کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

11 نکته ای که قبل از چک کردن گوشی همسرتان باید از خود بپرسید!

چک کردن گوشی همسر
3/5 - (5 امتیاز)

آیا چک کردن گوشی همسر کار درستی است؟

فرقی نمیکند که همسر شما در گذشته مورد اعتماد شما بوده است یا نه.

یا اینکه شما به چیزی شک کرده باشید و کاری انجام نداده باشید.

ممکن است یک روز بیدار شوید و به این موضوع فکر کنید که آیا همسرم به من خیانت میکند یا نه؟ همین موضوع باعث میشود که به فکر چک کردن گوشی همسر خود بیفتید.

امروزه اولین چیزی که به فکر افراد مشکوک به خیانت میرسد چک کردن گوشی همسرشان است. اما باید بدانید با چک کردن گوشی همسر اعتماد بین شما از بین میرود. این کار تقریبا تبدیل به یک عادت برای شما میشود. بنابراین پیشنهاد میکنم اگر قصد این را دارید حتما قبل آن این مطلب را بخوانید.

قبل از چک کردن گوشی همسرتان این سوالات را از خوب بپرسید

قبل از چک کردن گوشی همسرتان این سوالات را از خودتان بپرسید
قبل از چک کردن گوشی همسرتان این سوالات را از خودتان بپرسید

بسیاری از افراد جلوگیری از خیانت همسر را بهانه چک کردن گوشی او میکنند. همانطور که گفتیم با خواندن پیام های همسرتان مرز اعتماد بین شما از بین میرود. بنابراین نباید این کار را یک کار خیلی معمولی بدانید. اگربه همسر خود مشکوک هستید و فکر میکنید باید گوشی او را چک کنید، حتما این سوالات را از خود بپرسید.

  • آیا دوس دارم او هم گوشی مرا چک کند؟
  • چه حسی پیدا میکنم اگر بفهمم همسرم گوشی مرا چک کند؟
  • اگر او کاری نکرده باشد و من الکی به او شک کرده باشم چه؟
  • آیا چک کردن گوشی همسرم اولین کاری است که میتوانم انجام دهم؟
  • به غیر از چک کردن گوشی اش دیگر از چه راه هایی میتوانم به جواب سوالم برسم؟

به یاد داشته باشید که بی اعتمادی به همسر میتواند باعث شود که تصمیم درستی نگیرید. بنابراین به تک تک این سوالات فکر کنید و به آنها جواب دهید. اما شاید با خودتان بگویید که اینکار نیاز به فکر کردن ندارد. قسمت بعد را بخوانید تا متوجه بشوید که این فکر کردن چقدر مهم است. آیا میدانید چگونه مردان خیانتکار را شناسایی کنید! پیشنهاد میکنیم مقاله نشانه های خیانت مردان را مطالعه کنید.

چرا باید قبل از چک کردن گوشی همسرم فکر کنم؟

همانطور که گفتیم وارسی کردن گوشی همسر به علت بی اعتمادی به همسر یک کار عادی نیست. این کار میتواند زندگی شما را تحت الشعاع قرار دهد. این موارد را حتما تحت نظر داشته باشید:

  • شک به خیانت همسر به معنی اتفاق افتادن این کار نیست
  • احساس کردن خیانت میتواند به خاطر تجربیات بد قبلی باشد
  • رابطه تان مانند قبل نخواهد شد
  • آسیبی که از این کار می بینید میتواند شما را بهم بریزد
  • این کار تبدیل به عادتان خواهد شد
  • ممکن است تحت تاثیر دوستان و خانواده باشید و فقط یک توهم باشد

از این موارد میتوان نتیجه گرفت که لزوما اتفاقی از سوی همسرتان شما را به سمت چک کردن گوشی اش نمیکشاند. بلکه ممکن است دلایلی از سوی خودتان باعث این کار شود که در این صورت کار درستی نیست.

چرا نباید اولین اقدامم چک کردن گوشی همسرم باشد؟

اولین اقدام چک کردن گوشی همسرتان نیست!
اولین اقدام چک کردن گوشی همسرتان نیست!
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 11 نکته ای که قبل از چک کردن گوشی همسرتان باید از خود بپرسید! با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

هنوز با خلقیات یکدیگر آشنا نشده اید!

این مورد ممکن است در هنگام نامزدی و یا اوایل آشنایی با همسرتان اتفاق بیفتد. ممکن است او در یک خانواده ای بزرگ شده باشد که با اقوامش فارغ از جنسیت رابطه خوبی داشته باشد. به آنها پیام دهد، با آنها شوخی کند و یا صمیمت بیشتری داشته باشد که از نظر شما قابل قبول نیست. بنابراین وقتی شما به خواندن پیام های همسر خود می پردازید او را به خیانت متهم خواهید کرد.

راه حل: بهترین کار این است که در این مورد با همسرتان صحبت کنید. از او بخواهید برای شما توضیح دهد.

دوستان و همکارانش شما را نگران کرده اند

امکان دارد همسر شما در محل کارش همکاری داشته باشد که رابطه صمیمی ای با یکدیگر دارند. ممکن است این موضوع شما را نگران کرده باشد خیانت عاطفی اتفاق افتاده است. یا اینکه با چند تا از دوستان زمان مجردی اش ارتباط دارد و این موضوع شما را ناراحت کرده باشد. این موضوع نمیتواند دلیل قطعی خیانت کردن باشد.

راه حل: راه بهتر این است که شما در این مورد با او صحبت کنید. صراحتا بگویید که این موضوع شما را ناراحت می کند. از او بخواهید که روابطش را در حد محیط کار نگه دارد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 11 نکته ای که قبل از چک کردن گوشی همسرتان باید از خود بپرسید! با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

رفتارش عجیب شده است ولی نمیدانم چرا

رفتار عجیب همسر دلیل بر خیانت نیست
رفتار عجیب همسر دلیل بر خیانت نیست

رفتار عجیب میتواند علت چک کردن گوشی همسر از نظر شما باشد. این موضوع میتواند دلایل خانوادگی و یا کاری داشته باشد. شاید مشکلی پیش آمده است و همسرتان نمیخواهد با گفتنش شما را ناراحت کند. بنابراین منطقی نیست که چک کردن گوشی موبایل همسرتان اولین اقدامتان باشد.

راه حل: سعی کنید در مرحله اول با او مهربان تر از همیشه رفتار کنید. محیط خانه را به یک مکان امن تبدیل کنید. با این کار همسر شما احساس راحتی بیشتری میکند و با شما درد و دل خواهد کرد. از خانواده اش بپرسید، ممکن است آنها را در جریان گذاشته باشد.

اما ممکن است با توجه به همه این موارد شما گوشی همسرتان را چک کنید و حدس شما درست باشد. یعنی اینکه متوجه بشوید که او به شما خیانت میکند. در این موقع باید چه اقدامی انجام داد؟

گوشی همسرم را چک کردم و متوجه شدم خیانت میکند، چکار کنم؟

بدترین کابوسی که میتواند برای یک فرد متاهل پیش بیاید پی بردن به خیانت همسرش است. اما اگر این موضوع اتفاق افتاد چکاری باید انجام دهیم.

مدارک جمع کنید

ابتدا دقت داشته باشید که کل پیام ها را خوانده اید و تنها با توجه به چندتا پیام نتیجه گیری نکرده اید. ممکن است سوءتفاهمی پیش آمده باشد. اگر به خیانت کردن همسرتان مطمئن شدید سعی کنید از پیام ها عکس بگیرید تا برای خودتان داشته باشید.

با همسرتان در این مورد صحبت نکنید

بعد از چک کردن گوشی همسر خود قطعا بسیار عصبانی هستید. اما این موضوع نباید باعث شود که شما با او در این مورد صحبت کنید. اینکار به شما هیچ کمکی نمیکند و حتی او شما را به شکستن حریم شخصی اش متهم میکند. بنابراین سعی کنید که رفتار عادی ای داشته باشید و آرامش خود را حفظ کنید.

با خانواده و یا دوستان صحبت نکنید

به هیچ عنوان با دوستان و خانواده همسرتان و حتی با خانواده خودتان در این مورد صحبت نکنید. بعد از چک کردن گوشی همسرتان افکار شما به اندازه کافی بهم ریخته است. وقتی به بقیه بگویید هر کدام نظری میدهند و ممکن است که شما تصمیم اشتباهی بگیرید.

بهترین کار بعد از پی بردن به خیانت همسر چیست؟

همانطور که گفتیم بعد از چک کردن گوشی همسرتان به اندازه کافی عصبانی و ناراحت هستید. بنابراین امکان اینکه تصمیم اشتباهی بگیرید زیاد است. شما نیاز دارید که با یک فرد آگاه صحبت کنید تا بتواند بهترین راه حل را به شما نشان دهد. بنابراین درست ترین کار این است که قبل از هر اقدامی از مشاوره خیانت کمک بگیرید. در قسمت بعد به دلایل این پیشنهاد میپردازیم.

چرا باید بعد از پی بردن به خیانت در اولین اقدام به یک مشاور مراجعه کنم؟

چک کردن گوشی همسر و پی بردن به خیانت
چک کردن گوشی همسر و پی بردن به خیانت

ممکن است اوضاع به آن بدی ای که فکر میکنید نباشد

طبیعی است که با چک کردن گوشی همسرتان و پی بردن به خیانت بدترین اتفاق ممکن به ذهنتان برسد. اما گاهی اوقات اوضاع به آن بدی نیست. مشاور با خواندن پیام های همسرتان که شما از روی آن عکس گرفته اید میتواند نظر بدهد که رابطه آن ها با یکدیگر به چه صورت است. و با توجه به این موضوع شما را راهنمایی کند.

بهترین نوع برخورد را به شما میگوید

اگر خیانتی اتفاق افتاده باشد، مشاور با توجه به شخصیت شما و همسرتان و بررسی ویژگی های اخلاقی تان به شما میگوید که چگونه با این موضوع برخورد کنید. او میگوید که چگونه با همسر خود صحبت کنید تا بتوانید به نتیجه درستی برسید.

کمک می کند کمترین آسیب به زندگی شما برسد

تا به حال چیزی درباره زوج درمانی شنیده اید؟ ممکن است رابطه همسرتان در مراحل اولیه باشد. ممکن است با توجه به خواسته شما راهی برای درست کردن زندگی مشترک وجود داشته باشد. مشاور با زوج درمانی به شما کمک میکند تا راه حل مناسبی برای این مشکل پیدا کنید. شما و همسرتان میتوانید با تعهد به زندگی مشترکتان دوباره زندگی جدیدی را شروع کنید.

کمک به پیش نیامدن دوباره خیانت

اگر هر دو شما تصمیم به احیای زندگی مشترکتان داشته باشید مشاور به شما کمک میکند به بهترین نحو به این خواسته برسید. علاوه بر این با ریشه یابی مشکلات زندگی شما، راه حل هایی ارائه می دهد تا با انجام آنها دیگر به این مشکل در زندگی اتان بر نخورید. او به شما میگوید که برای جلب اعتماد همسر خود بعد از خیانت چه کارهایی انجام دهید.

جدایی با کمترین آسیب

و در نهایت اگر مشکل به حدی جدی بود که راهی جز جدایی و طلاق وجود نداشت، مشاور به شما کمک میکند تا بتوانید این تصمیم سخت را تا حدودی برای خود آسان کنید. واضح است که طلاق یکی از تلخ ترین اتفاقات در زندگی هر شخص است. بنابراین به شما کمک میکند تا صدمات ناشی از طلاق را به بهترین شکل مدیریت کنید.

سوالات متداول

اگر با چک کردن گوشی همسرم متوجه بشوم که به من خیانت میکند چکار کنم؟

در همان ابتدا درباره این موضوع با همسرتان صحبت نکنید. چیزی به اطرافیان خود نگویید. با یک مشاور خبره در این مورد صحبت کنید. او با توجه به شرایط شما بهترین راه حل را به شما معرفی میکند.

را نباید گوشی همسرم را چک کنم؟

این کار باعث میشود که اعتماد بین شما و همسرتان از بین برود. همینطور اینکار به عادت شما تبدیل خواهد شد و آرامش را از شما میگیرد.

قبل از چک کردن گوشی همسرم چه اقداماتی باید انجام دهم؟

بهتر است در ابتدا سعی کنید که با خود او صحبت کنید. چیزی که شما را ناراحت کرده است بیان کنید و سعی کنید که با خود او مشکل را حل کنید.

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

براي مشاوره در زمينه 11 نکته ای که قبل از چک کردن گوشی همسرتان باید از خود بپرسید!

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 2 نظر:

  1. همسرم رو میشناسم اهل خیانت نیست ولی وقتی گوشی دستشه و من پیشش میرم پیامکهایی که ممکنه به اعضای خوانوا ه یا فامیلش بده از من مخفی میکنه که من نبینم و دوماه ازدواج کردیم یا هنگامیکا میخواد با مادرش تلفن صحبت کنه به اتاق دیگه ای میره که من نشنوم چکار باید بکنم

    1. سلام حتما زیاد گیر میدی بهش اونم برای اینکه آرامشش رو بهم نزنی اینجوری رفتار میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉