کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

چگونه شوهرم را جذب خودم کنم؟ 12 راهکار برای به دست آوردن دل شوهر

چگونه شوهرم را جذب خود کنم
4.1/5 - (60 امتیاز)

در زندگی مشترک موقعیت هایی وجود دارد که می تواند باعث ایجاد فاصله بین زن و شوهر شود. عوامل زیادی مانند استرس، خستگی و عدم علاقه می توانند بر روابط و زندگی مشترک شما تأثیر بگذارند. سعی کنید اجازه ندهید این عوامل بر رابطه شما و همسرتان تاثیر مخربی بگذارد. اگر به تازگی ازدواج کرده اید و این سوال برای شما پیش آمده است که چگونه پیش شوهرم عزیز باشم؟ یا بعد از گذشت چند سال از زندگی به دنبال راهکارها و ایده های جدید برای مجذوب کردن شوهرتان هستید. پس حتما این مقاله را مطالعه کنید.

در این مقاله مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی آویژه خاص ترین و جدیدترین راهکارها را برای دیوانه کردن شوهر و جذب کردن او برای شما نگارش کرده اند. برای رام کردن شوهرتان و افزایش عشق و علاقه او حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. با مطالعه این مقاله و استفاده از جدیدترین راهکارهای گفته شده مطمئن باشید ملکه خانه و بهترین همسر برای شوهرتان خواهید شد.

به دست آوردن دل شوهر

چگونه شوهرم را جذب خود کنم؟

ممکن است شما به تازگی ازدواج کرده باشید و راه های دلبری کردن از شوهر را بلد نباشید و یا سال های زیادی از زندگی مشترکتان می گذرد و حس می کنید توجه و علاقه شوهرتان به شما کم شده است. گاهی در زندگی تنش ها و استرس ها باعث دور شدن زن و شوهر از یکدیگر می شود. یا شاید مشغله های کاری و زندگی باعث شده است همسرتان فراموش کند به شما ابراز علاقه کند و بگوید که چقدر دوستتان دارد. بعضی از خانم ها حفظ رابطه عاشقانه بعد از بچه دار شدن را سخت و مشکل می دانند. آنها می گویند با وجود فرزندان و مشغله های آنها چگونه شوهرم را جذب خودم کنم؟

اگر به دنبال راهی برای دیوانه کردن شوهر و مجذوب کردن شوهر هستید، می توانید از راهکارهایی که در این قسمت گفته شده است برای به دست آوردن دل شوهر استفاده کنید. این راهکارها به ما یاد می دهد چگونه شوهر خود را طلسم کنیم؟

از معجزه رابطه جنسی برای جذب کردن شوهر غافل نشوید

چگونه شوهر خود را مثل موم در دست بگیریم؟ اگر بعد از چند سال زندگی هنوز پاسخی برای این سوال پیدا نکرده اید پس مسلما از معجزه رابطه جنسی با همسر غافل بوده اید. زوجین به دلایل مختلفی از جمله: مشغله های کاری، تولد فرزندان، استرس و تنش های روازنه، خودخواهی همسر و… رابطه جنسی با همسر را فراموش می کنند و یا به آن اهمیت نمی دهند. زن و شوهر بعد از گذشت چند سال از زندگی مشترک ممکن است دیگر مثل اوایل ازدواج خود برای برقراری رابطه زناشویی عالی و متفاوت، اشتیاق و تمایلی نداشته باشند. این بزرگترین اشتباهی است که باعث کمرنگ شدن رابطه شما با همسرتان می شود.

اگر به دنبال راهی برای رام کردن شوهر خود هستید پس برای داشتن یک رابطه جنسی عالی پیش قدم شوید. شما می توانید یک برنامه ریزی خوب برای رابطه جنسی با شوهر خود داشته باشید. مثلا اگر همیشه در شب رابطه جنسی داشتید اما اکنون هر دو خسته هستید پس می توانید از ساعات دیگری برای برقراری رابطه استفاده کنید.

برای داشتن یک رابطه زناشویی عالی می توانید:

با هم دوش بگیرید و از مواد شوینده معطر برای جذب همسرتان استفاده کنید.

در مورد نیازها و انتظارات خود از رابطه جنسی با همسرتان صحبت کنید.

به یاد داشته باشید از خودگذشتگی در رابطه جنسی، زندگیتان را فلج می کند.

با یکدیگر در مورد جزئیات و ایده های خلاقانه که باعث بهتر شدن رابطه شما و همسرتان می شود صحبت کنید. مثلا می توانید از شمع، گل های طبیعی و عطر زدن و … برای افزایش جذابیت خود و اتاق خوابتان استفاده کنید.

گاهی او را غافلگیر کنید و به صورت ناگهانی شروع کننده رابطه باشید. می توانید با بازکردن دکمه های پیراهنش شروع کنید.

از او بپرسید که چه خواسته هایی دارد و در مورد انتظاراتش برای شما بگوید.

بهترین لباس های خود را که همسرتان را جذب می کند بپوشید. ساده ترین راه برای دیوانه کردن شوهر، استفاده از لباس های سکسی و جذاب است.

به خودتان اهمیت بدهید. اگر شوهرتان دوست دارد برایش آرایش کنید تا جذب رنگ رژلب شما شود.

و …

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه شوهرم را جذب خودم کنم؟ 12 راهکار برای به دست آوردن دل شوهر با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

یک مسافرت دو نفره را در برنامه خود قرار دهید

خارج شدن از فضاهای همیشگی به شما کمک می کند تا روابط خود را بازیابی کنید و خستگی و کسل بودن خود را از بین ببرید. اگر هر دو نفر شرایط مسافرت رفتن را دارید پس برای یک مسافرت دو نفره برنامه ریزی کنید. اما اگر نمی توانید مدت طولانی را به سفر بروید پس برای آخر هفته و تعطیلات آخر هفته خود برنامه بچینید و به گردش بروید. حتی می توانید با یک شب دور بودن از فضاهای همیشگی مثل خانه و محل کار و … انرژی از دست رفته خود را به دست بیاورید. می توانید برای تعطیلات به جایی بروید که هر دو شما اوقات خوب و خاطره های شیرینی را از آنجا دارید. مرور خاطرات شیرین و فضاهای عاشقانه باعث می شود رابطه شما و همسرتان صمیمی تر شده و همسرتان به شما اهمیت بیشتری بدهد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه شوهرم را جذب خودم کنم؟ 12 راهکار برای به دست آوردن دل شوهر با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مردها عاشق این هستند که همسرشان قدردان زحماتش باشد

قدردانی و تشکر از شوهر را فراموش نکنید. این یک راهکار عالی برای آن دسته از خانم هایی است که می گویند: چگونه شوهر خود را عاشق خود کنیم؟ مردها عاشق این هستند که همسرشان قدردان زحماتشان باشد. ابراز قدردانی از شریک زندگیتان می تواند همسرتان را جذب کند. از او به خاطر تمام خوبی ها و ویژگی های مثبتی که دارد قدردانی کنید. مثلا از شخصیت همسرتان، رفتار و کردار نیک او، کارهایی که برای شما انجام می دهد و … . شما می توانید در موقعیت هایی که دو نفره هستید از شوهرتان به خاطر خوبی هایش تشکر کنید و به او بگویید چه احساسی نسبت به او دارید. برای عاشق کردن شوهرتان می توانید:

از یک هدیه خاص و کوچک برای تشکر از همسرتان استفاده کنید.

برای شوهرتان یک نامه عاشقانه بنویسید و از او تشکر کنید.

در جمع خانواده یا دوستان، از همسرتان تعریف کنید و از او بخاطر خوبی هایش قدردانی کنید.

برای همسرتان وقت بگذارید و به او نشان بدهید که چقدر برای شما با ارزش است.

از لمس کردن و نوازش همسرتان غافل نشوید

صمیمیت ایجاد شده از طریق تماس فیزیکی با همسر را نمی توان نادیده گرفت. حواستان باشد صمیمیت فیزیکی با رابطه جنسی بسیار متفاوت است. هر دو آن ها برای داشتن یک رابطه سالم و زندگی شاد در کنار همسر نیاز است. به یاد داشته باشید که همیشه در تختخواب از نوازش کردن و بوسیدن استفاده کنید، تا جایی که می توانید کنار یکدیگر بخوابید و از جدا خوابیدن زن و شوهر امتناع کنید.

در اکثر اوقات و مخصوصا هنگامی که دو نفره هستید بدن شما باید راهی برای رسیدن به بدن همسرتان پیدا کند. شوهرتان را در آغوش بگیرید، موهایش را نوازش کنید، او را ببوسید، هنگامی که خسته است بدنش را ماساژ دهید حتی می توانید با انگشت خود روی بدنش یک جمله عاشقانه بنویسید. هنگام خداحافظی با یکدیگر و یا هنگام ملاقات فقط به گفتن خداحافظ و سلام اکتفا نکنید، به آغوش او بروید و او را با یک بوس و نوازش عاشقانه بدرقه کنید.

عشق کردن شوهر

یک غذای عالی برای شوهرتان آماده کنید

اکثر مردها عاشق غذا هستند. پس به خوراک همسرتان اهمیت بدهید. همیشه برای درست کردن شام و ناهار وقت بگذارید و با حوصله و علاقه بهترین غذا را آماده کنید. اگر بین شما و همسرتان دعوا و کشمکشی به وجود آمده است یک راه برای حل تعارضات و پایان دادن به قهرها این است که با یک شام مورد علاقه شوهرتان، به استقبال او بروید. می توانید یک قرار شام دو نفره را در یک رستوران که خاطره های عالی دارید تدارک ببینید و دو نفره، حتی بدون فرزندان، به آنجا بروید.

تایم عاشقانه ای در روز داشته باشید

در کنار تمام خستگی ها، مشغله ها و درگیری های خود حداقل چند دقیقه در روز را به همسرتان اختصاص بدهید. چند دقیقه از وقت خود را برای شوهرتان کنار بگذارید و این زمان را به یک تایم عاشقانه تبدیل کنید. با هم در مورد اتفاقاتی که در روز برایتان افتاده صحبت کنید و یا این تایم را با جملات عاشقانه پر کنید. حداقل یک ساعت در هفته را با هم تنها باشید و روی نیازها و خواسته های یکدیگر تمرکز کنید. این تایم می تواند یک وعده غذایی، پیاده روی یا نشستن روی کاناپه و در آغوش گرفتن همسر باشد.

سعی کنید در تایم عاشقانه خود صحبت های روزمره و مشغله ها را وارد نکنید و یا حداقل بیست دقیقه اول از صحبت در مورد این موضوعات امتناع کنید. مثلا صحبت در مورد وام، چک برگشتی، کار، اذیت کردن بچه ها و … . فقط در مورد خودتان و همسرتان صحبت کنید. حواستان باشد هنگام صحبت کردن، تماس چشمی را فراموش نکنید. این کار یک قدرت عالی برای برقراری ارتباط حسی به شما می دهد.

یک همسر منتقد و غرغرو نباشید

مردها به شدت از زن غرغرو که دائم از آنها ایراد می گیرد یا نصحیت می کند بیزارند. گاهی اوقات شوهرتان نیاز دارد که شما فقط به حرف هایش گوش بدهید و از نصحیت کردن دوری کنید. این سوال که چگونه شوهرم را به طرف خودم بکشم در ذهن اکثر خانم ها است اما همیشه با نصحیت کردن یا انتقاد منفی و دوری از مثبت اندیشی خلاف جهت همسرشان حرکت می کنند. نصحیت های زیاد و سرزنش شوهر نه تنها او را به سمت شما نمی آورد بلکه از شما دور می کند. پس قبل از اینکه شروع به انتقاد و غر زدن کنید، کمی در این باره فکر کنید. سعی کنید انتقاد خود را به یک مورد در روز محدود کنید و گاهی فقط با همسرتان ابراز همدردی کنید و از نصحیت کردن بپرهیزید.

زن ها نیز از مردانی که دائم بد اخلاق و عصبانی هستند، به شدت متنفر اند. آنها هرگز جذب مردی که همیشه عصبانی است و دائم غر می زند، نمی شوند. اگر شما نیز از زندگی با شوهر بد اخلاق رنج می برید، به شما توصیه می کنم حتما مقاله نحوه رفتار با مردان بد اخلاق را مطالعه بفرمایید.

هر چه که در رابطه زناشویی خود از دست داده اید، مجدد به دست بیاورید

به رابطه خود با همسرتان در طول سالیان مختلف نگاهی بیاندازید. چه چیزهایی قبلا در زندگی مشترک خود داشتید و به شما آرامش و شادی می بخشیده، ولی الان ندارید؟ هر چه که در رابطه خود از دست داده اید را مجدد به دست بیاورید. مثلا اگر احساس می کنید که مثل اوایل زندگی با همسرتان صحبت نمی کنید، گفت و گوهای عالی و شادی را با شوهر خود آغاز کنید. اگر احساس ناامیدی دارید در این باره با شوهرتان صحبت کنید. یا مثلا اگ رابطه جنسی شما کمرنگ و خسته کننده شده است راه های جدیدی را امتحان کنید.

عشق کردن شوهر

به پشیمانی شوهرتان از خیانت یا دروغ گویی اش توجه کنید

آیا شوهرتان به شما خیانت کرده است؟ پس اول باید تصمیم بگیرید که می خواهید چگونه رفتار کنید. آیا شوهرتان را به شدت دوست دارید و می خواهید به زندگی مشترک خود ادامه بدهید؟ یا تحت هر شرایطی به جدایی فکر می کنید و نمی توانید اشتباه او را ببخشید؟ اگر به بخشش فکر می کنید و به دنبال راهی برای رام کردن همسر هستید و می خواهید او را به سمت خودتان بکشید. پس در اولین قدم خیانت یا دروغش را فراموش کنید. به احساس پشیمانی و ناراحتی های شوهرتان توجه کنید. صادقانه در مورد ناراحتی های خود صحبت کنید. می توانید آن را به صورت نامه بنویسید. سپس برای همسرتان حد و مرز تعیین کنید و مطمئن شوید که نسبت به شما متعهد است و دیگر خطایی نمی کند.

بخشیدن شوهرتان می تواند کمک بسزایی در برقراری ارتباط های قبلی و شروع زندگی عاشقانه با او داشته باشد. شما می توانید از راهنمایی های مشاوره خانواده استفاده کنید، تا بهترین تصمیم را در مورد زندگی مشترک خود بگیرید. انتخاب بین ماندن و بخشیدن و یا نماندن و فراموش کردن همسر بسیار سخت است.

مهارت عذرخواهی کردن را در خودتان تقویت کنید

اگر باعث ناراحتی یا رنجش شوهرتان شده اید و پشیمان هستید پس غرور خود را کنار بگذارید. از او معذرت خواهی کنید. یکی از مهم ترین مهارت ها در زندگی مشترک پذیرش اشتباه و داشتن قدرت عذرخواهی در هنگام خطا کردن است. درباره اشتباهی که انجام داده اید با شوهرتان صحبت کنید و به او توضیح دهید که چرا اینکار را کرده اید و از تاثیرات مخرب او غافل بوده اید. ابراز پشیمانی کنید و از او بخواهید تا عذرخواهی صادقانه شما را بپذیرد و دوباره زندگی عاشقانه را در کنار یکدیگر داشته باشید.

با یکدیگر هدف ها و رویاهای زندگی مشترکتان را تعیین کنید

در مورد رویاها و اهداف خود در زندگی صحبت کنید و نظر شوهرتان را نیز در مورد آنها بپرسید. مشخص کنید که دوست دارید چه اتفاقاتی در زندگی مشترک شما رخ بدهد و به دنبال چه هستید. اگر اهداف و رویاهای شما بسیار متفاوت است برای برآورده کردن آنها مصالحه کنید. مثلا درباره یک موضوع شما کنار بیایید و بگذارید تا نظر و تصمیم همسرتان باشد. در مورد موضوع دیگری همسرتان از خودگذشتگی نشان دهد.

یک همسر افسرده، عصبی، پژمرده، بی اشتیاق و … برای شوهرتان نباشید

ایده های جدید را در زندگی خود امتحان کنید. مردان از همسر افسرده و پژمرده بیزارند. پس ایده ها و راه های جدید را برای بازگردانی نشاط و شادی در خانه امتحان کنید. می توانید با همسرتان یک بازی و سرگرمی جدید را امتحان کنید و یا برای برگزاری یک مسابقه دو دو نفره به پارک بروید. مردان از زنانی که دائم در حال مقایسه همسر با دیگران هستند و به زندگی اطرافیان خود حسودی می کنند، دوری می کنند.

به جای اینکه یک زن افسرده باشید که دائم در حال حسرت خوردن زندگی دیگران است، با یکدیگر مکان هایی را کشف کنید که قبلا هرگز به آنجا نرفته اید و به دنبال ماجراجویی باشید. این تازگی باعث می شود که رابطه شما جوان و شاداب باقی بماند و جنبه های جدیدی از یکدیگر را کشف کنید. پس یک همسر افسرده، عصبی، پژمرده، حسود، بی اشتیاق و … برای شوهرتان نباشید. یک زن می تواند کارهایی را بکند تا یک روح تازه در خانه و فضای زندگی مشترک دمیده شود.

مجذوب کردن شوهر

سخنی از مشاوران آویژه

زندگی مشترک نیاز به حفظ و نگهداری دارد. اگر احساس می کنید شوهرتان از شما فاصله گرفته است پس باید به دنبال راهکارهایی برای از بین بردن این فاصله باشید. علت این دوری و کاهش صمیمتش با شما را پیدا کنید و برای حل شدن مشکل تلاش کنید. مردان نیز مانند کودکان به محبت، توجه و ارزش دادن شما احتیاج دارند و حتی گاهی بیشتر از فرزندانتان برای جذب توجه و برطرف کردن نیازهایشان بهانه گیر می شوند. اگر به دنبال راهکارهایی برای جذب کردن شوهر و دیوانه کردن شوهر هستید پس حتما برای شوهران خود وقت بگذارید. می توانید از کمک و راهنمایی های مشاوره و یا روانشناس نیز استفاده کنید. باور کنید توجه و محبت شما حتما شوهرتان را به سمت شما هدایت می کند.

سوالات متداول

چگونه می توانم شوهرم را در زندگی تحت تاثیر قرار بدهم؟

کارهای ساده‌ای مانند پختن غذای مورد علاقه ‌اش، برنامه ‌ریزی یک قرار غافلگیر کننده، تماشای فیلم مورد علاقه‌ اش، رفتن با هم برای پیاده ‌روی و گوش دادن به او می ‌تواند هر روز شوهرتان را تحت تأثیر قرار دهد و موقعیت ‌های سختی که ممکن است در ازدواج با آن‌ ها مواجه شوید را از بین ببرد.

چرا شوهرم جذب من نمی شود؟

در برخی موارد، عشق ممکن است از بین برود زیرا یک یا هر دو طرف ظاهر فیزیکی خود را رها می کنند. در برخی موارد، جذب شدن شروع به از بین رفتن می کند زیرا زوجین دیگر یکدیگر را در اولویت قرار نمی دهند. در برخی دیگر، جذب شدن بدون دلیل مشخص و قابل شناسایی کاهش می‌یابد و زوج‌ها خود را از هم جدا می‌ بینند.

براي مشاوره در زمينه چگونه شوهرم را جذب خودم کنم؟ 12 راهکار برای به دست آوردن دل شوهر

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 25 نظر:

  1. سلام من همه کار برا شوهرم کردم اما اون بهم خیانت کرد همین که فهمیدم عقد کرد حالا باید چی کار کنم بازم مهربانی کردم فایده ای نداشت دو تا بچه بزرگ دارم

  2. سلام عزیزان،
    عشق و علاقه دوطرفه هست واگر مابخواهیم زندگیمون پراز مهر و محبت وصفا وصمبمیت باشه باید راهشو خودمون پیدا کنیم چطور؟یاده هست ،ما میتونیم از همسرمون بخواهیم که بنظرتون زن ایده آل با مردایده ال از دیدگاه شما چگونه باید باشه لطفا بطور دقیق وصادقانه بیان نمایید تا از خواسته ها و انتظارات وعلایق نیازهای همدیگر آشنایی کافی بدست آوریم وطبق میل او رفتار نماییم ،همدرنحوه برقراری ارتباطمون وهم دربقیه امورات مختلف زندگی و….

  3. سلام کی،گفته زن خسته میشه و زن نباید اینکارارو انجام بده فقط ما زن ها هستیم که میتونیم زندگیمونو شاد کنیم مردها روز تاشب سره کار هستند این ما هستیم که باید خستگی اونا رو برطرف کنیم براشون دلبری کنیم خانم های که میگن اینکارا قابل انجام نیست واقعا در اشتباه هستند همینطور که شوهرمون بیرون زحمت میشه برای یک لقمه نون ماهم باید براش کاری بکنیم شاید ما باید برای شوهرمون زحمت بکشیم تا اونم بفهمه که فقط اون نیس که برای زندگی تلاش میکنه بلکه ما زن ها هستیم

  4. سلام وعرض ادب،اينكه نوشتيد شايد كمى به زندگيها بكنه قطعا غلط نيست اما جاي يه اما واگر داره،اگر مرد همدلي كنه با اينكارا،اگرمرد هوس باز نباشه-اگرمرد ذات دروغگو وخراب وپستي نداشته باشه،اگر مرد تحت واستگي شديد به خانواده ودهن بين نباشه.اگر معتاد خراب از همه نوع نباشه،اگر ادم خودشيفته ومغرور بيش از حد نباشه.در غير اينصورت شايد كارهايي كه نوشتيد تا حد كني كمك كنه ولي قطعا براي يك زندگي كه دونفره هست فقط يكنفر تلاش كنه ونفر دوم بياسته ،نفر اول كم بياره وكم كم بي انگيزه ميشه-ولي بازهم ميگم خانم ها اينكارها رو تا اونجا كه در توانتونه به مدت شش ماه انجام بديد اگرمتيجه خوبي گرفتيد وهمسرتون هم واقعا براي زندگيش دلسوز بود ويار ،ادامه بديد در غير اينسورت بدونيد هيچي قرار نيست درست بشه وبه اين زندگي دل نبنيد .تمام

  5. والا همش زن اینکارو بکنه زن اونکارو بکنه اینا درصورتی فایده داره که اون مرد زیردست یک مادرعاقل ودانابزرگ شده باشه که برای کارهای که واسش میکنی ارزش قائل باشه نه اینکه روز به روز وقیح شه

  6. فقط زن‌جماعت باید از خودشون مایه بزارن دیگه لباس بپوش آرایش کن غز نزن غذای خوب بپز ناز و نوازش کن که چی بشه حضرات اگه حال کردن به خواسته هاتون جواب مثبت بدن ر..م به همچین روانشناسی

    1. زن‌ها همیشه قربانی زندگی هستن
      زن ببخشه
      زن خوب باشه
      زن بسازه
      زن بسوزه

    2. من همین فکر را دارم آخی همیشه زن چرا مرد ها تو این جمع نیستن زن خود را آراسته کنه غذا بپزه که چی بشی ؟ مرد همراه با بوی متعفن خود بیاید و عیش کند

      1. چونکه همیشه همجنس مون میاد با اینکه میدونه اون مرد زن داره باز باهش رابطه برقرار میکنه اینکه توقع مردرو میبره بالا

        1. من الان ی شوهر دارم هرچی کارمیکنه به نامه خواهرمادرش بعد باید براش کاری بکنیم

    3. عزیزم خوب مارفتیم راجب چهگونه شوهرمو وابسته خودم کنم گشتیم حالا برو برا زنها بزن مردها هم اندازه ی ما وضیفه دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉