کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

10 راهکار موثر برای فراموش کردن خیانت همسر

فراموش کردن خیانت
3.3/5 - (29 امتیاز)

به نظر شما خیانت را می‌توان بخشید؟ به کمک چه راه هایی می‌توانیم خیانت را فراموش کنیم و به زندگی خود ادامه دهیم؟
اگر شما متاسفانه به تازگی متوجه خیانت همسر خود شده اید و به دنبال فراموش کردن خیانت هستید در این مقاله همراه ما باشید. در حقیقت خیانت به همسر در زندگی زناشویی یک فاجعه است.

فاجعه ای که هیچ زوجی نمی‌تواند خودش را از آن مصون بداند. در حال حاضر بستر برای خیانت به شکل های مختلف چه به صورت خیانت واقعی و یا به صورت خیانت مجازی وجود دارد. در این میان افرادی هستند که نمی‌توانند خودشان را از پرسه زدن در شبکه های مجازی و یا دنیای واقعی حفظ کنند و مرتکب اشتباه بزرگی در زندگیشان می‌شوند. اما شما به عنوان فردی که خیانت دیده می‌توانید فرصتی دوباره به همسرتان بدهید تا زندگی تان به روال قبل برگردد. ما در ادامه به 10 راهکار برای بخشیدن خیانت همسر اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 10 راهکار موثر برای فراموش کردن خیانت همسر با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1- طوری رفتار نکنید که انگار هیچ اتفاق خاصی نیفتاده

گاهی اوقات برخی از افراد برای حفظ غرور خود تصمیم می‌گیرند که خشم و کینه خود را بروز ندهند و به آرامی از کنار این مسئله عبور کنند. این درحالی است که شما با این کار تنها خودتان را اذیت می‌کنید. شما حق دارید تا همسرتان را سرزنش کنید و احساسات خود را به کمک گریه و خشم و غضب بروز دهید. اگر سعی کنید که احساسات خود را کنترل کنید و آن ها را در درون خود دفن کنید به زودی به خودتان آسیب می‌زنید. مثلا دچار وسواس فکری می‌شوید و کوچکترین رفتار و حرف همسرتان را زیر نظر می‌گیرید. همچنین ممکن است خیلی زود مجبور شوید با بیماری هایی مانند افسردگی و گوشه گیری دست و پنجه نرم کنید. بنابراین اولین گام برای بخشش خیانت، رهاسازی احساسات درونی تان است.

2. در مورد علت خیانت همسرتان صحبت کنید

یکی از بهترین راهکارها برای فراموش کردن خیانت صحبت کردن با همسرتان است. هم کلام شدن با کسی که باعث این خشم و غضب شده تا حدود زیادی می‌تواند خشم و عصبانیت شما را کنترل کرده و کمی آرام ترتان کند. البته بهتر است این گفت و گو زمانی باشد که چند روز از فاش شدن خیانت همسرتان می‌گذرد تا هر دو شرایط روحی بهتری داشته باشید. ممکن است همسرتان دلایلی مانند خلاهایی در زمینه عاطفی، جنسی و یا کمرنگ شدن عشق در زندگی زناشویی را بهانه رفتار خود کند. با اینکه دلایل خیانت مردان به هیچ وجه قابل قبول نیست و هیچ دلیلی نمی‌تواند این رفتار ناپسند و غیر اخلاقی را توجیه کند، اما قطعا شنیدن این حرف ها به ساخت زندگی جدید و شروعی دوباره کمک بزرگی می‌کند.

3. همسرتان را ببخشید اما خیانت او نپذیرید

بخشیدن خیانت
بخشیدن خیانت

بخشیدن فردی که به شما خیانت کرده است، کار آسانی نیست. اما باید بدانید که بخشیدن قبل از اینکه لطفی به طرف مقابل باشد، لطف و کمک بزرگی به خودتان است. شما با بخشیدن اول خودتان را از بند کینه و خشم رها می‌کنید و یک بار دیگر فرصت شاد زیستن را به خود می‌دهید. بنابراین بخشش خیانت یک گام بزرگ برای بهبود شرایط فعلی است. اما بخشیدن به معنای پذیرفتن خیانت و یا خیانت های بعدی نیست بلکه تنها راه برای فروکش خشم شماست! در چنین شرایطی تصمیم بهتری می‌توانید برای زندگی خود بگیرید.

4. احساس ضعف و سرخوردگی نکنید

هرگز به احساس ضعف و سرخوردگی به خاطر خیانتی که در حق شما انجام شده تن ندهید. شما در قبال رفتارهای دیگران هیچ مسئولیتی ندارید و تنها در قبال رفتارهای خودتان مسئولید. بنابراین اینکه فردی دیگری دچار اشتباه شده به شما ربطی ندارد و نباید خودتان را بابت این اتفاق سرزنش کنید. به جای این کار باید روی نقاط مثبت خود متمرکز شوید و برای سر و سامان دادن آینده خود تلاش کنید. فراموشی خیانت نیاز به یک قدرت روحی بالا دارد، این قدرت را در خود ایجاد کنید.

5- خودتان را ارزیابی کنید

همانطور که گفتیم بعد از فاش شدن خیانت همسرتان نباید به نقاط ضعف خود فکر کنید و خودتان را سرزنش کنید. اما گفته ما به این معنا نیست که به طور کلی نقص و عیب های خودتان را در زندگی زناشویی فراموش کنید. درست است که هیچ دلیلی نمی‌تواند خیانت همسرتان را توجیه کند اما اگر واقع بینانه به این اتفاق نگاه کنیم به احتمال زیاد شما هم در این ماجرا سهم داشته اید. اگر ساعات زیادی سر کار هستید و به خواسته های عاطفی و جنسی همسرتان جواب رد می‌دهید علنا دو دستی زندگی زناشویی خود را تقدیم نفر سوم رابطه کرده اید! بنابراین در مسیر درمان خیانت خودتان را ارزیابی کنید.

6- با یکدیگر صادق باشید

چرا خیانت فراموش نمیشه؟ برای جواب به این سوال باید واقع بینانه به حقیقت زندگیتان نگاه کنید. آیا هنوز چیزی در این رابطه برای جنگیدن و صبر در برابر خیانت همسر وجود دارد؟ آیا تلاش های شما صرفا به خاطر تربیت فرزندانتان و یا حرف مردم است؟ اگر فکر می‌کنید که دیگر عشق و علاقه ایی میان شما وجود ندارد، بهتر است یک بار دیگر تصمیم تان برای ادامه زندگی را مرور کنید. این بازگشت چیزی جز هدر رفتن عمر و بیشتر شدن کینه میان شما ندارد! بنابراین برای رابطه ای تلاش کنید که هر دو هنوز خواهان آن هستید. در این صورت بخشش خیانت برای شما به دشواری قبل نیست.

زندگی بعد از خیانت
زندگی بعد از خیانت

7- زندگی تان را از نو بسازید

خیانت مانند یک بمب است که بنیان اعتماد و عشق شما را از بین می‌برد. آسیب و عواقب خیانت تا مدت ها با شماست اما آنچه که مهم است تلاش دوشادوش شما و همسرتان برای بازسازی رابطه عاشقانه است. شما به عنوان فردی که خیانت دیده می‌توانید بر روی نواقص خود کار کنید و وقت بیشتری را برای همسرتان بگذارید. این رفتار شما باعث می‌شود تا همسرتان کمی از لاک خود بیرون بیاید و با رویی بازتر دوباره به شما ابراز محبت کند. اگر همسرتان به دنبال انکار خیانت نیست و عمیقا نسبت به رفتار خود شرمنده است، او را بپذیرید و فرصتی دوباره به او بدهید.

رابطه جنسی و خیانت
رابطه جنسی و خیانت

8- رابطه جنسی را ممنوع نکنید

به طور معمول بعد از خیانت نیاز جنسی زوجین به شدت تحریک می‌شود. فردی که خیانت کرده به دنبال بازگرداندن رابطه عاشقانه خود با همسرش است و دوباره می‌خواهد او را از آن خود کند. از طرفی دیگر احتمالا فردی که خیانت دیده علاقه ای به برقراری رابطه جنسی ندارد. اما روانشناسان توصیه می‌کنند که نباید فاصله میان شما زیاد شود و اجتناب از رابطه جنسی راهکار مناسبی برای نشان دادن احساسات خود نیست. بهتر است برای بازگرداندن عشق به رابطه تان از بدن و احساسات خود استفاده کرده و در مسیر بخشش خیانت ریسک را به جان بخرید.

9- به خودتان عشق بورزید

اتفاقات اخیر زندگیتان نباید باعث تمرکز شما روی نقاط ضعف خودتان شود و احساس ارزشمندی خود را از دست بدهید. روی نقاط مثبت خود کار کنید و برای آینده تان برنامه ریزی کنید. اعتماد به نفس خود را تقویت کنید و دوباره مثل قبل به زندگی خود ادامه بدهید. در حقیقت برای پاسخ به این سوال که چگونه خیانت را فراموش کنم اول از همه باید ظرفیت روحی خودتان را بالا ببرید. شما تنها با داشتن یک روح بزرگ از پس این کار بر می‌آیید.

مراجعه به روانشناس بعد از خیانت
مراجعه به روانشناس بعد از خیانت

10. به روانشناس مراجعه کنید

گاهی اوقات لازم است برای صبر در برابر خیانت همسر و بخشش خیانت با فردی مورد اعتماد در مورد احساسات و خشم خود صحبت کنید. داشتن یک پشتیبان و همراه در این مسیر کمک بزرگی به شما می‌کند. بنابراین شما می‌توانید به یک فرد متخصص در زمینه مشاوره خیانت مراجعه کرده و از او کمک بگیرید.

سخن آخر

مردانی که بعد از فاش شدن خیانت شان به دنبال انکار خیانت نیستند و در مقابل شما احساس شرمندگی می‌کنند با کمک شما می‌توانند به مردان وفادار تبدیل شوند. اگر فکر می‌کنید که هنوز عشق در میان شما زنده است، فرصتی دوباره برای بازسازی رابطه تان به او بدهید. فراموش نکنید که طلاق آخرین راه حل برای گشودن این گرهی است که دامن گیر زندگیتان شده است.

سوالات متداول

شوهرم بهم خیانت کرده نمی‌تونم فراموش کنم، باید چه کار کنم؟

اول از همه به این فکر کنید که آیا زندگی شما ارزش جنگیدن و تلاش را دارد؟ اگر جواب شما مثبت است به کمک راهکارهایی که در این مطلب برای شما جمع آوری کرده‌ایم در مسیر بخشش خیانت قدم بردارید.

چگونه غم خیانت را فراموش کنیم؟

به همسرتان اجازه بدهید تمام تلاشش را برای بازگرداندن اعتماد و عشق شما انجام دهد. احتمالا با دیدن تلاش های همسرتان رغبت شما برای بخشش بیشتر می‌شود.

چطور شوهرم رو ببخشم؟

برای بخشش مردی که به شما خیانت کرده اول از همه باید ظرفیت روحی خودتان را بالا ببرید و با خودتان دوست باشید. در چنین شرایطی برای کمک به خود هم که شده تلاشتان را برای بخشش همسرتان بیشتر می‌کنید.

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خیانتبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد

براي مشاوره در زمينه 10 راهکار موثر برای فراموش کردن خیانت همسر

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 208 نظر:

  1. ترو قران یکی به داد من برسه هیچکسو ندارم از شما توقع دلداری دارم اسم شوهرم فرهاد 26سالشه 15سالم بود ک اصلا نفهمیدم چطور شماره منو گیر اورده بود ویک شب ساعت دوازده بهم زنگ زد بعد از کلی فحش دادن بهش آخرش گفت ک چطوری شمارمو گیر اورده از همون روز اول عاشقم شد اونموقعه 21سالش بود بعد از یک هفته اومد خاستگاریم و خانوادم قبول نکردن چهار بار هرشب اومدن پدرم ردشون کرد ک دیگه رفتو پیداش نشد بعد از چند روز خبر اوردن ک خودکشی کرده و افتاده کما دکترا ازش قطع امید کردن ک قرار بود نامزدی کنم بعد از هشت ماه بهوش اومد و دوباره اومد خاستگاری هرکاری کرد پدرم قبول نکرد خودشوماشینشو جلو خونمون تیکه تیکه کرد فایده نداشت جلو در مدرسه منو دزید ک گرفتنش خلاصه بابامو راضی کرد بعد از نامزدی تمام بدنشو عکس واسم من خالکوبی کرد زندگیمون رویایی بود تا اینکه هشت ماه بعد از عروسیمون زمانی که یک ماهه حامله بودم بهم خیانت کرد وقتی فهمیدم با چاقو تموم موهامو بریدم چون عاشق موهام بود و ترکش کردم الان چهار سال میگذره و شبو روز التماس میکنه ک ببخشمش والان دوتا دختر دارن دارم و 22سالمه هنوز وقتی یادش میوفتم تموم موهامو در میارم همه شیشع هارو میشکنم دچار میگرن عصبی شدم و مثل سگ پشیمون ولی نمیتونم ببخشم چیکار کنمکمکم کنید

    1. خیانت اون دلیل بر دوس نداشتن تو‌نیست
      از شهوتش ک راست کرده یه اتفاقی گذرا افتاده
      ولی عشقه اصلیش تویی کاملا اینو میشه فهمید
      شک نکن
      برگرد ب زندگیت
      ببخشش ولی از کارش بگو تا ابد راضی نیستی
      بمونو‌با هم عاشقی کنید

    2. عزیزم از اون روز لعنتی هیچ خاطره ای نگه ندار هر چند منم دیدم سخته و نمیشه اما بجاش دوران خوب زندگیت رو جایگزین کن در ضمن فضولی میکنم دو قلو هستن بچه ها خدا حفظش کنه سعی کن بخاطر بچه ها ببخشی و کتبا ازش کاغذ بگیری که تکرار نکنه برگرد یبار فرصت بده بهش

  2. سلام دوستان منه بدبخت 23 سال پیش به اجبار پدر ومادر زنه پسر عموی مادرم شدم با 8 سال اختلاف من 16 ساله بودم از سال دوم زندگی شک کردم وشبا میدم کم محلی میکنه و اکثر شبا دنبال کار میرفت بعد از چندین بار پیامای عاشقانه اونو با زن کارگرش میدیدم زن کارگر کارواشش بود با هم دوست بودن و خلوت داشتن ولی بی کس بودم کسی رو نداشتن چند بار که دیدم پیاما حتی مخابرات رفتم سالهای اول به خانوادش گفتم خانوادم میدونسن میگفتن تو زندگیتو بوکون انق با من بد شده بود همش مث سگ و گربه بودیم دو تا بچه داشتم زندگیمو شهرستان فروختم بهش تریلی گرفتم با کلی بدهکاری همه چکاش به نام من چقد سرزنش شدن تا اینکه دوباره پیاماشونو دیدم فتم منو ببر تو شهر بزرگ لااقل بچام با ارامش بزرگ کنم اونم به درک من نباشم ببینم تا اینکه دوباره بعد از چار سال تو غربت دوباره دیدم در تماسن کلی زاری و التماس هیچی نی من بهش بدهکارم نگفتم سالی که من اواره شدم و رفتم اون از شوهرش طلاق گرفت خلاصه دو تو بچام بزرگن الان ی بچه هشت ماهه دارم دیگه از روزی که بچه دار شدم رابطه زناشویی قطع شد تازه تو شهرستانم خونه داشتیم اونم اجاره بود خیلی شک کردم بچام کمکم کردن گوشیشو حک کردیم وای چیزایی که نباید و میدیدم عکس و چت و خراب کرایه 20و30 میلیونی میگرفت همش میگف ندارم چقد وسیله ارایش وای وای خراب عابروشو بردم شکایت کردم خیلی سرشناش بود ولی اون رفت پول کلان به وکیل داد اونو صیغه دوساله کرده ماشین براش گرفته و مهروش داده 5 تا سکه خیلی خیلی کثیفن اونایی که میان تو زندگی یکی مث من و اوار میکنن شوهرم میگه دوسال پیش دوباره از من کمک خاست و منو بدبخت کرد ولی نه دروع میگه خودش هم تقصیر کاره خیلی هم هست الان با ذهن خراب با سه بچه چیکار کنم فقط سپردم به همون خدایی که سالها التماس کردم گفتم خدا اینا که انقد پیام میدادم ینی خلوت داشتن نه تنها به من بلکه به ی عالمی رسوا شدن دلم فقط میسوزه که من خیلی زنه سید و پاک زندگی کن قدیمی مث زنای قدیمی قناعت کار ولی اون زن هرزه و خراب خیلی میسوزم خیلی خیلی و بدتر از اون که خانوادش حمایت کردن با بیخیالی گفتن صیغش اخه نامردا و بی وجدانا صیغهبا هرزه ای که از این راه خرج و مخارجشو در میاره

  3. خانوم من با سه قلو پسر 6ساله خیانت کرد

    من ماندم و سه تا پسرم…یاعلی گفتیم و بچه‌ها را بزرگ کردم الآن 13سالشونه تا حالا بچه‌ها را ندیده

    مهریه هم میدم…ولی حسابام هنوز مسدودن

    خونه ام را دادم 20میلیون البته فقط بخاطر این که

    گفت خونه رو ازت میگیرم..قانون هم که ماشاالله

    اصلأ برای یکبار دادگاه نرفتم چون واقعیت را خودم میفهمیدم

    دادگاه می‌گفت شاهد…..
    اون پسره بیشعور هم الان ولش کرده الان هم

    هرروز بیشتر منو تهدید میکنه…منم زیر بار نمیرم

    برای یکبار معذرت خواهی نکرده

    فقط خواهش میکنم ازتک تک خانوما و آقایون

    مشکلی که پیش میاد در دادگاه واقعیت را بگید

    خانوم من همش دروغ زیاد دروغ می‌گفت….

    من با پسرام زندگی میکنم خدا را شکر

    هم پدرم هم مادر

    زنکه هم آواره هرشب زندگی یکی دیگه را بهم میریزه

    لطفاً چه مرد و زن فرقی ندارد

    وقتی جدا شدید زندگی یکی دیگه را بهم نریزید

    خدا شاهداعمال ما هست

  4. خیانت دیدم خیلی همسرم بااینکه منووبچه هامودوست داره ولی به خداسپردمش ذره ذره آب بشه جلوی چشمانم

  5. منم خیانت دیدم خیلی سخت بعد از بیست سال زندگی بهم خیانت کرد هیچ وقت فراموش نمیشه ولی به خاطر دخترام دارم زندگی میکنم کاش فقط اون بود خیلی چشم چرون همش چشمش به زنای دیگس نمیدونم واقعا چیکار کنم همش بیرون میریم با هم میاییم بعدش دعواست از همه چیز خسته شدم دیگه حوصله هیچی رو ندارم تازه خیلی هم روش زیاد طلب کاره فقط از خدا کمک میخوام.

    1. عزیزم بخاطر بچه ها موندن بی فایده آخرش بچه ها شما رو مقصر میدونن تو کمبودهای زندگیش دقیقا پسر من منو مقصر می‌دونه منم مثل شما ….

  6. بنظرتون تو اینستا برای خانمی که یه عکس خفن و نیمه عریان گذاشته. پیام بدی. (سلام. اهل کجایی؟)
    این خیانت هست؟

    1. بله خیانت هست
      پس ما خانوما هم به یه پسر خیلی جذاب فیتنس پیام بدیم سلام اهل کجایی و شما مردا ببینید چی میشه ؟؟!!!!!! 😉
      یا اصلا از این به بعد از خودتون اجازع میگیریم

  7. بنظرتون تو اینستا برای خانمی که یه عکس خفن و نیمه عریان گذاشته. پیام بدی. (سلام. اهل کجایی؟)
    این خیانت هست؟

  8. به نظر من کسی که خیانت دید مثل داغ عزیزی میونه که تا آخر عمر یادت نمیره….نه پای پیش داری نه پای پس….تمام امید آرزو و همه رو نابود میکنه ومیلی به زندگی کردن نداری…قطعا کسی که قلب خلق خدارو بشکنه و امید و آرزو رو از اون بگیره…قطعاخدا تقاص این دل شکسته رو میگیره….فرد خیانتکار تا کجای دنیا میخاد بره….آخر همه ی ما مرگ با یک متر کفن….من که بخدا سپردم تا تقاص دلم رو ازش بگیره

  9. سلام به تمام زخم خورده های خیانت زنم بعداز ۱۸سال زندگی بهم خیانت کرد خودش یک شب تو اتاق خواب اقرار اومد ک من تا الان ۴بار رابطه داشتم با ….دوماه هستش دنیا رو سرم خراب شده سه تا بچه دارم کارم هروز تو تنهای گریه هستش از ترس ابروم صدام در نیاوردم ولی دارم خفه میشم وای به تو که خیانت میکنه فقط از خدا میخام گرفتار دردی بشه جلو چشمام زره زره اب بشه

    1. منم مثل تو هستم ۱۷ سال ازدواج کردم ۴ تا بچه دارم ۳ دختر ۱ پسر شوهرم زیاد به من خیانت میکنه هنوز این تموم نشده تا دوباره یکی دیگه پیدا کرده هیچ راهی ندارم ن دلم میاد بچه هام تنها بگذارم ن توان این همه خیانت این همه خیانت دیدم فقط پیام بود تا دوشب پیش که فیلمی دیدم ک الان سه شب ن خواب دارم ن دوست دارم بچه هام از ناراحتیم چیزی بفهمند تو را خدا منو را راهنمایی کنید دیگه خیلی عصبی شدم روز به دارم آب میشم به دختر کوچکم ک شیر میدم دل ازش نمیکنم ک خودم بکشم راهی برام پیدا کنید

      1. به خاطر بچه هات هیچ وقت به خودکشی فکر نکن عزیزم فقط دیگه بچه دار نشو اصلا خیلی سخته درک میکنم ولی سعی کن راهتو تو زندگی پیدا کنی یه هدف کوچیک بزار برای خودت برای همون تلاش کن به زندگیت معنا و مفهوم بده. اگر میتونی پیش مشاور برو امیدوارم که مشکلت حل بشه

  10. از خدا بخواهید کمکتون کنه به خاطر بچه ها صبر کنیم شخص خیانتکار رو کوچیک ولایق خیانت بدانیم از بالا نگاشونم کنیم واقعا خیلی کوچیکن

  11. از خدا بخواهید کمکتون کنه به خاطر بچه ها صبر کنیم شخص خیانتکار رو کوچیک ولایی خیانت بدانیم از بادا نگاشونم کنیم

  12. سلام تقریبا تمام مشکلات همه عزیزان نزدیک بهمه دوستانی که از مشاور استفاده کردن و یکمی از مشکلا تشون حل شده ولی برای اون آقا و خانم ی که طلاق
    گرفتن ودوباره قصد ازدواج دارن و صد درصد احساسم شدن وتنهایی سختر برای فراموش کردن گذشته خیلی سخته البته با نظر کارشنا ومشاوره این عزیزان همه درد کشیده وتنها کسی که بهتر درکمون کنن همین خودمان هستیم چون بعد ازدواج حرکات که باعث اذیت و آزار دهنده برای کسی که خیانت دیده می شود هر دو طرف انجام نمی دن

  13. تورو قران خیانت نکنید برید به زن یا شوهرتون بگین خسته شدین فلان شدین ولی خیانت نکنین
    منم متاسفانه بهم خیانت شده دلم تو اتیش داره میسوزه خواهش میکنم حیاط خلوت زندگی بقیه نشین زندگی بقیه رو خراب نکنین اگر فرد متاهلی میاد سمتتون شما انسان باشین و خیانت نکنین خ سخته بخدا خیلی قلبم اتیش گرفتهههههههههه

    1. منم دارم آتیش میگیرم چرا زندگیمو تباه کرد وقتی که خودشم داره اعتراف میکنه هیچی برامنو خونوادم کم نذاشتی

      1. منم چیزی کم نزاشتم توی این یکسال با بد و خویش ساختم یک ماهه متوجه خیانتش شدم. اعتراف کرد ولی دلم بدجور سوخته

  14. هیچ خیانتی رو نمیشه بخشید هیچ کاریش نمیشه کرد جز طلاق فقط طلاق هر روانشناسی راهکار میده دروغه خط قرمز زندگی خیانت است از این خط رد شدی یا طلاق یا مرگ یا دیوانه شدن هیچ کاریش نمیشه کرد هیچ کاری

    1. من چند بار بخشیدم ولی دوباره تکرار کرد دوباره ۹ ماهه قول داده که تکرار نکنه ولی بازم ترس دارم من نه به خاطر بچه هام نه چیز دیگه چون دوستش دارم می‌بخشم ولی خودم تا مرز جنون رفتم

    2. منم تو این 24سال چند بار بهم خیانت کرده با اینکه چندسال ازخیانتش گذشته حال من روزبروز داره بدتر میشه خیلی نسبت بهش سرد شدم نمیدونم چکار کنم روانشناس رفتم بدتر شدم ک بهتر نشدم

  15. سلام به منم خیانت شده،بعد از یازده سال زندگی مشترک با زنای بدکاره بهم خیانت کرد ،زمانی که فهمیدم کاری کردم اعتراف کردعذر خواهی کرد اما نمیتونم ببخشمش،با پنجتا بچه از خونه رفتم ،ولی اومد دنبالم عذر خواهی کردبرگشتم اما نمیتونم ببخشمش،لطفا کمکم کنید چیکار کنم

  16. فقط پناه ببرید به خدا چونکه فقط خداست که محکم ترین پناه گاه است…. اگه فهمیدی که پیشمون است ببخشید و ادامه دهید…. اما اینو بدون هرگز وهرگز وهرگز تا لحظه ی مرگ خیانت فراموش نخواهد شد…. فقط غمش کمرنگ تر میشود. لعنت خدا بر آدمهای شیطان صفتی که ادمهای ساده را به این دام کثیف میکشانند و زندگی های را ویران می کنند..خدایا خودت مراقب همه ی زندگیهای پاک وعاشق باش…. الهی آمین

    1. الهی آمین.لعنت خداوند به نفرات سوم رابطه که با انواع مکرو حیله و چند هیجان کثیف باعث میشن زندگی عاشقانه بهم بخوره .ودرد ی رو به بیگناهانی تحمیل میکنند که واقعا قابل تحمل نیست .لطفا افراد کثیف از متاهل ها دور بشن و دنبال مجردها باشن بخدا دردی هست که زجرش کمتر از مرگ عزیز نیست .

      1. سلام واقعا دردش تحمل نداره من صبح با اضطراب شدید و اسهال بیدار میشم شب و روز ندارم خدایا کمکمون کن از داخل دارم اتیش میگیرم حتی موهای سرم داغونه انگار میسوزن از داخل.

        1. خدا به همه مون کمک کنه منم خیلی داغونم اضطراب شدید دارم عاشق شوهرمو زندگیمم بخدا این حق هیچکس نیست😭

    2. من وجود خدایی رو حس نمیکنم
      خدا قدرت بینهایت، درسته؟
      چرا این خدا حق این مدل حییونها رو کف دستشون نمیزاره
      چرا این خدا که میگید حمایتی از مظلوم نمیکنه
      برای اینکه
      خدا ساخته ظالمین هست بخاطر راحتر ظلم کردن
      با این کار راحت ظلم به مظلوم میکنن و مظلوم ساده پناه به خدا خیالی میبره تا کمکش کنه
      عزیزان، خدا خودتونید که باید حقتون رو از این زندگی بگیرید
      هر انسانی اجازه هر شکل زندگی رو داره
      ولی نباید اجازه آسیب داد حالا به هر شکل
      امیدوارم تمام مظلومین روزی به توانایی برسند که حق خوشون رو از این انسان های کثیف و حیوان نما بگیرند

    3. درسته این آدمای خونه خراب کن توی همین دنیا عذاب بکشند جوری که برند التماس بخشش کنند واسه مردنشون

  17. سلام
    شوهر منم بهم خیانت کرد اونم با شریک کاریش(یک خانم بود) که من از اول بهش اعتماد کردم و رضایت دادم به این شراکت اما بعد از 6 ماه فهمیدم از همون هفته اول شراکت با اون خانم به من خیانت کرده ،اولش گفت رابطه فقط دوستی اجتماعی بوده و در حد درد و دل و بعد خانم اعتراف کرد که رابطه جنسی داشتند و همسرم پذیرفت و اباز پشیمانی کرد و گفت بریم پیش مشاور.
    من خیلی دوسش دارم هنوز ،بچه هم ندارک که بگم به خاطر بچه هام ،دوری ازش بام سخته به نظرتون میتونم ببخشمش؟ ممکنه دوباره تکرار کنه؟ کسی تجربه مشابه داره؟؟

    1. اگه نمیخوای دوباره تکرار کنه سخت بگیر سخت ببخشش ازش حق طلاق روبگیر باهم برید روان شناس ان شاءالله که تکرار نشه

      1. معمولا خیانتا تکرار میشن اما به طرق مختلف و در زمانهای دورتر زن و مرد هم‌نداره .
        اساس درد و دل همسران متاهل با غیر چه کلامی چه احساسی و جنسی خیانته .حالا یکی میبخشه یکی جدا میشه بستگی به نوع خیانت داره .اما در هر صورت اگر خیانت حتی کلامی ادامه پیدا کنه انتهاش خیانت جنسبه

    2. نبخش تو رو خدا نبخش جدا شو حالا که بچه نداری جداشو هیج اعتباری نیست تکرار نکنه

    3. متاهلی که متعهد نیست حقش طلاق و بیچارگیه . وقتی بچه نداری طلاقش بده یا اینکه بهش میخوای اعتماد کنی حتماً حق طلاق رو ازش بگیر وبهش سخت بگیر .

      1. خدا لعنت کنه زن‌هایی ک زندگی خودشون خراب شده بعد می‌رن زندگی یه بدبخت دیگه رو هم خراب میکنن , شوهرم بهم خیانت کرد روزی ک‌فهمیدم دنیا رو سرم خراب شد اینقدر دوستم داشت ک باورش برام سخته ، الان با اینکه سه ماه گذشته باز انگاری داره تو ذهنم رنگ‌تازه میگیره من دارم دیووونه میشم از بس همه چی میاد تو ذهنم ،اخه من تمام پیامهاشون رو‌خوندم تمام عاشقانه هایی ک با شوهرم داشتم اون با اون زن هم همونجوری حرف میزد حرف‌هایی از رابطه هاشون ،همه جلو چشام رژه می‌رن

        1. سلام منم همین مشکل برام پیش اومده هرروزم دردورنج بچه هام رو میبینم بیشتر عذاب میکشم به شوهرم هیچ حسی ندارم از اجبار دارم زندگی میکنم ای کاش میتونستم از این منجلاب روحی فکری دربیام ۲ساله میگذره ولی هرروزی که میگذرهزندگی برام سختر میشه

    4. وقتی بچه نداری اشتباهه ادامه دادن این زندگی عزیزم،مطمئن باش باز تکرار میکنه و اونموقع حسرت امروز رو میخوری که چرا ادامه دادی…بچه بیاد ازاین بدترهم سرت میاد

    5. سلام همسر من با همکارش خیلی زیاد تو فضای مجازی ارتباط داشت مطمئن هستم رابطه های دیگه هم داشتن هردوشون انکار کردن پلیس نتونست بهم کمک کنه فقط یه پرینت نوشتاری کافی بود تا ثابت کنم ولی دریغ کردن الان تو خونش هستم ودارم از درون نابود میشم😔😔

    6. اصلا دوباره اعتماد نکنه از خیانت شوهرم الا سه سال میگذره ولی هر روز رو من با خیانتش زندگی میکنم و هر روز فکر میکنم تازه بهم خیانت شده بخاطر بچه هام تحمل میکنم اما دارم از داخل نابود میشم

  18. دقیقا مثل من 😭😭😭۱۰ ماهه دارم زجر میکشم دوتا پسر یکساله و چهارساله دارم بخاطر بچه ها دادم تحمل میکنم نابود شدم هر روز دست و پای منو میبوسه و شرمنده س و پشیمونه ولی من هنوز نتونستم ببخشم بهش گفتم اگر یکبار دیگه خطا ببینم حتما جدا میشم از نظر مالی هم اوکی هستم و از پس خودم و بچه ها بر میام ولی آبرو و حرف فامیل برام سخته وگرنه جدا میشدم …زندگی خوبی داشتیم ولی قدر ندونست روزی که من تو اتاق عمل بودم برا سزارین …به اون زن خراب زنگ میزنه و ارتباط اینا شروع میشه و ۵ ماهی بود که متوجه بداخلاقی شدم ولی چون مومن بود و جانماز آب کش اصلا شک نکردم بخیانت کردنش
    تا روزی سر سجاده داشت نماز میخوند و گریه کرد و گفت حلالم کن من بهت خیانت کردم منو ببخش و بدبختی من شروع شد و من فقط به خانواده خودش گفتم و کلی التماسم کردن کخ آبرو پسرمان رو حفظ کن زندگیت حفظ کن خطا کرده دیگه تکرار نمیکنه و منم بخاطر بچه کوتاه اومدم ولی نمیتونم مثل قبل باهاش خوب باشم همش سکوت میکنم و گاهی سرزنش میکنم اونم دنبال جبران ولی روزی که یتیم شدم آنقدر قلبم دردنگرفت اما در اوج اعتماد ضربه خوردم مخصوصا این که خیلی دم از خدا میزد و با ایمان بود مثلا

      1. عزیزم جایزالخطا خیلی کلمه علطی هست بهتره بگیم ممکن الخطا اما خیانت اشتباه نیست یک انتخاب متاسفانه من هم مثل ایشون خیانت دیدم ودیگه آدم سابق نشدم عقاید و باورهای منو پودر کرد الهی دچار یکی مثل خودش بشه

    1. خوش به حالت شوهرت ازت معذرت خواهی کرده شوهر من ازم طلب کار هم هست بیشور

  19. تو رو خدا به حرفام گوش کن. ببین اگر ازت طلاق بگیره، جایی برای زندگی داره؟ درآمد داره یا میتونه داشته باشه؟ آیا بعداز طاق با تو، میتونه زندگی دوباره‌ای بسازه؟ آیا میترسه بعداز طلاق، تو دست به افشاگری بزنی و آبروش رو ببری؟ اگر جواب سه تا سوال اول، بله هستش و جواب سوال اخر، خیر هستش، خیلی احمقی اگر نری دنبالش و دست و پاشو نبوسی. آقایونی که خیانت دیدید، لطفا توجه داشته باشید که خیانت کردن در بین ما مردها تقریبا بیشتر از خانمها هستش. خودتون رو پاک و مطهر و زنتون رو شیطان مطلق نبینید. خودتون رو گنده نکنید. ما مردها هرچقدر هم که گنده باشیم، به گندگی و بزرگی خدا نیستیم. در رحمت و بخشش خدا همیشه بازه، پس شما هم در بخشش رو باز بزارید.ما آدمها معصوم نیستیم و ممکنه خطا کنیم. همو ببخشیم، دوباره شروع کنیم. میدونم تایپ کردن این جمله خیلی راحته و عمل کردن بهش خیلی خیلی خیلی دشوار، اما ذره‌ای و ذره‌ای و ذره‌ای شک ندارم که غیرممکن نیست.

    1. سلام متاسفانه شوهر منم جانماز آب میکشه ولی دو هفته پیش دستش رو شد دیدم با بهترین دوستم که خواهر گفته بودمش دل دادن قلوه گرفتن وقتی پیاماشونو دیدم آتیش گرفتم به هیچ مردی اعتماد نکنید مخصوصا اونایی که با خدان ۹

  20. سلام
    لطفا از تجربیات بعداز طلاق بگید. اگر ممکنه لطفا جنسیت خودتون رو هم بگید. خانم هستید یا آقا

  21. سلام وقت شماهمه عزیزان بخیربزارین واستون یچیزی بگم شایدباورنکنیداون شخصی که چه مردچه زن خیانت کرده باشه اون شخص قابل بخشش نیس هزاردرصدهم بگین بازمیکنه چون اون راهشوبلدبوده رفته وحتماتکرارهم خواهدکرداصلان اعتمادنکنیدففط خلاسشون کنیدروحتون عذاب نکشه همین

  22. من فکر میکردم زنم پاکترین زن روی زمینه بعد از ۱۲ سال دوستی و ۱۴ سال زندگی چند روز پیش زودتر از محل کار برگشتم خونه و دیدم داره بهم خیانت میکنه تو خونه خودم. اما به خاطر دختر ۸سالم گذشتم ازش اما دارم دیوانه میشم نمیدونم چیکار کنم. متاسفانه دخترم خیلی بهش وابستست.

      1. ای کاش مرد هایی که خیانت کردن براشون آب خوردن شده رو خدا خودش آتیش میزد و منقرض میشدن

    1. واقعا غیر قابل هضمه برادر من
      منم اتفاقا برام پیش اومده بعد ۱۸ سال زندکی البته نمیدونم حدش کجا بوده اما خب میدونم چند باری باهاش رفته بیرون و چند ساعتی رو با هم بودن حالا یا تو ماشین یا جایی دیگه نمیدونم وقتی مچشش رو گرفتم گفت میخواستیم با هم یه کار شراکتی بزنیم و این شر و ورا منتا من چون ۱۸ سال چیزی ازش ندیدم گذشت کردم اما فقط خیانتشو بیشتر به خاطر روح خودم اما هیجوقت کاری رو با من کرده نتونستم ببخشم الانم با این حالی که چند ماه گذشته همش دلواپسم نکنه بازم این کارشو تکرار کنه . واسه همین تصمیم گرفتم برم پیش یه روانشناس و باهاش مشورت کنم .خیانت واقعا سخته شاید به نظرم برای مردا سختر

    2. منم شوهرم بهم خیانت کرده از نظر مالی نیازی بهش ندارم ولی دوتا دختر دارم دروغم خیلی میگه نمی دانم چه کار کنم از انم بچه داره ب

  23. دارم عذاب میکشم دارم داغون میشم بعد ۱۵سال با دوستم بهم خیانت کرد شوهرم خدای من بود هه بچه که بودم با خیانتهای بابام به مامانم بزرگ شدم گفتم با کسی ازدواج میکنم که ندار باشه هیچی نداشته باشه ولی مرد باشه و خیانت نکنه ولی مردی که خدای من بود بهم خیانت کرد لعنت به لحظه هایی که داغونم ولی باز عاشقانه دوست دارم حالا بعد از سه سال که همه فک و فامیلاشون میگفتن تو ازش خیلی سری چرا زنش شدی یا به قول خودش که میگفت چرا زنم شدی تو که خیلی از من سری الان من یه حسی پیدا کردم که فکر میکنم اون از من سره خودمو زشت ترین زن میبینم اول و اخر بخشیدن یعنی به حال من دچار شدن

  24. بعد از ۱۵سال تازه فهمیدم اره،، داره بهم خیانت میشه،،، هیچ مشکلی با هم نداشتیم تا وقتی که با اجازه خودم رفت سر کار،،،، مشکوک شدم شروع کردم به خود خوری دیدم نمیشه
    با یه نرم افزار گوشیشو هک کردن یعنی تمام تماسهای پیامکها اینستا حتی جی پی اس زیز نظرم بود،،،،، تا اینکه شکم به یقین تبدیل شدحالا موندم با دو تا بچه چطور با این مشکل کنار بیام
    یعنی الان داغونم خیلی سخته محاله بشه کنار اومد، حال همتون رو درک میکنم
    وقتی گفتم زیر بار نرفت گفت اسنپی بوده نیامده دنبالم،،، تا اینکه همه تماسها کلیپهای زشت که حرفهای سکسی توش داشت پیامکها همرو زدم تو روش،،،،، به نظرتون چی گفت،،،
    با یه ببخشید خواست منو اروم کنه
    فقط با شما گفتم که میدونم درکم میکنید تا بلکه بذره اروم بشم
    یاد اون کلیپها میافتم حرصم میگیره

    1. سلام عزیزم من همسرم سه سال پیش با نزدیکترین و تنهاترین دوستم بهم خیانت کرد الان بعد از سه سال تو ظاهر جوری رفتار میکنم که انگار بخشیدم ولی از درون داغونم هر لحظه و هر ثانیه بهش شک دارم شما نوشتید که گوشیشو هک کرده بودید توروخدا به منم بگید تا از این خوره ای که به جونم افتاده که بازم داره بهم خیانت میکنه راحت بشم توروخدا کمک کن

      1. اایووووول . واااقعااااا حررفو جواااب دررست و وواااااقعاااا تلخ همینه و بس … هیچ راهگاری ندااره … فقط ااین ۳ کلمه .طلاااق .. دیواانگی … مرررگ … ن خودمونو گول بززنیم ن اجاازه ب دیگراان وو مشااوررو…‌بدیم ک گولموون بزنن ..وچرا ک هموون مشاووران هم ااز هرر جنس ک هستن مرد یاا زن در ااین مووقعیت ب این ۳ انتخااب میررسن .

    2. سلام منم پنج ساله ک همسرم بهم خیانت کرده و شب و روز ندارم اصلا از جلو چشام نمیره تورو خدا اسم نرم افزارو بگین و طرز استفادش تا منم گوشیه شوهرمو چک کنم واقعا یک لحظه آرامش ندارم و هیچ اعتمادی نیست

    3. شوهرم منم بهم خیانت کرده الان میگم گریه ام میگیره توابع هرچی خیانت کاره

    4. آنهایی که خیانت می کنند قبل از اینکه با همسرشون روبرو بشن با وجدان خودشون روبرو شدن .وقتی تونستن وجدان خودشون رو قانع کنند که حق دارند خیانت کنند دیگه روبرو شدن با همسر واسشون سخت نیست

  25. منم همدردتم عزیزم….آه…بچه هامو چکار کنم آخه….ای خدا دلم میخواد دیگه بیدار نشم،ای چه دنیاییه،تروخدا خیاااااانت نکنید،دردش مثل تحمل داغ عزیزتونه…

    1. من ی بچه دارم از وقتی اسمسش رو دیدم ی هفته هیچی نخوردم فقط آب دارم دیوونه میشم
      کاش ب دنیا نمیومدم هر کار می‌خوام بکنم حالم بدتر میشه کاش خدا بیاد منو ببره پیش خودش ی بچه من فوت شده ولی سر اون انقد داغون نشدم

  26. سلام تورو خدا کمکم کنید زن من هم بهم خیانت کرد ، الان جوری داغونم که فقط خدا می‌دونه بعد 20 سال زندگی و داشتن 2 تا بچه 15 و 13ساله این حق من بود که زنم بهم خیانت کنه اونم بخاطر پول در حالی که من اون مهر و محبتی رو که من بپاش ریختم حتی حقوق ماهیانمو کامل در اختیارش میذاشتم ، فقط من موندم کاش توی زندگی مشترکمون به اندازه یه تار مو من بهش چپ نگاه میکردم اون موقع میگفتم مشکل از منه خودتون بگین من چیکار کنم

    1. ببخش دوست من تنها راه همینه من درکت میکنم داداشم خودتو ناراحت نکن ببخش انسان خطاکاره

    2. سلام زنی ارزش احترام محبت نفهمید برای شما دیگ خانم خونه نمیشه بهتر فراموشش کنی

    3. به شما هم خیانت شده من دختر ۱۸ سالم می تونی ازدواج کن با دختر ی که یه قلب پک ویه قلب روشن دار ه ولی خوب من مجردم ولی تو هر کی که دلت خواست و هر کی که دوست داشتی ازدواج کن اون دختر که به تو خیانت کرد ول کن و با یکی که دوست داری ازدواج کن و آدم خوبی باش حامد و خود تو به یه چیزی تبدیل کن دوکتر یا معلم وبا اونی که ازدواج می کنی به حر فاش کوش کن و او ن هم به حرف تو نه فقط واسه پول فقط واسه خوبی اگه من بودم تنها چیزی که می خواستم یک زندگی خوب می خواستم که تمام عمر در کنار اون باشم

  27. سلام من 15سال که ازدواج کردم زنم خیلی غیرتی بود من خیلی بهش عتماد داشتم ولی یک روز فهمیدم که با یکی یواشکی حرف میزنم گوشیمو روی صدا ضپط کن گذاشتم رفتم چند ساعتی بیرون وقتی آمد صدا رو گوش دادم تازه فهمیدم چه خاکی به سرم شده بهش گفتم گردن نگرفت دعوا من شده رفته خونه باباش 2هم بچه دارم موند چیکار کنم دارم سکته میکنم به هیچ کس هم نمی تونن بگم چی شده

    1. بخدا منم دقیقا حال تورو دارم،فقط با این فرق ک ی دختر یسالونیمه بیشتر ندارم،الانم قضیه جوری شده ک همه فک میکنن من تقصیرکارم،من هنوز ۲۷سالمه ولی از الان دارم نشونه های افسردگیو تو خودم میبینم،غیر از خدا هیچکی از حالم خبر نداره…

  28. سلام.ما1۲ساله باهم ازدواج کردیم وهیچ مشکلی باهم نداشتیم رابطه ماباهم خیلی خوب بود.یه روز وقتی همسرم مریض بود من زودترازمحل کارم برگشتم که کنارش باشم.باخیانت اورودروشدم .خیلی شکه شدم باور نمیکنم.همسرم درجواب میگه نمیدونم چه شد نفهمیدم گزشتم کن.سه ماه باهم دوست بودن ویک بارم رابطه داشتن باشوهرم.حالابا باید چکار کنم گیجم لطفاکمکم کنید.تشکر

    1. سلام من هم ۷ماه که با خیانت همسرم مواجه شدم بخشیدمش ولی هنوز فکرش داغونم میکنه میدونم طلاق نمیتونه مشکل منو حل کنه چون دوسش دارم نمیتونم طلاق بگیرم کاش مرگ بتونه منو راحت کنه الانم فهمیدم حاملم فقط از خدا التماس میکنم یکاری کنه از مغزم بیرونش کنم بتونم راحت زندگی کنم خیلی سخته.. خیانت یه کلمس ولی جیگر آدم میسوزه نکنید برادر و خواهر من نکنید .

      1. عزیزم منم تو ایم موقعیت بودم میدونی گاهی انسان گول میخوره واقعا نمیفهمه چی شد و مثل طلسم میشه لطفا صبور باشید به خدا توکل کنید و اگه نمیتونید فراموش کنید شوهرتون را فکر کنید غریبه است و از شما نیست و فقط به شما گاهی محبت و کمک میکنه

  29. کسی که داره خیانت می‌کنه اطمینان داشته باش که تو رو نمی‌خواد چون اگه میخواست نمی‌کرد ..پس لطفا سر خودتون رو شیره نمالید به خدا گذشت کردن فقط ظلم مزاعف به خودتونه .این موضوع چیزی کمی نیست چون فردا مادر بچت میشه گندمیزنه به نسلتون حالا بالعکس هم فرقی نداره ضرر مالی بهتره از اینه که مثل بی شرفا زندگی کنی و خودت رو گول بزنی ….یا علی

    1. شما بعد از ۱۵ سال ولی من بعد سی سال دارم روانی می شوم یک دقیقه هم فراموش نمی شود

  30. شوهرم بعد از ۱۵سال بهم خیانت کرد این بار دومش بود اولی رو پذیرفت چون چاره ایی نداشت ولی دومیو بایه دختر ۲۴ساله هرزه بود حتی با دلیل و مدرک و شاهد قبول نکرد چقدر اشتباه کردم دفعه اول بخشیدمش دومین بار دقیقا جایی که اوج زندگیم بود و هم از نظر روحی و جسمی فول بودیم بهم خیانت کرد بازم می‌کنه می‌دونم
    آیا آدم فقط به خاطر بچه می‌تونه با یه خائن زندگی کنه ؟؟
    نه
    از سگ کمتر است کسی که خیانت کند قلاده اش را باز کن تا برود ….

  31. سلام من شوهرم با زنان مختلف تن فروش رابطه داره، یکبار خط دزدکی ازش گرفتم، دعوامون شد 2 ماه خودش گم گور کرد، منم مهریه گذاشتم اجرا، پیداش شد، بخاطر ابرو موندم باهاش، حرف زدیم منکر کارش شد ولی من بهش فهموندم که خر نیستم، بعدش گفت اعتماد دوباره کن، دوسش دارم ولی اعتماد ندارم چون میدونم که باز داره خیانت میکنه، خودم حس میکنم بخاطر گذشته بدش هست چون بچه طلاق هست با سختی های زیادی بزرگ شده، هر دقیقه یه حرفی یه بهونه ای داره خودشم میدونه که من خبردار همچی هستم ولی دستش پیش میگیره… نمیدونم چیکار کنم میگه اندامت تو دلم نیست ولی من اثرات استرس اندامم خراب کرده بهش میگم آرامش بزار منم خوش اندام میشم.. ولی هم کتک میزنه هم خیانت، هم متادون میخوره،،
    اگر طلاق گرفتم باید خونه نشین و تو سری خور بشم…

    1. من تازه سه ماه میشه نامزد کردم باکسی که سالها عاشقش بودم و به قول خودش اون بیشتر از من عاشقم بود ، قبل نامزدی هم از نامزدم خیلی خیانت دیدم ولی بارها بخشیدمش و بهش چانس دوباره دادم تا اینکه خسته شدم ، ازش گذشتم و وقتی خواستم با یکی دیگه نامزد کنم اومدو گفت نمیتونم بدون تو و بهم قول داد دیگه خیانت نکنه و اینطوری بود که ما باهم نامزد کردیم من همه اتفاق های بد قبل نامزدی رو فراموشش کردم البته بیشتر شبیه کنار اومدن بود نه فراموشی تا اینکه یک ماه بعد نامزدیمون باز متوجه شدم‌ با دختریکه قبل نامزدیمون باهاش رابطه داشت حرف میزنه و از بابت نامزدیش با من پیش اون دختره معذرت خواهی میکنه و توجیهش پیش من این بود که من بخاطر وابسته کردن اون دختره بخودم عذاب وجدان داشتم واسه همین فقط میخواستم حالشو خوب کنم وگر نه من به عهدم به تو‌ پایبندم ولی دگه الان نه اتفاق های قبل نامزدی دیگه از جلو‌چشمم دور میشه نه اون خیانت بعد نامزدی مون ،حالا خیلی تلاش میکنه اعتمادمو بدست میاره و تمام اکانت هاش تو گوشیم بازه ولی من فقط میدونم عاشق کسی هستم که خیلی ازش متنفرم .

      1. سلام،خانم عزیز،اشتباهی نکن که چندسال دیگه با وجود بچه ناچار به زندگی باشی،،،،خواهشن جدا شو،التماست میکنم جدا شو،نابود میشی،من با دوتا بچه ،بخاطر بچه هام دارم ذره ذره آب میشم،نابود میشی عزیزم

        1. سلام معذرت میخام باید رید بهش من از خانمم خیانت دیدم 3ماه داشتم دیوونه میشدم بعد دیدم دیوونم خودمو داغون میکنم بخاطر یه آدمه کثیفه بی وجود طلاقش دادم رفت

      2. سلام اگر خیانت دیدی ب نظرم همین اول راه درست تصمیم بگیر بهتر از این بری تو زندگیش بعد بهت خیانت کنه

  32. منم شوهرم بع من خیانت کرده ۱۵ سال ازدواج کردیم اصلا نمیتونم فراموش کنم هی اون پیام‌ها میان جلو چشم خیلی آزار دهنده هستش فقط از خدا مرگش رو میخوام آدم خودش رو پوچ و بیهوده احساس میکنه که حتما یه چیزی. کم دارم که به من خیانت کرده خدا چه زن چه مرد به همه خیانتکارها لعنت کنه

    1. واقعا منم مثلا توهم شوهرم بهم خيانت میکنه توی چشمام نگاه میکنه میگه من کاری نکردم من تازه ۳ ماه ازدواج کردم خانوادش باهام بدن شوهرم منو کتک میزنه اول عاشقم بود همین ک عقد کردیم منو ول کرد همش میره بيرون پیش من نیستش من خسته شدم منم مرگ میخام چون دارم خيانت میمیم

      1. شوهرم بهم خیانت کرد میدونید اون کی بود همسایم که مثل یه خواهر دوستش داشتم وحرف دلمو بهش میگفتم بعد یه مدت کم کم به شوهرم شک کردم تو دلم افتاده بود که همون زن همسایه که خودشم دوتا بچه داشت به شوهرم گفتم مشکوک شدی دستشو رو قرآن گذاشت گفت زندگیمو دوست دارم هرگز خیانت نمیکنم ولی همش دروغ بود بعد گوشسشو چک کردم دیدم بله همون بیشرفه هرچه به شوهرم میگفتم انکار میکرد یه روز که رفت سر کار رفت پیش زنه بهش گفتم باشوهرم حرف میزنی گفت اره بهم شوک وارد شد بهش گفتم من که بهت میگفتم خواهر چرا این کار بهام کردی گفت شوهرت تحدیدم کرده منم گفتم وقت شوهرم شب امد باید بیایی که باهم روبرو تون کنم خلاصه شب شد امد زن هم امد خونمون شوهرم هنگ کرد گفتم تو که گفتی دوست دارم پس این چیه خلاصه دعوامون شدگریه کردم اونم گفت منو ببخش اشباه کردم منم بخشیدم بعد یه مدت متوجه شدم که باز باهم هستن ولی بخاطره بچه هام مجبور شدم کنار بیام ولی هیچ وقت نمی بخشمش

    2. سلام به همه به من هم خیانت شدهبعد5ماه هنوز نمیتونم فراموش کنم خیلی سخته دارم عذاب میکشم نمی‌دونم چکارکنم

  33. مرد زن نداره خیانت کثیف انقد کثیف ک داغون میشی هرکی اومده تو این سایت صددرصد خیانت دیدن اون ک میگه شوهرم خیانت کرده بایه زن بود دیگه اونیم ک میگه زنم اونم با یه مرد بوده اما اینو بدونید ک فراموش شدنی نیست ن خونه ترک کردن ن خودکشی ن بی محلی هیچ کدوم …تحمل کنیم فقط

  34. شوهر منم خیانت کرد با دختر خاله ی مطلقش،،دوسداشتم زندگیمو ،،ولی الان بخاطر حرف مردم و آبرو جدا نمیشم ،دارم تحمل میکنم ،،،ای کاش زندگی دکمه دیلیت داشت یسریا رو حذف میکردم برای همیشه

  35. سلام به نظر من کسی که خیانت کرد چه مرد ،وچه زن باید بندازی تو سطل آ شغال توالت خیال همه را راحت کنی هر چند این عادت درکنار هم بودن نمیدونم دوست داشتنه حالا اسمشو چی بذارم این عادت ها نمیذاره ،آ خه بدبختی اینه که نه عذر خواهی میکنه نه به گردن میگیره

  36. سلام من تقریبا 7 ماه میشه با دختر خاله آشنا شدم حالا خیلی هم هزینه اش کردم ولی الان یک هفته هست گوشیش اشغاله بعد اخلاقه وابیه نمیدانم با کی صحبت میکنی من خیلی دوستش دارم دوست ندارم ازش جدا بشم جوریه ک نمی تونم بدون او زندگی کنم و نمی تونم ب روش بیارم بگم با کی صحبت میکنی ای داره داغونم میکنه آخت باید چ کنم دیوووونه وابیمه بقران

  37. براش آرزوی مرگ میکنم. بیشتر بخاطر بچه هاست که تحمل میکنم . اصلا نمی تونم دوسش داشته باشم. جذابیتی برام نداره . در کنارش بیشتر احساس انزجار دارم و چندشم میشه.

    1. منم مثل شمام با این تفاوت که دوستش دارم ولی آروزوی مرگ رو بعضی وقت ها دارم

      1. سلام.متآسفانه خیانت باعث فروپاشی شخصیت خودمونه.کنار اومدن با خیانت یعنی غرورمون زیر چهارپا(حیوان)بنام خیانت له کردیم”بخاطر بچه باید خوار،ذلیل شد”در آخر؛همون بچه بزرگ که شد یه تف میندازه کف دستت. خدایا هر زن ومرد خیانتکاری که باعث فروپاشی فکری شریک زندگیش میشه رو همون لحظه سنگ کن تا عبرت دیگران شود. متآسفانه این خیانت باعث عذاب روح و جسم میشه،طوریکه احساس میکنی اگه تو هم خیانت نکنی،بخودت و شعورت توهین شده%بنظرم باید جواب خیانت رو باید با خیانت داد تا حداقل کمتر حرص بخوری و اینجوری دلت خنک میشه .حتی احساس آرامش بهت دست میده”چرا نباید جواب خیانت رو داد” مگه برده یا اسیر هستیم که باید تحمل کنیم”گناهش گردن باعث و بانی که استارت خیانت رو زده%

        1. خیانت جوری نابودت میکنه که فکرت هیچجا نمیره جز اون
          جوری زمینت میزنه که دیگه نمیتونی بلند شی
          مخصوصا عاشقش باشی
          مخصوصا مرد باشی
          جوری داغونم
          خدا نکنه کسی به حال من دچار شه

          1. سلام داداش بعداز هفده سال زندگی .با ۴تا بچه خیانت کرد بهم
            درکت میکنم .واقعا سخته امکان نداره بشه فراموش کنی

          2. احسنت درست میگی کمر منو که شکست دیگه به چشمم هم اعتماد ندارم .

  38. سلام منم شوهرم بهم خیانت کرد وبعد یه سال دوباره شماره دخترو دیدن نمیدونم چیکار کنم خیلی داغونم دوتا دخترم دارم ولی دیگه هیچ حسی به شوهرم ندارم همش پیامهای که به اون زن داده میاد جلو چشام داغونم کاش. واژی به نام خیانت نبود

    1. کسی ک خیانت کنه تکرارش میکنه واقعا سخته خدا لعنت کنه ادم خیانت کارو

  39. همه میگن شوهر… میدونید چیه دردی که شوهر میکشه بابت خیانت زنش جوری که وقتی یادم میارم چه سالهایی با دروغ خیانت زندگی کردم از استرس کل بدنم میلرزه حتی یکبار بخاطر این یاد اوردن ضربه پشت فرمون تصادف کردم کی میتونه کممم کنه

    1. زن حداقل میترسه مرد با کمال پرویی می ایست میگه همه مردا این حس رو دارن وقتی با تعداد زیادی زن رابطه داشته باشند احساس غرور میکنند خودش هم که نگم جشن تولدش با چند نفر چندتا شمع خاموش کرد خدا میدونه

  40. سلام، لطفاً کمکم کنید، چند وقت بود که به زنم مشکوک شدم. بعد از ۱۰ سال زندگی متوجه شدم شاید حدود ۴ سال از طریق شبکه های اجتماعی به بهانه برنامه ورزشی با یکی از پسرهای هم دوره دانشگاهش با هم صحبت کردن تا جایی که من دیدم کارشون به گرفتن هدیه و چند بار قرار حضوری کشیده. متاسفانه باردار هستش و یک پسر ۳ ساله دارم. خانوادشو در جریان گذاشتم ولی الان بردنش ولی میترسم خودکشی کنه یا بلایی سرش بیارن. نه راه پس دارم نه پیش. به پام افتاد ولی واقعا نشد ببخشم. ابراز پشیمونی می کرد. کسی نظری داره که کمکی کنه 😔

    1. علی من هم دوچار‌این مشکل شدم
      ولی وقتی به خانواده از موضوع میگی دیگه فقط خودت هستی که باید یه کاری کنی
      هر چقدر هم که بدترین کار عالم را کرده باشه هنوز به خاطر کوچکترین عاطفه و رابطه عشقی در زمان گذشته تو باید ببخشیش و روی این حالت کار کنی تا کار خرابتر نشد برو خونه مادر پدرش و بهشون بگو که اشتباه کردی و یک سوء‌تفاهم بود و اون زن رو نجاتش بده اگر بدترین آدم روی زمین هم که باشه به خاطر اینکه اون مرتیکه رو می خواسته نشون میده اگر تو هم بخواهی صفات اون رو داشته باشی تو رو دوست خواهد داشت

    2. داداش
      منم مبتلا هستم ولی علاقه و دوست داشتن در انسانها یک موضوع ثابت نیست و در طول زندگی، کم یا زیاد میشه.
      انسان موجود ممکن الاشتباه است.
      در هر صورت مادر بچه است و باردار که هر دو بچه هم حقی به گردن شماها دارند.
      خراب کردن کاری ندارد ولی درست کردن ارزش دارد و مهم هست.
      یک فرصت دیگر بابت مادر بودن، زندگی گذشته با شما یا به خاطر خدا بهش بده.
      شما بعنوان انسان توانایی درست کردن هر مشکلی را دارید. با توکل به خدا و همت خودتان، زندگی را از اول بسازید. جلوی ضرر را هر وقت بگیری، استفاده است.

    3. منم یک پسر ۳ ساله ای دارم. زنم ۲۰ روز با پسرعمه اش ارتباط واتساپی داشت که وقتی عکساش که با هم بیرون رفته بودن رو دیدم و گفتم طلاقت می دم اظهار پشیمونی کرد. الان بارداره و نمیتونم جداشم ازش، به فال نیک گرفتم که شاید تا ۹ ماه بارداریش تموم بشه بتونم دوباره بهش اعتماد کنم. هر شب با هم درباره رابطش حرف می زنم تا مشکلاتی که در رابطمون و همینطور در شخصیتش وجود داشته رو بهتر بفهم. حدود ۳ ماه گذشته. بعضی وقت ها کمی غمگین میشم. ۴۵ روز اول قرص پاروکستین برای کنترل وحشت مصرف کردم زیر نظر روان پزشک. در مجموع خیانت برای کسی که بهش خیانت مشه سخته و زن خیانت کار خودشو مقصر نمی دونه. چون اگر مقصر بدونه عذاب وجدان می گیره.
      مشکل حل مشه در صورتی که بدون دعوا و تکه پرانی بتونی وقتی غمگین میشی با زنت در مورد جزئیات رابطش با صداقت و بدون دروع گویی حرف بزنی و با اینکار خاطرات بهتری در ذهنت جای خاطرات غم انگیز رو میگیره. قطعا شروع کننده صحبت باید کسی باشه که بهش خیانت شده.

      1. سلام اگه خودت این اشتباه را میکردی زنت به خاطر بچه ها میبخشیدت پس خودتونم همین کار را بکنید میدونید اگه مرد خیانت کنه انتظار داریم زن ببخشدش و میگیم لابد کوتاهی از زن بود ولی خیانت زن را نه چرا این یه باوره غلطه

      2. سلام من ۲۶سال با شوهرم زندگی کردم الان ۴ سال هست مرده دوستش الان بهم گفت که خیانت میکرده و دوست دختر داشته دختربزرگم ۲۴ سالش بود وقتی فهمیدم اون موقع برام واقعا مرد چند بار شک کردم ولی دست گذاشت رو قرآن قسم خورد که چیزی نبوده به ارواح خاک پدرو برادرش قسم خورد طوری خودش را نجیب معرفی می‌کرد که هیچ کس بهش شک نمی‌کرد بچه هام که فهمیدن پدرشون که مایه افتخار بود براشون فرو ریخت حتی حاضربه آوردن اسمش نیستن
        من عکسهاش را ریز ریز کردم آتش زدم و….الان احساس حماقت میکنم حداقل خودش نیست که سرش خالی کنم داغونم نماز نمیخونم ولی از داغ دلم روزی نیست که سجده شکر بجا بیارم بخاطر مردنش ولی باز هر دقیقه در حالا آتش گرفتنم به نظرتون چه کنم

        1. خوشبحالت بعد مرگش فهمیدی……
          هر لحظه کنارش زندگی کردن برام مرگه
          دوسش دارمو ازش بچه دارم. کاش با مرگ طبیعی بمیره گورب
          گور شده

    4. سلام اگه خودت این اشتباه را میکردی زنت به خاطر بچه ها میبخشیدت پس خودتونم همین کار را بکنید میدونید اگه مرد خیانت کنه انتظار داریم زن ببخشدش و میگیم لابد کوتاهی از زن بود ولی خیانت زن را نه چرا این یه باوره غلطه

    5. سلام بنظر من بخاطر بچه هاتون باهاش کنار بیایید.. چون بچه ها هستند که آسیب می‌بینند

    6. خیلی نامردی که آبروشو جلوی خانوادش بردی! من وقتی خیانت زنم رو فهمیدم، بجای جار زدن، بردمش ی امامزاده و تلاش کردم بهش بفهمونم که هنوز راه برگشت هست. همیشه راه برگشت هست، فقط به شرطی که از کرده خودمون پشیمون باشیم.

    7. بعد کلی زندگی و فرازو نشیب و خیانت آدم میفهمه تنها عشق واقعی خداست این جمله رو درک کنین دیگه واستون مهم نیست ک بهتون خیانت بشه هرکی خیانت میکنه یه بذری میکاره که معلوم نیست این بذر که به درخت تبدیل میشه و اونو حلق آویز میکنه دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره دنیا دار مکافاته ذره و مثقالی از اعمال ما دارد حساب و نخودی حقیقت اگه زیر کوه البرز باشه یه روز برملا میشه اونایی که مثل من خیانت دیدین تنها راه آرمششون اینه که دلشونو گره بزنن به اون بالایی تاکید میکنم تنها راهشون یاحق

      1. سلام ،واقعا همینطوره من به شوهرم که ابراز پشیمانی کرد فرصت دوباره دادم برای اینکه زندگیمو بچه هام و دوست داشتم،برای اینکه مشمول الضمه خودم نشم بعدا که چرا فرصت ندادم،ولی قلبم آتیشه داره میسوزه هر بار فکر میکنم مردی که در حد خدای خودم بهش اعتماد داشتم بهم خیانت کرده جیگرم میسوزه،داغ پدر و مادرم انقدر منو نسوزوند ،برام دعا کن.

  41. سلام یک سال گذشته ازخیانت شوهرم هرچی بهش گفتم فایدنداشت منم رفتم ازخونه بدکه فهمید اومدمنوازخونه بابام دوزدی جنگ شدشوهرم زخمی شده بعد ده روزمجبرو شدم برگردم دوبچه دارم فقط بخاطر بچه‌ام الان خيلی اذیتم به شوهرم اعتماد ندارم چیکارکنم فراموش کنم

    1. هر دو تا تون هر کاری کردیید باید درستش کنی
      با نهایت احساسات و محبت بشین باهاش حرف بزن
      ازش بخواه که به این موضوع در شرایطی فکر کنه که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده
      و زندگی بهتر از قبل هست
      حالا با این فکر آیا میشه ادامه داد اگر چیزی نگفت یعنی میشه ولی شک داره
      بنا بر این هر روز یکم در مورد اعتماد سازی با محبت و عشق صحبت کن بگو من در مورد تو ذهنیتی ندارم انگار امروز با هم آشنا شدیم و واقعا هم ذهنت و پاک کن
      خودت هم کم کم به کتاب خوندن روی بیار کتاب محدودیت صفر بهت کمک میکنه فقط از خدا کمک بخواه با هیچ احدی حرف نزن بزار خدا تور را در دلش محبت ایجاد کند
      و وقتی تو با گذشت و محبت با اون رفتار می کنی در حالی که میدونی خودش شرمنده میشه و به سمت تو خواهد برگشت

  42. سلام شوهرم به خيانت گرد۵ماه بازنی بودهرچی میگفتم فایدنداشت شوهرم اعتیادبه شراب داشت هرچی کردم فایدنداشت جلوی چشم بااون زنه حرف میزدمنم ازخونه رفتم بچه‌ام بردم الان برگشتم یک سال گذشته من فراموش‌ نمی کنم خیلی خیلی اذیتم چکارکنم مشاورنمیاد خيلی بهش شکاکم

  43. منم مسعله تورو. دارم. بخشیدم اما خیانتش. آزارم. میده. جلو. چشام میاد بعد پنج سال دوباره رفت دنبالش. بنظرتون چکار کنم

  44. فقط مردا خيانت ميكنن كه مينويسين چطور شوهرم رو ببخشم؟همون همسر و بنويسين كه دوتاشو شامل بشه.يجا نديدم درمورد خيانت زن بنويسن
    يا همسر نوشتين يا مرد

  45. سلام ۱۸ سالمه الان یه بچه یه ساله دارم من شوهرمو تو بقل یه زن گرفتمش موقعی که ۱۵ سالم بود دوسال از این موضوع گذشت باز دوباره تو لایو با یه زن دیدمش خیلی داغونم نمیدونم چیکار کنم نمیزارن هم برم مشاور چیکار کنم خیلی داغونم کلن سال های بچگی مو تو خیانت از دس دادم

  46. همه خیانت مردها را نوشتن، اگر خانم کسی بعداز ۲۰سال خیانت کنه چیکار باید کرد

    1. داداش منم دیدم ولی هیچ کاری نتونستم بکنم البته مال من خیلی ریشه دار بود تنها راهش اگر به طلاق منجر شده فقط تشکیل ی زندگیه جدیده ولی خیلی سخته فکر بچها نمیزاره فقط خدا بداد آدم برسه

    2. منم شوهرم بعد ۲۲ سال زندگی بهم خیانت کرد واقعا ۲۰ سال و ۲۲ سال زمان زیادیه عمریه اصلا حالم خوب نمیشه

      1. هر روز فکرش میاد سراغم از اون روز حتی یک روز هم نشده به یاد اون لحظه که بغل یک نفر غریبه نشسته بود از ذهنم میگذاره جطور با چه وجدانی قبول کرد این کار بکنه چند ماه میگذره اما هر روز چند باز به ذهنم میاد

        1. زن حداقل میترسه مرد با کمال پرویی می ایست میگه همه مردا این حس رو دارن وقتی با تعداد زیادی زن رابطه داشته باشند احساس غرور میکنند خودش هم که نگم جشن تولدش با چندتا شمع خاموش کرد خدا میدونه

    3. من مشکل شما را دارم بعد از ۱۱ سال تمام دیالوگ های احساسی و سکسی توی موخمه حالا به این فکر کن که اون مرتیکه بی شرف چی داشته که تورو به اون ترجیح داده
      چرا تو خودتو نمیبینی تو عملا زنتو دو دستی تحویل دادی
      روی اعمالت کار کن خودتو خوب کن اون اونقدر عاشقت میشه که دو باره بر میگرده و تو فقط بهش خوبی کردی با اینکه می دونی اون چه گندی زده در این راه فقط نماز بخون از خدا کمک بگیر اگر حس نماز نداری تو دلت با اون حرف بزن کتاب محدودیت صفر را بخون بعدی وضعیت اخر

      1. شوهرمنم بعد ۱۳سال او کیفش سیم کارت دیدم که وقتی سر کار هست بهش زنگ میزنه فکر کنم فقط در حد پیام باشه ولی بازم داغونم داغون

    4. مرد زن نداره خیانت کثیف انقد کثیف ک داغون میشی هرکی اومده تو این سایت صددرصد خیانت دیدن اون ک میگه شوهرم خیانت کرده بایه زن بود دیگه اونیم ک میگه زنم اونم با یه مرد بوده اما اینو بدونید ک فراموش شدنی نیست ن خونه ترک کردن ن خودکشی ن بی محلی هیچ کدوم …تحمل کنیم فقط

  47. خیانت هیچوقت فراموش نمیشه.من با گذشت دوسال هنوز خیانت شوهرم رو یادمه و اذیتم میکنه شبا خواب بد میبینم و دیگه دوست داشتنشو باور ندارم.زندگی خوبی هم نتونسته برام بسازه شایدم نخواسته
    کم کم دارم به طلاق فکر میکنم

    1. اگه راه داره که حتما داره بفکر ساختن زندگیت باش طلاق ویران کننده است عجله نکن من تجربه کردم خیلی سخته

    2. سلام.طلاق نگیر”چون اون کثافت راحت میشه.فقط مثل خودش باهاش رفتار کن و بی محلش کن.

  48. سلام ۵ سال پیش شوهرم بهم خیانت کرد و من فهمیدم،خودش برام همه چی رو تعریف کرد و پشیمون بود،من ابدا اون رو ترک نکردم و هرگز خیانتش رو فراموش نکردم،بعد مدتی بخشیدمش،اون هم بیشتر بهم توجه کرد و محبت کرد که واقعا زندگیمون رو بهتر کنه،
    ولی خودم داغونم،فکر گذشته آزارم میده،اون لحظاتی که با طرف داشته،میاد جلوی چشمام،مخصوصا وقتی در رابطه هستیم،زندکیمو و بچه هامو دوست دارم،ولی عذاب هم میکشم،لطفا راهنمایی کنید

    1. برای منم همین مسئله پیش اومده .. هرکاری میکنم حالم خوب بشه نمیتونم.. دوسش دارم بخشیدمش ولی از فکرم هیچوقت بیرون نمیره خودم دارم له میشم

      1. سلام منم شوهربعد۲۲ سال بهم خیانت کرد اونم بانوه عمش بعدجور فهمیدم ولی بعد یک سال هنوز نمی ت نم باورش کنم چون از هرلحاظ براش کم نزاشتم هیچ وقت نمی بخشمش به خاطر بچه هام به زندگیم ا دامه میدم ولی مسپارمش به خدا جوابشوبده

  49. نمیتونم فراموش کنم خیانت همسرم رو ..وقت خواب وقت اشپزی هرکاری ک انجام میدم فکرم درگیر خیانت شوهرمه
    قبلا حرف از احساسی ک نسبت ب من داره میزد من قربون صدقه اش میرفتم ولی از وقتی خیانت کرده جواب حرفهای عاشقانه اش رو بد میدم
    یعنی میگم اگه دوستم داشتی خیانت نمیکردی و از این حرف ها

  50. سلام
    همسرم بهم خیانت کرده با اینکه همه چیز رو دیدم با چشمهای خودم ولی میگه نه این کارها فقط یه بازی بود ک من از اون خانم خواستم انجام بدیم تا تو بیشتر ب من توجه کنی ..ولی من با توجه ب گفته های شما بی توجهی نسبت ب همسرم نداشتم و از هر نظر خصوصا از لحاظ جنسی همیشه ساپورتشون میکردم
    میخوام بدونم دلیل این ک کار کرده خودشو گردن نمیگیره چیه ؟ ممنون

    1. تا یه جایی گردن نمیگیره چون زندگی و شما رو دوست داره
      اگر دوست نداش که می گفت بوده و خلاص
      اوموقع می خواستی چی کار کنی
      بنابر این یک لطفی کن ازش بخواه که اعتماد سازی کنه و بهش فرصت بده خودتو از نظر روان تقویت کن و روحی خودت رو جلا بده کتاب محدودیت صفر را بخوان و پاکسازی کن و فقط به خدا بگو و از اون کمک بخواه

  51. بنده چند وقت پیش فهمیدم همسرم بایک خانم پیامکی ارتباط داره نمیدونم در چه حده میترسم به روش بیارم جلی بشه اما هیچ گونه از علائم خیانتو نداشت و نداره ولی خودم از درون دارم داغون میشم چه کار کنم

      1. خیانت اتمام زندگی و زندگی جدید،
        ۱ تو نمی تونی خیانتش را فراموش کنی چون مغز و اعصاب تو اجازه نمیده.
        ۲کسی که خیانت کرد احتمال داره دوباره بیفته پس زندگیتو سوخت نکن.
        ۳ارزش یه زن یا مرد خیانتکار همون بی ارزشی تن دادن به کسی دیگس.
        ۴با کار کردن با خودت و زندگی جدیدت باید فراموش کنی منطقی فکر کنی اینه که مقصر تو نیستی و خودش میدونه فقط تمامش کن وگرنه تا اخر عمر کی گفته تو باید زجر بکشی.

        1. منم همدردتم عزیزم….آه…بچه هامو چکار کنم آخه….ای خدا دلم میخواد دیگه بیدار نشم،ای چه دنیاییه،تروخدا خیاااااانت نکنید،دردش مثل تحمل داغ عزیزتونه…

    1. سلام منم همسرم همین طور خیانت کرد به من منم از خونش اومدم بیرون الان خونه پدرم هستم تا خودش بفهمه کاره بدیه خیانت کردن

  52. رلم بهم خیانت کرده و باهام کات کرده ولی هی اسمس میده و دست از سرم بر نمیداره مادرم هم راضی نیست با هم نباشیم نظرتون چیه میشه راهنمایی کنید من عشقمو دوست دارم

    1. دوست داشتن فقط ی واژه است اگر نتونسته ثابت کنه تمام کن تا بیشتر ضربه نبینی من نتونستم در عمل ثابت کنم زنم بعد بیست سال ازم طلاق گرفت اهل هیچ کاریم نیستم

    2. تو رو خدا به حرفام گوش کن. ببین اگر ازت طلاق بگیره، جایی برای زندگی داره؟ درآمد داره یا میتونه داشته باشه؟ آیا بعداز طاق با تو، میتونه زندگی دوباره‌ای بسازه؟ آیا میترسه بعداز طلاق، تو دست به افشاگری بزنی و آبروش رو ببری؟ اگر جواب سه تا سوال اول، بله هستش و جواب سوال اخر، خیر هستش، خیلی احمقی اگر نری دنبالش و دست و پاشو نبوسی. آقایونی که خیانت دیدید، لطفا توجه داشته باشید که خیانت کردن در بین ما مردها تقریبا بیشتر از خانمها هستش. خودتون رو پاک و مطهر و زنتون رو شیطان مطلق نبینید. خودتون رو گنده نکنید. ما مردها هرچقدر هم که گنده باشیم، به گندگی و بزرگی خدا نیستیم. در رحمت و بخشش خدا همیشه بازه، پس شما هم در بخشش رو باز بزارید.ما آدمها معصوم نیستیم و ممکنه خطا کنیم. همو ببخشیم، دوباره شروع کنیم. میدونم تایپ کردن این جمله خیلی راحته و عمل کردن بهش خیلی خیلی خیلی دشوار، اما ذره‌ای و ذره‌ای و ذره‌ای شک ندارم که غیرممکن نیست.

  53. سلام خوبی داداش دقیقا وضع حالت مثل خودمه حتی با اینکه مادرم یک خانمه ولی همسرم کاری کرده که دیکه از مادر خودم هم چندش میشم بدم میاد چه برسه خانمهای دیگه.

    1. خیلی دوس دارم با یک خانم پولدار ازدواج کنم. نه بخاطر پولش، بخاطر اینکه خیالت راحته که طرف از روی اجبار و نیاز مالی، باهات نمیمونه و هر وقت هوس خیانت کرد، طلاق میگیره و میره پی کارش. دلم ی سکس میخواد با کسی که واقعا سکس با من رو دوس داشته باشه و عاشقم باشه. بابت صراحتی که بخرج دادم پوزش میخوام.

  54. نمیتونم دیگه اعتماد کنم نه به اون نه به کسه دیگه ای . همه دخترا از چشمم افتادن . هرکاری تونستم کردم فراموش کنم ولی نمیتونم .

    1. نمیشه فراموش کرد فقط باید کنار بیای واگه قصد ادامه داری دلیل این کارو متوجه بشی تا بتونی جلو گیری کنی از خیانت بعدی

    2. میدونی چیه منم این حس دارم ولی در جایگاه یک دختر دارم ولی در جایگاه یه دختر پس همه پسرا بد نیستن همه دخترا هم بد نیستن

  55. من نامزدم خیانت کرده بهم و هنوزم احساس میکنم چیزایی هست که بهم نگفته، اینو حس میکنم، زندگیم داغون شده چکار کنم

    1. با سلام

      بهتره حتما روند اعتماد سازی از نو شروع کنید و از مشاوره خیانت کمک بگیرید

    2. من همسرم توی یک ماه پنج باربه دستوپام میفته وقول میده دیگ خیانت نکنه من دیگه هیچ حسی بهش‌ندارم مث مرده متحرکم ودیگ اصلاتعهدش برام مهم نیس فقط دارم روزبروز داغونترمیشم

    3. سلام به نظر من حالا ترکش کنی بهتر چون دوباره تکرار میشه زندگی من اینطور

      1. خیانت خیلی خیلی سخته من افسرده و مریض شدم شوهرم بعد ۱۳ سال با یه زن هرزه بهم خیانت کرد،حالم بدجور خراب هر لحظه تو یادم آرامش ندارم ن راه پس دارم ن راه پیش ی دختر ۱۲ ساله دارم میگه اگه طلاق بگیرین خودمو میکشم خدا کمکم کنه دیوانه شدم خسته ام

    4. سریع رهاش کن خودتو نجات بده من درگل گیر گردم باچندبچه وسی وسه سال زندگی سوخته وگرنه یک ثانیه هم واینمیسادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉