کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

پوزیشن جنسی کوه جادویی

پوزیشن-جنسی-کوه-جادویی
3.3/5 - (19 امتیاز)

پوزیشن جنسی کوه جادویی یک موقعیت جنسی سخت اما لذت بخش است. این پوزیشن در واقع نوع خاصی از پوزیشن داگی استایل یا سگی است. این موقعیت به خاطر شکل کوهستانی که بدن زن و مرد در این موقعیت به خود میگیرند و همچنین ارگاسم فوق العاده ای که هر دو نفر به دست می آورند، نامگذاری شده است.

برای شکل گیری این پوزیشن جنسی مرد باید در حالی که وزن بالاتنه خود را روی بازوها قرار داده پشت سر زن دراز بکشد به نحوی که شکم و سینه او روی ناحیه پشت و کمر زن قرار گیرد. مرد باید پاها را خم و به اندازه کافی از هم باز کند. زن هم باید بدن خود را به همین ترتیب در مقابل مرد قرار داده و به جلو خزیده شود. پاهای او باید به اندازه کافی از هم باز شوند تا دخول راحت تری داشته باشد. هنگامی که آنها کشاله ران های خود را تراز کردند، مرد می تواند عمل دخول را آغاز کند. در این پوزیشن مرد در حالی که زاویه و عمق دخول را کنترل میکند، به کلیتوریس دسترسی دارد و میتواند یک ارگاسم ایده آل داشته باشد.

بهترین پوزیشن های سکس
پوزیشن کوه جادویی

مزیت پوزیشن کوه جادویی

این پوزیشن منجر به یک دخول عمیق میشود که امکان تحریک نقطه G در زنان را بالا میبرد‌. همچنین پوزیشن کوه جادویی حرکت سریع و رو به جلو اسپرم ها را راحت تر میکند لذا یک پوزیشن مطلوب برای بالا بردن احتمال بارداری است.

مزیت پوزیشن کوه جادویی
انواع پوزیشن های رابطه جنسی
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه پوزیشن جنسی کوه جادویی با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

معایب پوزیشن کوه جادویی

اگر چه پوزیشن کوه جادویی لذت فراوانی را به همراه دارد و معمولا با ارگاسم هر دو زوج همراه است اما این پوزیشن معایبی هم دارد که نباید از آن چشم پوشی کرد:

این پوزیشن برای زنان در دوران حاملگی توصیه نمی شود زیرا در این پوزیشن شکم تحت فشار قرار دارد. همچنین زوج های مسن احتمالا در انجام این پوزیشن با مشکل مواجه هستند زیرا وزن بالا تنه روی دست ها قرار میگیرد و این وضعیت میتواند باعث خستگی و درد شود‌.

توجه داشته باشید که استفاده از یک تکیه گاه نرم و محکم مانند بالش برای دستیابی به پوزیشن کوه جادویی بسیار مهم است. لذا این پوزیشن بر خلاف پوزیشن هایی مانند پوزیشن ایستاده در هر مکانی قابل انجام نیست.

علاوه بر این در این پوزیشن زن و مرد چهره یکدیگر را نمیبینند لذا صمیمیت و ارتباط کمتری با هم دارند. همچنین چون دستان مرد درگیر است و درواقع وزن بالاتنه مرد را تحمل میکند امکان لمس سینه، کلیتوریس و بدن زن وجود ندارد.

معایب پوزیشن کوه جادویی
پوزیشن جنسی جدید برای لذت بردن از رابطه جنسی

مشاوره جنسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستاروانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خانوادهبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه پوزیشن جنسی کوه جادویی

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉