کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟

عواقب بی میلی مرد به زن
3.2/5 - (187 امتیاز)

دلایل و عوارض بی میلی مردان به زنان چیست؟

نظر شما در مورد عدم توجه و بی میلی در یک رابطه چیست؟ آیا فکر میکنید نیاز به توجه فقط نوعی نیازمندی فرد است که نباید نادیده گرفته شود؟ توجه و محبت در رابطه عاطفی و زناشوییی مهم است و مهم نیست که ما تا چه حد درگیر زندگی پر مشغله مان هستیم. اگر از اهمیت توجه به همسر بدانید، راهی برای انجام آن پیدا میکنید. در واقع اگر کسی را دوست داشته باشیم، همواره راهی پیدا خواهیم کرد تا نشان دهیم که چقدر برای ما معنی دارد و یکی از ساده ترین راه ها این است که به او توجه و محبت کنیم. به طور کلی شما به ندرت مردی را پیدا میکنید که از بی توجهی همسرش شکایت کند. در مقابل زنان بسیار نیازمند توجه همسرشان هستند و بی توجهی به زن عواقب جبران ناپذیری در زندگی خواهد داشت. با این وجود گاهی شاهد بی تفاوتی مردان به زنان هستیم. این بی تفاوتی و بی میلی به هر دلیلی که باشد، عواقبی را به دنبال دارد که در اینجا مفصلا در بحث مشاوره خیانت همسر قرار میگیرد.

نشانه های بی‌توجهی مرد به زن

قبل از اینکه بخواهیم درباره دلایل و چگونگی بی توجهی مردان به زندگی مشترک و همسرانشان بپردازیم ابتدا باید نشانه های خیانت مردان به زنان را بدانیم. در واقع نشانه های بی توجهی مرد به زن در هر رابطه ای متفاوت است. اما میتوان چند عامل کلی را در نظر گرفت که تایید کننده بی مهری مرد به زن است از جمله:

  • کاهش صمیمیت
  • کاهش ارتباط کلامی مفید و سالم
  • کاهش دفعات رابطه جنسی و کیفیت آن
  • عدم صداقت و دروغگویی
نشانه های بی میلی مرد به زن
عوارض بی میلی مرد به زن
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

علت کم توجهی شوهر به زن چیست؟

وقتی احساس میکنید شریک زندگیتان نسبت به شما بی تفاوت است، میتواند بسیار ناامیدکننده، گیج کننده و آزار دهنده باشد و میتواند احساس امنیت شما را در رابطه از بین ببرد. این قطعاً موضوعی نیست که از آن چشم پوشی کنید. حقیقت این است که دلایل زیادی برای بی مهری شوهر وجود دارد. اگر در چنین وضعیتی قرار گرفته اید حال زمان آن فرا رسیده است که نگاهی دقیق به رابطه خود بیندازید تا دلیل نارضایتی را تعیین کنید و ببینید که آیا این رابطه ارزش اصلاح دارد یا خیر. لذا در همین راستا برخی از دلایل خیانت مردان و بی توجهی مرد به زن را در ادامه آورده ایم:

1. از دست دادن علاقه به همسر

علت بی محلی مردان را میتوان از دست دادن علاقه دانست. در واقع این احتمال وجود دارد که همسرتان علاقه خود را به شما و رابطه از دست داده و نمیداند چگونه با شما ارتباط برقرار کند. مردی که به همسرش توجه نمیکند، به آنچه شریک زندگیش میگوید اهمیت نمیدهد، برای حضور همسرش ارزشی قائل نیست و به زندگی مشترک اهمیت نمیدهد، ممکن است گام هایی در جهت زندگی بدون همسر برداشته باشد.

2. حواس پرتی و دغدغه فکری

یک دلیل خیلی ساده برای بی تفاوتی شوهر به زن مشغله های کاری و حواس پرتی است. در واقع وقتی مردی برای موارد مختلفی مثل پروژه های کاری، مسائل شخصی یا خانوادگی تحت فشار است، انرژی لازم برای پرداختن به سایر جنبه های زندگی از جمله توجه به نیازهای همسرش را ندارد. گاهی ممکن است شرایط آنقدر پیچیده باشد که حتی نیازهای شما دیده نشود. در چنین مواردی کمی یادآوری اینکه شما عضوی مساوی از رابطه هستید و نیازهایی نیز دارید، میتواند به تغییر رویه همسرتان کمک کند.

3. شنیده نشدن

در بسیاری موارد دلیل بی تفاوتی مرد به زن این است که متقابلا بی تفاوتی میبیند. اگر شما همیشه یک مکالمه بی وقفه دارید، مرتباً با همسرتان صحبت میکنید، تمایل به قطع کردن حرف های او دارید و فقط گوینده خوبی هستید، آنها از اشتراک افکار و احساسات خود با شما دست میکشند. زیرا میدانند شنیده نمیشوند و شما توجهی به آنها ندارید. آیا میتوان خیانت را جبران کرد پیشنهاد میکنیم مقاله اعتماد بعد از خیانت را بخوانید.

بی میلی شوهر به همسرش
علت بی میلی مرد به زن

4. وقتی مشکلات ارتباطی وجود دارد

در بیشتر موارد، عدم برقراری یک ارتباط سالم میتواند علت بی میلی و سرد شدن مردان باشد. به عنوان مثال ، یک مشاجره بین شما دو نفر میتواند باعث شود شما خواسته یا ناخواسته حرف سختی را به شوهرتان بگویید. بعداً، ممکن است آن را فراموش کنید و به حالت عادی برگردید. اما شوهر شما هنوز آسیب دیده و عصبانی است و به جای اینکه به شما بگوید چیزی او را آزار میدهد، شروع میکند به اجتناب از برقراری هرگونه مکالمه با شما. بدون برقراری ارتباط مناسب، شکاف بین شما دو نفر بیشتر میشود و به رابطه شما آسیب میزند.

5. وقتی دوستان در اولویت قرار میگیرند

گاهی اوقات، ممکن است احساس کنید شوهرتان به جای اینکه بیشتر وقتش را با شما بگذراند، با دوستانش است. در بعضی موارد، ممکن است او قصد نداشته باشد که شما را نادیده بگیرد. البته این غفلت میتواند عمدی هم باشد، و شوهر شما دوست داشته باشد وقت بیشتری را با دوستانش بگذراند. این تمایل میتواند علت بی تفاوتی مرد به زنش باشد.

6. وقتی مدام عیب یابی میکنید

اختلافات و مشاجرات در هر رابطه ای رایج است، چه این رابطه قدیمی باشد و چه جدید. بعضی اوقات، خواسته یا ناخواسته، تمایل دارید که یک بحث را با سرزنش شوهر خود یا عنوان کردن عیب های او به پایان برسانید. هنگامی که این کار را انجام میدهید حتی اگر عذرخواهی کنید، ممکن است شوهر شما به شدت آزرده خاطر شود. این میتواند شوهر شما را ناراحت کند، و احتمالا در برخی موارد علت بی مهری شوهر همین است. راه های تشخیص خیانت برای خواندن این مقاله کلیک کنید.

7. وقتی زندگی جنسی در مسیر درست نیست

خواه تازه ازدواج کرده باشید یا سالها ازدواج کرده باشید، صمیمیت جسمی نقش مهمی در روابط شما دارد. بدون آن، رابطه خسته کننده میشود. عدم رفع نیاز جنسی در یک رابطه از عمده ترین دلایل برای کم توجهی شوهر است. اگر شما و همسرتان قادر به لذت بردن از رابطه جنسی نیستید، احتمال این وجود دارد که از هم دور شوید و شوهرتان ممکن است شروع به بررسی راه های دیگر کند و شما را نادیده بگیرد. صحبت در این باره و تلاش برای یافتن راه هایی برای جذاب کردن زندگی جنسی میتواند به شما کمک کند. اما نادیده گرفتن یکدیگر به شما کمک نمی کند.

8. خیانت یا داشتن رابطه خارج از ازدواج

خیانت میتواند علت بی توجهی مرد به زن باشد که باعث افزایش فاصله بین زن و مرد میشود. اگر شوهر شما شخص دیگری را دوست داشته باشد، رفتار او شروع به تغییر میکند. او سعی میکند از شما دور شود یا شما را نادیده بگیرد. اما، نباید این را مطرح کنید، مگر اینکه مدرکی داشته باشید. چون گاهی اوقات، آنچه فکر میکنید، ممکن است درست نباشد.

همه این موارد میتواند دلیل بی احساسی و بی مهری مرد نسبت به زن یا خیانت مردان متاهلرا توضیح میدهد. علاوه بر این میتوان به برخی از عوامل دیگر مثل گذشته فرد، دعواهای مداوم و… نیز اشاره کرد. اما شما باید بدانید که کلید حل مشکلات، شناسایی علت و سپس فکر کردن در مورد این است که چه کاری باید انجام شود.

عواقب بی میلی به زن
دلیل بی میلی مرد به زن

چگونه با بی تفاوتی همسر برخورد کنیم؟

همانطور که گفتیم دلایل مختلفی وجود دارد که به سبب آن همسرتان شما را نادیده بگیرد. اما این نکته را فراموش نکنید که برای اصلاح امور با شوهرتان هرگز دیر نیست. شما فقط باید طرز برخورد با خیانت مردان و بی توجهی شوهر را یاد بگیرید. برای این کار کافیست نکات زیر را در نظر داشته باشید:

با همسرتان حرف بزنید

گفته می شود که ارتباط سالم برای حل مسائل حل نشده در یک رابطه یا ازدواج بهترین گزینه است. معمولا مشاهده میشود که هنگامی که یک زن بی‌احساسی مرد را درک میکند، متقابلا سرد میشود و این فاصله را بیشتر میکند. اما این کار اشتباه است. یادتان باشد اگر او شما را نادیده میگیرد، پس باید شما کسی باشید که اولین قدم را بر میدارد. ارتباط درست و صحبت در مورد مسائل ازدواج به شما کمک میکند تا با مشکل روبرو شوید و با هم یک راه حل پیدا کنید.

با او مهربان باشید

بهترین کار در مواجه با بی محلی مرد به زن این است که حتی اگر شوهرتان شما را نادیده میگیرد، شما مهربان باشید و به او نشان دهید که چقدر برایتان مهم است. نه اینکه به فکر یک برنامه انتقام باشید. برای این کار لازم نیست حتما کار خارق العاده ای انجام دهید همین که به علایقش اهمیت دهید کافیست. مثلا غذای مورد علاقه اش را بپزید، فیلم مورد علاقه اش را پخش کنید و… او ممکن است در ابتدا اکراه داشته باشد اما به آرامی شروع به تسلیم شدن میکند و نمیتواند به این بی اهمیتی در رابطه ادامه دهد.

اگر شوهرتان شما را نادیده گرفت، به او کمی فرصت دهید

بعضی اوقات مردها تمایل دارند که همسر خود را به دلیل گرفتاری زیاد در کار یا سایر مسائل شخصی نادیده بگیرند. شما ممکن است در حال حاضر احساس کنید که از همسرتان دور شدید، اما باید صبور باشید. شوهر شما سرانجام این بی محلی را کنار میگذارد و احساسات خود را با شما در میان میگذارد.

با او نجنگید

معمول ترین برخورد در زمان اهمیت ندادن مرد به همسرش این است که زن شروع میکند به پرخاشگری و جنگ و جدل. اما مشکل درگیری با همسر این است که به محض شروع دعوا با او، بسیاری از مسائل لاینحل قدیمی نیز مطرح میشوند که این امر اوضاع را بدتر میکند. پس به جای این کار سعی کنید اوضاع را آرام کنید و سپس با او صحبت کنید. به یاد داشته باشید که با برپا کردن دعوا، نه تنها بی محلی شوهر به زن کمتر نمیشود بلکه بدتر هم میشود.

شرایط را تحلیل کنید

نکته مهمی که درباره طرز برخورد با شوهر بی توجه در نظر داشته باشید این است که وضعیت را با دقت بسنجید. اگر همسرتان اخیراً شما را نادیده گرفته است، پس این باید مربوط به اتفاقی باشد که اخیراً رخ داده است. یک زن باهوش در چنین موقعیتی به اتفاقات مختلفی که قبل از آن رخ داده فکر میکند و سعی میکند تشخیص دهد کدام اتفاق باعث بی توجهی شوهر به همسرش شده است. در واقع شناسایی وضعیت به شما کمک میکند تا بهتر از پس آن برآیید. هرچه سریعتر علت رفتار او را شناسایی کنید، سریعتر قادر خواهید بود مسائل بین خودتان و همسرتان را حل کنید.

سعی کنید مثبت اندیش باشید

با بی مهری شوهر نسبت به همسر اوضاع زندگی ممکن است کمی کسل کننده و متشنج باشد. شما همچنین ممکن است ایده هایی راجع به دلیل این بی توجهی داشته باشید. اما در طرز برخورد با شوهر بی توجه، فراموش نکنید که باید مثبت بمانید و نسبت به شرایط خوش بین باشید. ممکن است شما هرگز ندانید که علت واقعی رفتار وی چیست. شاید شوهر شما اتفاق بدی را پشت سر میگذارد، پس باید به اندازه کافی قوی باشید تا بتوانید در این مرحله به او کمک کنید.

سعی کنید او را غافلگیر کنید

گاهی اوقات بعد از گذشت چند سال از ازدواج شاهد بی محلی به زنان هستیم. این اتفاق به دلیل کم سو شدن شعله های عشق اولیه رخ میدهد. شعله ای که در حال از بین رفتن است. اما شما باید برای غلبه تداوم بر بی اهمیتی مرد به زن سعی کنید روش های جدیدی را برای شگفت زده کردن و ایجاد احساس خوب در همسرتان امتحان کنید.

سعی کنید به رفتار او توجه کنید

در طرز برخورد با شوهر بی توجه دقت کنید که آیا او مرتباً شما را نادیده میگیرد یا فقط وقتی موضوعات خاصی را مطرح میکنید به شما بی توجه است؟ بعضی مردها اگر احساس کنند که موضوع مورد بحث ارزش صحبت کردن ندارد، تمایل دارند که آن موضوع را نادیده بگیرند. پس میتوان گفت یک دلیل برای توجه نکردن مرد به همسرش این است که علاقه ای به موضوعات مطرح شده ندارد. برای خواندن مقاله اصلی ترین نشانه های خیانت زنان کلیک کنید.

طرز برخورد با بی میلی شوهر
علت بی میلی مردان

عواقب بی توجهی مرد به زن چیست؟

همانطور که میدانید هدف از ازدواج یا زندگی مشترک ایجاد یک سیستم حمایت عاطفی است. همچنین فراهم آوردن چارچوبی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات مثبت و منفی زندگی و دریافت درک متقابل، صمیمیت، محبت و مراقبت است. وقتی به این اهداف مهم بی توجهی شود، پایه و اساس ازدواج بی معنا میشود و عواقب بیشماری دارد. اما به طور خاص عواقب بی توجهی مرد به زن بیشتر است. چون زنها حساس تر هستند و به این محبت و توجه دائمی در رابطه خود نیاز دارند. از جمله مهم ترین عوارض بی توجهی مرد به زن در یک رابطه میتوان موارد زیر را نام برد:

1. شما اغلب او را غمگین میبینید

هنگامی که یک زن احساس میکند همسرش به او اهمیت نمیدهد، اولین پاسخش احساس غم است. همچنین، او مدام به شما نشان میدهد که به اندازه کافی با او وقت نمیگذرانید. همچنین همیشه در مورد اینکه شما همیشه مشغول به کاری هستید یا اینکه او در اولویت شما نیست، بحث هایی خواهد شد.

2. سرزنش خود و کاهش اعتماد به نفس

بی محلی به زن میتواند اعتماد به نفسش را نشانه بگیرد. یک زن وقتی که عاشق است، شروع به دیدن خود از نگاه شریک زندگیش میکند. وقتی شریک زندگی اش قدر او را نداند یا علاقه ای به او نشان ندهد، شروع میکند به سرزنش کردن خودش و اعتماد به نفسش را از دست میدهد. او فکر میکند هر اتفاقی که می افتد تقصیر او است. او احساس میکند که شاید به اندازه کافی خوب نیست. لذا تلاش برای جذاب تر شدن را شروع میکند. با این حال، این میل به تحول از یک ذهنیت منفی ناشی میشود و بنابراین سالم نیست.

3. او شروع به عقب نشینی میکند

یک رابطه برای شکوفایی به تلاش مساوی هر دو طرف نیاز دارد. اهمیت ندادن به همسر و نادیده گرفتن زن از سوی مرد، باعث ایجاد احساس شکست در زن میشود. لذا این زن نمیتواند برای مدت طولانی زندگی را سرپا نگه دارد. بر این اساس، ممکن است زن شما تلاش کند تا رابطه خود را نجات دهد تا اینکه خسته میشود و میفهمد تلاشهایش به نتیجه ای نمیرسد. در این زمان دیگر از به اشتراک گذاشتن احساساتش با شما جلوگیری خواهد کرد زیرا اکنون او میداند که برایتان مهم نیست.

4. پایان رابطه

تاثیر کم محلی به زنان تنها به موارد مطرح شده در بالا محدود نمیشود. بلکه پایان زندگی مشترک میتواند آخرین و بدترین مورد از عوارض بی توجهی مرد به همسرش باشد. زیرا نهایتا بعد از تمام التماس ها، گریه ها و… زن از تلاش خسته خواهد شد. او ترمیم رابطه خراب را متوقف میکند و تصمیم میگیرد که زندگی را بدون همسرش ادامه دهد. همچنین وقتی در رابطه هیچ عشق و صمیمیتی وجود نداشته باشد، طبیعتاً فرد برای رفع نیازهای خود به بیرون از آن نگاه میکند. وقتی زن شما محبت از دست رفته را از شخص دیگری بگیرد، حتی ممکن است وارد رابطه عاشقانه ای خارج از چهارچوب ازدواج شود.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

بی توجهی به همسر از دیدگاه اسلام چگونه است؟

با تمام این توصیفات ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که حکم بی توجهی مرد به زن در دین اسلام چیست؟ میدانید که بنیان خانواده در اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لذا با توجه به عواقب بی توجهی به زن و تاثیر مخرب آن بر زندگی مشترک، گناه بی توجهی به زن از دیدگاه اسلام گناهی نابخشودنی است. از آنجاییکه این بی مهری میتواند بنیان خانواده را تهدید کند، بی توجهی مرد به زن در اسلام بسیار نکوهش شده است. چون مرد در قبال همسرش وظایفی دارد که باید به آنها عمل کند.

سوالات متداول

نشانه های بی توجهی مرد به زن چیست؟

کاهش صمیمیت، کاهش ارتباط کلامی مفید و سالم، کاهش دفعات رابطه جنسی و کیفیت آن، عدم صداقت، دروغگویی و… از جمله این نشانه ها هستند.

بی توجهی مرد به زن چه عواقبی دارد؟

بروز غم و افسردگی در زن، سرزنش و کاهش اعتماد به نفس زنان و نامایدی از رابطه و در نهایت پایان زندگی مشترک از عواقب بی توجهی به زنان است.

کم محلی مردان نشانه چیست؟

کم محلی مردان میتواند نشانه ای از؛ از دست رفتن علاقه.

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

براي مشاوره در زمينه چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 585 نظر:

  1. سلام دوستان،من دوسال عقد بودم ٨ماه رفتم سرخونه زندگي،متاسفانه متوجه شدم خانومم با دعانويس ها و رمال ها و جادوگرا در ارتباط و براي كل خانوادم دعا گرفته ،ازم چند سال بزرگتره،نميدونم چيكار كنم اصلا نميشه بهش گفت چون انكار ميكنه ادم عاقلي نيست
    توي اين زندگي گير كردم،اصلا بهش اعتماد ندارم

    1. ببین برو باطلش کن . اون از طریق جادو شمارو به دست اورده. دوست عزیز متاسفانه اکثر خانمها با دعانویس در ارتباطند

  2. سلام من بابیستوپنج سال زندگی وداشتن سه فرزند عاشق شوهرم فرزندانم هستم اما متاسفانه همیشه من کوتاه اومدم اون قدر که احساس حقارت ولالی زبان دارم وبخاطر پدرومادرم مسن هستن هیچی نمیگم غیر از خوشبختی دروغ من فقط ی کلام به خداوند قسم هنوز از شوهرم ی کلمه محبت آمیز نشنیدم حتی ی جان چی برسه بگه دوستتدارم

  3. ظاهرا مثل اون خانم دست به سیاه و سفید نزنیم‌شاید مردامون براه بشن .شتید انقد لی لی به لالاشون گذاشنیم اینجوری شدن

  4. وای که من انقدر شوهرمو‌تو جمع بزرگ‌ کردم که فکر کرد چه خبره انقدر احترامش کردم بعد از 31سال زندگی با داشتن داماد و پسر 22ساله خیانت کرد اونم چه خیانتی با دوتا پیرزن متاهل وارد رابطه شد مردی که ذاتش خرابه توسرتم بزاریش حالیش نیست

    1. مردها اصلا هیچی حالیشون نمیشه چون از پدر و مادر پستی بار اومدن شرافت یاد نگرفتن

  5. ۲۵ساله زندگی میکنم دارای سه فرزند و همسرم دریک خانوادگی که تمام زندگیشون با دروغه بزرگ شده واین همسرمن درطول این ۲۵ سال هیچ‌وقت صداقت نداشته والان طور شده که از من دور شده وبا دوتا دخترم خیلی بدرفتاره وخیلی توهین میکنه نمیدونم باید بمونم یا ازش جدا شم فکر میکنم تا بچه هام آسیب های شدید تراز این ندیدن به نفع همه ماست لطفا راهنمایی کنید

  6. سلام شوهرم ازبس مادرش تو گوشش خوند الان سرد شده
    یه وقتایی از خودش یهرفتارایی نشون میده که من واقعا نمیدونم چی بگم دوتا بچه دارم دوست دارم خودمو بکشم از دست این مرد

    1. تاسف باره.چرا یسری ازمادرشوهرها حتی به عروسشون ک جای بچشونه ازروی حسادت زهرمیریزن.ک پسرشون رو دورکنن اززنش😔

    1. سلام شوهرم همسر دوم منه اوائل با من و دخترم خوب بود.خیانت کرد گذشت کردم متادون خورد چیزی نگفتم خسیس شده و همه اش فحش میده و بیمارستان روانی هم بستری شدو فهمیدم دوقطبی و سایکوزه بد دهنم هست خلاصه همه چی تمومه اما چون کسی رو ندارم پشتم وایسه تحمل میکنم .با اینکه میدونم رفتن بهترین کاره.اگه یه حامی داشتم…

      1. سلام. اون موقع که می خواستی زنش بشی باید تحقیق میکردی چرا از زن اولش جداشده…..

      2. سلام
        خانم محترم در یه رابطه تمامی شرح حال 2طرف باید بررسی بشه و از توضیحات یکطرفه یه نفرنمیشه
        ولی یه چیز مهمی که از حرفاتون میتونم بگم شماه چقدر هم که کامل باشی فقط همین جمله که بخاطر اینکه
        حامی ندارم پیشش موندم کافیه که طرف مقابل جای شما روتودلش خالی کنه
        چون قاب زندگی مشترک خیلی حساس تر از این‌هاست
        اطمینان خاطر رو ازش بگیرید بجاش خودتونوفداهم کنید ته دلش باور نمیکنه
        فقط شستن و پختن نیست مهمترین چیز امنیت خاطره

    1. موافقم بانظرتون فقط عمر وجونی ما حیف شد این وسط ومنی که فقط بخاطر بچاهم این زندگی روترک نمیکنم که اسیب نبینن درواقع پاسوزشدم

  7. با وجودبیشتر از ۱۲سال زندگی مشترک_داشتن ۲تا بچه و وابسته نبودن به پدر و شریک زندگی از لحاظ مالی _ازدواج سنتی _نگاه به ازدواج به لحاظ جنسی و مالی که چون مالی دید اشتباه بود باید سرزنش و نیش و کنایه شنید و…….هزاران درد دل که باعث زخمی شدن روح زن و دو بچه ای ک هیچ تقصیری ندارم که به این دنیا اومدن و هرچقدر تلاش کنی که بتونی اشتباهات گذشته رو اصلاح کنی ولی چون یک رابطه یک طرفه هست و همیشه مقصر شناخته میشی و انگشت اتهام بسمتت نشونه می‌ره دیگه هیچی برات مهم نیست فقط روز و شب و شب و روز می‌کنی که کاش از همون اول یک رابطه ای باشه که حداقل رفت و آمد زیادتری باشه تااگرامیال و خواسته های دو طرف باهم هم خونی داشته باشه وارد زندگی شد که اگر همخونی نداشته باشه تا دونه دونه موها اگر سفید هم بشن و دو طرف پیر بشن چون از پایه تصمیم گیری درست نشد زندگی ۴نفر به فنا بره

    1. سلام
      خیلی از زندگی ها مثل زندگی شما هست
      متاسفانه بستر جامعه نیز زمینه ساز می باشد
      فقط مشکل از طرف شما نیست
      در حد توان برای زندگی وقت بگذارید مابقی به خودتان برسید عبادت ‌. عیادت . دوستان . تفریح . ورزش . فیلم . موسیقی . و هر چیز مثبتی دیگر که آرامتان می کند
      کائنات منتظر خواسته شما می باشد

  8. چرابعد از۶سال با داشتن ۲فرزند فک میکنم شوهرم دوستم نداره همیشه من کوتاه امدم وقتی جنگمون میشه اون کوتاه نمیاد اگه مقصرباشه نمیدونم چرااینطوره داداشش خیلی خوبه با زنش پارسال مچشو با یه زن گرفتم که اونم باشوهرش مشگل داشت اززندگیم انداختمش بیرون ولی شوهرم ازش بعیدنیست باکسی نباشه چون بهم محبت نمیکنه

    1. همه مطالبی ک تو این صفحه خوندمو با تمام وجودم تجربه کردم
      منم از شوهرم خسته شدم, انگار باید ازش محبت گدایی کنم, فقط بخاطر دخترم باهاش زندگی میکنم وگرنه دیگه هیچ علاقه ای بینمون نیس
      من برای خودم زندگی میکنم اون برای خودش
      عین دوتا هم خونه, نه بیشتر

      1. اگر تجربه کردین پس وقشته کمتر غر بزنید و بیشتر گوش بدین و کمتر نقطه ضعف‌های همسرتون رو به سرش بزنید و باقی مواردی که توی مقاله اشاره شده رو دقت کنید. شاید زندگی‌تون تغییر کنه.

        1. همیشه زن غر نمیزنه زن مقصر نیست وقتی مرد یک ذره ادب رعایت نمیکنه به هر دلیل فوش و بی احترامی به همسرش میکنه وقتی دوست نداره زن غر میزنه زن شکسته میشه شوهر من فقط دشمن خانواده منه و منو دوست نداره میفهمم فقط داره تحمل میکنه تا من خودم برم

      2. منم‌ازشوهرم‌کم‌توجهی‌میبینم‌یه‌دخترم‌دارم‌یعنی‌طوری‌شده‌احساس‌پوچی‌میکنم‌اگه‌بچه‌نداشتم‌الان‌کنارش‌نمی‌موندم

      3. مردها شخصیتشون با ما زن ها فرق می کنه و بروز محبت براشون سخته .
        مخصوصا که تو خانواده هاشون بهشون یاد ندادن محبت به زنهاشون رو
        اگر همسرتون محبت نمی کنه بذارید پای بلد نبودنش

        1. نه این حرف شما درست نیست خیلی هم خوب بلدند محبت کردن رو ولی برای زن خودشون محبت نشون نمی دهند برای زنهای نامحرم فامیل و دوست و همسایه و غریبه ها بلدند محبت کنند و حتی با زن شوهر دار هم وارد رابطه گناه آلود میشوند .

        2. چرابلدن ولی تاخرشون از پرمیگذره تموم میکنن محبتاشونو انگار ازاول همینطوری بودن

        3. چرابلدن ولی تاخرشون از پرمیگذره تموم میکنن محبتاشونو انگار ازاول همینطوری بودن

      4. عزیزم با مردا مهربون باشیو جنگجو و غرغرو نباشید میدونم بعضی کاراشون قابل تحمل نیست ولی واقعا اینو فهمیدم زنایی ک مظلوم نشون بدن خودشونو اروم باشن و صبور بردن

      5. کاملا زندگی شما هم مثل منه
        من واقعا داغون شدم توی این زندگی
        هیچ راهی هم ندارم چون نوزاد دارم
        به خاطر اون مجبورم که تحمل کنم
        چون ازدواج دوم هست و اینا تو اینستا پیدا کردم و بدونه تحقیق یک هفته ای ازدواج کردم متاسفا برای خودم فقط همین 🖤

      6. منم دقیقا همین مشکل رو دارم فقط بخاطر بچه‌هام نمیدونم چیکار کنم شوهرم بیرون باهمه بگو بخند داره ولی تو خونه یا تو گوشیش هست یا فیلم میبینه ومیخوام طوری شده که من از محبت گدایی میکنم بهش میگم فقط پنج دقیقه برای منم وقت بزار منم نیاز دارم ولی خودشو الکی به پرخاشگری میزنه اینقدر سرو صدا میکنه که پشیمون میشم از گفتنم

  9. همسرم نسبت به من بی احساس شده باآمدن فرزند دوم زیاد شده تاجایی که حتی راضی به برقراری رابطه نیست البته فکر می کنم داره خیانت میکنه افسرده شدم چیکار کنم ممنون از تکنیک های مفیدتون

  10. بعد ۱۰ سال زندگی و سه تا بچه و گذشتن از همه آرزوهام واقعا پشیمونم بخاطر دینش باهاش ازدواج کردم هیچی نداشت و نداره،از اولش اخلاق نداشت بخاطر زندگی سختش همیشه افسرده و بداخلاق بود تحمل کردم یهو همه اعتقاداتشو گذاشت کنار و اخلاقشم ده برابر بدتر شد دلم بحال بچه هام خیلی میسوزه علاوه بر ی بابای بی مسئولیتو بد اخلاق هیچ آینده ای ندارن نذاشت خودم برم دانشگاه یکاری کنم الان نه پیش پول داریم نه سرمایه
    به جز سال اول حتی ی بارم نشد دو کلوم بتونم باهاش دردو دل کنم از تنهاهم تنهاترم فهمیدم تنها عشق دنیا مادرمه و بس بقیه همه چرتوپرتن هیشکی واس آدم دل نمیسوزونه .عشقی که آدم حتی نتونه ابرازش کنه به چه دردی میخوره جز دل شکسته و روح خسته گاهی حس میکنم مثه یه دست اندازم واسش اگه میتونستم جدا میشدم اما بدون پشتوانه و ۳ تا بچه واقعا هیچ راهی ندارم.ادما گاهی طوری تغییر میکنن که غیرقابل باوره عجیبه اون همه عشق و شور مردها چطور همش ازبین میره یعنی همه زنها مثل من فقط با خاطرات همون ۵ یا ۶ ماه اول ازدواج زندگی میکنن یا محبت بینشون ادامه داره من همه تلاشمو کردم همه کتابهارو خوندم مشاوره رفتم اما واقعا یک طرفه اصلا فایده ای نداره

    1. من هم مثل شما عاشق همسرم بودم مالی ،ج.ن.س.ی روحی حامی ایشون بودم ،ایشون حتی از خانواده خودش خوبی نمیدید و پدردمادرمن براش از پدر مادر خودش بهتر بودن و خودش هم میدید بعد ۱۲ سال بمن خیانت کرد، بااحترام بروش اوردم اون زنه مطلقه دوست من بود که هر ۳ سال میدیدمش اونم کلا ۴ بار دیدمش ، الان شوهرم بدجور بامن سرد و بی توجه هستن. البته ایشون تعادل شخصیتی ندارن ،به اصطلاح دو قطبی هستن و من چطور موقع ازدواج اینو میتونستم متوجه شم. بخاطر یه بچم موندم .
      ما خانواده فرهنگی و جامعه پزشکی و اینها منزوی و بی احساس.

    2. سلام لطفا سعی کنید اقتدار همسرتون رو حفظ کنیددرخواستتون ذو با میشه بیان کنبن به استقبالش برین بدرقش کنین به احترام جلوش تو جمع بلند بشید از کلمات اقتدار دهنده مث سایه سرم آقای خونه استفاده کنیدغرورشون نشکونید ازش پیش دیگران بد نگید خردش نکنی

      1. این حرفت چندش یا چرنده -اگه شوهر تو آدم نیست دلیل نمیشه که همه رو به یک چشم نگاه کنی بعضا آدمهای مثل جناب عالی حتما با مردای غیر متعارف زیادی رابطه داشتند – شما اومدی درست نبودن همسرت رو +اونهای که باهاشون دررابطه بودی رو جمع بندی کردی به این نتیجه رسیدی ( جمع بندی) دورست نبودن شوهرت که بماند – مرد غیر متعارف از چهار چوب زندگیت خوب معلومه که تورو برای اهداف خودش انتخاب کرده نه چیز دیگه پس قبل از اینکه درمورد مردها که ستون خانواده هستند این حرف رو بزنی خودت رو اصلاح کن وببین کجای کارت میلنگه

      2. افرین
        من یک مردم پیش دیگران ازم بدگویی کردتاثابتکنه اونخوبه م
        نبد جداازاینکه خدایی دوست نداشتم بین مافاصله بیفته ولی شخصیتموشکوند هرجامیشنوم بدتر میشم نمیتونم بهش صورتش حتی نگاه کنم سردشدم علاقه ای بهش ندارم خودم موندم تاگذشت میکنم دوباره شروع میشه خسته شدم

      3. سلام
        من تجربهء ده سال زندگی مشترک با مردی رو دارم که از ابتدا عادت به قهر کردن و بد دهنی داشته، هر بدرفتاری پدرش باهاش میکنه باید سر کسی نشون بده که فعلا فقط بنده هستم. اتفاقا همه جا بزرگش کردم، با آقا صداش کردم، براش میوه پاک کردم،به استقبال رفتم، در بدرقه دعا خوندم براش، ولی چون رفتار خانواده‌شون خراب بود نشد که نشد، اکثرا آقا قهر هستند، سالهای اول داغون میشد، پا پیش میذاشتم، با اینکه باز ردم میکرد، اما الان که حتی بخاطر حفظ زندگیم حاضر شدم بیام توی شهر دور، حتی جواب سلام نمیده، اهل حرف زدن نیست، مادرشونم از همین رفتارهاش ناراحت بودن، فرمودند زنش دادم تا پرخاشگری و… درست بشه. الان دیگه وقتی قهر می‌کنه اهمیت نمی‌دم، چون یکطرفه ست. آدم بیمار باید درمان بشه نه زن بگیره

        1. هیچ مردی دشمن همسرش نیست،مگر زنی که فکر نیکنه که رفتار خودش درسته و رفتار مردش غلط

      4. همشو انجام دادم عادتش شده که فقط خوبی از طرف من باشه اون مرده و همینی که هست لازم نیست عوض بشه، زندگی درست ، فهم میخواد و زحمت که خیلی ها راحت طلب هستن ونمیخوان تلاش کنن اما من تلاش کردم و محبت شده وظیفم اما شوهرم فقط بی محلی رو یاد گرفته انجام بده. حرف هم تو کلش نمیره و در برابر ابراز محبتم حرفهای زشت میزنه هر کسی لیاقت خوبی نداره. پونزده سال امید تغییر داشتم ولی نشد. با دو تا بچه بین طلاق و بی تفاوتی متقابل موندم. تو کلش نمیره نیاز به محبت دارم . خدایا به فریادم برس

          1. دقیقا ما خیلی بد بختیم ک شدیم دختر ک باید زیر منت مرد بمونیم😭وهمش بهش احترام بزاریم بر خلاف میل خودمون واونم اصلا نبینه ومجبورباشیم ب این زندگی ادامه بدیم فقط ب خاطر حرف مردم. وآوارگیه بچه هامون😔😔😔

          2. خواهرم زن زیباترین وبهترین موجود دنیا اینها اختلاف سیقه هست خودتون تحقیر نکنید لطفا

    3. عزیزم منم دقیقا مثل شما هستم سی وپنج ساله ازدواج کردیم ولی هیچی از زندگیم نفهمیدم

  11. سلام من 8ساله ازدواج کردم یه سال اول یکم خوب بودیم ولی بعدش حامله شدم و پسرم به دنیا اومد همه چی کم رنگ شد شوهرم همه ش ازم دور تر دورتر می شد وقتی میگفتم اینو لازم دارم یا اونو میخوام میگفت پول ندارم ولی هرچی که خواهرو مادرش میگفتم بدون تأمل انجام میداد من همه طلا و جواهراتم رو واسش فروختم فقط واسه اینکه دوسم داشته باشه گوشی نداشتم طلای خودمو فروختم گوشی خریدم ولی اون بهترین گوشیو واسه خواهرش خرید من پشت ویترین مغازه ها به لباسا و کفش و کیف نگاه میکنم اشک تو چشام جمع میشه که چرا ندارم تا بخرم ولی اون ماشین میخره میزنه به اسم خواهرش بهترین دکترا رو خواهرش برد تا واسش بینی رو عمل کنه سه بار بینی خواهرشو عمل کرد تا اونی بشه که دلش میخوا تورو خدا چیکار کنم دیگه کم آوردم میشه ادامه داد این زندگیو ارزششو داره یا تموم کنم

    1. عزیز دلم تو وقتی بر خودت ارزش فاعل شب اون هم برات ارزش فاعل می شده یا برو دعا نویس این مشکلت رو حل کن شاید خانواده شوهرت زبون وچشم شوهرت رو بستن دعا بگیر بگو مشکلت رو شاید حل شد هر از گاهی یواشکی تو چاییش شاش بچه بریز اگه دعاش کردن باطل شه تو شامپوی حموم هم شاش بچه بریز بزار باطل شده چهار گوشه خونت چهار گوشه قرآن آب بریز بپاچ چهار گوشه خونت این مرحله رو طی کن اول مشکلت رو حل کن چون شوهرت کور شده تو رو نمی بسته بعد اگه حل نشد مرحله آخر طلاق بزار بفهمه که دیگه آدم قبل نیستی باهاش بسازی تو الویت اول رو داری که شوهرت باید اول به تو ،اهمیت وتوجه کنه اول و آخر تو براش می مونی اگه بازم بهت بی اهمیتی کرد بزار بره پس لیاقتت رو ندارن همیشه مقصر ما زن ها هستم که بال و پر میدیم به مردها آخرش هااااار می شن

      1. مردها هار نمیشن زن توقعش خیلی زیاده و ۹۰ در صد زنها هم چشمی دارن که چرا اون داره من ندارم و میرن به سوی خیانت و خونه بچه زندگی هیچی براشون مهم نیست

      2. وای شما چرا اینجوری میگین مگه همچیز دعا یا طلاقه. جرا نمیگین مشاوره بره تورو خدا یه بار از دوش بقیه سعی کنین کم کنین نه اینکه بدتر کنین این چه کاری چه طرز فکری داری واقعا تعجب اوره یکم کتاب بخون

      3. سلام خسته شدم از اخلاق شوهرم همش جلو دیگران ازم بد میگه اون هیچی نداشت من واسش ماشین و زمین گرفتم ولی حالا حتی محبتهای منا نمبینه ای کاش بچه نداشنم تا شاید از بی محلیاش راحت میشدم واسم دعا کنید یا خدا اونا مرگ بده یا من رو تا راحت بشم

    2. انگار زندگی منو گفتی با این تفاوت که من بالاخره با جنگ شدید با درونم تو یک سال تونستم وابستگیم ازش رو کم و کمتر کنم و بازم در تلاشم و خودم تصمیم گرفتم چه اجازه بده چه نده دانشگاه برم کار بتونم پیدا کنم هنری که دوست دارم رو انجام بدم وبه زندگی با خودم و بچه هام و رفیقام عادت کنم و خوش بگذرونم گاهی که خیلی ناراحت میشم از خدا میخوام بیشتر موفقم کنه شاید یه روزی یه کسی که لایقم باشه رو خدا سر راهم بذاره وخدا قبلش منو از دست این یارو نجات داده باشه

      1. همشون همینن
        من خانمی رو میشناسم ک سه بار ازدواج کرده
        هر دفعه هم طرف خیلی عاشق و دلباخته جلو اومده ولی ب چهار سال نکشیده, بی توجه و بی علاقه ک هیچ, از هم متنفر شدن و جدا شدن

        فقط رو خودت حساب کن و بس

      2. مثل منی پس نیاز به محبت جنس مخالف رو چکار کنیم.
        خدا خودش توی قران گفته برای شما همسرانی از جنس خودتان افریدم تا کنارش ارامش بگیرین،اون فقدان ارامش رو چکار کنیم؟منظورم رابطه ی جنسی نیست

    3. نتاسفانه منم همین مشکلو دارم عین خودت من خیلی کم اوردم ولی به خاطر بچه هام دارم به سختی دوام میارم خودش میگه من به خاطر بچه ها هست تا حالا تحملت کردم بر عکس من باید اونو تحمل کنم خیلی پشیمونم

      1. منم مثل شما شوهرم راه دور کار میکنه واونجا زنی رو سیقع میکنه به منم میگه خودت می دونی یا بشین زندگی تو بکن یا برو طلاق بگیر من فقط برا دیدن بچه هامیام وگرنه اصلا نمیام.نمی دونم چیکار کنم بادوتا بچه بااین سن کجا برم بدون سرمایه ومهریه شوهرم هیچی نداره حداقل طلاق بگیرم بتونم مهریه ازش بگیرم

    4. خدای جاودان وگرامی ای خواهرم همیشه پشت وپناهت بودهمیشه به حضرت زهراتوسل کن که دنیافانی است هیچوقت خودت راازفاطمه زهراجداندان چادرعصمت وعفت زهرابرسرت هست وبدان که هیچ عشقی مثل عشق حضرت زهرانیست تودرجهان اخرت باهوریان بهشتی انشالله هم نشین هستی غم مخورولعنت به اون مردی که چنین همسرداری کند

      1. سلام من ۱۳رسال ازداوج کردمه الان ۲۸سالمه شوهرم ۴۵ اولش خیلی مهربون بود اما الان معتاد بیکار سه تا هم بچه دارم نمی دونم چکار کنم

    5. سلام درکت میکنم به حرف کسی گوش نده باهاش حرف بزن یه شب رومانتیک بازی بکن بهش حرف دلتو بزن بهش بگو دارم خسته می‌شم بهش بگو اگ خودتو اصلاح نکنی ميزارم میرم دیگه هیچی برام مهم نیس اگ حرفتو گوش نکرد بزاز برو چون اون همش میخاد عذابت بده مردی گ اينجوریه بره بمیرم

  12. سلام مطالب و خوندم مفید بود ممنون از شما خدا خیرتون بده
    فقط تصاویر مرد و زن نیمه عریان ناخوشایند هست لطفا اصلاح کنید
    بخاطر روشنگری و دادن اطلاعات مفید به علمم اضافه شد
    اما بخاطر تصاویر نیمه عریان روم الوده شد

    1. واقعا میگی؟ خانم شما روحت آلوده هست که الان تو کل این مطلب گیر دادی به یه عکس، که به عنوان خواننده مطلب تا کامنت شما رو ندیده بودم متوجه اون عکس نشدم. حالا خوبه این عکس بود و حالت رو گرفت وگرنه با افزوده شدن به علمت به عنوان یک عالم ب معراج میرسیدی

      1. منم بدم اومد شما غیر عادی هستی و اگر ندیدی که خوش بحالت ولی بقیه کور نیستن اصلا عکس رو می گذارن که دیده بشه غیر از اینه؟!

      2. شوهرم خیلی باهام بده بهم توجه نمیکنه حتی بیرون میرم زنگ نمیزنه ببینه کجام زنگم بهش میزنم ردمیده همش سرش توگوشیه بهم توهین می‌کنه حتی پولم ازم میخواد دیگه خسته شدم از دستش همیشه کتکم میزنه پشت می‌کنه بهم میخابه باهام رابطه نداره خودشو با فیلم سوپر ارضامیکنه ولی به من دست نمیزنه نمی‌دونم چیکار کنم

    2. شما مطمئنید آمدید مطالب بخونید .این عکسها مشکلی نداشت واقعا متاسفم برای دید گاهتون

    3. سلام
      شما حتما به روانپزشک و روانشناس مراجعه کنید، به شدت بیمار هستید و ذهن مریضی داریم.با وجود امثال شماهاست که جامعه‌ی ایران هر روز پس رفت میکنه، شما ها بخاطر عقده ها و کمبودهای زندگی دچار سادیسم و مازوخیسم هستین.

    4. تو چقد ضعیفی شما مطالب رو ول میکنید چسبیدی ب این روح من خب مشکل داری عزیز برو یمقدار رو خودت کارکن تا با هربادی نلغزی

  13. باخواستگارخواهرم به اجبار وکتک بابام از دواج کردم یه خودکشی ناکام داستم ومعطل روز مرگم هستم به خاطر پسرم زنده ام وگرنه این دنیامنومیخواست چکار😭😭😭😭😭😭😭نه از خانواده خودم شانس داشتم نه از شوهروخانوادش کم محلی هاوسردی های شوهراز هزارتافهش ناموسی برام سخت تر وبدتره کاش مرگم به هرعلتی برسه

    1. خواهرهیچکسوهیچ مرگی نمیزنه که بخواهی بخاطرشون خودتونابودکنی هیچی وهیچکس ازوجودخودمون بهترنیسته

  14. سلام.تو رو خدا منو راهنمایی کنید.چندسالی از ازدواجم میگذره دوتا بچه هم دارم همسرم هم درعمل ثابت کرده که خیلی پایبند زندگیش هست اما چیزی که من عذاب میده اینه که شب اول عقدمون یک سوالی ازش پرسیدم و اون یا از روی سادگیش یاهرچی جوابی داد که از همون شب مهرش از دلم رفت وبا اینکه چندسال گذشته هنوز حرفش مثل دمل چرکی و عفونت عذابم میده شب اول بهم گفت من یکی رو دوس داشتم و منتظر خواستگاریش بودم ولی نیومد . … به هیچ عنوان این حرفشو نمتونم فراموش کنم و مواقعی که مشاجره و ناراحتی های معمول زندگی پیش میاد این خوره ی مغزم میشه و باعث شده اصلا بهش علاقه نشون ندم

    1. سلام!
      دو ساله نامزد شدیم وسر جم هشت سال است که با هم استیم. اون المان است من سوئد ‌ودو ماه دیگه عروسی داریم. به خاطر هزینه عروسی وهزینه عکاسی اینا با هم دعوا داریم البته بعضی هزینه ها ره من دارم میدم یک کم بیشترشو اون. من خودم کار دارم خانه دارم توی سوئد جا افتادم ولی بعد عروسی باید برم المان واونجا زنده گی کنم جنگ ودعوا زیاد میکنیم با هم اون میگیره میخوابه ‌و من گریه میکنم و هر بار گشیمو چک میکنم که ذنگ زده یانه زیاد نمی‌تونم قهر بمونم خودم ذنگ میزنم. همه میگن که جنگ ودعواتون به خاطر فاصله است ولی من میترسم که این جنگ ودعوا ادامه پیدا کنه ‌و من زجر بکشم. وباید به خاطرش برم المان ‌هیچی تغیر نکنه. موندم چی. کار کنم لطفا راهنمای ام کنین. وخیلی وقتا به جدای فکر میکنم ولی بعد پشیمان میشم. از نزدیک که میبینیم خیلی با هم خوبیم.ولی بعضی وقت دعوا میکنیم ولی اون از دلم در میاره. نمیدانم چی کار کنم.

      1. ازدواج و تغییر بزرگ شرایط زندگی خیلی اشتباهه. بخاطر ازدواج جایی که بهش عادت کردی و جا افتادی رها نکن. من تجربه کروم خیلی اشتباهخ

        1. سلام من ۵ ماه میشه ازدواج کردم شوهرم هر روز که میگذره پیشتر باهم سرد میشه نمیدونم دیگه بهم عشقم عزیزم نمیگه

      2. از الان اینجوری دعوا دارید به نظرم تو مستقل و آزادی چرا داری خودتو زندانی میکنی و از جایی که تلاش کردی صرف نظر میکنی اگر اسیر دلت شدی چند سال بچه دار نشو در ضمن روی عدم وابستگیت کار کن تو وابسته شدید هستی با عشق و این چرت و پرتا قاطیش نکن

    2. دوست عزیز ادم خفت خط ندیدی که عاشق زنت بشی…گیر ی زن فریبکار هرزه میتفتادی انوقت صداقتی که عذاب بدی رو هم میذاشتی رو هم میبوسیدی میذاشتی روپیشونیت. انموقع استرس داشته و احساسات بهش غلبه کرده. قدرشو بدونید و اززندگی لذت ببرید

    3. سلام.چون خانمها نمیشناسید این خوره شده واسه مغزتون.خانمها فقط میخوان با این حرفا علاقه مرد نسبت به خودشون بسنجند.اگه الان ازش بپرسین به احتمال زیاد اصلا یادش نیست که این حرفو زده.ایشون احتمالا میخواسته ببینه چقد بهش علاقه دارید و واکنش شما به این حرف چیه .فقط همین .وشما چند سال از زندگیتونو بخاطر یه کنجکاوی زنانه با دمل چرکین گذروندیم

      1. صد درصد همینه ،ایشون با بی محبتی وعلاقه نشون ندادن فکر میکنن کاره درستی میکنن اصن گیریم که اینم بوده وقتی باهم ازدواج کردین شما با رفتارتون خیلی راحت میتونید زندگیو به کام خودتون شیرین کنید

    4. سلام ..من خودم یک زن هستم و من هم شخصیت بسیار نکته سنج وحساسی دارم واین قبیل حرفها به شدت به روح وروانم آسیب میزنه ودرک تون میکنم…گفتن این مدل حرفها نشانه شخصیت غیر متعصب و آزاد اندیشی و بی سانسور ونقاب بودن طرف مقابل هس ونه چیزی بیشتر…این مدل آدمها اسرار خاصی در سینه ندارند و خیلی کودکانه هرچی بر انها گذشته تو سینی میزارن ومیگن واصلا اون عشق داغ درونی که امثال ما تجسمش رو داریم دروجود این مدل افراد نیس واساسا مفهوم عشق اونی نیس در ذهنش که شما تجسم دارید والا هرگز وابدا اون رازشو نمیگفت ورسوا نمیکرد خودشو…شما درنظر بگیر دوس داشته شوهری بکنه وحالا اونو میشناخته وبه هردلیل هم قسمتش شما بودید ….وابدا اون عشق که در ذهن شماست رو درکی نداره

      1. من بهترین کارو درامد و دوستارو دارم ولی وقتی برمیگردم خونه دلم میخواد محبت شوهرمو داشته باشم ک نداره با تمام خستگیهام میام کنارش دریغ از اینکه ی کم توجه کنه یا فیلم میبینه یا توی گوشیه هروقت بهش پیشنهاد رابطه میدم همش امروزو فردا میکنه همش میگم کاش ازدواج نمیکردم

    5. سعی کن از دلش بیرون کن اونقدر محبت کن از یادش بره دنبال کینه و دلسردی نگرد

    6. وقتی انقدر باشما صادق بوده شب وصالتون چنین حرفی زده یعنی واقعا شما رو دوست داره و واقعا آدم زیر رو کشی نیست مخصوصا در تمام زندگی باشما بهتون ثابت هم شده شما از درون باید به پذیرشش برسید یه جور چالش درونی برای بزرگ شدن وسعت فکرتون میتونه باشه آدما ممکنه از همدیگه خوششون بیاد چون احساس دارن و هزار دلیل دیگه اون موقع که شما وارد زندگیش نشده بودین و هنوز عاشق شما نبوده این حسادت یا غیرت بی مورده یه کم به شعورش احترام بذارید

    7. سلام کلا از ذهنتون پاسخ را پاک کنید هر انسان با شخصیت در مجردی عاشق ممکن است بشود خود شما هم ممکن است در سنین پایین تر از کسی خوشتان می آمد این صداقت همسر شما را نشان می دهد به نظر بنده اتفاقا با عشق به این قضیه بنگرید.وعاشق صداقتش باشید وبدانید الان شما را انتخاب کرده شاید برخی خانمها خودشان بروند وپیشنهاد بدهند ولی ایشان باغرور.زندگی کرده وتمام آن صداقت شایسته احترام است نه بی محلی.

    8. سلام اگر همسرتو دوست داری حرف بزن در این مورد باهاش وواقعا اگه دوسش داری بهش محبت کن .مشاوره هم خیلی کمکت میکنه ‌.
      بیشتر اینا سوتفاهم هست.زن و شوهر باید حرف بزنن باهم.من خودم خیلی باهمسرم مشکل دارم همسر بددهن عصبانی و زورگو دارم و هروقت میخام حرف بزنم باهاش اصلا قبول نمیکنه .اصلا قبول نداره مقصره.مشکل شما خیلی جزیی هست ‌به نظرم برو مشاوره .اگرم نمیخای باید باهمسرت حرف بزنی .اول بخاطرخودت که ذهنت رو اروم کنی بعدش بخاطر زندگیت.

    9. سلام اگر همسرت خوبه و مهربونه فراموش کن زنها به کسی دل میبندن که بهشون محبت کنه الان تو هستی محبت کن مطمئن باش بهت علاقه داره ک باهات خوبه هیچ زنی تا به کسی علاقه نداشته باشه باهاش نمیمونه

    10. قبل از ازدواج با شما تو دوران مجردیش یه اتفاق ساده افتاده ک از کسی خوشش اومده.‌‌. شما چرا جدی گرفتی
      باید ساده از موضوع بگذری
      خیلیا قبل ازدواج با همسرشون کلی رابطه نامشروع برقرار می کنن ولی بعد ازدواج به زندگیشون می چسبن کسی هم ککش نمی گزنه..
      بیخیال برادر

    11. سلام زن‌ها با محبت و توجه همسرشون هر چی که در گذشته داشتن به کل فراموش میکنن .نگران نباشید فقط کاری کنید که عاشق شما بشه .

    12. توروخدا این کینه های الکی رو بگذارید کنار
      قدر همسرتون رو بدونید… من خودم دچار این کینه ها شدم… شوهرم بعد۱۵سال میگه فلان حرف یادته…
      الان زندگی من شده همش لجبازی شوهرو کینه توزی…
      تورو خدا رحم کنید روح ما زنها به خاطر این رفتارها خشن شده… به بچه ها فکر کنید… زندگی رو با رفتارهای خوب شیرین وشیرین تر کنید… خوش به حالتون شده که همسرتون بهترین زن دنیا است

  15. یکی از اصلی ترین مشکلاتی که باعث سردی دو طرف میشه نداشتن رابطه خوب و لذت جنسی هست
    همچنین ازدواج افراد با طبع متفاوت گرم و سرد جنسی
    عدم توجه به خواسته های جنسی طرف مقابل
    تحمیل فشارهای روحی و روانی
    وجود این مسائل زندگی رو تلخ و سرد میکنه
    متاسفانه خانم بنده هیچگونه نیاز جنسی نداره ، حتی اگر یکسال هم من پیش قدم نشم ،خودش اصلا هیچی نمیخواد. فکر کنم اصلا قسمت جنسی ذهنش گندیده
    با اینکه در رابطه براش کم نمیزارم و اول الویت ایشون هستن بعد من خودم
    من بشدت گرم و ایشون سرد
    اینقدر هم باهاش صحبت کردم و حرف زدم که فایده نداره. بعد از چند سال از شروع زندگی سعی کردم نیاز جنسیم رو سرکوب کنم و حس جنسیم رو نسبت به اون از بین ببرم.من ماندم و خانمی که نقش زن رو در زندگی من بازی میکنه و جالب اینجاست که با وجود دونستن همه چیز و تغییر رفتارم بازم به خریت خودش ادامه میده.

    1. بعد از سی سال زندگی مشترک

      بزرگترین سوء تفاهم زنان و مردان رو در این فهمیدم که :

      زنها از اول زندگی مشترک فکر میکنند مردها. عوض میشن(. ولی عوض نمیشن)

      و

      مردها هم فکر میکنند زنها عوض نمیشن ( ولی عوض میشن)

      1. من نزدیک به دو ساله که ازدواج کردم یه پسر شیش ماه دارم شوهرم منو خیلی دوسم داره و منم خیلی دوسش دارم ولی نمیدونم چرا احساس میکنم عشقش نسبت به من کم شده مدام فک میکنم‌نکنه بهم خیانت میکنه بخدا نمیدونم چ کار کنم وقتی بهش میگم چرا عشقت و محبتت به من کم شده ولی هر باره یه حرفو بهم میگه نه نشده من هنوزم خیلیا دوست دارم وقتی با هم میریم بیرون از خونه دوست ندارم به کسی نگاه کنه یا کسی بهش نگاه کنه یعنی واقعا نمیدونم اصلا دوس ندارم به کسی نگاه کنه یعنی اینغد روش احساسم لطفا بهم بگین چ کار کنم بخدا موندم همین جوری اخه نمیخام از دستش بدم … چون خیلی خیلی دوسش دارم 😔

        1. منم مشکلم این ک چرا روست داشتن همسرم داره من داغون میکن حس اینکه باهاش بر بیرون به کسی نگاه کن بدم میاد چون شوهرم چشم زنارو در میار انقدر سر تا پاشون نگاه میکن از رفتن بیرون باهاش پشیمون میشم ازش متنفر میشم ولی خودم حتی غیرتم قبول نمیکنه به ی مرد نگاه کنم

        2. سلام منم مث شماروشوهرم خیلی خیلی حساسم قبلا هم حساسم بودم اماالان که بعدهشت سال بهم خیانت کردبیشترحساس شدم قبلاکه بیرون به یکی نگاه میکروسیلیس ناراحت میشدم اماب روم نمیاوردم ولی الان تاب یکی نگاه میکنه خیلی ناراحت وعصبانی میشم همون لحظه باهاش بحث میکنم نمیتونم ب روم نیارم خلاصه اوقاتم خیلی تلخه نمیدونم میتونم تااخرش ادامه بدم یا ن

    2. شوهر منم همین طوریه و بداخلاق اصلا نمتونم باهش حرف بزنم سرم داد میزنه از بس سرم سر هر چیز بی ارزشی داد زده میترسم که حرف بزنم باهش

    3. یه هر مث خانوم شما رو من دارم . تنها راه خیانت . برای این مدل زن خیانته

    4. دقیقا مثل ما ، ولی شوهر من سرده و هیچ راه و روشی افاقه نکرده. من موندم و کلی احساس سرخوردگی و میل سرکوب شده و جوونی از دست رفته..

      اینهمه خودخواهی از کجا میاد!!؟

    5. سلام
      نمیدونم چرا گاهی اوقات آدمها با شرایط برعکس نصیب هم میشند
      همسرمن هم اینجوری هستند
      همیشه من پیش قدم بودم.
      اگر یکماه هم نخوام ایشون براش فرقی نمیکنه
      این موضوع خیلی منو آزارمیده.

    6. تقصیرمااینه خوب طرف رونشناختیم وبچه هم انداختیم وقتی فهمیدیم که فایده نداره.خریت چیه میگی درست حرف بزن هرچی باشه خانمته وفقط براکردن نیست

    1. هیچ محلش نذار خوش باش بادوستان وخانواده ات خوش بگذران غذا هم درست نکن اگه چیزی خواست بگو مگه خودت مردی درست کن خواب،هیچ وقت نازش رونکش پرو میشه دراخرهم مثل خودش برخوردکن.

      1. عجب مشاوره ای دادید!!!!!اگر شما یک مشاور باشید،هر کس به شما مراجعه کند فاتحه ی خانواده خونده شده

    2. سلام منم دچار بی مهری از شوهرم شدم طلاق گرفتم من کتک خوردم جونیم هم رفت الان سی هفت سالمه دخترم شوهر کرده پسرم هم موقع زنشه آخه سیزده سالم بود ازدواج کردم ولی ب نظر من اگر هر روز خونتون میدون جنگ طلاق بگیرید با کس دیگه وارد رابطه سالم بشید عاشقانه زندگی کنید ب خاطر حرف مردم زندگی نکنید از طلاقم راضیم از ازدواج مجدد هم راضیم گناهم نکردم شوهر دومم خیلیییی دوستت دارم

  16. سلام داستان زندگی منم شبیه شماست قبل ازدواج دختری اهل ورزش مطالعه سوارکار اجتماعی و لی الان تبدیل به زنی بی اعتماد بنفس خشن پرخاشگر دیوانه ای شدم که خودم ساعتها گریه میکنم خدایا من چکار کردم مگه !؟ یک سال از ازدواج نگذشت که خواهر شوهرم اولین حرفشو زد که چرا داداشم از سر کار میاد بهش میگی لباس هارو پهن کنه چرا میگی ظرف تو بشوره … من ناراحت میشدم که چرا میذاری دخالت کنه چرا جوابشو نمیدی می‌گفت چی بگم بهش حتی منو وادار میکرد من برم سمتش که همیشه قبلش دعوای میکردیم بعد میرفتم اونم با دلخوری زیاد اما تا پشت در خونشون بود به خاطر غرور ی که داشتم نمی خواستم کسی متوجه ضعف زندگی من بشه حتی خانواده خودم اما متاسفانه ۱۵سال ادامه پیدا کرد و آخرین بار برادر شوهرم جلو همه فخشم داد منم جوابشو دادم هر چی تو دلم بود گفتم ولی آخر شوهرم گفت تو رابطه ای منو خانواده مو بهم زدی
    وای که با این حرفاش منو دیوانه می‌کنه میگم توقع داری من بعد این همه سال هیچی نگم دیگه نمیخام تو جوابشو بدی معلومه که بی توجهی به احساسات من که هر بار چند ساعت گریه میکنم و میگفتم منو نبر من کاری نکردم آخه چرا ولی تو بازم منو میبردی بهش میگم مرد باش تکلیف منو مشخص کن بخدا دنبال یک فیصله هستم که تمومش کنم اما یک روز خوب و یک روز بد نمیشه تصمیم درست گرفت و نمیخام بعد با خودم بگم اگه این کارو میکردم بهتر بود میگه درستش میکنم ولی یه مدت کوتاه دوباره …. خسته شدم بهش میگم تو منو به بازی گرفتی چرا به حرفهای من توجه نمیکنی باورتون نمیشه اینقدر داد میزنم که خودم خسته میشم عصبانی میشه میگه داد نزن اما دیگه دست خودم نیست

    1. سلام منم یه ادم بدبختم 18 سالم شوهرم همش اذیتم میکنه الانم باردارم مادر شوهرم با این ک من فامیلشم عروسای دیگ رو بیشتر دوس داره خداوکیلی خیلی جهیزیه بردم همیشه میگ کم اوردی با این ک عروسی برام نگرفتن من هنوز بچه هستم اونا باید مبت کردن یاد من بدن اونا هیچ کس جز خودشون نمیبینن و مدام سرزنش میکنن

  17. این راهکارا همه‌اش الکیه. یه جوری هم هستن که انگار مثلا تقصیر زن بوده که بهش بی‌توجهی شده که حالا بیاد با سورپرایز کردن و… جبران مافات کنه. تازه آقا پررو هم میشه و همه کارایی که بکنی میشه وظیفه‌ات. من همه اینارو انجام دادم هیچ کدوم تاثیر نداشت. حتی دعوا کردنم تاثیر نداره. راجع به مسئله حرف بزنیم؟ جوک قشنگی بود. اصلا حاضر نیستن یک کلمه بشنون یا میزنن به دعوا که خفه‌ات کنن یا میگن همینه که هست یا کلا خیره میشن به یه نقطه که یعنی من نمیشنوم. این راجع به موضوع حرف زدن واقعا برای آدم سالمیه که اصلا خودش متوجه نیست که داره بی‌محلی میکنه و واقعا عوامل خارجی دلیلشن نه آدمای مسموم که الان نود و نه درصد مردم اینجورین. من نمیخوام برای زندگی کسی تصمیم بگیرم یا بگم راهی که من میگم برای همه درسته به هر حال هر کسی محدودیتهای خودش رو داره ولی تنها چیزی که کمک میکنه ترک رابطه‌اس. و بدونین که زن هر چه مستقلتر باشه مرد کمتر امکان داره اذیتش کنه. چون همیشه گوشه ذهنش نگه میداره که این ممکنه بذاره بره. ولی وای به اون روزی که نه دوستی داشته باشین، نه درآمدی، نه خانواده درست و حسابی و بچه هم داشته باشین. این دیگه اگه آدم مریضی باشه هر گربه رقصونی‌ای بخواد سرتون در میاره. چون مطمئنه میخ‌های محکمی داره. من حتی بعد از ابراز علاقه اوضاعم بدتر شد.طرف مطمئن شد دوسش دارم دیگه شروع کرد به اذیت کردن. هر چند منم از اینایی نیستم که برای عشق به هر ذلتی تن بدم و راحت رفتم ولی میخوام بگم که آدما تا چه حد میتونن مریض باشن.

      1. کاملا درست گفته .من دقیقاً تجربه کردم .اوایل وضع مالی خوبی داشتم.بنا به دلایلی به خاک سیاه نشستم .اصلا شیوه صحبت کردنش اون زمان با الان از زمین تا آسمان فرق کرده .
        من ترسو جرات قطع رابطه ندارم یعنی تحمل اون دوره شش ماهه ای که روانشناس ها میگن سخته و تحمل کنم رو ندارم
        اما واقعا تعداد مرد های مریض زیاد هست خیلی زیاد

        1. سلام منم هم شوهرم ماه یک بار رابطه جنسی ندارم دیگه به فکر خیانت هستم نظر شما چیه

          1. سلام اشتباه نکن به خاطر شخصیت خودت این اشتباه از طرف مردان قابل بخشش نیست ودر نهایت منجر به جدایی در حالت خوشبینانه اش می شود بماند آبروریزی خدای ناکرده برتی خودت وخانواده.باهمسرت صحبت کن روانشناس وروانپزشک بروید درمان دارویی بکنید درست می شود خیانت نکن

    1. دمت گرم به نظر منم اگر بری سمتش اتفاقا بدتر هست چون کلن آدمها وقتی بدونن کسی بهشون نیاز داره موضوع براشون بی اهمیت میشه و تلاشي نمیکنن

  18. همسر من وقتی من نباشم خوش است هر گاه خونه نیستم برای خود بهترین ها را می خرد و می خورد و از خود عکس می گیرد و برای زنان ولگر می فرستد نمی دانم چی کار کنم اصلا به من اهمیت نمی دهد از ترس بی پدر شدن دخترم تحملش می کنم از خدا می خواهم روزی برسد که او مرده باشد و من با خیال راحت زندگی خود را با دخترم سپری کنم شما را به خدا گناه ما زنا ن چیست که مرد ولگردی کند و زن نتواند حتی با بچه اش راحت زندگی کند چرا حق حضانت را از این چنین مردان سلب نمی کند که زندگی یک زن به سلامتی با فرزندش سپری شود و باید بالاجبار چنین همسری را تحمل کند

    1. من یه مرد ۳۸ ساله و۱۵ساله متاهلم که ۱۲ سال بخوبی وعالی گذشت و۳ساله که از زمان ورود کرونا هم کارم هم زندگیم بهم ریخته بنا به مسائل بی اهمیت که گفتن نداره کارمون بجایی کشید که اگه بچه نبود حتما جدا میشدم .ولی خب اولا که عاشقش بودم واقعا اولویت من اول زنم بعد بچم بود اینو با افتخار میگفتم شدم سنگ زیر واوردمش سر زندگیش خواستم تا اگر کمبودی دارم تو زندگیم با محبت پرش کنم بهتر نشد که هیچ خار وذلیل شدم غرورم رفت حالا با این که میدونه چقد عذاب میکشم ولی نیاز جنسی من رو کرده ابزار آزارم خائن نیس ولی دیگه عاشقش نیستم چون میدونه خانواده برام مقدسه وخیانت نمیکنم بهش بیشتر سو استفاده میکنه حالا خود ارضایی میکنم نه نه اصلا بی عرضه نیستم کیه که ندونه برطرف کردن نیاز جنسی مثل آب خوردنه ولی نمیتونم تن وروحمو به خیانت بدم با همون بدن آلوده که پاک بشو نیس بیام تو خانواده ای که برام مقدسه وعمرمو برای درس کردنش گذاشتم تا شده اینی که هست وبا علم به همین آزار بیشتری بهم میرسونه نمیدونم چه کنم

      1. درود به شرفت
        واقعا مرد هایی مثل شما خیلی کم پیدا میشوند
        بهترین کار مراجعه به مشاور است

        1. خوشا به سعادتتون…وخوشا به احوال اون زنی که نعمتی مثل شما گیرش افتاده

      2. احسنت ودرودبرشرافت شما بزرگ مرد
        بااینکه نسبت ب شوهرم سردوبی محبت نیستم بازم هرزگی میکنه سه تابچه داریم یه دخترودوتاپسر

      3. سلام واقعا بایدبه داشتن چنین مردی در زندگی افتخار کرد من خودم چند ساله ازدواج کردم همسرم هرچی میگه اونو اجرا میکنم دوتا بچه دارم با وجود اینکه تو خونه به بچه ه میرسم همیشه توخونه هستم یک با نشده بیاد من ببره بیرون همش تنها میره میادم خونه همش گیر میده کارم شده گریه کردن تو خدا برام دعا کنید خانم شما باید قدر شما رو بدونه

        1. سلام همه ی این شرایطی روکه شمادارین شایدم بدترش رومنم تجربه کردم ودارم فقط من یه پسر۱۰ساله دارم

      4. منم یهزن هستم و دقیقا همین مشکل دارم
        پونزده سال تحمل کردم توکل بخدا و صد خودم رو گذاشتم ازم سواستفاده میکنه سه تا بچه داریم ولی الان دیگه اونقدر رشد کردم که بتونم دل بکنم و با آبرو از این زندگی برم بیرون
        خوشحالم و خداروشکر میکنم که همیشه هوامو داشته و شرایط رو اینطوری برام رقم زده
        تحمل کن و به خدا واگذار کن و اینو بدون برای بزرگ شدن روحت لازم بوده
        حقتو میگیره
        بخاطر صاف و یکرنگیت بهت تبریک میگم

    2. سلام من مشکل دارم من ی ماه ازباشوهرم دارم بر میگردم یانه من عمرم ۲۵سالمه

        1. سلام منم ۱۶سال عروسی کردمه ۳تا هم بچه دارم شوهرم از همه لحاظ اذیتم میکنه از بسک کتکم زده افسردگی گرفتم براش کم نمیزارم کم محلی کنه پول بهم نمیده بهم خیانت میکنه تورا خدارهنمایی کنید هر کی ازندگیم خبر داره میگه جدا شو اما بخاطر بچه هام سر دوراهی موندم 😭

    1. چ جوری به منم بگین. من از همه بدترم عوض این همه بی توجهی و مسلط بودن خونوادش رو سرمن هنوز باید تاوان روزه شدنمم بدم چقد امروز واسه سیزده بدر ک روزه شدم و نرفتتم همراشون از همه توهین شنیدم خدا مرگ شوهرمو بده ک همراهیشون کرد و اینقد دهن روزه گریه کردم خداکجایی چرا نمیبینی روزامونو😭😭😭😭😭

    2. سلام من خانمی ۴۵ساله ۳۰ساله ازدواج کردم همسر من خیلی ادم پستبه هزاران بار خیانت شو متوجه شدم با محبت بازبون باهاش صحبت کردم با زبون خوش گفتم من هیچی نمی خوام منو طلاق بده هیچی حالیش نیست فرداش روز از نو روزی از نو سه تا بچه داشتم یکیش فوت کرده الان دوتا دارم من باصبرم بهترین بچه ها
      رو تربیت کردم نه به خیانت فکر کردم نه به خود کشی نه پیش کسی گفتم امیدوارم همون طور که من پیش خدا روسفیدم خدا با منه خدا رو قسم میدم به وحدانیت خودش هرکس چه مرد چه زن خیانت کار خارو ذلیلو زمین گیر کنه تا ازکار خودش روزی هزار بار ارزوی مرگ کنه

    3. خدای جاودان وگرامی ای خواهرم همیشه پشت وپناهت بودهمیشه به حضرت زهراتوسل کن که دنیافانی است هیچوقت خودت راازفاطمه زهراجداندان چادرعصمت وعفت زهرابرسرت هست وبدان که هیچ عشقی مثل عشق حضرت زهرانیست تودرجهان اخرت باهوریان بهشتی انشالله هم نشین هستی غم مخورولعنت به اون مردی که چنین همسرداری کند

  19. من ۲۸ سالم ۸سال ازدواج کردم ۲تا بچه دارم شوهرم فقط،سال اول زندگی خوب بود یعنی خوب خوب نبود ولی قابل تحمل بود و الان ۷ سال که میگذره حتی نشده یک ساعت فقط،یک ساعت بشینه به حرفام گوش بده اصلا ببینه چی میگم حتی با هم دعوا میکنه چرا اینقدر حرف میزنم برای من دیگه تنهایی عادی خودم با بچهام سرگرم کردم ولی دلم به حال خودم میسوزه که چرا با همچین مردی ازدواج کردم هیچ وقت تولد من یادش نیست

    1. سلام واقعا ن من درک میکنم من بارها شده تا 8ساعت حرف زدم کلی گریه کردم آخرش به من میگه مگه من چکار کردم نمی دونم بخدا چه جور موجودیه بهش میگم من 8 ساعت در مورد اینکه که تو توجه نمیکنی حرف میزنم اینم یک مدرک که الان میگی چکار کردم اثلن برم از زندگیش بهتره آدم اینقدر بی احساس ! حتی چندین بار خواهرش و برادرش به من توهین کردن
      منو وادار میکرد برم پیششون بهش میگفتم تو چه جور شوهر ی هستی چه جور غیرته
      که به زنت توهین میکنند بازم منو مقصر می‌دونی میگه چکار کنم خب چی بهشون بگم
      شوهر من کلا نمی دونه هست. آه کاش من شوهرش بودم یاد ش میدادم باید روزی ۷ بار دور زنش بگرده بعد بره سر کار

    2. تو خوبه شوهرم به من نگاه نمیکنه هروقت هم خونه هست یه دعوایی درست می‌کنه تا با من حرف نزنه پیش خانوادش هر جور دوست داره با من رفتار می‌کنه اصلا براش مهم نیستم از لج من زندگیشون به اسم خانوادش کرده هر بلا دامادشون سر خواهرش میاره اونم بدتر سر من میاره خوش باحال یکی میمرد

  20. هیچ اهمیتی بهم نمیده اصلا بود و نبودم براش مهم نیست یه هفته است کلا نامریی شدم براش چندین بار پرسیدم هر بار یه چیزی بهانه میکنه یه بار میگه داداشم داره ازدواج میکنه یه بار میگه کار دارم سرم شلوغه یه بار میگه حالم خوب نیست.تا سراغش نرم سمتم نمیاد پیام ها و تماسهامونو نگا میکنم همه اش یه طرفه است.هر چی میگه دروغه و من میدونم که دروغه و میسوزم.دیگه حالم به هم میخوره میخوام برم.

    1. شمارو نمیدونم . ولی در رابطه من و زنم همه چی برعکس شما بود آخرش هم با پر رویی همه وسایل زندگیمونو جارو کرد و برد و رفت .‌حساب ما به قیامته و من نخواهم گذشت .

      1. همه خانومها میگن مرد بی احساسه ولی برای من برکسه زنم بی احساسه نمی دونم چیکار کنم 😢

        1. نر شدن تصادفیه اما مرد بودن کار هر کسی نیست امروزه چیزی که زیاد شده خیانت چه از سوی مرد چه از سوی زن هیچوقت تن به ذلت نده تو خدا رو داری وقتی تو زندگی مشترک بین زن و مرد حریم و حرمتا شکسته میشه و از بین میره اون رابطه دیگه هیچ ارزشی نداره وقتی میبینی اخلاق شوهرت فرق کرده بودن سرش جایی دیگه گرم شده طلاق بگیر خودت و بچت راحت کن یه زندگی جدید و قشنگ بساز و راحت به زندگیت ادامه بده زن و مرد با هم برابرند

  21. من ۵۰ ساله ام زندگیه خوبی داشتم تا۱۰ سال پیش از کم صحبتی شروع شد رسید به کم توجهی اوایل گفتم خسته هست سن وسالی گذشته باید مثل روزهای اول نباشیم اما کاش به همون جا رد میشد کم کم بی اعتنا به صحبت کردن لباس پوشیدن به مریض شدن روزها سردرد داشتم اعتنا نمی‌کرد اینقدر عاشقانه دوستش داشتم که روش نمیاوردم بجای اون من قربون صدقه ش میرفتم ابراز علاقه من عادت شد وبی اعتنایی آقا بیشتر تا اینکه رختخوابش هم جدا کرد گفتم نارفیق کم کم اتاقم جدامیکنی بالبخند گفت بخداخسته ام منم شبها گریه میکردم وروزهای عشق می ورزیدم تا بچه هام اذیت نشن اما حالا که ۱۰ سال گذشته میفهمم چقدر اشتباه کردم چون عادت کرده دوستم داره زیاد باهیچ کسی هم رابطه نداره اما ازمحبت ورابطه عاطفی هم خبری نیست دیگه زبونش هم زحمت نمیده یه کلمه حرف بزنه البته تو خونه برامون جایی می‌رویم خوبه بابقیه این روزها که زیاد ناراحت وافسرده شدم ازاین بیم دارم نمیرم ۲۰ سال دیگه چطوری بیوفایش راتحمل کنم شماخانم های جوان رابطه اخلاق رفتار باید دوطرفه خوب باشه زود تاثیر نشده مشاور بروید مثل من نسوزی تو تنهایی ودوست داشتن توهم سن وسالی انسان به محبت احتیاج داره میشه شما بگین من تواین روزگار همش سرم گرمه نماز و دعا بجون جوان‌ها ودعا برازندگیشون هستم زشت نیست برم شکایت ومشاور؟؟

    1. وای خدا دقیقا زندگیه منه وهیچکس فکر نمی‌کنم توزندگیش باشه بگین چی کارکنم خواهش میکنم دارم دیونه میشم

    2. وقتی این پیامو خوندم اشکام جاری شد شاید فردا خونش رو هم عوض کنه از این مردهای بی وفا هیچی بعید نیست کااش ی ذره ب احساس مرده ی ما هم اهمیت بدن ک چقد دلمون آغپش گرم و نوازشاشونو میخواد تواین شهر پره از زنهای مرده ک فقط حرکت میکنند و لبخند میزنن

    3. شوهرم یه ساله اینطور شده به خدا تو این یه سال خیلی مشاور رفتم
      ولی آدم نیست که بخواد رفتارش رو اصلاح کنه
      می‌گم مگه چی‌کار کردم ؟
      می‌گه رفیق باز نیستی
      مشروب خور نیستی نمی‌خوامت
      بعد ۱۲ سال با دو تا بچه من که حلالش نمی‌کنم روزگارم رو سیاه کرده
      یا رب روا مدار که گدا معتبر شود گر معتبر شود ز خدا بی‌خبر شود

    4. سلام باهمسرتان صحبت کنید مشاوره بگیرید کتاب رازهایی درباره مردان باربارا دی آنجلیس را بخوانید

  22. سلام من زندگی خوبی داشتم ولی پدر شوهرم از دنیا رفت مادر شوهرم تنها شد شوهرم مجبور شد بده پیش مادرش من دوتا دخترم تنها شدیم بعد از مرگ پدر شوهرم زندگی ما نابود شد

    1. سلام عزیزم پدرشوهر منم فوت کردند . چرا بجای غصه خوردن مادرشوهر تون نمیارین خونتون مادرشوهر من روزها خونشون شب ها تنها هستند میان خونه ما با وجود اینکه چندتا فرزند دگه دارند ولی چون ما نزدیکیم دگه همه یک بهونه دارند. برای نجات زندگیت موقعیت عوض کن چشم بهم بزنی زندگی تموم میشه پس غصه نخور من فرض کردم فقط مادرشوهرم ما را داره برای همین قابل پذیرش شده برام . غصه بخورم خودمو اذیت کنم چه امیدوارم مشکل تون به زودی حل بشه

  23. سلام .کاش دولت هر چند وقت یک کلاس اجباری هم برا خانمها وهم آقایون بذاره.تمام اختلافات بین زن ومردها به خاطر این هست که روحیات هم رو نمی‌شناسند.زنها شدیداً عاطفی هستند و وقتی ازدواج میکنند همه چیز زندگیشان رو در شوهرشان خلاصه می‌بینند .نیاز به تحسین ،نوازش ،تماس لمسی واغوش دارند خودشون چون چیزی رو از شوهر پنهان نمی‌کنند توقع دارند مردشان هم با اونا اینجوری باشه ولی بر عکس مردها موجوداتی بی احساس که تمام اینکارها رو مسخره میدانند فکر میکنند محبت به زن فقط یک رابطه ی جنسی است.کاش ما مادرا از این به بعد بتونیم به پسرامون آموزش بدیم که برای داشتن یک زندگی آروم محبت به زنشون رو ابراز کنند،غرورشون رو بزارند کنار ،چراذفکر میکنند اگه قربونش صدقه ی زن برند اون پررو میشه.باور کنید اگه زنی از شوهرش محبت ببینه هیچ وقت با خانواده ی شوهرش دشمن نمیشه بلکه شدیداً به اونا احترام می‌ذاره ولی وقتی زن و مرد خودشون رابطه شوند خراب وداغونه چه جوری زن می‌تونه به مادر شوهر و خواهر شوهرش دید مثبت داشته باشه ،خیلی وقتا اونا رو باعث تمام بدبختی هاش می‌دونه.من سالهاست از طرف شوهروم مورد بی‌مهری قرار گرفتم ،وقتی اعتراض میکنم تو دهنم میزنه ومیگه برو طلاق بگیر ،ارزو میکنم بمیره که آبرومندانه از هم جداشیم چون من دوتا بچه دارم طلاق اثرات بدی رو بچه ها وخودم خواهد گذاشت ولی اگه بمیره از ظلمش راحت میشم.امروز میگه من نون مفت ندارم به تو بدم از خونه مدبرو بیرون.پدر فاحش رو هم آورده خونه من نمیتونم لااقل جوابش رو بدم که دلم خنک بشه.خدایا خودش کم بود که باید پرستاری این پدر پیر خرش هم بکنم.خدایا نجاتم بده از دست این موجود بیرحم وپررو

    1. عزیز، شوهر من فقط با این کلاسها نافش رو بریدن، منتها تقوا که نباشه، میرن گوش میدن ببینن چی درسته، برعکسش عمل کنن، بهتر بتونن یه زن رو بچزونن،درزندگی من رو سیر وبی پشتیبان و افسرده کرده،خودم هم هرچی شرکت می کنم، گره زندگیم کورتر میشه، چون محبت یه طرفه میشه وعذاب بیشتر

    2. بنده که یه مرد هستم همه چیز برام برعکس شده.یعنی بعد از ۸ سال خانمم من رو از عشق نفرت زده کرد.به خداوندی خدا هر چی عشق و محبت و توجه بود به پاش ریختم.حتی به خاطرش با خانواده خودم چه قهرها و دعواها که نکردم چون مثلا از خانمم چرا ایراد گرفتن و در موردش بد گفتن.به خدا حاضر بودم خودم هیچی نداشته باشم اما زنم همه چیز داشته باشه.خداروشکر همیشه هم خداوند نذاشت شرمنده بشم.جوری بود که مادر و خواهرش همیشه بهش میگفتن قدر شوهرت رو بدون اینجور شوهر پیدا نمیشه مثل پروانه دورت بگرده.آخرش یه روز فهمیدم که با یه پسر که هیچی هم نداشت به صورت تلفنی در ارتباط بود.منِ ساده رو بگو که به خودم شک داشتم که شاید لغزشی داشته باشم اما زنم محاله حتی جواب سلام یه مرد غریبه رو بده.نگو یک سال و نیم در ارتباط بودن و منِ بدبخت همچنان به خودم میبالیدم که زنم همتا نداره و عاشقمه.
      روزی که یه برگه مچاله شده گوشه اتاق پیدا کردم که دیدم خانمم با دستخط خودش نوشته بود چجوری بیخیال این عشق ممنوعه بشم چجوری ازش دل بکنم چجوری فراموشش کنم و در آخر اسم اون پسر رو نوشته بود، تا اون نوشته هاش رو خوندم نفس حبس شد و تا خود صبح نخوابیدم و کلی گریه کردم که خاک عالم تو سرم که این همه عشق خرجش کردم و به یه زن نامحرم حتی نگاه نکردم عاقبت باید اینجوری میشد.الانم نمیدونم چیکار کنم.طلاقش بدم اما به خانواده ها نمیتونم بگم به چه دلیل نمیخوام آبروم بره واقعاً موندم.فقط به خودم میگم خاک بر سرم.از هر چی عشق و عاشقیه دیگه حالم به هم میخوره
      آدم بی معرفت و نالایق مرد و زن نداره.چه مرد باشه چه زن اگر ذاتش خوب نباشه طرف مقابلش رو نابود میکنه

      1. سلام .عشق هست.مرد وزن را اسیر میکنه.زنت بیشتر عذاب میکشه که دارد خیانت میکنه.عمرعشق دو ساله.اگه زنت تحمل کنه وسراغش نره چنان فراموشش میکنه که انگار از اول نبوده.بستگی به زنت دارد که گول عشق را بخورد یانه.من دو بار عاشق شدم وسر دو سال فراموش کردم .فقط این دو ساله جان کندم.

  24. منم دو ماه ک ازدواج کردم اوایل ازدواجم شوهرم بهام خوب بود منم ک همش ب ظاهر کار هایی خونم ب وضایفام میرسم خیلی وقته ک شوهرم بهام سرد شده و دیگه نمیاد سمتم منم ک تک دخترم نمیدونم چیکار کنم همش خدمو با آهنگ ها آروم میکنم و شبا هم پاین تخت میخوابم

    1. تورو خدا طلاق بگیر نگو درست میشه عوض میشه نمیشه گول یه دقیقه خوب شدنش رو نخور گول محبت بعد رابطه رو نخور برو خونه بابات حامله نشو ولی فکرت رو تحول بده دوباره نگی باید شوهر کنم زود فلانا برو رو خودت سرمایه گذاری کن ده سال دیگه کلا مسیرت سبکت تغییر کرده و یه آدم درست حسابی انشاالله سر راهت قرار میگیره

    2. طلاق نگیر زندگیت خراب میشه شاید کسی چیزی کرده خدا می‌دونه یک دو سال رد نشده برو پیش یک ملا کار بکن آینده دخترت ببین مگه میده بهت

  25. بهترین کار اینه که بری پیش ملا تا پدرو پادرت باهاش خوب بشن بعدش اونم همیشه دوستت داره فقط زودتر این کاررو انجام بده تا همه چیز به خرابی نرفته

    1. ادمای سطحی ودورو بدذات خیانت میکنندادم خوش قلب وفادار اصیل روراست وجدانش اجازه نمیده خیانت کنه.توانتخاب بایددقت کردتوکدوم شخصیتیه دراخرب مشکل برنمیخوره آدم.

  26. منم یه خانمی هستم که واقعاحرفی که زدی همیشه تو فکرم هست، درسته که زن هستم ولی به مردها حق میدم چون همیشه رزن باعث میشه که مرد ناراحت وعصبی و دلزده میشه، ولی خداشاهده که من خیلی با شوهرم خوب رفتار میکنم ۲سال که ازدواج کردم وفقط ۳ بار کتک خوردم اونم فقط یک سیلی، که بعدش ازش معذرت خواهی کردم

    1. برو بابا کتک خوردی معذرت خواهی هم کردی خاک تو سرت تو دیگه کی هستی بابا تو دیگه فقر اعتماد ب نفس و شعور و درک داری برو بمیررررر بابا

        1. آفرین عجب حرفی بهش زدی حرف دل همه زنهایی که توسری خور مردها نیستند

    2. فقط ۳ بار کتک خوردی ، یعنی انتظار داشتی بیش ازین بود ، آخه چرا انقدر اعتماد بنفستون پایینه شما ، برتری مرد نسبت به زن در چیه که مرد به خودش اجازه کتک زدن بده ، مگه زن زیر دست و ضعیفه ست ، تازه کتک خورد عذرخواهی هم کردی ، اگه بار اول درست برخورد میکردی به بار سوم کشیده نمیشد ، نه اینکه عذرخواهی کنی در طرف خودبزرگ بینی به وجود بیاری ، حتما در خانواده ای بزرگ شدی که کتک خوردن زن عادیه ، و اگه تعدادش مثلا کم باشه ، دیگه اون زن خیلی خوب باید باشه ، وگرنه مرد هر دیوی میخواد باشه این زن باید باشه که خوب باشه ط واقعا متاسفم واسه اون مردی که ایتجوری رشد کرده که اعصبانیتش رو با زدن تخلیه میکنه ، و متاسف تر ازون شدم که همچین زن های ضعیفی هم وجود دارن و رفتار خودشون رو خوب میدونن ، تو اگه یه زن خوب و با سیاست بودی اجازه نمیداد حتی یبار روت دست بلند کنه ، چه برسه که کتکت بزنه اونم سه بار

      1. اگه زن با سیاست بود کتک نمیخورد؟ توام که داری حرف همونو میزنی. «تقصیر خودت بود که کتک خوردی چون سیاست نداشتی». مردی که دستش شله یه بار که زد هزار بار دیگه هم میزنه. خشونت هیچ توجیه‌ای ور نمیداره.

      2. سلام
        منم این مشکل هارو دارم مم کلا ۱۵ سالمه و به اجبار منجور شدم با یه اقایی ازواج کنم و اون شوهرم سر عقد ماه شرتط این بود که من نباید خانوادمو ببنم هیچ وقت همش تو خونه حبسم حتا نمیزاره مدرسه هم برم بعضی وقتا منو دنبال خودش بیرون میبره و منو همه جا دختر خالع خودش معرفی میکنه و تازگی هاهم فهمیدم باردارم واقعا نمیدونم چیکار کنم دیگه از همه چب بریدم

    3. من چه قدر بدبختم ،هر سال چند روز مونده به روز زن شوهرم بهانه گیری می‌کنه وبامن قهر می‌کنه که حداقل یک تبریک خشک وخالی هم بهم نگه،از بس غرور داره.دخترم چند روزه پیش میگه بابا منو ببر بیرون که کاردارم ،میگه برو بابا روز مادر یعنی چی؟عوض اینکه به بچه احترام به مادر رو یاد بده،من خودم کارمندم،برا خودم یک گوشی ۱۵میلیونی خریدم ولی حسرت یکبار کادو گرفتن از دست همسرم به دلم مونده،فقط زمان عقد می‌خرید.خیلی آدم بی‌رحمی هست می‌دونه من شدیداً نیاز عاطفی دارم بهش ولی اصلا به من توجه نمیکنه،تا ۴ماه پیش روزی ۲,۳ساعت مرتب می‌رفت خونه ی مادرش،حالا هم که مرده یکسره می‌ره خونه ی خواهرش واون رو سوار ماشین داره وکاراش رو انجام میده.باباش هم خونه ی ما رو تخت افتاده،اینقدر پررو هست ،منت نونی که تو خونه ش میخورم رو روسرم میذاره،با اینکه من حقوقم رو خیلی تو زندگی خرج میکنم ولی باز هم بی منتی میکنه،با اینکه شاغل هستم یکبار نشده تو کار خونه کمک کنه.الان باباش مریضه خیلی فامیلها میان عیادتش،من یکسره باید جارو ومرتب کردن خونه وپذیرایی از مهمون،اصلا کمک نمیکنه همون ظرف مهمونای باباش رو بشوره انگار وظیفه ی من هست!نمی‌دونم خجالت نمیکشه،عوض اینکه تشکر کنه من این همه کاری که وظیفه م نیست براش انجام میدم ،طلبکار هم هست.کاش از همون اول جلو ظلمش وای میستادم.خیلی امروز گریه کردم با خودم گفتم من این همه تو زندگی زحمت میکشم پرستاری بابای فلجش رو میکنم ،ارزش یک شاخه گل یا یک تبریک خشک وخالی نداشتم؟!تصمیم دارم ازش جدا شم ولی اگه فعلا جدا بشم فامیل فکر میکنند به خاطر این هست که باباش تو خونه ی ماست وله نفع شوهرم تموم میشه،به نظر شما چکار کنم؟من یک آدم شدیداً عاطفی هستم خودم خیلی به اطرافیانم محبت میکنم طاقت بی مهری شوهرم رو ندارم.دارم دیوونه میشم

      1. عزیز دلم دقیقا منم شرایطم همینه ما تقریبا دو ساله ازدواج کردم ولی شوهر منم از همون زمان دوستی نامزدی هیچ وقت دستش جیبش نرفت کادو درست و حسابی بخره، همون در حد اسپری و گل مصنوعی!! و لاک و یه بارم عطر ارزون بود، که بعد ازدواج کلا همینام قطع شد، من فکر میکردم تو فرهنگ خانوادشون کلا اهل کادو دادن گرفتن نیستن ولی تو این دو سال دیدم برای مادرش دسته تراول عیدی میده و روز زن شده جیبش خالی باشه ولی کادو مادره حاضر آماده است و منم فقط نظاره گرم جلو من با من مشورتم میکنه کمه بیشتر بدم بهش ولی یه تبریک به من نمیگه!!! منم کارمندم، همکار بودیم، حتی رده شغلی من ازش بالاتره کاملا درکت میکنم که چه حسیه آدم دوست داره شده یه شاخه گل از همسرش هدیه بگیره ، اصلا بحث احتیاج و نیاز مالی نیست ولی متاسفانه همسر من شعور و درک این موضوعو نداره

        1. من با یک مرد خسیس که هم در پول خرج کردن خسیسه هم در ابراز محبت زبانی خشک و خالی من هم تحمل کردم کارمند شدم گفتم اگه خودم پول دربیارم درست میشه اما الان بعد از ۱۳ سال زندگی با دوتا دختر دارم جدا میشم بی محبتی و خساست چیزی نیست که مرور زمان تحملش رو راحت کنه

        2. خودت روز زن برا خودت خرج کن کادو بگیر و شادی کن
          شوهر منم اینجوری بود وقتی دید که من به خودم بها میدم و اصلا کادو اون مهم نیست دیگه درست شده و هم روز تولد و هم روز زن کادو میخره

      2. عزیزم شما که شاغل هستی و مرد خودت هستی برای چی به این زندگی ادامه میدی که یه لقمه نون هم بهت میده منت سرت می‌زاره چه زنی هستی که از پدرش هم پرستاری می‌کنی قدر تو نمیدونه متاسفم برای همچین مردهای بی لیاقت من اگه جای شما بودم یه لحظه هم ادامه زندگی نمی‌دادم اونم چی پدرش هم نگه دارم بخواد اینقدر نمک نشناسی کنه

      3. بهترین کارو داری انجام میدین وهمه ی شما خواهران عزیزم اگر به نماز و قرآن وحجابتون کاملا پایبندی کنین بهترین زندگی را خواهید داشت

        1. برو بابا
          مرد عوضی هیچ وقت درست نمیشه نه با خوبی و قناعت و نماز.
          مردی که خودش مشکل داره فقط عامل بدبختی همسر و بچه هاشه

        2. من محجبه هستم نماز و روزه و واجباتم را انجام میدم حواسم بشدت ب حلال و حرام هست ، عاشق خونه و نون پحتن و شیرینی هستم اکثرا فطیر محلی میپزم که همسر و بچه هام لذت ببرن ، بچه تهرانم در خانواده متوسط رو به بالا متولد شدم ، خونه را شاد نگه میدارم هر کسی منو میبینه از لحاظ خوشرویی و قیافه و دستپخت ورفتار با همسر تعریف میکنه همسرمم تقریبا متدین هست، حواسش به نانی که برایمان میاورد هست ، تحصیلات بالا دارند . اما اما دریغ از یه ذره صحبت و محبت ، دو سال پنهانی با خانمی بوده ، بعد از متوجه شدن یکوچولو و مغرورانه عذر خواهی کرد سال بعد دوباره انجام داد و اینبار قسم خوردم از،زندگیم بیرونش کنم پدرشون متوجه شدن ب پای من افتادن و عذر خواهی کردن و منو شرمنده ، همسرم دیگه سمت اینکارا فعلا نرفته اما بشدت چشمچران هستن و من تنهایی خودم روز به روز داغونتر ، خب اینم از متدین

          1. مشکل اینه که شماها فکر میکنین در همه شرایط ایراد از زنه. بعد سعی میکنین خودتونو با معیارهای زن خوب تطبیق بدین که اون معیارها بیشتر شبیه معیار کلفت خوبه. ولی واقعا تو چون زنی مقصر هرزه بودن یکی چون مرده نیستی. اگر هر زمدگی‌ای که از هم پاشید انگشت اتهامتون رو به سمت زن اون زندگی نگیرید اونوقت زندگی برای خودتون هم انقدر سخت نمیشه و در آخرم غصه نمیخورید.

      4. تو خیلی خوبی اون بویی از محبت نبرده به تو حسودی میکنه اصلن بهش نشون نده که به محبتش نیاز داری خود تو سیر از محبت نشون بده اون وقته که یواش یواش حساس میشه میاد سمتت مردا موجودات شناخته شده هستن ما عادت کردیم ضعف نشون بدیم اونا هم با خودشون میگم ماخداییم

      5. خیلی سرد و بی احساس با باباش برخورد کن و همینطور خودش اصلا نه داد بزن و نه فریاد با آرامش سرد و بی احساس

        1. البته این خانم کاملا حق داره ولی اون پدر بنده خدا چه تقصیری داره تلافی سراون خالی کنه

      6. نه بنظر من به طاق فکر نکونین هنوز چون پدرشون خونه ای شما هست فکر میکنن بخاطره اون با شوهرتون حرف بزنین بگین من ادم با عاطفه ای هستم عزیزم

      1. منم خانمی۲۸ساله یه پسر ۶ساله دارم.شوهرم از لحاظ رسیدگی ب خوردو خوراک خوبه پول میده ولی ب زور دست بزن نداره بد دهن نیست فقط میگه هر شب در اختیارم باش اکه ی بار بگم نه سیلی محکمی میزنه و چنگ میندازه ب دستم.اصلا باهام حرف نمیزنه تفاوت دوستی و قهرمون در اینه ک وقتی قهریم جدا میخوابیم وقتی دوستیم کنار هم.
        هر اتفاقی میفته برا مامانش میگه واو ب واوشو ولی من ک میپرسم میگه هیچی نیست چیزی نشده.منو محرم نمیدونه.مردی هم نیست ک بره دنبال خیانت. دوسش ندارم بخاطر پسرم تحمل میکنم ن پشتوانه دارم نه پس اندازی ک بتونم طلاق بگیرم🤦‍♀️😢

  27. سلام بنده ۲۳ سال سن دارم شوهرم۲۶نزدیک ۱سالو نیم هست ازدواج کردم همسرم وضع مالیش خوبه متوسط هستیم کارش خرید فروش ماشین هست من شوهرمو خیلی دوس دارم برا همینم خیلی پیگیرم رابطش با منم عالیه خیلی خوب همشم قربون صدقه میره چه پیش خانوادش هرجا حتی دیه جلو خودم به شوخی بهش گفتن زن زلیلی ها خودم خجالت زده شدم و شوهرم همیشه میگه باعث افتخاره برام رابطه جنسی هم ۶ بار یا بیشترم در هفته داریم که من خودم میل جنسی بالاست هم بعضی وقتا بازم ازش رابطه میخام که قبول میکنه و همیشه باشگاه میره اندامشم عالیه از هر لحاظ به خودش میرسه رفتاراش هم خیلی عجیبه صحبت کردنش،از یه کلماتی استفاده میکنه داخل حرفاش من خودم دیه کنجکاو میشم هی حرف بزنه برام خیلی هم وابستش هستم

    منتها من چند روز پیش، رفتم تو گوشیش رمزشو ازش پرسیدم بهم داد بعد رفتم دیدم دختر خاله بنده و حتی چندتا از فامیل های من یا خودشون بهش پیشنهاد دوستی داد که شوهرم سین کرده ولی جواب نداده بود

    من وقتی باهاش خاستم ازدواج کنم پسر عموم و حتی داداشم بهم گفتن پسر خوبیه ولی رل و دوست دختر زیاد داشته دختر بازی میکنه از این حرف ها منم از خودش پرسیدم. گفت من آره داشتم ولی من حتی وقتی داشتم تک پر بودمو بهت قول میدم اصلا از این کارها نکنن وقتی متاهل باشم منن گفتم باشه حتی ای سوالو ازم پرسید گفت تو رابطه عاطفی،داشتم من نداشتم راستشو بهش گفتم در ضمن من تون زمان حتی زنش نبودم دوسش داشتم یه فامیلی دوری داشتیم
    من الان واقعن همش استرس دارم میترسم زندگیم خراب بشه میترسم شوهرم دوباره دوست دختر بگیره من واقعا زندگیمو دوس دارم از شوهرممم خیلی راضی هستم چه از لحاظ مالی عاطفی جنسی هم چیز فقط میترسم دوباره به اون دوران جوانیش بره و از این کار ها بکن میگم نکنه یه گوشی دیه داشته باشه خیلی خیلی،استرس دارم حتی به شوهرمم نگفتم و واقعا استرس شدیدی دارم برا همینم چند روزه نمیزارم شوهرم بره سر کار میگم من افسرم من خستم من باید برم بیرون در عوضی که هر روز منو می‌برد بیرون الانم همش،خونست واقعا نمیدونم چیکار کنم بهش، بگم نگم واقعا ترس دارم

    1. سلام تااینجاش که خیلی خوب پیش رفتی شک به دلت راه نده وقتی بتونی مردی روجذب خودت کنی وسیراب کنی دیگه تشنه نمیمونه که بخاد بهت خیانت کنه

      1. مطمعنی باش اون دوست دختر داره که انقد بهت توجه می‌کنه این برا من اتفاق افتاده

    2. اولین اشتباه اینه که به شوهرت شک کنی و این شک باعث بشه به واقعیت بپیونده . به خوت اعتماد داشته باش و نذار فکر منفی بیمارت کنه و چشم باز کنی ببینی افکار تو باعث شده همسرت به گذشته برگرده

  28. سلام منم تو رابطه هرکار میکنم شوهرم ناراحت میشه زود ازم بااینکه مقصرم نیستم بیشتر اوقات ولی حتی ی عذر خواهی نمیکنه اول باید همیشه من برم جلو عذر خواهی کنم تا اون عذر خواهی کنه غرورم خرد میکنه گاهی ی حرفایی میزنه بعد یکی دوروز میگ شوخی میکردم سر به سرت بذارم من بااون حرفا و این برخوردا سرد روزی هزار بار آرزوی مرگ میکنم واقعا نمیدونم چجور رفتار کنم

  29. منم شرایطم دقیقا مثل تووه نمی‌دونم باید چیکار کنم … ده روزه خونه بابامم

  30. سلام من هشت ساله دارم با یه آدم مغرور و لجباز و رفیق باز و خودخواه زندگی میکنم ک اهل مشروب و سیگار هم هست ، وقتی دیدم جز علایقشه گفتم باهاش دوست باشم و خودم باهاش مشروب درست کردم پا به پاش خوردم ، سیگارم باهاش کشیدم بعضاً ، تو سکس همیشه باهاش پایه بودم با اینکه فانتزی های بی غیرتی داشت ک فقط وسط سکس بود ، با اینکه من آدم خوش اندام و زیبایی ام اکسپلور گوشیش پر از زنان لخت و باسن درشت و رقص و ایناست ، هزار بار بهش گفتم ولی قبول نمیکنه ، اصلا ناراحتی من براش مهم نیست فقط میگه سخت میگیری ، اکثر وقتا ک به جمع خونوادم میاد اخم کرده و تو خودشه و پدرم اینا واقعا نارحت میشن چون به نحو احسن پذیرایی میکنن ازش تو همه‌ی سختی هامون هستن … همه جا دستمونو گرفتن ، ولی اون اصلا هیچی جلو چشمش نیست ، باردار بودم استراحت مطلق ، منو ول میکرد می‌رفت پیش دوستاش منم خسته شده بودم داد زدم چقد آخه دوست و رفیق چقد دهنمو گرفت اکسیژن رسانی به جنین قطع شد و مرد 😭 الآنم ده روز گذشته خبری ازش نیست، میگید من چیکار کنم آخه

    1. کاش تو زن من بودی ،دست و پات رو طلا می‌گرفتم
      چرا کار دنیا بر عکسه زن خوب شوهر بد پیدا می‌کنه ،مرد خوب ،همسر ناسپاس گیرش میاد

      1. وای منم همینطور بخدا دیگه هسته شدم نمی‌دونم چیکار کنم فقط بخاطر پسرم تحمل میکنم ،همش بهم میگه باهام حرف نزن ت چرت پرت میگی آخه چرا اینطوری باید باهامون رفتار بشعدقیقا

  31. من یک زن ۳۷ ساله ام. دوران مجردی خیلی دوست پسر داشتم بیشتر از موهای سرم. توش متاهل هم بود ده بیستا. هشت ساله ازدواج کردم با نامحرم هم کلام هم نشدم. ولی دارم سزای کارامو میبینم. شوهرم به شدت به شدت و به شدت عیاشه. یک روز حتی یک روز نشده بهم حیانت نکنه. دائما در حال خودارضایی یا خونه زنای خرابه. بچه پنج ساله دارم و اون پنج سال و نه ماه هست که حتی بوسم هم نکرده چه برسه به رابطه. کلا شدیم خواهر برادر. خودم شاغل هستم و بخاطر بچه ام تحمل میکنم.

    1. عزیزم اینو باید روزی که زندگی زنای بیچاره دیگه رو خراب میکردی متوجه میشدی میدونستی مرد متاهل بوده و از زندگیش سرد کردی زمین گرده میچرخه برمیگرده بخودت انشالله مشکلت حل شه

    2. تقصیر تو نیست سزای اعمالتم نیست. فقط انتخابت غلط بوده. اگر به سزا دادن بود که الان مردا انقدر به سزای اعمالشون رسیده بودن و سینه به سینه منتقل کرده بودن که دیگه همه‌اشون سر به راه و فرشته شده بودن.

  32. من احمدم بیست و هشت ساله که ازدواج کردم ازاول ازدواج باهم مشکلاتی داشتیم که همیشه با کوتاه اومدن من حل شده وهیچ وقت باخانواده هامون انتقال پیدانکرده مشکلی که من دارم باایشان این است که کلاانحصارطلبه ومیخواهدهمیشه ایشان را در نظر بگیرم و اگر برای خودم به تفریح، ورزش مورد علاقه ام و دیدن فیلم سالم و…. اقدام کنم ، ایرادمی گیره وبه کامم تلخ می کنه، بامشاورهم صحبت کردم کاملا حق رابه من داده واقعا به تنگ آمده ام و موجب سردی روابطم بازنم شده است. واقعانمی دانم چکارکنم.

  33. سلام. نمیدونم چرا توی این مطلب فقط برای خانوما تعیین تکلیف کرده که با وجود بی توجهی همسرتون شما مهربان باشید و صبور. وقتی شوهرت یا حتی دوست پسرت بهت توجه نمیکنه، یعنی دوستت نداره. این روابط هر چه زودتر تمام بشه بهتره.

    1. سلام منم تو رابطه هرکار میکنم شوهرم ناراحت میشه زود ازم بااینکه مقصرم نیستم بیشتر اوقات ولی حتی ی عذر خواهی نمیکنه اول باید همیشه من برم جلو عذر خواهی کنم تا اون عذر خواهی کنه غرورم خرد میکنه گاهی ی حرفایی میزنه بعد یکی دوروز میگ شوخی میکردم سر به سرت بذارم من بااون حرفا و این برخوردا سرد روزی هزار بار آرزوی مرگ میکنم واقعا نمیدونم چجور رفتار کنم

  34. من یه زنم.۷ ساله که ازدواج کردم.همسرم به شدت ادم خونسردیه.من به شدت احساسی.اوایل ازدواج وفتی که قهر میکردیم جای خوابشو از من جدا میکرد.من خیلی وابسته بودم یولشکی میرفتم پیشش تا خوابم ببرهو این ادامه داشت تا وفتی بچه دار شدم.بعدش دیگه وابستگیم کم شد اون که قهر کرد من نرفتم پیشش و اون هبچ وقت نمیومد اولش پیش من .تازه فهمیدم که این همه وقت فقط منم که دوسش داشتم…و بدتر از همه اینا.سکس خوبی داشتیم.اما الان اونم نداریم.دیگه فقط تورابطه فکر ارضای خودشه.ینی بدون هیچ معاشقه ایی ارضا و تمام.اینا همه نشونه نخواستن.حتی بارها تو دعوا بهم فحش میده و از ظاهرم عیب میگیره.درصورتی که هم اندامم خوبه و ورزشیه هم چهرم.اعتماد به نفسمو شکونده.با حرفاش با کاراش.هزار بار گفتیم بریم طلاق ولی فقط به فکر پسر ۲ سالمم.

      1. چ مسخره طرف میگه سکس نداره و نیاز عاطفی داره بعد بره تفریح و زیارت.واقعن ب مغزت فشاراومد با این راه حلت حیف نشی تو

    1. ممکنه شما هم کارهایی کرده باشید ک اون این واکنشاروبکنه،من خودم از دسته همشره احمقم ک بلد نیست حتی عذر خواهی منه ناراحتم همیشه و اون همش انتظار داره ک دوسش داشته باشم

      1. اگه شما دوست داشتنش رو دوست داشته باشید نباید از چنین توقعی ناراحت باشید .

      2. این روزا شوهرم بهم اهمیت نمیزاره به حرفهام خوب گوش نمیده باهاش ک صحبت میکنی خودش سرگرم گوشی یاتلویزیون میکند بعد میگم فهمیدی میگه مگه چیزی گفتی قبلن خوب بود الان باعصبانیت باهام حرف میزنه ونفرینم میکنه اصلن خستم اززنده بودنم

    2. منم شرایطم دقیقا مثل تووه نمی‌دونم باید چیکار کنم … ده روزه خونه بابامم

    3. غصه نخور عزیز.شوهر من هم خیلی سرد وبی روحه.بعد ۴سال زندگی با زن اولش ،زنش سرطان گرفت ومرد وقتی اومد خواستگاری من یک بچه ی ۳ساله داشت.من تحصیلکرده و کارمند بودم خواستگارانی هم در حد خودم داشتم ولی این فامیل بود و همه تعریفش رو میکردند ،احساساتی شدم دلم به حال بچه ی معصومش سوخت گفتم یک کار خیر تو زندگیم بکنم. شرایطش همه خوب بود تحصیلکرده ،کارمندبود ویک خانواده ی آبرومند داشت،گفتم مردم هر چی میخوان بگن ،بهش علاقه مند شدم و باهاش ازدواج کردم ولی از همون روزای اول متوجه شدم هیچ میلی به زن نداره،خیلی بی عاطفه بود در حالت عادی نه حرف محبت آمیزی می‌شنیدم ازش،ونه حتی یک لحظه کنارم می‌نشست هیچ تماس جسمی باهم نداشتیم،برعکس من خیلی عاطفی بودم نیاز به نوازش داشتم ولی اون یک آغوش وحتی یک بوسه رو از من دریغ میکرد.میبوسیدمش بهم میگفت داری خفه م می‌کنی.همیشه زیر پتو از شدت تنهایی گریه میکردم.بعضی وقتا ازش گله میکردم,حتی گریه میکردم جلوش،ولی اون اصلا ناراحت نمیشد وسعی نمی‌کرد لااقل ظاهری دوست داشتنش رو ابراز کنه.میگفت‌من همینم تو میتونی طلاق بگیری زن یک آدم با احساس بشی.من اشتباه کردم زن یک مرد بیوه شدم چون من عشق اولش نبودم الان من ۴۵سالم ه،دیگه نیاز جنسی بهش ندارم ولی باز هم از لحاظ عاطفی شکننده هستم ولی شوهرم خیلی بیرحم هست ،شاید بعضی وقتا یک ماه باهم قهرباشیم آخرش هم من آشتی میکنم به خاطر بچه هام.شوهر من حتی تا حالا یک لباس هم برام نخریده،هدیه که اصلا،من خودم خرج خودم رو میدم لباس وخرج مدرسه ی بچه ها هم با منه.هیچی براش کم نذاشتم یکبار هم منت نذاشتم به خاطر بچه ش چون اون بچه رو واقعا دوست داشتم گفتم یتیم هست براش مادری کنم.توقع تشکرنداشتم اما این همه بی‌مهری رو دیگه نمیتونم تحمل کنم.تا حالا روزی ۳,۴ساعت می‌رفت خونه ی مادرش ،چند ماهی هست که مادر ش مرده ،پدرش فلج هست والان خونه ی ما،گفتم مادرش بمیره میاد سمت من ولی حالا باز مدام با خواهرش هست ،همیشه اون رو سوار ماشین می‌کنه ومیرند بیرون ،ما می‌خوایم باهاش بریم میگه بچه ها سرمامیخورند.هیچ علاقه ای به من نداره ،میل جنسیش ضعیفه ،مغرور ولی عاطفه هم هست.دیکه خسته شدم از کلفتی تو خونه ش.مجبورم به خاطر بچه ها باهاش زندگی کنم آرزو میکنم زودتر بمیره آبرومندانه از هم جدا شدیم.دارم عذاب میکشم ‌خیلی سخته کسی رو دوست داشته باشی ولی اون بهت بی محلی کنه.خیلی وقتا بهم میگه تو برا من کاری نکردی ،برو طلاق بگیر من همینم .باور کنید من زن بدی نبودم هیچ فرقی بین بچه ی اون وبچه های خودم نذاشتم .با اینکه کارمند بودم خودم تمام کارهای خونه رو انجام دادم هیچ کمکی ازش نخواستم.نمیدونم چرا اینقدر دستم بینمک بوده.من قبل ازدواج با این هیولا ،نامزد داشتم اون معلم بود یک انسان شریف ومهربون وجوانمرد واقعا عاشق هم بودیم ،که تو زلزله فوت شد.

      1. سلام شما باید هرجور شده برای درمان مشکل سردی جنسی همسرتون وبقیه مشکلاتش پیش یک مشاور خوب می رفتین ….هنوزم دیر نیست …اقدام کنید

      2. من خیلی میترسم…
        میترسم به سن ۴۰ که رسیدم پشت سرمو نگاه بکنم بگم وای ۱۳ سال از عمرم گذشت و جوونیم الکی دادم رفت

      3. چون خوب بودی و خوبی بودن جزاش همینه من بدتر با یک نامرد عوضی دارم زندگی می کنم فقط بخاطر بچه هام ولا ب خدا،،،،شانس اگه نباشه آدم هیچی نداری تو دنیای

  35. سلام شوهر من همیشه با داداش بازی می‌کنه هرروز هرروز بعدمن اذیت میشم زیاد بازی میکنن فیلم می ببین اول چهارپنج ساعت بازی می‌کنم بعد از اون میرن دو سه ساعت فیلم نگاه میکنن یک فیلم نگاه میکردن بهتر گاهی دوفیلم دوساعت سه ساعتی میبینن تواتاق من هستن منم نیاز به استراحت اذیت میشم بعد که میاد میگم کم بازی کن و فیلم ببین من اذیت میشم میگه مگه من زندانم میگم خب من الان نیاز به استراحت دارم یا حوصله ندارم چرا به اونا میگی بیان اینجا مگه مجبوری همون لحظه که من حوصله ندارم بازی کنی میگه مگه میخوای من ازتو اجازه بگیرم بهانه میاره یه مدت حرف زدم اندازه یک هفته خوب بود حالا دوباره همونجوریه بازی می‌کنه فیلم می بینه بعد اون سرش تو گوشی از صبح تا شب من مجبورش میکنم یه دقیقه به زور گوشی رو برداره کنار انگار به زور مجبورش میکنم به زور بهم توجه کنه من تازه ۱۷سالمه🥺😐خب چیکارکنم😔

    1. آبجی کس وکار نداری
      بروبگوبیان همچین بزننش که بفهمه زن گرفته وظیفه داره یه محیط امن وآرام برای همسرش فراهم کنه
      داداش جون مرده اما
      اولویت اول نیست

      1. چون خوب بودی و خوبی بودن جزاش همینه من بدتر با یک نامرد عوضی دارم زندگی می کنم فقط بخاطر بچه هام ولا ب خدا،،،،شانس اگه نباشه یعنی هیچی نداری ،،،خدا بزرگه

      1. سلام شما باید هرجور شده برای درمان مشکل سردی جنسی همسرتون وبقیه مشکلاتش پیش یک مشاور خوب می رفتین ….هنوزم دیر نیست …اقدام کنید

  36. 5 سال ازدواج کردم و شرایط کارم بصورت اقماری هست 14 روز سرکارم 14 روز خونه ولی بعد 5 سال هنوز مثل روز اول هستیم باهم هرروز دوست داشتن و عشقم نسبت به همسرم بیشتره با وجود اینکه اخلاق خانمم یکم تند هست ولی خداشاهده بجز عزیزم عسلم قوربون صدقه چیزی از دهن من بیرون نمیاد. باورکنید این جملات تو زندگی معجزه میکنه امتحان کنید. زندگی خیلی کوتاهه ارزش این همه ناراحتی نداره باید قدر جوانی این روزهای خوب رو بدونیم که دیگه برنمیگرده.

      1. مال منم میگه گلم ولی چه فایده اصلا خونه نیست همش بیرون بادوستاش دیگه افسرده شدم

      2. کاش مال من هم همین جور بود بیست سال هیچ محبت ندیدم فقط بخاطر بچها وسنتی وایسادم دلم بمرد میخواد که ازم تعریف کنه بوسم کنه ولی افسوس می‌ره به قیامت

    1. خوش به حالتون من عاشق شوهرم هستم ولی اون زیاد از عشق چیزی نمی دونه خیلی تو زندگیم سرد مثل یه یخ

    2. ای کاش همه اقایون فهم وشعور شمارو تو زندگی زناشویی داشتن وای کاش با گذشت عمر خودمونو تلف نکنیم چون هیچ ادمی رو نمی شه تغییر داد مگر اینکه خودش بخواد وحتی یک ثانیه از عمر رفته برنمی گرده

    3. شما مرد نیستین قطعا فرشته اید چون مردی با این خصوصیات وجود نداره

    4. داداش ۱۴ روز خونه نیستی نه صدای بچه نه گریه شبانه بچه نه غر زدنای همسر خب معلومه ذهنت ۱۴ روز تخلیه شده میتونی تحمل کنی

    5. دمت گرم.زنا فقط همین رو میخواند،یعنی یک ارتباط عاطفی خوب و اینکه مرد محبتش رو ابراز کنه.بازبون میشه اونقدر نرمشون کرد که تو هر شرایطی ،عاشقانه کنارت باشند واززندگیشان لذت ببرند ولی متاسفانه بیشتر مردان بلد نیستند چه جوری رفتار کنند وزندگی رو هم برا خانم وهم برا خودشون جهنم میکنند

    6. شما خیلی شانس آوردی که خانومت خوبه ،خیلی از مرد های مث شما گیر زنهای بد میفتن به چشم دیدم که دارم میگم

    1. وای دقیقا همسر من هم تا دیروقت سرکاره از شغلش و محل کارش متنفرم همش دعا میکنم خراب بشه اونجا وقتی نیستند سرکار.من یک پسر ۱۵ ماهه دارم وشاغلم ازخانواده دورم خیلی خیلی تنهام و در فشار هستم دلم میخواد بمیرم

      1. من تجربه شمارو داشتم اگه کارمند رسمی نیستی مرخصی بگیر طفلک بچه واگرهم دختر باشه بداز بدتر

          1. لطفا خودکشی نکنین
            زن منم به این درجه رسیده بود – ولی لطفا ما مردای احمق رو درک کنید. این لعنتی زبانمون نمی چرخه ابراز محبت کنیم. بلد نیستیم متاسفانه محبت زبانی داشته باشیم.
            بیشتر از هر کسی زنم رو دوست دارم اما چون ابراز نمی کنم – زندگیمون جهنم شده و زنم ازم متنفره

            باور کنید انتظار درک داریم از شما خانم های محترم که با شوهرهاتون راه بیاین بیشتر

  37. اینجا همه خانما شدن فرشته آقایون شدن شمر ذی الجوشن .خانوما یه اصلی هست تو روانشناسی میگه وقتی انگشت اتهام به طرف کسی گرفته ای نگاه کنی میبینی یک انگشتت به سوی اون طرف هست ولی سه تاش بسوی خودت هست ولی من میگم سه تا نیس،بلکه اون انگشت شصت که بعنوان بزرگ انگشتان هست اومده روی اون سه انگشت اونارو جمع کرده ویه محکم کاری میکنه ومیگه دقت کن خودت یه دسته یا یه گروه عیب وایراد داری درمقابل یه ایراد طرفت .پس منصف و واقع بین باشیم وخدارو بالای سرخودمون ببینیم زمان قضاوت

  38. منم همین طور هستم همسر من هم به من تو جه نمیکند ولی من خیلی اونو دوست دارم ولی کمی که گذشت منم علاقم خیلی کمتر شد خیلی دارم اذیت میشم

    1. دقیقا منم مثل شما هستم تروخدا بگین چ باید کرد فکر جدایی دارم

    1. آره بایدم بسوزه چون از سرتاپا برا خودشو خانوادش عشق میورزم اما توو جمع کسی به اسم من وجود نداره

    2. سلام خانم ها به نظرم شما ها نباید میدون ترک کنید اون ها فرصت غیمت می شمارند و میگن شما ها بودید که خونه را ترک کردید دقیقا کاری را که اونا می خواهند بکنید این زندگی شما خیلی سختی کشیدیدتا اون زندگی درست کردید میدون ترک نکنید بزارید مروا خودشن از زندگیتون برن شماها چرا

  39. سلام شوهرمن یه وقت یک ماه نمیاد پیشم بد با خانم روبه میشه بد میاد سمتم با این حال ظالهر خوبی دارم از شوهرم سرتم ۴۵ ساله هستم

  40. آیا مردا دروغ نمیگن حرفا رو پیش خانوادشون نمیگن…مال من که هم خیانت کرده هم پشت سر هم دروغ میگه هم بی اعتنایی می‌کنه هم دوست دختر بازی…دست بزن داره فحاشه حرمت نگه نداشته نه برا من نه خانوادم…یه مرد اگه مرد باشه راحت دل زنشو به دست میاره …

    1. ادما همه بدیها را ندارند یک مرد زن بازهست ولی پشته سره زنش بد نمیگه و مردی که بد میگه یا بی پوله زن باز نیست شاید بقیه بدیها را دشته باشه ولی این جور نیست که همه بدیها را در جا داشته باشه یکی زن بازه یکی فقط چشم چرونه یکی نه زن بازه نه چشم چرون زنشو دوست نداره پولم نداره که مهرشو بده بره یه زن دیگه بگیره انقدر زنشو اذیت میکنه که بی مهریه طلاق بگیره یا تااخر زندگیش سرده هم خودشو اذیت میکنه هم زنشو خلاصه هیچ کس خوشبته واقعی نیست مگر اینکه دونفر واقعا عاشقه هم باشند که توی ده هزار نفر یک ذوج عاشق وجود داشته باشه بیشتر عشقها یک طرفست

      1. کاملا با شما موافقم.بدترین چیز عشق یه طرفه تو زندگیه که یه عمر توهم دوطرفه بودنشو زده بودی. ولی یهو به خودت میایی و میبینی که تو این سالها فقط خودتو گول زدی

        1. شیرمادرت حلالت این جمله ایی که گفتی دقیقا خلاصه زندگیه مشترکه این چندساله منه سیابخته
          فقط این جملات رو کم داره که من میگم بعدازایچندسالی که چشمات تازه بازمیشه میبینی که دیگه نمیشه برای یک نفر تصمیم بگیری دیگه باید برای دونفر تصمیم گرفت اگربچه طلاق باشی مثل من که میگی میسوزم واسه بچم مثل من بچه طلاق نشه اگرم نباشی یا اینکه به مرزخودکشی رسیدی که دلو میزنی به دریا وخودتم توکل به خداجدا میشی وواسه بچت هم پدرمیشی هم مادردرهرصورت دوسرباخته

          1. من٣٠سالمه دوتا‌پسر۵سال و۳سال دارم شوهرم ادم عصبي وخودخواهي هس درحدي كتكم ميزنه ك ازسروكلم خون ميريزه پسرمم خیلی اذیتش میکنه خیلی بچم ازش میترسه چون شکل خونواده من شده میگه ازش خوشم نمیادخیلیم بددله جایی بدون خودش نبایدبرم حتی سرکوچه ی ریال پولم بهم نمیده یدونه کارت بانکیم ندارم ازلحاظ جنسیم خیلی بهش میرسم طوری ب خانه داریم وبچه داریم وشوهرداریم خیلی اهمیت میدم خیلیم صورت وظاهرم خوشگله وازش سرم اون فقط چون ورزشگاره خودشوسرترازمن میبینه چن بارم تاحالابمن خیانت کرده من بخشیدمش امافراموش نکردم ولی ازبی حرمتیاش ازکتک زدناش ازبددلیاش خسته شدم جلوهمه خوردم میکنه همه میگن توچطوربااین ادم زندگی میکنی همه شهرمونم اینومیشناسن ولی من دوسش دارم همش ازخدامیخام رفتاراش درست بشه اماخیلی بهم بدی میکنه

        2. چه جمله ی نابی.دقیقا وقتی فهمیدم که اصلا برا شوهرم مهم نیستم و دوستم نداره،که دیدم ۴۵سالمه.

    2. ادما همه بدیها را ندارند یک مرد زن بازهست ولی پشته سره زنش بد نمیگه و مردی که بد میگه یا بی پوله زن باز نیست شاید بقیه بدیها را دشته باشه ولی این جور نیست که همه بدیها را در جا داشته باشه یکی زن بازه یکی فقط چشم چرونه یکی نه زن بازه نه چشم چرون زنشو دوست نداره پولم نداره که مهرشو بده بره یه زن دیگه بگیره انقدر زنشو اذیت میکنه که بی مهریه طلاق بگیره یا تااخر زندگیش سرده هم خودشو اذیت میکنه هم زنشو خلاصه هیچ کس خوشبته واقعی نیست مگر اینکه دونفر واقعا عاشقه هم باشندکه توی ده هزار نفر یک ذوج عاشق وجود داشته باشه بیشتر عشقها یک طرفست

      1. همه زن ها بدبختیم کی خوشبخته اونایی هم ک ادعای خوشبختی میکنن جلو چش مردمه

        1. سلام من با نامزدم خیلی خوبم حتی خیانت کتک وهزینه های زندگی چون باهم زندگی میکنیم رو من بیشتر پرداخت میکنم ولی همش منو میخواد از خونه بیرون کنه خسته شدم ولی دوستش دارمjù

    3. خدالعنتشون کنه مردای هرزه رو ک اینجوری ما روعذاب میدن خدا ازشون نگذره

      1. دقت کردید خیلی ها علی الخصوص مذهبی های واقعی وسنتی ها این مشکل رو کمتر دارن؟امیدوارم دقت کنید.شاید باورمون هنوز اشکال داره.
        میخوایم کسی رو که به هیچی اعتقاد نداره ،به خودمون معتقد کنیم.

        1. بله دقیقادرسته منم همین عقیده رودارم مردایی که معتقدن به زندگی زناشویی پایبندترن

        2. آفرین باید حرفتو باطلانوشت من بارها دقت کردم هیچ کدوم از اینجورآدم هایی که وفاداری ووژدان وصداقت وانسانیت نسبت به همسرشون ندارن دروغ میگن ومدام خیانت های جورواجور میکنن ایناخدارونمیشناسن وایمان به خدا ندارن قلبشون سیاهه رگ ندارن که بخوان به همسرشون وفا داشته باشن

          1. سلام من ی زن۴۰ ساله هستم که همسرم خیلی مذهبی هست و جانباز هست ولی به شدت دروغگو خانم باز ، به نظر من اصلا ربطی به دین نداره آدم باید ذات داشته باشه انسان باشه وخیلی زن‌ها هستن چادری و کاملا با حجاب و پوشیده ولی متاسفانه صیغه شوهرهای ما میشن به طوریکه زندگی دیگرون رو بهم میزنن و ادعای خداشناس بودن رو هم میکنن

      2. هستن مردهایی ک پشت سرزنشون حرف میزنن و خیانت و دست بزن و فحاش و بداخلاق و .. ک داستان زندگیمو بگم خون گریه میکنی. فکرنکن همه فقط ی اخلاق بددارن.یکیش شوهرخودم.

        1. شوهرمن تاسه سال عالی ومنطقی بود من هم درصدی از حقوق اداره کارم رو توی زندگیمون خرج میکردم مثلا هرسال پول رهن خونه بامن بود,الان توقعش زیادشده میگه باید تمام حقوقت روبیاری توی زندگی و باهام سردشده

      3. واقعا ..من شوهرم سالی یک بار هم باهام رابطه نداره رابطه ای سرد پول هم نداره خرجمم نمیده ۱۷ ساله دارم ادامه میدم و حرص میخورم با دوتا بچه

    4. اکثر مردها بد وخیانت کار ،،خدا این مردهای خیانت کار را لعنت کند

      اما این زنهای لجن وکثیف که با مردهای زن دار رابطه برقرار میکنند از مرد خیانت کار بدتر هستند خدا این زنهای را هم در این دنیا هم در اون دنیا به بدترین عذاب دچار کنه …الهی آمین یا رب العالمین

      1. منم ازدواج اشتباه دارم از اول ازدواجمون اینو فهمیدم چون قبلا دوس دوس دختر داشته وقتی رابطشون بهم میخوره بخاطر اینکه لج اونو دربیاره بامن ازدواج کرده بعد عقدمون فهمیدم که چقدرخاک توسرم شده.

  41. خداهرچی مردنمک نشناس،ازخودراضی،پررو،بددهن ودیوونس وروداره خانوما یه نفسی بکشن حیفه روزای قشنگمون واسه این مردای عوضی غصه بخوریم
    لیاقتشون تنهایی وولگردی ودربدریه سروسامون وزندگی سالم روخدا حیف کرده براشون

        1. الاهی امین مخصوصا اون زنایی که چادری هستن و کاملا حجاب دارن و صیغه میشن ‌ادعای مومن بودن رو دارن در صورتی که اگه مومن بودن صیغه مرد زن دار نمیشدن خدا جوابشون رو بده

          1. سلام.من هم یه زن چادری هستم شامل هستم ۹۰درصد درآمد زنگی خودم تامین میکنم.همسرم بهم احترام نمیزاره نمیزارجلوی جمع بی احترامی میکنه.شغلش طوریه که با نام ارتباط داره تازه جلوی مامانش یا توی مهمونامون باید زن بگیرم به من تو به دردنمیخوری بابونه حرفاشو میزنه.حتی کار نمیکنه.حتی ماشین خونه ازخودم جایی باید برم باابتماسخونه خواهرم رو نمیبینم من هم سایه رونمیبینم منو میبره.خیلی افسرده شدم همش توی خونه یاسرکارنه به خودش نه به خونوادش بی احترامی نکردم.همکار یاراننده پیام میده میگه اینادوستاتن درصورتی که من نه بازن نه بامرد ارتباط دارم بادوستام بیرون نمیرم یه بخواهیم بیرون رفتم اینقدر فحش داد.همه چادری ها خراب نیستن.به قول بعضی ها ذات آدم ها خوب باشه

      1. شوهرمن تاسه سال عالی ومنطقی بود من هم درصدی از حقوق اداره کارم رو توی زندگیمون خرج میکردم مثلا هرسال پول رهن خونه بامن بود,الان توقعش زیادشده میگه باید تمام حقوقت روبیاری توی زندگی و باهام سردشده

    1. دقیقا همین طوره. من دوتا بچه دارم 17 ساله دارم زندگی میکنم ولی انگار مردی تو زندگیم نداشتم او منو مثل یه گارکر تو خونه میبینه از دستش خسته شدم هیچ وقت بهم نگفته دردت چیه مثل دوتا غریبه داریم زندگی میکنیم من ناراحتی روحی شدید گرفتم فقط دوست دارم فرار کنم برم فقط بخاطر پسرم موندم تحمل میکنم بدون پسرم نمی تونم زندگی کنم دخترم بزرگه می تونه از پس خودش بر بیاد ولی بازم به مادر نیاز داره بیجاره بچه هام 17 ساله شاهد اختلاف من باباشون، سر من دیگه جای سالمی نداره همش جای زخم چوبه دلم پر از خونه کاش راهی داشتم بتونم از این زندگی خلاص شم 😞😞

      1. واااای چه وحشی دستش بشکنه الهی خیر نبینه دوتا بچه برلش اوردی بزرگ کردی کتکتم میزنه ول کن برو ادم بشه

    2. سلام خدا خیرت بده بااین حرفات
      آروم گرفتم من دقیقآحال روزم بایه مرد دروغگو خیانت کاره الانم نماز شب خوندم بدجور غمگینم بابچه هام تنهام شوهرمم رفته پیش زنی که گرفته
      خدا به من وبچه هام صبر وحال خوب بده

    3. سلام من هم خیلی ازشوهرم اذیت شدم اول وقتی ازدواج کردیم یک ماه دوماه خوب بوداماالان حتی من هم احساسم نسبت به اون خراب شد چکارکنم وحتی حال زندگی کردن روندارم هیچ وقت درکم نکردونمیدونم چجوری فکر میکنه

  42. ابجی همه همینجورین.
    من از نظر پول ، رابطه ، محبت ، ترز حرف زدن همه خوبم یعنی بخدا نشده چیزی بخاد و براش انجام ندم.
    حتی شده داخل ۲ ساعت ۱۰ بار سکس داشتیم .
    با اینکه ازیت میشم هیجی نمیگم
    میگم بزار خالی شه ک چشش دنبال کسی نباشه
    وقتی ناراحته حرف زور میزنه
    من ساکت می مونم میگم خودش آروم میشه
    هرچی دوس داره ب خانوادم میگ
    قشنگ وای میتسه میگ دوست ندارم
    من نادید میگیرم میگم ولش کن
    فهمیده چقد دوسش دارم
    هرچی میشع میگ طلاقت میدم

    چند بار دست ب مرگ زدم .

    چیکار کنیم مجبوریم ب سازیم چون دوسش دارم 😭😭😭😭

    1. عزیزم ناراحت نشی شما زندگیت تو مشت همسرته ،واین اصلا خوب نیست چون خودتو نمیشناسی خودتو باور نداری ،فکر کردی جواب ندی خوبه هستی عزیزم همیشه جواب بده ولی مودبانه که او ن خجالت بکشه بی تربیتی کردهه

    2. ناراحت نشو اما حقته زیاد بهش رو دادی اینجور دوس داشتنا ببرن برا چیته چرا اون فکر تو نیست این همه کار براش انجام میدی ولکن تورو خدا

  43. سلام من 30سالمه یه بچه ده ساله دارم …
    15ساله با یه مرد افسرده نا امید دارم می‌سازم
    اختلاف سنیمون با هم 15ساله .. میترسم برا بچم داره کپی اون میشه نه شادی داریم در زندگی نه دلخوشی و نه حتی نمی‌تونیم با هم همکلام باشیم تو خونه فک کنم جهنم همینجا باشه روی کره خاکی
    انگار مهر سکوت رو زدن به لبای این مرد نه نظری ن محبتی گریه هم بکنم حتی نمیپرسه دردت چیه از لحاظ زناشویی هم که صفر اما زناشویی بخوره تو سرش فقط حرف بزنه

    1. دلیلش اختلاف سنیه زیاتونه حالا که گدشته دیگه برنمیگرده توهم یکم معرور باش مثله خودش اشاالا که خوب میشه

    2. دقیقا همسرم منم همینطور .تحمل نمیشه کرد کارم گریه شده با اینکه باهاش کار میکنم نه خرجی نه دلخوشی نه شادی تا حرفی میزنم میگه کی از دستت راحت میشم همش میگه طلاق خودشم اقدام نمیکنه

  44. سلام و درود بر همگی
    ببینید دوستان بی توجهی مرد به زن و همین طور برعکس ماجرا ریشه های زیادی داره، ولی یه سری فرهنگ های بد بین ما ایرانی ها شکل گرفته مثلا اینکه اگه به یه زن محبت کنی یا رضایت اون برات اولویت اول رو داشته باشه، میگن [{(زن زلیلی)}] خب ببینید یه همچین حرف هایی تو جامعه پیش میاد که مرد از محبت به زن سر باز میزنه همین حرف های [{(جامعه ی مرد سالار)}] _ [{(بدبخت بی اقتدار زن زلیل)}] _ [{(زن سرور)}] و..‌‌… هزاران حرف و حدیث دیگه که جایز نیست اینجا بگم چون دور از ادب و شأن انسانی هست ولی در کل به تمام شما پیشنهاد میکنم این حرف هارو کنار بزارید چه زن و چه مرد غرور و تکبر رو کنار گذاشته و خودتون رو از لذت عشق ورزی به کانون گرم خانواده محروم نکنید این ها همش یه مشت حرف بی اساسه برای کنار گذاشتن تکبر بهترین تمرین همین گفتن جمله های دوستت دارم و عزیزم هست شرم نکنید گفتن این جملات هیچ شرمی نداره و حتی جایگاه و مقام و منزلت شما هم پیش خدا بالا میره، ما از خاک اومدیم به خاک هم بر می‌گردیم پس تا دیر نشده محبت کنید و عشق بورزید که سنگ قبر وفا نداره

    1. به مردی که به بچش هم محبت نمیکنه و کلا آدم سردی محبت کردن مثل آب تو هاون کوبیدن ه متاسفانه شوهر من اصلا چیزی به اسم عاطفه تو وجودش نیست و همیشه از من و بچش طلب کاره میخواد انتقام باباش و از من و پسرم بگیره خیلی وقته ازش دل کندم واقعا هیچ راهی ندارم والا تا الان صد بار ازش جدا شده بودم 😭😭😭

    2. دوست گلم بنده به خانمم آنقدر محبت کردم آنقدر بوسیدمش که شده عادی حتی بره بیرون یا برم دلم براش تنگ میشه که بیاد ایشان متوجه این موضوع شدن که من دوسش دارم پاش جا گرفته خریت تو ذات خانوادش وبخصوص خودش هست ولی من تصمیم دارم جوری خودم را اصلاح کنم وبهش اهمیت ندم که دق کنه بمیره چون قدرش را ۲۵ سال ندونست …..غلط کرده آنکه گفته از محبت خارها گل می‌شود….ترکها میگن ….اشیه قشو چحمزله …چحسن وورار

  45. سلام دوستان
    چرا فرهنگ لازم جهت زنگ زدن و تماس گرفتن رو بلد نیستیم؟
    خدایی من متوجه نمیشم چرا آقایون دوست جهت مراودات خانوادگی و قول و قرارها با خانم های فامیل صحبت کنند و خانم ها هم به همچنین به آقایون زنگ بزنند؟
    من دچار اشتباه شدم یا همین شکلیه؟

  46. سلام علیکم
    از اظهار نظرهای شما بسیار متشکرم واقعا دلایل بسیار خوبی را برای این مسئله بیان فرمودید.

  47. یکی از دلایل مهم اختلاف زن و شوهر دقیقا عیب یابی زن هست
    این کار باعث آزار و ادیت روحی و روان مرد شده و عصبانیت او را شدیدتر میکند

  48. سلام من ۱۹سالمه ۲سالمه عقد کردیم نامزدم خیلی منودوست داشت منم دوستش داشتم ودارم ولی تازگیا بهانه های الکی میگیره وهردومونو خیلی ناراحت میکنه نمیدونم شاید دیگه دوستم نداره وقتیم بهش میگم ناراحت میشه
    ولی نمیدونم چرا فک میکنم مجبوره زندگی بامنو تحمل کنه دیگه براش تکراری شدم😔

    1. با سلام
      وقتی در مورد ای احساسات با هاش صحبت می کنید عصبانی میشه؟؟

    2. دقیقا برای منم همچین اتفاقی افتاده بی محلی میکنه وقتیم بهش میگی چرا اینجوری میکنی میگه ن اینطور نیس موندم چیکار کنم

  49. سلام همسرم روز زن رفتیم بازار برای خودم مانتو و برای مادر و مادرم روسری بخره ازم پرسید بریم سکه واسه مادرم بگیرم و درهمین حین من گفتم کادو نمیخوام اونم گفت نمیخوایی هیچی گفتم نه گفت کادو نمیخوایی بعدنگی چرا کادو نگرفتی و نه گل و هیچی برام نخرید حالا من برای روز مرد چیکارکنم و چه رفتار و چه حرفی بزنم ؟

  50. با سلام
    شاید ایشان شیوه ارتباطی مجازی نمیپسنده باید با خودشون حتما مطرح کنید

  51. سلام وقتتون بخیر ببخشید من نزدیک چند هفته است عقد کردم همیشه دلم میخواد با شوهرم حرف بزنم درد دل کنم ولی اون اصلا حوصلی تایپ کردن نداره من ازار میبینم ولی خیلی روبه رو خوبع

    1. واه واه همین بلاسرمنم اومدجدانشدم گفتم از دردودل وچت کردن بدش میاد حداقل روبه رو خوبیم باهم.حالا همون ادم نه پیام میده نه زنگ میزنه نه ابرازعلاقه میکنه نه به ناراحتیم نه به مریضیم نه به استرسم اهمیت نمیده باخانوادم رفت وامدنمیکنه.بامن سردرفتارمیکنه.همون ادمی که میگفت چت کردن دوسندارم ۲۴ساعت بادوستاش چت میکنه.به بارمنوبازارهم نمیبره.اشتباه مازن هااینه که گدارو شاه میکنیم زیادی ردمیدیم زیادی وابسته ایم مهرطلبیم.ازمن به تونصیحت هرچقدرم عاشق باشی جداشو ازمن عاشق ترنبود ۲ساله شبوروزم شده گریه عشقی هم نمونده.ای کاش نامزدی جدامیشدم

  52. سلام شمایی که ازدواج کردی سخته بی محلی همسرتحمل کنی.اوونا اگه غیرت داشتن که نمیزاشتن همسرناراحتی بکشه.ارایش کن موسیقی شادگوش بده بروبگرد.خریدکن.وفکرکن تا اخرعمرت مثل دخترای مجردازدواج نکردی.خودت حال دلت خوب کن.

    1. افرین به این طرز فکر کاش همه همینجوری فکر میکردیم ما زنا زیادی وابسته مرداییم تا یه بی محلی ببینیم میخوایم دق کنیم کاش یاد بگیریم بدون اونا شاد باشیم

    2. با شوهری که نه پول میده اگرم تنها بری بیرون بقال و نونوا رو میبنده به نافت چطور بری خریدو تفریح آخه

    3. آفرین دقیقا من هم تصمیم گرفتم همینجوری باشم.فقط بخاطر بچه هام موندم.شوهرم خیلی بهم بی اعتنایی می‌کنه.۵ساله جای خوابشو ازم جدا کرده. یه بار متوجه خیانتش تو فضای مجازی شدم که با یه زن متاهل بچه دار داشتن برنامه شروع رابطه رو میرختن که وقتی فهمید من متوجه شدم به غلط کردم افتاد. دیگه التماس و خواهش بسه.خسته شدم.میخوام مثل خودش بشم. سکوت. سکوت. سکوت.

    4. عجب راه حلی پیش پاش گذاشتی .میخوای مثل خودت بشه .زندگیش،از هم بپاشه

  53. سلام
    18سالمه و سه ماهه ک عقد کردم و همسرم نسبت به قبل عقد خیلی سرد و بی تفاوت شده
    اولش فکر میکردم بخاطر مشغله کاریه ولی وقتی میدیدم ک با خانوادش و دوستاش خوشحاله و میخنده نظرم عوض شد
    حتی موقع کار جواب منو هم نمیده درصورتی ک تاحالا چند بار جلو خودم مامانش زنگ زده بعد زنگ من و حدود نیم ساعت باهم حرف زدن ولی بمن قبلش گفته بود ک صدام میزنن و باید برم
    نمیدونم دلیل رفتاراش چیه اگه میشه کمکم کنید چون دوسش دارم و اگه همینطور بی توجه باشه نسبت به بودنم میخام کلا زنده نباشم تا اینکه با رفتاراش هر روز بمیرم یا دعای مرگ کنم 😔

    1. با سلام
      بهتره قبل از شروع زندگی مشترک در مورد انتظاراتتون خیلی صریح صحبت کنید.

    2. دختر خوب اگر الان جدا نشی ب خاطر عشق هوسی بعد ها دچار بدترین پشیمانی ها خواهی شد

  54. ۹۹ درصد مردهای مردهای ایرانی در خانواده های متعصب و مرد سالار پرورش یافتن و متاسفانه دولت/ جامعه /مدارس هم برای تربیت اونها هیچ وقتی نذاشتن..بزرگان دینی هم تلاشی برای درس اخلاق در خانواده از دیدگاه اسلام مطرح نکردن .برا همین راه درست زندگی کردن رو بلد نیستن البته باید عرض کنم یه سری از دختر خانمها هم متاسفانه تربیت درستی از زندگی ندارند.
    تو رو خدا پیاممو ثبت کنید.

  55. سلام وقتی من مرد ۳۳ ساله از ابتدای عقد جز بی خیالی و بی حرمتی از پدر زنم ندیدم وقتی مدام دروغ از زنم می‌شنوم وقتی خبر چینه به نظر شما خانومای محترم باید براش بمیرم یا گوسفند قربونی کنم؟؟وقتی یک مرد با علاقه باهاتون ازدواج میکنه یک نگاه بندازید به رفتار خانواده هاتون و خودتون مطمئن باشید سر نخ مشکل دستتون میاد منتها مردها غرور دارن کافیه یکبار غرورشون ضربه بخوره تا آخر عمرتونم تلاش کنید اون رابطه دیگه رابطه نمیشه هیچ علاقه ای هم توش نیست هیچ تلاشی هم براتون نمیکنن اینو من مرد میگم که بدونین مقصر همه این مشکلات اکثرا خود خانوما هستن خودم سه ماهه با خانومم قطع رابطه کردم نیازی ام بهش ندارم چون پدرش زیادی بی احترامی کرد خانوما تنها چیزی که یاد گرفتن اینه که نباید دل زن رو شکوند در قبالش هرطور دوست دارن با آقایون حرف میزنن واضحه اون مرد بیخیال زنش میشه برعکسشم هست بودن خانومایی که بیخیال شوهر شدن در کل یکم فکر کنید ببینید کجای معادلات اشتباه کردید که فهمیدنش بی‌فایدس غروری که له شد دنیا رو هم به مرد بدی ولت میکنه میره

    1. شما که اینقدر مقروری خواهشا دیگه سراغ هیچ زن دیگه ای نرو اگر خودت سیاست داشتی جوری رفتار می کردی که مورد بی احترامی واقع نشی باید بدونید شاید بعضی از خانم ها نابلد باشن اما اگر همسر انسان باشه می تونه باب دل خودش طرفشو بار بیاره حتما شنیدید که می گن زن و مرد دوبار تربیت می شن یک بار خونه پدر و مادر و یک بار هم در زندگی زناشویی و اینکه تا بود زن ناز هست و مرد نیاز لطفا جابجا متوجه نشیم .

        1. آش دهنت سوزانده به ماست فوت می کنی گناه پدر زنت رو از زنت انتقام می گیری!

      1. مسئله رفتار این آقا نیست اون طرف خانواده خانومش رو عرض میکنم اگه ادب داشته باشن و آداب معاشرت بدونند هیچ وقت به خودشون اجازه حرمت شکنی نمیدن
        مسئله اینجاست که بعضی مردم جنبه ندارن باشون سمیمی که بشی سو استفاده می‌کنند بخوای سرد و اتو کشیده برخورد کنی میگن خودش رو میگیره و…
        خلاصه از ماست که بر ماست

    2. آیا مردا دروغ نمیگن حرفا رو پیش خانوادشون نمیگن…مال من که هم خیانت کرده هم پشت سر هم دروغ میگه هم بی اعتنایی می‌کنه هم دوست دختر بازی…دست بزن داره فحاشه حرمت نگه نداشته نه برا من نه خانوادم…یه مرد اگه مرد باشه راحت دل زنشو به دست میاره …

        1. همیشه مقصر پدر ومادر ها نیستن با این اجتماعی که پیش میره بیشتر از اینم نمی شه انتظار داشت عاقبت خدا نداشتن همینه خانمی که خدا داری اگه برای رضای خدا داری کاری انجام میدی که انتظارت بی جاست منم کلی خیانت وبی مهری دیدم ولی خودمو نباختم توکل بر خدا ادامه دادم ومحیط خونمو گرم نگه داشتم خیلی کار ها کردم چون بدون تلاش که انتظار تغییر نباید داشت شوهرم الان خیلی خوب شده من نگفتم نرو دنباله زن دیگه به خودمم توهین نکردم چون خدا به مردا اجازه داده چه بخوای چه نخوای چه خیانت بدونی یا هر چیز دیگه ای سکوت میکنی رضای خدا زحمت می کشی رضای خدا دیگه کسی رو نمی بینی که مقصر کنی یا حال خودتو بد کنی کارمون لنگه چون توکل بر خدامون درست نیست میگیم توکل بر خدا ولی از یکی دیگه پاداش میخواییم توکل درست باشه نه غمی هست نه ترسی به خودتم افتخار میکنی که تونستی از کوه مشکلات بالا بری ….تورو خدا دینمون رو درست اجرا کنیم تا غم بیهوده نخوریم

    3. مشکل شما مزدا اینه که گناه خونواده رو گردن زنان میندازید ،شما روز اول که اومدی با خانما آشنا شدی به عشق خونواده اش باهاش ازدواج کردی همسر منم یکی از اون مردایی تا نجیبه که گناه خانوادم و همیشه گردن من میندازه هر چی به خودش و خانواده خدمت میکنم اصلا به چشمش نمیاد خیلی ناسپاسه

    4. من یک زن هستم اولین روز ازدواجم خواهرشوهرم با بی احترامی به من وخانوادم منوازخونه پدرشوهرم بیرون کرد خانوادشم چیزی بهش نگفتن.ولی من حالشو قشنگ گرفتم.۶ماه تمام نامزد بودیم همسرم شهرستان کارمیکرد مادرش براش غذانمیزاشت ببره فقط مامان من میزاشت اونم غذاهای انچنانی.دوران نامزدی باووجود مهربونی خانوادم ومن انقدرتغییر رفتاردادکه افتادم رو تخت بیماری اعصابم خراب شده بود.حالا ۲سال گذشته اجازه ندادم کسی کمترازگل بهش بگه.همیشه هرچی گفته جزچشم حرفی نزدم ولی این آدم نه ابرازعلاقع میکنه نه به بیماری نه به استرسم نه به اشکام اهمیت نمیده رفت وامدباخانوادمو قطع کرده ولی باووحودهمه اینها پدرمادرم بازم میگن عیب نداره.حالامقصرکی هست آقای محترم

    5. البته سوتفاهم نشه فقط مرد غرور داره ؟ درسته خانوما احساسی هستن وزود دلشون میشکنه اما دقیقااین رفتاری که باشما کردن شایدم بدترش تک تک اعضای خانواده همسرم بامن کردن حتی حمایتش کردن برای خیانت باوجود داشتن بچه .پس مهم خانواده و ذات طرفه

    6. اقاي محترم مشكل خودت هستي پدر زن چكارس تو بخاطر ديگران با زنت بد رفتاري ميكني تو خوب باش بقيه هم خوب ميشن

  56. افسوس و صد افسوس که زندگی با یه مرد خیانتکار و تنوع طلب نابودم کرد حلالش نمیکنم هیچ وقت……

  57. ازدواج خراست اسوده کسی که خر نداره والسلام مردای ایرونی عشق ننه و ابجیاشونن دنبال غشق نباشید برید دنبال چی زا دیگه مثل دلخوش و ارامش یا ثروت

    1. البته حدیث پیامبر که میگه ازدواج بر مسلمان واجب است رو هم فراموش نکنیم
      نریم دنبال هرزگی

    2. اره والا.من که از ازدواج خیری ندیدم،کاش عروس نمی‌شدم ،مثل دخترای امروزی هر روز با کسی دوست میشدم کیفم رو میکردم،از نجابت چی بهم دادند،همه عمرم رو از تنهایی وبی محلی های شوهرم گریه کردم،افسردگی گرفتم به خدا.اینقدر قوانین تو کشور ما مسخره ست که نمیتونی تا مرد نخواد طلاق بگیری،باید یک عمر تن لشش رو تحمل کنی وکلفتیش رو بکنی یکبار هم ازت تشکر نکنه.کاش میشد عمر به عقب برگرده.اون وقت اصلا عروس نمی‌شدم یک دوستی پیدا میکردم که عاشقم باشه وبه من محبت کنه.اگه بی احساس هم میشد سریع ولش میکردم میرفتم پیش یکی دیگه.حالا من به زنها موردهایی که به همسرشان خیانت میکنند حق میدم ،بدبختا اینقدر مورد بی‌مهری قرار میگیرند که سمت یکی دیگه میرند

  58. سلام من ۷ماهه نامزدکردم خانوادم نسبت ب من و همسرم خیلی بی احترامی میکنن یا دروغ میگن بهش ارزش قائل نمیشن برا دامادشون
    همسرمم خیلی اذیت شد تحقیر شد خوردشد پیش همه ک گفتن داماد فلانی هستی و اون اینجورادمیه
    الانم همسرم بهم میگه توام شبیه اونایی ینی خانوادم
    ولی من هیچوقت نمیخام کاری کنم ناراحت شه
    اگ هم اشتباهی ازم سربزنه میگه مثل اونایی
    الانم بهم میگه سرد شده
    اهمیت نمیده بهم
    براش مهم نیس بخندم گریه کنم بمیرم یاهرچی
    من میخام رابطمونوحفظ کنم
    باهاشم خاستم حرف بزنم ک دیدم حتی گف دلش هم برام تنگ نشده دیگ ب کل داغون شدم‌چیزی نگفتم
    کمکم کنید
    چیکارکنم رابطمون از اینی ک هس بدترنشه
    همسرم میگه من خیلی زودقهرمیکنم تحمل شنیدن نقد رو ندارم و تند حرف میزنم😔منم دارم تلاش میکنم ک اینطور نباشم
    حتی وقتی عصبانی ام میرم ی جاتنهاباشم ک اروم شم ک تند نشم ولی حتی از اینک بلندمیشم میرم تنها میشینم ی جاهم گلایه میکنه

    1. با سلام
      شاید بهتره اول ببینی تکلیف خانوادت با این ازدواج چیه؟

    2. سلام بنظر من ادامه باهاش نده ‌چون اگه بااین شخص ازواج کنی پیری میشی

  59. سلام
    منم همسرم اهل خیانت نیست ولی دست بزن داره و اصلا معذرت خواهی کردن تو کارش نیست همیشه من برای صلح پیش قدم میشم وقتی بحث میکنیم اون بجای من قهر میکنه جدا میخوابه ی بار تا الان نشد ک بیاد چیزی رو از دلم در بیاره یا دریغ از یه عزیزم ساده البته بگم ک با خانواده خودش هم همین برخورد رو داره ولی برای تفریحش و دوستانش ارزش زیادی قائل و اگه نتونه باهاشون باشه ازشون معذرت میخواد کلا براش مهمه ک ازش ناراحت نباشن ولی من ک زنشم اگه یه سال باهاش حرف نزنم مهم نیست براش

    1. با سلام
      ی بار تا الان نشد ک بیاد چیزی رو از دلم در بیاره یا دریغ از یه عزیزم ساده. این مورد خیلی مهمه باید ببینید چه چیزی باعث شده حس کنه نباید برای رضایت شما اقدامی بکنه؟

      1. شما کوتاه نیا و سمتش نرو ببین میاد طرفت و عذر خواهی میکنه یا نه
        بالاخره باید قدرتو بدونه و بهت احترام بذاره

    2. بنظرم عوض شو‌و‌اینبار تو‌نروسمتش اون بلاخره خسته میشه خودتومشغول کن و دایم بخند بزار حسودیش بشه خودتوخوشکل کن بزار بیاد سمتت و واسه آشتی دادنت پیش قدم بشه

  60. ۴۹سالم.شناخت انسانها کار اسونی نیست.چون ادمها اغلب رو بازی نمی کنن.زندگی هم روزهای خوب داره هم روزهای بد داره.با هر کسی ک هستین تا اخر همونجور هستین پس شریک تون رو با عجله انتخاب نکنین و با تفکر انتخاب کنین نه با احساسات

    1. با سلام
      چون ادمها اغلب رو بازی نمی کنن. باید کسی پیدا کنی که مطمئن باشی رو بازی میکنه

    2. سلام
      منم ۴۹ سالمه ودرست هم عقیده شما هستم.ای کاش اصلا ازدواج نمیکردم حتی
      پول توجیبی از حقوق خودم را هم…..
      فقط بچه هامون بدبخت کنم والسلام

  61. › نمایش جستجو برای “سلام، نزدیک ۱ سال نیم هست همسرم تغییر کرده اصلا حرف نمیزنه همش در قهر و دعوا هست هر جا میره نمیکه ، اصلا ارتباطی با من نداره ، بارها بارها باهاش صحبت کردم ولی فایده نداشته، همش پا پیش میزارم اصلا جواب نمیده خواهر و برادرامم باهاش صحبت کردن همش میگه باشه زمان بدید ولی اصلا تغییر نکرده یک پسر ۱۵ ساله دارم به اون هم توجه نداره ، میدونم اهل خیانت نیست جدا میخوابه جدا غذا میخوره ، فامیلاش مردن نمیکه به منم میگه من دیگه نمیام عروسی خواهرت خونه مادرت و بقیه ، واقعا نمیدونم چه کنم ، قبلا مردی بود که همه دوستش داشتند”

    1. با سلام

      قبلا مردی بود که همه دوستش داشتند” چرا الان این کار انجام میده؟

  62. سلام ۱۵ سالمه و شوهرم ۲۴ و ۵ماهه که عقد هستیم اوایل رابطه شوهرم از هر لحاظ فوق‌العاده بود ابراز احساسات ک اصلا نگم براتون من خجالت زده میشدم انقد ک مهربونم و با محبت بوداصلا نمیتونست دوریمو تحمل کنه هرروز دوساعت فقط بغل و بوس میکردیم همو …من خیلی خوش اخلاق و مهربونم و خوشتیپ و آراسته هم هستم
    من خیلی گرمم آوریل فک میکردم شوهرمم مث منه ولی الان اصلا حاضر نیست ببینه منو اصلا دلش تنگ نمیشه دوماهه این آقا بوسم نکرده بغلم نکرده طرفش میرم پسم میزنه با مهربانی هم باهاش صحبت کردم میگه مشغله کاری دارم آره درست میگه ولی من نمیدونم چرا مشکل کاریش فقط مال منه چطور مامانش و بچه کوچیکارو بغل می‌کنه ولی منو نه!بهش پیام میدم جواب نمیده اصلا فرق کرده
    بنظرتون منم بی تفاوت بشم بهش؟؟چون تلاشمو کردم و نتیجه نگرفتم!

    1. سلام

      بهش پیام میدم جواب نمیده اصلا فرق کرده . حتما دلیلی داره بهرته از همین الان این وضعیت جدی بگیرید

  63. من متاسفانه با مردی ازدواج کردم که می‌گفت خیلی دوست دارم ولی در واقع اینطور نبود،علت کاراش نمیفهمیدم هیچ وقت بهمن به چشم زنش نگاه نکرد،از کوچکترین محبت از من دریغ کرد حتی روز زن یک تبریک خشک وخالی به من نمی‌گفت همش باباش بهش میگفت روز زن برو براش یک چیزی بخر،بهش تبریک بگو جالب اینجا بود که باز میومد خودش برام میگفت که بابام اینو گفته ،خیلی تحقیرم کرد خیلی اذیتم کرد تا میومدم حرف بزنم میگفت دهنت ببند،وقتی میرم کنارش روش از من بر میگردونه من با این مرد خیلی بی احساس و سرد مزاج چه جوری رفتار کنم، خیلی،از زندگی باهاش خسته شدم دوست دارم یک جایی که تنها باشم

  64. سلام.یه چندروزه شوهرم خیلی باهام بدرفتارنیکنه قبلاهم خیلی سرم دادمیکشیدولی الان هم بلی بدشده یعنی هر سوالی ازش بپرسم فوری صداشومیبره بالاکه خانواده ش که طبقه پایین هستن بشنون رابطه مون خیلی سردشده خیلی باهاش بامحبت حرف زدم اصلاجواب ندادوفقط سرم دادکشیدکه ولم کن دوست از سرم بردار.من خیلی خیلی خستم فردامادرم میاد خونمون بجای خوشحالی فقط گریه میکنم من ازاتاق بیرون آمدم چون خیلی غرورمو سکوت نتونستم بمونم البته اون فوری صدای خروپفش همه جا پیچید.خیلی حالم بده تازه بابام هم فوت شده همه چی خیلی ازذیتم می‌کنه می‌خوام برم پیش پدرم…

    1. بمیرم برای بانوهای عزیز سرزمینم که چقدر همه خانوم های این کشور دچار این دردها هستن ، امیدوارم خدا واقعا وجود داشته باشه و حق همه رو بگیره

    2. عزیزم مردا خیلی بی شعورن….

      کاری میکنن که آدم فقط دوست داره بره از پیششون…
      منتها نمیشه….

  65. سلام من همسرم باهام خیلی سرد من هم پا پیش می زارم دست رد میزن چکارنم

      1. سلام همسرم منم همین طوراست درهمه مواردی که گفتین سردشده وبی محلی شدید داره نسبت به من حدود چهارماه هست که دیگه دوماهه شدید شده این رفتارش

        1. دوست عزیز حستون قابله درکه ولی قدم اول درک و فهمیدن علت این مشکله

    1. دوست عزیز خیلی خودتو اذیت نکن چرا شما باید پا پیش بذارید مگه شما دو تا شریک زندگی هم نیستید تو زندگی به همون اندازه که اون حق داره شما هم حق دارید اگر اشتباه از اون بوده پس وظیفه خودشه ک پا پیش بذاره و از دلت در بیاره اگر از شما بوده سعی کن از دلش دربیاری اگر راضی نشد خیلی اصرار نکن پررو و بد عادت میشه

  66. رفتارشوهرم خیلی با من عوض شده هیچ محبتی نمیکنه وتازگیافهمیدم معتادتریاک شده ونمیدونم با این موضوع چجوری کناربیام ویه فرزندپسر۱۰ ساله دارم😔😔لطفا منوراهنمایی کنید.

    1. سلام
      ناراحتی شما قابل درک
      باهاش صحبت کردید
      قبلا سابقع اعتیاد داشته
      به نطرم حتما با یه مشاور صحبت کنید فکر میکنم زودم ازدواج کردید

    2. باور کن تریاک خیلی بهتر از متادونه شوهر من معتاد به متادونه اصلا هیچی براش مهم نیست دایم تهدیدم می‌کنه پدرم فوت شده مادرم مریض حاله به مادر شوهرم میگم میگه من باور نمیکنم واقعا نمی‌دونم دردم و به کی بگم داره پسرم می‌کنه با کارهاش فقط سپردمش به خدا خودش حق من و بچم و ازش بگیره

  67. لعنت خدا بر تو باد ای ابلیس خودت زنتا طلاق ندادی زنت بنده خدا فهمیده یک زنا کار شراب خور پست بودی از طلاق گرفته تو یک یهودی هستی پیامبر خدا پسر نداشتن دختر داشتند ودخترانشان را هم خیلی دوست داشتند خداوند می فرمایند هروقت دختری به دنیا می آید در بهشت باز میشود توی حیون باید بابت این کارت تواس پس بدیهی خداوند می فرماید زناکاران هم در این دنیا وهم در آن دنیا خاروزریر میشوند

    1. خدا بزرگه منم مثل تو هستم خدا کنه منم بمیرم هیچی ما هم بتید مثله‌ خودشون باشیم من به شما میگم ولی خودم خیلی خار و زلیل هستم هی دلم براش می سوزه میگم دلش پاکه بزار من برم آشتی کنم از خریتمه

  68. سلام
    زن ها دو دسته اند یا دنبال هوس و پول یا دنبال زندگی . شدیدا زن های نوع یک گیر مردهای مظلوم می افتند
    خیلی حرفای روانشناسی یا مهارت زندگی هم روی این خانمها اثر خاصی نداره . و خودشونو کامل میدونن
    راهش تحمل تا وقت مرگ و خویشتن داریه …
    مردها هم سه دستند . ساده و راستگو که تحمل میکنن زندگیو با سختی هاش که یک درصدند دسته دوم خیانت های بنهانی میکنن دسته سوم هم هوس ران و بی بندوبار

    1. بله قبول دادم. من نظامی بودم به خاطر ترس خانم و اسرارش استعفاء دادم اومدم بیرون کار آزاد کنم ولی چون سرمایه ندارم هر کاری میکنم نمیشه، پدر خانم میلیارده و خود خانمم خونه داره، دو تا ماشین داره ماهی بالای ۱۰ میلیون درامد داره، به من میگه برو کارگری کن، من میگم از ۱۹ سالگی نظامی بودم و نمیتونم کارگری کنم واقعا سخته برام و مهمتر اینکه کمرم اسیب دیده نمیتونم بهش فشار بیارم، خلاصه هر روز سرکوفت، منت، تحقیر که من خرجتو میدم، الان نزدیک سه سال ازدواج کردیم و از وقتی ار کارم اومدم بیرون و بی پول شدم یک روز خوش ندیدم، اونقدر بی معرفته یکبار نگفت بیا من بهت سرمایه بدم یه کار آزاد شروع کن بلاخره زندگی مشترکه، اینم بگم من اولین ازدواجم بود ولی خانمم دو باره ازدواج کردا بود یه دختر هجده ساله هم داره، منم اولا سر علاقه و بعدش دلسوزی که دیدم تنهاست و میگه هر دو باره بهش خیانت کردن و ازش پول گرفتن رفتن باهاش ازدواج کردم، بخدا من نه به خاطر پول نمیخواستمش فقط دوستش داشتم و براب رضای خدا باهاش ازدواج کردم و خدا شاهده تا حالا هم بهش نگفتم تو که پول داری یه سرمایه بهم بده کاری شروع کنم، درضمن واقعا دیگه برام بی اهمیت شده حسی بهش ندارم، حتی شاید رابطه زناشویم شاید شاید ماهی یبکار بشه. اصلا دیگه حس زندگی ندارم، و همش میگم خدایا من به خاطر رضای تو با این زن ازدواج کردم چون میگفت مادر نداشتم، پدرم بی مهر بود و دو باره ازدواج کردم و خیر ندیدم.. راستشوبخواید الانم فکر میکنم اگر همین الان پول داشتم طلاق میدام ولی از ابرومم میترسم جلو خانواده امم خجالت میکشم. چون کلی ازش تعریف کردم از محبت واخلاقش تا برای ازدواجم نه نیارن.. درضمن الانم خودش میگه طلاق بگیریم میگه تو کار نداری پول نداری منم بیشتر نمیتونم صبر کنم کار زمینت درست بشه پول بیاد دستت.. و اصلا هیچی حرفی و اشکالی رو قبول نمیکنه من هر چی بگم و هر کاری بکنم مبگه اشتباه و تمام مشکلات میگه تقصیر توست منم دیگه حتی حال حرف زدن ندارم جون منو به چشم رعیت نگاه مبکنه، اینم بگم حتی دیگه حرفم نمیزنم فحش میده تحقیر میکنه مننت و سرکوفت میزنه فقط نگاهش میکنم چون میترسم کاری کنم در درگاه خدا ظلم حساب بشه بلاخره خب زنه و خدا سفارش زیادی کرده. به نظرتون چیکارکنم

      1. با سلام
        دوست عزیز این مشکل حتما دوطرفه باید بهش نگاه بشه با هم لطفا برید مشاور تا یه تصمیم قطعی بکیرید و همدیگرو متهم نکنید

  69. مرتیکه خراب…… تو میخواهی بری دور کثافت کاری بیخود کردی زن گرفتی تخم حروم

  70. نمیدونم چی کار کنم ما تازه 6 ماهه عقد کردیم ولی همسرم هیچی براش مهم نیست با اینکهبا عشق و تلاش زیاد ازدواج کردیم به اصرار بهم زنگ میزنه اگر من نگم چرا نزدی اصلا نمیزنه هیچ مناسبتی رو یادش نمیمونه حتی وقتی من میگم انگار نشنیده وقتی ناراحتم براش مهم نیست و به زبون میارم حتی ازم نمیپرسه چرا میگه اها و سکوت میکنه بهم شب بخیر دیگه نمیگه چون دوبار نگفت ومن نگفتم چرا اونم دیگه بیخیال شد از هیچ چیز ناراحت نمیشه زندگی باهاش سخته برای منی که سراسر محبتم سخته راهکار چیه؟

    1. سلام
      شما باید قبل هر پیش داوری بتونی این احساسات با همسرت درمیان بزاری تا اول ببینی واکنشش چیه این برای ابتدا کار حیاتیه

    2. اول باهاش صحبت کن دوم بهش مهلت بده تا فکرکنه حرفاتو بسنجه،سوم یه مدت محدودی به خودتون فرصت بده ویکم دوری کن ببین چکارمیکنه،اگه هیچ اقدامی نکردبرید مشاوره خانواده واگه بیخیالی طی کرد خیلی دوستانه جداشید شاید انتخاب مناسب هم نبودین،تا وارد زندگی نشدین تموم کنین وگرنه همش عذاب میوشی.

    3. ابجی همه همینجورین.
      من از نظر پول ، رابطه ، محبت ، ترز حرف زدن همه خوبم یعنی بخدا نشده چیزی بخاد و براش انجام ندم.
      حتی شده داخل ۲ ساعت ۱۰ بار سکس داشتیم .
      با اینکه ازیت میشم هیجی نمیگم
      میگم بزار خالی شه ک چشش دنبال کسی نباشه
      وقتی ناراحته حرف زور میزنه
      من ساکت می مونم میگم خودش آروم میشه
      هرچی دوس داره ب خانوادم میگ
      قشنگ وای میتسه میگ دوست ندارم
      من نادید میگیرم میگم ولش کن
      فهمیده چقد دوسش دارم
      هرچی میشع میگ طلاقت میدم

      چند بار دست ب مرگ زدم .

      چیکار کنیم مجبوریم ب سازیم چون دوسش دارم 😭😭😭😭

      1. منم دقیقا شرایط ترو دارم ، بخدا دیگه بریدم ، الان ده روزه هیچ سراغی نگرفته ازم ، اصلا نمی‌دونم قرار چیکار کنه ، من هشت ساله زندگی کردم باهاش ، چیکار کنم الان ؟ برم بگم سراغ منو نمیگیره خرجی نمی‌ده ، رفیق بازه ، اهل مشروب و سیگار هم هست ، بسیار مغرور و لجبازه ، خسته شدم

        1. دوست عزیزم حتمن کتاب زنان زیرک را بخونید.میتونید دانلودرایگان کنید.قول میدم زندگیتون عالی خواهد شد حالتون خوب میشه به همه ی خانمها توصیه میکنم بخونن

  71. سلام یادتون باشه بدون زن مردی نیست بدون مرد زنی وشما اقاهه وقتی میگی زنها خارجی خوبن وزنهای ایرانی پرموهستن اینو هم بدون که زن های خارجی به تو چپم نگاه نمیکنن😅تو باید با همون ایرانیه بسازی چون حقت بیشتر از اینا نیس راستی همون زن خارجی در حالی که با تو رابطه داره با هزار ادم دیگه هم در ارطباته فک نکن عاشق چشو ابروته اونا فقط با پول راه میرن در ضمن زنتم خوش شانس بوده از دستت خلاص شده اوکی 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

        1. خستم .از این همه تنهایی .از قهر های یک ماهه از حرف نزدن دلم میخواد جدا شم شاید آسوده تر چشامو باز کنم آسوده تر بخوابم ولی بچه هام چی….

          1. دقیقا همین حس رو دارم.برم دور بشم. ولی بچه هام چی

          2. عزیزم اگه میتونی مثل من پوستت رو کلفت کن.من هر چی قهر میکردم شوهرم نمیومد آشتی خدا شاهده شاید ۴ماه ۳ماه با هم قهر بودیم ،کثافت نمیومد آشتی.میکفتم خدایا مگه این میل جنسی نداره.که لااقل برا اون آشتی کنه.فهمیدم قهر رابطه رو بددتر می‌کنه حالا قهر نمیکنم ولی تا دلم میخواد به خانواده ش فحش میدم که عصبانی بشه.خیلی رواونا حساسه،البته کارا بدتر میشه ولی دلم خنک میشه ‌.من خیلی سعی کردم دانش کنم ولی نشد.مرد بی احساس درس بشو نیست .یک عمر باید بسوزی به پاش.اگه بتونی با سیاست و چرب زبونی درستش کنی بهتر جواب میده.ولی من که دیگه ازش متنفر شدم می‌خوام ازش جدا شم

      1. سلام من بیست ساله ازدواج کردم
        ولی تو این بیست سال تنها خاطر حک شده تو ذهنم بی محلی و بی توجهی شوهرمه
        تا حالا من بخاطر بچه ها تلاش کردم تحملش کنم ولی الان دچار افسردگی شدم دبه بچه هام نمیتونم توجه کنم
        فک میکنم آگه من نباشم بچه هام خوشبخترن

    1. باور کن تریاک خیلی بهتر از متادونه شوهر من معتاد به متادونه اصلا هیچی براش مهم نیست دایم تهدیدم می‌کنه پدرم فوت شده مادرم مریض حاله به مادر شوهرم میگم میگه من باور نمیکنم واقعا نمی‌دونم دردم و به کی بگم داره پسرم می‌کنه با کارهاش فقط سپردمش به خدا خودش حق من و بچم و ازش بگیره

  72. با مردهای شمال ایران ازدواج نکنید
    کانون خانواده عموما مفهومی نداره براشون

    بخندی نمیخنده، حرف بزنی نمیشنوه، پیشنهاد بدی توجه نمیکنه ، احترام بذاری وظیفه میدونه ،
    قهر کنی متنفر میشه، لال باشی خوشحال میشه،
    چاق بشی چندشش میشه، لاغر بشی زشت میشی به دلش نمیشینه
    امان …. امان….
    لطفا پسران خود را درست تربیت کنید و یا اگر فرصت ندارید فرزند نیاورید

    1. کاملا باهاتون موافقم.فقط به درد اللی تللی میخورن.ازدواج باهاشون اشتباه

      1. انگار یکی طوکوچه گفت سرم درد می کنه همه ی اهل محل ویزیتش کردن نه بابا یه درد هزار درمان داره وهزاردلیل
        لطفا نظر میدین به عاقبت وتاثیرش هم فکر کنید

    2. من شمالیم، لطفا به همه مردهای شمال تعمیم ندید، این مورد ربطی به شمال و جنوب نداره

    3. موافقم منم با شمالی ازدواج کردم خرجی میده ولی دقیقا بقیه اش همیناس که میگین.

    4. من هم با پسر گرگانی ازدواج کردم
      همه اینطور نیستن
      اینجا خیلی ها رو میبینم خوب زندگی میکنن
      ولی منم مثل شما شانس نیوردم…
      بعد از 6 سال به بن‌بست رسیدم و 2 روز دیگه برمیگردم پیش خانوادم که بحث طلاق رو مطرح کنم…

      1. سلام طلاق گرفتید ؟ من هم هشت ساله ازدواج کردم شوهرم انداختتم خونه بابام و رفته ‌‌‌‌‌… اصلا سراغ نمیگیره ، شما راضی هستید اینکه جدا شدید

    5. عزیزم منم شمالی هستیم لطفا همه مثل هم نبین . شوهرم شمالی .ازش راضی هستم ما آدمها اگه بدیهای هم نبینیم و جاش خوابهای طرف مقابل به چشممون بیاد آنقدر اختلاف و … به وجود نمیاد . پسر دایی پسر خالم همشون از تهران و کرج هشتگرد زن گرفتن خدا شکر هیچ کدومشون از شمالی ناراضی نیستن. کاش شما هم به اخلاق و رفتارت فکر میکردی هیچ وقت هیچ وقت تو مسائل زندگی مشکلاتش ۱ نفر مقصر نیست همیشه از هردونفره .منم مشکل و اختلاف داشتن اما با مشاوره زندگیم خدا هزار بار شکر زیباتر شده

  73. سلام زنان ایرانی بهانه گیر. پرتوقع. خودشونو و خانوادشونو خیلی بزرگ و دانا می‌دانند. در کل اشتباهه ازدواج کنی. من اگه بچه نداشتم زنمو 1000 بار طلاق میدادم

    1. تو قشنگ معلومه خودت آدم خودخواهی هستی قشنگ معلومه از اون مزدایی که زنش و خیلی اذیت کرده به خودت بیا برو با زنت خوب باش ببین زندگی و برات بهشت می‌کنه یا نه

  74. اتفاقا من سالها به زنم خیانت کردم بعدشم طلاقش دادم هیچ عذاب وجدانی هم نداشتم مزخرف نگین بابا چرا ادم باید تا لحظه مرگ یه قیافه نکره نخراشیده را تحمل کنه اونم زنان ایرانی با اون بدن پر مو و شکم های مثل طبل و قد کوتوله شون من یه اشتباهی کردم بعدشم جبران کردم زن کثیف ترین موجود زنده دنیاست فقط باید بعنوان ابزار جنسی بهش نگاه کرد

      1. مگه آرامش فقط تو همسره، بیشتر برای زن ها شوهر داشتن خیلی مهمه، شما که این پاسخ را نوشتید احتمالا باید زن باشید، مردها با خیلی چیزهای دیگه بجز “زن” هم به آرامش می رسند مثل شغلشون و …. . بعدش آدم ها چه زن و چه مرد اگر محبت می کنند انتظار محبت هم دارند پس زن ها هم بدون چشم داشت محبت نمی کنند.

        1. سلام به دوستان
          کلا در ایران ازدواج اشتباه اول ناآگاهی دوم سنت ها غلط. سوم تربیت های غلط
          خواسته ها بیجا چه زن چه مرد

    1. این دیدگاه از زنان کاملا اشتباهه و مطمئن باشید که خدا جواب کارهاتون رو میده و تا اخر عمر تنها میمونید
      واقعا براتون متاسفم

    2. به نظر شما مرد چجور موجودیه؟
      اصولا مردهایی با وقاهت و سطح حیوانیت وجودتون چجور آدم هایی هستن ؟
      فتبارک الله به مرد های ایرانی که همه سیکس پکن مثل خودت 😅😅😅😅
      بپا خودت عابر بانک نباشی حشری دوزاری 😅
      لیاقت تو خوابیدن با همون زن هاست نه اون زن شرعیی که داشتی .
      قیافه خودت چیه ؟ دیوید بکهام هستید ؟ 😅
      جووووووون دوزاری برو خودتو بکش یه کثافت از رو زمین کم شه یه تن لش اضافه.
      تأکید میکنم
      دوزارییییییییی.

      1. خیلی کوبیدیش بدبخت و الان می‌ره خودکشی می‌کنه البته بزار بره بنظرم موندنش تو این دنیا جز ضرر چیزی ندارم 😏

    3. مادرتم جز همون زناست ،برای شخص من رضایت همسرم از زندگی حس خوشبختی به من میده که جای دیگه نمیتونم پیداش کنم

    4. متاسفم برای شما … شما نیاز به یه روانشناس دارید در اسرع وقت به یه روانشناس مراجعه کنید . چوب خدا صدا نداره !!!!!!!

    5. غیرت هم برای مردایرانی هست،اماانگارشما نه تنها مردایرانی نیستی بلکه مردهم نیستی وبدترازاون آدمم نیستی،بهتره برای شروع،از حیوانات بیاموزید…

    6. تو ی آشغال شیطان صفتی.حتی حیوان هم ب جنس مخالفش با عشق نگاه میکنه.تو ی مرده عقده ای کثیفی ک جز خودت کسی رو نمیبینی.مطمئن باش درروز قیامت بخاطر این نگاه زشتو زنندت واین توهینت ب زن عذاب سختی خواهی دید.فراموش نکن کسی ک تورو ب این دنیا آورده یک زنه

    7. مردن شیطان صفت ابلیس چقدر از خودت مینازی تو خودت نه در این دنیا جاری نه در آن دنیا برای اینکه یه زناکا ر پستی هستی

        1. سلام من شوهرم برای روز زن برای مادر و مادرم کادو گرفت ولی ازم پرسیدکادو چی بگیرم گفتم کادو نمیخوام گفت گفتی نمیخوام و نه گل خرید ونه چیزی روز مرد من چیکارکنم و چه حرفی و چه رفتاری انجام بدم؟

          1. با سلام
            مگه با غریبه زندگی می کنید که رودربایستی دارید؟؟؟؟

    8. سلام به برادر وخواهر های عزیز لطفا بهم دیگه توهین نکنیم و چه بسیار افرادی که هدف از ازدواج متوجه نشدن و گذشته سختی داشتن و در خانواده پرمحبتی بزرگ نشدن وامروز نمیتونن رفتار مناسب نشون بدن هرکسی حرفی میزنه دلیل برسلامت روانیش نیست شخصیت واخلاق هر فرد تاثیر گرفته از نحوه تربیت وخانوادشه وکاشکی به جای حرفهای زشت به فکر اصلاح خودمون باشیم تاثیر رفتار هرکدوم از ما به جامعه برمیگرده امیدوارم مثبت وخوب باشیم

      1. آرایش هاتون رو پاک کنید به قول مادر بزرگم دخترای الان شبیه اجنه هستن تا زن

        1. منم یه خانمی هستم که واقعاحرفی که زدی همیشه تو فکرم هست، درسته که زن هستم ولی به مردها حق میدم چون همیشه رزن باعث میشه که مرد ناراحت وعصبی و دلزده میشه، ولی خداشاهده که من خیلی با شوهرم خوب رفتار میکنم ۲سال که ازدواج کردم وفقط ۳ بار کتک خوردم اونم فقط یک سیلی، ولی بعدش ازش معذرت خواهی میکردم،ولی بعدش خودم تو فکر فرو رفتم که امتهانا ی چند روزی با شوهرم خوب رفتارکنم وواکنشش رو ببینم واقعا تا الانش خیلی بامن خوب شده ودیگه هیچ وقت تا الان کتک نخوردم

    9. کاملا مشخصه که آدم از خود راضی هستی که به غیر از خودت حرف هیچ کسی رو قبول نداری،چقدر بد شانس بوده اون خانومت که لحظه هاشو با تو تلف کرده ،چرا فکر کردی که خودت کاملی،کسیکه روی خانومش همچین عیب هایی،بزاره از نظر عقلی باید بهش شک کرد،چقدر اون خانوم بدبخت بوده که همچین آدمی رو تحمل میکرده

    10. خاک تو سره ت کنم.ناسلامتی مادر خودتم زنه و ایرانی هست.تو بدرد این میخوری بندازنت جلو سگا

      1. زنها خوب هستندمن بهش محبت کنی مردانگی زنها بالا هست یک قدم دوست داشتن برداری سه قدم بر میداره

    11. تو پست و بیشرفی .انسان جاش تو نظرسنجی نه تو بی همه چیز.گم شو بیرون از نطرسنجی

    12. خب،عذاب وجدان در انسان هایی بیدار هست که فطرت و خلقت خود را فراموش نکردند،اگر اشتباهی هم مرتکب شدند در قلب ناراحت و عذاب ناک هستند.تکرار مکررات آن هم خیانت معلومه که عذاب وجدان باقی نمیمونه،اصلا مفهوم عذاب وجدان هم از یاد میره تا چه رسه به احساس آن.

    13. اتفاقا مرد بدنش پرمو است ن زنان شما عقده ای هستی و دنیا هم نمیتونن درمان ت کنند تنها عیب زنان اینه ک برا ازدواج توقعشان بالا است وگرنه زن بهترین موجوده

    14. مادر و خواهرخودتم یه زن هستن …تو از شکم همین …… موجودی که میگی بیرون اومدی

    15. خب این آقا بد خدا شفاش بده
      ولی صداقتش کلی چیز یادم داد
      ۱.این مرد معلومه از زیبایی زنش ناراضیه
      اتفاقا اسلام زیبایی رو درجه سوم ازدواج قرار داده یعنی بعد از ایمان واخلاق زیبایی دو نفر هم باید مورد پسند باشه
      ۲.این آقا چاق بودن همسر شو نمی تونسته تحمل کنه ابن حرفش به ما کمک میکنه که بفهمیم اگر شوهر ماهم از چاقی بدش میاد چاق نباشیم تازه اسلام با شکم پری مخالفه تاکید بر اندازه خوردن وبیمار نشدن واگرم حدیث خونده باشید.البته من خیلی وقته خوندم دقیق یادم نیس ولی فک کنم جریانش این بوده مردی سراغ پیامبر میرن واز زیبایی صورت زنش شکایت می کنن که پیامبر میفرستن دنبال زن و وقتی زن رو میبینن توصیه به کم خوردن می کنن ویادم که گفته بودن زیاد غذا خوردن باعث میشه چهره آدم پیر تر نشون بده….فدای همگی شما عزیزان دردتون به جونم خدا ان شاءالله مشکلات همه تون رو حل کنه وسعی کنید به خدا روز به روز نزدیک تر بشید … خدا تو قرآنش به ما میگه هنگام مشکلات از صبر ونماز کمک بگیرید واین کار سخته مگر بر آدم های فرو تن همون کسانی که باور دارن خداوند را ملاقات خواهند کرد وبه سوی او باز می گردند.واستعینو بالصبر والصلاه و النها لا کبیره الا علی الخالشعین الذین یظنون انهم ملاقو ربهم وانهم الیه راجعون

  75. لعنت به اون مردی که واسه گذاشتن دستش زیر سر همسرش منت میزاره 😔😔

    1. خاکبرسر مردای بی لیاقتتون تک تک نظرات را خوندم، من یک مرد 30 سالم که با یه زنی ازدواج کردم که 6 سال ازم بزرگتره و دوتا بچه از ازدواج قبلیش داره 5سال اول زندگی براش میمردم هر چی میگفت میگفتم حق با تو ولی منا زندانی و اسیر کرده اصلا به من ارزش قائل نیست ولی فقط زن نجیب و پاکی، خلاصه خسته شدم از بی اعتمادیش جالبه وقتی با هم آشنا شدیم و دوست شدیم اون شوهر داشت و بخاطر ازدواج با من از شوهرش جدا شد

    1. تو خونه بچه داری میکنم،لباس میشورم،تمیزکاری میکنم،هر روز بچم خودشو کثیف می‌کنه ،مدفوع جمع میکنم چون زنم بدش میاد
      درآمدم خوبه ،سخت کار میکنم،به خانواده همسرم کمک میکنم،
      با دوستاش بیرونه همش،پول میریزم ،بله مرد کلفت هم پیدا میشه ،شما شانس نداشتید
      بدرفتاری با خانوادم می‌کنه

      پدری اصیل مادری با اصالت تر دارم هیچی نمیگن،و از گل کمتر بهش نگفتن

      1. کاش اینو می‌فهمیدیم که قرار نیست این دنیا توی خوشی غرق باشیم اصلا قرار نیست یه آب خوش از گلومون پایین من رابطه عاشقانه دیدم که یکیشون میفته میمیره یه یه بچه ناقص دارن یا بچه دار نمیشن اصلا همش یه جای کار باید بلنگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉