کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

عشق در نگاه اول واقعیت دارد؟ نشانه های عاشق شدن در یک نگاه چیست؟

عاشق شدن در یک نگاه
3.6/5 - (12 امتیاز)

آیا شما نیز به عاشق شدن در یک نگاه اعتقاد دارید؟ برخی از مردم می گویند که عشق در نگاه اول را تجربه کرده اند و توانسته اند زندگی مشترک خوبی را بسازند. برخی از روانشناسان و محققان اعتقاد دارند که مردم جذب شدن و برقراری ارتباط عاطفی عالی در اولین دیدار را با عشق به اشتباه می گیرند. البته عاشق شدن بستگی به رفتار و طرز فکر افراد و تعریف آنها از عاشقی دارد. اما به گفته لورن فوگل مرسی، روانشناس و درمانگر جنسی، عشق رمانتیک مستلزم شناخت کامل شخص و بررسی رفتارها و خلقیات اوست. شناخت کامل افراد در یک نگاه غیر ممکن است. پس می توان عشق در نگاه اول را یک قدرت جذب و بهم پیوستن قلب ها دانست. با این تفاسیر می توان گفت عشق در نگاه اول وجود دارد.

مشاوران مرکز مشاوره آویژه در این مقاله به بررسی کامل در رابطه با عشق در یک نگاه و نشانه های عاشق شدن در نگاه اول پرداخته اند. اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که احساس می کنید با یک نگاه عاشق شده اید. پس حتما این مقاله را مطالعه کنید و نشانه های عشق در یک نگاه را در خود بررسی کنید.

 

عشق در نگاه اول

عشق در نگاه اول

عشق در نگاه اول در واقع می تواند یک احساس جاذبه و جذب شدن به سمت طرف مقابل باشد. اگر شما در نگاه اول جذابیتی را در فرد مقابل خود مشاهده کنید می توانید عشق در نگاه اول را تجربه کنید. این جذابیت می تواند در رفتار، ظاهر و زیبایی فرد، اخلاق، طرز لباس پوشیدن، نحوه صحبت کردن او و … نمایان شود. و شما را به سمت خودش بکشد. بعضی از مردم عشق در نگاه اول را این گونه توصیف می کنند که وقتی برای اولین بار یکدیگر را دیده اند. و با هم صحبت کرده اند هیچ چیز دیگری در اطرافشان برایشان اهمیت نداشته است. و احساس کرده اند نمی خواهند این لحظات تمام شود. تقریبا 34 درصد از مردم ادعا می کنند که عشق در نگاه اول را تجربه کرده اند.

برخی از محققان جذب شدن را همان عشق در نگاه اول تفسیر می کنند. و می گویند مغز انسان انتخاب می کند که آیا کسی که در مقابل شما ایستاده است می تواند یک فرد جذاب برای شما باشد و شما عاشق او شوید یا نه. اما برخی دیگر از دانشمندان می گویند عشق فراتر از جذب شدن و شیفته شدن در یک نگاه است. و نمی توان این جذب شدن را عشق دانست.

شارون گیلچرست اونیل، درمانگر ازدواج و خانواده، می گوید: اگر زوج ها عشق در نگاه اول راتجربه نکرده اند، نباید نگران باشند و مطمعنا عشق در نگاه اول پیش نیاز و لازمه یک ازدواج موفق و شاد نیست. از سوی دیگر، افرادی که احساس می کنند عشق در نگاه اول را تجربه کرده اند. باید در نظر داشته باشند که برای یک ازدواج موفق فاکتورها و موضوعات مهم تری نیز باید در نظر گرفته شود. که فراتر از عاشق شدن در یک نگاه است.

 

 

نشانه های عاشق شدن در نگاه اول چیست؟

آیا شما نیز هنوز مطمئن نیستید که عشق در نگاه اول را تجربه کرده اید یا خیر؟ دانستن نشانه های عاشق شدن یک دختر در نگاه اول و یا نشانه های عاشق شدن یک پسر در نگاه اول به شما کمک می کند تا بتوانید تشخیص دهید که آیا عشق در نگاه اول برای شما اتفاق افتاده است یا خیر. برخی از مهم ترین نشانه های عاشق شدن در یک نگاه عبارتند از:

 

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه عشق در نگاه اول واقعیت دارد؟ نشانه های عاشق شدن در یک نگاه چیست؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

قلب شما می لرزد

هنگامی که شما عاشق شوید، مغز دستور ترشح آدرنالین در رگ های شما را صادر می کند. با آزاد شدن آدرنالین بسیار زیاد در بدن، شما احساس می کنید که قلبتان به لرزه افتاده است. و با نگاه اول به یکدیگر این لرزش را در قلب خود احساس می کنید.

 

احساس می کنید که قبلا به او ملاقاتی داشته اید

اگر او را برای اولین بار است که می بینید. اما احساس می کنید برای شما آشنا است و قبلا او را ملاقات کرده اید این موضوع می تواند به عاشق شدن در یک نگاه ختم شود.

 

هنگامی که در اطراف شماست، نمی توانید تمرکز داشته باشید

اگر نگاه کردن و یا حضور این شخص باعث بهم ریختن تعادل و تمرکز شما می شود. و یا شما را دچار لکنت زبان می کند. و احساس می کنید که اعصابتان بهم ریخته شده است، پس احتمالا جذب او شده اید. و مغز شما آمادگی تجربه عشق در نگاه اول را دارد.

از رفتارها و واکنش های خود گیج شده اید

ممکن است به طور ناخواسته به سمت او سوق پیدا کنید. و وقتی به خودتان می آیید دلیل این جذب شدن و رفتارهای خود را نفهمید. نمی دانید چرا به سمت او حرکت کرده اید و یا به چشمانش خیره شده اید. فقط نمی خواهید این لحظات تمام شود و از بین برود.

تمایل دارید صحبت های طولانی مدتی با او داشته باشید

نیرویی شما را به سمت او و صحبت کردن با او جذب می کند. این نیرو شخص را مورد توجه شما قرار داده و احساس عجیبی را در شما ایجاد می کند. اگر شما میل غیر قابل کنترل برای صحبت کردن با طرف مقابل خود دارید. و می خواهید دائم با او به صحبت کردن و معاشرت بپردازید به احتمال زیاد عاشق شده اید.

 

نمی توانید او را از ذهن خود خارج کنید

عشق در نگاه اول باعث می شود که ذهن شما دائم درگیر او باشد. و همیشه به او، طرز رفتار، صحبت کردن، خواسته هایش و … فکر کنید. اگر نمی توانید طرف مقابل خود را از ذهنتان بیرون کنید پس عاشق او شده اید.

 

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه عشق در نگاه اول واقعیت دارد؟ نشانه های عاشق شدن در یک نگاه چیست؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

او نیز به شما توجه ویژه ای دارد

اگر شما درگیر یک عشق متقابل و دو طرفه شده باشید، پس طرف مقابل نیز به شما توجه خاصی دارد. او ممکن است علاقه و عشق خود را با یک لبخند، نگاه عاشقانه و یا رفتار دوستانه و … نشان بدهد. او با این رفتارها آمادگی و رضایت خود را برای پیش بردن و توسعه روابطش با شما نشان می دهد.

نشانه های عاشق شدن یک دختر در یک نگاه

با فکر کردن به او، ناخودآگاه لبخند می زنید

شاید اولین دیدار و ملاقات شما در حد چند دقیقه بوده باشد. اما شما با فکر کردن به او و رفتارهایش ناخودآگاه لبخندی میزنید. این احساس سرخوشی و شادی نشانه ای از عشق در نگاه اول است.

 

احساس می کنید که او غریبه نیست

با اینکه اولین باراست طرف مقابلتان را ملاقات می کنید و شناختی نسبت به او نداشته اید. اما احساس می کنید که او را سالها است می شناسید و برای شما غریبه نیست. او با وجود غریبه بودن می تواند به شما آرامش بدهد. وقتی با او ملاقات می کنید به راحتی نظرات خود را با او به اشتراک می گذارید. و ارتباط خوبی با یکدیگر برقرار می کنید.

 

ضربان قلب شما با دیدنش بالا می رود

اگر شما نیز با دیدن شخص مورد نظر احساس می کنید قلبتان دارد از جا کنده می شود و صدای ضربان قلب خود را می شنوید، مسلما عاشق شده اید. ضربان قلب بالا یکی از علائم فیزیکی عشق در نگاه اول است.

 

نمی توانید از ملاقات با او دست بردارید

یکی از مهم ترین نشانه های عاشق شدن در یک نگاه این است که نمی توانید از او دور شوید. دائم به دنبال بهانه برای مشخص کردن یک قرار ملاقات با او هستید و اصرار زیادی برای دیدن او دارید. شما نمی توانید از ملاقات با او دست بردارید و همیشه به راه ها و بهانه هایی برای دیدن مجدد او فکر می کنید.

 

او را یک شخص فوق العاده جذاب می بینید

زیبایی یک امر ذهنی و سلیقه ای است. ممکن است او در نگاه شما زیباترین و جذاب ترین انسان روی کره زمین باشد اما در نگاه دوستانتان نه. شما از ظاهر، شخصیت او و رفتار و گفتارش به شدت خوشتان می آید. او از نظر شما یک انسان فوق العاده جذاب است و مثل و مانند ندارد.

 

در ذهنتان همیشه او را در کنار خود تجسم می کنید

یکی از نشانه های عشق در نگاه اول این است که همیشه او را در کنار خود تجسم می کنید. و می خواهید تمام وقت خود را با او بگذرانید. شما به آینده رابطه خود با او فکر می کنید. و برنامه ریزی هایی را برای آینده مشترک با او در ذهن خود خواهید داشت.

 

در کنارش احساس آرامش دارید

داشتن آرامش در کنار او قابل توضیح دادن نیست. حتی هنگامی که به شدت عصبانی هستید با بودنش در کنار شما می تواند آرامش را به شما هدیه کند. وقتی در اطراف شما است احساس امنیت و آرامش دارید.

 

احساس می کنید از هر جهت با او هماهنگ هستید

با اینکه تازه با این شخص آشنا شده اید اما احساس می کنید مدت طولانی است که با او همراه هستید. و در همه زمینه ها هماهنگ و همگام با هم هستید. این می تواند یکی از نشانه های عشق در نگاه اول باشد.

 

زبان بدن شما هنگام بودن او تغییر می کند

آیا متوجه این موضوع شده اید که وقتی طرف مقابل شما در جمع حضور دارد احساس بهتری دارید. بیشتر از قبل می خندید، انرژی بیشتری دارید، دائم ظاهر خود را بررسی می کنید، موهایتان را مرتب می کنید و زبان بدن شما و حرکات بدنتان به سمت اوست. وقتی در نگاه اول عاشق شوید به احتمال زیاد زبان بدن شما در هنگام حضور او تغییر می کند.

جز او کسی را نمی بینید

وقتی در نگاه اول عاشق می شوید، به جز او دیگر کسی را در دنیا نخواهید دید. اهمیت او فراتر از بقیه است. و شما هنگام حضورش دیگر توجهی به اطراف خود ندارید. در لحظه حضور او، هیچ کس دیگری مهم نیست.

 

در مورد او کنجکاو هستید

هنگامی که در نگاه اول عاشق می شوید، دوست دارید در مورد او بیشتر بدانید. در رابطه با اینکه چه علایقی دارد، چه کارهایی انجام می دهد، چه ملاک هایی دارد و آیا شما مورد پسند او هستید، اهدافش در زندگی چیست؟ و … .

 

عاشق شدن در یک نگاه

چقدر طول می کشد تا عاشق شویم؟

همانطور که گفته شد اکثر مردم به عشق در نگاه اول اعتقاد دارند. طبق نظر سنجی ها حدود 61 درصد از زنان و 72 درصد از مردان معتقدند که می توان در نگاه اول عاشق شد. به طور کلی مدت زمانی که نیاز است تا فرد عاشق شود برای مردان 88 روز و برای زنان 134 روز تعیین شده است. این موضوع می تواند به این معنا باشد که شما ممکن است در نگاه اول جذب شخصی شده باشید. و مغزتان حکم عاشق شدن را برای شما صادر کرده باشد. اما احساس عاشق کردن یا عاشق شدن بیشتر از یک نگاه طول خواهد کشید و به زمان نیاز دارد.

 

آیا عشق در نگاه اول خطرناک است؟

زوج های زیادی هستند که ادعا دارند در نگاه اول عاشق شده اند. و زندگی شاد و روابط سالمی را با یکدیگر دارند. پس عشق در نگاه اول لزوما ناسالم و یا آسیب زا نیست. به شرطی که در کنار احساسات، از منطق نیز برای تصمیم گیری استفاده شود. اصولا عشق در نگاه اول همیشه مبتنی به خصوصیات ظاهری و رفتاری فرد است. اما در ازدواج، علاوه بر خصوصیات ظاهری شما باید توجه ویژه ای به خصوصیات اخلاقی، فرهنگ و رفتار فرد داشته باشید. پس حتما باید تمام جوانب را در نظر گرفت تا بتوان ازدواج موفقی داشت. مسلما عشق در نگاه اول سریع تر از آنچه که فکر کنید اتفاق می افتد. و باعث می شود شما خیلی سریع در رابطه ای وارد شوید. به همین دلیل نمی توان به راحتی تشخیص داد که آیا این رابطه سالم است یا شما یک شریک ناسازگار را انتخاب کرده اید.

احساس اولیه عشق لزوما به این معنا نیست که دو نفر باهم سازگار هستند. شما برای داشتن یک زندگی عالی نیاز به صرف وقت دارید. تا بتوانید به شناخت عمیق و درستی نسبت به یکدیگر دست پیدا کنید. زوج های شاد و موفق سازگاری بالایی با یکدیگر دارند. آنها از مهارت های ارتباطی و حل تعارض برای غلبه بر مشکلات روزانه خود استفاده می کنند. اگر شما عشق در نگاه اول را تجربه کرده اید اما نمی دانید که می توانید یک زندگی مشترک شاد و ازدواج موفقی داشته باشید یا خیر؟ می توانید به مشاوره خانواده مراجعه کنید. و از راهنمایی ها و تجربه های او استفاده کنید.

نشانه های عاشق شدن یک پسر در نگاه اول

 

 

سخنی از مشاوران آویژه

عاشق شدن و ساختن یک زندگی عاشقانه رویای بسیاری از جوانان است. اما باید دقت داشته باشید که عجولانه و بدون فکر کردن و مشورت کردن در این رابطه تصمیم نگیرید. شما باید به جز دوست داشتن و پسندیدن یکدیگر، توجه ویژه ای به خصوصیات و ویژگی های طرف مقابل خود داشته باشید. عشق در نگاه اول اصلا اتفاق بد و آسیب زایی نیست. به شرط آنکه از آن به درستی استفاده شود. و باعث گمراهی و سردرگمی شما نشود. اینکه عشق در نگاه اول واقعیت دارد یا خیر؟ همگی بسته به طرز فکر شما و تعریفتان از عشق و دوست داشتن دارد. برخی این موضوع را رد می کنند چون معنای دیگری برای عشق دارند. و برخی آن را قبول می کنند و به خواسته ها و نیازهای شما احترام می گذارند.

 

سوالات متداول

عشق در نگاه اول چه حسی دارد؟

شما احساس آشنایی خواهید داشت. وقتی عشق در نگاه اول را تجربه می کنید، بسیار معمول است که احساس کنید قبلاً این شخص را ملاقات کرده اید. هیچ چیز اجباری احساس نمی شود. همه چیز به طور طبیعی بین شما دو نفر راحت به نظر می رسد.

 

چگونه می توان فهمید که یک پسر در نگاه اول عاشق شده است؟

یکی از مهم ترین نشانه های عشق این است که او می خواهد همیشه با آن شخص ملاقات داشته باشد. نمی تواند آن دختر را از ذهنش دور کند و از ملاقات با او دست بردارد. به دنبال راه ها و بهانه هایی تا مجدد او را ببیند.

براي مشاوره در زمينه عشق در نگاه اول واقعیت دارد؟ نشانه های عاشق شدن در یک نگاه چیست؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

در این مقاله بخوانید:

دسته بندی:

برچسب ها:

نظرات

- 44 نظر:

  1. من تقربیا ۸ سال پیش عاشق شدم ولی با یکی دیگه ازدواج کرد وه خیلی داغون شده بودم بعد اون قسم خوردم به هیچ کی نگاه نکنم من رستورانت دارم مازاندان متل قو داشتم ساندویچ میزدم اصلا حواسم به هیچی نبود یه دفه یه دختره اومد گفت آقا ببخشید سرویس بهداشتی دارید متاسفانه بگم یا بگم بد بختانه نداشتیم به دفه چشم به چشمش خورد همه چی یادم رفت همینجوری زل زده بودم به چشماش یه دفه بیرون رفت تا ساندویچ را گذاشام رفتم دنبالش یه غیب شد انگار اومده بود منو داخل یه دریا بندازه که شنا هم بلد نباشم

  2. پسری که ادعا کرد عاشقم شده و تپش قلب تندی داره هنوز هم داره و بیشتر کارها و رفتارش نشونه علاقه و عشق بود حتی ازش پرسیدم تو رابطه چی میخوای فقط همیشه میگه آرامش
    حتی بحث ازدواج و خانواده و بچه هم کشیده وسط شکی به علاقش به خودم ندارم
    اما جدیدا دیگه من الویتش نیستم
    قرار میذاریم یا هرچیز دیگه بهونه میاره کار داره یا ….
    پیشنهاد بیرون میده ولی قرار رو کنسل میکنه به روز بعد و….
    دو ماه باهمیم و رفتارش این ۲ هفته عوض شده
    نمیدونم ذهنش شلوغه یا چی
    ولی دیگه مثل قدیم باهام نیست
    اصلا نمیدونه من چی دوست دارم یا علاقه دارم یا شخصیتم چطوریه تا ی حدی میدونه ولی نه خیلی
    از طرفی زبون بازه با همه یکسان صحبت میکنه
    زبون شیرین نه تلخ
    ولی همون جوری صحبت میکنه که با منه
    من بعد ۲ ماه بهش علاقمند شدم ولی احساس میکنم اون دیگه مثل قدیم نیست و منو نمیخواد
    نمیدونم چیکار کنم

  3. من قبلا تو مراسم صیغه داییم تو نگاه اول عاشق دختری شدم هر وقت سرمو از خجالت مینداختم پایین اونم سرشو مینداخت پایین هر وقت نگاهش میکردم اونم نگام می‌کرد و بهم لبخند میزد به خاطر خجالتی بودنم این حسمو به هیچ کس ( حتی همون دختره ) نگفتم . دارم تو آتش عشقش میسوزم همیشه خودمو سرزنش می کنم بعد از اون دچار بیماری پانیک شدم افسرده شدم . دارم مجنون میشم . همیشه حسرت نداشتنش توی دلم هست😭 من خیلی خجالتی هستم ای کاش اون روز خجالتو میذاشتم کنار و شماره پدرشو ازش میگرفتم😭

  4. عشق در یک نگاه وجود دارد ولی ممکنه برای ازدواج و زندگی در زیر یک سقف مناسب نباشد لذا این نیست که حتما عشق باید به ازدواج ختم شود.

    مطمئن باشید عاشق هر کسی شوید عشق بعدی که پیش بیاید قبلی را فراموش خواهید کرد

  5. منم عشق یک پرستار شدم ۸ماهه میگذره ولی هنوزم دوسش دارم ونمی تونم فراموشش کنم خیلی عذاب می کشم وقت یک روز جمعه دیدمش اونم منو دوست داشت ولی به خاطری که ازدواج کردم واز زندگیم راً نبودم دلم براش رفت من واقعا عاشق اون هستم به خاطری که بچه دارمازش دور شدم ولی داغونم برام دعا کنین فراموشش کنم عشق در نگاه اول خیلی دوسش داشتم یک پسر پرستار بلوند جذاب

  6. من کامنتا رو دیدم حسودیم شد تقریبا همه تجربه کردن اخه من عشق در یه نگاه رو تجربه نکردم اما نفرت در یک نگاه رو تقریبا هر روز تجربه میکنم.نمیدونم کاش کی در مورد این هم مطلب مینوشتین بقیه هم این تجربه رو داشتن یا نه البته من بیشتر نسبت به همجنسم این حس تنفر رو بیشتر تجربه میکنم و نسبت به دخترا هم گاهی تجربه میکنم .بیشتر از مردا و زن های هیکلی که پوست تیره و چهره مردانه دارن نفرت دارم .

  7. من کامنتا رو دیدم حسودیم شد تقریبا همه تجربه کردن اخه من 46 سالمه و عشق در یه نگاه رو تجربه نکردم اما نفرت در یک نگاه رو تقریبا هر روز تجربه میکنم.نمیدونم کاش کی در مورد این هم مطلب مینوشتین بقیه هم این تجربه رو داشتن یا نه البته من بیشتر نسبت به همجنسم این حس تنفر رو بیشتر تجربه میکنم و نسبت به دخترا هم گاهی تجربه میکنم .بیشتر از مردا و زن های هیکلی که پوست تیره و چهره مردانه دارن نفرت دارم .

  8. سلام،حقیقتا من چند روز پیش وقتی داشتم از یه جایی رد میشدم یکیو دیدم که خیلی جذبش شدم اصلا اینجوری بودم که فقط دلم میخواست نگاهش کنم
    بعد بخاطره اینکه تویه مکان باهمیم همش میبینمش اونم خیلی مستقیم زل میزنه بهممم
    ما حتی یه کلمه هم باهم حرف نزدیم..
    ولی چند وقت پیش من داشتم یه کاری انجام می‌دادم کارتم افتاد رو زمین برش داشتم اومد وایسم دوباره یه چیز دیگه ام افتاد فوش دادم بعد دیدم روبه روم وایساده و داره آروم میخنده…
    حقیقتا منم خندم گرفت
    داشت از پله ها میرفت بالا و میخندید و ما بهم زل زده بودیم..
    الان نمیدونم چجوری برم جلو بگم باهم دوست میشه اصلا چجوری بحثو راه بندازممم لطفا کمکم کنیننن

  9. به نظر من تو دنیای مزخرفی محسور شدیم تمام آدما دو رو شدن حرف ها همه دروغ عشق ها همه مجازی چیزی از معرفت و مرام نمونده دیگه.

  10. سلام و وقتتون بخیر من پسرم و ۱۷ سالمه. من یک دختر رو چند بار توی پارک دیدم اولش بهش حس نداشتم اما همدیگه رو نگاه میکردیم و نگاه می دزدیدیم.بعد چند روز با دوستم توی همون پارک که نزدیک خونمونه نشسته بودیم که. دیدم همون دختر خانومه با دوستش بدمینتون بازی میکنن از شانس من هم داشت باد میزد. منو و دوستم تصمیم گرفتیم بریم بگیم که اگه بشه ما هم بازی کنیم که من به خود دختره گفتم و چش تو چشم شدیم و من درخواست بازی رو کردم و انگار خود دختر خانومه راضی بودن چون سرش رو به سمت دوستش چرخوند تا ببینه دوستش چی میگه که اون گفت نه
    از اون به بعد توی همون پارک پرسه میزنم و میبینمش اما یا با دوستش هست یا با خانواده و اینکه من سنش رو هم نمیدونم و عاشقش شدم و هی میخوام ببینمش ولی وقتی میبینمش کاری نمیتونم بکنم.واقعن به کمک نیاز دارم❤️‍🩹

  11. عشق با کراش خیلی فرق داره. ممکنه آدم روی یکی کراش بزنه و از طرف خوشش بیاد ولی بعد از مدتی این حس کم رنگ بشه ولی عشق کمرنگ نمیشه. من یکبار عاشق شدم و میدونم عشق چی درد بزرگیه. من خودم در یک نگاه عاشق یک دختری شدم و چهار سال تمام اون دختر را دوست داشتم ولی روم نمیشد بهش بگم شاید سن کم و عدم اعتماد به نفس و عدم بلوغ فکری باعث شده بود به اون دختر نگم. بارها سعی کردم فراموشش کنم ولی نمیشد. نمیدونم چرا بین اون همه دختر اون چشم منو گرفته بود. بعد از دانشگاه رفتم سربازی فکر میکردم اون دختر را فراموش میکنم ولی اون دختر را هیچ وقت نتونستم فراموش کنم. بعد از مدتی رفتم دنبال دختره گشتم و تونستم پیداش کنم و دیدم هنوز ازدواج نکرده. چون خودم روم نمیشد قضیه را بهش بگم از طریق یکی از دوستانم قضیه را بهش گفتم بعد تصمیم گرفتم یک شغلی دست و پا کنم و برم خواستگاریش. چند ماه پیش خواستگاریش رفتم و جواب مثبت را گرفتم. واقعا حس خوبی دارم.

    1. چه قشنگ بود انشالله خوشبخت بشین اره دقیقا عشق با کراش کاملا فرق داره من خودم عاشق یک اقا پسری شدم و اصلا نمیتونستم فراموشش کنم اخر تصمیم گرفتم بهش پیام بدم ببینم ایا تا حالا کسی دوست داشته یانه که فهمیدم بله دوست داره اونم ۴ سال اصلا داغون شدم داغون هر چی گفتم اسمش بگه نگفت اما من خودم بهش گفتم تو که اسم کسی دوست داری نگفتی من میگم بعد اسم خودش گفتم بعد هر چی به پیام داد شما شما منم جوابش ندادم نمیدونم فراموشش کنم یا نه
      متوجه شدم شماره ام ذخیره کرده
      نمیدونم چی کار کنم 😞😞

    2. انشاالله خوشبخت بشید واقعا بهترین کار رو کردی که بهش گفتی اخرش شما قسمت همدیگه بودین
      امید وارم همه اونایی که همو دوست دارن بهم برسن و تا اخر عمر خوشبخت و خوشحال زندگی کنن
      واقعا خیلی درد ناکه وقتی دو نفر نمیتونن بهم برسن یا یکی نمیتونه احساساتش رو بروز بده.. بدترین حس دنیاست..

  12. من دوران دانشجویی زمانی که دانشجو حقوق 91 ساری بودم از یک پسری که هم کلاسیم بود خوشم میامد. هیچ وقت اینو بهش نگفتم هنوز تو دلم هست. اگه از کسی خوشتون میاد حتما بهش بگید یک بار مردن بهتر از هر روز مردن هست.

    1. دقیقا همینه باید عشق را ابراز کرد تا حسرت به دل نمانیم منم دوران دانشجویی عاشق پسری بودم با اینکه دوست معمولی بودیم ولی هیچ وقت بهم دیگر ابراز علاقه نکردیم الان 24 سالمه اما نمیتونم به هیچکس جز اون فکر کنم تمام خواستگارهامو رد کردم الان منتظرم سربازیش تموم شه برم همه چیو بهش بگم خودمو خلاص کنم

  13. سلام ‌من ۲ سال پیش با پسر همسایمون رل بودم بعدش ازم سرد شد اما الان چند سالیه که احساس میکنم دوستم داره منم وقتی نگاش میکنم تمام این علایم هارو دارم حتا دستم میلرزه خیلی پسره مغروریه اونم منو نگاه میکنه شده چند بار بهم زل زدیم مثلا با رفیقم تو پارک بودیم داشتیم تاب میخوردیم دیدم داره نگاه میکنه ببینه منم یا نه بعد که دید منم روشو کرد اونور هر وقت هم نگاش میکنم روشو میکنه اونور
    کمکککککککککککمککککککک🥺🦋

    1. سلام عشق و دوست داشتن برای رابطه و ازدواج لازم است ولی در یک نگاه چگونه میشه مطمئن بود که فرد قابل اعتماد و درستی است؟؟؟ شاید هر مشکلی داشت. اصلا از روی ظاهر یک رابطه مخصوصا ازدواج را پایه گذاری نکنید
      اما و اما
      از آنجا که می گویید پسر همسایه است ابتدا در مورد شخصیت و رفتارش اطلاعات کافی جمع اوری کن و اگه وافعا خوب بود و خودت هم خوبی و بهش می خوری و یا به عبارتی مناسب هم هستین تورش کن.

  14. سلام من عاشق پسر عمه دوستم شدم من این پسر چند سال دوست دارم البته اون موقع فقط کراش بود اما الان بعد ۲ سال که دیدمش تا دیدمش تمام ذهنم بهم ریخت ضربان قلبم زیاد شد اینا که دیگه واقعا دیوونه اش شدم میدونم عاشقش شدم چون تمام اون خصوصیات عشق در نگاه اول در من هست اما دوستم چون رابطه‌شون با عمش اینا خوب نیست رفت آمد نمیکنن منم تو هیئت دیدمش نمیدونم واقعا میتونم فراموشش کنم یا نه اصلا نمیدونم اون تا حالا کسی دوست داشته یانه یک نفر بهم گفت گذرا هست عشق نوجوانی بنظرتون گذرا هست ؟

    1. دقیقا گذرا است هر وقت خواستی بهش فکر کنی یاد سیب زمینی بیوفت فکر کن اون فقط یه سیب زمینیه آن وقت حست نسبت به آنرا از دست میدی.

  15. اصولا عشق از همون نگاه اولش خوبه و عشق واقعی ،دیگه وقتی زیر و بم طرف و در آوردی تا دندون آسیا ها رو چک کردی و …بعد کلی حساب کتاب که اسمش عشق نیست .معادل سازی کردنه.خوش به حال کسایی که با عشق ازدواج کردن و زندگی کرون خیلی خوش میگذره.زندگی من شبیه آخرت یزید بود.خانواده اش هم لشگر شمر بودن بلا و نیش و کنایه و …نبود که بهم نزنن .می‌سپارم به خدا که البته خدا از من خلاق تر و قادر تر و شدید العقاب تر هست😁

  16. سلام من سه ساله کسی که عاشقشمو ندیدم و شرایط جوری نیست که بتونم ببینمش چطور می توانم فراموشش کنم

  17. دوستان سلام من امیرهستم اهل افغانستان میبینم که فرهنگ شما با فرهنگ ما فرقی چندان زیادی ندارنداما من فکر میکنم که به آموزش بیشتری نیاز است مثلاً دوستی نوشته که من زبانم بند میاد نمی توانم صحبت بکنم خوب دوست من برو روی اعتماد بنفس کار بکن خجالت میکشی آموزش ببین می ترسی ….روی شهامتت کاربکن در شهامت شما میگوید می‌ترسم اماانجامیدم

  18. سلام من درسن یازده سالگی عاشق اولین خواستگار م شدم که اونم عاشقم بود منو بهش ندادن حسرتش برام موند

  19. عشق به کسی که هم طبقه ات باشه آره تناسب تحصیلی داشته باشه بقیه اش هوسه

    1. اگه پسره بهت حسی داشته باشه سعی میکنه باهات شوخی کنه و سعی میکنه بطور غیر مستقیم خودشو بهت نزدیک کنه و سعی میکنه بیشتر تورو ببینه و راجب مسائل شخصی و خانوادگی ازت سوال میپرسه یا راجب مسائل شخص و خانوادگیش میگه. البته اگه هم حسی نداشته باشه نباید نا امید بشی چون در طول زمان ممکنه اونم بهت علاقمند بشه. هرچی رفت و آمدها و گفتگو ها بیشتر بشه شانست بیشتر میشه.

  20. من با یه پسری۹ماهی هست که آشنا شدم الان باهام کات کرده میگه من مشکلاتم خیلی زیاد شرایطش ندارم برا ازدواج . نمی‌دونم چیکار کنم بدون اون نمیتونم زندگی کنم هرجا برم هر لحظه
    تو فکرشم خدایا کجاست چیکار میکنه. یعنی شده فکر و ذکرم.

  21. عاشق یکی شدم بد جوری سه سالمه اونم بد جوری ولی به خاطر بعضی مشکلات بهم نرسیدیم هنوز هم همدیگرو دوست داریم پسره خیلی خیلی دوستم داره ودر یک کلمه عاشقمه هنوز هم براش گریه میکنم 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤واقعا عشق نرسیدن خیلی سخته اگه ازدواج کنیم هم بازم همدیگرو دوست خواهیم داشت 💔💔💔💔

  22. سلام من ۱۶ سال پیش دوچار این عشق ناخواسته شدم اما طرف من رو پس زد بخاطر این قضیه ۲ بار طلاق گرفتم نتوانستم فراموشش کنم هنوزم ب این عشق پایبندم و دربدر شدم بخاطر این عشق همه چیزم رو از دس دادم اما نمیتوانم فراموش کنم …

  23. سلام من عاشق یه دختری شدم توی کوچمون ۳بار رفتم به رفیقش گفتم بره بگه ميگه دختره ازت خوشش نمیاد دختره هروقت منو میبنی میخنده پشت رفقاش غایم میشه راهنمایی کنید 💔💔

  24. من با پسری در ارتباط بودم و قرار بود جدی بشه رابطمون ولی چون در گذشتش به قول خودش چندین بار عاشق شده بازم همون حسه و میخواد آیا ممکنه اون حس به وجود بیاد براش؟؟

  25. من توی دوران نوجوانی این حس رو نسبت به پسر عموم پیدا کردم اون زمان بچه بودم درک عشق و عاشقی رو نداشتم ولی بعد اون دیگه اون حس رو ب کسی نداشتم. الانم سه تا بچه دارم
    حقیقت داره عشق همینه با همین مشخصات

    1. سلام من دختر 18 ساله ام که به اجبار‌ با پسری نامزد شدم‌..یه روز حالم خوب نبود بردنم‌ بیمارستان‌ بستری شدم‌ همونجا‌ پسریو‌ دیدم‌ و تمام‌ این اتفاقا‌ واسم افتاد و واقعا‌ عاشقش‌ شدم‌ اونم انگار خوشش‌ اومده بود هی نگام میکرد وقتی میدید‌ من نگاش میکنم هول‌ میکرد قبل از اینکه بخواد بره بهم لبخند زد الان 3 سال‌ از اون روز میگذره‌ اما دیگه هیچوقت ندیدمش و عشقم‌ بهش کم نشده دارم‌ دیوونه‌ میشم وجود نامزدم‌ داره بیشتر عذابم‌ میده

  26. سلام ، من چند ماهی هست که عاشق دختری در دانشگاه شدم و اصلا نمیتونم از ذهنم بیرونش کنم ، و حتی سر کلاس زبونم بند میاد وقتی کنارشم و نمیتونم بلند و درست صحبت کنم
    نمیدونم که اونم به من احساسی داره یا نه و جدا از این میترسم از اینکه بهش چیزی بگم ، بگم که احساسم نسبت بهش چیه و بهم نه بگه و یا اینکه نشه ، میشه نظرتون رو بگید ؟

    1. بهش نگو فعلا ولی کاری کن اونم از تو خوشش بیاد بعد بگو.در ضمن زنا عاشق مردای مغرورن

  27. سلام من یک دختر هستم و این عشق را تجربه کرده ام چگونه متوجه شوم که فرد مقابل نیز چنین حسی نسبت به من دارد؟

    1. سلام در هفته چندبار یا روزی یکبار سعی میکند شما را ببیند از دور یا نزدیک و هروقت که نگاش کنی او داره تو را نگاه میکنه

    2. سلام من ۱۶ سال پیش دوچار این عشق ناخواسته شدم اما طرف من رو پس زد بخاطر این قضیه ۲ بار طلاق گرفتم نتوانستم فراموشش کنم هنوزم ب این عشق پایبندم و دربدر شدم بخاطر این عشق همه چیزم رو از دس دادم اما نمیتوانم فراموش کنم …

      1. باید سعی کنی ازاین که تحقیر شدی عشق یه طرفه را تبدیل به نفرت وسپس با ابزار نفرت قوی بشی ومبارزه را شروع کنی یعنی آنقدر انسان باخانواده وموفقی بشی که در ذهنت اون آدم یک موجود محقرباشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉