کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

9 دلیل جذابیت رابطه جنسی خشن

9 دلیل جذابیت رابطه جنسی خشن
4.2/5 - (69 امتیاز)

رابطه جنسی خشن بیشتر از آنچه فکرش را بکنید در بین زوجین رایج است. گاهی اوقات زنانی را میبینیم که آرزو میکنند، همسرشان در زمان برقراری رابطه جنسی با آنها با خشونت رفتار کند. ممکن است این موضوع عجیب به نظر برسد که زوجین در زمان برقراری رابطه جنسی به کارهای خشن و عجیب و غریب مثل سیلی زدن، کتک زدن و… دست بزنند. درواقع اینطور نیست که رابطه جنسی خشن موضوع جدیدی باشد، بلکه این نوع رابطه جنسی سابقه ای طولانی دارد. در حقیقت زنان و مردان مدتهاست که پویایی قدرت جنسی را تجربه می کنند.

به گفته روانشناسان حدود 60 درصد از زنان رابطه جنسی با خشونت دارند. گاز گرفتن، خراشیدن، فشار دادن و… میتواند باعث افزایش فشار خون و ضربان قلب شود. به همین دلیل بعضی از افراد آن را به عنوان هیجان تفسیر میکنند.

از طرفی زنان دوست دارند جاده های غیرقابل تصور جنسی را کشف کنند، بنابراین ترجیح میدهند کارهای جدید را تجربه کنند. اما علت جذابیت رابطه جنسی همراه با خشونت در چیست؟ در ادامه به پاسخ این سوالات میپردازیم:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 9 دلیل جذابیت رابطه جنسی خشن با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. خشونت در رابطه جنسی عامل افزایش اشتیاق است

در بسیاری افراد وقتی رابطه جنسی کمی خشن شود، به طور خودکار اشتیاق را بالا میبرد. شاید این همان چیزی است که بسیاری از زن و شوهرها به دنبال آن هستند. کشیدن موها، سیلی زدن و… تا حد زیادی میتواند اشتیاق افراد را تشدید کند.

2. حتی در زمان ناراحتی هم قادر به انجام آن هستند

در بسیاری موارد شاهد این موضوع هستیم که زوجین در زمان ناراحتی به رابطه جنسی خشن روی میاورند. در واقع، تقریباً مثل این است که شما یک کاری برای انجام دادن داشته باشید که واقعاً برای هر دوی شما خوب است. از همین رو زن و شوهر ها برای جلوگیری از پرخاشگری و سرخوردگی هیچ راهی بهتر از رابطه جنسی همراه با خشونت پیدا نمیکنند. هرچند گاهی اوقات ممکن است این راه حل درست عمل نکند.

خشونت در رابطه جنسی عامل افزایش اشتیاق است

3. احساس لذت و رضایت بیشتر

گاهی اوقات، در شرایط مناسب، درد میتواند احساس خوبی داشته باشد. در واقع وقتی فردی به سمت ارضای نیازهای جنسی پیش میرود، احساس درد و خستگی ناشی از خشونت در رابطه جنسی، شرایط را بسیار هیجان انگیزتر میکند.

4. فرار از تکرار و رابطه جنسی کسل کننده

اگر چه رابطه جنسی رمانتیک و آرام میتواند بهترین احساسات را در زن و شوهر به وجود آورد. اما گاهی اوقات زوجین به دنبال راهی برای تنوع و تغییر عادات روتین و به نوعی فرار از تکرار هستند. به همین دلیل بعضی زوجها به این فکر میفتند که رابطه جنسی خشن را نیز تجربه کنند.

5. تلاش برای کسب تجربه های جنسی مختلف

یکی دیگر از دلایل جذابیت روابط جنسی همراه با خشونت این است که افراد تجربیات و لذات بیشتری را کسب میکنند. بسیاری افراد به دنبال این هستند که تخیلات جنسی خود را با همسرشان امتحان کنند. خشونت در رابطه جنسی تا حدی این امکان را فراهم میکند. زن و شوهرهایی که این نوع رابطه را تجربه میکنند، به دنبال آزمایش تجربیات و نقش آفرینی های جدید هستند. در واقع خشونت این فرصت را در اختیار زن و شوهر میگذارد که بسیاری از تخیلات جنسی خود را واقعی کنند.

تلاش برای کسب تجربه های جنسی مختلف

6. ترکیب احساسات و رابطه خشن با هم

گاهی اوقات علت علاقه زن یا شوهر به رابطه خشن این است که معتقدند میتوان همزمان با رابطه همراه با خشونت، احساسات و عواطف لطیف را هم حفظ کرد. شاید بتوان گفت تا حدی حق با این افراد است و گاهی ترکیب این دو میتواند به رابطه ای جذاب تر و بهتر منجر شود.

7. رابطه جنسی گرمتر و جذابتر

بعضی از خانم ها اعتراض میکنند که شوهرم تو رابطه خشنه، و به دنبال دلیل این موضوع هستند. یکی از دلایل عمده علاقه آقایان به روابط خشن این است که از نظر آنها جنبه ای از گرما و حرارت در رابطه خشن وجود دارد که در رابطه معمول دیده نمیشود. همانطور که قبل گفتیم ترکیب این خشم و عشق برایشان جذابیت بیشتری دارد.

8. گفتن حرفهایی که قبلا هرگز بیان نشده اند

هدف بعضی افراد از برقراری رابطه جنسی خشن این است که راحت تر با هم حرف بزنند و نیازهای جنسی خود را بیان کنند. در واقع بعضی زوجین تنها در قالب رابطه خشن میتوانند برخی نیازها و علایق جنسی خود را برطرف کنند.

شنیدن درخواست های جنسی همسر

9. شنیدن درخواست های جنسی همسر

از آنجایی که همزمان با روابط جنسی خشن، زن و شوهر نیازهای خود را بیان میکنند، تمایل به این رابطه افزایش میابد. در واقع افرادی که دوست دارند توسط شریک جنسی خود هدایت شوند، بیشتر به سمت این نوع روابط میروند. لذا مواردی را میبینیم که وقتی صحبت از رابطه جنسی میشود، میگویند: دوست دارم کمی از قدرت انتخابم را کنار بگذارم و توسط همسرم هدایت شوم.

در نهایت باید بگوییم در اکثر موارد علاقه به روابط خشن به معنای ضعف و آسیب پذیری فرد نیست. به گفته روانشناسان بیشتر زنانی که این نوع رابطه خشن را دوست دارند، تنها یک دلیل یکسان دارند: رابطه خشن اشتیاق آنها را برمی انگیزد. برخی از جنبه های جاذبه جنسی، بسیار اولیه هستند. اندازه و قدرت بدنی و عضلانی بودن که تفاوت های اساسی بین زن و مرد است، از آن جمله اند. این تفاوتها در کنار عامل فوریت، مهم ترین نیرو محرکه ی شروع یک رابطه همراه با خشونت است. درواقع در یک رابطه جنسی خشونت آمیز ممکن است اشتیاق و علاقه طرفین به حدی باشد که خشونت هم جذاب دیده شود.

با توجه به اینکه رابطه جنسی خشن چیزی است که فراتر از اصطلاحات متداول و پذیرفته شده اجتماعی باشد. از این رو، زنان از صحبت صریح در مورد رابطه جنسی خودداری میکنند.

تفاوت بین رابطه های جنسی خشن و BDSM چیست؟

گاهی ممکن است رابطه خشن را با اختلالات جنسی اشتباه بگیرید. اما رابطه جنسی خشن بداهه تر است. در حالیکه BDSM بیشتر نقش بازی کردن است، که ممکن است گاهی اوقات خطرناک باشد. اگر اکنون به فکر یک رابطه خشن با همسرتان هستید، به یاد داشته باشید که این رابطه باید رابطه ای صمیمی برای هر دو نفرتان باشد. بنابراین ، باید بدانید که آیا شریک زندگی شما علاقه مند به داشتن رابطه خشن است یا خیر؟

براي مشاوره در زمينه 9 دلیل جذابیت رابطه جنسی خشن

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 3 نظر:

  1. من عاشق رابطه خشنم مخصوصا همسرم محکم به باسنم ضربه بزنن خیلی هیجان داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉