کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

روش های ارضای صحیح زن بدون دخول

ارضای صحیح زن بدون دخول
3.6/5 - (74 امتیاز)

ارضای همسر بدون دخول ممکن است؟

همانطور که میدانید رابطه جنسی یک بخش مهمی از روابط زن و مرد است که نقش مهمی هم در پایداری و ثبات زندگی مشترک دارد. اما، رابطه جنسی می تواند برای افراد مختلف معنای متفاوتی داشته باشد. وقتی بیشتر مردم در مورد “رابطه جنسی” صحبت می کنند معمولاً به رابطه جنسی کامل (یا دخول) اشاره می کنند.

در این نوع رابطه، احتمال بارداری و پارگی پرده بکارت وجود دارد. اما در این بین بسیاری از زوج های جوان در دوران عقد، میخواهند انواع دیگر رابطه جنسی بدون دخول را امتحان کنند. بدین ترتیب در روابط جنسی بدون دخول، ضمن حفظ بکارت در زن از بارداری های ناخواسته نیز جلوگیری میشود.

موارد بسیاری مانند بوسیدن، لمس کردن و نوازش وجود دارند که می توانند احساس خوبی در شما ایجاد کنند و حتی منجر به ارضای جنسی و ارگاسم شود. آگاهی از همه این گزینه ها می تواند به شما کمک کند تا انتخاب های آگاهانه ای را که برای شما مناسب است انجام دهید.

راه های ارضای جنسی زنان بدون دخول

در ادامه برخی از راه های ارضای جنسی زنان بدون دخول را مطرح میکنیم:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه روش های ارضای صحیح زن بدون دخول با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

رابطه جنسی دهانی

رابطه جنسی دهانی یا اورال سکس رایج ترین روش ارضای صحیح زن بدون دخول، رابطه جنسی دهانی این روزها یک شکل متداول از فعالیت جنسی است. البته این نوع رابطه در بین زوجهای جوان و در دوره عقد رایج تر است.

رابطه جنسی دهانی به معنای استفاده از دهان، لب ها یا زبان برای تحریک دستگاه تناسلی یا مقعد همسرتان است. شما میتوانید رابطه جنسی دهانی را در پوزیشن ها و موقعیت های جنسی مختلفی انجام دهید. توجه کنید اگر هر دو زوج از آن لذت ببرید و به آن رضایت دهید، رابطه جنسی دهانی می تواند یک قسمت طبیعی و لذت بخش از رابطه جنسی باشد و حتی به تنهایی میتواند یک روش ارضای صحیح زنان بدون دخول باشد.

در واقع در این نوع رابطه جنسی شما با استفاده از دهان، لبها و زبان خود میتوانید نقاط حساس اندام تناسلی همسرتان، سینه ها، لبها و… را تحریک کنید. این تحریک زمانی به اوج خود میرسد که شما کلیتوریس و نقطه G را در همسرتان تحریک کنید. اما توجه داشته باشید که رابطه جنسی دهانی بدون کاندوم خطراتی را به همراه دارد. از جمله انتقال بیماریهای مقاربتی همچون ویروس HIV، ویروس هرپس تناسلی و… پس مراقبت های لازم را در زمان انجام رابطه جنسی دهانی در نظر داشته باشید. لطفا پست رابطه جنسی مقعدی را بخوانید.

ارضای زنان بدون دخول
ارضای صحیح زن بدون دخول

نوازش و لمس

یکی دیگر از روشهای ارضای زنان بدون نیاز به دخول، لمس کردن است. اندام های جنسی، در برابر لمس و تماس بسیار حساس هستند. شما میتوانید با لمس درست این نواحی حساس، همسر خود را به اوج لذت جنسی و ارگاسم برسانید در عین حال خودتان هم از رابطه جنسی لذت ببرید. اعضای حساس جنسی می توانند شامل کلیتوریس، پستان، نوک سینه، واژن، یا مقعد باشند. شما باید با کاوش در بدن همسرتان نقاط حساس او را پیدا کنید و با لمس آنها او را به اوج لذت جنسی برسانید. این کار چندان سختی نیست و تنها با چند بار رابطه جنسی، میتوانید نقاط حساس و تحریک پذیر همسرتان را کشف کنید.

رابطه جنسی از طریق تحریک اندامهای جنسی

یکی دیگر از متدهای ارضای صحیح زنان بدون دخول این است که اندام های جنسی زن و مرد با هم تماس داشته باشند. در واقع در این حالت مرد میتواند با اندام تناسلی خود، کلیتوریس و اندام جنسی زن را تحریک کند و بدین ترتیب بدون دخول او را به اوج لذت جنسی برساند. اگرچه در این روش، احتمال بارداری کم است اما بهتر است که از روشهای مراقبتی همچون استفاده از کاندوم غافل نشوید.

ارضای جنسی از طریق بوسه

یکی از سوالات رایجی که بین زوجهای جوان وجود دارد این است که آیا امکان ارضای جنسی از طریق بوسیدن های طولانی وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ باید بگویم که بوسه های عاشقانه و طولانی گاهی میتوانند جایگزین رابطه جنسی و دخول شوند. همانطور که میدانید لب ها اندام های حساسی هستند. تحریک لب های یکدیگر و لمس اعضای حساس بدن گاهی میتواند منجر به ارضای جنسی در زن و مرد شود.

ارضای جنسی زنان با لمس سینه ها

همانطور که گفتیم لمس کردن بدن زنان یک روش خوب برای ارضای جنسی بدون دخول است. اما سینه ها و به خصوص نوک سینه ها اندام های حساس و تحریک پذیری هستند که در بسیاری از زنان تنها با لمس آنها امکان ارضای جنسی وجود دارد. البته توجه کنید که در همه زنان اینطور نیست و همه اینها به حساسیت جنسی همسرتان بستگی دارد. با این حال لمس سینه ها نه تنها برای زن بلکه برای مردان هم لذت بخش است و گاهی میتواند جایگزین دخول و رابطه جنسی کامل باشد.

آموزش رابطه جنسی بدون دخول برای نامزد ها
پوزیشن‌های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی

رابطه جنسی یوگا و تانتریک

رابطه جنسی تانتریک رابطه ای است که بر پایه اطلاعات مشاوره جنسی میتواند به ارضای جنسی بدون دخول کمک کند. زیرا این نوع رابطه بیشتر از آنکه روی دخول و عمل جنسی تمرکز کند، روی ارتباطات شما متمرکز است.

در عمل، تانترا درباره روشنگری است و هدف آن فراتر رفتن از هر دو جنبه جنسی و معنوی با انجام یک رابطه جنسی عمیق مراقبه ای است. وقتی رابطه جنسی یوگا یا تانتریک انجام میدهید، با بدن خود، آنچه به آن لذت می بخشد و نوع احساس لذت، هماهنگی بیشتری پیدا می کنید. با این کار می توانید به خواسته ها و نیازهای بدن خود توجه بهتری داشته باشید و از برآورده شدن آنها اطمینان حاصل کنید. بعلاوه ، انرژی هایی که شما در جریان رابطه جنسی تانتریک به بدن منتقل می کنید و می تواند ارگاسم شما را تشدید کند.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه روش های ارضای صحیح زن بدون دخول با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

ماساژ دادن

این نوع روابط اغلب با ماساژ دادن و حضور در یک محیط آرامش بخش انجام میشود. طی رابطه جنسی تانتریک شما میتوانید روغن یا لوسیون مورد علاقه همسر خودرا تهیه کرده و آن را روی سطح پوست او بریزید و وقت خود را صرف ماساژ شکم، کشاله ران، گردن و سینه و… کنید.

اگر رابطه جنسی تانتریک را انتخاب کردید، به آرامی پیش بروید. و از خلاقیت نترسید! موقعیت های جدید را امتحان کنید، یکدیگر را با روش های جدید لمس کنید و خواسته های کشف نشده را کشف کنید. اما بیشتر از همه، خود را کاملاً در این تجربه غوطه ور کنید.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خانوادهبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه روش های ارضای صحیح زن بدون دخول

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 212 نظر:

  1. برا سکس با سپید بالا یا رمانتیک و ارضای دختر فقط ایدی ریپلی کنین

  2. سلام من با دوس پسرم رابطه لاپایی داشتم ولی الان پریود نشدم چرا میشه راهنمایی کنید

    1. اگه مایع منی روی واژن و یا نزدیکش ریخته شده باشه احتمال بارداری برای شما وجود داره و برید یه تست بتا بدید تا مطمئن بشین.

  3. سلام من ب سکس و خود ارضایی خیلی علاقه دارم ولی هنیشه تنهام چیکار منم

  4. ب سکسی علاقه دارم از شوهرم جدام و از نظر شرع میگن خود ارضا حرام باید چکارکنم با یکی دیگه هم باشم حرام ،😞😞😞سکس شده برام تخیل

    1. حرام وغیر حرا رو ولش کن کاری رو ک دوستداری انجام بده مگ چندبار زنده ایم رو این زمین تا فرصت داری لذت ببر از زندگیت ب کسی هم ربطی نداره

    2. شما ک پایبند شریعت هستید دین راه گذاشته و اونم صیغه محرمیته اگر طلاق گرفتین و از شوهرتون جدا شدین بهترین سکس را با کسی ک دوستش داری تجربه کنی

  5. سلام دوست دختر من همیشه اصرار داره من از پشت بکنمش اونم طولانی و با اسپید بالا با اینکه بهش میگم خیلی ضرر داره ولی قبول نمیکنه و میخواد به خاطر این موضوع باهم کات کنه باید چیکار کنم ؟

    1. بهش راه های دخول درست رو بگو صیغه ش کن بعدم راه هایی رو بهش نشون بده که بیخیال شه اگه قبول نکرد بزار کات کنه

  6. یکی بگه البته خانمها ارضا شدنشون چه شکلی هست دقیق وکامل توضیح بده ممنون

  7. نامزدم مشکل دیر ارضا شدن داره گاهی وقتا هم اصلا ارضا نمیشه چطور میتونم ارضاش کنم؟؟

  8. سلام دوستان در مورد سایز بزرگ چکار کنم تا بحال با هرکه تماس برقرار می کنم داد می‌زند سوختم جرم دادی پس من چکار کنم آیا زنی هست که بزرگ بخواد راهنمایی بفرمایید

    1. اینجوری که شما گفتی تنها زنی که میتونه از خود گذشتی کنه مادرته بی ناموس

  9. سلام
    خوردن بیش از حد و مکیدن با جون و دل طرف مقابل ،(زن) مشکلی براش پیش نمیاره،یا بعدا احتمال داره دیگه با دخول ارضا نشه و فقط خوردن ارضاش کنه .
    ممنون میشم ج بدین

    1. نه نصف بیشتر. خانم ها باخوردن ارضاع میشن ولی بعدها امکانش هست که به اوج لذت با خوردن که رسیدن بادخول ارضاع بشن

  10. من پسر عموم ازم درخواست رابطه کرد در حالی ک منم ازدواج کردم اونم منم قبول کردم حالا من از پسر عموم حامله شدم ب نظرتون ب شوهرم بگم یاع نع

    1. اگه جنین نارس بنداز اگر هم که نه بدنیا بیار واقعیت بهش بگو که باید پای عواقبش هم وایسی هرچی که باشه.

  11. سلام
    من قبلا از عقب رابطه انجام دادم بنظرتون
    به پرده بکارتم اسیبی رسیده؟؟

  12. سلام من و نامزدم هر کاری می کنیم که من هم ارضا بشم نمیشم ۱۰ ها بار وقت گذاشتیم یک ساعت و دو ساعت ولی جواب نمیده شما میتونید کمکمون کنید

    1. سلام ارضا نشدن بخاطر غلبه ی سردی است داخل رحم و این غلبه ی سردی فقط با دارو گیاهی دفع میشود پیش یک پزشک طب سنتی بروو مشکلت را بگو درمان میشوی

      من مشاور ودرمانگر طب سنتی هستم

  13. سلام زن عموم خیلی اسرار به رابطه داره چکار کنم آیا رابطه پنهانی گناهی نداره

    1. زن عموت غلط کرده به عموت بگو تا دمار از روزگار زن بی حیا دربیاره و این جرثومه از زندگی تون بیرون بره، زنیکه فاسد!!!

  14. من به محض اینکه همسرم منو می بوسه،خیس میشم،تا بدنم لمس می کنه ارضا میشم،اصلا کار به دخول نرسیده،فقط با لمس سینه هام سریع ارضا میشم،هنوز عقد هستیم،

    1. اگه جنین نارس بنداز اگر هم که نه بدنیا بیار واقعیت بهش بگو که باید پای عواقبش هم وایسی هرچی که باشه.

    2. سلام من بیچاره چقدر طول میکشه آخرش ناکام اصلا همسرم برام وقط نمیزاره ماندم چی کنم

  15. سلام وقت بخیر من یک یا دوساعت با زن معاشقه دارم ولی باز هم اون اصلا حسی نداره اصلا تحریک نمیشه از همه قسمت های حساس بدن استفاده کرد ولی باز میگه اصلا تحرک نشده چه راهی پیشنهاد میدین لطفا کمک کنید

    1. من با لمس کردن کلیتوریس خودم بسیار لذت میبرم من مجردم آیا ضرری به پرده بکارتم نداره

    2. ایشون باید سکستراپی بشه تا مشخص بشه از کدوم ناحیه بدنش ب ارگاسم میرسه ویا چ عواملی باعث میشه ارگاسم وحس نداشته باشه.شایدنحوه برقراری رابطه درست و اصولی نیست گاها هم ذهنی هست

  16. من با همسرم دخول نداشتیم اما از طریق کلیتوریس نرمشی استفاده کردیم آیا به پرده بکارت آسیبی میرساند فقط همسرم التش رو روی کلیتوریس میمالید

  17. سلام توی فضای مجازی با یکی آشنا شدم قرار شد باهم بریم دفترش تا منو لمس کنه ولی من نرفتم می ترسم که یه وقت بکارتم نابود بشه
    میشه لطفا بگین چه کنم ؟

  18. سلام وقتی مرد هیچ حسی نداره چه باید کرد رفتار یک خواهر وبرادرشما چه پیشنهادی دارین

    1. بایستی دلیل این رفتار بررسی شود
      چه مدت زندگی مشترک دارید ؟
      تفاوت سنی ایشان با شما چقدر است ؟

  19. سلام. من الت جنسی خیلی بزرگی دارم ، به حدی که همسرم همیشه میناله و اذیت میشه، ناراحتم ،باید چیکار کنم.

    1. دفعات اولیه تا مدتی برای همسرتون این مشکل پیش خواهد آمد که باید رعایت کنید و از همه ی آلت استفاده نکنید
      طی دفعات بعدی کم کم مقدار فرو بردن آلت را بیشتر کنید
      بدن همسرتان کاملا به این موضوع عادت میکند

  20. سلام من وقتی ۱۵سالمم بود پسرهمسایه مون وقتی بابام و مامانم نبودن اومد خونمون لختم کردو سکس کرد🙂💔و الان ۱۰سال گذشته از اون موقع من دیگه نمیتونم سکس کنم تا بهم میگه شوهرم میگم نه نمیخوام خیلی هم درد داره تازه بنظرتون چیکارکنم؟

    1. خب ازدواج کن ولی با خواستگارت درمیون بزار از پشت رابطه داشتی یا از جلو؟

  21. سلام من دیروزسکس کردم خیلی خوب ارضا شدم من باردارهستم روی بچه تاثیرمنفی میزاره؟

    1. یعنی پرده بکارتت پاره شده یا از پشت سکس داشتی اگه نزدیک زایمانت هست حتما میزاره

    2. طبق روایات بچه آت بخیل و خسیس از آب در میاد از سکس تا زمان بعد از زایمان دوری کن

  22. شوهرت زود انزالی داره نمیتونه تورا ارضا کنه باید شوهرت خودشو درمان کنه

  23. سلام آقا من کلا طی چند سال اخیر آنقدر خودارضایی کردم الان هم خیلی شد به آن مبتلام چیکار کنم؟

  24. سلام اگر دو نو جوان در دوران نامزادی رابطه جنسی بدون دخول داشته باشند یعنی آلت داخل واژن نرود باز هم به دختر آسیبی خواد رساند یعنی اگر به ازدواج ختم نشود و با فرد دیگری ازدواج کند برای دختر مشکلی پیش خواد آمد یا خیر ؟

      1. سلام
        من تازه نامزاد شدم
        اگر رابطه جسنی طوری باشد که آلت مرد به واژن زن تماس کند و در لب هایش مالیده شود
        اما دخول نشود
        امکان از بین رفتن بکارت و بارداری که نیست

        1. سلام نه اصلا به خواستگارت
          نگو مثل یه راز تا آخر عمرت تو دلت نگه دار

  25. سلام سلام من عقد هستم داروی اعصاب ضد وسواس استفاده میکنم وقتی هم منو شوهرم می‌خوایم رابطه بدون دخول داشته باشیم هرکار میکنیم من ارضا نمیشم خیلی ناراحت میشم راه حلی دارید؟

  26. زنم بیماری عصبی داره منم مدتی است ارضای جنسی نمیشم اگه امکان داره منو راهنمایی کنید
    متشکرم

  27. من اصلا ارضا نمیشم موقع سکس ..
    وقتی آلت شوهرم میره داخل واژنم تحریک نمیشم دلم میخواد با آلتش ارضا بشم چیکار کنم …
    لطفاً بگید 😞😞🙏🙏

    1. سلام عزیزم بهت حق میدم الان ما عقد کردیم وقی لبای شوهرمی مکم سریع حشری میشه و کار ب دخول میکشه اون ارضا میشه اما من نمشم ب ینی تا شش دستم بریم من ارضا نمشم اینم منم رنج میده چون ارضا نشی حال و حص هچیو نداری

    2. قبل سکس حرکات مالش بوس و نوازش خوردن و لیس زدن رو زیاد انجام بدین که ب اوج لذت برسید مخصوصن روغن زیتون رو بدن ریختن تحریک رو خیلی زیاد میکنه بعد دوخول کنید قول میدم نتیجه میگیرید

  28. من شوهرم زودارضامیشه وتابحال ارضانشدم ونیازشدیدب ارضاشدن دارم چیکارکنم؟؟

    1. سلام.من نمیدونم چرا تو سکس بعضی از پسرها فقط به فکر لذت بردن و ارضای خود هستند!!؟!!من تو سکس فقط به فکر لذت دادن و حال دادن و ارضا کردن طرف مقابلم(دوس دخترم) هستم.بهترین لذت رو بهش میدم

    2. باید بدانی ک مشکل شما طریقع معاشقه میباشد و این خیلی لطمه میزنه مخصوصا ب شما اکثرا این مشکل را دارن چون زن باید اول آمادگی‌های کامل پیدا کنه بعد عمل دخول انجام بشه

    3. شوهرتون نباید عمل دخول رو زود انجام بده و باید با پیش نوازی شما رو تا نزدیکی ارگاسم ببره

    4. همسر شما می‌تواند برای درمان زود انزالی از پماد لیدوکائین که از دارو خانه ها قابل تهیه است استفاده کند.استفاده از این پماد درصورت نداشتن حساسیت می‌تواند زمان رابطه را ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طولانی کند.

    5. شوهرتون اول زود دخول نکنه اول تاارضاشدنتون نزدیک بشه با دست و… ماساژ ونوازش ولحظه اخر دخول

    6. خب باهاش در میان بزار اول نزدیک نیم ساعت مالش بده ازت لب بگیره با سینه‌ات بازی کنه بعد دخول حتما اوضاع میشی

    7. باید روی آرامش تون کار کنید،یا پیام بده ،تا یه کارگاه عملی برات بزارم ،استاد بشی

  29. سلام
    لمس و ضربات ریتمیک به کلیتوریس زن توسط دست شوهر ، باعث ارضا شدن او میشود ، چه مدتی طول میکشد این فرایند؟
    اگر این کار ۳۰ دقیقه طول بکشد و باعث خستگی شوهر شود آیا غیرطبیعی هست چکار باید کرد بقیه موارد هم امتحان شده

    1. هیچکسی بدن تورو بهتر از خودت نمی‌شناسه
      سعی کن بیشتر با حساس ترین نقاط بدنت تماس داشته باشی که به احتمال زیاد در بیشتر خانوم ها یک یا دو مورد مشترک وجود داره

    2. بنظر من شما باید شوهرتون رو کمک کنید مثلاً معذرت دیگه با دستت تون حالت تون رو ماساژ بدی

    1. من هم همینطور هستم ۴۰ دقیقه طول میکشه تا ارضا شم فقط از طریق دهانی میشم با دست همسرم هم خیلی طول میکشه فقط از طریق کلیتوریس ارضا میشم نه نزدیکی و خیلی اذیت میشم

  30. من همه این کارایی رو که گفتین انجام دادیم اما بازم ارضا نشدم 😭😭😭راه دیگه ای نیســــت

    1. وقتی ازدواج کردی از کجا میدونی حامله شدنت از بسرعموت باشهچرا راههای دیگه هست.‌تضمینی قول میدم ارضا بشی

  31. سلام خسته نباشید
    ارضا بدون تماس جسمی و فقط از طریق جملات امکانش هست؟ و اگه آره این نشونه زود انزالی نیس؟

      1. سلام خسته نباشید من ۲۷ سالمه نامزدم ۳۶ سالشه هفته یکبار باهم رابطه جنسی بدون دخول داریم نامزدم هرکاری میکنه ولی من ارضا نمیشم البته داروضد صرع استفاده میکنم توراخدا بگین چیکارکنم عاشق نامزدمم هستم حتی وقنی خودش ارضا میشه ناراحت میشه چرامن نشدم لذت نبردم آیا واسه داروهایی که مصرف میکنم هست؟؟؟

  32. سلام
    مقاله بسیار خوبی برای افرادی نظیر بنده که در شرف ازدواج هستیم می باشد.با خواندن مقالاتی ازاین دست می توان بهترین دختران از حیث جذابیت های ظاهری وسنی را برگزید.ممنون

      1. سلام من هیچ جوره ارضا نمیشم وقتی با همسرم سکس میکنم نمیدونم چیکار کنم مگه اینکه نیم ساعت 40 دقیقه سکس کنیم

      2. سلام من خود ار ضای می کنم موقیکه قورص تاخیری می خورم هیچ تاثیر نداره لطفا را هنمای کنید

        1. درود بر شما بهترین راهکار مراجعه به پزشک اورولوژی ولی از بی حس کننده ها مثل اسپری،پماد استفاده کن نتیجه میگیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉