کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

همسر پنهان کار را چطور بشناسیم؟ 12 نشانه تشخیص پنهان کاری همسر

نشانه های پنهان کاری مردان
2.9/5 - (8 امتیاز)

آیا تا به حال احساس کرده اید که همسرتان موضوعی را از شما مخفی می کند؟ یا رازی را از شما پنهان می کند و ترس از این دارد که شما بفهمید؟ فهمیدن پنهان کاری همسر یک احساس به شدت منفی است. شاید شما احساس کنید او شما را محرم خود ندانسته و یا غریبه در نظر گرفته شده اید. اما مهم این است که عجولانه تصمیم نگیرید و در مورد نحوه برخورد با مردان و زنان پنهان کار اطلاعات بیشتری را کسب کنید. باید در اولین قدم مطمئن شوید که در مورد پنهان کاری همسر اشتباه نمی کنید.

مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی آویژه مقاله جامع و تخصصی را در مورد همسر پنهان کار، نحوه تشخیص پنهان کاری همسر و نشانه های پنهان کاری نگارش کرده اند. اگر شما نیز به دنبال تشخیص پنهان کاری همسرتان هستید حتما ادامه مطالب را مطالعه بفرمایید. ما به شما کمک می کنیم تا احساس بد و نامطلوب در مورد پنهان کاری همسرتان را کاهش دهید.

تشخیص پنهان کاری همسر

آیا همسرتان حق دارد چیزهایی را از شما پنهان کند؟

قبل از اینکه در مورد نشانه های پنهان کاری و عواقب پنهان کاری صحبت کنیم، بهتر است جواب مناسبی به این سوال بدهیم که آیا پنهان کاری همسر در برخی از موضوعات طبیعی است یا خیر؟

باید گفت داشتن یک رابطه صادقانه به این معنا نیست که شما باید از تک تک رازهای همسرتان اطلاع داشته باشید. همچنین به این معنا هم نیست که او حتما باید هر آنچه در ذهنش می گذرد را به شما بگوید. شما و همسرتان حق دارید که در زندگی مشترک نیز حریم خصوصی داشته باشید. هر دو می توانید مکالمات، افکار، احساسات و … را خصوصی نگه دارید. اما این حریم خصوصی به معنای پنهان کاری و به وجود آمدن یک شخصیت پنهان کار نیست.

بین حریم خصوصی و پنهان کاری مرزی وجود دارد که نباید از آن عبور کرد.

اگر شما خیانت، داشتن سیم کارت پنهانی، قرارهای ملاقات پنهانی، مهمانی های به دور از همسر و … را حریم خصوصی خود بدانید، سخت در اشتباه هستید. این موارد را نمی توان جز حریم خصوصی دانست. همه این موارد نشانه های بارز پنهان کاری و خیانت در یک رابطه هستند. پس لطفا حریم خصوصی یک دیگر را رعایت کنید و پنهان کاری های خود را حریم خصوصی تلقی نکنید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه همسر پنهان کار را چطور بشناسیم؟ 12 نشانه تشخیص پنهان کاری همسر با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مهم ترین موضوعات پنهان کاری همسر

قطعا مواجهه با نشانه های پنهان کاری بسیار ناراحت کننده است. شما ممکن است تعجب کنید که چرا همسرتان چیزی را از شما مخفی می کند. برخی از مهم ترین اسرار مشترکی که زوج ها ممکن است از یکدیگر مخفی کنند و در آخر آنها را حریم خصوصی قلمداد می کنند عبارتند از:

سوء مصرف مواد مخدر و یا مشکلات مربوط به اعتیاد

پنهان کردن یک نوع بیماری جدی و یا خطرناک

ملاقات های مخفیانه با دوستان یا خانواده خود و یا اطرافیان (مردان وابسته به مادر اکثرا روابط خود با مادر و خانواده را پنهان می کنند تا همسرشان آنها را سرزنش نکند.)

مشکلات حقوقی و پنهان کاری مالی همسر

پنهان کاری در مورد قرض دادن پول به دیگران

مسائل استخدامی

پنهان کردن رابطه با جنس مخالف

پنهان کردن سیم کارت مخفی

پنهان کاری در رابطه با مشکلات جنسی

پنهان کردن مسائل مربوط به سلامت روان و انواع بیماری های روانی مثل بیماری دوقطبی، افسردگی، وسواس و…

پنهان کاری همسر

چرا فکر می کنید همسرتان چیزی را پنهان می کند؟

آیا تغییری در رفتار همسرتان رخ داده است که شما را به این باور برساند که او واقعاً چیزی را پنهان می کند؟ برخی از افراد می گویند که رفتار و اخلاق همسرشان بسیار تغییر کرده است. آنها می گویند هر بار که این موضوع را با همسر خود مطرح می کنند، با پرخاشگری و انکار او مواجه می شوند. مثلا خانمی این ادعا را داشت که همسرش روابط پنهانی دارد. اما نمی توانست پنهان کاری شوهر خود را ثابت کند. وقتی از شوهرش تقاضا کرد تلفن همراهش را به او بدهد، همسرش شروع به پرخاشگری و انکار کرد. بعد از تعقیب او و پیدا کردن نشانه های پنهان کاری در رفتار همسرش از پنهان کاری او مطمئن شد.

به یاد داشته باشید که گمان و سوء ظن بی دلیل شما باعث می شود که زندگی مشترک و روابطتان با همسرتان را دچار چالش کنید. این کار باعث دعوای زیاد زن و شوهر می شود. شما اول باید مطمئن شوید که همسرتان پنهان کاری می کند بعد در مورد آن صحبت کنید.

نشانه های پنهان کاری همسر

اگر به همسرتان شک دارید و این احتمال را می دهید که موضوعی را از شما پنهان می کند. پس باید به دنبال نشانه های پنهان کاری مردان یا زنان باشید. برخی از زنان می گویند شوهرم رو راست نیست و یا شوهرم قسم دروغ می خورد. شما باید نشانه های پنهان کاری را بدانید تا بتوانید قضاوت درستی نسبت به همسرتان داشته باشید. تشخیص پنهان کاری همسر و پیدا کردن دلایل محکم و قطعی برای پنهان کاری، کار دشواری است. بخصوص اگر همسرتان یک فرد باهوش باشد. همسرتان ممکن است از تکنیک طفره رفتن از پاسخ به سوالات خصوصی کمک بگیرد تا خودش را از بازجویی شما نجات بدهد. در قسمت پایین شما می توانید 12 نشانه پنهان کاری همسر را مطالعه کنید. با ما همراه باشید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه همسر پنهان کار را چطور بشناسیم؟ 12 نشانه تشخیص پنهان کاری همسر با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

همسرتان در مورد اینکه کجاست صحبت نمی کند!

نیاز نیست که هر ثانیه از روز را با همسرتان تماس بگیرید و از مکان او مطلع شوید. این کار شما باعث می شود همسرتان فکر کند به او اعتماد ندارید و یا او را کنترل می کنید. اما اگر در طی تماس های روزانه ای که با همسر خود دارید، او در مورد اینکه کجا بوده و یا کجا هست از پاسخ دادن به این سوالات شما طفره رفت، پس نشانه خوبی نیست. طفره رفتن از پاسخ به این سوالات می تواند یکی از علائم پنهان کاری همسر و یا خیانت او باشد.

زود عصبانی و یا به راحتی ناراحت می شود

آیا احساس می کنید حتی زمانی که می خواهید یک گفت و گو عادی با شریک زندگی خود داشته باشید در نهایت او عصبانی و ناراحت می شود؟ اگر همسرتان دائم در حال سرزنش کردن شما است و یا بد اخلاقی می کند نشانه های خوبی نیست. البته عصبانی شدن در روانشناسی مردان بد اخلاق جزء یکی از مهم ترین نشانه ها است. اما اگر این عصبانیت و ناراحتی ها همیشگی شده باشد، از نشانه افراد بد اخلاق است. فردی که قصد مخفی کردن دارد سعی می کند از عصبانیت و پرخاشگری به عنوان یک راه فرار و یا برای ساکت کردن شما استفاده کند.

جزئیات بیشتری را برای رد گم کردن به اشتراک می گذارند

همسری که پنهان کاری می کند ناخودآگاه سعی می کند با ارائه جرئیات بیشتر در مورد موضوعات مختلف، اعمال خود را مخفی نگه دارد. اگر همسرتان همیشه از جزئیات غیر مرتبط با موضوع کمک می گیرد، باید کمی شک کرد. البته اگر او همیشه این گونه بوده و توضیح در مورد تمام جزئیات یکی از خصوصیت های اخلاقی اش به شمار می رفته پس جای شک نیست. اما اگر به تازگی این گونه رفتار می کند، این تغیر رفتار، نشانه جالبی نیست.

بیش از اندازه مراقب تلفن همراه اش است

برخی از زنان می گویند شوهرم سیم کارت مخفی دارد و یا رمز تلفن همراه اش را به من نمی گوید. اگر همسرتان دائم از موبایل خود محافظت می کند و یا مراقب است کسی به تلفن همراهش دست نزد پس گزینه ای برای مخفی کاری وجود دارد. اگر شما به سراغ تلفن همراه او رفتید می توانید با توجه به زبان بدنش بفهمید آیا نگرانی از نزدیک شدن شما به تلفن همراهش دارد یا خیر. زبان بدن می تواند به وضوح حالت فرد و عصبانیت یا استرس او را نشان بدهد.

روابط جنسی شما کمرنگ تر شده است

یکی از نشانه های خیانت و پنهان کاریف کمرنگ شدن ارتباط جنسی با شریک زندگی است. اگر احساس می کنید همسرتان دیگر علاقه ای به داشتن رابطه جنسی ندارد و احساس ناامنی در کنارش دارید احتمال پنهان کردن یک رابطه از طرف همسرتان وجود دارد. البته نمی توان گفت همیشه کمرنگ شدن رابطه جنسی نشان از پنهان کاری دارد. شما می توانید به مشاوره حضوری روانشناسی مراجعه کنید تا علت این دوری و نداشتن اشتیاق برای رابطه جنسی را بررسی کنند.

از برقراری تماس چشمی فرار می کند

آیا هنگام برخورد با همسر پنهان کار متوجه می شوید که او هنگام صحبت کردن با شما و یا هنگام سوال پرسیدن از او زیاد پلک نمی زد و سعی می کند از برقراری ارتباط چشمی با شما دوری کند؟ چشم ها به این معروف اند که احساسات زیادی را آشکار می کنند. حتی احساساتی که کلمات نمی توانند به شما نشان دهند. پنهان کاری از جمله موضوعاتی است که گاها می توان از طریق تماس چشمی آن را احساس کرد. در روانشناسی پنهان کاری این موضوع گفته می شود که فردی که پنهان کار نباشد همیشه مایل به برقراری تماس چشمی است تا صمیمیت و اعتماد را ایجاد کند.

حس ششم یا شهود شما به شما اخطار می دهد

گاهی اوقات ساده ترین راه برای اینکه بفهمید کسی چیزی را از شما پنهان می کند این است که به حرف دلتان گوش دهید. شما همسرتان را تقریبا بهتر از هر کسی می شناسید. آیا چیزی درون شما به شما می گوید که او پنهان کاری می کند؟ البته وقتی حتی کوچکترین نشانه ای از مخفی کاری ندارید، این احساس را به عنوان دلیل اصلی در نظر نگیرید. فقط به کمک این احساس شما می توانید دقت خود را نسبت به زندگیتان افزایش دهید و به دنبال نشانه های دیگر برای پنهان کاری باشید.

نسبت به قبل رازدارتر شده است!

اگر قبلا حتی از کوچکترین مسائل مربوط به همسرتان آگاهی داشتید اما حالا حتی نمی دانید کجاست و یا چه موقع به خانه می آید، پس شک کنید. تغییر ناگهانی در برنامه یا رفتار یکی از علائمی است که نشان می دهد همسرتان مخفی کاری می کند. آیا دیرتر از همیشه از سرکار می آید؟ آیا علایق و سرگرمی های او تغییر کرده است؟ آیا ناراحت و عصبانی است و حوصله شما را ندارد؟ همگی نشانه ای از مخفی کاری است.

صمیمیت عاطفی مثل قبل نیست!

هنگامی که شکاف بزرگ عاطفی بین شما و همسرتان می افتد باید به دنبال علت آن و راه هایی برای از بین بردن این شکاف باشید. اگر صمیمت عاطفی از طرف همسرتان تخریب شده است و او دیگر مانند قبل با شما ارتباط عاطفی برقرار نمی کند یک هشدار پنهان کاری است. اگر همسرتان از شما موضوعی را پنهان کند دیگر نمی تواند با شما مانند قبل ارتباط برقرار کند. جملات عاشقانه و محبت های بی منت او تمام می شود و به جایش یک انسان خشک و بی حوصله جایگزین می شود.

دسترسی به همسرتان سخت شده باشد

آیا همسرتان همیشه در طول روز با شما تماس می گرفت و یا عادت به پیام های شیرین و عاشقانه از سمت همسرتان دارید اما او تغییر کرده است؟ یکی از نشانه هایی که به شما هشدار می دهد همسرتان موضوعی را از شما مخفی می کند این است که او ناگهان غیر قابل دسترس می شود. اگر بین همسر و فرزندانتان و یا بین همسر و شما فاصله افتاده است و او هیچ موقع در دسترس خانواده خود نیست و بهانه های الکی برای این عدم دسترسی جور می کند شک کنید که او راز مخفی از شما دارد.

شما را در جریان تصمیم هایش نمی گذارد!

اگر قبلا شما یک خانواده منسجم و منظم بوده باشید که تمام تصمیم های مربوط به خانواده و زندگی مشترک را دو نفره می گرفتید و به یک نظر واحد می رسیدید اما الان همسرتان به تنهایی و بدون مشورت با شما تصمیم می گیرد کمی جای تعجب دارد. از او در این باره سوال کنید و دلیل این رفتارهایش را جویا شویید.

در مورد درآمد یا پس اندازش دروغ می گوید

یکی از علائم هشدار دهنده مهمی که همسرتان چیزی را از شما پنهان می کند این است که دلیلی برای مخارج و هزینه ها ندارد. او دیگر در مورد حقوق خود و خرج و مخارج صحبت نمی کند. در این صورت این احتمال وجود دارد که او مخفیانه به کسی پول قرض داده است.

عواقب پنهان کاری

چگونه با پنهان کاری همسر برخورد کنیم؟

اینکه همسرتان پنهان کاری کرده است به این معنی نیست که او فرد بدی است و این فکر که شما حتما باید به رابطه و زندگی خود پایان بدهید بسیار اشتباه است. جلوگیری از پنهان کاری و پذیرش اشتباهات می تواند به شما و همسرتان کمک کند تا روابط خود را بازسازی کنید.

اول باید مطمئن شوید که اشتباه نمی کنید.

یک طرفه قضاوت نکنید و به همسرتان اجازه دفاع بدهید.

اگر دلیل پنهان کاری او شما را قانع کرد پس زندگی بدون پنهان کاری را شروع کنید.

اگر پنهان کاری او از سر خیانت و یا مخفی کردن یک رابطه سمی بوده است حق دارید ناراحت باشید اما همچنان به او اجازه صحبت بدهید.

شما باید ریشه پنهان کاری همسرتان را پیدا کرده و مشکل را حل کنید.

می توانید برای بازسازی زندگی مشترک خود و یا تصمیم گیری در مورد ادامه دادن یا ندادن زندگی دو نفره تان از مشاوره خانواده کمک بگیرید. فقط حواستان باشد اشتباه قضاوت نکنید، تصمیم عجولانه نگیرید، آرامش خود را در برخورد با همسر پنهان کار حفظ کنید، مراقب سلامت جسمانی و روانی خود باشید.

نحوه برخورد با مردان پنهان کار

سخنی از مشاوران آویژه

اگر نشانه هایی وجود دارد که به شما این هشدار را می دهد همسرتان در حال مخفی کردن و پنهان کاری است. زمان بگذارید تا بفهمید آیا حدس و احساس شما درست است یا خیر. راه های ارتباطی با همسرتان را افزایش بدهید و با همسر خود در مورد احساساتتان صحبت کنید. اگر حدس شما درست بوده می توانید از یکی از دوستان یا اطرافیان مورد اعتماد برای حمایت و مشورت کمک بگیرید. البته بهترین گزینه کمک گرفتن از مشاوری متعهد و راز دار است که تخصص بیشتری در این زمینه ها دارد. سعی کنید بهترین تصمیم را بگیرید. در نهایت این شما هستید که می خواهید در مورد زندگی مشترک خود انتخاب کنید. پس عجله نکنید. گاهی بهترین کار این است که به همسرتان فرصت بدهید. البته در برخی از موارد دیگر نمی توان اشتباهات را بخشید. شما و همسرتان باید انتخاب کنید که از زندگی چه می خواهید.

سوالات متداول

چرا همسرم پنهان کاری می کند؟

اکثر اوقات دلیل اصلی پنهان کاری این است که فرد از صحبت کردن و به اشتراک گذاشتن موضوع احساس امنیت ندارد. شاید او فکر می کند که شما رازهایش را برملا می کنید و یا او را به خاطر اشتباهی که انجام داده است سرزنش خواهید کرد. گاهی دلیل پنهان کاری می تواند ترس از دست دادن شما باشد.

آیا در زندگی مشترک باید حریم خصوصی در رابطه با موبایل وجود داشته باشد؟

رفتن سر گوشی همسر بدون اجازه گرفتن از او و یا بررسی و چک کردن تلفن همراهش بسیار کار اشتباهی است. اما از طرف دیگر مخفی نگه داشتن تلفن همراه و یا نگفتن رمز و پنهان کردن آن نیز اصلا درست نیست و باعث شک و بدبینی همسر می شود. در زندگی مشترک، زوجین باید همیشه به تلفن همراه یکدیگر دسترسی داشته باشند اما جاسوسی نکنند.

براي مشاوره در زمينه همسر پنهان کار را چطور بشناسیم؟ 12 نشانه تشخیص پنهان کاری همسر

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 14 نظر:

  1. من هیچ مدرکی ندارم همسر من مدام در حال پیامک فرستادن هست بیشتر وقتا متوجه پیامک دادنش هستم یه دوسه باریم شب کنار من در حال پیامک دادن بوده حواسشم بوده که من یوقت بیدارنباشم دوبار به روش اوردم غیرمستقیم ولی اونم غیرمستقیم گفته خواهراشن قبلا اصلا بهش شک نداشتم ولی چندماهه خیلی شکم بهش زیادشده

  2. سلام نمیدونم چرا وقتی با کسی روراست باشیم و همه ی مشکلات زندگیشو تحمل میکنیم فکر میکنن که مابهشون بدهکاریم من خودم میبینم که وقتی پول داشته باشم شوهرم با من خوب میشه ولی وقتی به یه جایی میرسن کلن فراموش میکنن که چی بودن و کی کمکشون کرد زمونه خیلی بد شده واقعا همه ی مردم دو رو شدن و به دنبال منفعت خودشونن و کلن زندگی شده فقط خیانت و پنهان کاری دیگه صداقتی درکار نیست

  3. سلام 31سالمه من احساس میکنم شوهرم این چند روز داره بهم خیانت میکنه .با این قبل از چند روز بهش گفتم .اعتراف کرد که با کسی ارتباط داره .وقسم خورد که دیگه هیچ ارتباطی با کسی ندارم .ولی حسم یه چیز دیگه بهم میگه .که دروغ بهم میگه و هنوز با کسی مخفیانه صحبت میکنه .نمیتونم حرفهایش باور کنم .کار دلمه دست خودم نیست

  4. سلام من كه از بس عاشق همسرم بودم جندبار دروغ وبنهانكارى هاش رو ديدم وناراحت شدم .هربار با كريه ومعذرت خواهى وتكرارنميشه كوتاه اومدم .اما الان بعد بيست سال با دوتا بجه.بى كناه موندم جيكاركنم.فقط ازش خواستم دروغ وبنهانكارى نكنه اما نميشه.وكارخودشه ميكنه .وقتى ميفهم ميكم يه هفته ميرى توخودت بعد خوب ميشى .ازبس كوتاه اومدم.خدايا كمكم كن.

  5. من ۴۰سال تمامه که همسرم بهم دروغ میگه پنهانکاری میکنه اولش ازبس دوستش داشتم باورنمیکردم تا اینکه بعد ۲۵ سال فهمیدم یه روده ی راست توشکمش نیست چون بچه دارم نتونستم جداشم ولی اعتماداصلا ندارم بهش .ومث غریبه ها چندسالیه سرمیکنیم .زندگی کردن بایه ادم دروغگو وپنهانکارفرصت طلب خییییلی سخته اونم تواین شرایط کشورباتورم شدید 😔باورهاواعتمادوحتی حوصلموازدست دادم .زن ایرانی تواینشرایط چطور مهربون باشه 😕میبینم بیشتربانوان ایران همین مشکل منودارن حالا تشخیص میدم عشق توزندگی یعنی کشک .

  6. سلام
    در این روزگار لعنتی اعتماد کردن خیلی سخت شده- تا جایی که از شخص یا اشخاصی که فکر نمیکنی صدمه میبینی.
    امیدوارم همه آدمها به آرامش قلبی و روحی سالم برسند.
    متاسفانه من هم درگیر چنین مشگلی در زندگیم هستم که شاید من هم به نوبه خودم مقصر باشم – هر چند تا حدودی ثابت شده
    ولی زندگی مثل تعویض پیراهن نیست خیلی سخت میشه تصمیم نهایی رو بگیری.

    با تشکر از شما

  7. همسرم در زمینه ی ارتباط با خانواده ش مخفی کاری می‌کنه . یواشکی پول بهشون میده ، اگر درخواستی ازش داشته باشن نمی‌ذاره من متوجه بشم ، وقتی خودم میفهمم کاری انجام داده انکار می‌کنه و میگه یادم نیست ، بعد که بهش ثابت میکنم که میدونم ، داد میزنه و می‌ره قهر می‌کنه . دارم بهش بی اعتماد میشم نمیدونم چیکار باید بکنم

    1. دقیقا مثل شوهر من .این پنهان کاری به خانواده خودم هم رسیده .تماس گرفتن و پول قرضی گرفتن و این کارا و من از همش بیخبرم

  8. همسرم به شدت پنهان‌کاری میکنه تا حاوی که لباس می‌خره و توی کمد پنهان میکنه ،میره بازار میگه سرکارم ،گوشی همراهش و مدام همراهش نگه میداره حتی توی خونه دیدم که توی حمام هم میبره ،من به شدت از این کارش آسیب روحی میبینم ولی همش حاشا میکنه نمیدونم چیکار کنم حتی ازش خواستم بریم مشاوره خانواده بازم تقاضای منو رد میکنه و میگه منکه اذیتت نمیکنم ،چیکار کنم باهاش

  9. دقیقا این نشانه ها رو داشت حتی شدیدتر! اولین بار که بهش شک کردم نگاهش روازم ی دزدید! ولی….. ❤️دلم… باور نمی‌کرد….. عقل میگفت داره خیانت میکنه ولی دل لامثب باور نمی‌کرد….!…. شرمنده 💔🖤دلم شدم……….. 🤬

    1. شوهر منم خیانت می‌کنه با چشمم دیدم ولی مدرک آن‌چنانی ندارم که ثابت کنم و خودمو خلاص کنم، تا در موردش حرف میزنم باهاش کتکم میزنه

      1. والا هر کی وفادارتره خیانت میبینه،من هم شوهری بودم که همشرمو مثه بت میپرستیدم،ولی فکر کرد خیلی خوشگله،خیلی سرتره،رفت درگیر شکارچی های کثیف این روزگار شد با گذشت ۲۰ سال از زندگیم و یکسال پس از قهرش دیگه هیچ اعتمادی ندارم بهش نمیدونم چطور تمومش کنم بچه ها اسیب نبینن،اما خسته شدم از وفاداری یکطرفه به کسیکه من حرف زدن و روابط اجتماعی یادش دادم،براش دفتر و جواز کسب گرفتم ،حالا فکرمیکنه از من بهتره،درصورتی که حتی خواهراش از لحاظ خوشتیپی شوهرش بهش حسادت میکنن،و نمیدونم چیکارش کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉