کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

مشاوره طلاق آنلاین

مشاوره طلاق آنلاین
5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره طلاق آنلاین

مشاوره طلاق آنلاین به همت مراکز مشاوره جهت راحتی هموطنان عزیز راه اندازی شده است . مرکز مشاوره آویژه مشاوره طلاق آنلاین را برای کسانی در نظر گرفته که برای مشاوره حضوری معذوریت دارند . مشاوره طلاق آنلاین برای کسانی است که از طلاق گرفتن ناراحت ونگران هستند . کسانی هستند که نمیخواهند تا هنگام قطعی شدن طلاق کسی مطلع شود . مشاوره طلاق آنلاین میتواند کمک بزرگی به کسانی باشد که از طلاق مطمئن نیستند . آنها با وجود اختلافات زیاد باز هم نیاز دارند برای طلاق بیشتر فکر کنند . مشاوره طلاق آنلاین بهترین فرصت است برای به تصویر کشیدن مشاجره ها همراه با مشاور . مشاوره طلاق آنلاین میتواند یک مشاوره عینی باشد . مشاوره ای که مشاور میتواند به وضوح دلیل اختلافات را بفهمد . زن و شوهری که تصمیم گرفته اند طلاق بگیرند به راحتی با یک تلفن همراه یا رایانه مشاوره میگیرند .

دنیای اینترنت به راحتی مشاوران را درهر جای دنیا باشید به خانه شما می آورد . حال چه دلیلی دارد مشاور به خانه بیاید . طرز دیزاین خانه شما نشان از خیلی از خصوصیات درونی شما دارد . مخالفت همسرتان با روش چینش لوازم خانه از درون او میگوید . از درون ، طرز فکر ، دوران کودکی و کلا رفتارهایی که با او شده است . بله اختلافات شما ممکن است به گذشته های شما باشد . حتی روزهایی که شما در بطن مادر بوده اید که تشخیص این مسائل با کارشناس است . اختلافات شما برای طلاق ممکن است در نظر خودتان خیلی جدی ولی بی اهمیت باشد . این اختلاف با یک تغییر رفتار حل شود . مثلا ممکن است در اثر رفلکس لجبازی همسرتان شما هم دچار لجبازی شده اید . همسرتان درمان میشود و شما هم بعد از مشاوره متحول میشوید .


بیشتر بخوانید:مشاوره برای طلاق توافقی یا مشاوره برای طلاق گرفتن !


جلسات مشاوره طلاق آنلاین

جلسات مشاوره طلاق آنلاین

جلسات مشاوره طلاق آنلاین نشانگر خیلی از رفتارها بدون بیان است . همسر شما در خانه است و در جلسات مشاوره طلاق آنلاین همسرتان را برای شرکت در جلسه صدا میزنید . طرز برخورد او را مشاور میبند . اینکه می آید یا نه . اینکه عصبانی میشود یا برخوردی منطقی دارد . برخورد با مشاور و کلا امر مشاوره . برخورد او با مسئله طلاق و صحبت درباره آن خیلی از روحیات او را مشخص میکند . اینکه وقتی امر مشاوره یا یک مسئله دیگر بطور اتفاقی به او پیشنهاد میشود چه واکنشی دارد . در جلسات مشاوره طلاق آنلاین همینطور رفتار شما نیز بررسی و دیده میشود . در واقع واکنش های شما به رفتار همسرتان وقتی پاسخش به شما مثبت است . وقتی منفی است . وقتی شما را تمسخر میکند و یا منطقی برخورد میکند . درجلسات مشاوره طلاق آنلاین که مشاور به شما وهمسرتان کنش میدهد تا واکنش های شما را ببیند .

شما جلسات مشاوره طلاق آنلاین را ممکن است خیلی ساده و سطحی بگیرید . اما در این جلسات که اگر به صورت تصویری برگزار شود تعداد جلسه مشاوره به مراتب کمتر خواهد شد . این جلسات کمک میکنند تعداد جلسات کمتر شده و زودتر به نتیجه برسید . اگر به محض پیدا شدن کوچکترین اختلاف مشاوره کنیم مسلما اختلافات عمیق نخواهند شد . در نظر بگیرید شما ممکن است اولین اختلاف را سطحی بگیرید و آسیب شناسی نکنید . به ظاهر آشتی میکنید دفعه بعد اختلاف تبدیل به مشاجره کوچک خواهد شد که برخی حرف هایی که بهتر است زده نشود گفته میشود . به همین ترتیب اختلافات به مشاجرات و این مشاجرات گسترده میشود . تا به این نتیجه میرسید که این زندگی سودی برای هردو ندارد و تصمیم به جدایی میگیرید . بعد به مراکز مشاوره مراجعه میکنید مسلما تعداد جلسات بیشتر خواهد بود .


بیشتر بخوانید:مراحل درخواست طلاق از طرف زن


هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین

هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین میتواند از هزینه های بیشتر جلوگیری کند . هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین میتواند از هزینه های گزافی چون مسافرت های طولانی برای تمدد اعصاب پیشگیری کند . هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین میتواند مانع پاشیده شدن زندگی شما بشود . این هزینه کم کمک میکند فرزند شما در آسایش و آرامش زندگی کند . سبب میشود که شما اگر قرار است طلاق بگبرید با اطمینان این کار را انجام دهید و اگر تصمیم شما اشتباه است از این پس به ترمیم ویرانی های روح و روان و زندگیتان بپردازید . باعث میشود کاری را انجام دهید که به نفع شما است . کاری که به نفع هردوی شماست . کاری کنید که به سود فرزندان شما شود . اگر قرار شود طلاق بگیرید بهتر است فرزندان با شما زندگی کنند یا همسرتان . یا شرایطی ایجاد کنیم که فرزندان از وجود هردو بهره مند شوند .

اگر قرار است هردوی شما را ملاقات کنند تعداد ملاقات ها چقدر باشد و در چه محیطی و با چه شرایطی . تمام اینها برای اینست که آسیب های ناشی از طلاق کمتر مبتلا به شما ، همسرتان و فرزندانتان شود . بله این امکان پذیر است . برخی اوقات اختلافات آنقدر عمیق هستند که وقت صرف کردن برای ترمیم و مداوا به صرفه روحی نیست . ممکن است اثر آسیب ها بیشتر از مداوا شود . در اینگونه موارد بهتر است هردو و در نهایت فرزندان از این محیط دور باشند . این حالت که به قرنطینه روانی مشهور است تاثیر آسیب ها کمتر میشود . در خانه ای که مدام مشاجره و تنش جریان دارد کودکان صدمه های روحی غیر قابل جبران میبینند . فرداهای آنان به مخاطره افتاده و سلامت روانی آنان صدمه میبنند .

مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین


بیشتر بخوانید:روانشناسی طلاق در مردان و زنان


مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین

مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین همانطور که گفتیم بستگی به نوع اختلاف و عمق اختلاف دارد . اما مطمئن باشید هر چقدر مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین بیشتر شود زندگی شما به سلامت نزدیکتر میشود . مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین به پذیرش روحی و روانی طرفین نیز بستگی دارد . اینکه شما چقدر مشکلات رفتاری و روحی خود را بپذیرید و بخواهید مداوا شوید . برخی وقتی به کسی بیمار اطلاق میشود به شدت ناراحت میشود در صورتیکه هیچکس صد درصد سالم نیست . همینکه ما عصبانی میشویم یعنی بخشی از روح ما بیمار میشود . پس واقع نگر باشیم و انعطاف پذیر . انعطاف پذیری مدت درمان مارا کوتاه میکند . مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین بستگی به همین انعطاف ما دارد . به اینکه ما بخواهیم مشکلات زندگی را مرتفع کنیم . اینکه بخواهیم اگر امکان دارد زندگیمان را نگهداریم .

در برخی مواقع عمق صدمه زیاد نیست اما ما از یک خراش زخمی عمیق میسازیم . در اینصورت مشاوران آگاه با صحبت و گفتگو ما را از وضعیت روحیمان مطلع میکنند . به یاد داشته باشیم از تعدد جلسات مشاوره نهراسیم . این جلسات به ما کمک میکنند آینده ای بهتر داشته باشیم . زندگی در سلامت روحی و روانی ذهن انسان را شکوفا تر میکند . هر چقدر سالمتر باشیم تصمیم های ما منطقی تر و با درایت بیشتر گرفته میشوند . در نتیجه آرامش بیشتر و اقتصادی پویاتر خواهیم داشت . با روحیه با نشاط میتوان دریچه ای بسوی افق های روشن زندگی باز کرد .


بیشتر بخوانید:مراحل درخواست طلاق از طرف زن


سوالات مشاوره طلاق آنلاین

سوالات مشاوره طلاق آنلاین

سوالات مشاوره طلاق آنلاین بیشتر مربوط به علت طلاق مربوط میشود . پس از آن به ریشه های اختلاف . اینکه آیا شما برای آغاز زندگی مشترک به مشاوره قبل از ازدواج مبادرت ورزیده اید ؟ از نظر شما چه عواملی باعث میشود به زندگی با هم خاتمه دهید ؟ به نظر خودتان چه راه حلی برای ادامه زندگی وجود دارد ؟ آیا دوست دارید راهی برای ادامه بیابید ؟ به نظر شما چرا ازدواج موفق نداشتید ؟ آیا بدون همسرتان زندگی برایتان زیباتر خواهد شد ؟ چرا ؟ معیارهای ازدواجموفق از نظر شما چیست ؟ ازنظر همسرتان چطور ؟ عشق و علاقه شما به همسرتان بیشتر بود یا شما ؟ وضعیت شما الان با ابتدای ازدواجتان را ارزیابی کنید . آیا زمینه پیشرفت برای شما در زندگی مشترکتان فراهم بود ؟ آیا این زمینه برای همسرتان هم فراهم بود ؟

چقدر باعث رشد و پیشرفت هم شده اید ؟ چرا به مشاوره برای طلاق مبادرت ورزیده اید ؟ در طول روز چقدر باهم حرف میزدید ؟ آیا به هم ابراز محبت میکردید ؟ آیا وقتی برای خوشحالی هم اقدامی میکردید تشکر میکردید ؟ آیا تغییرات ظاهری هم را مشاهده میکردید ؟ و از این قبیل سوالات . سوالات مشاوره طلاق آنلاین به ترتیب اهمیت اولویت بندی شده و پرسیده میشوند . مرکز مشاوره امیدوار است با داشتن فرهنگ مشاوره زندگی خوشی داشته باشید .


بیشتر بخوانید:اهمیت مشاوره قبل از طلاق چیست ؟


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره روانشناسی و خانوادهخدمات متنوعی را در زمینه مشاوره آنلاین طلاقبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع :Getting a divorce – Citizens Advice

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه مشاوره طلاق آنلاین با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

براي مشاوره در زمينه مشاوره طلاق آنلاین

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 3 نظر:

  1. سلام وعرض خسته نباشی به شما عزیزان مخانمی۵۱ساله هستم دارای دو فرزند ۲۷ ساله و۲۳ ساله پسر
    شوهرم خیلی وابسته به نظر خانواده اش هست اصلا من و بچه هاهیچ اهمیتی براش نداریم تنها حرف و جوابش در مورد کارهاش و پنهون کاریهاش یا فحش و ناسزاس ویاکتک کاری وپرت کردن و خرد کردن اشیا شکستنی خونه
    از وقتی پدر ومادرش مردن دوست داره کلا بره شهرستان و تنها زندگی کنه دیگه راحت به شراب خوردنش و خیانش برسه وتنها یک رفیق داره که بدتر از خودش ساقیشه
    دیگه نه خرجی میده حرفم بزنم میگه از بچه ها خرجیت رو بگیر نه دیگه به من وبچه ها کاری داره کلا من و بچه ها رو کنار گذاشته از زندگیش تنها تلویزیون میبینه تنها بیرون میره و تنها میخوابه
    یه زندگی برای من و بچه ها درست کرده بدتر از زندگی وروابط پدر ومادرش که همیشه قهر بودن و فحش وناسزا تو خونشون بلند بود
    نه میتونم طلاق بگیرم نه به خاطر شریعت باپنهون کاری هاش کنار بیام زندگیم برزخی شده یه آدم عصبی و افسرده و مریض شدم مدام یا قهریم یا مشاجره داریم
    دیگه تو خونه بچه ها هم بخاطر اذیت وآزار هایی که به من رسونده با پدرشون حرف نمیزنن ووقتی سر کار هم هستن مدام نگرانن وزنگ میزنن به من که یکوقت من رو نزده باشه
    نه خانواده ی درستی داره که آدم مشکلش رو در میون بزاره همشون بدتر از شوهرم تو یه خط ومسیر زندگی میکنن یا مشغول مواد فروشی هستن ویامشغول عرق و شراب فروختن وخوردن هستن خانواده خودمم هم تا پا در میونی بکنن راحت میگه من همینم که هستم میتونه بسازه نمیتونه بره

  2. با سلام خانمی هستم ۴۵ ساله، ۲۱ سال است ازدواج کرده ام از ابتدا به شوهرم علاقه نداشتم و به اصرار خانواده ازدواج کردم، الان دو پسر ۲۰ و ۱۲ ساله دارم و هنوز از زندگیم راضی نیستم، زندگی خیلی سخت و تلخی داشتم، ازدواج بدون علاقه باعث شد از بس غصه خوردم الان افسردگی دارم و حدود ۱۸ ساله دارو مصرف می کنم، هر چه میگذره روحیه ام بدتر میشه و علاقه ام به زندگیم هم کمتر، مرتب به گذشته و اینکه چرا دوران عقد طلاق نگرفتم و …. فکر می کنم و اصلا نمیتونم به خودم و زندگی و بچه ها برسم،آیا میتونم طلاق بگیرم، چطوری، سخته یا آسون؟

    1. با سلام
      روند طلاق یک روند حقوقی است. اما جدایی فراتر از این است و شما باید خود را برای یک زندگی مستقل آماده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉