کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

چطور از شوهر خود پول بگیریم؟ نحوه درخواست پول از همسر

چجوری به شوهرم بگم پول میخوام؟
3.7/5 - (8 امتیاز)

چجوری به شوهرم بگم پول می خوام؟🤔 با شوهری که پول نمیده چیکار کنم؟😞 شاید شما نیز با این گونه سوالات در ذهن خود کلنجار بروید. پول گرفتن از شوهر، مخصوصا شوهر خسیس، می تواند یک چالش برای زنان باشد. سیاست پول گرفتن از شوهر برای هر زنی واجب است. شما باید روش پول گرفتن از همسر را بلد باشید. اگر نحوه درخواست شما صحیح و در موقعیت مناسب باشد، مطمئن باشید که همسرتان مانند یک دستگاه خودپرداز به شما پول می دهد. پس شما باید برای پول گرفتن از همسر یا دوست پسر خود به دنبال ایده درخواست پول از شوهر باشید. شما می توانید روش های مختلفی را امتحان کنید تا بفهید کدام روش پول گرفتن از دوست پسر یا شوهر مسمر ثمر خواهد بود.

آیا نحوه پول گرفتن از همسر را بلد هستید؟ آیا دائم به دنبال متن درخواست پول از همسر در اینترنت هستید؟ اگر نمی دانید چگونه از همسر خود پول بگیرید، اصلا نگران نباشید. مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی آویژه به بررسی نحوه درخواست پول از شوهر پرداخته و مقاله زیر را نگارش کرده اند. پس با مطالعه این مقاله جامع و کاربردی نحوه پول گرفتن از همسر و در خواست پول از شوهر را یاد بگیرید. مطالعه مقاله زیر شما را با راهکارهایی برای پول گرفتن از پارتنر آشنا می کند. پس با ما همراه باشید.

پول گرفتن از شوهر

✅ نکاتی که باید قبل از درخواست پول از همسر یا دوست پسرتان در نظر بگیرید

حتی اگر شما در آرامش کامل و با محبت از همسر خود درخواست پول کنید، ممکن است گاهی برخی از شرایط بر رفتار و نوع برخورد همسرتان تاثیر بگذارد. اگر از همسر خود پول می خواهید، باید این شرایط را رعایت کرده و به آن پایبند باشید. از جمله مهم ترین نکاتی که قبل از درخواست پول از همسر باید به آن توجه کنید عبارتند از:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چطور از شوهر خود پول بگیریم؟ نحوه درخواست پول از همسر با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

خلق و خوی شوهر 😡

باید مطمئن شوید که همسرتان از نظر خلق و خو و احساسات در موقعیت مناسبی است. هنگامی که همسرتان به هر دلیلی ناراحت و یا عصبانی است، بهتر است به فکر پول گرفتن از شوهر نباشید. اگر با او قهر هستید، اصلا موقعیت مناسبی نیست که درخواست خود را مطرح کنید. شما باید ابتدا به فکر آشتی با او باشید. می توانید از مطالعه مقالهبهترین برخورد با شوهری که قهر است کمک بگیرید.

شرایط محیطی 👨

همیشه قبل از درخواست پول از همسر یا دوست پسر شرایط محیطی و موقعیتی که در آن قرار دارید را در نظر بگیرید. محیط با خلق و خو ارتباط مستقیمی دارند. هنگامی که همسر شما سرکار است، هرگز نباید برای مطالبه پول با او تماس بگیرید. هنگامی که محیط ایده آل است مانند اتاق خواب، گذراندن وقت با هم و … می توانید درخواست پول گرفتن از همسر را بیان کنید. اگر شما در موقعیت مناسبی طلب پول کنید، آنها همان مقداری که می خواهید را به شما می دهند نه کمتر از آن.

زمان مناسب و شرایط مالی مناسب ⏰

هنگامی که می دانید شوهرتان شرایط مالی خوبی ندارد و یا در رابطه با وضعیت مالی بد خود با شما صحبت کرده است، بی انصافی است که شما بعد از آن و یا در همان لحظه تقاضای پول کنید. این کار شما در نظر همسرتان درک نکردن شرایط تلقی می شود. پس زمان مناسبی را برای درخواست پول از شوهر یا پارتنر خود انتخاب کنید.

ایده درخواست پول از شوهر

چگونه از همسر خود پول بگیریم؟ 💰

اگر همسر شما یک شوهر خسیس باشد، مسلما پول گرفتن از همسر برای شما یک مشکل خسته کننده خواهد شد. البته همیشه، مردی که برای زنش خرج نمی کند را نمی توان مرد خسیس قلمداد کرد. اما به هر حال، پول گرفتن از شوهر می تواند برای زنان یک چالش باشد. اکثر زنان در اوایل زندگی مشترک خود می گویند روم نمیشه از همسرم پول بگیرم یا نمی دانم چگونه درخواست پول از همسر را با او درمیان بگذارم. در این قسمت شما را با راهکارهایی برای گرفتن پول از همسر آشنا خواهیم کرد.

در رابطه با نیازهای خود با شوهرتان صحبت کنید

شما باید با شوهر خود در رابطه با نیازهای مالی که دارید، صحبت کنید. هیچ فردی در کره خاکی علم غیب نمی داند. اگر در رابطه با نیازهایتان صحبت نکنید، همسرتان از کجا باید بفهمد که چه می خواهید؟ همیشه سعی کنید درخواست ها و نیازهای خود را یادداشت کرده و به او بدهید تا حواسش باشد چه می خواهید. اگر نمی توانید رو در رو از همسرتان درخواست پول کنید، می توانید از یادداشت کردن و نوشتن درخواست خود در برگه کاغذ کمک بگیرید.

از کسی دیگر در حضور همسرتان پول بخواهید

برای اینکه بتوانید از همسر خود پول بگیرید می توانید احساساتش را جریحه دار کنید. مثلا با پدر یا یکی از آشنایان خود تماس بگیرید و بگویید که پول نیاز دارید. حتی مردان خسیس هم از اینکه همسرشان از کسی جز او تقاضایی داشته باشد، ناراحت و خشمگین می شوند. این کار گاهی باعث حسادت مرد شما نیز می شود. در این مواقع شوهرتان ممکن است با شما تندی کند. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و دلیل کار خود را توضیح دهید. به او بگویید که برای مسئله مهمی به پول احتیاج داشتم اما تو به من پول نمیدادی و من مجبور شدم از دیگران در خواست پول کنم.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چطور از شوهر خود پول بگیریم؟ نحوه درخواست پول از همسر با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

ولخرج بودن ممنوع!

شرایط مالی همسر خود را درک کنید. یکی از مهم ترین دلیل خرج نکردن شوهر برای همسرش ممکن است این باشد که او زن ولخرجی است. ولخرج بودن باعث می شود که همسرتان این گونه فکر کند که شما نسبت به شرایط مالی او بی توجه بوده و او را درک نمی کنید. سعی کنید خرج های اضافی را از زندگی خود کم کنید. وقتی شما ولخرج باشید همسرتان از دادن پول به شما امتناع می کند. اما اگر شما یک زن صرفه جو و با درک مالی بالا باشید، همسرتان نیز از پول دادن به شما فرار نمی کند و بهانه تراشی نمی کند. درک شرایط همسر یکی از مهم ترین رازهای داشتن تفاهم در زندگی است. پس سعی کنید شرایط مالی و اقتصادی همسرتان را درک کنید.

از همسر خود تعریف و تمجید کنید

به شوهر خود بگویید که چقدر خاص است.😎 هنگامی که از همسرتان پول درخواست می کنید، سعی کنید مهربانی و محبت را چاشنی رفتارهای خود قرار دهید. از او تعریف کنید و خوبی و محاسن او را بیان کنید. به همسرتان بگویید که با او احساس راحتی می کنید و او را بخش مهمی از زندگی خود می دانید به همین دلیل است که می توانید راحت نیازهای خود را مطرح کرده و از او پول درخواست کنید. داشتن رابطه عاشقانه می تواند بسیاری از مشکلات از جمله گرفتن پول از همسر را حل کند.

فرصت بدهید

🔵 یکی از مهم ترین سیاست پول گرفتن از همسر این است که همه نیازهای خود را به یکباره به او نگویید🔵 همچنین به او فرصت دهید تا بتواند درخواست شما را برطرف سازد. اینکه شما تمام نیازها و درخواست های خود را در یک زمان بگویید و انتظار داشته باشید که سریعا پاسخ مناسبی به نیازهای شما داده شود، اشتباه است. همسرتان نیاز به فرصت دارد تا بتواند با برنامه ریزی کردن صحیح، نیاز مالی شما را برآورده سازد.

نحوه پول گرفتن از همسر

درخواست روانشناختی پول داشته باشید

برای متقاعد کردن همسرتان برای دادن پول به شما، از عنصر روانی درخواست پول استفاده کنید. وقتی در کنار یکدیگر هستید، کلمات شما باید محرک باشند و زبان بدن شما باید پرشور باشد. البته منظور این نیست که او را فقط برای بدست آوردن پول دوست داشته باشید و یا به همسرتان تنها وقتی که پول می خواهید محبت و مهربانی کنید.

در مکالمات خود از کلماتی مانند عشق من، لطفا و … استفاده کنید. زبان بدن شما نیز می تواند پول گرفتن از شوهر را آسان تر کند. او را ببوسید و یا در آغوش بگیرید. البته داشتن رابطه عاشقانه باید در هر مرحله و ساعت از زندگی مشترک شما وجود داشته باشد. اگر شما تنها زمانی که پول می خواهید مهربان باشید و عاشقانه با همسرتان رفتار کنید، مسلما او ناراحت شده و احساس می کند که شما او را فقط بخاطر پول می خواهید.

فهرستی از نیازهای خود تهیه کنید

آیا شما نیز نمی توانید همسر خود را متقاعد کنید که چرا به پول احتیاج دارید؟ نوشتن خواسته ها و نیازهای خود و دادن آن به مردی که به همسرش پول نمی دهد، بهترین راهکار برای متقاعد کردن همسر است. به سادگی تعیین کنید که برای چه چیزی به پول نیاز دارید و چه میزان پول باید به شما بدهد. اگر همسر شما فردی معتاد به کار است که کمتر در خانه حضور پیدا می کند و شما مجبور هستید که مسئولیت خریدهای خانه را به عهده بگیرید، پس این موضوع را نیز در نوشته های خود بیان کنید. مسلما زندگی با شوهر معناد به کار به شدت سخت است. اگر شما نیز از زندگی با او رنج می برید به شما پیشنهاد میکنم مقاله راهکار مقابله با شوهر معتاد به کار را مطالعه کنید.

بخشنده باشید و در برخی از موارد خودتان خرج کنید

اینکه شما دائم از همسرتان پول بخواهید درست نیست. اگر خودتان نیز شاغل هستید، پس گاهی شما برای خانه یا خانواده خود پول خرج کنید. مطمئن باشید همسرتان این از خودگذشتگی و بخشنده بودن شما را خواهد دید و شما را تحسین می کند. این کار شما باعث می شود که دفعات بعدی درخواست پول کردید او راحت تر و بدون پرسش و پاسخ های زیاد، به شما پول بدهد. وقتی شما بخشنده باشید او نیز این رفتار را از شما یاد می گیرد.

قدردانی از همسر را فراموش نکنید

اگر بدون اینکه به همسرتان بگویید پول می خواهید، او به شما پول داد و یا به هر طریقی شما را خوشحال کرد، قدردانی و تشکر کردن را فراموش نکنید. قدردانی شما باعث می شود که همسرتان باز هم این رفتار خوب خود را تکرار کند. اما اگر شما نسبت به این موضوع بی تفاوت باشید و یا توقع بالاتری داشته باشید، همسرتان نیز دیگر این کارها را انجام نمی دهد چون می داند همسرش او را سرزنش می کند و یا اصلا خوشحال نمی شود.

به تهدید متوسل نشوید

برای پول گرفتن از شوهر هرگز او را تهدید نکنید. شما باید بدانید که چگونه نیازها و درخواست های خود را به همسرتان ارائه دهید. هرگز از تهدید به عنوان روش پول گرفتن از همسر استفاده نکنید. این کار شما ممکن است شرایط را سخت تر کند و باعث لجبازی همسرتان شود. مردان از تهدید شدن و یا دست گذاشتن روی نقاط ضعفشان بیزارند. با این کار نه تنها روابط زناشویی شما دچار مشکل می شود بلکه پول گرفتن از همسر نیز دشوارتر خواهد شد.

آیا پول گرفتن از شوهر در دوران عقد اشتباه است؟🤔🤔

✔ پول گرفتن از شوهر در دوران عقد، اصلا کار غلط و اشتباهی نیست✔ این موضوع که دختر در زمان نامزدی از همسرش باید پول بگیرد یا خیر مسئله ای است که به عوامل مختلفی بستگی دارد. مانند: آداب و رسوم، فرهنگ ها، وضعیت مالی پسر، وضعیت مالی دختر و … . برخی از زنان خودشان نیز شاغل هستند و درآمد خوبی دارند. اما این موضوع دلیل نمی شود که شوهر از مسئولیت خرج کردن برای همسر خود شانه خالی کند. در دوران عقد نیز شوهر باید مراقب همسر خود باشد و اجازه ندهد که همسرش از لحاظ مالی با مشکل و یا کم و کاستی رو به رو شود. البته زنان نیز نباید ولخرج باشند و در این شرایط اقتصادی، شوهران خود را درک کنند. پس پول گرفتن در دوران عقد از شوهر را به یک چالش بزرگ تبدیل نکنید. اینکه زندگی و حال خوب خود را به خاطر این موضوعات کوچک و قابل حل، تلخ و غمناک کنید، اصلا کار درستی نیست. دختر و پسر باید سعی کنند که یکدیگر را درک کرده و با هم تصمیم بگیرند که چگونه دوران عقد خود را سپری کنند.

سیاست پول گرفتن از شوهر

سخنی از مشاوران آویژه

درخواست پول از شوهر اصلا کار اشتباهی نیست. اگر می خواهید پول گرفتن از شوهر برای شما راحت بوده و با مشکل مواجه نشوید، باید سیاست پول گرفتن از شوهر را بلد باشید. شما باید بتوانید در رابطه با نیازها و خواسته های خود با همسرتان صحبت کنید. قبل از اینکه از شریک زندگی خود پول بخواهید، موقعیت، شرایط، زمان و محیط را بررسی کنید. اگر همسرتان شرایط مالی خوبی ندارد پس نیاز است که او را درک کرده و ولخرجی نکنید. زندگی مشترک نیاز به مدیریت و بردباری دارد. سعی کنید مشکلات خود از جمله مشکلات مالی را در آرامش کامل مدیریت و حل کنید. اگر همچنان نمی توانید از همسر خود درخواست پول کنید، بهتر است از مشاوره خانواده در این زمینه کمک بخواهید. آنها شما را با سیاست های پول گرفتن از همسر و روش درخواست پول از شوهر آشنا می کنند.

سوالات متداول

دلیل خرج نکردن شوهر برای همسرش چیست؟

علت خرج نکردن شوهر را نمی توان همیشه خسیس بودن مرد قلمداد کرد. گاهی اوقات مرد شرایط مالی خوبی ندارد و یا همسرش به شدت ولخرج است، به همین دلیل مرد سعی می کند از پول دادن به همسرش فرار کند.

چرا درخواست کردن پول از شوهر برای برخی زنان سخت است؟

گاهی زنانی را مشاهده می کنیم که نمی توانند از همسر خود در خواست پول کنند. علل درخواست نکردن پول از همسر بسیار زیاد است از جمله: ترس از دعوا و بحث های شدید با همسر، ترس از عصبانیت شوهر، شکسته شدن غرور و مغرور بودن، تسلیم در برابر خساست شوهر و …

براي مشاوره در زمينه چطور از شوهر خود پول بگیریم؟ نحوه درخواست پول از همسر

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 37 نظر:

  1. منم دیگه خسته شدم از پول ندادنهاش.اما اونی که کار میکنه دیگه بدتر ازماست.خدا شفاشون بده تمام مردای خسیس در حق زن.

  2. همسر من اوایل خیلی خوب بود ولی بعد دوسال ازدواجم دیگه خوب خرجی نمی‌ده متوجه شدم ایشون دارن بهم خیانت می‌کنه خداروشکر هیچ پشتیبانی ندارم بخوام جدا بشم حتی به داداش گفتم ولی اوناهم نمیخوان کاری بکنند مادرشان میگه مرده خب هرکاری بخواد می‌کنه دلم میخواد فقط تو دنیا نباشه یه پسر۶ ساله هم دارم خیلی خسته شدم از این زندگی امیدوارم یه روز این بمیره خلاص بشم

  3. منم همین مشکل دارم هیچوقت نذاشته درآمدی داشته باشم سخت پول میده اگر خرید خصوصا لباس بخرم از حسادت منفجر میشه یادش میفته خونه نداریم ولی برای شکمش هر خرجی میکنه رفیق باز و خوشگذرونه کنترلگره مردسالار مهرطلب…..واقعا با این حمایتی که قانون ازشون میکنه روزبروز بی مسوولیتر و پرروتر میشن ولی خانومها پشت هم نیستن اگر متحد باشن هیچکدوم نمیتونن انقدر گستاخ باشن

  4. سلام منم همین مشکلو دارم وقتی از همسرم ی چیزی میخوام میگه پول ندارم حتی نمیتونم یه چیز کوچیک برای خودم بخرم

  5. سلام باز همه شما یه مرحله از من جلوترید من سرکار میرم خودم خرجی خودمو میدم گاهی هم درماه حداقل ۷۰۰ تومن برای خرجی خونه خرج میکنم ولی شوهرم انتظار داره مثلا مامانم اینا که میان خونمون خودم پول اون مهمونی رو بدم . یعنی ببین من چقدر بدبختم که هیچ پولی از شوهرم نمیخام تازه هم خرج خودمو باید بدم هم خرجی خونه رو

  6. با سلام به خانم های مجرد و متاهل بنده تجربه ۱۲ سال زندگی مشترکم رو میگم از همون اول مردی که باهاش ازدواج میکنید ببینید تو چه اوضاع و شرایطی زندگی کرده .خونه باباش ، پدرش با مادرش چجوری رفتار میکرده زن رو چقدر عزیز و ارزشمند می‌دونستن بخدا تربیت نقش زیادی تو شکل گیری شخصیت یه مرد داره انقدر نگید اگه خانواده اش بد اند بجاش خودش خوبه این مورد خیلی نادر هست کسی شبیه پدرش رفتار نکنه. قبل اینکه ازدواج کنید به نشونه های کوچیک توجه کنید چون اخطار اتفاق های بزرگ رو بهتون میده.

    1. خب همسرمن تمام اختیارات خونه با مادرش بوده ولی الان بیشتر اختیارات با خودشه

  7. سلام من نمی‌دونم این بابای بچه های من چرا هروقت گفتم پول بده نداشت هنوز نشده یک 200هزارتومن پول بده یا به حسابم بزنه اما اینترنتش همیشه فعال شارژ تماس تلفنی همیشه پر باک بنزین ماشین پر پاکت سیگارش فعال خدا لعنتش کنه کثافت کثیف رو

    1. مورده و زنده اون ب دردت نمخوره همیشه دعا کن پرچم سیاهش و بزنی در خونت یک ماکارانی دبش هم درست کنی برای طایفه شوهرت

  8. باسلام
    تمام خانمهای ایرانی ازپول توجیبی ندادن های شوهرشون خسته اند خیلی هادیگه عادت کردن ومن واقعا متاسفم برای خودم که یک زن ایرانی هستم و باید در مقابل این مسئله سکوت کنم چراقانونی وضع نمیشه که حداقل قبالمونوهمون اول بهمون بدند تابتونی کاری واسه خودمون راه اندازی کنیم فقط خبرمرگشون می‌آمد ی قباله ای می نویسم سرما روگرم می کنندومیرند ماهم سرمون گرم بچه میشه وازهزارآرزوباید دوری کنیم که مبادا زندگیمون نداشته وتف توروح مسئولین بی کفایتی مثل انسیه خزعلی یامعصومه ابتکار که فقط اون بالامیشینن حرف مفت میزنن وحقوق می گیرن ی قدمم واسه زنان این جامعه برنمیدارن

    1. آفرین دقیقا همینطوره. جامعه ای که مرد سالار باشه عدالتی برای زنان جامعه وجود نداره‌ ای خدا رفتگانتو بیامرزه همون مهریه و قباله رو هم با کلی ترفند از زیرش در میرن.

  9. مثلا امروز نامزدم رفته تو شهر ولی بهم نگفت که چی لازم نداری برام بخری حتی برا تا روف

  10. شوهر من نه میگه حقوق و درآمدش چقدره و نه پول میده، یه بار گفتم ماهانه بهم پول بده، گفت پرو داری میشه
    از طرفی هم نمیذاره من برم سر کار و دستم تو جیب خودم باشه، هر دفعه اسم کار میاد یه سنگ میندازه جلوی پام

  11. خانمهایی که توی پول گرفتن یا هر مساله دیگه ای مرتبط با شوهرشون مشکلی دارن پیشنهاد میکنم به کانال تنها مسیر آرامش در ایتا یه سر بزنن. راهکارهای کاربردی و مجربی دارن.

  12. به نظرم وظیفیه ای مرد هست قبل اینکه زن درخواست پول کنه هزینه ها رو پرداخت کنه اینا باید به مرد تو مدرسه اموزش داده بشه تو تلوزیون و رسانه انقدر بگن که ملکه ذهن مردان جامعه بشه این موضوع خیلی مهمه خیلی خانم متاهل میشناسم بخاطر این موضوع کارشون به جاهای بد کشیده شده اینکه زن دنبال راهکار برای پول گرفتن باشه مسخرست ایا صاحب خونتون وایمیسه شما خلو خوتون خوب بشه بعدا درخواست اجاره می کنه و اینکه بخاطر شرایط اقتصادی خانم هارو مجاب میکنن بیرون خونه کارهای پردردسر باحقوق کم رو متقبل بشن بعداین خانم چطور بچه داری و خانه داری و شوهرداری کنه با یه ذهن پر از اشوب و ناراحتی بچه هاش چه تربیتی میشن بعدش میگین این نسل جدید چرا بد دهنن چرا احترام حالیشون نمیشه

  13. من چند ماه هست ک عقد کردم دوس دارم وقتی میگم میخوام برم بازار بگه عشقم میخوای برات پول بفرست ولی هیچوقت نمیگه و خودمم دوس ندارم بهش بگم روم نمیشه بیشتر مواقع از بابام پول میگیرم شما بهم بگین چطوری رفتار کنم ک خودش بهم بگه برات پول بفرستم

    1. منم نمیدو نم تقریبا از منم همین طوری نمیتونه به من بگه بیا برو واسه خودت یک ر روسری بگیر یا مثلا من به بابام میگم پول بده شوهرم نمگه که وایستا خودم برا ت حساب میکونم اصلا غیر قابل پیش بینیههر چی روکه خودش دوست داشته باشه میخواد واصلا هم نظر من هم مهم نیست

    2. سلام عزیزم،با این جور مردی اصلا زیر یک سقف نرو،منم شوهرم توی عقد بهم پول نمی‌داد، گفتم حالا عقدیم عیب نداره،ولی الان هفت سال دارم باهاش زندگی میکنم،هنوزم به من پول نمیده وبارها به خودم میگم ای کاش توی عقد جدا شده بودم

  14. با مردی که حتی در حد یه بطری آب معدنی حاضر نیست خرج کنه باید چیکار کرد؟ من خودم شاغلم، درآمد خوبی دارم ولی انقدر نیست که همه جوره تامین باشم، پدرم از نظر مالی تو سطح بالایی هستن ولی من دیگه دختر خونه نیستم و ما رسم نداریم بعد از ازدواج پدر خرج دختر بده
    هر وقت چیزی از همسرم خواستم میگه از بابات بگیر، از مادر و برادرت بگیر، تو که خودت کار میکنی پول داری، در حدیه که حتی خرج خورد و خوراکمم باید دنگی بدم، واقعا بزرگ‌ترین مشکل زندگیم شده جز این مشکلی ندارم

    1. سلام. منم سالهاست مشکل شما رو دارم. کاش شما اگه راهی پیدا کردی به منم بگی من که بارها فکر طلاق تو سرم اومده ولی نمیشه متاسفانه که به جای جواب. همدردی کردم. البته به من راهکار دادن بیخیالی طی کن ولی سخته

  15. با سلام ب نظرم شوهر خسیس و بداخلاق و بچه ننه خیلی زندگی کردن باهاش سخته لطفا رهاکارهای بیشتری در این رابطه داشته باشید کاش قانونی در نظر گرفته میشد ک اگر تو اون شرایط حداقل ها براورده نمی شد زن بدون دغدغه می توانست از جایی اعاده ی حق وحقوق خودش رو داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉