کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

17 راه برای برگرداندن عشق و 3 گام برای بازگشت به رابطه پس از جدایی

بازگشت به رابطه پس از جدایی
3.8/5 - (77 امتیاز)

روابط عاطفی به دلایل مختلف خراب می شوند. هنگامی که میخواهید رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم و به دنبال بهترین راه ها برای برگرداندن عشقتان هستید تازه یادتان می آید که چیزهایی گفتید که الان پشیمان هستید. در روابطی که شکست خورده اند و یا تمام شده اند یکی از طرفین احساس می کند که نادیده گرفته شده است، اما طرف دیگر متوجه این موضوع نمی شود. اگر از هم جدا شده اید و می خواهید دوباره عشقتان را بازگردانید، باید یاد بگیرید که چگونه با شکست عشقی کنار بیایید و تغییرات لازم را برای بهبود رابطه و برگرداندن عشق خود انجام دهید. این پست توسط مشاوران خانوداه آویژه به دقت نگارش شده است تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

گام اول: اشتباهات قبل را تکرار نکنید!

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 17 راه برای برگرداندن عشق و 3 گام برای بازگشت به رابطه پس از جدایی با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

کمی به رابطه خود زمان بدهید.

شما به زمان نیاز دارید تا فکر کنید، عزت نفس و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. با خودتان بیشتر فکر کنید که چرا می خواهید برای برگرداندن عشقتان تلاش کنید. از سویی شما نباید خیلی زود به یک رابطه بازگردید، و گرنه به احتمال زیاد همان اشتباهات را تکرار خواهید کرد.

برای اینکه عشق خود را برگردانیم، چقدر زمان نیاز داریم؟ این احتمالاً بستگی به مدت زمان رابطه شما در وهله اول دارد و اینکه دلیل جدایی شما چه چیزی بوده است. اگر فقط جر و بحث مهمی با هم داشتید، حداقل 48 ساعت و حداکثر چند هفته به آن فرصت دهید. سعی کنید آرام باشید تا بتوانید گفتگوی آرام و منطقی داشته باشید.

از فیس بوک، اینستاگرام و سایر رسانه های اجتماعی برای ارسال پیام خودداری کنید.

برای اینکه بفهمید عشق سابق شما چه می‌کند، او را تحت نظر نگیرید.

با نوشتن استوری های افسرده‌کننده، چیزی به دست نمی‌آورید. شما فقط حال خود را بدتر می کنید. فقط یه مدت خاموش بمون!

برگرداندن عشق از دست رفته و رابطه تموم شده با معشوق
بازگشت به رابطه پس از جدایی

بازگشت بهرابطه تمام شدهبله یا خیر!

هر چه بهتر و عمیق تر دلیل جدایی از شریک زندگی خود را درک کنید، راه های برگرداندن عشقتان بیشتر می شود.

خوب ببینید در رابطه خود چه اشتباهی کردید؟ نقش شما در جدایی چه بود؟ سعی کنید بفهمید چه اشتباهی در رابطه شما رخ داده است.

اگر عشقتان رابطه را تمام کرده است، سعی کنید بفهمید علت ناراحتی شریک زندگی شما چه چیزی بوده است. عشق سابق شما از چه چیزی شکایت می کرد؟ چه چیزی او را دیوانه می کرد؟ سعی کن برای شروع رابطه تمام شده این موضوعات را به یاد بیاری!.

اگر شما کسی بودید که رابطه را کات کردید، سعی کنید روی این مسئله تمرکز کنید که چگونه می توانید تغییر کنید. چیزهایی که در مورد شریک زندگی تان باعث شده بود شما به فکر پایان دادن به رابطه باشید را بررسی کنید. آیا امکان تغییر این چیزها وجود دارد؟

دلایل پایان رابطه را بررسی کنید.

آنچه چیزی که احساس می کنید مشکلات اصلی رابطه هستند را شناسایی کنید. زمانی که نقش خود را در کات شدن رابطه بررسی می کنید، به این فکر کنید که چه مشکلاتی در رابطه وجود داشته که در کنترل شما نبوده است. گاهی اوقات، شما می خواهید رابطه تمام شده را دوباره شروع کنید، اما شرایط کار را برای برگرداندن عشقتان سخت می کند. مهم است که در مورد این نوع مشکلات نیز فکر کنید، مشکلاتی همانند:

مشکلات کاری

مشکلات مکان یا دوری فاصله

مشکلات عاطفی یا جسمی

مشکلات مالی

مشکلات جنسی

برگرداندن عشق به رابطه عاطفی
بازگشت به رابطه

به ارزشمند بودن خود باور داشته باشید.

در ضمن روی خودتان کار کنید تا کمی اعتماد به نفس درونی پیدا کنید. اگر با اعتماد به نفس به نظر برسید، این تصور را به عشق سابق خود منتقل می کنید که برای اینکه چگونه عشق خود را برگردانید برنامه دارید و صرفا سخن نمی گویید.

اعتماد به نفس شما بیانگر این است که از توانایی خود برای تغییر و شریک زندگی بهتری بودن مطمئن هستید.

شما باید بخواهید او را متقاعد کنید که او با شما به رابطه بازگردد، زیرا شما شریک زندگی ایده آلی برای او خواهید بود.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 17 راه برای برگرداندن عشق و 3 گام برای بازگشت به رابطه پس از جدایی با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

تغییرات مشخصی ایجاد کنید.

اگر قبلا با عشقتان مشکل داشتید، چرا او باید بخواهد دوباره در کنار شما باشد؟ اگر بتوانید تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنید به احتمال زیاد شریک زندگی‌تان علاقه‌مند می شود که دوباره با شما باشد. چیزهایی را شناسایی کنید که می‌توانید با تغییر دادن آنها شریک زندگی بهتری برای عشقتان باشید.

اگر می‌خواهید رابطه تمام شده را دوباره شروع کنید، تغییر دادن خود را آغاز کنید. دفعه بعدی که عشقتان را می بینید، باید این کارها را انجام داده باشید، نه اینکه قول بدهید “زمانی” آنها را انجام خواهید داد.

ارتباط برقرار کنید.

زمانی که احساس کردید تغییر کرده اید، تماس بگیرید. اگر پس از تأمل در مورد مشکلات رابطه قدیمی تان، به این نتیجه رسیدید که هر دوی شما از با هم بودن دوباره خوشحال خواهید بود، وقت آن است که با عشق خود تماس بگیرید و سعی کنید رابطه خراب شده را درست کنید. در صورت امکان تماس بگیرید یا پیامک بزنید و هماهنگی لازم را برای ملاقات حضوری انجام دهید.

اگر مطمئن نیستید که تماس شما پاسخ داده می‌شود، یک نامه کوتاه، پیام یا یادداشت بفرستید و بگویید: “من هنوز به شما فکر می‌کنم. واقعاً دوست دارم با شما صحبت کنم. اگر تماس بگیرم ناراحت نمی شوید؟”

سعی نکنید عشق خود را برگردانید فقط به این دلیل که از شکست عشقی می ترسید. اگر رابطه تمام شده و فرصتی برای بهتر شدن ندارد، بگذارید خب تمام شود.

اگر شریک زندگی شما نمی خواهد صحبت کند، رابطه شما احتمالا به پایان رسیده است. بعید است تلاش شما برای بازگشت به رابطه تمام شده و برگرداندن عشقتان به جایی برسد.

برگرداندن عشق سابق
زمان مناسب برای بازگشت به رابطه پس از جدایی

گام دوم: با یکدیگر گفتگو کنید

مکان مناسبی را برای تعامل انتخاب کنید.

یک مکان عمومی مناسب برای صحبت پیدا کنید. همدیگر را در یک پارک عمومی یا در یک مرکز خرید در فضای باز ملاقات کنید. جایی که حریم خصوصی خود را داشته باشید و بدون خجالت صحبت کنید.

برای شام یا قهوه همدیگر را ملاقات نکنید، یا سعی نکنید در اتاق خواب خود قرار صحبت کردن بگذارید.

بهترین خودتان باشید.

سعی کنید قبل از اینکه دوباره در تماس باشید خود را کمی بهتر کنید. شما می خواهید شبیه کسی شوید که عشق شما آن را دوست دارد. لباسی بپوشید که به شما می آید، بهترین نسخه از خودتان بسازید. این کار برای افزایش اعتماد به نفس و خلق و خوی شما در هنگام برقراری تماس بسیار مفید است.

هنگامی که به ظاهر خود رسیده اید، افراد بیشتری از جنس مخالف به شما توجه خواهند کرد. به همین ترتیب، عشق سابق شما از دیدن شما شگفت زده می شود و کنجکاو می شود که چه چیزی باعث تغییر کردن شما شده است.

تکنیک های برگرداندن عشق
راه های بازگشت عشق

اشتباهات خود را بپذیرید.

اگر رابطه‌تان به دلیل خیانت شما خراب شده است، احتمالاً اولین و آخرین کلمه‌ای که از دهانتان خارج می‌شود باید «متاسفم» باشد. از عشق خود به خاطر نقشی که در پایان رابطه بازی کردید عذرخواهی کنید. اگر شما اولین کسی باشید که به خاطر شکست رابطه خود عذرخواهی می کنید، عشق شما تمایل بیشتری به برگشتن به رابطه خواهد داشت .

اشتباهات خودتان بپذیرید. روی مشکلاتی که باعث خراب شدن رابطه تان شده است تمرکز کنید و در مورد اینکه تصمیم به تغییر گرفته اید و اینکه از زمانی که با هم هستید تغییر کرده اید صحبت کنید.

اگر فکر می‌کنید مشکلات بیشتر تقصیر عشقتان بوده است، اگر واقعاً متعهد هستید که چگونه رابطه خراب شده را درست کنید، مهم است که فداکاری کنید.

به حرف های عشقتان گوش کنید.

بعد از اینکه عذرخواهی کردید، ساکت شوید و به حرف های همسرتان گوش دهید. واقعاً گوش کنید و سعی کنید درک کنید که آنها چه احساسی دارند.
حتی اگر فکر می‌کنید می‌دانید قرار است چه بگوید، باز هم سعی کنید به آنچه می‌گویند گوش دهید.

سعی کنید خوب درک کنید. شاید او به چیزی نیاز دارد که شما نتوانید به او بدهید؟ اگر پاسخ منفی است، دیگر به فکر برگشتن به این رابطه نباشید.

برای ساختن رابطه با هم تلاش کنید.

اگر رابطه شما با مشکلات جدی مواجه است، باید تعهداتی برای اصلاح آنها داشته باشید و باید با هم این کار را انجام دهید. هنگامی که هر دوی شما احساسات خود را در مورد بازگشت به این رابطه بیان کردید، در مورد آنچه که می توانید برای پیشرفت انجام دهید صحبت کنید.

صادق باشید و تا حد امکان شفاف صحبت کنید. اگر می‌خواهید چیزی در رابطه‌تان تغییر کند، اکنون وقت آن است که آن را بیان کنید. انتظارات شما برای یک رابطه جدید چیست؟

اگر چیزی را نمی توانید تغییر دهید، در مورد آن صادق باشید. اگر قصد ندارید زمان بیشتری را با شریک زندگی خود بگذرانید، پس نگویید که این کار را انجام می دهم.

بدانید چه زمانی امیدی به بازگشت نیست!

اگر عشقتان نمی خواهد به رابطه برگردد، سعی نکنید آن ها را وادار به بازگشت کنید، این رابطه ارزش وقت و انرژی را ندارد. میتوانید اینگونه بگویید: “میدونی، دلم برات تنگ شده و میخوام برگردی. اگه میخوای این رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم، میدونی کجا باید به من برسی.” سپس عشق سابق خود را تنها بگذارید. در فیسبوک تماس نگیرید، پیامک ارسال نکنید، پیام ندهید. فقط برو!

بهترین روش های شروع دوباره رابطه
نشانه های بازگشت معشوق

گام سوم: آشتی بعداز جدایی

پس از جدایی به طور مؤثرتری ارتباط برقرار کنید.

مشکلات ارتباطی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که شما را در هر مرحله از یک رابطه تحت تاثیر قرار می دهد.
اگر چیزی شما را آزار می دهد، همان موقع آن را مطرح کنید. منتظر صحبت کردن طرف مقابلتان نباشید. ممکن است آن زمان عصبانی تر شوید.

گفتگوهای منظم داشته باشید. صحبت کردن در مورد رابطه‌تان نباید سخت باشد. گفتگو فقط برای زمانی نیست که یکی از شما فوق‌العاده عصبانی است.

مهارت های بازگشت به رابطه پس از جدایی
بازگشت به رابطه تموم شده درست هست یا خیر؟

به آینده نگاه کن، به گذشته فکر نکن.

همه روابط دارای دست اندازهایی هستند. اگر مایلید رابطه تمام شده را دوباره شروع کنید تا رابطه را به نتیجه برسانید، مهم است که بدون رنجش یا عصبانیت به آن بازگردید. یک گام مهم در انجام این کار این است که از بیان چیزهای گذشته خودداری کنید.

از فکر و تلاش برای “امتیاز گرفتن” در یک مشاجره یا ایجاد احساس بد در شریک زندگی خود دست بردارید.

اگر تصمیم گرفتید برای برگرداندن عشقتان تلاش کنید، به آینده نگاه کنید و خاک گذشته را زیرو رو نکنید.

برای بازگشت به رابطه پس از جدایی با هم برنامه ریزی کنید. تعهد به رابطه مستلزم این است که برنامه های خاصی داشته باشید و به آنها پایبند باشید.

تنها برای برگرداندن عشقتان تلاش نکنید!

شما نباید کاری را برای شریک زندگی خود انجام دهید فقط به این دلیل که او را مجاب به بازگشتن به رابطه تمام شده کنید یا به این دلیل که می خواهید از دعوا جلوگیری کنید.

یاد بگیرید که کارها را انجام دهید زیرا باعث خوشحالی شریک زندگی شما می شود که در نتیجه شما را نیز خوشحال می کند.

هرچه بیشتر بتوانید با مهربانی و شفقت واقعی رفتار کنید، رابطه شما قوی تر خواهد شد.

دیدار بعد از جدایی

خوب باش، بخشش و همراهی کن!

خوب بودن به این معنی است که بهترین چیزها را برای شریک زندگی خود می خواهید.

بخشش به این معناست که شما حاضرید برای خوشبختی شریکتان فداکاری کنید، مشروط بر اینکه او نیز مایل به فداکاری برای شما باشد.

همراه بودن به این معنی است که با شریک زندگی خود، در حد منطقی، همیاری و همراهی کنید. حتی اگر از فیلم های دراماتیک خوشتان نمی آید، اگر مورد علاقه شریک زندگی‌تان است، هر از چند گاهی به عنوان بخشی از پیمان همراهی خود با هم آن را تماشا کنید.

بیشتر از قبل برای رابطه خود وقت بگذارید.

روابط یک معامله 50/50 نیست. شما باید 100٪ در رابطه مشارکت کنید. هر کدام باید سهم 100% خود به رابطه را بدهید. سعی کنید بیشتر روی چیزهایی که برای رابطه می گذارید تمرکز کنید، نه روی چیزی که از رابطه به دست می آورید. رابطه شراکتی است که شما باید آن را بسازید، نه چیزی که حاضر و آماده به شما داده شود.

سوالات متداول

ممکنه عشقم برگرده؟

پاسخ یک بله است. عشق ممکن است با گذشت زمان محو شود، اما شما می توانید عشق را دوباره با همان شخص پیدا کنید. اغلب، عشق به مرور زمان محو می‌شود، زیرا طرف مقابل نگرش یا رفتارش تغییر می کند.

چگونه پسری که رفته را بازگردانیم؟

اگر دوست پسر سابقتان در زمان جدایی به شما گفت که هنوز عاشق شماست، پس امید خود را نگه دارید. شاید این جدایی به خاطر فاصله، برنامه های زندگی متفاوت، اختلاف نظر شدید بر سر ارزش ها بوده است. اما اگر او گفت که دوستت دارد، پس می‌دانی که احتمال بازگشت او وجود دارد.

مشاوره شکست عشقی آویژه

در این مقاله مرکز مشاوره خانواده آویژه در خصوص با نوجوانی که دروغ میگوید چگونه رفتار کنیم؟ نکاتی را بیان کردیم. اگر شما هم دیدگاه و نظراتی دارید و در این مقاله به آن پرداخته نشده است، از شما تقاضا داریم تا آن را در بخش دیدگاه های پست بنویسید تا دیگران هم از آن بهره ببرند و از سوی دیگر در مقاله دیگری در حیطه مشاوره نوجوان به صورت اختصاصی به آن پرداخته شود.

براي مشاوره در زمينه 17 راه برای برگرداندن عشق و 3 گام برای بازگشت به رابطه پس از جدایی

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

دسته بندی:

برچسب ها:

نظرات

- 202 نظر:

  1. سلام من یه دختر ۱۷ ساله هستم ۱ سال و نیم با دوست پسرم رلیم ما همدیگرو خیییییییلی دوست داشتیم ولی من هنوزم مثل قبل دوسش دارم اونم دوسم داره ولی از دستم عصبانی یکم سرد رفتار میکنه
    ۲ روز پیش خانواده ام رفت جلو باباشو گرفت
    حالا هم ۲ روزه غذا نخوردم همه اش جوش میزنم گریه میکنم حتی پام به بیمارستان دوبار کشیده شده
    که دیشب یه اسنپ گرفتم رفتم دره مغازه‌اش یه نامه بهش دادم و برگشتم بعد خودش دیشب بهم پیام داد
    ولی مثل قبل باهام نیست
    خانواده اشم به من راضی نیست
    حالا رلم دیشب پیام داد گفت که خانواده ات آبروی منو بردن میفهمی از خانواده ات بدم میاد ولی از تو بدم نمیاد
    بعد بهم گفت یه سیمکارت با کارت ملی خودت برام بگیر تا بتونم باهات قشنگ چت کنم چون اینجا نمیتونم چت کنم
    به نظرتون منو هنوز دوست داره یا نه ؟
    لطفا یکاری جلو پام بزارین من انجام
    چون من بهش خیییییییلی وابسته شدید شدم
    ازتون ممنون میشم منو از این بدبختی نجات بدین

  2. سلام وقت بخیر تورو خدا کمکم کنید من 19 سالمه و کسی که دوسش دارم 28 یک ساله همو میشناسیم و در ازتباطیم البته نزدیک شش ماه کات بودیم ولی برگشتیم به هم الان دو روزه که دوباره کارت کردم رفتارش برام قابل تحمل نبود مثلا ابراز محبت میکرد اما رفتارش گاهی اوقات خیلی بد بود بهم توهین میکرد هر وقت بحثی پیش بیاد من باید برم برای اشتی خیلی دوسش دارم
    بنظرتون چیکارکنم تو رو خدا کمکم کنید

    1. سلام این دوست داشتن نیست بلکه طرف شما اعتمادبنفس شمارو گرفته ازتون شما اول خودت رو وست داشته باش

  3. سلام
    شش سال بود که یکی را می شناختم. اصلا برام مهم نبود. رابطه معمولی بود. اساسا نمی دیدمش.
    خیلی دورم می چرخید مثل پروانه. مثل مرید و مرشد. از بس توجه کرد که به خودم اومدم دیدم عاشقش شدم.
    روز تولدم یه ساعت بست بدستم همان موقع عاشقش شدم.
    یکسال گذشت. همه جوره هواش را داشتم.
    یه ماه پیش خواستم ازش جدا بشم گفت نشین رابطه دو طرفه است.
    اما مدتیه جواب تلفن و زنگ نمیده یا با تاخیر جواب میده.
    بحثی نداشتیم. تو همین یه ماه هم همیشه می گفت کنارت آرامش دارم.
    نمی دونم چرا همه چی صد و هشتاد درجه چرخید. حرف نمی زنم تا دلیلش را بفهم. گاهی چهار روز میگذره زنگ نمی زنم پیام نمیده. من زنگ بزنم و پیام بدم گاهی جواب میده گاهی نمیده. یا مبهم جواب میده. مثلاً میگه نمی دونم افسردم. تو خودم هستم. پسرها دوره های پریود دارن. خلاصه بهانه هاش اینان.
    دیشب کلی پیام فرستادم که زنگ بزن حرف بزنیم. کلی گفتم قلبم دیگه تحمل نداره. مثل آدم بزرگ حرف بزنیم اگر لازم شد با احترام جدا بشیم. این بچه بازی ها چیه. اما دریغ از یک جواب.
    قلبم خیلی اذیته. می خوام جدا بشم. اما اینکه دلیل این تغییرات را نفهمیدم خیلی ناراحتم. یکی دیگه از دلایل ناراحتیم اینکه من تو عالم و پیله خودم بودم اون منو بیرون آورد. عاشقم کرد و رهام کرد. حس نامردی بهم دست داده.
    می ذارمش کنار اما دلیل تغییر رفتارهایش نفهمیدم. خواهش می کنم اگر چیزی به دهنتون می رسه کمک کنید. سپاسگزارم

  4. سلام من ۱۶ سالمه
    من از ۹ سالگی عاشق دختر داییم شدم تا الان که ۱۶ سالمه حسمو بهش نگفتم یعنی روم نشد دوماه پیش جرعت پیدا کردم بهش بگم اما خودمو جای غریبه جازدم دوروز روش کار کردم تا قبول کرد اما یک ماه گذشت که دیدم مادرش برام ویس فرستاده که دیگه به دختر من پیام نده و مادرش منو بلاک کرد اما الان دوباره میخام برم و بهش بگم که برگرده
    بنظر شما بهش بگم یانه

  5. سلام وقتتون بخیر من الان 3 شبه با عشقم کات کردم چون بهش دروغ گفتم ولم کرد گفت من از دروغ بدم میاد من اشتباه کردم الان واقعا بهش نیاز دارم شب روزم شده گریه شدیدا حالم خرابه میشه ی چیزی بگید من چکار کنم برگرده

  6. همسرم بعد از ۴ ماه رفتن به کشور خارجی به من خیانت کرد با این که من بخشیدمش میگه تو شوهر خوبی هستی و لایق زندگی بهتر از منی حاظر نیست دوباره با هم رابطه داشته باشیم و من به شدت بهش وابسته ام دو ماه پیش رفتم پیشش دوباره روابطمان عادی شد ولی الان دوباره داره همان حرف ها را میزنه هم اون تا پای خودکشی رفته هم من

  7. سلام وقتتون بخیر من ۲۱,سالمه یک سال ک‌با یه نفر تو رابطه هستم عاشق هم بودیم رابطمون خیلی خوب بود ولی متاسفانه من یه اشتباهی کردم و مدت خیلی کوتاهی اونم همیشه ن بعضی اوقات با یه نفر دیگه رفاقتی صحبت میکردم و رلم فهمید و رفت با پسره حرف زد و کلی دروغ هم گفته بود بهش طرف و رابطه ما تموم شد
    چیکار کنم برگرده توروخدا کمکم کنید

    1. سلام من مهدیه هستم الان 3 شبه با عشقم کات کردم بهش دروغ گفتم منو ول کرد
      بهم گفت من از دروغ بدم میاد منم ی اشتباه کردم بهش دروغ گفتم الان پشیمونم از کارم چکار کنم برگرده شدیدا بهش نیاز دارم شب روزم شده گریه شما رو خدا ی چیزی بگید چکار کنم

  8. سلام من۲۰سالمه دوهفته میشه ازعشقم جداشدم اون پیج منو هک کرده بود وتموم پیام های ک باپسرهای دگ داشتمو دیده بود درسته خیانت به حساب میادولی من قصدخیانت نداشتم بااونافقط دوست مجازی بودیم ولی عشقم هرکاری که کردم قبول نکرد ورابطه بینمون روتموم کرد والان دوهفته اس هرچی پیام وتماس میدم جوابی نمیده سین میزنه ولی جوابی نمیده الان واقعا بایدچیکارکنم چون عشق بچگیم بوده واقعا نمیتونم بدون اون….💔😭

    1. نیلوفر جان گذشت زمان همه چی رو حل میکنه. به نظر من یه جور یبهش بفهمون که اون عشق بچگیات بوده تا به حال ولی خوب مرده اون حق داره ناراحت بشه
      تو سعی کن ارتباط رو کات نکنی هر چند وقت یبار بهش پیام بده جوری که متوجه بشه تو واقعا دوسش داری و از ته قلب اونو میخوای
      نگران نباش اونو بدست میاری عزیزم ولی سعی کن دوستای دیگه رو کات کنی که او متوجه این موضوع بشه. اون مال خودته نگران نباش پیگیری خودتو داشته باش پسرا زود خر میشن

  9. سلام من 15سالمه و چند روز پیش با دوست پسرم کات کردم سر یه مسئله مسخره یه روز ازم پرسید اگه اکسم برگرده تو چیکار میکنی منم گفتم به تو بستگی داره اونم گفت من هنوز اونو میخوام منم همین جوری گفتم اکست هنوزم هست اونم گفت مرسی که گذاشتی برم پیشش و باهام کات کرد الان من نمیدونم چیکار کنم ؟ میشه یکی یه راه حل بده بهم

    1. اگر اکس شما در رابطه خوب بود هیچ وقت رابطه شما تموم نمیشد البته شاید مشکل از طرف شما بوده ولی خب چیزی که مشخصه که ایشون شما رو دوست داره چون سوال پرسیده و هنوز به رابطه باشما امیدواره شما باید یک قدم به سمتش برید ببینید واکنش ایشون چی هست اگه هنوز براتون مهمه
      موفق باشید

  10. سلام من و رلم دیشب کات کردیم ینی اون کات کرد باهم من 20 سالمه اون 17 سالش سره این کات کرد ک باهم بحث دعوا کردیم یکم دعوا هامون زیاد شده بود و گفت خسته شده دیگه عصابش نمی‌کشه آنقدر بحث و دعوا میکنیم آرامش نداره میخاد آروم بشه آرامش داشته باشه و گفت نمیخاد باهام ادامه بده و از رابطه زده شده و رفت بنظرتون چکار کنم؟؟ برمیگرده؟

    1. سلام من پسری که از آشناهامون بود ازم خاستگاری کرده بود و من جواب رد دادم بعد دوسال توی اینستا بهم پیام داد باهم دوست شدیم ولی بهم پیشنهاد سکس داد و من بهش گفتم نمیتونم و خدافظی کردم اما اون هیچ واکنشی نشون ندا نه آنفالو کرد نه بلاک کرد ولی من آنفالوش هم کردم میخوام ببینم میتونم دوباره برگردونمش؟؟؟آیا برا تلافی بهم پیشنهاد سکس داد چون جواب منفی بهش داده بودم؟؟؟

    2. صبر کن بزار یه مدت البته کم دو هفته ای توی آرامش خودش باشه بعدش تو پیگیری کن برمیگرده و دیگه باهاش مشاجره نکن

  11. سلام من با ی دختر 1 سال نیم تو رابطه بودم من 20 سالمه اون 17 سالش بود 3 روزه کات کردیم سره اینکه بحث و دعوا زیاد داشتیم تو رابطمون و گفت دیگه نمیتونه عصابش نمی‌کشه و میخاد آرامش داشته باشه میخاد ب آرامش برسه از بحث و دعوا خسته شده و گفت دیگه نمیخاد باهام باشه بنظرتون برمیگرده؟ چکار کنم

  12. 🥀سلام من محسن هستم ۱۸ سالمه🥀

    🖤من یک سال با دختری که حدودن از خودم ۱ سال نیم کوچیک تره آشنا شدم رابطمون خیلی اوکی بود جوری که حتی کسی نمیتونست تصور کنه تهش اینجوری بشه… الان یکی دو هفته هست که کلا بهم اهمیت نمیده با بهانه های علکی یا دلایای که نمیتونه منا قانع کنه سعی کرد منا از خودش دور کنه… با هر برنامه ای که میتونستم سعی کرد ببینم دلیل این کارش چیه حتی انقدری دوسش دارم که حاضر شدم غرورما بخاطرش بزارم زیر پام التماسش کنم برگرده ولی قبول نمیکنه..🖤

    🥀الان چند هفتس نمیدونم کجاس چیکار میکنه اصلا بهم غکر میکنه یا نه؟ 🥀

    🥀بنظرتون میتونم نظرشا تغییر بدم یا نه اگر راهی هست بهم بگید کارم داره به دیونه خونه میکشه دیگه🖤🥀

  13. من روز تولدش فهمیدم بعد سه سال و نیم رابطه داره بهم خیانت میکنه و به اون پسر پیام دادم پسره دوستش بود ولی آلمان بود واسه تولدشم پول فرستاده بود تا واسه خودش آیفون بگیره با این که تو این مدت هیچی واسش کم نزاشتم این کارو باهام کرد
    وقتی فهمیدم گذاشت رفت ولی منو بلاکم نکرد منم بهش پیام دادم دیگه نمیخام ببینمت و ازین حرفا ولی نمیتونم تحمل کنم به نظرتون چیکار کنم دوباره برگردم

    1. ممکن از چیزی ناراحت باشه شما اگه این رابطه براتون مهمه باید یک مقدار تلاش کنید ببینید از سمت شما مشکل کجاست و اینکه بلکتون نکرده هنوز به رابطه باشما امیدواره

  14. من به یه نفر که مدت یک ماه رفیق صمیمی بودیم برای تولد امسالش تبریک گفتم و اون گفت که من نمیخام باهات دوباره رفیق بشم منم اصلن قَسط دوباره رفیق شدن باهاش رو نداشتم و کلی چرت و پرت گفت و بعد یه روز رفت به رفیق صمیمیم گفت که من رفتم پیام دادم بهش. منم در موقعیت خیلی بدی بودم و اعصاب نداشتم اونم پیام داد و گفت چرا اینکارو کروی و این چیزا منم در اوج اعصبانیت بودم گفتم حوصله بحث با تو یکی رو ندارم و ولم کن و اینا. بعد یه هفته پیام داد گفت دورت بگردم حرفی برای گفتن نداری( با خنده.) منم گفتم نمیخای ول کنی،اگه میخای داستان واقعی و بدونی بیا پیشم بهت میگم اونم گفت میخای ضایع شدن خودتو تعریف کنی منم گفتم ضایع شده یا میشه من نیستم دیگ پیام نداد چون رفت و آمد خانوادگی داریم هر بار منو میبینه ۵ دیقه فقط به من زل میزنه الان نمیدونم چیکار کنم بنظرتون ببرمش بیرون بهش بگم قضیه رو یا نه؟؟

  15. سلام من دیشب با رلم کات کردم و داغونم یدفعه ای بهم گفت که خانوادم میخوان من با یکی دیگه باشم و اینا گفت من تورو میخوام ولی مجبورم که کات کنم
    بنظرتون ممکنه برگرده؟!
    و اینکه دوستیمون حضوری بود

    1. سلام من علی هستم و ۲۰ سالمه
      یک سال پیش از دختری ۱۸ ساله خوشم اومد و رابطه رو ادامه دادیم تا به شدت وابسته و عاشقش شدم. حالا تو این یه سال ۳ بار بحث پیش اومد که مشکل از رفتاره من بود و گفت که کسی کاریو تکرار کنه از چشمم میوفته. حالا یک هفتس کلا دوریم و پیام هم نمیدیم به هم. عذر خواهی کردم و میگه بخشیدم ولی دلم صاف نشده. بهش اخرین بار که بحثمون شد گفتم ارزشه این یک سال زمان رو که گذاشتم نداشتی😐😖😖در حالی که داشت. یک ماه زمان گذاشتم عذر خواهی و اینا ولی گفت جاست فرند باشیم؟ گفتم نه. خیلی ناراحته
      به نظرتون چیکار کنم. برگشتنیه؟ برگردم میتونم درستش کنم؟ خیلی دلخور و سرد شده

  16. من ۹ ماهه با یه نفرم رل بودم بخاطر اخلاقم بامن اوکی نیس اخلاقمم چیزیش نیس فق بد رفتارم یکم برا همون ولم کرد چیکارکنم برگدره من بی اون نمتونم 🙂

    1. من نظرم اینه تمام عشق و علاقتو رو خودت بذاری و به مدت کوتاهی بهش فکر نکنی مطمعن باش برمیگرده

  17. سلام من یه دخترم و ۱۵ سالمه
    من ۵ سال پیش وقتی که ۱۰ سالم بود یکی از پسرای فامیل دورمون عاشقم شد و حتی پیشنهاد ازدواج هم بهم داد و یه سال ازم بزرگتره
    البته پیشنهادش رو با نامه بهم فرستاد و منم از طریق نامه براش نوشتم که دوست ندارم و منم نامه ی خودم رو براش فرستادم
    بعدا از طریقی متوجه که نامه ی منو وقتی خونده پاره کرده
    به نظر شما الان بعد پنج سال دوری چه حسی به من داره؟
    خواههههههههههههههههش میکنم هر کی میدونه جواب منو بده🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    1. چون وابستگی‌ ایجاد نشده هیچ اتفاقی براش نیفتاده راحت داره زندگیش رو می‌کنه ولی اینو بفهمید وقتی کسی عاشقتون هست بهش یه فرصت بدید چون ممکنه شما هم عاشق بشید بهت یه رابطه خوب درست میکنید

    2. فکر میکنم شما باید در این سن تمرکزتون فقط درس باشه . خیلی سن شما کمه برای تصمیم در مورد زندگی زناشویی و آینده. صد درصد در این سن تصمیمی احساسی خواهید گرفت و چند سال بعد مجبور به جدایی میشید .چون از روی احساس تصمیم گرفتید نه عقل و منطق …

      1. سلام من مریم هستم 22سالمه با دکترم نزدیک 1ماه دوست شدیم بعدا سر یه مسئله کوچیک کات کرد ،میخوام برگرده ولی نمیدونم چیکار کنم اگه راهنمایی کنین ممنون میشم🙏

      2. همه چی ک به عقل و منطق نیس اتفاقا امار طلاق کسایی ک از روی منطق ازدواج کردن خیلی بیشتره تا اونایی ک با عشقشون ازدواج کردن…

  18. من زهرا هستم 16سالمه 1سال با دوست پسرم.بودم بعد 1سال دوست پسرم رفت ب دوست صمیمیش گفت ک من با زهرا رلم و دوست صمیمی دوست پسرم رفت به پسر عموم گفت و پسر عموم رفت به بابام گفت بابام خیلی سرم داد زد و جوری شد ک با دوست پسرم کات کردم بابام گوشی ازم گرفت به مدت 2ماه بعد مدرسه بهم داد بعدش دوست پسرم پیام رو پیام که چیشد منم خیلز دوستش داشتم دوباره رل زدم باهاش بعدش خالم فهمید من به دوست پسرم ک گفتم خالم فهمیده واکنش بدی نشون داد خو خالم میشد زنداییش بخاطر همین هیچی نگفت بعد 1هفته گفت جدا بشیم گفتم برای چه گفت دلیلشو ازم نپرس گفتم بگو باید بدونم گفت اینو بدون ک دیگه نمیتونم باهات باشم گفتم بگو نگفت گفت آخرین حرفت چیه گفتم خوشبخت بشی گفت همچنین بعد 1سال اومد بهم پیام میده میگه چخبر این چیزا منم گفتم عه چخبر از این بر ها گفت هیچی اومدم سر بزنم گفتم خوبه ی چرخی این برا ها زدی بعد 3تا 4روز گفت من خسته شدم از پیام های الکی میای دوست بشیم پایدار گفت این دفعه واقعا نمیرم میشه با من باشی لطفا بهم کمک کنید من فقط ی سوال دارم چرا باز برگشته میگه با هم باشیم در صورتی که اون منو ول کرد؟؟؟

    1. ولش کن جواب نه بهش بده برو پی زندگیت مگه احساسات الکیه هر دفعه یکی بیاد خرابش کنه بره

    2. ولش کن و خودتو تحقیر نکن .
      سخته ولی ولش کن مهم نیست بهش توجه نکن .
      اینجوری پیش اونم جذاب تری مطمئن باش

  19. من یکیو دوست دارم خیلی به هم وابسته بودیم اما اطرافیانش نمی زاشتن اونم باهام سرد شد یک ماه باهم حرف نزدیم اونم گفت به مادرم که دیدی نگام نمی کنه منم هی این کارو ادامه دادمه اما از اون اطرافیانش شندیدم مریض شده منم زنگ زدم بهش باهم دوباره دوست شدیم دیگه جوری بود هرروز باید هم دیگرو بغل میکردیم بعدم میرفت پس باید بازم همدیگرو بغل میکردیم بازم بعضی از رفتاراش زشت بود اما من دوسش داشتم ولی یه روز با یکی از رفیقام در میان گذاشتم به عنوان درد و دل اونم نامردی نکرد بهش پیام داد از گوشی من از زبانی من که دیگه طرف من نیا تو پات میزارن و اینا خداحافظ برای همیشه منم نمی دونستم تا موقعی که همه پیاماشو پاک کرد و ۲ تاش گذاشته بود منم خواندم جا خوردم که من این پیامارو ندادم بعد هرچی زنگ زدم پیام دادم جوابمه نداد گفت تو خحالت نمیکشی هرچی از دهنت میاد میگی برو گم شو از این حرفا منم از ساعت ۵ تا ساعت ۱۰ شب پیام و زنگ زدم ولی بازم جوابمه نداد گفت فقط برو گم شو منم گفت صبح میبینمش دوباره امد ولی نگام نکرد روبشو کرد اونور بعد اونایی که پاش میزاشتن از خداشان بودو اینم با لبخند رفت با اونا دست کردن گردن همو یعنی تو کی هستی بعد هی وایسادم بیاد بیرون کادوم براش خریده بودم گذاشتم رو میزشو بعد رفت تو اتاقیو با اونایی که پاش میزاشتن تمام پیامارو نشونش داد منم هی وایسادم بیاد بیرون نیامد تا اخری خودم رفتم گفتم یه لحظه بیا تا برات توضیح بدم اما نیامد دستمو پس زد گفت برو گم شو رفتم نشستم تو حیاط مادرم ناراحت شد رفت گفت پسر من این حرفارو نمی زنه گفت چه میگی خانوم پیاماش هست منم طاقت نیاوردم رفتم تو گفتم به خدا من ندادم چرا نمیزاری توضیح بدم گفت صدای نحستو بیار پایین برو گم شو یکی از اونام امد گفتم تو از خداته من و اینا از هم جدا شیم اونم هیچی نگفت رفت تو اتاق هر چی کادو بهش دادم پرت کرد تو صورتم اما من هنوزم دوسش دارم دیگه به خاطر اینکه نیفتم تو فکرش هی میخوابم تا نیاد تو ذهنم اما تا کی خود به خود میرم تو فکرش مادرم دیگه کلافه شده

  20. دوس پسر سابقم که قبلا واسه تعریف باهاش بودم بعدن کات کردیم من با یکی دیگه رفتم وقتی هم با اون کات کردین اومد گف من ۲ ماه منتظر تو بودم بیا دوبار باهم رل بزنیم منم قبول کردم اولا دوسش نداشتم بعدن نم چی شد که عاشقش شدم وقتی فهمید عاشقشم سرد شد باهام همش بی توجه ای می‌کرد علاقه نشون نمی‌داد حالا ما ۱ ماه هست کات کردیم پن خیلی تلاش کردم که دوباره بگرده ولی نشد انگار بین این که من میخواد یا نمیخواد مونده و منو آلاف کرده من خیلی عاشقشم ولی نم چی کار کنم دیگه به خاطرش رگ زدم . خودمو از پله انداختم پایین دست راستم شکست در کل خیلی میخوامش با اینکه بعد از جدا شدنمون ۳ بار رل زده ولی نمیتونم فراموشش کنم باید چی کار کنم؟؟؟؟

    1. دختر بزار بره و دیگه دنبالش نرو
      وقتی با اینک این اتفاقات برات افتاده برنگشته و اهنیتی نداده پس تورو دوس نداره و آدم تو نیست هرچن این کارات اشتباه بوده تو با نشون دادن ضعف بهش باعث شدی از چشمش بیوفتی الانم رهاش کن ک بره با چسبیدن بهش هرگز ب دستش نمیاری ب نظرم سواد رابطه رو یادبگیر که اینجوری دچار مشکل نشیو ب ی مشاور برای ب دست اومدن دوباره اعتماد ب نفست برو

  21. سلام دخترم ۱۷ ساله من با پارتنرم چند روزی میشه که کات کردیم اشنا هستیم با هم
    بحثمون هم سر یک چیز مسخره بود الان واقعا نمیدونم چیکار کنم برم سمتش یا نه چون واقعا دوسش دارم بنظرتون کدوم کار درسته؟

  22. منو اکسم شیش ماه باهم تو رابطه بودیم خیلیم همو دوست داشتیم و واقعا میتونستم بفهمم حسش بهم واقعیه سه روز آخر نسبت بهم سرد شد گف نمیخوام کنارم بدبخت بشیو گفت رفیق بمونیم من قبول نکردم ولی وقتی دیدم حالش بده قبول کردم گفتم حالت اوکی شد برگرد روز بعد پیام داد گف عذاب وجدان دارم گفتم اگه بخاطر عذاب وجدانت برگشتی همون بهتر بری اولش گف نمیتونه تو این حال ولم کنه ولی رفت و گف همه عکسا و چتارو پاک کنم ولی نتونستم
    با دوستم حرف زد گف من خیلی تلاش کردم ک رابطه رو برگردونم ولی نشد ما تفاهم نداشتیم خیلی بهش گفتم به شوخیو تیکه که با پسرا زیاد گرم نگیرو اینا ولی توجه نکرد
    دوستم اینو بهم نگفت ولی از بس به رابطه فک کردم فهمیدم دلیلش اینجور چیزا میتونه باشه اگه بهم مستقیم میگفت من هیچوقت نه نمیاوردم از بس دوسش دارم
    بهش گفتم حاضرم تغیر کنم اگه میخوای برگرد ولی جوابش این بود که ترجیح میده تنها باشه تا بخواد به یکی همش گیر بده و بگه فلان کارو نکنو اینا
    گف تازه اول جوونیته اگه من جلوتو بگیرم عقده میشه واست کسی که یروز رفته بازم میره کسی که یه بار دل سرد شده بازم میشه
    ولی من الان واقعا نمیتونم به چیزی جز اون فک کنم بی اشتها شدم بی اشتیاق شدم و شدیداً میخوام دوباره برگرده و حسش مث قبل باشه
    بنظرتون چیکار کنم که بهش نشون بدم تغیر کردم و میخوام برگرده

    1. بیخیالش شو.. کسی که راه رفتن رو یادبگیره دوباره و دوبارها میره….هر دفعه برمیگرد و فقط روحیه و حال روحی جسمی تو رو خراب میکنه

    2. عزیزم تغییر کن متوجه اشتباهاتت بشو و ب خودت فرصت بده اول تغییر کن بعد برو سراغش و بگو ک متوجه اشتباهت شدی و خودتو تغییر دادی اگر توورو بخواد بهت فرصت میده ک‌خودتو ثابت کنی ولی بهش فشار نیار هر آدمی توی زندگی اشتباه میکنه و جدا میشه صبور باش روی خودت تمرکز کن و خودتو محتاج نشون نده

    3. بهش فضا بده اگه دوسش داری ۲۰ روز تا ۱ ماه ولش کن بعد به اشتباه های خودت فکر کن رو کاغذ بنویس بعد مشاوره برو اگه مشاور اوکی داد برو سراغش

  23. سلام .
    من ۱۶ سالمه و از سن ۱۵ سالگی تا الان ک میخام برم تو سن ۱۷ با رلم بودم .
    اون چن روزه ک کات کرده و بلاکم کرده خب چون بهش ی سری خیانت کردم و اون ازم زده شد
    بعد اون غذیه ک پیش اومد اونو با التماس برش گردوندم دوسم داشت خب.
    ولی یک ماه دیگ اون باز کات کرد این سری بهم گفت ک از چشم اوفتادی :)💔
    بعد ک بلاکم کرد رفتم سمت مدرسش اوفتادم دنبالش پیش رفیقاش بود تو ی کوچه باهاش حرف زدم و بهش اون پیامایی ک ب رفیقش داده بودمو نشون دادم
    بهم گفت ک دیگ مهم نیس چون دیگ برام مهم نیستی 🙂💔
    من الان چن روزی هست ک نمیتونم بخابم
    حالا اون برمیگرده؟

  24. من دوست پسرم روخیلی دوست داشتم اما با اسرار پدر ومادرم بایکی دیگه از دواج کردم اما دوست پسر هنوزم دست از سر م برنداشت از از دواج بایه قریبه 1 سال گذشت اما دوست پسرم هنوزم دوسم داشت بهم شماره میداد پیام میداد منم بااین حال دوسش داشتم ما وقتی که خانوادم فهمیدن که من هنوزم با دوست پسر سابقم در ارتباط هستن رفتم سراغ دوست پسرم امام اون به خانوادم گفته بود که اصلا منو دوست نداره واین من بودم که بهش پیام میدادم از همون موقع هم هر جا که منو میبینه صورتشو برمی گردونه الانم به یه نفر دیگه ای به نام زینب دوست صده خیلی هم دیگرو دوست دارن اما من بااین که میدونم دیگه من. نمیخواد اما بازم دوسش دارم یک سالی میشه که کات کرده اما من هنوزم دوسش دارم زندگی م نابود شده اون به من فکر نمی کنه اما من خیلی دوسش دارم به نظرتون تو این رابطه من مقصر اصلی هستم؟

    1. مقصر خودتی خو یه پسر تا یجایی می‌تونه می‌تونه دوست داشته باشه تو با ازدواج کردنت ضربه بزرگی به اون زدی و اون میخواست بعد ازدواجت تلافی کنه و بتونه بت ضربه بزنه ک خونوادت جلوشو گرفتن

    2. چیزی ک گذشته گذشته اگه همسرتو هنو داری سعی کن ب اون وفادار باشی تا اونم بتونه خوشبختت کنه و خوشحال

      1. سلا من 16سالمه سه سال با یکی بودم خیلی هم دیگرو دوست داشتیم خیلی به هم دیگه اهمیت میدادیم بعد یه سال و نیم رفت بعد چهارماه برگشت گفت دلم تنگ شده با هپ دیگه موندیم به طوری که قصدمون جدی بود اما خیلی باور داشتم واقعا دوسم داشت اما یه دفعه بعد هفت ماه بی دلیل رفت گفت من از آیندم میترسم که بهت نرسم و بدتر از این نیست دو ماه بلاکم کرد رفت پی نداد اما بعد دو ماه از بلاک باز کرد گفت دلت خواست پی بدی بده بحرفیم یا زنگ بزن یه شب گفت زنگ بزن هر سوالی داری جواب بدم بهت قبل اون شب اول که پی داد گفت از وجودم افتادی و اینا بعد گفت جدی نگیر تو مگه اخلاقمو نمیدونی بگیر نگیر دارم
        ولی واقعا من خیلی دوسش دازم دو شبه بی قرارم به خاطرش نمیتونم فراموشش کنم هنوز دلم روشنه که بر میگرده
        از پسر عموش پرسیدم که چرا رفته گفت خونشون داره میره شهرشون میگه که نمیخوام وابسته شیم اما به دوستم گفته دوسش دارم و این حرفا حتی ازش پرسیده که من دربارش چی میگفتم ..من یه جای دلم روشنه که حتی یه درصد باز دوسم داری تورو حدا کمکم کنید چجوری برگردونمش من بدون اون افسورده شدم حتی زنگ زدنی میخندونه منو حالمو میپرسه تورو خدا بگید چجوری برش گردونم

    3. الان دیگه مهم نیست مقصر کی بوده مهم اینه که هرکدوم یک زندگی دیگه واسه خودتون دارین از اشتباهات گذشته ت تجربه بگیر وزندگی جدیدتو سرشار از عشق کن که دیگه وقتی واسه فکر کردن به اون رابطه نداشته باشی مطمئن باش اگه با صداقت زندگی کنی همسرت اونقدر عشق بهت میده که جبران تمام گذشته باشه

  25. من یکی را خیلی خیلی دوسش دارم ۱سال با هم بودیم بعد یهو خدش گف جداشیم ولی من راضی نبودم الان دوباره پی داده اون روزی ک اون گف بیا من نتونسم برم بعد خودم دو روز بهش گقتم بیا هیچکدوم از روزا نیمد الان چیکار کنم حالم خیلی بده

  26. *سلام ببخشید من دوست پسرم باهم کات کردیم بخواتر برگشتن اکس قبلیش يعني دوست دختر قبلیش حالا من باید چیکار کنم خیلی دوسش دارم و دوس دارم برگرده پیشم

    1. برگشتن کسی که به خاطر عشق سابقش ولت کرده دیگه به درد نمیخوره برای اینکه بخوای فراموشش کنی سعی کن دیگه ازش خاطره ای نداشته باشی و از قانون جذب استفاده کن همش بگو که من دیگه دوسش ندارم اینطوری خود به خود ازش سرد میشی و بعد به کل فراموش میشه واست

    1. سلام اشتباه قبلیتو تکرار نکن اون زیر نظرت داره بر می کرده پاش وایسا

      1. از من بدون دلیل و چون چرا رفت حتی خداحافظی هم نکرد اما دلش ازم کنده نمیشه و تا حال ۹ ماه شده که مره از زندگی خود پاک نکرده و ستوری های واتساپم رو میبینه من چیکار کنم خیلی دوستش دارم میدانم اون هم مرا اما چی کنم برگرده؟؟؟

    2. سلام خسته نباشیدمن ۵۰ سال دارم و چند سال هست که با همسرم جدا زندگی می کنیم و هر کار کردم نه آمد طلاق بگیره تا اینکه با یک زن ۵۲ ساله آشنا شدم و صیغه شدیم و با عشق ۹ ماه با هم بودیم همه خانواده من و اون هم فهمیدند خیلی دوستش داشتم اون هم بهم عشق می داد ولی من بهش نگفتته بودم که زنم را طلاق ندادم و هر وقت می پرسید می گفتم دادم چون از ترس اینکه از دستش ندم هر وقت خواستم بگم ترسیدم حالا که تحقیق کرد فهمید اول گفت شرط من این هست بری طلاق بدی بعد بیای من منتظرت می مونم تا هر وقت طلاق بدی و به خانواده ام نمی گم که جدا شدیم ولی هیچ ارتباطی باهم نداشته باشیم؛الان یک هفته هست که جدا شدیم حالم خیلی بده هیچ بهم نمی خوره اینقدر حالم بده که نمی تونم بخوابم تو را خدا جوابم را بدید چیکار کنم با تشکر

  27. یه پسر گیر داد عاشقمی امد خاستگاری خانوادم مخالف بودن چهار ماه باهم بودیم بعد یهوی سرد شد بعد یه هفته یه دختر دیگه پیدا کرده الان دوماه میگذره من هنوز دوسش دارم چکار کنم که برگرده

  28. سلام من بایه پسر شش ماه تورابطه بودیم جونمونو براهم میدادیم خیلی همو دوست داشتیم خیلی زیاد جوری که هردومون از هم قول گرفته بودیم همو ول نکنیم
    همه چیز خوب بود خیلی خوب، مامانش خبر دلشت، خالش، داییش، رفیقاش و.. به جز باباش وقتی باباش متوجه شد گوشیشو گرفت تا یک هفته خاموش کرد بعدم گفت تو باید با دختری ازدواج کنی که من میگم، من دختری تو از مجازی بخای نمیزارم ازدواج کنی بعد یه هفته بی خبری ازش بهم پیام داد ما بدرد هم نمیخوریم من داغون شدم تعجب کردم چون غیر ممکن بود راستش ما رل مجازی بودیم ولی از واقعیت همو بیشتر دوست داشتیم خیلی پسر خوبی بود خیلی
    الان دوماه میشه کات کردیم بعدش هم حال اون بد بود هم من من هنوزم حال روحیم داغونه ولی اون بهم گفت بعد کات کردن باهم دوست معمولی باشیم با اینکه کات کردیم وقتی بهش گفتم دوست دارم اونم گفت منم دوست دارم
    میدونم میگید پسره لاشی بوده چون رابطه مجازی داشتید ولی اینطور نیست
    خونواده اون برای ازدواج هیچ وقت قبول نمیکنن 💔…)
    یعنی این رابطه بازگشتی ندارع؟

    1. منم زینب خانم دقیقا مجازی درست میگی مجازی من پسرم برعکس اونم خانوادش مامانش فهمید مجبور شد کات کنه ۲ماه میگذره میخوام برگرده نمیتونم بدون اون خیلی دوستش دارم زیادددد

    2. منم مجازی بودم اسمش صبا خیلی دوسش دارم ۲ماه واس ما هم هست کات شده اونم مامانش فهمید مجبور شد کات کنه یهو من سر کلاس بودم پی ام داد گفت باید کات کنی نمیدونی چقدر داغون شدم

    3. من هم معلمم با یه همکاری ک ۱۳ سال از من بزرگتر هست به قصد ازدواج آشنا شدم اما بخاطر اختلاف زبان هیچ وقت خانوادم اون آقا رو قبول نکردن الان با اینکه دو ماه میشه ک از زندگیم رفته هنوز هم دوستش دارم
      آخه ما همو خیلی درک می کردیم و همو بی نهایت دوست داشتیم
      طوری ک می گف همه دنیا ی طرف تو یک طرف
      نمیدونم چی شد ک یهویی سرد شد و ی بار بهم گف ک عقد کرده اما باورم نمیشه ک عقد کرده باشه

  29. سلام من از 23سالگی عاشق یه دختر شدم و احساسمو بهش گفتم وقتی که بهش گفتم که میخوامت اول باور نکرد ولی وقتی رفتارمو دید بد فهمید که من واقعا میخوامش بعدش اونم منو خواست بعدش رفتیم توی رابطه قصد هر دو تا فقط ازدواج بود همیشه از قول میگرفت که من ولش نکنم تنهاش منم بهش قول دادم تا آخر کنارت میمونم هرچیم بشه ولت نمیکنم بعدش بهم گفت بیا خواستگاریم من گفتم ب وقتش میام بعدش گفت ثابت کن برام اگه دوسم داری بیا خواستگاریم منم ب مادرم گفتم مادر راضی بود ولی گفت خانواده اونا راضی نمیشه اگه بریم خواستگاری بعدش من ما دوتا هم دیگر خیلی میخواستیم بعدش خبر رسید ب گوش مادرش پدرش خواهرش خیلی اعصبانی شدن راضی هم نشدم که دخترشون بدن بعدش خانواده منم راضی نشدم که برن خواستگاری ولی ما هم دیگر خیلی میخواستیم من وقتی فهمیدم که خیلی منو میخواد بخاطرش جلوی خانواده ایستادم بهشون گفتم یا این دختر یا خودمو میکشم با این همیشه از قول میگرفت که تنهاش نزار با مشکلات چندتا رفیق داشت مدام بهش میگفتن این پسررو ولش کن بزار بره جدا شو ازش یکی دیگه میخواست بیاد خواستگاریش فکر کنم پسر داعیش بود بعدش یه بهم زنگ گفت میخوان بیان خواستگاریم بعدش بهم بهت زنگ میزنم از همون روزی که بهم گفت بهت زنگ میزنم رفت دیگه خبری ازش نشد با این همیشه از من قول میگرفت که تنهاش نزارم تو هیچ شرایط همیشه بهم میگفت اگه تنهام بزاری ولم کنی بری با خبر چ بی خبر بری نمی بخشمت منم با این خیلی میخواستمش دوسش داشتم ولش نکردم چرا چون که اونم منو میخواست ولی خودش بی خبر رفت بعداز یه مدتی یه خبری بهم رسید از طرفش گفته که ب من بگن که نامزد دارم خواستگاریش هم نیومدن منم یا همه حرفاش یاد که همیشه بهم میگفت اگه تنهام بزاری نمی بخشمت ولی اون منو تنها گذاشت من خیلی بهش نیاز داشتم خیلی حالم خراب افسردگی گرفتم مث دیونه ها بودم ب هرکی میرسیدم یه چیزی بهش میگم خیلی ضربه شدیدی به قلبم خرد تو شوک رفتم که چرا این جوری شد با این همه عشق علاقه چرا رفت با این که نامزد نداشت ولی گفت نامزد اسمش فلانیه یه روز تو شهر دیدمش یه پسر بود اونم منو دید بد با خودم گفتم که همین نامزدش حتما نامزدش نبود قرار بود بیاد خواستگاریش ولی هنوز خواستگاریش نیومده بودن منم با روحیه داغون زندگیمو کردم ب امید خدا نشستم که حالمو خوب کنه وسوسه های شیطان زیاد منو گرفتار خودشون کرده بودن که دست ب هرکار بدی بزنم ب لطف خدا در کار های بد موفق نشدم الان حالم کمی بهتر شده چون همه چیزمو ب خدا سپردم هرچی خدا بخواد همان میشه منم راضیم به رضای خدا حالا شما بگین توی این رابطه من نامردی کردم یا عشقم؟ که همیشه بهم میگفت اگه تنهام بزاری نمی بخشمت با این که خودش همیشه می‌گفت خودش اول رفت

  30. سلام من با یه دختری اشنا شدم باهم ازدواج کردیم 5سال باهم زندگی کردیم سه یال اول خیلی باهم اوکی بودیم کمکم اخلاقش عوض شد ازش بچه خواستم یه بچه اورد الان پسرم یک سال و هشت ماهشه همین اسفند امسال یه شب رفتم خونه دیدم ناراحته ازش پرسیدم چته اما سکوت کردم بعد یک ساعت اومد روک بهیم گفت دیگه دویت ندارم نمیخوام باهات زندگی کنم بچه رو داد بهیم خودش رفت رفتارش خیلی عوض شده بود اگه با ارامش باهاش حرف میزدم داد و بی داد میکرد من دوست ندارم برگرده چون از ریختش بدم میاد کسی که حس مادری در وجودش بمیره زن زندگی نمیشه فقط خواستم دوستان بگین که چه دلیلی ممکنه وجود داشته که ایشون اینکارو کرد برای چی همچین کاری کرد کسی دلیلشو میدونه بگه بهیم

  31. سلام
    من ۳۲ سالمه با دختری که حدود ۲سال پیش برای عروسی قرار گذاشتیم و حدود ۶ ماه با هم در رفت و آمد بودیم که تا اومدیم قرار های نهایی بذاریم پدر دختر مخالفت کرد و نذاشت ما به هم برسیم کاری کرد که رابطه ما تموم بشه. سال بعدش پدرش فوت کرد و من چند ماه بعد فوت پدرش تلاش کردم بهش نزدیک بشم ولی دیدم حال خوبی نداره، الان فکر میکنم از اون حال و هوا بیرون اومده، هنوز هم بهش علاقه دارم، نمیدونم چجوری میتونم رابطم برگردونم در ضمن اون‌ دختر ازفامیلهای دور من میشه

  32. دو ساله باهاشم هنوزم باهمیم ولی سرد شده همش بهونه میاره البته یک سری مشکلات براش پیش اومده که از اونم مطمئن نیستم ولی دارم زجر میکشم چیکارش کنم ؟

    1. درک کردن (یک مدت درکش کنید )

      فرصت دادن (یک مدت هم فرصت بدید)

      ترک کردن(و در نهایت ترکش کنید )

      1. ترک کردن بهترین گزینه هست میدونین چرا چون وقتی سرد میشه حتما ی جای دیگ سرش گرمه من خودم اینجور شدم سعی میکردم درکش کنم ولی در آخر بووووم با یکی دیگ دیدمش

  33. پارتنرم اخر رابطه گفته بود خوشحالم رابطمون تموم شد خب من الان اینو چطور برگردونم؟😂💔

    1. پارتنر منم بهم گفت حالم ازت بهم میخوره دیگه دلم نمیخواد ببینمت و باهات دوست باشم با اینکه خیانت نکرده بودم اصرار داشت که اینکارو کردم

  34. سلام مم دختری ۲۰ ساله هستم گذشته ی خوبی ندارم هرکی از راه می‌رسید میگفت دوست دارم ازم خاستگاری ميکرد ولی بعدش میرفت ..تا یک سال باکسی ارتباط نگرفتم تا آبان ماه تو یه عروسی با یه پسری آشنا شدم ازش خوشم اومد خودم بهش پیام دادم ک دوست دارم تا چهارماه خوب بودیم تا اینکه خاستگار قبلیم درمورد پیشش حرف بد زد و اونم رفت حالا اونقد بهش التماس کردم برنگشت حتی براش خودکشی کردم ولی برنگشت تو رو خدا بگید چیکار کنم…میدونم گذشته ام بده ولی این دلیل نمیشه …

    1. عزیزم درکت میکنم چی میگی چون خودم هم الان تو همچین شرایطی هستم
      ولی چیزی رو که مطمینم با کوچیک کردن خودمون کسی برنمیگرده
      پس تا میتونی خودتو قوی کن بزار حسرتشو بخورن

    2. نمیدونم چطور بهت باید مطلب رو برسونم که ببین تنها اگر کسی قراره گذشته تورو بعدا بفهمه و تو رو ترک کنه همون بهتر که امروز بدون و ترک کنه چرا که اگه خدایی نکرده یک سال با هم رفت و آمد داشته باشید و بعدا بخواد تو رو ترک کنه دیگه داستان با این ناراحتی و یکبار خودکشی تمام نمیشه خوشگل تو و هزاران هزار دختر و پسر دیگه اینکه کسی نیست یا پیدا نکردند که باهاشون درد دل کنه به حرفاشون گوش بده و یه جورایی سنگ صبور شون باشه البته در این بین قصد سوء استفاده نداشته باشیم و مسئله دیگه اینکه یه جوری میگی گذشته بد داشتم انگار بقیه دختر و پسر ها فرزند پیامبر بودند و هرگز هیچ اشتباهی نکردند دختر خوب یکم خودت رو دست کم نگیر غرور داشته باش و دیگه اینکه صبر داشته باش که البته این خیلی سخته اما واقعاً کار ساز هست

  35. سلام من با عشقم یه سه روزه که بهم زدیم وکلا کردیم ولی من با تمام شناختی که ازش دارم ولی بازم دوسش دارم چه کار کنم که برگرده البته اون گفته که ممکنه بهم پیام بده و منتظر ش بمونم ولی حسم در این مورد ضعیفه البته ازم خواسته که ده میلیون به حسابش پول واریز کنم نمیدونم چکار کنم

    1. ایشون گفتن شاید بهت پیام بدم احتمالا فکر همینکه شاید یوقت کارش بهت گیرکنه مثل پول. کلا بنظر ادم بدردنخوری میاد. الکی بهش فکر نکن😊

    2. اون شخص دنبال پولته ن شخص خودت کسی ک پولتو بخواد همون بهتره سریع بره .چون ترافیک میکنه موقعیت بهترتونو از دست میدین

  36. سلام من با ی پسر چهار ماه باهم بودیم بعد خودم کم کم بهش بی حس شدم
    اونم همیجوربی حس شد بود
    بعدش سر ی موضوعی باهم قهر بودیم یک هفته مقصر خدم بود بعد خدوم بهش پیام دادم مثل قبل جوابم داد ولی دیدم انگار جور اول نیس دیگه ادامه ندادم تا پنچ روز بعد خودش پیام داد ک دلم برات تنگ شد و
    تااین بهم گفت مخام ببینمت ولی من در جوابش چیزی نگفتم تا روز بعدش به خودم نگفت به خاهرم گفت ک منو خاهر بدرد هم نمیخوریم خاهرم ین حرفا زد اصلن در این جواب اصلن نا امید نشدم این حرفا زد
    بعد خودم بهش گفتم این حرفتا ک زدی چی بود اینا اصلن بهم نگفت بود ک ما بدردهم نمیخورم فقط گفت کنارتم فقط وابستم
    نشو😔ایا این رابطمون مثل قبل میشه یانه واقعا خیلی دوسش دارم
    باهم داخل ی گروه هستم اون وقت ی دختر ک میاد داخل گروه همش گرم میگیرش میدون ک من روش حساسم ینجوری میکن یا نع؟ نمیدونم واقعا
    الان سع روز باهم کات کردیم

    1. ببین عزیزم بنظرمن اصلابہ برگشتش فکرنکن چون بدردنمیخورہ من خودم یہ ھمچین آدمی توزندگیم داشتم ھی میخواست برہ باچنگودندون رابطمورسوندم بہ ۳سال دیگ گفتم این موندنیہ عاشقم شدہ بااینکہ اوایل گفتہ بودوابستہ من نشومن آدمی نیستم ک ازدواج کنم امامن واسہ خودم خیال بافی کردم ک دیگ منودوس دارہ آخرش ۳سال شدبہم خیانت کردبدترین ضربہ روبہم زد درستہ بعدش بازم بہم زنگ زداماھرباری ک زنگ زدعذابم دادیہ بارداددوس دخترش باھام حرف بزنہ اونجابودک نابودشدم البتہ من اصن زنگ نمیزدم فقط اون ھمش چ تورابطہ چ توجدایی عذابم دادایناروبہت گفتم بدونی تابیشترنشدہ ادامہ ندی چون دوست ندارہ آخرش فقط تویی ک نابودمیشی

      1. نامرد دختر پسر نداره بستگی داره به ذات آدما و ریشه داره اصل و نسب دار باشی سر سفره مرد بزرگ شده باشی خیانت نمیکنی یا ترک کنی ۱۱ ماه تمام با یه خانمی بودم همه زندگیم رو به پاش ریختم سپرش شدم نذاشتم آب تو دلش تکون بخوره ۲۰۰ میلیون بهش دادم و ترکم کرد کل خانواده اش در جریان رابطه ما بودن الان دو ماه رفته گوشی اش رو اف کرده و جالب این کل خانواده اش هم از همه جا بلاک کردن محول کردم بخدا قسمت کثیف ماجرا رو دادم دست کارما خدا خودش تاوان میگیره ازشون شوخی نداره تمام

  37. همه نوشته هارو خوندم،
    چقدر شبیه همیم هممون…بیاید از خودمون سوال
    کنیم که واقعا ارزش داره یکی که مارو نمیخواد اصرار چرا…
    گریه چرا…
    بلاک شدیم برگردوندن چرا…
    راستشو بخواید منم دل پری داری از خود زشتم…
    ۵سالی میشه که با پسری رابطه دارم که خودم ۳۰سالمه وسه سال ازم کوچیکه،
    نه روزای سخت کنارم بوده
    نه ۶ساعت مثل خودم سوار قطار شده که بیاد ببینیم
    همش فحش دادن تحقیر کردن سکس خواستن
    چرا دوسش دارم هنوز؟
    فحش آزاد

    راست

    1. به نظر من گذشته آدمها ربطی نداره..مهم زمانی که باطرف هستی.بعدش مطمن باش ایشان شمارا برای دوست داشتن نخواسته قصدش تنوع و سرگرمی بوده.وگرنه هرکسی هم حرف بزند به این راحتی ترکت نمیکند.به هر حال صبر کنید مطمن باش و از خدا بخوا کسی که لیاقت دارد را سر راهت بگذارد۷

    2. منم با یکی دو سال رفیق بودم همه جوره پاش وایستادم بعد سر ی دعوا کلا بیخیال شد و از همه جا بلاک کرد هر چقدر تلاش کردم برنگشت

    3. توروخدا اینطور نباشید
      اون که سن کمتر یا بیشتر رو داره بنظرم مهم نیس
      اما تحقیر کردن یک کار بسیار زننده و غیر قابل قبول هست
      البته مطمئنم شرائط طوری هست که هرگز نمیتونه این رابطه پایدار باشه
      ولی خواهش می کنم یک کاری انجام بده که هم به نفع خودت هست و هم به نفع اون پسر و هم اینکه شرت بگذار که اگر قراره رابطه ای باشه هرگز از تحقیر و کاربرد ن الفاظ زشت دربیار نباشه
      این صبر و گذشته شما نسبت به این حرکت او باعث میشه اون پسر با هر کسی که از راه رسید همین رفتار را انجام بده شما خودتون هم متوجه شدید که هدف از رابطه فقط س** است
      لطفاً برای خودت و هم جنس های خودت ارزش قائل باش و با آدمهای بی ارزش مرتبط نباش

      1. اونیکه سکس میخاد دوست نداره فقط دنبال خالی کردن خودشه فقط دنباله هوس مطمین باش اون غیراز تو با خیلیای دیگ رابطه جنسی داشته خودتو بکش کنار تا ویرونت نکرده

  38. باز داستان های شما یه دلیلی واسه قهر داره من نه من شش ماه با یه آقایی دوست بودم همه چی خوب عالی از زنگ زدن گرفته از رفت آمد از اخلاق از احساسی که بهم داشتیم من دوستش داشتم اونم همینطور ولی در عرض یک هفته سرد شد نه پیام نه زنگ جوری که دفعه اول که باهم قهر کردیم که کاملا تقصیر ایشون بود من بعد یک هفته بهش پیام دادم گفتم شاید تقصیر من بوده و دلجویی کردم ولی بهت دوروزه دوباره باهم قهر کردیم اونم سر چیزای مسخره که بازم تقصیر ایشون بود ایشون از همون اول قصدش ازدواج بود حتی ما باهم رابطه جنسی به هیچ عنوان نداشتیم الان یازده روزه کات کردیم من یه سه روز اول بهش پیام دادم ولی کلا ایشون نه جواب منو میدادن نه هیچی پیام زنگ هیچی ولی کلا دیگه پیام ندادم بهش ولی چیزی که جالبه برای من اینه که من بهش همون سه روز پیام دادم اگه منو نمیخوای اگه از من متنفری اگه دوست دختر داری یک کلام بنویس یا بگو من دیگه تو رو نمی‌خوام ازت بدم میاد ولی اصلا ایشون جواب منو ندادن بعد ایشون چون نزدیک خونه ما هستن چندین بار دیذمشون من میبینن میرن قایم میشن موندم چرا بعضی از مردا انقدر کوته فکر بی معرفت و از همه بدتر نامرد هستن

  39. سلام
    زهرا هستم ۲۰ سالمه با پسری تو رابطه بودم دی ماه باهم اشنا شدیم هم دیگرو خیلی دوس داشتیم وبرا زندگی هم دیگرو خواستیم تا ۹ ماه یه لحظه از من بی خبر نشد وقتی رفت دانشگاه یکم بیخیالیم شد من از اخلاقش فهمیدم داره یک کارای میکنه حتی بهشم گفتم خیانت میکنی گفت اصلا وهزارتا چیز گفت تو یک ماه هر روز باهم حرف زدیم دعوا بعدش رفتیم سر قرار رو گوشیش دیدم با چهارتا دختر حرف میزنه دخترای از سن خودشم بزرگ بودن بعد قرار دیگه با هم حرف زدیم الان کلن دو هفتس هیچ پیامی نمیدیم بهم حتی بلاکم کرد به نظر شما ها چه کنم برای بازگردان این رابطه ؟

    1. الان ک هیچ خبری نیست خیانت میکنه بهت وای وقتی رفتین زیر ی سقف..هر کی جای که لیاقت داره برمیگرده ..مطمین باش صبر کنی بهترینا میاد سر راها

      1. پاسخ قشنگیه اگه واقعا ذهنت بهترین هارو بخواد مطمعنن بهترینها سر راهت قرار میگیرند

    2. چکار گنی برگرده؟😕چرا میخوای برگرده،بزار بره بهترییین ها در انتظارته…کافیه اینو فراموش کنی

  40. سلام عرض شد
    من ۳۴ سال سن دارم و در تیر ماه ‍۱۴۰۱ با دختری که ۲۵ سال دارد در تالاری که مشقول به کار خدماتی است دوست شدم
    رابطه خوب و گرمی داشتیم از پیامک های صبح بخیر الی تماس ها و شب بخیر ها و بیشتر من بهش محبت میکردم و به قول گفتنی شدیدا هواشو داشتم ولی بعد از گذر ۵-۶ ماه به یکباره گفت که خواستگار براش پیدا شده و میخواهد با او زمان بیشتری بگذراند که او را بیشتر بشناسد و من مخالفتی نکردم با اینکه به خودش هم گفتم که از این موضوع شدیدا ناراحت هستم (البته ناگفته نماند که ما جفتمون میدونستیم که شرایط خوبی برای آینده با همدیگه نداریم)من خودخواهانه جواب ندادم و چون به قول خودش اون طرف میتونست آینده و آرزویی که داشت برآورده کنه با اینکه سخت بود و به خودشم گفتم که سخته برام ولی ناچارم قبول کنم و ازش خواستم که فقط باشه و ارتباطش با من قطع نکنه.
    خلاصه بعد از این صحبتها او سعی کرد رابطه اش را با من کم کند درواقع رفتارش مثل قبل نبود و حساسیت من بیشتر شد و یکبار که دیروقت از خانه خارج شد بحثمون شد که کجا رفتی با کی رفتی و….
    تا زمانی که من بعد از پیگیری های مکرر از خانواده وی متوجه شدم که اصلا خواستگاری وجود نداشته یعنی بوده ولی رد کرده
    اما خودش قبول نکرد و گفت وارد یک رابطه جدی شده و از من خواست که به انتخوابش احترام بزارم
    به جایی رسید که ۲۰ روز سراغی ازش نگرفتم و بعد از ۲۰ روز به اسرار تونستم باهاش قرار ملاقات بزارم و حرفش این بود که تصمیمش را گرفته و کسی توی زندگیش بطور جدی هست و من به تصمیمش احترام بزارم و دوستیمو باهاش قطع کنم ( با اینکه فهمیده بودم خواستگار و این چیزها دروغ بوده به روش نیاوردم)
    تا اینکه یک قرار شد به خواسته من هم فکر کنه و جواب بده (که ازش خواستم با شرایطی که داره دوستیش با من قطع کامل نکنه)
    بعد از چند پیامکی داد و گفت که فکر کرده و نمیتونه با خواسته من کنار بیاد
    من تماس تلفنی گرفتم و یک پسر جواب داد و با عصبانیت صحبت کرد که چرا زنگ میزنیو مگه نمیگه نمیخواد و …. و همان شب از همه جا بلاک شدم و نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم
    از تالاری که کار میکنه و دوستای تقریبا مشترکی داریم پیگیر شدم و گفتن که دیگه نمیخواد باهات باشه و ظاهرا با یکی دوست شده و …
    من هم توی این مدت عذاب کشیدم از نبودش
    الان میخوام بدونم آیا امکان داره برگرده ؟‌اصلا شدنی هست ؟ نیاز به کمک شدید دارم چون کل زندگیم بهم ریخته از نبودش و دوست دارم که برگرده یا به طریقی بتونم برگردونمش

      1. خیلی از اطرافیا دروغ میگن شنونده باید عاقل باشه
        از کجا میدونی 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

    1. چرا توقع داری که برگرده،وقتی سرد برخورد میکنه ینی نمیخواد بمونه تو رابطه

    2. چرا توقع داری که برگرده،وقتی سرد برخورد میکنه ینی نمیخواد بمونه تو رابطه

    3. برگرده؟؟؟ چراخودت رو تحمیل میکنی…. کسی که میره ازرابطه یکی دیگه رو پیدا میکنه ولی اونی که موند خودش رو پیدا میکنه…… مگه رو دست خودت موندی؟!؟!؟

    4. وقتی بهت میگه نمیخوادت بهترهبه تصمیمش احترام بزاری و اینجوری براش قلدری نکنی

  41. سلام ،،من ۱۹ سالمه و حدود ۵ سال پیش با ی پسری اشنا شدم چند ماه باهم بودیم ولی سر این ک خانوادم فهمیدن کات کردیم ولی تو این مدت هیچ وقت از ذهنم بیرون نمیرفت ،،،بعد ۵ سال تو اینستا پیداش کردم بهش پیام دادم دوباره اوکی شدیم ولی ب خاطر این کنکور من و کار اون زیاد نمیتونستیم باهم حرف بزنیم (بیشتر واسه درس من)،،بعد ی مدت احساس کردم ک منو فقط برای نیازش میخواد و بیصدا رفتم ،دیگه پیاماشو جواب نمیدادم ،،،حدود ۱ ماه پیدام نشد و این همش از دوستام خبرمو میگرفت ،ب خودم پیام میداد
    ولی دیگه خودم بهش پیام دادم اوکی شدیم تقریبا یکم بهتر شده
    تازگیا هم یکم باهم مشکل داشتیم ،خیلی ادم گیری هستش همش سعی میونه محدود کنه ،ب دوستام احساس میکنم حسودیش میشه
    خودش تهران زندگی میکنه و من ب خاطر شریاطی ک دارم (خانوادم)نمیتونم برم اونجا
    این اخری هم لجش گرفته بود میخواستم برم بیرون با دوستام میگفت نباید بری و فلان…ولی من بهش گفتم میرم چون واقعا ضروری بود واسم
    و منم رفتم ولی از ترسم جواب تلفناشو نمیدادم ،اخر سر ک زنگ زد جوابشو دادم فهمید بیرونم
    لج کرده میگه الویتات من نیستم و افتاده تو دنده لج فعلا باهم حرف نمیزنیم
    منم زنگ زدم کلی معذرت خواهی کردم گفتم ی فرصت فقط ازت میخوام تو این همه مدت و نمیده

    الان ب نظرتون چی کار کنم واقعا نمیدونم؟؟
    زنگ بزنم بهش ؟پیام بدم؟؟بازم اصرار کنم فرصت بده؟؟ب نظرتون بازم رابطمون مثل قبل میشه؟؟؟
    چجوری از دلش در بیارم ک رفتارش عوض نشه باهام

    1. اون درکت نمیکنه و به روابطت اهمیت نمیده در ثانی تو باید دلیل محدودیتاشو بپرسی ازش شاید از روی بی اعتمادی اون رفتارارو باهات میکنه بهتره منطقی و جدی راجبه این قضیه حرف بزنین باهم اگه حل نشد تمومش کن چون هیچی مهمتر از خودت نیست تو زندگیت اینو باور داشته باش فقط خودت خودت خودت

  42. سلام من دختر ۱۷ ساله هستم تو مجازی با پسر ۲۴ ساله دوست شدم پسر اعصبی جدی خشن بود با خانوادش اصلا خوب نبود ولی با من مهربون حرف می زد بعد از ۶ ماه در خواست خاستگاری می داد من چون سن کم بود قبول نمی کرد بد چند وقت قبول کرد م پسر رفت به خانوادش گفت اول گفت باشه برات میریم خاستگاری بعد از دو روز گفت نمیرم برات خاستگاری گفت چون اخلاق نداری برات پا جو نمیزارم حال هر دوتا مون خوب نبود داغون شده بودیم حتی به خودکشی کشیده شده بود بعد از ۷ ماه خانواده ها راضی شدن ما الان یک سال ۱۰ ماه باهم دوست هستیم ولی زیاد باهم دعوا داریم ولی باز اشتی می کنیم تا بهش چیزی میگم میگه خودم می کوشم خدا منو مرگ بده همش جدایی اشتی داریم تو یک روز ۱۰ بار دعوا اشتی داریم ولی همین جدایی تحمل دوریش ندارم حتی دوست دارم همش دعوا باهام کنه ولی جدا نشیم مشکلم اینه چیکار کنم برای یک روز باشه خودم تحمل کنم کنترل کنم

  43. سلام من المیرا هستم با یه پسری ۲ ماه بودم رابطمونم جوری بود هردو دوست داشتیم اینجوری باشه یعنی خوشحال بودیم وابسته هم بودیم عاشق هم بودیم حتی یه روز بدون هم نمیتونستیم تحمل کنیم اخرای رابطه یهو امد گفت نمیتونم تحمل کنم باید تو درسم تمرکز کنم با وجود تو نمیتونم تمرکز کنم خیلی بهت وابسته شدم منم گفتم باش رفت ولی ۱۰ دقیقه بدش ازش خواهش کردم بمونه نتونستم تحمل کنم گفت نمیشه ولی فردایش خواهش کردم موند چون تاقت اشکامو نداشت همون شبش حرفایی زد ک من متنفر بودم برا این زد ک من با پای خودم برم گریه نکنم
    منم گفتم عیب نداره درکش کردم ولی الان ۱ ماه ک هنوز دلتنگشم ولی هیچ پیامی نداد بلاک کرده منم بلاک کردم بنظرتون امیدی ب برگشت رابطه هست؟یا فراموشش کنم

  44. چیزی ک من تجربه کردم خیلی آزاردهنده بوده، یه رابطه ۳ سال و نیمه رو محبور شدیم تموم کنیم چون ادوست پسرم میخواست بره امریکا و اون موقع در بدترین وضعیت ممکن بودم و نمیدونستم باید چیکار کنم. خانوادم همکاری نمیکردن و مخالف بودند و خودمم از مهاجرت و ازدواج همزمان میترسیدم. خلاصه ک اون رفت و رابطه ما قطع شد الان ۳ سال گذشته و من همچنااااااااااااان دوسش دارم و بهش فکر میکنم، حتی نتونستم ب یه نفر دیگه نزدیک بشم!
    همیشه فکر میکردم اون دل منو شکسته و اذیتم کرده ولی چند وقت پیش ک بهش پیام دادم فهمیدم از نظر اون من همه چیز رو خراب کردم!
    خیلی همه چی عجیبه!
    اصلا نمیدونم چیکار کنم!

    1. مشکل ما اینجاست که در مورد مشکلاتمان رو در رو حرف نمیزنیم، چون هر کدوم یه تفکری داریم و نظر و دیدگاه متفاوتی

  45. سلام ببخشید من 3هفتس با رلم کات کردیم 4ماه بیشتر باهم بودیم الان واقعا نمیدونم چیکار کنم نمیتونم فراموشش کنم میخوام برگرده بعد از کات کردنمون 2 سه باری پیم داد به یه بهونه ای چیکار کنم برگرده؟؟

  46. من نظرم بعد این همه تجربه اینکه هیچوقت تو رابطه مجازی نرید:)
    چه دختر چه پسر
    راستی اولش همه خوبن گول نخورید:)
    گذر زمان شخصیت واقعی آدم هارو بروز میده:))))🤗

    1. من از طریق مجازی با یه پسر آشنا شدم بعدن وقتی باهم دیدیم از من خیلی خوشش امد اما خداییش من از او خوشم نیومد چون فاصله سنی ما هیلی زیاد بود بعدش برام از عشقش گفت و اصرار کرد که با هم باشیم اما من چون ۱۱ سال بزرگتر از اون پسر هستم نتوانستم باهاش باشم اون پسر با سن من هیچ مشکلی نداشت و همش با هام خیلی محبت می‌کرد من شاکی بودم که نکنه بخاطر دخترم که ۱۳ سالش هست به من نزدیک میشه اما اون پسر میگفت دخترت مثل خواهر کوچیکم است و خواهد بود ….همینجوری یه روزی بالای یه موضوعی باهاش بحث کردم بعدش قهر کردیم الان یه ماه است ازم احوال نگرفته من سه خواستگار دارم که دوستم دارند اما من هیچکدوم شان را نمیتوانم قبول کنم اصلن دلم نمی‌خواهد و همش به فکر او هستم نمی‌دانم منتظرش باشم یا فراموشش کنم ….و به زندگیم برسم

  47. سلام بنده35سال دارم قبلا ازدواج کردم و دختر 11ساله دارم خانومم یکسالونیم است فوت شدن 3ماه است با یک دختر اشنا شدم که6سال از خودم کوچکتر است و اشناشدم دوبلار همو دیدیم حضوری و درمورد همه چیز حرف زدیم ایشون شاغل هستن وبنده نیز قبول کردم شغلشون تک شیفت است این وسط تو این سه ماه همه خواسته هامون همه چیو به هم گفتیم و حل کردیم قراربود 20 مهر باهم ازدواج کنیم نصف شهرهم این موضوعو میدونن فقط باباش مونده بود یه روز که عصر باهم حرف میزدیم درمورد کارش و کلاسهاش که کلاس کتاب است حرف میزدیم قرار بود ایشون بره سرکارش و عصرا کلاس کتاب و اینا نره دیگه اینجوری باهم سازش کردیم عصر یک روز پنجشنبه درمورد هم حرف میزدیم اون گفت من کارمو طوریه میارم خونه و اونجا هم باید توخونه کارموبکنم کلاسامم میرم دوس دارم برم نمیتونم نرم خلاصه همه حرفاشو خورد منم گفتم ماحرف زدیم باید به حرفامون خواسته هامون و قولهامون احترام بزاریم گفت من نمیتونم دوستشم دارم منم گفتم اینجوری نمیتونیم باه زندگی کنیم الان نمیدونم چکار کنم یکبارم رفتم محل کارش براش گل بردم گفتم بیا حرف بزنیم گفت توگفتی تمام منم تمام نمیدونم الان چکارکنم منو دخترم با اون در ارذتباط بودیم مینمون خوب بود همه چی داشت خوب جلو میرفت الان2هفته ست باهم حرف نمیزنیم ارتباط هم نداریم ولی استوریامونگا میکنه اون بارم رفتم پیشش گفتم قسم بخور دوستت ندارم منم میرم گفت نمیگم ولی میونه منو توتمام شد لطفا کمک کنیدممنون

    1. کسی که قبول کرده با وجود فرزند شما باشما ازدواج کنه پس علاقه ی زیادی بهتون پیدا کرده ولی یادتون نره که الان اون ارجحیت داره نسبت به شما به دلیل دیدگاه جامعه که اون دختر هست ومجرد بوده پس شما باید انعطاف بیشتری داشته باشید نسبت به درک اون دختر از نظر من سخت نگیرید و دوباره برید طرفش🙂

  48. سلام بنده ۱۹سالمه
    نزدیک هشت ماه با یکی رل بودم بعدش باهام کات کرد شش ماه از کات کردن که گذشت
    تا دانشگاه حضوری شد دیدمش وقتی کلاسی که باهم داشتیم شروع شد دیدم خیلی قشنگ تر از وقتی شد که تو راهرو بود
    بعد از اون بهش پیام دادم جوابمو میداد ولی هرچی درخواست میکردم نه میگفت
    تماس گرفتم باهام ده دقیقه صحبت کرد ولی نزاشت باهاش قرار بزارم
    ایا امیدی هست ک بتونم باهاش صحبت کنم و قرار بزارم؟

  49. سلام منو دوس پسرم چند ماهه کات کردیم اما هنوز یکم حرف می‌زنیم البته اگه من پیام بدم جواب میده خیلی بهش گفتم بیا برگردیم اما نمیاد چیکارش کنم؟؟ میگه اگه ی درصد میشد باهم بمونیم برات می‌جنگیدم اما نمیشه
    همون شب جدایی هم آهنگ چ حیف معین زد رو فرستاد گف همه حرفام اینه
    دلم میخاد برگرده همه راه هارو رفتم حتی التماس کردم اما گف اگه میشد برمیگشتم

    1. ما از دخترایی که پیله باشن سرد میشیم . و اینکه اگه بخادت مشکلات که سهله خدا ام نمیتونه جلوشو بگیره سعی کن جلو چشمش باشی ولی باهاش ارتباط نداشته باش خودش کنجکاو میشه میاد دنبالت

    2. عزیزدلم چرا داری اینقد خودتو واسه یه پسر خورد میکنی؟
      تو هرکاری بکنی بر نمیگیرده
      حتی اگه التماس کنی
      فقط بی محلی یه کوچولو جواب میده
      که البته از نظر من کلا بیخیالش شو:)
      پسرا عاشق تنوعن🙂
      یه مدت که باهات باشن و تجربت کنن به یه بهانه ای ولت میکنن

  50. حرفت همتون قشنگه ولی چیز جالبی توش نبود من ۵سال با یه دختر بودم دیوونه هم بودیم رابطمون کاملا احساسی بود که حتی قهر کردنمون کلا ۵دقیقه بود من خیانت کردم و مچمو گرفت یه سالی گذشت من هرشب تو فکرش بودم روانی شده بودم تا یه اتفاقی برا یکی از نزدیکام پیش آمد بعد یه سال پیام داد خلاصه حرف زدیم بهم گفت. یه چندوقته با یکی تو رابطه اس ..بهم گفت هنوز عاشقتم دوست دارم اما بعد سه ماه عقد کرد. به نظرتون برمیگرده ن نمیگرده با اینکه می‌دونم پیامی که داد بهم برا این بود میدونستم دیگه بهم پیام نمیده زمان مجردیش آمد حرف دلش زد با اینکه هنوز دوسم داره و منم عاشقشم …تنها کسی که می‌تونه بهتون کمک کنه خودتونوین ..و قدر همو بدونین

  51. سلام دکتر
    من و دوس پسرم عاشق همیم و من ی اردک داده بودم ک پارتنرم بران نگه داره خونشون و مادرم به مادر ایشون زنگ زدن چندبار ولی مادرشون جواب نمیدادن وقتی گفتم چرا اینجوریه مادرت بعد دوسال ک زنگ میزنیم جواب نمیده گفت مدلشه و خیلی از بقیه بهتره و منم عصبی شدم و گفتم نشونه بی شخصیته و ایشون به من بعد از چند سال برای اولین بار بی احترامی کردن و گفتن تو گه خوردی که به مادر من اینجوری میگی وایسا ی دهنی از و خونوادت بشکونم (تهدیدم کردن)
    من همچنان دوسشون دارم و الان ۱ هفتس ک باهم صحبت نکردیم
    من نمیدونم باید چیکار کنم دکتر

  52. سلام راستش ماجرای رابطه من با تمام این دیدگاه هایی ک دوستان عزیز گذاشتن متفاوته
    من اسمم یاسینه و الان ۱۸سالمه من حدود ۵سال پیش با یکی از دخترای همسایمون دوست شدم خیلی عاشقش بودم یه روز بدون اون نمیتونستم زندگی کنم
    رابطمون تا ۳ماه اولش خوب بود تا اینکه خانواده هامون فهمیدن اونا بارها وقتی فهمیدن باهمیم سعی کردن بینمون دعوا بزارن و مارو از هم دور کنن اما بازم باهم موندیم تا اینکه
    دختره بعد یه مدت سر چیزای الکی باهام دعوا میکرد یبار سر اینکه اینستا نصب کردم یبار سر اینکه شماره فامیلامو تو گوشیم سیو میکردم
    اصلا مث روانیا شده بود هرروز سر یه چیز الکی باهام دعوا میکرد نمیدونم چرا اینطور کرد
    خلاصه با هر بدبختی شد نگهش داشتم و نزاشتم بره خیلی حرفا بهم زد خیلی توهینا بهم کرد تو این مدت ۵سال
    یه روز میگفت دوسم داره یه روز دعوا میکرد و فوش میداد بهم
    تا این چند هفته پیش ک کلا سرد شد و جوابمو نمیداد و پیام نمیداد بهم
    تا آخرش بهم گفت من بزرگ شدم و عاقل شدم تو به درد من نمیخوری و رفت
    رابطه ۵ساله رو تموم کرد بعد اون همه کاری ک براش کردم و بعد اون همه عشقی ک بهش داشتم اینطور جوابمو داد و رفت🥲😔
    از روزی ک رفته زندگیم جهنم شده نمیدونم چیکار کنم هر شب از خواب میپرم همش خواب میبینم ک با کس دیگه ای رابطه داره بعد از خواب میپرم و سردرد میگیرم

    زندگیم مث قبل نیست زندگیم جهنم شده حالم همش گرفتس دیگه اون آدم قبل نیستم نمیدونم چطور برش گردونم خیلی شکسته شدم زندگیم بدون اون تموم شدس دارم دیوونه میشم لطفا راهنماییم کنین😔

    یه چیزی بگم برای دوستانی ک پیاممو میخونن
    دختر جماعت خدا نداره دل نبندین بهشون همشون لاشین فقط با احساسات پاک ما پسرا بازی میکنن💔🥀

    1. سلام من با ی پسر سه سال رابطه داشتم الان ی ماه کاتیم آخرین بار بهم گفت امیدوارم هیچوقت سر راه هم قرار نگیریم ولی باز چن روز پیش ی عطری ک براش گرفتم بهونه کرد پیام داد گف اون عطر اسمش چیه خیلی دوسش دارم من گفتم دیگ پیام نداد ب نظرتون هنوزم تو فکرشم بر میگرده؟؟

    2. سلام پسرجون
      همه دخترا لاشي نيستن ادما يا واقعا عاشق ميشن يا اينكه تو يه مقطع زماني يكيو گير ميارن سوارش ميشن تا اعتماد به نفسشون بالا ميره و تجربه پيدا ميكنن
      ادم چ دختر چ پسر كسيو بخوان همه چيو تحمل ميكنن ولي مهمترين راز موفقيت اينه اول خودتو بخواي و برا خودت ارزش قائل باشي وقتي بذاري يكي بهت بي احترامي كنه و بد باشه تحمل كني يني برا خودت ارزش قائل نيستي پس چرا يكي ديگه بايد تورو بخواد
      منتظر كسي نمون برا خودت زندگي كن بذار منتتو بكشن بذار دنبالت بيان تو چرا خودتو بي ارزش ميكني
      منم شكست خوردم منم ضربه خوردم
      بعد از ٤/٥ ازم جدا شدن اونم بخاطر اينكه زيادي بزرگش كردم فهميد بدون اون ميميرم ولي اونقدر پست بود منو ول كرد دق كنم
      همچين ادمايي ارزش برگشت ندارن
      من خودم مهمم توام به خودت بيا مغرور باش دست نيافتني باش قوي باش حتي اگه از درون داغون ظاهرت محكم باشه

    3. من ۱۶ سالمه و باکسی که دوست بودم ۲ سال ازم بزرگ تر بود ما دوست خانوادگی بودیم من از همون روز اول عاشقش بودم و تقریبا ۱ سال عاشقش بودم و بعدش بهش گفتم دوست دارم باهم دوست شدیم اونم دوسم داشت و همش میگفت هیچوقت تنهام نذارو و عاشقم باش مادرامونم خبر داشتن اما بعد ۱ سال دوستی فهمیدم داره بهم خیانت میکنه و باهاش کات کردم الان چند وقته بهم پیام میده میگه کارما هر کاری که باهات کردمو باهام کرد یعنی دختره هم بعد ۱ ماه بهش خیانت کرد و رفت اونم الان هعی میگه اینقدر نفرینم نکن اهت داره بد بختم میکنه
      پس نگو همه دخترا لاشین اگر بگم من تو این ۱ سال به هیچ پسری نگاه هم نکردم دروغ نگفتم
      آدم عوضی زیاده هم میتونه دختر باشه هم میتونه پسر باشه

    4. سلام.من تو سن ۲۲سالگی عاشق دختر عمم بودم بهش رسوندم که دوست دارم واونم علاقه نشون داد.چند ماه باهم بودیم تا اینکه به زور خانوادش ازدواج کرد.سر این موضوع دوبار خودکشی کردم.هرطور شد فراموشش کردم ولی ته دلم مب خواستمش هنوزم.1۷سال گذشت تا یه روز تو اینستگرام پیام داد که همیشه به یادت بودم و دوباره ازم خواست بهش زنگ بزنم.وقتی صداش رو شنیدم ده برابر وابسته تر شدم.هی می گفت منو ببخش بهت بد کردم.ولی اندازه چشمام دوست دارم.خوب که منو گرفتار کرد دوباره ولم کرد منو مسدود کرده.پس چرا اومد دوباره سراغم.حالا اوضاع خوبی ندارم.داغونم.به نظر شما اون اصلا منو می خواست.چرا با اینکه ۲بچه داره دوباره اومد سراغم بعد رفت.👌👌👌👌👌👏👏

  53. سلام وقت بخیر من چندماهی هست که عشقم ولم کرده و رفته باید چیکار کنم که به رابطه ی قبلی برگرده؟ و چه پیامی بهش بدم که برگرده؟

    1. دوست دخترم امشب منو بلاک کرد و درواقع کات کرده چطور میشه برش گردونم از هر برنامه ای منو بلاک کرده شماره ام هم تو بلک لیستشه باید چیکار کنم ایا میشه از نظر قانونی ازش شکایت کرد

      1. پسر خوب از چی شکایت کنی ، یه کم منطقی و درست فکر کن ، اکه دوستت داشته باشه واقعا برمیگرده ، یکی دو ماه ازش فاصله بگیر نه زنگ نه پیام

      2. کاشکی میشد منم اون بلاک کنم ولی دوستش دارم نمیشه حتی بعضی وقتا فکر میکنم اگر بره میمیرم

    2. اگه از اول پیگیری کردی و متوجه شدی که همه راه هارو به روت بسته پس الانم بی فایده اس

  54. سلام من ونامزدم یک ماه باهم بودیم خیلی عالی وهمه چی خوب بودیهویی ی شب همچی روبهم زدگفت نمخامت وهزارتاعیب اوردوکلی حرف بارم کردسرچیزپیش پاافتاده هرچی التماسش کردم گریه افتادم نگاکردتوچشام گف نمخامت دیگه دوست ندارم فلان سرم دادمیزدچهارماهه رفته گوشیشم خاموش خانوادشم جوابم نمدن دلم خیلی تنگه چکارکنم ب نظرتون برمیگرده یانه قبل منم بادوتادخترهمین کاروکرده حالم خیلی خرابه اخه من کوچک ترین بی حرمتی نکردم چراپاروم گذاشت چ کنم

    1. عزیزم سعی کن خودتو قوی کنی کسی که داری اشتباهات گذشتش رو میبینی فکر بیهوده آیه برای برگشتن به این رابطه

      1. سلام من 35سالمه عاشق یک پسری خیییلی آزم کوچیکتره همسایه هم هستیم همیشه میبینمش5سال باهمیم ولی خیلی اذیتم کرد خییییلی بم خیانت کرد بم میگفت اونا از تو بهترن بالای 50 بار کات کرده ولی هربار اومد من قبولش کردم نمیدونم برگرده درسته یا ن نمیدونم چکار کنم دلتنگ نشم من ک همیشه میبینمش

        1. منم با یک خانومی هستم همینطوری ولی اون خیانت نمیکنه اصلا ولی از بس گیر دارم روش حساسم فکر میکنم هرکی میاد دورمون دنبال باهاش باشه همین باعث. بحث شده بطوری که از دیروز ظهر گوشیش خاموش کرده روشن نمیکنه رفتم دب خونش هزاربار نیست دخترش هم گوشیم بلاک کرده

    2. آدمی که یه دفعه میاد هزارتا عیب روی تو میزاره هرگز نمی تونه شریک مناسبی واسه تو باشه
      شما فکر کن اگر این ایراد داشت به این راحتی میتونستی ایراد رو بهش بگی یا اینکه نه بدین رویکردی که نکنه ناراحت بشه از حرف من !?
      به نظر من خدا خیلی تو رو دوست داشته کی دادم خودش رو به این زودی به تو نشون داده
      توکلت به خدا باشه خدا بزرگه با یکی آشنا شدی که اصلاً ۱۸۰ درجه پایین آدم فرق میکنه از لحاظ شعور درک فهم و احترام کاملاً متفاوت است

      این آدم رو فراموش کن حرف اشتباهی هست به نظر من این آدم را درس عبرت کن و اگر برگشت هرگز بهش جواب نده چرا که کسی که در یک نوبت به تو اینطور عیب و ایراد گذاشته دفعه بعد ایرادهایی میگذاره که هیچ وقت نمیتونی فراموش کنی

  55. سلام من 3 سال با عشقم بودم الان 15 روزه از هم خبر نداریم یعنی کات کردیم دلیلش هم این بود ک من گفتم تو بی اُرزه هستی نمیایی خاستگاری اونم خدافظی کرد و رفت یعنی بر میگرده ؟

    1. خب تو با لحن بدی باش حرف زدی بهش توهین کردی .. باید محترمانه ازش سوال میکردی که ب نظرت رابطه ی ما آخرش چی میشه الان سه ساله با همیم ب نظرت دیگ وقت ازدواج نیست؟

  56. سلام منو یه دختر یه ماه باهم رابطه داشتیم قرار اولو گذاشته بودیم ک همو ببینیم حرف بزنیم رابطه جدی بود بعد یه ماه بدون هیچ دلیل خاصی نزدیک ب روز قرار از همه جا بلاک کردو جواب نمیداد شب اوکی بودیم باهم فرداش اولش هیچ پیامیو جواب نداد و بعد چند ساعت کلا بلاک کرد من هنوز هیچکاری نکردم برا برگشتنش نمیدونم چه راهیو برم درسته بنظرتون دلیل این کارش چیه و باید چیکار کنم؟….

  57. سلام من محمد هستم ۴ ساله ک طلاق گرفتم ولی هنوزم دوسش دارم نمیدونم چ کار کنم برگرده کمکم کنید

      1. گاهی اوقات باید جای طرف باشی تا درک کنی بعضی چیزا رو من خودم دوسال عاشق کسی بودم والان چند ماهه خودم‌کات کردم علتش میدونی چی بود؟متوجه شدم پارانوئید هست گاهی باید دلت رو‌بکشی‌و‌خودت رو نجات بدی

        1. وقتی از چیزی مطمعن نیستیم نباید زود قضاوت کنیم خیلی وقتا مشاورا اشتباه میکنن ولی موقعه‌ای میفهمن که کار از کار گذشته

        2. نباید زود قضاوت کرد
          گاهی وقتا مشاورا حرفی میزنن و موقعه ای به اشتباهشون پی میبرن که کار از کار گذشته
          تا از یه چیزی مطمعن نیستیم نباید عجولانه کاری بکنیم.
          با حرف زدن همه مشکلات حل میشه نه این که تو زهنمون ببافیمو بدوزیم و نتیجه گیری کنیم و حتی حرفای طرف مقابلمون رو نشنویم

    1. از اولش اشتباه کردی ک طلاقش دادی چرا مردها وقتی عاشق زنشونن میرن با یکی دیگ دیگ

  58. سلام منو عشقم سه ساله باهمیم و قراره دو ماه دیگه وارد سال چهارم رابطه بشیم.الان ۵ روز هست ک کات کردیم.دلیلش هم بداخلاقی ها و غر غرام بوده و درکش نمردم تو این سه سال.بابت رفتارم ازش عذر خواهی کردم و گفتم درستش میکنم و زمان بده.ولی بهم گفت ک فک نکنم بشه و درست کنی و ما از لحاظ رفتاری فرق داریم و…در حالیکه اونجور نیس و رفتارامون خیلی شبیه هست و فقط من چون در شرایط بدی قرار داشتم بی اخایار عصبی میشدم و بابت رفتارمم پشیمونم و میخوام درستش کنم…ولی قبول نکرد با اینکه کاملا جدی تموم کرد ولی حتی بعد کات بلاکم نکرد و موند و حرفامو شنید و گوش داد ولی بهم گفت نمیدونم فک نمیکنم بشه و امیدی نیست…به نظرتون چی میشه…

  59. سلام من یه زوزه با رلم کات کردم اونم ازش پرسیدم که دوست دخترت کیه اسم منو نگفت آخه

  60. سلام وقت بخیر من با رلم کات کردم ادن فکر میکنه من بهش خیانت کردم در صورتی که اینطوری نیست اما گوش به حرف ها نمیده چی کار اش کنم

    1. دقیقا عین من شدی..منم میخام بدونم ک چرا رفت وکات کرد از سره لجبازی ک بخام غیرتشوبسنجم استوری گذاشتم ک بیشتر جنبه فان داشت کلا رفت هرکاری کرذم نیومد ولی جوابمو میده خیلی کم وسردوخشک نمیدونم ی کارکنم بهم میگه خیانت کار

      1. دیقن اکس من چون دوس من پشتم بهش بد گفته اونم گف که ما دیگه نمیتونیم هیچوخ آشتی کنیم ولی هنوز وقتی راجب یه چیز که به رابطمون ربط نداره حرف میزنیم زود جواب میده ولی وقتی درمورد رابطه حرف میزنیم میگم قبوله میگه نه

  61. سلام ببخشید من چند روزی با رلم خیلی سرد و بی حسم هردو تامون از هم زده یم
    دلیلش چی مث قبل همدیگرو دوست نداریم
    حس نداریم من نمیدونم چرا اینجوری شدم اصلا هیچ حسی بهش ندارم😔😔😔لطفا خوب میشم می قب میشیم نمدونم چرا اینقدر بی حسم دوسش ندارم یعنی اون حس اینجوری نشان میده قبلاً اینجوری نبودم لطفا جوابم بده چیکار کنم واقعن خیلی نگرانم بنظرت خوب میشم😔😔؟؟

  62. سلام خداقوت بنده ۱۸ساله و اهل قزوین هستم ویک دختری من رودر بازی کلش عاشق خود کردو نزدیک۱سال ازین رابطه میگذره وطرف۲سال ازمن بیزرگتره واهل گلستان هست و الان بایک نفر دیگه وارد رابطه شده که قبلا از ۷سالگی باهم دوست بودن واز۱۶تا۱۸سالگی پسره رفته بودوتواون مدت عاشق من شد و منو عاشق خودش کردو بعد از یکسال رابطه در حد چت نه شماره داشتم نه وویس شنیده بودم ولی عکسش و دارم و یقین دارم که طرف دختره و الان اون هم منو خیلی دوست داره و میشه گفت عاشقم هست ولی با اون پسری که از بچگی باهاش دوست بوده الان با اون تو رابطه هست و الان هم من بهش پیام میدم هنوز همو حضوری ندیدیم ولی خیلی دوستم داره و جذب اخلاقم شده نمیدونم شاید از چهرم یااینکه قدم بلنده خوشش اومده ولی در کل اینطوری و بعد از ۱سال بمدت تقریبا ۹ماه کات کردیم‌و من بدجور دلتنگش شدم و بهش پیام دادم و اونم منو دوست داره ولی عاشق اون پسره بنظر شمامیتونم اون دختر رو عاشق خودم کنم جوری که منو و به اون پسر ترجیح بده یا نه بیخیالش بشم؟ اما احساس میکنم منو خیلی دوست داره درصورتی که هنوز هم و حضوری ندیدیم و نه صدای هم و شنیدیم ببخشید خیلی طولانی شد ممنون میشم که جوابم‌رو بدین❤

    1. دوست عزیز این رابطه مجازی مطلق بوده . حالا که وجه اشتراکی ندارید بهتره این رابطه که طرف مقابلتون با یکی دیگه است تمام کنید.
      مقاله فراموش کردن کسی که دوستش دارید را در سایت مطالعه کنید

      موفق باشید

      1. سلام ببخشید من چند روزی با رلم خیلی سرد و بی حسم هردو تامون از هم زده یم
        دلیلش چی مث قبل همدیگرو دوست نداریم
        حس نداریم من نمیدونم چرا اینجوری شدم اصلا هیچ حسی بهش ندارم😔😔😔لطفا خوب میشم می قب میشیم نمدونم چرا اینقدر بی حسم دوسش ندارم یعنی اون حس اینجوری نشان میده قبلاً اینجوری نبودم لطفا جوابم بده چیکار کنم واقعن خیلی نگرانم بنظرت خوب میشم😔😔؟؟.

        1. با سلام
          این مقاله را با دقت مطالعه کردید کاملا کارشناسی توسط روانشناسان مرکز نوشته شده

          1. دوست دخترم امشب منو بلاک کرد و درواقع کات کرده چطور میشه برش گردونم از هر برنامه ای منو بلاک کرده شماره ام هم تو بلک لیستشه باید چیکار کنم ایا میشه از نظر قانونی ازش شکایت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉