کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

14 روش اصلی تشخیص خیانت همسر

نشانه های خیانت در مردان
3.4/5 - (25 امتیاز)

اگر در حال سرچ کردن در اینترنت به دنبال تشخیص خیانت و یا علائم خیانت هستید به احتمال زیاد فکر می کنید که قربانی خیانت شریک زندگی اتان در رابطه خود هستید و می خواهید قبل از این که واکنشی نشان دهید از میزان صحت حس خود مطلع شوید. دقت داشته باشید که نشانه های خیانت با توجه به هر رابطه ای متفاوت هستند و ممکن است که بروز یک نشانه و رفتار در رابطه ای به معنای خیانت باشد ولی همان نشانه یا رفتار در یک رابطه دیگر یه مسئله بسیار متداول و معمول به حساب بیاید.

علاوه بر این موضوع این نشانه ها می توانند تحت تاثیر عوامل جغرافیایی مانند فرهنگ، دین، آداب و رسوم و … قرار بگیرند. به همین دلیل این نشانه ها می توانند بسیار متنوع باشند اما به هر حال می توان مورادی را که رایج تر است را پیدا کرد.

در این مقاله سعی کردیم این نشانه ها را برای شما به ترتیب احتمال وقوع و اهمیت در دسته بندی های جدا مطرح کنیم. هرچه تعداد بیشتری از این نشانه ها در رابطه شما ظهور کند احتمال خیانت بیشتر می شود. گذشته از این نشانه ها بهتر است مشاور خیانتمراجعه کنید.

نشانه های خیانت زن
تشخیص خیانت زن

نشانه های مشترک خیانت در بین زنان و مردان

برخی از نشانه های خیانت مردان که اتفاقا جزء ابتدایی ترین و واضح ترین نشانه ها هستند و در زوجین مشترک می باشند. این نشانه ها را به ترتیبی که اتفاق می افتند برای شما در پایین ذکر کرده ایم:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 14 روش اصلی تشخیص خیانت همسر با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. تغییرات ظاهری

اولین چیزی که به هنگام خیانت امکان دارد اتفاق بیفتد تغییر در ظاهر است. تشخیص خیانت از روی این مورد کار سختی نیست. به یاد اولین روزهای رابطه خود بیفتید که چقدر شما به ظاهر خود می رسیدید و سعی می کردید که با بهترین ظاهرتان پیش او حاضر شوید. حالا تصور کنید که پارتنرتان با شخص جدیدی آشنا شده است، او شروع می کند به تغییر ظاهرش و حسابی به خود می رسد. او سعی می کند به سلیقه شخص دیگری لباس بپوشد و یا مدل مویش را عوض کند.

اگر می بینید که لباس های متفاوتی را برای سرکار رفتن انتخاب می کند احتمال دارد که از یک نفر در محل کارش خوشش آمده باشد یا ممکن است به یک باره به ورزش کردن و تناسب اندام اهمیت دهد. این ها همه ممکن است از علائم خیانت باشد و باید آن ها را جدی بگیرید. و از آن برای تشخیص زن خیانتکار یا مرد بی وفا استفاده کنید.

2. دسترسی به او سخت تر می شود

این مورد تا حد زیادی بستگی به خود شخص دارد. در بعضی از افراد ممکن است کاملا برعکس باشد و سعی کند بیش از پیش به شما نزدیک شود در این مورد در ادامه توضیح کاملی می دهیم.

همانطور که گفتیم ممکن است دسترسی به شریک زندگی اتان کمتر شود. ممکن است بهانه هایی را بیاورد که بیشتر از همیشه سر کار بماند در حالی که اینطور نیست. ممکن است که به شما بگوید مجبور است برای یک مشکل کاری آخر هفته را به جایی سفر کند. یا ممکن است که از شما بخواهد تا وقتی که با شما تماس نگرفته است با او تماس نگیرید. یا برای مدتی طولانی تلفنش خاموش باشد و وقتی از او بپرسید بگوید که شارژ باتری اش تمام شده است. این ها همه مواردی است که می تواند تایم بیشتری را با شخص مورد نظرش بگذراند بدون این که نیاز داشته باشد به شما پاسخگو باشد. پیشنهاد میکنیم مقاله دلایل خیانت مردان را مطالعه کنید.

3. کمتر با شما ارتباط می گیرد

یکی از مهم ترین نشانه های خیانت این است که ببینید رفتار شریک زندگی اتان زمانی که با شما است چگونه است؟ همانطور که در بالا ذکر کردیم ممکن است برای این که بتواند با شخص مورد علاقه اش بیشتر وقت بگذراند از این که پیش شما باشد اجتناب کند. اما بیایید کمی خوش بین باشیم، شاید واقعا مشکلاتی دارد که باید به آن ها رسیدگی کند. اگر او را کمتر می بینید حتما به رفتارش هنگامی که پیش شماست توجه کنید. ببینید آیا چیزی در رفتار او فرق کرده است یا نه. اگر او در حال خیانت به شما باشد احتمالا وقتی با شما است بسیار کم صحبت خواهد شد و یا این که سعی می کند تا وقتی مجبور نباشد با شما صحبت نکند. سرگرم موبایلش می شود و یا این که بدون توجه به شما ساعت ها پای تلویزیون می نشیند.

اگر از او در مورد شامی که می خواهید بخورید نظرش را بپرسید به احتمال زیاد می گوید که فرقی برایش نمی کند زیرا از بودن با شما لذت نمی برد. دیگر به صحبت هایی که قبلا جفتتان ازش لذت می بردید واکنشی نشان نمی دهد و سعی می کند هر طور که شده به مباحث سریع خاتمه دهد.

4. روی وسایل شخصی اش بسیار حساس شده است

در این جا منظور از وسایل شخصی ابزار ارتباطی او مانند موبایل و یا لپتاپ است. اگر پارتنرتان در حال خیانت باشد و رفتارش توجه کنید متوجه خواهید شد که تلفنش را همیشه در نزدیکی خودش نگه می دارد یا مدام نوتیفیکیشن هایش را چک می کند.

بر اساس صحبت های دکتر تریسی فیلیپس، مخفی کردن چیزهایی درون موبایلش از شما می تواند یکی از نشانه های خیانت باشد. او می گوید:

« او سعی می کند تا از دریافت تماس یا پیام مشکوک از اشخاص غریبه در حضور شما خودداری کند»

اگر او رمز موبایل یا لپتاپش را عوض کرده است یا مدام پیام هایش را پاک می کند نشونه خوبی برای رابطه اتان نیست. برای اطلاعات بیشتر مقاله نشانه های خیانت زنان را بخوانید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 14 روش اصلی تشخیص خیانت همسر با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

5. احساس گناه می کند

بله درست شنیدید، پارتنر شما ممکن است بخاطر رفتار هایی که دارد احساس گناه بکند. مواردی که در بالا گفته شده است را در نظر داشته باشید، حال همه ی آن ها را برعکس کنید. اگر یادتان باشد گفتیم علائم خیانت می تواند با توجه به فرهنگ و جایی که شما زندگی می کنید متفاوت باشد. بنابراین شاید پارتنر شما با فرهنگی بزرگ شده است که درآن خیانت بسیار سرزنش شده است. در این مواقع رفتار او کامل متفاوت خواهد بود. او سعی می کند بیش از پیش به شما توجه کند، مدام از شما تعریف می کند، در کنار شما اضطراب دارد و …. در واقع او سعی می کند طوری رفتار کند که همه چیز عادی به نظر برسد. مقاله برخورد با شوهر خیانتکار را از دست ندهید.

چرا زنان خیانت میکنند

6. پرخاشگر شده است

اگر شریک زندگی شما بیش تر از قبل از کوره در می رود و یا سر کوچک ترین چیزها با شما مجادله می کند احتمالا به شما خیانت می کند. در این جور مواقع شخص از پرخاشگری به عنوان یک مکانیزم دفاعی استفاده می کند تا بتواند هر چه بیشتر شما را از خودش دور کند. اگر شما از او در مورد این که کجا بوده است و یا این که چه چیزی روی صفحه موبایلش اینقدر سرگرم کننده است که چشم از آن بر نمی دارد سریع علیه شما جبهه می گیرد و به تندی با شما برخورد می کند.

بر اساس صحبت های دکتر اویکل:« هنگامی که پارتنر شما می بیند با پرخاشگری به چه سادگی می تواند از پاسخ دادن به شما اجتناب کند و به رابطه خودش با شخص دیگری ادامه دهد، بصورت ناخودآگاه همین فکر را نیز در مورد شما می کند. ممکن است سوالاتی از شما بکند تا مچ شما را بگیرد»

تا این جا مواردی را برای شما گفتیم که بین زن و مرد مشترک هستند. اما طبیعتا با توجه به تفاوت های موجود بین زن و مرد رفتارهایی هستند که بیشتر از سوی یک جنس سر می زند. مردها در هنگام خیانت ممکن است رفتارهایی داشته باشند که نمومه آن ها در زنان کمتر باشد یا بالعکس.

در ادامه چند مورد از جدی ترین رفتار های مخصوص مردان و زنان را هنگام خیانت توضیح می دهیم.

این رفتارها در مردان به هنگام خیانت بسیار رایج می باشند. اگر به مرد خود شک دارید حتما به این موارد دقت کنید. نشانه های خیانت در مردان متاهل عبارتند از:

7. بهانه گیر می شود

یکی از بارزترین و شاید اولین رفتاری که از یک مرد در هنگام خیانت سر می زند بهانه گیر شدن است.

او که از نظر خودش فردی بهتر از شما را ملاقات کرده است مدام شما را با او در ذهنش مقایسه می کند و متاسفانه برنده تمامی این مقایسه ها کسی است که تازه وارد زندگی اش شده است. به همین خاطر وقتی می بیند که شما شبیه او نیستید شروع می کند به بهانه گرفتن و سرزنش کردن شما.

  • چرا مزه غذا بد شده است؟
  • چرا همیشه خانه نامرتب است؟
  • اگر تو هم درآمدی داشتی زندگی امان خیلی بهتر بود
  • چرا به فکر تناسب اندام نیستی؟

این ها چند نمونه از سوالاتی هستند که در نتیجه مقایسه ذهنی مردتان به وجود می آید. اگر این سوالات از شما پرسیده شد بدانید که پارتنر شما بیش تر از آن که احساس گناه بکند، خیانت و رسیدن به شرایط بهتر را حق خودش می داند.

8. غیر قابل پیش بینی می شود

اگر رابطه شما تا اینجای کار یک رابطه سالم بوده باشد، به عنوان یک زن باید بدانید که مردتان چه زمانی خوشحال است، چه زمانی ناراحت است، تحت چه شرایطی عصبانی می شود و چه چیزی برایش مهم است. اگر همه این ها را به درستی بدانید متوجه خواهید شد که مردتان به هر کار شما قرار است چگونه واکنش نشان دهد ولی اگر دیدید که شما طبق معمول رفتار کردید ولی بازخورد او فرق کرده است این موضوع می تواند نشانه خوبی نباشد. مردها موجودات پیچیده ای نیستند بنابراین اگر واقعا به رابطه اتان تا این جای کار اهمیت داده باشید تغییر رفتار او را به سادگی متوجه خواهید شد و همین رفتار می تواند زنگ خطری باشد برای رابطه اتان. به شما پیشنهاد میکنیم مقاله چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟ را حتما بخوانید.

9. رفتارش در تخت با شما تغییر کرده است

اگر مردتان به یکباره رفتار متفاوتی در هنگام رابطه جنسی با شما دارد ممکن است در حال خیانت به شما باشد!!

طبیعتا یک سری از کارهای همیشگی را دارید که انجام می دهید، اگر دیدید که او دیگر به انجام این کارها مشتاق نیست و یا از شما آن ها را نمی خواهد ممکن است از جای دیگر تامین بشود. ممکن است که کسی که با او در ارتباط است کارهایی برای مردتان بکند که شما هیچ وقت انجام نداده اید یا ممکن است بهتر از شما در تخت باشد همه اینها باعث می شود که مرد شما سعی کند تمام انرژی اش را برای او صرف کند به همین خاطر دیگر اشتیاقی برای برقراری رابطه با شما ندارد، دقت کنید شما را پس نمی زند ولی آن هیجان قبلی را ندارد.

بر اساس گفته های دکتر لورنزو:« بر اساس غریزه انسان هنگامی که چیزی برای او ممنوع می شود شور و هیجانش برای بدست آوردن آن چیز بیشتر می شود بر همین اساس وقتی شخصی رابطه ای مخفیانه دارد سعی می کند برای تخلیه این شور و هیجان تمام انرژی اش را روی آن متمرکز کند»

علائم خیانت مردان
نشانه های خیانت مرد

10. شما را با خانمی جدید آشنا می کند!!

شاید بگویید مگر دیوانه است که برای خودش دردسر درست کند و یا این که هیچ مردی این قدر احمق نیست که زنی را که دوست دارد به همسر یا پارتنرش نشان دهد. ولی بر اساس تحقیقات بسیاری از مرد ها این کار را می کنند!

بعضی از اوقات خیانت کاران برای این که قابل اعتمادتر به نظر برسند پارتنر جدیدشان را به شما معرفی می کنند. اگر هم که شما در مورد این نفر جدید بپرسید به شما می گویند

  • او فقط یک همکار است، قرار نیست چیزی بین ما اتفاق بیفتد
  • خیلی سخت می گیری مگر من چه خطایی مرتکب شدم
  • تو زیادی حساس شده ای
  • مگر من احمقم که با کسی در ارتباط باشم و او را به تو نشان دهم.

اگر این جواب ها را شنیدید ممکن است فورا از سوال خود پشیمان شوید و خود را بابت افکارتان سرزنش کنید اما قبل از این که این کار را بکنید به تمامی این نکاتی که گفته شد توجه کنید.

شاید بتوانید مچ مردتان را با یکی از همین موارد بگیرید. در اینجا پیشنهاد میکنم مقاله بخشش خیانت را حتما بخوانید.

خب حال پس از این که نشانه های خیانت مردان را توضیح دادیم، به سراغ نشانه های خیانت در زنان می رویم.

11. غیبت کردن در مورد بقیه زوج ها

همانطور که می دانید غیبت کردن یکی از خصوصیات بارز زنان است. در این جا هم استثنا وجود ندارد و یکی از ابتدایی ترین رفتارهای زنان بعد از خیانت غیبت کردن است.

او مدام از روابط خصوصی دیگران سخن می گوید و یا سعی دارد نظر شما را در مورد خیانت یا طلاق و جدایی بداند. در اکثر اوقات او نظری کاملا مخالف با شما در این زمینه ها خواهد داشد.

در واقع حقیقت این است که او نظر خودش را در مورد این مسائل از زبان دیگران بیان می کند.

12. سعی می کند ارتباط شما را با دوستانش کمتر کند

یکی از مهم ترین علائم خیانت همسرتان به شما این است که زمان بیشتری را با دوستانش سپری می کند در حالی که شما به دورهمی آن ها دعوت نیستید. همیشه سعی می کند که شما با دوستانش ارتباطی نداشته باشید. البته خب برای این کار هم دلیل قانع کننده ای دارد! بر اساس گفته های دکتر رابرت ویس

« معمولا دوستان فرد خیانت کار از ابتدای کار در جریان خیانت او هستند. او سعی می کند تا ارتباط شما را با تمامی اطرافیانش قطع کند تا مبادا شما از کار او با خبر شوید

علاوه بر این او هیچ گونه اطلاعات جزئی ای در مورد این که چه اتفاقاتی امروز در دورهمی اشان افتاد به شما نمی دهد. اگر از او بپرسید یک جواب کلیشه ای به شما تحویل می دهد. اگر هم اصرار بکنید عصبانی خواهد شد.

13. اندیشه هایش در مورد آینده تغییر کرده است

اگر او قبلا در مورد آینده با ضمیر « ما» صحبت می کرده است ولی الان از « من» استفاده می کند نشانه خوبی برای رابطه اتان نیست. زیرا او دیگر جایگاهی برای شما در آینده اش متصور نمی شود.

علاوه بر این تغییر در برنامه هایش برای آینده نیز بسیار مهم است زیرا شاید او دارد سعی می کند تا اهدافش را با پارتنر جدیدیش مطابقت دهد در حالی که شما از هیچ کدام از این ها با خبر نیستید. پیشنهاد ما این این است مقاله درمان بی میلی زنان به رابطه زناشویی را مطالعه کنید.

نشانه های خیانت و علایم دروغ در زندگی زناشویی چیست
نشانه های خیانت در رابطه

14. هیچ صمیمیتی بین شما وجود ندارد

یکی از بارزترین خصوصیات زن ها سرد شدن ناگهانی است. تا دیروز همانند مرد رویاهایش با شما برخورد می کرده است ولی الان به یک باره همه چیز عوض شده است. یکی از مهم ترین نشانه ها همین است «عدم صمیمیت». متاسفانه باید بگویم که اگر تا این جای کار و با توجه به نشانه هایی که گفتیم متوجه خیانت همسر خود نشده اید الان کمی دیر است. زیرا او کاملا تصمیمش را گرفته است و حتی دیگر احساس گناه هم ندارد. بنابراین اگر به طور ناگهانی با شما سرد شده است و دیگر به مسائل مربوط به شما اهمیت نمی دهد، متاسفانه باید بگویم که او به شما خیانت کرده است.

تا به این جای کار اصلی ترین نشانه های خیانت را بین زنان و مردان برایتان توضیح دادیم اما این دو موردی که در اینجا ذکر شده است تقریبا قاطعانه ترین دلیل ها برای تشخیص خیانت است.

بر اساس تحقیقات، این دو رفتار که یکی از آنان متخص به زنان و دیگری مختص به مردان است از قطعی ترین دلایل خیانت هستند و با مشاهده آن ها تا حدی زیادی می توانید مطمئن باشید که پارتنرتان به شما خیانت می کند. دلیل اصلی خیانت های زناشویی برای خواندن این مقاله کلیک کنید.

حالات مردان بعد از خیانت

از مهمترین حالات مردان بعد از خیانت می توان به عدم تمایل آن ها به ماندن در خانه اشاره کرد. در اغلب موارد مردان برای کسب درآمد، شغلی بیرون از خانه دارند و باید در محل کار خود حاضر شوند. سیاست اغلب مردها در هنگام خیانت پرهیز از صحبت کردن با شریک زندگی خود است. اگر او در گذشته زیاد علاقه ای به کارش نشان نمی داده است ولی به یک دفعه در تمامی جلسات کاری و یا سمینارهای مربوط به کارش شرکت می کند یک جای کار می لنگد. در این موارد شاید بهتر باشد چند باری او را تعقیب کنید!

حالات زنان بعد از خیانت

هم چنین از مهم ترین حالات زنان بعد از خیانت می توان به تعریف داستان دیگران اشاره کرد. الان به شما می گویم قضیه از چه قرار است. اگر خانم شما در حال خیانت به شما باشد مدام از داستان های زندگی دیگران برای شما تعریف می کند و همیشه حق را به شخصی می دهد که خیانت کرده است. او داستان را جوری تعریف می کند که در آن خیانت به نوعی حق شخص محسوب می شود. اگر در شرایط مطلوبی قرار نداشته باشد به راحتی می تواند به جای ماندن و ساختن، گزینه رفتن و خیانت کردن را انتخاب کند. در واقع او می خواهد رفتار خودش را توجیه کند تا احساس گناه نداشته باشد.

به عنوان حرف آخر باید بگویم متاسفانه اکثر افرادی که فکر می کنند همسرشان در حال خیانت به او است درست فکر می کنند و به احتمال زیاد شریک زندگی آن ها خیانت کرده است ولی باز هم نمی توان با وجود یکی از دلایل بالا اظهار نظر قطعی کرد، با توجه به اولویت بندی ای که برایتان انجام دادیم می توانید تصمیم بگیرید که چه اقدامی انجام دهید.

پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا هرچه سریعتر با همسر خود صحبت کنید.

سوالات متداول

برای حفظ سلامت روان کودکان در هنگام وقوع خیانت در خانواده چه باید کرد؟

باید تا حد امکان محیط خانه را آرام و دور از تنش نگه داشت، برای بیان موضوع به کودکان باید از کمک مشاور استفاده کرد. والدین باید ارتباطشان را با کودک خود حفظ کرده و محبتشان را از او دریغ نکنند.

دلایل خیانت زناشویی چیست؟

پنهان کاری و عدم صداقت، ارتباط عاطفی نادرست، مشکلات جنسی، عدم پذیرش مسئولیت در زندگی، عدم توانایی برقراری ارتباط و تهدید کردن های مداوم به طلاق و همینطور تجربه ی خیانت والدین ، از دلایل خیانت های زناشویی به حساب می روند.

آسیب های خیانت را چگونه میتوان جبران کرد ؟

برای برطرف کردن آسیب های روانی دیده شده در خیانت، میتوان از مشاوره های خانواده کمک گرفت. اینکه بعد از مشاهده ی خیانت طلاق را انتخاب کنید یا نه به شما بستگی دارد اما باید اول آسیب های گذشته را از روانتان پاک کنید.

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

براي مشاوره در زمينه 14 روش اصلی تشخیص خیانت همسر

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 44 نظر:

  1. سلام من یه خانم ۳۵ پنج ساله هستم ۲۰ سال از زندگی مشترک مون میگذره من مشهد شوهرم همیشه تهران می‌آمد بخاطر کارش چندین بار دیدم که با یه خانم به گوشی به ارتباط است
    بهش گفتم نکن اینکار تو چی کمی به زندگی خود داری گفت هیچی نیست
    گوشیهاش همه رمز داره
    تا بلاخره ما تهران اومدیم برای زندگی آنوقت ثابت شد که داره خیانت میکنه
    بد بچه ها خودم هم برایش گفتیم که چرا این کار میکنی گفت حالی کردم چیکار میکنید ول کنید منو بروین همتون از خونه من بیرون
    حالا همش به من میگه دیگه در قلبم جای نداری برو وکیل بگیر
    وضعیت خیلی بدی قرار گرفتم
    نمیدانم چیکار کنم با چهار بچه
    خواهشانه راهنمایم کنید

    1. جایی که ارزشت رو نمیدونن از اون مکان با سکوت فاصله بگیر آدمها از زیادی داشتنت سیر میشن مدتی قطع رابطه حتی با بچه ها باعث میشه برگشت کنه

    2. خواهر من گوش به حرف این خانمها که اکثرا لجباز هستن نکن اصلا از شوهرت جدا نشو زرنگ باش خودتو عزیز کن به خودت زیاد برس توجه اش جلب کن فقط زبان خوش مهربانی سیاست زنانگی داشته باش بیشتراز قبل محبت واحترام بزار براش قول میدم درست میشه

  2. سلام من ۳۵ سالم است.از روزی که عقد کردیم همیشه ازم فاصله می گرفت دوست هم نبودیم روز عقد حتی یه دونه عکس تکی باهام ننداخت و مهمونا تو خونه بودن اون رفترفت ۱۰ ساله ازدواج کردیم یه بار بهم نگفته دوست دارم یا عکس تکی نداریم وقتی میریم مهمونی آدم حسابم نمی کنه حتی برام عروسی هم نگرفتن وقتی عصرا میاد خونه نه صحبت می کنه هیچی فیلم نگاه می کنه فیلمش تمومه بشه میره می خوابه اصلا هیچ احساسی بهم نداره هر وقت میگم از این زندگی خسته شدم میگه من بهترین مرد هستم ولی مطمئن هستم که با یکی ارتباط داره از نگاهاش می فهمی ولی آدم زرنگی نیستم که بتونم خیانتش رو ثابت کنم.لطفا راهنمایی کنید.

  3. سلام منم ی خانم 26ساله ام شوهرم خیلی شکاکه 4ساله ازدواج کردیم روزی نبوده ک بهم نگه تو داری خیانت میکنی خسته شدم از حرفاش خیلیم دوستش دارم چیکار کنم راهنماییم کنید

  4. سلام!من یک ساله عقد کردم وهنوز باهمسرم زیر یک سقف نرفتیم الان چند وقته احساس میکنم همسرم داره بهم خیانت میکنه همیشه سر چیز الکی باهام دعوا میکنه بخدا خسته شدم چندروز پیش شماره یه دختر ناشناس داخل گوشیش پیداکردم خیلی دوسش دارم نمیدونم جدابشم شمابگیدچکارکنم؟

  5. سلام!من یک ساله عقد کردم وهنوز باهمسرم زیر یک سقف نرفتیم الان چند وقته احساس میکنم همسرم داره بهم خیانت میکنه همیشه سر چیز الکی باهام دعوا میکنه بخدا خسته شدم چندروز پیش شماره یه دختر ناشناس داخل گوشیش پیداکردم خیلی دوسش دارم نمیدونم جدابشم شمابگیدچکارکنم؟

  6. کاشکی زود تموم بشن این روزهای کذایی ، چون اولش لج میکردم ولی زخم روانی بیش از جسمی جیگرمو آتیش زده

    1. منم خیانت دیدم ولی با سکوت و دوری ازش کاری کردم الان زیرپاهامه ولی من اون آدم قبل نیستم که بخوامش

  7. سلام من ۲ماهه نامزد کردم با مردی که ۹ماه دوست بودیم الان اون نه پولی بهم میده نه کادو میگیره نه حتا گوشی برام میخره پولدارم هست واقعا نمیدونم هدفش چیه نه محبتی میکنه همه خرفاشم عین فوش ناموسی میمونه همش پیش اقوامو دوستاشه یبارم منو با خودش نمیبره به مهمونی تازه موقع….بهم گفت هرزه وایسا الانم میگه از دهنم درر اومده واقعا عین وقتایی نمونده که با هم دوست بودیم اون موقعا یک حرف زشتم بهم نمیزد الان خیلی بهانه گیرو مشکوک شده و هی گوشی و ازم قایم میکنه

  8. سلام من هم چند بار دیدم شوهرم توی دنیای مجازی بهم خیانت کرده ی مدتی هست که خیلی بی اهمیت شده باهام اصلا باهام حرف نمی‌زنه همش سرش تو گوشی دیگه افسرده شدم نمیدونم باید چکار کنم

  9. سلام منم ۴ماه هست نامزد کردم داخل این چهار ماه با خیلی از مشکلات بر خوردم خیلی داشتن به هم فشار میوردن من از نظر عاطفی درم شکستم نامزدم از روز اول سر هر چیزی بهم فشار میکرد همش سر چیزای کوچیک دعوا میکرد من روز تول میگفتم نمیخوام ولی با اسرار خانواده قبول کردم چون نامزدم از اقواممون هست من قبول کردم خیلی بهم سخت گذشت اومدم قبول کنم شرایط و تا دوماه پیش دیدم دیگه خیلی خیلی داره عوض میشه داخل رفتارش همش سرش داخل گوشی هر جا میرفت گوشی رو میبرد دستم نمیاد اگر نیاد حذف میکرد بعد گوشی رو میداد من شک کردم با کسی هست چیزی نگفتم که حالا فهمیدم با کسی که اصلا انتظارشو نداشتم دوست بوده تا اینکه یه روز خودم پیاماش خوندم بهش گفتم دعوا کرد و خیلی حرف بهم زد که من همچین کاری نکردم و اینجور حرفا من کوتا اومدم نه فقط به خاطر حرفاش و بقیه فقط به خاطر بچه های کسی که باهاش بهم خیانت مرده بود چون دلم سوخت برای بچه هاش ولی هنوز یه حسی بهم میگه خیانت میکنه داخل صحبت کردنش یکم تغییر کرده ولی هنوز علائم های خیانت هست باید چیکار کنم من ۱۶ سالم هست شب یلدا ۱۶ سالم میشه اون ۲۵ سالش هست الان باید چیکار کنم موقعی که قبلا کنارم بود احساس خفگی میکردم ولی بعد عادت کردم ولی باز اون احساس خفگی بیشتر شده ازش سرد شدم

  10. خدا لعنت کنه به زنای ک شوهر دارن خیانت میکنن و یه زندگیو از هم میپاشونن

  11. اقایون یادتون باشه زنی که گناه محصنه میکنه مطمئن باشید به قران هم قسم میخوره چون اون بالاترین گناه را انجام داده قران که قسم میخوره که هیچ دوباره هم میره میده

  12. سلام همسرم حدود ۳ سال منزل بدون دلیل ترک کرد وقبل از ترک منزل ومن ودخترم همراه برادرم به شهرستان فرستاد برای درمان و به برادرم اسرار کرد که من ببره روانشناس ویک برگ از متخصص اعصاب بگیره براش وعده ۲۰ میلیون برای انجاام این کار بهش داد و بعد از بازگشت من به خونه دادخواست تمکین کذب مبنی بر ترک منزل بدون اجازه داد و با پسرم منزل ترک کردن وکلی خود زنی شکایت کذب علبه من کردن و با استفاده َعل فوریت پزشکی وسواستفاده از َعلش برگه پزشک قانو حکم دادگاه گرفت از چند سال قبل اموالش انتقال داد بود ولان بعد از حکم دادگاه برگشت موقعی که فهمید باید مهریه بده و هر بار از مهریه صحبت میشه میگه سرت میبرم به نظرت زندگی در این کشور که با راند خواری پارتی بازی و دینی که تنها حقی که برای زن گذاشته همین حتی اجازه ازادی شخصی نداری و قسم های دروغ وکلی کاراای دیگه خیانت چیز عجیبیه البتا من تو زندگیم هیچ وقت خیانت نکردم به هیچ کس ولی قسمت مختصرز از زندگی خودم گفتم وهزاران زن دیگه که این مراحل وبدتر از این گذروندن همه ظلم ها وعدم اجرای حق که باعث ایجاد فساد و من مظمئن هستم ازاینکه بهم خیانت کرده ولی نمیتونم شکایت کنم می دونی چرا چون شغلش با کلانتری ودادگستری مرتبط و پوشش دهنده همدیگه هستن به قول خودش در محاورتش با بقیه افراد من شغلم به درت میخوره من که خانه دارم چه شغلی باید داشتا باشم که به درد بقیه بخوره که من هم پوشش بدن جز فساد چیزی هست پس اگر فاسد نباشم نتیجه اش امسال من که تهدید به مرگ میشن ونمونش زنی که سرش بریدن امسال اون زن هم
    زیاد

  13. سلام من شوهرم ۲سال پیش بازن داداشش بهم خیانت میکردبعدک مچشوگرفتم انکارکرد بعدک همه چیزوگفت فهمیدم اون مقصره اصلی این خیانته اون زن وقتی میومدخونمون هرلباسی ک میخریدم ک میپوشیدبهم میگفت ببین به من بیشترمیادیه کارایی میکردک یجورایی بهم بگه ازمن سر تره اینم بگم ک شوهرش زن دوم گرفتا واون الان تقریبااززندگی برادرشوهرم رفته ۸سال ازشوهرم بزرگتره ومن یه باربهش گفتم ک ۱۰سال باهم فرق دارین یعنی باشوهرم با بد رفتاری بهم گفت ۸سال نه ۱۰سال کلا همش میخواست منوحرص بده الان بعداون هما اتفاق درموردش حرف میزنیم ازش بدمیگم یه جورایی هنوزدرموردش بدنمیگه شک دارم حس میکنم بازم باهم هستن نظرشماچیه

  14. سلام
    لطفا ب سوالم جواب بدید وقتی ب زنم مشکوک شدم و دنبال مچ گیری او هستم اخلاق ناپایداری پیدا کرد و ی روز با خون سردی جوابمو میده ی روز هم باگریه و قسم ک من کار بدی نکردم درمورد کارهایی ک کرده بیرون رفتنهاش و پشت من صحبت کرده بود رو اعتراف کرده و میگه فقط همین خطاها از من سر زده ولی من موقع سکس از زیر زبونش حرف میکشیدم و او هم میگفت ک سه چهار بار سکس داشته ولی بعد ی مدتی دوباره انکار کرد و میگه من این حرفارو موقع سکس از خودم در اوردم بدون هیچ دلیلی این حرفها رو زدم از ویژگی یا خصوصیات کسی صحبت نمیکنه ایسمی هم موقع سکس یا بعد اون نمیاره قسم میخوره ن کار بدی کردم ن کسی رو دارم حرفام از خودم بود مثل ی جور ارضا کردنه میگه .تا حالا هم منو با کسی مقایسه نمیکنه بعداون همه کنتاک همیشه میگه من دوست دارم وخیلی خوب بهام رفتار میکنه ولی من از بس ب این موضوع اصرار دارم و چپو راست ازش سوال میکنم میگه خستم کردی تو نمیدونی من چقد دوست دارم من واست مثل طلا هستم و شروع ب تعریف از خود میکنه ومیگه من بهت دروغ گفتم پشت سرت حرف زدم ولی این فکرای تو سرت رو ندارم من واسه خودم محدودیت دارم از روز اولی ک بهات ازدواج کردم اینقدر خوب صحبت میکنه بعدش انگار ن انگار این همون ادم دروغگوی دو رو بود این چند وقته هم همش منو دعوت ب نماز و روزه میکنه دلت با خدا باشه ک این افکار از سرت بره من پاک دامنم و از این جور حرفا منو بقل کن منو خونوادم میشناسن همچین ادمی نیستم من طلام اخرش نمیدونم چی رو باور کنم

    1. دوست عزیز باتجربه ای که بنده دارم‌شما بیش ازحدبدبین هستید شما هیچ سند قابل توجهی ندارید حتی موقع سکس افکارت درگیربوده مطمئن باش اگه خیانت کرده بود موقع سکس بروز نمیداد اینکه خانمی موقع سکس بگه رابطه داشتم قصدش لذت بردن ازسکسه بهرحال بهتره به مشاور درجه یک نه مشاور دوزاری که زیاده مشاور خوب مراجعه کن

  15. سلام
    من قبلا چند بار بخاطر پنهان کاری و عدم صداقت شوهرم بهش شک کردم و باهم دعوا داشتیم اما اون قسم به قران و … میخورد که من اشتباه میکنم و من هم پذیرفتم. اما الان بعد از ۱۴ سال زندگی شوهرم میگوید که من خسته شدم از این زندگی که اعتماد توش نباشه میخام توافقی جدا بشیم و از این جا برم.

    1. خداهیچ محبتی عشق ومحبتی راازهم سرد نکنه یعنی مردیازنی که به هم خیانت میکنن همش کمبود محبت رانشان میده

  16. سلام مدت بیست سال هست ازدواج کرده ام یک کارگرم کار اول را ول کردم کار نگهبانی غیر گیرم اومد به مدت چند ماه هست به خانمم شک کردم که با صاحب کارم رابطه دارند قبلن هیچ علاقه ای به آرایش و زیبایی و لباس های شیک و زیبا نداشتن اما مدت چند ماه هست که میرود آرایش گاه و هر روز لباس های شیک و زیبا به بهانه‌ی مختلف می‌پوشند چند بار عکس العملهایی از هر دوتا شون دیده ام ولی تا برای همسرم میگم فوری قسم میخورد و مرا مقصر اصلی میدوند که داری ته

    1. سلام متاسفانه همین بلا سر منم اومد خودتو از برزخ خلاص کن برادر گلم

  17. با سلام‌.ببخشید اگه ممکنه منو راهنمایی کنید ممنون میشم.بنده ۳۴ سال سن دارم و ۹ ساله که ازدواج کردم و دارای ۳ تا فرزند هستم.بنده با وجود اعتماد بیش از اندازه ای که به همسرم داشتم از ۶,۷ ماه پیش به رفتار همسرم مشکوک شدم و با مراجعه به مقاله شما تا حدودی از خیانت همسرم اطمینان پیدا کردم و با همسرم در مورد این شک و تردیدها صحبت کردم کلا انکار کردن و منو دیوانه و روانی جلوه دادن ولی بنده دست بردار نبودم و به یک روانشناس مراجعه کردیم و ایشون هم گفتن که حق با شما هستش ولی لطف کنید مدتی به همسرتون وقت بدین تا جبران بکنن و اعتماد سازی بکنن که منم بخاطر آینده بچه ها قبول کردم.ولی همسرم دوباره همه چیز رو انکار میکنن و روانشناس رو دروغگو خطاب میکنن و سعی در پنهانکاری دارن.بنظرتون با همچین زنی چیکار باید بکنم؟ و اینم اضافه بکنم که همسرم به مدت یک ماه سعی در بهبود رابطه و اعتماد سازی داشتن که بعد از یک ماه دوباره همون آدم سابق شدن و احتمال میدم که دوباره دارن بهم خیانت میکنن.لطفا راهنماییم کنید ممنون

    1. سلام

      با مراجعه به مقاله شما تا حدودی از خیانت همسرم اطمینان پیدا کردم. البته این نشانه ها قطعی نیستند ولی در کل باید اول پذیرش شروع شود بعد بهبود روابط

    2. عجیب نیست که در کنار گذاشتن کسی که بهش شک دارید تعلل میکنید. اگر حقیقت داشته باشد شک نکنید 3ماه بعد از بازگشت باز با هم به مشکل بر خواهید خورد . خیانت کردن زن قابل بخشش نیست

      1. بایدبدون اینکه فهمیدی زنت خیانته طلق بدی بهتره تابگ بری یکی روبکشی بگن غیرت داشت

    3. منم درست در نقطه مقابل شمام..من شوهرم درست همینطوره ،،،درسته خیانتکارن

  18. سلام من شدیدا به شوهرم شک کردم ودیگرنمیتوانم باهاش زندگی کنم برام غیرقابل تحمل هست .قبلنا خیلی بهش اعتماد داشتم ولی الان ندارم .وقتیباهم جروبحث میکنیم هودش رولو میده ولی انکارمیکنه ویکی از مهمترین چیزا برام اینکه خیلی قسم میخوره ومن چون دروغاشو رو کردم الان هرچقدرم که قسم میخوره اعتمادمو ازدست دادم .

    1. با سلام
      واقعا توی این موقعیتی که شما قرار دارید دیگه مچ گیری فایده ای نداره باید به مرحله تعیین تکلیف وارد بشید

      1. سلام همسر من ۲تا شناسنامه داره آیا میتونه اولی رو باطل نکنه صیغه کنه یکیو؟؟یعنی اول فک میکردیم گم شده دوباره اقدام کرد وقتی شناسنامه جدید اومد اون یکیو پیدا کردیم ولی من چندساله نمیدونم کجا گذاشته چیکار کردههرچیم میپرسم میگه چیکار داری نمیدونم کجاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉