کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

علائم ارضاء شدن زنان چیست؟

علائم ارضا شدن زنان
3.3/5 - (88 امتیاز)

علائم ارضا شدن در زنان

یک زندگی جنسی شاد و رضایت بخش همواره جنبه های مختلف زندگی زوجین را تحت تأثیر قرار می دهد. حتی زوج هایی که به خوبی باهم کنار می آیند و هیچ مشکلی ندارند، می گویند که رابطه جنسی رابطه آنها را ده برابر بهتر و سرگرم کننده تر می کند. همین موضوعات باعث شده تا ایجاد لذت و رضایت جنسی در هر دو جنس زن و مرد اهمیت زیادی داشته باشد. در واقع ارگاسم یک واکنش جسمی بسیار لذت بخش است که بدن شما تحریک جنسی ایجاد شده را آزاد می کند.

ارگاسم تجربه متفاوتی برای هر زنی است و از آنجایی که ارگاسم و رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان سخت تر اتفاق میفتد، لذا توجه به ارگاسم زنان اهمیتی دو چندان دارد. پس اگر می خواهید مطمئن شوید که همسر شما از رابطه جنسی خود با شما راضی است یا نه؟ توصیه میکنیم به دنبال علائم مطرح شده در زیر باشید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه علائم ارضاء شدن زنان چیست؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. ناله کردن

مهار لذت خود برای زنی که به ارگاسم میرسد کار آسانی نیست و شما می توانید این را در او ببینید. مثلا یکی از نشانه های ارگاسم در زنان ناله کردن است. این ناله کردن پاسخ بدن به لذت و هیجان جنسی است. اگر علاوه بر این ناله ها، صورت همسرتان نشاط و سرخوشی را نشان می دهد، دیگر جای نگرانی نیست. البته توجه کنید که در مشاوره های جنسی مشخص شده نشانه های ارگاسم در همه زنان یکی نیست و ممکن است این نشانه در همسر شما وجود نداشته باشد.

نشانه های ارضاء شدن زن چیست؟
علائم ارضا شدن زنان

2. انقباض عضلات

یکی از پاسخهای بدن زنان به ارگاسم، انقباض عضلات است. درواقع بدن هر زن در زمان رسیدن به اوج لذت جنسی پاسخ های غیر ارادی دارد و برخی از این علائم عمومی شامل مواردی همچون انقباضات در واژن، بلند شدن یا رانش لگن، کشیده شدن عضلات و… است. همچنین در بسیاری موارد زنان با مشت کردن دستان خود نشان از ارگاسم میدهند.

3. افزایش ضربان قلب

فعالیت جنسی یک فرآیند هیجانی است که میتواند باعث افزایش ضربان قلب شود. این افزایش ضربان قلب در تمام مراحل رابطه جنسی وجود دارد اما در زمان ارگاسم و اوج لذت جنسی در زنان به اوج خود خواهد رسید. برای مطالعه پست رابطه مقعدی کلیک کنید.

4. او راضی و سپاسگزار خواهد بود

زنی که رضایت جنسی و ارگاسم داشته باشد، قدردان و سپاسگزار خواهد بود. اگر عاشقانه و با اشتیاق در رابطه جنسی با همسر خود لذت برده اید، تعجب نکنید اگر او می خواهد شما را بیشتر و بیشتر دوست بدارد. این علاقه و محبت علامت مشخصی است که نشان می دهد شما رابطه جنسی سالم و درستی دارید. این در حالی است که اغلب زنانی که ارگاسم را تجربه نمیکنند، بهانه گیر و پریشان به نظر میرسند.

5. همسرتان رابطه جنسی بیشتری می خواهد

وقتی یک زن از رابطه جنسی خود لذت کافی را ببرد، هرگز از برقراری رابطه جنسی با شما خسته نمیشود. او هر بار با میل جنسی بیشتری به دنبال برقراری رابطه جنسی است و سعی میکند تجربیات مختلفی را با شما کسب کند. شما شاهد رضایت و هیجان در زمان برقراری رابطه با او هستید و خواهید دید که در اکثر موارد او شروع کننده رابطه جنسی است.

ارضا شدن زنان | نشانه‌های ارضا شدن زن ها
نشانه‌های به ارگاسم رسيدن زنان

6. همسرتان شادتر می ماند

ارگاسم هورمون شادی را در زنان آزاد می کند. این تجربه باعث سرخوشی و لبخند آنها می شود. به آنها کمک می کند تا استرس خود را از بین ببرند، از استرس های تحریک کننده روزمره چشم پوشی کنند، و اساساً زنانی که اوج لذت جنسی را تجربه میکنند، دلیلی برای لبخند زدن حتی در بدترین روزهای زندگی خود دارند! بنابراین اگر روز بعد از رابطه جنسی، همسر خود را با یک لبخند ویژه و خاص پیدا کردید، باید بدانید که شما همسر خود را راضی کرده اید.

7. او علائم سردرد را ندارد

بسیاری از زنانی که در رابطه جنسی خود به ارگاسم نمیرسند، معمولا بعد از رابطه خود به عوارضی همچون سردرد مبتلا میشوند. در این بین اکثر مردان شکایت دارند که زنانشان برای جلوگیری از رابطه جنسی بهانه می گیرند. غافل از اینکه این یک اتفاق طبیعی در پاسخ به عدم ارضای جنسی است که در برخی زنان دیده میشود. و تنها زمانیکه همسرتان هم ارگاسم را تجربه کند، این مشکل از بین میرود.

بیشتر مردم تصور می کنند که ارگاسم یک تجربه عجیب و خارق العاده است و احساس شگفت انگیزی را برای فرد ایجاد می کند. اما باید بدانید که همیشه اینطور نیست. برای بعضی ها، ارگاسم و اوج لذت جنسی ممکن است دردناک یا یک روند ناخوشایند باشد. درحالیکه ارگاسم در برخی دیگر می تواند باعث ایجاد احساس سرخوشی شود. آنچه بیش از همه مهم است دانستن این است که ارگاسم یک احساس متفاوت است.

مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خانوادهبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه علائم ارضاء شدن زنان چیست؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 33 نظر:

  1. سلام و خسته نباشید از کجا بدونیم که ارضاع میشیم تو رابطه یا نه خواهشا جواب بدین؟؟؟

  2. چرا هم سکس دارم به صورت منظم هم خود ارضای میکنم 😐یک روز که سکس نداشته باشم خود ارضای میکنم

  3. سلام وقت بخیر. من خیلی میل جنسیم بالاست جدیدا وقتی ارضا میشم حالم خیلی بد میشه دلم میخاد گریه کنم بغضم میگیره سرگیجه هم میگیرم بعدش حتی راه هم نمیتونم برم حتمن باید نیم ساعت بخوابم بعدش بلند بشم.. همین گریه کردن برام خیلی عجیبه

  4. سلام
    حتما باید ارضا ک میشی چیزی ازت بریزه بیرون؟ این نشونه ارضا شدنه؟

  5. ارضا شدن در خانوما به شکل های مختلفه… سست شدن…خارج شدن آب… منقبض شدن… بی‌حالی…. لرزیدن… و…….
    من خودم متاهلم.. این خیلی مهمه که تمام مراحل رو یکجا و زود انجام ندین… آروم آروم جلو برین و خلاق باشین در رابطه… خانوما با خوردن و ماساژ نقطه ی جی میتونین متوجه ارضا شدن تون بشین….

  6. ارضا شدن در خانوما به شکل های مختلفه… سست شدن…خارج شدن آب… منقبض شدن… بی‌حالی…. لرزیدن… و…….
    من خودم متاهلم.. این خیلی مهمه که تمام مراحل رو یکجا و زود انجام ندین… آروم آروم جلو برین و خلاق باشین در رابطه… خانوما با خوردن و ماساژ نقطه ی جی میتونین متوجه ارضا شدن تون بشین….

  7. ارضا شدن در خانوما به شکل های مختلفه… سست شدن…خارج شدن آب… منقبض شدن… بی‌حالی…. لرزیدن… و…….
    من خودم متاهلم.. این خیلی مهمه که تمام مراحل رو یکجا و زود انجام ندین… آروم آروم جلو برین و خلاق باشین در رابطه… خانوما با خوردن و ماساژ نقطه ی جی میتونین متوجه ارضا شدن تون بشین….

  8. سلام من اصلا به هیچ کس حس ندارم حتی یه بار تو زندگیم خودارضیایی هم نکردم تو خواب هم جنب نمی شم از دخترا هم متنفرم دلم می خواد اونقدر کتکشون بزنم تا بمیرن همه میگن تو مشکل داری عصبی هستی می خواستم ببینم مشکلم چیه
    با تشکر

  9. من فقط حین رابطه تپش قلب دارم و نمیدونم ایا به ارگاسم رسیدم یا نه ـ بدنم خیس میشه اما نمیدونم این اب ارضا شدنه یا همون خیسی وازنه برای دخول راحت ـ و چن بار خودارضایی رو انجام دادم تا بفهمم ارضا شدن اون چجوریه ـ همون انقباض ناحیه وازن رو که در خود ارضایی احساس کردم در رابطه با همسرم احساس نمیکنم دلیلش چیه ؟

    1. منم متاهلم مشکل شمارو داشتم انقد باید سکست ادامه داشته باشه ک اون احساسی ک موقع خود ارضایی داری تجربه کنی

  10. سلام وقتتون بخیر من بعد از رابطه با همسرم
    بدنم سست میشه و پاهام نا نداره دیگه. و اینکه نمیدونم دقیقا ارضا شدن زنان چطوریه و اون مایع سفید رنگ چرا بیرون نمیاد.؟؟
    اما خیلی لذت میبرم و از رابطم راضیم
    میشه جواب بدین؟

  11. سلام من دوماهه ازدواج کردم نمیدونم ارضا میشم یان چجوری بفهمم ارضا میشم دوبار هس وقتی همسرم نزدیکی میکنه سوزش دارم بعد رابطه که بعداز ۸دقبقه سوزش از بین میره

  12. سلام.من هروز و شب خودارضایی میکنم مجردم درضمن دیرانزالی شدیدی دارم/خواستم بدونم ضررداره برابدن/باتشکررضاهستم ازخوزستان

    1. خودارضایی گناهی است که به اسم استمنااومده وجزگناهان کبیره است، مطمئن باشید چیزی که گناه محسوب میشه اونم کبیره حتما براتون ضررداره، ایشالاباکمک گرفتن از خدا
      بتونید ازاین گناه دست بکشین

    2. خودرارضایی باعث میشه در آینده در نزدیکی با همسرتون احساس رضایت بخش نکنید ـ عوارض زیادی هم برای بدن داره ـ ترک کنید به نفع زندگی اینده تونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉