کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

کانال مشاوره روانشناسی خانواده

کانال
4.2/5 - (5 امتیاز)

کانال مشاوره روانشناسی آویژه را در اینستا و تلگرام دنبال کنید.

برای وارد شدن به انستا و تلگرام مشاوران آویژه لطفا بر روی لینک بالای صفحه کلیک کنید.

پیشرفت تکنولوژی و پررنگ شدن هرچه بیشتر گوشی های تلفن همراه در زندگی انسان باعث شده است تا نحوه دریافت اطلاعات نسبت به گذشته بسیار متفاوت شود. تقریبا امروزه همه افراد وقتی می خواهند درباره چیزی اطلاعات کسب کنند همان ابتدا آن موضوع را در اینترنت جست و جو می کنند. علاوه بر این با توجه به نقش بسیار پررنگ شبکه های اجتماعی ای همانند تلگرام و اینستاگرام حجم بسیاری از تبادل اطلاعات در این شبکه ها و از طریق کانال های مختلف اتفاق می افتد. همین موضوع باعث شده است که دسترسی به اطلاعات بسیار سریع تر و آسان تر شده باشد ولی خب در کنار این مزایا، معایبی نیز وجود دارد. بزرگ ترین عیبی که شبکه های اجتماعی دارند این است که هر کس می تواند در آن محتوایی را منتشر کند.

به طور مثال اگر در مبحث مشاوره روانشناسی دقت کنید متوجه می شوید که کانال های تلگرامی و اینستاگرامی روانشناسی خانواده متعددی فعالیت می کنند که هر کدام محتوای خاص خودشان را منتشر می کنند. تشخیص این که کدام کانال روانشناسی خانواده مطالب درست و علمی را منتشر می کند کمی کار سختی است زیرا در مبحث روانشناسی فرمول مشخصی وجود ندارد و با توجه به شرایط هر کس راه حل ها می توانند بسیار متفاوت باشند. بنابراین شمایی که مخاطب چنین کانال هایی هستید باید سعی کنید برای دریافت اطلاعات، کانال مشاوره خانواده معتبری را انتخاب کنید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه کانال مشاوره روانشناسی خانواده با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

کانال مشاوره خانواده آویژه

مرکز مشاوره آویژه با ایجاد کانال روانشناسی خانواده موفق سعی کرده است تا اطلاعات درست و با ارزشی را از طریق راحت ترین راه در اختیار علاقه مندان حیطه روانشناسی و هم چنین کسانی که به این اطلاعات نیاز دارند قرار دهد. این مرکز مشاوره خانواده با ایجاد کانال روانشناسی خانواده در دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام سعی دارد تا چکیده ای از مقاله هایی که بر روی سایت خود قرار می دهد را به صورت پست و استوری در این شبکه ها منتشر کند تا علاقه مندانی که وقت مطالعه کامل مقاله ها را ندارند بتوانند از این خلاصه ها استفاده بکنند.

علاوه بر این در پست های منتشر شده در کانال تلگرامی همیشه لینکی متصل به سایت قرار داده می شود تا در صورتی که تمایل داشتید مطلبی را به طور کامل مطالعه کنید بتوانید به راحتی با استفاده از آن لینک به مقاله مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

کانال مشاوره زندگی

در کانال مشاوره زندگی آویژه بیشتر مطالبی در مورد مسائل پیرامون زندگی مشترک و نحوه حل اختلافات بین زن و شوهر پست تهیه شده است. راهکارهایی که فارغ از هر شغل و موقعیتی که دارید حتما در زندگی مشترکتان مورد نیاز هستند. علاوه بر این آموزش های مرتبط زیادی نیز در زمینه های مختلف همانند( نحوه ارتباط با خانواده همسر، نحوه برخورد با همسر لجباز، شیوه صحیح عذرخواهی کردن و …) در کانال مشاوره خانواده قرار می گیرد تا شما بتوانید به طور اصولی و صحیح برخی از کارها را انجام دهید. سعی شده است تا روزانه حداقل یک مطلب جدید بر روی پیج اینستاگرام و بر روی کانال تلگرام مرکز مشاوره آویژه قرار بگیرد تا شما بتوانید هر روز از مطالب جدید بهره مند شوید.

شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام و دنبال کردن پیج اینستاگرام سوالات خودتون رو از ما بپرسین. گروه مشاورین ما با حضور فعال در این کانال ها آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. مرکز مشاوره آویژه با در اختیار داشتن کادر باسابقه و مجربی از مشاورین خانواده سعی کرده است تا همیشه به بهترین شکل مشکلات شما عزیزان را حل کند.


بیشتر بخوانید:


کانال روانشناسی خانواده

فعالیت هایی که میتواند زمینه و موضوعات یک کانالروانشناسی خانواده باشد در ذیل آمده است .

  • معرفی بهترین راهکارها برای مدیریت زندگی زناشویی در اوایل زندگی
  • مشاوره در مورد بررسی شرایط برای فرزند آوری و اینکه زوجین بفهمند آیا آمادگی والد شدن دارند یا نه؟
  • حل مشاجرات رایج در زندگی مشترک بین زوجین برای جلوگیری از بزرگ شدن مشکلات عادی
  • آموزش سریع و آسان در زمینه مهارت های زندگی و نحوه همسر داری
  • یاد دادن این مهارت که جلوی ورود تشنجات به وجود آمده بین خانواده ها که معمولا اتفاق میافتد را به زنگی زناشویی چطور باید گرفت.

بیشتر بخوانید:


فواید مشاوره آنلاین

همانطور که در بالا اشاره شد فضای مجازی امکانات بسیاری را در زمینه های مختلفی برای ما فراهم کرده است . این امکانات در زمینه روانشناسی و مشاوره نیز قابل شمارش میباشد. در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم :

  • مشاوره آنلاین بسیار در دسترس تر از مشاوره به سبک های متداول میباشد
  • در دسترس بودن مشاوره آنلاین در وقت مشاور و فرد مشاوره گیرنده صرفه جویی میکند
  • فرد مجبور نیست برای هربار مشاوره راه و مسیر احتمالا طولانی را طی کند
  • مشاور هم به هیچ وجه محدود به مکان و زمان خاصی برای ارائه خدمات به مراجعین خود نمیشود
  • مراجعان و افرادی که احتیاج به مشاوره در موارد مختلف دارند گاهی در حالت ضروری و در لحظه احتیاج به مشاوره پیدا میکنند. مشاوره آنلاین شرایط را برایشان فراهم میکند که هر وقتی خواستند به مشاور خود دست پیدا کنند

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خانوادهبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

براي مشاوره در زمينه کانال مشاوره روانشناسی خانواده

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

در این مقاله بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉