کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

مشاوره روانشناسی تلفنی | آنلاین و حضوری با بهترین مشاورین در تهران

مشاوره روانشناسی
5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره تلفنی یکی از خدمات نوین مرکز مشاوره آویژه در راستای گسترش خدمات مبتنی بر روانکاوی و مشاوره از راه دور است. این خدمات به افراد کمک می‌کند تا در مواجهه با بحران‌ها و مشکلات مختلف بصورت آنی با متخصصان مجرب روانشناسی در حوزه های خانواده، ازدواج و … تماس حاصل نموده و راهنمایی های لازم دریافت کنند. درحال حاضر ارتباط و مشاوره با اکثر مراکز مشاوره کشور تنها برای شماره‌های ثابت امکان پذیر بوده اما مخاطبان برای ارتباط با مرکز مشاوره آویژه این امکان را دارند تا از گوشی همراه خود نیز استفاده کنند. جلسات روانکاوی خانواده، اعتیاد، جنسی و… در تمامی ساعات شبانه روز انجام گرفته و شما این امکان را دارید تا با تماس از طریق شماره های اعلام شده در کوتاه ترین زمان با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه مشکل خود را درمیان بگذرید.

 

بهترین مشاوره روانشناسی چه مباحثی را بررسی میکند؟

مشاوره روانشناسی به نگرانی های عاطفی، اجتماعی، شغلی، مدرسه و سلامت جسمی و روحی افراد در مراحل مختلف زندگی پرداخته و تناقضات زندگی آن ها را کنترل می کند. روانشناسان به افراد مبتلا به مشکلات جسمی، عاطفی و روانی کمک می کنند تا احساسات خود را بهتر شناخته و با بحران های زندگی روزمره خود که ساده تر مواجه شوند.

در تمام مراحل رشد (به عنوان مثال، کودکی، نوجوانی، بزرگسالی و سن بالاتر)، روانشناسان مشاوره بر روی موارد زیر تمرکز دارند:

  • جنبه های خوب و نقاط قوت مراجعان (خواه به عنوان زن و شوهر، خانواده، سازمان و…)
  • تأثیرات محیطی و موقعیت (چگونه مسائل فرهنگی، جنسیتی و سبک زندگی، تجربیات و نگرانی های افراد را شکل می دهد)
  • مسائل مربوط به انتظارات مراجعان
  • و..

تشخیص و شناسایی علائم روانی افراد مختلف از جمله خدمات مربوط به مشاوره تلفنی آویژه است.

شما عزیزان در هر مرحله از زندگی میتوانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و با بهره مندی از تجربیات و دانش این عزیزان، در مراحل مهم زندگیتان با اطمینان بیشتری قدم بردارید.

ویژگی های بهترین مشاوره روانشناسی
ویژگی های بهترین مشاوره روانشناسی

چه مشکلاتی در مشاوره روانشناسی مطرح میشود؟

مشکلاتی که روانشناسی و مشاوره به آن پرداخته است مربوط به وضعیت رشد، محیط و فرهنگ میباشد. اینها شامل موارد زیر است:

  • نگرانی های مربوط به مدرسه و شغل/ محل کار
  • تصمیم گیری در مورد شغل و کار، و مشکلات دوران مدرسه – کار – بازنشستگی.
  • مشکلات روابط – از جمله مشکلات زناشویی و خانوادگی.
  • کاستی های یادگیری و مهارت.
  • مدیریت استرس و مقابله با رویدادهای منفی زندگی.
  • مشکلات سازمانی.
  • برخورد و سازگاری با ناتوانی های جسمی، بیماری یا آسیب.
  • اختلالات روانی و…

در ادامه‌ چند مثال از کاربردهای مشاوره روانشناسی را عنوان میکنیم و خواهید دید که چگونه یک مشاور خانواده یا روانشناس خوب میتواند به شما کمک کند :

مشاوره برای اضطراب

دختری را در نظر بگیرید که در اواخر دهه 20 زندگی خود است و از زمان فارغ التحصیلی از دبیرستان در سمت منشی کار می کند. او بیشتر اوقات عصبی و مضطرب است اما دوست دارد، ازدواج کند. با این حال، از معاشرت می ترسد و دوستان کمی دارد.

درمان و مشاوره تلفنی روانشناسی با کشف این که چرا او اغلب تنها است، آغاز شد. مشخص شد که او در 7 سالگی مورد آزار جنسی قرار گرفته است. او هرگز به پدر و مادرش نگفته بود و احساس خشم شدیدی نسبت به مردان داشت. اما همچنین می خواست با مردی رابطه برقرار کند و در نهایت ازدواج کند. احساس دوگانه او به اضطراب تبدیل شده بود که او را به انزوا می کشاند.

در طول درمان و مشاوره روانشناسی تلفنی، او توانست روی آسیب های ناشی از سو استفاده جنسی کار کند. اضطراب او ناپدید شد و سپس درمان برای کمک به او برای ایجاد مهارت های اجتماعی مناسب متمرکز شد.

مشاوره خانواده و ازدواج

مریم به مدت 14 سال است که ازدواج کرده است. همه چیز خوب شروع شد، اما از آنجایی که خانواده آنها در پنج سال اول صاحب سه فرزند شدند، روابط زناشویی آنها به آرامی رو به وخامت رفت. مریم به سختی مشغول کارهای خانه، بچه ها و… شده بود. اکثر مردم فکر می کردند او ازدواج خوبی داشته است، اما در درون احساس پوچی می کرد.

گاهی اوقات احساس ناامیدی و عصبانیتش را بروز میداد، اما اغلب همه آنها را در درون خود پنهان میکرد. وقتی درمان و مشاوره روانشناسی را شروع کرد، تازه متوجه شده بود که شوهرش به پورنوگرافی معتاد است. او شوکه شده بود، آسیب دیده بود، عصبانی بود و نمی دانست که آیا می خواهد در ازدواج بماند یا طلاق بگیرد. اما با استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین متوجه شد که شوهرش از بسیاری جهات شبیه پدرش است که الکلی بود. بنابراین بعد از بهبودی و اعتراف همسرش درباره اعتیاد به پورنوگرافی، توانست به او کمک کند. اگر شما هم مشکل مشابهی دارید، اما سردرگم و پریشان هستید و نمیدانید باید چکار کنید، توصیه میکنیم برای یک بار هم که شده از مشاوره تلفنی روانشناسی استفاده کنید. آن موقع نتیجه را خواهید دید.

نقش مشاوره روانشناسی در ازدواج
نقش مشاوره روانشناسی در ازدواج

مشاوره روانشناسی تلفنی ترک اعتیاد

مهران مردی است که در اواسط 30 سالگی است و از اواخر دوران نوجوانی اش مواد مصرف می کند. او هر دو سال یک بار تغییر شغل میداد یا اخراج می شد. همچنین متاهل و دارای سه فرزند بود. اما اعتیاد و مشروب خوردن او بر خانواده اش تأثیر منفی می گذاشت.

او از شغل خود بسیار ناراضی بود و گاهی اوقات با همکاران خود بحث می کرد. در طول درمان و جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین، مشخص شد که او برای پنهان کردن احساسات خشم، ناامیدی و گاهی اوقات اعتماد به نفس پایین، از مواد مخدر و الکل استفاده می‌کند. بعد از مدتی او توانست مهارت های جدید مقابله ای را بیاموزد و مصرف مواد مخدر و الکل خود را کاهش دهد. زندگی مشترک او بهتر شد و از بودن در کنار فرزندانش بیشتر لذت می برد. حتی رابطه او با همکارانش هم بهتر شد. پس یک مشاوره روانشناسی تلفنی خوب میتواند بسیار نجات دهنده باشد.

مشاوره روانشناسی افسردگی

افسانه در اواسط دهه 40 زندگی خود، یک مادر معمولی با 4 فرزند است که بیش از 16 سال از ازدواج او میگذرد. او اولین علائم افسردگی خود را با تولد اولین فرزندش تجربه کرد و روانشناس او برایش داروهای ضد افسردگی تجویز کرد.

افسانه هرگز احساس نکرد که برای خودش وقت دارد. در واقع، اگر برای انجام کاری که از آن لذت می برد، وقت میگذاشت، احساس گناه می کرد.

وقتی سرانجام تحت درمان قرار گرفت، احساس ناامیدی میکرد اما می خواست زندگی خود را تغییر دهد. در طی مشاوره روانشناسی تلفنی، او یاد گرفت که برخی از مهارت های مثبت اندیشی را توسعه دهد، نه تنها به افکار شاد فکر کند، بلکه در واقع برای غلبه بر برخی از باورهای دیرینه اش، غلبه کند.

او شروع به لذت بردن از زندگی کرد و شوهرش نیز در مورد اینکه چقدر شادتر به نظر می رسد اظهار نظر میکرد. حالا او خوشحال است که می تواند بهتر با شوهر و فرزندانش ارتباط برقرار کند و ناراحت است که چرا زودتر از مشاوره خانواده برای حل مشکلش استفاده نکرده است.

نقش مشاوره ازدواج در درمان افسردگی
نقش مشاوره ازدواج در درمان افسردگی

مشاوره روانشناس برای مشکلات تحصیلی

یکی از بزرگترین دغدغه های والدین و فرزندان وضعیت تحصیلی آنها مخصوصا در دوره دبیرستان و کنکور میباشد. شاید در گذشته برنامه ریزی تحصیلی و موفقیت در این دوران کار بسیار سختی بود. اما در حال حاضر و با وجود امکانات فراوان مثل مشاوره تلفنی با روانشناسی، شما به راحتی میتوانید درباره تمام مسائل تحصیلی خود تصمیم گیری کنید.

مزایای مشاوره تلفنی با روانشناس چیست؟

مشاوره تلفنی یکی از انواع مشاوره است که مزایای زیادی را برای شما به دنبال دارد برخی از این مزایا شامل موارد زیر است:

اولین مزیت مشاوره تلفنی روانشناسی، صرفه جویی در وقت است. شما با این نوع مشاوره نیازی به حضور در مرکز مشاوره یا کلینیک درمانی ندارید. لذا در هر کجا که باشید تنها با گرفتن یک شماره میتوانید از بهترین مشاور ها کمک بگیرید.

مورد بعدی مربوط به محدودیت زمانی جلسات مشاوره حضوری می شود. مشاورین مرکز مشاوره آویژه در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز بوده و مشکلی از حیث ساعت مشاوره و میزان جلسات وجود نخواهد داشت. در حالی که جلسات مشاوره‌های حضوری، معمولا قبل از ملاقات با فرد، نوبت و ساعت مشخصی را جهت دریافت مشاوره تعیین می‌کنند. در واقع بسیاری از مسائل به گونه‌ای هستند که فرد ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز نیاز به دریافت مشاوره داشته باشد و عدم بررسی مشکل مورد نظر شاید حوادث و پیامدهای ناگواری را به همراه داشته باشد.

اگر نمیتوانید در مراکز مشاوره حاضر شوید، همین حالا با شماره تلفن های مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه مشاوره روانشناسی تلفنی | آنلاین و حضوری با بهترین مشاورین در تهران با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه مشاوره روانشناسی تلفنی | آنلاین و حضوری با بهترین مشاورین در تهران با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

درمان راحت تر برای افرادی که نمیخواهند در مکان های بسته حضور یابند

مراجعه به روانشناس و مشاور برای بسیاری از افراد آسان نیست. برای مثال برخی افراد در حضور روانشناس احساس معذب بودن می‌کنند و نمی‌توانند آزادانه مسائل خود را مطرح کنند. هرچقدر مشکلات شخصی‌تر و خصوصی‌تر باشند چالش‌ها بر سر مراجعه به روانشناس بیشتر خواهد شد. در این شرایط مشاوره تلفنی روانشناسی به شما کمک می‌کند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید و برای صحبت کردن با یک درمانگر مقاومت کمتری را نشان دهید.

هزینه مشاوره تلفنی روانشناسی به مراتب کمتر است

یکی دیگر از مزایای مشاوره تلفنی با روانشناسی، هزینه پایین آن است. همچنین شما هزینه ای برای رفت و آمد پرداخت نمیکنید. این باعث شده که همه افراد با صرف هزینه ای نه چندان زیاد، بتوانند از مشاوره و روشهای درمانی مناسب استفاده کنند.

امکان انتخاب از بین تعداد درمانگران بیشتر

مشاوره تلفنی این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید از بین روانشناسان در سراسر کشور، بهترین ها را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

اگر تصور میکنید خودتان یا اطرافیان مدتهاست که با مشکلاتی از جمله اضطراب، افسردگی، اعتیاد به مواد مخدر، اعتیاد به پورنوگرافی و… دست و پنجه نرم میکنید، بهتر است به فکر استفاده از یک مشاوره تلفنی خوب باشید. یادتان باشد بهترین مشاوره روانشناسی، تمامی جنبه های زندگی شما را بررسی میکند و پس از کشف منشا مشکلات و حذف آن، در جهت ترمیم زخمهای شما اقدام میکند.

سوالات متداول

روانشناس تلفنی خوب چه مزایایی دارد؟

درمان راحت تر برای افرادی که نمیخواهند در مکانهای باز حضور یابند،هزینهمقرون به صرفه، صرفه جویی در وقت و…

هزینه مشاوره تلفنی روانشناسی چگونه است؟

یکی دیگر از مزایای مشاوره تلفنی با روانشناسی، هزینه پایین آن است. همچنین شما هزینه ای برای رفت و آمد پرداخت نمیکنید. این باعث شده که همه افراد با صرف هزینه ای نه چندان زیاد، بتوانند از مشاوره و روشهای درمانی مناسب استفاده کنند.

بهترین مشاوره روانشناسی چه مباحثی را شامل میشود؟

نقاط قوت و ضعف مراجعان، تأثیرات محیطی و موقعیت، مسائل مربوط به تنوع و عدالت اجتماعی

براي مشاوره در زمينه مشاوره روانشناسی تلفنی | آنلاین و حضوری با بهترین مشاورین در تهران

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- یک نظر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉