کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

چگونه همزمان ارضاء شویم؟

ارضا شدن همزمان
3.5/5 - (10 امتیاز)

یک سوالی که اکثر زوجین با آن مواجه هستند این است که ارگاسم همزمان در زندگی واقعی چقدر شایع است؟ و اگر ارگاسم همزمان امکان پذیر است، چگونه زوجین می توانند به آن دست یابند؟

به گفته کارشناسان ، پاسخ چندان ساده نیست. به نظر می رسد گرچه ارگاسم همزمان امکان پذیر است، اما برای دستیابی به این هدف غالباً تلاش و هماهنگی زیادی لازم است. از آنجا که در دستیابی به ارگاسم همزمان، به نوعی کانون اصلی کل رویداد جنسی قرار می گیرد، لذا می تواند به شکل ناآگاهانه جنبه های دیگر رابطه جنسی را تحت تاثیر قرار دهد، که بدیهی است ایده آل نیست.

واقعیت این است که اکثر زوجها در زمان رابطه جنسی همزمان به ارگاسم نمیرسند. اما ارگاسم همزمان مطمئناً قابل دستیابی است اما به عنوان یک استثنا و نه یک قاعده تکرار پذیر. در واقع شما و شریک زندگی خود می توانید همزمان به ارگاسم برسید، البته به عنوان چیزی که هر از چند گاهی در رابطه جنسی شما اتفاق بیفتد و نه چیزی که انتظار می رود هر بار تکرار شود. در واقع 89 درصد از زوجین تجربه ارگاسم همزمان را دارند‌. اما طبق گفته مشاوران جنسی، این یک اتفاق نادر است.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه همزمان ارضاء شویم؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

چگونه می توان به ارگاسم همزمان دست پیدا کرد؟

آیا می خواهید ارگاسم همزمان را امتحان کنید؟ اول از همه چیز، مشخص کنید که چگونه، چه زمانی و چه چیزی باعث ارگاسم می شود. پیدا کردن این نکته میتواند به ارگاسم همزمان با شریک زندگیتان کمک کند.

دلیل اینکه ارگاسم مشترک برای زنان و مردان بسیار دشوار است، عمدتاً مربوط به زمان است. زنان به طور کلی مدت بیشتری طول می کشد تا به برانگیختگی کامل برسند و مردان بندرت به اندازه زنان دوام می آورند. علائم ارضاء شدن زنان : برای خواندن این مقاله کلیک کنید.

زوجهای جوانتر میتوانند با به تاخیر انداختن ارضای جنسی در مردان، به ارگاسم همزمان دست یابند‌. در این فرصت، او می تواند با کمک به شریک زندگی خود برای افزایش سطح تحریک او تلاش کند و هنگامی که آنها پس از آن رابطه برقرار کنند، هر دو با هم به ارگاسم میرسند. در اینجا چند نکته برای ایجاد این لحظه خارق العاده در زندگی جنسی شما وجود دارد:

نقطه اوج رابطه

توجه کنید که ارگاسم همزمان فقط زمانی اتفاق می افتد که زن و مرد دقیقاً به یک نقطه اوج بدون بازگشت برسند. با این حال، زن یا مرد، مراحل مختلف چرخه جنسی را با سرعت فردی طی می کنند. روش های ارضای صحیح زن بدون دخول / این مقاله را حتما بخوانید.

ارضا شدن همزمان زن و مرد در رابطه چگونه امکان پذیر است؟
ارضا شدن همزمان

لمس کردن

بعلاوه، ارگاسم همزمان لازم نیست فقط به یک رابطه جنسی کامل و دخول محدود شود. راهی آسان تر برای رسیدن به ارگاسم همزمان برای بسیاری از افراد انجام تحریکات و رابطه جنسی به صورت دستی یا از طریق لمس است. همچنین شما باید در مورد اینکه چقدر به ارگاسم نزدیک هستید، با هم صحبت کنید. بنابراین می توانید بطور همزمان به ارگاسم برسید.

تمرینات کگل را انجام دهید

با انجام این تمرینات شما میتوانید عضلات درگیر خود در رابطه جنسی را قوی تر کنید. بدین ترتیب احتمال بیشتری وجود دارد که شما ارگاسم قدرتمندی داشته باشید و بتوانید به طور همزمان به اوج لذت جنسی برسید.

تحریک نقطه g

یکی از راه هایی که میتواند در دستیابی به ارگاسم همزمان زن و مرد کمک کند، تحریک نقطه g در زنان است. درواقع مردان با تحریک این نقطه میتوانند زمان به ارگاسم رسیدن زنان را سرعت ببخشند و بدین ترتیب احتمال ارگاسم همزمان نیز بیشتر میشود.

از روغن و روان کننده استفاده کنید

فراموش نکنید که استفاده از روغنها و روان کننده ها در حین رابطه جنسی علاوه بر اینکه میتواند لذت جنسی را دو چندان کند، میتواند احتمال ارگاسم همزمان را نیز بالا ببرد.

سرعت خود را کاهش دهید

یادتان باشد که در طول رابطه جنسی هیچ عجله ای برای رسیدن به خط پایان وجود ندارد. 75٪ مردان در هر بار رابطه جنسی ارضا میشوند، در حالی که این آمار در زنان 28٪ است. اما اگر شریکی داشته باشید که نیازهای شما را نیز در نظر می گیرد، نه تنها میتوانید دفعات به ارگاسم رسیدن را افزایش دهید، بلکه میتوانید به طور همزمان به ارگاسم برسید. تنها کافیست به آرامی از مراحل رابطه جنسی گذر کنید.

تحریک کلیتوریس

تحریک کلیتوریس میتواند در ارگاسم همزمان نقش بسزایی داشته باشد. پس در حین رابطه جنسی تحریک کلیتوریس، این انبوه کوچک اعصاب را فراموش نکنید. چون تحریک آن هزاران لذت را به همراه دارد. همسرتان می تواند از انگشت یا زبان خود نیز برای تحریک آن استفاده کند.

آموزش ارضا شدن همزمان زن و مرد در رابطه جنسی
معایب ارضا شدن همزمان زن و مرد در رابطه جنسی

ارتباطات بسیار مهم است

مهم نیست که شما در حین رابطه جنسی چه می خواهید، از جمله تلاش برای رسیدن به ارگاسم همزمان، ارتباط غیرقابل بحث است. برقراری ارتباط ضروری است زیرا شما باید بتوانید آنچه را که برای ارگاسم نیاز دارید به همسرتان بگویید. شما باید بتوانید آنچه را که لازم دارید ، اعم از رابطه جنسی دهانی، تحریک دستی، یا مدت زمان طولانی تر و… را مطرح کنید.

اگر آنچه را که به شما در رسیدن به ارگاسم کمک می کند بدانید، می توانید زمان بندی خود را با هم تنظیم کنید.

تکنیک های تانتریک

تکنیک های تانتریک می توانند در دستیابی به ارگاسم همزمان کمک کنند، اما فقط به این دلیل که هدف ارگاسم همزمان را از بین می برند و زوجین را ترغیب می کنند تا به جای تلاش برای رسیدن به نقطه اوج، روی تجربه لذت متمرکز شوند. تانترا مرکز تنفس همزمان است. در این روش شما باید رو در رو بنشینید، در حالی که پاهای خود را به دور تنه دیگری حلقه می کنید و به چشمان یکدیگر خیره شده اید. بازوهایتان به دور هم پیچیده شده و بدن برهنه خود را به هم فشار دهید. با نفس کشیدن، سعی کنید روی تجمع انرژی جنسی تمرکز کنید.

رفته رفته هیجان شوهر شما قابل مشاهده خواهد بود. هرچه مدت زمان بیشتری را صرف هماهنگی با یکدیگر کنید، لذت جنسی در نهایت شدیدتر خواهد بود.

مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خانوادهبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه چگونه همزمان ارضاء شویم؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉