کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

مراحل شروع رابطه جنسی برای مردان و زنان چگونه است؟

شرایط شروع رابطه جنسی یست؟
3.7/5 - (193 امتیاز)

شروع رابطه جنسی نیازمند چیست؟

شروع رابطه جنسی نیاز به آمادگی دو طرف و البته مهارت مرد و زن دارد. ولی اگر درست و اصولی باشد به شما اطمینان می دهیم که زندگی پایداری خواهید داشت. باورتان نمی شود؟ می دانستید در ایران مهم ترین علت طلاق زوجین بعد از مسائل اقتصادی و اخلاقی، مشکلات جنسی است؟ یا زن نمی تواند مرد را ارضا کند یا مرد قدرت جنسی پایینی دارد. به همین دلیل تاکید می شود دختران و پسران جوان قبل از ازدواج حتما به مشاوره قبل از ازدواج مراجعه کنند و سوالات جنسی خود را بپرسند. زیرا اطلاعات اکثریت آن ها تنها در نحوه رابطه جنسی محدود می شود و درباره چگونگی شروع رابطه جنسی چیزی نمی دانند.

رابطه جنسی را چطور شروع کنیم؟

مراحل قبل از شروع رابطه جنسی ارتباط مستقیمی با خلقیات همسرتان دارد. مثلا برای بعضی از زوجین، خوردن یک شام خوشمزه در فضای رمانتیک گزینه خوبی است و خوب جواب می دهد. برخی دیگر ترجیح می دهند که ساعت ها در آغوش هم باشند و بعد از رفع خستگی، رابطه جنسی را شروع کنند. اما به طور کل مراحل قبل از شروع رابطه جنسی مهارت و هنر می خواهد تا دو طرف بعد از رابطه حس بسیار خوبی داشته باشند.

  • قدم اول در آغوش گرفتن و نوازش کردن

بغل کردن و نوازش کردن بهترین راه برای شروع رابطه می باشد.

  • قدم دوم صحبتهای عاشقانه

صحبت کردن باید به گونه ای باشد که طرف مقابل را به خوبی تحریک کند. سعی کنید قبل از رابطه جنسی با یکدیگر عاشقانه صحبت کنید. انگار که اولین بار است با یکدیگر رابطه دارید.

  • قدم سوم بوسه

بوسه ای که مرد و زن به پیشانی و صورت هم می کنند دو طرف را بسیار تحریک می کند. بهتر است قبل از بوسه های عاشقانه گردن و صورت یکدیگر را ببوسید.

اگر فکر می کنید که از نوع رابطه با همسرتان راضی نیستید می توانید به مشاوره زناشویی مراجعه کنید. او برحسب شرایط شما، بهترین راهکارها را خواهد داد.


بیشتر بخوانید:برای رسیدن به یک ازدواج موفق باید به چه نکاتی توجه کنیم؟


نکات کلیدی که باید قبل از شروع رابطه جنسی بدانید

توصیه هایی برای شروع رابطه جنسی :

  1. قبل از هرگونه اقدامی سعی کنید نظافت را رعایت کنید و به حمام بروید.
  2. مسواک بزنید. هر چه دهانتان خوشبو تر باشد رابطه لذت بخش تری خواهید داشت.
  3. از عطرهای تحریک کننده استفاده کنید.
  4. در هنگام رابطه بهترین و زیباترین لباس هایتان را بپوشید.
  5. بهتر است گاهی مردها و گاهی زن ها رابطه را شروع کنند. اگر همیشه زن ها شروع کننده رابطه باشند فکر می کنند که همسرشان او را دوست ندارد یا از سراجبار این کار را می کنند.

مشاوره خانواده نیز می تواند توصیه هایی برای شروع رابطه جنسی به شما ارائه دهد.


بیشتر بخوانید:راهکار های مشاوره تلفنی خانواده چیست؟


مراحل شروع رابطه جنسی چیست؟

زنان چطور رابطه جنسی را شروع کنند؟

شروع رابطه جنسی برای زنان بسیار مهم است.

  • مردها دوست ندارند زن در زمان رابطه جنسی بی حرکت باشد.
  • سعی کنید برای همسرتان سکسی ترین زن دنیا شوید.
  • همسرتان را محکم بغل کنید.
  • هر بار رابطه جنسی را با روش جدید شروع کنید.
  • ذهن مرد را برای انجام یک رابطه خوب آماده کنید.
  • در هنگام رابطه از مسائل و مشکلات زندگی صحبت نکنید.

شروع رابطه جنسی برای زنان نیاز به مهارت دارند. زیرا مردان در این شرایط به آسانی تحریک نمی شوند.

مردان چطور رابطه جنسی را شروع کنند؟

  • شروع رابطه جنسی با مردان با یک نوازش ساده شروع می شود.
  • زن بسیار تحریک پذیر است و به آسانی تحریک می شود.
  • زنان با شنیدن صدای مرد تحریک می شوند. سعی کنید با آن ها خیلی آرام صحبت کنید و از کلمات محبت آمیز استفاده کنید.
  • زنان قدرت بویایی فوق العاده ای دارند. برای همسرتان بهترین عطر را بزنید.
  • همیشه در خانه لباس بپوشید تا زمانی که همسرتان شما را لخت دید تحریک شود. لخت گشتن شما در خانه باعث می شود که برای همسرتان تکراری به نظر بیاید.

خانم ها و آقایون عزیز در ازدواج موافق، رضایت جنسی حرف اول را می زند. پس تا می توانید در این مورد حساسیت به خرج دهید.

برای شروع رابطه زناشویی با خانمم چه کار کنم؟ ( دیدگاه مشاوره خانواده//آقایان بخوانند)

شاید یکی از عمده ترین شکایات خانم ها از شوهرانشان اینه که شوهرشان رابطه جنسی مناسب و لذتبخشی باهاشون ندارند و همین مساله باعث سرخوردگی شون میشه.
درجواب باید بگیم متاسفانه این مساله یعنی نارضایتی از رابطه زناشویی به عنوان یک مشکل که روز به روز هم بر آن افزوده میشه در جامعه ما وجود داره و نقش آقایان در بهبود این مساله خیلی مهم و اساسی هست.

اقایان باید بدانند که خانمهاشون در شکل لذت بردن از رابطه زناشویی با اونا کاملا متفاوت هستند و در اصطلاح اونا دیرتر از شما به مرحله رضایتمندی یا ارگاسم میرسند و دلیلشم اینه که خانم ها براشون عاطفه و توجه خیلی مهمه و در اولویت اوناست و بر میل جنسی اونا مقدم هست و این توجه رو باید حسابی درک کنند و در اصطلاح میگن مسیر درک توجه در خانم ها از گوش های اونا عبور میکنه پس یک مرد باید قبل از برقراری رابطه زناشویی، مقدماتی رو برای خانمش ایجاد کنه.

بسیاری در اصطلاح خانم ها رو به تنور تشبیه میکنند مثل تنور نانوایی مثلا ببینید اگر ما یک تنور نانوایی رو تازه روشن کنیم و بلافاصله خمیر رو بر روی اون پهن کنیم هیچ کارکردی نداره و نمیتونیم نان خوبی رو از درون اون بیرون بیاریم ولی اگه بگذاریم این تنور مدتی گرم بشه اونوقت اون کارایی رو که میخواهیم برامون خواهد داشت. پس به هیچ عنوان قبل از اینکه مقدماتی رو فراهم نکردید و اصطلاحا ایشون رو گرم نکردید رابطه جنسی رو برقرار نکنید.

شروع رابطه جنسی را چگونه است؟

تفاوت زن و مرد در رابطه جنسی چیست؟

جالبه بدانید اگر به منابع دینی خودمون هم سربزنیم خواهیم دید که بارها و بارها به تفاوت بین زن و مرد در این خصوص اشاره شده و برقراری رابطه عاطفی و مقدمه چینی قبل از رابطه جنسی رو زیاد سفارش کرده است.

آنجایی که از پیامبر مهربانی ها گفته شده:هنگام آمیختن با همسر خویش او را ببویید،ببوسید، عشق بازی کنید و با سخنان محبت آمیز عشق را به او پیشکش کنید(محجه البیضا ج۳ ص۱۱۰).

در جایی دیگر میفرمایند:چون عروسی را به خانه آوردید با محبت و تواضع کفش هایش را در آورده و پاهایش را بشویید و بعد با او به حجله بروید(من لایحضره الفقیه ج۳ ص۳۵۸).

امام صادق (ع) که میفرمایند: چون عروس را به خانه آوردید گیسوان او را نوازش کرده و زلف تاب دارش را به چنگ گیرید(فروع کافی ج۵ ص۵۰۰).

شروع رابطه جنسی با زنان از دیدگاه اسلام چگونه است؟

در جایی دیگر از امام رضا (ع) روایت است که فرمود: آمیزش مکن مگر اینکه با زن بازی کنی و زیاد هم بازی کنی و دو سینه او را بفشاری چون چنین کنی، شهوت او را غلبه می‌کند و منّی او جمع می‌شود، زیرا منی زن میان دو سینه اوست، و شهوت از صورت و چشمان او نمایان می‌شود و از تو همان می‌طلبد که تو از او می‌خواهی (یعنی تفاهم و هماهنگی میان شما حاصل می‌شود و هر دو از نظر جنسی ارضاء می‌شوید) (سفینه البحار ج۱ باب الجمع).

میبینیم که همه تاکید بر ضرورت پیشنوازی زن توسط شوهرش قبل از رابطه زناشویی با او دارد پیشنوازی که شامل رفتارهایی همچون معاشقه، معانقه و بوسیدن نقاط حساس بدن زن و بیان کلمات آتشین و تعریف و تمجید از چهره و بدن خانم به همراه نوازش و حتی صحبت کردن با او و خریدن نازهای او همه از جمله وظایف یک مرد در قبل از شروع رابطه زناشویی با خانمش می باشد ودراین صورت است که هردو از رابطه جنسی با یکدیگر لذت خواهید برد.

برای شروع رابطه زناشویی با شوهرم چه کار کنم؟(دیدگاه مشاور خانواده//خانم ها بخوانند)

یکی از چالش های اساسی در برخی زندگی ها نارضایتی از رابطه جنسی بین زن و شوهر است که عدم آگاهی و درک تفاوت های زن و مرد در این مورد موجب بوجود آمدن مشکلات فراوانی میشه به هرحال رعایت یک سری نکات در این خصوص میتواند بر جذابیت و لذت این رابطه افزوده و آموزش مهارت در برقراری یک رابطه جنسی را جزء اصول اولیه هر زندگی محسوب بکنه.

شروع رابطه جنسی با زن با مرد است؟

نکاتی که یک خانم برای شروع یک رابطه خوب باید رعایت کند:

مهمترین نکته ای که خانم ها باید بدانند اینه که مردان برخلاف شما موجوداتی کل بین هستند و حتی در یک لحظه به یک کار توجه و تمرکز بیشتری دارند. حتما بارها مشاهده کردید که شما ظرف ها رو شسته اید ولی انگار شوهرتان این صحنه را ندیده است و خیلی به شما برخورده و حتی آرایش کردید و اونا ندیدند اما زمانی که به اونا گفتید رفتید آرایشگاه اونا تازه متوجه شدند.

پس انگار خانم ها باید یه جوری خواسته ای رو که دارند برای شوهرانشان زمینه سازی کنند. از طرفی برخلاف خانم ها که در رابطه جنسی نیاز به پیشنوازی و آماده سازی عاطفی دارند یک مرد غالبا نیاز به این رفتار ندارد و اگر از نظر روحی و بدنی خستگی نداشته باشد. تنها یک جرقه کافیه تا تحریک بشه و این جرقه میتونه از طریق ناز و طنازی خانمش در اون ایجاد بشه.

پس چشمان یک مرد و دیدن او برای شروع رابطه زناشویی کاربرد خیلی زیادی داره پس خانم ها برای شروع رابطه زناشویی با شوهرتون خیلی به دنبال صحبت و درخواست کردن نباشید همین که کمی طنازی کنید یعنی نازتان را به او نشان دهید شوهرتان به سمت شما کشیده میشود.

جالبه بدانید حتی متون دینی و گذشته ما هم در این خصوص تاکیدات و دستورات فراوانی رو داشته اند به عنوان مثال: امام صادق (ع) فرمود: بهترین زنان بانوئی است که چون با شوهرش خلوت کند لباس حیا را از خود دور کند(وسایل الشیعه ج۱۴ ص۱۴ و۱۲۶) و یا پیامبر اکرم (ص) فرمود: برای هیچ زنی روا نیست که بخوابد مگر اینکه خویشتن را به شوهر عرضه کند، به اینکه لباسهایش را در آورد، میان بستر شوهر رون و پوست بدن خویش را به بدن شوهر بچسباند(وسائل ج 14 ص 14 و 126).

راز رابطه زناشویی موفق چیست؟

پس خانم ها اگر به دنبال یک رابطه زناشویی موفقی هستید تحریک و عشوه گری برای همسرتان را در اولویت خودتون قرار بدید و منتظر نباشید او به سمت شما بیاد.

بلکه شما میتوانید با رفتارهای بدنی همانند: لبخند های ملیح همراه با کج کردن سر ،بازی با چشم ها و چشمک زدن به همراه موهای آرایش کرده و تمیز ، پوشیدن لباس های نازک و بدن نما و کوتاه ، آرام و خرامیده در جلوی چشمان همسر حرکت کردن و خیلی رفتارهای دیگه میتونه زمینه تحریک شوهرتان را ایجاد کنید.

البته همه اینها باید در یک محیط آرام و امن و با نشاط باشه. پس اینها مواردی هست که یک زن باید برای شروع رابطه زناشویی با شوهرش رعایت کنه.

البته شاید براتون جالب باشه که هر آنچه را که گفتیم در این حدیث گهربار پیامبر مهربانی ها یافتم آنجایی که فرمودند: خانم ها از آرایش دریغ مکنید و بهترین و ملایم ترین و دل نواز ترین عطر را به کار ببرید و زیبا ترین و دلربا ترین لباس را به اندام خویش بپوشانید و خود را حداقل با یک گردن بند زینت بخشید و صبح و شام خود را به شوهرتان عرضه کنید و در یک کلام چشم و دل شریک زندگیتان را هنرمندانه بربایید (وسایل ج۱۴ ص۱۱۲)

شیوه های شروع رابطه جنسی

سوالات متداول

همسر من بار دوم در رابطه جنسی مشکل نعوظ پیدا میکنه. آیا این طبیعیه؟

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه مراحل شروع رابطه جنسی برای مردان و زنان چگونه است؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

بله. بعد از انزال اول حدود نیم ساعت طول می کشد که مرد آماده رابطه جنسی شود و این کاملا طبیعی است.

همسر من مشکل زود انزالی داره و من هم از رابطه جنسی لذت نمی برم!

اگر تازه ازدواج کردید و همسرتان خیلی زود ارضا شد نگران نباشد. احتمالا در رابطه های بعدی بهتر می شود. اما اگر مدت زمان زیادی این مشکل رو داره حتما به پزشک مراجعه کنید. با مصرف دارو این مشکل حل می شه. نگران نباشید.

شوهرم در رابطه جنسی از دیگران صحبت می کنه. اصلا نمی تونم این موضوع رو تحمل کنم!

فانتزی یا تخیلات زناشویی در تمام زوجین کم و بیش وجودداره. در مورد شما هم بهتون بگم در همون لحظه از رابطه امتناع کنید و بگید که چقدر بابت این موضوع ناراحت هستید.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره زناشویی و زندگی مشترکبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

براي مشاوره در زمينه مراحل شروع رابطه جنسی برای مردان و زنان چگونه است؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 542 نظر:

  1. سلام ببینید من همش 12 سالمه
    در اتاق خوآب پدر ومادر من تو اتاق من باز
    میشه آیا این باعث میشه که مثلا من مضاهم
    پدر و مادرم بشم البته من داداشه دیگه ای هم دارم اما اتاق اون جداست ؟؟؟؟؟

  2. سلام
    من 12 سالم هست
    خیلی دوست داشتم بدونم این که توی این سن آلت تناسلمی 16 سانت باشه طبیعی یا
    کوچیکه یا بزرگه از نظر کلی میخواستم بدونم

  3. من ۱۶ سالم یک سال ازدواج کردم فقط یک باره ارضا شودم تو رابطه خجالت میکشم نمیتونم اول برم جلو یا حرفای عاشقانه بزنم مثل عروسگم باید چیکار کنم تا میخوام حرفی بزنم یکی جلوم میگیره میترسم

    1. سلام من با همسرم ربط خوبي دارم اما همش بچه ي پانزده ساله ام مي پره وسط قضيه و نمي ذاره رابطه خوب پيش بره بايد چيكار كنم؟

  4. سلام من ۲۸ سالمه و زنم رو خیلی دوست دارم ولی اون با دوستام گروهی سسک داشته و به من گفت به خاطر پول باهام بوده نمیدونم چیکار کنم خودکشی کنم یا طلاقش بدم چکار کنم.

  5. سلام من تاحالا باکسی در رابطه نبودم و چند روز بعد ازدواج میکنم دوست منحرفم که تاحالا حدود 4 تا دوس پسر داشته میگه سکسی خیلی درد داره من میترسم حالا چیکار کنم

  6. سلام ۲۷سالمه مجرد هستم مشکلی که دارم خجالتی هستم و تا حالا نتونستم به دختری پیشنهاد بدم برای دوستی و اشنایی و بعد ازدواج باید چکار کنم دلم هم نمیخواد نیازم به خانواده بگم؟!

  7. سلام ۱۶ سالم خیلی هوس میکنم وچند ماه پیش
    دوست پسر داشتم وخانواده فهمیدن وارتباط مون تمو
    م شد حالم خرابه 😔😔😔😔😔
    الان به فکر دوست پسر دیگه ام
    می تر سم از خانواده ام
    خوش بحالتون که می تونید باهم باشید

    1. منم همین مشکل و داشتم و الانم خیلی هوس رابطه کردم واقعا خوش ب حالتون 😞

    2. سایت همسر یابی اسلامی ( همدم)
      هرکی ازدواج کرده ادامه دار بوده و طلاق نداشتن اصلا

  8. من ۲۹سالمه یک بار ازدواج کردم جدا شودم ولی فقط یک بار راجب رابط حرف زدم اونم مشکلم بود وبا مادرم درمیان گذاشتم بعد بچه ۱۰ساله از رابط حرف میزنه خاله بلدی بری دستشوی خودت بشوری یاحمام بری سرت بشوری شپیش نکنی مادرت چی تربیت کرده

    1. آقا خدایی یه نفر جواب منو بده چرا هر چی پسر سگ حشره با یه دختر سرد ازدواج می‌کنه البته بهتره بگم قیمتش میشه و هر چی زن سگ حشره گیر یه مرد سرد بی حال میفته مرده از لحاف هم می‌ترسه یوقت منتهی به سکس بشه زنه خودشو به میخوای میزنه که نفهمه شوهره ازش چی میخاد این وسط تکلیف سگ حشرا چی میشه نمیشه یه راهی بود قبلش خیلی بی پرده به هم میگفتن یا با یه آزمایش میفهمیدن بخدا درست نیست بلخره اینم یه نیازه که واقعیه و باید رسیدگی بشه الان فردای قیامت جواب منو کی میخاد بده زن گرفتم از ننم بیشتر برام مادری می‌کنه خدا شاهده جدی میگم تخم زن دوم گرفتن هم ندارم چون تخمامو میکشن بعدش حالا چه گوهی بخورم من شما بگید من الان چه گوهی بخورم کی جواب کنه ننه مردرو میده وجدانن یه راه حل منطقی بزارید پیش پام و از طلاقو فلان نگید که گوشم پره

  9. سلام من ۲۴سالمه وهمسرم ۲۱یه ۳ماهی است
    میگه بیا سکس برقرار کنیم ومن از دردش میترسم واون دوستانش را نسبت به من ثابت
    کرده لطفاً جواب دهید

    1. منم 16سالمه یه ماهه ازدواج کردم و فق شب اول گذاشتمو از دردش میترسم بنظرتون چیکار کنممم

  10. سلام.. من جوان آقا 35 سالمه…الان 5 ساله ازدواج کردم خانمم سرده میگه رابطه حداکثر هفته‌ای یک بار.. منم هفته ای حداقل 4 بار دلم میخواد ..کارم به خود ارضایی کشیده…. اصلا اهل رابطه نیست و سرد.. موقع رابطه هم مثل عروسک می‌خوابه اصلا تکون نمیخوره میگه کارت بکن دعا میکنه من زود ارضا بشم که واسم شده عذاب.. اصلا اهمیت نمیده.. هیچ مشکلی از نظر جسمی نداره.. از هر نظر عالیه فقط رابطه….

    1. به نظر من یه مشاوره برید و درمورد مشکلاتتون با هم بشینید منطقی صحبت کنید …
      و خواسته ات رو رو راست بهش بگو و ازش بخواه کنار بیاد با این قضیه …

  11. درست پسرا بد ولی دختر باید مثل یک ملکه رفتار کنه انگار هیچکیو نمیبینه دختر بودن یعنی پادشاهی البته تا وقتی ارزش خودشو بدونه خواهرم به پسرا هیچ ضرری نمیرسه این دختره که ضرر میکنه پسر اگه صد ضربه بخوره بازم میخنده میتونه خودشو بسازه اما خدایی نکرده اگه دختر یک ضربه بخوره دیگه هیچ وقت ساخته نمیشه

    1. من ۲ سال رابطه دارم . این پسر اینقدر کیرش بزرگه. امروز کامل کرد توم گریه کردم هر چیزی بهش گفتم گوش نکرد آخر داشتم می لرزیدم باز هم فشار داد قشنگ یک ساعت داشتم می لرزیدم تند شد ازم خون اومد باز هم فشار داد بهد ۲ ساعت در آورد تختم قرمز شده همین ۱ ساعت پیش ارگاسم هم گرفت درنیاورد دباره هم لرزیدم الان خیلی درد دارم چی کارش کنم؟

  12. سلام خوبین
    من ۱۸ سالمه نامزدم۲۴ ما رابطه داشتیم داریم هردو هم راضی هستیم ولی نامزدم بعضی موقع بیش از حد رابطه میخواد در حدی که میترسم منو بخاطر اینکار دوست داشته باشه
    میشه کمکم کنین چطور ارومش کنم؟!؟؟؟؟

    1. سلام ببین زیاد به این موضوع فکر نکن و خودتو و رابطه قشنگتو با مشکل مواجه نکن ، با گذشت زمان این اشتیاق زیاد به رابطه کم و کمتر میشه تا به حر نرمال خود میرسه ، تا جایی که میتونی برای مردت باش ، و بهش حس اینکه براش کاملی بده ، بزار همیشه بدونه که تورو داره

    2. مردا عاشق رابطه جنسین هرچقدم بخاد عادیه اما اگه بخاطر رابطه میخاست باهات باشه اصن نامزد نمیکرد باهات حالاام ک نامزد کرده ت باید ادمت و بشناسی ک واقعا تو رو میخاد یا ن

  13. سلام.اقاشمارا به خدا من راراهنمایی کنید .من سالها که ازدواجکرده ام ورابطه جنسی خوبی باهمسرم دارم اما از وقتی فرزندم بزرگ شده والان بیست دارد ایجاد رابطه جنسی برای هردونفرمابسیارسخت شده وبعضی اوقات چند هیچ ارتباطی باهم نداریم.خیلی اوقات درخانه است ومثل از بچه های نسل کنونی پرروهم هست ومی دانم اگر رابطه مارا ببیند بسیار خطرناک است.من وهمسرم تحت فشارعصبی هستیم.شما رابه خدا وبدون شوخی من را راهنمایی کنید.

      1. بهش کارت بانکی بده با یه لیست طولانی از خرید خرت و پرت بفرستش دنبال نخود سیاه هر دفعه با شیوه جدید

    1. باید با بچت حرف بزنی اون بیست سالش همچی رو خودش میدونه باهاش غیر مستقیم حرف بزن اگه جواب نداد باید اتاق جدا داشته باشی

    1. اره عزیزم ممکنه اما فقد وقتی ک ی چیزیبره داخل واژن وگرنه ن نگران نباش

    2. سلام اهل کجایی میتونم باهاتون حرف بزنم واسه ازدواج پایه هستی ۳۰ سالمه از لرستان الیگودرز

  14. سلام من ۱۷ سالمه و نامزدم ۲۰
    و هیچ رابطه ای نداشتیم
    واسه عقد آیا مشاور ازدواج کافیه
    یا باید ب سکس تراپیست مراجعه کنم ؟

  15. سلام من که سینگلم حوصله نداشتم اومدم اینجا سر گرم بشم😐😂البته کسی به من پا نمیده چون ۱۰سالمه بای😒😂😂😂😂

    1. منم ۱۱ سالمه 🤣🤣تو گوشی مامانم این چیزارو سرچ میکنم اگهب بدونه منو نصف میکنه 🤣

      1. دقیقا
        البته من 12 سالمه و گوشی از خودمه فقط یه سوال رابطه ی جنسی فقط سکس است؟

        😶

      2. من رو هم مثل منی ولی گوشی خودمه میگه کار های بد نکنی منو بفهمه میکشه 🤣🤣🤣

        1. واقعا شما ها ده سالتونه خدایی دیگ من پشمام ریخته این چیزا ب چ درد شما میخوره اخه میخاین با دوس پسرتون سکس کنین

          1. شاید نیاز دارن چیکارشون داری سرگرمیشونه 🚶🏻‍♀️🗿

    2. منم 13 سالمه اگه مامانم. بفهمه برای سرگرمی این چیزا رو میخونم منو میکشه😂😂😂

    3. منم همین تور ولی من برای سرگرمی نیومد اومدن ببینم کیا مس مانع من ۱۰ سالمه متولد ۹۰

    4. من ۱۵ سالمه گوشی من جوری شده است که به هر جا سرک می کشم از مطالب سکسی میاد

    1. مگه میشه خوشش نیاد پسرا همشون رابطه جنسی دوس دارن حتما مشکل از توعه برو پیش مشاور

  16. تعجب می کنم ازاین پیاما..آخه چه طور توکه هنوز ازدواج نکردی می گی من با دوست پسرم رابطه دارم اصلا شرم وحیا تو وجودتون گم شده انگار،باکمال بی حیایی میاین صبحتای نابه جا می کنید؟فکر میکنید خیلی روشن فکرین؟بخدا که دارین خودتون له می کنید …شما یک خانمین باید ارزش خودتون بدونین نباید اجازه بدین کسی به شما نگاه بدکنه چه برسه به اینکه دستای شیطانیشون بهتون بخوره .چرا دارین کاری می کنین که هیچ خیری توش نیست تادیرنشده به خودتون بیان..

    1. با سلام بستگی دارد شما تا چه اندازه ای حالا از دست یا هر چیزی که باش خود ارضاعی میکنید داخل واژن برود اگر فقط چوچوله خود را تحریک کنید وماساژ دهید نه در غیر این صورت حتما مواظب باشید

    2. ببین اینا اصن ب ت هیچ ربطی نداره چیکار مردم داری هرکاری میخاد بزار بکنه داره عشق میکنه منم الان با دوس پسرم رابطه دارم پرده ام ندارم این واقعا دیگ عادی شده

  17. من نامزدم از من سکس خشن میخواد میگه دوست داره کبودم کنه هنوز سکس نکرده میترسم ازش چی کار کنم؟

      1. سلام خوب هستید ببخشید هر موقع که می خواهم با همسرم رابطه داشته باشم راضی نمی شود چه کار

  18. سلام خودتونوخراب نکنید یه کم به اون بدبخت که درآینده شوهرتون میشه فک کنید شما دختراخیلی بدید قبل ازشوهرکردنتون به شش هفت نفرمیدیدبایکی باشید مطمئین باشید که آخرمالی اونیدقبلش شمارو۱۰نفرمیکنه بعداون ده نفرحالایه بدبخت پیدامیشه که باتوی که بی عزت هستی ازدواج میکنه دلشم خوشه که زن گرفته واقعاًمتأسفم برای همچون دخترالطفاًباعزت باشید خانماباعرض معذرت🙏جهان سپاس

    1. پسرا پس چی؟با هزار نفر دوستن اونا حساب نیست؟! اونا بیشتر از دخترا این کارارو میکنن فقط برای دخترا شوم داره؟!یک طرفه حرف نزن انگار پسرا پااااک پااااکن😒😒😒😒😒😒😑

        1. مگه یرار با چند نفر بخوابه.. واقعا متاسفام شما حرف زدن بلد نییتی، حرف نزدنم بلد نیستی؟!!

      1. دمت گرم حالا دخترا یکجا الا دوجا حالی میکنن ولی پسراپابدن هرروز ولی من خودم تازه زن گرفتم ولی اصلن عشق عاشقی هیچ سرش نمیشه از خودمم بزگتر هست ۱۰ ماهم عقدش کرم ولی کلن افسرده هست هیچ عکس العملی نداره بخدا از کاری کردم پشیمان هستم بقران خدا خیری نده پدر ومادرش را این عروس کردن از جلوتر هم افسرده بوده است الانم میترسم مهریه ازم بگیرن کلن فکر ی هست چکار کنم یک راهنمای به من کنید بخدا از کاری کردم پشیمان هستم

        1. یک زن دیگه بگیرید شما چند سال دارید و همسر تون چند ستل داره هین ها مهمه

        2. اول ب بهونه اینکه میخوای کمکش کنی برو ی پرونده افسردگی واسش درست کن پیش روانپزشک ببرش بعد ی سال برو دادگاه دادخواست طلاق بده بگو از اول مریض بود بهم نگفتن معرفیش میکنن پزشک قانونی اگه تشخیص بدن از قبل ازدواجش افسردگی داشته اینجور ک شما میفرمایید مهریه بهش تعلق نمیگیره….برای اطلاعات بیشتر با ی وکیلم مشاوره شید بد نیست

      2. درست پسرا بد ولی دختر باید مثل یک ملکه رفتار کنه انگار هیچکیو نمیبینه دختر بودن یعنی پادشاهی البته تا وقتی ارزش خودشو بدونه خواهرم به پسرا هیچ ضرری نمیرسه این دختره که ضرر میکنه پسر اگه صد ضربه بخوره بازم میخنده میتونه خودشو بسازه اما خدایی نکرده اگه دختر یک ضربه بخوره دیگه هیچ وقت ساخته نمیشه

      3. درسته پسرا پاک نیستن ولی خودت داری میگی پسر تو دختری یکم ب فکر خودت باش ی ذره ارزش قائل باش واسع خدت

      4. از اول با یکی بدم،از اولم دنبال این بودم بگیرمش،بحثم سر حرف خودم نیست،زیادی درو دیوار نزنید،همون قدری ک پسر خوب هست دختر خوب هم هست،قرار نیست با ی لاشی همه خراب بشن

    2. سس ماستپس پسرا چی انگار فقط ما دخترا گناه کاریم

      هرچه باشه مثل پسرا یک جا با صد نفر رل نستیم 😐

      1. تا جایی که ما ها خبر داریم اتفاقا هستید باز اگه صد نفر بود زیاد مورد نداشت جمعیت شهرتون چقدره

        1. اره دقیقا ملکه باهات موافقم محمد جون اگه حرف دهنتو نمی فهمی حرف نزن تو چه کاره مایی

    3. اره حرفت درست ولی دو طرفه فک کن هروقت پسر خودش و پاک پاک تحویل داد ماعم خودمون پاک تحویلش میدیم ت فک کردی سکس چیه فقد سرگرمی حالا فقد مال ی نفر باشی حتما بهتره اما کسی ک میخاد مال همه باشه بزار باشه

    4. باشعار زن زندگی آزادی….آزادگی رو از جوونامون گرفتن و تبدیل کردن به برده های جنسی

  19. سلام من ۲۲سالمه یکی دختر دارم بعد دخترم میخواد با پسر ۱سال بزرگ تر از خودش ازدواج کنه میگیم نمیشه میه اگر یه بار دیگه مخالفت شنیدم میرم با هاش سکس میکنم که دیگه حرفی نباشه منو شوهرمموندیم
    چکار کنیم لفا کمک

    1. باهاش حرف بزنید.قانعش کنید.اون بیشتر به مهر و محبت شما احتیاج داره.بچه وقتی از یکی محبت ببینه سراغ یکی دیگه نمیره.مگر اینکه خیلی گرم باشه و علاقه مند به رابطه جنسی که اونوقت باید حتما به متخصص مراجعه کنید.

    2. یک سال بزرگ تر مسئله ای نداره اگر تنها دلیل مخالفتتون اینه که رضایت بدید از نظر روانشناسی مسئله ای نداره یادآوری میکنم حضرت خدیجه هم از پیامبر بزرگتر بودن

    3. باید از اول محبت رو به جا انجام داد نه الان
      و دوم اینکه داخل خونه که زن و مرد به هم احترام نمیزارن فرزند هم به پدر احترام نمیزارن و این موضوع پیش میاد

  20. سلام ممنون بخاطر مقاله تون ۱۰ سالمه و این قضیه رو از کلاس اول فهمیدم میترسم چون. خیلی کوچیک بود باعث بشه اینده ام خراب شه باید چی کار کنم

    1. اووووو بابا تو الان ۱۰ سالته. تا چند سال دیگه همه چی عوض میشه زیاد خودتو درگیر نکن

  21. یعنی شما با دوس پسرتون سکس میکنید واقعا که خیلی ارزش خودتون میارین پایین

    1. چه عیبی داره نیاز خودشونو رفع کنن بشینن تا 40 سالگی که شاید شوهر پیدا بشه ؟

      1. نه عیبی نداره فقط پسره بعد شیش ماه ولت میکنه، هر شیش ماه با یکی هستی نهایتا دو سال

  22. سلام وقت بخیر
    من 17سالمه نامزد دارم
    نامزدم درمورد رابطه حرف میزنه و من از رابطه میترسم و همچنین بدم میاد ولی خب دوسش دارم نامزدمو نمیتونم پس بکشم شما بهم بگین چیکار کنم

      1. سلام من۱۶ سالمه و سه ماهه ازدواج کردم هرچی شوهر التماس میکنه نمیتونم میترسم از سکس از چند نفر پرسیدم گفتن خیلی درد داره اذیت میشی نمیدونم دیگه خونریزی شدید داره من هنوز بعد سه ماه یک بارم نکردم اون آنقدر دلش میخواد میخواد اون روز گریه میکرد میگفت نا واسع چی ازدواج کردیم من خیلی عاشقتم من دلم واسش میسوزه اما هنوز آمادگی ندارم میشه بهم کمک کنید

        1. منم مثل شما بودم الانم خدارو شکر ۲۰ روزه که از عروسیم می گذره و همه چی عادی شده برام ا

        2. نترس خیالت راحت ما هم داشتیم این مورد ولی آخرش پشیمان شد که چرا زودتر نرفتم سمتش

        3. تو که نمیتونی بدی گوه میخوری ازدواج می‌کنی بچه مردمو بیجاره می‌کنی نفهم هیچی نداری خونه بالای پیوست میموندی تا بچه مردم بره سراغ یکی هم تراز خودش انگل اجتماع

        4. سلام نگران نباش من خودم ۱۳ سالمه ازدواج کردم و رابطه برقرار کردیم اولش درسته یکم درد داره ولی نگران نباش بعد بهت حال میده

  23. سلام من آوا دختری ۱۱ ساله هستم و چندوقتیه که عاشق دو پسر خارجی شدم که آنها هردو ازدواج کردند و من می خوام اون دو تا پسر رو فراموش کنم ولی هر کاری که می کنم نمی تونم فراموششون کنم ،لطفا جوابمو بدین

        1. دهه نودیه ینی😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
          برگ هایم چه غریبانه دارند میریزند من ۲۷سالمه تازه نامزد کردم گفتم این مطالب و بخونم تازه یاد بگیریم ی چیزایی تعجب میکنم بچه ۱۰ساله میاد میگه من با دوز دخترم….
          مگه بچه ده ساله چیزش اصن بلند…..وات دا فلک واقعا

          1. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂پوکیدم دختر😂😂

    1. سلام من ۳۳ سالمه من با پسر دایم رابته دارم چند ساله ک باهم هستیم ۹ ماه پیش باهم نزدیکی داشتیم تو حمام من خون دیدم رفتم دکتر زنان گفت پردت پاره شده النم بعده ۹ماه نزدیکی کردیم ومن خوریزی شدیدی داشتم خیلی شدید خیلیم درد دارم چکار باید کنم بهشم میگم بیا زادواج کنیم میگه مامانم مخالفه تورخدا بگین چکار کنم

      1. سنتون بالا ولی عقلتون صفر انقدر بی عقلین با این سن بالا تون گذاشتین طوری سکس کنه به پردتون لطمه بخوره بهش بگو پس گو خوردی بامنی تو که قصد ازدواج نداری

        1. والا منم تعجب میکنم با ۳۳سال سنم مگه کسی گول میخوره الله اکبر😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

          1. سن مهم نیست . عقل مهمه که بعضی ها اصلا ندارن ‌. مگه تو نمیخوای ازدواج کنی دیگه این رابطه چیه . هروقت که باشه میتونی ب هوست برسی الان به فکر خودت باش غرور داشته باش

      2. برو زیبایی کن وپردتو درست کن اصلا کسی متوجه نمیشه کسی نزدیکت شده
        اگه هم پولوشو نداری به هر نحوی شده پولارو جور کن حتی اگه میتونی از همون پسر داییت بگیر

      3. برو زیبایی کن وپردتو درست کن اصلا کسی متوجه نمیشه کسی نزدیکت شده
        اگه هم پولوشو نداری به هر نحوی شده پولارو جور کن حتی اگه میتونی از همون پسر داییت بگیر

      4. برید زیبایی کنید ودوباره مثل اول برمیگرید پولشرهم زیاد نیس به تر نحوی شده زیباییرکنید حتیراگه پول ندارید از پسر داییتون بگیرید

      5. اگه تو حموم خواستی واژنت رو بشونی پردت دارع شدع با خانوادت در میون بزار

      1. من خودم امسال رفتم پیش دکتر ۱۲ و نیم میلیون ولی بنظرم زیاده و پولتو هدر نده تا موقع ازدواج بعد ی شیاف بکارت بگیر مثل پردس خون مصنوعی داره فقد معاینه جواب نمیده میفهمن نداری

  24. دخی پسرهای ایران به مرور زمان
    دهه ۶۰ :فقط عشق پول مهم نیست
    دهه ۷0 :عاشق ولی بی پول
    دهه 80 : عاشقِ هوس هوس جغی بدبخت
    دهه 90 :((خدا خودش خطم بخیر کند))
    بچهها من میترسم😂😂😂

  25. سلام من یه دخترم میخواستم بدونم کی خون در رابطه قطع میشه مرسی ک جواب میدید

    1. با سلام
      خونریزی نباید باشد اگر به این صورت باشد حتما باید به پزشک مراجعه کنید

    2. سلام من ۱۶ سالمه دو ماه هست که عقد کردم چند روز پیش نامزدم ازم سکس خواست مجبورم کرد قبول کنم اما بهش گفتم فقط…………… وقتی بلند شدم دیدم خیلی آب دیدم نمیدونم مال من بود یا اون ؛ فردای اون روز که رفتم سرویس چند قطره آب سفید دیدم میخواستم بدونم مشکلی دارم یا نه لطفا کمکم کنید

        1. سلام من ۱۸ سالمه تازه با یه دختر ۱۷ ساله رفتم تو رابطه بعد من نمیدونم چجوری بهش بگم سکس کنیم اونم دوس داره واقعا منو تحریک میکنه ولی نمیدونم چکار کنم

          1. با سلام
            بهتره فعلا چون نمی دونید واقعا طرف مقابلتون به درک کافی از آینده رابطه رسیده رابطه جنسی نداشته باشید

          2. سلام خوب هستید من شوهرم از رابطه جنسی خوشش نمیاد چیکار کنم که بیاد سمتم

  26. سلام من ۱۴سالم من یه نامزد دارم که هر وقت همدیگرو میبینیم ازم سکس میخواد من هم نمیتونم بهش بگم نه چی کار کنم و بعضی وقت ها هم دیر دیر عادت قاعدگی میشوم علت چیست……..؟

  27. سلام من ۱۴ سالمه تازه ازدواج کردم بعد خیلی از این رابطه میترسم شوهرم چون خجالتی چیزی به روش نمیاره که این کارو انجام بدیم چی کار کنم که ترسم بر طرف شه

    1. اباجی نرسی نداره این عادیه برای بار اول اکه سکسو با عشق بازیه خیلی کاملی شروع کنین اون ترس از بین میره یا خیلی کم میشه چون فکرت درگیر عشق بازی و شهوتت به اوج رسیده فکرت فقط به شروع رابطه میشه البته منظورم از شروع دخوله وگرنه سکس از زمان عشق بازی شروع شده این دیدگاه منه به عنوان برادرت

    2. یا خود خداااااا
      ۱۴ سالته ازدواج کردییی ؟!
      من ۱۵ سالمه هنو سینگلم 😳😳

  28. سلام من دختر ۱۶ ساله هستم سال پیش دوس پسرم من وادار به سکس کرده موقع رابطه نه خونی نا دردی احساس کدم ممکنه پردم سالم باشه؟ چون دو ماه دیگه عروسیمه میترسم که بعدا نامزدم بفهمه.

    1. سلام اینکه اینقدراحت میگی رابطه داشتی خیلی گناه بزرگی یعنی زنا کردی و روز قیامت فقط تو آتش می‌سوزی واسه اینکار تو وهمه کسانی ک این کارو میکنن برید توبه کنید از خدا بترسید

  29. وااااای فقط برو ازین جو بیرون و فقط بچسب ب عروسکات فقط مواظب باش عروسکی ک بوسش میکنی پسر نباشه ک دوباره حامله میشی.اخه توکه اینقدر ای کیوت بالاس و اطلاعی درباره این قضایا نداری دوس پسر میخای چیکار.

  30. سلام و درود
    زود انزالی بنظرم مربوط میشه به الت ختنه شده اگه ختنه نشی اون پوست روی کلاهک می تونه عصب رو کمتر تحریک کنه ؟؟

  31. سلام من هرکار میکنم زنم تحریک نمیشه خیلی کارا کردم اماانگار نه انگار میشه بگین چیکارکنم

    1. برادر من بهش عشق بده اطمینان بده ک دوسش داری واسش وقت بزار قبل رابطه توجه کن بهش

    2. بهش خیانت کردی منم شوهر سابقم بهم خیانت کرد حالم بهم میخوردهروقت که بهم دست میزد

  32. سلام ببخشید من یه سوال داشتم من ۱۵ سالم بعد یه دوست پیر دارم ۱۹ سال بعد از من سکس میخواد چیکار کنم

    1. سلام اگه دوست داشته باشه اصلا رابطه به چشم نمیاد این میخواد دورت بده عزیزم

    2. اگه تو رو بخواد با خانواده میاد.
      ولی این طور که شما میگید فقط برای … شما رو میخواد

    3. اگه تو رو بخواد با خانواده میاد.
      ولی این طور که شما میگید فقط برای … شما رو میخواد.

    4. خودتونوخراب نکنید یه کم به اون بدبخت که درآینده شوهرتون میشه فک کنید شما دختراخیلی بدید قبل ازشوهرکردنتون به شش هفت نفرمیدیدبایکی باشید مطمئین باشید که آخرمالی اونید🙏سپاس

      1. عزیزع من یه جوری میگی شمادخترا انگار همیه مادخترا اونجورییم من ازدواج نکردم دوس پسر ایناعم تاحالا نداشتم ۱۵سالمه اصلن ع اینجور چیزاخوشم نمیاد بلع درس گفتی بعضی از دخترا بی عقلن ولی این صدق نمیکنع ب همیع دخترا منم اومدم این سایت بخواطر دختر داییم ک دیدم وضعیت چق خرابع

      2. سلام من ۱۹سالمه دوسال با یه نفر دوست بودم و خیلی دوستش داشتم ولی تو این دوسال حتی یه بارم دستش بهم نخورده بود تا اینکه واسم خاستگار اومد و خانوادم راضی بودن منم اینقدر مخالفت کردم که شک کردن و فهمیدن کسیو دوست دارم هرچند که اومد خاستگاریم اما من مجبور شدم با خاستگاری که خانوادم راضی بودن ازدواج کنم الان ۶ماهه که من تو عقدم ولی حتی یه بارم رابطه نداشتم شوهرمم سربازه و بیشتر مواقع نیس میره به یه شهر دیگه ولی بعد یه ماه که میاد و اصرار میکنه که رابطه داشته باشیم پسش میزنم و گریم میگیره نمیدونم چیکار کنم

        1. قبل از اینکه با همسرتون رابطه داشته باشید، سعی کنید نسبت به او شناخت پیدا کنید و ویژگی های مثبت او و اشتراکاتی که با هم دارید رو ببینید.

  33. دوست پسر من ….. درد ناک میکنه
    من دیگه دوست ندارم …. کنم چون باعث آسیب دیدگیم شده
    زمانی که میشینه این فیلم های ….. وحشی می بینه جوگیر میشه
    یه بار عصبانی از بیرون آمد و منو گرفت کتک زد بعد من بزور باهم….. کرد اون روز خیلی ازم خون رفت
    زیاد مهمونی میگیره با دوستاش و من خیلی عذاب میده
    توی اتاق منو حبس میکنه
    چیکار کنم تروخدا کمکم کنید

    1. با اینکار داری خودتو کوچیک میکنی،داری ب خودت میگی اگه این وحشی نباشع هیچ پسر دیگه ای باهام دوست نمیشه اگه اعتماد ب نفس بالایی داشتی دیگه جوابشو یبارم نمیدادی و فقط (کات)..
      چون اونم اگه تورو دوس داشت دوستاشو ترجیح نمیداد ب تو .رک بگم تو واسش ی برده جنسی هستی..

      1. دقیقا.اگه پسری دختریو واقعا دوست داشته باشه حاضر نیس درد کشیدنشو ببینه برای لذت خودش و البته تورو الویت خودش میزاشت.ناراحت نشو ولی این واقعیته=)

    2. رابطه تو بهم بزن یه کاری کن اذت زده شه و دیگه تو رو نخواد یا هم میتونی به خانوادت لوش بدی تا مجبور بشه باهات ازدواج کنه

    3. از رابطه خارج شو با این کار خودت رو آزاد میکنی اگه تسلیمش باشی یعنی داری خودت رو کوچیک میکنی به عنوان برادر بهت گفتم

    4. هنوز دوست پسره داره اینجوری میکنه نامزد کنید چی به نظرم توام صدات در بیاد نزار باهات اینجوری کنه اصباب بازی که نیستی

    1. کات کن چون اون ی هوسبازه ک خوب حالشو کرده باهات و حالا دلش یکی دیگرو میخاد..باکسی باش ک وجودتو بخاد..

    2. دیگه نیازی بهت ندارن قبلن استفاده کرده هوس بازه معلومه رفته با یکی دیگر

    3. چقدر بد که اینقدر ساده و راحت زِنا رو بیان میکنید، واقعا کسی که این غلطو میکنه، باید با هزار جور کتک هم نگه چه غلطی کرده(چون به شدت کار کثیفیه) بعد حالا.. شما… چی بگم

      1. واقعا منم موافقم .دختران زرنگیم که بعدبارهارابطه میرن پرده بکارت شونو درست میکنندتاشوهرآینده نفهمه مطمن باشن توزندگیشون روز خوشی نمیبینن چون خدا هست وهمه چی رو میبینه جهنمشونو تو این دنیا میبینن چه برسه اون دنیا.متاسفم براتون.

        1. منو ببین خانم خانما اون شوهر چی؟اگه اون قبل ازدواج با ما هرکاری خواست بکنه بعد بیاد ازدواج کنه زنا نیس فق گوه میخوری عیسی به دین خود موسی به دین خود

  34. سلام وقتی که انگشت میکنی چقد خون ممکنه بیاد و چقد درد داره چون میخام مطمعن شم سالمم میشه راهنمایی کنید

  35. سلام من ازدواج نکردم ۱۶سالمه یه بار سکس داشتم درد داشتم ولی خونی ندیدم یعنی پردم پاره شده لطفاً چیزی بگین

      1. سلام من دختر ۲۰ساله نامزد دارم نامزدم ازمن رابطه جنسی میخاد چیکارکنم میشه بگین چیکارکنم

      1. 😝😝😝 اصلا تو کی هستی که به خودت اجازه میدی اینطوری باهاش حرف بزنی؟
        به تو چه ربطی داره؟؟!
        کوته فکر

  36. من ی دختر 15 ساله هستم و میخواستم بگم همتون …. مخصوصا اونی که میگه من با بوسه حاملع میشم یا نه😂😂😂😂😂

  37. سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه و در عقب با دوست پسر رابطه داشتیم ۲ بار
    ولی العان متوجه شدیم که دوست پسرم سرطان داره😭و کمی سرد شده میخوام بدونم چیکار کنم که مثل قبل بشه
    دوباره باهاش رابطه بر قرار کنم یا چیکار کنم؟؟؟

    1. سلام من خودم پسرم ولی عزیزم چه طور می تونید این کار رو انجام بدین و در اصطلاح برده جنسی یه پسر بشین اصلا کاری به مسایل دینی ندارم ولی ادم باید شرم بکنه از اون پدری که بزرگش کرده حالا اینطوری ابروش رو می بره

      1. سلام واقعا حق باتوئه از دیدگاهت خیلی خوشم اومد نظرت بانظر پسرای دیگه زمین تا آسمون فرق داره دمت گرم

    2. رابطه از مقعد شکل بی جا رابطه جنسی هست. مقعد محل دفع مدفوع هست و دیواره روده با دیواره واژن متفاوت هست. دیواره روده ظریف است و ممکنه پاره شود و مدوفوع و میکروب را انتقال دهد به سایر اعضا این قسمت از بدن برا دخول نیست برای دفع مدفوع هست.

      1. ازلحاظ غذایی موادی ک طبع گرم دارن استفاده کنن قطره گل سرخ میل کنن و مشاوره

  38. با سلام وخسته نباشید

    ناموسن من عقد کردم ولی مادر نومزدم با زن برادر منو نمیزارن ببینمش سه دفه درگیر شدم بهاشو که چرا منو نمیزارن ببینمش گفتم زنمه لعنتی ها گفت تا ازدواج نکردی ازاین طرفا پیدات نشه

    سماری دختر رو هم دارم ولی میترسه از خونه بیاد بیرون

    یا خد نه نه خودتون بگید من چیکار کنم

    خونه من ایرانشهر خونه دختر سراوان من ایرانشهرم از سر ناچاری بگید چیکار کنم

    1. اگر واقعا دوسش داری و عاشقشی خوب دست زنتو بگیر برین ازدواج کننین

  39. سلام ببخشید خود ارضایی از بخش بالایی یا همون دقیق اسمشو بخاطر ندارم “… لتوکوس” یک همچین نامی داشت… “در اندادم جنسی زنان” آیا باعث پارگی می‌شود؟!… هیج دوخولی در کار نبوده… فقد با مالش آن بخش بوده…

  40. سلام.خانمهاحرفی.ندارن.مامردااصلاخنده.ب.لب.مان.نمیایدوغذای.خوش.مزه.هم.نمیتونیم.بخوریم.یعنی.قدرت.خریدنداریم.وبدهیهایادمان.میفتهکلوجودمامیخابه.تابیده.ب.ان.بایدخودمانرابی.آری.بزنیم.بانگاه.کردن.عکسهاشایدبتونیم.ی.کاری.انجام.دهیم.تمام

  41. سلام من یک دختر ۱۵ ساله هستم یک پسره ای با من سکس کرده و از من عکس گرفته به نظر شما من باید چیکار کنم

      1. سلام من 15 سالمه و همسرم 36 اون همش از سکس حرف میزنه من نمیدونم چجوری راجب سکس حرف بزنم اصلا حس شو نمیدونم

      2. سلام من 15 سالمه و همسرم 36 اون همش از سکس حرف میزنه من نمیدونم چجوری راجب سکس حرف بزنم اصلا حس شو نمیدونم

    1. عزیزم این موضوع با خواست خوددت بوده

      یا به زور اجبارت کرده اگه اجبارت کرده به خانواده ات بگو
      شاید یه راه حلی داشته باشن

      چون همین اتفاق هم برای من هم افتاد و به خانواده ام گفتم یک ره حلی پیدا کردن

      پس به خانواده ات بگو تا یه راه حلی پیدا کنن

  42. اگه واقعا دوست داره و دوسش داری ازدواج کن اگه غیر از اینه نه ازدواج نکن و از هیچ چیز نترس همه چیز هم به خانوادت بگو چون بحث یک عمر زندگیها

  43. با سلام از مطالبی که گذاشتید راضیم خوب بود
    واما یه سوال من آلتم 20سانته البته وقتی که شهوتم ایا برام مشکل ایجاد میکنه یا نه

  44. با سلام من 18سالمه از مطالبی که بود خیلی راضیم

    واما یه سوال الت من 25 سانته ایا برام مشکلی ایجاد میکنه؟؟؟؟

    1. اگه واقعا دوست داره و دوسش داری ازدواج کن اگه غیر از اینه نه ازدواج نکن و از هیچ چیز نترس همه چیز هم به خانوادت بگو چون بحث یک عمر زندگیها

        1. سلام من شوهرم از رابطه جنسی خوشش نمیاد چیکار کنم که بیاد سمتم؟؟ 😕💔

  45. سلام من ی دختری 16 ساله ام. دوست پسرم همیشه به من پیشنهاد …… میداد ی بار مجبور شدم پیشنهادش رو قبول کنم ولی اون کلی ازم فیلم و عکس گرفت با دوربین مخفی منم خبر نداشتم. الان هر وقت که بخاد مجبورم …….چون تحدید میکنه که فیلم و عکس هامو پخش میکنه. خیلی خوش اندام و زیبا و جذاب هم هست. الان گفته میخاد بیاد خواستگاریم و باید جواب مثبت بدم. من الان خیلی پشیمونم لطفا یکی بهم بگه چکار کنم

    1. با سلام
      حتما از بزرگترتون بخواید که قانونی علیه ایشان اقدام کنند/

      1. سلام من شوهرم 20سال داره خودم 19 ما هرشب سکسی میکنیم آیا اشکالی داره

    2. اگه واقعا دوست داره و دوسش داری ازدواج کن اگه غیر از اینه نه ازدواج نکن و از هیچ چیز نترس همه چیز هم به خانوادت بگو چون بحث یک عمر زندگیها

    3. سلام اگه اون تورو دوست داره ازدواج کنید مطمئن باش که تو هم اونو به مرور زمان دوست خواهی داشت
      چون رابطه داشتین اینجوری بهتره

    4. منم دخترم میتونم درکت کنم 😊 تو باید محکم بهش بگی نه اگه بخاطر یک عکس و فیلم بخوای زندگیت رو از دست بدی اصلا ارزش اینو نداره تو میتونی آبروی رفته رو جمعش کنی اما زندگی فرق داره 🙂

    5. سلام من به عنوان یی برادر بهت جواب میدم
      اگه دوسش داری باهاش ازدواج کن اگه هم نداری سعی کن بفهمی واقعاً دوست داره یا نه البته من فکر نمی کنم دوست داشته باشی چون اگه دوست داشت تهدیدات نمی کرد اگه دوست داشت قبول کن به نظر من چاره نداری شما چرا با همچنین پسرای نامرد و بی غیرت دوست میشین راستش اینکه میگین مارا مجبور به رابطه می کنن
      به نظر من دلیل نمی شی هیچ مجوزی نیست لعنت به همچین پسرا

  46. سلام خوبید من ۱۶ سالمه ودر این سن حتما مایع منی یا همان اسپرم باید خارج شود ولی برای من خارج نمیشه . امکان داره که من تا اخر عمرم اینجوری باشم

      1. سلااااااام .

        وای جررررررر 🤣سایتتون عالیه 🤣انگار جک تعریف میکنن…جان من بگو جک نمیگین ….
        بابا مردم خیلی از دنیا عقبن🤣🤣میگه با بوس حامله میشم🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        1. سنتون بالا ولی عقلتون صفر انقدر بی عقلین با این سن بالا تون گذاشتین طوری سکس کنه به پردتون لطمه بخوره بهش بگو پس گو خوردی بامنی تو که قصد ازدواج نداری

        2. خیلیی جیگریی بخدااا پوکیدیم از خندهه عوض سایت جک باس بیایم همینجاا😂😂😂😂

  47. وااای خیلی عالیه استفاده های جدیدی از این سایت بردم خیلی مطالبش کاربردی هست
    لایکتونم…

  48. سلام من روکسانام ۱۵سالمه از تهران ممنون از بابات سایتتون خیلی مفید بود من دوست پسر ندارم ولی به دنبالش هستم😂😂😂

        1. با سلام و عرض ادب به همه
          ببخشید شما دخترا چرا اینقدر خنگ میشید
          خاک تو سرتون برای چی به هرکس پا میدید
          خیلی خیلی زود گول پسر ها را می‌خورید به فکر ابرو خود و خانواده خود باشید چرا مثل آدم ازدواج نمی کنید بعد نمی رسد سر زندگی خودتون
          هی دوست پسر دوست پسر میکنید
          من خودم پسر۲۲سالم هست هنوز نزدیک دختر هم نشدم
          چه برسه به این کار
          من که پسرم میگم نباید به کسی که زن من میشه خیانت کنم بعد شما چرا به این چیزا فکر نمی کنید
          خواهشاً راه درست را انتخاب کنید
          این نصیحت برادرانه من به شماست

    1. چرا دوست پسر ،ممکنه بهت خیانت کنه.ازدواج کن با اولین خواستگار خوبت

    2. مواظب خودت باش چشت دنبال هوس نباش وگرنا زندگیت لجن میش مرد زنگی پیدا کن

  49. سلام اندازه الت تناسلی چقدر تو رابطه میتونه تاثیر بزاره؟ نامزدم میگه التش 12 سانته، به نظرتون طبیعیه میترسم نتونه منو به ارگاسم برسونه

  50. سلام من ۱۵ سالمه مامانم وبابام خیلی سرد هستن مامانم همه چیو باهام در میون مزاره فهمیدم بابام یکیو ….. چکار کنم نگرانم

        1. سلام من ۱۴ سالمه و دختر هستم پسر دوستت مامانم که از نظر خودم مثل برادرم بود دیروز وقتی خواب بودم و هیچکس تو خونه نبود بهم تجاوز کرد من هنوز آمادگی نداشتم من هیچی از سکس بلد نبود حتی هنوز پریود هم نمی‌شود انقد از خون رفت که نمی‌تونید فکرشو کنی بنظرتون اتفاقی افتا دت من به حد مرگم میترسم

    1. بگو مامان گفته بود نگم
      خب کمکشون کن برن مشاوره
      من ک دوازده سالمه هم ی فکری ب ذهنم رسید
      ب نظر من بهتره
      چون ما چیزی زیادی درباره اطلاعات روانشناسی نمیدونیم

      1. گلم شما بری درست رو بخونی بهتره😂 من ۱۷ سالمه هنوز جرات ندارم تصورش کنم بعد تو ۱۲ سالته میای اینجور مطالبی رو میخونی؟

          1. چرا دوست پسر ،ممکنه بهت خیانت کنه.ازدواج کن با اولین خواستگار خوبت

  51. سلام خوبین
    دوس پسرم ی بار بامن سکس کرد خیلی خیلی کوچیک بودم اون کلاس ۶م بود منم 5بودم کردش داخل وژانم ن دردی رو حس کردم و ن خون اومد میخام بیینم پرده مو از دست دادم یا نه توروخدا بم بگید چون خاستگار دارم چن تا ک بخاطر همین مسعله ازواج نمیکنم😭😭😭 خواهش میکنم راهنمایم کنید نمیخام برم دکتر چون خانواده ام متوجه میشن

      1. سلام ببخشید مشاور میشه شمارتون رو بدین من یه سوال داشتم اینجا نمی توانم ازتون بپرسم

        1. سلام خودتونوخراب نکنید یه کم به اون بدبخت که درآینده شوهرتون میشه فک کنید شما دختراخیلی بدید قبل ازشوهرکردنتون به شش هفت نفرمیدیدبایکی باشید مطمئین باشید که آخرمالی اونیدقبلش شمارو۱۰نفرمیکنه بعداون ده نفرحالایه بدبخت پیدامیشه که باتوی که بی عزت هستی ازدواج میکنه دلشم خوشه که زن گرفته واقعاًمتأسفم برای همچون دخترالطفاًباعزت باشید خانماباعرض معذرت🙏جهان سپاس

          1. باسلام درسته بعضیا یه تختشون کمه ولی من که ۱۴سالمه نه دوس پسر دوس مسر داشتم نه چیزی الان دلیلی که من اینجام اینه که دختر خالم مشکل داشت من رو باخبر کرد حالا می گید چرا منو با خبر کرده چون خجالت میکشه به کسی بگه اینم به خاطر این بهم گفت که با هم همیشه رفیق بودیم من تمام راز هاش رو میدونم اونم تمام راز های منو میدونه

      1. سلام من 52 سالمه هنوز ازدواج نکردم وای از این دخترای 10 و 15 ساله که به فکر دوس پسرن
        البته خواستگار مناسب نداشتم و شرایط خوب هم برام پیش نیومده

  52. سلام من 17سالمه وخیلی کنجکاوم بدونم متاهل شدن خوبه یابد؟ مثلن همونروزای اول جذابه یا همش پرازهیجانه؟

  53. سلام من هنوز ازدواج نکردم ولی 20 سالمه دوست پسرم هم هر بار که منو میبوسه میترسم حامله شم آیا ممکنه حامله شم ؟

    1. خیلیییییی خنگی تو از دنیا عقب موندی بچه ۷ساله میدونه چطور دیگران حامله میشن ولی تو شش میزنی

      1. سلام واقعن چرا ب جا مشاور حرف میزنین بیکارین من ک ۲۵سالمه و فک کنم از همتون بزرگترم اولین بارمه داخل همچین سایتی میشم مردم دارن از مشاور سوال میکنن یه عده بیکار و علاف جواب میدن اح

        1. بخدا وقتی کامنتارو میخونم همشون از ۲۰ به بالا نیست واقعا حیفه شماها هنوز خیلی بچه یین 😑😑

    2. با بوسه چیه طرف پشت تلفن به یارو گفته چه لبای داری میگن طرف حامله شده الانم دنبال پسرست شدید ازدواج کنن😂😂😂😂😂😂

    3. وایی ۲۰ سالته نمیدونی مگه با بوس کسی حامله شده تا دخول انجام نشه و تا آبشم اون تو خالی نشه حامله نمیشی
      بچه از اون آب به وجود میاد

  54. سلام من نامزد دارم خیلی هم دوسش دارم ولی احساس میکنم خیلی سردم باهاش هیچ حسی هم بهش ندارم دوس دارم ک راجب سکس باهاش حرف بزنم ولی اون همیشه شروع می‌کنه من نمیتونم چیزی بگم احساس میکنم سرد شدم باهاش به نظر شما باید چیکار کنیم ک این حس از بین بره و خودم اول پیش قدم باشم؟

    1. با سلام
      به نظرم احساستو و توقعتو از رابطه باهاش درمیان بزار

      1. سلام من سیما هستم ۱۸ سالمه من فقت بیکینیمو زدم به عذوسکم و نه چیز دیگه ای پ بعد ۳۰ ساعت ازم ترعشو ریخت میخاستم بدونم پردمو دارم یا نه

  55. سلام. خسته نباشید.
    دلیل اینکه بعضیا بجز زن خودشون به دیگران هم فک میکنن و بعضا از زنشون فاصله میگیرن چیه؟!
    آیا این موضوع علاجی داره؟!

    1. با سلام
      حتما باید رسیدگی کنید چرا که این وضعیت به بدتر شدن تمایل پیدا میکنه.

  56. سلام من۲۵وشوهرم۳۵همیشه برای برقراری رابطه من بایدپیش قدم بشم شوهرم اطلاپیش قدم نمیشه این منوخیلی اذیت میکنه به نظرشمابایدچیکارکنم میترسم پیش قدم نشم ازم سردبشه بره سمت کسی

    1. سلام

      به نظرشمابایدچیکارکنم؟ لطفا خیلی ساده احساساتتون به شریک زندگیتون انتقال بدید.

  57. عامل مهمی که رابطه جنسی خوب را ایجاد میکنه عشق و دوست داشتنه باید همه رادوست داشته باشید کینه حسد دروغ طمع خیانت و … را از خود دور کنید کار راحتی نیست راهش خوبی و نیکی کردن به خود خانواده دوستان و غریبه هاست از این راه همه آنها کم کم از ما دور میشود . انسان بی کینه قدرت جنسی بالایی داره چون با عشق و با تمام وجود همسرش رو در آغوش میکیره بیشتر به فکر او هست تا خودش سعی میکنه او بیشتر لذت ببره و رابطه با خودخواهی نیمه کاره رها نمیکنه چنین ادمی به طرف مقابل خیانت نمیکنه و برای خودش ارزش قایل هست. خانم ها دیرتر ارگاسم میشوند پس لازمه با حوصله به اونها فرصت بدبد با ارامش هیچ عجله ای در کار نیست . هر چه طولانی تر باشه بیشتر لذت میبرید . در کل سلامت جسم و روح پایه اصلی رابطه جنسی هست وگرنه کاری خشن فیزیکی و بی روح است و احتمال خیانت در رابطه های سرد بالاست.

      1. سلام ببخشید یه سوال داشتم
        زن برای اینکه به شوهرش درخواست رابطه جنسی کنه با چه حرفایی و لحنی باید بگیم؟؟

        1. سلام
          این موضوع از فردی به فرد دیگری متفاوت است و به شخصیت طرف مقابل دارد.

      2. خیلیییییی خنگی تو از دنیا عقب موندی بچه ۷ساله میدونه چطور دیگران حامله میشن ولی تو شش میزنی

  58. سلام خوبین من دختری ۱۴ ساله ام ۶ ماهه عقد کردیم شوهرم ……شو برد تو واژونم همیشه این کارو می کنیم ولی کمی کاملشو نبرد می ترسم پردم پاره بشه ولی نه خونی اومد نه دردی یه بار اولا رفته بودم دکتر واسه گواهی گفتن سالمه ولی بعدا اینکارو کردیم می ترسم دکتر گفت کمی خون ریزی می کنی ولی تا حالا ندیدم الان به نظرتون پاره شده

      1. سلام من ۱۸ سالمه چند ماهی میشع ازدواج کردم ولی وقتی رابطه ایجاد کردیم از من خون نیومد فقط درد داشتم آیا مشکل دارم؟

  59. سلام من یه دختر 17 ساله هستم هر بار که مامان و بابام براي کار به‌ بیرون از خونه میرن خواهر من میاد منو لخت میکنه و به‌ تخت میبنده منو و شروع میکنه به‌ آزار من و انگشتشو میکنه تو سوراخ من بعدش که منو آزاد میکنه کلی تحدیدم میکنه😭میگه عکساتو میزارم تو اینستا یا منتشر میکنمش. چند بار خواستم داد و جیغ بزنم ولی دهنمو با چسب میبنده و شروع میکنه به‌ قلقلک دادن من. لطفا یکی کمکم کنه😔

    1. گوشیشو بردار و باتریشو بردار و بعد به والدینت بگ انجوری نه اون عکساتو پخش میکنه و هم به خوانوادت گوفتی

    2. این که خیلی حال میده، من میرم حموم خود ارضایی میکنم😂😂کلاس9هستم و به سکس علاقه مندم 😂هععع

  60. پسر‌خاله‌ام‌یک‌بار‌منو‌با‌کلک‌وادار‌به‌سکس‌کرد‌من‌می‌خوام‌فراموش‌کنم‌توبه‌کردم‌ولی‌بازم‌یادم‌می‌افته

    1. سعی کن روی این تمرکر کنی که دیگه باهاش نباشی
      مقاله وسواس احساس گناه مطالعه کنید.

  61. سلام من یک دختر 16 ساله ام تاحالا سکس نکردم ولی عکساشو دیدم ویه دختر لختم کرد وبه اونجام دست زد وبه زور به سوراخم خودکار فرو کرد
    من میخوام فراموش کنم
    فراموش کردم ولی بعضی اوقات یادم میاد چیکار کنم

  62. از مطلب هاتون لذت بردم ولی برای شروع رابطه بیشتر زنان دوست ندارن ک خودشون را بطه رو شروع کنن وهرچی منتظر همسرشون می مونن اون رابطه رو شروع نمی کنه برای یک زن لذت بخشه ک مرد رابطه جنسیو شروع کنه

      1. سلام من 10 سالمه اما من یکی پسر را دوست دارم اما اون پسر مشهور است ولی آذربایجان زندگی میکنه او هم 30 سال داره و ازدواج کرده دو پسر هم داره و من عاشق اوهستم اما و من و نمی شناسه و من او را دوست دارم و خانواده ام نمی دونن من عاشق شدم تو رو خدا بگید چه کار کنم که من با او ازدواج کنم؟

        1. نوجوانی همینه آدم احساس میکنه عاشقه ولی اینا عشق نیس.تغیرات هورمونی بدن هست.سعی کن ورزش کنی و غذاهای چرب وفست فود نخوری.

        1. سلام
          من دخترم روز ولنتاین ب نامزدم گفتم چیزی نمخوام اون سر ی بحث کوچولو قهر کرد دیگه هم پیامی نداده ب نظرتون چکار کنم من بهش پیام بدم یا منتظر اون بمونم

      1. باسلام من ۶ ماهه عقد کردم ولی نامزدم به دلیل مشکلات مادیسد شده …اصلا تو این شما یک بار حتی منو نبوسید …اصلا صحبتی هم درموردمسائل جنسی نداره هروقت ازش میگم چرا ربطمون سرده میگه باید بریم سر خونه زندگی خودمون ک ارامش داشتهباشیم و بعد ….من کلا میترسم بعدا سردتر باشه

      2. سلام ای کاش در مورد چیز های اساسی روابط زناشویی می‌گفتید.بازم ممنون

          1. سلام …همرسم میگه چجوری دوس داری عمل لقاح رو انجام بدم ..جوابش رو چی بدم ک خودش هم دوس داشته باشه؟

        1. سلام ببخشید من یه سوال داشتم من ۱۵ سالم بعد یه دوست پیر دارم ۱۹ سال بعد از من سکس میخواد چیکار کنم

          1. با سلام
            لازم نیست قبول کنید. به خاطر حفط رابطه تسلیم او نباشید

          2. کات کن چون کسی ک واقعاً دوست داره بهت دست نمی زنه قبل از ازدواج البته اگه قصدش ازدواجِ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉