کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

پوزیشن رابطه جنسی دختر گاوچران (cowgirl)

پوزیشن دختر گاوچران
3.7/5 - (27 امتیاز)

موقعیت دختر گاوچران یا cowgirl

موقعیتی که معمولاً در بالا قرار دارد، غالباً دختر گاوچران یا موقعیت سواری نامیده می شود، که نام خود را از تصویر یک دختر گاو چران سوار بر اسب، گرفته است. موقعیت دختران گاوچران معمولاً به عنوان یکی از محبوب ترین موقعیت های جنسی به ویژه توسط زنان مطرح می شود، زیرا به آنها امکان کنترل ریتم و سرعت تحریک واژن و میزان و مدت زمان دخول و توانایی تحریک کافی را می دهد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه پوزیشن رابطه جنسی دختر گاوچران (cowgirl) با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مدل پوزیشن رابطه جنسی دختر گاوچران

در حالت دختر گاوچران، مرد به پشت دراز می کشد یا می نشیند، در حالی که زن روی اندام تناسلی مرد مینشیند. در این حالت زن، واژن خود را با آلت تناسلی مرد تراز کرده و واژن خود را بر روی آلت تناسلی مرد تنظیم میکند. در این حالت، زن هدایت کننده آلت تناسلی مرد و دخول است‌. بعد از دخول زن می تواند روی آلت مرد به سمت بالا و پایین سر بخورد. بدین ترتیب زن میتواند ریتم و سرعت تحریک واژن و میزان و مدت دخول را کنترل کند.

زن در تغییر موقعیت خود آزاد است. تکیه دادن به پشت تا کشش بر روی سینه شریک زندگی اش گرفته تا تکان خوردن از این طرف به آن طرف یا حرکت دورانی است. هر یک از این تغییرات باعث تغییر زاویه و عمق نفوذ و تحریک بخشی از ناحیه واژن و اندام های جنسی می شود. دستان مرد برای رسیدن و لمس سینه های زن ، کلیتوریس، باسن، صورت و غیره آزاد است و شرکا می توانند تماس چشمی را حفظ کنند. صمیمی ترین رابطه جنسی پوزیشن میسیونری این پوزیشن را حتما بخوانید.

چگونگی پوزیشن دختر گاوچران

مزیت پوزیشن دختر گاوچران

یک مزیت پوزیشن دختر گاوچران این است که وزن مرد روی زن نیست. این موقعیت ها سکس در دوران بارداری ایده آل است زیرا فشاری روی شکم زن وارد نمی شود و کنترل عمق و سرعت دخول برای او آسان است. اگر مرد در حال بهبودی از بیماری جدی یا جراحی باشد و یا زن اخیراً زایمان کرده باشد، این پوزیشن در این موارد نیز مفید است.

اما یک عیب این پوزیشن این است که از آنجا که آلت تناسلی مرد به سمت بالا است و فشار زیادی به سمت پایین در این حرکت وجود دارد، احتمال آسیب در آلت تناسلی مرد وجود دارد. زیرا هنگامی که زن در بالا قرار دارد، او معمولاً حرکت را با تمام وزن بدن خود بر روی آلت تناسلی همسرش انجام میدهد‌.

در حقیقت، این موقعیت اغلب به عنوان خطرناک ترین موقعیت برای یک مرد قلمداد می شود. مطالعات همچنین نشان داده است که نیمی از موارد شکستگی آلت تناسلی در موقعیت دختر گاوچران رخ داده است.

پوزیشن های جنسی
انواع پوزیشن های جنسی

دختر گاوچران معکوس reverse cowgirl

پوزیشن دختر گاوچران معکوس به عنوان موقعیتی است که در آن زن در بالا قرار میگیرد. این یکی از پوزیشن های مورد علاقه مردان است‌. زیرا مرد در این پوزیشن یک دید عالی دارد و بیشتر کارها را زن انجام می دهد. بسیاری از زنان در این پوزیشن فوق العاده قدرتمند و سکسی عمل می کنند.

برای انجام پوزیشن دختر گاوچران معکوس کافی است که زن روی پاهای همسرش و پشت به او بنشیند. زن میتواند از دستهایش به عنوان تکیه گاه استفاده کند. به نحوی که اندام جنسی آنها مماس با هم باشد. سپس برای یک تحریک شدید، به جلو خم شود.

بعد از آنکه زن یا مرد آلت تناسلی را به داخل واژن زن هدایت کردند، زن می تواند تنه خود را به حالت ایستاده نگه دارد، یا می تواند به جلو یا عقب خم شود تا روی سینه مرد دراز بکشد یا به میل خود حرکت کند. پاهای مرد می تواند روی تخت صاف یا خم باشد. زن همچنین می تواند بر سرعت، ریتم، عمق و مدت زمان دخول کنترل داشته باشد. با تغییر موقعیت و حرکت زن، سطح تحریک برای مرد تغییر میکند. در حالی که همزمان باعث تحریک کلیتوریس یا نقطه G می شود.

انواع پوزیشن برای رابطه جنسی و سکسی
پوزیشن دختر گاوچران برعکس

مزایای پوزیشن جنسی دختر گاوچران معکوس

از نظر مشاوره جنسی یک مزیت پوزیشن دختر گاوچران معکوس این است که وزن مرد روی زن نیست. لذا این موقعیت در دوران بارداری ایده آل است زیرا فشاری روی شکم زن وارد نمی شود و کنترل عمق و سرعت دخول برای او آسان است. همچنین اگر مرد در حال بهبودی از بیماری جدی یا جراحی باشد و یا زن اخیراً زایمان کرده باشد، این پوزیشن مفید است.

پوزیشن دختر گاوچران معکوس مزایایی را نیز برای مرد به همراه دارد. مثلا زن به راحتی میتواند اندام تناسلی و بیضه های مرد را لمس کند. همچنین زنان مسئولیت امور را به عهده می گیرند. اما این بدان معنا نیست که زن باید همه کارها را انجام دهد. اگر زن خسته شود، مرد میتواند دست هایش را به دور باسن همسرش بپیچد تا به دخول کمک کند.

معایب پوزیشن جنسی دختر گاوچران معکوس

یکی از معایب این پوزیشن این است که احتمال آسیب به اندام جنسی مرد وجود دارد. زیرا بخشی از وزن بدن زن در این قسمت متمرکز شده است.

علاوه بر این زن و مرد نمیتوانند چهره یکدیگر را ببینند و بدین ترتیب عکس العمل های یکدیگر را نمیبینند و این میتواند صمیمیت جنسی را در آنها کاهش دهد.

مشاوره جنسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستاروانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خانوادهبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه پوزیشن رابطه جنسی دختر گاوچران (cowgirl)

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 6 نظر:

  1. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر ببخشید دوتاسوال در رابطه با پوزیشن زناشویی دختر گاوچران داشتم اولین سوالم اینکه اگر زوجی که اختلاف قد زیادی از هم داشته باشند مثلا آقا ۱۵ سانتی متری یا بیشتر از خانوم بلندتر باشه باز هم این زوج میتونن از این پوزیشن دختر گاوچران استفاده کنند یعنی منظورم اینکه مشکلی در انجام پوزیشن پیش نمیاد ؟
    دومین سوالم اینکه آیا استفاده از پوزیشن دخترگاوچران میتونه تاثیر زیادی بر روی جلوگیری از بارداری داشته باشه اگر تاثیر داره تاثیرش چقدره ؟
    با تشکر از شما و سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉