کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

بهترین پوزیشن جنسی برای تحریک نقطه جیG

بهترین پوزیشن جنسی برای تحریک نقطه جیG
4/5 - (40 امتیاز)

تحریک عالی در نقطه G همان چیزی است که بسیاری از زنان از یک رابطه جنسی انتظار دارند. زیرا تحریک این ناحیه میتواند ارگاسم شدیدتر و لذت بخش تری ایجاد کند. اما یک سوال پر تکرار در بین زوجین این است که چگونه نقطه جی را تحریک کنیم؟

در واقع رسیدن به ارگاسم و تحریک نقطه g، به وضعیت روانی که در آن هستید و همچنین پوزیشن هایی که انجام می دهید بستگی دارد. پس با انتخاب یک پوزیشن مناسب، می توانید لذت جنسی واقعی را تجربه کنید. همچنین کمی وقت بگذارید و روش های مختلف معاشقه را امتحان کنید. هر کاری که در شما احساس بهتری ایجاد می کند، انجام دهید. مثلا میتوانید اتاق خواب را با شمع تزیین کنید و یک محیط آرام و پرآرامش ایجاد کنید. همچنین لمس اندام های جنسی از جمله بازی با نوک پستان و موارد دیگر را در نظر داشته باشید. سپس با انتخاب یک پوزیشن مناسب، به سراغ واقعه اصلی بروید.

خوشبختانه چند پوزیشن جنسی وجود دارد که احتمال ارگاسم و تحریک در نقطه G را به شدت افزایش می دهد. در اینجا بهترین پوزیشن های جنسی برای تحریک نقطه g را معرفی میکنیم. اما پیش از آن لازم است اطلاعاتی درباره نقطه جی داشته باشیم.

نقطه جی در خانم ها و پیدا کردن آن
بهترین پوزیشن های جنسی برای تحریک کردن نقطه جی زنان
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه بهترین پوزیشن جنسی برای تحریک نقطه جیG با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

آیا نقطه G واقعی است؟

شواهد درباره نقطه جی کمی مرموز است زیرا به نظر نمی رسد که “g spot” یک ساختار مشخص باشد. بلکه یک خوشه از اعصاب و بافت است که هنگام تحریک احساس لذت ایجاد می کند و همه زنان آن را احساس نمی کنند. بعضی از خانم ها وقتی تحریک می شوند بسیار احساس لذت می کنند، اما بعضی دیگر چیزی حس نمیکنند. برای خواندن این مقاله کلیک کنید” بهترین پوزیشن برای درمان زود انزالی

نحوه تحریک نقطه جی چگونه است؟

همانطور که گفتیم نقطه جی یک نقطه حساس در واژن زن است که به انواع محرک های بیرونی پاسخ میدهد. تحریک واژن با انگشت یا آلت تناسلی مرد میتواند در نهایت منجر به تحریک این نقطه شود. اما قبل از هر چیز برای تحریک این نقطه حساس لازم است موقعیت آن را بدانید.

موقعیت نقطه جی در خانم ها کجاست؟

هنگامی که زن به پشت دراز کشیده است نقطه جی روی سقف واژن و در حدود ساعت 12 است و دقیقاً زیر مجرای ادرار قرار دارد. زاویه بررسی شخصی برای زن اساساً معکوس است، بنابراین کشف این محل را با انگشتان خود تقریباً غیرممکن می کند.

آموزش بهترین پوزیشن برای تحریک نقطه جی در زنان و مردان

آیا هر خانمی نقطه g را دارد؟

اساساً نقطه g در همه زنان وجود دارد. اما میزان احساس جنسی در یک نقطه به طور گسترده ای از یک زن به زن دیگر متفاوت است و حتی در همان زن نیز ممکن است متفاوت باشد، بسته به زمان تحریک، زمان روز و…

گزارش شده است که همه زنان ممکن است با تحریک آن ارگاسم را تجربه نکنند و فقط 30٪ از زنان با تحریک این منطقه تحریک می شوند.

پوزیشن های مناسب برای تحریک نقطه جی

  • پوزیشن دختر گاوچران برای تحریک در کلیتوریس و نقطه جی

پوزیشن جنسی دختر گاوچران، یک پوزیشن جنسی مطلوب و پر طرفدار است که میتواند نقطه جی در خانم ها را به بهترین نحو تحریک کند. در این پوزیشن مرد باید روی زمین یا تخت دراز بکشد و زن در بالا و روی الت تناسلی او قرار گیرد.

این پوزیشن باعث تحریک نقطه g میشود زیرا در این حالت، زن می تواند زاویه و عمق دخول را تنظیم کند. در این پوزیشن با پیدا کردن نقطه G در خانم ها، میتوانید به راحتی آن را هدف قرار دهید. این نقطه حساس در فاصله حدود سه اینچی از واژن زن قرار دارد. با چرخش و حرکت در ریتم ها و زوایای مختلف میتوانید موقعیتی را پیدا کنید که آلت تناسلی مرد به آن نقطه برخورد می کند.

  • پوزیشن داگی استایل بهترین پوزیشن برای تحریک نقطه جی

یکی دیگر از پوزیشن های تحریک نقطه جی، پوزیشن داگی استایل یا سگی است. در این پوزیشن زن باید روی زانوها و دست های خود تکیه کند و مرد در پشت او‌ قرار گیرد. این پوزیشن طرفداران بسیار زیادی دارد. وقتی شریک زندگی شما دخول را از پشت انجام میدهد، او در واقع آماده است تا هنگام حرکت عقب و جلو درست نقطه جی شما را هدف قرار دهد. برای اطمینان از اینکه از این موقعیت بیشترین بهره را می برید، بدن خود را به روش های مختلف و در زاویه های متفاوت قرار دهید، تا دسترسی به کلیتوریس و نقطه جی راحت تر شود.

به عنوان مثال، به حالت چهار دست و پا بایستید و میزان تحریک و لذت جنسی را بسنجید. سپس در حالی که کمرتان را قوس می دهید و لگن خود را به سمت مردتان متمایل میکنید، سینه خود را تا تخت پایین بیاورید. به این ترتیب میتوانید بهترین پوزیشن برای تحریک نقطه جی را پیدا کنید. در هر کدام از این موقعیت ها به شریک زندگی خود بگویید چه احساس خوبی دارید و چه عواملی باعث تحریک شدید تر میشود. به این ترتیب مرد هم به عنوان یک شریک فعال بیشترین لذت را می برد.

بهترین پوزیشن های جنسی برای تحریک بیشتر خانم ها
نقطه جی خانم ها
  • پوزیشن missionary با پاها در هوا

پوزیشن جنسی میسیونری یا مبلغ یک پوزیشن بسیار رایج و معمول است که در آن زن روی زمین یا تخت خواب دراز میکشد و مرد در بالا و کاملا رو در رو با زن قرار میگیرد. این پوزیشن جز پوزیشن های تحریک نقطه جی است. اما این موقعیت حداکثر تحریک در نقطه جی را زمانی ایجاد میکند که زن پاهای خود را روی شانه های مردش قرار دهد. این زاویه به مرد کمک می کند تا به راحتی به نقطه G شما دسترسی داشته باشد.

  • پوزیشن جنسی قاشق و نحوه تحریک نقطه جی

پوزیشن جنسی قاشق هم از معروف ترین و لذت بخش ترین انواع پوزیشن برای تحریک نقطه جی است. این پوزیشن از نظر اجرایی بسیار آسان است. زن و مرد باید روی زمین یا تخت و پشت به هم دراز بکشند، درست مانند قاشق هایی که روی هم قرار میگیرند. در این حالت مرد در پشت زن قرار میگیرد و میتواند زاویه و عمق دخول را به خوبی کنترل کند. از این رو این پوزیشن باعث تحریک عالی نقطه جی میشود. علاوه بر این پوزیشن قاشق به مرد دسترسی زیادی برای تحریک همزمان پستان، کلیتوریس و سایر نقاط سرگرم کننده بدن را می دهد. که در نهایت لذتی دو چندان را برای زن و مرد ایجاد میکند.

  • موقعیت جنسی L

پوزیشن جنسی L هم یکی از پوزیشن های تحریک نقطه جی است. این وضعیت شامل زنی است که به پشت دراز می کشد و لگن را روی لبه تخت قرار می دهد. مرد هم در مقابل او قرار میگیرد و عمل دخول را انجام میدهد. برای افزایش احتمال برخورد با نقطه g و تحریک هر چه بیشتر، می توان چند بالش زیر لگن قرار داد تا زاویه درست ایجاد شود.

  • پوزیشن گاوچران معکوس و تحریک نقطه جی

پوزیشن های تحریک نقطه جی خانم ها
پیدا کردن نقطه جی در زنان

پوزیشن گاو چران معکوس یک روش عالی برای تحریک نقطه جی در زنان است. درواقع موقعیت هایی که در آن زن در بالا قرار دارد، برای ضربه زدن به نقطه g و برای رسیدن به حداکثر اثر بهترین گزینه است.

در نهایت شما میتوانید برای کشف نقطه جی و روش های تحریک آن از مشاوره های جنسی استفاده کنید. در این مشاوره ها تکنیک ها و روش هایی برای ارتقای کیفیت رابطه زناشویی ارائه میشود که بسیار موثر هستند. علاوه بر این شما میتوانید به راحتی و با یک جستجوی ساده به آموزش تصویری تحریک نقطه جی دست یابید و از آن استفاده کنید.

سوالات متداول

موقعیت نقطه جی در خانم ها کجاست؟

هنگامی که زن به پشت دراز کشیده است نقطه جی روی سقف واژن و در حدود ساعت 12 است و دقیقاً زیر مجرای ادرار قرار دارد. زاویه بررسی شخصی برای زن اساساً معکوس است، بنابراین کشف این محل را با انگشتان خود تقریباً غیرممکن می کند.

آیا هر خانمی نقطه g را دارد؟

اساساً نقطه g در همه زنان وجود دارد. اما میزان احساس جنسی در یک نقطه به طور گسترده ای از یک زن به زن دیگر متفاوت است و حتی در همان زن نیز ممکن است متفاوت باشد، بسته به زمان تحریک، زمان روز و…

پوزیشن جنسی قاشق و نحوه تحریک نقطه جی چگونه است؟

در پوزیشن جنسی قاشق زن و مرد باید روی زمین یا تخت و پشت به هم دراز بکشند، درست مانند قاشق هایی که روی هم قرار میگیرند. در این حالت مرد در پشت زن قرار میگیرد و میتواند زاویه و عمق دخول را به خوبی کنترل کند.

مشاوره جنسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستاروانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره جنسیبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه بهترین پوزیشن جنسی برای تحریک نقطه جیG

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 8 نظر:

  1. سلام ببخشید میشه بگید بیشترین پوزیشن ک مرد لذت بیشتری از آن می‌برد چی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉