کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

نشانه های خیانت مردان|چگونه مردان خیانتکار را شناسایی کنید!

نشانه های خیانت مردان
3.3/5 - (14 امتیاز)

آیا همه مردان خیانت کارند؟

برای زنی که احساس میکند شوهرش به او خیانت میکند، دانستن ویژگی های مردان خیانتکار و نشانه های خیانت مرد بسیار مهم است. گاهی با یکسری اتفاقات میتوان شوهر خیانتکار را تشخیص داد. اما یادتان باشد نمیتوانید به راحتی شوهر خود را به خیانت متهم کنید در واقع شما قبل از هر اقدامی باید به اندازه کافی دلیل و مدرک داشته باشید. برای این کار باید نشانه های مرد خیانتکار را بدانید و آنها را در همسرتان جستجو کنید.

نشانه های خیانت مردان

برای تشخیص نشانه هاي خيانت مردان شما باید یکسری نکات را بررسی کنید و به این سوال مهم پاسخ دهید که مردان خیانتکار چه خصوصیاتی دارد؟ آیا شوهر من جز این دسته از افراد است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات نکات زیر را به یاد داشته باشید:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه نشانه های خیانت مردان|چگونه مردان خیانتکار را شناسایی کنید! با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. مردان مخفی کار، مخصوصاً در مورد تلفن همراه

مردان خیانتکار دائما چیزهایی را از شما پنهان میکنند یا حتی درباره موضوعات مختلف به شما دروغ میگویند. این دروغ و ‌پنهانکاری درباره تماسهای تلفنی بیشتر است. چون یک شوهر خیانتکار بیشتر اوقاتش را با اینترنت و تلفن همراه و… پر میکند. در حضور شما تماس هایش را نادیده میگیرد. رمز عبور تلفن همراه خود را مرتباً تغییر میدهد.

کاملا واضح است که او در تلاش است شما را از زندگی خود به معنای واقعی دور کند. در صورت مشاهده چنین مواردی به احساس خود اعتماد کنید و با او مقابله کنید. زیرا بیشتر زنانی که قربانی خیانت شده اند، گزارش میدهند که این علامت را دیده اند، اما یا آن را نادیده گرفتند و یا آن را با دلایل مختلف توجیه کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دلایل خیانت مردان کلیک کنید.

نشانه های خیانت مرد
نشانه های مردی که خیانت می کند

2. مردانی که به مادر خود احترام نمیگذارند

روانشناسی مردان خیانتکار عنوان میکند که مردانی که رابطه خوبی با مادر خود نداشته باشند، بیش از دیگران مستعد خیانت هستند. پس در رابطه با مردی که رابطه خوبی با مادرش ندارد، مراقب باشید. مردانی که به مادران خود احترام نمیگذارند، معمولا به زنان خود نیز بی احترامی میکنند. چنین مردی قادر است به راحتی به شما دروغ بگوید، شما را آزار دهد و حتی خیانت کند.

در مقابل مردانی که همیشه با احترام و ادب با مادر خود رفتار میکنند، میدانند که شما هم به عنوان یک زن و یک مادر قابل احترام هستید.

وقتی احترام و اعتماد در رابطه ای وجود داشته باشد، دیگر خیانت و دروغ جایی در آن رابطه ندارد. پس اگر میخواهید مردان خیانتکار را بشناسید به رابطه آنها با مادرشان هم توجه داشته باشید.

البته به یاد داشته باشید این مورد همیشه و در همه جا هم صادق نیست. یعنی نمیتوان به طور صد درصد گفت مردی که با مادرش رابطه خوبی ندارد خیانتکار است. پس برای نتیجه گیری نهایی به سایر نشانه ها و حالات مرد بعد از خیانت توجه داشته باشید. تا بدانید برخورد با خیانت مردان چگونه است؟

3. مردانی که احساس امنیت نمیکنند

مردان خیانتکار معمولا مردانی هستند که در برخی جنبه های زندگی احساس خطر میکنند. این احساس چه در مورد ظاهر و چه در موقعیت شغلی و… باشد، محرکی برای کاهش اعتماد به نفس است. مردی که اعتماد به نفس خود را از دست بدهد، ناخودآگاه به دنبال این اعتماد و قدرت از دست رفته میگردد. لذا چنین مردانی بیشتر به خیانت فکر میکنند. دلیل این امر هم این است که خیانت میتواند اعتماد به نفس یک مرد را دوباره در او ایجاد کند.

اگر شوهری دارید که اعتماد به نفس و انگیزه خود را از دست داده است، مطلوبیت و جذابیتش را به او یادآوری کنید. همچنین او را تشویق کنید تا به اهداف خود برسد. اگر بتوانید اعتماد به نفس و احساس قدرت را در همسرتان حفظ کنید احتمال خیانت در او کمتر خواهد شد. آیا بعد از خیانت میتوان به زندگی بازگشت، این مقاله را از دست ندهید.

نشانه های مردی که خیانت می کند
راه های کشف خیانت مردان متأهل

4. خودشیفتگی ویژگی مردان خیانتکار است

نکته دیگری که در روانشناسی مردان خیانتکار تأکید میشود، این است که مردان نابالغ و خودمحور، جزء مردان خیانتکار هستند. همچنین افراد خودشیفته فاقد همدلی هستند و به زنان به عنوان اشیا نگاه میکنند. به علاوه، آنها معتقدند که آنها حق دارند هر کاری را که بخواهند انجام دهند و خودشان را از همسرشان برتر میدانند. در واقع از نشانه هاي خيانت مردان این است که همیشه حق را به خودشان میدهند و خودشان را لایق چیزهای بیشتر میدانند. در این مورد شما نمی توانید چنین مردی را تغییر دهید، چون خودش نمیخواهد تغییر کند.

5. تغییر در رفتار و کاهش صمیمیت

مردان خیانتکار اغلب از صمیمیت و ابراز محبت جلوگیری میکنند. مثلا از گرفتن دست، بوسیدن و گفتن دوستت دارم چشم پوشی می کنند. و به طور کلی رفتار مرد خیانتکار با همسرش سرد است. این در حالی است که ممکن است هنوز با شما رابطه جنسی برقرار می کنند. رابطه جنسی میتواند فقط یک عمل جسمی باشد، در حالی که ایجاد صمیمیت واقعی سخت تر است. البته این عدم صمیمیت، بی میلی و بی توجهی شوهر همیشه از نشانه های خیانت مردان نیست. در این مورد شما باید با وسواس بیشتری عمل کنید.

اگر همسرتان تا پیش از این همیشه عاشق شما بوده و نمیدانید چرا مضطرب است، به او بگویید چرا صمیمیت بین شما از بین رفته و از او سوال کنید که چه مشکلی پیش آمده است. شاید این سردی و بی میلی دلیل دیگری همچون مشغله های کاری، مشکلات خانوادگی و… داشته باشد. اما چنانچه همسرتان هر تغییری را انکار کرد، میتوان این را زنگ هشداری برای خیانت شوهر دانست.

نشانه های خیانت شوهر
نشانه های خیانت در رابطه
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه نشانه های خیانت مردان|چگونه مردان خیانتکار را شناسایی کنید! با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

6. مردانی که احساس قدرت میکنند

مطالعات نشان میدهد مردانی که خود را قدرتمند میدانند به احتمال زیاد خیانت می کنند.‌ به نظر می رسد، قدرت میتواند یک محرکه قوی برای خیانت مرد باشد و مردان احساس شکست ناپذیری کنند. بهترین راه ها برای جلوگیری از خیانت شوهر این است که از نظر جسمی با او در ارتباط باشید. به او بگویید چقدر جذب او می شوید و کمتر بحث و دعوا داشته باشید. اما اگر در نهایت فکر می کنید تلاش های شما ناکام مانده است، با هر مدرکی که دارید موضوع را مطرح کنید و از او بخواهید صادقانه به سوالات و شبهات شما پاسخ دهد.

البته همانطور که قبلا هم گفتیم عکس این موضوع هم صدق میکند یعنی اعتماد به نفس پایین، عدم احساس امنیت و ضعف های فردی هم از نشانه های خیانت مردان است. اما هر کدام از این نشانه ها با توجه به شرایط و ویژگیهای فردی بروز میکند.

علائم خیانت در روابط زناشویی
نشانه های خیانت در روابط عاشقانه

7. مردی که بیش از حد از شما انتقاد میکند

یکی دیگر از نشانه های یک شوهر خیانتکار این است که دائما از شما انتقاد میکند. این در حالی است که در گذشته چنین نبوده است. طبق روانشناسی خیانت مردان این یک روش فریبکارانه است که شما را نسبت به خودتان به شک بیندازد. فردی که به شما خیانت میکند، سعی میکند این خیانت را پنهان کند. چه راهی بهتر از این که ذهن شما را به هم بریزد و از ظاهر، رفتار، شغل و… شما انتقاد کند. این انتقاد میتواند دلیل دیگری هم داشته باشد. آن هم این است که همسرتان شما را با زنان دیگر مقایسه میکند و کمبودهایی را در شما میبیند.

اگر سایر نشانه های خیانت مردان در همسر شما وجود ندارد، احساس واقعیتان را به او بگویید. بگویید که چقدر شنیدن این انتقادات گاه و بیگاه، شما را آزار میدهد. اما اگر کاملاً مطمئن هستید که پای زن دیگری در میان است، به طور جدی با او ‌برخورد کنید. اگر او ابراز پشیمانی میکند، هنوز برای حفظ رابطه امیدی وجود دارد. اما انکار جدی میتواند کار را برایتان سخت تر کند. در این حالت بهتر است که با استفاده از مشاوره در مورد خیانت شوهر راهی برای حل مشکل پیدا کنید.

سوالات متداول

مردان خیانتکار چه احساسی دارند؟

با توجه به دلیل خیانت، احساس مردانی که به همسرشان خیانت میکنند متفاوت است. مثلا مردی که از عدم اعتماد به نفس رنج میبرد با خیانت کردن به زنش احساس اعتماد به نفس را به دست میاورد. اما در نهایت اکثر مردان خیانتکار، از خیانت خود پشیمان میشوند.

با نشانه های مرد خیانتکار چه کنم؟

ابتدا باید دلیل خیانت را پیدا کنید و بعد آنها را برطرف کنید در نهایت همسرتان را ببخشید.

رفتار مرد خیانتکار با همسرش چگونه است؟

رفتار مردان متاهل خیانتکار معمولا سرد است و صمیمیت اولیه وجود ندارد. انتقاد از همسر و بحث و دعوا نیز در این روابط بیشتر است.

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

براي مشاوره در زمينه نشانه های خیانت مردان|چگونه مردان خیانتکار را شناسایی کنید!

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 76 نظر:

  1. منم ۲۱ ساله ازدواج کردم بارها بهم خیانت شد بخشیدم به خاطر پسرم ،بچم الان ۱۴ سالشه ،همسرم همش ادعا می‌کنه دوستم داره ولی مطمعنم بهم خیانت می‌کنه گوشیش رمز داره هیچوقت نمیزاره به گوشیش دست بزنم سالها از پدر مادر پیرش مراقبت کردم هنوزم میکنم ،این همه سختی تحمل کردم یک روز برای خودم زندگی نکردم همش باید منتظر اجازه ازش باشم تا کاری کنم فقط به خاطر پسرم تحمل میکنم ،خودمو مقصر می‌دونم بهش محبت میکنم ولی انکار کافی نیست ،خودش که اصلا گردن نمیگیره ،الان چند سالی هست منم دیگه به روش نمیارم ولی از درون داغونم فقط ظاهرم حفظ میکنم ،انقدر خستم که دیگه از خدا هم بریدم نمیدونم چرا صدامو نمیشنوه،موندم چکار کنم به خاطر بچم می‌سازم چون خودم بچه طلاقم نمی‌خوام بچم سرنوشت منو داشته باشه،،خدا همه مردان و زنان خیانت کار و لعنت کنه ،واگذار کردم به خدا

    1. اگرگطمئنی وحقیقت داره خیانتهاش بهترین لطفت درحق خودت ومخصوصا بچت جداییه اون با پدرمادر بی احساس وبی عاطفه که مدام میجنگن بیشترصدمه میبینه تا طلاق.برو واس خودت زندگی کن حداقل اعصابت ارومه

  2. من عشقم مثل اوایل رابطمون نیست خیلی سرد و بی احساس شده و خیلی کم محلی و بی توجهی میکنه ممکنه علتش ی دختر دیگه ای باشه

    1. سوال خیلی از خانومای خیانت دیده هست لطفا پاسخ را هم درمعرض نمایش قراردهید

  3. سلام من همسرمو خیلی دوست دارم تا بحال بهش خیانت نکردم الان ده ساله که باهم ازدواج کردیم یه پسر دو ساله داریم همش به من میگه خیانت میکنی . همیشه سر مسائل الکی به من میگفت خیانت کردی تا همین چند وقت پیش که من یه اشتباهی کردم واسه فضولی یه زنی رو که میشناختم تونت سرچ کردم میدونم اشتباه کردم و همسرم اون سرچ رو دید و کلا اون یه ذره اعتمادی که بهم داشتم ازبین رفت خواهشن یه راهکار به من بدید این داستان رو درست کنم من زنم و زندگیمو خیلی دوست دارم

    1. یه کاری کردی که بهت شک داره دیگه یا مدام گوشی بدستی یا بهش توجه نمیکردی یا چشمت زیاد میچرخیده ودیده یا درمورد خانما زیاد کنجکاوی میکردی واونم دیده باید رفتار خودتو زیرنظربگیری ببینی وقتی چیکارمیکنی بیشترگیرمیده بهت…بعددرستش کنی اولین قدمت هم اینه رمز گوشیتو برداری ومثلا اگه پیام اومدبگی گثلا من دستم بنده میشه ببینی کیه یا چی نوشته به مرور درست میشه

  4. سلام خدمت زن های پاک ایران زمین🌹
    هیچ وقت حتی اگر خیانت هم دیدید نه به خیانت فکر کنید و نه به خودکشی چرا که هر دو گناهان کبیره است فقط بخدا پناه ببرید و اگر تحمل چنین مردی براتون سخته فقط از راه قانونی وارد شوید مراقب پاکدامنی خودتون باشید بیاد شهدا باشید خودشون کمکتون میکنند

    1. سلام من از خیانت شوهرم مدرک بزرگی دارم روبیکا روی گوشیم نصب کردم که با شوهرم مشترکه باشه خیلی به گوشیش شک کردم اسم یک مرد نوشته بود تا ازش سوال میگردم کی میگفت دوستم تا اون روز خیلی ازش تماس دیدم شماره گرفتم یک زن جوابم داد گفتم اشتباه قت کردم چند روز دوباره زنگ زدم دوباره همان زن بود بهم فوش داد او شمارم بهش داد بود و شمارم شناخت تاان روز که از روبیکا حرف زدم بهش گفتم عزیزم کجای من خونم این هم داره لباس میشوره تا این گفتم عکسش برام بفرست بهم گفت به این نگاه کن بهش گفتم حالا حال کردم بعد هزارتا استیکر و پیام عشقانه تا بهش گفتم این چی انکار کرد حال هم ازش دست نکشیده داره با رفتراش با من باری میکنه چرای ندارم دو دوختر معلول دارم پسرام ۱۹ سال و یک دوختر شش ماه دارم چکار گنم و نه خوانوادی دارم گه بتونم باهاشون زندگی کنم

  5. من هم به شوهرم شک دارم از وقتی بچه دومن دنیا اومده دیگه با من صمیمی نیست ولی قبلاً این طوری نبود

  6. بی تفاوتی آدم حسابش نکنید شخصی زندگی کنید به روی سگشم نیارید که فهمیدید خودتونو قوی کنید از حسادت بمیره تمام

  7. هرزنی ممکنه خیانت ببینه
    چرامردهانمیتوننددرحین خیانت باهمسرشون خوب رفتارکنند
    هم خیانت وهم بدرفتاری بازنشون
    خدا لعنت کنه همچین مردایی رو
    منکه وقتی بچه هام ۱۸سالشون شدمیخوام ازاین خونه برم
    برم به زندگی جدید

    1. باید گفت خدا لعنت کنه زن هایی رو که میدونن یارو زن وبچه داره وباهاش وارد رابطه میشن ازخدا میخوام لحظه به لحظه عذابشونو شدیدترکنه.

  8. سلام من سی سالمه یازده ساله زندگی مشترک دارم میوه های زندگی من سه تا پسر ام هستن
    ولی دارم بار خیانت شوهرموکه روقلبم سنگینی میکنه تحمل می کنم
    واقعاسخته
    بدترازهرچیزی که فکرشوبکنی

  9. برام مهم نیست چی فکر میکنن راجع به من من یکی خیانت دیدم و خیانت کردم تلافی کردم پشیمونم نیستم فقط خیانت من جنسی نبود اونم فقط واسه اینکه تو خودم ندیدم اینکار و کنم وگرنه میکردم اینکلرم

  10. منم فکرمیکنم شوهرم بهم خیانت میکنه ولی مدرک ندارم فقط انکارمیکنه نمی دونم چکارکنم

    1. یمدت خاصی یولشکی زیر نظر بگیرش….از لباس و گوشی گرفته تا حساب بانکی و رفت امد

  11. قید زندگی رو باید زد توش وفاداری اعتماد نباشه بی خیال روزگار فقط تنتون سلامت باشه کافیه 🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

  12. سلام من زندگیمو خیلی دوس داشتم ویک دختر دارم شوهرم کچکاره تو هر خونه که کار میکنه رابطه دار هرزهگری تمام عیاره اعلانم مارو از خونه انداخته بیرون و یک زن اورده خونه هر غلطی می کند

  13. خدا لعنت کنه ذات شیطان که تو کالبد مردان خائن قایم میشه تا به اهدافش برسه دلم به حال دخترانی که از جنس فرشته اند میسوزد که این چنین در چنگال شیطان گیر کرده اند تنها راه خلاصی از این کالبد شیطانی پناه بردن به خدا هست هر چه از شیطان دورتر زندگی بهتر
    من مجردم اما خیلی از زنهای متاهل را دیدم که بغل یه خیانت کار خابیدن و اشکشون جاری شده و اون خائن بجای همدردی در فکر زن دیگه بوده خدا خفتشون بده

    1. تقصیر ما زنهاست اگر اینقدر به مدهای احمق توجه نمی کردیم الان خیانت نمی دیدیم

  14. خیانت زن و مرد نداره.هرطرف خیانت کنه نارو بزنه کارناپسندی انجام داده.خب به یقین هردونفرمقصرن یکی بخاطرضعف ایمان نمیتونه جلوخودش رو بگیره.یکی هم بخاطرایمان قوی نمیتونه زندگیشو رها کنه.و بالعکس.دررابطه هایی که دوستانه هست مشخصه حتی اگر هدف ازدواج هم باشه باز روابط قابل اعتمادنیست و احتمال خیانت بالاست.ممکنه ذات فردی این باشه چه زن چه مرد.ممکنه به دلیل کم کاری طرفین باشه یا حتی برمیگرده به دوران قبل ازدواجش.
    تمام اینها باید مشاوره و ریشه یابی بشه.
    ولی چیزی که مشخصه اقایان خیانت رو انکارمیکنن مگراینکه مدرک نشونشون بدین.بازهم مخفیانه سروگوششون میجنبه.البته نه همه ی مردان.
    بهتره سیره شهدارودر زندگی پیاده کنیم تا عاقبت بخیربشیم.
    خیانت واقعا کمر ادم رو میشکنه.
    امیدوارم کسی توزندگیش خیانت نبینه.

  15. بخاطر خیانت هایی که بهم میکنه دوست دارم خودکشی کنم ولی بخاطر دخترم نمیتونم، منکه چیزی براش کم نزاشتم ولی نمیدونم چرا خیانت میکنه،حتما بخاطر ذات خرابشه

    1. خودکشی اشتباهترین‌کاریه که میتونید انجام بدید البته من هم هر روز به این فکر میکنم ولی تصویر ذهنی گریه های مادرم و خونواده امو میبینم پشیمون میشم 😞

      1. امان ازاین خیانت،،،نمیدونم مردای خیانتکاربه فکرآخرتشون نیستند؟ان شاالله همین دنیاتقاص پس بدن که دل من خیلی وقته شکسته

      2. چه فکره اشتباهی تو خودتوبکشی تا اون راحت به عشقش برسه نه هر روز تیپ بزن ورزش کن به خدا پناه ببر وشوهر بی غیرتت را نادیده بگیر تا اون دق کنه

        1. اصلا هم نباید خودکشی کرد اونم راحت کیفشو بکنه ،،،،من خودمم واقعا عذاب میشکم واقعا جهنمه دنیا برام

    2. سلام همسرمنم خیانت میکنه مدرک پیدا میکنم بدترین اینکه ک میگه تو مریضی مدرک هم پیدا میکنم بازم میگه مریضی شکاکی خسته شدم دوتا بچه دارم فقط اینو بدون هیچکس ارزششو نداره ک بخاطرش خودکشی کنی اینکارها بکنی میگه دیدین مشکل داشت میره یکی بهتر میاره حیفی ک ب خودکشی فک میکنی فقط زندگی کن با دختر بخر بپوش چون اونا آدم نمیشن

    3. فکرمیکنی خودکشی کنی چی میشه هیچی تو مردی اونم باخیال راحت تر ادامه میده دخترت هم آسیب میبینه وافسرده میشه

  16. من ۲۱سال زندگی مشترک دارم و بارها بهم خیانت شده بارها بخشیدم و به خاطر بچه هام و عشقی که بهش دارم تحمل کردم و چشم پوشی و هیچ وقت به فکر تلافی یا خودکشی نیفتادم بارها نا امید و خسته شدم ولی بازهم تحمل کردم به هزارو یک دلیل نمیدونم شاید فکر کنید دیوانه ام من هم خانواده خوبی داشتم هم زیبا بودم و هستم هم تحصیل کرده و هم خوش اخلاق ولی باز هم بهم خیانت میشه دیگه حتی پیش مشاور هم نمیرم واگذار کردم به خدا

  17. شوهر من گوشیش رمز داره‌واصلا‌نمیذاره‌من‌رمز‌گوشیش‌ببینم‌و‌خیلی‌پنهانکاره

  18. خواهران گلم وقتی مردی خیانت میکنه نباید به دل بگیرین چون باعثش خودتونین برین با مشاور صحبت کنید تا راه حل بزاره جلوتون
    فقط بلدین یا نق بزنین یا قهر کنین یا برین خونه باباتون یا اینکه تلافی کنین و آخر سر هم جلوش وایسین بگین چیزی که عوض داره گله نداره
    اینم بگن ۹۹ درصد مردای امروزی بجای اینکه از زناشون محبت و عشق دریافت کنن دارن مادیات زندگیشونو برآورده میکنن …تمام
    برین مشاور

    1. نخیر جناب اشتباه نکن هرزگی خودتون رو پای ما زنها نذارید کسی ک هرزه است هرزه است دیگه هیچ مدل هم تغییر نمیکنه

      1. آفرین حرفت به جا بود یعنی چی موقعی که یه زن داره دختر مردم میگیره نباید بره دنبال یه زن دیگه دختر مردم گذاشه پس دری گذاشته داخل ویترین هر وقت خواست ازش استفاده کنه بعد بندازتش بیرون اون دختری که با اون همراه شده کلی آرزو داره پدر مادر دختر دخترشون بزرگ نکرده که زجر بکشه تو دست یه آدم خیانت کار منحرف

      2. هیچ مرد خیانتکار با سه مرد رابطه نداره بلکه با یه زن خیانتکار پس به ازای هر مرد خیانتکار به زن خرزه هم هست الکی پز ندین

    2. نه برادر من همیشه هم اینطور نیست …

      هنوزم زنان مظلومی مثل من هستن که دارن ذره ذره آب میشن تو زندگی و صداشون در نمیاد
      نه ماديات میخوایم نه هیچی فقط محبت میخوایم و تمام
      کاش اینو مردها می‌فهمیدن 😔😔😭

      1. دمت گرم افرین منم از شوهرم خیانت دیدم تو اینستا بهش پیام داد عاشقانه بهش گفتم کیه پیام عاشقانه بهت داد بهم گفت چشات عوضی میبینن بهش گفتم خودت عوضی خیانت کار

    3. خیانت هیچ توجیهی نداره ..ازاین حقه بازی هانکنین و هرزپریدن خودتونو گردن همسرو شرایط هرکوفتی نزارید حداقل نمیتونین جلو نفستونو بگیرین هرزمیمرین انقدر شهامتشو داشته باشین اعتراف کنین ک مشکل ازذات خراب خودتونه ومتاسفانه اینجورمردها بامشاورهم درست نمیشن فقط باید ترکشون کرد انقدر ک بی ارزشن .لعنت بهشون

    4. کثافت کاری مردا رو به پای زنا نذار لطفا.هرچی میشه میگین تقصیر خود زنهاست.مردی که کثیفه هبچ جوری پاک نمیشه

    5. اصلا خیانت از زن معنی میگیره ،شنا شهری رو فرض کن که همه ی مرد هاش هول و عیاشن ، اگه زن های اون شهر درست باشن هیچ مردی هیچ کاری نمیتونه بکنه،این گناه خود زن هاست که به گردن مرد ها میندازن ، اگه زنی تن به فساد و هرزگی نده مرد چکار میتونه بکنه ،فساد رو زن به وجود میاره و بعد مرد از اون بهره میبره ولی زنها مثل همیشه نمی‌خوان کثافت کاری هاشونو گردن بگیرن

      1. دقیقا منتظر بودم یکی این رو بگه که چرا هم جنس خودت بهت خیانت میکنه وشوهرتو اغفال پس لعنت به زنهای خیانت کاری که به شوهر هم جنسشون رحم نمیکنن

      2. هیچ کس نمیتونه افکار کسی دیگه رو کنترل کنه همه ما فقط میتونیم افکار و حرکات خودمون رو کنترل کنیم وقتی خیانتی میشه نگید تقصیر هم جنس خودتونه وگرنه مرد اگه مرد باشه همسرش رو دوست داشته باشه به فاحشه ها نگاه هم نمیکنه مسی با اون همه شهرت و پول وقتی خانمای مدل میان باهاش عکس بگیرن دستهاشو پایین میندازه که دستش به بدن مدلها نخوره که یه وقت رسانه ها براش حرف دربیارن چون همسرش رو خیلی دوست

      3. این حرف تاحدودی درسته زنها پاکدامن باشن مردا نمیتونن کاری کنن اما تاحدودی هم نه بودن دخترای پاک ومعصومی که قربانی تجاوز شدن .پس زن ها هم نخوان مردای بدذات به کارشون ادامه میدن .این مشکل ۵۰. ۵۰ هست هیچکس نمیتونه بگه کی بیشترمقصره..زن متاهلی که ازشوهرش محبت وعشق نگیره سرخورده میشه بعضیام نمیتونن ازپس نفسشون بربیان هرزه میشن.
        بعضیام شوهره میگه برو بخواب بغل یکی برام پول موادبیار.زنا ازبدبختی خیانتکارمیشن.مردا از خوشبختی زیاااد مردا وقتی زیادتوجه ببینن عشق ببینن دیگه میشینن کنار هی طرف محبت کنه وقتی ام نکرد خسته میشن میرن دنبال یکی دیگه بفول خودشون این نشدیکی دیگه

      4. این حجم از منطق و از کجات آوردی یعنی اگر مرد موظف باشه که به زندگیش تعهد داشته باشه باید همه چیز و از جلوی دستش وچشاش محو کرد که نکنه خودشو شل کنه اگه اینطور باشه که شما میگین پس خیلی از مردها هم با پول با حرفایی که یه زن میتونه به وجد بیاد میتونه زن و گول بزنه پس اینجا هم باید بگیم مقصر مرده که واسه زن دون پاشیده وگرنه زنه که داشته راه خودشو می‌رفته مرده سر راه اون سبز شده و اونو گول زده نه اشتباه نکن اینه بر میگرده به بی خانوادگی طرف زن و مرد هم نداره وقتی اصالت نداشته باشی دست به چنین کاری میزنی هیچ کس هیچ کس دیگه ای نمیتونه گول بزنه اینم از بی کفایتی طرف هستش از ماست که برماست هستن مردهایی که همه جوره شرایط خیانت کردن یا دلبری کردن از زن ها رو دارن ولی این کارو نمیکنن با چشم خودم دیدم همچین مردایی چیزی بنام آبرو. اصالت وخانواده میدونن چیه اینم بگم مردهایی که به زنشون خیانت میکنن صددرصد بلاخره تو زندگیشون یکبارخیانت میبینن مطمئنا خدا جای حق نشسته.

    6. برادر من وقتی مرد هرزه باشه بهترین زن دنیا رو هم داشته باشه بازم کمه من خودم دوتا بچه دارم اهل غرزدن نیستم با تمام کمبوداش ساختم یه مدت اعتیاد تر میکنه میره سراغ یه کار دیگه کلا نمیتونه سر جاش بشینه هیچ کم وکاستی هم نزاشتم براش

    7. اتفاقا اونیکه به مشاوره نیاز داره شما مردا هستید وگرنه مرکز مشاوره ها پر از زن هایی هستن که به دنبال راه کار برای حفظ زندگیشون هستن

    8. چرا زنا حرف میزنن نق و دقه، حساب و کتاب میاد خرج و مخارج میخوان نداره باید بسازن بی غیرتن باید بسازن ، بی عرضست باید بسازن ،بعدش خیانت میکنن مقصر زنا هستن ،چون از زیبایی و صلیغه و خانه داری و بچه داری کم ندارن کنیزن زنای هرزه عزیزن ، چون تمام وقتشون باید صرف بچه و آشپزخونه کنن ،وقتی میخان بیرون برن هم مرده حال نداره اعصاب نداره ،خوب حال و اعصاب گوشیو ،دوست و رفیق غیره هم نداشته باشن ،بعدشم تازه زنشو مقصر میکنه میگه چون حرف زد چون شکایت کرد شیطان جنس زنه حالم از زنم بهم میخوره بدبخت همون زن جمعشون کرده تا حالا مثل وزغ خودشونو چیز زیادی میدونن لیاقتشون همون هرزه ها هستن

  19. واقعا تو این خیانت کردن چی دیدن اونهایی که خیانت دیدین واقعا سخته آدم داغون میشه من خودم خیانت دیدم حالم خیلی خراب بود در حدی رسیدم که دست به خود کشی زدم ترجیح دادم بمیرم تا اینکه زنده باشم با یه عالمه سوال تو سرم ولی باز خدا نخواست وزنده ایم بعد اون پیش مشاور رفتم واقعا حالم خوب کرد الانم میدم به شمایی که خیانت دیدین پیشنهاد میکنم حتما پیش یه مشاور برین واینکه هیچ چیز و هیچ کسی با ارزش تر از شما نیست

  20. شوهر من همه این ویژگی هارو داره.اما نمیتونم مچش رو بگیرم تنها چیز مثبتش اینه فقط رمزشو میدونم.دقیقا همین امروز ی تلفن مشکوک خورد بش میگم کیه میگ توهم زدی.ب طرف گفت خودم زنگ میزنم خدا از همچین مردایی نگذره

    1. دقیقا منم میدونم داره ولی انکار میکنه چقدر سخته زن بودن. چقدر سخته بعنوان یک زن زندگی کردن. الهی خدا جواب دل شکسته ام رو بده❤️

      1. خدا لعت کنه هر آدم هرزه اس
        گاهی مردا فقط دنبال تنوع طلبی هستند
        شوهر منم خیلی راحت با یه زن ارتباط داره ،یه با بهم گفت با هم دوستیم ،بعدی گفت اینطوری گفتم که تو اروم بشی

        1. هرزنی ممکنه خیانت ببینه
          چرامردهانمیتوننددرحین خیانت باهمسرشون خوب رفتارکنند
          هم خیانت وهم بدرفتاری بازنشون
          خدا لعنت کنه همچین مردایی رو
          منکه وقتی بچه هام ۱۸سالشون شدمیخوام ازاین خونه برم
          برم به زندگی جدید

      2. این آدما رو فقط باید ول کردو رفت چرا باهاشون زندگی میکنید اینکار بی احترامی به خودتونه فقط ینی هرکار کردی عیب نداره فقط توروخدا بامن بمون منو نگهدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉