کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

چگونه رابطه دوستی با مرد متاهل شکل میگیرد؟ ایراد کار کجاست؟

رابطه دوستی با مرد متاهل
2.4/5 - (20 امتیاز)

امروزه رابطه بین زن و مرد کمی پیچیده تر از گذشته شده است. ممکن است با یکی از دوستان خود صحبت کنید و متوجه بشوید که اخیرا وارد رابطه با مرد متاهل شده است. تقریبا میتوان گفت در هیچ فرهنگی این نوع رابطه جلوه جالبی ندارد. ولی با این حال موضوعی است که در جامعه وجود دارد و باید مورد بررسی قرار بگیرد.

آمار جهانی خیانت مردان متاهل

با توجه به مطالعه ای که در سال 2018 در آلمان انجام شد. مشخص شد که 40 درصد از مردان متاهل رابطه خارج از ازدواج دارند. آمار بالای خیانت مردان متاهل درحالی ثبت میشود که در نظرسنجی ها اکثر افراد با این موضوع مخالفند.

< یک رابطه شکل نمیگیرد مگر اینکه دو طرف راضی به آن رابطه باشند.>

بنابراین در موضوع خیانت مردان متاهل نمیتوان فقط مردها را مقصر دانست. شاید برایتان جالب باشد که دوستی با مردان متاهل از نظر برخی از خانم ها بسیار جذاب است. اما چه چیزی این رابطه را جذاب میکند؟

دلایل خانم ها برای دوستی با مردان متاهل چیست؟

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه رابطه دوستی با مرد متاهل شکل میگیرد؟ ایراد کار کجاست؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

پخته بودن مردان متاهل

رابطه با مردان متاهل تا حدود زیادی این اطمینان را میدهد که شما با یک مرد باتجربه رابطه دارید. کسی که ازدواج کرده است سرد و گرم زندگی را چشیده است. رفتارهای بچه گانه از خودش نشان نمیدهد و مشکلی بابت این موضوع ندارید. اما باید در نظر داشته باشید که دیگر نمیتوان از چنین مردی صداقت زیادی طلب کرد.

از نظر روانشناسان تجربه باعث میشود مرد متاهل دروغگو شود. او میتواند بخوبی نقش بازی کند و حقیقت را از شما پنهان کند. این مورد در تشخیص خیانت میتوانید مفید باشد.

جایگاه اجتماعی بهتر

کسی که ازدواج کرده است، طبیعتا شغل و درآمد دارد. علاوه بر این با توجه به سنش ممکن است جایگاه اجتماعی خوبی هم داشته باشد. این موارد باعث میشود که زنها تا حدودی نسبت به مسائل مالی و شخصیتی اطمینان خاطر داشته باشند. همچنین طبیعی است با وجود این شرایط زنان بیشتری جذب این مردان شوند. از این رو زمینه برای خیانت فراهم میشود.

تجربه در رابطه جنسی

یکی از مسائل مهم نارضایتی افراد، مسائل جنسی میباشد. زنها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و به دنبال آن هستند که خود را به بهترین نحوه ارضا کنند. مردان متاهل طبیعتا از تجربه بیشتری در مسائل جنسی برخوردار هستند. به همین دلیل برخی از خانم ها که مسائل جنسی از اولویت هایشان است معمولا تمایل به رابطه با مرد متاهل دارند.

تلافی کردن

تلافی خیانت شوهر و شکل گیری رابطه با مرد متاهل
تلافی خیانت شوهر و شکل گیری رابطه با مرد متاهل

ممکن است گاهی اوقات تمامی مواردی که ذکر شد در زندگی یک زن تامین شده باشد. اما باز هم دیده شده که در این موارد به پیشنهاد دوستی از طرف مرد متاهل جواب مثبت میدهند. این موضوع میتواند صرفا بخاطر تلافی کردن باشد. یکی از دلایل خیانت زنان تلافی کردن است. ممکن است شوهر این خانم نیز این چنین کاری را کرده باشد و حالا میخواهد تلافی کند. معمولا در این رابطه هیچگونه علاقه ای از سوی زن وجود ندارد و هرکاری که انجام میدهد صرفا بخاطر در آوردن لج همسرش است.

دلایلی که باعث میشود مردان متاهل به دنبال دوست دختر باشند

حال نوبت به بررسی دلایلی که باعث میشود مردان به دنبال دوست دختر باشند میپردازیم. دقت داشته باشید که دلایلی که در قسمت قبل گفته شد و دلایل این قسمت فقط مخصوص زن و یا مرد نیست و میتواند در هر دو گروه باشد.

نیازهای عاطفی

نیازهای عاطفی عامل اصلی خیانت مردان متاهل
نیازهای عاطفی عامل اصلی خیانت مردان متاهل

شاید در نظر شما مهم ترین دلیل خیانت مردان متاهل مسائل جنسی و تجربه های جنسی باشد. ولی در یک مطالعه که بر روی مردان متاهلی که دوست دختر انجام شد مشخص شد که حدود 60 درصد آنها به دلیل تامین نیازهای عاطفی به این موضوع رو آورده اند. آنها بیان کردند که همسرشان درک درستی از نیازهای عاطفی آنها ندارد. همین موضوع باعث شده است که صرفا بخاطر تامین نیازهای عاطفی خود به دنبال رابطه جدیدی بوده اند. عکس این موضوع نیز صادق است. ممکن است نیازهای عاطفی یک زن در زندگی اش از سوی شوهرش تامین نشود. اگر میدانید که در این زمینه مشکل دارید به دنبال نشانه های خیانت مردان خود باشید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه رابطه دوستی با مرد متاهل شکل میگیرد؟ ایراد کار کجاست؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

تنوع طلبی

گاهی اوقات دیده شده است که یک مرد زندگی بسیار ایده آلی دارد. همسر مناسب، جایگاه اجتماعی خوب، وضعیت درآمدی ایده آل و…. اما هیچکدام از اینها او را از برقراری با شخص دیگر بازنداشته است. خیانت مردان متاهل گاهی اوقات بخاطر تنوع طلب بودن آنها است. آنها اهمیت نمیدهند که در زندگی شان همه چیز تامین است. گاهی اوقات ممکن است با یک زن در سطح بسیار پایین تر از همسر خودشان دوست شوند. چیزی که باعث این موضوع میشود فقط ارضای حس تنوع طلبی این مردان است.

خودبرتربینی

اینکه در اول ازدواج پسر شرایط ایده آلی نداشته باشد طبیعی است. ممکن است هنوز خانه و ماشین نداشته باشد و یا اینکه حتی شغل مناسبی نداشته باشد. اما خب با گذشت زمان و تلاش خودش و همسرش تمامی این کمی و کاستی ها برطرف شده باشد. بعضی از مردها فراموش نمی کنند که این چیزها با صبر و تلاش همسرشان بدست آمده است. اما برخی دیگر همه این موارد را بخاطر تلاش های خودشان میدانند و کم کم احساس میکنند که همسرشان سطح پایین تری نسبت به آنها دارد. آنها در واقع حس خودبرتر بینی پیدا میکنند و فکر میکنند که باید به دنبال یک زن در سطح خودشان باشند.

در زنان نیز آنهایی که احساس خود برتر بینی دارند به فکر رابطه با مرد متاهل می افتند.

مسائل جنسی

مسائل جنسی و نقش آن در شکل گیری رابطه با مرد متاهل
مسائل جنسی و نقش آن در شکل گیری رابطه با مرد متاهل

همانطور که انتظار میرود مسائل جنسی نیز میتواند دلیل قانع کننده ای برای مردان باشد تا به همسر خود خیانت کنند. برخی از مردان از اینکه نمیتوانند فانتزی های خودشان را با زنشان عملی کنند کلافه میشوند. این مردان به دنبال شخصی میگردند تا بتوانند تنوع بیشتری را در رابطه جنسی تجربه کنند.

اگر به فکر ساختن زندگی بعد از خیانت هستید این مقاله را حتما بخوانید: آیا خیانت قابل درمان است؟

چگونه میتوانیم از این اتفاق در زندگی جلوگیری کنیم؟

همانطور که بیان شد دلایل متعددی میتوانند باعث شکل گیری رابطه با مردان متاهل شوند. از آنجایی که این موضوع آسیب زیادی هم به خانواده مرد و هم زن میزند باید به دنبال راهی برای حل این مشکل بود.

کمی و کاستی های زندگی خود را تا حد امکان برطرف کنید

نقش طراوت اول زندگی در جلوگیری رابطه با مرد متاهل
نقش طراوت اول زندگی در جلوگیری شکل گیری رابطه با مرد متاهل

برای اینکه یک زن ایده آل باشید نیازی نیست که بهترین دست پخت را داشته باشید. نیازی نیست که همه چیز خانه داری را بدانید. گاهی اوقات به اوایل زندگی خود نگاه کنید و سعی کنید به طراوت آن زمان باشید. این چیزی است که شوهر شما را عاشق شما نگه خواهد داشت.

در زندگی تان تنوع ایجاد کنید

از یکنواخت شدن زندگی جلوگیری کنید. یکنواختی میتواند همسر شما را به سمت خیانت سوق دهد.

  • باشگاه بروید
  • لباسهای متنوع بپوشید
  • موهایتان را رنگ کنید
  • گاهی اوقات در برقراری رابطه جنسی پیش قدم شوید
  • به تغییر دکور خانه بپردازید
  • شوهرتان را به خرید ببرید با سلیقه او خرید کنید

همه این موارد میتواند حس و حال اول رابطه تان را زنده کند. این موضوع بازدارنده خوبی برای جلوگیری از دوستی با مرد متاهل از سوی دیگر زن ها است. اما گاهی اوقات برای جلوگیری از خیانت این کارها کافی نیست.

از مشاور کمک بگیرید

ممکن است شما تمامی کارهایی که گفته شد را انجام بدهید ولی باز هم همسر شما اشتیاقی زیادی نشان ندهد. این عدم اشتیاق او را به آرامی به سمت برقراری رابطه با شخص دیگری سوق میدهد. اینجاست که یک مشاوره خیانت میتواند به شما کمک بکند. با گوش دادن به صحبت های شما و شرایط زندگیتان میتواند راه حل های خوبی به شما ارائه دهد. گاهی اوقات ممکن است هیچگونه کمبودی نباشد و صرفا همسر شما یک سری مشکلات روانی داشته باشد. از این رو مشاور میتواند با پیگیری و درمان این مشکلات به استحکام روابط شما کمک کند.

این موارد چیزی نیست که بخواهید پشت گوش بیندازید. اگر احساس کردید که چیزی در زندگی اشتباه است در سریع ترین فرصت ممکن به دنبال حل کردن آن باشید. زیرا ممکن است دیر شود و رابطه ای که در آن پای خیانت به وسط بیاید به راحتی قابل درست شدن نیست.

سوالات متداول

آیا در خیانت مردان متاهل فقط عامل از سوی مردان است؟

خیر، رابطه یک چیز دو طرفه است و مطمئن زن هم در این رابطه نقش دارد.

چگونه از رابطه دوستی با مرد متاهل جلوگیری کنیم؟

بهترین راه این است که ابتدا کمی و کاستی زندگی خود را برطرف کنید. از طرفی دیگر میتوانید با یک روانشناسی در این زمینه صحبت کنید.

دلایل شکل گیری رابطه دوستی با مرد متاهل چیست؟

عوامل زیادی میتوانند در شکل گیری این نوع رابطه دخیل باشند. نیازهای جنسی و عاطفی، تنوع طلبی، خودبرتر بینی و …

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

براي مشاوره در زمينه چگونه رابطه دوستی با مرد متاهل شکل میگیرد؟ ایراد کار کجاست؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 20 نظر:

  1. من خانمم ام اس داشت قبل ازدواج میدونست یاحدس میزد نگفت چون قبلا تو خانوادشون داشتن میدونست چیه گذاشت تا بچه داشته باشه شاید برای اینکه پای من گیر کنه شاید البته . حالا قرص میخوره دیگه سرد شده طلبکار هم هست یه بچه دارم نمیخوام آسیب ببینه از طرفی خودمم زندگی زناشویی دیگه ندارم همسرم هم هیچ اهمیتی به این موضوع نمیده اصلا براش مهم نیست گویا به چیزی که می خواسته رسیده دیگه براش مهم نیست . بیچاره شدم از بس فکر کردم بیمار شدم خودمم . دیدم همه خانم هستن پیام گذاشتن گفتم نه اینطوری نیست مردها هم بیچاره دارن .دیگه چیزی که برام مونده اینه که ذره ذره بمیرم . و این رو هم بگم بیشتر مردها 90 درصدشون (البته نه اون زن و مردهایی که بیماری جنسی دارن که البته اونم دلیلش اصلش رو بخوایید باز از اتاق خواب بیرون میاد ) خود آزاری ندارن برن دنبال زن دوم یا معشوقه بازی چون گرفتار شدن داره و ناراحتی های خودشو داره زن باید مرد رو نگه داره بیشتر ، مطمئن باشید مردی که زنش زنانگی داشته باشه هیج جا نمیره هیج جا

    1. سلام بخدا نیست من شوهرم خیلی دوست داشتم اون خدای روزمینم داشتم پدرم مادرم برادرخواهرم همه چیزم بودخیلی بلهاش سختی کشیدم یخدابیشتراوقات تاسه هفته گشنه میخوابیدم ولی دهنم یازنمیشدهیچ وقت ازش چیزی نخواستم که رنج بکشه هیچی وسایل نداشت خونه نداشت امارفتم خونه پدرم اونم باخودم بردم دستش ول نکردم خیلی بهش احترام کیزاشتم بهترین غذاهرلحظه میخواست نه نمیگفتم اینقدرتوفامیلم خوبیش گفتم که همه بهش احترام میزارن باقرض وام تونستیم خونه کرایه کنیم یه ماشینخ یدیم خلاصه زندگیمون روب راه شدکه بعدش کم کم رفتارشوهرم یعد۷سال زندگی تغیرکردشروع کردب توهین تحقیرکردن من جلوهمه کتک زدن ظالمانه که بدنم همش کبودمیشودفقط ازم ایراد میگیره مسخره ام میکردم میگفت توزشتی بی عرضه هستی هیمن هسوی نمیگفتم وسایل خونه رومیشمست تاوقتی فهمیداقاباسه نقررابطه داره منی ک اینقدرب پاش صبوری کردم برااس اینکه اون دختره هرزه خوشحال کن تلکی مس اومدخودش بامن مسگرفت دعولمیکردک من دهنم بازبشه که بگیرب کتک زدن بزن ازخونه بیرون این بودجواب خوبی هام من همکسی ندارم مجبورم توخونه اش بسوزن بسازم دیگه خسته شدم میخوام خودم خلاص کنم مرگ شرف داره ب این زندگیدیشی روززن بودیخاطری ک بااون دختره باش اومدخونه شروع کردب فحش دادن شکستن وسایل منم گفتم نسازی ب دعوانیست بروپیش ورامیخواس اشک منوبیاری منکه خیلی وقت بهت کاری ندارم هیچی ازت نمیخوام همین بهانه شوداینقدرزدتوسزم بعدم گذاشت رفت تاالان که بخداسرم گردنم دردمیکن خدایانعلت ب من ک عاشق این بی وجدان سنگدل شدم میگم اقانمیخپای طلاق بده هیچچی هم ازت نمیخوام خوشیخت بشی چرابامن احساساتم بازی میکنی گناه دارم قت

  2. اخه چی بگم به شما نه خانوما واسه رفع نیاز های جنسی شون دوست نمیشن که ننوشتی انگازی فقط مردا میخوان بعدشم حس تنوع طلبی مربوط به مردان نیست مربوط به انسان هاست خانوما هم دارن و کلی خیانت هم شکل میگیره بعدشم خیلی هم واسه یک مرد مهمه چرا دروغ چرت میگید>ادم کخ نداره که خیانت کنه حتما مشکلی داشته….چرا دست از این کاراتون بر نمیداریییییییییییییییید

  3. سلام شوهرم ازهمون اول زندگی می گفت من زن دیگه میگیرم الان ۱۲سال زندگی می کنیم اسالی یک زن شوهرمرده وارده زندگیم شده به امام حسین خسته کردمن رو الان نمی دونم چی کارکنم بادوتا بچه به والله پول نداشت طلاهام فروختم قرض قول هاشودداد وماشین گرفت الان هروزبه من میگه توزندگی من اضافی به خدا نمی دونم کجا برم دست به خودکشی زدم ولی نشود ولی خدا خیلی خسته ام ارتحقیر فوش کتک من واگذاری کنم الهی دستام بشکنه که حتا پاهاشکسته بود نمی تونست دست شوی بره مثل بچه ها تمیزش می کردم الان به خداسرکفت نمی زنم بهش الان میگه گوه خوردی کردی بر می خوام ونوخانم خونه کنم بابچه اش دیگه واقعا سیر شوداززندگیم انقدرجلومردم خودش خوب جلو میده من بدمی کنه ازمن یک دیو درست کرد جالب اینجاست تومحرم مداحی هم می کنه یاامام حسین خودت به داد دلم برس

    1. سلام چطور تونستی تحمل کنی اگه من بودم تو بگو بچه هم داشته بودم بدون خانواده هم بودم یک لحظه پیشش نمی موندم می گفتم برو با عشقت حال کن حالا گل من الان من خو 5سال ازدواج کردم الان ی پسر دارم 1سالش …تو شکمم ک بود 7,ماهگی فهیدم دوستم ک هم کلاسیم بود اصلن فک نمی کردم این دوستم بهم نامردی کنه فهیدم ک دنبال شوهرم هست بهش تذکر دادم گوش نکرد بعد دیگه هیچ چند وقتی گذشت شماره شوهرم از پیشش پسر عموم برد با پسر هم بحثم شد دعوا شد …بعد 1ماه با شوهرم بود شوهرم فک میکرد من خبر ندارم 1ماه با هم بودن بعد ی روز پدر مادر ش خواستن برن خونه آقام بهم گفت تو برو من نمیام دوستم میخواد بیاد پیشم گفت نیا باش رفتم خونه آقام خونه دوستم هم همون جا پیش خونه آقام بود ب داداش دختره گفته بودم ک با شوهرم امشب هم قرار دارن رفت ب جای خواهرش سر قرار با شوهرم خودش پسر عموش رفتن این قد شوهرم کتک زدن بعد من با پدر مادرش نیودم هر چ گفتن چرا نمیای گفتم ب پسرتون بپرسین چرا رفتن خونه همون شب ساعت 2شوهرم اومد دنبالم نرفتم باهاش گفتم خونه آقام هستم تا بچه ت ب دنیا اومد بهت میدمش طلاق میگرم بعد فریادزد من اشباع کردم گفتم فایده نداره تا 1ماه خونه آقام بودم بعد با کلی حرف زدن باهاش گفت ی بار اشتباه کردم دیگه تکرار نمیشه گفتم باش رفتم الان دیگه هیچ مشکلی نداره ولی کتکم نمی زددعوام نمی کرد همش دختره بود که وارد زندگیم شد الان هم نامزد گرفت تا هر موقع بایدی تلافی حسابی کنم باهاش 😂با تشکر

    2. صبر کن، برمیگرده پیشت، اون زن دوم رو هم از زندگیت پرت میکنه بیرون! کلی هم فحشش میده!! اونو به عنوان زن زندگی نمیخاد.
      فقط صبر داشته باش! شوهرت دوست داره، وگرنه تابحال صد دفعه اقدام به طلاق کرده بود.

  4. چقدر خوب که شما صبورید و میتونید اون مردو دوست داشته باشید،فقط من موندم خانومایی که با سوختن و ساختن زندگیشونو سپری میکنند ،پس حال دلشون چی میشه؟؟؟؟

    1. اونا فقط یه مرده متحرکن که دارن زندگیشونو سپری میکنن .نه احساسی ونه توانی برای جنگیدن دیگه ندارن

    1. سلام من قبل از ازدواجم یک خانمی به نظرم خوب میومد به خانواده ام معرفی کردم ولی شناخت کاملی ازش نداشتم که اولین اشتباه من همین بود شناخت کافی نداشتم خانواده ام گفتم ببینین چطوره اگه خوبه ی مدت باهم نامزد کنیم نه عقد ولی خانواده ام همون روز اول بدون اینکه بهم بگن برنامه عقد و تاریخ همه چی رو مشخص کردن و من ناخواسته و به زور وارد این ازدواج شدم سر همون سال اول از رفتاراش خوشم نیومد و خواستم جدا بشم خانواده ام نزاشتن مشکل ومن هیچ علاقه ای بهش نداشتم و ندارم برای بچه دار نشدن خانمم رو وادار به خوردن قرص وادار کردم اما بدون اجازه خورد و یک بچه داریم وقتی فهمیدم بچه دار شد دوباره دعوای طلاق گرفتیم بازم نزاشتن ولی دوسش ندارم تموم تلاشم کردم جداشم اما نزاشتن البته خانمم منو دوست داره خودش هم نمیخواست جدا بشه اما من حس و علاقه ای بهش ندارم بارها خودش هم نزاشت جدا بشم الان با یکی در ارتباطم خیلی همدیگه رو دوست داریم ولی چون نمیخوام از دستش بدم بهش گفتم جدا شدم و یک بچه دارم خودم ناراحتم حتی بازم گفتم جدا بشیم بچه هم ببر قبول نکرد دارم دیوونه میشم چکار کنم؟

      1. چرا جلوگیری طبیعی نکردید؟!
        اینجوری خانمتون هرگز باردار نمیشد، تقصیر خودتونه.
        خانمتون بچه آورده تا جای پاشو تو خونه شما محکم کنه و شما هرگز نتونی طلاق بدی.

        متاسفم تا آخر باید بسوزی و بسازی یا قبول کنی که زندگیت همینه، و باید همین زندگی رو بسازید

      2. شما نهایتا با دوست دخترت بهم میزنی و برمیگردی پیش خانومت، پس بهتره سریع تر برگردی.

        شما مشخصه خانومتو دوست داری فقط یکم مرددی، وگرنه هیچ پسری به زور سر سفره عقد نشسته!

        اگه جرات داری اون خانومی که باهاش خوبی رو عقدش کن!!!

      3. من به عنوان ی ادمی‌ک‌ جدا شدم ی چیزی بگم؟ادما از دور قشنگن اقا یعنی شاید حتی کسی ک الان دوسش دارید برید زیر یک‌سقف براتون جذاب نباشه و دلتونو بزنهالان چون حس همدردی میکنه باهات فکر میکنی کسیه ک درکت میکنه شاید اصلا نتونه با بالاو پایین زندگی‌بسازه شاید یکدوم از حرفایی ک به خانمتون میزنید به اون بزنید نتونه تحمل کنه.دوس داشتن خانمتونو جدی بگیزید برید مشاوره شاید حل شد ولی به شرط اینک کسی جز‌خانمت تو زندگیت نباشه و حواستو بدی به خانمت

  5. من یک زن متاهلی هستم ک در سن ۱۹سالگی وارد زندگی شدم بعد یه سال خدا پسری ب من داد ،اوایل زندگیم اصلا روال خوبی نداشت ،همش کتک میخوردم چون اون ب اصرار خانوادش بامن ازدواج کرد و ما نمیدونستیم نزدیک به ۸الی۹سال با تمام سختی ساختم و سوختم حتی یه کلمه هم از کارهای همسرم ب خانوادم نمیگفتم از رابطه ها گرفته تا فحش و ….اما روزوسالها گذشت الان نزدیک ب ۲۰ساله داریم زندگی می‌کنیم اما نه با کتک ،نه با فحش،با هیچی (حتی مرکز مشاوره هم نرفتم ب والله قسم)آقام ب لطف خدا و ب یاری امام رضا بعد چندسال از این رو ب اون رو شو این یک معجزه بود ،،،،خداروشکر الان چندسالیه سرش تو لاک خودشه زندگی رو برام ساخت من همون یه بچه رو دارم شوهرم میگه میخام برات جبران کنم ک داره میکنه ،،😐چند وقتیه یه آقایی اومدخونه اجاره ایی همسایمون شد گهگاهی تو کوچه ک رد میشم باهم برخوردیم بعدمدتی ک گذشت پیشنهاد رابطه رو داد من اولش ترسیدم بعد گفتم نه همینجا جیغ میزنم تا خانمت بیاد بیرون اون هم از ترس از محله ما رفتن 😬
    آخه همه همسایه هام شناخت کامل از من دارن هیچ وقت دنبال کار ی ک آخرش پوچ و خالیست نکنید پشیمانی سودی نداره

    1. عمر و جوونی بنده خدا رو به هدر دادی. شاید اگه میرفتی، همسرتون الان زندگیش به مراتب بهتر بود.
      چقدر شماها خودخاهید به همسرتون رحم کنید، عمرشو هدر ندید. چرا با بچه آوردن میخاین جا پای خودتون تو خونه شوهر محکم کنید؟!
      چرا به آدم ها رحم نمیکنید، فقط به فکر خودتونید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉