کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

22 نشانه پسری که عاشق شماست!

نشانه های پسر عاشق
4/5 - (359 امتیاز)

خوب چند وقتی هست که سوالات زیادی در مورد رفتار مردان عاشق ذهن شما را درگیر کرده است، مانند: خندیدن پسر به دختر نشانه چیست؟ پس اول از همه شما عاشق پسری شده اید که احتمالا مدتی است با او آشنا شده اید. از طرفی شما می خواهید مطمئن شوید که این مرد به همان اندازه که شما او را دوست دارید، شما را دوست دارد یا نه؟!. به همین دلیل به دنبال نشانه های پسر عاشق می گردید، درست است؟

قطعا اگر خودتان بخواهید به او بگویید دوستش دارید، ترسناک است. در نتیجه شما باید بفهمید که نشانه های پسری که عاشق شماست چیست؟

قبل از هر کاری، از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد؟ ما در این مقاله نشانه های مردان عاشق را به دقت تهیه کردیم. قطعا به شما می تواند کمک کند.

در این مقاله مشاوران روانشناسی آویژه، 24 نشانه بزرگی که پسری شما را بیشتر از یک دوست معمولی، دوست دارد را مفصل توضیح می دهیم. تا پایان با ما همراه باشید.

شما با خواندن این مقاله برای شناخت نشانه های پسری که از شما خوشش میاد کار دشواری ندارید و براحتی باید بفهمید آیا او هم همین احساس را دارد یا خیر!

نشانه های عاشق شدن یک پسر

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 22 نشانه پسری که عاشق شماست! با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

او در مورد شما سوال می کند.

پسری که دوستت داره همیشه از شما در مورد خودتان، گذشته شما و اینکه چه امیدها و رویاهایی برای آینده دارید، پرس و جو می کند.

او می نشیند و به صحبت های شما در مورد اتفاقی که پنج دقیقه پیش یا پنج سال پیش رخ داده است گوش می دهد. او نه تنها به داستان های شما گوش می دهد؛ بلکه آنها را بعدا به خاطر می آورد.

ممکن است احساس کنید در حال صحبت کردن با او هستید، اما مطمئن باشید که او هر کلمه‌ای که می‌گویید را در ذهنش ضبط می‌کند. او نه تنها به شما توجه می کند، بلکه با دقت به شما گوش می دهد و چیزهای مهمی را که به او گفته اید به یاد می آورد.

پسری که عاشق شماست تنها کسی است که واقعاً شما را همان‌طور که هستید می‌پذیرد.

او احساس می کند قهرمان شماست.

حتی اگر فقط با هم دوست باشید، آیا به او احساس نیاز می کنید؟ آیا به او اجازه می دهید از شما مراقبت و محافظت کند؟ این موارد از نشانه های علاقه پسر به دختر است.

چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود؟ یکی از مفاهیم روانشناسی روابط می گوید که مردان بیشتر عاشق زنانی می شوند که به آنها احساس قهرمان بودن می دهند. کارشناسان آن را “غریزه قهرمان” می نامند.

حقیقت این است که مردان میل بیولوژیکی برای محافظت از زنان دارند. این در ذات آنهاست. وقتی این تشنگی ارضا نشود هیچ مردی عاشق یک زن نمی شود.

در عصر حاضر، یه جورایی عاقلانه به نظر می آید که، زنان دیگر به کسی نیاز ندارند که آنها را نجات دهد. اما حقیقت این است که مردها هنوز باید قهرمان باشند.

برای دلتنگ کردن یک مرد عاشق باید این هنر را داشته باشید که یک مرد احساس قهرمان بودن کند.
رفتارهای پسر عاشق

او بیشتر از شما تماس می گیرد.

اگر پسری عاشق شما باشد، تلفن شما را با تماس منفجر می کند یا به طور منظم برای شما پیام ارسال می کند. او همه پست‌های رسانه‌های اجتماعی شما را دوست دارد و برای هر چیزی که به اشتراک می‌گذارید، وقت می‌گذارد تا نظر بدهد.

از نشانه های دلباختگی پسر به شما این است که اولین پیام روزانه و آخرین پیام در روز را از او دریافت می کنید.

پسری که عاشق باشد به شما اجازه می‌دهد تا بدانید که می‌خواهد بخش بزرگ‌تری از زندگی شما باشد.

نشانه های پسر عاشق

او فقط به شما توجه می کند.

پسری که شما را دوست داشته باشد با بالاترین توجه و مهربانی که تا به حال تجربه کرده اید با شما رفتار می کند. با وجود زن زیبای دیگر در اتاق، او روی شما قفل شده است و تمام وقت خود را به شما می دهد. پسری که عاشق شماست می خواهد با شما صحبت کند نه با هیچ کس دیگری.

این توجه برای برخی از دخترانی که شما را می بینند حس حسادت ایجاد کند و می دانید که به این معنی است که او واقعاً شما را دوست دارد.

مرد عاشق چگونه حرف می زند؟ در حالی که او با دیگران بسیار مهربان است، چیزی در مورد نحوه صحبت او با شما وجود دارد که انگار می خواهد از شما مراقبت کند. هنگام صحبت کردن با شما خجالت می کشد. او برای خیلی چیزها وقت دارد، اما ترجیح می دهد بیشتر آن را با شما بگذراند.

همه شما را برای خودش می‌خواهد.

مردی که عاشق شماست اغلب از شما می‌خواهد که برای صحبت های خصوصی از جمعیت دور شوید. پسری که به شما علاقه دارد همه شما را برای خودش می‌خواهد. البته ممکن است برای انجام این کار خیلی خجالتی یا ترسیده باشد. او می ترسد که اگر برای جلب توجه و حفظ توجه شما دست به کار نشود، شما را از دست خواهد داد.

از نشانه های پسر عاشق این است که او همیشه می خواهد در کنار شما بنشیند.

علائم عاشق شدن پسرها

برای شما احساس بی قراری می کند.

اگر پسری که می‌شناسید و دوستش دارید ناگهان رفتار عجیبی از خود نشان می‌دهد و در اطراف شما عصبی به نظر می‌رسد، به احتمال زیاد به این دلیل است که او به شما علاقه دارد.

ممکن است واقعاً از رفتار او ناامید یا آزرده خاطر شوید، اما مطمئن باشید این از نشانه های دوست داشتن پسران است. او سعی می کند بفهمد چگونه به شما بگوید که شما را بیشتر از یک دوست، دوست دارد.

مردی که عاشق تان است نمی‌تواند ارتباط چشمی با شما برقرار کند. از نشانه های دوست داشتن پنهانی این است که او مثل یک پسر ۱۲ ساله بی قراری می کند و عرق‌ دست هایش را پنهان می‌کند. وقتی شما در اطراف او هستید نمی تواند تمرکز کند.

به شما کمک می کند.

پسری که شما را دوست دارد می خواهد چیزهای مهم زندگی اش را به شما بگوید. او قبل از هر کس دیگری سوالاتی از شما می پرسد و اخبار مهمی را با شما به اشتراک می گذارد.

وقتی اتفاق خوبی می افتد، شما اولین فردی هستید که خبردار می شوید. این نشانه ای است که یک پسر، دختری را دوست دارد.

فقط به شما نگاه می کند.

مطمئناً، زنان دیگر ممکن است به او نگاه کنند یا از او درخواست آشنایی کنند، اما او فقط به شما علاقه دارد. او منتظر است شجاعت پیدا کند تا به شما بگوید که چه احساسی دارد.

علائم عاشق شدن مردان

او تلاش می کند با شما قرار بگذارد.

پسری که شما را دوست دارد برای دیدن فیلم‌های سینما، خوردن پاپ کورن، قدم زدن بعدازظهر جمعه در پارک با شما باشد.

او از شما می خواهد که برای تمام ماجراجویی هایش با او همراه شوید و دوست دارد شما را برای امتحان چیزهای جدید بیرون ببرد.

به شما ابراز عشق می کند.

او به روش خاص خودش به شما می گوید که چقدر به شما اهمیت می دهد، او می ترسد وقتی می گوید دوستت دارد، او را باور نکنید.

اگر شما به همان اندازه که امیدوارید او عاشق شما باشد، دوستش دارید، آن کلمات را باور کنید. شما هرگز نمی دانید این کلمات ممکن است شما دو نفر را به کجا بکشاند.

نسب به شما حسادت می کند.

حسادت یک احساس قوی است و کنترل آن سخت است. پسری که عاشق شماست، وقتی با پسران دیگر صحبت می کنید حسادت می کند.

آزمون: “از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد؟” هر زن حداقل یک بار این سوال را در مورد یک پسر پرسیده است. اینگونه شما می توانید بفهمید آیا او شما را دوست دارد یا خیر. امتحان کنید.

اگر با پسران دیگری صحبت کنید، او شروع می کند به این که بفهمد چه خبر است. مردی که به شما علاقه ای ندارد، وقتی با پسرهای دیگر صحبت می کنید، بی اهمیت نگاه می کند.

نشانه های علاقه پسر

هنگام برخورد با شما ژولیده نیست.

اگر این پسر عاشق شماست، پس می‌خواهد با هر فرصتی که به دست می‌آورد، شما را تحت تأثیر قرار دهد. شما معنای این رفتار را می دانید؟

وقتی با شما روبرو می‌شود، ژولیده به نظر می‌رسید؟!

این مورد به ویژه اگر متوجه شوید که او از زمانی که با شما آشنا شده شروع به پوشیدن لباس های بهتر کرده است، مشخص می شود.

نکته تخصصی:

ببینید بوی عطر او چگونه است، خوب بو کنید. اگر او ادکلن خوشبو زده است، می‌توانید شرط ببندید که او پسری است که به شما علاقه دارد.

ذهن شما را می خواند.

در مورد تمام کردن جملات خودتان دقت کنید: این مرد می تواند به جای شما باشد و تمام داستان های شما را تعریف کند. او خوب می داند از چه چیزی خوشتان می آید و از چه چیزی ناراحت می شوید. پسری که عاشق شماست به خوبی شما را می شناسد.

مثل این است که او درون سر شماست و می داند که به چه چیزی فکر می کنید.

نشانه های مرد عاشق

زبان بدن او نشانگر علاقه به شماست.

زبان بدن احتمالاً مهم‌ترین شاخص برای تشخیص این است که چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد یا خیر.

چرا؟

زیرا اکثر ما به طور معمول متوجه کارهایی که بدنمان انجام می دهد نیستیم. کاملاً به ناخودآگاه ما وابسته است. یکی از بزرگترین علائم زبان بدن که باید به آن توجه کنید این است که زبان بدن او به شما اهمیت می دهد. از سوی دیگر، اگر بدن او واقعاً به شما اشاره نداشته باشد، ممکن است نشانه آن باشد که او واقعاً نسبت به شما احساسی ندارد.

آیا او به شما لبخند می زند و به شما اشاره می کند؟ این می تواند نشانه های یک پسر عاشق باشد.

اگر در نزدیکی مردی ایستاده‌اید و او به شما علاقه‌مند است، او می‌خواهد در کنار شما باشد و مرتباً تماس چشمی برقرار می‌کند تا سعی کند به شما اطلاع دهد که علاقه‌مند است.

یکی دیگر از نشانه های زبان بدن مردان عاشق که باید به دنبال آن باشید این است که او در اطراف شما چقدر عصبی است. اگر متوجه شدید که او بی قرار است یا سریع صحبت می کند، ممکن است نشانه علاقه این پسر به شما باشد.

رمزگشایی زبان بدن او را دنبال کنید تا بفهمید آیا این مرد عاشق شماست یا خیر.

شما را با احساس صدا می زند.

او حتی بدون اینکه متوجه شود شما را عاشقانه صدا می زند. او سعی می کند بدون اینکه دیگران یا حتی خود شما متوجه شوید به صورت پنهانی، به شما نشان دهد که چه احساسی دارد.

او به پسران دیگر حسادت می کند.

با وجود اینکه شما فقط با هم دوست هستید، او از این که شما با پسران دیگر قرار بگذارید، خوشش نمی آید. او حتی با گرم گرفتن و صحبت کردن نیز ممکن است مشکل پیدا کند، اما به این دلیل است که همه شما را برای خودش می‌خواهد.

از کجا بدونم پسری عاشقم هست

به شما خیره می شود.

در غیرمنتظره‌ترین زمان‌ها، ناگهان متوجه می شوید که مستقیماً به شما نگاه می‌کند. ممکن است چند بار اول شما تعجب کنید، اما او فقط مجذوب زیبایی و هیبت شما شده است.

پیگیر احوال و کارهای شماست.

او هر روز صبح به شما پیام می دهد و در شبکه های اجتماعی با شما ارتباط برقرار می کند. از نشانه های دوست داشتن مردان اینکه او نمی تواند روزش را بدون گفتگو با شما شروع کند.

شما اولین فردی هستید که با او صحبت می کند و روزش را با شما شروع می کند و اغلب آخرین فردی هستید که قبل از رفتن به رختخواب با او صحبت می کند. او نه تنها دائماً به شما پیامک می‌فرستد، بلکه در شبکه‌های اجتماعی نیز به شما توجه بیشتری می‌کند.

او پست‌های شما را دوست دارد، اغلب روی آن‌ها نظر می‌دهد، و حتی ممکن است وقتی یکدیگر را در زندگی واقعی می‌بینید، چیزهایی در مورد پروفایل‌های اجتماعی شما بگوید. این در واقع نشانه بزرگی است که این پسر عاشق شماست.

چرا؟

زیرا وقتی در شبکه های اجتماعی هستیم، به معنای واقعی کلمه می توانیم هر کاری که بخواهیم انجام دهیم.

ما می‌توانیم با هرکسی که دوست داریم چت کنیم و از هر برنامه‌ای که می‌خواهیم استفاده کنیم، بنابراین اگر او از این زمان صرفا برای ارتباط با شما استفاده می‌کند، این نشانه بزرگی است که این پسر شما را دوست دارد.

نشانه های علاقه پسر به دختر

شما را به مراسم خانوادگی دعوت می کند.

فقط به این دلیل که دوست هستید به این معنی نیست که نمی توانید با هم در مراسم و جشن ها شرکت کنید، درست است؟

اگر این پسر عاشق، شما را دوست داشته باشد در نتیجه شما را به عروسی های خانوادگی و دوستانه دعوت می کند. پسری که عاشق شماست فکر می کند مردم فکر می کنند شما یک زوج هستید زیرا بارها در جمع با او ظاهر شده اید.

هنگام مشکلات با شما تماس می گیرد.

اگر روز بدی داشته باشد، به شما موضوع را می گوید. او احساس می‌کند که وقتی شما در اطراف او هستید اوضاع بهتر است.

او همیشه به دنبال نصیحت ها و پندهای شماست و به شما اعتماد می کند.

او فقط در مورد دختران دیگر با شما صحبت نمی کند!!!. اگر او شما را دوست دارد و در مورد دختران دیگر صحبت می کند، تنها توضیح این است که او سعی دارد حسادت شما را تحریک کند. اما صادقانه بگوییم، این یک حرکت بسیار نابالغ است، بنابراین اگر اینطور است، ممکن است او مرد مناسبی برای شما نباشد.

نشانه ها و علائم عاشق شدن مردان چیست

قبل از هر کسی با شما صحبت می کند.

شما اولین کسی هستید که وقتی اتفاق خوبی می افتد با او تماس می گیرد یا پیام می دهد. اگر ترفیع بگیرد یا روز خوبی در محل کار داشته باشد، به شما پیامک می دهد تا قبل از هر کس دیگری به شما بگوید … حتی مادرش! این از نشانه های پسر عاشق است.

پسری که عاشق شماست از گفتن خبرهای خوب به شما لذت می‌برد و می‌خواهد وقتی به او می‌گویید واکنش شما را ببیند.

وقتی می‌خواهید خبر خوبی را به اشتراک بگذارید، فقط آن را با افراد خاص در زندگی در میان می گذارید. بنابراین، اگر دوست پسر شما، فقط اخبار مهم را برای گفتن به شما نگه می دارد، پس می‌دانید که این پسر شما را دوست دارد.

به خاطر شما تغییر می کند.

او از زمان ملاقات با شما زندگی خود را تغییر داده است. شما متوجه شده اید که او از زمانی که با شما شروع به معاشرت کرده است به یک فرد متفاوت تبدیل شده است.

چیزهای زیادی می‌توانند در چنین تغییری نقش داشته باشند، اما به احتمال زیاد او می‌خواهد نسخه بهتری از خودش باشد تا شما متوجه او شوید و بفهمید که او لیاقت شما را دارد.

سوالات متداول

چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد؟

اگر دوست پسرتان شما را دوست داشته باشد، با شما محترمانه رفتار خواهد کرد. این بدان معناست که او به شما گوش می دهد و به آنچه در زندگی شما می گذرد اهمیت می دهد. او متوجه چیزهای کوچکی می شود که شما دوست دارید. او برای شما به عنوان یک شخص ارزش قائل است و صادقانه به نظرات شما گوش می دهد.

پسری که عاشق شماست چگونه رفتار می کند؟

اولین نشانه ای که یک پسر از شما خوشش میاد احترام به شماست، تمایل به کمک، آسان کردن زندگی شما، شادتر کردن یک زن و غیره است … یک مرد دوست داشتنی سعی می کند به همه چیز یا تقریباً تمام وعده های خود عمل کند.

مشاوره عشق آویژه

در این مقاله مرکز مشاوره خانواده آویژه در خصوص نشانه های مردان عاشق نکاتی را بیان کردیم. اگر شما هم دیدگاه و نظراتی دارید و در این مقاله به آن پرداخته نشده است، از شما تقاضا داریم تا آن را در بخش دیدگاه های پست بنویسید تا دیگران هم از آن بهره ببرند و از سوی دیگر در مقاله دیگری در حیطه مشاوره شکست عشقی به صورت اختصاصی به آن پرداخته شود.

برای نکات بیشتر در مورد نشانه های پسران عاشق، لطفاً با مرکز ما تماس بگیرید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم!

براي مشاوره در زمينه 22 نشانه پسری که عاشق شماست!

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

دسته بندی:

برچسب ها:

نظرات

- 482 نظر:

  1. سلام من یه دخترم ۲۳سالمه. چند وقتیه عاشق پسرعمم شدم اون ۲۷سالشه . همش تو مهمونی ها نگام میکنه و همش نگران آیندمه میگه آزمون بده و فلان .یه بار پرسید توهم بهمن ماهی ای؟ گفتم آره گفت دوتا بهمنی بخان مچ شن طالع بینی شون چیه گفتم خوبه .میگه میخام یکی باشه تو کار و زندگی.بهش میگم حرفتوبزن میگه بموقعش . بنظرتون عاشقمه؟ اونم دوسم داره؟ چرا نمیگه پس؟ 🥲💔

  2. سلام یه پسری هست که نزدیکای 3 سالیه که بهم خیلی نگاه میکنه مامانش فوت کرده حتی منو به رفیقاش گفته دوستم بهم گفت که هر کاری کردم که توجهش جلب بشه بهم نگاه نمیکرد اون جور مسری نیست که به دخترا نگاه کنه وقتی که من اطرافشم حس میکنه و بهم نگاه میکنه به نظرتون دوسم داره

  3. سلام من ۱۴ سالمه فرزانه هستم من خیلی وقت عاشق پسر عمه ام هستم که اون ۱۵ سالشه ولی نمی تونستم بهش بگم که عاشقشم تا اینکه چند بار بهش معلوم کردم بعد می‌دونم که اون هم عاشق منه چون خیلی بهم توجه می‌کنه و هی نگام می‌کنه حتی یه بار پسری بهم گفت باهام آشنا میشی بعد اونم اومد دید و منو برد یه جای خلوت و گوشه گفت نه نمیشه گفتم چرا تو میخوای چه کار آنقدر اسرار کردم تا آخر گفت برا اینکه عاشقتم , دوست دارم بعد همونجا منم بهش گفتم
    منم عاشقتم همونجا بغلم کرد و منو بوسید وار همون موقع باهم تو رابطه ایم
    که اسمش علی رضا ست
    همدیگرو خیلی دوست داریم ولی هر دوتامون رایطمون رو به پدر و مادرها مون نمی‌گوییم و هیچ کی خبر نداره به جز خواه اون که ۱۲ سالشه یه بار مارو دید و فهمید با زور راضی کردیمش تا به کسی نگه

  4. سلام من پسر داییم هر موقع که میریم مهمونی خونشون یا خونه یکی از فامیلا همش نگام میکنه و میخنده یا میریم بیرون جلومون سبز میشه مسخره بازی در میاره به نظرتون چرا اینجوری میکنه؟

  5. سلام.من ۷ماهی میشه که توی یک ستاد فرهنگی و امداد رسانی عضو شدم .روزای اول یه آقایی رو دیدم که به شدت به من توجه میکرد.اول اهمیت نمیدادم و فکر میکردم چشم چرونه.بعد کم کم دیدم نه تمامه محبت هاش و توجه هاش و حمایتاش مختصه منه و بهش علاقه مند شدم.دوماهی میشه عاشقش شدم و نمیتونم از ذهنم بیرونش کنم.اون همچنان به من توجه میکنه و انگار فقط منو میبینه ولی اعتراف نمیکنه یا پیش قدم نمیشه برای ارتباط رسمی.نمیدونم چیکار کنم کاملا گیج شدم از طرفی اصلا تمرکز ندارم و از امور روزانه خودمم باز موندم.شما بگید چیکار کنم مغزم درد میکنه دیگه💔

  6. سلام لطفا راهنماییم کنید.
    من نزدیک 21 سالمه و استادم جدیدا خیلی نگام میکنه قلا سره کلاس اصن اینطور نبود خیلی بی اهمیت بود چن بار باهام بحث جدی داشت به خیلی چیزا گیر میداد اما الان چه زیر چشی چه چیزای دیگ بهم زل میزنه باهام جلوی بقیه شوخی میکنه و بامزه میشه وقتی میگم حصله ی کاری ندارم و یا چیزیو انجام ندادم مشکلی ندارع یا میگذره یا میگ حالا بعدا انجام بده اگه حالم خوب نباشه رو مود نباشم سره کلاس سمتم میاد و بهم راهکار میده جدیدنم که شروع کرده باهام چت کرده همش میخواد کمکم کنه و وقتی گفتم میخوام از کلاس بخاطر مشکلم برم گفت فایده نداره نکن واسه ی چی خودم حلش میکنم و اینکه حرفامو گوش میده هر چیزی که باشه رو میشنوه و گاهی وقتا حرفایی میزنه که گنگ میشن و اینکه اینم بگم یا موضوعو به هر طریقی میپیچونه یا اینه میگ تو دانش اموزمی وظیفمه
    لطفا راهنمایی کنید اینا یعنی چی

  7. سلام لطفا یکی راهنماییم کنه
    استادم قبلا حتی نگامم نمیکرد خیلی ازم ایراد میگرفت و حس میکردم که ازم خوشش نمیاد اما یه مدتیه که خیلی نگاهم میکنه به شوخیام و تیکه هام میخنده توجهش بهم نسبتا زیاده حواسش بهمه وقتی سره کلاس رو مود نباشم میاد و بهم راهکار میده که چجوری از فکر درام شوخی میکنه جلوی همه سر به سرم میزاره اتفاقی بیوفته میگ که باهام در ارتباط باش چندین بار کمکم کرده مشکل واسم پیش اومد میخواستم کلاسمو عوض کنم هی میگفت اینکارو نکن فایده ای نداره من خودم حلش میکنم اما از اونورم میگ تو دانش اموزمی مث بقیه ای برام گاهی وقتام یه حرفایی میزنه که که به کسی اشاره نمیکنه صحبتاش ولی مشخصه یه جوریه….لطفا راهنمایی کنید اینا یعنی چی

  8. سلام من عاشق پسر دایم هستم خیلی پسر خوبیه یعنی مورد تایید همه است بعضی وقتا صمیمی بعضی وقت ها سرد کلاًمنو گیج میکنه بارفتارش من باید چیکا ر کنم

    1. عزیزم صبر کن ببین پا پیش میزاره یا مثلا تویم یکم بهش راه بدین ک بتونه بگه

  9. سلام من حدود۵ ماهه عاشق پسری شدم تو پارک مون من اول به اون اصلا علاقه ای نداشتم بعد کم کم عشق بهش پیدا کردم گاهی به من زل میزنه یا تیکه میندازه من نمیدونم اون منو دوست داره یا نه لطفا اون هایی که تجربه دارن راهنمایی کن ممنون

  10. من ۳۵ سالم هست دختر هستم در یک موقعیت بسیار بالای اجتماعی، رابطه عاطفی با یک پسر دارم. ایشان ۴۴ ساله و مجرد هستند در در پست اداری بالا و کلیدی البته همتراز با من قرار دارند. از نظر مالی هیچ مشکلی هر دو نداریم ابراز علاقه هایی هم صورت گرفته. ابتدا از طرف ایشان کاملا واضح به صورت کلامی و رفتاری توامان و بعدا به صورت رک و واضح از طرف بنده در موقعیت مناسب… هیچ رابطه دوستی بین ما وجود ندارد. در واقع ایشان هیچ تماسی تا به حال با من نداشتند مگر ضرورت ایجاب کند و مربوط به کار باشد. دلیل پیش قدم نشدن ایشان برای خواستگاری چه عواملی میتواند باشد؟

  11. ببینید به نظر من راجب احساسات دخترای 13 14 سالمون لفظ “بچگانه” رو به کار نبرین…یه وقتایی این حسا از عشقای آدمای به ظاهر بزرگ خیلی حقیقی تره!
    نمیگم احساس من خیلی واقعیه یا من بزرگ محسوب میشم نه! اما منم همون 13 سالگیم این حسو به یکی از نزدیکانم پیدا کردم و تا این لحظه که 17 سالمه عاشقش موندم!:(
    و متاسفانه این حس یه طرفم اونقدری عمیقه که وقتی یکی دوماه پیش فهمیدم اون تو رابطه های زیادی بوده و الانم میخواد که رابطه جدیدی داشته باشه…دلم که نمیاد لفظ بدیو براش به کار ببرم…ولی من تا حالا یه پسرم تو دنیام راه ندادم!!!اما باز نتونستم از دلم بیرونش کنم…

    1. سلام من 14 سالمه رمان مینویسم عشق واسه رمان هاست تو رمان من یکیشون نشون داد عشق دروغه بعد چند وقت می‌فهمید چه غلطی کردید

      پسرا مغرور هستن پسرا هول هسن اصلا پسرا دل ندارن

      من دخترم ازین حرفا شنیدم

      پسرا هم دل دارنا بعضی وقتا خودمون نمی‌فهمیم اونا عاشق ما نیسن

      ما دختریم من اصلا ضعیف نیسم یبار یه پسر مزاحم شد جرش دادم

  12. سلام من اصلا حواسم نبود بعد مدتی فهمیدم پسری که تقریبا ۲سال ازم کوچیکتره بهم همیشه نگاه میکنه بعدش توجهم جلب شد و گفتم این از من کوچیکتره چرا نگاه میکنه بهم رفته رفته اصلا نفهمیدم چیشد خیلی وابسته شدم جای خونمونه محل کارش و به بهونه هایی همیشه از خونه میرم بیرون فک کنم دیوونه شدم اخه از من کوچیکتره
    همیشه هم بهم نگاه میکنه
    من باید چیکار کنم یه روز نبینمش دیوونه میشم فقطم درحد نگاهای رهگذریه

    1. احتمالا اونم تورو دوست داره

      بعدم اصلا ازت کوچیک تر باشه مهم نیست مهم اینکه عاشق هم باشین

  13. خوب من تو بچگی با پسر خالم همبازی بودیم من الان دوسش دارم خوب اون قبلا که بچه بودیم سه بار منو کشید کنار پرسید دوستش دارم یا نه منم هول کردم گفتم نه بعدشم یه سال بعدش گفت بزار خودم میام پیشت تو درسات کمکت میکنم جدیدن هم که بزرگ شدیم همش نگام میکنه ولی در حد سلام حرف میزنیم من خجالت میکشم ولی پیش بقیه خیلی خوش و خرمه من میبینه مث بچه مسبتا معدب میشینه

  14. سلام من چند ماهه عاشق پسر عموم شدم. و تو جمع اون دزدکی و کم کم با من نگاه میکنه و من هم خیلی دوسش دارم چند باری خواستم کاملا فراموشش کنم ولی نتونستم.
    و میدونم ک اون دوس دختر داره ولی با این حساب دوسش دارم.
    نمیدونم چجوری باید فراموشش کنم میشه کمکم کنید لطفا

    1. منم همین طوریم
      نمیتونم فراموشش کنم چون عاشقشم
      برای من یه ماه دو ماه نیست هشت ساله
      اونی هم ک دوسش دارم ی بار خیلی خوبه یه بار بده
      دوس دختر داره ولی طوری رفتار میکنه ک انگار عاشقمه
      خیلی حس بدیع
      ولی نمیشه فراموش کرد متاسفانه

  15. سلام من یک دخترم که بار ها عشق رو تجربه کردم اگه از من می پرسید گول پسرا رو نخورید عشق دروغه پسرا ذات ندارن من خودم بارها ضربه های سختی از طرف پسرا خوردم اما خب من کارم رو بلدم تونستم خوب بنشینمشون سر جاهاشون اما دلم برا شما هایی میسوزه که تازه اول راهیت و دارید گول میخورید من از شما ها عاشق تر بودم اما بعد تر ها فهمیدم هر کسی باید به بفکر خودش باشه با رل زدن و دوست شدن با پسرا فقط خودتون رو کوچیک میکنید

  16. منم یه پسر هست که دزدکی به من نگاه میکنه همیشه و یک بار هم برام دست بلند کرد و هرموقع منو میبینه خود نمایی میکنه و به من لبخند میزنه عاشقمه یعنی جواب بدید ترو خدااااا

  17. سلام یه پسر هست یک بار برام دست بلند کرده و هر مو قع من را می‌بیند لبخند میزنه و دزدکی ویوشکی به من نگاه میکنه و یک بار در یک سایت نو شته بود ۴ سانیه بهش نگاه کنید اگر نگاه کرد دوستان دارد دوبار تا حالا این اتفاق افتاده میشه زود جواب بدید لطفا ممنون میشم

    1. شاید دوست داشته باشه معمولا پسرا وقتی عاشق میشین اولی کاری میکنن یواشکی نگاه به اون میکنن

  18. سلام من آتنا هستم15سالمه
    من دیروز جمعه1402/7/4رفتم جنگل چهل چای و یه پسری که حدود20سال دیدم و ازش خوشم اومد حس کردم که اونم از من خوشش اومده وهمش داشت نگام میکرد
    بنظرتون من چجوری پیداش کنم😐

  19. من دخترم،۱۴ سالمه و ی مدته رو هم باشگاهی داداشم کراش زدم خیلی دوسش دارم خیلیییی. اسمش هم خیلی به اسم من می خوره.پسر خیلی بامزه و خوبیه
    خیلی هم تفاهم داریم مورد تایید مامان و داداشم هم هست.
    نمی دونم اونم بهم علاقه داره یا نه ولی هر دفعه داشتم نگاهش می کردم داشت بهم نگاه می کرد و خیلی چشم تو چشم میشیم
    بهم لبخند هم میزنه ولی انگار دوست دختر داره:) ی چند تا دختر دیگه هم روش کراشن حالا من موندم چجوری اون دختر ها رو قهوه ای کنم و از کجا متوجه بشم بهم علاقه منده
    لطفا ی مشاوره بدید بهم✨

    1. شما به بلوغ رابطه نرسیدی..اسماتون بهم میخوره که چی:/ هرعاشق معشوقی دیدی اسماشون بهم خورده؟

  20. سلام آیدا جان منم دقیقا مثل تو هستم عاشق پسری شدم که آبجیم با داداشش ازدواج کرده و هر وقت که میرم خونه آبجیم اونم با مامان و باباش و خاله هاش میاد فقط نگاهم میکنه و حتی کوچکترین حرفی هم میزنم اون به خنده میاد و وقتی هم که میخنده فقط نگاه من میکنه و میخنده، چند روزی هم جواب کنکورم اومده قبول شدم همش پیگیر تعیین رشته و دانشگاهمه و از دامادمون همش احوالمو میپرسه میاد خونه آبجیم اولین کسی که اون بهش سلام میکنه منم و اولین کسی که ازش خداحافظی میکنه بازم منم یه آبجی دیگه هم دارم اتفاقا سن اون یکی آبجیم به اون نزدیکه ولی حتی نگاهشم نمیکنه و فقط سر صحبت رو با من باز میکنه خییییییییلی عاشقشم انشالله هر چی صلاح باشه اتفاق بیفته😊🤗😘

  21. من عاشق پسر عمه ام شده بودم اما اون دختر پولدار دوست داشت همش از پولدار ها تعریف می‌کنه ولی ما اجاره نشین هستیم من مجرد هستم و پسر عمه ام مجرد هست وقتی میرم خونه عمه ام بیشتر وقتا خونه نیست بعدش با دوست دختر هایش می‌ره بیرون به من میگه میرم پیش دوستم عباس و حالا عباس روی دخترا گزاشته و هروز هم میبینمش با دختر هست و بعضی وقتا هم که میرم خونه عمه ام خونه هست و برام غذا می‌کشه توی بشقاب و میاد کنارم میشینه و ازم می پرسه رشته چیه و یکبار بهش گفتم می‌خوام برم از شهر به شهر دیگه واسه همیشه اونم رفت توی فکر و وقتی که رفتم خونه عمه ام پسرعمه ام از خانوادم پرسید که دخترتون میخواد جایی بره یا نه آنوقت من احساس کردم دوسم داره نگرانمه اما از بس با دختر میبینمش نمی‌دونم واقعا منو بخواد یانه اما من دوسش دارم اما دیگه می‌خوام فراموشش کنم و دیگه نروم خونه عمه ام تا نبینمش پسر عمه ام را

  22. سلام دخترم پسر یکی از فامیلامون که سه چهار سال از خودم بزرگ تره رو دوست دارم زیاد باهم صحبت نمیکنیم زیادم همو نمیبینم ولی بچه که بودیم زیاد باهم بازی میکردیم و همبازی هم بودیم الان که بزرگ شدیم کم تر باهم صحبت میکنیم و همو میبینیم بعد دو سال که همو دیدیم خیلی گرم باهام سلام و احوال پرسی کرد و من فک میکردم اسمم یادش نباشه همون شب یهو چشم تو چشم شدیم ولی اون نگاهشو زود گرفت ولی همون لحظه برگشت از داخل آینه مانندی نگام کرد یا وقتی با پسر عموم صحبت میکردم حس میکردم انگار عصبی و ناراحته اخه قیافش اینجوری بود البته نگاه من نمیکرد یبار دیگه هم زل زدم بهش و اون یهو برگشت و نگام کرد وقتی چشم تو چشم شدیم زود برگشت نگاه سقف کرد!
    یادمه یبار با پسر عموم بحثم شده بود و من جوابشو میدادمو کم نمیاوردم بعد نگاهش یه رنگ تحسین داشت یه لبخند کج رو لباش بود یادمه وقتی کوچیک ترم بودیم هوامو خیلی داشت و این که این پسره خیلی آرومه و زیاد حرف نمیزنه و یسری دیگه ازش داخل یه سئوال کمک خواستم بعد اون بهم کمک کرد و بعدش ازم سئوالی که درمورد خودم بود پرسید ،حس میکنم وقتی با پسر عموم حرف میزنم قیافش میره توهم یعنی یجوری انگار ناراحت و عصبی میشه و دو سه بار اخر که همو دیدیم موقعی که میخواست بره وقتی از همه خداحافظی کرد از من دوباره جدا از هنه خداحافظی کرد و اسممو اورد ،و بعضی حس میکنم یکم هوله،دوستم میگه حس میکنم اونم تو رو دوست داره ، به نظر شما دوسم داره؟حتی یکم!

  23. سلام…
    من از بچگی عاشق یکی از پسرای فامیل شدم و حس میکنم خیلی این علاقه بهش زیاد شده و حدود 10سال هست من بهش علاقه دارم
    گاهی اوقات رفتاری نشون میده انگار به پسری کع نزدیکم میشه حسادت میکنع ولی بیشتر وقتا سرد برخورد میکنه و جواب سلامم نمیده رفت و امد زیادی داریم… خیلی بهش علاقه مندم و حدود سه هفته پیش دختر خاله اش از راه دور اومد ماهم اونجا بودیم و وقتی باهاش رو به رو شد ته چشماش برق خاصی گرف و با خوش رویی سلام و احوال پرسی کردن
    نشستن یه سمت و کلب معاشرت کردن
    کلی باهم خندیدن و…
    ولی من فقط خیرع بودم بهشون 🙂
    خنده هاش دلمو میبرد ولی اون چی هیچ وقت حتی به چشم اینکه دوسم داشته باشه نگاه نکرده خیلی ناراحت و دل شکسته بودم الانم که خبرش بهم رسیده که قراره سال بعدی ازدواج کنه:))))
    میشه بگید چطوری بفهمم که ته دلش یه ذره هم که شدع منو میخاد یا نه؟ چطوری متوجهش بشم؟ یا چطوری به دستش بیارم؟؟ خیلی بهش وابستم ولی هیچ حسی انگار بهم ندارع

    1. سلام وقتی دیگه داره ازدواج میکنه یعنی دیگه اون فرد رو دوست داشته به نظرم اگه اونو دوست داری ولش کن و بزار خوشبخت شه و خوشحال باشه عزیزم

  24. یک پسر مجرد همکارم هست مدیرم هست وقتی دوتایی هستیم شوخی میکنه باهام جلو همکارا خیلی باهام خوب نیست بعضی وقتا یهویی بدون اتفاق خاصی نگام میکنه وقتی با هم بحث میکنیم اگر من مقصر باشم ولی ناراحت بشم به طور نامحسوس میاد از دلم در بیاره جدیدا باهام الکی لجبازی میکنه اخلاقش خیلی رو اعصابم هست چه طوری باهاش رفتار کنم به نظرتون تو فکرش چی میگذره جدیدا پشت تلفن هم وقتی باهام صحبت میکنه هول میشه اشتباه صحبت میکنه یک بار هم دونفری زیر بارون تو محل کار بودیم گفت هوا دونفر است ما هم کسی رو نداریم باهاش قدم بزنیم بعدشم هر وقت از هم خداحافظی میکردیم بهم میگفت مواظب خودت باش به بقیه ی همکارا نمیگفت هر وقت صحبت می‌کردم باهاش لبخند مهربون میزد فقط نگاه میکرد
    آیا این ها علائم عاشقی هست

  25. پسری هست و خیلی وقت می شناختم ولی الان همسایهونه من یک روز می خواستم برم کلاس اومده بود جای خونه مون وایساده بود من سن اونو نمی دونم ولی من 11میرم توی 12سال اون به 13و14و 15سال میخوره

    لطفاً بهم بگین چکار کنم

  26. سلام اسم من ایدا هست من ۱۴ سالمه و۳ ساله عاشق پسر عمم شدم که ۲۳ سالشه ولی از شانس بد من ابجیم با داداش اون ازدواج کرده همیشه باهم رفت وامد داریم هروقت میاد خونمون همش به من نگاه میکنه هروقت باهاش حرف میزنم باهم ارتباط چشمی طولانی داره وقتی سربازی بود مرخصی که بهش میدادن اول میومد خونه ما هرشب خوابشو میبینم خیلی دوسش دارم
    واینکه باخودم عهد بستم اگه اون ازدواج هم کرد من بازم دوسش دارم و بعد اون عاشق هیچکس نشم

  27. سلام
    من دختر هستم و ۱۴ سالمه
    از ۱۳ سالگی عاشق پسر عمه م شدم. خودم نویسنده هستم و کتاب زیاد میخونم. مطمینم دوستش دارم.
    ولی من نمیتونم تشخیص بدم آیا علاقه ای بهم داره یا نه.
    الان هم چند ماهه ندیدمش. آخرین بار ماه رمضان ۱۴۰۲ بود. توی مهمونی های خانوادگی هم حاضر نمیشه که ببینمش.
    ۱۸ سالشه و از همه لحاظ پسر خوبیه
    خانوادم خیلی مذهبی نیستن ولی همچنان دختر ها با پسر ها گرم نمیگیرن. واقعا نمیدونم چطوری میتونم بهش بگم. از طرفی فکر میکنم ممکنه اون فکر کنه از روی بچگی و بی فکری یچیزی گفتم و ممکنه اون منو دوست نداشته باشه و جلوش کوچیک بشم.
    پیشنهادی دارین؟

    1. سلام
      ببین شاید تو فکر کنی مطمئنی ک دوسش داری ولی این کاملا اشتباهه یکی دوسال دیگه به اینکه دوسش داشتی میخندی و اصلا بهش نگو چون بعدا برای خودت بد میشه
      تجربشو دارم خودم واسه همین کاملا درک میکنم اگه الان بگی نه من خیلی دوسش دارمو اینا ولی مطمئن باش ی حس بچه گانست

    2. الان رهش نگو که بهش علاقه داری باید خودش زل قدمی برداره چون ممکنه ازت سو استفاده کنه با خودش میگه تو بچه هستی هیچوقت حساس تورو درک نمیکنه

  28. سلام و عرض ادب
    راستش من ۱۶ سالمه و دخترم 🙂
    دوستان بداد من برسید لطفا

    پسر داییمو که همسنمه دوست دارم ، اونم با بعضی از کاراش یه طور نشون میده که منو دوس داره..
    مثلا یه روز تو ماشین بودیم جلوی داداش ۱۰ سالش دست منو گرفت ، یا اینکه بهم خیره میشه و چشم تو چشم میشیم من خندم میگیره ولی اون خیلی جدیه و اینکه گریه میکنم بعضی موقع ها میاد پیشم و .. موقعی که دست جمعی میرن بیرون و من نمیرم به دختر داییم اینا میگه چون من نیستم خوش نمیگذره و با هیچ کس بازی نمیکنه
    ….
    ولی در حین حال اخلاق های نامربوطی هم داره این لامصب ،، مثلا بعضی وقتا اهمیت بم نمیزاره یا مسخرم میکنه یا پیامامو سین نمیزنه یا جلوی من با دختر داییم اینا مهربون تر برخورد میکنه
    فازشو دوست ندارم خدایی
    ولی خب مشکل اینجاس که کراشهههه و واقعا قشنگه و دوستش دارم
    ولی خب عاشقش هنوز نشدم
    ..
    فقط میخوام بدونم این بنظرتون سالمه ؟😂

  29. سلام منم عاشق پسر عمم شدم و خیلی دوسش دارم . اون از من ۹ سال بزرگتره اما باهام شوخی میکنه و دوست داره پیشم بشینه و وقتایی که داره پاسور بازی کنه میاد پیش من میشینه و دوست داره باهام حرف بزنه منم از بچگیم تا به حال روش کراش داشتم و خیلی خیلی دوسش دارم . و اینکه احساس میکنم پسر عمم روم کراش داره و همیشه بهم دست میده هنگام سلام و خداحافظی . به نظرتون روم کراش داره؟

  30. سلام من دختر هستم و یک ساله عاشق پسری شدم که 16 سالشه و مطمئنم که اونم عاشقمه پسر رفیق بابامه و باهم رفت و آمد خانوادگی داریم من بدجور خجالتیم و اون از من بدتره اما چند بار نگام کرد و تماس چشمی مون طولانیه و هر وقت نگام می‌کنه چشماش برق می افته و یک بار ازم تقلید کرد و هر وقت حرف میزنم با دقت به حرفام گوش میده و اینکه چند بار بهم نزدیک شده و چند بار چون خودش خجالت میکشه چیزی به من تعارف کنه به خواهرش که فکر کنم 2 یا 4 سال نمی‌دونم این حدودا ازش بزرگتره میگه که غذا و یا میوه و هر چیز دیگه آیی به من تعارف کنه نمی‌دونم تمام این ویژگی هارو داره پسری خوشگل و خوش هیکل و خوشتیپ واقعا هم همینطوریه بازم نمی‌دونم بهم بگید واقعا دوستم داره یا نه ؟

  31. سلام به نظر من اگه دختر ها عاشق نشن بهتر زندگی میکنن چون پسر ها از این شاخه به اون شاخه میپرن

    1. سلام من 14سالمه و تقریبا از ۱۲ سالگی عاشق پسرس شدم که یه سال ازم بزرگتره
      راستش اوایل بهم خیلی اهمیت میداد منو میخندوند سر به سزم میذاشت و خیلی شوخی می کرد باهام ولی من به دلایلی به زمان خیلی زیادی اونو ندیدم ولی دوستام اونو میدین و میگفتن اون تو رو دوست داره ولی من باورم نمیشد تا اینکه یه روز به دختر عموش گفته بود که منو دوست داره و دختر عموش اومد به من گفت و منم شوکهع شدم ولی الان چند روزه مشکلم حل شده و میتونم اونو ببینم ولی تا چشمش به من میخوره صورتشو بر میگردونه میشه بگین باید وجوری احساسمو بهش بگم نمیخوام از دستش بدم

      1. سلام انجور که شما داری میگی دوست داره سرش رو برمیگردونم بخاطر اینه ازت خجالت میکشه تو هم میتونی به دختر عموش بگی اونو دوست داری

      2. سلام من 13 سالم عاشق پسر خالم شدم شاید 20 سال ازم بزرگ باشه اونا تو تهران زندگی میکنن ولی عید دیدنی یا کسی فوت کرده باشه یا عروسیش باشه میان به تبریز تا به حال جرعت نکردم باهاش حرف بزنم ولی دیروز داشتم داشتم بهشون بشقاب میوه میدادم که بهم گفت مرسی بعد که میوه اوردم یکیشون افتاد روی فرش میخواستم بردارم ببربشوم. که زود برداشت گذاشت کثیف کثیف. برداشت گذاشت توی بشقابش و خورد😂بعدش هم هی داشت پن رو نگاه میکرد زیر چشمی هم نگاش میکردم داشت من رو نگاه میکرد فکر کردم که فهمید که فهمیدم داره من رو نگاه میکنه دیگه نگاه نکرد😞💐

    1. برام سوال پیش اومده که اومدی تو این سایت تا ببینی تهیونگم تو رو دوس داره یا نه؟ 😂😂

  32. سلام
    من 14 سالمه و عاشق پسر خالم شدم.‌ جدیدا باهام خوب رفتار میکنه می‌خنده و یواشکی نگام میکنه نمی‌دونم چرا و هر وقتی که باهم چشم تو چشم میشیم یک چیزی تو چشماش میبینم.
    سه سال ازم بزرگتره از بچگی باهم خوب هستیم .
    درسته که این موقع سن من نیست ولی خواهش میکنم جواب بدید
    منو دوست داره؟

    1. آره دوست داره منم چهار ده سالمه
      من عاشق پسر عمو ام هستم ولی ازمایشا مون خراب شدن چکار کنم اما به خدا توکل می کنم

      1. سلام من میخواهم یک چیزی بگم وقتی یک پسری به شما میگوید شمارتو بده و بهد پششت سرت میاید یهنی چه یعنی ان می خواهد با من چه کار کنه

        1. می خواد باهات دوست بشه بهتره قبول نکنی چون پسرای خوب و نجیب ازین کارا نمی کنند

  33. سلام من 13سالمه و عاشقه پسر خالم شدم پسر خالم 22سالشه اما اون به من هیچ علاقه ای نداره همه ی اینا رو از چشاش و حرکاتش دیدم چند بار هم خواستم خودمو بکشم بخاطرش چند بار هم تصمیم گرفتم فراموشش کنم اما نمیشه انگار تو ذهنم کپی شده هر موقع میرم خونه مادربزرگ حتی بهم هم سلام نمیکنه فقط ارزو میکنم ی چیزی مثل باد مغزم شستشو بده و فراموشی بگیرم لامسب خوشگله موهاش زرده چشاش بزرگه خیلی همه دوست دختر داره و با خودم این تصمیم رو گرفتم بهش فکر نکنم اما نمیشه اما ناگفته نماند به اندازه خودم خوشگل نیست راست میگم
    واقعا عشقم واقعیت داره و پیش خودم فکر میکنم شایدم دوسم داره به رو خودش نمی یاره یا میگم اگه دلشو به دست بیارم باید بعد چند سال باهاش ازدواج کنم این چند سالم واسه این که سنم 18بشه که پدر و مادر اجازه بدن بعدم میگم الان بهترین درس رو دارم چرا بخاطر ی پسر که دوسم نداره افسردگی بگیرم
    خیلی گیجم!

    1. ببین عزیزم دوست داشتن کسی که تورو دوست نداره مثل بغل کردن کاکتوس میمونه هرچی محکم تر بغلش کنی بیشتر صدمه میبینی

    2. عزیزم پسری که دوست بازی میکنه هیچ اعتباری بهش نیست فراموشش کن بعد به این کارت افتخارمیکنی

      1. سلام من 17سالمه باپرسه غریبه 29ساله اشناشدم الان همو دوست داریم واون دخترعموش هم دوسش داره ولی این علاقیی بهش نداره الان هم پسره خلاف کرده 10روزه افتاده زندان منم خیلی نگرانشم چندروزه خبرازش ندارم میترسم آزادشه خانوادش مجبورش کنن با دختر عموش ازدواج کنه منم دیگه بدونه اون نمیتونم 🥺

  34. سلام من دخترم و 13 سالمه من سه ساله عاشق پسر همسایمون شودم که 14 ساشه از ترس نگاه هاش نمی تونم برم بیرون هی منو نگاه میکنه البته منم خیلی دوسش دارم اینم بگم که همه پسرای کوچه خیلی منو نگاه می کنن ولی اون از همه بیشتر بهم نگاه می کنه نگاش هم یه جوریه به خاطر همین بهش شک کردم اگه میشه به من کمکم کنید خیلی روانیشم❤

    1. دقیقا منم دخترمو ۱۲ سالمه ببین الان که ماه محرمه ها تو مراسم شاه حسین گویان انقدر وقتی داره یه چیزی میزنه به من نگا میکنه منم اونو دوسش دارم ولی نمیدونم چطوری باهاش صحبت کنم

  35. سلام من ۱۵سالمه که یع رل دارم که یکسال باهمیم بهم میگع دوست دارم غیرتی میشه لج میکنه باهام حسودی میکنه دعوا میکنه ولی من شک دارم میشه کمک ام کنید ببینم دوستم دارع یا نه لطفا🥺💔

  36. سلام من 15سالمه و عاشق یکی از فامیل مون شدم منو اون هم سنیم وقتی حواسم نیست نگام میکنه هرکاری میکنه ب من نگاه میکنه بهم نگاه میکنه میخنده وقتی هم نگام میکنه مدام پلک میزنه وقتی منو میبنه خوشحال میشه یه بارم بهم گفت ت دلبری باید ناز کنی ناز کن هر موقعه قهر میکنم میات دنبالم نازمو میکشه یا بار درباه یه بازیگر گفتم ک اون یه جوری شد و گفت این کدوم خریه الان خیلی چیزا اتفاق افتاده ک زیاده اما من فق همینارو گفت ب من بگید دوستم داره یانه لطفا کمکم کنید

    1. سلام خب وقتی دوست داره میاد نازتو میکشه دیگه اما اگر به علاقههات توهین کنه یعنی روت غیرتیه

  37. سلام خسته نباشید
    من ۱۸سالمه عاشق یه پسر ۲۳ساله شدم
    فکر میکنم اونم دوستم داره داخل عروسی داداشش به من گفتی چقه خوشکل شدی و من وابجیشو برد تالار همش داخل اینه منو نگاه می‌کرد
    ممنونم میشم جواب بدید
    که آیا اون عاشق من شده،

    1. ایول حق گفتی
      و اگه هم واقعی باشه من نمیزارم تو زندگیم به حقیقت بپیونده؛ نه میزارم کسی عاشقم شه نه میزارم خودم عاشق کسی شم اگه هم بشم قطعا فراموش میکنم..!

  38. سلام پسر عموم قبلا عاشق یکی دیگه بود الان میگه عاشق منه خیلی دوسم دارع و بهم توجه میکنه نمیدونم حرفشو باور کنم یانع

  39. سلام من ۱۵ سالمه‌ و عاشق پسر داییمم و از ۱۱ سالگی عاشقش شدم چند وقت پیش ازش پرسیدم دوستم داره گفت اره بعد من مطمعن نیستم ولی از ی طرفم هرکی منو اذیت میکنه میزنتش و میارتش پیش من تا منم بزنمش بعد همیشه هوامو داره ولی از وقتی بهش گفتم دوسش دارم سر به سرم میزاره لطفا کمک کنید من هر شب گریه میکنم که واقعا دوستم داره یا نه همیشه بهش فکر میکنم اونم همیشه به من نگا میکنه و بهم میخنده نمیدونم چیکار کنم تازه تو ی شهر دیگه هم زندگی میکنه

    1. به نظر من چون پسر داییم هست میتونی بهش اعتماد کنی ولی هیچ وقت به یه غریبه اعتماد نکن چون وابسته میشی پ بعد ضربه میبینی
      وتو میتونی به هر روشی اونو امتحان کنی

    2. منم ۱۱ سالمه کلاس ژیمناستیک میرم عاشق یه پسره شدم اونم بهم خیلی توجه داره و مثلا زمانی چرخ و فلک میزنم به کمرم دست میزنه و بلندم میکنه البته معلممونه ۱۲ سالشه

  40. صلام من ۱۶سالمه‌ازپسرعموم خوشم میاد ۲۴سالشه‌ولی نمیدونم چجوری بهش بگم وایییی خدا خیلی سخته 🥺😔

  41. فراموشش کن اون حس ارزش خورد کردن غرورت و نداره اما اگه مطمئنی دوستت داره به هیچ عنوان از دستش نده ، نه مثه من کم کاری کن نه زیاده روی همه چیز و در حد تواضع نگه دار

  42. سلام من یک دختر ۱۵ ساله هم که عاشق یکی ازفامیل های دورمون شدم که ۴سال ازم بزرگتره چندبار هم باخونه وادشون رفتیم مسافرت اونجاباهم آشناشدیم نمیدونم اونم دوسم داره یانه شنیدم که واسه ادامه تحصیل میخوادبره خوارج خیلی بهم ریختم😔 میشه همرایم کنید😔

      1. واقعا😂، ولی خب عشق ممکنه هر سنی باشه من از ۱۷ سالگی عاشق همسرم بودم

  43. سلام من ۱۵ سالمه وعاشق یکی ازفامیلای دورمون شدم که ۴سال ازم بزرگ تره همیشه باهاش برخوردمیکنم
    نمیدونم اونم دوسم داره یامن فقط این حسودارم
    میگن بخواد واسه ادامه تعصیل بره خارج نمیدونم واقعا چیکارکنم میشه همراهیم کنین

  44. منو ی پسر همو خیلی دوست داریم
    ولی هر وقت دعوامون میشه همش من باید برم سراغش
    میشه دلیل این رفتارش توضیح بدین؟!

    1. به نظرم دیگه نرو طرفش چون منم تجربه دارم من و رفیقم همش دعوامون میشد و همشم مم باید میرفتم جلو و معذرت خواهی میکردم هر چند دعوامون بخاطر اون بوده ولی یه بار نرفتم معذرت خواهی کنم الان چند ماهه که باهم قهرم درسته وابستش بودم ولی باید ولش میکردم

  45. من به یه پسری حس دارم اما نمیدونم بهش بگم یا نه شای. خودمو کوچیک کنم

    1. فراموشش کن اون حس ارزش خورد کردن غرورت و نداره اما اگه مطمئنی دوستت داره به هیچ عنوان از دستش نده

    2. به نظرم نگو.اگه کسی رو دوست داری به اون نگو بزار خودش بفهمه اینجوری پیشتر نازت رو می کشه و پیشتر بهت فکر می کنه.

  46. من علان ۲ سال عاشق یکی از اقواممون شدم و دوسال ازم بزرگتره اون اصلان منو دوست نداره وحتی نمیدونه دوسش دارم و حتی دوست دخترم داره و هر وقت میبینمش از طرفی خیلی ناراهت میشم و از طرفی خوشهال میشم که میبینمش

  47. من علان ۲ سال عاشق یکی از اقواممون شدم و دوسال ازم بزرگتره اون اصلان منو دوست نداره وحتی نمیدونه دوسش دارم و حتی دوست دخترم داره و هر وقت میبینمش از طرفی خیلی ناراهت میشم و از طرفی خوشهال میشم که میبینمش واصلا بهم اهمیت نمیده

    1. اونم حق انتخاب داره قرار نیست تو دوسش داری اونم بگه چشم من در اختیار تو ام 🙂

    2. چرا عاشق اینجور آدمها میشین که خودتونو اذیت میکنین عشق دو طرفش قشنگ نه که عشق یه طرف باعث درد سر بشه

  48. سلام من با یه پسری دوست شدم که برخلاف بقیه با من محترمانه حرف میزنه ازم علایقمو میپرسه میگه خوشحاله با من دوست شده با من شوخی میکنه و اینکه من ۱۵ سالمه و اون سی.
    یه مسئله اینه که ازم شمارمو میخواد نمیدونم بهش بدم یا نه؟
    خواهش میکنم راهنمایی کنید

  49. سلام
    من 14 سالمه و روی دختر داییم که یه شهر دیگه زندگی میکنه کراش دارم و اون کمتر از یه سال ازم بزرگتره

  50. سلام من تو یه شرکت کار میکنم یه همکار دارم تو ادارمون که خیلی منو به صحبت میگیره من هم سعی میکنم بهش بی احترامی نکنم گهگاهی باهاش حرف میزنم تازگیا ازم اهنگی که تو ماشینم شنیده بود البته گذرا یه فلش داد تا براش هرچی اهنگ دارم بزنم هرچی هم میگم شروع میکنه قهقهه کشیدن والله من موندم همچین حرف بامزه ای هم نزدم دیدین شروع میکنه به خنده.

  51. سلام من یه دختر 17 سالم ؛ چند وقت پیش رفته بودم بیرون داشتم با دوستام والیبال بازی میکردم یه پسره اومد گف میشه باهاتون بازی کنم؟
    منم اجازه دادم بعد که بازی کردیم یکم صحبت کردیم طرف هم دوست داداشم در اومد هم پسرمدیرمون
    یکم باهم رفت و آمد کردیم خوشم اومد ازش اونم اولاش میگف که روم کراشه و خوشش میاد ولی بعد یه مدت رفتارش عوض شده خیلی سرده پیام هامو دیر سین میکنه کلا تو حضوری اوکی باهام تو مجازی سرد
    میشه راهنمایی کنید بگید دوسم داره یا نه؟
    چون هرچی ازش میپرسم که دوسم داری میگه آره خیلی دارم ولی من حسم اینو نمیگه

    1. دوست عزیز سلام
      یه چیزیو همیشه به خاطرتون بسپارید
      تنها حسی که هیچ وقت اشتباه نمیکنه همینه:)) اگه حس میکنی اون پسر دوستت نداره باهاش حرف بزن بگو اگه واقعا دوستم داری تلاش کن بهم برسیم چون مطمعن باش پسری که بخادت برات سرو دست میشکنه

  52. سللم من 18 سالمه و دوست پسرام 18 ساله هش هستش خیلی عاشقمه هم تو محل کارش بهم زنگ میزنه هم بعد از کارش منم دوسش دارم اونم دوسم داره حتی راجب من با مامانش صبحت کرده بهم گفته یه ماه دیگه میخاد بیاد خواستگاری ام میترسم مامانم قبول نکنه

  53. به خدا قسم تاز فهمیدم چرا ایران به جای پیشرفت پسرف میکنه الکی نبود بابا مخ مردم خرابه آخه دخترآ چرا شما بی فکری تو این نظرات از 100 تا 99 تا دختر بود یه پسر همیشه دختر ا درایت طلاق میدن بعد ازدواج پشیمان میشن و شکست عاشقی میخورن چون رویا پردازی الکی و دروغ بافی میکنن کم مونده یه دختر تو ایران بنویسه پشه نر گزیدم آیا دوست دارد بله یا خیر بابا برو درس بخون ابتدا بساز بدبخت الان دورو دیگه با این قیمت کارتن خاب میشی من که دو هفته دیگه آلمان واسه خودتون میگم 19 سالم خاستگاری دارم خوشگل دانشجو دکترا خانواده دار خوش اخلاق عاشقم میخام برم آلمان بگیرم مهندسین برگشتم پام مونده بود ازدواج نمونه بود با یکی بهتر از اون آن عشقوجود نداره تلقین انسان را عشق میگویند به خدا که به حرفم میرسین خود دانین

    1. المان بهت خوش بگذره بدبخت وطن فروش کاملا مشخصه از اونایی هستی که فکر میکنی فقط تو خوشگل و خانواده دار و با اخلاقی اره باشه 19 سالته و خاستگار داری خوشبحالت من خودمو میگم زشت بد اخلاق اصن به قول تو کارتن خواب و با 18 سال سن ترشیده حالا چه ربطی به ایران داشت؟
      از 80 میلیون جمعیت کلا چند تا این سایت بازدید داشته؟ این دلیل شد واسه اینکه ایران داره پسرفت میکنه؟

    2. دوستان اگه نفهمیدین ایشون خشگله و میخواد بره آلمان و دانشجو مهندسیه و خانوادش دکترن و کلی خاستگار داشته ولی قبول نکرده دوباره بنویسه براتون

  54. سلام من ١٩ سالم پسر عمم هز وقت میرم خونشون یا خونه ی مامانبزرگم به من میگه چه قسنگ شدی

    یا چه بهت میاد این مثلاً لباسه

  55. سلام من الان ۱۸ سالمه از ۱۲ سالگی تا الان عاشق یکی از فامیلامون شدم که۴ سال از من بزرگتر . ولی تا بحال هیچی نگفتم بهش و اون مثل بقیه باهام رفتار میکنه و نمیدونه من دوستش دارم .از همون ۱۲ سالگی تا الان روزی نشده بهش فکر نکنم وهمش گریه میکنم حتی تو شاد ترین لحظه زندگیم هم باز یه خاطره از اون من رو میکشه .نمیدونم چیکار کنم ؟….؟؟ خودمم باورم نمیشه چجوری از ۱۲ سالگی عاشقش شدم و از اون موقع به بعد شب ها بخاطرش گریه میکنم.لطفاااا جواب بدید.

    1. وای باورم نمیشه کلیت داستانت مثل منه ولی خب من گریه نمیکنم فقط زیادی بهش فکر میکنم و این منو خیلی عصبی میکنه که نه میتونم چیزی بهش بگم و نه میتونم از حس درونیش خبر داشته باشم.

      1. وای. منم همینطور من عاشق 3 تا پسر شدم تو محله ولی هیچکدوم هر چی من دلبری میکنم عاشقم نمیشن اون دوتا اولی که زیاد برام مهم وسخت نبود ولی این یکی رو نمیتونم فراموش کنم خیلی جذاب وخوشگله اخه هر روز هم میبینمش

        1. یا ابلفض
          ابجی تو همینطور ادامه بده تو بتانسیل اینو داری که عاشق همه بسرا باشی

      2. خب…
        همچی از اونجایی شروع شد ک من روش کراش زدم😂
        بعدش فهمیدم روم کراشه(کار خداست) 😐😂
        هیچی عام رل زدیم…
        مشکل من الان اینا نیس اینه ک همه دوستان چششون دنبالشه…
        و من وافعا نمیدونم چیکار کنمم:/

    2. من تقریبا 1 ساله ک حس میکنم پسر خالم دوسم داره ولی مطمعن نیستم میرم خونشون همش نگام میکنه سرب سرم میزاه خیلییی دوسش دارم 10 سال فاصله سنی داریم اینا دوسم ؟!دارع میشه جواب بدید

      1. هیچ وقت از فامیل فامیل نمیشه ولش کن بهش فکر نکن اصلا فامیل باشه میسوزی ازمن گفتن

    3. من تقریبا 1 ساله عاشق پسر خالم شدم و حس کردم دوسم داره و اون خیلی خیلی مغروره همش نگام میکنه سر ب سرم میزاره درحالی ک ب بقیه دختر خاله هام اونطور نمیکنه البته ی خاهر دارع با من هم سنه 16 سالشه من خیلی میرم خونشون نمی دونم منو دوس داره یا باهام راحت ک سر ب سرم میزاره خیلی منتظر میمونم پیام بده 10 سال فاصله سنی داریم ایا دوسم دارع ؟! میشه جواب بدین

      1. من یک دختر افغان ام که تابه حال عاشق نشودم راستش این اجازه را به
        خودم ندادم چون به هیچ مردی احتماد ندارم سن من۱۸سال است من آرزو داشتم تحصیل کنم این حق
        ازمن گرفته شد توصط طالبان احمق
        حالا من همه مردان را از زاویه طالبان
        میبینم نه تنها عاشق نمیشم بلکه
        نفرت دارم دست خودم نیست به کسانیکه میتوانند تحصیل کنند این
        پیام رادارم که هزار تا مرد عاشقو
        فدای آینده سرشار از دانایی کنید

        1. به امید به یک افغانستان جدید
          و همه شمول بدون تعصب قومی
          وآزادی این مردم ازجنگ و فقر

          زنده باد افغانستان

      2. وای. منم همینطور من عاشق 3 تا پسر شدم تو محله ولی هیچکدوم هر چی من دلبری میکنم عاشقم نمیشن اون دوتا اولی که زیاد برام مهم وسخت نبود ولی این یکی رو نمیتونم فراموش کنم خیلی جذاب وخوشگله اخه هر روز هم میبینمش

      3. نه خواهرم همه پسر خاله ها با دختر خاله هاشون خیلی شوخی میکنن تو خیال بافی نکن خواهشن

        1. واقن همینه اصن پسرخاله ها برا همین ساخته شدن//:

      4. سلام منم کاملا مثل تو هستم من اسمم عایشه است و ۱۴ سالمه اون پسره ۱۵ ساله بیشتر از ۱۰ بار بهم گفته دوستت دارم ولی من بهش جواب رد دادم چون فکر نمی کنم واقعآ دوستم داشته باشه چون جلوی همه مسخره ام میکنه یا اذیتم میکنه آدم کسی رو که دوست داشته باشه اذیت نمی کنه ولی خب من خیلی دوستش دارم اون چشاش آبی هستش وقتی به چشاش نگاه می کنم یه حس عجیبی بهم دست میده ولی ما این اواخر از کرد به تهران اومدیم اونا کرج هستند ولی. باباش دیشب با بابام صحبت کرد گفت ما هم میخوایم بیایم تهران بنظرتون این دفعه چیکار کنم ناز شو و دارم یا اصلآ بهش توجه نکنم

    4. سلام من قبلا با یکی رل بودم و بعد دو ماه باهاش کات کردم .
      بعد الان دو سال از روی اون قضیه داره میگذره .
      بعد الان یکی از دوستای اون بهم پیام داده بود که میخواد باهام رل بزنه و من قبول نکردم.
      بعد الان رل قبلیم با کسی که بهم پیام داده بود سر من دعواشون شده و الان جفتشون دارن به سمتم میان که باهام دوست بشن .

      و اینکه اون دوتا دوستای خیلی خیلی صمیمی هم بودن و الان…..

      من الان واقعا گیج شدم باید چیکار کنم
      خودمم وقتی بهش فکر میکنم خندم میگیره

      1. بخدا منم از7سالگی عاشق پسرخالم شدم.
        ولی انقدر دلربایانه رفتارکردم که 27اسفند اومد پی ویم.
        ومنم سعی دارم اونوعاشق خودم بکنم.
        قدم اول اینکه بهش نزدیک بشی.
        ایدیتو بهش بدیو…بعد ازش دور شی.
        اما خوب من نه ایدی دادم نه چیزی خودش اومد😂خودمم باورم نمیشه.
        از7سالگی تاالان که15سالمه دارم مرم 16عاشقشم:/

      2. ولش کن
        منم مث توعم اما من ۶ ماه بودم بعد اون خیانت کرد
        به هر دوتاشون بگو گوه نخورن
        و اینکه هیچ کدومشونو دوس نداری

      3. اصلا گول نخور آدم یک بار عاشق میشه
        بعد تو که باهاش کات کردی ولی اون دیگه نیومد یعنی که دوست دختر داشته

    5. سلام بچها خوبین من یک 5سالی میشود که عاشق یک پسر شدم دیروز رفتیم خونشون چون فامیلمونن همش روبه روم میشست وقتی مامانم شمارشو خواست برای یک کاری شمارشو بلند بلند گفت همش سر به سرم میزاره بنظرتون دوسم داره یک بارم قبلن بایک پسره دعوام شد وپسره می خواست منو بزنه که نزاشت و یک بارم وقتی پسره منو زد می خواست به معنای واقعی پسره رو تیکه تیکه کنه یعنی عاشقمه من 10 سالمه و اون 15سالشه

      1. یا حضرت عباس بشین درستو بخون بچه،تو هنوز کلییییی راه داری،اینده تو بچسب وقت واسه این عشق و عاشقیا هست.

    6. منم عین خودتم
      فقط با فرق این که من الان ۱۶ سالمه او اونو از ۱۳ ساله کی دوسش دارم

    7. تو از ۱۲ سالگی عاشق شدی،،من از ۶ سالگی عاشق یکی از فامیلامون بودم وقتی ۱۷ سالم شد بهش اعتراف کردم ولی اون چندان ذوقی از خودش نشون نداد منم دیگ ولش کردم و حسم بهش خنثی شد.. الان که ۲۰ سالمه و با یکی دیگه قرار ازدواج گذاشتیم، اون تازه بهم پیام داده که داره ازت خوشم میاد خخخخخ

    8. بخدا منم از7سالگی عاشق پسرخالم شدم.
      ولی انقدر دلربایانه رفتارکردم که 27اسفند اومد پی ویم.
      ومنم سعی دارم اونوعاشق خودم بکنم.
      قدم اول اینکه بهش نزدیک بشی.
      ایدیتو بهش بدیو…بعد ازش دور شی.
      اما خوب من نه ایدی دادم نه چیزی خودش اومد😂خودمم باورم نمیشه.
      از7سالگی تاالان که15سالمه دارم مرم 16عاشقشم:/

    9. من ۱۹ سالمه و تقریبا ۳ ساله عاشق پسرخاله ام هستم اون ۲۰ سالشه و رشته گرافیک داره من خیلی بهش وابسته ام و همش ب عنوان اینکه پیشش باشم میرم خونشون خیلی بهم اهمیت میده منو درک میکنه بعد تپ هر ناراحتی بهم انرژی میده ک ناراحت نباشم خلاصه موقع سیزده بدر خانوادگی رفته بودیم بیرون ک من اون روز اصن حمله بیرون رفتن نداشتم بخاطر ی موضوع خانوادگی ناراحت بودم ک این اومد کنارم نشست و منو دلداری داد و یکم از خاطره بچگیمون حرف زدیم خندیدیم تا اینکه موقع ناهار پسرخاله ها جمع شدیم و پدر و مادرم اون ور بودن ما رفتیم ی جای خلوت جرعت حقیقت بازی کنیم ک توی این بازی یکی از پسرعموی هام گف ک تاحالا عاشق شدی ؟ از پسرخاله پرسید اسم کسی ک دوسش دارم امیرحسن هست خلاصه گفت آره گفت اسم و مشخصات یخرده خجالت می‌کشید ک بگه ولی گفت ک اولش ن داره و اسم من اولش ن داره گفت ک موهاش بلده و بوره چشاش رنگیه خلاصه همرو گف من برام ریخت و از همونجا ب بعد فهمیدم ک عاشقم شده و چند روز بعد سیزده بدر بهم پیشنهاد ازدواج داد گف ک ۴ ساله عاشقتم خیلی بهت وابسته ام خانواده ی من از بچگی منو آزاد گزاشتن من اینو مادرم گفتم و مادرم گف هنوز سنت برای ازدواج زوده بزار لیسانستو بگیری من اینو به پسرخاله گفتم گف اما من اصن تحمله وایسادن ندارم من واقعا دوست دارم خلاصه یکم ب خانوادمون فشار آوردیم فردا شب میاد خاستگاری ام من خیلی هیجان دارم میخام بدونم ک آدم خوبی برا ازدواجم پیدا کردم ؟

      1. عزیزم به پای هم پیر بشید ولی من خودم ۱۲سالگی نامزد کردم ۱۴سالگی قراره ازدواج کنیم به نظرم پسر اگه خوب باشه دختر اگه بتونه یه زندگی رو بچرخونه دیگه برا ازدواج چی میخواد البته ممکنه بعضی ها فک کنن من بچم ولی قیافه من نسبت به سنم خیلی بیشتر نشون میده من الان قیافم به ۱۸.۱۹ساله ها میخوره

  56. سلام🙋🏻‍♀️
    من تقریبا هف هش ماهه از یه پسر هم سن خودم خوشم اومده ( ولی از نظر نسبت فامیلی خونواده هامون با هم دوستن ) ..
    راستش اوایل فک میکردم اونم منو دوس داره البته هنوزم همون فکرو دارم تا اینکه دیشب ک خونشون بودیم رو یه عکس نوشتم ک داشتم با دوستم جرعت حقیقت بازی می‌کردم آنلاین ک قرار شده من در اولین فرصت یه پسر هم سن خودم پیدا کنم و باهاش ی چالش برم ..
    چالشم یه عکس دیگع بود ک روش نوشته بود :
    تو منو دوس داری ؟!
    آره 🥰
    نه 😐
    عاشقتم😍
    بد نیستی😕
    شاید😉
    اون بد نیستی رو علامت زد ..
    الان تو شکم ب نظرتون واقعا منو دوس داره ؟؟
    چون جلوم هم سعی میکنه راحت باشع و هعی نگام میکنع 😏
    البته بعد چالشه دیگع خجالت میکشه نگام کنه حتی وقتی میدید من تو حالم میرف تو اتاقش ..

    1. وای. منم همینطور من عاشق 3 تا پسر شدم تو محله ولی هیچکدوم هر چی من دلبری میکنم عاشقم نمیشن اون دوتا اولی که زیاد برام مهم وسخت نبود ولی این یکی رو نمیتونم فراموش کنم خیلی جذاب وخوشگله اخه هر روز هم میبینمش

  57. سلام من تقریبا ۲ سال و نیمه با پسری دوستم..درواقع ما رابطه خیلی خوبی داشتیم و خیلی به من توجه میکرد ولی تازگیا مثل قبل نیست سرد رفتار میکنه سر چیزای الکی جوش میاره و جواب تلفن و پیام هام رو نمیده..واقعا حس میکنم احساسش به من از بین رفته یا از اولشم هوس بوده اما من هنوز دوستش دارم و نمیخوام باهام بهم بزنم..من ۱۹ و ایشون ۲۸ سالشه

    1. هرچقدر بیشتر خودتو طوری نشون بدی که بهش نیاز داری بیشتر ازت فاصله میگیره غرور همیشه بهترین راه برای جذب افراد و نگه داشتن جذبه هست

    2. شاید دوستت داشته باشه به نظر من دیگه این رابطه رو قطع کن وقتی بهت اهمیت نمیده و باهات سرده شاید با یکی دیگه هست غرور ت رو حفظ و بزار و اون یه بار منت تورو بکشه

  58. سلام ، من ۱۴ سالمه ، خب راستش من از عشق بازی و این چیزا اصلا خوشم نمیاد .. توی مدرسه عم همه دوست پسر دارن ولی من تنها کسیم که بینشون سینگلم 😂 .. ولی یکی از فامیل های دور مامانم یه پسر داره ۱۷ سالشه .. بچه دختر خاله ی مامانم که همسن منه شمارشو داره و فکر کنم دوسش داره .. ولی وقتی یه بار که دیده بودمش اون همیشه منو نگاه میکرد و سعی میکرد که باهام شوخی کنه ولی من بهش محل نمیذاشتم .. وقتی عم که اومدم خونه کلی گریه کردم .. راستش خودم نفهمیدم که چرا داشتم گریه میکردم … . ولی خب این اولین تجربه عاشق شدنم بود .. امیدوارم یه بار دیگه ببینمش .. نه اینکه دلم واسش تنگ شده باشه هاااا .. ولی فقط برای آخرین بار 😞😞 ..

  59. سلام من عاشق پسری شدم که دوسم داره ولی فقط یکی از این کارا یی که گفته رو داره و من هنوز فکر میکنم دوسم نداره 🥺💔

    1. یک کسی روکه هم خودت هم اون پسر باهاش راحتین بفرست بره با پسره صحبت کنه نظرشو درباره شما بپرسه

  60. من خودم این احساساتو تو سن کم تا ۱۴ سالگی تجربه کردم و طرف مقابلم واقعا میمرد برام ولی زمان همه چیزو تغییر میده ، حس من موند ولی اون نه لطفا به این علاقه ها دل نبندین و عمیق ترش نکنین هر وقت به بلوغ رسیدین و شخصیتتون ثابت شد تصمیم بگیرین

  61. سلام من یه مدتیه نمیدونم از کی به پسر عمم که مذهبی هست(منم مذهبیم)علاقه مند شدم راستش ما خوب مسائل نامحرم و محرم برامون مهمه زیاد باهم حرف نمیزنیم مگر تو جمع یه چند وقت پیش تولدم بود همه اونجا به من محرم بودم غیر اون و بعد سر کادو رفتم همرو بغل کردم و ازشون تشکر کردم و به اون گفتم دستتون درد نکنه فقط همین و همون موقع ها بود که در گوش خواهرش گفت تنها کسی که مظلوم واقع شد منم خوب خواهرش بغلش کرد و گفت خودم بغلت میکنم و خندید منم کاملا رنگم پریده بود چون گفتم مذهبی ایم و خوب به این چیزا اهمیت میدیم رنگم پریده بود و همش تو این فکر بودم که چرا بهمم نگاه میکنه اینو یه چند باری فهمیدم ولی دلم میخواد بدونم حس واقعیش بهم چیه و ایا این نشانه ها درسته؟

    1. سلام حالا یه با رو که طوری نبود بغلش میکردی
      خیلی حساسی
      از دستت ناراحت شد.
      من پسرم که اینا رو گفتم.

      منم دختر عمه ام رو دوست دارم اونم دست منو میگیره مذهبی هستیم هیچ اشکالی هم نداره.

  62. باسلام
    هرچی من اینجا خوندم که اکث14؛13؛1۲بود عزیزان هنوز برا شما زوده خودتون رو درگیر عشق وعاشقی نکنید برا شماها زود هست برید از بچگی خودتون لذت ببرید قصد توهین ندارم اما خب واقعا این چیزا برا شما زوده

  63. هیچ عشقی نیست شاید یکی دوتا باشه ولی توی این دوره زمونه عشق خیلی کمه اگر هم عشق واقعی باشه ۲۰به بالا به وجود میاد گول کسی رونخورید حتی مجازی اونام چرته

  64. سلام من پسر عمه ام دستش رو، روی موهام کشید
    حالا می خوام بدونم اون منو دوست داره
    یکسال هم ازم بزرگتره
    از من می پرسه دوست داری ازدواج کنی یا نه

    1. عزیزم واقعآ حالت خوبه اینو یه پسر غریبه هم کلاسه هم اینو رو انجام میده

  65. سلام من از پسری خوشم میاد که تقریبا 4 یا 5 سال ازم بزرگتره و پند بار هستش که بم نگاه کرده ولی نه من بهش ابراز علاقه کردن نه اون
    ولی واقا دوسش دارم نمیدونم واقعا باید چیکار کنم که مخشو بزنم لطفا کمکم کنید

    1. سلام اگه میتونی با یه واسطه بهش بگو که ازش خوشت میاد شاید اونم ازت خوشش میاد ولی نمیتونه ابراز کنه.

    2. سلام با یه واسطه بهش بگو دوسش داری
      امکان داره اونم دوسِت داشته باشه ولی نتونه ابراز علاقه کنه. چون بعضی از پسرا درونگرا هستن؛ دست خودشون نیست نمیتونن حرف دلشونو بگن اگه بتونی بهش ابراز علاقه کنی خیلی خوب میشه تا بفهمی حسش بهت چیه.

  66. من عاشق پسر خالم هستم دختر خاله با پسر خالم رخسیده من هم حسودیم شده به دختر خالم گفتم رفته به پسر خالم گفته من عصبانی هستم پسر خالم با دختر خالم باهم رخسیده اند فهمیده که عاشقشم خودم می خواستم بهش بگم حالا چه گوهی بخورم ؟😓😓😓😓😭😭😳😳💓

    1. بابا ناراحت نباش خوبه ک فهمیده من الان عاشق یه پسرم نمی تونم بگم بهش 😁

  67. سلام چی فایده که آدم عاشق بیشه الان که همه بی وفا است امروز تو فردا با یکی بهتر از تو

      1. هعی تو هر چقدرم بگی هیچ پسری پای عشقش وای نمیسه اون هم عاشقم بود ولی به عشقش پایدار نموند🖤

        1. ناموصن اینو نگو
          شما یه سیب خراب تو سبد دیدی دیگه فکر کردی همه سیبا خرابن

          اشتب می فکری خانم

          1. آخی دروغ نمیگه که پسرا همه همین دیگه …. چرا دختره ی بدبخت رو مثلا دنبال خودشون می کشونن بعد ولشش بابا یه ذره احساسات …

    1. بابا یه زره با انساف باشید پسرا هم دل دارن ببینید شبیه اینه که بشینی دست روی دست بزاری که پسره بیاد که به شما ابراز علاقه کنه خوب شما بردی عشقتون رو به پسره ابراز کنید
      من یه دختر هستم وکاملا طرف پسرا هستم

      1. جدی جدی دل دارن که دخترا رو دنبال خودشون می کشونن بعد یهو ولششش. بابا احساسات…. ؟؟؟ به حس پسرا خیلی کم اعتقاد دارم یعنی ندارم ولی به وفادار بودنشون به هیچ وجه کدوم پسری بوده ۱ یا ۲ سال عاشق دختر بوده ؟؟

  68. سلام من دختری 13 ساله هستم به پسری که 18 ساله هست علاقمند شدم او هم وقتیمنو میبینه زیر چشمی نگاه میکنه لباس های زیبا می پوشه و یکبار هم رمزی به پسر پسرعموی من گفته این دختر زیبا هست و حس خودم هم و با رفتارهاش حس میکنم دوستم داره ایا واقعا دوستم داره

      1. سلام من دختری 13ساله هستم واون پسری که عاشقش هستم14سالش هست من گاهی اتفاقی اونو میبینم از فامیل های دورمون هستن در مجلس ها اونو میبینم من میدونم عشق ما دو طرفس یه بار به پسری گفته بود که عاشقمه واون به من گفته بود الان دختر عمش که دوست صمیمیمه بهم گفت اون الان دوروبرش این همه دختر هست به تو توجهی نمیکنه وجواب پیام هاشو نمیده الان سه روز انقدر به خاطرش گریه کردم پنج بار قلبم گرفت رفتیم دکتر گفت بخاطر ناراحتی و عصبانیت به خدا روزو شب ندارم چطوری اونو به طرفم بکشم منو دوست داشته باشه تورو خدا کمکم کنید نگید سنتون کمه ماهم دل داریم عاشق میشیم

          1. تو نمی فهمی عشق یعنی چی اگه واقعا یکی رو بخای از خوانواده ات برات بیشتر ارزش داره

        1. سلام عزیزم حست رو بهش بگو ببین چی میگه شاید اونم روش نمیشه بگه نمیدونه چجوری شروع کنه 💚💚

        2. عزیزم ۱۳ سالته اونم ۱۴ سالشه بعد تازه اسمتم نوشتی دختر شکست خورده ؟ینی تهش کلاس هفتم هشتمین؟به نظرم هرجور شده به حرف بیارش امتحاناتون مث ریاضی و علومو باهم بخونین://

        3. ببین زیاد باهاش شوخی کن وقتی نگان میکنه نیش خند بزن این راه حل شاید کمکت کنه

    1. سلام دختری ۱۸ ساله هستم ۱ ساله با پسری رابطه دارم اول قرارمون ازدواج بود همو بشناسیم چن وقتی
      ولی الان عوض شده میگه زوده ازدواج کنم ۲۳ سالشه
      میگه اوضاع اقتصاد خرابه و نمیخاد مسعولیت قبول کنه از طرفی من به شدت عاشق و وابستشم
      اونم میگه دوستم داره ولی ازدواج اوکی نیس
      چیکار کنم😕

      1. از قدیم میگفتن خورشید پشت ش به ماست واقعا فازتون چیه از این شاهنامه نویسی باور کنید ما به ت.. مونم نیست وایسا یکم بطرگتر بشید زیر فشار زندگی این چیزا یادتون میره

      2. اگه دیدی بعد یه مدت این رفتارو داره بدون تو رو واسه هوس میخاسته ولی اگه میدونی پای حرفش هست صب کن تا ازدواج کنین

    2. از نظر من وقتی پسری به کسی یا اصلا به خودت بگه زیبا هستی اون نشانه دوست داشتن نیس

  69. من توی زندگیم نه خوشم امده از کسی یعنی پسر نه میخوامم پسری منو دوست داشته باشه البته وقتی میرم یجایی بیرون همه پسر به من زل زدن

    1. عزیزم دلیل نمیشه هرکی نگات کرد ازت خوشش بیاد 😂 از حرفات احساس میکنم خیلی بچه ایی

  70. سلام من یه دوست پسر دارم الان نزدیک ۴ ماه هست که باهمیم اون خیلی بهم ابراز علاقه میکنه خیلی بهم میگه دوستم داره بیرون ک میریم برام گل میخره یا کادو میخره خیلی باهام مهربونه ولی من حرفاشو و احساسشو باور نمیتونم بکنم به خودشم گفتم که نمیتونم باور کنم و بهم گفتم اینقدر صبر میکنم تا یه روزی باورم کنی🤦🏻‍♀️نمیدونم چیکار کنم نمیتونم بفهمم واقعا راست میگه که دوستم داره از روی هوس و رفع نیازاشه ک میخواد باهام باشه و اینطوری رفتار میکنه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

    1. به نظر من پسری که همش میخندونت جذاب تر از پسریه که همش میگه دوست دارم!

    2. دقیقا منم همینطور فکر میکنم ،از ۱۲سالگی تا ۱۷ سالگی همش بهم میگف میخامت قسم میخوره که از رو هوس نیس ولی نم چرا باور نمیکنم :/ فکر میکنم مث بقیه لاشیه اصن دارم دیونه میشم:|||||

    3. اگه دیدی بعد یه مدت این رفتارو داره بدون تو رو واسه هوس میخاسته ولی اگه میدونی پای حرفش هست صب کن تا ازدواج کنین

  71. سلام من دوستم را دوست دارم من نمیدونم اونم منو دوست داره یانه همش منو نگاه میکنه باهام هر هم میزنه اون فکر میکنه من تنها دوستش هستم اما زیاد زیاد دوستش دارم منو کمک کنید

  72. سلام
    من نوزده سالمه
    یکی از پسرای فامسلو خیلی دوسش دارم
    ولی واقعا بلاتکلیفم ک اونم منو میخواد یا نه.
    من از اول همونو دوسش داشتم‌.
    رفتاراش طوریه ک همو خنثی میکنه.محبت میکنه بعد یهو کاری میکنی ک محبت رو بشوره ببره .ما تاحالا با هم تو رابطه. نبودیم.نمیدونم چ کنم ک از این بلاتکلیفی در بیام.
    هوای منم داره .مواظبمه ولی رفتاراش همو خنثی میکنه .نمیدونم چ جوری از این بلاتکلیفی در بیام …

  73. سلام من چند ماهی پسر همسایه پایینیمون‌ رو توی محوطه خونمون میبینم
    یکی از روزا اون نشسته بود جلو درمون‌ منم منتظر بودم درو برام باز کنن بهش انگاری یادم نیست ولی زیر چشمی زل زده بودم اونم یکدفعه برگشت گفت خوبی من دستو‌ پامو‌ گم کردم گفتم مرسی بعد در سری وا شد رفتم تو😂
    اونم انگار بهم شک کرده بود و به دختر خاله ش گفته بود که بیاد به من بگه دوستش‌ دارم یا نه منم اونموقع گفتم نه
    ولی دوباره بعد چند روز هروز هرماهو‌ که میومد‌ بیرون میدیدمش‌ محو‌ نگاش‌ میشدم
    همه ش حس میکردم یه حسی بهش دارم و…
    راستی پدرشم‌ مدیر ساختمونه‌
    با مامانم همکاری میکنن
    باباش‌ سبزی میده مامانم پاک میکنه و اینا
    یه بار اومده بود دم‌ خونمون پسرش‌ که سبزیارو‌ ببره
    بعد من همینجوری داشتم ازش‌ می گفتم مامانم بهم گفت پسر خوشتیپیه‌
    منم اونجا دلم رفت
    لطفا لطفا کمکم کنید الان چند هفته ای میشه قصدم جدیه
    با دخترخالش‌ دوستم
    خواهرش‌ و دخترخالش‌ هم دبیرستانیمن
    بنظرتون چجوری برم به دختر خالش‌ بگم دوستش دارم برام‌ جورش‌ کنه؟
    همش فانتزیامونو‌ تصور میکنم
    حالا طرف (چشمای آبی و موهای‌ بور داره)
    البته قطعا ظاهر مهم نیست واسه شروع یه رابطه
    و اینکه احتمالا یه ۵ ۶ سال از من بزرگتره‌

  74. منو یه پسر دیگه اونقدری صمیمی نیستیم
    در حد یه کلاس و چندبار زنگ زدن بود یا پیام دادن که اونم به صورت فان بود
    ولی همیشه موقع خنده تو کلاس اوین نفری که نگا میکنیم همدیگه هستیم همیشه بهم زل میزنه بی هیچ دلیلی موقع خنده فقط به من نگاه میکنه و معمولا با بقیه سرد رفتار میکنه ولی با من نه

  75. تو مجازی با پسری رل زدم یک سال با هم بودیم هروقت میخواستم دعوا کنم میگفت قضیه رو کش نده نمیخواست دعوا کنیم یه چند وقتی مشکل داشتم نتونستم باهاش حرف بزنم رفیقام میگفتن تو نبود تو با دخترای دیگه حرف میزد ولی خودش قسم میخورد اینطوری نبوده هنوز دوسم داره و اینا
    ولی الانم مسیج میده من سین میکنم جواب نمیدم رفیقاشو میفرسته پی با رفیقام صحبت میکنه تا باهاش اشتی کنم حتی جلوی خانوادشم باهام صحبت میکرد همیشه اسم منو پیش باباش میاورد
    من 16 سالمه و اون 17
    حالا بع نظرتون دوسم داره؟؟
    باهاش اشتی کنم نمیدونم خودم
    من الن تو نبود اون داغونم اونم به گفته خودش حالش خوش نیست
    ا

  76. سلام وقت بخیر من دختر 21ساله هستم عاشق پسر 26ساله شدم که پسر همسایه دیوار به دیوارمونه و شغلشم قاضی هست
    من وقتی کلاس هشتم بودم همسایه ما شدن من اوایل اصلا ازش خوشم نمیومد چون احساس میکردم پسری مغروره یعدا عاشقش شدم الان سه ساله شدیدا عاشقشم اونم اصلا به من نگفته اما نگام میکنه مبخنده نمیدونم از روی دوست داشتنه یا نه
    خودشم خیلی باهم صمیمی هستیم هر مراسمی داشته باشن ما دعوتیم پدر و مادرامون مثل خواهر برادرن تا این حد صمیمی هستیم
    الانم محل خدمتشو دادن یه شهر دیگه عید میرع مامانشم اصرار داره زن بگیره مامانشم میگه ما کسی رو مد نظر نداریم اما پسره گاهی نگام میکنه لبخند میزنه به اسم کوچیکم صدام میکنه حتی یه بارم دیدم خواهرش منو زنداییش نشون داد الانم موندم میخواد منو یا نه

  77. یه پسری هست که ۴ سال از من بزرگه و من چهار ماهه بهش علاقه پیدا کردم اولاش که میدیدمش هیچ حسی بهش نداشتم فقط از موهاش و تیپش خوشم میومد ولی اون همیشه به من نگاه میکرد و وقتی که منو میدید دوباره با موتور دور میزد و منو نگاه میکرد تا اینکه بهش حس پیدا کردمو همیشه باهم چشم تو چشم میشدیم اصن هیچ وقت نشده بود که وقتی همو می بینیم چشم تو چشم نشیم و حتی یه بار که از مدرسه دوتامونم داشتیم میومدیم از موتور دوستش پیاده شدو پیاده اومد از کنارم رد شد (دوستشم پیشش با موتور بود ) ولی من قبلش متوجه حضورش نشده بودم تا اینکه دوستم همون لحظه صدام کرد و دیدم داره منو با لبخند نگاه میکنه ، من اوایل که بهش حسی نداشتم اهمیت چندانی نمی دادم و وقتی که به دوستام میگفتم اونا می گفتن که آره تو رو دوست دارع ولی خب اون الان دوساله که رل داره ولی از هرکی که شنیدم میگه هیچ علاقه ای به رلش نداره و مجبوری باهاش دوسته اما وقتایی که من تو جمع دوستامم فقط منو نگاه میکنه . ( ولی هیچ وقت قصد مزاحمت نداشته برام )

    الان خیلی درگیر این موضوعم میشه بهم کمک کنید که منو دوست دارع یا ن ؟؟
    و یه مسئله ی دیگه اینکه من از یه لحاظی تو ی خانواده محدودم و اگه بهم پیام بدع نمی تونم جواب بدم چون همیشه گوشیم و بابام چک میکنه
    الان موندم که چطوری ابراز علاقه کنم و باهاش حسمو درمیون بزارم … 🚶
    میشه تو ی این مورد هم کمکم کنید

  78. من یک دختر ۱۶سالم که ۳ ماه عاشق یک پسر ۲۸ ساله شدم اون قبلا یک بار ازدواج کرده الانم نمی دونه من دوستش دارم اون رفتاراش باهام فرق داشت همیشه بهم نگاه می‌کرد
    نگاه های گاه و بیگاه ازم تعریف می‌کرد بهم کمک می‌کرد دوست داشت باهام تماس داشته باشهدوست داشت کنارم باشه اما بعضی وقتا باهام سرو برخورد می‌کرد و بعد دوباره باهام خوب میشد باهام شوخی می‌کرد
    آلان من نمی دونم من چجوری عشقم بهش اعتراف کنم اصلا من اول باید بکنم یا نه اصلا دوستم داره خیلی ذهنم درگیره

    1. آدم های خیلی خیلی مناسب تری برای زندگی و عشق توی روند زندگیت جلوت فرار میگیرن
      یه مرد ۲۸ ساله ک ازدواج داشته اصلن مورد مناشبی برای تو نیست
      لطفا فکرت رو ازش فاصله بده و تلاش کن دیگه برخوردی باهاش نداشته باشی
      درس بخون و بیا دانشگاه اینجا پسرای خیلی بهترو مناسب تری هستن

      1. سلام من دوست رلم بهم خیلی توجه می‌کنه البته ب نظر خودم خیلی حس میکنم مثلاً وقتی منو میبینه دست و پاشو گم می‌کنه ب نظرتون دوسم داره ؟

  79. سلام من چند وقتیه توی کلاس زبان از یه دختره خوشم اومده، و حس میکنم اونم از من خوشش اومده چون یه بار اومد جلوم و ازم اسمم رو پرسید،
    شش ماه ازم بزرگتره ولی اصلا مهم نیست، تا جلسه بعدی کلاس زبان پیر میشم همش منتظرم دوباره ببینمش
    نمی‌دونم چطور و با چه جمله ای بهش ابراز علاقه کنم لطفاً کمکم کنید دیگه تحمل ندارم، دوپامین عشق داره قلبم رو پاره میکنه

    1. سلام. شاید برای معاشرت و روابط اجتماعی باشه
      ولی برای محض اطمینان مقاله های زبان بدن و رفتار پسر عاشق و دختر عاشق مطالعه کن ( بیشتر زبان بدن ) …

  80. سلام من 16 سالمه و یه پسرو دوست دارم
    اون پسر دوست صمیمی من بود همیشه وقتی دلش می گرفت با من حرف می زد
    اون به من گفته بود که صمیمی ترین دوستمو دوست داره
    ولی همیشه حواسش به من بود بیشتر با من حرف می زد وقتی با پسرای دیگه شوخی می کردم اون می امد وسط بحث و موضوع عوض می کرد
    الان نمی دونم اون منو دوست داره یا نه؟

  81. سلام وقت تان بخیر
    من 19 سالمه یه پسر که 20 سالهشه وهم دانشگاهی منه رو 3 ماست که باهاش دوست شدم و اوایل دوستی اون کلیپ عاشقانه فرستاد و رفتار های عاشقانه ازش سر میزد ولی من چون تازه با هم آشنا شده بودیم گفتم به صورت رسمی رفتار کنه ولی الان میخوام بدونم آیا واقعا عاشق منه یا خیر؟
    درین 3 ماه من احساس میکنم کمی بهش علاقه مند شدم آخه همیشه از دست آورداش برام عکس و ویدیو میفرسته خیلی هم محترمانه صحبت میکنه ولی من در اوایل دوستی بهش گفتم منو مثه دوستای پسرش که داره ببینه چون در اوایل دوستی اصلا دوست نداشتم ما عاشق هم بشیم و احساس عاطفی بین ما بوجود بیاد و راستش بخاطر اینکه نیاز بود و هر دو نماینده های کلاس بودیم و باید بین کلاس ها هماهنگی میبود با هم دوست شدیم در اوایل خیلی در مورد من میخواست بدونه ما حتی یک شب تا 3 نصف شب با هم چت کردیم.
    الانم زیاد اسرار داره که مکالمه تلفنی داشته باشیم و یا بهش ویس بفرستم، چون اکثر ما مسج میدیم ولی من هر بار پیشنهادشو در مورد تماس تلفنی رد کردم، دوست ندارم احساس کنه عاشقش شدم اول میخوام مطمعن شم این احساس دو طرفه است یا نه؟
    ولی الانو نمیدونم که آیا واقعا و صادقانه عاشق منه یا خیر؟

    1. سلام خدمت همگي شما عزيزان
      من معلم زبان انگليسي هستم كه 25سالم
      هست از يك دختري كه شاگرد كلاسم هست
      خوشم مياد كه ان دختر با حجاب و١٣سالشه
      اسمش كمياست اصلا اون دختر به كسي حس چيزي نداره وبا من تا حدي اي معلم
      حتي گاهي وقتا ميخوات به سوالي رو از من بپرسه سرش پايين ميزاره وبا نم صحبت ميكنه دختر خوشكل زرنگ وزود دل كسي ميبره يبار از روزا امد خواست چيزيو به من
      نشون بده من تحريك شدم وبدون قصد دستشو از زير كتاب گرفتم دختر دستشو كشيد وناراحت شد حتي گاهي وقتا وقتي تدري ميدم چشم پيشش ميره وحتي نميدونم چي تدريس بدم دختري حتي گاهي ميخوام چشش به من ميخوره ميرم بالا سرش مي ايستم و نگاش مي كنم وبعضي وقتا در نوشتن شكسته دستشو ميگيرم وكمكش مي كنم ولي دختر هر چه ميتونه خودشو دور مي كنه ولي يه بار برگه با خودكاري اورد بهم زد افتادن دستم با سرش با سرم بهم خورد اون وقت دختر خنديد وهميشه نگام بهش زير زير وقتي بهم نگاه ميكنه ميخنده (نميدونم دوسم داره يانه لطفا كمكم كنيد )…

      1. یه نگاه به سنت بکن بعد به سن اون دختر بچه معصوم واقعا برات همچین معلمایی متاسفم

      2. توف به شما معلم های فرست طلب پست دختره ۱۳ سالشه نمیدونه دوست داشتن یعنی چه خجالت بکش اون از روی احترام به تو می خنده نه از حس عاشقی متسفم معلم بیچاره 😲الان واقعا کاری نکن دختره تو صورتت تف کنه

  82. سلام من ۱۸ سالمه و کلاس کنکور میرم
    اونجا ی استادی هس ک وقتی اولین بار رفتم کلاسش من حواسم نبود سرم پایین بود وقتی ک بلند کردم دیدم دستشو گذاشته زیر چونش و زل زده ب من و لبخندم میزنه بعدش من سرمو کج کردم و اون همچنان نگام کرد من گفتم چون با بقیه شاگرداشم‌ شوخی و.. میکنه چیز دیگ ای نیس جدیش نگرفتم ولی هر جلسه ی چیزی میشه ک حس میکنم بهم علاقه داره مثلا هی مخفیانه بهم نگا میکنه و وقتی میبینه دیدم باز ادامه میده آخرش من خودمو میزنم ب اون راه بعدش هی ب من گیر میده و میخاد بخندونم‌ من جلسات اول ی سوتی ای داده بودم کلاس جلسه قبل ک بعد ۳ ماهه ب بچه ها گف ک بعضیا ب این آینم میگن و‌‌‌… خودشم ب من نگا کرد گف و بعضی وقتام‌ تو کلاس یهو رفتارش عوض میشه عصبی میشه بعدش باز خوب میشه و مخفیانه نگام میکنه این مشکلش چیه الان؟
    من هی میگم شاید لایف استایلشه ولی وقتی ک کلمه ای ۳ ماه پیش گفته بودم رو جلسه قبل گف یکم مطمعن شدم ک داره ب من فک میکنه ک حرفام یادشه نمیدونم چیه واقع میشه زود جواب بدین خیلی مغزم اشفتس

  83. سلام،من عاشق کسی هستم که فک کنم دوسم داره،وقتی توجهم جای دیگس نگام میکنه،در جاهای مختلف با لهجه ی متفاوت صدام میزنه،نسبت بهم سخت گیره،بعضی وقتا سرم داد میزنه،لطفا جواب بدید ،دوسم داره؟

  84. سلام من ۳۲سالمه مدتی است که با یه آقای ۳۵ساله دوستم. من خیلی ازش خوشم میاد و اونم بیشتر با توجه و رفتار خوبش منو به خودش جذب کرد اما اخیرا خبری ازش نیست منم تصمیم گرفتم دیگه بهش فکر نکنم به نظرتون تولدش رو تبریک بگم؟
    اون نمیدونه که من تولدشو میدونم و حتما سوپرایز میشه. بیخیال بشم یا تبریک بگم؟

    1. به نظرم اول بهتره یه پیامی بدید و بگید که مثلا یه مدتی ازتون خبری نیس و اینجور چیزا بعد بگید که راستی امروز تولدتون هست؟مبارکه ایشالا ۱۲۰ ساله بشید و …. وبعد هم میتونید قرار فیکس کنید باهاش و کادو و یا چیزی بهش بدید

    2. سلام من عاشقه یه پسری شدم خیلی دوسش دارم اما اون حواسش به من نیست خیلی دوست دارم باهاش اشنا بشم

  85. سلام
    من نزدیک 8یا 9 ماهه با یه پسری هستم اولی رابطمون خیلی مادبانه باهم حرف میزدیم ولی الان جدیدا پیام ها و عکس های مثبت 18 بهم میفرسته منم علاقه پیدا کردم و اینکه ما لب گیری و بغل کردن . همه این ها رو داشتیم و اینکه من مادرم دوبار فهمید و نمی زاشت باهم باشیم منم مجبور ب خودکشی کردم بخاطر و اون هم وقتی شنیده خود کشی کردم اون هم مثل من همین کار و با خودش کرده حتی با اینکه میدونست خانواده من بر خورد جدی باهاش میکنن ولی باز هم بیمارستان پیشم اومده بود ان چنان سنی نداریم هر دوتامون 16 سالمونه اون 4 ماه ازم بزرگترع و اینکه خانوادش نمی دونن فقط مادرش تازه متوجه شده و اینکه ما اصلا نمی تونیم باهم کات کنیم و توی منگه گیر کردیم خانواده هامون مخالفن و خودمون همو دوس داریم چیکار کنیم

  86. سلام من یه هم کلاسی تو دانشگاهم داره چند وقته تعقبیم می‌کنه و خیلیم بهم نگاه می‌کنه و همه رفتارها ی منو تقلید می‌کنه ، من دوستش دارم خیلی اما نمیدونم بهم علاقه داره یانه ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید چیکار کنم ؟ اولا باهام حرف میزد الان نه فقط نگاه می‌کنه و لبخند میزنه .نمی‌خوام از دستش بدم .

  87. من خودم 12 سالمه و ی پسر هست پسر همسایمون هست و من یک سال میشه که ازش خوشم میاد و یکی از دوستام هم اون رو دوست داره و دوستم بهش اعتراف کرده بود و اون باهاش بد رفتاری کرده بود اما هر وقت که من رو میبینه لبخند میزنه و بیشتر وقت ها هم میبینمش به نظرتون دوستم داره یا نه؟
    و در ضمن اون 17 سالشه و خیلی از من بزرگتره

    1. بهتر تو هم ابراز علاقتو‌ بهش نشون بدی شاید اونم دوست داره
      ولی حاجی خیلی هنوز بچه ای

    2. سلام
      این دوستی ها فقط وابستگی ایجاد می کنه، لطفا! به این دوستی ها توجه نکنید. ان شالله به موقعش وقت ازدواجتون میشه..
      موفق باشید

    3. سلام عزیزم حتما دوست داره ازش دست نکش و هیچ وقت امیدت را از دست نده حتما بهش میرسی

    4. اخه خدایا😂بقران من اندازه تو بودم آرزوم‌ این بود هنوزم‌ واسم عروسک بگیرن🤦‍♀️

    5. یا خدا من 12 سالم بود…… 😅😅🤦‍♀️🤦‍♀️
      یا ما خیلی چشم و گوش بسته بودیم یا شماها واقعا خیلی گودزیلایین
      خدایا دنیا داره ب کجا میرسه بچه بشین درستو بخون تورو چ ب عشق و عاشقی
      بعدا بزرگ شی میگی چ اشتباهی کردم

      1. دخالت نکن عزیزم وقتی عاشق نشدی
        به حس دیگران توحین نکن منم عاشق شدم می فهمم چی داره میکشه همش نگران پسرس

      2. راست میگه لطفاً کار نداشته باش بابا برو بهش بگو یا میگه آره یا نه که 100درصد میگه بزار بهش فکر کنم یا هنوز زوده

    6. عزیز دلم اصلا تودرسن بلوغ هستی عشقی الان وجود نداره برات فقط با این دل خوشی هایی الکی خودت داغون میکنی به نظرم درسلت بخون از زندگیت لذت ببر حرفم یادت نره من خودم مثل تو بود دچار اشتباه های زیادی شدم حتی تا پای کما هم رفتم ولی نشد که بشه پس زندگیت خراب نکن به بچگیت برس

  88. سلام 16 سالمه و پسر عمم فکر میکنم دوستم داره من خونمون مرودشته اونا اقلید هر وقت میریم خونشون همش نگام می کنه سر تا پامو نگاه می‌کنه یه بار بلند شدم همش نگام میکرد و می‌خندید دستمو میگیره وقتی میشینم رو مبل میاد میشینه کنارم میخواستم بدونم واقعا دوستم داره یا نه

    1. سلام من عاشقه یه پسری شدم خیلی دوسش دارم اون همش تنهاس خیلی ناراحته نمیدونم چیکار کنم برم پیشش باهاش حرف بزنم

  89. اصلن اگر دوستت داشته باشد میایه و به نام نیک خاستگاری میکند. فریب یک لبخند کسی را نخورید.

  90. اصلن اگر دوستت داشته باشد میایه و به نام نیک خاستگاری میکند. فریب یک لبخند کسی را نخورید.

  91. پسرخالم ۱۰ سال ازم بزرگتره تقریبا مثل خواهر برادر بزرگ شدیم همیشه هم یه رودروایسی بود تقریبا ۷ سال پیش (الان ۲۱ سالمه) رفت یونان و من از اون موقع ندیدمش
    پیام هم شاید ماهی یک بار بهم بدیم یا ندیم
    اما جدیدا بیشتر بهم پیام میده و فیلم و اینا میفرسته پروفایلش عکس از سیکس پک میزاره و اخیرا استیکری که برام فرستاد س*کسی بود
    واقعیتش یه جورایی میترسم
    امشبم گفته پیام بدم چون یه چیزی میخواد بهم بگه و قبلش از اینکه دوست پسر دارم یا نه پرسید
    چیکار کنم؟ به طور خاصی میترسم

  92. من‌کسی رو دوست دارم فک کنم دوسم داره چون همیشه بهم لبخند میزنه زیرزیرکی نگام میکنه با موتور میاد دنبالم بهم بوق میزنه و خیلییی هم نگاه میکنی وقتی می خواد نگاه کنه دستش رو میزاره زیر چونش چند بارم دوستاش پیش خودش نشونم داده بنظرتون دوسم داره؟؟ جواب بدید اسمم زینبه

  93. سلام من یه پسر خاله دارم ک دوسال از خودم بزرگتره از بچگی هم باهم بزرگ شدیم البت تا 13سالگی من بعده اون اصن همو ندیدیم شاید سالی یبار اونم ما میرفتیم خونه اونا، وقتی ک می‌دیدمش خیلی حسه خوبی داشتم هیچ دلم نمیخاس اون روز تموم بشه و خیلی ذوقش و میکردم ولی اون یجا می‌نشست و وقتی هم چشم تو چشم می‌شدیم سریع نگاشو می‌چرخوند طرفه دیگ و کلن اخم می‌کرد منم فک میکردم از من بدش میاد چند سال بعدش ک داییم فوت شد ما رفتیم اونجا یه پسره دیگ ای اونجا بود من از زوره اینک حرصه پسر خالم و در بیارم فقد و فقد به زن داییم گفتم ک من اینو دوس دارم، پسر خالمم روزه قبلش به همین زنداییم گفته بود ک من آیناز و خیلی دوس دارم اگ میشه باهاش حرف بزن ببین نظرش چیه 😕منم ک به زنداییم گفته بودم اون یکی پسره رو دوس دارم زنداییم هم خیلی قشنگ رفته بود گفته بود ک فکره آیناز نکن اصنم بهش نگو فکرش مشغول نکن کسه دیگ رو دوس داره😐😐اونم دیگ هیچی نگف ولی وقتایی ک بهم نگا می‌کردا خیلی ناراحت بود انگار، ولی من نمیدونستم ک اون واسه چی ناراحته، اینارو هم الان ک باهاش در ارتباط هستم بهم گفته ولی چ فایده یکی از خانواده دوستش پسر خالم و برده خاستگاری یه دختری اونا هم گفتن باید بریم و بیایم تا همو بشناسیم، منم به پسر خالم حسمو گفتم اونم اولاش هیچی نمیگف ولی دیشب بهم پیام دادو گف ک چقدر دوسم داشته و بخاطره اینک من با کسه دیگ بودم هیچوقت نگفته چقدر براش توضیح دادم ک اصن همچین چیزی نبوده تا باور کرد الان پسر خالم خیلی تویه عذابه ک باید چیکار کنه بهم میگ ک از یه طرف رفتم خاستگاری اون دختره و الان خیلی زشته بگم نه نمیخام ابرو میره از یه طرفی هم تو رو خیلی دوس دارم و نمیخام ازدستت بدم،…. بچه ها بنظرتون باید چی بشه بهم کمک کنید بخدا دیگ خسته شدم تو این مدت اینقد ک فکرو خیال کردم من دوسش دارم و دلم میخاد بهش برسم

    1. نزارید بینتون،جدایی بیفته،باهم ازدواج کنین،اگه عاشق همدیگه این….موفق باشین

    2. الان اگه برای عشقتون تلاش نکنید،چند سال دیگ پیشیمون میشید

      تلاش کنید بهم برسید چون عشقه که شما رو تو روزای سخت پیش هم نگه میداره،نه خوشگلی و پول و…

      1. یه کاری کنه جواب دختره منفی باشه به دختر بیگه منو بزور آورده خواستگاری تو

  94. سلام پسرعمم ی مدتیه حس میکنم بهم علاقه داره وقتی همو میبینیم هی دنبال اینکه بهونه پیدا کنه و باهام حرف بزنه منم بهش محل نمی‌دم زیرزیرکی نگام می‌کنه اونروز عمم گفت بهم دوس پسر داری گفتم نه گفت باهاش حرف بزن ببین اخلاقاتون بهم میخوره یا نه نمیدونم پسرعمم بهش گفته یا از خودش گفته بنظرتون بهم علاقه داره؟

  95. سلام من 18سالمه و با پسری که همسن خودم هست باهم یکسال هست که آشنا شدیم و بهم پیام میدادیم و تماس می گرفتیم . مامانم فهمید و به اون پسر زنگ زد و پیغام داد که دیگه یکسال آشنایی کافیه . اگه واقعا قصد ازدواج رو داره با خانواده اش بیاد . اول اون پسره به خاطر خجالتی که داشت جواب تماس های اولیه ی مادرم رو نمی تونست بده . بعد جواب داد و قسم خورد که میاد با خانواده اش شرعی و قانونی خواستگاری و نشون میکنن ولی گفت که چند ماه دیگه میان . به نظرتون راست گفته یا نه ؟
    اینم بگم که تمام این نشونه هایی که شما اینجا نوشتید رو هم داره
    بعد از اینکه اینجوری به مامانم هم گفت . هر روز پیام میده به مامانم حال من رو می پرسه . همش از همین الان به مامانم هی نشون میده که پسری هست که میتونه منو خوشبخت کنه
    به خودمم همش توی این یکسال قول داده که جوری منو خوشبخت میکنه که عشق مون روی زبون ها جاری باشه
    به نظرتان حالا اینکه چند ماه دیگه واقعا به طور رسمی میاد درسته؟؟ و اینکه منو واقعا دوسم داره ؟

  96. سلام من روی یکی از پسرای همکلاسی دانشگاهم کراش زدم تقریبا میشه گف تمام این چیزایی ک تو مقاله گفته شده رو تو مجازی داشت اوایل اون همیشه پیام میداد و اینا راجب همه چیم با هم صحبت میکردم اما الان از ترم قبل دیگ بهم یام نداده منم اگر یکم بهش پیام بدم حس میکنم جوابمو ی جورایی سرد تر میده ادمیم نیست ک بگم همش دوروبر دختراس سرکلاس همیشه حواسش به درسشه و بعد کلاسام همیشه سریع برمیگرده سر الگوریتم و کدا و بازیاش (برنامه نویسه) دیروز ازش سوال پرسیدم و ب طور کاملا عجیبی گف باید حضوری همو ببینیم و راجبش صحبت کنیم سوال من اینه ازم خوشش میاد یا ن ؟ چرا ی مدت پیام میده ی مدت ن فقط براش گزینه دومم ؟ یا ن ؟

  97. سلام من روی یکی از پسرای همکلاسی دانشگاهم کراش زدم تقریبا میشه گف تمام این چیزایی ک تو مقاله گفته شده رو تو مجازی داشت اوایل اون همیشه پیام میداد و اینا راجب همه چیم با هم صحبت میکردم اما الان از ترم قبل دیگ بهم یام نداده منم اگر یکم بهش پیام بدم حس میکنم جوابمو ی جورایی سرد تر میده ادمیم نیست ک بگم همش دوروبر دختراس سرکلاس همیشه حواسش به درسشه و بعد کلاسام همیشه سریع برمیگرده سر الگوریتم و کدا و بازیاش (برنامه نویسه) دیروز ازش سوال پرسیدم و ب طور کاملا عجیبی گف باید حضوری همو ببینیم و راجبش صحبت کنیم سوال من اینه ازم خوشش میاد یا ن ؟ چرا ی مدت پیام میده ی مدت ن فقط براش گزینه دومم ؟ یا ن ؟

  98. سلام من خیلی وقت بود که از یه پسرس خوشم می اومد . همیشه میدونستم اختلاف سنیمون زیاده ولی با این حال بازم روش کراش بودم . اونم اگاهی اوقات زیاد به من توجه میکرد اما به دلایلی نمیتونست کاری انجام بده . طی یه موضوعی من مجبور شدم بهش پیام بدم (اما به اثرار دوستام) اما نخواستم خودمو معرفی کنم . بعد که فهمید کی هستم کلا اخلاقش 360 درجه تغییر کرد خیلی باهام گرم گرفت و… میتونم بگم بیشتر اوقات از خستگی در حال مردن بود اما با من حرف میزد . بعد از چند روز بهم پیشنهاد داد منم خیلی بهش فکر کردم با هم حرف زدیم با یسری موضوعات کنار اومدیم . تا یک ماه خیلی همه چیز میشه گفت عالی بود تا اینکه بهش خبر دادن باید بره سربازی همه چیز کاملا داغون شد هم من هم اون خیلی داغون شدیم دقیقا زوز ماهگردمون مجبور شد بره کرمان . العان دوره اموزشش تموم شده و برای دوران سربازیش افتاده لب مرز (جنگ ) قبل رفتنش با مامانش دعوا کرده بود چون میخواستن براش برن خواستگاری . ( رابطش با من خیلی خوبه _ خیلی مهربونه _برام فداکاری میکنه _ برام وقت میزاره و…) من17 سالمه و اون 26 لطفا کمکم کنید .

  99. من تو محلمون هر موقع میام بیرون همش بهم نگاه میکنه یا مثلا لباس سفید میپوشم اونم سعی میکنه که باهام ست کنه و از کنار رد میشم نگاه میکنه تا آخر ی بارم به یکی از دوستام گفته بود منو دوس داره

  100. سلام
    من ۱۴سالمه
    من ی ماه با ی پسره رل بودم ازش خوشم نمیومد و میخاستم یجوری دکش کنم ک بره بعد ک کات کردیم رفتم برا اولین بار ببینمش چون من وقتی رل بودیم نمیتونستم برم بیرون بعد ک رفتم هعی میخاست بغلم کنه
    آخر بغلش کردم بعد ی پسر ک رد میشود بهم اخم میکرد می‌گفت چرا نگاهش کردی
    من بعد اون روز انگار عاشقش شدم میخام بهش بگم ک دوباره رل بزنیم ولی فکر میکنم بگه ن میشه بگید چیکار کنم ک دوبارع باهام رل بزنه دوسش دارممممم🥲😂
    اسمم آسناس اگه میخاید بهم چیزی بگید اسمم رو بنویسید ک بفهمم با منید

  101. سلام یه مدت هست یه پسری یه مغازه لباس فروشی داره وقتی میرم پیشش سریع یه موسیقی میذاره یا هی بهم میگه عزیزم یا یه رنگ لباسی رو انتخاب میکنم درباره اون رنگ نظر میده یا میگه خیلی بهت میاد یا وقتی لباسی رو می‌پوشم ازم میخواد بیام بیرون تو اینه بیرون ببینم یا هی درمورد تیپ من نظر میده یا میگه لباسی دوست داری رو برام بفرست با صداشو با کلاس می‌کنه همشم دزدکی نگام میکنه یا دوستاش منو میبینن پوز خند میزن بعد اونم برمیگرده منو نگاه می‌کنه

  102. سلام یه مدت هست یه پسری یه مغازه لباس فروشی داره وقتی میرم پیشش سریع یه موسیقی میذاره یا هی بهم میگه عزیزم یا یه رنگ لباسی رو انتخاب میکنم درباره اون رنگ نظر میده یا میگه خیلی بهت میاد یا وقتی لباسی رو می‌پوشم ازم میخواد بیام بیرون تو اینه بیرون ببینم یا هی درمورد تیپ من نظر میده یا میگه لباسی دوست داری رو برام بفرست با صداشو با کلاس می‌کنه همشم دزدکی نگام میکنه یا دوستاش منو میبینن پوز خند میزن بعد اونم برمیگرده منو نگاه می‌کنه

  103. منم یه چیزی ازروی تجربه میگم اگر کسی شمارو دوست داشته باشه وقصدش ازدواج باشه باخانوادش میادخواستگاری هرجاکه باشی آدرس تو پیدامیکنه دخترجان تونبایدعروسک اون باشی

  104. زندگی یه جا نقطه اوج داره و یه جا نقطه فرود رسیدم ب اونجایی ک دیگ حتی اونقدی سرم شلوغ نمیشه ک دلم برات تنگ نشه

    دلتنگتم اگ درک کنی #t🙂

  105. من خودم شخصا ۱۱ سالمه😂ولی با اینکه بچم باید بگم عشق تو این سن هایی ک شما میگید غیر ممکنه😐🗿

  106. سلام په پسری هست، پسر دوست بابامه از من ۴سال بزرگ تره.چند باری که رفت و آمد داشتیم هی منو نگاه میکنه و بهم لبخند میزنه و هرجا میشینم میاد میشینه کنار من و قتی باهام حرف میزنه با اشتیاق به حرفام گوش میده و بهم لبخند میزنه و چند تا از نشونه هایی که گفتین رو داره و هی سعی میکنه بغلم کنه یعنی دوسم داره؟

  107. سلام من چند سالیه ک از پسر عموم خوشم اومده بعد این روزا خیلی همدیگه رو میبینیم و همش ب من نگا میکنه و همش سعی میکنه ک منو بخندونه و خیلی باهام خوب رفتار میکنه و اون پنج سال ازم بزرگتره قبلا منو هی ابجی صدا میزد یبارم تو مراسم ختم بودیم وقتی ک داشتم گریه میکردم هی ب من نگا میکرد میخاستم ببینم ک واقعا دوسم داره؟😊
    اینم بگم ک من 17 سالمه:)

  108. سلام من ۱۶سالمه و با یه پسر که دوسال ازم بزرگتره دوست شدم مجازی. گاهی وقتا هم همو میبینیم
    الان یه سال و نیم شده که دوست شدیم اوایل خیلی بهم اهمیت می دادیم ولی من یه مشکل برام پیش اومد و یه مدت نمیتونستم زیاد پیام بدم و اینا و بهش گفته بودم مشکل دارم و نمیتونم زیاد پیام بدم ولی بازم هر چند روز میومد دعوا راه مینداخت که تو بهم بی محلی میکنی و فلان و اینا وقتی مشکلم حل شد مثل اولا شدیم ولی بازم میومد میگفت بی محلی میکنی.
    این اواخر هر وقت دعوا میکنیم با اینکه اکثر اوقات من کوتاه میام و اون هرچی دلش میخاد بارم میکنه ولی آخرشم منو مقصر میکنه حتی اگه خودش باشه و من مجبورم عذر خواهی کنم ازش .بعدشم میگه معذرت خواهی فایده ای نداره و از این حرفا
    چند روز شده اومده میگه تو منو میپیچونی و شبا زود میخابی و هر چی میشه میره تیغ میزنه دستشو میگه تو مقصرش هستی
    همش میگه من با یه دختر دیگه هستم و من آدم بی ناموسی ام ولی بهش اعتماد دارم و میدونم همچین کاری نمیکنه بعدشم خودشو جا مامانش جا زده اومده میگه تو چی به پسر من گفتی که حالش بد شده و فلان و اینا چند دفعه هم بهم گفته میخام تموم کنم ولی بعدش اومده گفته شوخی کردم و لز این جور حرفا
    باید چیکار کنم من حالم اصلا خوب نیست
    بنظرتون دوسم داره

    1. ب نظر من آدم سمیه و نباید باش ادامه بدی اینجوری به خودت آسیب میزنی..شایدم بخاطر اینکه باهاش کات کنی این رفتار هارو میکنه

  109. سلام میخواستم بپرسم یه پسری هست که من هروقت از مغازه ایشون خرید میکنم ایشون خیلی درباره تیپ من نظر میده یا وارد مغازه میشم سریع یه موسیقی میذاره یا ازم میخواد مدل چیزی که دوست دارم رو براش بفرستم تا برام بیار یا هی بهم میگه عزیزم به همه میگه جانم ولی من هرچی میگم اون آخر جملش میگه عزیزم یا دوستاش منو میبینن پوز خند میزن و بهش نگاه می کننه که اون منو نگاه کنه بعضی وقتا که حواسم نیست بهم نگاه می‌کنه آیا اون منو دوست داره

  110. سلام من ۱۴ سالمه یه پسری عاشقم شده
    و چند وقت پیش که با خانواده هامون رفتیم پارک
    اومده بهم میگه دوست دارم این رو هزار بار تکرار کرد و من عی میکردم ازش دورشم اما اون هی میومد از پشت منو می‌گرفت نمیزاشت برم بهم میگفت دوست دارم
    آخرش هم بهم گفت جوابمو بده هستی یا نه
    من همینجوری الکی گفتم نه
    گفت مبارکه بعد دوباره گفت آره یا نه گفتم نه
    بعد درجا رفت اون طرفه پارک روی صندلی نشست استوری کرد حالا استوریش عکس خودش با چهره ناراحت نوشته بود لیلی با بی وفایی شکستی قلب مجنون
    بعد بعضی اوقات نشانه یی مثل بهم زل میزنه دوست داره بغلم کنه از آینده حرف میزنه میگه دوست داری مرد آینده چجوری باشه
    همیشه دوست داره پشتم در بیاد مثلا یکی از دوستاش بهم تهمت زد اون درجا بهش تذکر داد بهم گفت از این به بعد هرکی اذیتت کرد بهم بگو
    به نظر شما دوسم داده یا نه
    این پسر پسر عموی مادرم اون هم ۱۵ سالشه

  111. سلام من ۱۳سالمه و از یک پسر خوشم اومده که یک سال از خودم بزرگ تره اسمش رضا هست همش به من نگاه میکنه و هر موقع میرم بیرون اونو میبینم و همش بهم نگاه میکنه خلاصه بگم که نمیدونم چکار کنم

  112. من از وقتی یادمه یا بهتر بگم ۸ سالم بود عاشق پسر عموم بودم دیوانه وار وقتی میدیدمش قبلم میرفت رو هزار وقتی میدیدم با دوست دختراش چت میکنه قلبم هزار تیکه میشد میدیدمش هول میشدم همه اینا دست خودم نبود وقتی دوازده سالم بود سر بازی جرعت و حقیق همو بوسیدیم و از اونجا احساسات من اوج گرفت ۱۵ سالم که شد دلو زدم به دریا و بهش گفتم قبولم کرد ولی دیگه همچی خوب پیش نرفت همه اینارو داشت و با اینکه ۲۰ سالش بود همش احساس می‌کردم براش مثل اسباب بازی ام که هر وقت دوست داره میاد پیشم و هر وقت میخواد میره پس تمومش کردم الان که ۱۶ سالمه خیلی دلم برای اون دوران تنگ شده (ناگفته نمونه که خیلی حواسش بهم بود یادمه که هنوز باهام نبودیم وقتی من میترسیدم یا گریه میکردم چیزی نمی‌گفت و فقط بغلم می‌کرد همه تلاشش این بود که منو بخندونه وقتی میخواستم بیوفتم همش میخواست به یه بهانه ای بغلم کنه همش حواسش به من بود )
    نمیدونم شاید فقط غرایز پسرونش بود و من اشتباه میکردم

  113. سلام من ی دختر ۱۷ ساله هستم تو کلاس زبان ی پسر ۱۹ ساله ازم خوششون اومد چون فاینال داشتیم مارو تو ی کلاس گذاشتن من اصلا هواسم ب ایشون نبود تا اینکه فهمیدم دخترعموشون بهم گفت امیرعلی از تو خوشش اومد و اینا بعد امتحان تافل داشتیم ایشون بهم نزدیک شد و ابراز علاقه کرد ی مدت باهاشون رل بودم یعنی یک سال بعد خیلی رو حجاب و بیرون رفتن گیر میدادن مثلا میگفتن شال رو از پشت گوشت بردار و هر وقت همو میدیدم ی بحسی پیش میومد میگف اگه بهم شک داری بیا گوشیمو ببین و اینا بعد الان بعد ۳ ماه بهم دوباره درخواست داد میخوام بدونم باهاشون رل بزنم یا ن لطفا کمکم کنید و نظری دارید لطفا اسمم رو بگید ک من بدونم نظرتون برای من هست اسمم بهار هست ممنون میشم کمکم کنید

    1. احساسات خیلی پیچیده هستن حتی گاهی وقت ها خودت نمی دونی چه احساسی داری اما عشق یه چیز دیگس میتونی حسش کنی اگه وجود داشته باشه با تک تک سلول هات حسش میکنی به نظر من‌ نه احساسات شما واقعیه نه طرف مقابل
      یه سوال اگه دختر عموش نمیومد و اون حرف رو نمیزد میرفتی تو فکرش که بخوای باهاش یه مدت باشی؟
      اینا همش بچه بازیه شما هنوز سنتون خیلی پایینه وقتی با اون پسر رل بزنید هیچ نیتی ندارید هیچ برنامه ای واسه آینده ندارین وقتی عاشق کسی باشید هیچ وقت از دستش نمیدین و اون رو تا ابد پیش خودتون نگه می‌دارید همیشه میخواید خوشحال نگهش دارید

  114. سلام من یک پسر توی میوه فروشی سر کوچه مون کار میکنه بعد یک روز که داشتم رد میشدم به من خیره شده بود و وقتی میروم تو ی میوه فروش بامن محترمانه صحبت میکند😍

    1. منم یه چیزی ازروی تجربه میگم اگر کسی شمارو دوست داشته باشه وقصدش ازدواج باشه باخانوادش میادخواستگاری هرجاکه باشی آدرس تو پیدامیکنه دخترجان تونبایدعروسک اون باشی

  115. سلام من 3 سالە عاشق پسر دوست بابام شدم من 15 ایشون 17 اولش نمیدونست 8 ماه از احساسم گذشت بعد دوستام بهش گفتن . هیچی نگفت فقط خندید.
    پارسال هم بهش گفتن اون موقع مسخرم کرد . ولی امسال درکل 4 بار دیدمش خیلی بهم نگاه میکرد منو میخندوند هرکاری داشت بە من میگفت و منو صدا میزد . بعد موقع خداحافظی بە همە گفت خداحافظ بە من گفت بای بای . خیلی فکرمو مشغول کردە و خیلی خیلی بهم نگاه میکرد . ولی بازم مطمعن نیستم گیج شدم

  116. سلام من 3ساله پسر عمم رو دوس دارم گیج شدم چون هرموقع که تو مجالس میبینیم همو اولین نفریه که سلام میکنه جالب اینجاست که وقتی سلام میکنه اروم سلام میکنه که فقط خودم مییشنوم وقتی کمک لازم دارم کمکم میکنه پسر عموم هم وقتی ازیتم میکنه که اونم اونجا باشه و بعد که کرمشو ریخت میره پیشش و اونم میزنتش انگار دارن باهم شوخی میکنن حتی تو یه مهمونی از همین پسر عموم درمورد اینکه کیرو دوس داره حرف میزنن که بحث اونم میندازن و اون اوایل میپیچونه ولی وقتی داشت میرف بیرون میگه که منو دوس داره البته بگم من خودم اونجا نبودم از دخترعموم که اونجا بود شنیدم حالا راهنماییم میکنین ببینم جریان چیه ؟؟ اینم بگم که بچه نیسم

  117. سلام من فکر میکنم که یکی منو دوست داره یعنی علاقه شو از اینجا فهمیدم که هر وقت که من اونجا بودم همیشه برای سلام دادن به من پیش قدم میشد یا حرف زدن با من رو خیلی دوست داره اسمش طاها ست اون 15 سالشه منم 14 چون که دوست پسر عمومه ازش پرسیدم که طاها درمورد من بهت چیزی نمیگه بعد گفت آره یه چیزایی میگه بعد اونقدر اذیتم میکنه خیلی نگام میکنه چند با یه بار یه جایی قائم شده بود منو نگاه می‌کرد یه بار گفت که منو چقدر دوست داری من هیچی نگفتم

    1. اختلاف سنی چیز مهمیه
      ولی این که از شما ۶ ماه کوچتکره چیز مهمی نیست مهم همخوانی و شباهت بین شما دونفره.

    2. اختلاف سنی چیز مهمیه
      ولی این که از شما ۶ ماه کوچتکره چیز مهمی نیست مهم همخوانی و شباهت بین شما دونفره.

  118. یه پسری هست که چند ماهه حدودا دو ماه میشه که میشناسمش. حدودا یک ماه پیش متوجه شدم که دوسش دارم و حدس میزنم اونم دوسم داره.. ازین نشونه ها چند تاشو داره ، هروقت همدیگرو می بینیم با لبخند و خنده صحبت میکنیم و اون همش بهم نگاه میکنه و میخنده بعضی وقتاهم دوستانه و خودمونی باهام حرف میزنه و در عین حال با ادب.
    نمیدونم دوسم داره یا نه ، با این توضیحات میتونید بگید به نظرتون دوسم داره یا نه؟ دو سال از من بزرگتره من دانشجو ام و ایشون فوتبالیست‌.
    به نظرم اگه دوسم داشته باشه باید یه حرکتی بزنه.. اینطور نیست؟ آخه تا کِی همینطوری ادامه بدیم ، یهو یکیمون از دست میپره رل میزنه..خخخخ

    1. منم یکی رو دوست دارم فکر کنم اونم دوسم داره همیشه با لبخند بهم نگاه میکنه وقتی تو عروسی هو کشیدم دیدم بهم اخم کرد یه بارم با موتور افتاده دنبالم، خیلییی نگاه میکنه یه بار هم با موتور اومد‌ اذیت کرد منم خندیدم🤣وقتی پیش دوستام نباشم هی نگاه میکنه ببینه کجام بنظرتون دوسم داره لطفا جواب بدید اسمم‌ زینبه

  119. سلام منبه یه پسری که از اقواممون هست شک کردم که دوستم داره خواستم ببینم درست فک میکنم یا ن .اون همش از یه فرصت استفاده میکنه که منو حرصی کنه و خیلی زیاد بهم نزدک میشه جوری،که اگه یه وجب دیگه تکون بخورم باهاش،برخورد،میکنم اون همش منو زیر چشمی نگاه میکنه ووقتی،میام منم نگاش کنم نگاهشو میدزده و این دزدیدن نگاهش چندین بار اتفاق،افتاده و چند باری دیدم داره یواشکی گوشه ای قایم شده و منو نگاه میکنه و حس میکنم وقتی میبینتم دست پاچه میشه و اینکه چند نفر دیگه هم غیر من شک کردن که اون دوسم داره حالا نظر شما چیه؟

  120. سلام‌من‌‌۱۳سالمه‌من‌برای‌خرید‌مرغ‌عشق‌زنگ‌زدم‌
    ‌بعد‌یک‌پسر‌جواب‌داد‌‌گفت‌نداریم‌بع‌ازم‌پرسید‌دختری‌من‌گفتم‌آره‌گفت‌میشه‌بری‌تو‌واتساپ‌‌گفتم‌باشه‌
    رفتیم‌توی‌واتساپ‌ازم‌پرسی‌میشه‌یک‌سوال‌شخصی‌بپرسم‌گفتم‌بپر‌س‌گفت‌چندسالته‌کفتم‌۱۳‌گفت‌با‌من‌دوست‌میشی‌گفتم‌نمیدوم‌گفت‌خواهش‌میکنم‌‌خیلی‌خیلی‌پسره‌خوبیه

    1. گوشی دست بچه میدن همین میشه دیگه😐
      برو مشقاتو بنویس هنوز جوجه ای واسه اینکارا

      1. بعضیا با 13 سال سن باز عقل دارن ولی این خدا بجای مغز تو سرش اهن گذاشته😑

    2. من ۱۴ ساله هستم و عاشق پسر خالم هستم که ۱۵ هستش
      اونو خیلی خیلی دوسش دارم همش نگاه میکنه و سربه سر میزاره حرف کار دوس دارم را انجام میده میگم نکن میکنه همش منو میخندونه
      یه روز خونه ما امد دستبند منو گرفت گفت از دستبند من خوشش امده بزار یک بار تو دستم کنم بعد بهت پس میدم من که دوس داشتم گفتم باشه دستبند منو گرفت و تو دست خود کرده نمی توانست چون بسته کردنش را یاد نداش منو گفت چجوری بسته میشه دست خود را به سمت من پیش کرد و گفت ببندش من که خیلی خیلی قلبم تند تند میزد گفتم باشه دست هایم می لرزید نمی دونستم که چی کار کنم
      و بعد گفت چرا ایقدر میترسی ازم فقط دستبندو ببند من گفتم باشه دستبندو به دستش بستم
      و همون جا بود که گفت دوسم داری
      من همون لحظه هیچ چیزی نگفتم و هیچ چیزی انجام ندادم فقط طرفش نگاه میکردم اونم طرف نگاه میکرد و گفت به سوال که کردم جواب بده
      من که قلبم تند تند میزد و خیلی خیلی استرس داشتم از اون جا رفتم و بعد خندید گفت دفعه بعد به سوال که کردم جواب میدی میدوم که دوس داری چرا پنهان میکنی ازم 😉🙃

  121. سلام من ۱۲ سالمه عاشق پسر خالم هستم که ۱۵ سالشه من خیلی وقت بود که اون رو ندیده بودم چند وقت پیش خونه مادربزرگم اون رو دیدم ومن قبلا هم اون رو دوست داشتم و تا اون رو دیدم حسم از قبلا هم بیشتر شد من نمیدونم اون منو دوست داره یا نه اما توی جمع همش به من نگاه میکنی وقتی هم تنها هستیم با اون منو اذیتم میکنه به نظرتون منو دوست داره البته یک چیزی منو به شک انداخته مادرش همش میگه ما یک دختری رو زیر نظر داریم برای پسرمون نمدانم پسر خالم اون رو دوست داره یا من ممنون میشم بهم کمک کنین .

    1. من همه ی اینارو خواندم
      بچه تروخدا بزارید بزرگ‌تر باشید
      به فکر خودتون باشید ول کنید عشق و عاشقی رو۱۲،۱۳،۱۴،۱۵،۱۶،۱۷،۱۸ باز ۱۹ سالگی عجیب نیست فقط مونده بچه ۵ ساله بگه سلام من رو پسر عمم یا خالم کراش دارم
      کامان

    2. سلام من عاشق پسری هستم که تو پارک است وهر وقت به پارک میرم مبینمش تو تعطیلات زیاد دیدمش و عاشقش شدم حالت نمیدونم اون عاشقمه یا مثلا بهم تیکه میندازه گاهی به هم خیره میشه من اکثر پیام هاتون رو خوندم لطفا اونایی که تجربه دارن کمکم کنم ؟ خیلی ممنون

  122. سلام
    من از دبستان پسر عموم دوست داشتم و نمیدونستم چجوری از این حس خلاص بشم حدود دوسال که داشتم فراموش میکردم عشقم به اونو اما همین که وارد راهنمایی شدم شروع کرد به عزیت کردن من اما دوباره مهربون شد خیلی هوامو داشت ولی احساس میکنم داره بیش از حد خوبی میکنه حتی وقتی من غرق صحبتم یا حواسم نیست دست منو میگیره یا بغلم میکنه من خیلی گیج شدم نمیدونم منو دوست داره یانه اما خیلی حس بدی هست یکی یو که داری از ذهنت پاکش میکنی این رفتار هارو داشته باشه و اینکه من 16 سالمه اون 18

    1. ببخشید میشه جواب بدین تازگیا فهمیدم دوست دخترم داشته قلبم درد گرفته😢

      1. سلام ناراحت فقط اول کامل تحقیق کن بعد با این حرف های که در موردش گفتی دیوانه بار عاشقته

  123. سلام من توی داروخونه کار میکنم یکی از همکارام هستش پسره نمیدونم دوسم داره یا نه ولی خب چند تا از اون علائم رو داره بعصی وقتا یا اسمای مختلف صدام میکنه.یا به شوخی دعوامون میشه قهر میکنم هی صدام میکنه یه جوری رفتار میکنه من خندم میگیره تا باهاش آشتی کنم یعنی دوسم داره؟؟؟

  124. هی اینارو خوندم بفهمم چی ب چیه گیج تر شدم😂🙂
    ی بنده خدایی بیشتر این نشونه هارو داره ی بارم جلو مامانش گف خوشگلم مامانشم تایید کرد بنظر خودم دوسم داره ی بارم وقتی حرف ازدواج پسرش شد مامانش سنمو پرسید
    البته برام مهمه خودش واقن دوسم داشته باشه تو مهمونیا همش بهم نیگا میکنه و لبخند میزنه اما تو آخرین مهمونی ی جوری انگار نمد مغرور تر شده یا خجالتی وقتی حواسم نبود نیگام میکرد اما در عین حال اون نشانه و رفتار های قبلشم داش
    بنظرتون دوسم داره خیلی گیج شدم

  125. سلام یه من یه پسری. رو دوس دارم دوساله میشناسمش اون همش بهم یواشکی نگاه میکنه روم غیرت داره با به پسری حرف میزنم یکم حسودی میکنه بنطرتون دوسم داره؟؟

  126. من پسر دایی مامانم روبه شدت دوست دارم و تمام وقت بهش فکر میکنم ولی ما ۶ تا ۷ سال اختلاف سنی داریم خیلی به من زل میزنه چطور متوجه این عشق بشم؟؟

  127. من با ی پسری آشنا شدم که هروقت منو نگاه میکنه میخنده همش سعی میکنه باهام حرف بزنه و چند بار گفته که قرار بذاریم چند باری که دیدمش بهش محل ندادم ولی اومده پیشم یا افتاده دنبالم که بیاد باهام حرف بزنه و هر وقت هم اومده با دوستاش اومده میگه اسمت چیه و شمارتو بده
    دوستاش میگن که تو رو دوست:/
    الان دوستم داره؟

  128. سلام یه پسری بهم ابراز علاقه کرده همه ی این علائمی رو که گفتید داره
    دوتامون تحصیل کرده کرده و به سن بلوغ رسیده من ۲۳ ایشون ۲۸ ساله هر دوتامون دانشجوی دکترا هستیم شباهت فکری و رفتاری زیادی داریم و تنها مشکلی که هست این اقا تابعیت ایرانی و من افعانستانی دارم از عاقبت رابطه میترسم از اینکه اگه نشه ضربه روحی به طرفین وارد بشه میترسم میشه راهنمایی کنید ممنون

    1. طابعیت افغانی ایرانی مهم نیست مهم اینکه علاقه واقعی باشه از هیچی نترس و بهش بگو شاید اونم تو رو دوست داره

    2. هیچی مثل پدرومادر نمیشه عشق حقیقی میات جلوی پدرو مادرت میگه دوست دارم

  129. سلام.جدیدا پسری عاشق من شده همه ی اینایی رو که گفتید داره
    ولی خب اون تابعیت ایرانی داره و من افغانستانی هستم هر دو تحصیل کرده ایم و سن بلوغ مان را هم رد کرده ایم من ۲۳ ایشون ۲۸ ساله هر دو دانشجوی دکتری هستیم و شباهت های زیادی داریم ولی من از عاقبت میترسم که یه موقعی نتونیم بهم برسیم و ضرب روحی بهم وارد بشه میشه لطف کنید راهنمایی کنید ممنون

  130. سلام
    من از ی دختر همسایه ی خونمون خوشم اومده واقعا عاشقشم هنوز بهش نگفتم ولی دوست دارم بگم اما اصلا روم نمیشه چون خیلی خجالتی هستم بیشتر وقت ها بهش خیره میشم که خودش خبر نداره یه بار از باشگا به خونه می‌آمدم اونم به باشگا می‌رفت اون طرف خیابون بود بعد چند دقیقه نزدیک تر شدیم اومد این طرف خیابون وله از کنارم عبور کرد خیلی فاصله شو نزدیک کرد منم هیچ توجه ای نکردم اما اون داشت به چشمام نگاه میکرد منم رومو به یه طرف دیگه ای کردم آیا این احساس دو طرفه است؟

    1. خب شما پسرا همین کارارو میکنین ک ما دخترا فک میکنیم هیچ حسی ندارین دگ🤣

  131. من 16سالمه و پسری ک دوسش دارم17سالشه و توی مجازی باهم اشنا شدیم من خیلی دوسش دارم وقتی بهم زنگ میزنه لال میشم نمیتونم چیزی بگم دستام یخ میکنه و اونم بهم میگه خیلی دوست دارم و 50%این نشانه هارو ام داره ولی با بعضی حرفاش ناراحت میشم و احساس میکنم ک دوسم نداره ولی با بعضی حرفاش هم خوشحال میشم ،بنظرتون دوسم داره یا نح ؟منک ب مولاا دوسش دارم نمیتونم کلا از تو فکرش دربیام

    1. عزیزم شما باید طرفو ببینی و باهاش رو در رو بشی
      آخه تو مجازی که نمیشه زندگی کنین/:

  132. پسر عموم منو دوس داره یعنی خودم یه مدت از رفتاراش میفهمیدم
    بعد از یه مدت بهش پیام دادم
    خیلی هم سریع جواب داد
    اولش ت چت هم باهام خیلی خوب حرف میزد
    یه روز خودش بهم گفت بیا بازی جرعت حقیقت
    گفتم باشه
    گفت اول ت بپرس
    گفت حقیقت
    ازش پرسیدم رو کسی کراشی
    گفت اره
    گفتم کی
    بهم گفت
    اون دختری که روش کراش بود
    میشد هم محلی و قوم و خیش خانواده مامانم
    نوبت اون شد
    گفت اسم کراشت
    گفتم همونی که الان دارم باهاش بازی میکنم و چت میکنم
    دوتا استیکر 🤨🤨اینجوری برام فرستاد
    دیگ از اون موقع تاحالا جواب پیامامو نمیده
    احساس میکنم اونو دوس داره و دیگه به من توجهی نداره
    چکار کنم
    نظر شما چیه

    1. بهش بی محلی کن عزیزم و به خودت برس اونطوری میاد سمتت اما مبادا دوباره بخای محل بدی برینی براش میمیره برات بمیری براش میرینه برات دیدم که میگم🤍

    2. تو هم نسبت بهش سرد باش و ش بی محلی کن و یجور مخفیانه دلبری کن بعد یه مدت تگه دیدی دوباره داره باهات خوب میشه دلبری هاتو بیشتر کن ولی اگه همچنان سرد بود تو هم ولش کن

    3. همه ی پسرا خیره میشن به دخترا یا میخندن اصلا این علایم یک فرد عاشق نیست یک فرد عاشق غیرت داره رو کسی که دوسش داره مستقل نظرشون در مورد شما بیان میکنه پسرا هول هستند

    4. سلام خسته نباشید من 13سالمه و عاشق داداش دوستم شدم هیچ نشانه ای ازش غیر از قایمکی نگاه کردن پیدا نمیکنم که بفهمم دوسم داره یانه تازه به دوستم گفته بامن نگرده اما چون من عاشق اون پسره ام حرف دوستمو باور نمیکنم و فکر میکنم اونم عاشقمه از طرفی با حرفای دوستم بین دوراهی گیر میکنم هر شب خواب داداش دوستم رو میبینم وقتی میخوام بخوابم تو فکرشم هر کاری میکنم نمیتونم فراموشش کنم تقریبا پسر با ادبیه و اخلاقش دقیقا شبیه خودمه راستی یادم رفت بگم داداش دوستم چند سالشه اون 14 سالشه یعنی یک سال از من بزرگ تره هردقیقه تو فکرشم اگه وقتی جایی نباشه و کسی پشت سرش حرف بزنه پشتش در میام اما من از اون هیچ نشانه ای ندیدم غیر از قایمکی نگاه کردن مخصوصا الان که ماه محرمه زیاد میبینمش همیشه دعا میکنم که اینم یه نشونه ای از خودش نشون بده ولی هیچ وقت هم اینجور نشده من هم که نمیتونم ازش دل بکنم حتی به خاطرحرف دوستم که گفت داداشم گفته باتو زیاد نگردم دست به خود کشی هم زدم چون واقعا ناامید شدم😔 لطفا کمکم کنید ممنون میشم 🙏🏻

  133. تا الان هر پسری رو که تو زندگیم دیدم همه این نشانه هارو داشته بجز اونایی ک مجازی بودن😂

  134. سلام من یه پسریه که پسر خالمه با باشم فامیلمه خیلی خیلی خیلی خیلی عاشقشم اونم دوسم داره وقتی بهش فکر میکنم دیونش میشم ترسناکه بهش بگم دوسم داری یا نه نظر بدید لطفا کمکم کنید بگید چکار کنم دیونه شدم

    1. از نظر تو چجوریه پس؟؟
      من شنیدم پسرا غرور دارن و خیلی سخت ابراز احساسات میکنن

  135. سلام من دختر هستم و ۱۳ سالمه من عاشق پسری شدم که تو فضای مجازی باهاش آشنا شدم اون هفت سال ازم بزرگ تره و همش بهم کمک می کنه و باهم حرف می زنیم و قراره من بزرگ تر شدم باهم بریم آمریکامن دکترا بگیرم بعد بریم آلمان ولی در جواب گفت حالا در آینده دربارش حرف می زنیم من چیکار کنم می شه بگید

    1. هعییی… ما ۱۳ سالمون بود فرق دختر پیر نمیدونستیم. لامصب حداقل بژار ۱۶ ساله شی بعد🙂🥲

      1. سلام خسته نباشید من کلاس ششم هستم و نزدیک ۱ ساله و نیمه که با پسری به نام رضا که همسن خودمه دوست شدم
        اون یه همه گفته که منو دوست ندارع ولی با رفتاراش به من نشون میده ولی به بقیه میگه فلان فکر کنم برای اینکه ابروش نره یا اینکه من اشتباه میکنم
        چون درباره من با دوستام حرف میزنع بعد خیلی منو نگاه می‌کنه هی منو میخندونه

    2. باور نکنید این حرف هارو ، عشق مجازی رو هواست، نظر بنده رو بخواین هر چه زودتر این رابطه رو تمام کنین به نفع شماست

      1. من ی سوال دارم قصد توهینم ندارم میگن امیرا خوب نیستن اشتباهه دوس شدن باهاشون راست میگن؟

    3. خیلی اشتباه با کسی ک توی مجازی آشنا میشی وارد رابطه عاشقانه نشو اونی ظرر میکنه ۱۰۰درصد تویی روحو روان تو نابود میکنه به مرور زمان

    4. من ۱۲ سالمه و عاشق یکی که ۱۶ ساله ش هس شرم نمیدونم چی کار کنم وقتی میبینمش دستو پام می لزره اونم میخواد منو بخندونه و یا توجه منو جلب کنه ولی میدونه دوستش دارم نمیدونم چی کار کنم پسر خالم بهش گفته که دوستش دارم حالا نمیدونم خودمم بگم یا نه ؟

      1. به نظر من عشق های دوره نوجوونی همش هوسه اما از ۲۰ ب بالا عشق واقعی ب وجود میاد

          1. با دوست پسرم لایو گذاشتم ولی اون از من میخاست ابجیم رو نشونش بدم و عکسل
            رو فرستادم و انگار از خواهر من خوشش میاد

        1. اشتباهه اتفاقا عشق واقعی از نوجوونی به وجود میاد اخه ادم اون موقع عاقل تره و همه جوونا رو پرس میدن

        1. با دوست پسرم لایو گذاشتم ولی اون از من میخاست ابجیم رو نشونش بدم و عکسل
          رو فرستادم و انگار از خواهر من خوشش میاد

        2. من ب پسر ی علاقه داذم ک نامزد دختر خواهر شوهر خالمه خیلی دوسش دارم چیکار کنم و وپسره عاشق دختر دایی ش من دلم میسوزه برای خودم حسودیم میشه جلوشون

  136. پسر خاله ی مامانم… ۴ سال از من بزرگتره و مادرش به مامانم گفته بود اگه اجازه بدن من و ایشون باهم ازدواج کنیم ولی جواب مامانم منفی بود ، ولی هنوز بیخیال نشدن میگن هنوز زوده چون من سنم کمه کلا ۱۴ سالمه ، میخواستم بدونم خودش بهم علاقه داره که دیدم بله همه نشانه هارو داره 😂

  137. یه پسری هست که همسایمونه و سه چهار ماه ازم بزرگ تره همش بهم نگاه میکنه فقط چشمش رو منه ازم خجالت میکشه خیلی با ادب هستش، منم هروقت یبار از خونه میرم بیرون پیش دوستم. دوستم میگه واقعا اون پسره دوست داره منم خیلی دوسش دارم دیوونه وار عاشقشم خیلی دوسش دارم هر روز و هرشب بهش فکر میکنم خوابشو میبینم اونم احساس میکنم خوابمو میبینه خلاصه کنم براتون این عشق دوطرفه هست💜💜❤

  138. پسر دوست بابام..
    یه مدتی میشه ک باهاش اشنا شدیم
    هروقت کنار هم جمع میشیم همش نگام میکنه..

    بعضی وقتا خندم میگیره ولی ی شب انقد نگام میکرد که قلبم تند تند میزد و احساس آشفتگی داشتم ولی اون ۱۰ سال از من بزرگتره و این اختلاف سنی ممکنه بعدا دردسر ساز باشه

      1. سلام میشه به من کمک کنی بفهمم یک دوستم داره یا نه؟

        من به پسر همسایه مون شک دارم که دوستم داره آخه همیشه ازم سوالای شخصی می‌پرسه یا سعی می‌کنه بخندونه من رو یا سعی میکنه نزدیک من بشینه ولی تازه گیا جواب پیامم رو نمیده میشه بگی چیکار کنم؟

        1. حس میکنم دوست داره و اینکه شاید سر موضوعی ازت ناراحته یا اینکه بخاطر غرورش باشه

      1. سلام من ۱۸ سالمه عاشق یه پسر ۲۱ ساله از روستامون شدم بعد نمیدونم اونم دوستم داره یا نه
        فقط هر جا باهم روبه رو میشیم به طور اتفاقی، بهم نگاه می کنه ولی دو دلم ک منو واقعا دوس داره یا نه !😕

          1. من بازیکن پاکت بیلیاردم و خالم معلم زبانه دوروز پیش براس تور زبان رفته بودیم باشگاه بیلیارد یکی از شاگردای خالم که تقریبا یک ساله دوسش دارم هم بود هر وقت که میرفتم رو ضربه حتی وقتی خودشم رو ضربه بود بهم خیره میشد وقتی بلند میشدم و میدیدمش که داره نگام میکنه سری خودشو میزد به اون راه پسرخالش که باهاش شوخی میکرد ای آرتیست بازی در اورد و احساس میکردم میخواد خفن به نظر برسه من تنها دختر جم بودم و بقیه پسرا رفتن فوتبال دستی اونم رفت اما من که گفتم من نمیام و میخوام بیلیارد بازی کنم اونم گفت که منم نمیخوام برم پسریه که خیلی جذابه و جذبه داره و وقتی تو بازی دو یک ازش بردم واقعا انگار بهش برخورده بود اما با همه ی اینا و اینکه کلی باهم بازی کرده بودیم و راجب بیلیاردو اینا حرف زده بودیم حتی یه کلام بهم نگفت خداحافظ یا یه همچین چیزی و همینطوری رفت
            میشه لطفا یه پسر جواب بده این حجم از پیچیدگی پسرارو توجیح کنه لطفا

        1. منم عاشق پسر فامیلمون شدم بنظرم دوسم داره هم سن خودمه اولا خیلی باهام حرف میزد ولی وقتی گفتم روت کراش دارم ازم دوری میکه بهم بد اخلاقی میکنه طوری که من شبا براش گریه میکنم به خاطری که باهام ای طور رفتار میکنه منم میخوام از او دور باشم ورلی نمیشه عاشقشم کمک کنید

          1. سلام یه پسری هست که هرموقع منو میبینه یواشکی منو نگاه میکنه و تو سایتی گفت بود سانیه نگاهش کنید من نگاه کردم بهم اما همیشه منو دزدکی نگاه میکنه و هع میخاد خود نمایی کنه یعنی عاشقمه ترو خدا زود بگید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉