کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

آیا بعد از خیانت میشود اعتماد کرد؟!چگونه خیانت را جبران کنیم؟

بازگشت به زندگی بعد از خیانت زن
3.9/5 - (37 امتیاز)

چگونه بعد از خیانت اعتماد کنیم؟

خیانت یک آفت خاموش است که روابط ما را کم کم تضعیف میکند تا اینکه منزوی، ناامید و بی اعتماد شویم. تجربه بی وفایی شریک زندگی، میتواند مانند یک حکم اعدام احساس شود و از بسیاری جهات چنین است. اما شما باید سعی کنید بفهمید که چگونه میتوانید خیانت را به یک کاتالیزور مهم برای تغییر تبدیل کنید و با ریشه یابی درد خود و یافتن درمان خیانت، وضعیت را بهبود بخشید.

اگر شما قربانی خیانت هستید حتما این سوال را در ذهن دارید که آیا با زنی که خیانت کرده میشود زندگی کرد؟ یا بر عکس آیا با مردی که خیانت کرده میشود زندگی کرد؟

این درست است بازسازی رابطه بعد از خیانت، هرگز آسان نیست، اما گاهی لازم است یک فرصت جبران در نظر بگیرید. برای این کار ابتدا بر درد قلبتان غلبه کنید و بیاموزید که چگونه فردایی بهتر را برای خود رقم بزنید و چگونه دوباره زندگی کنید.

مراحل بازگشت به زندگی بعد از خیانت زن یا مرد

ما در اینجا به شما کمک میکنیم تا یاد بگیرید اعتماد بعد از خیانت هم شکل میگیرد. همانطور که میدانید خیانت تاثیر زیادی در زندگی مشترک و رابطه عاشقانه دارد. از جمله خشم و عصبانیت نسبت به همسر، از دست رفتن اعتماد به نفس و همچنین فقدان اعتماد به همسر و…

اما دانستن این اثرات به تنهایی برای اینکه بفهمیم بعد از خیانت چه باید کرد کافی نیست. بلکه برای مقابله واقعی با خسارات ناشی از اعتماد از دست رفته، باید مراحل بهبودی و اعتماد دوباره بعد از خیانت را درک کنیم تا راهی برای بهبود رابطه پیدا کنیم. لذا مراحل بهبود بعد از خیانت را در ادامه شرح داده ایم:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه آیا بعد از خیانت میشود اعتماد کرد؟!چگونه خیانت را جبران کنیم؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مرحله 1: انکار

اولین مرحله ارزیابی مجدد پس از از دست دادن اعتماد “انکار” است. انکار معمولاً از طریق رفتارهای اجتنابی انجام میشود. در این مرحله ما خود را گم میکنیم. در واقع ما وانمود میکنیم که این اتفاق هرگز رخ نداده است تا درد ناشی از آن را حس نکنیم. برای کسب اطلاعات در مورد راه های برخورد با خیانت شوهر کلیک کنید.

اعتماد بعد از خیانت
اعتماد دوباره بعد از خیانت

مرحله 2: شناخت و درک خیانت

برای التیام درد و بازسازی رابطه بعد از خیانت، باید واقعیت را تشخیص دهید و آن را بپذیرید. حال هر چقدر که این واقعیت تلخ و دردناک باشد. البته طبیعی است که این پذیرش کمی طول میکشد. اگر در مورد نشانه های خیانت مردان اطلاعات کاملی ندارید، کلیک کنید.

مرحله 3: احساس درد و رنج

روانشناسی بعد از خیانت عنوان میکند که هنگامی که فرصتی برای تصدیق وضعیت خود پیدا کردیم، مرحله بعدی شامل یک موج دردناک است که تحمل آن اغلب دشوار است. در حالی که این مرحله، اغلب مرحله ای است که سعی میکنیم آن را نادیده بگیریم، اما بسیار مهم است و باید مورد استقبال قرار گیرد تا راه خود را برای بازگشت به زندگی و اعتماد دوباره بعد از خیانت پیدا کنیم.

مرحله 4: خشم شروع میشود

چهارمین مرحله از روند بهبودی و کسب دوباره اعتماد بعد از خیانت، معمولاً عصبانیت و خشم است که هم نیرو آور است و هم محدود کننده. میدانیم که عصبانیت احساس خوبی نیست، اما میتواند یک کاتالیزور مهم برای بهبودی باشد. در این مرحله درگیری و درد بیشتری وجود دارد اما گذر از این مرحله برای رسیدن به پاسخ این سوال که آیا بخشیدن خیانت کار درستی است یا خیر لازم است.

مرحله 5: کنار گذاشتن توهمات

بعد از اینکه فهمیدیم باید واقعیت مربوط به وضعیت کنونی رابطه خود را بپذیریم (و در عصبانیت خود غوطه ور شدیم و برای مدتی ناراحت و افسرده ماندیم)، به نقطه ای میرسیم که توهمات خود را از بین میبریم و شروع به دیدن واقعیت ها میکنیم.

مرحله 6: تغییر

هنگامی که توهمات خود را از بین بردیم و دنیا (و شرایط خود) را همانطور که هستند پذیرفتیم، معمولاً تغییر چشمگیری را در نگرشمان تجربه میکنیم که میتواند یک چیز خوب یا یک چیز بد باشد. اگر شک خود را حفظ کرده و در گذشته سیر کنید، تغییر منفی خواهد بود. اگر روی آینده و چیزهایی که میتوانید کنترل کنید متمرکز باشید، این تغییر مثبت خواهد بود. این انتخاب با خود شما است، اما فقط زمانی میتوانید به “تغییر نگرش” برسید که درد را رها کرده و برای اعتماد بعد از خیانت به خودتان و طرف مقابل فرصت دهید. آیا میدانید چرا خیانت رخ میدهد، پیشنهاد میکنیم مقاله دلایل خیانت مردان را بخوانید.

بازسازی رابطه بعد از خیانت
جلب اعتماد همسر بعد از خیانت

برای شکل گیری دوباره اعتماد بعد از خیانت چه کار کنیم؟

همانطور که عنوان کردیم اگر واقعیت خیانت را پردازش نکنیم و به یک نگرش درست برای تغییر نرسیم، اعتماد ما به دیگران از بین میرود. بعد از اینکه یکبار خیانت ببینیم، ما دیگر نمیتوانیم به هیچکس اعتماد کنیم. همانطور که اگر بهترین دوست ما، ما را فریب دهد، فکر میکنیم همه دوستان قادر به این عمل شوم هستند. به این ترتیب، ما خود را برای یک چرخه معیوب آماده میکنیم و ذهن خود را قانع میکنیم تا باور کند خیانت چیزی است که فقط باید یاد بگیریم با آن زندگی کنیم.

اما خیانت از هر نوعی که باشد با وجود تمام معایبی که دارد، می تواند حکمت و درس های بسیار ارزشمندی را به شما یاد دهد. و می توانیم اقدامی انجام دهیم تا روح خود را از گذشته تلخ پاک کنیم. ما میتوانیم انتخاب کنیم که به روشی عمل کنیم که باعث رشد شخصیتی ما شود.

در واقع ما میتوانیم برای همیشه در یک لحظه بد گیر کنیم یا می توانیم آن را برای همیشه پشت سر بگذاریم. فراموش نکنید در نهایت این ما هستیم که در مورد راهمان تصمیم میگیریم. اگر در چنین وضعیتی قرار دارید، مطمئنا سوالات زیادی در ذهن دارید. مثل اینکه چطور خیانت را فراموش کنیم؟ آیا بعد از خیانت میشود زندگی کرد؟ و بسیاری سوالات از این دست. در جواب باید بگویم بله؛ اما برای بازیابی اعتماد بعد از خیانت لازم است نکاتی را که در ادامه مطرح میشود، در نظر داشته باشید.

چطور خیانت را فراموش کنیم؟

زخم های خیانت را پاک کنید

زخم های خیانت میتوانند چنان در ضمیر ناخودآگاه ما غوطه ور شوند که استخراج آنها بسیار دشوار باشد. مراقبه میتواند به ریشه کن کردن اثرات افسردگی بعد از خیانت شوهر کمک کرده و روند بهبود را شروع کند. من توصیه میکنم هر روز برای چند دقیقه بی سر و صدا مدیتیشن کنید. بدین ترتیب که در محتویات مغز خود فرو بروید و خاطرات قدیمی یا الگوهای فکری را که شما را راکد نگه میدارد پاک کنید.

احساس گناه بعد از خیانت
افسردگی بعد از خیانت شوهر

ببخش

بخشش به معنای پذیرش رفتار غلط دیگران نیست؛ این به معنای جدا شدن از درد، ناامیدی و تلخی است که در درون ما دفن شده است. بخشش خیانت ما را مانند کشتی ای که از اسکله خارج میشود، آزاد میکند. وقتی که گذشته را فراموش میکنیم زندگی دریای زیبایی است که پیش روی ما قرار دارد. اما تا زمانی که نفرت یا خشم را نسبت به دیگران داشته باشیم، پیشرفت شخصی از بین میرود. پس سعی کنید نشانه های پشیمانی بعد از خیانت را در همسرتان ببینید و سعی کنید او را ببخشید.

خیانت را دور بریزید

اگر در زندگی مشترکتان شما کسی هستید که به طرف مقابل خیانت کرده اید، و الان احساس گناه بعد از خیانت به سراغتان آمده وقت آن رسیده که یک قدم مهم بردارید. شما باید به معنای واقعی کلمه خیانت را دور بریزید! مثلا میتوانید بدترین حالت خیانت خود را روی یک کاغذ بنویسید. احساسات را ثبت کنید، لحظه وحشتناک را توصیف کنید و بزرگی رویداد را برجسته کنید.

سپس، این نوشته را تا کرده و از شر آن خلاص شوید. میتوانید آن را درون سطل زباله بیندازید، آن را تکه تکه کنید یا آنرا بسوزانید. در واقع من میخواهم شما با از بین بردن جسمی که تاریک ترین احساسات شما را حفظ میکند، هرگونه اثر آسیب زا را از بین ببرید و بعد از آن به دنبال راهی برای جبران خیانت به همسر، باشید.

آهسته اعتماد کردن را آغاز کنید

مطمئنا زندگی بدون اعتماد امکان پذیر نیست. وقتی یکی از زوجین خیانت میکند، آن زندگی یا از بین میرود و یا یک احساس شک به همسر بعد از خیانت ایجاد میشود که باید کنار گذاشته شود و دوباره اعتماد کرد. اما اعتماد شما در یک روز آسیب ندیده است، بنابراین در مدت زمان کوتاهی هم نمیتوان دوباره آن را ساخت. در ابتدا ممکن است برای شما سخت باشد که به کسی اعتماد کنید، اما به آرامی و دوباره احساس اعتماد به دیگران را پیدا خواهید کرد. در این بین دلجویی بعد از خیانت را از سوی طرف مقابل جدی بگیرید و سعی کنید به آن فکر کنید.

اعتماد به خودتان را بدست آورید

آیا بعد از خیانت میشود زندگی کرد؟ میتوان گفت تا حد زیادی جواب این سوال به خود شما بستگی دارد و در درون خودتان نهفته است. زیرا اولین شخصی که باید به او اعتماد کنید خودتان هستید. اگر شما به همسرتان خیانت کرده اید، حتما میدانید جلب اعتماد همسر بعد از خیانت کار بسیار سختی است، لذا قبل از هر چیز شما باید به احساسات درونی خود اعتماد کنید.

پیوند عمیقی با توانایی های برجسته شخصی خود ایجاد کنید. هر ماه یک قول جدید به خود بدهید. به این قول وفا کنید و قدم های کوچک و روزانه بردارید تا اینکه به عادت تبدیل شود. زیرا اگر نمیتوانید به خودتان اعتماد کنید، چطور توقع بخشش بعد از خیانت دارید و انتظار دارید که همسرتان به شما اعتماد کند؟

از افرادی که به آنها اعتماد ندارید جدا شوید

یک گام مهم برای بازگشت به زندگی بعد از خیانت زن یا مرد، دوری کردن از افراد دورو و غیرقابل اعتماد است. هیچ دلیلی برای تحمل افرادی که قابل اعتمادتان نیستند، وجود ندارد. اگر احساس میکنید شخصی قابل اعتماد نیست، در زندگی به او نیازی ندارید. انتخاب افراد غیر قابل اعتماد برای روابط دوستانه، کاری و… فقط باعث میشود که به طور کلی به همه اعتماد نکنید. از کسانی که میدانید برای شما مناسب نیستند دور شوید تا احساس بد بعد از خیانت کمرنگ تر شود.

خیانت نکن

زندگی بعد از خیانت مرد یا زن ادامه میابد اگر این عبارت را به خاطر بسپارید: آن چیزی را که برای خودتان میپسندید برای دیگران هم بپسند. در واقع چه قربانی خیانت شده باشید و چه خودتان خیانت کرده اید، هرگز نباید به خیانت دیگری متوسل شوید. اگر از رابطه خود ناراضی هستید، ادامه دهید. اما آگاهانه برای ارضای نفس خود گمراه نشوید.

جبران خیانت به همسر
بخشش بعد از خیانت

آینده ای فارغ از خیانت را تصور کنید

برای جلب اعتماد همسر بعد از خیانت، خیال پردازی و تجسم آینده اشکالی ندارد. توانایی تجسم آینده ای ایده آل با وجود اشکالات فعلی یکی از زیباترین عناصر زندگی است که حتی برای دلجویی بعد از خیانت هم کاربرد دارد. شما میتوانید این اطمینان را به همسرتان بدهید که اگر یک فرصت به شما بدهد، آینده ای بهتر را خواهید داشت.

احساسات خود را کنترل کنید

بسیاری از ما میپرسند چگونه بعد از خیانت زندگی کنیم؟ اصلا مگر میشود با این درد و رنج زندگی کرد؟ اما یادتان باشد احساسات شما میتواند بهترین دوست یا بدترین دشمن شما باشد. احساسات جوهره وجودی ماست، اما وقتی به افراط و تفریط کشیده شود، میتواند زندگی ما را مسدود کند. از نظر ذهنی و حتی جسمی میتوانیم به راحتی در احساسات خود گیر کنیم. هنگامی که افسرده هستیم، در انجام کارهای روزمره خود دچار مشکل میشویم.

لذا برای اینکه به این باور برسید که زندگی بعد از خیانت زن یا مرد ادامه دارد، باید احساسات خود را کنترل کنید. اگر در مورد اتفاقی که در گذشته رخ داده وسواس داشته باشید، در آن لحظه از زمان به دام میفتید. اما اگر بتوانید منطقی فکر کنید و نیاز به حرکت رو به جلو را درک کنید، در واقع میتوانید بر احساسات خود مسلط شوید.

سوالات متداول

چگونه بعد از خیانت همسر رفتار کنیم؟

درست است که خیانت اثرات نامطلوب زیادی بر جای میگذارد اما سعی کنید زخم های خیانت را درمان کنید و دوباره اعتماد کردن را شروع کنید شاید شریک زندگیتان به یک فرصت دوباره نیاز دارد.

مراحل بهبود بعد از خیانت کدامند؟

انکار، شناخت و درک خیانت، عصبانیت و خشم، کنار گذاشتن توهمات و تغییر نگرش مراحلی است که احتمالا یک فرد در مواجهه با خیانت طی میکند.

آیا با مردی که خیانت کرده میشود زندگی کرد؟

این درست است بازسازی رابطه بعد از خیانت، هرگز آسان نیست، اما گاهی لازم است یک فرصت جبران در نظر بگیرید. برای این کار ابتدا بر درد قلبتان غلبه کنید و بیاموزید که چگونه فردایی بهتر را برای خود رقم بزنید و چگونه دوباره زندگی کنید.

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه آیا بعد از خیانت میشود اعتماد کرد؟!چگونه خیانت را جبران کنیم؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 258 نظر:

  1. ازوقتیکه زنا پاشونو کردن توکفش مردا همه چیو نابودکردن وب فسادکشیدن تاحرفی میزنی میگن چ فرقی بین زنومرد هست .اگر فرقی بینشون نیست چرا مثل برده خریدوفروش میشن کی گفته زن باید سکه یا چیزای باارزش مهرش بشه اصلا چراباید مهربندازن چرامرد مهریه نداره مگه نمیگید فرقی ندارید شماها حرف خداروهم قبول ندارید واسه خودتون فتوای ابدوغ خیاری میدید هرکی مشکلی دراین مورد داره بیاد تا فرقشو بهش بگم زمین تا اسمون فرق هست بین زنو مرد

  2. کیاناجان چرا اینقد عصبانی . چرا این حکم های خطرناک صادر میکنی ‌خدا رحم کرد قاضی نشدی نیفتادیم زیر دست قاضی کیانا وگرنه تمام اعضا بدنمو تیکه تیکه میکردی . اروم باش و بخودت مسلط افرین

  3. سلام اسم من بهنام وقتی به گذشته فکر میکنم دلم می شکن و از خودم بدم میاد باره ها به همسرم که دوستش داشتم خیانت کردم طوری که هر روز از دور تر شد الانم میخواد جدا بشه تازه بیشتر دلم براش تنگ شده نمی دونم چرا ولی احساس میکنم باید عشق و علاقه تو سال های بد ازدواج ی شک داد یا سنجید که اگر روزی ضعیف بودن به داد رسید و نوش دارو بعد مرگ سهراب نشود من به عنوان ی مرد میگم ما مرد ها اگر هروز به ما عشق و دوست داشتن خانم ها ثابت شود خیانت نمی کنیم وای به روزی که زندگی بی میل ت‌کراری شود اون موقع دنبال هیجان میریم پس خواهرای گلم برای مردهای زندگی خود همیشه به خوبی روز اول پر انرژی باشید امیدوارم هم زندگی ایم بنده رو سیاه هم شما را خدا فرصت مجدد بده

  4. سلام
    من 6ماه هست فهمیدم ، خانمم( دختر خاله هم هست ) بهم خیانت میکنه …درست 5 ماه بعد از ازدواجمون احساس کردم با یکی در ارتباط هست تا اینکه یک شب خواب بود ، گوشیشو چک کردم …. دنیا روی سرم خراب شد … اما اول به خاطر خدا بعدش به خاطر اینکه خیلی دوستش دارم بخشیدمش .. بعد از اون ماجرا دوباره ، 2 ، 3 بار با اون مرد در تماس تلفنی بودن .. باز هم ابراز پشیمانی کرد …
    به خدا خسته شدم دیگه نمیتونم به هیچ کس اعتماد کنم …تو این دنیا نگاه چپ به ناموس مردم نکردم ……نمیدونم این چه بلایی بود خدا سرم اورد ….. شب ها از شدت ناراحتی ، دردی در قلبم احساس میکنم خواب نمیرم….
    ای کاش تو این دنیا یه دکمه reset بود همه چیز را میشد درست کنی ………

    1. سلام به نظرمن فقط بایدجدابشین چون این دردتااخرعمرباهتون میمونه 😔😔

  5. عزیزان اینودر نظر داشته باشیم که خیلی وقتااون زن یا مرد ناخواسته تو عمل انجام شده قرار میگیرن حالا به هر دلیلی کاری ندارم به این حرف اینکه خودمونو بزاریم جاشون واقعا به همین سادگیه باید خیانت کرد نه اولش مطمعنا کلی کلنجارو شکو تردیده وتو اون حال قریزه ای فعال نمیشه که بخواد خیانتی صورت بگیره.پس میمونه تو عمل انجام شده قرار گرفتن که این کارم توسط نفر سوم صورت می گیره حالا میخواد آون نفر دوست باشه فامیل زن یا مرد باشه حتی خواهر یا برادر آون زوج باشه اینجاست که باید تحمل بخرج دادومشکلو حل کرد نه احساسی تصمیم گرفت ویااینگه قبل واقعه کاری کرد ورورفتو امدنا ونشت برخواستامون با دیگران دقت کنیم وحواسمون به طرف مقابل همسرمون باشه

  6. سلام من همش به همسرم شک دارم دو سه خیانت دیدم تو نامزدی زیاد بود. اصلا نمی تونم بهش اعتماد کنم چیکار کنم

    1. دادش از من ب شما نصیحت اگ کاری کرد دیدی شک داری هرچقدم طرفتو دوستداری ولش کن بره
      چون پسفردا حالت هروز بدتر میشه من کشیدم
      به نفس خودت قلبه کن نگو دوسش دارم داری قبول ولی خوب ب ایندت فکر کن بابا

  7. سلام من زنم سه سال بود بهم خیانت میکرد نمیدونستم ووبا چنتا پسر دوست بود وتا من میرفتم سر کار اونا را میلدردشوندخونه یا باشون میرفت بیرون بعد سه سال من فهمیدم یک دعوا زرگری درست کرد رفت خوتهدماگانش وگفت من طلاق میخوام پا کرده تو یک کفش طلاق میخواد همه پولای منا خرجشون می‌کرد حالام مبگد من تو را دوست ندارم باید طلاق توافقی بهم بدی یک پسر ۱۵ ساله دارم یک دختر ۹ساله خیلی دوسش داشتم آنقدر که ماشینم را زدم به نامش پول رهن خونه زدم به نامش همشو بورد و شکایت کرده نفقه میخ ار وحرچی همه باش هر می‌زنند حاضر نیست برگرده منم خیلی دوسش داشتم ولی نمیخواد برگرده تو را خدا کمکم کنیو بچهام دارند نابود میشند افسردگی گرفتند

    1. سلام شما احتیاج سریع با یک مشاور رو دارید به یه مشاور زوج درمانگر مراجعه کن

    2. لامصب ادم زاده چی به نفست تا قلبه نکنی همینه عزیز دوسش داشتی لوزمی نداره ماشین رهن خونرو بدی

  8. منم اصلا شوهرمو نمیبخشم بهترین موقعیتاشو از دست داد، پولاشو برباد داد،۴ ساله ازدواج کردم خیلی دوسم داشت منم خیلی دوسش داشتم تااینکه فهمیدم یک سال پیش متوجه شدم بایکی هست و هنوز ادامه دارد رسوا شد ولی حیا نداره، خیلی اذیتم کرد واگذارش کردم به خدا خدا به وقتش همچون چشمشو براش درمیاره ، دلم صاف نمیشه ازش

  9. خداوکیلی دمت گرم خدایی این همع پیام خونم هیچکدوم انقد دلنشین و عادلانع نبود دمت گرم امیدوارم زندگیت پر از شادی نشاط و پر از عشق واقعی واقعی ها نع از این الکیا باشع امیدوارم کوچیکترین خیانتی نع ببینی نع خدای نکردع انجام بدی شیطان از زندگیدت بدور آمین

  10. زنی که بخودش رحم نکنه واجازه بده جای دستمال کاغذی ازش استفاده بشه اونم باداشتن شوهرنمیشه ازش توقع اینوداشت که بخادبتوزندگیت رحم کنه من موندم چراقبل خیانت ازهمسرشون جدانمیشن پستی خیانت کاروقتی که هم میخادازشوهرساپورت بشه هم میخادبه حوس دلش برسه وخدالعنت کنه اون مردیوکه باداشتن زنوبچه صالح خیانت میکنه

    1. یه دقیقه ببخشید چطور زنی ک خیانت میکنه اونم با داشتن شوهر بده ولی شوهری که با داشتن(زن و بچه صالح)خیانت کنه بده؟ینی اگه صالح نباشن جایزه خیانت کنه؟یا زن مهم نیست شوهر و بچش صالح باشن یا نباشن نباید خائن باشه؟در هردوصورت اشتباهه داداش چ طرز تفکری دارین شما

    2. قابل توجه شما خیلی از زن ها با داشتن شغل خوب و مناسب و اینکه هیچ ساپورتی از شوهر نمشن و فقط محبت کم دارن و
      نمیبینن خیانت میکنن زن ها مثل مردها هر دو آخوره نیستن اغلب در قشری دیده میشه که بی نیاز از پول شوهر هستن

  11. خیانت،توجیهی نداره یعنی فریب دادن و ترجیح دادن دیگری به کسی که ادعا میکنیم عشقمه، خیانت تمام روزهای گذشته رو زیر سوال میبره؟
    خیانت یعنی سالهایی که به دروغ زندگی کردی و احمق فرض شدی،خیانت یعنی مرگ روح

    1. ای کاش اون خرایی که خیانت میکنن یک لحظه طرف مقابلا جای خودشون تصور میکردن ببینن واقعا همچیز واسشون عادیه بعد…

      1. اره واقعا الاهی خیر نبینن اونایی ک خیانت میکنن

        دلم
        اشوبه.. ــ خدا رحم کنه خودش.

    2. من چون ازدواج دومم نمیتونم جدا شم مجبورم باخیانت های پی در پی شوهرم کنار بیام ولی کلا مرددزندگی نیست رفیق باز بیکار معتاد همه رو تحمل میکنم چاره ایی ندارم

        1. زنی هستم که که شوهرم بعد از یگ ماه از من دور شد یگ مردی که پول دار بود بهم همش پول میزد همش علاقه عشق عاشقی میکرد همچنان فامیل ما هم هست با همه فامیلش عکس گرفتیم این گپا بلاخره بعد از چهار سال شوهرم برگشت این مرده بهم زنگ زد طلاق بیگر وگرنه به شوهرت میگم این با من بود در حالی که با شوهرم هم دوست بود منم گفتم برو بگو دستت خلاص من به شوهرم خیانت نمی کنم الان به شوهرم گفته شوهرم هم حرف اونا باور داره اونم بین فامیل شوهرم عکس پخش میکنه پول که بهم داده بود الان پس میخواد منم که پولی ندارم برای چهل ملیون تومان میخواد من طلاق بیگرم زندگی ما بزارم پاش منم مثل سگ متنفرم ازش شوهرم خیلی دوست دارم چیکار کنم شما یگ مشوره بدین لطفا

  12. رفتارتو درست کن و خودتو تغییر بده مطمئن باش نمیخواستت سیم کارتاتو عوض نمیکرد و اینکه فقط صبر کن زود جا نزن برا منم همین مشکل پیش اومده اما اون رابطه جنسی داشته با چند نفر من بخاطر پسرم بخشیدمش اما اون هنوز میگه من کاری نکردم دنیای مزخرفی شده

  13. سلام من بعد دوازده سال زندگی مشترک به همسرم خیانت کردم اما اولش واقعا نمیخواستم خیانت کنم که اول این اقا به‌من پیشنهاد دادکه شمارمو داشته باشه منم گفتم نه چون من زود وابسته میشم وتودام نیافتم خلاصه شمارموگرفت ورابطع دوستی ما شروع شد اما بیشتر از دوماه طول نکشید اما تواین دوماه ما رابطمون به همه چیز کشید ودر اخر بعداز یه تماس تلفنی دیگه نه جوابو داد ونه جواب پیامارو داد الانم خیلی داغونم که چرا انقد سریع خودم ودر اختیارش گذاشتم وکار به اینجاکشید که اون جواب منو نده کاشکی من این رابطه رو تموم میکردم

    1. باید اون خط قرمز رو رعایت میکردی تا تو دام آدمهایی که فقط وفقط دنبال هوسشونن نیفتی تا الان تمام هم و غمت جداشدن اون مردک هوسباز نباشه
      اگر قراره بخاطر اون افسرده بشی بهتره بری مشاوره و خودتو درمان گنی که اینکارت عاقبت خوبی برای زندگی مشترکت نخواهد داشت

  14. سلام چرا کسی به سوره نور اشاره نکرده، بخدا اگه دستورات خدا رو عمل کنیم مشکلاتمون خیلی کم میشه بلکه از بین هم میره

  15. برادر عزیزم خیانت مرد و زن ندارد من هم ماننذ همه شما ها زنم که عاشقش بودم زندگیمو تباه کرد تا زودتر جدا بشید بهتره زن خیانت به من کرده به خاطر اینکه ابروش نره او‌میامد داد و بیداد میکرد که معتاده و دچا توهم شده،،بجه ها و‌کسانی که میخونید به خدا من سیگار هم نمبکشم….البته سالها قبل تفننی یک دم تریاک میگرفتم..دوسمن زن گذشت ندارد اگر بهت خیانت کنه از همه چیز میگذره تا ورقه را برعکس نماید،،

  16. یه دوستی داشتم زیاد مسافرت خارج میرفت، میگفت تا زمانی که تو ایران هستم هر دختری رو که میبینم دلم میخواد باهاش باشم اما به محضی که میرم خارج از کشور همه چی از سرم میپره، میشم یه آدم چشم و دل سیر، به نظرم حرفش درست بود اکثر مشکلات ما از نبود آزادی تو مملکتمون هست که همه یه جورایی دارن سر این قضیه زیاده روی میکنن و مجرد و متأهل هم نمیشناسه. به شخصه کمتر مردی رو میشناسم که پایبند و متعهد به زندگی زناشویی باشه، میخوام این رو بگم که انسان فطرتأ کنجکاوه و دنبال چیزایی میگرده که ازش قایم کنی. امیدوارم آزادی و آرامش به زندگی مردممون برگرده

    1. سلام من هم خانم هستم و راستش قبل از همسرم ی نامزد داشتم بعد ۷ ساله زندگی میکنم باهمسرم ولی این اواخر از روی اشتباه با نامزد سابقم حدود۳ ماه پیامکی و تلفنی حرف زدم و حضوری ندیدمش اصلا و الان همسرم فهمیده و من واقعن عذاب وجدان دارم ازشم معذرت خواستم و ی فرصت ازش خواستم ولی فعلا حرف نمیزنه باهام ولی خط و شمارم عوض کرده و واتساپ و برنامه ندارم ولی چیکار کنم زندگیم درست بشه چیکار کنم طلاق نگیریم بچه ۴ ساله دارم

      1. رفتارتو درست کن و خودتو تغییر بده مطمئن باش نمیخواستت سیم کارتاتو عوض نمیکرد و اینکه فقط صبر کن زود جا نزن برا منم همین مشکل پیش اومده اما اون رابطه جنسی داشته با چند نفر من بخاطر پسرم بخشیدمش اما اون هنوز میگه من کاری نکردم دنیای مزخرفی شده

        1. سلام چطور تونستی ببخشید؟ سخت نیست؟
          منم ۲ تا پسر دارم‌۱۰ و ۶ ساله زنم و بی نهایت دوست داشتم و با اینکه خیانت کرده دوست دارم.
          بهش میگم برگرده و فقط حقیقت و بهم بگه همین فقط بدونم پشیمان شده از کاری که کرده نمیاد بهونه های الکی میگیره.
          پسرم و فرستادم باشگاه و پسرم نرفت اما خانومم یا مربی باشگاه ریخت رو هم کلی ویس ازشون دارم. بهش میگم میبخشمت فقط بیا باهم حرف بزنیم. انگار نه انگار. ولی حالم هر روز بد وبدتر میشه وزنم کم شده لاغر شدم. خیانتی که کرده از ذهنم پاک نمیشه اما دیوانه وار دوسش دارم. اما چه فایده.

      2. خانم اول از همه با مشاور مشورت کن .هرکاری که مشاور انجام داد رو فقط انجام بده. ولی در کل من خودم مرد هستم توقع دارم زنم خودش بیاد دلیل کارشو بگه و قبول داشته باشه که اشتباه کرده .سعی کن با صداقت باهاش حرف بزنی . خودتون رو ناراحت نکنید درسته اشتباه کردین ولی این چیزا برای هرکسی امکان داره پیش بیاد زن و مرد هم نداره .حتما با مشاور یا حضوری یا تلفنی مشورت کن.

      3. شنیدن و کشف خیانت همسر خیلی سخته بخصوص اگه خیانت از جانب زن باشه چند ماهیه از خیانت همسرم باخبر شدم که خودش هم قبول کرده خیلی ابراز پشیمانی و شرمندگی میکنه نتونستم با همسرم کنار بیام تنها راه حل که به ذهنم رسید ساختن یه شخص جدید با اسم جدید بود که الان میتونم باهاش زندگی کنم تا الان که راهکار خوبی بود حتی باهاش در رابطه با خیانت اون شخص هم صحبت میکنم که اونم همکاری میکنه
        البته ناگفته نمونه حتی شما هم شاید فکر کنید من دیوانه شدم ولی واقعیت اینه که به هیج وجه نتونستم باهاش کنار بیام و این تنها راه حل بود
        امیدوارم که بتونم با خیانت‌های اون شخص کنار بیام اگر چه که فکر کردن بهش هم وحشتناکه

      4. س اگ گف مهرتو ببخش ب هیچ عنوان نکن حتی اگه عزابت بده بچرو بگیره یاکتکت بزنه ب هیچ عنوان حرفش ثابت نمیشه.. ی مدت هرکاری کردب خودت نیار و ناراحتش نکن درست میشه نکنی مهرتو نبخشی فقط معزرت خواهی کن ی مدت هم دورازهم زندگی کنی

    2. سلام ،هیچ ربطی به آزادی نداره . کشور های غربی اگه چشم دل سیر هستن پس چرا تجاوز میکنن .چرا همجنس گرایی وجود داره .اونا دیگه چون پوشش درستی ندارند دیگه کم کم لذتی نمی‌برند و میرن سراغ همجنس بازی

  17. منم شوهرم چن، بار بهم خیانت کرده خواستم طلاق بگیرم اما نشده چون شوهرم ب هیچ وجه راضی نمیشه طلاقم بده منم مدرکی ندارم ک ثابت کنم شوهرم بهم خیانت کرده
    خوش ب حال مردا که اگه زنشون بهشون خیانت کرد میتونن راحت طلاقش بدن

    اگه میتونستم طلاق بگیرم با دوتا بچه و خانواده خیلی با آبرو و وابستگی زیادی ک به شوهرم دارم حتما طلاق میگرفتم
    مرد وقتی زنش خیانت میکنه راحت میبخشه زن پرروتر میشه اگه خواست ببخشه باید سخت ببخشه مثلا همین که مهریشوببخشه تادفعه دیگه جرات نکنه از این غلطا بکنه
    من خودم تو جریان خیانت شوهرم امتیازهای زیادی ازش گرفتم تا برگشتم سر زندگیم یکیش این بود که مهریمو ازش گرفتم

    1. خوب اگ زن خیانت کنه و بعد ببخشه بیا زندگی کنه ولی شوهره اعتماد نکنه بازم شک و عزاب بده درحد4سال و بعد صبرزن تموم بشه هرچی هم بهش بگه بیا جداشیم اون طلاق نده آخر باز غیرتشو نشونه بگیره جوری ساخته گی پیام بده بای مرد دیگ وبفهمه شوهره بیاد بگه آره خیانت کرده بااینکه دستش هم نخوردبهش.. النم گزاشته رفته زن باید چیکارکن مهریه میرسه یان شما پس تجربه دارین کمک کنید

  18. سلام من کارم شیفتی هستش یک سال بعد از زندگیمون زنم پاشو کرد تو یه کفش که میخواد بره سرکار اما نزاشتن من باعث بحث بینمون تهدید زنم که خودشو میکشه شد بالاخره گذاشتم اعتماد کامل هم بهش داشتم اما بعد دوسال که ایرانسل من رو چک میکردم شماره ای دیدم که نص شب هم زنگ و پیام داره زدم تو وا تساپ دیدم عکس یه پسره هس که تو همون محیط کارشون بعد به زنم گفتم که من همه چی رو میدونم یعنی رفتم که خودم رو بکشم چون از شدت عشق دلم نمیومد حتی سرش داد بزنم افتاد به دست و پام که غلط کردم هرجور تو بگی زندگی میکنم مشکل من اینا پدر مادرم زوری دادن شوهر و… اما برام توجیح پذیر نبود با خودم میگفتم خوب حداقل باهام درمیون میذاشت طوری از هم جدا میشدیم که هر دو خانواده هامون فکر کنن من مشکل دارم من نمی سازم بعد میرفت با هرکی که دوست داشت ولی قسم خود که منو از پدر و مادرش دوست داره ولی محبت پسره افتاده به دلشو دست خودش نیس سعی میکنه یادش بره من اونقدر عاشق زنم هستم که ن دوست دارم ابروش بره ن اواره بشه خودشم هرکاری میکنم طلاق نمیگیره و تهدید میکنه طلاق بگیره خودکشی میکنه بخشیدمش ولی گاهی ۴۸ ساعت هم شده فکرو خیال نزاشته بخوابم تا قرص استفاده کردم از درون داغون شدم درست دو روز بعد بخشيدن دوباره دعوا راه انداخت رفت سرکار گف کمترین شکی بهم بردی هرچی تو بگی رو انجام میدیم راستش حوصله بحث نداشتم ولی فکر این که نمیتونم جلوش بایستم نمیدونم از بی غیرتی و بی عرضگی هست یا عشق زیادی که بهش دارم و نمیخوام اذیت بشه هست الان اونقدر افسرده و داغون شدم که گوشه گیرم و کارم رو رها کردم به اینده فکر نمیکنم فقط دارم به این فکر میکنم که اگه خودمو بکشم اون دنیا چی میشه… زنم رو بخشیدم ولی هر کاری میکنم دیگه اعتمادم جلب نمیشه اونقدر هم دوستش دارم که میدونم بره خودکشی میکنم از طرفی هم فکر و روانم اونقدر پریشون که دوست دارم بمیرم… لطفا کمکم کنید

    1. برادر شاید بهتر باشه یه فرصت دیگه بهش بدی…..همه چیز را تموم شده نبین….فکرهای خطا مثل خود کشی هم به سرت اصلا نزنه ….چون دنیا و آخرتت را خراب میکنی…..سعی کن از مشاوره کمک بگیری و تلاش کنی برای بهبود رابطه

    2. داداش گلم کار درست اینه که بری پیش روانشناس ولی به نظر من بهتره محیط کاریش رو عوض کنه

    3. داداش بهتره یه فرصت دیگه بهش بدی
      اون قصد این کارو نداشت از یه طرف دیگه تو عقلت فکر کن که ساعت شیطانی بود
      وو باعث شد این کا رو بکنه تو ببخش و بگذر و فداکاری کن واسه زندگیت ک دوباره به روال اولش برگرده و سرسامون بگیره👀

    4. بمیرم واسه دلت،خیلی آقایی،لیاقت مردایی مثل شما واقعا این جور زنا نیستن😔

    5. رفیق من هم مشکلی مثل شما داشتم بخشیدم ضربه بدی هم خوردم به نظرم ذات کثیف درست بشو نیست، برای کسی بمیر که بهت اهمیت می ده. عشق کاذب رو فراموش کن

    6. سلام من علی هستم به خانم ایقدراعتمادداشتم که حتا باگوشی کنارم صحبت میکر د ولی سوال نمیکردم که باکی حرف میزنی ازش هیچی ندیده بودم هر جا میر فت اصلا نمگفتم کجا میری کجا رفتی چون فکرش نمکردم تا یه روز سر کار بودم بهم زنگ زدن گفتم خامنت دوست پسر دار منم عصبی شدم امدم خونه خیلی ناراحت بودم ولی هیچی بهش نگتم تا شد دیگه نتونستم خودم کنتر کنم گوشیش ازش گرفتم تا بهم خیانت میکنه

  19. با سلام وقت همگی عزیزان بخیر خوشی، آرزو میکنم هیچکسی با خیانت ناموسی روبرونشده باشه و اینجایی که پیامها رو خوندم اکثرا نفرات خیانت دیده هستن چه از طرف زن(همسر)چه از طرف مرد (شوهر)
    داستان زندگی خودمو خواهم نوشت بنده بنام اکبر سن 30سال تحصیلات کارشناسی ارشد و الان دانشجوی دکتری هستم و دوسال هست که خداروشکردر ی سازمانی مشغول بکار هستم و قبلادر کنار درس کار آزاد میکردم تا کسب روزی حلال باشم، فردی خونگرم و راستگو هستم اصلا نمیتونم دروغ بگوییم کلا تو خونم نیس از این بحث بریم کنار، بنابه وقت ازدواج اواخر29سالگی قسمت شد ازدواج کنم با دختری بنام مریم18ساله از آشناههای خیلی دور که حتی رفت وآمد هم نداشتیم کلا قیافه همدیگه رو هم ندیده بودیم نه خودم نه خانواد ه ام، الان سوال پیش میاد چرا تفاوت سنی 11 سال بله 11 سال تفاوت سنی داشتیم اما هر دوتامون بابت اختلاف سنی مشکلی نداشتیم درست میتونه اشتباه هم باشه قبول میکنم نظراتتون رو اما به هر حال اون لحظه مشکلی نداشتیم ازدواج صورت گرفت 10 ماه نامزد بودیم باز من مشکلی در این ماه ندیم بین خودمون منه اکبر خیلی دوسش داشتم دیگه میگفتم تنها زندگیم مریم هست سعی میکردم از هر جنبه احساس کمبودی نکنه خدارو شکر همین طور هم بود ،بعد 10 ماه دوره نامزدی ، ی جشن عروسی شیک گرفتم و اومدیم خونه که 8 ماه طول کشید کنار هم موندیم باز در این 8 ماه ازهر لحاظ مثلا پوشاک ،خوراک، دکتر، گردش ، محبت و صمیمیت من براش کم نزاشتم حتی یکشو بگم زخم معده داشت در دوران مجردی و نامزدی برام نگفته بود سومین روز برام گفت که معده ام درد داره بردم دکتر بعد آزمایشات دیدم که زخم معده داره خلاصه بعد دو سه ماه معدش خوب شد اینو نوشتم که قبل جشن به من نمیگفت بعدی که اومد خونه ام برام گفت خلاصه منت نمیزارم به هرحال خانومم بود باید بهش میرسیدم و چند تایی دیگر که بنده کم کسری بهش نداشتم در خدمت خانومم بودم از هر لحاظ ،،،
    اما موضوع خیانت از اینجا شروع میشه
    در این 8 ماه که خانوم آورده بودم خونه در 6 مین ماه بنده که گوشی هر دوتامون دست همدیگه بود یک روز کوشی نکاه کردم دیدم با ی آقایی چت کرده و اسکرین گرفته منتظرش نماندم بهش گفتم این کیه با هاش در ارتباط بودی گفت نه دوست دختر داییم هست باهاش قهر کرده پسره میخواد من آشتیشون بدم اما متن پیامها اونو نمیگفت خلاصه چشم بستم اما تحت کنترل نگه داشتم بعد دو هفته دیدم که خودش با پسره چت میکنه کلا اسکرین گرفتم بهش گفتم باز گفت دیگه نمیحرفم اون دوست پسرم بوده در دوران مجردیم ، اما من به مامانش گفتم به خانواده خودم هم نگفتم تا حرمت عروس پیش خانواده من نره غرورش نشکنه بعد دیدم مامان دختره عکس العلمی نشون نداد بعد ی هفته بعد به پدر دختر گفتم که دخترتون با یکی حرف میزنه بهش ی پیزی بگین برام گفت بچه هست خلاصه دیدک که دختره اصلا احترامب به خانوادش نداره چه برسه به من ، بعد سه دیگه دیدم دختره دیگه حرف نمیزنه گفتم خدارو شکر من واتسابشو هک کرده بودم از اونجا اطمینان میکردم که دیگه خدارو شکر تموم کرده اما بعد ی ماه که شب سرکار بودم اون روز پسره رو آورده بود خونه و خانوادم دیده بودن و پسره فرار کرده بود و بعد فیلم ها رو که دیدیم دیگه شکی برامون نموند همون فردایی اون شب به پدرش تماس گرفتم گفتم بیا دخترتو ببر خونت اومد فیلم باز کردم گفتم بیا اینم از دخترت که پسره رو آورده خونه پدرش هیچی نگفت لال شد گفتم بلند شو دخترتو ببره خلاصه رفتن خونه خودشون

    شماره کارتی که داخل کیف خانومم پیدا کردم شماره کارت بانکی پسره بود که براش میگفته عکس لختی که خانومم براش فرستاده میگفت میزارم فضای مجازی هم باید پول میدادی هم رابطه جنسی خلاصه خانوم هم آدرس خونه رو میده میکشه خونه اونم چند باری که خودش (در کلانتری اعتراف کرد) که پسره دوست پسرش بوده از 16 سالگی و عاشق اون بوده و پدر زورکی به من داده دختره رو ،
    خلاصه الان به خاطر این که آبروی خانوادشون نره اومدن گفتن طلاق توافقی دو جلسه رفتیم پیش رواشناس سومی هم خواهم رفت چند روز دیگر که گواهی عدم سازش ارجاع بده دفتر قضای و دادگاه تموم بشه

    دختره هی پیام میده که شیطان قولم زدو فلان ،اما میدونم که دیگه نه من قبول دارم بیارمش خونه کلا نه بهش اعتماد دارم باید این طلاق باشه تا تموم بشیم
    اون ضرر و زیان و احساساتم ، طلاهای که در دست داشت اونارو هم گذشتم هیچی نمیخوام فقط بره ، ناموس آبروی خانواده منو برد درسته شاید برای من زیاد سخت نباشه اما این ضربه رو من خوردم و برای خانواده اجداشون چندین سالها اسم این بی ناموسی خواهد بود و میمونه براشون از قدیم گفتن انسان ذاتش خراب باشه پس خرابه درست شدنی نیس

    ی مورد هم بنویسم در پیامها دیدم ببینید خیانت خیانته اما خیانت زن با مرد فرق میکنه

    اگه زن خیانت کنه یعنی دیگه ناموس ی خانواده به باد رفته چراغ خونه تاریک شده و نمیشه در ظلمات زندگی کرد
    اما مرد خیانت کنه ناموس نخواهد رفت بلکه پایه ی زندگی سست خواهد شد

    دوستان من خیلی اذیت کشیدم تو این چند ماه موهام سفید شدن ؛ محبت زیادی هم ارزش نداره من خیلی محبت کردم محبت کنید به اندازه ای که ارزششو داشت براش انجام بدید.
    یا حق

    1. مشکل این بوده که تو بیشتر از اون دوستش داشتی و فکر میکردی که هر چی بیشتر خوبی کنی بهتره ولی غافل از اینکه آدم باید ذاتش خوب باشه تا قدر خوبیهارو بدونه ، هر چند اگر خوبیها دو طرفه نباشه اون زندگی نمیشه و پدر مادر طرف خیلی شرطه تو زندگیها که چطور اینو بزرگ کردن و آیا مادر خانواده به پدر احترام میگذاشته یا نه ؟ در کل با کسی که دروغ میگه باید بشدت همون بار اول برخورد کرد و همینطوری سر سری رد نشد ، موفق باشین

    2. چون زن اهل سازشه.چرا فکر میکنی زن با مرد فرق داره اونم ناموس خانواده است

    3. سلام واقعا شرایط خیلی سختی هست بخصوص وقتی خود ادم پایبند باشه خیلی سخته کشیدم ..خدا به قلبت ارامش بده

    4. سلام .
      من ۱۰۰۰برابر شما ضربه خوردم اما چیزی نگفتم چون بچه دادم .ومیخواستم فرصت بهش بدم که خودش پیدا کنه.
      اما بهم میگفت مشکل داری وابروم برو و۳ سال بخاطر مهریه زندان بودم.و از آبروی خودم بچها خیلی میترسیدم.نمیتونستم شکایت کنم که گیر بیفته همش کوتا اومدم .اما فایده نداشت و همه چیز به من نسبت داد داخل شهرمان کامل منو میشناسن که این زن ابروم بردکه توهم میزنم چون میدانست بخاطر آبروی بچهام حرفی نمی زنم. فقط یه شکایت کوچیک انجام دادم که رابطه پیامکی ثابت کردم دیگه بدتر شد وفوش بهم میده که ابروم بردی .فقط میدونم تمام دنیاه برام جهنم کرد بخاطر آبروی بچهام کوتا اومدم و سال ۹۷یک میلیارد ونیم خسارت دیدم و همه چیزم به باد رفت وبادوتا بچه واعصابی خراب دارم از بچهام مراقبت میکنم .خدا آبروی بنده اش را نمیبره واز بندگانش خواست که آبروی کسی را نبرند منم همین گذشت ها را کردم .وابرو نبردم .اما حقم ایم بوده هنوز هم ادامه داره که نمیدونم چیکار کنم .

      1. سلام ببخشید ینی ثابت ک شد پیامک داده قاضی نگف مهرشو ببخشه طلاق بدیش.. الان برامنم مشکل پیش اومده چندسال پیش ی دوست خانوادگی داشتیم پسره ازم سواستفاده کرد بعد ک زن خودش رفت سراغ خیانت پسره دید و خشم نام شد ازم آبرومو پیش شوهرخواس ببره من خودم گفتم شرمندش شدم چون دوسش داشتم خودخواسته نبود بعد ب خطرش رفتم گفتم بیا مهرمومیبخشم باهات زندگی میکنم. الان بعد 4سال خستم کرده بود دیگ خودم بای بنده خدا ازقصد گفتم بیا چت کنیم چون روبیکام حک کرده بود و چتامونودید هر جور پیامی بگین دادیم ودید و پلیس آورد ولی پلیسه گف بزار اجرا و ارداه حثیت کنه می‌افتی زندان الان میخوام ادب بشه نمیدونم قدم بردارم اراده حیثیت کنم پیرینتم دربیاد میتونم کاری کنم یانه باوکیلم مشورت کردم بازم موندم چه کنم توروخدا راهنماییم کنین ی بچه دوسال دارم از قتی ک ب دنباااومد هی میگ ازت میگرم نمیدونم موندم

    5. افرین اگه بیاریش باور کن بازهم بهت خیانت میکنه من موقعی که این بلا را این زن نمک به حرام سرم اورد خدا شاهده ۱۰۷ کیلو بودم با اینکه بعد از جهار سال گذشته سیگار هم نمیکشم وزنم شده ۶۹ کیلو ،،خدا وکیلی سر نماز هم برای حتی یک دقیقه از فکرم نمیره بیرون،،،،،،

    6. ای کاش اون خرایی که خیانت میکنن یک لحظه طرف مقابلا جای خودشون تصور میکردن ببینن واقعا همچیز واسشون عادیه بعد…

    7. سلام
      ارزوی هر زنی همچنین مردی نمیدونم چرا بعضی زنا قدر نمیدونن خب هر چی میخوای بگو همسرت برات تامین کنه از پسر مردم دیگ چی میخوای
      خیانت خیانت فرقی نمیکنه چ زن چ مرد ۱۹ سالم نه با کسی حرف زدم نه چیزی وای از شانس بدم شهرم خیانت کرد ولی متاسفانه بخشیدم همشم شک دارم

    8. باسلام اینا همش توجیه،زنی که دلش نخواد هیچ احدی نمیتونه کاری بکنه ولی امان از اون موقعی که دلش بخواد،استغفرالله،خدا هم نمیتونه جلوشو بگیره،فقط راهش اینه که قبل از ازدواج،بدونید،وتحقیق کنید در باره تک تک خانواده،خانواده،مخصوصا مادر خیلی مهم هستش

    9. سلام خیانت ،،خیانت چه مرد وچه زن چرافرقی میکنه آنچه برای خودنمی پسند برای دیگران هم مپسندچطور اگه خودت بازن دیگری خوبه ولی اگه زنت بره بده

  20. من زنم بهم خیانت کرده وبا کسی سر کار میرفتم رابطه داشته من دوتا فرزند پسر دارم آیا میتونم بخاطر بچه هام به زندگی ادامه بدم

    1. بمیرم برات که مثل منی اما من نمیدونید چه چیزایی دیدم
      دعا میکنم برا هه فقط هر روز روزایی که من دیدم و هیچ کدوم نبینید

      1. باید یا با اینجور آدم‌ها مثل خودشون باشی یا روحتو جسمتو از آدم سیاهی مثل اون بکشی بیرون آدمی که ذات نداره باید بره خدا پشت و پناهنت

      2. برادر عزیزم خیانت مرد و زن ندارد من هم ماننذ همه شما ها زنم که عاشقش بودم زندگیمو تباه کرد تا زودتر جدا بشید بهتره زن خیانت به من کرده به خاطر اینکه ابروش نره او‌میامد داد و بیداد میکرد که معتاده و دچا توهم شده،،بجه ها و‌کسانی که میخونید به خدا من سیگار هم نمبکشم….البته سالها قبل تفننی یک دم تریاک میگرفتم..دوسمن زن گذشت ندارد اگر بهت خیانت کنه از همه چیز میگذره تا ورقه را برعکس نماید،،

      3. الهی بمیرم بخدا منم همدردتم
        یه روزهایی دیدم یه چیزایی دیدم که فقط خدا میدونه
        سه بار تومور عصبیم عمل کردن
        خدا از باعث و بانیش نگذره
        برای هوس زودگذرشون پا رو دل و قلب ما میزارن
        خدا براشون نخواد

    2. امید جان من همسرم جنسی هم فهمیدم
      و در کمال تعجب که میدونست حتی یک پیغام هم برای من خیانته من تونستم ببخشمش !
      ولی بهشیدم اما نمیتونم فراموش کنم
      هر لحظه و هر روز تو یادمه
      هوشبحالت که یک مسیج خوندی

    3. اگه فرستی برای جبران درخواست کرده باشد میتونی این فرصت رابهش بدی وخودت راازاحساسات که باعث زجرت میشن وواقعی نیستن کنار بکشی ومردانه فقط به مطلب نظاره گرباشی اگه ازفرصت استفاده کرد همسرت یک اشتباه طولانی مدت یا کوتاه مدت داشته اگه سواستفاده کردچه طرف مرد باشه چه زن فاحشه شده مثل کفش کهنه بندازش دور

  21. بخشش شاید اگه در حد یه تماس و ..‌ بوده باشه، کمی راحت تر باشه.. هر چند برای من خیلی سخت بود و گاهی فکرش سراغم میاد…
    اما مهم از ته دل پی بردن طرف به خیانتش و دیگه ادامه ندادن به کار ناشایسته خودشه…
    اگه ادامه بده یا بعد اتمام رابطه دوباره بخاد پیام بده بهش دزدکی …. دیگه سخته اعتماد…
    البته اگه خیانت در حد رابطه ی جن.سی باشه بنظرم مرد و زن نداره و کاملا زندگی تموم شدست.
    من خانومم در حد پیام و تماس بود که فکرش داره آزارم میده، ولی بهش فرصت بخشش و جبران دادم‌. در این حین هم به آینده خودم و بچه ۴ سالم خیلی فکر کردم که حتما اگه قراره جدایی باشه با خودم زندگی میکنه …
    در ظاهر خانومم آنها پشیمانی کرد و همه چی رو رها کرد تا زندگی رو زیر نظر مشاوره ادامه بدیم… هزینه زیادی بابت مشاوره و سفر و ‌… کنار گذاشتم … ظاهر زندگیمون کمی بهتر شد … ولی من قصد داشتم ببخشم و قبلش در مشاوره و روردرو همه شرایط گفتم که شرط سختی نبود(اگه قراره ادامه زندگی باشه باید اعتماد رو بهم برگردونه با کات کردن رابطه حتی تک زنگ و .. نباشه‌…. و شرایط دیگه ای داشتیم.. گذشت شمارش رو تغییر ندادم تا بتونم مطمئن شم کاملا… اما یکبار بعد گذشت ۸ ماه پیامکی دیدم ازش که به طرف سابق داده بود و گفته بود هنوز (”زبیادتم من ….” !!)….
    دیگه خوره بی اعتمادی وجودم رو گرفته و با اینکه همسرم مستقل نیست و خانه داره.. دلم براش میسوزه … دیگه بهش نگفتم چرا بهش پیام دادی… فقط در حال جفت و جور کردن کارهای انتقالی (برای رفتن به شهر زادگاه خودم بعد ده سال دوری) و آینده بچه ام هستم تا زمان درست شدن، زندگی رو رها کنم‌..
    ماشینی هم که حدودا ۸ ماه پیش براش خریدم قصد دارم براش بذارم… به خاطر این ده سال زندگی خوبی که داشتیم…
    غم من خیلی زیاده، تماس هاش پیام هاش و … رو داخل جیمیل ذخیره کردم تا بعد رفتنم رمز این جیمیل رو براش بفرستم و خودش بمونه و بدیهاش که در حق منِ عاشق و دلسوخته کرد…

    فقط خاستم داستان زندگیم رو بدونید شاید کمکتون کرد تصمیم بهتری بگیرید…

    نتیجه:
    ۱. اگه تونستید اعتماد کنید و تا یکسال خطایی سر نزد و خطای همسرتون فقط چت یا تماس بوده مثل مورد من با فردی خارج از شهر سکونتون، پس ببخشید و زندگیتون رو بسازید … که انسان گاهی خطا می کند.
    ۲. اگر با وجود همین خطای کوچک ولی بازم تکرار شد، قبل از اتفاق بدتری که ذهن و روانتون رو نابود کنه تصمیم به رفتن بگیرید… همانطوری که من بخاطر اینکه نابودتر نشم و آینده بچه ام رو بردارم و براش بسازمش، تصمیمم جداییه.
    ۳. اگه طرفتون با رابطه جن.سی بهتون خیانت داشته، نظر من اینه که بازسازی اعتماد دیگه تا جد زیادی غیرممکنه و تصمیم جدایی بهترین انتخابه.

    در صحبت هام: چه مرد و چه زن خیانت کنه فرقی ندارد، و ذهن و روح و روان طرف مقابل که خیانت دیده نابود خواهد شد.

    در پناه خدای زیبایی ها

      1. سلام من زنم که داشت با واتسپ چت می کرد دیدم یهنعی کار خدا بود انکشتش روی صفحه کوشی بود خودش خوابش رفت بیدار ش کردم گفتم داری چیکار میکنی یه دفعه حول خورد زد زیر کریه که گو خوردم غلط کردم ازش سوال کردم چیکار کردی باهش گفت هیج کار نکردم فقط سبار تا دریا رفتیم ازاین اتفاق ۴ماه میگذره ولب حالم خیلب گرفته هستش این می تونم گول خورده منم گفتم این بتر می بخشمت ولب بار دیگه شاید تو و بکشم ولی خودم دارم دیوانه مبشم خودش تقریبا حالش خول هستش بعضب موقع انقدر بد حال میشم که کربه امانم نمی ده می دونم دیگه این کار نمیکنه ولی استرس اظطراب امانم بریده همش صبحت مردن میزنم نمخواهم جدا بشم ازش دو دختر دارم چیکار کنم یکی مرا راهنمای کنه

        1. جناب شما ازش مهرشو حقوقشو بگیرین قید کنید تااخر عمر مهرشو حلال کرده.. و امضای قاضی صدرصد پاش باشه. بشین زندگی کن خودت هم عزاب نده درموردش ن صحبت کن ن خودتوداغو کن ازمردن هم حرف نزن نزار بره مهرشو بزار اجارا نتونی ثابت کنی هم جریمه داره هم زندانی الان حرفتوب کرثی بنسون منم درگیرم ولی برام یکم پیچیدس موندم حتی وکیل هم رفتم مشورت کردم موندم بازم

    1. سلام
      یعنی مشاوره هم رفتید
      چند جلسه رفتید
      و نظر مشاورتون در رابطه با ادامه ی زندگیتون چی بود

    2. خوب اینا عقاید تو هست عزیز، نمیشه بسطش داد و برای هر مورد تجویزش کرد. شاید اصلا تو یکم عجله کردی و دست پاچه عمل کرده باشی بهرحال این اصلا صورت خوشایندی نداره که آدم اینقدر به شناخت خودش از موضوع اطمینان کنه و یکطرفه به قاضی بره! در ضمن اصلا مگر میشه کسی رو به زور وادار به زندگی کرد؟ این که اصلا وحشتناک نیست خیلی هم باید خوشحال باشی اینقدر خانمت رو بازی کرده و معطلت نکرده . چون اکثر خانم ها خودشون با خودشون تکلیفشون مشخص نیست .تو شانس اوردی پس

    3. سلام حرف شما درست من 8ساليه كه ازدواج كردم يه پسر دارم من خانم شوهرم را خيلي دوست دارم ولي خودم بيش خيانت كردم اين اولين آخرين اشتباهم مي خواهم كمكم كنئ چه جوري اعتماد جالب كنم

  22. سلام‌به همه هموطنان عزیزم ..
    درمورد خیانت بسیار سخنان شیوا و بلیغ و جسورانه میشود داشت …
    خیانت از کجا سرچشمه میگیرد؟ چرا خیانت ایجاد میشه؟ چرا و چراوچرا؟
    همه اینها برمیگرده به آموزش و مبنای پایه ریزی ارتقاسطح دانش و آگاهی عمومی درخصوص شعور اجتماعی
    جامعه ای که از ابتدا مبنای چگونه بهتر زیستن و قوانین دوست یابی و چگونه به حقوق یکدیگر احترام گذاشتن را نمی آموزد به قطع یقین اون جامعه افسار گسیختگی و نابودی روابط اجتماعی را به همراه دارد.
    مرد و زنی که مفهوم تعهد را نمیدانندهمیشه در معرض آسیب هستند.
    دقت کنید ایا کسی حاضر است به تنهایی در دل دریای بیکران شنا کند ؟ آیا کسی حاضراست شیرگاز را بازکند و گاز منتشر شود و خود درارامش بخوابد ؟ اگر پاسخ منفی است یعنی آگاهی پیدا کرده است که خطر مرگ را به همراه دارد و به این دانش و علم دست پیدا کرده است.
    ولی کسی که دانش و علمی ندارد خودرا به آغوش مرگ میسپارد.
    در زندگی هم همین است ناآگاهانه ازدواج میکنیم ناآگاهانه مدرسه رفته و آموزش بیهوده و بدون هدف میبینیم ، بدون آگاهی رشد میکنیم بدون آگاهی مسئولیت خانواده را میپذیریم ، نا آگاهانه ایمان می اوریم نا آگاهانه ……..همه این ناآگاهی ها نتیجه اش میشود نداشتن تعهد و عدم مسئولیت پذیری .
    دوست من هموطن عزیزم آقایان و خانم ها اگر آگاهی ندارید و دانش زندگی را نیاموخته اید حق ندارید مسئولیت زندگی را بپذیرید .کسی که معنی تعهد را نمیداند حق ندارد متعهد شود و کاغذی را امضا کند ، کسی که کاغذی بعنوان تعهد امضاکرد موظف است به آن تعهد پایبند باشد.
    مردو زنی که خیانت میکند ناآگاهانه و بدون قبول تعهد و بدلیل عدم مسئولیت پذیری مرتکب خطا می شود . حال اگر هرکدام از زوجین خیانت کرد بدلیل نا آگاهی باید اورا در وهله اول تنبیه کرد یا اورا آگاه کرد؟
    و به زندگی برگرداند یا نه فرد خطاکار باید بمیرد و تا آخر عمر تاوان اشتباهش و ناآگاهیش را بدهد؟
    ما اشرف مخلوقاتیم ولی افکارمان بیشتر جنگل مآبانه است 🤔🤔🤔
    ما انسانها یکبار بدنیا می اییم و اشتباه کردن امری طبیعی است ‌ولی حق تکرار اشتباه و یا اشتباه را بااشتباه جبران‌کردن خطاست و نباید انجام دهیم چون چنین عملی خطاست و مرتکب گناه نابخشودنی شدیم و مستوجب جزای رفتار خواهیم بود .
    بخشیدن اشتباه عین آموزش درست و کاملا انسانی است .
    دقیقا مثل اینکه شما گودالی درمسیر عموم مردم حفر کرده اید ولی هیچ علامت اخطاروتذکری درانجا قرارنداده اید .اگر کسی در تاریکی شب در گودال بیافتد آیا مقصر است؟ پس هیچوقت دنبال مقصر هم نباشیم …
    بخشیدن فرد ناآگاه باعث تولد دوباره او میشود ولی نبخشیدنش باعث مرگ و نابودی .
    هرگز کسی را قضاوت نکنیم هرگز بخودمون اجازه اظهار نظر ندهیم خیانت فی نفسه زشت است ولی نا آگاهی و نادانی پشت قضیه است ،
    چه خوب است قبل از قبول هرتعهد و مسئولیت ابتدا به ساکن بیاموزیم و بسنجیم آیا توانایی مسئولیت‌ پذیری را داریم بعد پای کاغذ تعهد را امضاکنیم 🙏

    1. انسانها حتی از سن بلوغ به اندازه ی خوب و بد را میدونه و می آموزه چه رسد به سنی رسیده ک تحصیل کرده و ازدواج کرده و…
      جدا از تحصیل آیا قرآن فقط برای روز وفات انسانهاست؟! همه انسانها به اندازه ی خوب و بد حلال و حرام را می‌داند ولی این وجدان خواب و هوای نفس است ک انسان تسلیمش میشه نه ناآگاهی.
      اگر گودال حفر شده علامت نداره آیا خود انسان نمیدونه که خود گودال خطره؟؟؟

  23. سلام. همه کامنت ها خوندم. بنظرم زن اگر خیانت کرد و‌ارزش بخشیدن داشت، باید مهرش ببخشه بعنوان تاوان خطایی که کرده. اگر مرد خیانت کرد باید حق طلاق به زن دهد بخاطر تاوان خطایی که کرده. هر دو باید در دفتر اسناد رسمی ثبت شود. یک راه حل قانونی و منطقی از نظر من. اگر هم ارزش بخشیدن ندارد همون اول توافقی جدا شدن بهتر است.

    1. من بخاطر خیانت ب شوهرم ، با این وجود بخاطر پسر ۴ سالمون منو بخشید و گف ک تعهد میگیرم ازت
      ولی براش همون زن قبلی نیستم که عاشقم بود دنیا رو میزاشت زیر پام و تا آخر عمر میدونم از اخلاقش رفتارش بامن داد میزنه میگه از چش و روش افتادم دوستم نداره اما هر سری میگه یه تار موتو ب دنیا نمیدم اگ دوستت نداشتم نمیبخشیدمت ..امروز جروبحث زن و شوهری داشتیم بلا فاصله تهدیدش شروع شد دوباره چمدونم بردار برو خونه پدرت

      1. خیلی سخته خداییش درکت میکنمبا اینکه موندی سعی کردی ادامه بدی ولی طرف مقابلت هر چیزیه بهونه میکنه تا موضوع بحث یا دعوای معمولیه بین هر زنو مردی ممکنه پیش بیادو ربط بده به اشتباه تو من سرم اومده میفهممت

        1. تورو به هرخدایی ک میپرستید یک رابطه رو تموم کنید اول و بعد برید سراغ دیگری. قلبم مچاله شده تمام استخون های بدنم تیر میکشه
          خدا برای دشمن ادم پیش نیاره چه درد سختی

          1. دقیقا موافقم من قلبم میسوزه نکنید این کار ها رو اول یه رابطه رو تموم کنید انگار آدم فرزندی از دست داده داغ خیانت سخته

      2. دقیقا مثل من اگه هزار بار خیانت کنن چون مثل اونا قدرت نداریم باید ببخشیم ولی اونا نمبیخشن انشالله خدا خودش درست کنه الان جامعه خیلی بد شده من یه روز فکر نمیکردم خیانت کنم ولی گول خوردم والان پشیمونم که فایده ای نداره هیچی مثل اول نمیشه

    2. اگ زن بخشید ومرد درست نشد نخواست زندگی کنه چهارسال عزاب داد اون موقع زن باید چیکارکنه

  24. سلام فاطمه هستم بنظرمن اون مردیازن خیانت میکن قابل بخشش نیستن

  25. سلام فاطمه هستم بنظرمن اون مردیازن خیانت میکن قابل بخشش نیستن اصلان زن شوهرهمیدگیرودوست داشته باشند خیانت نمیکن دروغ نمیگن صادق راستگوبا

  26. سلام فاطمه هستم بنظرمن اون مردیازن خیانت میکن قابل بخشش نیستن اصلان زن شوهرهمیدگیرودوست داشته باشند خیانت نمیکن دروغ نمیگن صادق راستگوباشن زندگی خراب نمیشه فرض کن بچه ای هم این وسط. باشه خودم جداشدم چونک شوهرم خیانت میکردش پسرم دادم به شوهرثابقم نزدیک دوسال میشه جداشدم الآنم چندماهی میشه نامزدهستم میخواستم بگم اون مردهای ک خیانت میکن مریضی دارن یاتنوع طلب هستن پیرهم بشن درست نمیشن هیچ وقت این راه خیانت ادامه میدن بعدان پیشمانی هم. فایده نداره میبینه زنش رفته بچه ش مونده خودش هم آواره فقط میدونم بااین مردهای خیانت کن بشین زندگی کنی سخته خیلی حاضرین خودکشی کنی یا افسردگی واقعان سخته هستش من ک خودم ترجیح میدم همچین مردای زندگی نکنم تامردخودش باشه توتنهای اشتباه خودش پی ببره بگه چکارکردم زندگیم نابودشدش زنم جداشدش بچه ام پیشه هستش آورده سرگردان شدم آدم زن هم بگیریه من زن اول نمیشه ازدوست داشتن ازهمه لحظ حرفم این مردهابیمارنن یاتنوع طلب هستن یالج میکن ک زنشوارازمیدن ک زن بهش توجه کنه چرازمان قدیم طلاق نبوده یاخیانت نبوده هستش الان توجامعه مابیشتربوده خیانت طلاق مشکل بی حجابی هستش مشکل من هم ازمردهاهستش هم ازنهابایدریشه بدونیم کجاست ممنونم

  27. زنی که با داشتن شوهر به همسرش خیانت میکنه طبق دستور اسلام به اون مردی که بخاطرش خیانت کرده حرام ابدی میشن….خداوند بخاطر این حرام کرده که هیچ زنی به شوهرش خیانت نکنه

  28. اگه طرفای مقابل بی رحم و بی احساس نباشن کسی هم بهشون خیانت نمیکنه
    کسی که خودش اول نقشه جدایی تو سرشه بعد میاد میگه تو خیانت کردی باید جدا بشیم باید خودش اول از همه مجازات بشه
    و در عمل خیانت صد در صد هر دو طرف مقصر هستند.

    1. من درک‌ نمیکم خوب اگه تو رابطه با همسرتون مشکل دارید اول برید بهش بگید ازش جدا بشید بعد برید یکی که باهاش حالتون بهتره پیدا کنید لطفا خیانت را توجیح نکنید

  29. من همسرم مثل شما تو گروه ها بود من کاری به کارش نداشتم تا یک روز اومدم اتفاقی دیدم که زنم با یک مرد عکس فیلم از بدن خودش فرستاده بعد با هم شروع کردن به رابطه شما زنا فکرتون خیلی پایینه من ازاد گذاشتم این بود نتیجه اون شوهرت حق داره بخدا شما زنا خیلی احساساتی هستین

    1. زن و مرد نداره که به ذاته
      برا منم همین اتفاق افتاد منتها از شوهرم خیانت دیدم بعد ۷ سال زندگی پر از عشق طبق گفته همه حتی خودش😔

      1. مثل من
        اما من همه چیز و دیدم و متوجه شدم که خدا سر دسمنتون نیاره

  30. ممنون از مطلبتون
    و من نظرارو خوندم
    واقعا برا مردای جامعم متاسفم ک واسه زنا حکم تعیین میکنین
    من برا نظر هرکس احترام قائلم خب زن خیانت کرد درست. اما خیانت خودش چنتا زیر مجموعه داره اگه خیانت زن واقعا چیزه بزرگی نیس مثلا میبینین یه زن تو فضای مجازی تو گروهای مختلط حرف میزنه این خیانت نمیشه از نظر مرد این خیانت
    اما خیانتی ک واقعا ب رابطه نامشروع کشیده باشه یا ب مرد دیگری ابراز علاقه کنه این اره واقعا نمیشه باهاش زندگی کرد یعنی سخته بخشیدنش
    من خودم تو گروه مختلط بودم از نظر شوهرم یعنی یه خیانت خیلی بزرگ کردم من اصلا درکش نمیکنم چون میگه تو گروه با مردای دیگ چت کردی یعنی خیانت و اصلا نمیفهممش باشه من حتی قبول کردم اشتبا کردم ولی باز اشتباهمو چشم پوشی نمیکنه و واقعا براش متاسفم اگه این کار من خیانته یعنی زنای دیگه تو محل کار با همکاراشون بگو بخند میکنن یعنی دارن ب شوهراشون خیانت میکنن
    واقعا مردایی ک این طرز فکرو دارن خوبه یدور مغزشونو شستوشو بدن
    والا

    1. تأسف بحال خودت بخور و چشماتو باز کن ببین زنهای……. چقدر زندگی ها رو داغون کردن و مردها بخاطر ابروشون سکوت کردن

      1. دقیقا..فقط حفظ ابرو و سکوت و ریختم تو خودشون…پیر شدن از داخل..بخاطره بچه و ابرو

        1. بخدا بخاطرآیروشون نبوده بخاطر علاقشون بوده که موندن وگرنه خیلی ها میفهمن همه جا جار میزنن اونا آبرو نمیخاستم یعنی
          بنظرم مرد بایدم د باشه اگه زنش بخشش خواست پاش وایسه مردونگی یا دوست داشتن ب حرف نیس ب عمله
          زنم اگه زن باشه شوهرش خطا کرد باید فرصت بده اسم طلاق عرش خدارو ب لرزه در میاره چیه نشستیم فقط تجویز میکنید طلاق شما مردا سر خواهرتون بیاد خداییش خواهرت پشیمون باشه توقع ندارید دامادتون ازش بگزره یا خانوما اگه برادرتون ناخاسته تو دامی افتاد قرآنی میگم دلتون میخاد زندگیش خراب بشه یا زن داداشه یه فرصت بهش بده من نظرم اینه هر آدمی هر اشتباهی که بکنه یبار فقط یبار حق بخشیدن و دادن فرصت داره اگه قدر نشناس بود خودشو نشون میده اونموقع دیر نیس گردن خودش هر تکلیفی طرف مقابل بده گردنش خورد حقشه

          1. توی بحث خیانتی که به زنا ختم میشه قرآن میگه صد ضربه شلاق بدون ترحم جلوی چندین شاهد مسلمان بزنید که اگه رحم کردین خودتون مقصرین، حتی اگه زیر شلاق هم بمیرند فکر کنم دیه تعلق نمیگیره، ما دستورات خدا رو رعایت نمی کنیم که به چنین روزی افتادیم

          2. خداوکیلی دمت گرم خدایی این همع پیام خونم هیچکدوم انقد دلنشین و عادلانع نبود دمت گرم امیدوارم زندگیت پر از شادی نشاط و پر از عشق واقعی واقعی ها نع از این الکیا باشع امیدوارم کوچیکترین خیانتی نع ببینی نع خدای نکردع انجام بدی شیطان از زندگیدت بدور آمین

        2. خدا نبخشه مردا و زنای خیانکارو من الان چهارسال شوهرم بهم خیانت میکنه و با یه زن رابطه داره هم نوع های ما خرابن پا میدن به مردا

    2. والله خودتون اگر ب همسرتون علاقه دلشته بلشید واگر ایشون اینکارا رو انجام بدن ‌.چشمهای اون خانمها رو از کاسه درمیاری .اصلا بی معنیه خانمهای شوهر دار با اقایون دیگه حرف و صحبت و بگو بخند کنن..اصلا خانمها فکرشون شاید روابط کاری و اجتماعی باشه با اون اقا ولی از کجا معلوم تو اون همه اقایون کسی بفکر رابطه جنسی نباشه و گاهی اوقات با جلب اعتماد خانمها نهایتش ب اینکار ختم نش؟؟؟!!!بعدشم در نهایت چ اقایون چ خانمها بندشون اب میدن و خیانت میکنن که اگه یموقه بی محلی کننن و حرفی نزنن میشه بی کلاسی و روابط اجتماعی پایین ..درررررد خیانت دردیه که تو مرگه از دست دادن عزیزت نیست …پس دور از جون شما من میتمرگم

    3. سلام اگه شما در حضور همسرت اگه با همکارات بگو بخند نکنی و در عدم حضور این کار خیانته

    4. اگه شخصی کاری رو انجام بده با مردای دیگه که اگه همسرش بود اون کارو انجام نمیداد این خیانته و اگه همسرت با چند تا خانم دیگه تو یه گروه دل بده قلوه بگیره شما خودت قبول میکنی اینستا و تلگرام شاید باعث رونق بعضی کارا شدن و یه عده ای به پول رسیدن ولی خیلیها رو هم بدبخت کرد وارد شدن یه تکنولوژی بدون فرهنگ سازی آخرش میشه این

  31. سلام
    من اصلا با حرف شما موافق نیستم چون اگه زن خیانت کنه نمیتونه جبران کنه اصن حرف شما درست نیس خیلی معذرت میخوام اما حرف شما اصلا بی درکو فهمه
    بعد چجوری مردخیانت کنه زن میتونه ببخشه اگه حرف شما قبوله باشه پس اگه مردم خیانت کنه زن میتونه شوهرشو ب قتل برسونه درسته؟
    مشکل جامعه ما اینه ک زن همیشه مقصرهو توهمه کارا زن باید ب سزای اعمالش برسه و تفکر ادمای مثل شماست
    اما اگه شما برای زن خیانت کار همچنین چیزی میگین پس مردی هم ک خیانت کنه مثل زنی ک خیانت کرده باید ب سزای اعمالش برسه

    پس حرفی ک میزنین ب حرفتون فکر کنین ک اگر کسی برای مشکلش ب این سایت مراجعه کرد و نظرهارو خوند مثل شما همچین تفکر بی منطقی نداشته باش
    تشکر

    1. علیکم السلام
      خواهش میکنم
      حرفاتون خیلی تناقض داره دوست عزیز.
      ظاهرا شماهم اصل مطلب رو متوجه نشدید و سریع دست به قلم شدید.
      چه کسی گفته اگر مرد خیانت کنه زن هم باید ببخشه؟
      در این جا هم تصمیم به عهده زن هست که جدا بشه یا نشه که موندن با همچین افرادی عذاب اور و چندش اور هست.
      خیانت مرد هم گناه کبیره هست چون عهد رو زیر پا گذاشته و در صورتی که ثابت بشه مرد،به همسرش خیانت کرده و خیانتش هم در مرز زنا بوده حکمش اعدام هست
      اما طبق قانون اسلام مرد میتونه صیغه کنه یا همسر دومی رو به عقد خودش در بیاره
      اما خیانت چه مرد و چه زن جایز نیست.

    2. سلام.هیچ فرقی نداره که زن خیانت کنه یا مرد .
      هردو باید یکجور به سزای اعمالشان برسند .

  32. خیانت یک سونامی وحشتناکه که با بوجود اومدنش همه چیو خراب میکنه فرقی هم نمیکنه زن مردش ولی عزیزان من ما تو جامعه ای زندگی میکنیم که خیانت زن خیلی بیشرمانه تر از خیانت مرد دیده میشه ولی من کسانی سراغ دارم که دارن به بچه ای فرزندم میگن که بچه خودشون نیست از پوست و استخوان خودش نیست و فقط از یک زنا یا خیانت بوجود امده و باورش شده که فرزند خودشه پس این تفاوت را بین مردو زن قبول کنید

    1. الله اکبر.الله اکبر.الله اکبر
      پناه میبرم به پروردگارم از شر این موجودات پلید و نحس

  33. به نظر من مرد و زن نداره.
    بارها من تاکید کردم توی خیلی از جاها
    شما اگه میخواید ماشین هم بگیرید اول آموزش میبینید درس به این بزرگی بدون آموزش میرید جلو؟
    که قسمتی از آموزش ازدواج و ادامه دادن زندگی رو از خانواده یاد میگیریم ولی
    نه همه ی آموزش رو.
    آموزش و پرورش ما ناقصه درس ازدواج به این مهمی باید به صورت عقلانی به همه داده بشه
    درسی به نام تعهد. یاد بگیرید چه زن چه مرد تا وقتی از نظر عاطفی -روانی-جسمی -جنسی و خیلی معیارهای دیگه به درجه ای نرسیدید که نتونستید همسرتون رو ارضا کنید به هیچ عنوان ازدواج نکنیدددد.
    متاسفانه قانون صیغه موقت یا همون خیانت اسلامی تا وقتی هست مردها به سادگی ازدواج میکنند و دلیل خودشون رو دارند دینمون این رو گفته و اگه ازشون درمورد دینشون بپرسی فقط امثال این قوانین رو حفظ هستن. اگه شماها انسان باشید هیچ تایید میکنم هیچ فرقی بین خیانت زن و مرد وجود نداره .
    همونقدر که خیانت مرد هرزگی هست همونقدر زن هست.
    همونقدر که خیانت زن نشانه از بی خانوادگی بی تربیت و بی شعوری در تربیتش هست همونقدر هم مرد هست اگه خیانتی انجام بده.

    و هیچ کس حق کشتن – قطع عضو یا امثال این رو نداره چه طرف خیانت کننده زن باشه چه مرد.
    اول ببینید ریشه کجاست .
    یه مرد پنجاه ساله میاد یه دختر ۱۰ساله رو میگیره ریشه کاملا علنیه
    یه مرد که حتی یه ماشین نداره چرا باید زن بگیره در صورتی که بهش گفته تا یه سال دیگه میگیرم
    یه زن که برای ارضای نیاز جنسی مردش کاری نمیکنه
    یه زنی که توی زندگی با شوهرش دوست نمیشه .
    و هزارو یکی از این نمونه دلایل
    گاهی وقتا ریشه جلوی چشممونه و یا خودمون مقصریم.
    باید بسنجید اگه خیلی از کار گذشته بود و حالا در هر صورتی نتونستید ادامه بدید
    رابطه رو تموم کنید و برید دنبال زندگی خودتون.
    حالا میتونید اگه طرف مقابل مرده با گرفتن مهریه کامل
    و یا اگه زنه با بخشیدن مهریه کامل طلاق بگیرید .
    اگه روحتون تونست مدتی کنار بیاد و طرف مقابل مطمعنا خواست ادامه بده به نظرم بخشش بهترین کاره

  34. خیلی سخته میدونم هیچکی نمیتونه ببخشه ولی وقتی بچه داشته باشی مجبوری که هم ببخشی هم بسوزی وبسازی

    1. یعنی اگه بچه داشته باشی باید ببخشی؟
      خب این عقیده ی ببخشید بچه گونه ی شما هستش برادر..شما اگه با قانون اسلام زندگی میکردید میفهمیدید که زنی که خیانت میکنه باید کشته بشه ..حالا شما میگید باید ببخشه؟ متاسفم اما گفتن بی غیرت لایق همچین عقیده هایی هست

      1. دوست عزیز بخشش نشانه بزرگی نه بی غیرتی ست اگه بخشش این چنین معنایی داشت که صفت اولیه خداوند قرار داده نمیشد.

        1. بله بخشش خوب است اما در جا و مکانش و بستگی به اعتقادات فرد داره..اسلام سخنش بر این هست، بعداز رابطه زن با مرد غریبه، مرد میتواند همسر خود و آن غریبه را به قتل برساند حالا اگر همسر خیلی فرد مذهبی باشه. کامنت هایی که خوندم متاسفانه کسی اسلام رو در سیره زندگیشون قرار ندادن بیشتر با فرهنگ غرب زندگی میکنن..زن خیانتکار اگه بخشیده شود بهش بها داده شده به اصطلاح هار تر میشه،چون داریم کسایی که زنشون رو بخشیدن اما بیشتر آزاد تر شد چون خیالش راحته شوهرش آدم ساده و بی غیرتی هست.موفق

          1. دوست عزیز شما که به ادب معتقدی
            اصطلاح هار تر این کلمات برای انسان به کار نمیبرند. #به_یکدیکر_احترام_بگذاریم

          2. کلمه ی هار و صفت های زشت برای همچین انسان هایی ساخته شده.
            اما شما ظاهرا به دل گرفتید و برعکس فکر میکنید؟
            خداروشکر که به خودتون شک ندارید حال چرا به خودتون گرفتیدavije?
            متن رو دوباره بخونید بعد تایپ کنید لطفا
            چون متوجه منظور نشدید

          3. سلام
            من اصلا با حرف شما موافق نیستم چون اگه زن خیانت کنه نمیتونه جبران کنه اصن حرف شما درست نیس خیلی معذرت میخوام اما حرف شما اصلا بی درکو فهمه
            بعد چجوری مردخیانت کنه زن میتونه ببخشه اگه حرف شما قبوله باشه پس اگه مردم خیانت کنه زن میتونه شوهرشو ب قتل برسونه درسته؟
            مشکل جامعه ما اینه ک زن همیشه مقصرهو توهمه کارا زن باید ب سزای اعمالش برسه و تفکر ادمای مثل شماست
            اما اگه شما برای زن خیانت کار همچنین چیزی میگین پس مردی هم ک خیانت کنه مثل زنی ک خیانت کرده باید ب سزای اعمالش برسه

            پس حرفی ک میزنین ب حرفتون فکر کنین ک اگر کسی برای مشکلش ب این سایت مراجعه کرد و نظرهارو خوند مثل شما همچین تفکر بی منطقی نداشته باش
            تشکر

          4. خدا صفت ناپذیر است استدلال عوامانه نفرمایید . اتفاقا این از بزرگ بودن و سنگین بودن چنین گناهی است که احساس به کشتن منِ درونِ فرد دیگر شکل میگیرد. خیانت را حتی برخی از حیوانات نیز برنمیتابند
            خیانت از آن ِ شیطان است و اغواگری نیز برگشت پذیر است و مهلک . پس ندیدن خیانت ندیدن شیطان است و تن دادن به آن تا نابودی وجود خودتان. فقط میتوان بازی نکرد و انصراف داد. نامرد برنده باید به سزای اعمال خود برسد تا مرد بازنده ایی نمیرد.

        2. هیچوقت اعتماد برنمی‌گرده.روانشناس که هیچی خداوند هم بیاد نمیتونه برش گردونه.حقیقت اینه بیخودی خودتون رو گول نزنید با حرفهای انگیزشی و روانشناسی.

      2. و همچنین باید قانون قرن بوق که مرد میتونه چند همسر اختیار کنه حذف بشه.
        همینقدر درک کنید که یه مرد یه روز بیاد خونه و زنی رو ببینه که دو تا مرد صیغه ای داره !
        اقتصاد رو هم که همین قانون با غیرت امثال شما نوشتید چند ده ساله مردم رو یا بهتره بگم
        زن -دختر ها رو به راه خیانت کشونده به جرات میگم ۹۵ درصد خیانت های زن ها بخاطر مشکلات مالی هست که اونم به دست یه بی غیرت کل ایران گریبان گیر شده.
        در مورد اون حرف اولم معتقدم زنی که بذاره مردش خیانت کنه با هر اسمی حالا صیغه یا ازدواج موقت هم بی غیرته.

        1. قانون خدا رو زیر سوال میبری و برچسب قرن و بوق رو بهش میچسبونی؟
          خب بحث من اینجا با شما تموم شد برادر
          چون متاسفانه شما اسلام ندارید و سخنی هم براتون به زبون بیارم قانون خدارو قبول ندارید و بی فاییده هست.

          1. همون بهتره که امسال شما نظر ندن که همه چی فقط اسلام میبینید و هرکی که مسلمان نباشه کافر و بی خداست مگه از شما پرسیدن قبل تولد دوست داری انتخاب کن دین رو که کافر نشدی مثل ما که مسلمان نبودن ننه بابام.

          2. اقا مهدی سلام من از شما یک سوال دارم تکلیف مردی که خیانت میکنه چیه باید با اون چه برخوردی کرد لطفا جواب این و بدین تشکر

        2. عااااالی
          من بعد از ۲۰ سال زندگی فهمیدم کل زندگیم دروغ بوده و پر ازخیانت هر بار میخوام از افکارم که ناراحتم میکنه حرف بزنم سریع میگه چرا پس موندی باهام،جدا شیم،

      3. امان از این قانونی که گفتید که ۹۵ درصد خیانتا و هزره کارای ایران برای وجود اونه و لعنت بر باعثش 😔 لعنت به آورندش

      4. زنم‌بهم خیانت کرده الانم جای اینکه ابراز پشیمانی کنه گذاشته رفته جداگانه منزل گرفته.ویکی دوبارم رفتم برای اشتی باپرخاشگری وحرفای زننده منوازخودش میرونه‌ برعکسه بهشم چندبار گفتم گذشترو فراموش کنیم بیا برگرد سر زندگیت پای دوتا بچه وسطه نسبت به بچه ها. هم بیتفاوت شده.بهش خیلی وابسته ام نمیدونم چیکار کنم

    2. احسنت آدم بچه رو چیکار کنه .هرچندمعتقدم اون زندگی دیگه زندگی نمیشه ولی مجبوری بسوزی وبسازی

    3. کاملا درسته.مجبوری ادامه بدی با وجود بچه اما احساست هیچ وقت مثل قبل نمیشه

    4. من بدون بچه هم بخشیدم
      اما مشکلم اینه بعد یک سال و نیم
      موقع رابطه عذاب میکشیدم و موقع همه چی هر لحظه
      الان بهترم
      و بهشیدم
      اما فراموش نمیتونم بکنم و این فکر من و روانی کرده و من معتاد شیشه شدم ببغد اون جریان
      اما بخشیدم و باهاش زندگی میکنم
      و این یک سال و نیم هیچ خطایی نکرد
      اما من خودم داغونم

      1. نکن با خودت این کار رو. پاشو برو روانشناس همین پولی ک خرج شیشه می‌کنی بده ب اون کمکت کنه جان عزیزت مراقبت کن از خودت. خودت فقط خودتو داری نذار یتیم تر بشی

      2. الهی 😔😔هر کس خیانت می‌کند خدا زلیلش کنه،واقعا سخته من فهمیدم حقیقته بهم گفته شوهرم پیش زنا بد میرفته بچه ۴ماهگیم سقط شد از اون قضیه ۵ماه گذشته قسم خورده دیگه نره ولی من باور نمیکنم اعتماد دیگه ندارم فقط فقط به خاطر پسرم ادامه میدم ۸سابشه اوباش خیلی خوب بود مومن نماز خون روزه می‌گرفت بعد ۱۱سال که ازدواجمون گذاشت یه دوست پیدا کرد مجرد بود اون اینم خراب کرد الان ۱۲سال هستش نمیتونم فراموش کنم اون قضیه رو خیلیم دوسش دارم بهم میگه دوست دارم ولی آدم زنشو دوست داشته باشه هیچ وقت ای کارهارو نمیکنه

      3. نکن حیفی میتونه الان بره همینو برعلیه ات استفاده کنه تاجاشم برسه شما باید ثابت کنی براثابت کردن خیانت هم شاهد میخواد مشاوره برین کمکتون میکنه

    5. منم‌۲تا پسر دارم خانمم بهم خیانت کرده بخاطر بچه ها گذشت کردم ولی خودم دارم روانی میشم چکار کنم

  35. من پنج ماهه عقد کردم و شوهرم با دختر خالم بهم خیانت کرد و الان خیلی پشیمونه و هزار بار معذرت خاسته من دوسش دارم واسه همین چشم پوشی کردم ولی فکر خیانتش ی لحظه راحتم نمیزاره چیکار کنم میشه بگین ؟

    1. با سلام
      دوستان یه مثلی میگه ، توبه گرگ مرگ است. کسی که خیانت میکنه، مطمئن ن بازم خیانت خواهد کرد، هر چه هم محدودش کنی چه آقا باشه چه خانوم باز م خیانت خواهد کرد، پس اگه زندگیتون و هنوز شروع نکردین یا هنوز بچه دار نشدین، باهاش کات کنید حتی اگه عزیزترین کساتونم واسطه شن، دوستان هر تصمیمی که می‌گیرند قابل احترامه . باور کنید تو این یه مورد با عصبانیت و جار زدن، تصمیم گرفتن اصلا روش جالبی نیست. من ضرر کردم، امیدوارم دوستان شما ضرر نکنید

    2. ب نظر من ازش جداشی مردی ک تو دوران نامزدی خیانت می‌کنه نباید بهش اعتماد کرد

    3. ازش آزادی بگیر هنوز اولشه داغه تا نتونه کاری کنه طبق قانون برو جلو فعلا دوسش داشته باش ولی تودلت یکم دلتوقرص کن

  36. خیانت کردن ریشه در گذشته و کودکی آدمها داره
    بایستی تحواره آدمها بررسی بشه که چرا خیانت کردن
    بخشیدن و دادن فرصت دوباره هیچ اشکالی نداره فقط به شرط اینکه زیر نظر مشاور آگاه به صورت مداوم زندگی مشترک رو کنترل و نقاط ضعف ارزیابی و راه حل ها عنوان بشه .

    1. ابا سلام کمی با نظر شما موافقم ولی دوستان نه با کینه نه با تعصب باشیم بهتر من نظرم اینه که ما ایرانیا دو چیز را خراب کردیم نه دین دار حقیقی هستیم نه پا بند قانونینیم با دقت و تامل کن

  37. فقط باید گذاشت و رفت…
    اگه شما خوب بودی و طرفت خیانت کرده فقط باید تنهاش بذاری و بری و خودتو از تحمل یک عمر عذاب نجات بدی. حتی به خاطر بچه هم نباید به این زندگی ادامه داد . خودمون مهمتر هستیم.
    وقتی طرف خیانت میکنه یعنی فقط خواست خودش براش مهم بوده ، پس وقتی برای کسی مهم نیستی نباید خودت را ذلیل کنی و تحملش کنی.
    اینم بگم خیانت فقط خیانت جنسی نیست، وقتی با کسی از جنس مخالف غیر از همسرت درد و دل میکنی و زیادی باهاش درگیری عاطفی پیدا میکنی خیانته، وقتی پیامهای عاشقانه و تحریک امیز به کسی میدی خیانته، وقتی در نبود همسرت حتی برای شوخی و خنده و سرگرمی با جنس مخالف تلفنی حرف میزنی خیانته، وقتی به بهونه های الکی بایه غربیه ای که میدونی منظورش از ایحاد رابطه دوستی چیه قرار میزاری و بیرون میری خیانته،،، مرد و زن هم نداره ، فرقی نمیکنه کی خیانت کرده. خیانت، خیانته!
    وقتی طرف مقابلت (همسرت) این چیزها را متوجه بشه قطعا دیگه اون ادم سابق نیست، شاید به روت هم نیاره ولی دیگه تموم شده همه احساسی که بهت داشته…
    ده ساله دارم تحمل میکنم دیگه چیزی ازم نمونده..
    شما تحمل نکنید، از اولین خطا بگذری در واقع از عزت نفس و شخصیت و غرور خودت گذشتی یعنی اجازه دادی له بشی…

    1. شما ۱۰ ساله تحمل کردین و دلت شکستس من ۱۰ ساله دلم شکسته و تحمل نکردم و جدا شدم و جفتمون تا آخر عمر باید درد رو تو خودمون حمل کنیم. ببخشی یا نه از دردت کم نمیشه ولی اون بی وجدان که مقصر اصلیه بدون هیچ درد و زجری به راهتی زندگیشو میکنه .

    2. احسنت‌کاملا‌حق‌باشماست
      آدم‌نمیتونه‌رندگیش‌مثل‌سابق‌باشه
      مهرمحبت‌رفتاروهمه‌چی‌تاثیرمیزاره

    3. درست میگی انسان دوام نمیاره دیوانه میشه ولی چه باید کرد با حیوانی که به شکل انسان شریک زندگیت میشه و زهرش را بهت میریزه و دو تا پچه هم ازش مانده واقا چه باید کرد انسان قاطی میکنه به بچها نگاه میکنی میبینی احتیاج به هر دو دارند به خودت نگاه میکنی میبینی دیگه چیزی ازت نمونده الکی رفتار میکنی که زنده ای ولی مرده متحرک شدی لعنت بر ادم خیانتکار از خدا میخم هرکس خیانت میکنه در کنار عشق جدیدش خشک بشه وبمیره

    4. من واقعا از سر اشتباه و سهل انگاری ظاهرا خیانت کردم
      ارتباطمو با کسانی ک قبلا باهاشون بودم در حد خیلییی معمولی مواقعی ک کاری چیزی پیش میومد گروهای دوستی و …چون کاملا معتقد بودم گذشته تموم شده! من توو زندگیم هیچی کم نداشتم ک بخام برم جای دیگه دنبالش
      ینی اصلا دیگه امکان‌ نداره همسرم منو ببخشه و ب زندگی خوب گذشته م برگردم؟😔😔
      ینی واقعا

  38. اینا که همش در مورد خیانت مردا بود زن ها که بیشتر خیانت میکنند چرا نشانه های زن خیانت کار رو ننوشتین زن خود من یه خیانت کار بی شرم الانم با همون مرد اشغاله زن ها خیانت کار ترند

    1. زنی که با داشتن شوهر به همسرش خیانت میکنه طبق دستور اسلام به اون مردی که بخاطرش خیانت کرده حرام ابدی میشن….خداوند بخاطر این حرام کرده که هیچ زنی به شوهرش خیانت نکنه

    2. دوستان من بعد 8 سال زندگی خیانت دیدم باورکنید اون لحظه مردم مرگ رو باچشمام دیدم میگن دل شکسته صدا نداره ولی من شنیدم دلم هزار تیکه شد کسی که عاشقش بودم اعتماد داشتم بهش از پشت خنجر زد من هزار بار بخشیدم حتا تا مرز طلاق رفتم ولی بخاطر پسرم برگشتم پیشش الانم اصلا بهش اعتماد ندارم احساس میکنم بازم خیانت میکنه گوشیشو رمز گذاشته بعضی وقتا میخام بمیرم خودمو بکشم بعضی وقتا میخام پسرمو بردارم و برم یه جای خیلی دور من یک زن تنها هستم

  39. وقتی کسی قتلی انجام می دهد جوابش قتل است وقتی زن یا مردی هم خیانت می کنند باید اندام های جنسی آن ها در آورده شود.فقط قصاص

    1. با سلام ،، من رضا هستم ۲۰ سال پیش با دختری اشنا شدم که از هر لحاظ ببست بود اما بعد از گذشت ۱۷ سال روزی که از سفر عراق امده بودم و قصد خرید در شهر زنجان را داشتم به زنم شک کردم که در نبود من با کسی رابطه تلفنی دارد….خدا شاهده شک من فقط در حد صحبت تلفنی بود اما وقتی فهمیدم .هنوز خودم از خانه ساعت ۵صبح بیرون نرفته ام ،، موقعی من خواب بودم او دوست پسرش را داخل خونه کرده اما من براش به جای دوربین ضبط صوت گذاشتم اما بعداز نیم ساعت که برگشتم ضبط صوت را کنترل کردم مرگ خودم را دیدم و شنیذم اما با همه اینها پاهای نامردش را به قران کوبید که من در نبود تو داشتم با خودم حرف میزدم ام و اینکه من کوجک اعتیادی داشتم از خانواده من سواستفاده کردند و به خاطر اینکه ابرویشان. نرود همان دو یا سه روز اول که موضوع برای من روشن شده بود قرص خواب با کمک خانواده به من داده بودند وقتی چشم باز کردم ۷۰ روز در کمپ ماندم و پبش مردم از حقه بازی میگفت که ،،،،من بمیرم برای رضا توهم زده شده بیچاره معتاد شده اما من بدبخت چون بی کس و کار بودم کسی نبود که بگه ای زن نمک به حرام ضبط صوت که دچار توهم نشده ،،،خدا شاهده باور کنید هیچ مردی اندازه من احترام و عزت برای زنش وخانواده زنش ارزش قایل نبوده و از گل کمتر بهش نگفته بودم….البته ما جدا شدیم اما او گول این را خورده که من پشیمانش میشوم،،این در حالی که از هر نظر ،،قیافه،قد،خوشکلی من بیست برابر اون بودم ولی با کمک خواهر خودم توی بند خیانت گیر کرد امیدوارم تاوان عشق و محبتهای من را خدا ازش بگیرد،،،در صورتی که من بهترین اتوبوس را به خاطر او فروختم که نکنه خدای نکرده با کسی اشنا بشم..کسانی که این را میخوانند باور کنند من از نظر ناموسی برای او پیغمبری معصوم بودم ،،اما او مغرور و خیانتکار، امیدوارم هیچ زنی مانند زن من که ادعای فاطمه زهرا را داشت به شوهرش خیانت نکند….به خدا شبی خواب دیدم امام حسن مجتبی سلاملا علیه فرمودند ..ممد رضا ناراحت نباش خدای متعال چشمهای زنت را ۲۰سال کور میکند،،الی امینافریدرسته

  40. به نظر من مثل قتل که قصاص دارد خیانت هم چون روح و روان را می کشد باید روان شناسان قصاص در نظر بگیرند.

  41. مرگ ونفرین بر تمام مردان و زنان خیانتکار هیتلر و صدام هم آدم کشتند و کارشون را توجیه کردند زن و مردی که خیانت می کنند جز پستی چیز دیگری در وجودشان نیست باید زنده زنده بسوزند.من روزی ده ها هزار بار نفرینشون می کنم قاتل جسم را نابود می کند و قصاص دارد و خیانتکار روح را می کشد و قصاصش هزاران هزار بار نفرین عذاب درد زجر روحی است حق نگهدارتان

  42. کسی یک بار خیانت کنند حتما دوباره خیانت خواهد کرد این تجربه چندین نفر هستش

    1. به خداوندی خدا قسم میخورم با قلبی تیکه تیکه شده واسه بار چهارم که فقط زندگیمو نجات بدم و امید داشتم به اینکه درست میشه اما نشد باز هم کرد با کمال تاسف خیانت بخشش نداره نبخشید فقط وقتی دیدید بار و بندیلتون رو جمع کنید خودتون راهی شید و برید نمونید به والله نمونید خیلی حالم بده ولی تجربه ثابت کرد له میشید تمام وجودتون درد میگیره نمونید توی این لجن زار

  43. دختره بهم خیانت کرده افسرده شدم حالم گرفته است نمیدونم چیکار کنم دل تنگی اومده سراغ دلم میگیره همش چیکار کنم

    1. با سلام

      قطعا باید از خشم عبور کنی و به پذیرش این موضوع برسید

  44. سلام من چند روز هست دوس دخترم بهم خیانت کرد درست بعد ااز دوساعت دعوا الکی با پسر دیدمش ی هفته بود رفته تو مخ من هر چند مهم نیست برام خودمم میخواستم جدا بشم ازشش ولی نمیدونم چرا دارم اذیت میشم از مخم نمیره بیرون نمیدونم چیکار کنم کلافه شدم دلم گرفته هیچی بهم حال نمیده نمیدونم چیکار کنم حالم بهتر بشه

  45. واقعا سخته.این فکرا داره ذره ذره منو میخوره.مغزم ثانیه ای نیست درگیرش نباشه.روحم ازرده و افسرده شده.چنبار خواستم خودکشی کنم.ولی یاد دخترم نذاشته.ولی یه روز جسممو میکشم مثل روحم که اون کشت.اخه من مردم

  46. گاهی خیانت زنان را دربی توجهی یا نداشتن مهارت ارتباط زناشویی باید پیدا کرد وبرای هرکسی ممکنه پیش بیاد چه زن چه مرد پس باید به عنوان یک درمانگری به این رابطه نگاه کرد

      1. من واقعا از سر اشتباه و سهل انگاری ظاهرا خیانت کردم
        ارتباطمو با کسانی ک قبلا باهاشون بودم در حد خیلییی معمولی مواقعی ک کاری چیزی پیش میومد گروهای دوستی و …چون کاملا معتقد بودم گذشته تموم شده! من توو زندگیم هیچی کم نداشتم ک بخام برم جای دیگه دنبالش
        ینی اصلا دیگه امکان‌ نداره همسرم منو ببخشه و ب زندگی خوب گذشته م برگردم؟😔😔
        ینی واقعا

    1. زنم منو ترک کرد وخیانت اشکار کرد.من زنم رو بخشیدم بخاطر اینکه مشکل از منم وجود داشت و رابطه رو از نو ساختم و بهش توجه کردم و رابطمون خوب شد و زنم الان برام میمیره.دخترم داشتم مجبور شدم به فکر اصلاح باشم تا انتقام.الان یه پسر دیگه داریم ودر اوج خوشبختی از گذشته تلخ ردشدیم

      1. و
        سلام واقعا خوشحال شدم با آرزوی بهترینها برای شما که بخشیدید عمرتان با عزت

  47. اگر مرد خیانت کند انتظار بخشش کردن وجود دارد ولی اگر زن خیانت کند گردنش پای دار است این زندگی واقان مضخرفه حالم از زندگی بهم میخوره

      1. قانون کشور مبنا بر اسلامه.اما حکم دادنشون خیلی ضعیف هست
        .باید بهش احترام گذاشت

  48. خخخخ چرتو پرت سعی کنید زخم هاتون رو درمان کنید و دوباره بهش اعتماد کنید..خخخخخخخ آخ شکمم

    خخخ ای خدا

    خخخخخ😂😂😂😂😂

    خخخ زن رو بعد از خیانت باید سرشو برید این چرتو پرتا چیه خورده مردم میدید آقاجان خخخخخخخ

    1. با سلام
      یادمون باشه خودمون خیلی اوقات در حق اطرافیان کم جفا نمیکنیم

    2. والا من دیدم اقا رفته با سلام و صلوات خانم خیانتکار و برگردونده ،غیرت کجا بود !!!حالا نه تا حد سر بریدن ولی پذیرش مجدد ب نظرم خیلی احمقانه س

      1. مرد خیانتکار هم باید آلت تناسلی شو تیکه تیکه کرد زبون شو تیکه تیکه کرد چشمان کثیف شو له کرد دست و پاهاشو قطع زر زیادی نزن عوضی زن و مرد نداره آشغال زن ستیز مرد هر غلطی کنه ببخشن زن دار بزنن تو غلط کردی این زر ها رومیزنی حرومزاده

        1. متاسفانه شما از شعور و تربیت خیلی ضعیفی برخوردار هستید بخاطر همین اینطور مردم رو حرومزاده خطاب میکنید! و اسمش رو هم میزارید زبون دار! شما اول روی شعورت کار کن بعد سخن باز کن..ایشون هم حرف بدی نزدن..نه خانوم کیانا اشتباه نکنید..فرق مرد و زن زمین تا اسمون فرق میکنه.خیانت زن بیشتر عذاب اور و گناهش بیشتر هست تا اینکه مرد خیانت کنه..چون مرد میتونه چند همسری و صیغه رو انتخاب کنه اما زن خیر .چون زن مال یک نفر هست

          1. چرا من حرفای شمارو درک نمیکنم وای خدا خیلی خنده داره😂من خودم زنم خب یعنی شوهرم هرکاری خواست بکنه اشکال نداره من تشویقش کنم اما اگه منه زن بخوام اشتبا کنم حکمم قصاصه این چ طرز فکریه شما داری اقای محترم یچیزی بنویسین ک کسی داره نظرارو میخونه مردرو با سر نندازین تو چاه کسایی ک برا زن حکم میدن و میگن مرد با زن فرق میکنه خیلی…
            چ فرقی میکنه اقا مگ زن دل نداره مگه احساس نداره
            هیچ فرقی بین زنو مرد نیس هرکس اشتباه کرده باید طرف مقابل بفهمه چرا زنم یا چرا مردم این کارو کرده همش مقصر زن نیس زن اگ اشتبا میکنه حتما مرد یجا براش کم گذاشته

          2. اشتباه متوجه شدید دوست عزیز
            ظاهرا به متن ها توجه نمیکنید و همینطور از سر اینکه یه چیزی بگم که مردم بدونن اشتباه میگه دست به قلم میشید خانوم محترم
            این سخن ها درک کردن نمیخواد
            بچه ی ۳ ساله هم میتونه اینارو متوجه بشه.
            بازم مثل سری بعد حرفاتون تناقض داره.
            من انتظار دارم حداقل شما عاقل و بالغ و فهمیده باشید.
            کسی نگفته شوهر هر گناهی که خواست مرتکبش بشه و زن دست به سینه بشینه غم و غصه بخوره
            بلکه موضوع این بود خیانت زن عذاب اور ترهست تا خیانت مرد
            اینو میشه در جامعه دید.
            خیانت چه زن و مرد جایز نیست دوست عزیز و قانونی هایی در رابطه با همین خیانت هست که پیشنهاد میدم برید مطالعه کنید تا دچار مغلطه نشید.
            اینکه شما خیانت زن رو بخاطر مشکلات شوهرش میدونید که براش کم گذاشته تا حدودی موافقم اما اگه فقط به این حرفی که زدی بسنده کنی به عقاید و اعتقادات شک کن چون فقط این موضوع نیست و داریم که شوهر برای همسرش سنگ تموم گذاشته اما…بگذریم
            خیانت مرد هم جایز نیست و قانون براش حکم میکنه که اعدام بشه یا خیر(در صورت ثابت شد خیانت)
            اما کشته شدن زن خیانت کار و نفر سومی جایز هست
            موفق

          3. تو باید زن می شدی گیر ی شوهر مثل خودت می افتادی جلو چشم خودت خیانت می‌شد بهت تا می فهمیدی مرد و زن نداره مثلا آقای با شعور

          4. حاجی تو کار و زندگی نداری زیر کامنت ها 00000000 می نویسی؟ -00000 . فک کردی با آوردن اسلام شخصیتت آدم وار میشه ؟ هرکی بیشتر گند کاری داره اتفاقا بیشتر سعی داره خودشو موجه نشون بده

          5. یکیو میشناسم خانمه خیانتو با خیانت جواب داده الانم داره با خوشبختی زندگی میکنه

      2. این فرد بی غیرت ترین فرد تو ایران هست به نظرم..حال میگیم فرزند داشت،میتونست با یک زن مومن ازدواج کنه هم شریک زندگیش بشه و هم فرزنداری کنه..چون داشتیم زن به شوهرش خیانت کرد و شوهرهم باهاش بحثش شد و زن ا خونه رفت!! و شوهر هم اتفاقا التماسش کرد برگرده که برگشت!!!اما خب کارشون به طلاق کشیده شد به خاطر کارهای پلید زن..و خلاصه شوهره با یک زن مومن و مسلمون ازدواج کرد و بچه های این شوهر هم ازشون راضی و بهشون میگه مادر..آدم نباید خودشو با این حرفا گول بزنه..

        1. مخالفم اتفاقا غیرت حضرت علی رو داشته که نزاشتع آبروی یه زن بره حفظ زندگی کرده خود حضرت علی پناه دلش باشه شما هم دم از غیرت الکی نزن سوره طلاق با سوره نور با معنیش بخون تا بفهمی خدا گفته سه بار فرصت بدید بهم تو از خدا بالا تری نشستی حکم میدی خدا ازت نمیگزره شاید کسی واقعا حرفای تورو بکنه تو گوشش اون دنیا جواب خدارو تو میدی

      3. مردا همشه دوست دارن زنشون پاک ترین زن دنیا باشه ولی اگه چششون خورد به خرابترین زن خوششون میاد وحالا یا نگاه میکنن یا میفتن دنبالش انوقته که زن اون هم میفته دنبال این کار که بهش میکن دومینو بهم ضربه میزنن جامعه

      1. زن وقتی ک مثل برده خریدوفروش شد توقع نداشته باشین بهترازاین بشه .اون زن بیشعوری ک توکامنتش میگه چه فرقی داره بین زنو مرد باید ب عقلش شک کرد اگر فرقی نداره چراخونوادهاتون تایکی درخونتونو میزنه سرمهریه چکوچونه میزنن مگه ب مرد مهریه میدید ک به شما بدن .کجا گفتن ک باید سکه مهرزن کنن اونم پول تون ده تا زن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉