کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

نکته هایی در مورد ارگاسم در زنان

ارگاسم در زنان,علائم ارگاسم در زنان,
4.7/5 - (4 امتیاز)

ارگاسم در زنان

ارگاسم در زنان از جمله مسائلی است که به صورت سر بسته باقی مانده است . ارگاسم در زنان نیاز به مهارت و دانش خاص خود دارد چرا که رخ داد ارگاسم در زنان فرایندی پیچیده تر است . ارگاسم در زنان هم از نظر نمود خارجی آن و هم از نظر چگونگی رسیدن به ارگاسم با مردان کاملا متفاوت است . به دلیل اینکه زنان به راحتی مردان به اوج لذت جنسی نمیرسند پس رازهای ارگاسم در زنان برای مردان نباید به صورت راز باقی بماند چرا که اگر ارگاسم در زنان در زندگی مشترک نادیده گرفته شود به مرور زمان ، فاصله عاطفی و جنسی را شاهد خواهید بود .

چرا که همان قدر ، ارگاسم در مردان اهمیت دارد ارگاسم در زنان نیز مهم است اما چون مردان راحت تر به اوج لذت جنسی میرسند و پس از آن تمایل آنها برای ادامه رابطه جنسی به شدت کاهش میابد و چون از نظر زمانی مردان در بازه زمانی کوتاه تری به ارگاسم میرسند در بعضی از روابط جنسی که مرد آگاهی لازم را در مورد ارگاسم در زنان ندارد متاسفانه زن از دست یافتن به اوج لذت جنسی ناکام میماند و همین امر خود زمینه ساز بسیاری از مشکلات زناشویی خواهد شد . پس اگر همسر شما توانایی یا علم این را ندارد که همگام با خود ، شما را نیز به اوج لذت جنسی برساند میتوانید با کمک مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی به سواد جنسی کافی در زمینه رابطه زناشویی برسید .

اینطور فکر نکنید که همسرتان در رابطه فقط به فکر لذت بردن خودش است و به شما اهمیت نمیدهد . همسر شما فقط اطلاعات کافی از طبیعت جنسی شما ندارد و یک مشاوره زناشویی میتواند مشکل شما را به راحتی حل کند .

اهمیت ارگاسم در زنان,تاثیر ارگاسم در زنان بر زندگی مشترک,

علائم ارگاسم در زنان

علائم ارگاسم در زنان در بعضی ویژگی ها شبیه به ارگاسم در مردان است . اما به طور کل انزال در زنان امری اختصاصی است . برخی از علائم ارگاسم در زنان به صورت ملموس است و برای شریک جنسی وی قابل درک است و برخی دیگر به صورت فعل و انفعالاتی درونی میباشد .

علائم ارگاسم در زنان به صورت انقباضات ارادی و غیر ارادی در ماهیچه های لگن ، رحم ، واژن ، سفت شدن سینه ، حرکات به دور از کنترل بدن ، افزایش ضربان قلب ، افزایش فشار خون ، تسریع ریتم تنفس ، تشرح مایع واژینال ( این مورد در برخی از زن ها بیشتر از حد معمول است و تا حدودی شبیه به ترشحات مردان در انزال است اما نه ترکیب مایع واژینال و نه نحوه خروج آن شبیه به ترشحات مردانه نیست . همچین خارج نشدن مایع واژینال به معنی نقص جنسی زن نیست ) لرزش و سپس کرختی و بی حالی بدن میباشد . بر خلاف مردان ، زنان پس از انزال با تحریک مناسب در مدتی کوتاه ، آمادگی لازم برای ارگاسم بعدی را پیدا میکنند این در حالی است که مردان پس از ارگاسم به شدت میل جنسی آنها کاهش میبابد .

نشانه های ارگاسم,ارگاسم در زنان,

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه نکته هایی در مورد ارگاسم در زنان با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

اهمیت ارگاسم در زنان

اهمیت ارگاسم در زنان بسیار بیشتر از ارگاسم در مردان است . متاسفانه بنا به دلایلی غیر منطقی از گذشته همیشه نقش مرد را در رابطه جنسی حیاتی تر دیده اند و مردها را محق ِلذت جنسی بیشتری دانسته اند . و به دلیل شرم بی مورد و خجالت بی دلیل شاید بعضی از زنها هرگز طلب جنسی از همسر خود نداشته اند . رابطه و خود را دو دستی به همسرشان سپرده اند و بدون هیچ خواسته ای منتظر اتمام رابطه مانده اند و همسرشان هرگز گمان نکرده است که کمبودی در رابطه وجود دارد چرا که آنچه را خواسته به دست آورده است . همین امر باعث بروز نابرابری جنسی در زندگی زناشویی شده است که زنانی افسرده ، بیمار ، بی انگیزه و فراری از رابطه جنسی را تربیت کرده است . پس نمیتوان اهمیت ارگاسم در زنان را نادیده گرفت .

مواردی که با ارگاسم در زنان مرتبط است

خواب با کیفیت ، کاهش استرس ، احساس سر زندگی و نشاط ، میل به زندگی و رابطه زناشویی ، کاهش بیماری های تنشی مانند میگرن ، زیبایی و سلامت پوست ، جلوگیری از سکته ، منظم تر شدن سیکل قاعدگی و کاهش تنش ها و فشار های عصبی از جمله نتایج ارگاسم در زنان است که گویای اهمیت ارگاسم در زنان میباشد . پس همسر عزیز اگر میخواهید کیفیت و کمیت رابطه زناشویی خود را از دست ندهید ، اگر میخواهید روز به روز شاهد فاصله گرفتن همسرتان از خودتان نشوید باید بپذیرید که همسر شما وسیله جنسی شما نیست ، او شریک جنسی شما است و سهمی برابر از لذت جنسی دارد ، به ارگاسم نرسیدن همسرتان نشانه عدم مهارت جنسی شما است و هیچ مردی دوست ندارد در رختخواب یک فاتح به نظر نیاید .

پس اگر در به ارگاسم رساندن همسرتان موفق نیستید به یک مشاوره زناشویی و زندگی مشترک احتیاج دارید و یک مشاوره خانواده قطعا به شما کمک خواهد کرد پس جایی که باید بروید مرکز مشاوره زناشویی و روانشناسی است .

تاثیر ارگاسم در زنان بر زندگی مشترک

تاثیر ارگاسم در زنان بر زندگی مشترک به قدری است که طبق پژوهش ها و آماری که ارائه شده است 75 درصد از اختلافات زناشویی به نوعی ریشه در نارضایتی جنسی و عدم رسیدن به خواسته های جنسی است . در بسیاری از پرونده های طلاق که از طرف زن ها درخواست طلاق داده شده است نارضایتی جنسی به چشم میخورد که حتی گاهی خود فرد هم متوجه این موضوع نیست که ریشه بیشتر نارضایتی های او از همسر و زندگی مشترک خود در ناکامی جنسی است .

متاسفانه به دلیل نبود فرهنگ و سواد جنسی کافی درصد قابل توجهی از زنان حتی از حقوق جنسی خود آگاه نیستند و اگر به آنها بگویید نابرابری جنسی میتواند یکی از دلایل مشکلات زندگی مشترک شما باشد شاید آن را نپذیرند . تاثیر ارگاسم در زنان بر زندگی مشترک میتواند زندگی را سرشار از نشاط و سازش کند و یا آن را به فضایی افسرده و گاها غیر قابل تحمل تبدیل کند .

زنانی که همسرشان شریک جنسی خوبی است و میتواند همپای خود ، آن ها را نیز به اوج لذت جنسی برساند در زندگی پر انرژی ، با انگیزه ، شاداب ، آرام ، و آستانه تحمل بیشتری از خود را نشان میدهند این زنان به زندگی و همسر خود متعهد تر هستند و علاقه آن ها به پیشرفت زندگی مشترک بسیار بیشتر است اما در مقابل زنانی که در روابط جنسی خود اوج لذت جنسی را تجربه نمیکنند عموما زنانی سر خورده ، گوشه گیر ، بی طراوت ، پرخاشگر . . . هستند و حتی بیشتر در معرض درد های مزمن مانند سر درد و کمر درد و دل درد هستند و در حالت زننده تر این ماجرا اگر زن نتواند عزت نفس خود را حفظ کند در صورت تمکین نشدن از لحاظ جنسی ممکن است به هنجار خیانت جنسی هم رو بیاورد .

علائم ارگاسم در زنان,اهمیت ارگاسم در زنان,

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه نکته هایی در مورد ارگاسم در زنان با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

نشانه های ارگاسم در زنان

نشانه های ارگاسم در زنان در افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد اما اگر پس از رابطه جنسی این موارد را در همسر خود مشاهده کردید میتوانید خیالتان راحت باشد که او از رابطه رضایت کافی را داشته است . اگر بعد از رابطه همسرتان احساساتی شد یا گریه کرد نگران نباشید بعضی از زنها پس از ارگاسم ممکن است گریه کنند اما نشانه نارضایتی آنها نیست .

اگر همسرتان تا چندین روز بعد از رابطه مدام لبخند زد یا ابراز محبت کرد ، اگر بعد از رابطه احساس کردید که دچار ضعف در پاها شده است و به راحتی نمیتواند راه برود ، اگر جملاتی یا کلماتی را که در حال رابطه گفته دوباره تکرار کرد و یا اگر بعد از رابطه از آن حرف زد و مدام حرف آن را پیش کشید باید بدانید که وظیفه جنسی خود را به خوبی انجام داده اید چرا که این ها از نشانه های ارگاسم در زنان است .

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینه مشاوره مشاوره زناشویی و زندگی مشترکبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع:How to Orgasm: 10 Tips for Female Pleasure

براي مشاوره در زمينه نکته هایی در مورد ارگاسم در زنان

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉