کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

چرا باید پوزیشن جنسی L را امتحان کنید؟

پوزیشن جنسی L
3.2/5 - (34 امتیاز)

آیا از رابطه جنسی تکراری و همیشگی خود خسته شده اید؟

اگر اینطور است سعی کنید به دنبال ایجاد تنوع در رابطه خود باشید و پوزیشن جنسی L را امتحان کنید. زیرا یکنواختی و تکرار در رابطه جنسی گاهی بسیار خطرناک است. زیرا این یکنواختی میتواند رابطه جنسی را که باید منبع شور و هیجان باشد، به یک عمل کسالت آور تبدیل کند.

اما چگونه میتوان نشاط، هیجان و لذت را به رابطه جنسی خود بازگرداند؟

یک راه ساده، کم هزینه و جذاب اجرای پوزیشن های جنسی مختلف است. پوزیشن های متفاوت میتواند لذات جدید و شگفت آوری را در زن و مرد ایجاد کنید. پس حالات معمول خود در رختخواب را رها کنید و به دنبال پوزیشن ها جدید باشد. پیشنهاد ما به شما پوزیشن جنسی L است.

چرا پوزیشن جنسی L ؟

این پوزیشن یک پوزیشن متفاوت است که در آن زن به پشت دراز میکشد و لگن را روی لبه تخت قرار میدهد. در همین حین مرد در مقابل زن قرار دارد و میتواند زاویه مناسب را برای دخول تنظیم کند. در این حالت مرد بیشترین کنترل را روی رابطه جنسی دارد و میتواند سرعت و ریتم رابطه را مشخص کند.

این پوزیشن جنسی جزء پوزیشن هایی است که در آن احتمال تحریک نقطه جی در زنان بسیار بالاست. تحریک شدید و عالی در این ناحیه از واژن باعث میشود که زن لذت بیشتری را تجربه کند. برخلاف بسیاری پوزیشن های جنسی که ارگاسم را در زنان ایجاد نمیکنند، این پوزیشن اینطور نیست و زن میتواند ارگاسم شدیدی را تجربه کند.

اما استفاده از یک بالش یا یک تکیه گاه نرم میتواند واژن را در وضعیتی قرار دهد که تحریک و لذت جنسی بیشتری ایجاد شود. بهترین پوزیشن جنسی برای تحریک نقطه جی این پست را حتما بخوانید.

پوزیشن های رابطه جنسی
پوزیشن جنسی L
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چرا باید پوزیشن جنسی L را امتحان کنید؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مزایای پوزیشن جنسی L چیست؟

علاوه بر این در این پوزیشن زن و مرد رو در روی هم قرار گرفته اند و هر دو نفر زاویه دید نسبتا خوبی دارند که خود این امر میتواند لذت جنسی را افزایش دهد. همچنین در این پوزیشن مرد به راحتی به اندام های جنسی و تحریک پذیر بدن زن دسترسی دارد و میتواند با لمس کلیتوریس، سینه ها، شکم و… کیفیت رابطه جنسی را ارتقا بخشد.

یکی دیگر از مزیت هایی که برای این پوزیشن وجود دارد این است که این موقعیت جنسی را میتوانید حتی در سکس دوران بارداری هم به کار بگیرید. زیرا زن در یک موقعیت راحت قرار گرفته و هیچ فشاری هم در ناحیه شکم وجود ندارد.

همچنین برای اجرای پوزیشن جنسی L لازم نیست که زن و مرد قدرت بدنی بالا و یا انعطاف پذیری عالی داشته باشند زیرا هر دو در یک وضعیت آسان قرار گرفته اند. همین امر باعث شده تا پوزیشن جنسی L یک پوزیشن مطلوب برای بسیاری از زوجین باشد، فارغ از شرایط فیزیکی و سنی و…

مشاوره جنسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستاروانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خانوادهبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

 

براي مشاوره در زمينه چرا باید پوزیشن جنسی L را امتحان کنید؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 9 نظر:

  1. سردهای زن ها واینکه تمایلی به رابطه ندارن نشانه بارز خیانت است یه جا دیگه ارضا میشه

  2. سلام من وهمسرم 20ساله زندگی میکنیم ؟ همسرم هرموقع ازش درخواست رابطه میکنم یه بهونه میگیره ویه جعروبعثی راه میندازه وقتی خوب اعصاب وروان منوبهم میریزه طن به رابطه میده بااین حال خیلی هم دوستش دارم اگه راهنمای کنید ممنون میشم

    1. ازش درخواست نکن
      با تحریک کردنش باعث شو که اون بیاد سمتت
      یکم فکر کن ببین چطور میتونی تحریکش کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉