کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

27 نقطه حساس بدن خانم ها که هر مردی باید بداند

3.4/5 - (120 امتیاز)

در زمان برقراری رابطه جنسی، بعضی از نقاط بدن خانم ها تحریک پذیری بیشتری دارند. لذا لمس این نقاط لذت و سرخوشی بیشتری را برای خانم ها به دنبال دارد. لب ها، سینه ها و اندام تناسلی از جمله نواحی تحریک پذیر بدن زنان است. از آنجایی که تجربیات و نیازهای جنسی هر کس متفاوت است. لذا این مناطق حساس نیز برای هر فرد با دیگران متفاوت است. دانستن نقاط حساس بدن زنان از آن جهت برای مردان اهمیت دارد که لذت جنسی را برای دو طرف دو چندان میکند. لیست این نواحی حساس به شرح زیر است:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 27 نقطه حساس بدن خانم ها که هر مردی باید بداند با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. گردن

یکی از حساس ترین نقاط لذت بخش در زنان گردن است. در واقع گردن و پشت گردن زنان آنقدر انتهای عصبی دارد که تنها یک لمس سبک برای تحریک زن و شریک زندگی تان کافی است. از شریک زندگی خود بخواهید هنگام بوسیدن، یا لمس بدن شما، انگشتان خود را به آرامی به سمت بالا و پایین گردنتان بکشد. تا به این ترتیب به اعصاب ضربه بزند.

2. برجستگی ناحیه شرمگاهی

شاید این قسمت از نظر جنسی خیلی مورد توجه نباشد. اما قسمت بالای استخوان شرمگاه در صورت تحریک صحیح می تواند یک نقطه حساس باشد. در واقع این قسمت از طریق پایانه های عصبی با اندام تناسلی زنان در ارتباط است. همین امر باعث حساسیت جنسی این نقطه شده است. برای فعال سازی آن، از شریک زندگی خود بخواهید که محل را با فشار ماساژ دهد، که میتواند باعث افزایش تحریک رابطه جنسی شود. ماساژ پوست با انگشتان، مکیدن و کشیدن پوست حساس با استفاده از دهان راه هایی برای تحریک این منطقه است.

3. قسمت داخلی ران ها

قبل از هر اقدامی، از شریک زندگی خود بخواهید مدتی را به تحریک ران های شما اختصاص دهد. پوست در اینجا بسیار حساس و مملو از انتهای عصبی است. لذا گزگز، تحریک دهانی و… به راحتی این نقطه را تحریک میکند. حتی میتوانید از همسرتان بخواهید با یک تکه یخ این ناحیه را تحریک کند و یک احساس جدید را کشف کنید.

4. زیر بغل

اگر بتوانید کمی از بوی عرق، رشد مو و… جلوگیری کنید، زیر بغل میتواند یکی از نقاط لذت بخش بدن زنان باشد. چرا که زیر بغل بسیار حساس است. تنها کافی است از شریک زندگی خود بخواهید با نوک انگشتانش به آرامی و با یک حرکت دایره ای یا بالا و پایین، زیر بغل شما را لمس کند.

5. گوش ها

اگرچه گوش ها بسیار مهم هستند اما اغلب نادیده گرفته میشوند. گوش ها در برابر لمس بسیار حساس هستند زیرا تعداد زیادی گیرنده حسی دارند. در حین رابطه جنسی، سعی کنید گوشهای شریک زندگی خود را به آرامی با نوک انگشتان خود را لمس کنید.

6. شکم

بین ناف و ناحیه شرمگاهی از جمله نقاط حساس زن در رابطه جنسی است. زیرا با لمس مناسب این نقطه، در واقع میتوانید نقطه G را از طرف مقابل تحریک کنید. به علاوه تحریک این ناحیه با دست یا دهان کمک میکند تا خون به سمت منطقه اصلی تحریک در جریان باشد.

7. دستها

دستها بسیار حساس هستند. به نحوی که حتی یک لمس کوچک و معمول نیز میتواند به آرامی موجی از احساس ایجاد کند. دستها درواقع یکی از مهمترین اندام های جنسی است. وقتی آنها را میمکید، در واقع نوعی رابطه جنسی دهانی دارید و سیگنالی شبیه به رابطه جنسی به مركز مغز میفرستد.

8. انحنای بازو

اگر تا به حال خم بازو خود را لمس کرده باشید، به احتمال زیاد خواهید فهمید که این ناحیه تا چه حد میتواند حساس باشد. پوست در این قسمت نازک است و منجر به تحریک پذیری شدیدتری از نظر جنسی میشود.

9. پاها

پا دارای نقاط حساسی است، که برای برخی افراد میتواند باعث تحریک شود. به طور خاص قوس های پای شما نیز دارای انتهای عصبی است که به معنای حساسیت بسیار زیاد است. برای تحریک این قسمت روی حرکت های ثابت، سبک و ملایم تمرکز کنید. البته بیشتر به حرکات شبیه ماساژ فکر کنید. تحریک پاها از هر جهتی لذت بخش است و یک کلید برای بسیاری از خانم ها در رسیدن به ارگاسم است.

10. بین انگشتان پا

همانطور که قبلا گفتیم پا یکی از نقاط حساس بدن زنان است. البته اغلب مردم فکر میکنند که لمس بین انگشتان پا منجر به تحریک زنان نمیشود. درواقع هر نقطه ای می تواند با نوع لمس مناسب به یک منطقه حساس تبدیل شود. با توجه به نازک و لطیف بودن پوست بین انگشتان پا، کاملا منطقی است که میتواند بسیار تحریک پذیر باشد. برای تحریک این نقطه، ماساژ دادن را با تمرکز بر روی پوست حساس بین انگشتان شروع کنید.

11. مچ پا

یک ناحیه بزرگ و تحریک پذیر دیگر هم در قسمت پا وجود دارد: مچ پا. این ناحیه خاص قطعاً منطقه ای است که میتواند هنگام تحریک به روش صحیح و با لمس سبک، لذت را القا کند. البته ممکن است به یک عنصر اغوا کننده نیز تبدیل شود، که حتی تمایل به بوسه را ایجاد کند.

12. لبهای اندام جنسی

وقتی به نقاط حساس بدن زنان میپردازیم، میدانیم مهم ترین قسمت، همان اندام تناسلی است. اما این قسمت هم از بخشهای حساسی تشکیل شده است. لبهای خارجی اندام تناسلی یکی از حساس ترین مناطق است و هنگام تحریک به لمس بسیار حساس میشوند.

13. لب ها

ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد، اما لبها همیشه یکی از گرمترین مناطق تحریک پذیر خانم ها است. لب ها مملو از انتهای عصبی است که در نزدیکی سطح پوست قرار دارند. حساسیت پذیری آنها 100 برابر بیشتر از نوک انگشتان است. حتی کوچکترین لمس لب نیز هجوم شادی و لذت را به همراه دارد. برای تحریک لبها کافی است از لب ها، دندان ها و زبان خود برای گاز زدن و نوازش لب بالا و پایین شریک زندگی خود استفاده کنید.

14. پوست سر

پوست سر نیز هزاران انتهای عصبی دارد و اگر تا به حال در حین رابطه جنسی موهای همسرتان را کشیده اید، میدانید که این منطقه یکی از حساس ترین نقاط بدن زن است. نوازش موهای زنان میتواند منجر به ایجاد یک احساس لذت بخش در آنها شود.

15. مقعد

نوار پوستی بین مقعد و اندام تناسلی از نقاط حساس بدن زنان در روابط زناشویی است. این محل که اعصاب حسی مختلفی دارد، محل ایجاد حرکات جلو و عقب است. ماساژ و تحریک دهانی این ناحیه، منجر به کشف لذات قدرتمندی میشود.

علاوه بر این مقعد و رابطه مقعدی برای بسیاری از افراد یک نقطه داغ جدی است. با این اوصاف، ممکن است چیزی که برای یک نفر تحریک پذیر است، برای فرد بعدی اینطور نباشد. بنابراین هر کاری را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای رابطه شما مفید است.

16. باسن

نواحی مقعد برای بسیاری افراد تحریک پذیر نیست. لذا توصیه میشود لمس و تحریک باسن را جایگزین آن کنند. زیرا باسن از مهم ترین نقاط حساس خانم ها است. فقط کمی توجه اضافی به این ناحیه، رابطه جنسی را بسیار هیجان انگیزتر میکند.

17. دیواره قدامی واژن

دیواره قدامی واژن جز حساس ترین نقاط بدن زن است. این دیواره داخلی گوشتی واژن میتواند از طریق لمس سبک، به راحتی تحریک شود. در حالی که تحریک پذیری بر اساس میزان فشار و سرعت دلخواه متفاوت است، مردان میتوانند با ایجاد یک قلاب با دو انگشت و قرار دادن آنها به سمت کف دست، به تحریک این منطقه کمک کنند.

18. مغز

مغز مرکزی ترین منطقه تحریک زن است. اگر مغز ما آمادگی نداشته باشد، اگر بیش از حد استرس داشته باشیم، خسته باشیم و… لذت کافی را از رابطه نخواهیم برد. به هر حال، رابطه زناشویی فقط در صورتی جذاب است که در موقعیت فکری صحیحی قرار داشته باشید. ایجاد ارتباط ذهنی واقعی قبل از لمس بدن، به گرمتر شدن اوضاع در اتاق خواب کمک میکند.

19. لاله های گوش

اگرچه ما قبلاً درباره گوش صحبت کرده ایم، اما تفاوت بین گوش و لاله گوش مهم است. زیرا هر قسمت احساس متفاوتی دارد. این قسمت مانند انحنای بازو، پوست نازک تری دارد، به این معنی که در برابر لمس حساس تر است. از شریک زندگی خود بخواهید کمی لاله گوش شما را بلرزاند و ببینید از آن لذت می برید یا نه. بعضی از افراد از گاز گرفتن بسیار سخت روی گوش ها لذت میبرند و دیگران لمس فوق العاده ملایم را ترجیح میدهند. با ملایمت شروع کنید و سپس به دنبال احساسات شدیدتر باشید.

20. زانو

قسمت پشت زانوی زنان ممکن است خیلی مورد علاقه واقع نشده باشد. اما این قسمت نیز از جمله نقطه تحریک زن است. برای تحریک این ناحیه به آرامی به آن دست بزنید، یا از شریک زندگی خود بخواهید این کار را بکند. این یک مکان مناسب برای کشف احساسات جدید است.

21. نقطه A

این نقطه به عنوان منطقه تحریک پذیر قدامی مهبل شناخته میشود، که بسیار نزدیک به دهانه رحم است و دقیقاً بالای مثانه قرار دارد و از نقطه G در همان دیواره قدامی واژن عبور میکند. تحریک نقطه A در هنگام رابطه زناشویی با استفاده از انگشتان به دلیل عمق و زاویه ای که دارد، ساده ترین کار خواهد بود.

22. کمر

وقتی از مردم در مورد نقطه تحریک زنان میپرسید، اغلب به کمر یا پشت اشاره میکنند. کمر، یعنی درست بالای چین لگن، یک نقطه فوق العاده حساس است. به نحوی که حتی در زمان قدم زدن هم لمس این نقطه جذاب و لذت بخش است. حال لمس این نقطه در زمان رابطه زناشویی لذتی دو چندان به همراه دارد.

23. نوک سینه ها

اگر تا اینجای لیست را مطالعه کرده اید اما از خود میپرسید، چرا خبری از نوک سینه ها نیست؟ نگران نباشید فراموش نشده اند. میتوان گفت لیستی از نقاط حساس بدن زنان در روابط زناشویی بدون پستانها مانند پیتزا بدون پنیر است. اگرچه حساسیت نوک سینه از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما قطعا یکی از حساس ترین نقاط هستند. حساسیت این نقاط به حدی است که حتی برخی از افراد میتوانند تنها با تحریک نوک سینه ها به ارگاسم برسند. از آنجا که احساسات افراد نسبت به تحریک نوک سینه ممکن است متفاوت باشد، به خصوص در طول چرخه قاعدگی یا بارداری، بهتر است که از همسرتان در این مورد سوال کنید. در حالی که برخی از افراد دوست دارند که نوک پستان خود را نیشگون بگیرند و پیچ بزنند، اما دیگران فقط به یک لمس آرام و یا تحریک دهانی بسنده میکنند.

24. سینه ها

اگرچه ما قبلاً گفتیم که نوک سینه ها نواحی تحریک پذیری هستند، اما نباید از بقیه پستانها چشم پوشی کرد. سینه ها دارای یک شبکه پیچیده از اعصاب هستند که به آنها اجازه میدهد منطقه ای با حساسیت افزایش یافته باشند. برای تحریک زن، لمس آرام و ماساژ و نوازش سینه ها بسیار کارساز است. تحریک سینه ها در رابطه زناشویی بسیار مهم است و احتمالا، سینه ها پاسخ این سوال هستند که؛ مرد از کجای بدن زن خوشش میاید؟

25. تاندون آشیل

اگر به دنبال مناطق تحریکی هستید که شما را از پستانها و دستگاه تناسلی دور کند و به سمت پا برگرداند، پس تاندون آشیل ارزش توجه را دارد. اگرچه ممکن است تاندون آشیل فقط به عنوان یک دسته بافت پیوندی شناخته شود، اما اهمیت آن بیشتر از اینها است. نوازش و تحریک آرام این منطقه تجربه ای لذت بخش است.

26. نقطه V

نقطه V قسمت مهمی برای کشف لذات جنسی زنان است. این قسمت درواقع دروازه ورودی به کانال واژن و محل دخول است. V مخفف دهلیز واژینال است، که دهانه ورودی واژن است. ناحیه ای که از لب های کوچک در قاعده کانال واژن عبور میکند. این منطقه به طور غیرمنتظره ای مملو از انتهای عصبی است که همین موضوع باعث تحریک پذیری این منطقه شده است.

27. مچ دست

مچ دست قسمتی از بدن است که اگرچه در زمان رابطه کمتر به آن توجه میشود، اما همچنان جذابیت خود را دارد. مچ دست قسمتی ظریف و شکننده است که چیزی عاشقانه و عمیقاً وابسته به عشق شهوانی در آن وجود دارد. مانند نواحی مشابه بدن (مچ پا ، پشت زانو) از نوازش های آرام برای تحریک این ناحیه استفاده کنید.

براي مشاوره در زمينه 27 نقطه حساس بدن خانم ها که هر مردی باید بداند

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 68 نظر:

  1. ای کاش روزی باشه که از مشکلات تموم بشیم و اگر وقت شد بتونیم برا خودمون به اینجور چیزا هم فکر کنیم ، به نظر من مهترین لذت جهان آرامش ذهنی هست اگر کسی اونو نداشته باشه کلا زندگی تلخی خواهد داشت 😔

  2. یه سوال
    کسی هست بیاد منو کنه گاز هم بگیره ممنون میشم اخه خیلی علاقه دارم

  3. و دوباره شاهد ملت بی جنبه و بیچاره تشنه هستیم ک از کامنتا معلومه در ضمن اینکه 27 جای بدن غلطه چون هر شخصی قطعا علایق و تمایلاتی برای ی سری از لمس انداماشه پس این موضوع واسه همه نیس لطفا هروقت سواد و جنبه کااااافی داشتین بیاین اطلاعات بدین و نظر تبادل کنین

  4. والا الان که میبینم ماشالله همه متاهل من مجرد یخورده فشاری شوم که اینارو با کی امتحان کنم 😑😐😧

  5. زن و شوهر قبل از هرچیز باید نقاط حساس همدیگرو بشناسن،تا یک رابطه لذت بخش روتجربه کنن.

  6. سکس برای خانومها فقط یک نیاز هست نه لذت ما آقایون هستیم که برای ارضا شدن تلاش میکنم

  7. من یک زن هستم وبنظرم وقتی زن ومرد دیوانع وار همدیگع رو دوست‌داشتن باشن بهترین رابطه رو باهم شروع خواهند کرد ودست ب هرکجای زن بزند دنیا دنیا لذت سهم زن می‌شود.من شوهرم رو خیلی خیلی دوست دارم وزمانی کع درخواست رابطع ازم داره .درجا همع جای بدنم آماده آماده میشع.پس مهم عشق وعلاقه بین طرفین هست.اگر زن مردش رو دوست نداشتع باشع هر کاری کنین فایده ندارد هیچ عذاب هم میکشع حتی اگر رابطع رو ب نحو احسنت انجام بدین.

  8. سلام خوب معطل نباش آب بشی جیگرشب درازقلندربیدارازدست نده فرصت گیرنمیاد خوش باش

  9. سلام.من خودم که ای هارو انجام دادم متاسفانه ساعت دو شب شروع کردیم بنده خودم که تمام شدم یک ساعت نیم زنم طول کشید میخایت ارضا بشه بلند میشد بازم از نوع خلاصه دوستان من آخرش کم آوردم من تسلیم .

    1. آخه اسکل اول باید انجام بدی بعد ببینی خوشش میاد یا نه واقعا آیکیود پایینه

  10. بله نقاط زیادی را گفتید ولی ان مغز را ما نمیتونیم کاریش بکنیم ان به خسته نبودن یا بودن شریک جنسی یعنی همون خانوم بستگی داره که ایا خوب خوابیده یا نه حوصله داره یا نه و غیره ان را کاری نمیشه کرد ضمن اینکه من فکر کنم چند جای بدن را تحریک بکنید کافیه که مورد علاقه های خودم ناف با دهن لیس بزنی نوک پستان با دهن لیس بزنی خود واژن که با دست تحریک کنی و مقداری هم پا ولی گردن را اصلا نیستم و دختران و خانوم ها حتی با لمس نوک پستان های خود هم به ارگاسم میرسند که نیپل ارگاسم در اصطلاح و چیز های خیلی زیبایی خدا خلق کرده خیلی ناز هستند سینه ها و پستان زنان

  11. ازراهنمایی شما ممنون ومتشکرم
    امیدوارم در موقع عمل طاقت بیاورم
    در موقع خواندن اینها دلم آب شد

    1. سلام خوب معطل نباش آب بشی جیگرشب درازقلندربیدارازدست نده فرصت گیرنمیاد خوش باش

  12. خب همه ی اینا که گفتید ماقبول کنیم که درسته شما بگید دقیقا با مغز چکار کنیم ؟

    1. واقعان ولی من با نظرات بد دیگران هم موافق بودم تازه ببخشید من نیومدم که جواب بدم چون نمی تونم مسل شما تو ی ایترنت بنویسم واسه ی همین اینجا به عنوان جواب نوشتم

      1. خیلی عالی بود من واقعابا لذت همه رو امتحان میکنم زندگی پراز لذت های خدا‌دادیه باتشکر🫡

      2. باسلام شما به خانوما پول وطلا بده وهرسال دوسه بار مسافرت شمال واگر توانستی خارج از کشور بفرست او همیشه آماده است

  13. عالی بود ولی اینهمه که شما گفتید تا اینارو انجام بدید که صبح شده کی اینهمه تحمل داره

    1. خوب هر بار به یه نقطعه یاچند نقطعه از بدن توجه کنید اینجوری تکراری نمیشه

  14. سلام
    فدای شما بشم
    شما بیست و هفت نقطه بدن زن را گفتید
    چه کاریه
    یراست بگید خانم خودتان را بخورید وسلام

        1. ای بابا دیگه وقتی نزدیکی کنن اخرش هم که با دخول به اوج لذت جنسی میرسن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉