کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

نشانه های احساس عذاب وجدان و حس بد بعد از خیانت

پشیمانی بعد از خیانت در مرد و زن (چطور خیانتم را جبران کنم)
3.2/5 - (25 امتیاز)

نشانه های پشیمانی بعد از خیانت چیست؟

خیانت همسر یکی از بدترین احساساتی است که هر زن و مردی تجربه میکند. با این وجود گاهی فرد بعد از خیانت دچار عذاب وجدان میشود. مهم است که شما درک کنید که همسرتان هم انسان است و احتمال خطا و اشتباه برای هر کسی وجود دارد. بنابراین اگر بعد از خیانت احساس پشیمانی کند، شاید بهتر باشد که یک فرصت دیگر به او بدهید. البته خبر بد این است که حتی اگر او را ببخشید، اعتماد سازی دوباره زمان می برد. او ممکن است شما را دوست داشته باشد، اما باید آن را ثابت کند. بنابراین باید به یک سوال مهم پاسخ دهید.

آیا همسرم از خیانتش پشیمان است؟ آیا میخواهد برای جبران خیانت تلاش کند؟ برای فهمیدن صحت این موضوع باید به یکسری نشانه های پشیمانی بعد از خیانت توجه کنید. بعضی از این نشانه ها شامل موارد زیر است.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه نشانه های احساس عذاب وجدان و حس بد بعد از خیانت با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1- او به نیازهای شما اهمیت میدهد

اگر کسی به شما خیانت کند، به شما ظلم شده است،و به همین ترتیب، شما یک قربانی هستید. علاوه بر این، قربانی شدن به این معنی است که شما محاکمه نمیشوید و در واقع باید فرد خیانتکار را مجازات کنید. لذا همسرتان که در این مرحله به پشیمانی بعد از خیانت رسیده است، وظیفه خود میداند که تمام نیازها و انتظارات شما را برآورده کند. بدون شک، تمایل وی برای سازگاری با نیازهای شما در رابطه قطعاً یکی از اولین نشانه های پشیمانی بعد از خیانت است که ثابت میکند شریک زندگی شما واقعاً از عملکرد خود پشیمان است. چگونه مردان خیانتکار را شناسایی کنید! برای جواب این سوال این مقاله را بخوانید: نشانه های خیانت مردان

آیا مردان بعد از خیانت پشیمان می شوند؟
پشیمانی بعد از خیانت

2- او روابط خارج از ازدواج خود را خاتمه میدهد

علامت بعدی پشیمانی بعد از خیانت این است که فرد روابط نامشروع و خارج از ازدواج خود را از بین میبرد. این یک عمل ضروری است. زیرا ابراز پشیمانی کلامی کافی نیست و این باید در عمل مشخص شود. مطمئنا فرد خیانتکار میداند اگر توبه کند و بخواهد همه چیز را درست کند، باید بلافاصله ارتباطش را قطع کند.

بنابراین همه اقدامات او باید منجر به قطع رابطه وی و همچنین نشان دادن پشیمانی و جدیت در تمایل به تغییر شود.

3- او آماده است به هر نحوی اعتماد شما را جلب کند

قبل از اینکه به فکر بخشش همسر خائن و آشتی بعد از خیانت باشید به این سوال فکر کنید که آیا او حاضر است پس از چنین خیانتی دوباره خودش را ثابت کند؟ اگر فکر میکنید پاسخ مثبت است، در این صورت، این یکی از بهترین نشانه های پشیمانی بعد از خیانت است.

واضح است که خیانت بر اعتماد شما تأثیر میگذارد و جلب اعتماد آسان یا سریع نیست. ترمیم قلب و اعتماد می تواند یک فرآیند بسیار طولانی و ظریف باشد. زیرا همسرتان باید ثابت کند که هنوز ارزش یک فرصت دیگر را دارد. توانایی همسر شما در نشان دادن تمایل به انجام هر کاری برای جلب اعتماد شما، نشانه بسیار مثبتی است.

4- او اغلب صریحاً عذرخواهی می کند

اگر همسرتان به صراحت عذرخواهی میکند، نشانگر این است که صادقانه از خیانتی که مرتکب شده، احساس پشیمانی میکند. اما مطمئن باشید که او با اظهارات مبهم عذرخواهی نمیکند بلکه با بیان اینکه چه کاری انجام شده است، و واقعاً متاسف است، از شما عذرخواهی میکند. 10 نشانه اصلی خیانت زنان به شوهرشان را میشناسید؟ برای اطلاعات بیشتر نشانه های خیانت زنان را بخوانید.

5- او خودش را مسئول اشتباهاتش میداند

این یکی دیگر از علائم حیاتی است که نشان می دهد شریک زندگی شما صادقانه به دنبال آشتی بعد از خیانت است. او همیشه خود را مسئول میداند و هرگز شما را سرزنش نمیکند. در واقع او بیش از احساسات خود به احساسات شما اهمیت میدهد. در همین راستا او کارهایی را انجام میدهد که به عقیده او به شما کمک میکند تا درد و رنجتان را کاهش دهد.

افسردگی بعد از خیانت همسر و نشانه‌های پشیمانی بعد از خیانت
پشیمانی بعد از خیانت در مرد و زن

6- او برای انجام هرگونه مشاوره و درمانی آماده است

یک راه تشخیص عدم پشیمانی بعد از خیانت این است که فرد برای درمان و بهبود رابطه هیچ قدمی برنمیدارد.

در مقابل، فردی که به احساس عذاب وجدان بعد از خیانت دچار شده، همواره سعی در جبران اشتباهاتش دارد. به بیان ساده، او مشتاقانه به هر چیزی که به پیشرفت و سلامت رابطه کمک کند، واکنش نشان میدهد. معمولا مشاوره خیانت برای مردان امری بسیار دشوار است. اما افرادی که واقعاً پشیمان هستند، همیشه برای پیشرفت در رابطه خود تلاش میکنند. آنها در هر اقدامی که بخواهید، حضور فعال دارند، زیرا این را فرصتی برای خود میدانند تا مسئولیت کامل اقدامات خود را به عهده بگیرند.

7- دیگران متوجه پشیمانی او می شوند

اگر از پشیمانی همسر خود مطمئن نیستید، میتوانید از دوستانتان کمک بگیرید. دوستان معتمد شما درمورد آنچه در شریک زندگی شما میبینند صادق خواهند بود. برخی از اعضای خانواده نیز میتوانند کمک کنند، به خصوص اگر متاهل باشند. در بعضی موارد، احساسات شما نسبت به همسرتان، مانع از دیدن واقعیت ها میشود. بنابراین دیگران میتوانند در تشخیص نشانه های پشیمانی بعد از خیانت کمک زیادی کنند.

8. او بیشتر از قبل با شما ارتباط برقرار می کند

در این مرحله از رابطه همسر پشیمان شما سعی دارد از طریق ارتباطات صمیمی و صادقانه برای جبران خیانت تلاش کند. او مثل کتابی باز خواهد بود در مورد احساس خود، دلایل خیانت، خواسته ها و امیدهایش به آینده و… با شما حرف میزند. مطمئناً، برقراری ارتباط یک جز حیاتی از هر رابطه ای است و اهمیت آن در چنین شرایطی دو چندان است.

حالات مرد بعد از خیانت - چگونه به خیانت همسر پی ببریم؟
افسردگی بعد از خیانت

نشانه های عدم پشیمانی بعد از خیانت چیست؟

گاهی ممکن است احساس کنید نه تنها همسرتان از خیانت خود پشیمان نیست بلکه این کار را تکرار میکند. اما یادتان باشد قبل از اینکه به این رفتار واکنش نشان دهید باید از آن مطمئن شوید. لذا توصیه میکنیم نشانه های زیر را در نظر داشته باشید:

1- احساستان به شما میگوید او دوباره خیانت میکند

به احساس خود اعتماد کنید. اگر احساستان به شما میگوید که احتمالا او خیانت میکند، پس این یک هشدار است. احساسات شما نیرومند هستند و این طبیعی است که در چنین شرایطی، حساسیت و ناامنی بیشتری داشته باشید. بنابراین احساس خود را نادیده نگیرید. این یکی از مهمترین نشانه هایی است که او دوباره خیانت خواهد کرد. پیشنهاد میکنیم حتما مقاله روش اصلی تشخیص خیانت همسر را مطالعه کنید.

2- اعتقاد او در مورد خیانت

یک نکته مهم برای درک پشیمانی یا عدم پشیمانی بعد از خیانت، بررسی چگونگی تفکر همسرتان در مورد خیانت در یک رابطه است. یافتن باور اساسی شریک زندگی خود در مورد خیانت ضروری است. مهم نیست که او به شما قول دهد یا حتی قسم بخورد که دیگر این کار را تکرار نمیکند. سعی کنید با استفاده از لیست سوالات و گفته های زیر از عقاید شریک زندگی خود مطلع شوید.

آیا او فکر می کند خیانت اشتباه و غیراخلاقی است؟ آیا او فکر می کند خیانت بی احترامی به شریک زندگی خود است؟ یا او فکر می کند به شرطی که همسرش هرگز متوجه نشود، خیانت کردن‌ هیچ اشکالی ندارد؟

پاسخ این سوالات تا حدود زیادی میتواند احساس عذاب وجدان بعد از خیانت را تایید یا رد کند.مردان ممکن است در دوران بارداری|دوران نامزدی|دنیای مجازی خیانت کنند. برای خواندن مقاله دلایل خیانت مردان کلیک کنید.

3. او شما را به خاطر خیانت خود مقصر میداند

یک پرچم قرمز که معمولا نشان دهنده عدم پشیمانی بعد از خیانت است. این است که همسرتان شما را مقصر خیانت خود میداند. او می تواند انواع دلایل خلاقانه را برای خیانتش بیان کند. اما وقتی او آگاهانه یا ناخودآگاه شما را برای خیانت خود مقصر میداند، این نشان دهنده یک خطر بالقوه است: او دوباره این کار را انجام خواهد داد و برخلاف انتظار، به هیچگونه احساس بد بعد از خیانت دچار نشده است.

این واقعیت غیر قابل انکاری است که هیچ کس کامل نیست. با این حال، عیب های شما نباید بهانه ای برای خیانت باشد. این امر که او به جای پذیرفتن مسئولیت رفتارهای اشتباه خود، تقصیرات را به گردن شما بیندازد کاری کاملا غیر معمول است. با این حال، هنگامی که همسرتان انتقاداتی به شما دارد، آنها را نادیده نگیرید و سعی کنید نقایص خود را به حداقل برسانید. برای خواندن مقاله دلیل اصلی سرد شدن رابطه عاشقانه لطفا کلیک کنید.

بعد از خیانت همسر چه کنیم
نحوه برخورد با خیانت

4. او نمی تواند با شما همدلی کند

اگر همسر شما می خواهد به شما گوش دهد و با درد و رنجی که متحمل شده اید همدردی کند، این نشانه این است که او هنوز عاشق شماست. هیچ کس نمی خواهد خیانت کند، زیرا احساس بد بعد از خیانت عذاب آور است. افرادی که خیانت میکنند معمولا به شدت درد می کشند.

اگر او این کار را ناخواسته انجام داده باشد و قصد جبران خیانت خود را داشته باشد، پس می تواند با شما همدلی کند. و این نشانه مثبتی است که او دیگر این کار را نخواهد کرد. با این حال، اگر او اهمیتی ندهد یا نتواند احساس کند شما چقدر درد و سختی میکشید، پس این یک نشانه خطرناک است که او دوباره خیانت می کند. اگر او درد را احساس نكرد، خیانت مجدد براي او مهم نيست. و اگر او به شما احترام بگذارد و از شما مراقبت کند، نمی خواهد برای بار دوم شما را آزار دهد.

سوالات متداول

احساس عذاب وجدان بعد از خیانت چه علائمی دارد؟

او به نیازهای شما اهمیت میدهد و روابط خارج از ازدواج خود را خاتمه میدهد همچنین از انجام هیچ کاری برای جبران خیانت دریغ نمیکند.

آیا همه افراد احساس بد بعد از خیانت را تجربه میکنند؟

این احساس به دلیل خیانت و روابط بین زن و شوهر بستگی دارد اما در اغلب موارد شاهد پشیمانی بعد از خیانت در مرد و زن خواهیم بود.

چگونگی تشخیص عدم پشیمانی بعد از خیانت در مرد و زن؟

در تجربیات مشاوره خانواده شما در اغلب موارد خیانت دوباره را حس میکنید، همچنین او شما را مقصر خیانت خود میداند، او نمیتواند با شما همدلی کند و…

براي مشاوره در زمينه نشانه های احساس عذاب وجدان و حس بد بعد از خیانت

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 68 نظر:

  1. شمن ی خانم ۳۷ سالم با ۳ فرزند به تازگی متوجه شدم که همسرم با یک خانم مسافر صحبت میکردند و به راحتی خودشو مجرد جا زده بعداز اینکه فهمیدم وبهش گفتم خیلی احساس گناه وپشیمونی می‌کنه مدام معذرت خواهی می‌کنه و اینکه من موندم تو دو راهی آیا این کار وصحبتهای که بین این دو بوده اسمشو میشه گذاشت خیانت یا نه

  2. سلام به همه ظلم شدگان خیانت زنان فقط وفقط به خاطر قانون کثیف مهریه دادن به زن خیانتکار هست اگه این مهریه به زن خیانتکار داده نمیشد هیچ زنی جرات نمی‌کرد خیانت کنه واقعا این بی عدالتی جامعه رو میرسونه آخه کجای قانون خدا نوشته باید به دزدی که هم جسم وروح وعشق ومحبت واعتماد وانسانیت وآرامش و… ازچندین نفر میدزده وقاتل همه هستی اون میشه هم پول داد هم دست مزد کثافت کاری……
    خدایا خودت نابود کن این قانون کثیف رو
    مهریه فقط حق یه زن پاک ووفاداره
    نه یه زن خیانتکار فاسد همه زنانی که رو به خیانت میارند چون از یه مادر فاسد ویه پدر حروم زادست مادرش بوده که دخترش شده

  3. سه سال همه جوره هواشوداشتم هرکاری ازدستم براومدواسش کردم ازمرگ حتمی نجاتش دادم وخودش میگه که زنده بودنم رومدیون جوادهستم وازاعتیادنجاتش دادم ظاهرش ازاین روبه اون روشدخوشکل شدوبعدش خیلی خیلی خیلی راحت منوبه یه دوزاری پلشت فروخت وبهم خیانت کردوازم جداشدورفته بااون ومن دارم دق میکنم ودارم خودکشی میکنم قرص برنج گرفتم یذره یذره دارم میخورم که دردنکشم ویهوبمیرم دوشبه که قرص برنج رودارم میخورم ودوسه شب دیگه تموم میشه وخلاص میشم واسم دعاکنیدکه زودترخلاص بشم تحملشوندارم کم آوردم

  4. سلام آقایی میتونه جواب سوال من بده چرا با لینکه خیلی دوستم داشت خیلی با هم خوب بودیم خیانت کرد وثابت شد عذر خواهی هم نمی کنه

  5. من 15 سالمه متوجه پیام های پدرم با شخصی شدم واقعا داغونم رو هیچی تمرکز ندارم حتی اشکمم در نمیاد منی که بهم پخ میکردن گریه میکردم ویگه از ته دل نمیخندم بهد از این عذاب میکشم که عادی رفتار میکنه دیگه نمیتونم بهش اعتماد کنم نه به اون به هیچ مردی یا حتی زنی بی اعتماد شدم نمیدونم به مامانم بگم یانه ولی دارم عذاب میکشم تو این 4 روزه که فهمیدم خیلی سخته من خیلی بابامو دوست داشتم حتی ارزو کردم بمیره از ته دلم بود واقعا نمیدونم چیکار کنم هیچ چیزم کم نمیزاره برامون یه بار این کارو کرده بود مامانم بعد چندسال بهم گفت مامانم بخشیده بودتش ولی این بارو نمیدونم مامنم تازه عمل کرده حالش خوب نیست نمیدونم چطوری به بابام بگم میدونم یا به مامانم

    1. من‌‌10سال‌ازدواج‌کردم‌2تابچه‌کوچیک‌‌دارم‌‌میدیدم‌فرق‌کرده‌ولی‌‌عشق‌محبتی‌که‌بهش‌داشتم‌علاقه‌به‌زندگی‌وبچه‌هاچساموکورکرداعتمادبهش‌تاتوروبیکاپیاماشونوآنلاین‌دیدم‌‌ووومرگ‌وجلوچشام‌نفسم‌بنداومده‌بود‌خودش‌شروع‌به‌پیام‌دادن‌بهش‌کرده‌بودقبلش‌‌بابوسه‌ومحبت‌ازم‌جداشدورفت‌خونه‌باباش‌منم‌خونه‌مادرم‌بودم‌بعدیه‌ساعت‌اس‌اشودیدم‌.نتونستم‌طاقت‌بیارم‌همون‌لحظه‌بهش‌زنگ‌زدم.میگه‌خودم‌گوشییم‌وحک‌کردم‌بفهمی.اولش‌شروع‌کردبه‌توبه‌من‌توجه‌نمیکردی‌منونمی‌دیدی.بعدش‌که‌واکنس‌منودیدشل‌کرد‌نمی‌یومدبهم‌توضیح‌بده‌باهام‌حرف‌بزنه‌به‌اصرارمن‌اومد‌اصلاسمام‌نمی‌یومدمیگم‌چراحک‌کردی‌میگه‌میخواستم‌تموم‌بشه‌عذاب‌وجدان‌داشتم‌گفتم‌بفهمی‌ولش‌کنم‌گفتم‌همون‌جورکه‌توبیخبریم‌شروع‌کرده‌بودی‌توبی‌خبری‌هم‌ولش‌میکردی‌میگه‌نمیشد‌نمیدونم‌چکارکنم‌داغونم‌همش‌تیغ‌ورورگام‌حس‌میکنم‌خداکمکم‌کنه

  6. چهار ساله ازدواج کردم خیلی همدیگه دوس داشتیم بعدچندوقت فهمیدباهام سردشده بداخلاقی میکردمنم دیگه فهمیده بودم پای کس دیگه درمیون همش لباسای میپوشیدکع قبلا عمراگه بزورم نپوشید به خودش رسیدمنم چیزی نگفتم همش گریه 😭کردم یه بارازدرداشت میرف بیرون بهش گفتم میدانم خیانط میکنی مدرک ازت ندارم ولی واگذارت بخدابقران همون موقع سریه چیزی پلیس گرفتش یک ماه زندان بود مثل چی پشیمان شدمطما خداحقم گرفت قربون خدابرم همه کاراش روکرده باروی سیابرگشت به پام افتاد الان خوبه زندگیم بخشیدمش ولی عتمادتاعمردارم بهش ندارم فقط همین یه فرصت بهش دادم

    1. کاش خدایی وجود داشت حق منم می‌گرفت ،امادیگه خدا وقرآن رو ندارم .من زندگیمو به خدا سپردم ،اشتباه کردم😭

  7. ۴ ساله ازدواج کردم حدود یک ساله فهمیدم شوهرم بهم خیانت کرد ، همش بهم میگه ازت بدم میاد برو گمشو ازت خوشم نمیاد منم صبوری کردم تازه شوهرم بهم گفت من بایکی بودم و الان ولش کردم ، به شوهرم گفته بودم مچتو میگیرم بهم گفته هیچ غلطی نمیتونی بکنی ،کارخدارو ببین خودش خودشو لو داد ولی نمیبخشمش خیلی اذیتم کرد واگذارش کردم به خدا ،خدا به وقتش همچون چشمشو براش در میاره

  8. سلام من ۵۲ ساله همسرم ۶۰ سالشه بعد ۳۰سال زندگی مشترک و سالم تو سن ۶۰ سالگی شوهرم بهم خیانت کرد اهل نماز و روزه و ..پامک و تماس تو گوشیش دیدم نمی دونن در چه حد رابطه داشته داغونم دارم از درون یران میشم چند روزه باهاش حرف نمیزنم اصلا نمیگه حالت چه طوره

  9. سلام من خانم هستم با چند خانم اشتباه رفت و امد کردم با برادرشون کار کردم اول همه دلخوشیم رفت و امد با این خواهرا بود بعد به کثافت کاری اونا که میدیدم سکوت کردم کارهای کثیف برادرشون دیدم سکوت کردم باز به رفت و امدم ادامه دادم تا تومه شدم همسرام فهمید اونارو از من دور کرد اما من اشغال بهشون باج دادم روزی ده بار تماس داشتم با اون اقا که سکوت کنن به همسرام چیزی نگن باج دادم تا همسرام فهمید الان هرکاری میکنم همه کارهای بدم گفتم اما همسرام میگه بهت فرصت دادم دروغدگفتی ازت پرسیدم نگفتی الان بدتر شد میگه با اون پسر بهش خیانت کردم و حاضر نیست من ببخش اگه کسی میدونه چیکار کنم بگه میگه چند بار گفتم راستش بگو نگفتی تا دروغت رو شده

  10. سلام منم خیانت دیدم چند ماه هستش که فهمیدم خیلی ناراحت بودم خود زنی میکردم دلشکسته بود اصلا هم احساس پشیمانی نداشت با اینکه زجه زدنهامو میدید بیقراریهای منو بچمو میدید باز به کار زشتش ادامه می داد تازه جدیدا همیشه افسردس همیشه تو خودشه کم حرف شده از من فاصله میگیره گوشیش رو از سایلنت در اورده درهر صورت دیگه بهش هیچ اعتمادی ندارم

  11. سلام بعد از ۱۳ سال زندگی مشترک و یک پسر ۱۳ ساله. همسر سابقم رفت با یه زن شوهردار که ۲ تا بچه داشت دوست شد زندگیه ما از هم پاشید و جدا شدیم. بعد از ۶ ماه بادرخواسته جفتمون رجوع کردم چون خیلی دوسش داشتم برگشتم همه چیو از صفر بسازیم. ولی اون بدتر از سابق و به خیانتاش ادامه داد. بی احترامی هم می کرد نتونستم تحمل کنم رفتم و بهش گفتم تا مشاوره نریم بر نمی گردم تو این فاصله رفت ازدواج کرد بچمم بیرون کرد اومد پیشه من ما رو آواره کرد الان خوشبخته یه بچه دیگه هم داره.

  12. خانومم با سه تا پسر
    دوقلوها و ی پسر تک
    به من خیانت کرد…تمام حسابام مسدود کردن

    مهریه میگیره…بعد از 5سال پیام داده
    من اگر رابطه داشتم با ی ادم مایه دار بوده
    افتخار میکنم
    الآن
    5ساله حتی با بچه ها ی تماس نگرفته….
    پول کورش کرده البته تازگی ها شنیدم اون مرد بیشرف هم ولش کرده
    درکل من تا جوون دارم بچه‌ها م را تنها نمیگذارم

    ولی شرایط خیلی سخته برام
    کارگر هستم سرکار باید برم اجاره خونه بدم خرج سه تا بچه را باید بدم..مهریه سالی ی سکه با این اوضاع باید بدم

    فقط بخاطر بچه‌ها م میسپارمش به خدا

    1. منم همچین بلایی اومد سرم خودم نه اهل مواد بودم نه رفیقباز نه دنبال ناموس مردم نه دست بزن داشتم با دوتا بچه رفت خیانت کرد و البته حضانت بچه هارو با خونم دادم بهش البته پشیمون شده ولی نمیخاد خیانتش رو قبول کنه و پا جلو نمیزاره و همه چی رو تقصیر من میندازه…عجب …بدهکار هم شدم

      1. ای ول داشی خدایی گل گفتی
        طلبکار هم میشن
        خار مادر خواهرشو خیانت کرده باید بره تمام

  13. خیلی خوب بود منم زنم بم خیانت کرده وآشکارا به خیانتش ادامه میده با ۲تا بچه هرلحضه صدبار میمیرم فقد واگذارش کردم به خدا..

    1. سلام داداش واگذار گن به خدا می بینه فقط خدا چرا به خاطر کثافت کاری دیگران باید خودتو داغون کنی چنان توکل کن به خدا خودتو بالا بکش صبور باش که بهترین ها خدا برات بخواد تو بهترینی لایق بهترین لیاقت تو را نداشت با صلابت وافتخار یا علی بگو وزندگی جدید شروع کن یا علی مدد منم زخم خیانت خوردم بعد ۱۷سال زندگی بارها دیدم دم نزدم فهمیدم باز می گه تو باعث شدی من خیانت کنم خدا می دونه براش سنگ تمام گذاشتم

    1. انسان را از،درون ویران و نابود میکند نه راه پیش برایش میگذارد نه راه پس

    2. من بعد از خیانت شوهرم دیوانه شدم اونا رو تو سکس گرفتم حتی پشیمان نیست گفتم نباید به هیچکی بگی من آبروی را بردم و اون با اون زن که همسایه ما بود رفت و من و پسرم را تنها گذاشت.

  14. سلام من پانزده ساله که با همسرم دارم زندگی میکنم چهارتا بچه داریم منم ۳۵سالمه ازنظر خودم ما بهترین بودیم چون شوهرم اهل نماز وروزه وکمک کردن به فقراست ومن این کاراش رو خیلی دوست داشتم و خوشحال بودم عاشقش بودم وهیچی بجز خوبی و احترام ازش ندیدم ولی امسال فهمیدم که با یه زن ارتباط داره داغون شدم من جوری بهش اعتماد داشتم که اعتماد کورم کرده بود تا فهمیدم رابطشو قطع کرد کلی معذرت خواست ولی من نمیتونم ببخشمش به روخودش نمیارم ولی از داخل داغونم

  15. با سلام بنده 10 سال ازدواج کردم دو فرزند داشتم خانوم بخیال اینکه از روستا از اقوام بگیرم بهتره گرفتم خواهر زن عموم همه چی خوب بود دوسال پیش به زور و التماس ش دماغش عمل کردیم خیلی براش زحمت کشیدم تو شرکت 3دایم شب کار بودم اون 12/ساعت وقتی خانوم دماغ عمل کرد زیبا شد دیگه بمن محل نمی‌کرد تازگی بمن خبر دادم خانوم دوسال میشه با بچه‌ای روستا خودمون دوست شده اون چه فیلم های زشتی و عکس های برا طرف فرستاد زمانی من سرکار بودم خانوم چندبار پسر رو آورد خانوم تا صبح به بچها هم قرص خواب دادبودن حالا که طرف گفته این خانوم خودشو مطلقه جا زده بمن گفته شوهرم مرد من این زن رو واگذار کردم به خدا که کاریش کنه رفت جلو آینه خودشو دیده از چهره خودش بترسه نداشتم چندماه بیاد خونه بچها اجازه ندادم ببین اون هرزه نجس رو طلاق دادم جنبه تهران نشستن نداشت غربتی

    1. آره خیانت سخته آدم داغون میکنه اونم کسی که دوست ش داشته باشی او ازهمه کس بیشتر هش اعتماد داشته باشی
      منم زنم بهم خیانت کرد داغون شدم طلاقش دادم نه اذیتش میکردم نه باهاش دعوا خیلی هم دوستش داشتم اول گرفمش وضع مالیم خوب بودچند معامله ضرر کردم صفر شدم دوسال هم بود ازدواج کردیم تلخترین شکست زندگیم بود
      واقعا الان نمدونم چی کار کنم
      فقط منتظرم خدا انتقامم از خودشو اون حرومی که دقیق نمیشناسمش بگیره

  16. من مردهستم
    بعد۱۷سال زندگی مشترک وداشتن دوفرزنددخترچندوقتیه یه حسی بهم میگه کاسه ای زیرنیم کاسه است،دنیاداره روسرم خراب میشه بادوتادختردسته گل وچندین سال زندگیی که دیوانه وارعاشقش بودم الان به اینجارسیدم اززندگی بیزارشدم اگه بخاطربچهانبودهم اونوخلاصش میکردم هم خودمو هیچی کم نداشت ازهرلحاظ. مجبورم بااین وضعیت به زندگی مشترک خاتمه بدم
    همیشه خیانت ازطرف زن بخاطرفقرواعتیاد وغیره ….نیست بعضیازاتا اینجورین زنومردشم فرقی نداره توخونشونه حالاتواگه سرتاپاشم طلابگیری اون کارخودشومیکنه

    1. حتما زن بیچارت خیانت دیده که این کارو کرده شما مردا خیلی کثافت هستید خدا از رو زمین برداردتون

      1. ما یه قفل داریم اگه چنتا کلید بازش کند می‌شود قفل خراب.
        اگه کلیدی داشته باشیم که به همه قفل‌ها باز بشه میشه شاه کلید.
        پس نذارید هر کلیدی وارد قفلتون بشه تا خراب نشید.
        ما مردها آخرش شاه کلید میشیم نه خراب.

        1. شاه کلید جون اگه دست دزد بیفتی که میشی خونه خراب کن
          اگه قفله خراب باشه که دزد با شاه کلید نمیتونه بزنتش!
          وقتی یه جمله میگی یه چی بگو که کاملا درست باشه و نقض نشه

        2. همین باور رو دارید که به زن های بیچاره خیانت میکنید خدا ازتون نگذره

  17. من ۴۶سالمه تازه نوه دارشدم تاحالا به همسرم خیانت نکردم همدیگرو خیلی دوست داریم. زندگیمون زبان زده. ولی یه ساله فهمیدم که همسرم بهم خیانت کرده ۳سال تویه رابطه جنسی با کسی دیگه بوده. همه فهمیدن خودمم هم یه ساله فهمیدم. ولی خودش میگه نه دروغه. ولی میدونم سخت پشیمون.فقط من نمیتونم دیگه بهش اعتماد کنم. خدانگذره ازکسی که باعث زنگیم شد. خیلی دارم عذاب میکشم. نمیدونم چکار کنم.

  18. سلام تورو خدا بمن بگین چیکار کنم بعداز 17سال زندگی چندباره بهم خیانت میکنه چنبار فهمیدم ولی بخاطر بچهام گذشت کردم اما ایندفه داغون شدم بهش میگم مشکلم چیه دوسم نداری جداشیم ولی میگه تو کاملی دوستت دارم ..خب پس چرا خیانت میکنه؟تو 33سالگی اندازه یه 70ساله رنج کشیدم و غصه خوردم من باید چیکاااار کنم؟

    1. چون ولش نمیکنی مطمئنه که هرکاری کنه تومیبخشیش بخاطرهمین خیانت میکنه داره ازخوبیات سوء استفاده میکنه

      1. دقیقا همینه بخشش یک بار میشه وبرای دوم نه تنها نمیبخشی بلکه به هر دوتاتون ظلم میکنی

  19. سلام تورو خدا بمن بگین چیکار کنم بعداز 17سال زندگی چندباره بهم خیانت میکنه چنبار فهمیدم ولی بخاطر بچهام گذشت کردم اما ایندفه داغون شدم بهش میگم مشکلم چیه دوسم نداری جداشیم ولی میگه تو کاملی دوستت دارم ..خب پس چرا خیانت میکنه؟تو 33سالگی اندازه یه 70ساله رنج کشیدم و غصه خوردم من باید چیکاااار کنم؟

    1. فقط باید رها کنی و چمدانهای گذشته رو که باعث سنگینیت شده از بالن پرت کنی پایین تا سبک بال بتونی بالا بری

  20. امیدوارم،خداوندرحمان کمک کند . میدانم درد زخم خیانت دوا ندارد.اما بدون به هیچ عنوان در این خیانت شما هیچ درصدی مقصر نیستی.اگه هزار برابر بهتر از الان میبودی، متاسفانه باز خیانت میکرد. چون علت اصلی خیانت هر آدمی ذات کثیف خودش هست. میدونم سخته اما بخاطر بچه هات فعلا فقط بفکر خودت باش. اون فعلا ارزش فک کردن نداره.

  21. ٢٧سال ازدواج كردم يك ساله سخت بيمارم به طوري كه همه مي دونن مرگم نزديكه تو كل فاميل كسي مثل من زندگي نكرد همه چيز زندگيم الگوي ديگران بود فرزندانم نخبه كشوري خودم وهمسرم هميشه همراه همه چيز سر جاي خودش چند روز ديگه يه جراحي با ريسك بالا دارم وچند روز پيش فهميدم همسرم به من خيانت كرده اون زره اي هم روحيه اي كه داشتم از بين رفت

    1. عزیز م اون کار اشتباهی کرده وخودشو بی ارزش نموده شما چرا روحیتو از دست دادی، آدم خيانت کار در در درجه اول برای خودش ارزش قائل نیست، لطفا به سلامتی خودت فکر کن، شک نکن خدا جای حق نشسته. انشالله حالتون خوب خوب میشه.

    2. خوش به حالت که میدونی این زندگی کثافت بارداره تموم میشه منم مثل خودت هستم عزیزم اما متاسفانه من هنوز یکسالی زنده میمونم. منم خیانت دیدم وبخشید م وهنوز میبینم وکاری نمیتونم بکنم خیلی عذاب اوره

    3. الهی چه همسر بی رحمی امیدوارم سلامتی رو خدا بهت هدیه بده و بعد جوری زندگی کنی حسرت بخوره ولی نا امید نباش برعکس بجنگ تا بتونی رنجی رو که بهت داده بهش برگردونی آرزوش باشه که تو ببخشید به نظرم اون انسانیت نداره که شریک زندگیش اینطوری بعد باخیال راحت رفته دنبال کثافت کاری

  22. سلام من نزدیک ۱۲ سال ازدواج کردم ک دوسال پیش با ی اتفاق شروع شد شوهرم بادختر خواهرش خیلی سر درگم بودم نمی تونستم ب کسی بگم ونتونستم اصلا باکسی حرف بزنم و خودمو خالی کردم خیانتشون درحد نگاه بود غیر قابل تحمل بود جوری بودن ک درجمع هم انقد بهم نگاه میکردن ک اصلا اطرافیان براشون مهم نبودنمن از روز اول فهمیدم حس زنانه بهم گفت ک ی اتفاقی افتاده چون رفتارای شوهرم غیر عادی بود آلت شوهرم ب محض اینکه انو ببینه یا صداشو بشنوه بلند میشد خیلی تابلو بود من هیچ وقت ب رو شوهرم نیوردم ولی خیلی زده شدم و خودش هم فهمید ک من بو بردم الان وقتی منو می بینه سرشو پایین میاره در حضوره دختره

  23. سلام.. من سی و دو سالم هست.. شوهرم سی و هفت ساله پانزده ساله ازدواج کردیم و دو تا بچه داریم… از اول ازدواجم همیشه گذشت کردم گفته ندارم نخریدم گفته جایی نمیرم نشستم… حدود نه سال پیش با پیامک و ارتباط حضوری خونه یکی از اقوام شروع به خیانت کرد.. تا خودم با اطلاع به شوهر اون خانم همه چیز رو براشون تموم کردم… کلا طرفم شخصی هست که خنده رو با اطرافیان دوست داره نه با زن و بچه خودش…هر وقت با هم جایی میریم از ما فاصله میگیره و مرتبا در مسیر برگشت به خونه به جون من و بچه ها نق میزنه و با بچه هام دعوا میکنه خانواده خودش هم کلا با ازدواج ما مخالف بودن ولی با اصرار خودش این ازدواج صورت گرفته… جدیدا هم متادون مصرف میکنه… حالا من بعد از نزدیک یک سال فهمیدنم که داره قرص متادون مصرف میکنه و به روش نیاوردم بهش گفتم این کارو نکن چقدر ضرر داره بهم میگه مادرم گفته دلیل همه بدبختیم و همه حرفا تو هستی… میگه مقصر همه چیز منم… نمیدونم چکار کنم که مقصر شدم اگه گذشت و پا به پای مرد رفتن خطا هست بهم بگید تا دیگه این کارو نکنم… من حتی برا ساختن خونه مثل یک مرد پا به پاش کار کردم و کارگری کردم… منو راهنمایی کنید خسته شدم

    1. سلام
      حرف های شما را درک میکنم ولی برای یه همچین مشکل ریشه داری راه حلی در دو خط نمیشه ارائه داد.

      1. سلام شما میگید باید طلاق بگیرین ؟
        نود درصد خانواده پای همسر میسازند و می سوزند

    2. سلام نشستن پای اینچنین مردانی جز پررویی و داغون شدن خودت عایدی.نداره هرچه زودتر جدا شود بخاطر بچه هات این کارو بکن

      1. دقیقا. خیانت کار آدم های بی ریشه است. آدم اصیل تحت هر شرایطی وفاداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉