کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

روانشناس فریبا طهماسب پور

4.7/5 - (53 امتیاز)

اینجانب فریبا طهماسب‌پور دانش آموخته دانشگاه الزهرا، روانشناس و مشاور خانواده و کودک مرکز مشاوره آویژه هستم. از سال 1385 تاکنون به مدت حدوداً 16 سال است که در زمینه خانواده درمانی یا همان مشاوره خانواده مشغول فعالیت می‌باشم. خانواده درمانی نوعی مشاوره روانشناختی و روان‌‌درمانی است که می‌تواند به اعضای خانواده در بهبود مشکلات فردی و تعارضات بین آنها کمک کند.

اکثر افراد جامعه، خانواده و دوستان بسیاری در اطراف خود دارند، لیکن به سبب احساس شرم و یا شاید ترسی که به آنها دست می‌دهد، نمی‌توانند مشکلات خصوصی نظیر اضظراب، افسردگی، اعتیاد، مشکلات زوجی و روابط جنسی خود را حتی با نزدیک‌ترین افراد در میان بگذارند.

برای حل اینچنین مشکلاتی مشورت گرفتن از یک فرد امین و آگاه در این زمینه، یک مشاور باتجربه بهترین انتخاب می‌باشد.

لازم به ذکر است که از نظر بنده برنامه درمان هر فردی به وضعیت خانواده و تعارضات فی مابین آنان بستگی دارد. در جلسات مشاوره مهارت هایی به شما آموزش داده می‌شود تا ارتباطات خانوادگی و همچنین اطرافیانتان را بهبود ببخشید. گاهی برای حل تعارضات خانوادگی این امکان وجود دارد که تمامی اعضای خانواده در جلسات مشاوره شرکت کنند تا با پی بردن به ریشه مسائلی از قبیل استرس، اضطراب، غم، عصبانیت و یا هرگونه درگیری کلامی یا فیزیکی را از بین برد. ذکر این نکته ضروریست که حرفه‌ مشاوره تنها برای از بین بردن مشکلات فردی و یا خانوادگی نیست و می‌توان برای افزایش آگاهی و شناخت فردی که خود زمینه‌ساز جلوگیری از بروز خیلی از مشکلات و مصائب زندگی هستند بهره برد.

اینجانب با مساعدت انجمن ها و سازمان های مربوطه با برگزاری کارگاه های متعدد در زمینه مهارت های شناخت خود، مهارت های زندگی، کارگاه های مشاوره روابط زناشویی، مشاوره پیش از ازدواج و کارگاه تله های زندگی (باورهای غلط)، سبک فرزندپروری، کارگاه وسواس فکری و عملی توانسته‌ام افراد زیادی را در داشتن خلق و خوی شاد و سلامت روان و همچنین روابط خانوادگی ایده‌آل یاری دهم و هم اکنون پس از مشاهده نتایج کارنامه خود در این باره و با امیدواری به داشتن جامعه ای سرشار از روابط خوب خانوادگی و زناشویی، احساس سرور دارم.

بازخورد مراجعان و میزان رضایت آنها از جلسات مشاوره طی این سال‌ها حاکی از از این موضوع است که با آموزش های خودشناسی ، یافتن “طرحواره ها” و تغییر باورهای شکل گرفته از بطن خانواده، مهارت های سبک زندگی و تغییر سبک الگوهای رفتاری توانسته‌اند به بساری از مسائل و مشکلات روحی و عاطفی خود و افراد مرتبط در زندگی خود فائق آیند.

همانطور که گفته شد مشاوره تنها برای از بین بردن مشکلات فردی و خانوادگی نیست، بلکه راهی برای افزایش “خودآگاهی” در جهت تصمیم‌گیری بهتر برای انتخاب همسر، شغل و رشته تحصیلی غیره می‌باشد و این خود از بروز خیلی مصائب جلوگیری می‌کند.

مشاوره خانواده و کودک ؛ فریبا طهماسب پور

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه روانشناس فریبا طهماسب پور با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

نظرات

- 16 نظر:

  1. از کودکی خیلی مشکل داشتم همیشه یه باری رو دوشم بوده خوشحالم که میتونم حرف بزنم و درمان درست میشم

  2. برای مشکل مدرسه رفتن دختر ۷ ساله م و بی قراری کردنش تماس داشتم بهم راه حل دادن

  3. مشاوره قبل ازدواج داشتیم.از ما تست گرفتن و چند جلسه مشاوره داشتیم.خیلی با حوصله بودن.راضی بودیم از این که تصمیم گرفتیم مشاوره بشیم.

  4. مشکل بابت اضطراب جدایی دخترم داشتم. کلاس دوم هست الان و با توجه به کرونا و نرفتن مدرسه بچه ها توی سال گذشته امسال خیلی مشکل پیدا کرده بودیم و خیلی اذیت بودیم. با کمک خانم دکتر این مشکل حل شد.

  5. من همسرم بهم خیانت کرده بود و دوران سختی رو گذروندم. ایشون تونستن کمک کنن تا بتونم از پسش بربیام و به زندگیم برگردم.

  6. یه دختر ۱۲ ساله دارم که برای مشکلات بلوغ و نوع برخورد باهاش و توضیح مسائل جنسی تماس گرفتم. هم با خودم و هم با دخترم صحبت کردن.
    خیلی تونست بهمون کمک کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉