کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

آموزش راه های بغل کردن همسر

 آموزش راه های بغل کردن همسر
3.9/5 - (18 امتیاز)

در آغوش گرفتن راهی عالی برای نشان دادن محبت شماست. محبت انواع و سطوح مختلفی دارد و نحوه در آغوش کشیدن کودکی که گریه می کند با روشی که پس از برنده شدن در یک مسابقه بهترین دوست خود را در آغوش می گیرید، متفاوت است. بغل کردن های عاشقانه شریک زندگی خود نیز متفاوت است و لمس های خاصی را می طلبد. طبق روانشناسی بغل کردن کردن، هر نوع در آغوش کشیدن، احساسات و عواطف مختلفی را به طرف مقابل القا میکند. از این رو است که چگونگی بغل کردن همسر اهمیت پیدا میکند. در واقع برای آغوش های عاشقانه نیز روشهای مختلفی وجود دارد که در اینجا به شما نکاتی را در مورد چگونگی در آغوش گرفتن عاشقانه تر ارائه میدهیم.


بیشتر بخوانید: چگونه خانواده موفقی داشته باشیم؟


بغل کردن از روبرو

الف) اولین نوع بغل های عاشقانه، بغل کردن از روبرو است. در این نوع در آغوش گرفتن همسر سعی کنید به موارد زیر توجه کنید:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه آموزش راه های بغل کردن همسر با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. بازوها را طوری قرار دهید که بدنتان به هم نزدیک شود

در یک آغوش عاشقانه شانه، شکم و سینه ی طرف مقابل لمس میشود. این یک موقعیت فوق العاده گرم و صمیمی است که به نزدیکی زوجین تاکید دارد. در این حالت، به طور کلی فرد بلند قد دستهای خود را به دور کمر فرد کوتاه تر حلقه میکند، در حالیکه فرد کوتاهتر دستانش را دور گردن یا شانه های فرد بلندتر قرار میدهد. برعکس آن هم ممکن است اتفاق بیفتد به خصوص اگر اختلاف قد طرفین بیشتر باشد. یعنی فرد کوتاهتر دستان خود را به دور کمر شریکش میاندازد و فرد بزرگتر شانه و گردن وی را لمس میکند.

بغل کردن از روبرو

2. با سر خود با شانه هایشتماس بگیرید

اصولا تکیه دادن سر به شانه یا بدن کسی نشانه صمیمیت و محبت است. پس برای بغل کردن های عاشقانه سر خود را به پهلو حرکت دهید تا با لمس شانه و بدن همسرتان احساس بهتری داشته باشید. توجه کنید که خیلی سرتان را به پهلو حرکت ندهید تنها کافیست گونه ی یکدیگر را لمس کنید. همچنین میتوانید برای یک آغوش عاشقانه تر سر یا صورت خود را در قسمت گردن شخص مقابل قرار دهید. اگر اختلاف قدتان زیاد است سینه همسرتان را با سر لمس کنید.

بازوها را طوری قرار دهید که بدنتان به هم نزدیک شود

3. همسرتان را محکم در آغوش بگیرید ونگه دارید

در بغل های عاشقانه سعی کنید برای چند ثانیه همسرتان را محکمتر در آغوش بگیرید. در چنین مواقعی نفس عمیق بکشید و نفس خود را بیرون دهید و از این احساس زیبا لذت ببرید. توجه کنید که این فشار در زمان بغل کردن باید آنقدر محکم باشد که احساس شود. اما آنقدر هم محکم نباشد که از نفس کشیدن طبیعی او جلوگیری کند. زیرا با این کار تاثیر کمتری روی همسرتان میگذارید.

با سر خود با شانه هایش تماس بگیرید

4. دستان خود را حلقه کنید

یکی از حرکت های مفید برای در آغوش گرفتن همسر این است که از دستانتان استفاده کنید. مثلا دستانتان را روی کمر یا شانه ی طرف مقابل قرار دهید. آنگاه رو در رو به چشمان همسرتان خیره شوید و احساس آرامش را تجربه کنید. زمانیکه دستانتان نزدیک سر او است به آرامی موهایش را نوازش کنید و آنها را کنار بزنید. بدانید که نوازش کردن، عاشقانه ترین کاری است که در این حین میتوانید انجام دهید.

همسرتان را محکم در آغوش بگیرید و‌ نگه دارید

5. آهسته دور شوید

در پایان برای یک آغوش گرم و موفقیت آمیز همانطور که دور می شوید، دستان خود را در دو طرف بازو یا پهلوی همسرتان نگه دارید تا بعد از در آغوش گرفتن، باز هم همدیگر را لمس کنید. در واقع این زمان خوبی برای نگاه کردن به چشمان یکدیگر ، لبخند زدن و ابراز احساسات است.

آهسته دور شوید


بیشتر بخوانید: با همسر لجباز چه کنیم؟


در آغوش کشیدن از پشت

ب) در آغوش کشیدن از جلو به سمت پشت سر یکی دیگر از راه های بغل کردن همسر است.

یکی از موثرترین راه های بغل کردن همسر این است که او را از پشت سر در آغوش بگیرید. این نوع بغل کردن هم به روش های مختلفی قابل اجرا است که در ادامه برخی از آنها را بررسی میکنیم:

1. همسرتان را با یک آغوش از پشت سر غافلگیر کنید

وقتی همسرتان در حال انجام کاری است از پشت سر او را در آغوش بگیرید. برای این کار کافی است، دستان خود را دور کمرش حلقه کنید و سرتان را به او نزدیک کنید. مطمئنا این کار یک تعجب شیرین را برایش به دنبال دارد.

همسرتان را با یک آغوش از پشت سر غافلگیر کنید

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه آموزش راه های بغل کردن همسر با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

2. پشت سر شخصی که قرار است او را بغل کنید بایستید

تنه خود را به پشت طرف مقابل فشار دهید و دستانتان را به دور او بپیچید. در این روش اختلاف قد چندان اهمیت ندارد. به طور کلی فرد قد بلند که همسرش را در آغوش از پشت سر در آغوش گرفته باید بازوهای خود را شل کند و بعد کمر فرد قد کوتاه را محکم تر بگیرد. حال آنکه فرد کوتاهتر دستان خود را آزاد میکند.

پشت سر شخصی که قرار است او را بغل کنید بایستید

3. بازوهای همسرتان را لمس کنید

یک روش برای این نوع در آغوش گرفتن همسر این است که بازوی خود را در مقابل بازوی همسرتان قرار دهید و یا حتی سینه و شانه های او را در آغوش بگیرید. البته این نوع در آغوش گرفتن به اندازه بازوهای طرف مقابلتان بستگی دارد.

بازوهای همسرتان را لمس کنید

5. دستانتان را روی سینه او قرار دهید

وقتی همسرتان را از پشت سر بغل میکنید، سعی کنید به جای گرفتن کمرش، دستانتان را روی شانه، بازو یا سینه ی او قرار دهید. البته همه اینها به اندازه بازوها و هیکل طرف مقابل بستگی دارد.

دستانتان را روی سینه او قرار دهید

6. با سرتان طرف مقابل را لمس کنید

مانند آنچه که قبلا گفتیم تکیه دادن سر به کسی نشانه محکمی از صمیمیت و علاقه است. اگر شما از همسرتان قد بلند تر هستید میتوانید صورت یا گردن او را لمس کنید. اما چنانچه قد کوتاهتری دارید کافیست سرتان را به پهلوها و پشت همسرتان تکیه دهید. بدین ترتیب لذت و آرامشی وصف ناشدنی برای هر دو نفر به وجود خواهد آمد.

دستانتان را روی سینه او قرار دهید

7. محکم فشار دهید و نگه دارید

یک آغوش عاشقانه باید به اندازه کافی محکم و با دوام باشد. لذا وقتی همسرتان را از پشت سر بغل کردید، یک فشار قابل لمس ایجاد کنید و برای چند ثانیه نگه دارید. بعد از چند لحظه آغوش خود را شل تر کنید و از آن لذت ببرید.

محکم فشار دهید و نگه دارید

8. با دستان خود او را نوازش کنید

برای شخصی که در آغوش گرفته اید، نوازش یک احساس دوست داشتنی است. شما میتوانید موها و صورت همسرتان را به آرامی لمس کنید، تا احساس خوبی در او ایجاد کنید. همچنین اگر همسرتان شما را از پشت سر بغل کرده، میتوانید صورت خود را برگردانید و او را نوازش کنید. حتی میتوانید گونه و بینی و صورت خود را به صورت او بچشبانید. بدین ترتیب یک آغوش عاشقانه تر را تجربه میکنید.

با دستان خود او را نوازش کنید

9. همسرتان را در آغوش گرفته و بچرخانید

در نهایت برای یک آغوش موفق آمیز و با احساس در حالیکه از هم آغوشی با همسرتان لذت میبرید، او را از روبرو در آغوش بگیرید. به این ترتیب احساسات شما به طور کامل منتقل میشود.

همسرتان را در آغوش گرفته و بچرخانید


بیشتر بخوانید: دکتر مشاور خانواده خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟


مزیت های بغل کردن عاشقانه

اگر چه بغل کردن کار ساده ای است اما فراموش نکنید همین کار به ظاهر ساده، تاثیرات شگرفی روی روحیه و اعتماد به نفس همسرتان دارد. یک آغوش صمیمانه و عاشقانه میتواند تنهایی، انزوا و عصبانیت همسرتان را کاهش دهد.

طبق نتایج آزمایشات مختلف، چند لحظه در آغوش همسر بودن منجر به بالا رفتن سطح سروتونین و القای احساس شادی در زوجین میشود.

در آغوش گرفتن همسر میتواند فشار خون و استرس را کاهش دهد. بدیهی است هر چقدر استرس و اضطراب زوجین در یک رابطه کمتر باشد، ازدواج محکمتر خواهد بود.

حتما این جمله را شنیدید که خوردن روزانه یک سیب میتواند شما را از بیماری دور کند، به عقیده روانشناسان همین جمله درباره آغوش همسر نیز صدق میکند. به این شکل که وقتی همسرتان را محکم در آغوش میگیرید یک فشار ملایم روی جناغ او وارد میشود که باعث تحریک غده تیموس و افزایش تولید سلولهای خونی و ایمنی بدن میشود.

تماس بدنی غیرکلامی یا همان بغل کردن، به همسرتان کمک میکند خواب بهتری داشته باشد و او را از استرس دور میکند.

بغل کردن همسر میتواند صمیمت بین شما را دو چندان کند زیرا با این کار رابطه جنسی پر جنب و جوش تری را تجربه میکنید.

شما باید هر روز همسرتان را در آغوش بگیرید تا عشق خود را به او نشان دهید. زیرا بغل کردن یکی از ساده ترین راه های ابراز احساسات است. هر زمان و هرجایی که همسرتان را بغل کنید به او یادآوری میشود که چقدر او را دوست دارید. پس هرگز در زندگی مشترکتان از این مهم غافل نشوید.

سوالات متداول

من در آغوش همسرم آروم نمی شم. بیشتر، کارای زشتش میاد جلوی چشمم. به نظر شما این طبیعیه ؟

به نظر ما که نمی تونه طبیعی باشه. خوب شما همسرتون رو دوست ندارید و نمی تونید باهاش لذت ببرید. یه سری به مشاوره خانواده بزنید تا علت این مشکل رو ریشه یابی کنه.

همسرم علاقه ای به بغل کردن من نداره.. بیشتر محبتش تو دلشه و واقعا دوسم داره. آیا در آینده مشکلی برام پیش میاد؟

خیر. اگر به این اخلاقش راضی باشید قطعا مشکلی نیست. مهم دوست داشتنه.

اگه همسرمون علاقه ای به در آغوش گرفتن ما نداشته باشه باید چه کنیم؟

شما می تونید خودتون شروع کننده باشید. اما در شرایطی که همسرتون به لحاظ روحی و روانی آماده باشه.

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خانوادهبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

براي مشاوره در زمينه آموزش راه های بغل کردن همسر

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 2 نظر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉