوزیشن سگی

یکی از بهترین ترین پوزیشن های تحریک نقطه جی، پوزیشن داگی استایل یا سگی است. در این پوزیشن امکان دخول عمیق و کنترل شده وجود دارد که بدین ترتیب باعث تحریک هر چه بیشتر میشود.

مطالعات نشان داده است که تقریباً 30٪ از زنان سبک سگی را نسبت به سایر موقعیت های جنسی سنتی ترجیح می دهند، و نظرسنجی های دیگر نشان می دهد که سبک سگی ممکن است محبوب ترین سبک در بین هر دو جنس باشد. در این پوزیشن رابطه، زن باید روی دستها و پاهای خود تکیه دهد و مرد در پشت او قرار گیرد تا بتواند دخول را انجام دهد. پوزیشن سگی را میتوان به عنوان یک پوزیشن مقعدی هم در نظر گرفت زیرا در این موقعیت، امکان دخول مقعدی هم وجود دارد‌.

سوالات متداول

پوزیشن سگی چگونه است؟

در این پوزیشن رابطه، زن باید روی دستها و پاهای خود تکیه دهد و مرد در پشت او قرار گیرد تا بتواند دخول را انجام دهد. پوزیشن سگی را میتوان به عنوان یک پوزیشن مقعدی هم در نظر گرفت زیرا در این موقعیت، امکان دخول مقعدی هم وجود دارد‌.

بهترین پوزیشن های جنسی برای دوران بارداری کدامند؟

تقریباً میتوان گفت که هر موقعیت جنسی تا زمانی که شما راحت باشید، به خوبی کار می کند. درواقع بهترین پوزیشن سکس، پوزیشنی است که لذت و هیجان را در شما ایجاد کند. اما با پیشرفت بارداری، ممکن است دریابید که برقراری رابطه جنسی با وجود شکم همیشه در حال رشد شما سخت تر میشود. لذا پوزیشن هایی مثل دختر گاوچران مفید هستند.

کدام پوزیشن های جنسی برای بارداری مناسبند؟

پوزیشن هایی که در آن احتمال تماس اسپرم و تخمک افزایش یابد مثل پوزیشن missionary برای باردار شدن بسیار مناسبند.

مشاوره جنسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستاروانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره زناشویی و جنسیبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه بهترین پوزیشن های رابطه زناشویی و جنسی

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 3 نظر:

  1. جمله “… صرف نظر از اینک با افراد همجنس یا جنس مخالف رابطه داشته باشید…..” در متن بالا یعنی چه؟ آیا این قبح زدایی و ترویج همجنس گرایی نیست؟ لطفا در کانال مشاوره از عبارات دقیق و فاخر استفاده فرمایید. متشکرم

  2. اولین رابطه جنسی تجربه ای منحصر به فرد است.
    درک این که دقیقاً چه چیزی را باید انتظار داشت، می تواند کمی سخت باشد.
    چه احساسی خواهید داشت، چه زمانی باید این کار
    را انجام دهید و چگونه می توانید در اولین نزدیکی جنسی
    ایمن بمانید؟

    صرف نظر از اینکه با افراد همجنس یا
    جنس مخالف رابطه جنسی داشته باشید، واژه‌های «باکرگی» و «رابطه جنسی» برای افراد مختلف معانی متفاوتی دارند.
    فرقی نمی‌کند که از کدام تعریف استفاده شود، خیلی از افراد از داشتن رابطه جنسی برای اولین بار احساس اضطراب می کنند.

    این نگرانی کاملاً طبیعی است، اما شایعات
    و داستان هایی که در بین دوستان و در اینترنت پخش می شود می تواند ترس های غیرضروری ایجاد کند.

    درک آنچه ممکن است در حین و بعد از رابطه جنسی اتفاق بیفتد می تواند
    به کاهش هر گونه نگرانی کمک کند.

    در این مقاله، ما به آنچه
    ممکن است پس از از دست دادن باکرگی اتفاق بیفتد (چه از نظر جسمی و چه از نظر احساسی)
    می پردازیم. همچنین به برخی از افسانه های رایج در مورد باکرگی
    و رابطه جنسی می پردازیم و
    در مورد اینکه چطور افراد می توانند
    برای اولین بار خود را به
    رابطه جنسی آماده کنند صحبت می
    کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉