کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

پوزیشن جنسی خرگوش یا bunny ear

پوزیشن جنسی خرگوش
3.2/5 - (8 امتیاز)

پوزیشن جنسی خرگوش یک پوزیشن خاص است. این پوزیشن برای زوج هایی مناسب است که به دنبال یک تغییر بزرگ و هیجان انگیز در رابطه جنسی خود هستند. برای انجام پوزیشن خرگوش زن باید از طریق تکیه زدن به دیوار یا یک صندلی یا دستان خودش، واژن خود را به سمت بالا نگه دارد این کار به انعطاف پذیری نسبتا خوبی نیاز دارد. در همین حین مرد میتواند پاهای خود را در طرف بدن همسرش قرار دهد و روی زانو خم شود. در همین حین میتواند از بالا و در حالیکه روی پاهای خود ایستاده با قرار گرفتن در موقعیت مناسب، دخول را انجام دهد.
در این پوزیشن جنسی مرد درگیری بیشتری دارد و کنترل امور را به عهده دارد. موقعیت قرار گیری مرد میتواند عمق و شدت دخول را مشخص کند.

مزایا پوزیشن جنسی خرگوش

در این پوزیشن امکان دخول عمیق و تحریک نقطه G در واژن وجود دارد و زن و مرد به راحتی به ارگاسم و اوج لذت جنسی میرسند.

این پوزیشن برای افراد زود انزال گزینه مناسبی است. همچنین افرادی که اندام جنسی کوچکتری دارند میتوانند از این پوزیشن استفاده کنند. زیرا یک تماس مستقیم بین واژن و اندام جنسی مرد وجود دارد.

معایب پوزیشن جنسی خرگوش

پوزیشن جنسی خرگوش یک پوزیشن جنسی نسبتا سخت است. چون زن در یک وضعیت غیر معمول قرار دارد و به همین دلیل همه افراد نمیتوانند آن را انجام دهند.

انجام این پوزیشن جنسی خرگوش برای زنان باردار کار سختی است و گاهی اصلا توصیه نمیشود.

زنانی که انعطاف پذیری و قدرت بدنی کافی ندارند، ممکن است از عهده این پوزیشن برنیایند. البته آنها میتوانند برای راحتی بیشتر، از یک دیوار یا مبل و… به عنوان تکیه گاه استفاده کنند. اگر زن از یک تکیه گاه استفاده کند، دستانش هم در حالت آزاد قرار میگیرند و میتواند از آن برای لمس و تحریک‌بیشتر استفاده کند.

در طول رابطه جنسی مرد باید روی زانوهای خود بایستد و این امر برای افرادی که پادرد دارند یا افراد مسن تر، کار سختی باشد. رابطه جنسی دهانی یا اورال سکس چیست؟ این مقاله را حتما بخوانید: رابطه دهانی

پوزیشن جنسی خرگوش بر صمیمیت زن و شوهر چه تاثیری می گذارد؟

پوزیشن جنسی خرگوش
پوزیشن جنسی خرگوش

این پوزیشن را عدم نزدیکی و صمیمیت زن و شوهر می دانند. زیرا در پوزیشن جنسی خرگوش، زن و مرد ارتباط چشمی چندانی ندارند. از طرفی مرد در سطحی بالاتر از همسرش قرار دارد و نمیتواند سینه ها و بدن همسرش را لمس کند. البته در این حالت دستان مرد آزاد است و میتواند از آنها برای تحریک کلیتوریس و لمس باسن استفاده کند.

اگر فکر می کنید پوزیشن سخت است بیایید آن را کمی ساده تر کنیم:

در این پوزیشن جنسی زن همانطور که به پشت دراز کشیده و واژن خود را به سمت بالا گرفته مرد جلویش زانو زده و رابطه جنسی صورت میگیرد در این حالت مرد مچ پای زن را گرفته تا تعادل را برقرار کند.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه پوزیشن جنسی خرگوش یا bunny ear با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مزایا و معایب پوزیشن

یکی از معایب این پوزیشن جنسی این است که دست های مرد درگیر شریک جنسی است پس عمل لمس امکان پذیر نمیباشد. اما از طرفی تعادل زن برقرار شده و میتواند با ماساژ سینه ها یا کلیتور خود لذت بخشی را دو برابر کند.

یکی از معایب این پوزیشن جنسی این است که صمیمیت بین زن و مرد به دلیل عدم لمس یکدیگر کاهش پیدا میکند. این پوزیشن برای افرادی که انعطاف پذیری کمی دارند مناسب نیست زیرا میتواند سبب کمر درد و یا آُسیب های دیگر شود.

هم چنین این پوزیشن برای کسانی که اضافه وزن دارند مناسب نمیباشد زیرا نمیتوانند وزن خود را تحمل کنند و آن طور که باید این پوزیشن جنسی را به درستی انجام دهند اما به جای این پوزیشن میتوانند از ساده شده ی آن استفاده کنند. زنان باردار هم میتوانند از ساده شده این پوزیشن جنسی استفاده کنند.

پوزیشن bunny ears

پوزیشن جنسی خرگوش
پوزیشن جنسی خرگوش

در این پوزیشن جنسی زن به پشت دراز کشیده و پاهای خود را مانند پوزیشن زایمان قرار میدهد. مرد روی زانو و بین پاهای زن قرار میگیرد و عمل جنسی را انجام میدهد. این پوزیشن برعکس پوزیشن خرگوش سبب افزایش صمیمیت زن و مرد میشود چرا که دست های زن و مرد آزاد است و میتوانند با لمس یکدیگر رابطه را چند برابر لذت بخش تر و ارگاسم عمیق تری را تجربه کنند.

مشاوره جنسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستاروانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خانوادهبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه پوزیشن جنسی خرگوش یا bunny ear

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 5 نظر:

  1. سلام یکی از توضیحات با تصویره ، ده تاش فقط متنه . باش اشکال ندارد از قدرت تخیل استفاده میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉