کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

چگونه رابطه جنسی صمیمانه ای در رختخواب داشته باشیم؟

رابطه جنسی رمانتیک
4.5/5 - (4 امتیاز)

همه افراد رفتارهای عاشقانه و رمانتیک را دوست دارند. این رفتارهای عاشقانه در مشاوره زناشویی یک اصل اساسی است که شما را به یکدیگر نزدیک میکند و فرصتی را برای شما و شریک زندگیتان ایجاد میکند تا شما نیز بهتر یکدیگر را بشناسید. عاشقانه تر بودن نیز کار خیلی سختی نیست. تنها با افزودن چند حرکت اساسی میتوان نتایج خوبی گرفت و یک رابطه جنسی عاشقانه داشت. حال در ادامه برخی از حرکات کلیدی لازم برای داشتن چنین رابطه ای را مورد بررسی قرار میدهیم:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه رابطه جنسی صمیمانه ای در رختخواب داشته باشیم؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

الف) اصولی آغاز کنید

به همسرتان نزدیک شوید و او را دربربگیرید

پناه بردن به آغوش همسر یک فعالیت عاشقانه عالی است و به مهارت، آمادگی و تلاش اضافی احتیاج ندارد. همچنین شما با این کار میتوانید که هر فعالیت و صحبتی را به یک رابطه زناشویی گرم تبدیل کنید. البته دقت کنید که در این مرحله آهسته پیش بروید. زیرا لازم است ابتدا آمادگی لازم را در شریک زندگیتان به وجود آورید. قبل از هر اقدامی، برای مدت طولانی حداقل 20 دقیقه همسرتان را ناز و نوازش کنید. موهایش را نوازش کنید و به آرامی استخوان یقه او را لمس کنید.

یکی دیگر از کارهای عاشقانه ای که در این حین میتوانید انجام دهید، صحبت کردن درباره آینده و رابطه تان است. این بحث ها برای زن و شوهرهایی که تقریباً یک سال یا بیشتر با هم بوده اند واقعاً عاشقانه است. شما میتوانید در مورد هر چیزی که میخواهید صحبت کنید. با این حال، یادتان باشد مثلا صحبت در مورد رفتن به فروشگاه مواد غذایی خیلی عاشقانه نیست.

رابطه جنسی رمانتیک
اولین تجربه رابطه جنسی

بوسیدن و خلاقیت داشتن در آن

اگر فکر میکنید در بوسیدن مهارت دارید و دیگر جایی برای پیشرفت نیست، تجدید نظر کنید. زیرا هر فردی همیشه میتواند با تکنیک بهتری عمل کند. در واقع بوسیدن همسر از اصول اساسی رابطه جنسی رمانتیک است. سعی کنید یک حرکت تکراری را انجام ندهید و چیزهای هیجان انگیز و جدیدی را امتحان کنید. خلاق باشید. مثلا حتی کک و مک بدن همسرتان را ببوسید. رژ لب بزنید و با بوسه یک قلب بکشید. راه های زیادی برای ایجاد رابطه زناشویی گرم و به یاد ماندنی تر وجود دارد.

شریک زندگی خود را ماساژ دهید

وقتی حرف از رابطه عاشقانه میشود، ماساژ دادن همسر یک حرکت طلایی است. اگر چه ممکن است قدیمی باشد. ماساژ بسیار آرامش بخش است و راهی عالی برای هدایت به سایر فعالیت های عاشقانه است. برای این کار لازم نیست خیلی قوی باشید. لمس آرام بدن احساس لذت بخشی ایجاد میکند. سعی کنید مقداری روغن ماساژ در یک کاسه آب گرم قرار دهید و بدن همسرتان را با آن ماساژ دهید. این احساس گرما میتواند شروع یک رابطه رمانتیک باشد.

همسرتان را سورپرایز کنید

سرزمین عجایب وسیعی که زیر لباس ها پنهان شده فضایی است که به طور خاص برای ما و همسرمان اختصاص داده شده است. به همسرتان اجازه دهید این سرزمین را کشف کند و با این کار او را شگفت زده کنید. مثلا لباس های زیر زیبا بپوشید. یا یک یادداشت عاشقانه روی بدنتان بنویسید.

پیش نوازش های عاشقانه را امتحان کنید

اگر تا به حال به فکر پیش نوازش نبوده اید، از همین حالا شروع کنید. سعی کنید تمام توجهتان را روی لذت طرف مقابل متمرکز کنید. بهترین روش پیش نوازش برای زنان، رابطه دهانی است. زیرا این موثرترین شکل تحریک برای آناتومی آنها است. همچنین یک گزینه خوب برای نوازش مردان، پوشیدن لباس زیر سکسی و اجازه دادن به او برای به آرامی کشف کردن آن است، درست مانند باز کردن یک کادو. برای اطلاعات بیشتر در مورد رابطه جنسی دهانی کلیک کنید.

داشتن رابطه جنسی رمانتیک و اولین تجربه رابطه جنسی
عاشقانه کردن رابطه جنسی

ب) یاد بگیرید چه بگویید

در مورد احساسات خود شفاف باشید

یکی از بهترین روش ها برای داشتن یک رابطه جنسی صمیمانه این است که احساسات واقعی خود را به همسرتان بگویید. نیازی نیست نگران این باشید که او چگونه برخوردی خواهد داشت. تا زمانی که از صمیم قلبتان صحبت کنید و در مورد احساسات خود صادق باشید، شریک زندگی شما بسیار تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. سعی کنید به او بگویید که حضورش برای شما چه معنایی دارد و از بودن در کنار او چه حسی دارید. این به همسرتان احساس خوبی میبخشد و به تنظیم خلق و خوی عاشقانه کمک میکند. به عنوان مثال، میتوانید جملاتی مانند این را بگویید: وقتی با تو هستم، احساس میکنم در بهترین جای جهانم. احساس میکنم تو قطب نمایی هستی که راه را به من نشان میدهی و…

سخنان زیبای دیگران را قرض بگیرید

در پاسخ به این سوال که چگونه شبی رویایی داشته باشیم؟ میتوان گفت یک روش سنتی را امتحان کنید و از آهنگ ها، شعرها و نقل قولهای عاشقانه استفاده کنید تا احساس گرمی به همسرتان دست دهد. به ویژه اگر از کلماتی استفاده کنید که برای او معنی خاصی دارد، این روش بسیار خوب عمل میکند. نقل یکی از لحظات عاشقانه مورد علاقه همسر از یک فیلم، به خاطر سپردن شعر مورد علاقه او یا خواندن آهنگ عاشقانه مورد علاقه، همه راه های عالی برای ادامه یک رابطه جنسی رمانتیک است. فقط سعی کنید این کارتان کسل کننده نباشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد دلایل جذابیت و کاهش عوارض رابطه جنسی مقعدی کلیک کنید.

عاشقانه کردن رابطه جنسی و به آرامش رسیدن
رابطه جنسی عاشقانه

درباره مواردی که برای شریک زندگی خود میخواهید صحبت کنید

صحبت در مورد همه چیزهای خوبی که برای شریک زندگی خود میخواهید راهی عالی برای ابراز عشق است. این کار نشان میدهد که واقعاً به همسرتان توجه میکنید. این رفتار بسیار عاشقانه است و سرآغاز یک رابطه زناشویی گرم است. میتوانید درمورد اینکه چقدر دوست دارید او به آرزوی خود برسد صحبت کنید. یا اینکه بگویید چقدر میخواهید او نگرانی از بابت چیزهایی که در حال حاضر با آنها دست و پنجه نرم میکند، نداشته باشد. به عنوان مثال، میتوانید جملاتی از این قبیل بگویید: من واقعاً میخواهم که تو بتوانی به دنیا سفر کنید و تمام چیزهایی را که همیشه درباره آن به من میگویی را ببینی، و هر کاری که بتوانم انجام میدهم تا مطمئن شوم به آنها میرسی.

به همسرتان بگویید چقدر جذابیت جنسی دارد

گفتن اینکه چقدر همسرتان جذاب است میتواند بسیار عاشقانه باشد. وقتی همسرتان واقعاً خود را موجودی جذاب یا شخص مطلوبی نمیبیند بسیار مهم است ،که به او بفهمانید نظر شما متفاوت است. بدین ترتیب، احساس بهتری نسبت به خودش پیدا میکند. علاوه بر این با نشان دادن اینکه چقدر جذابیت جنسی دارند، با شما رفتار راحت تری دارد و در اتاق خواب و در زمان نزدیکی کردن اوقات بهتری را سپری میکنید. میتوانید چیزی مثل این بگویید: تو آنقدر داغ و سکسی به نظر میایی که من دوباره احساس جوانی میکنم.

صحبت های سکسی

صحبت های سکسی میتواند یک رابطه جنسی عاشقانه را برایتان بسازد. اگرچه ممکن است این کار خیلی رمانتیک به نظر نرسد، اما حرف های سکسی مرزها را باز میکند و راهی آسان برای گفتگو در مورد آنچه دوست دارید پیش پایتان میگذارد. این کار میتواند برای ایجاد رضایت خاطر و دوام بیشتر در یک رابطه مهم باشد.

ج) خلاق باشید

اتاق خواب خود را به مکانی تفریحی تبدیل کنید

با تبدیل اتاق خواب به یک مکان تفریحی عاشقانه، واقعاً میتوانید شریک زندگی خود را از پا در آورید. این یک گزینه عالی برای تولد و سالگرد ازدواج است. مثلا از گلبرگ های گل و شمع های معطر یا از وسایل تزئینی و تزئینات برای ایجاد یک تم استفاده کنید. شما میتوانید از بخور، پارچه، بالش و… برای تهیه یک اتاق استفاده کنید. هچنین میتوانید برای پیشرفت بیشتر صحنه، موسیقی متن تنظیم کنید. علاوه بر این میتوانید پارچه ای فانتزی برای آویزان کردن از سقف و دیوارها خریداری کنید، و یک اتاق معمولی را به یک لانه عشق تبدیل کنید. بدین ترتیب فضا برای رابطه جنسی رمانتیک آماده میشود.

چگونه رابطه جنسی عاشقانه داشته باشیم؟
آموزش رابطه جنسی رمانتیک

نقاشی بدن با شکلات

نقاشی بدن با شکلات و مواد از این دست راهی عالی برای برقراری رابطه جنسی صمیمانه با همسرتان است. این کار به شما امکان میدهد یادداشت های عاشقانه بنویسید و با استفاده از پوست و زبان خود با آن بازی کنید.

به شریک زندگی خود غذا دهید

با بسیاری از غذاهایی که همسرتان به آن علاقه دارد، در رختخواب خود یک پیک نیک سکسی ترتیب دهید. میتوانید او را با انگور، توت فرنگی آغشته به شکلات یا شکلات های تند جذب کنید. هنگامی که به موسیقی گوش میدهید به نوبت به یکدیگر غذا دهید. مطمئن باشید بعد از آن میتوانید یک رابطه عاشقانه را تجربه کنید.

یک سالن سینما کوچک راه اندازی کنید

بعضی افراد این سوال را میپرسند که چگونه یک شب رویایی برای همسرم بسازم؟ در پاسخ میتوان گفت لازم نیست حتما کارهای عجیب و غریب انجام دهید. کارهای ساده ای مثل تماشای فیلم در رختخواب میتواند راهی برای شروع یک رابطه جنسی صمیمانه باشد.

از نظر بسیاری افراد رفتن به سینما یک کار عاشقانه است. با این حال، همه نمیتوانند به سالن سینما بروند. اما شما میتوانید به راحتی تلویزیون را به اتاق خود بکشید یا از رایانه یا لپ تاپ خود استفاده کنید. پاپ کورن و خوراکی های خوشمزه تدارک ببینید، به طوری که شریک زندگی شما احساس کند که واقعا در سینما است. بهتر است فیلمی را انتخاب کنید که برای شما اهمیت دارد. به عنوان مثال سعی کنید اولین فیلمی را که با هم دیده اید دوباره تماشا کنید.

عکاسی کنید

یک روش منحصر به فرد برای داشتن رابطه جنسی رمانتیک در اتاق خواب، عکاسی از زوجین است. در این عکاسی ممکن است شما دو نفر برهنه یا حتی کاملاً پوشیده باشید. این به خود شما بستگی دارد، اما داشتن تصاویر سکسی و عاشقانه از یکدیگر میتواند به کیفیت رابطه جنسی شما کمک کند. مطمئنا ارتباطاتی بین قرار گرفتن در رختخواب و عکاسی وجود دارد که شما را در زمان نزدیکی کردن هیجانزده تر میکند.

روانشناسی و مشاوره خانواده آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستاروانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره جنسیبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه چگونه رابطه جنسی صمیمانه ای در رختخواب داشته باشیم؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉