کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

چشم چرانی مردان | با مردان هیز چگونه رفتار کنیم؟

برخورد با چشم چرانی مردان
2.8/5 - (14 امتیاز)

اگر از هر خانمی بپرسید که آیا تا بحال مورد چشم چرانی مردان قرار گرفته است به احتمال قوی به شما می گویند که اینطور است. با یک پرس و جوی ساده متوجه می شوید که اکثر خانم ها از این رفتار بدشان می آید. وقتی آنها در معرض یک مرد هیز قرار میگیرند احساس ناامنی میکنند. اما اگر یک روز شوهر شما این کار را انجام بدهد چی؟ آن موقع چه حسی پیدا خواهید کرد؟ رفتار شما در برابر این رفتار شوهرتان چه خواهد بود؟ صد البته فارغ از همه اینها مهم این است که برخورد درست با این رفتار چیست؟

با ما همراه باشید تا درباره چشم چرانی مردان و نحوه برخورد با آن صحبت کنیم.

چرا مردان چشم چرانی میکنند؟

دلایل چشم چرانی مردان
دلایل چشم چرانی مردان

بیایید اول از همه علت چشم چرانی مردان را بررسی کنیم. زمانی که شما علت این موضوع را بفهمید راحت تر با آن برخورد میکنید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چشم چرانی مردان | با مردان هیز چگونه رفتار کنیم؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

بیولوژی مردان!

بله درست خواندید. ژنتیک در این موضوع هم نقش دارد. حتما تا به حال این جمله را شنیده اید:” مردان با چشمانشان عاشق میشوند و زنها با گوش هایشان”. علم این موضوع را ثابت کرده است.

در یک مطالعه روانشناختی بر روی جمعیتی از مردان و زنان این نتایج بدست آمد.

  • مردها از حس بینایی قوی تری نسبت به زن ها برخوردار هستند.
  • زن ها حس شنوایی قوی تری نسبت به مردها دارند.
  • اولین چیزی که باعث میشود یک مرد عاشق یک زن شود خصوصیات ظاهری اوست.
  • اولین چیزی که باعث میشود یک زن عاشق یک مرد شود کلمات اوست.

از این مطالعه میتوان نتیجه گرفت که چشم چرانی مردان تا حدی علت ژنتیکی دارد. اما آیا این تمام ماجرا است؟ خیر . برای پیشگیری از خیانت دانستن چه راهکارهایی ضروری است؟ اصلا خیانت قابل پیشگیری است؟ برای پاسخ این سوالات پیشنهاد میکنیم مقاله پیشگیری از خیانت را مطالعه کنید.

احساس برتری داشتن

ممکن است همسر شما خودش را از شما بهتر بداند. او در ذهنش خودش را لایق چیزی بهتر از شما میداند و همین موضوع باعث میشود که چشم چرانی روی بیاورد. البته این موضوع فقط مختص به مردان نیست. یکی از مهم ترین علت های چشم چرانی زنان نیز همین حس خود برتربینی است.

چشم چرانی، یک عادت برای مردان

ممکن است چشم چرانی مردان یک عادت از زمان مجردی آنها باشد و بعد از متاهلی هم آن را ترک نکرده اند. این عادت در دوران مجردی هم اشتباه است ولی وقتی متاهل میشوید قضیه متفاوت میشود. این کار میتواند مستقیما همسر شما را آزار دهد و زندگی را به کام شما تلخ کند.

چشم چرانی و تنوع طلبی
چشم چرانی و تنوع طلبی

تنوع طلبی

یکی از بزرگترین دلایل چشم چرانی تنوع طلبی مردان است. شاید شما یک زن ایده آل از نظر ظاهری باشید ولی او کماکان به دنبال چشم چرانی باشد. این موضوع فقط به تنوع طلبی او بر میگردد و اینکه دوست دارد هر نوع خانمی را به دست بیاورد.

به عنوان یک زن به خودتان نمیرسید

هر شخصی از دیدن زیبایی لذت میبرد و مردها هم از این قاعده مستثنا نیستند. یکی از علل چشم چرانی در مردان همین موضوع است. وقتی که شما به خودتان نمیرسید طبیعی است که همسر شما به دنبال زیبایی در بقیه زنها باشد.

مردان چشم چران معمولا اینجور موقع ها خوب بلدند توجیه کنند:

  • مگه چجوری نگاه کردم؟
  • قضیه رو الکی بزرگش می کنی
  • تو هم مثل او لباس بپوش تا به تو نگاه کنم
  • تو بدبین هستی
  • تو به من شک داری

همه اینها جوابهایی هستند که در صورت اعتراض به شوهر چشم چران میشنوید.

اما اگر گیر یکی از این مردان هیز و چشم چران افتادید باید چکار بکنید؟

چگونه با افراد چشم چران برخورد کنیم؟

نحوه برخورد با مردان چشم چران
نحوه برخورد با مردان چشم چران

به خودتان برسید

همیشه گفته اند پیشگری بهتر از درمان است. برای جلوگیری از چشم چرانی شوهرتان سعی کنید به ظاهر خود برسید. هرچقدر شما جذاب تر باشید در نظر شوهرتان احتمال چشم چرانی او کمتر خواهد شد. او به دنبال زیبایی است، وقتی این زیبایی را در شما ببیند طبیعی است که توجهش روی شما متمرکز میشود.

تنوع ایجاد کنید

یکنواختی باعث میشود که شوهر شما همیشه به دنبال تغییر و یا چیزهای جدید باشد. یکی از بهترین راه های درمان چشم چرانی ایجاد تنوع در جنبه های مختلف زندگی است. این موارد میتواند موثر باشد:

  • تنوع در رابطه جنسی

وقتی در اتاق خواب برای شوهرتان جذاب باشید مطمئن باشید تا حد زیادی توجه او را به خودتان جلب کرده اید.

  • تنوع در لباس هایتان

سبک لباس پوشیدنتان را تغییر دهید. سعی کنید به نحوی لباس بپوشید که شوهر شما دوست دارد. رنگ های متنوع را امتحان کنید. از مد روز پیروی کنید. مطمئن باشید شوهر شما استقبال میکند.

  • تنوع در نوع آرایش

هر از چند وقت یکبار رنگ موهایتان را عوض کنید. از شوهرتان نظر بخواهید. یکی از هوشمندانه ترین کارها این است که توجه کنید او به چه تیپ زنهایی توجه میکند و سعی کنید خودتان را شبیه به آنها کنید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چشم چرانی مردان | با مردان هیز چگونه رفتار کنیم؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

با همسرتان صحبت کنید

همیشه گفته ایم یکی از موثرترین اقدام ها در برابر مشکلات بین زوجین صحبت کردن با یکدیگر است. کاملا واضح با او صحبت کنید و دلیل ناراحتی خودتان را شرح دهید. بگویید که مردان هیز و چشم چران شما را آزار میدهند و دوست ندارید که شوهر شما یکی از آنها باشد.

با یک مشاور صحبت کنید

اگر راه های قبلی زیاد موثر نبودند و به دنبال درمان روانشناسی چشم چرانی هستید بهتر است با یک روانشناس صحبت کنید. اگر به خیانت همسرتان شک کرده اید بهتر است از مشاوره خیانت کمک بگیرید. شما یاد خواهید گرفت که با توجه به روحیات همسرتان چگونه با او صحبت کنید. چطوری موضوع را با او مطرح کنید که رو به پرخاشگری نیاورد.

چه کارهایی را نباید انجام دهید

نبایدها در برخورد با مرد چشم چران
نبایدها در برخورد با مرد چشم چران

اقداماتی که در بالا گفته شد در درمان چشم چرانی همسرتان موثر است. اما باید دقت داشته باشید که با توجه به شرایط کدام از طریق کدام روش اقدام کنید.

در این قسمت کارهایی را که نباید انجام دهید را برای شما آورده ایم:

پرخاشگری نکنید

این حق شما است که از دست شوهر چشم چران خود بسیار عصبانی شوید. ولی به این نکته دقت داشته باشید که پرخاشگری هیچ وقت جواب مناسبی به این موضوع نخواهد بود. با رفتار شما، همسرتان گارد میگیرد و به هیچ کدام از حرف هایتان گوش نخواهد کرد.

با دیگران درد و دل نکنید

درست است که همسر شما کار اشتباهی کرده است. اما درمان چشم چرانی بردن آبروی شوهرتان جلوی بقیه نیست. هیچ وقت اینگونه مسائل را با خانواده و دوستانتان به اشتراک نگذارید. با اینکار نه تنها مشکل حل نمیشود بلکه مشکل دیگری نیز به شما اضافه خواهد شد. آن هم بی اعتبار شدن شوهرتان جلوی خانواده اتان است. سعی کنید همیشه اینگونه مسائل را در بین خودتان حل کنید.

تلافی نکنید

برای جلوگیری از چشم چرانی شوهرتان هیچوقت دست به مقابله به مثل نزنید. ممکن است چشم چرانی مردان را از انوع خیانت به حساب بیاورید اما اینطور نیست. بسیاری از خانم ها در اینجور مواقع سعی میکنند تا با ارتباط گیری با مردان دیگر و یا چشم چرانی حس خشم و حسادت شوهر خودشان را تحریک کنند. اما مطمئن باشید اینکار به هیچ عنوان جواب نمیدهد و شوهر شما نیز به دنبال تلافی اینکار شما خواهد بود.

قهر نکنید

تا وقتی که شما درباره یک مشکل صحبت نکنید هیچ چیز درست نخواهد شد. قهر کردن فقط باعث می شود که شما از یکدیگر دورتر شوید. این کار هیچ فایده ای در درمان چشم چرانی شوهر شما نخواهد داشت.

سخن پایانی

خیلی از خانم ها چشم چرانی مردان را یکی از نشانه های خیانت مردان میدانند. اما باید بدانید که همیشه اینگونه نیست. گاهی اوقات مردها میخواهند با این راه به شما بگویند که نیاز دارند تا شما را در ظاهر بهتری ببیند. بنابراین اگر شوهر چشم چرانی دارید درهمان ابتدا او را به خیانت متهم نکنید و سعی کنید با راهکارهای گفته شده به درمان چشم چرانی بپردازید.

سوالات متداول

بهترین کار در برابر چشم چرانی شوهر چیست؟

ابتدا سعی کنید با او صحبت کنید، تغییراتی در زندگی اتان ایجاد کنید و میتوانید با یک مشاور صحبت کنید.

آیا چشم چرانی به منزله خیانت کردن است؟

خیر به هیچ عنوان، می تواند دلایل بسیار دیگری داشته باشد. بنابراین فقط بخاطر چشم چرانی شوهرتان را به خیانت متهم نکنید.

آیا دیگران می توانند در این مورد کمکی بکنند؟

صحبت کردن با دیگران درباره ی خیانت شوهر کار اشتباهی است. زیرا نه تنها مشکل حل نمی شود بلکه او نیز بی اعتبار می شود.

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

براي مشاوره در زمينه چشم چرانی مردان | با مردان هیز چگونه رفتار کنیم؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 86 نظر:

  1. سلام
    سخن گفتن درباره این مسائل و ارائه ی راهکاری مناسب نیاز به یک مشاور خوب یا یک روانپزشک خوب دارد.ولی یک نکته رو هم نباید ازش غافل شد و ان اینکه همانگونه که خانم ها از این مسئله ی چشم چرانی اذیت می شوند اقایان هم کم و بیش اذیت می شوند. چشم چرانی ها سبب اندوه و حسرت و عصبانی شدن و افسردگی ها و از زندگی غافل شدن است. اگر دو دقیقه چشم چرانی می کنند ساعت ها در ناراحتی ان هستند. خانم های عزیز به جای سرزنش همسرتون سعی کنید اولا این مسئله رو درک کنید و ثانیا به جای عصبانیت و برخورد با همسرتون به یک مشاور و روانپزشک خوب مراجعه کنید. باور کنید بی تأثیر نیست.هرچه زمان بگذرد و اقدامی نکنید درمانش سخت تر خواهد بود.

  2. که چی بشه اونکه شعورش در حد ظاهر جدید بکشه بره به درک
    باید زندگیتو تعطیل کنی دنبال ایجاد ظاهر جدید باشی
    که آقا نره دنبال کسی برن گم شن همچین موجوداتی

    1. دقیقا هر دفعه خودتو شبیه یه عنتر جدید کن تا آقا چشمش به عنترهای دیگه نیوفته اونیکه گشنه است همیشه گشنه است

  3. امیدوارم یکی اینجا به من جواب بده
    من جوابی از این مقاله نگرفتم برای مشکلم
    نامزد من به بهانه شوخی نسبت به خانواده یا دوست و رهگذر ها اظهار نظر جنسی میکنه حالا اون فرد میتونه پیر مسن یا جونن یا حتی بد ظاهرو قیافه باشه مثلا اون فلان باسن داره فلان بالاتنه رو داره میشه فلان کارو کرد چیز هایی از این قبیل من با پسری تورابطه نبودم که بفهمم آیا این طبیعیه یا نه از این موضوع به شدت منو آزار میده و هرچی بهش میگم میگه من منظوری ندارم میگم نگو میگه باید عادت کنی خلاصه کلافم وباعث شده که من هرچی بیشتر میگذره بهش بیشتر بی اعتماد بشم

    1. اصلا طبیعی نیست و اکثر مرد ها اینطوری نیستند. قبل از ازدواج حتما به یک مشاور خبره مراجعه کنید . با گذشت زمان این مشکل به خودی خود حل نخواهد شد

    2. ایشون قطعا از دوران مجردیش اینو همراهش داره. پسرای مجرد بدون هیچ مرزی خیال بافی میکنن راجب خانمها. و‌به نظرم شوهر‌شما باید این‌کار زشت و ترک‌کنه. باید بدونه این‌کار شمارو اذیت میکنه. اروم باهاش صحبت کن. بگو به غیرتم بر میخوره. متوجه بشه که چشماش فقط باید از این به بعد روی شما باشه.

  4. سلام امروز این گوشی ها با تصاویر مبتذل اراده ها رو ضعیف کردند و زندگی امروز با زندگی ساده و صمیمی گذشته فرق کرده!!

    1. آره دقیقا منم نظرم همینه این فیلم ها و تصاویر مبتذل زندگی هارو سردو بی روح کرده و زن و شوهر هارو ازهم دور کرده بنظر من هم مرد وهم زن باید رعایت کنند و چشم شونو آلوده به این تصاویر حرام و مبتذل نکنند اینجوری هم دلهاشون بهم نزدیکتره و هم زندگی شون سالمتره وهم درآینده می تونن بچه هاشونو درسن تربیت کنند

    2. آره دقیقا منم نظرم همینه این فیلم ها و تصاویر مبتذل زندگی هارو سردو بی روح کرده و زن و شوهر هارو ازهم دور کرده بنظر من هم مرد وهم زن باید رعایت کنند و چشم شونو آلوده به این تصاویر حرام و مبتذل نکنند اینجوری هم دلهاشون بهم نزدیکتره و هم زندگی شون سالمتره وهم درآینده می تونن بچه هاشونو درست تربیت کنند

  5. من هفده ساله ازدواج کردم از دوران نامزدیم همسرم چشم وران بود من از روی سادگی هر موقع که چشم چرانی میکرد باهاش دعوا میکردم واونم توجیح میکرد روز به روز چشم چرانی همسرم بیشتر شد حتی به من خیانت کرد با دختر ی دوست شد دقیقا زمانی که بچه ی دومم رو داشتم به دنیا می آوردم …بازم توجیه کرد الان بچه هام بزرگ شدن پسر بزرگم نماز خون ومن بهش افتخار میکنم من به خاطر بچه ها می سوزم ومی سازم چون می دونم طلاق بگیرم بچه هام آواره میشن …امیدم به خدا ست…

  6. بنظرمنکه خانومها بیشتر چشچرونی میکنن اوناهم مقصرهستن من هنوز ازدواج نکردم چشچرونم نیستم نزدید۴۰ساله شدنم اما رفتارهایی از خانومهای متاهل دیدم که نظرمو کلا نسبت به ازدواج عوض کرد منتها هیچوقت مزاحم هیچ خانومی نشدم چشچرونی هم نمیکنم ازهمه مهمتر زن ومردی که باهم ازدواج میکنن هرچی میخوان همسر خودشون داره باهرزنی هم ارتباط داشته باشن بازم به مشکل میخورن اگه حوری بهشتی هم بهشون بدی بازم چشچرونی میکنن.
    چون قبل از ازدواج مشاوره نشدن روشن نشدن.

  7. ماها داریم وقتمون رو هدر میدیم با زندگی اینجور مردا و اگه خودمونم بکشیم اینا درست بشو نیستن
    همه اینا میشه خیانت، نگاه به نامحرم، اس ام اس ،صحبتهای ۲نفره چه در فضای مجازی چه بیرون ،و اینا نه تنها خیانت به همسر هست بلکه ظلمیست در حق همسر، فرزند،پدر و مادر و همه اعضای خانواده
    در کل خاک تو سر مردی که همسر خوب داره و خیانت میکنن این جور مردا اگه عقل و شعور داشتن حال و روزشون بهتر ازین بود

      1. سالم به خانمای مکافات کشیده
        مردهای چش چرون
        اول بگم ازهم جنسهای خودتون
        یعنی زن ..زندگی
        اگر زنی چراغ سبز روشن کند برای مردی بی‌گمان شک نکن اون مرد
        ازچراغ عبور خاهد کرد
        وتازمانی که زنی چراغش سبز نباشد
        هیچ مردی به خودش این اجازه نمی‌دهد درابطی شود
        پس خیانت اول ازسمت زن شروع داره …..شایدم هممون از نسل حرومیایم که این جامعه داره اینجوری پیش میره خدا داند……………‌‌‌‌‌‌‌

    1. دقیقا ومتاسفانه باید چشممون رو ببندیم و زندگی کنیم.انگار اتفاقی نیوفتاده😔

  8. آره بخدا.من قبل از ازدواج چادری محجبه بودم.بس ک همسرم چشم چرون و هیز بود شدم بی حجاب گاهی سر برهنه تو خیابون.بخدا خودم ناراحتم از این وضع.ولی هرکار کردم درست شده نشد.من قدم ۱۷۵.جاهای اصلی بدنم شکرخدا برجستس.خیلی مورد نگاه هیز قرار میگیرم.من خادم حرم آقا امام رضا بودم با همسر کثیف شدم این،،😭

    1. برگرد به همون حالت قبلی لااقل با نزدیک شدن به خدای خودت حال بهتره 💎 همین کارها روبراش تو خونه انجام بده 💗

    2. عزیزم واقعا برات ناراحت شدم
      مطمئنم یه روزی به خاطر عشقت به امام رضا دوباره چادر میپوشی چون امام رضا برات عزیزتر از شوهرته

  9. بله من۲۴ ساله که ازدواج کردم توی این ۲۴ سال شوهر به من خیانت کره ومن هرچه بیشتر براش رسیدگی کردم بیشتر برام خیانت کرد بخاطرکه خیلی دوستشداشتم باهاش زنده گی کردم ولی الان که اندازه سر سوزنهم دیگه دوستش ندارم دیگه خسته شدم به خدا زنده گیم حرام شد دیگه چیکار کنم خدا خودش جزاهش بد ایشالا من خیلی توی زنده گیم زجرکشیدم 😭😭😭😭یکی بهم بگه که من الان چیکار کنم

    1. منم همین مشکل پشم چرانی داشتم حتی بدتر از اون میل به رابطه جنسی متنوع ولی دیگه خسته شدم اعتبارم رفت بعد فهمیدم این یک بیماری و اعتیاد جنسی هست و با مراجعه به روانشناس وحضور در کلاسهای ترک اعتیاد جنسی کاملا درمان شدم والان به هیچ کسی حتی نگاه نمیکنم

  10. با یکی در شرف آشناییم
    چن باری بیرون رفتیم
    خیلی آدم موجه و محترمی بنظر میومد بخاطر همینم هیچ وقت به نگاهاش دقت نکرده بودم تا امروز!
    که خودم توجهم ب ی خانم جلب شد
    و دیدم ک ایشونم محو اون خانمه شده
    بعدش شروع کرد ب ابراز علاقه ب من
    متوجه شد ک فهمیدم
    خانوما بنظرم اگر یکبار چیزیو دیدین دورشو خط بکشین
    نمیتونن آقایون بخاطر شرایط ژنتیکی این رفتار زشت رو توجیه کنن ک چش چرونی کنن
    از همین امروز اون آقا برای من تمام شد
    امیدوارم تلنگری باشه برای کسانی ک هنوز مرددن

  11. منم از دست همسرم خسته شدم از زمانی که باهاش ازدواج کردم هیزبود والان بدتر شده باهم شادوخوشحال میریم بیرون ناراحت وغمگین برمیگردیم واقعا نمیدونم چکارکنم عصبی که میشم میگم بکشمش

    1. منم دقیقاهمینجوریم
      مثلااومدیم ماه عسل،رفتیم بیرون با یه دختره که شبیه عن بودچش توچش شده بود هعی میزف بیرون میومد،نمیدونین چه حالی شدم،دعواکردیم مثل همیشه زیربار نرف،ولی ما زنهاحس ششممون حرف نداره،واقعانمیدونم‌چیکارکنم
      هرراهیوکه بگین امتحان کردم
      فایده ای نداره

  12. به نظرم اگه مردی خیانت می کنه یا توجهی نمی کنه یعنی عشق تازه ای در راهه 💋💋😍❤️❤️

  13. من الان سیزده ساله با شوهرم زندگی مشترک دارم. سه سال زیر نظر دکتر روانشناسه تا مرز جدایی بارها بارها رفتیم اما باز با التماس منو برگردونده فقط به دخترم که چهارسالشه یه فرصت بهش دادم اینو میخوام بگم خشت اول چونهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج. مردا ازهمون اولش با دروغ میان جلو. بارها خیانت کنه اما ما زنا باید بخشش کنیم. اگر ما یه بار اینکارو کنیم حکممون سنگسارع. واقعا ازاین بی عدالتی خسته شدم کاش یکم فرموده های حضرت علی رو تو زند
    یمون انجام میدادیم حداقل یه سخن شو. کاش عدالت باشه بین زن ومرد کاش زنم یکم آزادی داشته باشه. نه ازلحاظ ظاهر که وذقعا برای هم. جنس خودم متاسفم. برای گرفتن حقمون. هیچکس متأسفانه دوست نداره بفهمه وخیییلی ها از حقشون به خاطر عدم رسیدن گذشتن. من نمیگذرم شماها هم. نگذرید بالاخره دنیا دار مکافاته. و هرکس به سزای کارای خودش میرسه.

  14. به عنوان یک پسر جوون
    همیشه پیش خودم میگم ، خدایا اون دنیا از هرکی بگذرم از این زنای بد حجاب نمی‌گذرم ، از بس که ازشون ضربه روحی و معنوی خوردم ، توی تمام عمرم از هیچ چیز بیشتر از این موضوع ضربه نخوردم ، اصلا نمیشه وارد جامعه شد، همه جا هستن

  15. سلام کی میدونه من باید چیکار کنم، شوهرم وقتی میخاد بامن بخوابه یا تو رختخواب که باهم هستیم همش حال واحوال مامانم رو مپرسه که من بعضی مواقع جوابش رو میگم که خوبه مرسی ولی امروز یه جور دیگه فهمیدم که انکار تو ذهنش یه چیزایی دیگه میگذره و جوابش رو که ندادم گفتم که چرا تو رختخواب همش به یاد مامانم مییفتی با ی حالت پررویی که تو دل سیاهی من رو هم متهم به دل چرانی کرد واقعا اعصابم ریخته به هم در ضمن مامان توپل وچاق هستش ومسن

  16. سلام..من مردهستم..۳۹سالمه..زنم ۴۳سالشه..من باهاش دوس بودم..بهم گفتش:نیای نگیری خودم رومیکشم..به زورباهاش ازدواج کردم..به زورگفت بچه داربشیم تمام کاراش زورکی بودطبق میل خودش..حالادوس داره….الان من موندم وچشم چرانی وحسرت..انقدرفکرمیکنم دیوونه شدم…اگرکسی کاری میکنه ازشدت دردزیاده

    1. ب نظر من برو توبه کن
      قدر ژنو بچتو بدون
      خدا اونوقت ازت بدش میاد دچار بلا و گناه میشی .
      اون زنای بی حجاب جاشون تو خیابونه ن دل آدم ‌‌.

    2. سلام نمیخوام بی احترامی کنم .ولی اینکه خانومتون از شما چن سال بزرگ تره و این باعت شده چشم چرونی کنید بستگی ب ذات ادم داره

    3. سن یه عدده سن مهم نیست برو روخودت کارکن فکرکن زن و بچه نداری مگه ارزش تو وذهن تو جمع کردن اون همه تصویر بی حجاب توی خیابونه بعداز یه مدتی افسردگی وجنون میزنی به خودت بیا اینا توجیه وبهانه هستش که زنم سنش زیاده توهم سن کمی نداری مگه پسر ۱۴ساله ای چهل سالته خودتو سطل زباله نبین هیچ کس یک لحظه خانم خودت نمیشه

  17. آدم بدون این آدما آرامش بهتری داره هرجا میریم دیگه مارو نمیبینن تازه چشمشون به دوتا دیگه میفته زن وزندگی یادشون میره

  18. زن بدبخت که خودتونو به نمایش میذارین شما ها فقط دستمال کاغذی به حساب میای برای بیرون اگه خودتو دوست داری با پوشش و حجابت به خودت احترام بذار این دنیا تموم میشه برای خودت بار گناه دیگران رو به دوش نکش . آه بچه هارو دنبال خودت نکش .فردا باید جواب این خود نمایی هاتو بدی فضای عمومی حقالناسه … تو خونت هر گوهی دلت خواست بخور هیچ گناه مردم برات نوشته نمیشه
    پات لب جهنمه حواست نیست غرق در گناه شدی به خودت بیا.با کشف حجاب و بدپوششی بها اصلا درجه نمیدن …

      1. خب ،راس میگه دیگه زندگی زنای دیگه رو اینجور زنای هرزه به تباهی میکشونن

        1. دقیقااا، هرجوری که دلشون میخواد ریختن تو خیابون.. زندگی خودشونو ب نابودی میکشن ب جهنم.. چرا زندگی ماها؟؟؟؟؟

          1. این جور زن ها نمیدونن ،با این رفتارها و عشوه گری ها زندگی ما رو جهنم کردن ،شوهرم جذب زنای بد حجاب میشه وقتی بیرون میریم که اصلا از زندگی سیرم کرده

    1. همین دستمال کاغذیا عزیزتراز ماهستن که سنگین داریم کنارشوهرمون بدبختی میکشیم

    2. چقدر قشنگ گفتین…دقیقا حرفهای دلم بود کیف کردم‌‌‌‌‌….زنده باشید..

    3. منم موافقم اینطوری که این هرزه ها میان بیرون با سر باز و استایلی که همه نگاهشون کنن عقده ایی های کثافت باعث میشن ما هم که زن هستیم نگاهشون کنیم دیگه چه برسه به شوهر های ما و ایران تازگی ها فضای نا امنی شده که واقعا من دو ساعت میرم بیرون اصلا بهم خوش نمیگذره چون همش همسرم به اینا نگاه میکنه البته که من از نظر زیبایی و تیپ و استایل هیچی کم ندارم خودمم ارایشگر و میکاپ ارتیستم ولی واقعا این جوو داره اذیتم میکنه لعنت به تک تک شون که باعث زندگی مردم و حال بدشون شدن و فکر میکنن که این اسمش ازادی ه من نه تو سیاستم نه هیچی ، ولی واقعا حالم این روزها خوب نیست

      1. واقعا حرفتون درسته من اصلا چادری نیستم ولی واقعا فضای جامعه خیلی بد شده

      2. دقیقا همین طور هست ما زن ها همه از یک جنس هستیم وباید بیشتر هوای هم رو داشته باشیم لعنت به زنی که باعث به هم خوردن زندگی دونفر میشه ولعنت به مردای چشم چرون بی عرضه که هیچ حریمی برای خودشون قاعل نیستن

        1. سلام من ی خانم باحجاب وچادری هستم که به خاطر بدحجابی ی عده همجنس خودم زندگیم با سه تا بچه نابود شد چطور میخوان جواب اون سه تا بچه رو بدن چطور میخوان جواب ی بچه سه ساله رو بدن .اگر ما زنها هوای هم رو نداشته باشیم کی باید هوای ما رو داشته باشع

          1. دقیقن زنا بهم خیانت نکنن مردا هیچ غلطی نمیتونن بکنن

          2. عزیزم جواب اون سه تابچه رو اول باید پدرشون بده که جلوی دوتازن عنان ازکف داده وزندگی شوخراب کرده بعدشماکه همچین مردی روبه عنوان پدربچه هاتون انتخاب کردید.بله بیحجابی هست ولی چراپدروهمسرمن زندگی زن وبچه شونوخراب نکردن

  19. خانمها ازدواج نکنید هیچ مردی ارزش اینو نداره که عمرتونو تباه کنه

      1. چشم چرانی همسرم منو خیلی زجر میده هر قدر که خودم آرایش کنم اون ایراد میگیره واستقبال نمی کند و همیشه مسخره میونه. چشمش همیشه به طرف زنها بد حجاب هست آگه من تو بیرون کمی آرایش کنم میگه خودت مثل اون بد حجابها و هرزه جور نکن وگرنه من ساده آرایش میکنم.احساس میکنم از بودن کنار من خوش نیست و دوست نداره و فقط تحمل و بهره برداری میکنه خلاص.از به طرف پیکه اون بد حجابها بدکاره هستن و توهین میکنم ولی وقتی میبینتشون چشم ازش بر نمی داره

  20. منم خسته شدم دائم چشم چرونی می‌کنه و به من میگه خیلی دوستت دارم منم که هنگ کردم بهش میگم تو دروغگوی متبحری هستی گاهی از دیدنش هم حالم بد میشه نمی‌دونم من رو چی فرض کرده

  21. من فکرنمیکنم مردچشم چران درست بشه چشم چرانی ازهوسبازی هست من چهل سال ازازدواجم میگذره الان نزدیک ۷۰سالشه دنبال زنهای خرابه به سالمهاشم گیرمیده به گفته اطرافیان ازاوابل ازدواجم خیلی سرهستم ولی چه فایده میگه توحسودی مگه چی میشه

    1. شوهر من تو خونه خرفته. بیرون همچین تیز میشه خخخخ.ول کنید برن گمشن.حیف خودمون نیست.مال من منتظر من بمیرم.منم وصیت کردم اموالم برس ب دخترام.اینم خبر نداره خخخ

  22. چشم چرانی برای هردو طرف آزار دهنده اس ونشان از کمبودهای شخصیتی داره فقط باید مشاوره و روانشناسی شوند چه مرد چه زن

    1. واقعا بی عفتی بیداد میکنه.واقعا متاسفم که خانم ها که تعدادشون هم کم نیست دارن خیلی چیزها رو زیر پا میگذارن و عزت و احترام خودشون رو پایمال میکنن.آقایون هم که بایدحداقل درنگاهشون رعایت کنن اصلا انگار نه انگار .

  23. بله منم موافقم اگه مردی چشم چرانی میکنه زن مقابل نباید خودش رو سست کنه ولبخند بزنه تا مرد لذت ببره و کارش رو تکرار کنه

  24. متاسفانه شوهر من هم خیلی هیزی میکنه از اول ازدواجم اینجوری بود ۲۰ ساله همه این راهکارایی که گفتن انجام دادم اما درست نشد بدتر هم شده . واقعا دیگه نمیتونم تحمل کنم ازش متنفرشدم هرجا باهاش میرم پشیمون و افسرده برمیگردم ابروم پیش خانوادم دوستام رفته . نمیدونم دیگه چیکار کنم پسر ۱۸ساله دارم بخاطر پسرم جدا نمیشم . ولی دیگه دارم کم میارم بدم میاد باهاش جایی برم بامنه کنار منه راه میره ولی تمام حواسش و نگاهش به زنهای اطرافه از سر تا پا دید میزنه . گاهی وقتا اینقدر غرقشون میشه که اصلا یادش میره منم کنارشم میگم حداقل من پیشت هستم خودتو کنترل کن .میگم من اگه زشتم یا دوسم نداری یا بد هیکلم بگو جدا شیم برو هر چقدر مبخوای هرکاری میخوای بکن اما جوابی نداره میگه من عاشقتم تو همه چی تمومی چی میخوام از تو بهتر . ولی اینکاراش افسردم کرده دیگه روانی شدم

    1. سلام زیرا زنها از چهار دولت آزاد هستن هرکاری بکنن خیانت نیست برای جلب رضایت شوهر بوده غافل ازهمه بی بندوباری جامعه که هر چه میکشیم از دست این شیطانهاست

      1. راست میگید…..زنها احمق شدند وبجای پاکدامنی وبالابردن اگاهی …فقط ظاهر را درست میکنند واقایون احمق تر که با توجه به این زنان بازارشان راگرم میکنند ونتیجه همین سست شدن بنیان خانواده..چشم چرانی وکمرنگ شدن عشق هست….

        1. من خودم زنم حالم از هر چی زنه به هم میخوره این چه وضع بیرون اومدنه کی چی مثلا یه دفعه با شورت و سوتین بیایید بیرون سرسینه بار میزارن شلوار کوتاه میپوشن الان راضی هستید که خودتونو نمایش میزارید میدونید چه کانون های گرم خانواده رو به گوه کشیدید

          1. عزیزم چوب خدا صدا نداره دل شوهر کسی رو میلرزونن و جایی کسی دل شوهرشون و میلرزونه
            تا میتونید به زندگی هاتون معنویت بیشتر بدید به خودتون برسید تو خونه و خوش رفتار و باکمالات باشید شما هستید که ارزشمند هستید وگرنه زباله های خیابونی که برای همون چند ثانیه بهشون یک نگاهی از روی شهوت و خالی از عشق میشه مثل یک دستمال دور انداخته میشن باید عاقبت اینها رو چند سال دیگه ببینید بدبخت و سرخورده و تباه .

    2. چون زنهااکثرا وقتی ازدواج میکنن وفادارند اما مردهااکثرا بی معرفت وچشم چرونن

      1. دقیقا همین طوره مردها فقط بلدن خانوماشونوازاربدهند وقتی هم ازاین رفتارشون دلخورمیشیم هنوکاری میکنن ک ادم پشیمون میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉