کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

28 راهکار غافلگیر کننده برای سورپرایز کردن عشق تان

سورپرایز کردن عشق
3.1/5 - (29 امتیاز)

آیا دوست دارید عشق خود را سورپرایز کنید؟ یا به این فکر می کنید که با چه چیزی عشقمو خوشحالکنم؟ اگر عاشق کسی شده باشید، تصور زندگی بدون او برایتان باید سخت باشد.

شما به دنبال بهترین سورپرایز دنیا برای غافلگیر کردن همسر یا دوست دختر یا دوست پسرتان می گردید تا به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید.
برای سورپرایز کردن عشق تان نگران نباشید! دوست دختر یا پسرتان هیچ چیز را بهتر از یک سورپرایز عاشقانه دوست ندارد، در این مقاله فهرستی از کارهایی که می توانید انجام دهید تا عشقخود را شگفت زده کنید، تهیه کرده ایم.
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 28 راهکار غافلگیر کننده برای سورپرایز کردن عشق تان با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

زیر بالش برای او یادداشت های عاشقانه بگذارید

اگر کنار هم می خوابید و اولین نفری هستید که صبح بیرون می‌روید، یادداشت کوچکی روی بالش بگذارید تا وقتی بیدار شد با دیدن آن غافلگیر شود.

برای او بنویسید چقدر باهوش است، چقدر زیباست، یا چقدر به او افتخار می کنید.

یکی از دلایلی که دوستش دارید و عاشقش هستید را به او بگویید. برای سورپرایز کردن عشق تان این تکنیک خیلی به شما کمک می کند.

روش های سورپرایز کردن عشق

هدایای کوچک را جایی پنهان کنید تا او بتواند پیدا کند

فقط لازم نیست برای عشق تان یادداشت بگذارید. اگر او به سر کار می رود، هدیه ای را در کیفش یا یادداشتی عاشقانه بین صفحات کتابش بگذارید.

اگر او قصد مسافرت دارد، یک هدیه کوچک یا یک عکس دو نفره از خودتان را در چمدانش مخفی کنید تا پس از رسیدن آن را پیدا کند.

عشق چه نشانه هایی دارد؟ چه علائمی خبر از عاشق شدن شما می دهد؟ از کجا بفهمیم کسی عاشق ما شده است؟ برا پاسخ به این سوالات مقاله نشانه عاشق شدن از نظر روانشناسیرا بخوانید.

نامه عاشقانه بنویسید

آیا تا به حال یادداشت های عاشقانه نوشته اید؟ به دنبال نگارش یک نامه عاشقانه کامل بروید. برای غافلگیری بیشتر، آن را از طریق پست یا پیک ارسال کنید تا زمانی که او انتظارش را ندارد به دستش برسد.

برایش کارت پستال بفرستید

اگر بدون او به مسافرتی رفتید، برایش کارت پستال بفرستید و به او بگویید که ای کاش آنجا بود. و بگویید چقدر دلتنگ او هستید و جایش خالی است.

راه های مختلف سورپرایز کردن عشق

برای عشق تان شعر یا آهنگ بنویسید

اگر ایده های خلاقی در ذهن خود دارید، خجالتی نباشید. از آنها استفاده کنید!

برایش غزل بنویسید، اگر یک گیتار یا ساز دستی دارید، چرا تمام تلاش خود را نکنید و برای او آهنگی نسازید؟

اما لازم نیست خودتان آن را بسازید. شاعران زیادی وجود دارند که احتمالاً قبلاً احساساتی را که شما می‌خواهید به آنها منتقل کنید بیان کرده‌اند!

از طرفی شما می توانید به صورت آنلاین در فضای مجازی جستجو کنید، سپس شعر را بنویسید و آن را ارسال کنید.

کاری را انجام دهید که او میخواهد ولی نمی گوید!

اگر با هم زندگی می کنید، در کارهای منزل به او کمک کنید. این کار برای سورپرایز کردن دوست دخترتان بسیار موثر است. اگر می دانید که او از انجام کاری متنفر است، و شما می توانید آن کار را برای او انجام دهید، این یک سوپرایز کردن عالی عشق تان است که او قطعا قدردان آن خواهد بود.

اگر با هم زندگی نمی کنید، قطعا خلاقیت بیشتری لازم خواهید داشت!

ایده های غافلگیرکننده برای سورپرایز کردن عشق

لباس زیر یا لباس خواب او را بخرید

یکی از راه هایی که می توانید دوست دختر خود را سورپرایز کنید خرید لباس زیر است. لباس زیر راهی عالی برای نشان دادن اینکه چقدر او را می شناسید است. از سمتی با این کار عشق تان اطمینان حاصل می کند که هر زمان که لباس زیر را پوشید در ذهن او هستید.

چرا وارد یک عشق یک طرفه می شویم؟ چگونه از یک عشق یک طرفه رها شویم؟ برای پاسخ به این سوالات مقاله روانشناسی عشق یک طرفه را بخوانید.

همان کاری را که همیشه درباره آن صحبت می کردید انجام دهید

آیا کاری وجود دارد که شما دو نفر از زمانی که با هم بوده اید درباره انجام دادن آن با هم صحبت کرده اید؟ آن را عملی کنید. آن را از دفتر خاطرات خود خارج کنید. به او نشان دهید که اهل حرف زدن نیستید و مرد عمل هستید!

کاری را انجام دهید که مستلزم صرف وقت باشد، نه مقدار زیادی پول

برای داشتن اوقاتی خوب در کنار هم نیازی به خرج کردن مبالغ هنگفت ندارید. همانطور که در زندگی تجربه کرده اید، بهترین چیزها در زندگی اغلب رایگان است. برنامه هایی بسازید که مستلزم تلاش بیشتر و هزینه کمتر باشد.

همیشه قدر تلاش و زحمات شما دیده می شود. مخصوصا اگر آن فرد دوست دخترت باشد.

چگونه عشقم را سورپرایز کنم؟

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 28 راهکار غافلگیر کننده برای سورپرایز کردن عشق تان با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

او را به مکانی که آفتاب غروب می کند، ببرید

آخرین باری که غروب خورشید را با هم تماشا کردید کی بود؟ اگر خودتان نمی دانید یک غروب فوق العاده را کجا می توان دید، از دوستان خود بپرسید یا حتی می توانید در گوگل سرچ کنید.

مقداری تنقلات خوشمزه و یک بطری نوشیدنی خاص بچینید و غروب خورشید را در جایی که دوستش دارید تماشا کنید.

یک آلبوم عکس یا دفترچه خاطرات مشترک بسازید

آلبوم عکس یک هدیه فوق العاده در یک مناسبت خاص است. او واقعاً قدردان زمان و انرژی ای است که برای آن صرف می کنید.

اگر چیزهایی مانند برگه های بلیت یا رسیدهای روزهای خاص را نگه داری می کنید، این موارد توجه عشق شما را سورپرایز تر می کند.

اگر با دوست دختر خود قهر کرده اید. اگر به دنبال راه هایی برای رفع دلخوری هستید. حتما این مقاله را از دست ندهید. چگونه با دوست دخترم آشتی کنم؟

لیست سفر تهیه کنید

به شما دو نفر پیشنهاد می کنیم که لیستی از مکان هایی که دوست دارید در طول زندگی مشترک خود از آنجا بازدید کنید، تهیه کنید.

تهیه فهرستی از این دست به دوست دختر یا پسرتان این امکان را می دهد که بداند شما می خواهید هراه با او به دور دنیا سفر کنید و تجربیات باورنکردنی را به اشتراک بگذارید.

سورپرایز کردن عشق و همسر بدون مناسبت

برای او چیزی بسازید

اگر هنر خاصی دارید یا دارای دستان هنرمندی هستید، پس چرا چیزی برای او درست نمی کنید؟ چیزی برای او بسازید که می دانید او به آن نیاز دارد و هر بار که آن را می بیند یا استفاده می کند به یاد شما می افتد.

او را ماساژ دهید

ماساژ شانه، پا یا حتی تمام بدن در پایان یک روز سخت و طولانی کاری، روشی صمیمی و شگفت‌انگیز برای کمک به آرامش و استراحت همسرتان است.

هیچ هزینه ای برای شما ندارد، اما پیشنهاد ماساژ در زمانی که او از شما درخواست نکرده است، امتیازات زیادی را برای شما به ارمغان می آورد. این کار برای غافلگیر کردن همسرتان عالی است.

همسرتان را با حمام سورپرایز کنید

اگر روز سختی داشت، یک حمام آب گرم یا یک حمام حباب دار بزنید و یک شمع معطر روشن کنید. هر کاری که لازم است انجام دهید تا مطمئن شوید که او یک ساعت آرامش بدون مزاحمت دارد.

موهایش را شانه بزنید

برس کشیدن موها حس شگفت انگیزی است که خانم ها معمولاً هر دو ماه یک بار در آرایشگاه ها از آن لذت می برند. موهای دوست دختر خود را هر از گاهی برس بزنید و سر او را ماساژ دهید. به او اجازه دهید سرش را روی پاهای شما بگذارد و هنگام غروب آفتاب، موهایش را نوازش کنید.

سورپرایز کردن همسر در خیابان

یک غذای خاص بپزید

اگر هرگز آشپزی نمی کنید، آماده کردن یک چیز ساده برای خوشحال کردن دوست دخترتان کافی است، اما اگر در آشپزی مهارت دارید، برای پیدا کردن یک دستور غذای جدید و خرید مواد اولیه وقت بگذارید. این کار برای سورپرایز کردن همسرتان موثر است. چند شمع روشن کنید و میز را با سلیقه بچینید تا به او نشان دهید که این یک موقعیت خاص است.

چگونه کسي را که دوست داريم فراموش کنيم؟ برای پاسخ این سوال مقاله فراموش کردن عشق را بخوانید.

صبحانه را در رختخواب سرو کنید

نان تست، شیرینی، قهوه، آبمیوه تازه، تهیه کنید و صبحانه را با او در رختخواب میل کنید. نشان دهید، تلاش می کنید که بهترین شروع روز را برای او به ارمغان بیاورید. شاید ساده باشد ولی برای سورپرایز کردن عشق تان موثر است.

یک پیک نیک برنامه ریزی کنید

برای بیرون رفتن در یک روز زیبا یا حتی یک عصر زیبا برنامه ریزی کنید، دیگر نیازی به غذا خوردن در داخل خانه نیست. بهتر است پیک نیک بروید.

یک پیک نیک خاص را با غذاهای مورد علاقه او آماده کنید، یک زیر انداز بردارید و او را به مکانی زیبا ببرید.

یک شمع روشن کنید

سوپرایز کردن چیزی به سادگی روشن کردن یک شمع در اتاق خواب در حالی که در حال تماشای فیلم هستید و با یکدیگر حرف می زنید. با این کار به او نشان می دهید که می خواهید چیزهای خاصی را برای او ایجاد کنید. این خود غافلگیر کننده است.

اولین قرار عاشقانه خود را دوباره بازسازی کنید

اولین بار کجا آشنا شدید؟ اولین بار برای شام کجا رفتید؟

پیشنهاد دهید به آنجا برگردید تا به او نشان دهید که هنوز آن را به یاد دارید و به او بگویید که در اولین ملاقات، چقدر او عالی بود.

آیا می دانید درمان شکست عشقی چقدر زمان می برد؟ برای پاسخ به این سوال حتما مقاله درمان شکست عشقی را بخوانید.

زمانی که او مریض است مرخصی بگیرید

اگر حالش خوب نیست، صبح را مرخصی بگیرید و با او نزد دکتر بروید.

به همان اندازه که او ممکن است دعا کند که حالش خوب شود، دوست دخترتان دوست دارد شما آنجا باشید تا دستش را بگیرید.

در مورد تغییرات ظاهری او نظر دهید

آیا همسرتان موهایش را کوتاه کرده است؟ دوست دخترتان موهایش را رنگ کرده است؟ آیا دوست پسرتان لباس نو خریده است؟ اطمینان حاصل کنید که هر زمان که او متفاوت یا زیبا به نظر می رسد، به او توجه می کنید، تا بفهمد که شما واقعا او را می بینید.

جلو دوستان و خانواده تان از همسرتان تعریف کنید

وقتی همسرتان کنار خانواده شماست، برای ستایش کردن از او خجالت نکشید. او ممکن است کمی خجالت زده به نظر برسد، اما اگر تمجید شما واقعی باشد، در اعماق وجودش دوست خواهد داشت که شما به او افتخار کنید.

25. برای آخر هفته با هم برنامه ریزی کنید

یک آخر هفته کامل را فقط برای با هم بودن کامل تعطیل کنید. می‌توانید جای خاصی بروید، اما حتی برنامه‌ریزی برای یک آخر هفته آرام در خانه با پیاده‌روی‌های عاشقانه برای سورپرایز کردن عشق تان خوب است.

26. برای او یک مهمانی سورپرایز برگزار کنید

برخی از افراد کاملاً از بودن در مرکز توجه متنفرند، اما اگر می‌دانید که عشق تان آن را دوست دارد، یک مهمانی غافلگیرکننده برای او ترتیب دهید، یک جشن تولد سوپرایز کننده یا یک سالگرد ازدواج.

فقط به یاد داشته باشید که روی دعوت دوستان او تمرکز کنید، نه فقط دوستان خودتان.

27. برنامه ریزی برای یک سفر بزرگ، اما مقصد را مخفی نگه دارید

بدیهی است که باید به عشق تان اطلاع دهید که به جایی می روید تا بتواند زمان استراحت داشته باشد. اما، اگر او به سورپرایز شدن علاقه مند است، چرا باید به او بگویید که شما دو نفر به کجا می روید؟

فقط به او بگویید چه لباس هایی را باید بردارد!

28. گلبرگ های گل را روی تخت بپاشید

این شیرین است، اما همچنین بسیار سورپرایز کننده است. چند گل رز بخرید و چند گل را از هم جدا کنید تا اتاق خواب شما به مکانی رمانتیک و راحت برای استراحت تبدیل شود. اگر گلی باقی مانده است، آنها را در یک گلدان روی میز کنار تخت او قرار دهید.

برای سورپرایز کردن دوست دختر یا دوست پسرتان بایدخودجوش باشید و به جزئیات کاری که می کنید توجه کنید. اگر می خواهید به دوست دخترتان نشان دهید که چقدر دوستش دارید، از هر فرصتی که برایتان پیش می آید استفاده کنید و خجالتی نباشید.

به چیزهایی که او به شما می گوید گوش دهید و چیزهایی را که دوست دارد به خاطر بسپارید تا بتوانید او را از راه هایی که او دوست دارد سورپرایزش کنید.

سوالات متداول

چطوری شوهرمو سورپرایز کنم؟

روش های زیادی برای این کار وجود دارد برای اینکه بتوانید همسر خود را سورپرایز کنید بهرترین کار این است که کاری را انجام دهید که او دوست دارد ولی از گفتن آن امتناع می کند.

چطوری دوست پسرمو سورپرایز کنم؟

برای اینکه دوست پسر خود را سورپرایز کنید لازم است که غافلگیرکننده عمل کنید. بهتر است برای این کار از کارهایی استفاده کنید که او واقعا فکرش را نمی کند.

مشاوره عشق آویژه

در این مقاله مرکز مشاوره خانواده آویژه در خصوص نحوه سورپرایز عشق تان، نکاتی را بیان کردیم. اگر شما هم دیدگاه و نظراتی دارید و در این مقاله به آن پرداخته نشده است، از شما تقاضا داریم تا آن را در بخش دیدگاه های پست بنویسید تا دیگران هم از آن بهره ببرند و از سوی دیگر در مقاله دیگری در حیطه سورپرایز کردن همسر به صورت اختصاصی به آن پرداخته شود.

برای نکات بیشتر در مورد غافلگیر کردن همسر، لطفاً با مرکز ما تماس بگیرید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم!

براي مشاوره در زمينه 28 راهکار غافلگیر کننده برای سورپرایز کردن عشق تان

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

در این مقاله بخوانید:

دسته بندی:

برچسب ها:

نظرات

- 5 نظر:

    1. میتونید چیزی که دوست داره رو براش بخرید و به آدرسش بفرستید.
      میتونید یه ویدیو کلیپ باحال درست کنید از تصاویر خاطرات مشترکتون یا هرچیز که دوست دارین و اونو با اینترنت ارسال کنید.

  1. سلام امروز تولد شوهرمه ولی فقط براش کادو گرفتم نمیدونم با همین کادو چجوری سوپرایزش کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉