کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

موقعیت جنسی پروانه چیست و چگونه آن را انجام می دهید؟

پوزیشن پروانه
3/5 - (14 امتیاز)

پوزیشن جنسی پروانه یک موقعیت جنسی مملو از لذت است که بسیاری از مردم نه تنها می توانند “از پس آن برآیند” بلکه واقعاً از آن لذت میبرند.

اگر عاشق پوزیشنجنسی missionary یا رو در رو باشید اما به دنبال یک پوزیشن شدیدتر و پرماجراتر هستید، پوزیشن پروانه ای همان چیزی است که انتظارش را دارید. چند نام برای این موقعیت وجود دارد (در گذشته آن را “G-Whiz” می نامیدند)، اما اغلب “پروانه” نامیده می شود. زیرا وقتی زن و مرد در این موقعیت قرار می گیرید، شکل بدن و پاهای آنها به نوعی، مانند یک پروانه به نظر می رسد.

در این پوزیشن، زن به پشت و روی میز یا تخت دراز کشیده است و مچ پایش روی شانه های مرد قرار دارد. مرد به شکل ایستاده دخول را انجام میدهد، به همان روشی که در پوزیشن missionary قرار می گیرد، در دو طرف زن قرار دارد.

اگر چه این پوزیشن جنسی می تواند به اشکال مختلف انجام شود. اما چیزی که ما در اینجا درباره آن صحبت میکنیم همان روش کلاسیک پوزیشن پروانه ای است.

انواع پوزیشن های جنسی
پوزیشن پروانه
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه موقعیت جنسی پروانه چیست و چگونه آن را انجام می دهید؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مزایای پوزیشن پروانه چیست؟

مزیت بزرگ این پوزیشن جنسی پروانه برای زن این است که امکان دراز کشیدن و آرامش وجود دارد. گاهی اوقات شما نمی خواهید هیچ کاری در حین رابطه جنسی انجام دهید، این موقعیت به شما این امکان را می دهد.

همچنین زن می تواند باسن خود را به سمت بالا متمایل کند تا کنترل بیشتری بر عمق و شدت دخول داشته باشد.

در این پوزیشن تماس چشمی و صمیمیت عاطفی نیز بین زن و مرد وجود دارد زیرا آنها در طول رابطه چهره و عکس العمل های یکدیگر را میبینند.

پوزیشن پروانه برای داشتن یک رابطه جنسی مقعدی نیز عالی است!

رابطه جنسی مقعدی در حالت پروانه

زوجینی که به رابطه مقعدی علاقه دارند، می توانند از پوزیشن پروانه برای رابطه مقعدی استفاده کنند. برای داشتن رابطه جنسی مقعدی در حالت پروانه، زن باید پاهایش را به بدن خود نزدیک کند یا زانوهای خود را به سمت سینه خود خم کند و مرد عمل دخول را انجام دهد. البته توجه کنید اگر پاها به اندازه کافی بلند نباشند ، وضعیت عضلات مقعد شما برای دخول ایده آل نخواهد بود و می تواند منجر به درد یا ناراحتی شود.

همچنین استفاده از یک بالش برای بالابردن باسن نیز می تواند مفید باشد. این کار می تواند به تراز شدن بدن و دخول راحت تر کمک کند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خانوادهبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه موقعیت جنسی پروانه چیست و چگونه آن را انجام می دهید؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

در این مقاله بخوانید:

نظرات

- 7 نظر:

  1. واقعا خیلی اززنهای ایرانی دنبال اینکه فقط بکن همبستر شدن بامردهستند ومردراتحت فشارقرارمیدهندومردازروی عصبانیت کارخودراانجام میدهد

  2. این روشها برا خارجی هاس زن ایرانی فقط دراز کش زن ایرانی در این حالت وایسه که استوخوناش ار صدجا میزنه بیرون

    1. اره والا زن ایرانی فکر میکنه لذت سکس فقط برا مرداس ولو میشه رو تخت میگه بکن میخوام برم دوش بگیرم بخوابم اکثریت به خاطر آموزش‌های غلطی که در دوران مجردی و دختر بودن داشتن ناخودآگاه رابطه رو با اکراه انجام میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉