کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

4 مرحله تشخیص زن خیانتکار

با زن خیانتکار چگونه برخورد کنیم
3.1/5 - (155 امتیاز)

برخورد با زنی که خیانت کرده!

خیانت میتواند آینده یک زندگی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. این خبر که شریک زندگی شما به شما خیانت کرده، ناگزیر شما را از احساسات خصمانه و آسیب زا پر خواهد کرد. در مراحل اولیه پس از کشف رابطه همسرتان، تحمل این موضوع ممکن است بیش از حد دردناک باشد. این امر درباره مردانی که همسر خیانتکار دارند ده ها برابر سخت تر است. اما بعد از گذر از این مرحله ناباوری و درد و رنج حاصل از خیانت زن معمولا دو راه پیش روی خود میبینید.

یا برای نجات ازدواج خود تلاش کنید، یا هر چه زودتر به این رابطه پایان دهید. آمارهای مربوط به خیانت زناشویی با توجه به عواملی مانند جنسیت و سن متفاوت است. به طور کلی، مردان هنوز هم بیشتر از زنان خیانت میکنند. یک نظرسنجی عمومی اخیراً گزارش کرده است که 20٪ از مردان و 13٪ از زنان رابطه جنسی خارج از ازدواج دارند. پس میبینید که بسیاری از زنان هم خیانت میکنند. در واقع استفاده گسترده از رسانه های اجتماعی و حضور نسبتاً برابر هر دو جنسیت در محل کار، فرصت خیانت را برای هر دو جنس ایجاد کرده است. با توجه به این موضوع اطلاع از نشانه های زن خیانتکار و همچنین نحوه برخورد با زن خیانتکار اهمیت زیادی دارد که موضوع بحث ما است.

ویژگی زنان خیانتکار چیست؟

گاهی اوقات افراد به ما میگویند که احساس میکنم زنم بهم خیانت میکنه! در این شرایط باید چکار کنم؟راه های تشخیص خیانت چیست؟ اولین کاری که باید انجام دهید این است که رفتار زن خیانتکار را تحت نظر بگیرید و از حدسیات خود مطمئن شوید و بعد درباره برخورد با او تصمیم بگیرید. اما برای تشخیص زن خیانتکار باید چندین نکته مهم را در نظر بگیرید که برخی از آنها به ترتیب زیر است:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 4 مرحله تشخیص زن خیانتکار با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

او مشکوک عمل میکند

گاهی اوقات تغییر در رفتار همسر و اصطلاحا رفتارهای مشکوک نشانه خیانت است. مثلا اگر همسرتان اخیرا از شما فاصله میگیرد یا معمولا برای شام به خانه نمیاید، و بیش از قبل با دوستانش وقت میگذراند، میتواند یک زنگ خطر باشد. اگر از او سوال کنید که آیا مشکلی وجود دارد، همیشه می گوید همه چیز خوب است. با این حال، به یاد داشته باشید که اعمال و رفتار افراد، همیشه بلندتر از کلمات صحبت میکنند و این میتواند نشانه هایی از یک همسر خیانتکار باشد.

ویژگی زنان خیانتکار
همسر خیانتکار

او به شما دروغ می گوید

فرد صادقی که روزی می توانستید همه جوره رویش حساب باز کنید، حالا دائما دروغ های کوچک و بزرگ تحویلتان میدهد. این از علائم خیانت زنان متاهل است. اگر شما تاکنون او را در زمان گفتن دروغ های مختلفی گیر انداخته اید اما باز هم سعی میکند داستان دیگری سرهم کند باید به وفاداری او شک کنید. اما برای این شخص که زمانی به او اعتماد داشتید چه اتفاقی افتاده است؟ روانشناسی زنان خیانتکار اظهار می دارد که اگر زنی در مورد مسائل مالی، عاطفی، خانوادگی و سایر جزئیات اساسی دروغ می گوید، ممکن است قصد خیانت داشته باشد یا قبلاً این کار را انجام داده باشد. از آنجا که پایه و اساس هر رابطه ای مبتنی بر حقیقت است و صادقانه بگویم، به راحتی می توان گفت در چنین شرایطی احتمالا شما به زودی همه چیز را در مورد همسر خیانتکار خود خواهید دانست.

تماس های تلفنی مشکوک و استفاده غیر معمول از تلفن همراه

یک راه ساده برای تشخیص زن خیانتکار توجه به تلفن همراه و نحوه استفاده از آن است. اگر همسرتان همیشه تلفن خود را به راحتی روی میز یا پیشخوان رها می کرد، اما حالا آن را به هر کجا که برود میبرد، اصلا نشانه خوبی نیست. او احتمالاً رمز ورود به تلفن همراه خود را تغییر داده است. علاوه بر این، او ممکن است به طور مخفیانه پیام کوتاه بفرستد یا برای پاسخ دادن به تماس تلفنی به اتاق دیگر برود. در واقع وقتی فرد شروع به پنهان کردن محتوای تلفن خود می كند، تقریباً میتوان حدس زد که سعی در پنهان کردن چیز مهمی دارد.

او شما را از برنامه های خود کنار میگذارد

هیچ چیز بدتر از این نیست که احساس کنید همسرتان دیگر به شما اهمیت نمیدهد. یک نشانه دیگر از زن خیانتکار این است که او قبلا برای هر کاری نظر شما را میپرسید و تمام برنامه هایش را با شما هماهنگ میکرد اما حالا هیچ موضوعی را با شما در میان نمیگذارد. در واقع شما را به هیچکدام از اهداف و برنامه های کوتاه مدت یا بلند مدتش وارد نمیکند. حتما مقاله دلایل خیانت زنان را مطالعه کنید.

تشخیص زن خیانتکار
نشانه های زن خیانتکار

نحوه برخورد با زنی که خیانت کرده

حالا که تعدادی از راه های مچ گیری همسر خیانتکار را فهمیدیم این سوال مهم پیش میاید که بهترین رفتار با زنی که خیانت کرده چیست؟ آیا ازدواج ما بعد از لو رفتن خیانت همسر میتواند دوام بیاورد؟ این موضوع فقط و فقط به شما و احساستان بستگی دارد. گاهی هرگز نمیتوانید همسر خود را ببخشید و فکر میکنید که سریعا باید از او جدا شوید. به هر حال تصمیم با شماست اما سعی کنید در این مرحله از کمک یک مشاور خیانت خوب هم استفاده کنید تا مبادا تصمیم اشتباهی بگیرید.

اما اگر عصبانیت و آسیب شما به اندازه ای نیست که بتواند امید به آشتی را از بین ببرد، وقت آن است که ازدواج خود را نجات دهید. البته همسر شما ممکن است تصمیم گرفته باشد که از شما جدا شود که در این صورت تلاش کردن بی فایده است. با این حال، برای نجات زندگیتان باید در راههایی که احتمالاً هرگز تصور نمی کردید قدم بگذارید. شما باید تصمیم بگیرید که آیا زندگی با این زن بی وفا ارزش تلاش کردن را دارد یا خیر. تصمیم گیری در این مورد اصلا کار ساده ای نیست. بسیاری از استراتژی های حفظ زندگی مشترک بعد از خیانت را می توان در جنسیت تعمیم داد. زیرا در نوع نگاه زنان و مردان به خیانت تفاوت هایی وجود دارد. برای خواندن مقاله اعتماد بعد از خیانت کلیک کنید.

برخورد با زن خیانتکار

زنان به طور طبیعی تمایل دارند که رابطه جنسی را با ارتباط عاطفی مرتبط کنند. اگر عوامل تکاملی را هم به این موضوع اضافه کنید، در نتیجه رابطه جنسی بدون تعهد و خیانت در زنان واضح تر میشود. به طور بالقوه میتوان مسئولیت حمل، زایمان و تربیت کودک را بر عهده زن قرار داد. بنابراین، حداقل از منظر تکاملی، او باید بسیاری از موارد را در نظر بگیرد و در هنگام انتخاب یک همسر بسیار دقت کند. چه رسد به اینکه تصمیم بگیرد که رابطه جنسی خارج از ازدواج داشته باشد.

این عوامل کلی معمولاً این باور را در مردان ایجاد میکند که خیانت زن، خیانت بارزتری است. از آنجا که خیانت زن برای او معنادارتر است، پس نجات زندگی برای یک مرد، بعد از خیانت همسرش دشوارتر است. اگر میخواهید که از خیانت زن بی وفا، جان سالم به در ببرید و ازدواج خود را نجات دهید، این چند راهکار مهم را فراموش نکنید:

1. سریع تصمیم نگیرید

باوجود احساس عصبانیت، حسادت و گیجی نمی توان هیچ تصمیم مهمی گرفت. آرامش برای شفافیت ضروری است. قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه میخواهید ازدواج خود را نجات دهید یا نه، باید موقتاً از همسرتان جدا شوید و کمی از یکدیگر فاصله بگیرید. قبل از تصمیم گیری عجولانه و ایجاد خسارت جانبی با رفتارهای تند، احساسات خود را کنترل کنید. مطالعه مقالهدرمان بی میلی زنان به رابطه زناشویی به شما کمک میکند.

علائم زنان خیانتکار
رفتار زن خیانتکار با شوهرش

2. احساسات خود را بپذیرید

روانشناسی بعد از خیانت دوست دختر یا همسر عنوان میکند که احساس ناآرامی و گیجی طبیعی است. ممکن است همزمان احساس رقابت، انتقام جویی، خجالت، عصبانیت و… هم داشته باشید. پس لازم است یاد بگیرید چگونه احساسات خود را به روشی سالم کنترل کنید. این احتمال وجود دارد که خیانت همسرتان، هرچقدر که اشتباه بوده باشد، یک زنگ خطر بزرگ باشد که شما را از کم و کاستی های زندگیتان آگاه کند.

زوجینی که از خیانت جان سالم به در میبرند یاد میگیرند در مورد آنچه اتفاق افتاده صحبت کنند… و دلایل آن را کشف کنند. فراموش نکنید که پذیرش و یادگیری ابراز احساسات خود، هنگامی که با هم گفتگو می کنید، یک ارتباط موثر و مفید ایجاد میکند.

3. دلیل یا دلایل خیانت را مشخص کنید

قبل از هرگونه برخورد با دختر خیانتکار ابتدا باید دلایل خیانت وی را بفهمید. اگر نمی دانید چه چیزی را حل می کنید چگونه می توانید هر چیزی را حل کنید؟ این کاوش می تواند بسیار ظریف و دردناک باشد و بهتر است با حمایت یک روانشناس یا مشاور خیانت انجام شود. فراموش نکنید که تنها پس از کشف انگیزه های خیانت همسرتان است که می توانید برای نجات ازدواج خود با هم کار کنید.

4. باهوش باشید

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که برای نجات ازدواج خود تلاش کنید، اطمینان پیدا کنید که همسرتان مایل است به وظیفه خود عمل کند و اشتباه خود را جبران کند. شما باید اصرار کنید او ارتباطات مشکوک خود را قطع کند و از او بخواهید که این را اثبات کند. برای اعتماد دوباره به یک همسرخیانتکار، باید بسیار دقیق، حساس و شفاف باشید.

5. تصورات خود را رها کنید

گاهی اوقات تصاویر ذهنی مردان احساس عصبانیت، آسیب و حسادت آنها را دو چندان میکند. طبیعی است که تصور کنید همسرتان با مرد دیگری رابطه داشته است. اما متأسفانه، هر بار که تصویر را یادآوری میکنید، درد و رنج کشف خیانت همسرتان تازه میشود. حفظ زندگی مشترک بعد از خیانت همسرتان به این نیاز دارد که شما این تصورات را کنار بگذارید و بر درک اینکه ازدواج شما در برابر خیانت آسیب پذیر است تمرکز کنید. فقط در این صورت است که میتوانید تصمیم بگیرید که آیا عشق شما آنقدر قوی است که بتوان این اشتباه بزرگ را بخشید یا خیر؟

نحوه برخورد با زن خیانتکار
مچ گیری همسر خیانتکار

6. به خودتان وقت بدهید

همانطور که گفتیم نکته مهمی که در برخورد با یک زن خیانتکار باید درنظر داشته باشید این است که از عجله کردن در تصمیم گیری بپرهیزید. هرگز در عصبانیت کاری نکنید. اگرچه سخت است اما با همسرتان و با خودتان مهربان و صبور باشید. اگر تداوم زندگی مشترک و رابطه عاشقانه برایتان مهم است پس برای آن وقت بگذارید.

7. ببخشید

اگر میخواهید زندگیتان ادامه داشته باشد، در نهایت باید راهی برای بخشش خیانت همسرتان پیدا کنید. و او باید راهی برای بخشش خود پیدا کند. او را به عنوان یک انسان دارای نقص ببینید و خودتان را برای رفتن به سمت فراموشی خیانت همسرتان آماده کنید. این فرایند طول میکشد اما طبیعتا نجات ازدواج شما به یک تلاش عظیم نیاز دارد.

خیانت همیشه بیانگر بی مهری نیست. گاهی اوقات فریاد کمک است. اگر عشق شما هنوز وجود دارد، راه هایی وجود دارد که آن را به سلامت بازگردانید و آن را بیش از هر زمان دیگری قویتر کنید. اما در این راه شهامت لازم است.

سوالات متداول

رفتار زن خیانتکار با شوهرش چگونه است؟

در رفتار یک زن خیانتکار میتوان تغییرات زیادی را احساس کرد از پنهانکاری و دروغ های مداوم گرفته تا استفاده غیرمعمول از تلفن همراه و…

برخورد با زن خیانتکار چطور باید باشد؟

شما در برخورد با همسر خیانتکار خود گزینه های زیادی ندارید یا باید او را ببخشید که معمولا کار بسیار سخت و چالش برانگیزی است یا باید به پایان زندگی مشترک فکر کنید.

انتقام از زن خیانتکار کار درستی است؟

بعضی افراد بعد از فهمیدن خیانت همسر به فکر انتقام جویی میفتند اما انتقام نه تنها مشکلی را حل نمیکند بلکه اوضاع را از آن چیزی که هست بدتر میکند.

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خیانتبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه 4 مرحله تشخیص زن خیانتکار

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 871 نظر:

  1. میشه یکی با من ازدواج کنه خوب باشه صفر نه صفر سه پنج شش شش دو هفت یک شش . زنم جدا شد

  2. سلام همش به خاطره حقوق یک سان شدن زن مرد هست دولت باید از زنها حمایت نکنه که تمام اورگانهای قضای با زنها هستن دولت باید این وات ساب کلا از تو ایران حذف کنه قدیما اینجور بود تا مرد اجازه اب خوردن نمیداد زن نمیخورد الان باید از زن اجازه اب خوردن هم بگیری تمام این اتفاقها هم مال مردم بی پول هست اول پول دوم وسوم هم شده پول زنها اینجور خراب میکنن من میگم اول باید دولت از پشت زن بیرون بیاد چون زنها دارن مملکت هم خراب میکنن

    1. کسی که اصالت داره و خودش شناخته هیچ فقط به تعهدی که داده احترام می گذارد تمام مسائل خیانت به خانواده و مسیر بزرگ شدن طرف مقابل می باشد وقتی که پدر خانمم به خانواده اش خیانت کرده چگونه توقع دارم که فرزندش خیانت نکنه کسی که خیانت می کنه تنها راهش طلاق دادن.

  3. با سلام دکتر من زنم میدونم بهم خیانت کرده کلا تغییر کرد ازخونه راخالی میکرد بچم میبرد خونه مادربزرگش به تلفن من بدجواب میداد همیشه استرس داره هرچه بهش میگم گردن پمیگیره ایا دوباره خیانت میکند.

    1. دوستان عزیز با احترام زیاد نسبت به زنان و مردان نجیب باید ما مردها یه چیزی رو بدونیم غذای الاغ یونجه است و وقتی شما بهش کباب بدی فکر میکنه تو الاغی . متاسفانه دلیلی که مردای ایرانی این همه خیانت میبینن اینه که زناشون رو از خودشون بیشتر دوس دارن با توام مرد هیچکس با ارزش تر از خودت نیست اول به خودت برس بعد به خانوادت اونموقع میبینی که هیچ خیانتی بهت نمیشه.

        1. چرامن الان بایداین حرفهارو بخونم این راهکارهارو تواین سن وسال ببینم حرفت حقه حق وکاملا واقعی

      1. مسخره ترین حرفی که شنیدم این بوده مامردهای ایرانی زنمون و از خودمون بیشتر دوست داریم

  4. مردا خیانتکنن عیب نداره زنها خیانت کنن عیب داره ما موضوهای مهم را ول کردیم چسبیدیم به چیزهای الکی از صبح تا غروب

    1. زنی گفتن مردی گفتن شما داداشت پشت سرش حرف باشه با فلان زن رفته.ابرو خونوادگیتون میره؟ یا بگن دور از جون. شما رو با یکی تو خونه گرفتن.کدوم؟

  5. سلام.. تو رو خدا یکی بیاد و منو کمک کنه.. 3 ساله با دهتری نامزدم که تقریبا هم سن هستیم.. عید امسال قرار مراسم عروسیمون هست.. چند وقت پیش بهم گفت یه نفر خبر نداشته و اومده خواستگاریم و من گفتم نامزد دارم… چند شب پیش گفت میرم خونه خواهرم… هر چقدر تماس گرفتم جواب نداد. مشکوک شدم.. فرداش گوشیشو چک کردم دیدم چت مخفی با پسره داشته اما چت ها رو حذف کرده. و مشخص شد اون شب با خواهرش با پسره رفتن کافه… الان بعد 3 سال که هیچی واسش کم نذاشتم حتی ماهانه 10 میلیون پول بهش دادم. میگه ما بدرد هم نمیخوریم من میخوام با یکی دیگه ازدواج کنم. من گفتم خیانتت بخشیدم. میگه من خیانت نکردم فقط دوسش دارم میخوام با اون ازدواج کنم.. بنده شاغلم. مهندس مکانیک و مدرس دانشگاهم.. ایشونم حسابرس یه کارخونه هست.. تو رو خدا یکی کمکم کنه.. تو این چند روز وزنم شده 70 کیلو. از بس غصه خوردم. با اینکه مردم ولی بی اختیار اشکام سرازیر میشه.. اخه من به ناموس کسی نگاه نکردم چرا جوابم اینجوری خدا داد.. من حتی به دانشجوها دخترم نگاه بعد نکردم با اینکه تو سن جوانی و 33 سالمه.. الانم که تایپ میکنم اشکام داره میریزه رو صفحه.. اخه چی کم گذاشتم.. حتی اونم نفسش به نفسم بند بود الان حتی از سر شب جواب پیام و زنگمم نداد. یک هفته اینجوری شده🥹🥹🥹🥹

    1. سلام اولیاقت شمارونداره حتماجایی دیگه بهترین درانتظارشماست خداگرببنددری به حکمت به رحمت گشایددردیگری اگرتهرانی بیامن دختر۳۱ساله دارم تیکه ماه خوش تیپ نجیب میرداخلی صرافی درخیابون فردوسی بایدببینی وتحقیق کن اواصلاارزش اشک ریختن نداره خداکمکت کنه وتوکل به خداکن

      1. سلام. نمیدونم چجوری دردمو بهتون بفهمونم🥺🥺🥺🥺🥺🥺حتی فکر اینکه کسی دیگه رو تصور کنم بجاش قلبمو مچاله میکنه.. ولی اون جواب تلفن منو شب نمیداد چون با پسره بیرون بودن. فرداش رو گوشی خودش نشونش دادم 34 مرتبه تماس گرفته بودم جواب نداده بود

    2. سلام داداش نمیخوام تو دل تو خالی کنم ولی کسی که نمیخواد با تو باشه توام ولش کن چون اون لیاقت ترو نداره اگه داشت نمیذاشت یه پاپتی تو رابطتون بیاد بشه نفر سوم

      1. سلام.. مرسی از همدردیت عزیزم.. ولی واقعا حالم خیلی خیلی بده.. شدم پوست و استخون.. چند روز دیگه چجوری برم سرکلاس جلو دانشجوها.. خجالت اب میشم با این سر و وضعیت

        1. ازمن به تو هشتار خدا خاست تورا که الآن فهمیدی ان خانم دیگه بدرد تونمیخورد من ۶۰ سال دارم تجربهای زیادی داشتم دیدم شما الان به هر دلیلی باهم باشید در آینده که جیک جیک زمستون رفت آن وخت روزهای تلخ میاید به سرت با خودت فکرهای که وجود ندار که شاید این توری شد منو دوست نداره ازاین فکرهای که در زندگی های معمولی هتاپیش میاد تابرسه به زندگی مثلدار این حرفه من باز خدا را سپاسگزاری کنید و یک مشاوره بروید آقای مهندس و سلام به امید روزهای خوب

          1. اقامهدی دمتگرم منم همسن وسال شما هستم ودقیا هم عقیده با شما پسرخوب یه خط ازاخرشو بهت گفت قدیمیا میگن یک کلام به صد کلام حالا اگه دوست داشتی با من درتماس باش تا قشنگ متوجه حرفهای اقا مهدی بشی ایشون بهت گفت من بهت نشون میدم عاقبت کارتو

    3. سلام .جای باش که دوست دارن نه جای که دوست داری .من با کسی ازدواج کردم که دوسم داشت و حالا بهم خیانت کرده .اگه دوست ندارن بزار بره

      1. من واقعا حرف شمارو قبول دارم مهم اینه ادمم جایی باشه که دوست داده مثلا من الان پیش ننتم

    4. آقا ارسلان گل شانس آوردی که باهاش عروسی نکردی و بچه هم نداری .کاش منم شرایط تو رو داشتم . ولی افسوس که ۲۵ سال از عمرم تلف شد.عمری که هرگز بر نمیگرده.آدم هایی مثل من که بعد از عمری زندگی مشترک، طعم خیانت را چشیدند، دیگه آینده ای ندارند و دیگه نمیتونند از نوع شروع کنند چون شور و حال و جوانیشون از بین رفته و دیگه هیچ امیدی به آینده و زندگی ندارند.ولی برای امثال شما دیر نیست.این دختره به درد تو نمیخوره عزیزم، عاقلانه فکر کن چون احساسات بی مورد زندگی آدم رو به باد فنا میده.

      1. سلام.. فدای تو رامین جان.. واقعا متاسفم داداش برات.. اما از حال دل خودم خبر نداری

    5. سلام تا جوب باریک بپر من همین مشکل داشتم اما ازدوج کردم الان باستا بچه رو دستم میخام تلاق بگیرم زنی ک از ین آدتاداشته باشه ترک کردنش محاله

      1. سلام زن بد دل تهمت زن ودروغگو درست نمیشه ذاتش همینطوری هست تلاش کردن برای درست شدن تعهددادن فقط برای زمان خریدنه با اولین بددلی که به ناحق کرد فقط به فکرطلاق باشید وبه حرف هیچکسم گوش نکنید چون شما باید تاوان بدی وروزهای بدی درانتظارته دوست عزیز

    6. داداش گریه نکن قوی باش ناسلامتی مردی. زنی که میگه نمیخوامت بزن تو کونش پرتش کن بیرون از زندگیت. بخوای بمونی توی این زندگی نابود میشی. دختر خوب باحال نجیب خوش تیپ و هیکل روفرم کم نیست. من خودم مردم اما زیر بار این قضایا نمیرم. تازه التماسم کنه بازم اکه چیزی دیده باشم ازش نمیتونم بیخیالش شم و سریعا پرتش میکنم سطل آشغال. یکم بخودت بیا داداش جمع کن خودتو.ضعیف نباش

      1. ملاکتون از انتخاب دختر فقط همینه خوشتیپ خوش هیکل روفرم . بعد انتظار دارید همچین دختری تااخرش با شما شکم گنده های کچل بمونه !

    7. اصلا غصه نخور برادر من برو مخ صمیمیترین دوستش بزن ببین چجوری میوفته دنبالت
      بهش ثابت کن کت تنه کیه، اون موقع قشنگ حالش بگیر
      بیخود کرده سه سال تورو گذاشته تو آبنمک
      تو بهش گفتی خیانتتو می‌بخشم!!!، حالا گیرم که این کارم کردی اونم از اون طرف رکب خورد برگشت سمت تو، چه تضمینی هست بعد ازدواج مهریه ش اجرا نزاره و با یکی دیگه نره
      داداش با یکی آشنا شو که تورو واقعا دوست داشته باشه عمرت حروم اینجور آدما نکن

      1. سلام من به زندگی خیلی خیلی برآوردم امادیونه شودم نمیتونم کاری کنم چه کنم خداجان

      2. سلام منم یکی آمد زندگیمو کشید بالا دنبال یه زن زندگیم

    8. برادر گلم سلام
      حق داری
      به قول افلاطون هیچ کسی به مطلوب خودش نمی‌رسه
      می‌خوام اینو بهت بگم که حالت رو می فهمم
      به قول شاعر دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید.
      اگر در مرحله نامزدی هستی از شرش خلاص شو
      اگر هم می تونی ی جوری سر به راهش بیار
      ی روزی ی جایی خدا جوابش را میده
      من خودم مریضی کشیدم بی پدری کشیدم درس خواندم ارشدم بیکارم، زنم از یک شهر دیگر هست و حرف هم را نمی فهمیم.
      می‌خوام بهت بگم که باید بجنگی با دنیا سر هر موضوعی
      چه زن چه چیزای دیگه
      همیشه گفتم خدارو شکر که مرگ هست. وگرنه با این عذاب دنیا باید چه کار می کردیم.
      خدا ب تنت سلامتی بده
      یاعلی

    9. سلام دوست عزیز درک میکنم تورو منم 3سال خانمم بهم خیانت کرده با وجود دوتا بچه وقتی که متوجه شدم پیامهای مشکوک پاک کرد و تقاضای طلاق کرد والان دوسال خونه پدرش درضمن خونه باباشم با یکی دیگه رابطه پیدا کرد وخواهرش همه موارد درجریان بوده به نوعی هردوشون دنبال خیانت بودند ومتاسفانه خانوادشم ازش حمایت میکنند حتی با وجود اعتراف دردادگاه بازم میزنه زیر حرفش امان از زمانی که زن خانوادش اینطور ازش حمایت بیجا کنند درکل این از قانون بد ماست که اینهمه خیانت زن زیاد شده

    10. خدا رو شکر کن که بچه ای تو زندگیت نیست وخدا تو رو خیلی دوست داشته که چنین موقعی به دادت رسیده اون زن لیاقت تو رو نداشته زن حوس باز بهتره بره برا خودش تو هم به خودت برس وبرو مسافرت وعشق وحال کن چیزی که زیاده زن خوب و با وفا دیگه حتی یک ثانیه هم بهش فکر نکن اگر سرگذشت زندگیم رو برات تعریف کنم کلا حالت خوب میشه ومیفهمی که واقعا خدا دوست داشته

    11. سلام. به نظرم بیخیال بشو، من چند سال پیش با یک نفر که تقریبا همینجور ویژگی هارو داشت ازدواج کردم. بعد از چند ماه رمز گوشیش رو عوض کرد و سرد شد. توی خونه مدام پرخاش گری میکرد. درحال خیانت ندیدمش ولی چندین بار به دروغ گفته بود که جایی هستم ولی فهمیدم جای دیگه ای بوده، نمیدونمم چیکار میکرده اونجا! حتی یک بار توی پارک دیدمش ولی میگفت بازار بودم! مطمئنم با کسای دیگه ای هم داره صحبت میکنه ولی اصلا نمیذاره حتی نزدیک گوشیش هم کسی بشه! هیچی هم توی زندگی براش کم نذاشتم ولی بعد از چند ماه چیزی به جز بد و بیراه گفتناش و… تا همین الانش نصیبم نشد. جدیدا هم که میگه بالاخره یک روزی جدا میشم!!! نمیدونی چقدر زحمت کشیدم توی این سال ها برای این زندگی، به نظرم این آدمی که میگی ارزش حتی یک قطره اشکم نداره، برو خدارو شکر کن که راه رو بهت نشون داده کاش به منم اون زمان نشون میداد. به نظر من به جای گریه برو نماز شکر بخون که از ازدواج با چنین کسی نجات پیدا کردی و واقعیت رو خدا بهت نشون داده.

    12. برادر بزرگوار کاملا درکت میکنم، این دنیا پر شده از آدم های بی وفا و بی وجدان، وقتی دو نفر با هم تعهد بستن باید تا پای جان و شکنجه شدن هم خط قرمزها را رد نکنن مگر اینکه توافق کنند رابطه را قطع کنند و هر کسی مسیر زندگی خود را انتخاب کند، ولی در کل بدونید روی حرف و تعهد دختر و زنان این دوره زمونه به این راحتی نمیشه حساب کرد‌. میدونم این صحبتها درد روح تو را تسکین نمی دهد و متقاعد نمی شوی ولی خب اینجور مواقع فقط و فقط باید تسلیم عقل شد نه احساس چون هر کسی که راه رفتن و خیانت را یاد گرفت مطمئن باش تا دوباره کوچکترین مسئله ای پیش بیاد بازم اون کارو انجام میده و هر کسی اگر هزار دلیل واسه رفتن داشته باشه فقط یک دلیل واسه پایبندی و وفادار ماندن کافیه.

    13. والله خیانت زیاد شده .اولا تقصیر شماست نباید سه سال نامزد میموندی زود عروسی میگرفتی ثانیا اون دختر دیگه به درد زندگی نمیخوره ولش کن بزار بره خوش بگذرونه

    14. داداش گلم مشکل ازاینجاهستش.، ماشاالله خودت باسوادی بایدبخاطرچه دلیلی حس کنی که نفس توهستش مشکل ازاینجاهستش بیش ازحدلازم بهش احترام گذاشتی به چه دلایلی آخه توروخداچندلحظه فکرکن خودت

    15. ببین داداش نمیخوام دخالت کنم تو زندگیتون ولی تجربه ثابت کرده ادمی ک خیانت کردع بازم میکنع اونقدری ک یاخودش میرع یا اونقدر اذیتا میکنع خودت ول کنی بری اصلا ارزششو ندارع حتی ناراحتی چ برسه ب اشک ریختن برو از مشاوره کمک بگیر فراموشش کن زن زیاده دخترخوب زیاده میدونم سخته خیانت درد دارع خیلی هم دارع ولی غیرت داشته باش تمومش کن

    16. سلام سخته‌ولی‌خدارو‌شکر‌کن‌که‌بدون‌فرزند‌این‌موضوع‌رو‌فهمیدی‌وخدا‌بهترشو‌واست‌درست‌میکنه‌و‌زمان‌همه‌چیزو‌بهت‌نشون‌میده‌اخرشم‌میفهمی‌که‌اون‌اصلان‌لیاقته‌تورو‌نداشته

    17. درکت میکنم میدونم از روی دوس داشتن نمیتونی ولش کنی اما زن بد بده امکان داره بعدا خیانت بدتری بهت کنه و با کسی خیانت کنه که ارزش هیچی رو ندارهواسه همین میگم اگر بچه نداری ولش کن …

    18. داداش من اون درحدتونیس راحت بهت بگم بایه هرزه نامزدکردی شغلی که توداری دس روهردختری بزاری بهت میدن دوتاکوچه چپ وراست بری خوشگلتروجوونترشومیبینی هیچموقع یه هرزه درس نمیشه توپسرپاکی هستی گریه نکن من همین موردبرام پیش اومددوسال براش گریه میکردم تازه فهمیدم عجب خریتی کردم ایران پره دختره این نشدیکی دیگه فقط پاک باشه

    19. سلام . هر کسی بهت بگه ولش کن بره چون تو قلبته واقعا برات غیر ممکنه من با چنین مشکلی 10سال هست درگیرم دو بچه هم دارم . اصلا و مطلقا قبول نمی‌کردم که ولش کنم همه گفتن این بدرد زندگی نمیخوره چه بلاهایی که سرم نیاورد مهریه زندان دزدی اموال. اما آخرش که سنم بالا رفته 50ساله شدم . همه چی دوست پول خانواده فرزند از دست دادم فهمیدم همون اول باید ولش میکردم. ارزش خودم را ندونستم. الان که اسیر شدم فهمیدم اگر زن گفت یا نشانه های از دم تکون دادن داشت فقط باید مثل زباله رهاش کنی یکی بگیری که برات بمیره.

  6. سلام من الان دوازده ساله که باخانمم دارم زندگی میکنم قبل از بچه دارشدنمون یه بار بهم خیانا کرد بخشیدمش ولی بعد بچه اول بازم بهم خیانت کرد بازم بخشیدمش ولی گف به کسی نباید بگی مخفی نگه داشتم ولی خیانت اولی روبه خونوادش اطلاع دادم بعد بچه دوم کلا بامن سرد شده بهم میگه اگه اعتماد نداری بهم باهام زندگی نکن کلا نسبت بهش مشکوک شدم مخصوصا وقتی که تو اینستا شبا توگوشیه واز خودش عکس موباز ونیم تنه لخت میذاره کم کم دارم به طلاق فکر میکنم وضعیت مالیمون هم متوسط به پایینه تو درو همسایه موباز میگرده بهش تذکر میدم ناراحت میشه بنظرتون چیکار کنم بی اعتمادی نسبت بهش وسرد بودنش نسبت به من زندگیمو مختل کرده ازتون راهنمایی میخوام

    1. دقیقان من تو مثل همیم منم دنبال راهیم فقط بخاطر بچه هام وایسادم ولی دارم دیونه میشم

    2. الان داری به طلاق فکر میکنی
      طلاقش بده بره
      مگه بازیه کامپیوتریه که چندتا جون داشته باشه

    3. عزیز جدا بشید دنیا ارزش زنهای خیانتکار رو نداره ،یکبار به دنیا میایم و یکبار هم می‌میریم ،کسی که خیانت می‌کنه پس شوهرش رو دوست نداره

    4. سلام زن بد دل تهمت زن ودروغگو درست نمیشه ذاتش همینطوری هست تلاش کردن برای درست شدن تعهددادن فقط برای زمان خریدنه با اولین بددلی که به ناحق کرد فقط به فکرطلاق باشید وبه حرف هیچکسم گوش نکنید چون شما باید تاوان بدی وروزهای بدی درانتظارته

  7. سلام من ۳۲ سالمه زنم ۲۷ سال زنم ۲۶ مرتبه بهم خیانت کرده با مدرک عکس و فیلم و پرینت مکالمه و …داغون شدم هر سری انقد به جان زنده به خاک مرده هامون قسم خورده دیشب خواب دیدم مادربزرگم میگه به زنت بگو از من بکشه بیرون بسه بابا خلاصه هر وقت بخشیدم باز تکرار شده دقیقا با کسی که ازش متنفرم رابطه تلفنی داشته و پیامکی فاتحه بخونم تو اینستا ،روبیکا،تلگرام،واتساپ،لاین،و… تنها دلیل بخشیدنم این بود تنها دختر یا زنی بود منو واس خودم میخواست نه پولم خدارو شکر از لحاظ مالی کم ندارم و نداره به نظرتون دارم زندگی میکنم ولی از یادم نمیره میترسم میترسم میترسم لطفا راهنمایی کنین …در ضمن ۱۱ ساله ازدواج کردم

    1. دوست عزیز خودتون میگی بیست وشش بار خیلی صبوری کردی طلاق برای این گونه مواقع است طلاق بده خودتو راحت کن تا اخر عمزت باید عذاب بکشی

    2. باید از اول این زن نجس رو از زندگیت مینداختی بیرون که بد بی غیرتی کردی مردی مثلا . 27 بار

    3. عزیزم زن پول نمیخواد خوردو خوراک نمیخواد زن عشق میخواد زن اینی نیست که فقط شبا بهاش بخوابی روزام بری ولشکنی یا شبا موقی خواب بیای بری بغلش بخوابی زن محبت میخواد زن باید بهش توجو کرد زن مثل زنبور نارحت کنی نیشت میزنه پس نزار نیش بخوری دوست عزیز بخسوس اون زمانی که زن میره توعوجر باید پیشش باشی بهش محبت کنی نبایت ازش دور شی شبا وقط خواب تو بغل بگیرش یا موهاشو شونه بزن بهاش از عشق بگو این جوری زنت هیچ وقط خیانت نمیکنه عزیز

      1. با همین چرتو پرتا زن هارو پررو کردیم
        مگه عشق دو طرفه نیست، مگه تعهد دو طرفه نیست، مگه سختی رو نباید باهم تحمل کرد؟؟
        هیچ مشکلی خیانت رو توجیه نمیکنه هیچی
        هرکسی هرچیز دیگه ای بگه، فقط سر خودش رو شیره میماله

        1. به خدا که گل گفتی. تا حرف می‌زنیم میگن محبت نمیکنید. این حرفا چیه، مرد داره واسه کی جون میکنه؟ زمانی که پیش زنش نیست داره برای همون زن جون میکنه. باید اینو درک کنه که مرد چون دوستش داره و تعصب داره الان پیشش نیست و داره زحمت میکشه. مگه مرد محبت نمیخواد؟ مگه مادرای ما حرف قشنگ از پدرامون می‌شنیدند که خدای دومشون بود و تا آخر عمر فکر اینکه به مرد دیگری نگاه کنن واسشون مرگ بود. ما مردای امروزی که خودمون رو دلقک خانمهامون کردیم. ما که بدبخت ترین و ناز کش ترین و بی اختیار ترین و گماشته ترین مردای تاریخ بشریت هستیم. ما که از دست زبونهای خانمها به مادرامون می‌ترسیم یه تلفن بزنیم و تا اسم خواهرمون رو میاریم انگار جن زده میشید . ما که بدون صلوات و احترام نظامی خدمت باباتون نمیتونیم برسیم. ما که جرات خریدن یه چیز کوچک بدون هماهنگی و اجازه خانم حتی برای بچمون رو نداریم و ما که روی هرچی مرد در آباء و اجدادمون هست رو سیاه کردیم از بس توسری خور شدیم دیگه چی میخواین؟ کسی که عمری مثل یک برده و غلام داره نوکریتون رو میکنه به بهانه اینکه چرا حرف قشنگ شب که میخواستی بخوابی زیر گوشم کم خوندی و از خستگی و دوندگی روز نتونستی چشماتو باز نگه داری بهش انگ بی عاطفی می‌زنید. به خدا بی معرفتی ذاتی میخواد اگه نه هر مردی بلکه مردی که میدونید صادقانه داره جون واستون میزاره عیبش رو توی سرش بزنید و فکرتون به سمت خیانت بره. در ضمن خیانت فقط همخوابی با غریبه نیست …..

      2. بخدا همه این کارها کردم ولی امان از زمانی که دوست ناباب باهاش باشه اونم دوست نابابی مثل خواهرش که اونم کشوند طرف این کثافت کاریها تا تنها نباشه از چشمام بیشتر بهش اعتماد داشتم و همین مساله سه سال داغونم کرده

    4. تو که ۲۶ بار خیانتشو دیدی دیگه برات عادی شده،بقیه عمرت هم
      کنار بیا دیگه.حرفمو گوش کن
      چون زندگیت بدتر میشه،الان لااقل هر وقت بخوای خودت هم میزنی
      اون موقع دیگه تو کف میمونی

  8. سلام زنم دوسال با ی خانوادهای رفت آمد داشت بعد دوسال خیلی تغییر کرد گوشیش دست من بچها نمی‌داد رفت آمد با خانواده برادراش وخواهراش نداشت بعد کمکم مشکوک شدم باش بعد فهمیدم که رابطه داره با همون پسر خانواده توهم زن و بچه دار عکس پسره زیر لباسهای پیدا کردم تماس تصویری و صوتی چند بارازش فهمیدم کار به طلاقی کشید دوتا بچه ی پسر ی دختر دارم او خیانت کرد در حق من و بچها هنوز هم رابطه داره نمی‌دونم چه کار کنم دارم عذاب میکشم حاضرم به مرگ خودم فکر بچها هستم نمی‌دونم چکار کنم

    1. اگر کارتون به طلاق کشیده و ازهم جدا شدید نیازی نیست خودتون رو عذاب بدید سعی کنید با کسی که میشه ن به او اعتماد کرد و هم همسر خوبی برای شما باشه و هم میتونه با بچه هاتون رابطه خوبی داشته باشه ازدواج کنید چرا که همسر سابقتون اگر به رابطه نا سالم ادامه بده و در زندگی شما به هر نحوی حضور داشته باشه هم با دیدنش آسیب روحی میخورید و هم ممکنه بچه هاتون با بودنش درست تربیت نشن

    2. داش گلم منم دقیقامثل خودتم یه پسر و یه دختر دارم زنم بهم خیانت کرد منم نمیدونم چیکار باید بکنم الان تنها تویه خونه نشستم نمیدونم چیکار کنم

      1. داداش دندون لق بکن بنداز دور خودت و راحت کن.۶ماه درد بکشی بهتره از یه عمر.همه با این مشکل دارن میجنگن.ولی ولش کن بره.برو دنبال زندگی جدید.سال دیگه به حال الانت میخندی که چرا ۱ثانیه هم غصه خوردی برای ادم بی ارزش .

  9. سلام من ٢ ساله نامزدم هر دو مون كارمنديم اون كارش يه جوريه شيفت ميمونه يعني يه عصر يا صبح اينا منم مثله اونم ولي ماله من دو روز در هفته ازش دور ميشم باهم زياد دعوا كرديم خيلي تا حد طلاق رفتيم ولي من دوستش دارم اونم بعد اشتي كردن باهم خوب ميشه ولي به چيزي فكر مو دردگير كرده چند روزه از گوشيش خبر ندارم ديگه مثله قبل نميزاره پيشم بمونه همش جاي دور ميزار يا حتي بعضي وقتا گوشيش رو جاي ميزار من دستم نرسه بهش اخلاقش عوض نشده ولي چند رو پيش دوباره دعوامون شد ازش سه روز دور بودام در حدي كه ازش هيج خبري نداشتم الان اشتي كرديم بازم ازم دور نگهداشته گوشيشو قبلا بهم ميگفت با پسر خالش كه شهر ديگه است و مجرده پيام داده و گفته واش دختر پيدا كنه ولي يه شب كه گوشيش رو يواشكي برداشتم پيام هاشو ديدم شب ساعت ١٢ باهم چت كردن تو چتش چيزي نبود ولي ازم بهش بد گفته بود و بعضي پيام هاشو فكر كنم پاك كرده بود بگذرايم تو موقع دعواي جديدامون پسر خالش هم امده خونشون احساس خيلييي بدي دارم خيلي احساس ميكنم باهاش رابطه داره من نمي تونم مچشو بگيرم

    1. مطمئن باش دوباره خیانت می کنه چون خیانت کارذاتش خرابه وباید ذات خرابه با اعتقادات دینی با برد

  10. خب اینجا کلی افراد اومدن راز زندگیشونو گفتن و مشورت خواستن . کاملا درک می کنم این فشار روحی شما رو ولی بدونید اینجا چیزی جز نظرات اشخاص نسبت به موضوع و گیج شدن شما عایدتون نمیشه شما باید خودت تصمیم بگیری حرف دیگران نباید در شما تاثیر بگذاره اساسا موضوع خیانت زن بسیار دردناکه و برای مردان غیرتی غیر قابل تحمله ریشه این موضوعات هم که زیاد شده متاسفانه شبکه های اجتماعی و ماهواره خصوصا فیلم های ترکی که مرج اینگونه مسائل هست می باشد من هیچ توصیه ای ندارم و با کنکاش بشدت مخالفم چون خودتم نابود میشی حدیثی هست از معصوم میگه اگه پردا ها کنار بره برادر برادر را خاک نمی کنه خود ما هم بی عیب نیستیم در قرآن جواب همه این مسائل گفته شده دنیا دار مکافاته خیلی باید مراقب رفتارمون باشیم

    1. نظر شما درمودد خیانت زن چیه چکاری میشه کرد من ۸ ماه فهمیدم هربار تا میام بهش فک نکنم قیافه جفتصون‌میاد جلو چشمم در اوجی که هیج مشکلی عاطفی و مالی هیچ مشکلی نداشتیم این بلا رو سرم‌اورد الان رو ب سقوطیم کلا داریم‌ناابود میشیم‌مخصوصا بچه تودشم از کردش ب شدن پشیمونه خیلی جوری که کا بگم اب بخور میخوره نخور نمیخوره با کتک و شکنجه هم‌مخالفم و وستم بهش نزدم همش سعی در بهبددی داشنم کلی نمیتومم ب خودم‌بقوبولنم ک اشتباه کرده و انسان جایز الخطاس شما معلومه ادم‌دینداری هستی پس اگه میتونی ی کمکی من ب بکن

  11. سلام به همه دوستان
    خواهش میکنم هرکی این مطلبو میخونه بهم کمک کنه
    من ۵ ساله ازدواج کردم برای خانومم هیچی کم نزاشتم از لحاظ جنسی رفتاری مالی
    تقریبا چند ماه پیش براش گواهینامه گرفتم و یک ماشین خشک
    تو این ماه فهمیدم زنم به من بی محلی میکنه منم چند روز پیش سر صبح گوشیش رو هک کردم ور رفتم سر کار
    که ساعت های ۹ بهم زنگ زد گفت میخوام برم شهر
    من هم فورا روبیکاشو نگاه کردم دیدم داره با یکی به اسم زهرا چت میکنه بهش گفته بود میخوام بیام پیشت . طرف یه ویس مردونه هم فرستاده بود تا من باز کردم ویس گوش کردم میخواستم سکته کنم ،فورن بهش زنگ زدم گفتم نمیخواد بری شهر .اون هم فهمید فورا روبیکا رو حذف کرد .من که یه اسکرین شات گرفته بودم و ویس طرف رو هم ذخیره کرده بودم رفتم خونه .و بهش دو سه تا سیلی زدم . هرچی گفتم این کیه گفت نمیدونم نمیشناسم اشتباه شده .یک روز که گذشت بهش گفتم میخوام برم پلیس فتا تا چت ها تور ببینم و از دست تو و اون شکایت میکنم .
    خانم من هم ترسید و گفت که ۱۲ روز باهاش چت و صحبت میکنه فقط تو این ۱۲ روز هم ۳ بار تنهای رفته بود شهر 😔
    به نظرتون با هم رابطه جنسی داشتند ؟؟
    و ایا من چکارش کنم ببخشم یا نه
    خواهش میکنم بهم کمک کنید دارم میمیرم
    در ضمن من ۲۷ سالمه و خانمم ۱۹ سالشه

    1. ببخشید پلیس فتا بریم میشه سوابق گوشی همسر رو داخل اینستا و تلگرام و …. رو درآورد ؟؟؟

    2. اگه بچه داری ببخشش به شرطی که تکرار نکنه
      اگه بچه نداری بزار بره لیاقتش همینه

    3. داداش اول راهی خودتو فدا نکن . اون بی ارزشه با یه تیپا از زندگیت بندازش بیرون

    4. سلام حسین جان
      خیانت تا اخر عمرت عذابت می ده اول دلیلش بپرس شاید از روی نادانی وغفلت بوده
      خیلی سخته اگر از روی دانایی و جنسی بوده طلاق بده و خودتو بچه هات گرفتار نکن

    5. سلام قبل از این که همسرتون را متهم به خیانت کنید ابتدا فعل و عملکردش رو توسط پلیس فتا به دقت بررسی کن ودر ضمن در تمام مراحل بازپرسی و بررسی در کنارش باش تا احساس منزوی بودن و تنهایی نکند در صورتی که ثابت شد که این ارتباط کلامی بوده و هیچ گونه تماس و لمس فیزیکی در کار نبوده به او فرصت بده تا خودش را بازيابي کند و حریم زندگی زناشویی را نشکند در این مدت از امکانات زندگی چیزی کم نگذار و در خصوص مسائل جنسی وعاطفی و روش‌های ارتباط جنسی مطالعه کن و همسرا تو هم از نظر مدت زمان آمیزش جنسی و هم از نظر روش های آمیزش اقناع کن
      اگر پس از این تلاش های وافر باز هم دیدید سر و گوشش می‌جنبد بدان که بار کج هر گز به منزل نمی رسد نمی توانی تمام عمر مراقبش باشی
      رهایش کن تا به تنوع طلبی خود برسد
      اما اگر دیدی که اشتباه خود پی برده است هرگز و هرگز خطای گذشته رو بیادش نیاور
      موفق باشید

    6. سلام عرض ادب او زندگی شماست بهترین راه بخشش هست اگه خانمتون دوست دارین باهم بروید مشاوره انسان کامل وسن بالا جایزالخطا ست همسرتون که 19 سالشه
      یه شریک خوب در این جور مواقع همسرشون میبخشه و نشون میده وفا یعنی چیست ما برای یه آهن پاره‌ میریم دوره می‌بینیم گواهینامه میگیریم برای زندگی
      نه دوره می‌بینیم نه کلاس میری یم پس لطفا همه ما باین نصب به یه زنگی خوب مطالعه داشه باشیم ایشالا مشکلتون حل بشه

    7. بهش بیشتر توجه کن بیشتر محبت کن کادو بخر به خودت برس به خونه برس به مادر و خواهرت بگو مزاحمش نشن محیط خونه رو براش امن و آروم بکن شمع روشن کن موسیقی بگذار مو بکار برو باشگاه بازو های بزرگ باشگاهی داشته باش شکم شیش تیکه باشه دندون هاتو کامپوزیت و لمینت کن موهاتو رنگ کن ژل و بوتاکس بزن رو مسائل جنسی کارکن بدنت همیشه تمیز و مرتب باشه لیزر کن عطر ک ادکلن بزن مسواک بزن همیشه خنده رو باش بغلش بوسش کن حتی وقتی بهت بدی میکنی بی محلی میکنه باز هم نیشت باز باشه بازهم محبت کن هی محبت کن ….می بینی عزیزم چقدر اعصابت خورد میشه این ها رو می شنوی .این ها مشابه همون جملاتی هست که به خانم ها میگین و میگن وقتی دلشکسته و دلگیر و دلتنگ خیانت شوهر اشونو بیان میکنن.تلخه ولی واقعیت داره

      1. داداش حالت خوبه چه فیلم هندی بیغیرتی تعریف کردی دمتگرم یه کلاه هم میگفتی بخرن سایز سرشون که هم بتونن بذارن بالاتر هم بهونه نگیرن کلاه قر… قی برای سرم گشاده خیلی با حالی

    8. دختر جماعت تو اون سن عقلش کمه اما ببخشش و بهش فرصت بده اما در رفتارت تعادل داشته باش نه باهاش رفتار بد کن نه زیاد محبت بیش از اندازه بکن یکم بهش وقت بده و بهش بگو بخشیدی اونو ولی تکرار نشه

    9. نبخشش اصلن نبخش فقط اگر بچه نداری و میتونی ولش کن بره دنبال همون که میرفت میدیدش اگر رابطه نداشته پس رفته باهاش سیب زمینی پوست بگیره توخودت زن دیگری ببینی رحمش میکنی مردباش و ولش کن چون اون دوباره تکرار میکنهچون الان ترسیده اگر ببخشیش میگه خب بازم برم نهایتن میفهمه دوباره میبخشه بابا

    10. سلام داداش به خدا پچهامون بزرگ میشن میرن سر زندگی خودشون بعداز مرگمونم سالی یه بارم نمیان سر خاک تو خودتو فدا بچها نکن خیلی ناراحت بچهایی بیارشون پیش خودت و مدرک جور کن یا بترسونش که مهریه ببخشه من امین جریان داشتم فقط شک کردم اونم شکم برطرف نکرد امروز ساعت ۱۱جداشدیم اصلا ناراحت نیستم

    11. داداش دیگه پیگیرش نشو ایشالع که رابطه ای چیزی نبوده تو 12 روز کسی نمیده که …. کافه ای چیزی رفته …در ضمن خدا بهت رحم کنه این زن پیرت میکنه همینو بهونه کن طلاقش بده بدون مهریه بخدا که ببخشی تا اخر عمر بیچارت میکنه

    12. شما نزدیک 7 سال بزرگتری واین بده
      دختر کمسن وسال نگیرید
      برادر من
      سنت بالاتر بره اول مشکلاتت هست

  12. سلام دوستان خیلی داغونم من با خانومم خیلی خوب بودیم 6 سالع ازدواج کردیم و چند سالی هست به خاطر حرف های که به خانوادم میگه دعوا میکنیم ایشون زبونش خیلی زخم میزنه منم عصبی میشم دعوا کردیم کتک زدم و خیلی وقتا گفتم راضی نیستی طلاق بگیر ولی اون به قول خودش چون دوستم داره وایستاد منم دوستش دارم و چیزی کم نزاشتم تو زندگی خدا رو شکر همه چی داریم اما یه ماه قبل دعوا کردیم و گفت میرم خونه بابام منم گفتم برو دیگه طلاق میگیریم و پیام دادم وسایلاتو میفرستم دیگه نمیشه زندگی کرد فقط میخواستم تنبیه بشه بعد یه هفته بهش پیام دادم و صحبت شروع کرد به اینکه حالم بده و فلان افسرده شدم بعد تعریف کرد 5 روزه با یه مرد تلفنی صحبت میکرده و پیام و درد دل و یک روز میر سر قرار و اونجا که یارو بهش دست میزنه شروع میکنه به التماس که دست نزن ازار نده و اون هر کار کرده تا راضی کنه ایشون میگن راضی نشدم و بلاخره اومدم و متنفر شدم و به ون گفت که بگم میبخشی الان من اینقدر ذهنم داغونه همش درگیر همش غصه من ناموس کسی رو چپ نگاه نکردم تا حالا و برام سنگینه واقعا نمیدونم چی میشه ایشون تا حالا هیچ موردی مشاهده نکرده بودم واقعا و الان در شوک هستم ادامه دادن برام سخته ایشون 21 سالشه و من 31 روانم خراب شده یه دختر 2 ساله هم دارم

    1. سلام دوست من کمبود محبت
      مراقب باش زن موجودی بسیار ضعیف و شککننده است همین که بهت همه موارد رو گفته کمکش کن و با گوش دادن به حرف دیگران زندگی خودت خراب نکن

      1. سلام وحید جان .من ۴۷ سالمه زنم بهم خیانت کرده .خیلی سخته ولی بخاطر دخترم تحمل کردم ..تاحدودی بخشیدم ولی فراموش نمیتونم بکنم .حالا اگه میتونی ببخشی ببخش .ولی خیلی باید قوی باشی ..واگه زنت ظرفیت داره خوبه ولی اگه پروتر میشه هرگز روح خودتو آزار نده ..چون یه بار بیشتر زندگی نمیکنی

    2. سلام
      خیلی سخته
      من خانم هستم
      مادر یه دختر ده ساله
      همسرم بهم خیانت کرد
      از هیچ لحاظی کم ندارم
      تیپ هیکل
      ورزشکارم
      واز پدر دخترم جدا شدم بعد ده سال زندگی
      الان هفت سال هست تنها زندگی میکنم و لی خط قرمز من مرد زن دار هست
      یه خانوم چطور به خودش اجازه میده وقتی تعهد داره این کار رو بکنه
      طلاق رو برای چی گذاشتن
      من دخترم کنارم هست باید بهتریم مادر براش باشم
      زنی که خیانت کرد عادت میکنه
      ترسش میریزه
      مثل دختری که ….
      به نظر من وقتی افکار آدم خراب بشه
      دیگه درست نمیشه
      خدای مهربون کمکمتون کنه

      1. چقد نامردی شما زنا به همجنستونم رحم نمیکنین!! طلاق گذاشتن واسه چی…!!! ؟

        1. دقیقا همسر من با ی خانمی ک 3بار ازدواج کرده وهر 3بار خیانت کرده و الانم همسر دارن اون خانم خیلی راحت با هم هستن و کارای طلاق خانمو انجام میده خیلی شیک و راحت

        1. داداش من اون درحدتونیس راحت بهت بگم بایه هرزه نامزدکردی شغلی که توداری دس روهردختری بزاری بهت میدن دوتاکوچه چپ وراست بری خوشگلتروجوونترشومیبینی هیچموقع یه هرزه درس نمیشه توپسرپاکی هستی گریه نکن من همین موردبرام پیش اومددوسال براش گریه میکردم تازه فهمیدم عجب خریتی کردم ایران پره دختره این نشدیکی دیگه فقط پاک باشه

      2. کاش خانم من هم مثل شما بود متاسفانه هنوز طلاق نگرفته بچه‌ها رو فدای هوسش کرد پسرم ترک تحصیل کرد دخترم هم پیش اون هست ولی درواقع مادرش مواظب دخترم و همشون سرشون مثل کبک کردند زیر برف جالب اینجاست پسرم به پدر بزرگش گفته مامانم با پسر حرف میزنه وتو دادگاه اعتراف کردند پدرش میگه قاضی حرف دراورده

    3. بهت دروغ گفته..هیچ رابطه حضوری نداشته
      فقط فکر و شناخت کلی شما رو محک زده..وحدودی هم تنبیه بد اخلاقی شما

    4. سلام بنظرم شما همدیگه رو دوست دارین و خانمت فهمیده اشتباه کرده انشالله که پایدار باشید فکر و خیال الکی فقط آدمو پیر میکنه

    5. شماخانمهافکرمیکنیدچون همه چی تمام هستید آقایان نباید خیانت کنند فقط پراید وقیافه وهیکلتونو میدین اینهامهمه ولی کافی نیست اخلاق مهمه ازهمه مهمترچقدرنیاز جنسی همسرتوبراورده کردی من مردم ۴۵سال سنمه ازهمه مهمتر اخلاق ونیاز جنسی هست

      1. یه نفر رو برایه مشاوره میخوام باهام تماس بگیره یه خانم که این مشکل براش پیش اومده باشه و جدا شده باشه

    6. زنی که اشتباهه ۵ روزشو بهت میگه ، ارزشه بخشیده شدن رو داره مطمعن باش

  13. سلام من ۲۷ سالم و سرباز هستم ۷سال با دختری دوست بودم بعد از ۷ سال تصمیم به ازدواج گرفتم نامزد کردیم در حین خدمت به زندگیمم میرسیدم وقتی نامزد کردیم کلا عوض شد به من فشار میاورد که جلو خانوادش مثلا بگه زور دست منه بعد ۶ماه که نامزد بودیم سر یه موضوع بحث شد اونام هر کادویی خریده بودم پس آوردن ..من یک ماه هرچی زنگ اینور اونور کردم جواب ندادن حتی منو به فامیلیم صدا زد دختره ..بعد یه ماه فهمیدم با هم دانشگاهیم رفیق شده ..دیگه بیخیال شدم ..بعد چن ماه حالا دختره برگشته به التماس که من عصبی بودم میخواستم با یکی درد و دل کنم ..من زیرو رو شدم واقعا..
    سر در گم شدم مونم بین احساسات و عقلم..

  14. سلام حمید جان
    ۲۷ ساله ! . . . عذاب عذاب عذاب … ایکاش اون اوایل نمی بخشیدم حرفه ای نیست ولی چند سال یه بار به سرش میزنه و زرنگ بازی در میاره!!

    1. هم درد منی ولی من متوجه شدم با ۸نفر تماس تلفنی داشته واز خانه زده بیرون کارتم رو هم برده بود ۴۰ملیون داخلش بود فرار کرده بود بعد از ۱۰روز از تریق خط مبایل ش پیداش کردیم دادیمش تحویل خانوادش الان خدایا شکر دارم طلاقش میدم از شرش رها میشم ولی بعد شانسی من اینجاست دوتا دختر از این زن خیانت کار دارم که دوتا هم پیش خودم هستند فقط برا دخترها دارم داغون میشم

  15. سلام
    من دلم خونه ۸ سال با زنی زندگی کردم که چندین بیش از ۵ بار بهم خیانت کرد
    ای کاش ای کاش زودتر به این فکر می افتادم که طلاقش بدم
    ای کاش قبل از اینکه یک بچه یک ساله نیم بیاد تو زندگیمون تمومش میکردم
    اوایل که مچش می‌گرفتم هربار بار با گفتن اشتباه کردم توبه میکنم و نماز خون شدن منم خر میشدم میگفتم حتما دیگه سر عقل اومده
    ولی باز همون کاراش ادامه میداد
    تا الان بخاطر آبروم اینکار نکردم

    ولی ایبار بار فرستادمش خونه پدر و مادر نامردش که هربار مچش می‌گرفتم طرفداریش کردن و زیر بار خیانتش نمی رفتن

    گفتم بمون خونه بابات تا موهات مثل دندونات سفید شن
    طلاق بی طلاق
    مهریه میدم طلاق نمی‌دم

    سزای هر زن خیانتکار اینه که نزاری به هدفش برسه
    سزای هر

    1. سلام واقعا خیانت کثیف‌ترین کاررو زمینه منم زنم بهم خیانت کرد داریم جدامیشیم واقعا نابودم کردخدا روزخوش نشونش نده خوب کاری کردی بهش ذ

      1. خدا لعنت کنه زنی که خیانت میکنه منم شوهرم با یه زن متاهل رابطه داشته الان بهش شک دارم زندگیمو نابود کرده خواب روز و شب و ازم گرفته دوتا دودختر دارم موندم چیکار کنم نه میتونم تحمل کنم نه میتونم با دوتا دختر جداشم

    2. هر کی میگه بخشیدم اشتباهه هر بار که از خونه میای بیرون فکر این هستی که مبادا باز خیانت کنه یا اینکه الآن کجا و با کیه خلاصه هر روز این مسائل هست محاله هر روز شک نکنی باور کنین شک به همسر خیانتکارت نابودت میکنه خدا لعنتشون کنه تمام امکاناتی که خونه پدرشان نداشتن براشون فراهم میکنی ولی باز بهت خیانت میکنن.

    3. صابر جان میگن یکی به یکی گفت پدرت رو درمیارم گوشت رو میگیرم و دور تا دور دنیا میکشمت طرف خندید و گفت خیالی نیست‌ خودتم دنبال من باید دور تا دور دنیا بیای
      داداش من هر چی بخوای مثلا اذیتش کنی در اصل خودت و زندگی خودت رو تباه میکنی. رها شو آزاد شو
      یه اشتباه بزرگ کردی که خیانت‌های مختلف کرده و بخشیدی و اشتباه بزرگتر اینه که ضعفت رو تکمیل کنی و بگی خونه بابات باش منم طلاقت نمیدم. شرمنده که راحت میگم خودت مشکل داری که نمیتونی ازش دل بکنی. بزار بره گم بشه چیکار داری که بعد از تو چیکار میکنه. اونم دقیقا همین ضعفت رو دیده و هی خیانت پشت خیانت. یعنی چی ؟ این که زندگی نیست واسه خودت جهنم درست میکنی.

    1. من٩ساله ازندگي مشتركم ميگذره دوتاپسركوچيك دارم جونم بجونشون وصله وازاوايل ازدواجم درحدمرگ جلوخانواده سوهركتك ميخوردم فحش ميشنيديم همشم زندوني بودم توخونه حتي هنوزم تنهانميزاره بابچه هام سركوچه برم اماخودش بارهابمن خيانت كردخونه مجردي گرف ك ب كثافتكارياش بيشتربرسه همون موقع ك من بچه هاشوحامله بودم ازطلاقوحرف مردم ميترسيدم ازبه طرفم خونه پدرم بانامادري نميساختم ازخواهرام منوبريدزندونيم همش بابچه هام طفلكياافسرده شدن توخونه بهمه چيزم گيرميده هيچ عيبي وايراديم بخداندارم ازهمشونم سرترم ولي همش ميگه زن فلاني خوشگل بودفلان بود دهن بين مادرشه همشم قهراگه دركل سال ده روزشوباماخوب باشه وحرف بزنه خداميدونه چي ميكشم هرروزم گريه ميكنم بچه هام خيلي گناه دارن

      1. خدا نابودش کن این شوهر کثیفته انشالله هرچه زودتر ب زمین بخوره بخاطر خودت و بچه هات اسایش داشته باشید

      2. الهی هرچی زودتربامرگ این ادم ازدستش راحت بشین تووبچه هات خداکمکت کنه تواین زمونه زن ب خوبیه شماخیلی کم پیدامیشه ک حتی بادوتابچه نتونه ازخونه بره بیرون وزندگیشوبرابچه هاش فداکنه آفرین واقعا

  16. سلام یه پسر بیست و هشت ساله هستم که تمامی کامنت هارو خوندم. تصمیم گرفتم زن نگیرم.

      1. بله خوب هست بد هم هست ارزش شیر یا خط نداره ما هم که بد شانس رو باختیم . نه با ابرومون ریسک کنیم نه دیوانه شیم.

    1. زن نگیر ،من خودم با یه بچه ،زنم به گفته خودش سه سال خیانت کرده ،فقط تو رو خدا کسی زن نگیره ،من فکر می کردم زنم فرشتس ،اینو بدونید که به هرکی جز خدا اعتماد کنید ،تاوان می بینید ،فقط خدا خدا خدا

      1. من به خدا اعتماد کردم و خیانت دیدم
        هفت سال بهش خوبی کردم سرطان داشت پول دادم هم حالش هم وضع مالیش ک خوب شد گم و گور شد فهمیدم دورم زده خیانت کرده. پیش خانوادم پیش خودم تحقیرم کرد و بازیم داد. خدا یار کثافتهاست همیشه آدم‌های کثیف رشد کردن و خوشحال بودن. خدا … هه

        1. مشخصه از اول به خدا باور نداشتی
          که اگر داشتی این حرف رو نمی زدی
          اگر فکر می کنی که که به خدا اعتقاد داره هیچ مشکلی براش پیش نمیاد ، کاملاً در اشتباه هستید
          نمونه بسیار آدم معتقد ( واقعی ) که بسیار درد و رنج کشیدن ، اما هرگز مثل شما حرف نزدن
          یا حق

    2. احمقانه ترین کاردر ایران ازدواج است خصوصٱ با قوانین اسلامی که مشوق زنان به خیانت است که در صورت خیانت از زنان کاملٱ حمایت می کند خوبه بدانیم اگر رنی در خانه شوهر خیانت کرد شوهر باید غذا مسکن لباس گرماوسرمایش را تٱ مین کند وحق ندارد از خانه بیرونش کند واگر دوبار با او نزاع کند حق طلاق برایش ایجاد میشود وهم خیانت می کند وحق طلاق ایجاد می کند وهم مهریه به اجرا می گذارد در کل در ایران مردان متهم به دنیا می آیند وبرای شهادت وحمالی زنان وزندان مهریه

      1. سلام آقا عرشیا‌…من بیش از سی ساله ازدواج کردم .دو فرزند دارم حدود نه ساله متوجه شدم زنم باهام سرد شده.بهش میگم قبول نمیکنه و دلیل های زیادی میاره.با من هر سه ماه یکبار همبستر میشه.اصلا مثل قبل رغبت نداره.موبایلش رو تو دستشویی و حمام هم می‌بره.موبایلش کد داره.بمن هم نمیگه.دائما به من میگه خیانت کار.بادوستهاش مسافرت می‌ره .بریدم..آخه چرا..

    3. سقراط می گوید: ازدواج مثل یک شهر محاصره شده است ، یک عده‌ای می خواهند از آن خارج شوند و یک عده‌ای می خواهند داخل شهر شوند.

      1. سلام کسی بهت خیانت کرد بازهم می‌کند من سرام آمده دوتا پسردارم طلاق دادام تازه رابطه ش بیشتر شده با ده نفر بیشتر دیدمش فقط باید این افراد زندگی محرم کنی این افراد خیانت داخل خونش هست

    4. همه زنا اینحوری نیست منم شوهرم بهم چندین بار خیانت کرده دلیل نمیشه که همه مردا خیانتکارن

  17. هرچقدر مدت زندگی زناشویی تون بیشتر باشه و هرچقدر زنتون در گذشته مهربانتر و خوبتر باشه ، خیانت به مراتب غیر قابل تحمل تر میشه.

    1. سلام نه فحش بدید نه ناراحت بشید.تا حالا کارما شنیدید.تو زندگی ما همه چی کارما داره زمانی مرد به زنش خیانت میکنه شاید در حد سلام یا احوالپرسی زمانی میرسه زنش همینکار رو میکنه لطفا معتقد به کارما باشید .باور بکنید بعد از مدتی آدم گریبانگیر ش میشه.فقط فقط اینو همگی باور بکنید.وسلام.

      1. سلام خواب دیدی خیرباشه منم همچین فکری میکردم اما متأسفانه فهمیدم که کاملاً برعکسه صحبت شماست

      2. دوست عزیز شما اسمش رو کارما میزارید، ولی من میگم چرخ فلک، وکاملا این حرفت رو قبول دارم. سن که به 40برسه میبینی هر کار بری کردی که برا بقیه هم بد میدونی به نحوی بهت برمیگرده، به شکلی که هر چی کارتون بوتر باشه ، دردش هنگام اتفاق برامون بشدت سخت تر میشه. شخصا به مذهب باور ندارم، و نظم طبیعت باور دارم، اگر بد بری بر برات میاد. بارها و بارها و بارها تجربه کردم. شاد باشید

      3. شعر محض.ادم دیدم بهتر از خودش کسی نیست زنش خرابه.ادم هم دیدم لاشی تر از خودش وجود نداره پاکترین زن داره.فقط بختت ببینم چی باشه

  18. سالها پیش که اون زمان مجرد بودم یه سریال ژاپنی به اسم (از سرزمین های شمالی) را تماشا میکردم . داستان در مورد خیانت یه زن به شوهرش بود. شوهرش خیلی مظلوم بود و دلم بحالش میسوخت، ولی نمیدونستم که این بلا روزی سر خود من هم خواهد آمد. بله بعد از بیست چهار سال زندگی مشترک ، فهمیدم زنم به من خیانت میکنه.به خودش هم گفتم .اونقدر احمق بودم و اونقدر زنم رو دوست داشتم که آرزو میکردم که بعد از مرگ هم با زنم باشم. ولی یکباره همه چیز نابود شد و از بین رفت.دل خوشی ها ، گرمای زندگی ، امید و آرزوها، همش از بین رفت. الان دیگه رغبتی ندارم که زنم حتی 5 ثانیه هم کنارم بشینه.متاسفانه خیانت خیلی زیاد شده ، مخصوصا خیانت زنان ، و سالهای آینده بیشرو بیشتر هم خواهد شد. خانم ها، آقایون به همدیگه خیانت نکنید.اگه از زندگی با همسرتون ناراضی هستید خیلی راحت از هم جدا بشید، ولی خیانت نکنید.

    1. سلام
      دوست گرامی متاسفم منم مثل شما طعم تلخ خیانت را چشیدم و به خاطر دخترم فعلا سکوت کردم هر روز سخت تر از روز قبل میگذره
      منتظرم دخترم بزرگ شه موضوع خیانت بهش بگم و طلاق متاسفانه موضوع خیانت خیلی زیاد شده لعنت بر ادم های بی وجدان که خیانت می کنن و طرف مقابل داغون می کنن

      1. دوست عزیز اگه به زنت موضوع خیانتشو نگی شاید روز به روز خیانتش شدید تر بشه.

        1. اون به خاطر دخترش از خودش گذشته به خاطرش ترک نکرده محبت مادرش رو ازش بخاطرش آرزوهای خودش عمرش جونیش شوروحیجانش رو زیر خروارها خاک چال کرده ایشون به نظر پدر در واقعی برای فرزندش هستن ازخود گذشته

        2. اون به خاطر دخترش از خودش گذشته به خاطرش ترک نکرده محبت مادرش رو ازش بخاطرش آرزوهای خودش عمرش جونیش شوروحیجانش رو زیر خروارها خاک چال کرده ایشون به نظر پدر در واقعی برای فرزندش هستن ازخود گذشتی ایشون جای تقدیر و زن ایشون نفهم

      2. شما خیلی آدم احساسی هستی چطور میتونید با یه نفر که هر روز صبح میبینیدش زندگی کنید تحمل این همه رنج و استرس بخاطر دخترتون؟خودتون آدم نیستید ؟بنظرم مردانه تر رفتار کنید و خیلی قوی باشید و جدا شید

        1. خیلی سخته .من خانمم بعد از ۱۵ سال فهمیدم شوهرم چندین بار بهم خیانت کرده باسه تا بچه موندم چکار کنم دوسش دارم اما نمیدونم برام قابل تحمله یاداوری خیانت ها .یا اصلا ایا دوباره خیانت میکنه .خیلی سخته .از ته دل اه میکشم .

        2. سلام چند روز منم دیدم زنم با مغازه دار گرم گرفته منو دیدن جا خوردن زندگیم سهم شد

        1. سلام دوست من کمبود محبت
          مراقب باش زن موجودی بسیار ضعیف و شککننده است همین که بهت همه موارد رو گفته کمکش کن و با گوش دادن به حرف دیگران زندگی خودت خراب نکن

          1. احتمالا شما مشد حسین اقا فوقالعاده زن ذلیل هستی

      3. اون زنو با بکنشو باهم بده اتیش من شما مردایی که تو انجور موقع ها روق عن فکر بازی درمیارین رو درک نمیکنم تو بدترین حالت اعدامت میکنن دیگه ولی درعوض مثل یه مرد زندگی کردی

      4. بخاطر دخترت؟؟؟خودتو گول نزن،این نشونه ضعف شدید توئه‌.تو باید بفهمونی هر خیانتی عواقب داره ،باید جداشی و دخترتو انسان بزرگ کنی،و خودتم یه زندگی جدید شروع کنی

      5. اقا حسین خدا صبرت بده همدردیم با این تفاوت که من نمیدونم چه کنم
        من و تو کنار هم باشیم چقدر حرف برا گفتن داریم
        اخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی میپره…

        1. الهی بگردم چقدر شبیه هم هستیم ما چند نفر .
          واقعا هیشکی نیس که بتونیم باهاش درد دل کنیم
          کاش بتونیم یجوری همو پیدا کنیم

      6. دوست عزیز منم درد کشیده ام بعد از25سال ولی توروخدا به دخترت نگو دخترا مثل گل میمونم زودپژمرده میشن خدا لعنت کنه اینجور زنارو منم پسر دارم 23سالشه کم‌وبیش یه چیزایی می‌دونه ولی برای مسیله رووانکردم وطلاق همسرم رابه خاطر معافی پسرم مطرح کردم و تمام حق و حقوق زنم را آدم ولی الان مثل سگ پشیمونه ولی چه سود…؟کسی بود که همیشه بهم میگفت نکنه یه روز منوول کنی خلاصه درست فکر کن او بچه گناهی نکرده

      7. سلام چرا اینقدر عذاب بخودت میدی درست درد سختی ولی هر چه زودتر ازاین شیطان جدا شو ولی به فرزندت نگو که چی بوده تا بتونی فرزندت رو خوب تربیت کنی این آدم وقتی بخورش رحم نکرده مطمئن باش فرزندتان هم به ناکجاباد میکشونه اینجاست که میگن هروقت ماهی رو از آب بگیری تازه است
        متاسفانه فقط اسممون مسلمونا ولی هیچ بویی نبردیم
        انشاله که آدم خوبی پیش روت قرار بگیره تا بقیه عمرت را با آرامش زندگی کنی لعنت بر هرچی خاین ‌خیانت کاره

    2. سلام من ۷ساله با همسرم زندگی میکنم هیچ کمبود مالی روحی جنسی نداشتیم یه دختر سه ساله دارم تازگی متوجه شدم خیانت کرده خیانت اثبات شده موضوع رسید ب دادگاه و به جایی رسید تلاق تفاهمی کردیم فقط نمیدونم ببخشم یانه چون خودم همش توعذابم که چرا اینکار با زندگی م بچه بی گناهم کرد توی عذابم راهنمایی کنید

      1. سلام حمید جان
        بهترین کار را انجام دادی زمانی که اون به فکر تو و دختر سه ساله نبوده و خیانت کرده مطمئن باش دوباره خیانت می کرد خیالت راحت باشه من چهار ساله درگیرم هرروز سخت تر از روز قبل

      2. سلام ، جسارت دخالت کنم، ولی بخشش شما تصویر بهتری از شما برای فرزندتان در ذهنش تا ابد در مورد شما به جا میذاره!

        1. سلام
          محمد جان ممنونم که پاسخ دادی اخه زنم من و انتخاب کردن ایشون به خواهرم گفته بود بیاید خواستگاری
          و هیج کمبودی از لحاظ نزاشتم
          چرا بهم خیانت کرد ث هرروز دروغ می گفت و شماره پسر عمویش رابه اسمهای مختلف ذخیره می کرد داغونم حاجی ???

          1. مواظب باش اگر خیانت کرده و شما مطمئن شدید تحت هیچ شرایطی بهش فکر نکن یک تجربه که خیلی هم تلخه برایت بماند از خدا هم تشکر کن که لااقل توانستی ازش جدا شوی.

      3. سلام دوست عزیز منم مثل شما همین درد رو دارم بیایید درس فکر کنیم واقعا بعد طلاق زندگی بهتر میشه ؟ ماکه زندگیمون به فنا رفت لاقل به فکر بچه هامون باشیم طلاق آخرین راهه مثل مرگ .خوب فکر کنیم

      4. تنها راه جدا شدنه البته کاش تنبیه می شد تا در آینده بازندگی کس دیگر این کار را نکند

      5. اون به خاطر دخترش از خودش گذشته به خاطرش ترک نکرده محبت مادرش رو ازش بخاطرش آرزوهای خودش عمرش جونیش شوروحیجانش رو زیر خروارها خاک چال کرده ایشون به نظر پدر در واقعی برای فرزندش هستن ازخود گذشتی ایشون جای تقدیر و زن ایشون نفهم ببخش

      6. سلام منم بعداز ۱۶سال زندگی یه فرزند ۱۵ساله الان۱۱روزه میشود گرفتم با راننده سرویس محل کارش که حتا به خونه منم چندین بار اومده نمیدونم من خیلی دوسش داشتم الان ۱۱روزه فقط تو درودیوار نگاه میکنم گریه میکنم آخه چرا این چنینتو ۱۶ یال فقط کارکردمو به زندگیم رسیدم آخه مکه میشه نمیتونم باور کنم که چه راحت از منو پسرم گذشته خیانت کرده برادرش سرگرد انتظامی اومده به من میگه ازش جدا نشو ولی الان بعد ۱۱روز دیدم زنم دوتا زن دیگرو اغفال ویک مرد نمیدونم اولش گفت فقط پیام بود روز دومش دست دادن روزسوم دست درازی ووووبعدش تو سرویس وبعدا هم اومدن در نبود منو پسرم به خونه که با جانو دل ساختم الان موندم پسرم بکی بسپارم موندم هم خودمو هم این ۴تا شیطان نمیدونم میکم فقط خدا صبرم بده الان شد ۱۲روز کنارشم میگم چرا چرا چرا جوابی درست نمیده میگم این بچه ۱۵ساله پسر منه از روز اول بهم خیانت کرده چون چهار برادر یک خواهر هیچ کدوممون بچه دار نشدیم منم آلن موندم یعنی این پسرم برايه من نبوده خدایا صبرم بده

          1. من ۷سال با یک خانم زندگی کردم بهدش فکر کردم زنم معتاده شده از بوی دهانش مصرف شیشه از خونه فرار می‌کرد گوشیش نمی‌داد جوابم میداد منم خیلی دوسش داشتم دنبالش کنجکاو میشدم تا که اخرش برادرش دنبالش افتاد دید حقیقت داره الان بردمش کمپ اون ۳۸سالش من ۲۶سالمع من میترسم شاید خیانت هم کرده باشه نمیدونم زندگی کنم یا نه

      7. بنظرم تا بچتون کوچیکه و چیزی نمیدونه بهترین کارو کردید بعدا خیلی سخت میشه . واقعاً دیگه بهش فکر نکنید

    3. سلام ،آقا امیر،متاسفم که این اتفاق افتاد برات ،اما واقعا خدارو شکر که ازدواج نکردی و ذاتش رو شناختی ،قرآن رو برای آرامش روحی و درونیت بخون و از خدا کمک بخواه تا یه بانوی پاک دامن وارد زندگیت شه و مادر بچه هات شه تا به آرامش برسی ،آدمی به هرچی رو کنه خو میکنه،کافیه دیگه بهش فکر نکنی تا آدمهای دیگه وارد زندگیت شن و با دید بهتر تصمیم بگیر برای آینده قشنگت💚

        1. ای بی تربیت من همه چی تموم کمالم از خونه در نمیام که شوهرم میگه بیرون ببر بچه هارو.. اصلا هم عاشقانه ازدواج نکردیم اما وقتی ازدواج کردی یعنی تصمیم به یک رابطه ی متعهدانه صادقانه و به دور از خیانت گرفتی اگر این نیست غلط میکنن ازدواج میکنن بمونن خونه باباشون همه کار کنن. خلاصه فکرشم نمیاد توذهنم 10ساله ازدواج کردم دو تا فرشته هم خدا بهم داده. خدا بهتون صبر بده فقط ازتون خواهش میکنم تو عصبانیت تصمیم نگیرید. و گرفتن جون یک انسان هم مردانگی نیست این مردونگی کار خدایی هست که آفریدش….موفق باشید برادرای عزیزم

    4. سلام الان ما زندگیمون خوبه ولی شوهرم هر از گاهی پیام میده ب کسی هریری مچشم گرفتم ولی انکار میکنه

    5. سلام منم بعداز ۱۶سال زندگی یه فرزند ۱۵ساله الان۱۱روزه میشود گرفتم با راننده سرویس محل کارش که حتا به خونه منم چندین بار اومده نمیدونم من خیلی دوسش داشتم الان ۱۱روزه فقط تو درودیوار نگاه میکنم گریه میکنم آخه چرا این چنین

      1. زن به محبت و توجه نیاز دارد اگر مردی بدبین وکسی که به زنت کمی آزادی ندهی قطعا یا افسرده میشه یا خیانت مردی که به زنش محبت کنه هرگز خیانت نمیکنه یا بی سروصدا توبه ودور خیانت و خط میکشه

    6. دوست من، آدم هرچقدر قویتر باشه، هر چقدر با اصالت تر باشه خیانت بیشتر داغونش میکنه. واقعا سخته بیست سال به کسی ایمان داشته باشی یباره بفهمی به چیزه پوچی ایمان داشتی. آدم میشکنه ، از درون میسوزه. فقط یک چیز رو بدون. تو کار اشتباهی نکردی . وظایفت رو هم درست انجام دادی. حالا کس دیگه تکالیفشو انجام نداده. تو نباید تنبیه بشی. اصلا همچین آدمی ارزش داره براش غصه بخوری. تو رو خدابخطر اشتباه کس دیگه خودتو نرنجون. هر چند این درد کمر خم میکنه.

    7. دقیقاانسان برای هرکاری دلسوزی نشون دادهمون کارروی خودش پیاده میشه

  19. سلام
    دوست داشتم یجا هم شده حرفمو بزنم تا نترکیدم
    حقیقتش یکیو دوس داشتم هیچوقتم براش کم نزاشتن ، راهمون از هم دوره، دوبار خواستگاری کردم باباش بهم جواب نه داد و کل ارتباطمون برا همیشه قطع شد ، کل اون ۴۰ روز زندگیم داغون شد ۴ مرتبه سعی کردم خودکشی کنم ولی هربار نجات پیدا کردم
    ولی دوباره از طریق ایمیل باهاش ارتباط برقرار‌ کردم اولش میگفت نمیخامت و … ولی یکم ک گذشت خودش اومد سمتم دوباره ، بعد چنروزش فهمیدم یچیزی این وسط هست فهمیدم با یکی دارن دل میدن ، اونشب زنگ پسره زدم فحشش دادم ، شبش بخشیدم و حلاش کردم چون سوره ای باز کردم و همونجا بخشیدمش ، گفتم فردا اونو میندازم بیرون خوشم ازش نمیاد و…. صبح دیدم خودمو حذف کرد🙂
    یه هفته گذشت کامل پاکش کرده بودم ولی اومد گفت نمیخامش واقعا نمیتونم ببینم کسی لخت منو ببینه و … گفت ک خواب دیده ، بعدش جلو چشمم پسره رو از زندگیش بیرون انداخت ، همچیو هم دیدم پسره هم میگفت من بوست کردم و دستت گرفتم توهم بوسم کردی و باز گفت بغلت کردم ، گفت حلقمو هم قبول کردی چرا وابستم کردی ، چرا اومدی و گفتی دوست دارم ، خودمم تقریبا همین چیزارو میدونستم ، ولی میدونین دوسش ندارم واقعا ولی بخاطر خدا بخشیدمش و آیه ای ک باز کردم ازم خواست کمک کنم و منم کمک کردم ولی میترسم بازم تکرارش کنه ، میترسم باهم ازدواج کنیم با اینکه نمیدونم باباش دوسه سال دیگ ک درسم تموم کنم و برم سرکار قبول میکنه یا ن
    ولی میترسم باز بهم خیانت کنه ، میشه نظارتتونو بگین لااقل بدونم حرف دیگران چیه ، واقعا نمیتونم با کسی حرف بزنم ک ابروی اون بره 😔

    1. آقای امیر کاوه ، دوست عزیز اگه اون دخترو دوست نداشتی اینجا مطلب نمی نوشتی .داری خودتو گول میزنی .با احساس زندگی نکن سعی کن همیشه با منطق و عقل زندگی کنی. برو خدا رو شکر کن که قبل از ازدواج موضوع رو فهمیدی و چیزی رو از دست ندادی.اون دختر به درد تو نمیخوره ، به احتمال خیلی زیاد رفتار شو دوباره تکرار میکنه وباز هم به تو خیانت میکنه.تا به درد امثال من نیفتادی دور اون دخترو خط بکش.دوست عزیز آیه قرآن هم به تو کمکی نمیکنه.فقط داری خودتو گول میزنی .منطقی فکر کن.زن من به قرآن قسم خورد ولی به من دروغ گفت و خیانت کرد.اصلا تو چی کاره اون دختری که مثلا میخوای کمکش کنی!!! هیچوقت بخاطر یک دختر یا یک زن به فکر خود کشی نباش که خیلی خیلی فکر احمقانه ایه.اون موقعی که داشتی خودکشی میکردی ،به فکر پدرو مادر بیچارت بودی؟ مطمئنم چند سال بعد به این افکار احمقانت میخندی.

    2. سعی کن زن نگیری اگرم گرفتی باهمسرت خیلی خوب باشی یک لحظه هم تنهاش نزاری حتی سر کارم نره چون بعضی ها یعنی شخص سوم وارد زندگیت میشن اگه خیلی دوسش داشته باشی اگه کوچکترین خیانتی ببینی نابودی برادرانه بهت گفتم با عقلت تصمیم بگیر نه با قلبت

      1. فدات،،زن را تنها نگذاری یعنی چه،، زن خودش باید ذات داشته باشه،، و گرنه میتونه تو بغلت باشه و با فکر کس دیگه ای حال کنه

    3. سلام داداش با کسی که دنبال حوس ونفس خودش می‌ره برای یه لحظه لذت وشهوت رابطه نداشته باش و ازدواج نکن بعد ازدواج تمام لحظه های اشتباه وخیانتش دائما جلو چشمات میاد وفکر خیانتش دیوانه ات می‌کنه واز زندگی سیر میشی تا هنوز اتفاقی نیفتاده وفکرشو از سرت بیرون کن کلا از مغزت بیرونش کن این زن ها نمیتونن جلو شهوتشونو بگیرن خودتو بیچاره نکن

      1. واقعا این حرفت رو قبول دارم .
        آدم های ساده و مهربونم و عاشق همه چیز هارو قبل ازدواج قبول میکنن.ولی وای از روزی که از زنت سردی ببینی یا خدای نکرده خیانت .تمام اون حرف ها و کارها و … روزی هزار بار میاد جلو چشمات .
        فقط همینقدر بدون تو بهترین حالت میشی یک مرده متحرک .
        نابود میشی .ازون مدل که نه کسی کمکت می‌کنه نه کسی برات دل میسوزونه .تا آخر عمر فقط یا باید به سقف نگاه کنی یا اشک هات رو پاک کنی

    4. سلام خودتو بیچاره نکن همین الان کنارش بزاری کلی زربه میخوری ولی میگزره اینجور ادم تا اخر عمرش هر زمانی موقیتش پیدا بشه بازم کارش تکرار میکنه تورو بقران به خودت رحم کن و نگزار در اینده بچهاتم با خودت بسوزن من الان ۱۳ سال دارم میسوزم و بچه ام باید با من بسوزه یک ادم اگه یکبار اشتباه بکنه بازم تکرارش میکنه به ایندت رحم کن

    5. سلام خودتو بیچاره نکن همین الان کنارش بزاری کلی زربه میخوری ولی میگزره اینجور ادم تا اخر عمرش هر زمانی موقیتش جور بشه خیانت میکنه

  20. سلام.خواهشن یکی من را راهنمایی کنه.من بیست سال هست ازدواج کردم.تو ای مدت رابطه خوبی با زنم داشتم .بهترین ها را در حد توانم براش فراهم کردم.
    چند روز هست متوجه شدم زنم قصد داره با چت کردن با پسر خالش رابطه دوستی برقرار کنه.شب ها تا صبح خوابم نمیبره.
    ولی هنوز من را بعنوان یه مرد پاک قبول داره .خواهشا کمکم کنید تا زندگیم را نحات دهم.

    1. با سلام. آقا نیما اگه زنت به پاکی شما اعتقاد داره و اگه هیچ کم و کسری براش نذاشتی ، اگه خدای نکرده خائن از آب در بیاد ،با عرض معذرت باید بگم زن بی وجدان و نمک به حرامی داری که سر سفرت میشینه و به شما خیانت میکنه. اکثر زنهایی که خیانت میکنند هم خدا را میخواند هم خرما را. یعنی اینکه هم میخوان زیر سایه یه نفر بعنوان شوهر دائمی باشند و هم اینکه با یک یا چند مرد دیگه رابطه لذت بخش داشته باشند.یه مدتی بصورت نا محسوس زنتو کنترل کن. اگه مطمئن شدی که داره با پسر خالش چت بازی میکنه احتمالش هست که خیانت های بدتری هم بکنه.احتمالا در وهله اول یا رابطه رو رد کنه یا اینکه بگه چیزی نبوده و فقط دردو دل و اینجور حرفها بوده ، بدون که اینجور توجیه ها همش مزخرفه و داره سرت کلاه میزاره.برای درد و دل کردن خیلی ها هستند که بهتر از پسر خاله اند. مرحله اول نصیحتش کن و با پسر خالش هم صحبت کن و فقط یکبار به زنت فرصت بده.اگه واقعه رابطه شو قطع کرد ، ببخشش ولی اگه دوباره شروع کنه ، اول به صورت محرمانه به زن پسر خالش اطلاع بده .وبه احتمال قوی دیگه این زن به درد تو نمیخوره.اگه بچه هات پذیرش طلاق را دارند ، زنتو طلاق بده ولی علت طلاق رو به بچه هات نگو چون شدیدا ضربه میخورند.بزار همیشه اون تصور قشنگی که از مادرشون دارند تو ذهنشون باقی بمونه .ولی اگه بچه هات پذیرش طلاق را ندارند مجبوری تحمل کنی و صبر کنی تا بچه هات سر و سامان بگیرند و بعد اقدام کنی. ولی در هر صورت با زنت بد رفتاری نکن. امیدوارم تصورت اشتباه باشه و زنت به شما خیانت نکنه.

    2. با سلام و احترام
      باید خودت را بیشتر نزدیک کنی احتمالا یک جایی چیزی کم گذاشتی ، ارتباط خودت را قویتر کن و در پشت پرده هم به فامیلش اخطار محکم بده و برخورد کن، برای زندگیت که ساختی بجنگ و کوتاه نیا

  21. سلام دوستان ب من کمک کنیدرن من بعداز۱۰سال زندگی باوجود۲تابچه بهم خیانت کرده وقتی ثابت کردم میگه ببخش منم جبران میکنم وگرنه خودمومیکشم ب نظرشما باهاش چیکارکنم

    1. هیچ غلطی نمی کنه
      طلاق بده خودتو راهت کن من بعد چهار سال
      که تلفنی با پسر عمویش در ارتباط بود
      دارم عذاب می کشم و هرروز که صبح بیدار می شوم و این عذاب همراهمه
      زندگی. ات را سیاه و خفت باره
      به بچه هات بگو و طلاق

      1. آقا طلاق = پرداخت مهریه
        متاسفانه با این قیمت سکه و …. طلاق دادن هم سخت شده وگرنه سزای زن خیانتکار همینه و بس

        1. اگه خیانت ثابت بشه
          مهری ای و سکه ای در کار
          نیست سکه برای امانت
          داری زن هست

          1. حتی در صورت خیانت هم سکه باید پرداخت شود بدبختیمون همینه وگرنه طلاقش داده بودم تا حالا با ۱ بچه ا ساله دلم واسه بچم هم خیلی میسوزه وگرنه اون پولم میدادم

    2. هیچ غلطی نمی کنه
      طلاق بده خودتو راهت کن من بعد چهار سال
      که تلفنی با پسر عمویش در ارتباط بود
      دارم عذاب می کشم و هرروز که صبح بیدار می شوم و این عذاب همراهمه
      زندگی. ات را سیاه و خفت باره
      به بچه هات بگو و ماجرا را تموم کن

    3. سلام
      وقت بخیر
      بنده مشاور خانواده هستم
      به نظرم حتما در مورد خیانت با مشاور خانواده مورد اعتماد تون مشورت بگیرید
      نه سوختن_نه حرص خوردن و نه…
      خیانت بسیار تلخ و درکش سخته اما اتفاقی است که افتاده، مثل تصادف دلخراش و سهمگین… اما ادامه زندگی مشترک برای هر دو ممکن هست و میتونه لذت بخش هم باشه اگر بخواهید و همیشه گزینه نهایی طلاق عاطفی و طلاق واقعی خواهد بود که این رو بدونیم هیچ وقت برای طلاق دیر نیست

    4. سلام عزیزم همیشه آخرین دفاع یک زن درمقابل شوهرش گریه اش است یعنی با‌گریه داره مظلوم نمایی میکنه ایشون وقتی با این حیله داره از خودش دفاع‌میکنه وبه شمامیگوید که اگر من را نبخشی خودکشی میکنم مطمعن باش این زن توبه نکرده وقتی بعداز‌دوتا‌بچه‌ بعداز‌‌ده سال زندگی به‌شما‌خیانت‌کرده‌ تازه لذت این‌کار راچشیده مثل گرگی میمونه که لذت‌ شکار‌ راچشیده شاید‌برای مدتی کوتا بتواند توبه کنه ولی آب حرومی ریختن روش لذت‌خیانت را‌چشیده اگر توی شیشه هم قرار بدی ۲۴ ساعته مواظبش باشی عزیزم ایشون لذت خیانت را چشیده وهیچ وقت از ذهنش پاک نمیشه تجربه نشون داده اکثر آقایونی که میان مشاور همسروشن که خیانت کرده بخشیدن اما‌متاسفانه توبه ها زیاد طولانی نبود بعد از دوسال دوباره تکرار کرده پس عزیزم فکر خودت را زیاد درگیر نکن همین الان تصمیم جدی بگیر جدا بشید طلاق نگذار‌بیشترازاین فکرت درگیر بشه چون زندگی که خیانت توش باشه اون زندگی را دیگر به هیچ عنوان‌ نمیشه تحمل کرد نمیشه زندگی کنی ولذت ببری

      1. افرین درست میگی توه گرگ مرگه گول نخور این زن برات زن نمیشه من تجربه کردم

    5. به این فکر کن اگه شب باهاش رابطه برقرار کنی اون لحظه جسمش با تو هست اما روحش با اونه تو رابطه سکس اونو تصور میکنه من هیچ وقت یه زن رو که خیانت کرده رو نمیبخشم چون شب روز کار کردم تا اون تو آسایش باشه اونم اینجوری جوابمو بده؟؟؟؟؟؟؟؟

    6. منم یه اقا هستم همسرم بعداز ۱۰سال ویه بچه بهم خیانت کرده یه دنیا بهش اعتماد داشتم الان میگه ببخشید حرف از خود کشی هم میزد ولی همش حرف مفته بعداز هزار بار قسم خوردن که قول داددیگه خوب باشه وخیانت نکنه دوباره کرد خیلی بدتر بازم میگه ببخشید ادمی که ذات نداره هر کاریش کنی ذات نداره

      1. اگه توبه بکنه معلوم میشه.اگه نه جدا بشین.بعضا ندانم کاری یا عوض در آوردن یا چی بگم سبب اینکارها میشه ولی یه بار برای همیشه کافیه و باید توبه کرد فقط بخاطر خدا و خودت.کثیف ترین و ناراحت کننده ترین اشتباه خیانته.لعنت خدا بر شیطان رجیم باد.

    7. سلام دوست عزیز منهم مثل خودت هستم الان که درخواست بخشش کرده پشیمان شده ازش مطمئن هستید ببخشید افسوس من هرچه به این همسرسگم گفتم برگردتوبه کن تاببخشمت وهیچ برنگشت چندین بار دست روی قران میگذارد بااینکه قران خداهمه جوره دستش رو کرده ولی انکار میکنه ولی من راهم فقط اسلحه کلانش هست وسلام

    8. سلام دوست عزیز اگر ببخشی یعنی داری خودتو گول میزنی عمر خودتو تباه نکن مگه انسان چند بار زندگی میکنه دندان کرم خورده رو بکن و خلاص …..من بخاطر بچه ام چند بار بخشیدم ولی باز امروز متوجه خیانتش شدم پس بخشش یعنی داری خودتو گول میزنی

      1. واقعا چرا زنا اینقدروقیح شدن تقصیر قانونه وگرنه زنی که خیانت می‌کنه. نباید هیچی بهش تعلق بگیره

    9. دوست عزیز خیانت هیچ توجیهی نداره کسی که یه بار خیانت کنه مطمئن باش دوباره هم خیانت می‌کنه شک نکن

  22. فقط زنهایی که قبل از ازدواج و نامزدی دست نامحرم بهشون میخوره بعد ازدواج هم سراغ خیانت میروند، چون ترسی از گناه و عذاب وجدانی در این مورد ندارند
    کار هر صورت با بهترین مرد دنیا هم ازدواج کنند باز از هر فرصتی برای خیانت استفاده میکنند.
    اگر زن قبل از ازدواج و صیغه و عقد کسی شدن دست نامحرم بهش نخورده باشه . حتی اگر طلاق بگیرن یا همسرشان هم فوت کرده باشه. اجازه نمیدن دست نامحرم بهشون بخوره.

    1. فقط!!! خیلی ولی نگفتی! کاملا مخالفم. خیلی مورد دیدم که آفتاب مهتاب ندیدن، ولی بعدش رو خورشید اسکی میکرده. چه زن چه مرد فرقی نداره. ضمنا آماری که 13درصد و 20درصد تو متن خبر هست، قطعا نادرسته. من متاهلم و به جرات میگم آمار 70درصد برا مرد و 60 درصد برا زن ها صدق میکنه

      1. سلام من ٢ ساله نامزدم هر دومون كارمنديم من بعضي وقتا كارم زياد ميشه نمي تونم بيام خونه در حد دو روز در هفته ،، باهم دعوا زياد ميكنيم همو خيلي دوست داريم ولي بد دعوا ميكنيم اونم موقع اعصبانيت همش ميگه طلاق منم راضي نميشه بعضي چند روز خوب ميشيم ولي چند روزه متوجه شدم ديگه گوشيشو پيشم نميزاره ازم قايم ميكنه مثله قبل نيست بخاطره كارش هم نمي تونم مجشو بگيرم ولي خيلي ميترسم همش تصور بد ميكنه بهم ميگه با پسر خالش كه ازش بزرگه ولي مجرده بهش پيام داده واش دختر پيدا كه ولي يه با مخفيانه چتشون رو ديدم ازم بهش بد تعريف ميكرد حتي بعضي از پيام ها رو پاك كرده بود چند روز پيش دعوا كرديم دباره ازش خبري نداشتم پسر خالش هم كه شهر ديگه بود امده خونشون خيلي ميترسم خيلييي …..خيلي دوستش دارم اونم دوستم داره ولي احساس مي كنه به قول اون دوستمون كه ميگه هم خدا رو ميخوان هم خرما رو … الان تو اين شرايط و فضاي مجازي وضع خيلي خرابه

    2. اصلان حرفتون درست نیست..واین چیزی ک میگم تجربه بهم ثابت کرده که ۹۰درصد زن مردهایی که قبل ازدواج دوست بودن بعد ازدواج خیانت میکنن

  23. باسلام .چند ماه پیش فهمیدم زنم بمن خیانت میکنه.بعداز ۲۰ سال زندگی.زنی بسیار ساده وخوب که واقعا خیانتش برام غیر قابل تصور بود.وقتی باهش ازدواج کردم از همون روزهای اول ازدواج متوجه شدم که از نظر ظاهری زن مورد علاقه من نیست ، چون آشنایی خیلی کوتاهی قبل از ازدواج داشتیم.ظاهر یک زن برای شوهرش خیلی مهمه .ولی خوبی هایی داشت که به ظاهرش می چربید ومن راضی شدم به رضای خدا و هیچوقت کاستی های ظاهریش رو به روی زنم نیاوردم. در طول این ۲۰ سال نه فهشی بین ما بود و نه زد و خوردی. نمیگم مرد ایده‌آلی بودم ولی زندگی آرومی داشتیم.توی تمام پستی و بلندی های زندگی باهم بودیم. همیشه برای آینده بچه هام نقشه میکشیدم ولی همه چیز نابود شد.فکر میکنم خیانتش فقط در حد مکالمه و پیام نبود.چون چند ماه بود و با چند نفر ارتباط داشت.خیلی سخته که زن آدم بهش خیانت کنه ولی با شوهرش سر یک سفره غذا بخوره ، با شوهرش به گردش و تفریح بره. خیلی جالبه که افراد خیانت کار تا زمانیکه طرف مقابل متوجه خیانت نشده به خیانتشون ادامه میدند و و همیشه بعد از فاش شدن خیانت ابراز پشیمانی میکنند و میگند اشتباه کردیم!!! ظاهرا دیگه خیانت رو گذاشته کنار و منم بخاطر بچه هام ، نه آبرو ریزی کردم ، نه بد رفتاری میکنم و نه از زنم جدا شدم. دیگه برام فرقی نمیکنه که بعد از این خیانت بکنه یا نکنه.بی تفاوت شدم . خیانت یه لکه سیاهه توی قلب خیانت دیده که هیچوقت پاک نمیشه. وقتی با هم توی خونه هستیم فکر میکنم یه زن غریبه کنارمه.دیگه به دلم نمیشینه. خودمو اینجوری توجیه میکنم که انگار یک زن غریبه توی خونه منه و اینکه به عنوان یک انسان نباید این زن غریبه رو اذیت و آزار بکنم.سخته ولی باید تحمل کنم، تا ببینم بعد از این سرنوشت چه بازی هایی رو برام رقم میزنه.

    1. سلام رامین جان
      بله منم ام بعداز 20سال زندگی کردن خیانت دیدم چهار ساله ذهنم درگیره فقط به خاطر دختره 7ساله ام و تصمیم دارم دخترم بزگ بشه موضوع خیانت بهش بگم و طلاق بدم خیانت لکه ای ننگی است که تا اخر عمر همراهته از صبح تا غروب سگ دو بزنی و ی زن بی شعور با دوتا بچه 20 ساله و هفت ساله خیانت کند به نظر من خیانت بزرگترین جرم است چه مرد و چه زن و حکمش اعدام می باشد و هروروز صبح از ته دل نفرین می کنم به انسانهای خیانت کار مخصوصا زن بی شعورم؟ اخ در دلم پیش کی بگم

      1. سلام حسین جان.ممنونم از پاسخت.بعضی از زنها واقعا خیلی ساده و احمقند.تا یه مردی ازشون تعریف میکنه همه چیزشونو نثارش میکنند.دیگه شوهرو بچه ها رو فراموش میکنند.غافل از اینکه این مردای حرومزاده فقط وفقط به فکر رابطه جنسی هستند نه چیز دیگه.توی این ۲۰ سال بهترین هارو برای زن و بچه هام خواستم و کمترین ها رو برای خودم. ولی زنم نفهمید.البته دیگه بعنوان زن زندگیم قبولش ندارم.هر قدر هم که بخواد جبران کنه دیگه برام ارزشی نداره.هر روز آرزوی مرگ میکنم.منتظرم بچه هام سرو سامان بگیرند تا بعد ببینم چی میشه. امیدوا رم زنها گول مردهای هرزه و شیاد رو نخورند.و قدر زندگیشونو بدونند. و نصیحتم به آقایون اینه که زناشونو اذیت و آزار ندند و اگه زنشون بی دلیل بهانه تراشی میکنه و حاضر به زندگی باهاشون نیست، بیخود اذیتشون نکنند طلاقشون بدند تا برند پی کارشون.

        1. هر دو در اشتباهید
          چیزی به اسم تحمل خیانت وجود نداره
          بخصوص به بهانه بچه ها- اینطوری فقط به او بچه ها خیانت میکنید (بخصوص اونی که میگه با خود همسرش هم مطرح نکرده … دیوانه میشه مگر بخواید تلافی کنی که بدتره)
          راهش روبرو شدن صادقانه و بدون پرده پوشی و البته بدون سروصدای و کولی گریه –
          فقط یه تصمیم وجود داره— میخواید ادامه بدید یا نه؟ اگر قصد ادامه دارید به مشاور مراجعه کنید تا راهی پیدا کنید این کار میتونه همه چیز رو بطور غیر منتظره ای عوض کنه.
          وگرنه هر صبح که بیدار میشید انگار دنیا رو سرت اوار میشه (تجربه خانمها از خیانت مردان نامرد میتونه بدتر هم باشه)
          … همین!
          ببخشید اگر جسارتی شد

          1. من یه زنم ۲۰سالم بود که با پسری که هم دیگه رو دوست داشتیم ازدواجش کردیم از هفته اول زندگیم دیدم بهم خیانت می کنه. مچ شو گرفتم ولی ادم نشد تو گوشیش پیام هاشو دیدم حالم بد تا .نزدیک دوسال ما گرفتار بودیم از هیچی بر اش تو رابطه و زندگی کم نذاشتم حد ف من ی زندگی ساده بود .بخاطر ابرو م صدام در نیومد .چرا منو این قد عذاب داد .دیگه دوسش ندارم بخاطر بچم تحمل می کنم .اون خوب شد ولی من .من سابق نمی شم .هیچ وقت فراموش نمی کنم. چه زجری بهم داد.دلم نمی خواد ازش بچه دار بشم .همیشه فکر طلاق تو سرم .

      2. سلام دوستان عزیز
        من چند ساله به همسرم شک کردم و چند مورد پیش اومده که شک من بیشتر شده
        چند بار ازش خواستم قسم بخوره حتی چند بار وضو گرفته دوست رو قرآن گذاشت ولی من هنوزم بهش شک دارم با وجود اینکه با چشم ندیدم ولی بهش اعتماد ندارم دارم دیوانه میشم نمی‌دونم چکار کنم

        1. شما موظفی به حرفشو قبول کنی
          و با حدث و گمان و … نمیشه با زندگیت بازی کنی .
          شما بعترین باش براش و کارتو با خدا ببند خدا خودش حواسش به زندگیت هست

      3. تقصیر خودتونه چرا منتظرید بچه بزرگ بشه که بیشتر با خیانت و اینکه مادرش چجوری آدمیه آشنا بشه اونجوری بدتره واقعا الان جدا شو .هر چند من نمی‌دونم واقعا زنتون تا اون موقع ممکنه توبه کنه

    2. رامین جان تو تنها نیستی به دردت گرفتارم
      خدا کنه هیچ انسانی خیانت نبینه زندگیات رو به هم می ریزه چهار ساله درگیرم

    3. سلام ، واقعآ از صمیم قلب برات از خدا صبر میخوام چون میدونم درد و مصیبتی دردناکتر از خیانت زن وجود نداره . مردِ و انسانِ بزرگ و صبور و باشرفی هستی که همچین برخوردی با خانمت داشتی . توکلت به خدایِ احد واحد باشه

    4. سلام.ما مردها خیلی مظلوم واقع میشیم وقتی میریم خواستگاری میگن مهریه پشتوانه دختره..چه خونه داشته باشیم چه نه نصفشو میگیرن باز میگن پشتوانه و…..بله رو که گرفتی هر چی داری باید بزاریم برا عروسی ..خودمون رو پاره میکنیم و میریم زیر قرض ولی اخر هم ایراد میگیرن بعدم صبح تا شب باید کار کنیم که خانم در اسایش باشن دلمون رو خوش میکنیم که زنم دوستم داره..ولی وقتی بی پول میشی خبری از دوست داشتن دیگه نیست اون همه که میگفت عاشقتم
      چی شد اگه شانس بیاریم خیانت نکنه سریع میره دادگاه طلاق میخاد مهریه رو میخاد نصف خونه رو میخاد هر چی داری رو حق خودش میدونه و میگیره چرا چون دختره و اینا پشتوانه همین روزا بود ولی یه جهیزیه دختر رو که میارن یه ده تا شاهد میارن که ببینن از جهیزیه لیست تهیه میکنن فیلم میگیرن که خواست طلاق بگیره یوقت یه قاشق یا افتابه مرده بالا نکشه خوبه والا دست خالی میاد با سکه و خونه و ماشین برمیگرده جهیزیه اش رو هم میبره😲 میره دوباره ازدواج میکنه مرد میمونه با دنیا بدهی و افسردگی و بچه و…آخرش بازم میگن دختر پشتوانه نداره خسته شدیم بس که خر حمالی زن ها رو کردیم ببین چقدر ما مردها بدبختیم که اگه یوقت نیاز جنسیشون رو نتونیم براورده کنیم بازم محکوم میشیم استرس اینم باید داشته باشیم خرحمالی همه چی‌ با ما مردهاست پاش بیوفته جونمون رو برا دفاع از زنمون در برابر خطر فدا میکنیم ولی دو ماه بعد میره ازدواج میکنه حق هم داره نمیتونه تا اخر عمر تنها بمونه ولی این وسط بازم ما باید فدا بشیم ما افریده شدیم تا اسایش و ارامش و نیازهای زنها رو فراهم کنیم وگرنه حق دیگه نداریم 😏

      1. تو خودت خواستی اینجوری زندگی کنی به کل مردها ربطش نده . مهریه زن من دو شاخه گل رز هستش نصف خونمو هم بهش ندادم. عروسی هم نگرفتیم البته بخاطر کرونا نمیشد.‌ تنها کاری که کردم یه سرویس طلا و نه جواهر در حدود ۲۰ میل خریدم. الانم داریم خیلی خوب و خوش زندگی میکنیم . همسرمم سر کار میره و چون کار من آزاده یه ماههایی در سال بیکار میشم و اون موقع ها حتی کارت حقوقش دست منه. پس شما ببین اگه اینهمه بلا سرت اومده کجای کارت ایراد داره

    5. بله رامین جان من هم دچار مشکل شما شدم اما کمی متفاوت . ابتدا خانمم بعد ۲۵ سال زندگی که خیلی با هم شاد و موفق بودیم بطوری که اون بهم میگفت تو خدای منی تا این حد عتشق هم بودیم و من هم با تمام توان تلاش کردم از صفر رسیدم به ی ثروت میلیاردی الان چندین ماشین اخرین مدل و بهترین مغازه رستوران چندین خانه و وو که خیلی چیزهارو بنامش کردم و تشویقش کردم اینقدر حمایتش کردم از زیر دیپلم رسوندمش به دکترای حقوق و مدیرت رستوران بنامش کردم الحق که خودش هم خیلی پرتلاش و با جرب و ارضه بود . خلاصه که کم کم پیشرفت کرد رابطه و عشقش نسبت به من کم شد تا اینکه مچشو با دوستش که اون هم خانمه گرفتم بله درست فهمیدید اون هم خانم هستش یعنی دو تا خانم . خلاصه کنم بعد کلی پیش متخصص و مشاورهای حرفه ای رفتم و خودش هم احساس ندامت و پشیمانی میکرد کم کم خودمم بیشتر بهش نزدیک کردم و خیلی سعی کردم از اونی که بودم به محبت تر باشم ولی همچنان احساس میکردم او زیاد تمایل نشون نمیده و روانشناس هم میگفت دچار افسردگی حاده . بهر حال با ملاحظه و زمان اخیرا متوجه شدم اینبار با یک مرد لرتباط داره هر چند صحبتهای تلفنیش در حد سکس هم بوده ولی نمیدانم ارتباط فیزیکی داشته یا نه . الان دو روزه فهمیدم و فعلا تو هنگم …. نمیدونم با طلاق برینم تو زندگیم و نیمی از داراییم که بنامشه و تو سن پنجاه و چهار سالگی جدا بشم با ی دختر دانشجو دارم و بیست و پنج سالشه چکار کنم من احمق که تمام زندگیمو با همسرم برپا کردم الان بزنم هر چی ساختمو داغون کنم یا سرمو بکنم مثل کبک تو زمین هیچی نبینم . خودش که میگی فقط ی شیطنت بوده و دیگه هواسش جمع شده اما همه میدونیم که ادمی با مشخصات زن میان سالی که به درجه دکترا رسیده و الان استاد دانشگاه شیطنت تو حرفش نمیگنجه . خودم میدونم دیگه از این به بعد نه انگیزه ای برام مونده و نه حس حالی که برای این مشکل بجنگم . حتی الان یکی زندگیمو اتیش بزنه دیگه برام مهم نیست . ولی فعلا اینقدر تو هنگ هستم که فقط صفحه ای دیدم که توش درد دل هست . منم قلطیتون شدم هیچ کس و ندارم نه خانواده و نه فامیل نه رفیق . همرو بخاطر دوستی و عشق همسرم ازشون گذشتم چندین ساله که باهاشون ارتباط ندارم اینقدر همسرم خوب بود و باهاش رفیق بودن که نیازی به کسی نداشتم اما یک ان میبینم تنهای تنها شدم . خانواده همسرم منو بعنوان راهنما و بزرگ خودشون میدونستن چون من و همسرم مثلا معلم اخلاق و خانواده و کارآفرین و… بودیم الان به کی و چی بیام چه حرفی بزنم . اینجاست که میگن هیچ چی جدی نیست . و همه چیز فانیه

      1. سلام دوست عزیز آقای دانا. برخلاف تصور ما مردها ، زنها شخصیت خیلی پیچیده ای دارند و قابل پیش بینی نیستند.زنهای جوانی رو میشناسیم که حتی بعد از مرگ شوهرشون، توی اوج فقر و نداری ، بچه هاشونو آبرومندانه بزرگ کردند و دنبال فساد و فحشا نرفتند و برعکس زنهایی هم هستند مثل زن من یا زن شما که توی اوج موفقیت و ثروت خیانت میکنند. معمولا زنهای هرزه و تنوع طلب دنبال خیات هستند و متاسفانه کاری هم نمیشه کرد. من هم تقریبا هم سن و سال شما هستم و برای دوباره شروع کردن یک زندگی جدید دیگه فرصتی ندارم و همیشه افسوس زندگی بر باد رفتمو میخورم. نمیدانم شاید من هم مقصر بودم.نباید احساسی رفتار کنیم. باید منطقی باشیم و فقط و فقط به فکر بچه ها باشیم.

        1. یعنی چی که فرصتی ندارم ؟؟؟ واقعا برای این نوع نگاهتون متاسفم. اینجا همه از خیانت همسرهاشون میگن و صد البته که همه یکطرفه به قاضی میرن . شمایی که نگاهت به زندگی تا این حد نابوده بایدم انتظار خیانت داشته باشی . همسر بیچارت چه گناهی کرده که با شما غرق بشه . حالا خوبه سنی هم نداری . ۸۰ سالت بود میخواستی چکار کنی
          آدم فکر میکنه هرچی سن میره بالا درک زندگی بهتر میشه ولی شما خلافش رو ثابت کردی. به خودت بیا

      2. خدای من . واییییی
        ای کاش ای کاش همسر من یک هزارم خوبی های شما رو در حق من اننام میداد . با اینکه جز کتک و روانی بودنش چیزی ندیدم فقط تحمل کردم الان دارم جدا میشم
        خدا خودش میدونه اجازه ندادم کسی چپ نگام کنه . خیییلی برا خودم و ارزشهای خانوادگیم احترام قائلم

      3. خدای من . واییییی
        ای کاش ای کاش همسر من یک هزارم خوبی های شما رو در حق من انجام میداد . با اینکه جز کتک و روانی بودنش چیزی ندیدم فقط تحمل کردم الان دارم جدا میشم
        خدا خودش میدونه اجازه ندادم کسی چپ نگام کنه . خیییلی برا خودم و ارزشهای خانوادگیم احترام قائلم

    6. دوست عزیز واقعا متاسفم و همدردی منو بپذیر. اما بچه ها مثل ما نیستند که ، اونا با نگاه کردن یاد میگیرن با مقایسه یاد میگیرن و از برخورد بابا و مامان الگو میگیرن. تنشی که تو خونه هست رو هر روز بچه ای که درکی از خیانت نداره باید ببینه و باش بزرگ بشه؛ بچه مامان بابا رو یکجا دوست داره. حالا آیا میخوایم فرزندمون که با این تنش هر روزه و هر روزه بزرگ میشه رو اینجوری ازش محافظت کنیم!؟

  24. سلام دوستان بنده یک خواهر بزرگتر دارم که یک ماهه ازدواج کرده اولش هی میگفت یه بابایی میلیاردره وپولش از پارو بالا میره و همیشه سرش تو گوشی بود بهش شک داشتم ولی مادرم میگفت نه این دختر پیغمبره خلاصه یارو اومد خواستگاری و قبول کردیم بعد فهمیدیم طرف با مدارک و عناوین جعلی خواهرم رو اغفال کرده که پولداره مردک دروغگو هیچی نداره فقط دروغ میگه الآنم خواهرم بهش وابسته شده و انقدر احمقه خودشه گول میزنه میگه نه شما نمیدونید این ملیاردره و مهندس فقط حسابش بسته شده بخدا شرم و حیا نداره منم و دو تا برادر دیگه به هممون پیامک میده فحش و ناسزا میده کارش به جایی رسیده میگه به شوهرم میگم فلانشو بکنه تو فلانتون ما سه تا برادر تصمیم گرفتیم وقتی فهمید چه گوهی خورده تو حونه راهش ندیم ولی استرس داره منو میکشه چه کار کنم از دست خواهر پررو هرزه زبان خدایا …

    1. واقعا دخالت نکنید خواهر رازی باشه به شما چه آن نیاز جنسی انجام میده شما چه

    2. مرد خوب اگر خوشی خواهرت رو میخوای بزار زندگیشون رو بکنن شما سه برادر هم به زندگی خودتون فکر کنید و بچسبید مطمئن باشید اگر شوهرش مرد بدی باشه خواهرت خودش متوجه میشه دیرو زود داره ولی سوخت وسوز نداره مگر خودتون زندگی ندارین که همه غم زندگی سه برادر شده زندگی خواهری که با شوهرش داره زندگیشو میکنه

  25. سلام من 23 سالمه با خانومی دوستم که بعد چن سال فهمیدم بهم خیانت میکنه . بهش گفتم گفت ثابت کن منم چت هاشو نشون دادم بعد گفت اره فقط حرف میزدم ولی الان فهمیدم رابطه سکسی هم داشتن چیکار باید کنم میخوامش ولی میدونم نمیخواد منو دیگه نظرتون چیه ابروشو ببرم

    1. سلام.حسین اقا..به هیچ به هیچ وجه فکر خواستنش رو نکن..اگر واقعا می خواستیش الان با اینکارش متنفر میشدی ازش..پس حست یک هوسه که بری زیر یه سقف تازه میفهمی چه اشتباهی کردی.از طرف دیگه اون تورو نمیخواد وگرنه خیانت نمی کرد.ببین چرا باهات مونده؟هرچی هست دوست داشتن نیست..
      یا ببین چه گمبودی داشتی که خیانت کرد حداقل تو رابطه بعدی اون کمبودو جبران کن..
      بهترین پیشنهاد اینکه یعی کن فراموشش کنی

  26. همسر بنده خیلی پرخاشگری میکنه ولی اگه من کمی صدامو بالا ببرم شروع به فحش دادن میکنه متاسفانه یکبار دیدم با پسر خاله ش چت کرده……و به همسرم نفس تو چت گفته همچنین بوس و قلب و چشمک فرستاده بود
    موندم چیکار کنم

      1. چهار ساله منم درگیر خیانتم فقط به خاطر دختر شش ساله ام گیر کردم ولی ای کاش. روز اول ماجرا را تموم می. گردم هر روز صبح که بیدار می شوم روزگار برام جهنمه ای خدا چرا من باید این طوری امتحان بدم خیلی سخته؟؟

        1. بعد۱۷سال زندگی مشترک وعشق دیونه واری که نسبت بهش داشتم مدتیه فهمیدم یه کاسه ای زیرنیم کاسه است با۲تافرزنددختر۱۶و۱۵ساله موندم چیکارکنم دنیاداره روسرم خراب میشه بایدباتیپابندازمش بیرون اززندگیم بچها گناه دارن بدون مادراما بزرگترکه شدن علتشو متوجه میشن گیرم که پشیمون باشه وبگه گه خوردم اماایامیشه به همچین آدمی اعتمادکرد؟بعضیاخیانت زاتن توخونشونه فرقیم نمیکنه چه زن باشه چه مرد،آخه گه میخورن ازدواج میکنن جونیتومیزاری پاشون همیشه بهترینو براشون تهیه میکنی تهش بادوتابچه گه خوریشون رومیشه

        2. منم دقیقا مشکل تورو دارم
          حالا دوتا انتخاب بیشتر ندارم، یا پرداخت مهریه و طلاق، که امکان پذیر نیست و نتیجه ش زندان رفتنه، یا اینکه ی عمر با یه جنده زندگی کنم

          1. زنی که خیانتش ثابت بشه
            قانونا می تونی طلاقش بدی
            نیاز به مهریه نداره

          2. زنی که خیانت. کرد دیگه هیچ وقت آ دم نمیشه وای وقتی تصور میکنی کهه تو بغل کسی خوابیده یا تو ذهنت میاد کسی لب های زنت رو بوسیده بد ترین زجر دنیاست

          3. سلام دوست عزیزبا اثبات خیانت. مهربه به زن تعلق نمیگیر د

        3. برین به جدابادش شماندیدگرفتی اون سواستفاده خدای خیلی خیلی خیلی خیلی سخته فقط راهشان جدایی هست که افسوس آدم قفل بچه میشی اگه بچه نباشه فقط رگبار

        4. سلام من مامانم داره بعد از چهل سال به بابام خیانت میکنه بابام یه مدت فهمید تهدیدش کرد یه مدت بهتر شد ولی باز داره ادامه میده با اینکه همه بچه هاش ازدواج کردن ولی دست بر نمیداره من این چند روز چت کردنشو میبینم با اون آقا حالم بد شد نمیدونم چیکار کنم از ترس ابرو مون چیزی نمیگم دارم دق میکنم به نظرتون چیکار کنم

    1. تا زوده اگر اورضه داری ببرش یک مسافرت کوتاه و توی مسافرت انچنان کتکی میزنی بهش که اسم خاله اش رو فراموش کنی اگر خودت مرد عمل نیستی به برادرس یا پدرش که تعثب دارن بگو

  27. فقط کامنتای اقایون رو ببین.اقایون محترم میبینید خیانت طرف مقابل چقدر برا آدم سنگین و زجرآور و تحقیر کننده اس؟ولی شماها به بهانه های واهی و بخاطر هوس میرید خیانت میکنید یا صیغه و چند همسری رو انتخاب میکنید،بخدا زن هم آدمه عذاب میکشه،نکنید اینکارو،صیغه و چند همسری دلیل درست حسابی میخواد و دلیلش خوش خوشان اقایون نیست

    1. همون دینی که مرد رو مجبور کرده ، به پرداخت مهریه و نفقه و نحله و خرج خونه و … به مرد این اجازه رو داده

      1. براتون متاسفم که فکر میکنید نرفاتون حتی یکم به دین اسلام شباهت داره. شما کافرم نیستید جناب. به فکر اصلاح خود باشید. حیف ما که با ادمایی مثل شما ۸۰ ملیون شدیم.

    2. اون اقایی که سرش توزندگیه خودشه زنش بهش خیانت میکنه وگرنه من دیدم اون اقایی که هرروزبایکئ هست خانومش بخاطرابروش صداش هم درنمیاد

    3. سلام عزیز ۲۴ سال زندگی کردم دخترم ازدواج کرد و پسرم ۱۵ سالش هست و خانم عاشق شده نه زندگی کم داشتم نه تفریح و نه سکس الان سه ساله ازش جدا شدم هر از گاهی فکر میکنم چه اشتباهی کردم که این رفتار خانم گریبان گیرم شد به هیچ نتیجه ای نمیرسم بار ها از خودشم پرسیدم اوایل فقط میگفت اشتباهی کردم تمام شده و خودشم میگفت برگشتن بی فایده هست ولی خودم بعد این چند سال هنوز نمیتونم ازش دل بکنم و هرچی بهم اسرار میکنن برا ازدواج قبول نمیکنم نمیتونم دل بکنم چرا بعد خیانت زنها مردها پایبند هستن چرا نمیشه فراموش کرد

      1. سلام داداش درسته اذیت شدی که همسرت عاشق شد وجدا شد ولی خدایی همسرت خیلی مرد بود و خیلی هم پاک که اگر عاشق شده بهت خیانت نکرد واز شما جدا شده شاید بهش فکر کنی ولی ناراحت بشی ولی اگه خیانت میکرد مرگ کمترین چیزی بود که هر دقیقه از خدا میخواستی ای کاش همه زنهاومردهای خائن مثل اون بودن اگه درد دل چند نفر روکه نوشتن بخونی کلی خدارو شکرمیکنی

      2. سلام من زن 46 ساله هستم 23 سال با مردی که معلولیت دارده و اعتیاد دارم زندگی میکنم هر نوع کمبودی تو زندگیم دارم هم عاطفی هم جنسی هم مالی نه راه پس دارم نه راه پیش فقط یه راه دارم مرگ در حد مرگ تاالان کار کردم و زحمت کشیدم بدون تشکری اگه زنایی مثل من که تو این جامعه زیادن به سمت کسی برن صرفا برای برطرف کردن نیازهای اولیه باز خیانت از دیدتون محسوب میشه

  28. هر یک از پرخاشگری دروغ تمسخر پنهانکاری تحقیر و… نشانه های خیانت زنه.
    متاسفانه مدتی زنم بهم خیانت میکرد، مچش‌گرفتم و اعتراف هم کرد، میخام از زندگیم بیرونش کنم، ماندم به خاطر پسر ۵سالم صبر کنم تا بزرگتر بشه یا همین الان طلاقش بدم ؟

    1. من به عنوان یک برادر و همدرد به شما میگویم . کسی که یک بار خیانت کرده دوباره خیانت میکنه . الان بچه ات کوچیکه خیلی مسایل رو نمیفهمه . بهترین زمانه که خودت و بچه تو نجات بدی . شک نکن برادر . یاعلی

      1. دقیقا فرمایش شما درسته، اوایل ازدواج من و همسرم احساس کردم میخواد خیانت بکنه و مچش رو گرفتم، بردمش پیش مشاوره و اقرار کرد که قصد خیانت داشته اما به مرحله ی عملی نرسیده بوده، در کل من بخشیدمش و زندگی کردیم، الانم بعد از 12 سال زندگی مشترک و با داشتن 2فرزند با یه بحث جزوی از خانه رفت و الان سه ماهه دادکاه داریم، پسر بزرگم به من گفت مامان یه چیزهایی رو تو گوشیش مخفی میکرده و من تازه متوجه شدم زنم بتز فکر خیانت به سرش زده،در کل با نظر شما موافقم

      2. سلام این دوستمون رفته بالا منبر فوری حکم میده میره آخه شما چیکاره هستی
        نه رفیق طلاق آخرین راه هستش نه اولین راه فکر همین بچه کوچیکا بکن اگه میتونی تحمل کنی نگه دار تلاشتم بکن که دست از این کار برداره از خدا هم بخوا کمکت کنه نتیجشا تو زندگیت میبینی

        1. چرا چرت وپرت میگی؟؟؟میدونی چه خطراتی در انتظار اون بچست فردا که بزرگ بشه متوجه رابطه مادرش با مردای دیگه بشه چه بر سر روح وروانش میاد؟؟؟میدونی بیماری شک دقیقا از همین موضوع نشات میگیره که طرف تو بچگی شاهد خیانت نزدیکانش باشه؟؟جمع کنید این ژستاتونو بابا فقط میخواید بزووور دو نفرو کنار هم نگه دارید حلال خدارو که نمیشه حروم کرد واسه خودت کامنت میذاری نمیفهمی خیانت چه دردی داره صب تا شب سگ دو بزنی خونه زندگی وراه وامنیت تامین کنی که خانوم با مردای محل بخوابه

    2. برادر اگر خودت سلامت هستی و مطمن هستی که در خیانت همسرت فریب کسی را نخورده چون امکان دارد خود ایشان هم یک قربانی باشند اصلا صبر نکن چون در آینده ممکنه این بچه بیشتر آسیب ببیند قطعا کسی که خیانت می کند در آینده نیز به شکل بزرگتر انجام خواهد داد توبه گرگ مرگه و با جمع آوری مدارک از زندگیت بیرونش کن .

        1. سلام ببخشید اقایون باید تحمل کنید چون این دنیا دار مکافاته ،بااین دست دادی که با دست دیگری تحویل میگیری ،شاید خیلی ها میدونن در زمان عیسی مسیح،یک زنی خیانت کار را اوردند به جرم خیانت اثبات شده قصاسش کنند و اورا چال کردند برای سنگثار ،جوری که فقت وسرو گردن او بیرون مانده بود واماده شدن برای سنگ سار چون چون حضرت مسیح میدانست ادمها بی شک اکثریت دچار چنین اشتباهی شدند جلو امد وگفت کسی که تا به حال زنا نکرده او اولین سنگ را بر زن جیانت کار پرتاب کند وکسی نتوانست دستش را بلند کند وادعا کند مرتکب چنین گناهی نشده واولین سنگ را بزند ،دوستان اولین کارطلب طوبه ای خالص از طرف مقابل وگذشت کردن هم بر خود وهم بر زن ،به قول دوستی اگر همسرت تورا نمیخاهد گذشت کن برود چون دوباره مرتکب خیانتش درصد بالایی دارد اگر هم بخاطر بحثی کوچک گول خورده وهمسرش را دوست دارد هواسش جم میشود احتمال کمتری دارد برای گناه ،در قضاوت خیلی باید محتات بود چون اول ادم خودش را باید بسنجد ،هرچند مرده با صدها نفر زنا کرده سر یک چت زنشو کشته این از جهالت است نه جهاد ببخشید زیاد صحبت کردم از خدا میخام هیچ بنده ای در شرایت گناه قرار نگیرد این روایت از مولا علی نقل شده که میگوید خدایا منه علی اراده ای برای ترک گناه ندارم مرادر شرایت گناه قرار نده

        2. نادیده بگیرید ببخشید چون هر کاری بگی بدتر میشه خودت ناراحت میکنی فقط ببخشید

    3. همین الان طلاقشوبده یه کاریم بکن هیچ مهریه ای ندی ایشالا یه زن نجیب زاده نصیبت میشه

      1. آقایان و خانوم ها
        چه مرد باشه چه زن باشه خیانت به زندگیشون درست نبودن ذاتشون هست من ۲۹ساله تا الان حتی یبارم به ناموس کسی نگاه نکردم چندساله ازدواج کردم خدارو شکر همسرم مثل خودم هست بدون من هیچ جایی نمیره گوشیشو گذاشته دراختیارم خلاصه همیه چیزش رو در اختیارم گذاشته منم همه چیزشو فراهم میکنم از هرچی خوشش بیاد خلاصه زندگی اروم خوش بی دردسر دارم برای همتون ارزو دارم الانم گوگل دیدم این مشاور اینارو اومدم دیدم
        حرف من اینه خیانت نکن خیانت نبینی به ناموس کسی دل نبند نگاه نکن فکر نکن تا ناموس خودتو از دستت نگیرن هرچی از این دست بدی از اون دست میگیری تمام مخلص همه

        1. آقایی که جانماز آب می‌کشی دوماه رفتارتوعوض کن ببین خانومت مثل همیشه رفتار می‌کنه هیچوقت توموقعیت قرارنگرفتی کسی راننده نکن

      1. موافقم
        متاسفانه وقتی یه زن خیانتکار رو می‌بخشی فقط مسیر رو برای خیانت بعدی اون هموار کردی. دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد

    4. من نسخه نمی پیچم ولی لفتش نده . کار باید درست و صحیح و با اصولش در زمان معین انجام بشه . شاید برای هم هستید و اشتباه سر زده و یا شاید اصلا برای هم از اول مناسب نبوده اید . پس نیاز به مشورت داره .

    5. سلام به همه اول اون زنی که خیانت به شوهرش میکنه دیگه دست بردار نیست زات کثیفش اجازه نمیده دست برداره فقط طلاق بدی بره من خودم رو دستش گرفتم میگفت دروغ میگی تهمت میزنی فقط طلاق

  29. خوب کمبودها را که شمردید درست ولی دلیل نمیشه خیانت کند طلاق بگیرد و در انتخاب بعدیش دل خواهشو پیدا کند نه اینکه نون بازوی کسی را بخورد در خانه اش بنشیند و خیانت کند فکر میکنم قبل از همسرش اول باید خودش و بشناسه تا بدنش را در اختیار کثافت های خیابانی نزاره

  30. سلام سعید هستم ۳۸ ساله مدتیه احساس میکنم زنم داره بهم خیانت میکنه رفتارش ۱۸۰ درجه تعغیر کرده اصلان به امور خونه وبچه رسیدگی نمیکنه تمام زندگیش شده تلفن همراهش مثل دو یار جدا نشدنی ب بهانهای مختلف ازخانه خارج میشه جدیدان به بهانه طور مسافرتی از خونه به مدت چند روزی بیرون میره این احساس شکاکی داره مثل خوره منو میخوره عاجزانه تقاضای کمک دارم

    1. سلام گاهی پذیرفتن یه چیزی خودش حل کردن پنجاه درصد مساله هست زنان دنبال احساسات هستن و خیلی کم درک میکنن که مردی که مجبوره سرو کله بزنه برا خرج خونه و خسته میاد تمام تلاشش برا ارامش اونه وحس میکنه دیگزانی که ابراز محبت بیشتری میکنن بهتر از شوهرخودشونه دریغ از اینکه فقط دنبال رابطه جنسی هستن .خودم دچار ایطور مشکلی هستم ورشکسته شدم و اون دیگه واسه هیچی از من اجازه نمیگره و حرفای تحقیزامیز میزنه بشخصه تصمیم گرفتم در فرصتی که به مشکلاتم فایق شدم ازش جدا شم و هرگز ازدواج نکنم و بقیه زندگیمو لاکچری خارج از کشور بگذرونم

      1. سلام .همه‌ی زنا دنبال احساسات نیستن بعضی از شما مردا باعث میشید که زن خیانت کنه یه طرفه به قاضی نرید .البته من نمیگم که خیانت خوبه ها .کار خوبی کرده و فلان . مثلا مردی که خیلی اخلاق بدی داره از سر کار که میاد خونه فقط بدی هاشو میاره و خوبی هاش رو بیرون در خونه میزاره و همیشه جنگ اعصاب تو خونه هست مراعات بچه و زن که عنوان مادر رو داره نمیکنه و کسی که ورشکسته شده و نمیبینه زنش همراهشه و ترکش نکرده .و تمام زندگیشو گذاشته وسط .حالا اون زن به نظرم خیلی خوبه ذاتش خوبه که زندگی میکنه تازه ۲۰ سال هم از همسرش کوچیکتره. اما چون ذاتش خوبه هیچ وقت هیچ وقت این کار ناپسند رو انجام‌ نمیده .پس نگید زنا فقط دنبال احساساتن…درسته به فکر احساسات هستن اما باید ببینید این احساسات براشون در چه اولویتی هست.اولویت اگر بچه داشته باشن مهمترین شون همینه .

        1. یعنی جنابعالی به خاطر احساسات کم یا بی پولی همسر مستحق این ی که خیانت کنی

        2. خیانت بدترین کار هیچ وقت تو رابطه خیانت نکن بهترین کار اینه طلاق بگيره بد با هرکی خواست باشه اینجوری اون آدم نابود میشه چرا واقعا شما خانوما احساساتی هستین با احساسات زندگی می‌کنید فکر می‌کنید انتخاب می‌کنید یا هر چیزه دیگه واقعا همه دارن این کارو میکنن چه قبل رابطه چه بعد رابطه چه جنسی چه هر چیزه دیگه همه میخوان مثل آدم یه بار زندگی کنن این کارا چیه مهمترین و اصلی ترین چیز تو عشق وفادار بودن و عاشق اون شخص باشی کسی که میره با یکی دیگه نه حتا عاشق نیست حتا نمیدونه عشق چیه فقط با احساسات و زیر شکمش فکر میکنه تمام این چیزای که باعث خیانت میشه شهوته تونستی کنترلش کنی حتا اگه شوهرت تو رابطه جنسی خوب نباشه حتا اگه باهاشم رابطه نداشته باشی پاش میمونی
          من اینو فهمیدم آدما فقط میخوان رابطه جنسی خودشونو بر طرف کنن بخدا اگه خدا همچین چیزیو تو بدن قرار نمیداد و هیچ رابطه ای صورت نمی‌گرفت همه درست زندگی میکردن،. حالا اینم بدون تو رابطه چه جنسی چه غیر جنسی هیچوقت ترکش نمیکنی حتا کمک میکنی اون رابطه بهتر بشه ولی اگه کنترل نکنی طرفت چه خوب باشه چه نباشه تو با شهوتت واحساسات فکر کردی و خیانت کردی

  31. سلام من ۶ سال هست با زنی دوست شدم و عاشقش شدم این زن یکبار جدا شده و یه بچه داره با این حال من حاضرم باهاش ازداوج کنم اما جدیدا احساس میکنم نسبت بهم سرد شده و من بیشتر حالش رو میپرسم و چن بار هم بهم دروغ گفته و من فهمیدم و توجیه کرده که اینطور نیست و رحیه خوبی نداره من میخواستم با این زن یه زندگی عاشقانه داشته باشم اما الان همش بهش شک دارم وقتی پیش منه زود میخواد ازم جدا شه بره حتی اگر تایم زیاد پیش هم باشیم استرس میگره و تماس مشکوک بهش میزنن که به من میگه مادر یا خواهرش هست سایه شک و بد حور به جونم افتاده نمیدونم چیکار کنم از طرفی دوستش دارم اما مطما نیستم که بهم خیانت میکنه از طرفی هم خودم احساس تنهایی داره میاد سراغم و تنرکز روی شغلم نمیتونم داشته باشم چند بار هم جلو من تلفونش زنگ خورد شرلیط کاریش بهونه کرد جواب نداد و گفت همارش هست یبار هم تلفنش زمگ خورد گفت دختر کوچیک هست اما برلی صحبت کردن از من دور شد ننیدونم چیکار کنم جدا شدن ازش برام سخت شده از طرفی هم دوست دارم مچشو بگیرم یبکار هم تعقیبش کردم به دورغ به من گفت سر کار هست اما من دیدم که خوش پوشی کرده اما طاقت نیاوردم رفت جلو ازش مرسیدم کجا میره بهنوه دکتر اورد و گفت نمیخواست به من بگه . الان هم رابطه داریم اما من خیلی بهم ریختم نمیدونم چیکار کنم لطفا منو راهنمایی کنید. ممنون

    1. سلام دوست عزیز دقیقا من هم زندگیم این اتفاق افتاده وکاملا شرایط یکسانی داریم .بهترین راه این هست که جدا بشی اگه میخوای عاقبت مثل من بشه برو تا اخرش هم برو .چون به من گفتن به حرف نکردم .همه چی ازدست دادم
      .به معنا واقعی با خاک یکسان شدم .دوست عزیز مطمن باش ادامه بدی به سرنوشت من گرفتار میشی ولش کن بره این مطمن باش از اون خیلی بهتر سر راه قرار میگره

  32. بهترین راه گرفتن زن دوم هم بچه ها از مادر دور نمیشن و هم زنتون نتیجه کارش رو میبینمه زندگی کنید عمر فقط به یک نفر محدود نیست کسی که لیاقت صداقت رو ندارند باید بنداری دور بک راه جدید باز کنید

    1. سللم..همسری دارم دائما دروغ می گوید تلفن همراهش را حتی یک دقیقه از خودش دور نمی کند از خانه بیرون می رود و می گوید سر کار بودم سر کار نی رود ولی در خانه ای که برای تمیز کاری هستش ولی در خا نه ای که کار می کند جوان در آن خانه می باشد و ۶یچ گون هم جنسی از خودش نیست اول این طور نبود ..ولی چند سال است که رفتارش دارد ۲ دختر بزگ وخودم را می کشد البته دخترها را هم فریب،می دهد تورا به خدا راهنمائیم کنید ۲روز سر کارم ۲روز استراحت این دوروز ‌که حتی در خا نه ام تلفن‌های مشکوک ..پیامهای،مشکوک دارد ودائما رمز گوشیش را عوض می کند.مخمد هستم از قزوین…راهنمائی بفرمائید

  33. متاسفانه همسرم من و خر فرض کرده هر کاری دوست داره میکنه بعد میگه بهت گفته بودم جالبیش اینجاست که به خیال خودش گولم میزنه مثلا در مورد یه چیزی ازم سوال میکنه یا مشورت میگیره منم نظرمو بهش میگم که مخالف هستم یادموافقم ولی دقیقا میره همون کاری و انجام میده که خودش دوست داره بعدش میاد به من میگه من که بهت گفته بودم خیلی راحت و انکار میکنه همه حرفای من و میگه باید به من واضح توضیح میدادی من از حرف تو جور دیگه ای برداشت کردم.اخرین کاراشم عمل مامو پلاستی انجام داده بدون رضایت من و تتو زده با این که میدونسته من مخالفم من درجواب بهش حرفی نزدم فقط خونه رو ترک کردم چون واقعا از جر و بحث الکی خسته شدم خسته قسمت جالبه ماجرا اینجاست که میگه نه تو باید در باره من نظرتو بگی و باید برات مهم باشم
    چرا واقعا اینجوری فکر میکنه حرف زیاده ادم نمیدونه درد شو به کی بگه

  34. توجیه زنها برای خیانت کمبود های مختلف هست. خودشون قاضی میشن خودشون قضاوت میکنن و خودشون هم به خودشون حق میدن که خیانت کنن. وقتی هم از خونه میندازیشون بیرون مظلوم نمایی راه میندازن و مهریه اجرا میزارن. بی محبتی دیدی، بی محبتی کن. کم توجهی دیدی؟ کم توجهی کن. چرا خیانت میکنی آخه؟!
    زن ها راه حل هر کمبودی را در خیانت کردن میدونن.
    شوهرم بهم توجه نمیکنه = خیانت
    شوهرم بی پوله = خیانت
    شوهرم باحال نیست = خیانت
    شوهر خوشتیپ نیست = خیانت
    شوهرم خیلی کار میکنه = خیانت
    شوهرم شبها وقتی میاد خونه خستس و میخوابه = خیانت
    شوهرم از نظر جنسی منو تامین نمیکنه = خیانت
    جواب هر کمبودی را با خیانت کردن میدن.

    1. نه در واقع اینها راهی برای توجیه رفتار غیر قابل خودشون و در واقع نوعی فرافکنی و انداختن بار گناه خودشون بر دوش دیگری و به ویژه همسر است تا از بار مسئولیت خودشون کم کنند و در اصل نوعی مظلوم نمایی هم هست که خانمها اصولا به دلیل اعتماد به نفس نسبتا پایینتر عمدتا به عنوان نوعی مکانیسم دفاعی از خود بروز می دهند. اگر چه در مردان هم ممکن است چنین رفتاری در چنین موقعیت هایی شایع باشه اما در خانمها قدری شیوش بالاتره.
      اما اصولا این کار در حقیقت سرپوش گذاشتن بر علل حقیقی چنین رفتارهایی است که شاید خود اون خانم هم از آن علت بی اطلاع باشد.
      ممکن ات دچار نوعی اختلال عاطفی روانی باشد و قبل از ازدواج باید از آن مطلع می شده و حداقل درمان می شده یا اینکه از وجود آن و راههای مهار احساسات خود مطلع می شده.

    2. سلام .همه مثل هم نیستن.
      الان همسر من خیلی بداخلاقه خدای بداخلاقیه اما دارم باهاش زندگی میکنم طوری که دخترم میگه مامان شما صبرت از صبر ایوبم بیشتره چطوری ۱۷ سال این اخلاق بابا رو تحمل کردی .من تحمل نمیکنم پذیرفتمش همینطوری انتظار تغییر ندارم .مرد خوبیه زحمتکشه با این که ورشکسته شده اما بازم ما رو رها نکرد فقط بداخلاقه .این مثال های شما به نظرم توهین به ما خانوماست.

    3. من یک زنم وقتی میبینم شوهرم بهم محبتش کم شده احساس تنهایی شدید میاد سراغم دوست دارم یک همدم داشته باشه همین طور که مرد محبت میخواد زنم میخواد

      1. خانم شما به یه روانشناس با گرایش سکس تراپیست ترجیحا خانم مراجع کنید کامل راهنمایتون می کنه

  35. سلام من دختری هست 21سالمه نزدیک یکسال چندماه
    با پسری که دوسش دارم خانوادم متوجه شدن مادرم مشکلی نداره ولی پدرم یک شب صدامو شنید اومد باهام دعوا گفت اگه اون پسر بیاد تورو نمیدن روی اون
    پسر اسید میپاشم جدیداً یه خواستگار دارم گفتن منو زوری میدن به خواستگاره من اون پسر رو از نزدیک باهم بیرون رفتیم 😔عاشقشم پدر اجازه نمیده چیکار کنم پدر اون پسرو هم فحش داد 😔نمیدونم باید چیکار کنم راهنماییم کنین🥺دوسه باری صدام شنیده باهاش حرف زدم😭

    1. ازدواج فرایند خودش را دارد تحقیق کنید اگر مناسب بودند بیایند خواستگاری تون در غیر این صورت حق با پدرتان است ایشان را نا امید نکنید در ارتباطات این شکلی دخترها قربانی هستند چرا خودتان را قربانی میکنید

  36. مردها فکرمیکنن نون واب دادن ب ی زن شد همه کار، برید خودتون جمع کنید زن محبت میخاد همراهی میخاد توجه میخاد حرف زدن میخاد درددل کردن میخاد شماهمیشه جنبه مادی نگاه کردید، خیلی زنها دنبال مادیات نیستن اونام ک هستن عذرشون خاسته اس ازاول باید نگاه میکردن زن کی دارن میشن. ولی مردها کلا میگن کم نزاشتیم، شمااقایونی ک دارید اینو میگید چندساعت درروز بازنهاتون نشستید حرف زدید، از درد دلش خبردارید ازخستگیهاش از ناامیدی هاش فقط زن وظیفه همراهی روحی روانی مالی مادر بودن داره؟؟؟؟؟؟

    1. وقتی زنی با دوتا بچه رفت سراغ عشق و عاشقی و شروع کردن به دروغ گفتن چه همدردی و چه حرف زدن دروغ ریشه همه بدبختی هاست

      1. دروغ پایه های اعتماد رو کم کم ضعیف و در آخر از بین میبره ….
        زندگی زناشویی بدون اعتماد دوووم نمیاره…..

        به نظر من زن و مرد نباید هیچ چیزی رو ازهم پنهون کنن و طوری با همدیگه رفتار کنن که. همیشه خیالشون راحت باش هر اتفاقی بخواد بیافته پشت هم هستن.

      2. چجوری مردا همه خیانت میکنن براشون جرم نیست ،من خودم شوهرم هزاربار بهم خیانت کرده هزاربار بهم دروغ گفته هربارکه خواستم جدابشم بهم میگفت عوض میشم ولی هربار بدتروبدتر میشه مشکل جامعه ی ما این که مردا حق خیانت دارن ولی زنا حق خیانت ندارن

    2. عیبی نداره زنها برن خیانت کنن، مشکلی نیست ولی اااقل گردن کسی نندازبد بذید با هرکی دلتون میخواد… خیلی وقتا یه مذد انقدر درگیر کارایی مثل مطالعه، درس، زندگی کار و عمخواری همنوعاشه که شتید از زن یا دویت دخترش انتظار داره مددش کنه ولی اون دختر بزرگی ائن مرد رو نمیبیمه و با ادمای سطحی و فریبکار جور میشه

    3. چرا زنها نمی‌دونم مرد برای جنسیت یا لباس شستن ازدواج نمیکنن؟چرا همیشه مردها مقصر اشتباه خانمها هستن؟بخدا ما هم انسانی .احساس داریم.اما متاسفانه خیلی از مردها بر حسب غرور کاذبی که دارن تشنه این هستن که توجه از طرف همسرشون شروع بشه و بعد ببینی چطور براتون جون میدن .من در مقابل توجه و محبت همسرم حاضرم جونمم براش بدم اما وقتی اجازه نمیده بهش نزدیک بشم برای حرف زدن و محبت کردن دیگه چطور مانع بشم که با کسی دیگه ارتباط برقرار نکنه.من تصور میکردم بعد از مرحوم مادرم همسرم جای اونو هم برام پر می‌کنه اما یه روز با وقاهت و بی شرمی فروش به قبر مادرم هم داد .فقط خدا می‌دونه چقدر عاشقشم و مطمئنم داره مسیر اشتباهی رو میره اما نمی‌دونم طرفش کیه تا تو یه کوچه تاریک دو گلوله خرجش کنم تا حق پسر ۳ سالمو گرفته باشم.هرچند ایمان دارم خدا دستش رو برام رو می‌کنه چون جز خدا کسی برام نمونده .تمام لحظه هام شدن درد اما کاری نمیتونم بکنم فقط میگم خدایا کمکم کن تا عشقم کسی که بدون اون حتی نفس هم نمیتونم بکشم از دستم نره.خدایا تو که میدونید من چقدر دیوانه اینم که در کنارم باشه و بشه اون آدم قبل .خدایا خودت کمکم کن حداقل بخاطر بچه ام که نمیتونم بی مادریش رو ثانیه ای تحمل کنم

      1. مطمعن باشید دری را با انگشت زدن مشت‌ها بر درتان کوبیده می شود برای همه یکسانه پس اگر از خودت مطمعنی از شریک زندگیت خیالت راحت کن

    4. خوب کمبودها را که شمردید درست ولی دلیل نمیشه خیانت کند طلاق بگیرد و در انتخاب بعدیش دل خواهشو پیدا کند نه اینکه نون بازوی کسی را بخورد در خانه اش بنشیند و خیانت کند فکر میکنم قبل از همسرش اول باید خودش و بشناسه تا بدنش را در اختیار کثافت های خیابانی نزاره

    5. خب جوابش خیانته؟
      نه خانم، زن هرزه و خراب فقط دنبال بهانست
      چون ذاتش لجنه
      والا جواب بی مهری فقط بی‌مهریه، جواب کم توجهی فقط کم توجهیه نه خیانت

      1. زندگی نکنید با مرد و زن خائن. قبل از ازدواج هم اول به خودشناسی و بعد به درک دیگران برسید. شناسایی آدم اهل خانواده خیلی سخت نیست. به حس اطرافیان اگر غالبه اعتماد کنید.

    6. آفرین واقعا عالی بود ..ببینید اگع شما مردا نبودید زن چجوری خیانت میکرد😟😟

    7. هر موقع 2 ماه رفتی سر کار و خرج یه زندگی رو دادی و این چیزایی که میگی رو خودت انجام دادی حرفت درسته از قدیم گفتن کفش منو بپوش و راه برو بعد قضاوت کن

      1. شوخی وحشتناکی می کنید خانم محترم.شما اول پیش یک روانشناس با تخصص سکس تراپیست مراجع کنید خیانت رسوای و احساس گناه داره آنقدر ساده نیست. که شما فکر کنید ساده بخوام بگم اون خانم فقط یه زیر خواب نه بیشتر

    8. ببین خانم یه سری خانم ها نجیب هستن و لایق محبت ولی یه سری زنها نا نجیب و دنباله بهانه هستن.
      فرهنگ ما هم که دستخوش تهاجم شده .
      یه سری کثافت هم هستن که میخوان پول روسپی ندن زندگی اینو اون رو خراب میکنن.
      والله مردی که تو این شرایط اقتصادی داره زندگی رو میچرخونه حالا یه خورده کم محبت هم شد ،زنش نباید بره زندگیه خودشو همسدش و به کثافت بکشه

  37. چرا تو خود مرد علت خیانت اول بررسی نمیکنید، 90درصد زنها دنبال خیانت نیستن اونم تو ایران مگه شوهرشون مشکل رفتاری جنسی و…. داشته باشه، اول تو مرد جستجو کنید بعد برا زنها روزه بخونید.

    1. اگر مردی مشکل خاصی داره چرا ازش جدا نمیشن .چرا خیانت؟مگر با خیانت مشکل مرد حل میشه؟زنی که خیانت می‌کنه فکر آبروی پدرش نیست؟

        1. کلا این مردا فقط خودشون رو میبینن. منم اگه یک روزی شوهرم بخواد جلو سرکار رفتن رو بگیره یا تعیین تکلیف کنه برام، بهش خیانت می کنم

          1. نه 90 درصد ولی آمار خیانت زن ها خیلی بیشتر چیزی که فکر می کنید شما به یک روانشناس مراجعه کنید حتما متوجه میشین

      1. بعضی از مَردها نمیخوان زنهاشون رو طلاق بدن، زنِ بیچاره چه گناهی کرده که باید یک عمر کنار کسی زندگی کنه که نه دوسش داره نه اون مرد میتونه رفاه زندگیش رو تامین کنه، وقتی طلاق نمیده جز خیانت راهی برای اون زن نمیمونه، زن هم دل داره
        من توی خانواده سراغ دارم خانمه گفته منو طلاق بده من کنار تو خوشبخت نیستم، مرد با کمال پررویی گفته اگر بخوای جدا بشی میکُشمت نمیذارم بعد از من خوشبخت بشی، خوب ایا این درسته؟؟ زن چه گناهی کرده

      1. سلام
        اگه خداوند روحاضروناظر ببینیم هیچ وقت خیانت نمیکنیم
        سختیا ومشکلات زندگی دلیل نمیشه زن خیانت کنه
        واقعا یه زن چطور با چه جرعتی جلو خداوند همچین غلطی میکنه بیاو خداوندقهرش اومدهمونجا نفس هردوشونو گرفت دراین صورت واقعا آبروی خاندانش هم براش مهم نیست

      2. لطفا خیانت نکنید. مشکلات شدید روحی برای فرد خیانت دیده ایجاد می کنید.

    2. تو رو خدا چرت نگو بخدا بیشتر زنهای که دیدم خیانت کردن ی شوهر خوش تیپ پولدار باشخصیت داشتن بابا اکثر خانمها ذاتشان گوه خالصه سگ بهتره

  38. من زنی هستم سه میلیارد پول توبانک دارم مال خودمه الان شوهرم فهمیده به نظرشماشوهرم می‌تونه شکایت کنه پولموببره

    1. سلام وقت شما بخیر ، اگر حساب شخصی خودتان است یعنی حساب مشترک نیست خیر ، هیچ کس نمیتونه ادعای مالکیت اون پولو داشته باشه

    2. اول شما بگید این ۳میلیارد از کجا اومده که شوهرت نمیدونسته؟ اگر ارث بوده که قطعا شوهرت میدونست. اگر وام بوده که میدونست. اگر تجارت و درآمد داشتی که میدونست. وقتی شوهرت نمیدونست یعنی یا پولت حلال نیست یا پنهانکاری کردی یا دروغ گفتی، اونم به همسر و همراز و شریک زندگیت

  39. سلام من سال۱۳۸۵ ازدواج کردم و بعد از۳سال اتفاقی از حموم اومدم بیرون دیدم داداشم همسرمو بغل کرده اونم ساکت ایستاده خیلی عصابم خورد شد نتونستم هیچ کاری کنم چون برادرم بود بخاطر آبروم فقط به زنم عصبانی شدم انداختم بیرون خلاصه بعد ۶ساعت برگشت خونه التماس کرد گفت من بیگناهم مقصر برادرت بود دیدی من حتی نگاهش هم نمی‌کردم خلاصه چون همسرم پدر نداره بخشیدم ولی به بردارم تذکر شدید دادم بعد از گذشت ۱۰سال چند ماه پیش اومدم دیدم در خونم قفله فهمیدم برادرم داخل خونست ایندفعه ۳تا بچه دارم دوتا پسر به دختر ۵ساله۳ساله۱ساله اوناهم خونه بودن ولی خواب در زدم بعد ۱۵ دقیقه همسرم باز کرد گفتم اینجا چه خبره گفت بخدا هیچی داداشم اینجاست گفت پشت بام رفته کولر درست کنه خلاصه هر جفتشون قرآن قسم خوردن من گوش نکردم رفتم شکایت کردم وبچهام بردم آزمایش ژنتیک فهمیدم پسر دوم بچه من نیست خلاصه همسرم میگه به زور به من به صورت لاپایی ۳سال پیش برادرت دوباره اینکار کرد که باورم نمیشد بخاطر اون بچه دار بشم الآنم میگی گفتم چرا به من نگفتی میگه ترسیدم آبرو ریزی بشه حالا نمی‌دونم مقصر واقعی کیه شیکایتم هم به اسرار مادرم نرفتم دنبالش مختومه شد نه میتونم طلاق بدم نمی‌دونم مقصره سه تا بچهدارم نه میتونم برادرم بکشم چون داداشمه از آبروی خودم سه تا بچه وحشت دارم گیر کردم تو روزگار اساسی چکار کنم،😢

    1. خیلی ببخشید ولی من جات بودم تو اینجور موقع کاری میکردم که حیون نمیکنه برادر وزنتو باهم با اون بچه یجا جمع کن بعد به برادرت بگو بچه برا اونه همونجا یه تیر تو سربچه جلوچششون خالی کن بعد یه تیرم توکله برادرت خالی کن بعد رو زنتم بریز اسید تاکی میتونی مثل یه ادم بی ارزش زندگی کنی تا غرورتو له کنن تو بدترین حالت اعدامت میکنن دیگه تو چیجوری به خودت میگی مرد

  40. سلام مم دوساله ازدواج کردم تا الان خانومم با سه نفر رابطه سکس داشته که خودم دیدم و مچشو گرفتم نمیدونم الان چیکار کنم

      1. وای نتونستم جلوی خندم رو بگیرم 😂😂😂 ببخشید .
        واقعا نمیفهمم این مردا رو

    1. سلام برای آرامش زندگی آیندت به فکر تشکیل زندگی دیگه باش چون روح و روانت در آینده بهم میریزه .

    2. براش گل بخر سه باربا چشم خودت دیدی نمیدونی چکار کنی ؟؟؟ عقل تو سالمه رفیق ؟؟؟

    3. همون جا باید ابروش رو میبردی تا بفهمه چیکار کرده هر دوتا شون رو تحویل پلیس مسوادی و به خانوادش میگفتی .

  41. سلام من با همسرم مشکل دارم که حاصر نیست با من نزدیکی کنه تا چند ماه پیش ماهی یبار اونم به زور به درخواست من انجام میداد که هرسری هم ارصا میسه و رابطه طولانی هم بود ولی الان دوماه که هیچ نزدیکی نداریم بد جوری فکرم درگیره من باهیچ کسم رابطه ندارم هیچ مشکلیم ندارم و دلم نمیخواد که فک کنم اون با کسی رابطه داره ولی یماه پیش بهم گفت که ازت متنفرم تو رابطه همیشه من قدم ورداشتم و چند باری ازم فرار کرد دیگه تحملم داره تموم میشه قبلا لباس های لختی میپوشید و شلوارک گاها با شرت ولی الان چند وقته که لباسهای کاملا پوشیده جلو من میپوشه وهمیشه ازم فرار میکنه انگار که من یه مرد غریبم تمام اینکاراش علام اینه که با یشخص دیگه در ارتباطه همیشه سرش تو گوشیه حتی تا ۵ صب که بیدارمیشم برم اب بخورم یا برم دستشویی میبنم سرش تو گوشیشه تا یه هفته پیش که از حموم اماده بود و لباس زیر داشت داشت از خودش سلفی میگرفتواقعا دیگه نمیدونم چی باید بکنم و تو زندگی هم هیچ کسری نزاشتم الان که بیش از ۱۰ سال از ازدواجمون گذشته یکبار نشده که هنگام رابطه ارضا نشه تمام حرفاشم اینکه میخوام از ایران برم ترکیه خواهرش اونجاس و زیر پاش نشسته که تنهای بره حتی اجازه خروج از کشورم بهش دادم که محدود نباشه واسه خودش هروقت میخواد میره بیرون و شبا دیر میاد چند بارم تنهای مسافرت ده روزه رفته من اصلا ادمی نیستم که بخوام زن و محدود کنم گیر نمیدم حتی وقتی دیدم داره چت میکنه و از خودش عکس سکسی میگیره فقط سرمو انداختم پایین و رفتم تمام این رفتارو به خاطر پسر ۶ سالم دارم تحمل میکنم تاحالا نشده باهم دعوا کنیم جر و بحث کنیم البته اون داد و بیداد میکنه ولی من اصلا جوابشو نمیدم بدبختی اینجاس که خیلی رو پسرم تاثیر داره جوری که حتی بخواد اب بخوره باید از مادرش اجازه بگیره و اصلا حرف من ملاک نیس بد جوری گیر کردم شب و روزم فقط شده فکرو خیال

    1. دوست عزیز اولا یک مشاور دانا میتونه قضاوت کنه کدومتون کم گذاشتید یا نه و کدوم اختلال شخصیت دارید یا نه ! این تجربه دقیق خودمه که میگم
      و اما گاها همسر شما ممکنه شخصا تصمیم گرفته باشه اینگونه عمل کنه که اون باید دلایلش عمیقا بررسی بشه گاه شخص دچار اختلال روحی یا روانی میشه که ریشه در کودکی خودش داره و ربط زیادی به همسر نداره برای همین مشاور خوب کمک میکنه اول تست شخصیت بگیره بعد نواقص رابطه رو چک بکنه ببینه کدام طرف زمینه این مشکل رو بیشتر فراهم کرده

      1. درود بر شما
        بنده با خانمی که ۱۰ سال بزرگتر از بنده هست ۴ ساله که آشنا شدم چند سالی ایران زندگی نکرده صاحب ۲ فرزند میباشد البته از شوهرش جدا شده ایشون خیلی به بنده تو این مدت محبت داشتن و بنده حتی ایشون و به خانوادم معرفی کردم و رابطه خیلی نزدیکی با دختر برادرم و شوهرش ایجاد کردیم ولی متاسفانه بعد از مدتی متوجه رفتارهای مشکوک از طرف شوهر برادرزادم و دوست خودم شدم مثل گرم گرفتن زیاد،محبت زیاد،سر تکان دادن و خندیدن بهم حتی چشمک زدن از طرف دوست من و تلفنهای زیاد به یکدیگر.بنده از هر نظری مثل روحی و روانی و عاطفی و توجه و محبت،مسافرت،هدیه،جشن تولد و ………..کردن برای ایشان کم نزاشتم و خدا ساهد خزانت هم بهش نکردم و تا الآن بهش وفادار بودم تازه متوجه شدم که خیلی داره بهم دروغ میگه ولی در کل خیلی دوسش دارم چیکار کنم؟دو ماه خواب و خوراک ندارم.اگه این بنده حقیر و راهنمایی کنید بی نهایت سپاسگزارم

    2. سلام
      حکایت هوشنگ رو بلدی؟
      مرد حسابی تو که تا اینجای چیزی نگفتی و همش بخاطر بچت هست پس بشین تا انتهای رو هم ببین و حرفی نزن که از روشن فکریت کم نشه.

      1. درود بر شما
        بنده با خانمی که ۱۰ سال بزرگتر از بنده هست ۴ ساله که آشنا شدم چند سالی ایران زندگی نکرده صاحب ۲ فرزند میباشد البته از شوهرش جدا شده ایشون خیلی به بنده تو این مدت محبت داشتن و بنده حتی ایشون و به خانوادم معرفی کردم و رابطه خیلی نزدیکی با دختر برادرم و شوهرش ایجاد کردیم ولی متاسفانه بعد از مدتی متوجه رفتارهای مشکوک از طرف شوهر برادرزادم و دوست خودم شدم مثل گرم گرفتن زیاد،محبت زیاد،سر تکان دادن و خندیدن بهم حتی چشمک زدن از طرف دوست من و تلفنهای زیاد به یکدیگر.بنده از هر نظری مثل روحی و روانی و عاطفی و توجه و محبت،مسافرت،هدیه،جشن تولد و ………..کردن برای ایشان کم نزاشتم و خدا شاهد خیانت هم بهش نکردم و تا الآن بهش وفادار بودم تازه متوجه شدم که خیلی داره بهم دروغ میگه ولی در کل خیلی دوسش دارم چیکار کنم؟دو ماه خواب و خوراک ندارم.اگه این بنده حقیر و راهنمایی کنید بی نهایت سپاسگزارم .🙏

    3. وادادی رفیق خیلیم وادادی اگه نسبت بهت حس نداره نگهداشتنش بی فایده اس چون اون کارخودشو میکنه وتوداری تحقیرمیشی طلاقش بده بره به چه قیمتی اون زندگی رومیخای چیکارنگران بچه نباش خدابزرگه خداروشکر

      پسره وهنوز۶سالشه من چه خاکی توسرم
      بریزم بادوتادختر۱۶و۱۵ساله

      1. همه مردا درگیرن تو ایران مهریه از یه طرف درد نان و روزی تو این شرایط از یه طرف و…. بد بخت شدیم رفت پی کارش

  42. سلام وقت بخیر من و همسرم ۷ ساله ازدواج کردیم تو این سال ها نزدیک به ۷ تا ۸ بار مچش رو گرفتم که داره به پسر های غریبه پیام میده هر بار هم میگه گوه خوردم و دیگه اینکار نمیکنم و منم بخشیدم الان به صورت پنهونی رفتم تو گوشیش تا با تلگرام با ۳ الی ۴ نفر دوسته بنظرتون چیکار کنم؟

    1. داداش عزیزم اول اینو بت بگم منم دقیقا همین شرایط تو رو داشتم نزدیک ده بار بش فرصت جبران دادم و…. اما همونطور ک تمام افراد باتجربه نظرشون اینه منم نظرم همینه ک این زندگی رو باید هرچه سریعتر تموم میکردی نه مثل من که ۹سال بهش همیشه فرصت میدادمو بعداز هربار مچگیری صدهزارتا قسم و….. اصلا و اصلا و اصلا و اصلا به ادامه و تغییرش فکر نکن. حتی اگه بیش از حد عاشقشی و بچه هم ده تا داشته باشی زندگی باخیانت فوق العاده وحشتناک و عذاب آوره برای مردها.سریعتر کاتش کن داداش

      1. منم بعد از نه سال با یه پسر پنج ساله دارم جدا میشم زنم هفت هشت باری مچش رو گرفتم که پیام میداده اخیرا هم قرار ملاقات تو کافی شاب….اینها درست نمیشن باید خودتو بکشی بیرون…ذره ذره غرقت میکنن

  43. سلام لطفا خیانت به بهانه ها مختلف لاپوشانی نکنین من از همون اول زندگیم بدترین شرایط زندگی داشتم همیشه رنج سختی گرفتاری بی پولی بی لباسی مشکل تغذیه حسرت خیلی چیزا بدلم مونده چرا چون اون مثل بقیه دخترا مهر محبت پدری نداشتم یه پدر بداخلاق بددهن بی مسؤلیت که هیچ محبتی برا زن و فرزندش نداشت همیشه فحاشی می‌کرد به دختر و همسرش
    اعتیاد داشت و پول اعتیادش بزور جور می‌کرد به همسرش مجبور می‌کرد برو از همسایه مواد مخدر برام بگیر بکشم همیشه هم خواب بود و نه کاری نه چیزی خلاصه این دختر و خواهر برادراش تنها امید و پشتوانه شون مادرشون بود با هر سختی و رنجی که بود این مادر مهربان که هم پدر بود هم مادر بچه هاش بزرگ کرد پدره هم فقط یه سربار اضافی برا این مادر و بچه هاش بود در حدی این پدر بد نامرد بداخلاق بدهن بود که بچه هاش ازش نفرت دارن چرا چون محبت پدری ندیدن ازش اما به رو خودشون نمیارن خلاصه این دختر با بدترین شرایط ممکن بزرگ شد یه نه صد دل عاشق همون پسری شد که فامیل اسمشون برا هم میگفتن و همه در جریان بودن اما پسر گاهی این دختر تحویل می‌گرفت گاهی هم با بد اخلاقی توهین ناسزا و فهش تردش می‌کرد دلش میشکست ناراحتش میکرد بهش هیچ محبتی نمیکرد ارتباطشون در حد پیام گاهی زنگ بود اونم شاید سالی چند بار فقط نه بیشتر حرف های عادی عاشقانه و مسائل دیگه نبود اما این دختر با همه این بدخلقی ها بازم بپای عشق موند با هیچکس ازدواج نکرد ۷ سال تو حسرت محبت عشقش سوخت اما بازم چون خیلی دوستش داشت بهیچکس غیر عشقش فکر نکرد تا اینکه خدا دل ب دلش داد عشقش شد تقدیرش و ازدواج کردن اما عشقش بعد ازدواج با دختری که از قبل ازدواجش در ارتباط بوده فقط در حد دوستی اون دختره نا اهل هدفش از راه بدر کردن بوده ک با هوس خوب دلش میبره و عشق من به بهانه مختلف هی از من دور و دور تر میشد به بهم بی توجهی بی محبتی فحاشی بد اخلاقی و .. کار هر روزش بود اصلا زنگ بهم نمیزد نه پیام چیزی منی مثلا زنش بودم و تازه ازدواج کرده نیاز به محبت شوهرم داشتم اما شوهرم عشق محبتش فکر ذهنش همش مال اون دختر خراب زندگی خراب کن بود از بی شوهری چسبیده به شوهر ساده من الان ۹ ماهه از من دور شده هیچ خبری ازش ندارم هر روز شبم گریه اه حسرت دلتنگی غم غصه هست خیلی دوستش دارم دارم از دلتنیگش آتش میگیرم اما هیچ راه چاره ندارم فقط می‌سازم می‌سپارم به خدا اون دختر خراب نامرد رو از خدا همون جور که عشقم به من رسوند مال من شد بازم خودش نگاهم کنه این همه مدت از دلتنگیش و تنهایی بی محبتی و …‌ دارم نابود میشم ولی هیچوقت دنبال بدست آوردن محبت از راه حرامش که فقط زود گذر و عذاب قبر آخرت جهنم برام رقم میزنه نبودم نخواهم بود من حتی بامحرم اصلا برادحرف زدنی ک لازم و واجب هم باشه راحت نیستم کلا سرم پایین حتی شماره ناشناس بخاطر میگم شاید مرد نامحرم جواب نمیدم حتی اینستا نصب نکردم نمیکنم میگم برنامه درستی نیست واجب هم نیست که حتما باید داشته با شیمش واقعا هر کس از خدا بترسه هیچ وقت خیانت و گناه نمیکنه اگه واقعا جای رو پیدا کردین که خدا نبینه و شاهد کارتون نباشه برین گناه کنین
    واقعا این نظرات خوندم حالم بد شد اخه شما چجور زن و مادری هستین چجوری میتونین به شوهراتون با این عشق علاقه و لطف محبتی که بهتون دارن خیانت کنین از خدا نمی‌ترسین بلاخره یه روزی میمیرین جواب اه همسرا و بچه هاتون باید بدین آخرت بدترین عذاب جهنم مال شما زنا خیانت کار هست

    1. چرا فکر میکنید افکار شما درست هستش . این خودش یه مشکل بزرگ هستش که باکسی که دوستتون نداره و خیانت کرده هنوز ارزوشو دارید این خودخواهی مگه دوست داشتن به زوره . چون شما عاشقی اون طرف هم باید عاشق باشه . بنطرم باید دیدگاه همون و جهان بینی بزرگتر بشه دنیا رو فقط از چشم خودمون نبینیم. خداونر به شما نشانه داد که این ادم قابل اعتماد نیست ولی شما اصرار داشتید با این شخص باشید چه توقع دارید . بنطر من اصرار به یه رابطه بد داشتن خودش یه بیماریه و نیاز به درمان داره .

    2. سلام واقعا حرف قشنگی زدی من هم خداروشکر از این خیانت بدم میاد ولی زن نامردم با یکی در ارتباطه سر مچش گرفتم داشت حرف میزد هیچی هم کم نداره نه پول نه چیزی دیگه نمیدونم چند ساله من خبر نداشتم تا گوشیشو برسی کردم بخدا خیلی ضربه خوردم الان هم درخواست طلاق داده ولی من نمیخوام طلاقش بدم چون یه بچه دارم انشالله خودش ‌گرفتابشه

  44. منم همسرم خیانت کرد بعد از ۱۴ سال زندگی مچشو گرفتم ولی اول زیر نظرش گرفتم تا بهم دروغ نگه یک پسر ۱۳ساله هم دارم دیگه نمتونع بازیم بده اول که چپ راستش کردم تا جای که جا داشت زدم بعدش فرار کرد رفت خونه باباش گفتم برو هر 00000000 میخای بخور خونه من جای 0000 نیست اعصاب روانم بهم ریخت من اگه سرم بره غیرتم نمیره رفت گوزشو گم کرد الانم افتاده به گوهخوری تا آخر عمرش باید تاوان پس بده من هیچوقت نمیبخشمش روزگارش سیاه کردم آبروشم بردم برام مهم نیست چی میشه 00000000000000000000000

    1. سلام برادرم منم اونکه سرت اومده به سرمنم اومده منم زنم خیانت کرده وثابت کردم طلاقشم دادم ولی فعلادریک خانه هستیم بخاطرآبروی خودن و۲دخترم نمیتوانم ولش کنم تنهاآبروی زنت نمیره پس آبروی خودتم میره منم موندم که چیکارکنم

    2. درود خدا بتو مرد نمونه. نامردی اگه گولشو بخوری و برش گردونی. من ده سال ب زنم فرصت دادم اما بازم خیانت کرد. کسی یبار خیانت کنه دیگه محاله تغییر کنه

    3. به نظرمن اگرزنی راهشو کج رفت وخیانت کردمشکل ازخوده مرده… واگرمردی هم خیانت کردیابه دام اعتیاط گرفتارشد مشکل ازخانمشه وسلام….پس اگرزنت خیانت کردبدون باش که خودت مشکل داشتی…حتماحتماحتما

      1. چرت ترین حرف دنیا که همه مشاورها رد می کنند،خیانت هیچ هیچ و هیچ توجیهی ندارد

      2. اصلا هم اینطور نیست ب ذات طرف مونده یکی ک ذاتش خرابه خرابه….پس انسانیتو شخصیتت این وسط چی میگه

      3. دقیققققققا . وقتی مردی هیچ حرفی تو خونه نمیزنه . ابراز علاقه و محبت کلامی ک پول نمیخواد . وقتی هیچکدومو نداره زن بیچاره با کی حرف بزنه؟ چیکار کنه؟ . وقتی مرد فقط برای نیاز خودش زن میخواد باید بهش خیانت کرد تا بفهمه همه چی نیاز خودش نیست

        1. یعنی اگر مرد کمتر صحبت کنه زنش بره خیانت کنه نمیتونه زندگی کنه طلاق بگیره بره دنبال اونی که دوستش داره چرا زندگی رو به آتیش میکشم البته مرد هم همینطور فرق نمیکنه

      4. چه دیدگاه احمقانه‌ای
        من زنی رو میشناسم که خیانت کرده الان متوجه شدیم که از بچگی و قبل ازدواج این کاره بوده و ذاتش خراب بوده چه ربطی به شوهرش داره بعدشم خدا به همه انسانها شعور و عقل داده نمیدونم این چه کاریه که زنها و مردها انجامش میدن اگه میخوایی خیانت کنه اول به زندگی قبلیت پایان بده بعدش برو هر غلطی که دوست داری بخور

      5. چه دیدگاه احمقانه‌ای
        من زنی رو میشناسم که خیانت کرده الان متوجه شدیم که از بچگی و قبل ازدواج این کاره بوده و ذاتش خراب بوده چه ربطی به شوهرش داره بعدشم خدا به همه انسانها شعور و عقل داده نمیدونم این چه کاریه که زنها و مردها انجامش میدن اگه میخوایی خیانت کنه اول به زندگی قبلیت پایان بده بعدش برو هر غلطی که دوست داری بخور

    4. آفرین عاشق مردهای غیرتی ام /7سال زندگی کردم 7سال خیانت میشد بهم اما باهوش ترین زن دنیا بود و اساسی منو مورد اعتماد خودش داشت هرگز سوتی نمی‌داد تا یک روز سرکار بودم بهم تلفن شد بیا زنت خودم تو ماشین یکی دیدم گفتم تعقیبش کن و آدرس بده برسونم خودمو اولین اقدام چند تا چاقو وتیغ پنج بکس حتی بعداً کلت هم گرفتم اون شب یهویی تو ماشین بود و درب باز کردم یارو رو زدم چند تا چاقو رفت بیمارستان زنمم با قوم خویش خودم که دیده بود فقط سوار کردم بردمش 3روز تو یک روستا ویلایی داشتم و فقط از رو خونسردی میزدمش فقط مشت و لگد بعداً 3,روز دستگیر شدم اما ازش فیلم و همه چی اون شب گرفته بودم به یکی شرط باید طلاقش میدادم که آبروریزی نکنم و فقط آروم باشم و بندازمش بیرون تو زندان قرآن حفظ کردم و تصمیم گرفتم یک مرد دیگه ای بشم و غیرت گذاشتم کنار واون زن خاعن رو,2سال زندانی بودم که باورم نمیشد بخاطر غیرت وجدانم وناموسم باید زندان باشم دنیا کثیفی ,,,,

      1. مرد باید همینطور غیرتی باشه شریعت هم میگه مردی که از خیانت زنش خبر داشته باشد بهش چزی نگه بی غیرتی در دنیا وآخرت مستحق عذاب میشواد

    5. احسنت منم میدونم که داره یه گوهایی میخوره اما مدرک دادگاه پسند وسند محکم میخام دنبال اینم به جوری گوشیشو هک کنم یاتلگرامش تاهم خودش هم اون حرومزاده ای که باهش ارتباط داره روگیربندازم باجفتشون کاردارم
      خداهیچ زنومردی روقربانی خیانت نکنه۱هفته نه خواب دارم نه خوراک نه انگیزه ای برازندگی کردن توچشمای دخترام که نگاه میکنم اشکام میریزه بخدا این طفلیا چه گناهی دارن که اوناهم دارن قربانی میشن

  45. من ۳۷ سالمه ۱۲ ساله که ازدواج کردم یه دختر ۱۱ ساله دارم یروز قبل از بیرون رفتن یه دسگاه رکوردر گذاشتم تو خونه و رفتم بیرون خلاصه ۴ ساعت از حرفای همسرم تو خونه رکورد کردم که هیچوقت بیشتر از ۱۵ دقیقشو نتونستم گوش کنم همزمان با چند مرد مختلف و پیرو جوون این ارتباطا به قدری عمیق بود که تو خوابم باور نمیکردم اینو از نوع حرف زدنهاش فهمیدم خلاصه به زنم پیام دادم وسایلتو جمع کن برو اومدم خونه نباشی اومدم خونه دیدم رگشو زده بله الان منمو یه یه دختر معصوم ۱۲ ساله که توی چشماش نمیتونم نگاه کنم نمیدونم چکار کنم واقعا مستعسل موندم من عاشق همسرم بودم تا بغلش نمیکردم خوابم نمیبرد بعضی وقتا به خود کشی فکر میکنم و دنبال یه راه بی دردش هستم

    1. اون بخاطر این که اطرافیانش نفهمن و بخاطر غرور نداشتش رگشو زده که ابروش نره مثلا. عشق کن از خدات باشه این جور ادما رو ببخشی باز بهت خیانت میکنن

    2. واقعا برات متاسفم که اگه احساژ پشیمونی داشته باشی. تازه کاش خودت رگشو میزدی. داداش توی تاریخ سابقه نداشته زنی ک یبار خیانت کنه باز نکنه و تغییر کنه. بخدا شانس آوردی ازش بی دردسر خلاص شدی. من ده سال با خیانت سر کردم و همش بش فرصت میدادم هیچوقت خودشو درست نکرد آخرشم طلاقش دادم. بخودت ببال و بچه هاتو با عشق بزرگ کن

    3. این جنس زنها شیطانن و مطمئن باش تاکنون میبینه چطور دلت میاد با زنی که میدونی تو بغل یکی دیگه اشوه ونازکرده زندگی کنی اون تو و بچه‌اش رو حساب نکرده ولش کن خدا تورو دوست داره که نشونت داد که با چه شیطانی داری زندگی میکنی

      1. قله کوهی سه چهاربارفتح بشه تفریدگاه عمومی میشه
        زنی که دوسه بار ارتباط جنسی داشته باشه
        اوتفریدگاه مردان لغزشکار می شود

    4. یکی دیگه تا دیر نشده البته اینبار حواستو جمع کن طرف زشت باشه وفا داشته باشه

    5. رگزنی لطف خدا در حق تو بوده که یک مادر فاسد از زندگی بچه ت حذف شده، پرواز کن به بچه هاتم لذت دنیا برسون.
      خدا قسمت من کنه.

  46. سلام من ۲۰سالمه شوهرم ۳۰سالشه یه دختر دوساله هم دارم و شوهرم رو خیلی دوست دارم ولی الان نمی‌دونم چرا بی دلیل بهش حرف بد میزنم از سرکار میاد خسته هست ولی من باهاش دعوا میکنم دیشب هم دعوا کردیم گفت من دیگه نمی‌کشم روز با مردم جروبحث کنم سر یه قرون پول شب هم تو باهام حرف و بحث کنید راهنماییم کنید این رفتار زشتم رو چجوری ازبین ببرم شوهرم خیلی دوسم داره هرکاری واسم می‌کنه منم خیلی دوسش دارم فقط این رفتار زشتم رو چند وقت انجام میدم چون از خانواده هم دورم نمی‌دونم افسرده گی گرفتم نمی‌دونم چه مرگمه که اونو از خودم سرد میکنم

    1. با سلام این مورد چون دلیلشم مشخص نیست. حتما به روانشناس مراجعه کنید.

    2. اگه واقعا شوهرت رو دوست درای خودت رو درست کن اون مرد به عشق شما صبح از خونه میره بیرون کار میکنه وبه عشق شما میاد من خودم زنم هم سن شما هست و خودم هم سن شوهر شما فقط اینو بدون فکر خیانت به سرت نزنه که بدبخت میشی و به شوهرت عشق به ورز اگه بچه داری سعی کن باهاش بیشتر وقت بگذرونی و خودت رو با کار های که دوست داری سر گرم کن و تا جای که میتونی از گوشی دوری کن چون هر چی به گوشی نزدیک باشی از همسرت دور میشی

  47. افرین به غیرت تو مرد اره منم زنم بهم خیانت کرد تو ماشین کسی گرفتمش مثل یه حیوون از زندگیم پرتش کردم بیرون البته درسته منم خیلی دوسش داشتم و برام سخته ولی این یه مدته تموم میشه بهتر از اینه که همیشه دلت تو هول و ولا باشه نکنه دوباره با کسی باشه نکنه میره بیرون داره خر رنگ میکنه همیشه استرس تا اخر عمر میکشدت پس بهتر که چند وقت درد و رنج جدایی تحمل کنی تا یک عمر استرس و بی اعتمادی و تربیت بچتو بدی به زنی که هرزه بوده یه مثال هست که میگه کسی که خیانت کرد بفرستش بره با همون مثل خودش بچره 👍

    1. هر آن باغی که نخلش سر بدر بی مدامش باغبون خونین جگر بی بباید کندش از بیخ و ازبن اگر بارش همه لعل و گهر بی بابا طاهر

  48. اگه مردی همسرشو در هنگام خیانت و سکس دید باید و میتونه و شرعا اونو و هم اون مرد رو باهم بکشه و سقط کنه..در مورد دیگ طلاق فوری

    1. از غارهای افغانستان اوندی یا از غار حرادر مکه که بقیه رو به جنایت تشویق می کنی.وقتی می شه با طلاق از شر خائن راحت شد چرا قتل؟

    2. همچنین چیزی نیست ، برای زنا با زن شوهردار باید شاهد داشته باشی ، در صورت اثبات حکم زن و مرد زناکار پس از حد زنا سنگسار هست

  49. منم خیانت دیده ام از طرف دوست دخترم که دو سال از من بزرگتر بود اول اون عاشقم شد بعد کم کم من بهش علاقه پیدا کردم من هرجور که میخاستم میخاستم باهاش ازدواج کنم ولی مشکلات نمیزاشت چون خونواده هامون یکمی از نظر فرهنگی با هم فرق میکردند خلاصه من هم بی تجربه بودم ولی اون که تجربه کافی داشت قبل از من هم با صاحبکارش رابطه جنسی داشته در حد ۶ ۷ سال رابطه جنسی داشته منم از اول بهش شک داشتم ولی بروز نمیدادم تا این اواخر که دیکه زیادی بهش شک کردم و هر طوری شد اکانت اینستاشو روی گوشی خودم نصب کردم و بعد از یک هفته فهمیدم با چندیدن نفر مخصوصا صاحبکار هاش چت میکنه اونم چت های سکسی البته دوست دخترم زیادی محلشون نمیداد ولی خب جوابشونو میداد از این گذشته فهمیدم که با یکی از صاحبکارهاش حدود ۸ سال تو رابطه بوده و سکس هم داشتن اونم به تعداد زیاد وقتی من این موضوعو فهمیدم اون از دستم عصبانی شد و منو مقصر دوسنت و خواست ازم جدا بشه ولی من اینقدر دوستش داشتم ک حاضر بودم با همه اینها باهاش باشم و باهاش ازدواج کنم ولی اون اصلا نمیخاد باهام ازدواج کنه من بخاطر خیانتش خیلی ادم بدی شدم و پرخاشگر شدم و اذیتش کردم بخدا خیلی روم فشار بود ولی اون حاظر نشد هیچ جوره از دلم در بیاره من هر روز و هر روز حالم بد تر میشد و از کل زندگیم موندم و خواب و خوراک نداشتم و همش بهش گیر میدادم همش میگفتم باهام بمون ولی اون فقط میخاست ازم جدا بشه و این اواخر مقصر اصلی من بودم بخاطر بد اخلاقیم من گذشتشو کاری ندارم مشکل من این بود که وقتی تو این دو سال که با من بود چرا اون صاحبکار هاشو ول نکرد که حتی زن و بچه داشت صاحبکارش اخرین بار ک خیانت جنسی بهم کرد با همون صاحبکارش شیش ماه پیش بود و خودش انکار میکنه من خیانت نکردم و دستخودم نبود و قربانی بودم ولی من هیچجوره نمیتونم با این موضوع کنار بیام اخرشم ابنقد من بد رفتار کردم ک خودش منو از همه جا بلاک کرد و ترکم کرد الن من موندم کلی دوست داشتن اون دختر من عاشقش بودم ولی … 😔

    1. درکت میکنم مثل همین کارو دوست دخترم سر منم آورد ولی گفتم اون لیاقت منو نداشت که اینقدر دوسش داشته باشم بازم از فکرم نمیره ولی اینم می‌دونم در حد من نبود من زیاد بزرگش کرده بودم خیلی سخته ولی بعد یه مدت یه نفس راحت میکشی بدون این که بهش فکر کنی و برات مهم باشه

    2. توکه واسه خودت ارزش قایل نیستی حاضری با یه ادم کثیف بسازی چجوری انتظار داری اون واست ارزش قایل باشه

  50. سلام من با دختری ۴ سال تو رابطه بودم هیچ بدی کمی واسش نذاشتم و اون کل ۴ سال ادعا می کرد عاشقمه یکروز گفت دیگه نمی خوان باهات باشم بی دلیل و گفت به خاطر کس دیگه نیست و من الا بعد ۱ ماه فهمیدم با صاحب کارش وارد رابطه شده هم جنسی هم عاطفی با این که همه اولین تجربه هاش با من بود سریع فراموش کرد من یک بارم بهش خیانت نکردم الان نمی دونم چیکار کنم

  51. با شوهر خواهرم وارد رابطه جنسی شدم
    هر روز با هم رابطه داریم
    از سر کار میاد با هم میریم زیر زمین خونه دوستش
    خواهرم یه بویایی برده
    الان نمیدونم چیکار کنم

    1. تو به خواهرخودت خیانت نکردی تو اول به خودت شرفت عزتت حرمتت حریم اعتبارت ووو خیانت کردی و بعدش به خواهرت و خانوادت،اونم برای چی برای لذت چنددقیقه ای، ک اگر زره ای وجدان تو وجودت باشه پودرت میکنه

    2. سلام. بهتر که هرچه زودتر توبه کنید وبه خدا برگردید. وگرنه ممکنه به قهقرا برید.

      1. تو رو خدا زود توبه کن رابطه ات رو تموم کن باهاش بخدا زمانی انقدر پشیمون میشی که غیر از مردن راهیبرای خودت نمیبینی

      2. از زمانی که مردم دین و مسلمانی رو به مسخره گرفتن و دینداری رو بی کلاسی جلوه دادن حرمت‌ها وحیا شکسته شد. در توبه رو خدا باز گذاشته.

        1. سلام در تمام نوشته خیلی این رو پسندیدم واقعا راست گفتی این نوشته باید بزرگ در همه جا نوشته شه احسن

    3. سلام من خودم پسرم ولی این کاری که در حق خواهرت کردی نابخشودنی حتی دین اسلام هم رابطه‌ی یک مرد با دو خواهر رو حرام کرده میخوام اینو بگم که حتی اگه خواهرت طلاق بگیره و با شوهرش ازدواج کنی باز هم از نظر اسلام صحیح نیست چون شوهر خواهرت بوده اینا رو واسه نصیحت نمی‌گم، قانون خود اسلام هست

    4. یعنی ازین وحشتناک تر من ندیدم من پسرم و سرسوزنم مذهبی نیستم ولی اصلا هیچ جوری نمیتونم تو مخم جا بدم ک مگه همچین آدمای ………………………. هم آیا وجود داره؟!

    5. به چه قیمتی لعنت به ادمیزاد که وقتی شهوت و لذت میاد وسط از هر حیووونی پست تر و بدتر میشه لعنت به مردی که با خواهر زن خودش اینکار و میکنه .هنوز روزای خوبمونه خیلی بدتر از این چیزا سرمون میاد

      1. من به زور خانواده ام ازدواج کردم الان دوسال هست ازدواج کردم ولی شوهرم اصلا نمیزاره از خونه در بیفتم حتا به خونه ای مادرم هم نمیزاره برم هر شب منو میزنه خداراشکر بچه ندارم وگرنه بیشتر عذاب میکشیدم دل بد هم هستن به نظر تون چی کار کنم

    6. وای خیلی سخته برای خواهرت منم مدتیه ک حس میکنم خواهرم داره بهم خیانت میکنه به شوهرم و خواهرمم بصورت غیر مستقیم رسوندم خواهرم ک ساکت شده هیچی نمیگه شوهرمم میگه قسم میخورم ک بینمون چیزی نیست ولی من دارم جدا میشم حتی تصورش ام دردناکه میترسم ب قران قسم بخوره بعد اتفاقی برای بچه هام بیفته موندم چکار کنم ن میشه آبروی خواهر و برد ن میشه زندگی کرد🥺🥺🥺

  52. سلام بیشتر این خیانت به نظرخود م که خیانت دیدم به خا طر چشم هم چشمیه وبیشتر زنا قرتندوعقلشون تو چشمشونه وهیشه میخواند انگاری جلوه بدند نه برا شوهراشون وجایی توتله میوفتن ازاین روکه احساساتیندوحسادت دارند بیشتر میخواند بنمایند وموردازار همسر وپاشیدن زندگی مشترک بشند عجیبه بعاقبتش فکرم نمیکنند

  53. متوجه رابطه ی یکی از زنای فامیل با پسر فامیل شدم به نظرتون به شوهرش بگم؟

      1. زندگي شوهرش ب فنا ميره گناه داره شوهرش حتي خود زنش شايد از سر نفهمي همچين كاري داره ميكنه تو رو خدا عذاب زندگي اونارو تو گردن خودتون نكنيد فقط ب زنه بگيد كه فهميديد وشوهرش اگه بفهمه خورد ميشه تو رو خدا نصيحتش كنيد

          1. متاسفم برات که فقط از سر فضولی میخوای حرفی بزنی که شاید خون راه بندازه . اگه انسانیت داشته باشی و اگه به چشم خودت سکسشونو دیدی به خود زن فامیلت تذکر و بترسونش

          2. تو زندگیه خودتو بکن اینکه اون زن داره اشتباه میکنه زندگیشونو خراب نکن اگه حقش باشه شوهرش خودش میفهمه اون وقت عذاب وجدان میگیری اگه تو زندگیشونو خراب کنی

          3. تو زندگیه خودتو بکن اگه ی موقع خودت این اشتباه رو بکنی دوست داری یکی ب شوهرت بگه فوضول بتوچه

          4. به زنه هشدار بده که اگه دست نکشه از اینکار به شوهرش میگی،طوری تهدیدش کن که بترسه و توبه کنه

          5. صد درصد حق نالناس گردنته یه جوری اگاهانه بگو ناشناس باشه بهتره یا نامهای بنداز یا خط ناشناسی بگو حتما تاکار از کارجا نگزشته

          6. به شوهر نگو به خود زن بگو جوری بگو دیگه ترک کنه برا همیشه .شوهر بفهمه فاجعه میشه .فقط بخود زن بگو ممنون

    1. گفتنش فقط باعث پاشیدن زندگیشان میشه، باید یجوری بهش حالی کنی ک من خبر دارم و از اشتباهت دست بکش

      1. من‌ی مدته فهمیدم شوهرم با ی خانم که عشق ۳۰ سال پیشش بوده درارتباطه وبروش اوردم که متوجع شدم ولی خیلی پروتر از این حرفاس ……من چی کار کنم

    2. هرجور شده ب شوهره بفهمون . جوری ک‌شوهره نفهمه تو کی هستی وگرنه ادم بده میشی . اگرم ب اون‌زن بگی اون ک‌شوهرشو پیچونده توام میپیچونه

      1. نه از خدا بترس اون شوهری که هواسش به زندگیش نیست حقشه شاید بسپارش به خدا

        1. دوست عزیز داری به بچه مردم خیانت یاد میدی .اگه انسانیت و وجدان داشته باشی میگی که باید به اون شوهر بدبخت بگه

    3. شما ندیدی که.پس لازم نیست بگی.تیکه بنداز به طرف که آره خبر داری تا حساب کار دستش بیاد.به شوهرش بگی خون بپا میشه یوقت.یا از هم میپاچه اون زندگی.میتونی هر چی میدنیم فراموش کنی.

    4. ه‍ر چه سریعتر با روشی که هویت فاش نشه همه چیزو دقیق و شفاف بهش بگو ..یه جورایی حق الناس اون مرد گردنته ..نزار اون زن کثیف به کاراش…

      1. لطفا بگید چطوری اینجوری عاشق یک زن شدید که حتی باوجود دیدن خیانتش و اینکه ول کرده رفته بازم دوستش دارید و ناارحتید

    5. نه تو رو خدا شاید یه جا بخواد برگرده هم زندگیشونو بهم میریزید هم اون مرد بدبخت نابود میشه

    6. بهتره تو زندگی بقیه س ک نکشید و کاری به زندگی کسی نداشته باشید .
      این بهترین کاره
      کنکاش تو زندگی کسی نکن

    7. دلیل نمیشه کسی که یک بار خیانت ‌کرده دوباره هیانت کنه ‌شاید از سر هرزگیش خیانت ‌نکرده باشه شاید از سر کمبوداش گول خورد و افتاد تو چاه و این خیانت براش درس عبرتی بشه و‌ به یه آدم پخته تبدیل بشه و دیگه هیچوقت این‌کارو‌نکنه…پس بستگی به آدمشم داره.اگه طرف آدم درستی باشه باید یه فرصت دیگه بهش داد…

    8. باسلام دوست عزیز به نظر من بهتره اول با اون خانوم وآقا صحبت کنین تا بلکه از این راهی که میرن برگردن تا زندگی و آبروشون از بین نرفته .

  54. با سلام من دختری ۲۰ ساله هستم من یه پسر رو خیلی دوستدارم و عاشقشم اما اون خیانت کرد هرکاری کرد که من به اون دیگه حسی نداشته باشم یه روز پیام داد و گفت که با یکی وارد رابطه شده و منم به فکر زندگی خودم باشم
    پسر همسایمون شب اون روز اومد و بهم پیشنهاد دوستی داد منم به خاطر عقده و عصبانیتم بهش جواب مثبت دادم و عکس فرستادیم و چت کردیم من قبلا با یکی از پسرای دیگه هم که همیشه مثل برادرم بهش نگاه میکردم با اونم حرف میزدم و عکس فرستاده بودیم برای همدیگه اما پری شب که من عشقم اومد و اعتراف کرد اونم عاشقم شده و نمیتونه دوری از من رو تحمل کنه باهم آشتی کردیم اما اون دوست پسره جدیدم با اون پسر که مثل داداشم بود رفته بودن پیوی عشقم و اسکرین تمام عکس و چت های من رو واسه عشقم فرستاده بودن اونم وقتی فهمید ازم متنفر شد بعد از کلی فحش ترکم کرد اما من به قرآن فقط اونو دوست داشتم و دارم حتی دیشب کلی قرس خوردم امروز ظهر مرخصت شدم خواهش میکنم یه راهی جلو پام بزارید و بهم کمک کنید دارم دیوونه میشم من بدون اون نمیتونم زندگی کنم.

    1. شما به مشاوره نیاز دارید تا بتونید شرایط روحی تون رو کنترل کنید . خب بعضی اشتباهات تبعات سنگینی داره و جبرانشون سخته. شما اول باید سعی کنید آروم باشید و بعد با کمک مشاور تصمیم بگیرید .

      1. واللا
        به قول یه جمله ای ک میگه:
        از اونی ک میگفت بدون تو میمیرم چه خبر!!

        1. منم همسرم داده خیانت میکنه یه ماهه رفتاراش باهام عوَض شده نمی دونم چکارکنم احساس میکنم بایکی داره چت میکنه

          1. سلام دوست عزیز
            تغییر رفتار خانمت یکی از اصلی ترین عامل خیانته.
            دقیقا منم بعد از یک ماه که رفتار خانمم تغییر کرد مچشو گرفتم که با یک پسر در ارتباط بود.

            خیانتش دیوانه م کرده. زندگی خانوادگیم از هم پاشیده. آینده من و بچه هام نابود شده.

            این رفتارها آدم رو نسبت به همه چی بدبین می کنه
            مراقب خودت باش و کاملا حواست بهت باشه.

    2. آخخخخ به خدامیفهممت منم دوستم که نه نامردم بهم خیانت کرده بدبختی من اینجاس که من همه دلایل ودارم ازش ولی گردن نمیگیره ونمیدونم چکااااااااارکننننننننم بخدادوسش دارم واونم ازین دوس داشتن بیش ازحدمن داره سواستفاده میکنه بخدامیفهممت منم بدون اون ن می توووووووونم ای خدا لعنت به این دلم😭😭😭هربارگولشومبخورم ولی باز موندم دارم دیونه میشم دارم از هرسش میفتم تو مواد خدالعنت کنه کسی روکه بادل آدمای ساده بازی میکنن مررردم بخدااا ای خدااا چکارش کنم تصمیم دارم برم خودموخودشوبکشم تانه اون برسه نه من باهم بریم جهنم

      1. اشتباه کردم والله عزیزان خیانت نکرده بود زودتصمیم گرفتم وخیلی شکاکم خدامنوببخشه

    1. سلام‌خدمت‌مشاوران‌گرامی‌ ‌۱۳‌سال‌دارم ‌‌
      من‌‌بابام‌خیلی‌آرومه‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌تابه‌حال‌ندیدم‌‌ ‌‌چیزی‌برای‌مامانم‌کم‌بزاره
      ‌مامانم۳‌سال‌که‌داره‌به‌بابام‌خیانت‌میکنه
      ‌مامانم‌با‌پسر‌خاله‌بابام‌در‌ارتباط‌‌فضای‌مجازی‌هستن
      ‌‌این‌آقا‌اول‌اومدن‌در‌پی‌وی‌مامانم‌و‌َ…..‌تا‌اینکه‌رابطه‌شروع‌شد ‌‌وقتی‌پیاماشونو‌میبینم‌دیوونه‌میشم‌‌
      ‌‌‌مامانم‌میدونه‌که‌من‌میدونم‌‌ ‌‌وی با‌این‌حالم‌بازم‌داره‌به‌کارش‌ادامه‌‌میده
      ‌یه‌بارم‌به‌مامانم‌زنگ‌زده‌بود‌‌مامانم‌بود‌حموم‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌گوشی‌رو‌مبل‌بود‌وقتی‌دیدم‌‌اون‌داره‌زنگ‌میزنه ‌‌

      ‌بدنم‌شروع‌به‌لرزیدن‌کرد‌ ‌‌َو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رفتم
      ‌اتاقم‌‌چند‌ماه‌که‌هیچی‌نمیخورم‌‌‌هیچی‌دلم‌نمیخواد

      ‌بعد‌‌‌با‌اینکه‌مامانم‌‌منو‌اینجوری‌میبینه‌به‌کارش‌ادامه‌میده
      ‌دلم‌برای‌بابام‌خیلی‌میسوزه
      ‌با‌‌مامانم‌حرف‌زدم‌گفتم‌جرا‌داری‌این‌کار‌رو‌میکنی
      ‌گفتن‌جون‌دلم‌میخواد‌آره‌رفتم‌‌با‌یکی‌دوست‌شدم‌دوست‌پسر‌دارم‌به‌تو‌ربطی‌نداره‌
      ‌اینا‌رو‌بهم‌گفت
      ‌حالا‌این‌هیچی‌اصل‌مطلب‌رو‌‌میخوام‌خدمتتون‌عرض‌کنم
      ‌داییم‌جدیداً‌‌با‌اون‌پسر‌خاله‌بابام‌دوست‌شده ‌با‌هم‌درمورد‌کاراشون‌صحبت‌میکنن
      ‌داییم‌عاشق‌دختر‌این‌پسر‌خاله‌بابام‌شده‌میخواد‌‌۱‌سال‌دیگه‌بره‌خاستگاریش
      ‌نمیدونم‌‌باید‌جیکار‌کنم‌دارم‌‌دیوونه‌میشم
      وَ‌‌‌‌‌‌‌‌‌
      ‌ما‌عید‌باهم‌رفت‌امد‌داریم‌میریم‌خونه‌ها‌هم‌‌من‌نمیخوام‌دیگه‌برم‌ ‌

      ‌خواستم‌راهنماییم‌کنین‌چیکار‌کنم‌این‌عاشقیه‌داییم‌تموم‌بشه‌‌‌
      ‌وَ
      ‌وقتی‌اون‌پسرخاله‌بابام‌رو‌به‌‌رو‌میشم‌چیکار‌کنم‌چه‌رفتاری‌باهاش‌داشته‌باشم

      1. با سلام
        بهتره به مسائل داییتون کاری نداشته باشید و انرژی تون برای متقائد کردن مادرتون بزارید که این مسئله برای شما چقئر ناراحت کننده است.

      2. چقددختر٠ خوبی هستید شما منرشعورشمارو تحسین میکنم کاش دخترمنم یه کم مرام حالیش میشد

      3. برو به بابات بگو یعنی مادری که اینقدر بی….. هیچ وقت کنار پسر یا دخترش با یه کس نامحرم حرفی نمیزنه—-بابات خودش میدونه چیار کنه مامانت رو تحدید کن اکه ترسید رابطه رو قطع میکنه اگر هم نترسید به بابات بگو.

      4. هیچی باید زدبه دیوانگی هرچه دستت اومد پرت کنید برای ادمهای نفهم نمک نشناس اینجا ادم خوب پیدا نمیشه قدر نشناس نمک نشناس هستن چرا سگ هار میشه چون انقدر بهش ظلم میکنند تاسگ دیوانه میشه ما انسان هم همین طور هرکسی طرف من بیاد تکه پاره میکنم شما به این نقطه رسیدین رحم نکن

      5. سلام دخترم نمیدونم واقعا موضوعی که میگی راسته یا نه اما اگه حقیقت داره مادرت رو تحدید کن اگه دست کشید که قطعا نمیکشه به پدرت بگو چون ممکنه مادرت بخاطر اینکه از تو آتو بگیره دست به اقدامی بزنه چون پای آبروش وسطه یا ممکنه متهمت کنه به دیوانگی و خیلی راحت آدی اینستاگرامش رو پاک کنه پس تحدیدش کن که به بابام میگم دست وردار اگه قبول نکرد بگو بعد از این بنظرم تو به روانشناس خانوم نیاز داری به پدرت بگو ببرتت پیش روانشناس از طریق روانشناس بفهمه نه خودت یا به مادر بزرگت بگو یا پدر بزرگ پدریت به عمو یا عمه نگو سعی کن باهوش عمل کنی آبروی پدرت رو نریزی ممکنه بخواد ازش جدا بشه یا شاید اصلا پدرت میدونه هر چی هست بگم دخترم روحت رو بخدا میسپارم چون مادرت نابودت کرد لعنت بهش

      6. مامانت با یه مردی وارد رابطه شده که خودش ازدواج کرده دخترم داره.
        خب هدفش از خیانت چیه اگه میخواد باباتو ترک کنه و باهاش ازدواج کنه.
        خب اون خودش زن و بچه داره.
        واقعاً نفهمیدم منطقش چیه به بابات وفادار بود بهتر بود خُب.

  55. من یک دختر ۱۲دساله هستم که پدرم ۳ سال بود داشت به مادرم خیانت می‌کرد من واقعا به فکر این بودم که قراره چه بلایی سرمون بیاد بعد تموم شدن خیانت پدرم که دیگه کاملا این جریان تموم شد مادرم به خواطر انتقام از پدرم مامانمم به بابام خیانت میکنه من حتی یه خواهر ۴ ساله دارم اسمم ستایش هستش لطفا خواهش میکنم بهم کمک کنید من حتی اونقدر به این قضیه فکر کردم فک کنم روانی شدم فقط اینم بگم من در این سن بدون اجازه ی کسی نمیتونم مشاوره بگیرم

  56. سلام
    یه چیزی میخام بپرسم از این مشاورها و روانشناس عای محترم… اگر همسر خودتون بهتون خیانت میکرد بازم میبخشیدین ؟ بابا مردم بیچاره را با این حرفاتون گول نزنین مگه میشه آدم زنشو که بغل یکی دیگه خوابیده رو بخشید یا بالعکس شماها کارتون عالیه ولی بهتره در مورد خیانت اصلا نظر ندید شما از مردها میخواهید غیرت خودشونو به حراج بزارن؟ خوبه والله مرد با غیرت به جای زن خیانتکار سگ نگه داره شرف داره …. درسته پای بچه ها در میان هست درسته مهریه وسط هست ولی به خدا بچه ها بی مادر بزرک بشن بهتر از اینکه پیش مادر خیانتکار بزرگ بشن
    مهریه هم با اقساط میشه داد تموم کرد
    ولی کنار اومدن با خیانت اصلا درست نیست تا آخر عمر بایدبا فکر و عذاب زندگی کرد
    اینم بگم بعضی ها میگن دوسش دارم به خاطر همین بخشیدم به این فکر کردین اون اگه شما رو دوس داشت خیانت نمیکرد چرا همشون وقتی دستشون رو میشه میگن اشتباه کردیم زندگیمونو دوس داریم پس چرا وقتی داشتی تو بغل یکی میخوابیدی پشیمون نبودی وقتی دستت رو شد تازه فهمیدی زندگی داشتی ، بچه ای داشتی ، همسرس داشتی اینا همش مزخرفاتی هست که وقتی لو رفتن میگن

        1. سلام خدمت مشاور عزیز،همسرم چند مدته تلفنی با یک مرد غریبه و نامحرم در ارتباط بوده،مچشو گرفتم اس مساشو دیدم،بدجور شوک شدم از کسی که انتظارشو نداشتم این اتفاق رخ داده،به قول خودش میگه از روی سرگرمی و بی عقلی باهاش صبحت کردم فقط در حد صبحت و اس مس بوده،به قرار و دیدن حضوری نرسیده،الان بدجور پشیمونه،ولی من خشمم نسبت به این کارش نمیخوابه و نمیتونم کارشو ببخشم،اطفا میتونین کمکم کنید.واقعا دوست ندارم زندگیم خراب بشه ممنون

        2. سلام خداقوت.سگی راخون دل دادم که بامن اشنا گردد..ندانستم سگی که خون خورد خونخوار میگردد…سگان از ناتوانی باوفایند…وگر نه سگ کجا وباوفاایی‌…خدارابه حق مخلوقات خوبش قسم براهیچ مردی خیانت همسرش اتفاق نیفته اگر هم افتاد مرگ اون مرد را قبل از فهمیدنش برسونه به حق پاک های درگاهش

          1. خیانت زن ومردنداره..واسه یه زنم خیلی سخته که20سال دایم خیانت ببینی..خواهش میکنم کمکم کنید دیگه بریدم مثل یک حیوونه نمی‌ذاره برم.

          2. سگ ذاتش وفاست ، اگه از یه حیوونی بدت میاد لازم نیست بهش نسبت ناروا بدی ….. هیچم اینطور نیست که از ناتوانی با وفاست ‌ سگ هفتا خصلت داره که اگر انسان داشته باشه بی هیچ باز خواستی وارد بهشت میشه

    1. دوست عزیز واقعا این متنی که نوشتی حرف دل خیلی هاست روانشناس واقعی تو هستی

    2. همه درست میگویند بستگی به آدمش داره یا خودش را قربانی بچه خودش میکنه و میپذیره یا ……چیکار میشه کرد ….میگویند ۲۰ درصد زندیها اینجوری هست .ولی ۲۰ درصد هم کسی خبر دار نمیشه .هر کی تو درد خود بمیره .خاک بر زر کسی که راه اشتباه را میرود.

      1. یک خرگفت 😂😂😂😂😂خرتو خره واقعا خریم که گول این دخترای….. میخوریم

    3. درود
      اینا برای خودشون غیرتین برای بقیه مردم بعنوان فرهنگ بالای اجتماعی یاد میکنند.
      هیچ چیزی خیانت و توجیه نمیکنه
      خط قرمز و خط مرگ یک مرد دیوث بودنه
      خیانت فقط سکس نیست اگر در حد چت کردنم هست میشه خیانت
      جواب خیانت زن هم کشتن اونه
      چرا که اگه ذاتت و نمیتونی تغییر بدی بیخودی یک مرد و واردزندگی نکن

      1. احسنت موافقم دین هم میگه مرددیوث به بهشت رانمیدن وبوی بهشت وهس نمیکنه. باید باذن الله بکشی اینجوری زناروتادرس عبرتی بشه برای باقی زنهاکه جرات نکنن ازین گوهابخورن آقابخداهمش مقصراین اینستاگرام حروم لقمس اینستاگرام ریده تو زندگی مردم بخدا

    4. عزیزم انسانهااشتباه میکنن یعنی نباید بهشون فرصت داد خدا میخشه تو خودتو جر نده بابا

    5. آفرین همه حرفاتون منطقی و درسته تا دستشون رو نشده ، تو خوشیهاشون غرقن بعد از روشدن دستشون خودشون رو میزنن به موش مردگی و مظلوم نمایی تا زمانی هم که رو نشده طرف مقبلشون رو خر تصور میکنن و به کارشون ادامه میدن اگه ببخشیشون دوباره از هر فرصتی استفاده می کنن یه بار دیگه هم شده برن هوسرانی هاشونو دوباره تجربه کنن برن دنبال اعتیادشون . توبه گرگ فقط مرگه . فقط طلاق چاره کاره .

  57. سلام
    تو این مملکتی که ما زندگی میکنیم چیزی هست به نام غیرت زنی که به مردش خیانت میکنه بچه که نیست اگه بچه بود ازدواج نمیکرد پس نمیشع گفت اشتباه کرده ایشون انتخاب کرده که خیانت کنه ما ایرانیا چون غیرت داریم پس بخشیدن زن خیانتکار اصلا کار درستی نیست حتی در کشورهای اروپایی هم خیانت را نمیبخشن خیانت آخرش طلاق هست والسلام و هیچ توجیهی ندارد

    1. خیانت زن و مرد نداره برای هردو خیانت عذاب اوره و دردناک .و فقط فکر کردن بهش ادم از پای در میاره وای به روزی که اتفاق بیافته دیگه چه کسی هست فکرش اروم بشه و خیانت برابر هست با طلاق قطعی و اون هم سه طلاقه برای همیشه

      1. من زنی هستم سه میلیارد پول توبانک دارم مال خودمه الان شوهرم فهمیده به نظرشماشوهرم می‌تونه شکایت کنه پولموببره

    2. احسنت کاملا درسته مردی که با زن خیانت کار زندگی کنه بی غیرته شما توجه کنید بیشتراین اغتشاشات برای اینه دخترا و پسرهای جوان خواهان ازادی و بی بندباری بیشتر هستن همین الان بخاطرخیانت های زنو مرد به هم در فضای حقیقی و محازی باعث شده بیشتر از سی درصد از ازدواجها منجر به جدایی میشه

  58. خیانت مثل یه خنجر تو قلب آدمه.هیچ وقت فراموش نمیشه.اگر همدیگر رو نمخواهید صادقانه بگید اما خیانت نکنید

  59. سلام من ۳۰ سالمه وحدود ۱۰ سال هست که ازدواج کردم بعداین که از خدمت اومدم به اسرار خانوادم مجبور به ازدواج شدم من خیلی آدم ساده وبی تجربه ای بودم وهیچ تجربه وتخصصی تو مسائل زندگی زناشویی نداشتم همین مورد باعث شد زندگی من به مشگل بخوره وهمسرم جهت تلافی به من خیانت کرد وقتی متوجه خیانتش شدم خیلی به هم ریختم از ترس آبروی خونوادم هیچی نمیتونستم بگم ودرد خیانت همسرم هم تحمل این جریان رو دوچندان کرده بود علت این کهر همسرم رو پرسیدم ودرجواب گفت تو به من خیلی بی محبت بودی احساس نداشتی وسرد مزاج بودی وبااین جریان نتونستم کنار بیام مجبور به این کار شدم بعداین که فکر کردم دیدم راست میگه بیتجربگی تو مسائل زناشویی باعث این اتفاق شده بود تصمیم گرفتم خلق خویم رو عوض کنم وچیزی که همسرم انظار داشت ازم بشم وتاحدودی هم موفق شدم اما این اواخر متاسفانه دوباره رو آورده به خیانت با نامحرم طرح رفاقت میریره میرن بیرون بوستان میشینن قلیون میکشن یا دور دور میکنن با ماشبن یا رستوران یا کافی شاپ میرن خودش میاد میگه اینارو بهم ومنو روانی میکنه بهش میگم چرا اینکار میکنی من که دیگه ادم سابق نیستم درجواب میگه من عادت کردم به این کار دست خودم نیست خیلی با گوشی ور میره مدام تو پیامک بازی هست رمز گوشیش بهم نمیگه پرخاشگر شده عصبی شده خیلی غیر قابل تحمل شده یجورایی خسته شدم ازاین وضع دوتا بچه داریم هردوپسر هستن یکی کلاس اول هست یکی هم ۱نیم سالشه چندین بار درخاست طلاق داده ولی هربار با صحبت کردن قانعش کردم ولی همچنان یه پا میگه طلاق از طرفی دوستش دارم نمیخام از دستش بدم آینده بچه هام خراب میشه از طرفی به درس های بچه کلاس اولیم میرسه اگر نباشه کسی نیست باهاش کار کنه خودم که صبح تا شب سر کارم مادرم میگه من حوصله بچه نگه داشتن ندارم خودتون میدونید از هرطرف تحت فشارم واقعا نمیدونم چه تصمیمی بگیرم ازاین اوضاع خلاص بشم خواهش میکنم کمکم کنید 😒

    1. برادر خودتو الاف نکن هرچه زودتر طلاقش بده هم خودتو راحت کن هم اونو حاری که چند سال دیگه با ضرر بیشتر میخوای بکنی الان بکن

      1. سلام. من میخوام ازدست زنم وبچهام که تقریبابهم خیانت بزرگی کردیه جابرم که تاهمیشه نبینمشون ومخارجشون ندم تااینجوری ادبش کرده باشم. لطفا کسی راهی سراغ داره نشونم بده.مثلامیتونم برم ترکیه وواسه همیشه بمونم وزندگی کنم وزن بگیرم؟

    2. زود طلاقش بده منم همچین داستانی داشتم این زن واست زن نمیشه فقط عمرتو هدر میدی بزن بزار بره گم شه

    3. برادر من مثل تراکتور کار می کنی وخرج کسی رو می دی که بهت خیانت می کنه
      بله زنی که با کسی دیگه در ارتباط باشه پرخاشگر و دروغگو و عصبانی می سه که به مسایل ژنتیکی بر می گرده بیشتر ازین نمی تونم بهت توضیح بده هر چه زودتر خودت و بچه ها ارو از این جهنم نجات بده

    4. بخدااا تا تا الان آب شط پایین هست به پر.آب شط بره بالا نمیتونی بپری.فرض کن تو حادثه تصادف.راهی جهنم شده.قربون دلت من که دلم کباب میشه واسه مردی که زحمت میکشه.خیانت در وجودش نیست.اخر گیر چنین ادم قدر نشناس می افتد…خداایا خودت رحم کن.

    5. برادر عزیز مرد معمولا میتونه ترک کنه فعل حرام را ولی متاسفانه وباعرض معذرت از بانوان محترم زن اگر دچار چنین بیماری شد تا آخر عمر ادامه خواهد داد البته من از بزرگتر ها شنیدم که میگفتن هیچ درمانی ندارد درد بی علاج هست

    6. داداش سلام ۲تا راه داری یاهمین الان لیوان اب اگه دستته بزار پایین و طلاقش بده راه دومم اینه که برو دنبالش تو همون بوستان که که میگی بشین باهاشون قلیون بکش اثنم به روت نیار

    7. دوست عزیز بخدا قسم زنی که خیانت کرد دوباره میکنه شک نکن منه بدبخت هم قربانی هستم با یه نفر در ارتباط بود مچشو گرفتم فرصت دادم سری بعد چت ده نفر رو دیدم با مادرش اومدن التماس که فقط چت بوده سری بعد از تو ماشین کشیدمش بیرون اخرش دیگه اشکار کرده بود حکم طلاق رو دادم رفت اقدام کرد به محضر که رسید افتاد به گوه خوردن و توبه نماز خوند گریه کرد سر نماز رفت مشهد توبه ولی بلافاصله فردای مشهد باز در حال چت دیدمش زنی بود که رو اسمش قسم میخوردم ۱۱سال زندگی کردیم از عید۱۴۰۰از این رو به اون رو شد الانم افتاده به دروغ گفتن به پسرها با وجود دوتا بچه و۴۰سال سن خودشو دختر و ۲۳ساله معرفی میکنه و میگه بیاید خاستگاریم کسی که یه بار لغزش کرد مثل معتاده سخته ترک دادنش مگه خودش بخواد فقط روح خودتو داغون میکنی برادر کشیدم این روزارو میشکنه ادمو غرورت از بین میره با یه امضا بزن در کونش البته سعی کن اول مدرک محکمه پسندی گیر بیاری که از ترس ابروش و شکایت همه چیزو ببخشه و گم بشه رد کارش اونی که زیاده زن اصلا زنو میخوایم چیکار ولش کن حرف این دکتر کارشناسا رو هم گوش نده خدایی اگه خودشون تحمل داشته باشن حتی یک ساعت

      1. منم از شوهر نامردم ۳۵ساله که دارم خیانت میبینم ی زندگی ۳۵ سال خیانت هرچی فکر میکنم نتیجه نمیگیرم چکارکنم باچندین بچه

    8. وقتی یک زن خودش درخواست طلاق بده یعنی ازمهریه اش گذشته واون که میگی میادبهم میگه بادوست پسرش این کارارومیکنه بایدباعرض پوزش بگم واقعا خیلی خیلی بی غیرتی و دیوث طلاقش بده بندازش بیرون یک زن دیگه بگیر منتدو بکشه تابفهمه نترس بعدازطلاق خودش مثل لاشخورپشیمون میشه ولی واقعا همش تقصرع این اینستاگرام هست

    9. خدایااااا توعمرم به بی غیرتی توندیده بودم جای اینکه مثل گوسفند سرشو ببری باهاش حرف میزنی؟؟؟؟؟ اخره زمانه بخدا یعنی من ازاینجاموهای تنم سیخ شد ازبی غیرتیت

  60. سلام خسته نباشید لطفا کمکم کنید من یک خواهر شوهر دارم که الان چند روز هست اومده خونه ما مونده و میگه میخواد از شوهرش طلاق بگیره بعد به من گفت گوشیش خراب شده بود رو درست کنم که من متوجه شدم به یک مرده غریبه در ارتباطه و با بررسی واتساپ و پیامک هاش فهمیدم که در رابطه هست و داره به شوهرش خیانت میکنه و به شوهر من که برادرش هست داره دروغ میگه و میگه که شوهرش بده با وجود این که ۱۶ سال هست که ازدواج کرده به نظر شما من باید چیکار کنم آیا به همسرم قضیه رو بگم ؟ لطفا راهنماییم کنید ممنونم

    1. با سلام
      بهتره سعی کنید ایشان راهننمایی کنید برای حل مشکلش راه کاری انتخاب کنند که آسیب کمتری به خود و دیگران بزنند

    2. سلام اگر بتوانی مخ زنه رو از طرف شستشوو بدی واقعآ شیر زن.و جایگاهی عالی پیش خدا داری .

    3. سلام آره به شوهرت بگو چون زندگی دونفر درمیان هستش به خاطر رضای خدا به شوهرت بگو تا خواهرش رابه خانه ی خودش بر گرداند

    4. سریعتر بگو وگرنه باید روز قیامت جواب بدی. اتفاقا به خودش چیزی نگو به برادرش بگو

    5. به زن زناکار و خیانتکار رحم کردن کمال حماقت و سادگی است اولین وظیفه انسانی شما اینه که بلافاصله به شوهرش بگین ملاحظه هیچ چیزی رو هم نکنین ! بزرگترین جرم و جنایت برای نوع بشر خیانت زن به شوهر است و سنگین ترین مجازات ممکن را هم دارد بزارین اینجوری بگم : اگر جلوی شما به یک دختر بچه دو سه ساله تجاوز کنن و بعدشم تیکه تیکه گوشت تنشو‌ببرن تا بمیره ، شما ساکت میشینی نگاه میکنی ؟! باور کنین خیانت زن به شوهرش از این بدتره ، هر زنی که به شوهرش خیانت میکنه از تمام و هرنوع حقوق و امتیازی خودشو محروم میکنه و هیچ چاره و ببخشی هم وجود نداره !! تنها چارش اینه که دنیا رو از وجود کثیفه پاک کرد همین !

  61. سلام من ۱۴ سالمه پسرم برا مسافرت خانوادگی دو ماه رفته بودیم رامسر مامانمم عاشق رامسرو حال و هواش هتل گرفتیم و ….
    یه روز دیدم میخوام سرک بکشم تو گوشی مامانم مامانم پا میشه میره
    مورد زیاد دیدم اینطوری
    مامانمم بیشتر تو اینیستا

    بعد چند روز مشکوک شدم شدیددد مثلا ما میرفتیم بیرون مامانم میگف نه من میمونم خونه حوصله ندارم بعدرکه بر میگشتیم با ارایش غلیظ اینا بود حالا ولش

    انگار پیج اینیستا مامانم کاریه و منم قبلا براش پست میساختم
    و رمز و یوزر نیم اکانت مامانم سیو بود گفتم وارد اکانتش شم ببینم چه خبره و همین که باز کردم فشارم افتاد خواهرم نگهم داشت از هوش رفتم یعد که بیدار شدم از شدتییییی که عصبی بودم رفتم تو واتساپ بهش اسکرین شات رو فرستادم و گفتم خیانتکار و بی لیاقت بابا چی برات کم گذاشته و یود و فلان و…

    و کار منم اشتباه بود که یهو بهش گفتم

    اونم بهش شوک وارد شد و به فکر خودکشی زد بعد کلی گریه و بهم میگف من اشتباه کردم باید تاوانشم بدم(خودکشی) بعد من خییییلی دلداری دادم گفتم بخدا از ذهنم پاک میکنمم و اصلا بهش فکر نمیکنم و بخشیدمش واقعا از ته دل و الان بعد دو ماه اونروز تلگرامشو باز کردم و دیدم پیامارو ک اصن دهنم باز موند میگف خدایا مرسی که تورو جلو راهم گذاشت بابام هم اوام و جاهل نبود اگاه و قشنگ فرهنگی و عاقله و مامانمم خیلی دوست داره

    منم که دیدم پیامشو دیگه بهش هیچی نگفتم فقط رفتم تو وات گفتم بهش به ارومی ( مامان جون هنوزم بابا نسبت بهت بی توجهه ؟) گفت نه عزیزم منو باباب عاشق همیم و یجوری گفتم که متوجه اشتباهش شده باشه از اون روز هم شمارشو وارد تلم کردم هرچی میفرستخ به کسی من میبینم و واقعا تموم کرده و الا ۱ ماه گذشته

    ولی. وقتی یاد اون اتفاق میفتم حالم بد میشه

    یه خواهرم دارم ۱۲ ساله به اون نگفتم ک ذهنش درگیر نشه

    من با این سنم زوده هنو این چیزارو تجربه کنم

    الان من محبتم مثل قبل با مامانم نیس یه حال بدی بهم دست میده دست خودم نیست ها

    اگه میتونین کمکم کنین🙁

    1. با سلام
      بهتره در مورد ptsd بیشتر بخونی ولی درکل درک این مشکلات سخته و آسیب زننده است پسر خوب

  62. سلام میشه ب منم کمک کنین
    من دوماه پیش توی تلگرام تو گروه مختلط بودم خب چن نفرم پیوی اومدن ولی من بااونا حرف خواسی نزدم درمورد گروه حرف زدیم…
    من تو گروه فقط یک هفته بودم
    ک شوهرم گوشیمو چک کرد فهمید بعد یه عالمه دعواو بحث رفتیم سرخونه زندگیمون الان با اینکه دوماه گذشته شوهرم باهام سرد رفتارمیکنه همش میگ توبهم خیانت کردی
    ولی من خیانت نکردم باهاشون ابراز علاقه نکردم ک بخوام خیانت بحساب بیاد میدونم اشتبا کردم خیلی هم پشیمونم جوری ک همش چشمم اشکه و از این دنیا خسته شدم.ولی میگه ن تو ازنظر من خیانت کردی واقعا خسته شدم زندگیمو دوست دارم وگرنه بودنم براش مهم نیس میتونسم برم
    میشه راهنماییم کنین چیکارکنم

    1. با سلام
      با این شرایط باید صبر کنید تا اعتماد سازی مجدد صورت بگیره. هر کسی یه جور به بیوفایی نگاه میکنه

        1. من یک دختر نه ساله هستم که دوست نه سالم که از بیش دبستانی. دوست بودیم و یکی از دوستام رفت به او بد منو گفت و من هرچه که تتوی واتساپ پیام دادم به من فوش داد و پیام هامو جلوی دوستی که ما از هم جدا کرد خواند بعد یک نفر به من کمک کنه تا ما باهم دوست بشیم

        2. میشه به منم کمک کنید
          منم ی شب گوشی خانومم رو چک کردم دیدم توی تلگرام با چند نفر چت میکنه و از اونا نفراتی بودن که خانومم براشون عکس فرستاده بود و الانم میگه از کارم شرمنده ام و از این حرف ها قاطی کردم نمیدونم چه کار کنم دارم دیوونه میشم کمکم کنید

          1. دوست عزیز ببینید این ها افکاری نیست امروز بیاند فردا هم برند مسافرت حتما مشاوره بکیرید ببینید برای این رابطه چه کاری میشه کرده اگه اعتمادی نباشه بدونید آرامشی هم نیست.

          2. شهرام عزیزم تو که کار بدی نکردی که یه نفر بد تو رو گفته . تو اینو باید بدونی وقتی یه رابطه ای خراب میشه بی دلیل اون دوست تو از تو بدی ندیده ولی شنیده تو اکر بخواهی به سمت دوستی بری در اصل گدایی کردی محبت و من شرایط تو رو میفهمم ولی اگر میخواهی دو ستت و بر گردونی باید بیخیالش بشی وانقدر تنها بزاریش تا خودش مجددا تو رو بخواد پیدا کنه و بیاد سمتت راهش فقط همینه.

        3. سلام به همه خانمها عزیز شمارابه خدا قسم میدم ازهرچیزی که راضی نیستین باصحبت حل کنید اگرنشد جداشید ولی خیانت نکنید چراکه هیچ دردی بدتر ازخیانت زن به شوهر نیست خواهرانم
          افغانم

    2. مادرتونو طرد کنید، وبه پدرتون مطلبو با آرامش منتقل کنید، تا از مادرتون جدا بشه، متاسفانه راههای دیگه جوابگو نیست

  63. اگر فقط در مورد دو سه فقره از رابطه های نامشروع مردها و زن های خیانت کار حکم سنگسار اجرا می شد امار خیانت ده ها بار کاهش پیدا می کرد اما با چشم پوشی سیستم قضایی و بخصوص باز بودن دست زنان به واسطه مهریه ای که به عنوان گرو دارند خیانت ها هر روز بیشتر خواهد شد

    1. ایولله واقعا راست گفتی درس عبرتی میشد برای تمام هرزه ها چه مردچه زن

    2. سلام فعلا که قاضی ها هم پشت زن ها در میان کمکشون میکنن چه برسه به سنگسار خدا به همه رحم کنه بدجور داریم داغون میشیم این ها همش از این سریال های ترکیه ای بود که همه دیدن بی بند وباری و رواج داد

      1. یعنی زدید تو خال.این سریال ها ی ترکیه ای زنان ایرانی رو به این روز انداخته.خداپدراون آدمی که مدیر شبکه جم رو سقت کرد بیامرزد

  64. چه راحت میبریدومیدوزیدازخداهم نمیترسیدوالا من زنم بیست سال زجردرزندگی وعاشق همسروفرزندم ولی بعدازبیست سال بادیدن فیلم های کثیف سکسی که میدیدبمن تهمت زدکه زن های توی سکس من هستم هرچی قسم قران فایده نداشت حالاکه پشیمان شده من دیگه نمیخوامش وحیف جوانیم وزجرهایی که براش کشیدم وازخانواده اش کشیدم دوستش ندارم من که این همه عاشقش بودم ولی الانم طلاقم نمیده پشیمون شده شوهرم ولی من هم دیگه کسی دیگررامیخوام وای کاش طلاقم بده تابتونم بااون کسی که دوستم داره زندگی کنم وبه آرزوهام برسم ولذت ببرم من که هیچ خیروخوشی تواین ۲۰سال ندیدم ولی دلم خون هست که الکی بعداز۲۰سال تهمت وورچسب زن کثیف بهم خوردنمیبخشمش تاقیامت لعنت به مردهاوزن هایی که بی جهت وبدون هیچ مشکلی خیانت میکنند

    1. شرمنده الان یعنی کسی تورو میخواد و توکسی دیگه رو چه جوریه خیانت حساب نمیشه؟؟؟؟؟

    2. یعنی چی تو که خودت جواب خوت را ااری میدی .خودت خیاناکار هستی خیلی از خود راضی هستی والا اینحوری تو گفتی من ندید نیگویم تو نقصر هستی .وجدان مگه نداری

    3. سلام.

      منم ی زنم با ۱۲ سال زندگی مشترک، هر کاری برای اینکه زندگی آبرومندی داشته باشیم انجام می‌دادم با بی پولی شوهرم ساختم قدم ب قدم در زندگی باهاش بودم حتی ب خاطر شوهرم پدرم باهام بدرفتاری میکنه و دوست نداره من رو ببینه تا اینکه ی بار بهم گفت ازت متنفرم ،گفتم پدرمه اشکال نداره چیزی نگفتم ،گفتم شوهر و بچم رو دارم ،پشتم ب شوهرم گرم بود با اینکه چندین بار ازش خیانت دیدم ولی به خاطر آبروم و پسرم و اینکه شوهرم رو دوست داشتم گذشت کردم اما بار آخر دیگه واقعا نتونستم تحمل کنم اون رابطه داشت رابطه جنسی و این خیییلی عذابم میداد من خودم شاغلم و کمک خرج خونه و زندگی همه جوره هم بهش رسیدگی میکردم .۵ ماه از اون اتفاق لعنتی می‌گذشت و من داشتم رو خودم کار کنم ک کنار بیام به خاطر پسرم مشاوره هم رفتیم قسم خورد مردی میشم ک تو آرزوش رو داشتی در حالی ک با دلم میجنگیدم و داشتم یواش یواش آروم میشدم ی نامرد بهم اس داد بی محلش کردم ی شب ک حالم واقعا بد بود و احساس تنهایی بدی میکردم بهم دوباره اس داد و من هم اس دادم تقریبا تا صبح اس می‌دادیم و فرداش قرار ملاقات و ……. و وارد ی رابطه ‌کثیف و سمی شدم و الان شب و روزم شده گریه و ناله ،،همش خودم رو نفرین میکنم منی ک سر از سجده برنمیداشتم چطور ی لحظه گول خوردم و افتادم ..با اینکه مقصر همه ی این کارها شوهرم بود اون ب من و زندگیم خیانت کرد ولی وقتی ب چشاش نگاه میکنم تمام تنم میلرزه ،،،البته از اون رابطه کثیف زدم بیرون،،،،،هر چی فکرش رو میکنم نمیدونم یهویی چطور وارد این بازی کثیف شدم ….کمکم کنید

  65. خدا لعنت کنه هر زنی رو که خیانت میکنه این دور از عدالت هست زن من در حد پیام بود بعد از ۴روز فهمیدم قرار گذاشته بودن برای رابطه که نتونستن انجام بدن الان بعد از گذشت چند وقت اون حرفا داغونم کرده نمیدونم چکار کنم

  66. با سلام.یکسال بعد از ازدواج متوجه شدم همسرم با شخصی ارتباط داره و این ارتباط قبل از آشنایی و ازدواج با من شروع شده بوده و فقط یه دوره کوتاهی قطع رابطه کرده بودن که در همان موقع با من ازدواج کرده.چند بار قول داد که ارتباطش رو قطع کنه اما الان بعد از چند سال هنوز هم با هم تلفنی صحبت میکنند و هر بار هم که متوجه میشم .همسرم قول میده که ارتباطشونو تمام کنند.واقعا نمیدونم چی کنم.روحیه زندگی کردن رو ندارم و بخاطر بچه ام تو این زندگی موندم ممنونم که راهنماییم کنین

    1. با سلام
      واقعا نمیدونم چی کنم؟
      این روحیتون با همسرتون درمیان بگذارید تا دست به یک انتخاب قطعی بزنه در این رابطه

      1. سلام خانم منو با رمالی و دعا و فریب مجبور به خیانت کردن ایا من می توانم او را ببخشم

        1. دوست عزیز رمالی کجا بود خودش خواسته ومیل داشته .اگه یک زره ایمان داشت خیانت نمی کرد

  67. سلام خسته نباشید من یه خواهر دارم که از بچگی دنبال دوستی با پسرا بوده و اگر بگم با صدنفر بوده دروغ نگفتم پنج سال پیش ازدواج کرد و ی بچه دوساله داره اوایل بنظر خوب میومد شاید تا سه سال ازش مطمئن بودیم چون می‌گفت شوهرمو با هیچکس عوض نمیکنم شوهرش خیلی کمبود میزاشت براشون که آخریا من متوجه شدم داره یکارایی میکنه کاراش مشکوکه دو ماه پیش شوهرش اومد خونمون و دادو بیداد و گریه که دخترتون بهم خیانت کرده و حتی سکس داشته و این اعترافاتو خودش به شوهرش کرده تو این ماجرا خواهرم بهش التماس میکنه که منو برگردون من خوب میشم تکرار نمیکنم بعد که شوهرش قبول میکنه میگه نه نمیخوام برگردم من دیگه دوست ندارم دو ماه گذشت و شوهرش دوباره فهمید با یکی در ارتباطه و به ما خبر داد ما خیلی ظربه خوردیم ولی نمیدونیم‌چیکار کنیم شوهرش میخواد طلاقش بده و اینم از خداشه ولی چیزی برا ما تغییر نمیکنه این کثافط کاریاشو نمیزارع کنار و قرار این اتفاقا هی تکرار شه میخوایم بریم یه شهر دیگه ولی بارم فایده ندارع چون الان بار سومع داریم شهر عوض میکنیم بچع نیست نمیتونیم تو خونه زندونیش کنیم و حالمون هم ازش بهم میخوره امروز هم از خونه فرار کرد خیلی گرفتاریم

    1. با سلام
      حتما خواهرتون ببرید مشاوره چون واقعا نیاز داره به کمک حرفه ای

    2. ببیند اگه برگشت هر روز بهش بگید که تو لجنی تو کثا فتی تو به درد زندگی نمیخوری حالمون ازت بهم میخوره اینجوری جنگ روانی راه انداختین و اون برای همیشه میره دیگه بر نمیگرده

    3. یابکشش یا باطناب ببندش یا قرص خواب بکن توغذا بده بخوره بخوابه فقط نه بکشتش فقط بخوابه بعدگوشیش بردارو بااونیکه باهاشه شکایت بکن بگیریت چوب بکنین کون مادرش تابازندگی زن وشوهر متاهل بازی نکنن البته کرم ازخوده درخته

  68. سلام من چند ماهه ک ازدواج کرد و و وارد فضای مجازی شدم ک نباید میشدم و خیانت کردم خیلی پشیمونم و همجوره پای استباهامم وایمسیتم ولی خب مشکل از شوهرمم بود موقعی خیانت کردم ک ی قهر کردیم و این شد ک من خیانت کردم نیاز داشتم یکی باهم حرف بزنه و اصلا ارتباط جنسی هم نداشتم و شوهرم میگه طلاق در صورتی که اونم زیاد مشکل داشت قبل ازدواج با من و الانم خیلی همسرمو دوست دارم بهشم گفتم و پای اشتباهم وایمیستم …ترو خدا بهم کمک کنید

      1. سلام .
        من از اول زندگی چندین بار مدراک مشکوک از همسرم دیدم ولی باور نمیکردم.
        انقدر اعتماد داشتم که نگو.
        خودم جوریم که زن هرزه رو از یه فرسخی تشخیص میدم ولی زنم جوری خیانت میکرد که مدرکی باقی نمی زاشت.
        ده روز است مطمعن شدم خیانت میکنه وسوسه میشم بکشمش ولی میترسم

        1. با سلام
          حتما برای این موضوع فکری کنید و با همسرتون صحبت کنید

    1. سلام عزیز دلم. منم همینطوری شدم عین تو ی بار قهر کرد باهام منم رفتم با دوست پسر یکی از دوستام چند ماهی با هم بودیم.معتادش شدم با اینکه اصلا سر نبود از نظر قیافه نسبت به شوهرم.ولی خب دلم میخواست.ولی بدبختی انگار رابطه اعتیاد میاره بعد اون با دو نفر دیگه هم رابطه گرفتم. که بالخره فهمید و الانم چند ماهه جدا شدیم. من که مشکلی ندارم.الانم کامل فراموشش کردم.ماههای اول سخته.بعدش اوکیی مخصوصا اگه دانشگاه بری یا سر کار یا ی جایی سرت گرم باشه.دوران مجردیمو با هیچی عوض نمیکنم دیگه.اینکه ما دخترا باید نوکر یکی باشیم رو نمیفهمم.

      1. یعنی اینقدر وقاهت گناه رو کم کردن تو جامعه این روانشناسا با ببخش ببخش که میان اعتراف میکنن به هرزه گی .واقعا. داعش برای شما کمه

  69. سلام خیانت دیدهای پاک دل و ساده لوح منم خیانت دیدم از زنم و اییییییینقدر از مشاور و غیره و غیره مشورت گرفتم که نگو یه دختر 4ساله هم دارم فقط منتظرم قدرت جدا شدنو بدست بیارم یعنی دارم از دلم بیرونش میکنک ایشالله تا چند ماه اینده ازش جدا بشم ضمنا من وضع مالی خوبی دارم اینو بدونید وقتی خیانتکار اومد گف اینو ندارم اونو ندارم بهم محبت نمیکنی اینا همش دورغه منم همسرم اونم همسره چرا من خیانت نکردم دوستان جدا بشید و برید از اون شهر و برای خودتون و فرزندتون یه زندگی جدید بساز ازدواجم نکن حرف اخر انشالله خداوند قدرت جدایی رو به همتون بده چون همتون باااید جدا بشید والله چاره نیس

      1. چیرو ببخشه اخه مرد حسابی خیانت زنشو ببخشه تو بغل ی نفر دیگه احمق

        1. جدی تر برخورد کن .نذار بره ابران.پول بهش نده.امکاناتو ازش بگیر.نذار با اون یارو به ریشت بخندن

  70. محبت خالصانه و از دل جلوی خون رو میگیره چ خاسته خیانت.نصیب کافر نشه ولی اگر شد فقط به ٣روش میشه نجات داد .١طلاق ٢مهاجرت ٣قتل عمد ک بازم گزننه اول.پیشگیری بهتر درمان هست .بنظر من یکی همیشی ه شک داشته باشه بهتر تا بخان بیان و بگن اینم اخر اعتماد.انتخاب درست و در اول یچیزو بگم کسی ک خواست زن بگیره باید روز قبلش ب هر روشی خودش رو ارضا کنه از هر چیزی ک وقتی پای ی نفر وارد زندگیش شد حساب کنه کمربندش ک باز میشه اگر با مشترکش نباشه فرض بگیره کسی دیگه جای دیگه کمربندی برا مشترکش باز میکنه.باعرض معذرت از خشونت گفتاری.اهای هرکسی هرجای هستی مردونه باش ی دختر رو ب هزار زحمت بزرگ میکنن شوهرش میدن مثه خواهرای خودت ک ازدواج کردن اینا نور چشم خانوادشو هستن ظلم نکنید انسان باشید ادم ١بار میاد دنیا و ١بار هم میره تو این گذر باعزت و مردانه باش انسان را در انسانیت ببین کسی ک بر شهوت خود غلبه نکند حیوان تربیت شده ای بیش نیست.مرد باش و دنیا را تماشا کن و شکر گذار باش

    1. من یه پسری بودم که قبل از سن تکلیف نماز و روزه می‌گرفتم و قبل از زنم با هیچ دختری نبودم از لحاظ قیافه و وضع مالی از دور اطرافیان چیزی کم ندارم همیشه شعارم این بود نزن در کسی میزنن درت رو و بهش ایمان داشتم و هرگز به غیر از همسرم به هیچ دختری نگاهم نکردم چه برسه خیانت ولی زنم بعد از دوسال اول تلفنی و چون بعدا تصویری و بعدا گندش در اومد حضوری هم دیده طرفو البته هر بار با یکی و هر بار با وساطتت بزرگترا بخاطر دخترم برگشتیم به زندگی تا با نقشه کلی ازم بالا کشید و طلاق گرفت و الانم میدونم با چند نفره من دیگه نه نمازی میخونم نه ایمانی برام گذاشته هنوزدوستش دارم و دوست ندارم با کس دیگه ای باشه واقعا نمیدونم چه کنم اونم بهنوش کم محبتی از جانب من بود

      1. سلام دیدم کسی برات جوابی نفرستاده گفتم بهت بگم
        احمق نباش
        از طرف کسی که یه عمر براش گریه کردی
        شروع کن نماز خوندن و با این تجربه دیگه سراغ زنان غیر مومنه نرو
        هنوز ایمان داری خداروشکر
        مراقب باش انتخاب بعدیت کی هست

  71. حدود 33 سال هست مثلا زندگی می‌کنیم اوایل متوجه شدم زنم با پسر خاله خودم سکس داشتن بخاطر دلایلی گذشت کردم اما فایده نداره متوجه شدم که این کار براه اون عادت شده با چند نفر دیگر هم بوده که دونفر اونا دوستای خودم بودن بخاطر بچه‌هام که بزرگ هستن نمیتونم طلاقش بدم لطفا راهنماییم کنید ممنون

    1. دوست عزیز
      با سلام واقعا متاسفم
      خیلی شرایط سخت و دشوار است و پریشانی و غمناک وبه نظ من همه خانواده بمیرند بهتر ازاین کاره
      هزینه زندگی کسی را می دهی که داره خیانت می کند .
      مشاوره ببرش و باهاش بشین صحبت کن خیلی سخته -خیلی
      من فقط در حد تلفنی بهم خیانت کرده هر روز صبح که بیدار می شم انگار دنیا روسرم خرابه
      خیلی مردی چگونه تحمل می کنی – گناه کبیره است

        1. پیامبر(ص)به سعدفرمودن ای سعداگه مردی پیش زنت بودچکارمیکنی سعدفرمودبااین شمشیر تکه تکه ش میکنم پیامبر(ص)فرمودن خیلی با غیرتی سعد پس بدان الله وپیامبرش باغیرت ترن…..خیانت سخته دل میخواهد

      1. همسر منم در حد تلفنی و چت بود منم حال تورو دارم داداش
        ولی ازش تعهد محضری گرفتم که اگه دوباره تکرار کنه تنها چیزی که میبره خونه باباش فقط خودشه حتی مهریشم بخشید

    2. دوست عزیز
      سلام
      واقعا خیلی درد ناکه – خیلی متاسفم من نیز خیانت دیده ام در حد تلفنی ولی الان ماه هاست از این موضع می گذره ولی هروز داغون تر می شوم ولی موضع شما بسیار دردناکه -خیلی مردی – و فکر می کند در مورد شما نفهمی
      ببخشید این گونه گفتم چون خیلی غمناک ای کاش ادم همه خانواده اش از دست بدهید ولی این گونه خیانت نبیند به راحتی از این موضع نگذر و داری عمرت به پای این زن می ریزی ولی اون خیانت می کند به نظر من بفرست بره اوضاع بدتر می شود

    3. چه ربطی به بچه ها داره؟!اونا تو این فضای متشنج و اضطراب خیلی بیشتر آسیب می بینند،استرس می‌تونه بچه ها رو کامل تخریب کنه و خودتو پیر و علیل و رنجور و مریض کنه خودت و فرزندانت رو نجات بده ….

  72. سلام همسر من با صمیمی ترین دوستم رابطه برقرار کرد ، این کار رو برای من مشکل کرد.. به کل حالم خیلی بده از دو طرف لطمه خوردم ، یک سال میگذره و طلاق رو چند ماهیه گرفتم ، ولی شدیدا اذیت هستم و اصلا افکار من رو احاطه کرده.. چه باید کرد

    1. جدی تر برخورد کن .نذار بره ابران.پول بهش نده.امکاناتو ازش بگیر.نذار با اون یارو به ریشت بخندن

  73. سلام دوست عزیز امیدوارم مشکلتون هر چه سریع حل شود منم شرایط همسر شما برام پیش اومد میدونم شوهرم عاشقانه دوستم داره واز این گناه بزرگم چشم پوشی کرده منم قول دادم دیگه وارد این شبکه ها نشوم ولی فکر میکنم نمیتونم باهاش زندگی کنم چون که همسرم این کار منو هیچ وقت از ذهنش پاک نمیتونه پاک کنه وبهش حق میدم شما هم یک بار بهش فرصت بده واگه تونستی خودت هم باهاش بیا ایران کاری کن از اون محیط دور باشه از دوستانی که اینجا اظهار نظر میکنم خواهش میکنم اگه نمی‌فهمید قضاوت نکنید چون امکان داره خودتون تو این شرایط قرار بگیرید این دوستمون توی محیطی بود که فرهنگشون با ما فرق داره ولی من خودم جز کسانی بودم که فکر نمی‌کردم اینطور بشم

    1. من خودم خیانت دیده ام.یکسال پیش پیامکهای زنم با ی پسر کوچکتر از خودش رو دیدم خواستم جداشیم افتاد به التماس که ببخش و جبران میکنم و…بخشیدمش ولی دو ماه نگذشت که دوباره همون رفتارا رو دیدم و حدودا سه ماه پیش وقتی از بیرون شهر سرزده برگشتم خونه ،همون پسره لخت مادرزاد توکمد قایم شده بود .گرفتمش درگیر شدیم بازنم دوتایی میخاستن منو خفه کنن خدا کمکم کرد .الان سه ماهه نخوابیدم .میترسم بخوابم.اومدم خونه مادرم اونم رفته خونه مادرش.تازه الان منو محکوم کرده و گفته چندین بار منو بازنها گرفته و من معتادم و ….
      چند بار خواستم برم خلاصش کنم نتونستم مادرم پیره و مریض.دادگاهم که رسیدگی نمیکنه.درکل چاره اینه کسی زن نگیره تو این مملکت.قانون نیست .فساد نتیجه بی قانونیه.وقتی به فاسد حکم ندن جریتر میشه و پرروتر .این مشکل مملکته

    2. اگر واقعا دوستت داره،و بخشیده یادش می‌ره
      من هم زنم توی شبکه اجتماعی،بهم خیانت کرد
      ولی چون دوستش داشتم و فکر کردم که متوجه اشتباهش شده،واقعا از ته دل بخشیدم
      ولی انگار اشتباه کردم،چون انگار یه نوع مریضیه و مثل اعتیاد میمونه خیانت

  74. سلام
    ببخشید من یک سوال دارم.
    من و همسرم ۲۰ ساله که ازدواج کردیم و تا شش ماه پیش خوشبخت خوشبخت بودم تا اینکه همسرم رفت تو صفحات فیسبوک و کم کم اخلاق و رفتارش عوض شد . ما ده سال پیش به آلمان آمدیم و مشکلات مالی مان کم شد و روز به روز بهتر شد . همسرم زیبا و وفادار بود . ما دو تا دختر ناز داریم ۱۴ و ۸ ساله من خودمو خوشبخت ترین مرد دنیا میدونستم تا اون موقعی که همسرم فیس‌بوکی شد و در گروه ها عضو شد . کم کم دیدم توجهش از من کم شده و اینهم بگم که عاشق منه حتی الان . خلاصه بعد از چند ماه فهمیدم کسی که با کمتر کسی ارتباط داشت و اگر هم داشت بستگان من بودند در آلمان دیگه تبدیل شده به کسی که هر روز عکس پروفایلش رو عوض میکنه و شروع کرده به لاغر کردن خودش از ۱۰۸ کیلو در عرض شش ماه خودشو تبدیل کرد به ۷۸ کیلو و زیباتر شد . من که از هر جایی بی‌خبر بودم گفتم الان که لاغر شدی شکمتو عمل کن برو ایران عمل کن بیا البته با پیشنهاد اولیه خودش . قرار شد بره ایران . در زمان کرونا نمی تونست بره ایران چون واکسن نزده بود و از طرفی تمام خانوادش ایران هستند و گفتم دو سال اونها رو ندیدم گفتم واکسنت بزن بعد برو عمل کن یعنی دو بار برو ایران در یک سال . مدتی گذشت دوستای فیسبوک ولش نمی کردند در واقع دست انداختند روی زندگی من و هر روز دور و دور تر شد اما از من راضی تر از گذشته بود . دیگه تقریبا تو مرحله شک افتادم و منی که حتی عادت به خوادن کامنتها نداشتم رفتم دیدم که چطور عکسهای پروفایل رو رقم به رقم عوض میکنه و مرد و زن براش بوس و تحسین می‌فرستند. دیگه تقریبا مطمئن بودم زنی که با من می خوابید و با من بیدار میشد صبح زود رای ورزش بیرون میرفت و تا ظهر نمی آمد از دو ساعت کشید به ۴ ساعت و هر روز دوستان جدید فیس‌بوکی . با یک روز با خودم فکر کردم شاید نیاز داره کمی بهش آزادی بدم تا از این زندگی که چند بار بهم گفته بود خسته شده دربیاد و گفتم رفتی ایران بیشتر پیش خانوادت باش و از اونجایی که می گفت دوستهای میتینگی فیس‌بوکی در ایران دور هم جمع میشن بهش گفتم برو تو جمعشون خوش بگذرون. با خودم فکر کردم با این فضایی که دارم بهش میدم کمی با من احساس بهتری داشته باشه. تا اینکه یه روز تحمل نکردم و رفتم تو مسنجر و بله دیدم با یه نفر در ایران دل و قلوه داده و کلی قول و اینکه حتی از بهش گفته که ما داریم از هم طلاق میگیریم و اونهم یک نفر در شهرستان که به گفته خودش وضعیت مالی خوبی داره هست .
    بعد از خوندن صحبتهاش که مکالمه چند روز آخرش بود دیوونه شدم چون از قبل شک کرده بودم که ارتباط داره و ازش چندین بار به صورت داوطلبانه خواستم بگه که اگر داره با من راحت باشه که منم خودم آماده کنم و اگر قصد داره آزاد زندگی کنه منم یه فکری به حال خودم و بچه هام که مهمترین هستند بکنم ولی گفت نه هیچ ارتباطی ندارم . اما دیگه دیر شده بود من خودم همه چیز رو خوندم که قرار بره ایران و کلی ماجرا با هم داشته باشند بماند که در کامنتاشون چیزایی خوندم که ادامه زندگی رو برام سخت کرده . چند روزی دعوا و بحث داشتیم . و بالاخره گفت آره دو ماه است که عاشقشم ولی تو هم دوست دارم میگه من به تو ظلم کردم ولی به من فرصت بده فراموشش کنم .بهش گفتم من برای تو مرد بدی بودم گفت نه گفتم بهت خیانت کردم گفت نه گفتم عاشقت نبودم گفت چرا منم عاشقتم و دوست دارم بدون تو میمیرم ولی این همسر تا دوماه پیش عاشق من می خواد بره ایران جایی که همیشه بهانه ای برای رفتن و دیدن خانوادش داره و من نمی تونم اینو ازش سلب کنم .جایی که الان یک مرد عاشق منتظرشه و همسرم هم کتمان نمیکنه میگه من به خودم آسیب میزنم ولی با تو میمونم . اما من دیگه نمی تونم اون همسر سابق را با این قیاس کنم و بعیده بدون شک و تردید تا آخر عمرم سر کنم. لطفا فقط به من راهنمایی کنید چه کنم ؟چطور با این قضیه کنار بیام ؟ میشه یا نه؟ چطور ؟ لطفا کمک کنید .

    1. دوست عزیز این قضیه مجمل نیست. شاید چندین ماه کار میخواد یه خانواده آسیب دیده. یا آلمان درمان ادامه بده یا با شماره 09353000102 پیام بدید.

    2. سلام دوست عزیز امیدوارم مشکلتون هر چه سریع حل شود منم شرایط همسر شما برام پیش اومد میدونم شوهرم عاشقانه دوستم داره واز این گناه بزرگم چشم پوشی کرده منم قول دادم دیگه وارد این شبکه ها نشوم ولی فکر میکنم نمیتونم باهاش زندگی کنم چون که همسرم این کار منو هیچ وقت از ذهنش پاک نمیتونه پاک کنه وبهش حق میدم شما هم یک بار بهش فرصت بده واگه تونستی خودت هم باهاش بیا ایران کاری کن از اون محیط دور باشه از دوستانی که اینجا اظهار نظر میکنم خواهش میکنم اگه نمی‌فهمید قضاوت نکنید چون امکان داره خودتون تو این شرایط قرار بگیرید این دوستمون توی محیطی بود که فرهنگشون با ما فرق داره ولی من خودم جز کسانی بودم که فکر نمی‌کردم اینطور بشم

      1. به فرهنگ ارتباط نداره.
        من یک بار زنم رو به خاطر اینکه میگفت مزاحم موفقیتش هستم و اصرار زیاد کرد، طلاق دادم.
        بعد از چند وقت برگشت و گریه و التماس که اشتباه کرده و دوباره شروع کردیم.
        الان که یک سال از زندگی مجددمون میگذره فهمیدم که هم اون دفعه و هم الان در حال خیانت بوده و هست.
        جالب اینجاست این اتفاق رو یه موضوع عادی میدونه!

    3. مشکل بسیاری از زنان هرزه وجود مردان بی غیرت در اطرافشون هست!!!
      حالا یا به اسم شوهر یا به اسم پدر یا برادر و….

      1. از خدا میخوام تو دامنت بزاره تا بفهمی ما چی میگشیم ربطی به غیرت نداره

        1. آدمی و برای خودش و حریم مقدس خانواده ارزشی قائل نیست .مشکلش با غیرت حل نمیشه.یک کلام هرزه ست.و تنوع طلب.فقط دنبال توجیح میگرده.درواقع میخواد عذاب وجدانشو کم کنه.ویا بهتر بگم خودشو گول بزنه

          1. سلام .من ۴سال پیش با چت به همسرم خیانت کردم ولی قسم میخورم صحبتهای عادی بود وهیچ چیز دیگه ای نبود یه روز شوهرم فهمید اون لحظه حس کردم دنیا به آخر رسید کلی تهدیدم کرد به خانوادم حرفای نامربوط زد خیلی عذابم داد کارای که اصلا بهش فکرم نکردم بهم نسبت داد .من می دونم اشتباه کردم بعد از اون از لحاظ روحی مشکل پیدا کردم افسرده شدم دوسال پیش مادرم فوت کرد حالم بدتر شده خیلی عصبی شدم همش به این فکر میکنم ازمن بدش میاد ودوستم نداره خیلی بهم بی احترامی میکنه .من ۳تا بچه دارم واز اون موقع دیگه همچین غلطی نکردم ومیدونم اشتباه خیلی بزرگی کردم ولی فراموش نکرده .اون خودشم قبل ازمن اینکار وکرده وبا یه خانم در ارتباط بوده وقتی فهمیدم میگفت ازش مشاوره خواستم .ولی کار خودش و کلا فراموش کرده.من واقعا بهش پایبندم ولی با کوچکترین چیزی ربطش میده به اون چتا.منو ادم هفت خطی میبینه .واقعا تنهاشدم به خاطر آبروم جرئت نمیکنم با کسی مشورت کنم اگه کسی بفهمه آبروم میره بازم میگم فقط درحد چت بوده بخدا هیچ حرف نامربوطی هم زده نشده ولی شوهرم باور نمیکنه وتهمت های بزرگی به من زده .توروخدا راهنماییم کنید من باید چیکار کنم ازاون موقع دیگه شاد نیستم واحساس بدبختی میکنم من ازشوهرم خیلی میترسم اون اشتباه کرد من بخشیدم وفراموش کردم ولی من که حتی ندیده بودمش اینجوری داره اذیتم میکنه .من باید چیکار کنم.

      2. سلام خانم منو با رمالی و دعا و فریب مجبور به خیانت کردن ایا من می توانم او را ببخشم

    4. یک مخاطب ..مثل شرایط شما بودم..الان موفق ترین ادم دنیام گفت:

      سلام دوست عزیز..ماشالله در یک فضای فرهنگی عالی داری امورات را سپری میکنید..بهترین راه دوسداشتن خودته،،برای خودت جایگزین بزار.فراموش کنید کل اتفاقات و شخص را…حتی همسر..با انتخاب یک هدف کوتاه مدت،،و یک هدف دراز مدت،خودتو سرگرم موفقیت خودت کنید..در کوتاه مدت از یک رابطع جنسی موقت خودتو تامین کنید..در دراز مدت دنبال یک معشوقه با فرهنگ خودتون باشید..کسی ک در دنیای بزرگ..خودشو تسلیم یک دهاتی کوچک میکند.اصلان نمیتونه برگشت کند..رفتنش بسود دلش بود..امدنش هم بسود اونه..خودتو درگیر کسی نکنیم وقتی از یک دنیای بزرگ،،بک بعقب میزند و عاشق یک مسخره بازی میشود…
      خودتو دریاب.حتی اگر قدیسه شود…انچنان تیپو دک کنید ..ک لیاقتش همان است ،ن شخصیت مثل شما…حداقل ۳ سال باید زمان صرف کنی برای یک زوج ایده ال خودت..ولی اگر این مدت رابطه جنسی نداشته باشید نابود میشی و باید دم بدم پی اون باشی…
      خودتو دریاب..عاشق خودت باش..موزیک و خاطرات قبل را فراموش کنید..با یک خانم اهل اونجا ک ساکن هستین و اصیل ازدواج کنید…زود تسلیم روابط دلی نشین منبعد…
      ارزوی شادابی برای شما..
      حسینی تهران

    5. چه دنیای بدی شده این یه بازیه دوسر باخته فقط باید سعی کنید قوی باشید تا کمتر صدمه ببینید

    6. سلام دوست عزیز فقط این یادت بمونه خیانت یک اشتباه نیست یک انتخابه یعنی طرف نمیتونه بگه من نمیدونستم نفهمیدم بلد نبودم…….دقیقا خودش خیانت رو انتخاب کرده منم درد تو رو دارم با اینکه خیلی وقت از اون جریان میگذره و جدا شدیم ولی من دیگه آدم سابق نیستم باورکن نابود شدم نه انگیزه دارم نه حدف دوست دارم همین الان بمیرم کلی مشاور و تراپیست رفتم فرقی به حالم نکرد ما مردا تو یه مثاله خیانت بزرگترین ضربه رو میخوریم

      1. واقعا کسی میتونه با اطمینان بگه زنش خیانت نکرده و نمیکنه؟
        فکر نکنم دیگه زن سالم و وفادار پیدا بشه و البته مرد وفادار و صادق .کشور اسلامی که مجازات سنگسار برای این قضیه گذاشته اولین و شایع ترین موضوع جامعه و مردمانش همین خیانت و زنا و بی بند و باری شده .چی میخواد بشه اخر عاقبت این کشور

    7. این صحبت تمام خانم هاست بعد از به دام افتادنشون
      پس باور نکن و طلاقش بده
      زن خیانت کار مثل معتاد میمونه کنار میزاره ولی باز انجام میده
      من یه همچین زن هایی رو مثل آشغال میزارم جلو در خونم

  75. زن من همزمان با خیانت به باشگاه رفت و خ رو باسنش حساس شده بود با اینکه من اصلا علاقه ای به باسن ندارم و در سایتها دنبال این مسایل می‌رفت و دقیقا تماس مشکوک زیادی داشت…منم یه روز پلیس و آوردم و مچ گیری کردم و مجبورش کردم که طلاق بدون مهریه بگیره…البته قبلش با یه مشاوره حقوقی صحبت کن چون مهریه بخشیده نمیشه و زن خائن خ خ اصرار داره باهات زندگی کنه و قاضی هم میگه آره ببخش و زندگی کن باهاش ولی در حقیقت فقط شکم یه خیانتکار و پر می‌کنی که بره به عشقو حالش برسه..دست به خشونت هم نزن که بازم پات گیر میفته….و باز میخای تو زندگیت راه بدیش….در ضمن دوستان بدونید زن خیانتکار همزمان با چند نفر هست خودتون رو گول نزنید که درست میشه….

      1. خیانت خیانته (نفهمی اون شخص یا غیره) وجود نداره و همه آدما یاد میگیرن و میدونن خیانت چیه پس الکی اینو جا ننداز

  76. قربون خودم که ازدواج نکردم و با هیچ مردی ارتباط ندارم. یادم باشد شرط ازدواجم اشتراک اکانت های شبکه های اجتماعی و گوشی بدون رمز باشه. البته این جامعه رو خود شما مردا ساختید که اجازه می دید خانم تون به بدترین وضع در مهمونی و در بیرون از منزل حاضر بشه. حجاب کامل خیلی احتمال فساد در زن رو کاهش میده چرا که اول خود زن از حجابش آرامش میگیره

    1. سلام خیانت ربطی ب حجاب نداره چون دیدم ک میگم ب اینطور افراد هیچ کس شک نمیکنه خیلی راحت تر ب رابطشون میرسن ولی هیچ وقت هیچی پنهان نمیمونه

    2. سلام همش دروغه… زن من حجاب کامل داره نماز و روزه اش ترک نمیشه نیم ساعت قبل از اذون وضو گرفته سر سجاده نشسته یک هفته قبل از ماه رمضان میره پیش واز تا یه هفته بعد… ولی داره خیانت میکنه با برادرش هم هست برادرش میاره خونه…. با خواهرش و برادرش وروباه پیر (مادرش) دستشون تو همه کمک هم میکنن برادره هم خواهر هاشو …. هم مادرش….
      منم دارم منفجر میشم بارها خواستم سرشون رو ببرم ولی گفتم دوتا بچه ام بد ضربه ای میخورن….. دارم فکر میکنم چه خاکی تو سرم بریزم

      1. دوره چی گذشته؟ من خودم یک زنم..اتفاقا زن خیانتکار و باید کتک زد نه جوری که بعدا دیه بدی ولی همچین که یادش نره زندگی یه زن دیگه رو خراب کنه….هیچ ردی هم نزاری…

    1. لازم نیست
      زن خیانت کار همسری با همسری نجیب ازدواج میکند تا هرگز نفهمد غافل از اینکه حقیقت همیشه درحال فریاد زدن است.
      همدرد کسانی هستم که زندگیشان توسط چنین شیاطینی نابود شد

  77. چه جالب !حالا اگه مرد خیانت کرده بود نمیگفتید دو راه بیشتر ندارید طلاق یا بخشش!
    کاش درباره خیانت مردها اینقدر نظرها قاطعانه بود .مسلما اون زنی که خیانت میکنه از بی عرضگی مردش هست .چرا باید یه زن بعد ده یا ۲۰ سال خیانت کنه ؟!

    1. نتیجه خیانت ازذات انسان هاست اون خمیره مردوزن ندارد ولی برای زن میلی برداشت که نان زحمتکش مردرابخوردوخیانت کندامااگرسگ رامان بدهی بهترازامثال یک چنین زنانی هست

      1. دقیقا موافقم..زنانی که خیانتکاران بری بگردی میبینی تو‌ ریشه و فامیلشون خیانتکار زن هست خصوصا اقوام درجه یک…

        1. دقیقا همینطور ک برای من پیش اومد
          شنیدم اقوامش خیانت کرده جدی نگرفتم بعد چندسال خودش بهم خیانت کرد

    2. اگرزن یا مردی خیانت میکنه نشان از مشکلات روانی طرفین داره وحال آنکه اگر خانمی بعد از ۱۰ یا۲۰ سال خیانت کنه نشان از مشکلات روحی روانی و صد البته هرزگی اون خانم داره

    3. ازخوشی…..خوشی میزنه زیر دلشون….چون‌زنی ک فشار زندگی روحس کنه هیچوقت خیانت نمیکنه

    4. این سوالی هست که خودزن باید جواب بده توزنی مگه ضمنا خیانت زن به بی عرضگی مرد ربط نداره زن ذاتش……..جناب محض اطلاع

    5. خدا لعنتت کنه با این قضاوت من ک به همسرم اعتماد دارم چطوری باید بدونم خیانت مکنه ..
      موقع ای میفهمی که کار از کار گذشته خیلی دیره

    6. دوست گرامی کسی که اینجا از دردش میگه . زیر بار درد کمر خم کرده . فقط دنبال یک چیزیه که کمی دردشو کم کنه. این درد امونشو بریده. درست نیست اینجوری نمک به زخم کسی بریزیم. بدترین زخم اینه که بگیم خیانت زن تقصر شوهرشه. به هیچ عنوان خیانت رو نباید گردن کسی دیگه انداخت. هرچقدر همسر بد بوده باشه راهش خیانت نیست. خیانت در همه جای دنیا کریه و زشته.نخواهیم این کار زشتمونو گردن کس دیگه بندازیم.

  78. سلام. من و دوست دخترم تا الان دو ساله باهمیم. و قراره در اینده باهم ازدواج کنیم. توی این مدت، سه ماه درمیون ازش حس خیانت بهم میرسید.
    اوایل همه چیز خوب بود ولی به دلیل شرایطمون دیر دیر همو میدیدیم. چن ماه بعد از شروع رابطه متوجه شدم که با یه پسری توی دانشگاه یه مقدار حرف زدناشون زیاد شده ولی حرفای معمولی بود. حتی خودشم بهم میگفت و برام تعریف میکرد.
    من ناراحت شدم و حسم بهش تغییر کرد ولی زیاد بزرگش نکردم و ادامه دادم که شاید بهتر بشه.
    ترم بعدی که پاییز شد، برگشت دانشگاه و متوجه شدم باهاش ارتباطش بیشتر شده و برای همدیگه خوراکی میبرن. اینا رو خودش بهم میگفت. دیگه تحمل نکردم و باهاش دعوای حسابی کردم و قطع ارتباط کردم
    چن روز بعد فهمیدم که قبلا با پسر های دیگه ای هم صحبت میکرده و من از هیچکدوم خبر نداشتم
    ولی با اینی که زیاد باهاش ارتباط داشته خیلی بیشتر حرف میزده و تماس صوتی و تصویری داشتن. دیگه همه چی برام روشن شد.
    یه ماه گذشت و توی این یه ماه بهم پیام میداد ولی من جوابشو نمیدادم. توی این به ماه با اون پسره خیلی ارتباطش بیشتر شده بود و دیگه انگاری رابطه جدید شروع کرده بود فقط رسمی نشده بود. بعدش با مشاور صحبت کردم. فهمیدم که شاید مشکل از خودم بوده چون ارتباطمون بیشتر مجازی بود و دیر دیر همو میدیدیم و منم زیاد درگیر کار بودم. تصمیم گرفتم دوباره رابطه رو بسازمش.
    خیلی سخت بود که دوباره شروع کردیم ولی شد. بهش گفتم باید با فلانی قطع ارتباط کنه. خودش دوست نداشت و هی طرفداریشو میکرد و میگفت بین ما چیزی نیست که نگران باشی. چند هفته‌ای گذشت و یه بار رفتم دیدنش. گوشیشو نگاه کردم دیدم با چنتا پسر چت کرده. عصبانی شدم ازش و دعوا، ولی همون روز معذرت خواهی کرد و خوب شدیم باهم.
    دیگه کم کم برام روشن شده بود که نمیتونه جلو خودشو بگیره و هردفعه یکی بهش پیام میده و اینم شروع میکنه جوابشو میده و حرف میزنه و حتی بعضی وقتا به خودمم میگه. بعد با یه حالت مظلومانه میگه خب من حس تنهایی میکنم و یه چیزایی ناراحتم میکنه. از این جریانا زیاد ازش دیدم و زیادم دعوا کردیم.
    یه پسر جدیدی هم بود که بهش پیام میداد ولی دوست دخترم جوابشو نمیداد و بیمحلی میکرد. ولی من میدونستم این پسره ولکنش نیست چون خیلی وقتا یه ریز صحبتای معمولی میکردن و به منم میگفت. منم میدونستم هدف پسره چیه ولی دوست دخترم که یه مقدار ساده‌س این چیزا رو متوجه نمیشد (البته من اینجور حس میکنم که متوجه نمیشه)
    تا یه بار دیگه که همو دیدیم باز با زرنگی گوشیشو نگاه کردم دیدم هنوزم با این پسره حرف میزنه و این دفعه همدیگه رو “تو” خطاب میکردن توی چت.
    ناراحت شدم و خیلی ساده بهش گفتم این کارا رو بزاره کنار. اونم ساکت و مظلوم شد و قبول کرد.
    الان سه ماه از اون روز میگذره و متوجه شدم که هنوزم با اون پسره حرف میزنه و از زیر زبونش کشیدم بیرون، میگفت اولین روزه برگشتم دانشگاه هوا ابری بود و بارون میومد منم خیلی دلتنگ بودم. میگفت اون خودش پیام داد. دیگه یه جوری شده که تلفنی حرف زدن و اونم ارومش کرده بود.
    من دیگه تحمل نکردم واقعا بعد از این همه مدت. گفتم شاید مشکل از خودمه باهاش خیلی بهتر شدم. الان میبینم بازم داره اتفاقای گذشته تکرار میشه. به روش نیاوردم و خودمو بیتوجه نشون دادم و مثل قبل خوب برخورد کردم باهاش که ناراحت نشه. ولی خودم داغونم.
    حس میکنم چت هاش پر از پسره! میگه من تو رو خیلی دوست دارم. میگه بهم سخت نگیر درمورد پسرا. میگه من فقط تو رو میخوام و هیچ پسری مثل تو نمیشه برام و از این حرفا
    منم دوسش دارم ولی نمیتونم اینا رو تحمل کنم دیگه. هردفعه داره تکرار میشه.
    لطفا راهنماییم کنید و یه پاسخ مفید بهم بدید.
    به نظرتون چکار کنم؟

    1. سلام
      خب اگه رفتارهاش داره بعد از این همه مدت اذیتت میکنه چرا به فکر پایان رابطه نیستی؟

      1. آقای مشاور زنا خیانت میکنن میگین ببخشین اکه میتونین حالا این حرف زده میگین تموم کنه خب دوسش داره نمیتونه تموم کنه

      2. داداش زنت که نیست یه خورده عاقل باش.
        دندان خراب رو باید کشید.
        ولی بعضی ها پر میکنن.
        خوبه میخوای پر کنی حداقل یکی بکار جاش

    2. من بودم همون یکی دیدن کافی بود که مطمئن بشم انتخاب اشتباه بوده. یکم روی خودت کار کن و بزارش کنار این تا اخر عمر اینجوریه

    3. خشت اول چون نهد معمار کج /تا ثریا میرود دیوار کج . ذات آدم هارو نمیشه عوض کرد

    4. ببین الان فقط چته و تو ناراحت شدی اینقدر…من تجربی رو دارم…بعد که ازدواج کنی میبینی با چند نفر رابطه جنسی برقرار کرده…میخای چیکار کنی؟ من الان دو تا پسر دارم زنم از اول دقیقا مثل تو می‌گفت که من فقط باهاشون حرف میزنم.. و حتی مثل مورد شما همه حرفا رو میمود به منم می‌گفت یا چت ارو نشون میداد…تا اینکه یه سال پیش از خیانتش مطمئن شدم…اونم با پسرای فامیلمون….راهی هم نمونده برام چون مهرشیو میخاد و من دو تا بچه دارم و از طرفی با خیانتکار هم نمیشه زندگی کرد..تمام زندگیم سیاه شده…همین الان جدا شو و هرگز برنگرد…

      1. سلام شب ازدواجم متوجه شدم باکره نیست فرداش بردمش دکتر دکترگفت دربین صدتازن یکی مثل خانم شمااتفاق میوفته زمان زایمان بکارتش پاره میشود بدازچهاردخترویک پسرکه همه رابه خانه بخت فرستادم تازه دیدم علاقه اش کم شده متوجه شدم یکی ازفامیل بااورابطه دارد باراول فامیل حرامزاده به زور تجاوزکرده که دیگرهرروزکه من سرکارمیرفتم اومیامده زنم به من نگفت تاناغافل فهمیدم بااین زن چکارکنم هرچه میگم هروقط ان حرامزاده امدبامن تماس بگیر ازترس که یاروبی ناموس رابکشم لونمیده

        1. اون ترس نداره . فقط داره ب مظلومی میزنه خودشا وگرنه زن خوب سریع اطلاع میده و حتی در را باز نمیکنه

          1. چه راحت میبریدومیدوزیدازخداهم نمیترسیدوالا من زنم بیست سال زجردرزندگی وعاشق همسروفرزندم ولی بعدازبیست سال بادیدن فیلم های کثیف سکسی که میدیدبمن تهمت زدکه زن های توی سکس من هستم هرچی قسم قران فایده نداشت حالاکه پشیمان شده من دیگه نمیخوامش وحیف جوانیم وزجرهایی که براش کشیدم وازخانواده اش کشیدم دوستش ندارم من که این همه عاشقش بودم ولی الانم طلاقم نمیده پشیمون شده شوهرم ولی من هم دیگه کسی دیگررامیخوام وای کاش طلاقم بده تابتونم بااون کسی که دوستم داره زندگی کنم وبه آرزوهام برسم ولذت ببرم من که هیچ خیروخوشی تواین ۲۰سال ندیدم ولی دلم خون هست که الکی بعداز۲۰سال تهمت وورچسب زن کثیف بهم خوردنمیبخشمش تاقیامت لعنت به مردهاوزن هایی که بی جهت وبدون هیچ مشکلی خیانت میکنند

    5. بقیه پسرارو میخواد واسه هرزگی ش و تورو واسه اینکه نوچه ش باشی و پوششی برای عشق و حال هاش

    6. آقا این خانم مشکل داره . باهاش زندگی را شروع میکنی و بعد میبینی رابطه داره . داغون میشی . الان رهاش کن و برو دنبال زندگیت . این افراد اهل تعهد نیستن

    7. سلام میشه شمارتونو بدین من بادختری طرف هستم‌که دقیقن‌مثه شما دوساله باهمیم عشقمون واقعا بی مثاله اما انگار حرف زدن و چت کردن باپسرارو بد نمیدونه و میگه که من تورو دوستدارم توعشقمی خواهرش امد و گفت امروز‌چند نفره دیگه بهش پیام دادن‌چرا حواست نیست بهش

      1. منم اینطوری شدم دوسال باطرف بودم اخرشم بهم زدم چون ارزششو نداره، سخته ولی باید باهاش کنار اومد

    8. یه دو دو تا چهارتای ساده به انسان سالم میگه که : دختری که حاضر میشه پاشو از خطوط قرمز فراتر بذاره و با یه پسر دوست بشه قطعا اینکار رو جاهای دیگه و در مورد دیگران هم انجام خواهد داد!!!
      فهمیدنش فقط دیر و زود داره اما این قاعده همه جا صادقه:)))

    9. ببخشید داداش گلم این دختره ساده لوح تر از تو گیر نیاورده ولش کن بره این ادم بشو نیست باهاش بمونی یا خدانکرده ازدواج کنی بددددددجور پشیمون میشی

  79. سلام. وقت بخیر. همسر بنده بعد از گذشت ۶ ماه از عروسیمون با یکی وارد رابطه شده بود از دانشگاهشون و با هم پیام و تماس داشتند و کلی عکس از خودش فرستاده بود و پیام ها را تا جایی که خوندم یک بار هم رفته بودند بیرون و همچنین با دوست پسر چند سال قبلش هم در ارتباط بوده که این ارتباط ها بیشتر تو پیج دوم اینستاگرامی که زده بود انجام شده و من وقتی متوجه شدم چند ماه از شروع ارتباطش با اون مرد و زدن این پیج گذشته بود و همان موقع هم من به دلیل یک سری مشکلات شغلی و مالی افسردگی و ناراحتی شدید داشتم و اون هم داشته خیانت میکرده. بعد که فهمیدم بردمش پیش مشاور و چند جلسه رفتیم و تو آخرین جلسه که جلسه ۵ یا ۶ بود مشاور و خودش گفتند که فقط برای سرگرمی این کار را میکرده و دیدیم کلی هزینه مشاوره میشه و فقط هر جلسه یه سری حرف و بعد جلسه بعدی باید رزرو بشه و دیگه نرفتیم و گفتم میبخشمش ولی الان که چند ماه گذاشته هر روز فکرش اذیتم میکنه که چرا چند ماه بعد از ازدواج باید خیانت کنه و چطور اعتماد داشته باشم که بعد از چند سال خیانت نکنه و خیلی به طلاق فکر میکنم. ممنون میشم کمکم کنید.
    با سپاس از سایت خوبتون🙏

    1. مشاور صرفا برای حرف زدن نیست
      برای اینه که به یه راه حل برای رهایی از این مشکلات فراهم بشه

    2. نتیجه خیانت ازذات انسان هاست اون خمیره مردوزن ندارد ولی برای زن میلی برداشت که نان زحمتکش مردرابخوردوخیانت کندامااگرسگ رانان بدهی بهترازامثال یک چنین زنانی هست زن خیانتکاربراش میشه عادت یباربااون پسره یباربااین پسراکثریک چنین زنانی ساده هستندزودخام حرف پسران میشوندمن که دیگه حالم ازخداوپیغمبرش به هم خوردبااین مخلوق هاش

      1. سلام هرکس از دیدگاهی میگه زنی که شوهر میکنه بعد دچار خیانت میشه چند دلیل داره کم بینی از سمت شوهر بیتوجوی نداشتن رابطه جنسی دورست بداخلاقی همسر و…. یا اینکه دچار مشکل روحی روانی باشه پس نتیجه میگیرم قبل ازدواج باید مشاوره رفت نه بعد از ازدواج ومدتی هم قبل ازدواج رابطه داشته باشن تا میل جنسی هردو مشخص شود چند درصدن ربطی به خانواده نداره دختر داریم که خانواده فاسد ولی خودش پاک چرا اینارو نمیبینیم مشکل فرهنگ کشور ماست

        1. چه راحت میبریدومیدوزیدازخداهم نمیترسیدوالا من زنم بیست سال زجردرزندگی وعاشق همسروفرزندم ولی بعدازبیست سال بادیدن فیلم های کثیف سکسی که میدیدبمن تهمت زدکه زن های توی سکس من هستم هرچی قسم قران فایده نداشت حالاکه پشیمان شده من دیگه نمیخوامش وحیف جوانیم وزجرهایی که براش کشیدم وازخانواده اش کشیدم دوستش ندارم من که این همه عاشقش بودم ولی الانم طلاقم نمیده پشیمون شده شوهرم ولی من هم دیگه کسی دیگررامیخوام وای کاش طلاقم بده تابتونم بااون کسی که دوستم داره زندگی کنم وبه آرزوهام برسم ولذت ببرم من که هیچ خیروخوشی تواین ۲۰سال ندیدم ولی دلم خون هست که الکی بعداز۲۰سال تهمت وورچسب زن کثیف بهم خوردنمیبخشمش تاقیامت لعنت به مردهاوزن هایی که بی جهت وبدون هیچ مشکلی خیانت میکنند

      1. باسلام زن داداشم خونهی باباش قهر مگه شوهر بیکار ازاین حرفا چهارتا بچه داره تنهایی رفته قهر کرد الان بچه هاش پیش برادرمن بعضی وقتا میرایمشون پیش خودمون دختر چهار سالشه برامون تعریف کرد مامانم بایه مردی دوسته مامانم مرده رو بوس میکنه یعنی رابطه مادرش رو با اون مرده دیده الان موندیم طلاقش بدیم یا برگرده بخاطر بچهاش برادرم چیزی نموندنه فقط شک کرده مگه زنم روزی سه بار میره بیرون به ماساعت سه ظهر غذا میده خیلی تو گوشیه.

    3. امیر جان من خانمم بعد دوسال دوستی سال ٨4ازدواج کردیم عشقمون زبون زد فامیل بودسال ٨7پسرم دنیا اومد سنی نداشتم22ساله بودم پدر شدم شاید نتونستم به همسرم زیادکنارش باشم ولی دیوانه وار دوسش داشتم هرچی میخواست و می‌گفت بهش نه نمیگفتم خونه دار شدیم بهترین ماشین زندگی اما 2ماهی از رفتن به خونه جدید نگذشته بودخیای باهام سرد شده بود انگار واسش وجود نداشتم یه حس تنهایی عذاب آور گرفته بودم ناگفته نباشد که از اول یه دنیا بهش اعتماد داشتم اصلا اگه آسمون وزمین یکی میشد اینکه یه روز بهم خیانت کنه جز محالات بودت اون حسی که داشتم تصمیم به مهاجرت به یه استان دیگه گرفتم هدفم این بود یه زندگی جدید بسازم و جبران خطای جوانیمو واسه همسر وپسرم بکنم نمیدونم چی شد اونم راضی شد رفتیم رسیدم خونه جدید اسبابامو گذاشتم یه ماهی نشده بود اومدیم شهرمون واسه کارام. ظهر سوار اتوبوس شهری شدم نزدیک خونه راننده سر صحبت باز کرد من خانمت از همسایه های قدیمی مادرم شنیدم رفتین شمال وسط حرفاش گفت یه پسر دارم حسام میاد پارک با پسرت دوسته تا گفت حسام یادم اومد خیلی وقت پیش خانمم هم گفته بود میریم پارک پسرمون یه دوست پیدا کرده با مامانش میان انگار هزار نفر بهم گفتن شمارشو بگیر یه حس بد تو دلم افتاد همون شب یه آشوب تو دلم بود از گوشی خانمم پیام دادم دیدم خیلی صمیمی انگار میشناسه جواب داد خدایا این چی میگه گفتم شناختی گفت بله بار آخر نزاشتی کارم تموم شه رفتی خداداشتم دیوونه میشدم اومدم تو خیابون همش میگفتم خدایا همش دروغ باشه اونشب از گفتهاش فهمیدم چندین بار باهاش بهم خیانت کرده دنیا رو سرم خراب شده بود رفتم وسط بیابون نمیدونم کجا بود نمیدونم کی رسیدم به خودم که اومدم دیدم چنان عذابی به جونم افتاده حس میکردم توشعلهای آتش میسوزم وخاکستر میشم دوباره باز آتیش میگیرم وآتشی که بعد 11 سال هنوزم دارم میسوزم فهمیدم افتاده بودم تو جهنمی که عشقم جانم برام ساخته بود فقط میسوختم بعدداشتم دیوونه میشدم از ترس اینکه کسی نفهمه برگشتیم خونمون شمال بهش فشار آورم تو گوشیش گشتم فهمیدم همش این نبوده 3نفر دیگم رو شد مریض شدم افتادم تو خونه تا یه ماه سر کار نرفتم هنوز توشک بودم وچند بار دست به خودکشی زدم شده بودم یه جنازه عمودی خدایا چرا از این خواب بیدار نمیشم ببینم همش یه خواب بوده هرکار کردم نتونستم ازش جداشم آخه خیلی دوسش داشتم مثل یه بچه که اگه مادرش روازش بگیری اون حال رو داشتم میدونستم اگه بدونم یهشب واسه همیشه دیگه کنارم نیست میمیرم فقط عذاب میکشیدم تصمیم گرفتم ببخشمش بردمش کربلا قسمش دادم گفتم میسپرمت به جدم سرتون رو درد نیارم الان 11 سال گذشته تو این 11 سال بازم بارها بارها بارها بارها بهم خیانت کردباز بخشیدم یه مدت تا کمی به ردم کنار میومدم وعذابم کمی کمتر میشد باز تاغافل میشدم خنجر خیانت رو به سینم میزد اما بازم نتونستم ازش دست بکشم دیگه غید زندگیمو زدم منتظر مرگمم من باختم بدم باختم آلن ٣7 سالم اما مثل یه مرد 50 ساله سرو صورتم از غم همه سفید شده خداراه نجات رو واسم گذاشته بود طلاق اما من عذاب رو انتخاب کردم وباختم بد هم باختم آلن دوتا بچه دارم مجبورم به خاطر اونا تحمل کنم هرچند که میدونم یه پدر افسرده و بیمار نمیتونه کاری بکنه اگه جسارتش رو می‌داشتم 11 سال پیش ازش جدا میشدم شاید آلن خوشبخت زندگی میکردم با یه زن دیگه اینا رو گفتم که یه نتیجه بگیرین این زنی که ازش صحبت میکنم نمازشم میخونه قرآنم میخونه اما چیزی که هیچوقت عوض نمیشه ذات آدمه پس شما اشتباهی که من کردم نکنید که بد میبازین

  80. کسی رو که خیانت کرده حتی اگه به دست و پای شما افتاد خودشو کشت و یا هرکار دیگه ای کرد هرگز هرگز هرگز بهش رحم نکنید و یک روزه رهاش کنید اگر اون آدمو بپذیرید بازم خیانت میکنه و در نهایت بازنده شما هستید فقط رهاش کنید و دیگم بهش فکر نکنید

        1. متاسف نباشید.
          من بخیشیدم و دوباره ضربه خوردم.
          خائن، سالم موندن رو یاد نمیگیره.

    1. با نظر شما موافقم کسی که خیانت می کند دیگر فرصت جبران ندهید بگذارید برود وبا امثال خودش ازدواج کند اینگونه افراد لایق هم هستند .واینکه فکر می کنید دوستش دارید ونمی توانید ترکش کنید نشان از وابستگی شماست .خودتون را قوی کنید وبه دل خود ارزش قائل باشید مهربانی تان را برای کسی که قدرومنزلتتان را نمی داند خرج نکنید خودتان را دوست داشته باشید هیچکس ارزش ناراحت کردنتان را ندارد

  81. سلام.ببخشید میخواستم راهنماییم کنید.من یه مدت هست که به همسرم شکاک شدم و از سایتهای زناشویی علائم و نشانه های خیانت رو که میخونم بعضیاشون با رفتار همسرم صدق میکنه و بیشتر شکاک میشم.مثل تماس‌های مشکوک و ناشناس،پرخاشگری،آرامش و مهربانی،ناامیدی به آینده،قط کردن تماس بعضی وقتها که وارد خونه میشم.رژیم و لاغری و ورزش که قبلا اصلا براش مهم نبود.تغییر در روابط زناشویی که اوایل زندگی خودش برای رابطه پیشنهاد میداد ولی بعد از سه چهار سال اصلا رقبتی به رابطه نداشت و منو پس میزد و حتی یکی دو ماه جای خوابشو به یه بهونه ای اتاق دیگه برد ولی حالا کلا رفتارش عوض شده و مهربونتر شده و میگه دوستت دارم و عاشقتم و وقتی رابطه میخوام پس نمیزنه ولی باز از طرف اون پیشنهاد نمیشه احساس میکنم پنهانکاری هم داره که وقتی یه سوال کوچیک و ابتدایی هم میپرسم جبهه میگیره و در صورت ادامه دادن صداشو میبره بالا و دعوا راه میندازه.بنظرتون این دلایل می‌تونه نشانه خیانت باشه؟

    1. با سلام
      این دلایل به تنهایی نمی تونه اثبات کنه خیانتی در حال وقوع هست ولی شما باید خوب در این مورد با یه مشاور صحبت کنید و از این برزخ خارج بشید

      1. دوست عزیز با تجربه ای که من در زندگی زناشویی دارم بوی خیانت می آید حواست جمع کن واز این منجلاب بکشش بیرون مطمئن باشید ی مشکلی هست

    2. زن من همزمان با خیانت به باشگاه رفت و خ رو باسنش حساس شده بود با اینکه من اصلا علاقه ای به باسن ندارم و در سایتها دنبال این مسایل می‌رفت و دقیقا تماس مشکوک زیادی داشت…منم یه روز پلیس و آوردم و مچ گیری کردم و مجبورش کردم که طلاق بدون مهریه بگیره…البته قبلش با یه مشاوره حقوقی صحبت کن چون مهریه بخشیده نمیشه و زن خائن خ خ اصرار داره باهات زندگی کنه و قاضی هم میگه آره ببخش و زندگی کن باهاش ولی در حقیقت فقط شکم یه خیانتکار و پر می‌کنی که بره به عشقو حالش برسه..دست به خشونت هم نزن که بازم پات گیر میفته….و باز میخای تو زندگیت راه بدیش….در ضمن دوستان بدونید زن خیانتکار همزمان با چند نفر هست خودتون رو گول نزنید که درست میشه….

      1. سلام
        چجوری مجبور به طلاق کردین؟
        خانم من تو یک گروه تلگرامی صوتی با چند پسر حرف میزده البته در این مورد فقط تونستم مچشو بگیرم
        میترسم رابطه جنسی داشته باشه

    3. سلام دوست عزیز
      همدردیم
      شک نکن – خانمت داره خیانت می کنه
      تجربه منم همین رو می گه – خانمم مثل خانم شما رفتار می کرد منو پس می زد و دیگه اجازه سکس هم بهم نداد

      تلخترین تجربه می تونه خیانت زن باشه.
      حواستو جمع کن

  82. ۶سال هست با دوس دخترم دوست هستم
    امروز برای اطمینان با یک پییج دیگه بهش پیام دادم،و سریع قبول کرد،
    دارم نابود میشم ،حالم بده ،ناراحتم ،بهش گفتم ،خیلی ناراحت شد ، خواستم ببخشمش ولی نتونستم،
    کاری کرد که از دختر های دیگه هم نفرت پیدا کنم و اعتماد نداشته باشم،واقعا برای خودم متاسفم که ۶سال براش وقت گذاشتم،حتی وعده ازدواج هم بهش دادم وداشتم اماده میشدم که با پدرم صحبت کنم ۱ ماه دیگه لیسانس پزشکیم رو میگیرم ،ادم بدی هم نیستم ،هیج وقت کاری نکردم که از دستم ناراحت بشه
    ولی نابودم کرد ،نابود

  83. ۳ سال با دوست دخترم ارتباط دارم امروز برای اطمینان با یک پیج دیگه بهش پیام دادم و خواستم باهاش رل بزنم سریع قبول کرد ،وبهش گفتم ،خیلی ناراحت شد،خواستم ببخشمش ولی نتونستم ،خیلی ناراحتم ،واقعا عوض شدم ،کاری کرد که حتی به دختر های دیگه هم اعتماد نداشته باشم ،واقعا برای خودم متاسفم که چرا ۳ سال وقت براش گذاشتم ،و نابودم کرد،دارم از غصه میمیرم من حتی یک بار هم کاری نکردم که از دستم ناراحت بشه ،اخه چرا این کار رو با من کرد، من حتی برای ازدواج هم بهش وعده داده بودم و داشتم برای ازدواج و صحبت با پدرم اماده میشدم،
    خلاصه نابودم کرد ،نابود

  84. نمیدونم شاید مناسب اینجا نباشه چون همه از خیانت زن هاشون گفتن ولی من میخام از خیانت دوس دخترم بگم که ۱۴ ماه ازش میگذره ولی اصلا حالم بهتر نمیشه هیچ تغییری نکردم و به شدت حالم بده چون هنوز نتونستم باور کنم که دختر به اون پاکی و نجیبی هم بخاد خیانت کنه. نمیدونم من آدم بیش از حد حساسی هستم یا همه همینطورن دیگه هیچ حسی به هیچ دختری ندارم خیلی عوض شدم و دستم به هیچ کاری نمیره. لطفا راهنمایی کنید. ممنون

    1. با سلام عزیز خیانت مثل یک سوگ میمامند که باید باهاش کنار بیاید اولین مرحله هم پذیرش برای عبور از این مسیر میباشد.

    2. ۹میشه شمارتو بدی منم مثه شمام دخترنجیبو پاکی‌که میگی انگارخوابه و تازه فهمیدی حرف زدن با پسراتومجازی رو بد نمیدونه

  85. من یه نارفیق چندین ساله داشتم و رفت و آمد خانوادگی داشتیم تا اینکه فهمید با همسرم رابطه رابطه داشته الان نمیتونه همسرم ببخشم فکرش چون دیوونم میکنه از طرفی بخوام طلاقش بدم نمیتونه خونه پدرش بره و باید تو سن ۲۵سالگی تنها زندگی کنه اگر یدرصد بخوام باهاش ادامه بدم از روی ترحم هست
    بنظر شما از روی ترحم خوبه ادامه داد؟

    1. با سلام
      قطعا انجام بخشش از روی ترحم پایدار نیست. بهتر است فکری اساسی برای این مشکل انجام دهید.

    2. هرگز هرگز هرگز

      شما نمی‌توانید کسی را که نمی‌خواهد خوب باشد را خوب کنید.رهایش کنید تا به زندگی منجلاب گونه اش ادامه دهد . گرچه زندگی شما رو هم به منجلاب کشیده تا بیشتر از این اعصابتون را خرد نکرده رهایش کنید چون اگه ببخشینش باز خیانت خواهد کرد.

      1. دوست عزیز دقیقا مشابه من هستید زن‌ منم پسر خاله
        خودم بهم خیانت کرده ولی بخشیدمش بخاطر شرایطی که داشتم ولی متاسفانه فایده نداره با چند نفر دیگر هم بوده به دلایلی نمیتونم طلاقش بدم صحبت دوست داشتن نیست لطفا منو هم راهنمایی کنید حدود 33 سال هست مثلا زندگی می‌کنیم

    3. دوست عزیز دقیقا مشابه من هستید زن‌ منم پسر خالم خودم بهم خیانت کرده ولی بخشیدمش بخاطر شرایطی که داشتم ولی متاسفانه فایده نداره با چند نفر دیگر هم بوده به دلایلی نمیتونم طلاقش بدم صحبت دوست داشتن نیست لطفا منو هم راهنمایی کنید حدود 33 سال هست مثلا زندگی می‌کنیم

    4. دوست عزیز دقیقا مشابه من هستید زن‌ منم پسر خاله
      خودم بهم خیانت کرده ولی بخشیدمش بخاطر شرایطی که داشتم ولی متاسفانه فایده نداره با چند نفر دیگر هم بوده به دلایلی نمیتونم طلاقش بدم صحبت دوست داشتن نیست لطفا منو هم راهنمایی کنید حدود 33 سال هست مثلا زندگی می‌کنیم

  86. من و خانومم 18 ساله که با هم زندگی می کنیم و خاطزات تلخ و شیرینی با هم داشته ایم که سال گذشته وقتی غروب از سر کار برگشتم خانه دختر سه سالم گفت بابا پسر عموی مامانم می خواهد باید خانه ما موضوع را که پرسیدم ابتدا زیر بار نرفت و بعدا اقرار آورد که چنیدین سال که خوابش می بینم و من خیلی ناراحت شدم اخه زنم من انتخاب کردن ایشون انتخاب من نبودن خلاصه خیلی صحبت کردم وقول داد که تمامه و ماجرا تلفن ادامه داشت تا یک روز خودم رسیدم خانه دیدم اون زنگ زد ودعوامون شد قول داد و سیم کارتش و سوزوند و بعد از گذشت 2 ماه از اون ماجرا ذوباره حدود یک ساله تلفنی باهم در ارتباطند و من دوباره فهمیدم وبحثمون شد قول داده که موضوع تمومه و چندین بار رفته روانپزشک و الانم افسرده است من موندم دوتا فرزند 18 ساله و 4 ساله خودم خیلی داغونم تو رو خدا راهنمایی ام کنید چه کار کنم خیلی ولخرجه

    1. با سلام
      دوست عزیز این مطلب باید خیلی وقت پیش دنبال میکردید ولی نه فقط قول گرفتن حتما ریشه این کا را باید رهگیری میکردید و برای پیشگیری از آن برنامه ریزی مینمودید . البته الان هم دیر نشده و باید فکری برای این مشکل بکنید.

      1. مشاور عزیز با تشکر از حضرتعالی
        چه کار کنم پیش روانشناس می ریم
        5 جلسه است پیش دکتر حریری هیپنوتیزم می برمش
        براش دعا کردم در کتاب دعا باز کردن هروز بهش می گم دوست دارم عاشقتم
        به خاطر بچه هام دیگه چه کار کنم ؟
        داغون شده ام ده سال پیر شده ام بهشم گفتم بیا بریم طلاقت بدم می گه من شما را باعشق قبول کردم و به ان پایبندم ؟ تو رو خدا بیشتر راهنمایی ام کنید

        1. عزیزم برای خیانت چرا هیپنوتیزم میریید چه ربطی داره ؟؟؟؟؟

      2. فقط ارتباط تلفنی بوده و هیچ ارتباط دیگه ای اتفاق نیافتاده تورو خدا کمکم کنید به راوانپزشکم مراجعه کردیم و ایشونم گفتن باید یکی رو انتخاب کند ایا به نظتون طلاقش بدهم ؟

      3. خیلی ممنونم واضح تر بفرمایید
        چه کار کنم به طلاقم فکر کردم اما دخترم ۴ساله و از یک طرفم فقط ارتباط شون تلفنی بوده نه چیزه دیگیه ای خواهشاً توضیح دهید ممنوم

        1. با سلام
          بهتر است در این زمینه به همراه همسرتان به مشاور مراجعه کنید.

          1. مشاوره گرامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حضرتعالی
            که در این مدت سعه صدر گذاشتین و جوابم دادین
            فرستادمش رفت خانه پدرش ، حالا برود با عشقش زندگی کند

          2. اخ مشاوره عزیزم بعد از گذشت چهار ماه از این موضوع دارم دیونه می شم وقتی به کارهایی ایشون فکر می کنم

    2. سلام دوست عزیز.به نوبه خودم .مردان اگر موجب خیانت میشن از کمبود ها وکم کاستی های که خانم هاشون مشغول هستن.وبازهم همانگونه که ما آدم ها نیاز به آب و غذا داریم به آرامش روحی ونیاز جنسیهم داریم.حتی اگرم هم ناچار به خیانت شویم ولی هیچ گونه کم کاستی برای همسر نمی کنیم لوزومن از رو ناچار وتکمیل رابطه میکنیم.ولی متاصفانه با عکس.زنان با تمام وجود خودشون رو زیرک میگیرن.وتمام هس بدی که نسب میشه دارو به شوهرشون میدم حتی خودشون رو قربانی میدونم .حتی اجازه نمی‌دن بهشون محبت کنی.بعد متوجه میشی تو رابطه با التماس خفت و حتی به توهین وترحم که میشه می‌دونه هیچی از رابطه ش عایدش نمیشه و جز ابرو ریزی چه در گونه استفاده میشه به التماس می مونه.ونسبت به شوهر که باتمام صداقت برای رفاه آسایش به هر دری خودشو میزنه وهیچ توقعی جز محبت نمی خواد.با بد اخلاقی بد زبانی گاه شکایت مدام آخرشم دلیل خیانتش راشوهرشون میدون این آیا عدالته.من فکر میکنم زنان لزوما ژنیتکی زیر دست آفریده شدن برای همین دوست دارم مورد توهین سو استفاده قرار بگیرن بهشت ترحم بشه بی‌شک قدیم همان طوری نبود هرچه به بدی بدتر میشن .نظراتتون بگید ممنون میشم.؟؟؟

    3. دوست عزیز دقیقا مشابه من هستید زن‌ منم پسر خاله
      خودم بهم خیانت کرده ولی بخشیدمش بخاطر شرایطی که داشتم ولی متاسفانه فایده نداره با چند نفر دیگر هم بوده به دلایلی نمیتونم طلاقش بدم صحبت دوست داشتن نیست لطفا منو هم راهنمایی کنید حدود 33 سال هست مثلا زندگی می‌کنیم
      بارها و بارها صحبت کردم قول گرفتم فایده نداشته بخاطر شرایط و اینکه بچه‌هام بزرگ هستن نمیتونم طلاقش بدم بخاطر بچه‌هام
      ولی بازهم زنم بهم خیانت میکنه لطفا راهنماییم کنید ممنون

  87. سلام من هم متاسفانه چند وقتی است که متوجه شدم زنم بهم خیانت میکنه با اینکه من با صداقت تمام زندگی کردم مچش گرفتم وبهش گفتم کلی دعوا ولی بعدش اصلا نمیتونم با این قضیه کنار بیام از کجا معلوم دوباره اینکارو نکنه حتی اگر بخوام خودمو راضی کنم

  88. سلام من یک پسر چهارده ساله هستم و چند وقتی هست که پس بردم مادرم داره ه پدرم خیانت میکنه
    اولش گفتم شاید یاد جوونی کرده ولی بعدا شاهد این بودم که در روز بالای 2 ساعت تو روی من داره با اون طرف حرف میزنه حتی پیام های وحشتناکی هم از اون ها دیدم
    حالا نمیدونم چکار کنم به پدرم بگم؟ به مادرم بگم؟ پدر این چند وقت فشار زندگی زیاد روش بوده و اگه بهش بگم شاید طاقت نیاره از طرفی هم خانواده با آبرویی هستیم
    واقعا نمیدونم چکار کنم لطفا راهنماییم کنید و تو راهنماییتون جواب سر بالا ندید من الان واقعا تو شرایط بدی هستم

    1. سلام
      بهتره با مادرت صحبت کنی تا با یک مشاور صحبت کنه ولی خوبه احساسات خودت به مادرت انتقال بدی.

    2. با مادرتان درمیان بگذار چرا خیانت می کند بلکه به خود آمده دیگه خیانت نکند شاید اول فریب خورده الان پشیمان است اگر این کار جواب نداد تهدید کن بر ملا مکنی شاید بترسد وخیانت را رها کند.

      1. سلام خانومم خيانت كرد دو سال پيش بخشيدمش يه سال پيش دوباره خيانت كرد بخشيدمش ولى دو ما ه پيش كه باز فهميدم منم با دو تا از دوستاى نزديكش كه خيلى وقت بود بهم آمار ميدادند خيانت كردمو فيلماشو واسه همسرم نشون دادمو گفتم منم بلد بودم ولى حرمت نگه ميداشتم بعدش طلاقش دادم الانم تو بيمارستان روانى بستريه ،،، و من حالم خيلى خوبه ، به قول دكتر انوشه زندگي بدون اعتماد مثل ماشينيه كه بنزين نداره تا دلت بخواد ميتونى توش بشينى ولى بجايي نميرسي ،،،،

  89. داداش یه پیر مرد ۱۲۰ ساله رفت پیش دکتر گفت زن جوونی که گرفتم حامله شده دکتر بهش گفت بزار یه داستان برات بگم یه بار رفتیم شکار یهو یه شیر بهمون حمله کرد منم با چتر بهش شلیک کردم تا شیره مرد.پیره مرده گفت مگه میشه حتما یکی دیگه زده. دکتر گفت خوب چه خبر
    خلاصه اینکه هرچی خودت رو بزنی ب اون راه و کمتر بدونی بهتره اشتباه من این بود که تهش رو فهمیدم بگو انشالا نبوده از این به بعد بیشتر چکش کن بزار بدونه مراقبی
    مخلص کلام هرچی کمتر بهش فکر کنی کمتر بدونی واست بهتره بخاطر بچه مجبور به از خودگذشتگی هستیم

  90. سلام
    داستان من از اینجا شروع شد که واسه دوستم که شکست عشقی خورده بود و دست و پای پیدا کردن دوست دختر یه پیج اینستا زدم و برای اینکه یاد بگیره عکس خودم رو بعنوان نمونه واسش گذاشتم تو پیج و یوزر و پسوردش رو دادم دستش اونم با اون پیج حسابی به خانم های آن چنانی پیام داده بود.من که دیگه پیگیر نبودم اصلا یادم رفته بود همچین پیجی تو گوشیم هست یه شب خانومم پیج رو میبینه و هرکاری کردم باور نکرد پیام های من نیست حتی بهش گفتم با طرف رودر روت میکنم بازم قبول نکرد گذشت تا یه یه نفر که با واسطه ی یکی از بستگان باش آشنا شده بودیم دعوامون کرد منزلشون و رابطه بیشتر و بیشتر شد کم کم بخاط اینکه خانومم گفت زن اون بد نگاه می کنه و به من چشم داره منم گفتم این حرفها چیه تهمت رشته خلاصه رابطمون کمتر شد بعد از چند وقت که هر از گاهی بخاط اون پیج بحثمون میشد متوجه بی تفاوتی و تغییر رفتار خانومم شدم اول فکر میکردم با یکی فقط چت میکنه گفتم من که بهش اعتماد دارم میدونم رابطمون فقط کاریه بعد بخاطر تلافی کارهاش گفتم حق نداره با همکارش هیچ گونه رابطه حتی سلام علیک داشته باشه خلاصه یه روز اتفاقی گوشیش دستم افتاد دیدم تو پیام هاش به دوستش گفته میخوام طلاق بگیرم و مهریه رو از شوهرم بگیرم و یه پیج اینستا داره که من و همه ی فامیل رو بلاک کرده کنکاو شدم دیدم با یه پسره ارتباط دوستی نزدیک برقرار کرده تماس صوتی و تصویری هم داشته حسابی باش دعوا کردم تهدیدش کردم تمام اطلاعات گوشی رو درمیارم و… یه دستی زدم که از رابطه ش با چهار نفر مطلع شدم و به خانواده که خیلی مذهبی هستن میگم بازم یه دستی زدم که طرف رو آورده خونه بعد از کلی دعوا و کتک کاری اعتراف کرد با همون آشنای بیشرفی که می گفت زنش به من چشم داره دوست شده دو سال تمام ارتباط داشتن یه بار اون اومده خونمون و یه بار به بهونه طراحی منزلشون خانومم رو برده خونه و بعد از خوردن مشروب باش سکس کرده میگه نتوانسته جلوش رو بگیره ولی من باور نمی کنم چون ظرفیت بالایی داره تو مشروب خوردن خلاصه از ترس طرف رابطه رو کم و بیش ادامه میدهد و پیج اینستا میزنه من بخاطر رفاه خانواده صبح تا عصر تو شرکت کار میکردم عصر تا نصفه شب اسنپ نتونستم زیاد وقت باش بگذرونم تو همین مدت که من سگ دو میزدم پیج اینستا میزنه و با یه پسر دیگه دوست میشه که من از اونجا فهمیدم خلاصه اولش اومد محضر مهریه رو ببخشه ولی بخاطر نبودن کارت ملی نشد الان که چهار ماه گذشته حاضر نیست بخاطر جلب اعتماد من مهریه رو ببخشه بهش اعتماد ندارم فکر میکنم فقط بخاطر مهریه مونده.ش ما بگید با این همه اتفاق من حق ندارم برایادامه زندگی شرط بخشیدن مهریه رو بزارم؟؟؟
    و نمی دونم یه خانواده بگم یا نه؟؟
    خودم فکر میکنم باید یه نفر از خانوادش موضوع رو بدونن ولی میترسم بکشنش
    شما بگید چکار کنم
    الان چند روزه از خونه زدم بیرون گفتم تا مهریه رو نبخشی نمیام ولی اون هیچ اقدامی نمیکنه

    1. سلام با قهر کردن چیزی درست نمیشه.
      بشینید یه فکر اساسی برای این بحران بکنید.
      برادر عزیزم این راهکار میخواد مسئله شوخی نیست/ لطفا به فعلا به کسی نگید .
      یه مشاوره با تجربه پیدا کنید

    2. سلام
      این موضوع دقیقا برای من که ۶سال از ازدواجم میگذره پیش اومده
      زنم که از چشمام بیشتر بهش اعتماد داشتم با پنج نفر رابطه داشته طبق گفته خودش و این موضوع رو جلوی خانواده خودش و خانواده خودم گفته
      و من الان زندگیم رو جمع کردم واز اون شهر به شهر دیگه ای رفتم و زنم نزدیک به ۲ماه هست ک منزل پدرش زندگی میکنه
      میشه راهنمایی کنید

        1. زنی که اهل خیانت باشه از حیوان هم پست تر هست
          زنی که خیانت میکنه نمیتونه بچه تربیت کنه نه میتونه زندگی کنه و وای به حالی زنی که با این حال و بدون توبه به عالم برزخ بره

          اونجا دقیقا متوجه میشه که سزای خیانت و زنای محصنه چیه

  91. شیطان گولم زد و با یک زن وارد رابطه کلامی شدم. ده دوازده روز بعد خانومم فهمید و کلی گرفتاری داشتیم. قسم خوردم که دیگر پای هیچ زنی به زندگی من باز نشود و از آن تاریخ به قسمم وفادار مانده ام. امروز فهمیده ام که خانومم با دوست پسر دوران نوجوانی اش رابطه دارد؛ نمیدانم رابطه در چه سطحی است و فعلا رابطه کلامی را متوجه شده ام. به همسرم که گفتم، خیلی عادی برخورد کرد و گفت این یک تفریح کلامی است و فاقد ارزش است و . . . درحالی که در مکاتبات خود دوستت دارم و بوسه میخواهم و . . . زیاد رد و بدل شده است. من زندگی و همسرم را دوست دارم و از هیچ تلاشی برای زندگی ام فروگزار نکرده و نمیکنم. موقعیت اجتماعی من هم بسیار عالی است و از نظر سطح زندگی، زندگی مناسب و نسبتا مرفهی داریم. دو پسر ده و دوازده ساله هم داریم که فرشته های زمینی هستند. لطفا مرا راهنمایی کنید.

    1. با سلام
      شما زندگی خوبی دارید اینطور که میفرمایید ولی خب باید دید چرا از بودن در کار یکدیگر لذت نمیبرید. باید بررسی شود که آیا شما نیاز های همدیگر را برطرف میکنید یا خیر.

  92. سلام من وخانمم بی اقرار یکی از عاشق ترین زوج های روی این کره خاکی بودیم و زندگی رو از صفر در عرض ۲سال به بهترین سطح مالی رسوندیم ولی تنها اشتاه ما این بود که تجربه نداشتیم و کل این درامدمون رو در راه های درست سرمایه گذاری نکردیم و دوم زدیم تو عشق وحال های کاذب با دوستان هم رده خودمون خانم من اصلا نه اهل مشروب بود نه پارتی که من تاسفانه چون خودم در دوران مجردی بسیار اهل این مسائل بودم یواش یواش شروع کردم به همون سبک مجردی زندگی کردن فقط در کنار عشقم خلاصه خدا یه پسر دسته گل بهمون داد ولی بعد از اون شروع کردم به رفیق بازی و پارتی های مختلط وخانم هم اوردم با خودم توی این سیستم هر هفته حتما باید مشروب میخوردیم و پارتی میکردیم خانم هم به خاطر این که من ناراحت نشم هم فاز من شد متاسفانه رفته رفته داخل مهمونی ها شروع شد به مصرف ماریجونا ولی بازم ما مسخ عشقمون چنان با هم بودیم و میرقصیدیم و از هم لذت میبردیم که زبان زد تمام ادم های اون جم بودیم.
    رفته رفته من ساز پرکاشن که در زمان مجردی میزدم رو وارد پارتی ها کردم و از همون جا بود که به خاطر لذت بردن دوستامون من دیگه چشم تو چشم ودست تو دست عشقم نبودم و تا مشروب میخوردیم تمام فکر و ذکرم شد پرکاشن زدن و خانم من که بی تردید یکی از زیبا رو ترین دختران این سرزمین هست مثل رقاصه های کاواره باید اون وسط تنها میرقصید و رفته رفته اختلاف های ما شروع شد اون بنده خدا همیشه قبل مهمونی ها به من التماس میکرد پرکاشن نیار ولی من احمق نمیفهمیدم چی میگه و با دعوا و اوقات تلخی کار خودم رو انجام میدادم این پروسه ۵ سال طول کشید و خدا یه دختر دسته گل هم بهمون داده بود ولی هر روز چه از لحاظ مالی چه عشقی از هم فاصله میگرفتیم ولی غرور احمقانه و طرز فکر مریض من و دختر معصومی که حالا یه مشروب خور قهار تبدیل شده بود حالیمون نبود داریم چه با عشق نابمون میکنیم و در این ۵ سال بسیار شکست های مالی بدی رو تجربه کردیم تا یه جا با این عقل مریض تصمیم به مهاجرت غیر قانونی به یک کشور اروپایی گرفتیم ومتاسفانه تقریبا تمام دارایی مالی مون رو به فنا دادیم وتو ترکیه با دو تا بچه و پاسپورت تقلبی گیر کردیم و تا ۳ ماه ممنوع الخروج شدیم تا بتونیم برگردیم به ایران خلاصه خدا تو اون غربت بد جوری هوامون رو داشت و تونستیم بعد از کلی مشقت به ایران برگردیم ولی دیگه هیچ سرمایه ای تقریبا نداشتیم و دوباره شروع کردیم به همون مسیر اشتباه و احمقانه و فکر میکردیم خیلی خفنیم غافل از این که تمام اون دوستانی که فکر میکردیم معتمد ترین دوستامون هستن و از موقعیت بی پولی ما به وجد اومده بودن چه نقشه ها که در سر برای ما نمی پروروندن لازم به ذکر است بعد از برگشت ما نه خونه ای داشتیم چون تمام لوازم خونه و زندگیمون رو قبل ترکیه رفتن فروخته بودیم و در یکی از همین پارتی های شبانه با یه مرد به ظاهری اراسته وموقعیت اجتماعی بالا اشنا شدیم و با چنان استقبالی از طرف وی برای حل مشکلات ریز ودرشتمون مواجه شدیم که فکر میکردیم خدا فرشته نجاتش رو برامون فرستاده و اون شیطان به محض این که متوجه شد ما مشکل مسکن داریم به بهونه صحبت کردن ما رو به یک منزل لاکچری و مبله برد و در اخر به من اصرار کرد به خاطر بچه های کوچکت تا هر وقت مشکلت حل شه این جا بمونید و من به این خانه احتیاج ندارم و شما روح به این خونه میدهید و من احمق ساده متوجه نیت شوم و نقشه کثیف این حروم زاده نشدم وبه خاطر اطمینان تمامی که به عشقم داشتم به هیچ چیزه بدی فکر نکردم داستانش طولانی هست چنان این مرد به ما وخانواده ام میرسید که هروز دعاش میکردم ما ۶ ماه تو اون خانه لعنتی زندگی کردیم و انگار خدا شرایطی رو برای کار و مسکن من فراهم کرد که تونستیم از اون جا بریم ولی عشق من به یه دختر پرخاش گر و عجیبی تبدیل شده بود و ما همچنان دنبال پارتی کردن و مشروب
    من یه دوستی داشتم که از همون اول زندگیمون اون هم ازدواج کرده بود و ماهمیشه شب وروز رو با هم سپری میکردیم تقریبا جای برادرم بود و بعد از برگشت از ترکیه احساس میکردم داره تا میتونه کمکم میکنه که دوباره به زندگی برگردم نوشتن این یک سال ونیم اخر و چه اتفاقات و مهمونی ها و پارتی اخطار های عشقم که به من میگفت دوستت به من نظر داره و من احمق با هاش دعوا میکردم این چه حرفیه توهم زدی گذشت این اوخر عشق قشنگم تبدیل شده بود به یه مادر پرخاشگر و الکی با من دعوا راه مینداخت و نمیدونم چی شد و خدا چه جرعتی و چه جسارتی تو وجود این دختر قرار داد یه شب بعد از این کلی من رو اماده کرد تصمیمش رو گرفته بود من همون شب دنبال ردیف کردن وسایل پارتی فردا شبش بودم که دنیام رو سرم خراب شد شروع کرد ازاون خانه لعنتی گفتن که همون شبهای اول که نشسته بودیم و من به همین دوست صمیمیم هم گفته بودم بیاد به مشروب خوری و اون صاحب خانه حروم زاده هم دعوت کرده بودم یه شیشه ویسکی رو تا ته خوردیم و حال دوستم خراب شد وسط بزن و برقص لب همسر من رو بوسید و من احمق فکر کردم از روی مستی این کار رو کرد از دست قضا خونه دوستم توی همون اپارتمان بود و وقتی حالش بد شد به خانه خودش بردمش تا بیشتر ابرو ریزی نشه و چون خانم دوستم پیشه خانم من بود اصلن به هیچ چیزی فکر نکردم و اینقدر تمرکزم رو روی خوب کردن حال دوستم گذاشتم که حتی نفهمیدم خانم خودش هم اومده بود خونه خودش این بود شروع ما جرایی که بزرگترین زلزله زندگیم رو رقم زد و همسرم با این که من کوچکترین شکی هم بهش نکرده بودم و همچنان سرخوش از پارتی های پیش رو یک شب نمیدونم خدا چه رویی بهم کرد و چه جوراتی در دل این دختر گذاشت که من رو نسبت به همی چیز های دورو برم اگاه کرد
    اون شب لعنتی وقتی من همسرم رو تنها میزارم اون شیطان حرام زاده به همسر من به زور تجاوز میکنه و اون حتی تا دم خودکشی پیش میره ولی یه لحظه به خاطر بچه ها منصرف میشه و از ترس این که من خون خونریزی راه نیندازم سکوت اختیار میکنه من احمق هم از همه جا بی خبر شروع کردم با همون حروم زاده ها هر شب پارتی و اون کثافت نقطه ضعف من که مست کردن و گل کشیدن بود پیدا کرده بود و همیشه اینقدر مشروب های مارک تو مهمونی ها میاورد که همه از خود بی خود شن و ۲ بار دیگه تو مدت ۶ ماه با خراب کردن حال من از همسرم سوئه استفاده میکنه و خدا رو شکر کاملا اتفاقی ما تونستیم تو بد ترین موقعیت زندگی از اون خانه برویم و خدا روشکر ویروس کرونا که برای همه ذلت بود برای من نعمت شده بود وخود به خود از اون شیطان فاصله گرفتیم ولی همچنان در پی پارتی با دوست عزیز تر از برادرم و همچنان تو همان فاز بعد از گفتن این موضوع توسط همسرم تمام دنیا برام تو یک لحظه تمام شد و بدترین شب زندگیم رو تجربه کردم وگفتم باید از هم جدا شیم واین مشاجره ها چند ساعتی طول کشید ولی بعد چند ساعت اول به خاطر بچه هام و کمی فکر گفتم بزار یه کم زمان بگذره تا بهتر تصمیم بگیرم خیلی فکر کردم ومتوجه شدم خود احمقم دو دستی الماسم رو که زیباترین و پاکترین و ناز ترین دختر دنیا بود رو بادست های خودم به این منجلاب گرفتار کردم و هم به روحش وهم جسمش اسیب وحشتناکی وارد کردم و باز با خودم فکر کردم این میتونست به من نگه چزا اینقدر بازم من رو محرم رازش دونست حتی به قیمت از هم پاشیده شدن زندگیش یواش یواش به خودم اومدم وباهاش شروع کردم به گریه کردن و هم دردی و وقتی اون متوجه شد حالم داره بهتر میشه سر از رازی وحشتناک تر و جانسوز تر رو برام برملا کرد بله همون دوستی که به خاطر خوب کردن حالش این مصیبت سرم اومده بود این اخریا به خاطر این که همچنان یه مقدار مشکل مالی داشتم و کسی که از صفر خودم وبا پیشنهاد خودم به اون منطقه و به اون کار اورده بودمش و بسیار وضع مالیش عالی شده بود و دقیقا عزیز تر از برادرم بود و به خاطر صمیمیتی بی حد وحز با همسرم شروع میکنه یواشکی درد دل کردن و همسر بیمار روحیه من که میفهمیدم قاطی کرده ولی همش دنبال مست کردنش بودم وهمش گل زدن بودم این حروم لقمه بعد از شروع کردن وخرج کردن های مخفیانه نیت کثافت خودش رو اجرا میکنه و این دختر رو کاملا در ورطه نابودی کامل شروع میکنه به کشوندن خلاصه همسر زیبا و پر انرژی من داشت تبدیل میشد به یک دختر گوشه گیر پرخاش گر بی روح و فقط نمیدونم چه چیزی از ته عشقمون مونده بود که یه لحظه به خودش میاد و من رو از اوضاع پیرامونم اگاه کرد و من بعد از کلی چلنج با خودم متوجه ایراد کارم شدم همه این مشکلات فقط وفقط به یک علت اتفاق افتاد تازه الان که فکر میکنم خیلی جاهای بد تر از این موضوع میتونست اتفاق بیوفته که خدا تیر غیب رو از بیخ گوشمدن گذرانده بود ولی دیگه خود خدا هم خسته شده بود وتنها دلیلش این بود که من خدا رو یادم رفته بود کلن یا مشروب میخردم یا کفر خدا می گفتم الان ۳ هفته است خدا رو حس میکنم پیدا کردم ونمازم رو که مسخره میکردم رو شروع کردم و دیگه هیچ وقت تا اخر عمرم نه لب به مشروب میزنم نه هیچ کثافت دیگه ای و در اوج عشقم یه دردی تو سینه دارم که فقط از خود خدا طلب میکنم خوب شه و اون دختر معصوم رو بتونم به اون چه لیاقتش رو داشت والان که من رو اگاه کرد برسونم عزیزان این داستان زنگیم رو برای این نوشتم شاید یه گمراهی مثل من بخونه و بتونه قبل از زخمی شدن عشقش و ناموسش به خودش بیاد و این اتفاق براش نیوفته و هر انسانی که تو قلبش میدونه انسان هست برای جفتمون و بچه های نازنینمون دعای خیر کنه به امید روز های طلایی برای هممون

    1. سلام،امیدوارم که هر چه زودتر حالتون خوب شه و در کنار هم عاشقانه وپاک با حضور خداوند متعال زندگی گرمی رو در کنار خانواده محترمتون شروع کنین، بله واقعا انسان جایز الخطاست

      1. بله ما باید از اتفاقات درس بگیریم.ممنون از شماکه درس درست به همه دادید وانتخاب وتصمیم درست گرفتن.وخانمت که باتمام روراستی در کمال صداقت شمارا آگاه کرده ورازش را بجز شما بکسی دیگر نگفته براتون آرزوی خوشبختی وسلامتی از خدا متعال دارم

    2. سلام خیلی مردی مواظب خودت وخانواده محترمتا باش همین که
      به خودت امدی دمت گرم
      به هیچ وجع دیگه با خانواده وارد گذشته ات نشو

    3. سلام خیلی مردی مواظب خودت وخانواده محترمتا باش همین که
      به خودت امدی دمت گرم
      به هیچ وجع دیگه با خانواده وارد گذشته ات نشو

  93. زنی که یکبار خیانت میکنه بازم خیانت میکنه این ثابت شده هست به من اولش گفت اشتباه کردم بخشیدم بار دوم دعوا شد و باز تکرار کرد بار سوم ده روز جدا شدیم ب خانوادش گفتم و اونا هم کار خاصی نکردن هر کاری هم کردم مشاور نیومد خودم رفتم تنهایی که ارزشی نداشت. بار چهارم هم برای من و خاخوادش عادی شده بود من فقط بخاطر بچه ۲ سالمه صبر کردم ولی دیگه تحملش ندارم نمیدونم چیکار کنم چون بچه رو هم که تا ۷ سالگی بهم نمیدن از طرف دیگه مهریه هم هست

    1. سلام
      بهترین راه قانون است . تهیه مستندات کافی از قبیل فیلم و …. با هماهنگی در فرصت مناسب با 4 فرد در صحنه حضور یابید و مسئله را فاش کنید از قانون کمک بگیرید ان وقت اگر شما هم ببخشید قانون نمی گذرد و مجازات مرگ و قصاص نفس در پی دارد چون زنای محسنه کرده (نگران مهریه نباشید در این مورد با کمک وکیل خوب تعلق نمی گیرد) اگر خودش معترف است که کار بسیار اسان است. نگران ابرو، فرزند و جامعه نباشید بهتر از هر لحظه مردن است. عشق هم دیگر در این فاجعه فقط جوک نا مفهوم است. طبق گفته شما چند بار بخشش اثر نکرده چون ذات خراب است . بخشش قلب بزرگی می خواهد البته باید این مسئله را فهمید که اثربخش باشد. بعد از طلاق و مجازات وقت مشاوره و روانکاوی هست که هم زخم التیام یابد و هم در رابطه های بعدی مشکلی پیش نیاید.

    2. دوستان بدترین موردی که برای مردبوجودمیاداینکه مردروزبروزانگیزش بکاروفعالیت کم میشه وادامه زندگی براش مٹل اب دادن بدرخت خشک شدس مخصوصا اینکه بابخشش اون زن متوجه این بشی که زن روزبروزم محبتوگرمیش کمتربشه وهرچیم عشقوگرمیتم بهش بیشترمیکنی بیعاطفه ترمیشه واین وسط فقط اون مردکه نابودمیشه وبنظرمن اون زنهاییم که میگندمن تورودوست دارم فقط دلیلش اینکه میخادحل شدن نیازاش که کاملا مجانی براش براورده میشه روازدست نده کاش اینجورزنای اشغال شعوراینوداشتندکه قبل ازنابودکردن زندگیشون میفهمیدندکه هیچ مردی بازنیکه باخیانت واردرابطه شدهروساپورت نمیکنه وفقط اون زنکه همه شرافتشوببادمیده اونم بایدنیا مشکلات روحی وروانی که شایدتااخرعمرش باهاش میمونه

  94. سلام
    منو همسرم زندگی خوبی رو حدود ۶ ساله باهم شروع کردیم و علیرغم همه سختیاش، دوتایی پشت هم بودیم و زندگی رو ساختیم و تقریبا هیچ جا همو تنها نذاشتیم. البته از همون اول گاه تماسهای دوستانه وعجیبی در ارتباطات همسرم متوجه میشدم ولی به حساب شیطنت و روابط سابق قبل از ازدواج میذاشتم.و فکر میکردم برای کات کردن بعضی مسائل و افراد احتیاج به زمان داره که حتما خودش مدیریت عاقلانه ای میکنه.
    اما یکبار بخاطر شک عجیب و غریبی که بمن پیدا کرد و واکنش بسیار تند و کاملا غیر عادی نشون داد برام سوال شد چه چیزی در درونش میگذره که تا این حد واکنش تند فاجعه باری داره
    و همین باعث شد به رفتارش دقت کنم و بعد دیدم گوشیهاش دارای آثار تماس با زنهایی دیگه هست که حتی مشکوکم کسانی رو که برای کار به محل کارش دعوت کرده، از همینها باشه.
    و بعد متوجه شدم بطور متناوب شاید عادتی، عضو چت روم هایی هست که به اونها سرک میکشه و من اینو کاملا میفهمم.
    چه کنم؟

    1. با سلام
      دوست عزیز متاسفانه یکی از بد ترین حالت هایی که شما در زندگی مشترک دچارش میشوید همین برزخیست که در موردش صحبت کردیم. وضعیتی بس دشوار اگر یک نکته شاه کلیدی بخواهم بازگو کنم

      مستقیم در موردش صحبت کنید

  95. سلام همسرم دوسال پیش به من خیانت کرد ولی در اون موقع نمی دونستم تا چه حد بوده و حرفش رو قبول کردم حدود سه ماهه که متوجه شدم که بااون آدم چندین بارابطه جنسی داشته
    همسرم بایپولار هستش و باوجود این مشکل دارم موضوع برام کمی راحت تر شده و به خاطر بچه ام و کمک به خود همسرم تصمیم گرفتم گذشت کنم و ادامه بدم و این کارو کرده ام
    باوجود اینکه او رو بخشیده ام ولی هر شب و هر روز و ثانیه صحنه های اون رابطه و اتفاقات رو میبینم و به قدری بهم فشار میاره که جرات ندارم چشمم رو ببندم چون فورا اون صحنه های ندیده میاد جلوی چشمم
    لطفا راهنمایی کنید من چکار میتونم بکنم بهروه طریقی از دست این کابوس و دیدن اون صحنه ها و این حس حقارت خلاص بشم

    1. با سلام
      وقتتون به خیر . قطعا این مورد شما را آزرده کرده است و باید فکری به حال خیانت و اعتماد از دست رفته این زندگی بکنید. باید در نظر داشته باشید که این رابطه بدون حل این چنین مسئله مهمی امکان پذیر نیست. شما باید اول سعی کنید اعتماد از دست رفته زندگی خود را بازیابید و سپس کم کم به سمت بخشش خیانت حرکت کنیدو

      1. سلام خدمت دوستان واقعا نمیدونم چیکار کنم. من و زنم هر دو ۲۷ سالمون هست.زنم تا الان چند بار به من خیانت کرده. ما ایران زندگی نمیکنیم زنم بار اول با یک پسر توی محل باشگاه با اون رابطه بر قرار کرد دوبار با اون بود بعد از اون احساس پشیمانی کرد و من چون واقعا دوستش دارم بخشیدم و خونمون هم عوض کردیم. بعدش چون از بیکاریش شکایت میکرد اون رو با خودم بردم سر کار اونجا یک دوست داشتم خیلی باهاش صمیمی بودم و متاسفانه خانمم با اون رابطه بر قرار کرده و من از این موضوع اطلاع پیدا کردم و اون دوستمون هم توی اپارتمان ما زندگی میکنه و تا الان ده بار با زنم ارتباط بر قرار کرده و زنم هر بار میگه پشیمونم دیگه انجام نمیدم قول میدم واقعا نمیدونم چیکار کنم

        1. با سلام
          شرایط شما قابل درکه . شما تا به حال در مورد تضمین های بعد از خیانت با همسرتان صحبت کردید؟ قطعا صحبت کردن کافی نیست..اگه خواستید میتونید با مشاوران ما تماس بگیرید

  96. الان که دارم اینو می نویسم متوجه شدم. زنم بهم خیانت کرده وبا یکی رابطه داره دنیا رو سرم خراب شده نمی دونم چیکار کنم هنوزم بهش نگفتم که من فهمیدم تورو خدا کمکم کنید چند روزیه فقط دارم گریه می کنم خیلی حالم گرفته صزح تاشب جون می کنم تا زندگیم درست شه حالا با من اینکارو کرده یه بچه ۴ساله ام دارم

    1. با سلام
      قطعا شما موقعیت سختی را سپری میکنید. حس خیانت دیدن برای هرکسی بسیار دردناک است . غیر از این تعجب برانگیز است. در این موقعیت سعی کنید روی خود کنترل داشته باشید ولی نباید سکوت کنید و جریان را طرف مقابل در میان بگذارید. در این جا نیازی نیست شواهد خو را بیان کنید بهتر است به دنبال ریشه یابی مشکل خود باشید. این را به یاد داشته باشیم آنچه ما حس میکنیم شاید 100 درصد صحیح نباشد پس بهتر است با دقت به آن فکر کنیم

    2. برادر عزیز مرد معمولا میتونه ترک کنه فعل حرام را ولی متاسفانه وباعرض معذرت از بانوان محترم زن اگر دچار چنین بیماری شد تا آخر عمر ادامه خواهد داد البته من از بزرگتر ها شنیدم که میگفتن هیچ درمانی ندارد درد بی علاج هست

  97. سلام من چهار ده سال زندگی مشترک با زنم دارم و دراین مدت چندین بار مچ زنمو گرفتم که بهم خیانت کرده دو تا بچه هم دارم بخاطر اونا و خدا گذشت کردم ولی متاسفانه باز خیانت کرد و الان تصمیم به جدایی دارم که التماس میکنه گذشت کنم و برگرده خلاصه هنوزم زیر بار خیانتش نمیره و تازه به منم تهمت خیانت میزنه چیکار کنم ولی به نظرخودم چون چند بار این کار رو تکرار کرده باید طلاقش بده چون توبه گرگ مرگه.

    1. با سلام دوست عزیز
      متوجه اساسات منفی شما هستم. ولی در هر صورت شما باید کلیه جوانب را با هم بسنجید و در نهایت تصمیم درستی بگیرید لطفا به تنهایی تصمیم نگیرید شاید سوء تفاهم در این ماجرا نقش مهمی داشته باشد. حرف های یکدیگر را بشنوید و ببینید می توانید به درک مشترک و سپس راه حل مشترکی برسید

  98. سلام من زنم داشت بایه نفر که قبلا همیدیگه رو میخواستن چت میکرد دیدمش دنیا رو سرم خراب شد بعد ۸سال زندگی و یه بچه،ازش سوال کردم چرا این کارو کردی میگه رفیقم یه سال بایه نفر دوست بود منم وسوسه شدم چند بار زنگش زدم هذبارم پشیمون میشدم ولی تمیتونستم تمومش کنم الان واقعا پشیمونه بنظرتون چکار کنم الان یساله از ماجرا مبگذره من هر روز داغون ترم تورا خدا بگید چکار کنم به طلاق هم فک کردم اما بخاطر بچم نمیتونم،حتی تامرز خود کشی پیش رفتم،چون اصلا تو کتم نمیره که این کارو بامن کرده

    1. با سلام
      دوست عزیر لطفا با همسرت شروع به صحبت کردن کن و این مسئله را با او در میان بزار . اگه برات امکان داره به مشاوره خانواده رجوع کن و این مسئله که داره بهت صدمه میزنه را بیان کن. خیانت باید حتما اسیب هاش حل بشه

  99. چندوقتی هست متوجه خیانت زنم شده ام اما او هر بار با زرنگی وبا کمک خواهرش لاپوشانی میکند واصلا زیربار نمیرود وهمیشه دست پیش را میگیرد میخواهم ازش جدا شوم اما پسرکوچکم به شدت وابسته اوست نمیدانم چکار کنم لطفا مرا راهنمایی کنید.

    1. با سلام
      در صورتی که از این موضوع مطمئن نشدید عجولانه تصمصم نگیرید. قطعا باید تمام ابعاد تصمیم خود را با هوشیاری تنظیم کنید

  100. با سلام من دو سال پیش یه دوست دختر داشتم که الان زنم شده یه ساله عقد بودیم تو دوران عقد خوب بود بهم میرسید تا چند روز قبل عروسی که از این رو به اون رو شد خلاصه عروسی کردیم اومد خونه با خانوادم جنگو دعوا داشت با من جنگو دعوا داشت به خونه نمیرسید همیشه میره خونه باباش تا اینکه یه روز یکی تهدیدم کرد و عکس های خانومم و همه امار زندگیمون رو داره کجا میرم و کجا میام همه چی از ریز تا بزرگ ولی خانومم فانع نمیشه میگه کار من نیست من خیانت نکردم الان من میخوام ببخشمش ولی اعتراف نمیکنه نمیدونم چکار کنم فکر خیانت داره منو میکشه ولی میخوام ببخشمش

    1. با سلام
      اگر فکر میکنید مسئله تهدید شدن همسر شماست بهتر است به خانمتان فشار وارد نکنبد و او را تهدید نکنید در این موقعیت ها بهتر است به همسر خود دلگرمی بدهید که در کنار او هستید. به همسر خود اطمینان دهید که هدفی برای تلافی کردن ندارید. بهتر است او را سرزنش نکنید. ددر این مواقع شاید کسی که همسر شما را تهدید کرده موفق نشده خواسته خود را به همسر شما تحمیل کند برای همین به شما رجوع کرده است.

        1. با سلام
          بهتر است با یک مشاور صحبت کنید و شتابزده قضاوت نکنید

          1. نظر شخصی من:
            من چند سال پیش ازدواج کردم ولی خداروشکر بچه دار نشدم چ روزی به رفتار های عجیب زنم مشکوک بودم یه خورده فکر کردم و طرح یه نقشه رو ریختم یه روز مچشو گرفتم اول حاشا کرد اسم طلاقو که شنید همه رو گفت گفتم میبخشمت!! خلاصه یکی دوماهی تلافی این خیانت هرروز و هرشب………. روزی چندین بار ارضا میشدم و بازم و بازم ادامه میدادم تا این که مهرشو بخشید و منم دیگه خسته شدم و بعد طلاقش دادم خیلی خوشهالم چن وقت بعدش مجدد ازدواج کردم خداروشکر این انتخابم بهتر بود و بارها امتحانش کردم و کاملا بهش اعتماد دارم به نظر من زن خائن رو فقط باید انقدر ………..و طلاق داد که دیگه نتونه به زندگی عادی برگرده(البته زنی که بچه نداره منظورمه) خلاصه این تجربه شخصی من بود ایشالا ک سر کسی این تجربه ها پیش نیاد موفق باشید🌷

  101. سلام . من و زنم ۱۱ ساله که ازدواج کردیم و دو بچه ۸ و ۵ ساله داریم . درست روز بعد از عقد دیدم زنم با کسی پیامک میده ، بهش تذکر دادم ، هنوز یکماه نگذشته باز تکرار شد و باز بخشیدمش . دیگه بهش خیلی اعتماد داشتم شش سال گذشت ، چند بار توی رختخواب در حین رابطه گفت که من با همسایه خانه اولی که بعد عروسی اجاره کردیم رابطه داشتم و با صاحبخانه خانه ی دوم و با پسر صاحبخانه ی خانه سوم و با یکی از دوستانم … من فکر کردم که شوخی میکنه و برای داغ کردن سکسمون اینها رو میگه ، اما‌ از اون روزها به بعد هرچی فکر میکنم میبینم درسته که من مچش رو نگرفتم و به قول خودش این حرفها رو برای سکس کلامی پیش من میگه اما همشون راسته . مثلا اون سالها که‌ من ویزیتور بودم و با ماشین شرکت در سطح شهر کار میکردم هر وقت‌به‌ موبایل من زنگ میزد هی میگفت دقیقا کی میرسی خونه ، الان دقیقا کجایی ، واین سوالها رو حتی از‌ همسایه خونه اولمون هم شنیده بودم یکی دو بار . یا مثلا همسایه خونه اولمون رو سه سال بعد‌ درحالیکه توی کوچه دنبال خانه ی ما‌میگشت غافاگیر کردم یا همون دوستم یک روز در حالت مستی گفت برو تو هم با اون زن کثیفت …یا مثلا یک راننده آژانس محله‌مون وقتی یه روز منو رسوند خونه سر کرایه بحثمون شد ، برگشت رو به من گفت برو ، وگرنه یه چیزی بهت میگم که تا ابد بسوزی . بگذریم از اینکه‌شماره تلفن پسر صاحبخونمون تو گوشی زنم بود و خودش میگفت چون خونه رو خودم اجاره کردم لازمه داشته باشمش در صورتیکه خونه رو بابای پسره اجاره داده بود ، بهرحال زنم اصلا زیر‌بار نمیره و میگه من اون حرفها رو تو اوج سکس برای لذت تو گفتم . اما این شک داره منو خورد میکنه ، البته نشونی های دیگه هم هست و کلا زنم خیلی شهوتیه و الت من براش کوچیکه در نظر خودش. بچه هامو دوست‌دارم، دارم زیر فشار میشکنم . اگه اقرار میکرد و طلب بخشش میکرد شاید راحت میشدم ، اما زیر بار‌نمیره و منم از اینکه اون شش سال به اعتمادم خیانت کرده داغونم . به نظر من اون اعترافش در حال سکس بخاطر اینه که بگه تا من مواظبش باشم مثل معتادی که بعد مدتها لاپوشانی به خانوادش تحت لفافه میگه من معتادم ….دارم دیونه میشم لطفا کمکم کنید…ممنون

    1. با سلام
      دوست عزیز زندگی مشترک اگر بر پایه ی درک و دوست داشتن مشترک بنا نشود اصلا این زندگی مبنایی برای آرامش ندارد. زندگی مشترک یک شراکت دو جانبه است و بر این مبنا افراد متعهد میشوند روابط جنسی و عاطفی خود را منحصر به شریک خود بکنند. این را مد نظر داشته باشید که اگر خیانت جنسی وجود داشته باشد قطعا ااین خیانت در روابط عاطفی زوجین هویداست و قابل انکار نیست. از اینها کذشته زن و شوهر از رگ گردن به هم نزدیک ترند اغلب اوغات کنار همند و تغییرات یکدیگر را سریع متوجه میشوند در نتیجه
      در زندگی مشترک چیزی برای طولانی مدت پنهان نمیماند و تقریبا غیرممکن است!

      1. خیلی ممنونم از راهنماییتون و اینکه بعد از مدت زمانی کمتر از چند ساعت پاسخ من رو دادید . واقعا وجدان حرفه ایتون قابل تقدیره ، برای اولین بار در فضای مجازی اعتمادم شکسته نشد . با کمکی که کردید زندگیم رو از نو با توکل بر خدا و تغییراتی در خودم میسازم . باز هم ممنونم

    2. داداش یه پیر مرد ۱۲۰ ساله رفت پیش دکتر گفت زن جوونی که گرفتم حامله شده دکتر بهش گفت بزار یه داستان برات بگم یه بار رفتیم شکار یهو یه شیر بهمون حمله کرد منم با چتر بهش شلیک کردم تا شیره مرد.پیره مرده گفت مگه میشه حتما یکی دیگه زده. دکتر گفت خوب چه خبر
      خلاصه اینکه هرچی خودت رو بزنی ب اون راه و کمتر بدونی بهتره اشتباه من این بود که تهش رو فهمیدم بگو انشالا نبوده از این به بعد بیشتر چکش کن بزار بدونه مراقبی
      مخلص کلام هرچی کمتر بهش فکر کنی کمتر بدونی واست بهتره بخاطر بچه مجبور به از خودگذشتگی هستیم

  102. من ب همسرم خیانت کردم خواستیم طلاق بگیریم اما شوهرم باز خواست باهم زندگی کنیم .الان نزدیک یک سال از اون موضوع میگذره اما شوهرم هر روز بیشتراز روز قبل خاطرات بد خیانت رو یادآوری میکنه .هر جوری صحبت میکنم قانع نمیشه میگم فکرهای بود کنار بذار اصلا گوش نمیده نمیدونم چجوری دیگه رفتار کنم لطفا کمکم کنید ممنونم از کمک شما

    1. با سلام
      نکته اول صبور باشید روند اعتماد زایی زمان بر است
      نکته دوم بیشتر اوقات که بد گویی میکند از شما حالت دفاعی نگیرید و سعی کنید با سکوت یا نوازش او را آرام کنید
      نکته سوم از اینکه شما بخشیده او را مورد تقدیر قرار دهید
      نکته چهارم از اینکه گذشته را مرور میکند عصبانی نشوید و سکوت کنید
      نکته آخر اگر خیلی عصبانی شد برای چند ساعت از او فاصله بگیرید

      1. سلام مادر من ب بابام خیانت میکنه هرروز با یک ادم جدیده بااینکه بابامو پس میزنه ولی خیلی حرص میخورم ک بابام همیشه هواشو داره و دوسش داره و نکرانشه واقعا زندگی ما به گند کشیده شد جالبه برام کل کامنت هارو ک خوندم اکثرشون تقصیر از طرف زن ها بوده دلم میخاد مادرمو ب‌شم زندگیمونو سیاه کرد حتی چندبار به روش اوردم اصلا عین خیالشم نیست من ناراحت قلبی گرفتم سر کارهاش و اینو به روش اوردم بازم مهم نیس براش و ب کارش هرروز ادامه میده کار خونه انجام نمیده همش لم میده یگوشه و تو اینستا گرام چت میکنه :(💔

        1. با سلام
          بهتره به ماردت پیشنهاد بدید اگه از زندگیش راضی نیست بره پیش مشاوره

        2. با سلام
          میتونید به مادرتون پیشنهاد بدید که اگه به زندگی خودش راضی نیست طلاق بگیره نه شوهر و بچه هاش رو سرافکنده بکنه

        3. من هم چند سالی میشه متوجه خیانت بابام به مامانم شدم ولی ترسیدم و چیزی نگفتم ولی متوجه شدم مامانم چند باری از کارای بابام باخبر شده ولی بازم دست ازین کاراش برنمیداره
          خیلی دوست دارم بابام بفهمه من از کاراش خبر دارم تا شاید دست ازاین کاراش برداره ولی هربار که خاستم بهش بگم نتونستم
          میشه راهنمایی کنین🤝

  103. خانوم من یکسال پیش بهم خیانت کرد با سه نفر در اینستاگرام چت میکرد یکی از اونها پسر عموی من دومی یه پسری که باتهدید عکس خانومم رو گرفت و به حرف خود زنم یکبار هم همدیگرو گذری دیدند و سومی که من در اخرش متوجه شدم بعد اون ماجرا بخواطر دخترم اونو بخشیدم ولی الان بعد از یکسال هر روز بیشتر به اون موضوع فکر میکنم و دارم دیوانه میشم لطفا کمکم کنین

    1. با سلام
      روند بخشش خیانت و ایجاد آرامش در زندگی مشترک روند مشکلی برای بعد از خیانت است که میبایست حتما با یک روانشناس در میان بگذارید. در نظر داشته باشید در این مرحله ایجاد اعتماد بسیار مهم است. در این جا شما میبایست سعی کنید بر روی تکالیفی تمرکز کنید که حس اعتماد بیشتری ایجاد کند. نکته آخر فکر های منفی گذشته و مرور آنها کمکی به شما نخواهد کرد.

      1. منم این مشکل رو دارم البته فقط چت و دیدن نبوده متوجه میشید حتما بخاطر همین ازش خواستم بعنوان تضمین اینکه تکرار نمیشه مهریه رو ببخشه ولی از این کار امتناع میکنه بنظر شما این کمترین تنبیه نیست؟ در مقابل کاری که کرده

          1. مشاور هم گفت ایشون برای جلب اعتماد من و دادن تضمین برای عدم تکرار باید هرکاری بکنه ولی زنم قبول نمی کنه.

          2. با سلام

            یه سوال:
            میگید همسرم قبول نمیکنه. میشه دنبال دلیل این باشی که چرا نمیخواد قبول کنه؟!!!!!!!!!

    2. سلام
      من زنی هستم که به شوهرم خیانت کردم چندبار ولی دلایله خودمم دارم خیلی کمبود داشتم دوتا پسردارم ولی الان پشیمون عذاب وجدان دارم نمیدونم چیکارکنم زندگیمو بچهامو وشوهرمو دوست دارم واقعا حالم ازخودم بهم میخوره شوهرم فهمیده ولی چون خیلی دوسم داره به روی خود نمیاره دلم براش میسوزه و دلم میخاد که زندگیمو ازنو شروع کنم جوری که شوهرم بهم افتخار کنه توراخدا کمکم کنید

      1. همسرتون بسیار هوشمند عمل کردن و منتظره که یک روزی تاوانش و به بدترین شکل ببینه:)

      2. باشه پس اگه یکروز تشنه شدی اب در دسترس نداشتی برو از جووب اب بخور یا پول نداشتی برو دزدی کن یه بچه دار نشدی برو بچه مردمو بدزد به اسم پیشرفت علم و تکنواوژی دارید خیانت میکنید ککتونم نمیگذه

      3. آره دقیقا مادر من مثل تو یه جاده هستش شما فک کنم توی سینه تون قلب ندارین سنگ دارین اگه خانوادتو دوست داشتی چرا رفتی خیانت کردی زنیکه ی بی شرف

      4. چند وقتی بود که زنم سر ناسازگاری باهام گذاشته بود که توام با درگیری فیزیکی بود و هر وقت می رفت شکایت و دادگاه.این دادگاه رفتنها باعث شده بود که بره از یه وکیل مشاوره بگیره.یه مدتی بود که تماسهای مشکوک داشت و با هر تماس فرار می کرد داخل اتاق و صحبت می کرد متاسفانه اعتمادم نسبت بهش خیلی زیاد بود و هر چی میگفت قبول می کردم.مثلا میگفت با مادرم حرف زدم حرفهامون خصوصی بود.تا اینکه این اواخر باز هم یه بحث لفظی بدون فیزیکی بینمون پیش اومد.در کمال ناباوری رفته درخواست طلاق داده.الان متوجه شدم که با همون وکیل ریخته رو هم.دارم دیونه میشم.تو را خدا به زناتون اگر فرشته هم باشند اطمینان نکنید.کافی همین زن خوب یه دوست ناباب پیدا کنه.در کسری از ثانیه مث

        1. برادر امیدت به خدا باشه مطمئن باش خدا دوست داره ولش کن خیلهارو مثل تو دیدم که بعدش بهترین زن نصیبشون شد بخدا ایمان بیار خودتو نباز چیزی که زیاده زن قوی باش چقدر میخوای عمر کنی

      5. این دلیل نمیشه بخاطر کمبود بخوای اینکارو بکنی ولی خوبه که فهمیدی بچسب به زندگیت وجبران کن تا خدا تورو ببخشه

        1. سلام.اقبال هستم.زنم تومطب دکتر منشی هستش و آقای دکتر هم زن و بچه هاش شهرستان هستن ومجرده اینجا.قبلابعضی وقتابراش غذامیبرد درخونش امروزم ساعت ۲رفته مطب شب ساعت ۸بهم گفت دکتر مریض بوده نیومده.بعدش دارو خریده برده توخونش براش سرم وصل کرده.با اینکه اخلاقمومیشناسه وقبلاهم چندبار گوشزدکرده بودم بازم گوش نکرده و رفته بنظرشما چکارکنم

      6. چقدر خوبه حداقل پشیمون بشی زنای وقیحی که تازه طلبکارم هستن جبهه هم میگیرن علیه شوهر و بچه ها واقعا من از مادرم از بچگی فقط خیانت دیدم اما هر بار بخاطر ما پدرم کوتاه اومد والانم که نوه داره باز خیانت میکنه واقعا راهش طلاقه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉