کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

5 دلیل اصلی خیانت زنان متاهل

خیانت زنان متاهل
3.1/5 - (35 امتیاز)

علائم خیانت زنان شوهردار چیست؟

شاید عنوان این مقاله را بخوانید و با خود فکر کنید، مردان بیشتر از زنان خیانت میکنند و خیانت زن شوهردار عجیب و دور از ذهن است. اگرچه درست است که باید چیزهای زیادی در مورد مردانی که خیانت میکنند بدانید، اما این یک پست کاملاً متفاوت است. بسیاری قبول دارند که مردان بیشتر از زنان خیانت میکنند، اما واقعیت این است که هر دو جنس میتوانند به دلایل مختلف به شریک زندگی خود خیانت کنند. با این حال، وقتی این دو را مقایسه میکنید، متوجه خواهید شد که ویژگی های مشابهی هم در خیانتکاران زن و مرد وجود دارد. لذا در این مقاله به بررسی برخی از دلایل خیانت زن شوهر دار میپردازیم و حقایقی را عنوان میکنیم.

احتمالاً وقتی شما وارد یک رابطه میشوید، به خود میگویید که هرگز امکان ندارد به طرف مقابل خیانت کنم. شاید حتی خودتان فریب خورده باشید و سعی کنید محکم بایستید تا هرگز آنقدر ضعیف نباشید که چنین کاری را با شخص دیگری انجام دهید. اما اتفاقات زیادی میافتد که باعث میشود زنان از شریک زندگی خود دور شوند. روابط با گذشت زمان تغییر میکند، مسائل و مشکلات به جای حل شدن بزرگ و بزرگتر میشوند، و گاهی اوقات عشق از بین میرود. این به معنای نارضایتی مزمن و قرار گرفتن در موقعیتی است که ممکن است فرد را قادر سازد با احساس گناه کمتری خیانت کند.

نشانه های خیانت زنان شوهردار چه هستند؟

همانطور که اشاره کردیم، احتمال خیانت در زنان هم وجود دارد. اما زنان متاهل خیانتکار برخلاف همتایان مردشان، در حفظ زندگی دوگانه بسیار ماهر هستند که اغلب اوقات تشخیص زن خیانتکار غیرممکن است. بنابراین اگر زنان میتوانند خیانت خود را به خوبی بپوشانند، پس چگونه شما باید تشخیص دهید همسرتان شما را فریب میدهد؟

اگر این مقاله را میخوانید، به راحتی میتوان احتمال داد که شما به همسرتان سوظن دارید. اما قبل از اینکه هرگونه تقابلی را انجام دهید یا به نتیجه ای برسید، باید به نشانه های وجود نفر سوم رابطه توجه کنید. برخی از این نشانه ها شامل موارد زیر است.

دلیل خیانت زن متاهل
زنان متاهل خیانتکار
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 5 دلیل اصلی خیانت زنان متاهل با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. او با شما بیشتر مثل یک دوست رفتار میکند تا همسر

اگر تعاملات شما با همسرتان کمتر عاشقانه است و معاشقه و رابطه جنسی به حداقل رسیده، این میتواند یک هشدار باشد. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که همسرتان دیگر از کلماتی مانند “عزیزم” یا “عشقم” استفاده نمیکند، در حالیکه قبلا همیشه شما را اینگونه صدا میزد، بدانید چیزی تغییر کرده است. یا اگر زنی برای مدت طولانی از برقراری رابطه جنسی طفره میرود و از شما دوری میکند، میتواند از علائم خیانت زن شوهردار و علت بی میلی زنان به رابطه زناشویی باشد.

2. او مدت طولانی‌تری را در محل کار خود میماند

یک نوع از خیانت های زنان شوهردار، خیانت زنان در محیط کار است. لذا اگر همسرتان ساعات بیشتری را در محل کارش میگذراند مراقب باشید. چون یکی از بهانه های زنان متاهل خیانتکار این است که باید وقت بیشتری را در محل کار بمانند. اگر شریک زندگی شما تا دیر وقت در محل کارش به سر میبرد، ممکن است نگران کننده باشد.

3. استفاده بیش از حد از تلفن همراه

مورد دیگری که برای تشخیص خیانت زنان به همسرانشان اهمیت دارد، استفاده بیشتر و مخفیانه از تلفن همراه است. در واقع میتوان علایمی از خیانت زن شوهردار را در تلفن همراهش پیدا کرد. چون احتمالا بعضی مردان به رابطه تلفنی با زن شوهردار علاقه دارند. مثلا تماس های گاه و بیگاه، تغییر رمز ورود، جدا نشدن از تلفن همراه و… از نشانه هایی است که نباید نادیده بگیرید.

اکثر زوجینی که تا مرز ازدواج پیش رفته اند به اندازه کافی به یکدیگر اعتماد دارند تا رمزهای ورود به حساب های شخصی خود را به اشتراک بگذارند. بنابراین اگر همسرتان رمزهای عبور خود را تغییر دهد، ممکن است چیزی در حساب های او وجود داشته باشد که او نمیخواهد شما آن را ببینید(مانند پیام های عاشقانه برای فردی که شما نیستید).

4. او شما را به خیانت متهم میکند

یک راه آسان برای تشخیص وفادار بودن همسرتان این است که ببینید چند بار شما را به خیانت متهم میکند. افرادی که در حال فریب دادن همسرانشان هستند، گناه خود را به گردن آنها خواهند گذاشت. این افراد با مقصر دانستن شما برای همه چیز، باعث میشود در خط دفاع باشید و از عمل آنها منحرف شوید. آنها در حین مکالمه بسیار ناراحت میشوند، شما فکر میکنید که آنها از خیانت متنفر هستند و هرگز این کار را با شما انجام نمیدهند، در حالی که در واقع ممکن است قبلاً این کار را انجام داده باشند. این مقاله را حتما بخوانید، چگونه خیانت را تشخیص دهیم؟

علائم خیانت زن شوهردار
دلایل خیانت زن شوهردار
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 5 دلیل اصلی خیانت زنان متاهل با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

5. او میخواهد چیزهای جدیدی را در اتاق خواب امتحان کند

اینکه همسرتان میخواهد موقعیت های جدیدی را در رابطه جنسی امتحان کند، میتواند نشانه ی بدی از خیانت زنان متاهل باشد. اگر چه در ابتدا این حرکات جدید برایتان جذاب و لذتبخش است اما میتواند باعث نگرانی شود. چون، همسر شما باید این ترفندهای جدید را از کسی یاد بگیرد، و اگر آن شخص شما نباشید، احتمال خیانت قوت میگیرد.

6. او میگوید در زندگی با شما شاد نیست

از اصلی ترین دلایل خیانت زن به شوهر از نظر روانشناسی این است که زن در ازدواج خود احساس شادی ندارد. وقتی همسرتان به شما میگوید که خوشحال نیست به حرفهای او گوش دهید. طبق یک تحقیقی که اخیرا انجام شده؛ زنانی که گفتند “در ازدواج” خیلی خوشحال نیستند در مقایسه با زنانی که ازدواج خود را “بسیار شاد ” توصیف کردند، تقریباً چهار برابر بیشتر احتمال خیانت دارند.

7. او خیلی بیشتر از قبل به ظاهر خود توجه دارد

این خوب است تصور کنید همسرتان برای ایجاد دوباره آتش عشق در رابطه شما سعی میکند جذابتر و زیباتر به نظر برسد. اما اگر مدتی است با مشکل روبرو هستید، احتمالاً این فقط یک آرزو است و سناریوی محتمل تر این است که همسر شما شخص دیگری را پیدا کرده باشد و بخواهد در مراحل ظریف و آغازین این رابطه جدید زیبا به نظر برسد. اگر شریک زندگی شما قبلاً کمی به ظاهر خود اهمیت میداد اما تغییرات بزرگی ایجاد کرده است، این میتواند نشانگر خیانت زن شوهردار و تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن شخص دیگری باشد.

8. شما بیشتر وقت خود را جدا از هم میگذرانید

یكی از علائم هشدار دهنده اولیه برای خیانت زنان متاهل، این است که تمایل دارند مدت زمان زیادی را جدا از همسر خود بگذرانند. بلکه همانطور که قبلا درباره خیانت زنان شاغل صحبت کردیم، تمایل دارند وقت خود را صرف محل کار، بیرون رفتن و… کنند.

9. او همیشه و به خاطر همه چیز از دست شما عصبانی میشود

درست است که حتی افرادی که یکدیگر را دوست دارند گاهی اوقات دعوا میکنند، اما معمولاً این دعوا بر سر چیزی است که در واقع مهم است. با این وجود زن و شوهرهایی که عمدتا از رابطه خود خارج میشوند، ممکن است دریابند که هر کار کوچکی که فرد دیگر انجام میدهد، آزار دهنده است و منجر به درگیری های میشود که اصلا منطقی نیست.

10 او به شما اعتماد نمیکند

یادتان باشد که یک همسر خوب، معشوق، بهترین دوست و معتمد شما در هر زمان خوب و بد است. بنابراین اگر متوجه شدید که همسرتان کمتر و کمتر به شما اعتماد میکند، به احتمال زیاد به این معنی است که شخص دیگری را جایگزین شما کرده است. اگر در مورد بخشش خیانتنیازمند راهنمایی هستید، لطفا کلیک کنید.

خیانت زنان در محیط کار
خیانت زنان به همسرانشان

دلیل خیانت زنان متاهل چیست؟

اینکه چه چیزی باعث خیانت زن میشود در هر رابطه ای با رابطه دیگر متفاوت است. اما همیشه یکسری عوامل ثابت میتوانند در این امر دخیل باشند از جمله مواردی که در ادامه شرح میدهیم:

اعتماد به نفس پایین

یک زن میتواند عاشق شما باشد اما هنوز احساس ناقص بودن کند. وقتی بدانید کسی شما را دوست دارد، باعث میشود احساس قدرت، اعتماد به نفس، اعتبار و زیبایی داشته باشید. اما به محض اینکه این حس به پایان رسید و شما به عنوان زن و شوهر از هم دور شدید، ممکن است برای همان تأیید به افراد خارج از رابطه خود اعتماد کنید. حتی اگر شریک زندگی شما همچنان به شما توجه کند. پس دلیل خیانت زنان متاهل را میتوان با همین موضوع مرتبط دانست؛ که احتمالا به دنبال جایی برای کسب اعتماد به نفس گم شده خود هستند.

انتقام

گاهی اوقات انتقام و عصبانیت دلیل خیانت زن متاهل است. که در واقع بدترین کاری است که میتوان در زمان عصبانیت انجام داد. گاهی اوقات زنان متاهل احساس میکنند که همسرشان خیانت میکند (معمولاً از نظر مالی یا جنسی) و متقابلا از خیانت به عنوان راهی برای تلافی استفاده میکنند. به طور معمول، زنان متاهل انتقام جو در مورد آنچه انجام میدهند مخفی کاری نمیکنند.

عدم رضایت جنسی

مطالعات نشان داده است که زنان موجوداتی جنسی هستند. آنها معمولاً مانند مردان از عمل جسمانی عاشقانه لذت میبرند و همچنین از احساس خواسته شدن، نیاز و… لذت میبرند. گاهی اوقات زن های متاهل نسبت به همسران خود میل جنسی بسیار بیشتری دارند و در این مورد با هم ختلاف دارند. در چنین مواردی، به جای پایان دادن به رابطه، ممکن است آنها در نهایت به دنبال راهی برای برآوردن خواسته های خود در خارج از چهارچوب ازدواج باشند. مثلا گاهی ‌شاهد خودارضایی در زنان متاهل هستیم. همچنین هر چقدر نیازهای جنسی برآورده نشده این زنان متاهل بیشتر باشد، احتمال خیانت جنسی زن بیشتر است.

برطرف نشدن نیازهای عاطفی

یکی از دلایلی که زن های متاهل را به سمت خیانت هدایت میکند، نیازهای عاطفی تلمبار شده یک زن است. در واقع زن هایی که به دلایل احساسی خیانت میکنند، در خانه صمیمیت کمتری دارند. خیانت زنان متاهل میتواند به سادگی نیاز او به شخصی باشد که او را در آغوش بگیرد، دست او را بگیرد، او را نوازش کند، یا فقط پاهایش را بمالد و به صحبت های او درباره روزش گوش دهد.

زنان به دلیل عدم برقراری ارتباط، خیانت میکنند

ارتباطات یکی از مبانی یک رابطه سالم و موفق است. زوج هایی که دهه هاست ازدواج کرده اند به شما خواهند گفت که برقراری ارتباط سالم یکی از دلایلی است که آنها توانسته اند در تمام آن سالها با هم بمانند. اما چه اتفاقی می افتد اگر ارتباط کمرنگ شود؟ این میتواند باعث شود که زن های متاهل، این ارتباط را در جای دیگری جستجو کنند. در یک مطالعه، تحقیقاتی که از بزرگسالان در روابط وفادارانه و خیانت آمیز انجام شد، روان درمانگران دریافتند که کسانی که وفادار بودند روزانه 30-60 دقیقه با شریک زندگی خود صحبت میکردند، در حالی که افراد خیانتکار کمتر از 5 دقیقه در روز با شریک زندگی خود صحبت میکردند. پس یکی از دلایل برای خیانت زن شوهردار پر کردن این خلا ارتباط و تعامل صمیمانه است. آیا خیانت قابل جبران است؟ مقاله اعتماد بعد از خیانت را مطالعه کنید.

چه چیزی باعث خیانت زن میشود
عوارض خیانت در زنان

عوارض خیانت در زنان متاهل

در نهایت باید عنوان کنم که خیانت زن به شوهر به هر دلیلی که باشد، عوارض جبران ناپذیری بر زندگی مشترک، سلامت روانی و حتی سلامت جسمی دو نفر دارد. از جمله:

خیانت باعث آسیب به عزت نفس میشود

فردی که قربانی خیانت شده است، با ضربه مهلکی به اعتماد به نفس خود مواجه شده است. آنها ممکن است افکاری داشته باشند که “آیا من کافی نبودم؟” یا “اگر زیباتر و بهتر بودم، این اتفاق نمی افتاد.” همانطور که کودکان تمایل دارند خود را به خاطر طلاق والدین خود سرزنش کنند، بسیاری از قربانیان یک رابطه با سرزنش خودشان به یک ماجرا پاسخ میدهند. اما بدانید تصمیم برای خیانت از جانب شما نبوده است و اگرچه مشكلاتی در رابطه بوده، اما شما مقصر تمام این اتفاقات نیستید.

از دست دادن اعتماد

اعتماد کردن برای قربانی یک رابطه دشوار خواهد بود. حتی اگر این رابطه به پایان برسد، و رابطه دیگری آغاز شود، تجربه ی تلخ خیانت را به همراه دارد و به سختی میتواند به دیگران اعتماد کند.

خیانت بر تمام زمینه های زندگی تأثیر می گذارد

تجربه خیانت ممکن است روی تمام جنبه های زندگی اثر بگذارد. و ناگهان متوجه شوید که به شغل خود، دوستانتان و زندگی خود بی تفاوت هستید یا برعکس ممکن است برای فراموش کردن آنچه بر شما گذشته، خودتان را در کارتان غرق کنید. اما مهم این است که در میان آشفتگی عاطفی ناشی از یک خیانت، در زمینه های اصلی زندگی خود تغییری ایجاد نکنید و از آسیب دیدن سایر بخش ها جلوگیری کنید.

او ناگهان به یک بیماری مقاربتی مبتلا میشود

اگر به بیماری مقاربتی مبتلا نیستید و همسرتان به نوعی به آن مبتلا میشود، میتوان تصور کرد که وی با ارتباط با شخص دیگری به این بیماری مبتلا شده است. این مورد یکی از عوارض خیانت در زنان است که میتواند برای شما زنگ خطری باشد. چرا مردان متاهل خیانت این مقاله را از دست ندهید.

سوالات متداول

چه چیزی باعث خیانت زن میشود؟

دلایل مختلفی وجود دارد از جمله کمبود عاطفه در زندگی مشترک، نیازهای جنسی برآورده نشده، نداشتن اعتماد به نفس، انتقام از همسر و….

نشانه خیانت زنان متاهل چیست؟

زنی که دائما با شما سر جنگ دارد، زنی که احساس شادی ندارد، زنی که وقت خود را با شما نمیگذراند و… احتمالا تمایل بیشتری به خیانت دارد.

عوارض خیانت در زنان متاهل کدام است؟

از جمله عوارض خیانت برای زنان ابتلا به بیماری های مقاربتی است اما مردانی که از سوی همسرشان خیانت میبینند نیز دچار عوارضی همچون بی اعمتمادی، افسردگی، کاهش اعتماد به نفس و… میشوند.

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خیانتبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه 5 دلیل اصلی خیانت زنان متاهل

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 129 نظر:

  1. یه مثال هست گاه پارچه خور علف نمیخوره هرکاری کنی بازم پارچه میخوره زنی که ذات نداره چقدر تعقیب کنی اون فرصت گیر میاره کار خودش میکنه با یک اتمام حجت باید ازش فاصله گرفت یا بری یا بزاری بره. حیف آدمای خوبی و باغیرت که دچار این کفتارها هار میشن. تنها راه فاصله و طلاق هست یکبار برای همیشه از شرش راحت و فراموشش کنی. نه خانی آمد و نه خانی رفت

  2. شوهرم خیانتکاره من بیچاره چکارکنم؟بدهن دست بزن داره بسیارب خانوادم توهین میکنه منوهمیشه تحقیرمیکنه .دلم میخادتلافی کنم ولی نمیتونم شماراهنماییم کنید

  3. با سلام خیانت باید فهمید منشأ چیه فقط همین یا بی پولی یا کم بود محبت یا انتقام گرفتن از همسر چه زن چه مرد یا اعتیاد یا تنوع طلبی

  4. سلام دوستان
    زنم بهم خیانت میکرده یکسال پیش متوجه شدم ولی ابرازپشیمونی کردومنم بخشیدمش ولی یکسال باعذاب زندگی کردم وهمش بهش شک داشتم ویک ماه پیش دوباره متوجه شدم باهمون طرف دوباره ارتباط داره ودوباره بهم خیانت میکنه منم شکایت کردم وبردمش کلانتری وازش اعتراف گرفتم وبردمش دفتراسنادومهریش روبخشیدوالان اس وپاسه نمیدونم نگهش دارم یانه مادوتابچه داریم بعداز۲۳سال زندگی بهم خیانت کرد
    شماجای من بودیدچیکارمیکردیدمخصوصابااون حروم زاده ای که زنموازراه دراورده

    1. دوست عزیز اگه اون واقعا پشیمان شده پس چرا دوباره روی اورده به نظرم دیگه حجب وحیای او ریخته وادم بشو نیست

    2. وقتی دوباره خیانت کرده بذار بره باید تاوان بدهد اگه تو بهش وفادار بودی واون خیانت کرده بره زندگیت راحته چون همیشه خیانت جلو چشات میمونه وعذاب میکشی بذار ی بار عذاب بکشی با رفتنش

    3. برادر بزرگوار تجربه نشان داده زنهایی که یکبار آلوده بشن و حجب و حیا بریزه دیگه همیشه خیانت خواهند کرد خیانت پشت خیانت شما یکبار بخشیدید ولی دوباره خیانت کرده البته چون طرف های مقابل ولش نمیکنن و دائم میخوان که با اینگونه زنان رابطه داشته باشند اصلا به ادامه زندکی با این زن دیگه فکر نکن و هرچه در سنین پایین تر بچه ها طلاق بدهید هم برای بچه ها و هم برای خود شما بهتر خواهد بود به خدای متعال توکل کن و قوی و محکم باش

  5. سلام همسر من از خیانت کردن لذت میبره که عاشق پسرهای کم سن و سال بود مثل مادرش توی شهر ما آبادان به کثیفی اون هیچا ندیدیم تا جای که بچه ای که بیمار بود و باعث بیماریش خودش بود رو رها کرد در 4سالگی بخاطر لذت بردن از همخوابی با دیگران ناخن کار بود به اسم دنیا شریفیان خدا کمکش کنه همین البته علت فقط نبود مادر و پدر زندگیش بوده بی بند و بار شد متاسفانه

  6. بزرگترین دلیل خیانت آموزش ندادن به جدایی به موقع است خیلی عمیقه این ماجرا گروهی از ما ازدواج سنتی داشتیم با دامنه انتخاب محدود با انفجار تکنولوژی ناگها گزینه ها شکلها مدلهای جدیدی در دسترس هست خیلی ها تا سالها نمی دونن از زندگی چی میخواهن وقتی متوجه میشن می بینن 2 تا بچه دارن یا یه مهریه سنگین یا خانم 2 تا بچه داره بدون اجازه طلاق و سرپستی بچه هاش پس هر دو ادم ترجیح میدن خارج از ازدواج شانس خود را آزمایش کنن ببینندر حالیه که اگر یک سیستم قضایی انقدر طلاق رو غیر ممکن و سخت نبود دو فرهنگ جامعه انقدر گارد بالا نداشت که هر کس طلاق میگیره رو محکوم نمیکرد و حق زندگی رو برای همه قائل بودند میزان خیانت بسیار بسیار پایین میومد و ما این حق رو داشتیم تمام خیانت کاران رو بخاطر داشتن حق انتخاب برای جدایی و محکوم کرد

    1. لطفا کسی رو قضاوت نکنید .خیانت کار بدی هست ،اینو همه میدونن…ولی هیچ وقت هیچ کس فکر نمیکنه چرا اون زن یا اون مرد خیانت کرد…کلا قضاوت کردن آسون تر از فکر کردنه

      1. بله فرشته خانم.وقتی خیانت رخ داد دیگه قضاوت کردن یا نکردن اهمیت دارد?!!میخواهم نظر شما رو بدونم.زنی که ماهها پیش همسرش نمیره …چه خیانت کنه چه نکنه فرقی ندارن.

      2. یک حمید جان در زندگی من ساعت یک صبح وارد شد .و زندگی منو نابود کرد.همسرم اون مرد رو حمید جان خطاب میکرد.و با کمال پررویی می‌گفت که اون فامیله.دوبار همسرم رو تعقیب کردم بهنگام رفتن خونه ی دوستش.باورم نمیشد از کجا سردرآورد.شما بگید فرشته خانم من چیکار کنم.البته می‌دونم چیکارش کنم…

    2. زن من در زمان عقد چهار ماه دوست پسر داشته ودر اخر هم خیانت کرده بعد هشت سال باز به فکر بوده که موچش رو گرفتم قسم قران وگریه وخود زنی کرد که دیگر تکرار نخواهد کرد چند سال بعد متوجه کیس جدید شدم زاغشان را زدم متأسفانه در مسیر گمشان کردم وبعد مراجعه به خانه به بهانه ای چکش کردم ومتوجه نشانه های خیانت شدم به خاطر فرزندان کوتاه امدم ودر جهنم به سر میبرم به امروز وفردا بندم هر لحظه امکان انفجار دارم از باز گو کردن به دیگران امتنا نکنید چون باید دیگران عبرت بگیرن اتش زیر خاکستر است

  7. با دختری از واج کردم که در زمان مجردی دختر پاکی نبوده و منو گول زدن خودش و خانواده ش من همه چی برای زنم فراهم کردم ولی چون در زمان مجردی با مردهای غریبه بوده براش عادت شده الان بعد از ده سال فهمیدم مادرش براش دوست پسر میاورده و همچنین خواهرش با دوستایی که اونها هم خیانتکارن میگرده قانون کشور هم طرف زنو میگیره لعنت به قانون گذار فقط افسرده و داغونم

    1. سلام، این قانون من درآوردی که قضات محترم رای می‌دهند،(اگر این اتفاق ها برای یکی از اعضای خانواده خود قاضی هم چنین اتفاق ناموسی پیش بیفتد،آیا آنموقع همینطور که حق کشی می‌کنند،در مورد خودشان چه رای صادر می‌کنند!!!(آقایان قانونگذار، من اعلام خطر میکنم،همین زنها این اسلام و دین ما را نابود می‌کنند و این مملکت را به تباهی و خاک سیاه می کشانند!!!(کسانی که این مطالب را خواندند،یادشان باشد،در این لحظه و ساعت و تاریخ این حرف را گفتم!!!!

  8. زن من به من خیانت کرد اما به خاطر دخترم که وقت ازدواجه به رو نیاوردم اما الان سه سال دارم تو جهنم زندگی مکنم اخه خودم کردم که لعنت بر خودم باد .درود بر صرف خونوادش و ذاتش.

    1. منم بهم خیانت شده و زنم رو به خاطر دختر شش سالم بخشیدم خیلی کارها براش انجام دادم محل زندگی رو عوض کردم کل وسایل خونه رو عوض کردم اصلا سعی کردم اخلاق و رفتار و رابطه م درست کنم گفتم شاید من کم گذاشتم و بازم سه ساله خودم تو عذابم الان سایت سه ونیم بعد سه سال هنوز نمیتونم بخوابم و متاسفانه زن ها اینقدر پر رو هستن که با این همه کاری که انجام دادم هنوز دو قورت و نیمش باقیه

  9. نمیدونم چرا اینقدر سخت میگیرید حالا اگه یک زن ساعتی رو در آغوش مردی جز شوهرش بگذرونه مثلا چی میشه آسمون به زمین میاد. هر زنی حق داره واسه خودش زندگی کنه.
    من به عنوان یه آدم متاهل اصلا مشکلی با این موضوع ندارم

    1. شما حتما زن خیانتکاری هستی از روسپی های یک شهر کوچک بی سواد.یا مریض جنسی .لطفا با دختری که قبل از ازدواج رابطه داشته ازدواج نکنید چون ترک عادت مرض است این ازدواج به خیانت های متعدد و همیشگی تغییر می‌کنه در کوتاه مدت و الی آخر .لعنت بر ذات خراب

    2. سلام افرادی چون شما آرزوی خیانت کاران هستن در واقع حس ناموس وغیرت وخانواده درافرادی چون شما بی معنی آست وریشه در نطفه دارد

    3. تو همون بی شرفی هستی کا باعث متلاشی شدن دوتا خانواده میشی خدا لعنتوکنخ تو امثال تورو

    4. خب ایشون هم نظرشون رو گفتن چرا ناراحت میشید،اتفاقا بذارید هر دو گروه حرفاتون رو بزنن این باعث افزایش سطح هوشیاری میشه،اول از همه وقتی با کسی وارد رابطه آشنایی میشید حتما به یه روانکاو مشاور رجوع کنید خیلی وقتا با تحقیق از طرف مقابل هم چیزی به دست نیارید این در مورد زن و مرد صدق می کنه،دوم عاقلانه تصمیم بگیرید به یقین تفکر و اعتقادات یه آدم بازگو کنده خیلی مسائل هستش پس هیچ مسئله ای رو نادیده نگیرید که بعدا پشیمون بشید،فکر نکنید چون شما سالم زندگی کردین حتما طرف مقابلتون هم به همین شکل بوده و هست

      1. من یک زنم که شوهرم وقت و بی وقت بهم میگفت تو زشتی در حالی که نبودم، در رو روم قفل میکرد میرفت سرکار ، تو رابطه اسم اندام خانم های دیگه می آورد ، بعد که اعتراض میکردم میگفت تو مهندسی باید فرهنگت بالا باشه ، بعد وقتی که تصمیم به طلاق گرفتم با یه بچه ی نازنین رفتم خونه بابام ، توی دادگاه با یه آقایی آشنا شدم که همش میگفت آخی حیف شما، بیا کنار با من ازدواج کن برات جبران میکنم، ولی شوهرم راضی نشد طلاقم بده دوباره برم گردوند، ولی من به سدت به اون آقا وابسته شدم و درد دلام رو بهش میگم ، من فقط در حد حرف زدن با اون آقا رابطه دارم ، دیگه از شوهرم متنفرم و الان سه ماهی هست برگشتم اجازه ندادم بهم دست بزنه ، ازش متنفرم که زندگی منو خراب کرد

        1. تو حتما خیانت میکنی چون تمام فکرت پیش اون مرد هست و حضور اون مرد هست که زندگی خودت رو کردی جهنم. به فکر بچه ات باش آخر این رابطه ای که داری دخول هست و آبرو ریزی وپشیمونی

    5. مشکل نداره کی گفته نده تا میتونی برو بده اصلا داد بزن روزی. ده نفر رو گیر بیار همزمان اما این زمانی که ازدواج نکردی وقتی ازدواج کردی تعهد داری حتی اگه ازدواج اروپایی و امریکا یا هرجایی رو دیده باشه تعهد رو به کار میبرن شما حق ندارید طرف مقابل رو خرد کنید و اون رو بی ابرو بکنید

  10. سلام.
    یکی ازدلایل مهم خیانت این هستش که تحمل خیانت برای طرف مقابل سخته ومثل شکنجه میمونه براش.
    اگه یکم منطقی فکرکنی میبینی هرکسی رو تو قبرخودش میزارن.بعدشم خیلی ازما فکرمیکنیم دونفرکه ازدواج میکنن باید برای هم زندگی کنن نه عزیز من اگه درکت بالا باشه میفهمی هدف ازازدواج اینکه درکنار هم زندگی کردنیم نه برای هم مگه زمان برده داری هستش.هرکسی که به خودش وشخصیت خودش وخانوادش فکرکنه ومهم باشه خیانت نمیکنه .خیانت دردی برای خیانت کننده داره کشندتراز خیانت دیده.چون نمیدونه بایک اشتباه بایک تصمیم غلط کل گذشته حال وآیندش برباد میره نه تنها خودش بلکه اصل نثبش باهمون بادمیره .واین فکر مثل خوره روح روانشو زره زره فلج میکنه که الان همه فکرمیکنن من هرلحظه لنگام بالاست.
    اگرخانوما حق طلاق میخوان باید اولین روز خواستگاری .خواستگارو بدهکارخودشون نکن .چه معنی داره آخه طرف اومد خواستگاری میگه منو به غلامی خودتون قبول کنید قول میدم ازجونم بگذرم برای خوشبخت کردن دخترتون.میگن توباید میلیون میلیون میلیارد میلیارد بدهکارما بشی.خب چرا.نه واقعا چرا.چه دلیلی داره.مهریه.به خدا من اصلا نمیدونستم جریان خواستگاری رو اگه میفهمیدم آگاه بودم به قیمت جونمم که شده نمیرفتم زیر ۵۰۰تا سکه.حرف خیلیه.کلا ما راه روش زندگی کردن بلد نیستیم.فقط یه چیزی بگم اگر متوجه باشیم هر آدمی یک بار فقط یک بار میتونه روی این دنیا زندگی کنه خیلی از مشگلات مشگل نبود.

    1. درود برتووافکار قشنگت بله واقعا من اگر سن زیر18 سال با یکبار فرصت زیستن آشنامیشدم الان خیلیبهتر زندگی میکردم
      از آن گذشته درود به شرفت هرکسی برای خودش ابروداری نکند برای دیگران هرگز نمی‌تواند

    2. مرحبا ،اصلا دین ملا ها مشوق خیانت زنان است به همین خاطر وقتی که دین با این عظمت به من خیانت دیده رحم نمی کنه چرا من باید به خیانتکار رحم کنم

  11. بسیاری از خیانت‌های جامعه بخاطر اختلاف طبقاتی شدیدی است که در جامعه بوجود آمده

  12. اگه آدم به خدا اعتقاد داشته باشه
    خدایی که میگه من از رگ گردن به شما نزدیکترم.
    هیچ وقت تحت هیچ شرایطی خیانت نمیکنه
    چه مرد،چه زن
    سختی و مشکلات توی زندگی همه هست.
    گاهی اوقات شیرینی زیادی دل میزنه،من موندم با زنم چجوری رفتار کنم.
    زن من به من میگفت میخوام به خودم بقبولونم که دوستم نداری.
    من متوجه نمیشدم چی میگه
    اما الان فهمیدم که به من خیانت کرده و با یه نفر رابطه داره.
    هیچی هم براش کم نذاشتم.خونه ماشین پول مسافرت و… را مهیا کردم ولی آخرش شد خیانت.
    کم مهلی میکرد و میگفت دیگه زندگیمون برام اهمیتی نداره و الانم فهمیدم بهم خیانت کرده.
    خدا خیرش نده و نمیده.من میسپارم به خداوند بزرگ

    1. اصلی ترین دلیل زن برای خیانت نبودن حس ارزشمند بودن از طرف همسر و نداشتن تکیه گاه وعدم تامین عاطفی است شوهر من اصلا زندگی کرون رو بلد نیست من خیلی اذیت میشم میخوام تنهایی هامو با یکی پر کنم اما ترس از خدا نمی زاره شمارو نمیدونم اما شوهر من خیلی بی عاطفست

      1. از نظر من دلیل خوبی نبود که گفتی که اگر ارزشی نداشته باشه یا همسرش تکیه گاه خوبی نباشه میتونه جدا بشه نکنه عفت خودشو لکه دار کنه که اخرشم جدا میشه پس چرا ابروی خانوادش و خودشو ببره

      2. ببخشید خانوم محترم .مگه قرار هرکسی که ازدواج کرد همسرش همه چیز بلد باشه.اگه باورکنی که زندگیها باهم نباید برابر ومساوی باشه بهترمیتونی با این مشگلت کنار بیایی یکی شوهرش بلد نیست زندگی کنه یکی زنش بلد نیست زندگی کنه مگه .خب پس دلیل ازدواجتون باهم چی بوده؟اگه قرار نیست بهم یادبدید چیزای که بلدنیستیدرو !اگه قرارنیست برای زندگی که دلتون میخواد تلاش نکنید زحمت نکشید خسته نشدید چرا عهد بستید که تا آخرعمر باهمه سختیها زندگی درکنارهم میمونید.
        آسنا خانوم بیشتر فکر کن عمیقتر نگاه کن.زندگی سرتاسرش تلاش وزحمت هستش.اون زندگی قشنگه که خودت باسختی وزحمت بسازیش.وووووو

      3. نکن این کار و تو رو ب همون خدات قسمت مبدم‌نکن من ی مردم برای زنم هیچی کم نذاشنم تودشم میگا از مهر و محبت علاقه تا ازادی و پول و ماشین همه چی فقط بخاطر اینکه یکم شیک پوش بوده ب من خیانت کرده من روز ی ۱۲ ساعت کار میگردم نه زشتم ن چپ و چول موهام تو ۶کماه سفید شده من کشتی گیر بودم چهار شونه چشم ابرو مشکی ۱۸۷ قد ۹۰ کیلو وزنم هیکل رو فرم الان بیکار و خونه نشین و معتاد شدم میگم از تیپ من خوشت نمیومد طلاق میگرفتی میرفتی حرف نمیزنه میگه اشتباه کردم اشتباه کرون انگار چاقو زدی تو قلب طرف کشتیش میگی ببخش کشتمت دیگ تکرار نمیشه من اوضاعم‌خیلی خرابه دوبار اقدام ب خودکشی کردم نتکنستم ب کسی بگم نکن جان مادرت نمیتکنی طلاق بگیر برو پی زندگیت

        1. می دونم درد زیادی داره ولی تو هم با خودت این کارو نکن،همیشه یه چیزی میگم امیدوارم خیلیا ببینن که حاصل تجربیات حداقل بیست و چند ساله هستش خودم الان چهل سالمه و با یقین می تونم بگم زندگیمو از اول جوونیم واسه بقیه گذاشتم و مردم خودم از بورسیه خارج کشورم گذشتم تا مسئولیت های مهمی که می تونستم داشته باشم،ممکنه بزرگترین دشمن شما فردی باشه که دنیاتونو واسش گذاشتین یا حتی زندگیشو نجات دادین،بهترین راه مقابله حذف اون آدم از زندگی هستش و اینم بدونید که زندگی ادامه داره،اگه واسم مقدور بود باهات حرف بزنم قانعت می کردم بری ترک کنی و زندگی بهتری از گذشته بسازی،یقین دارم اگه بخوای تردید نکن اگه تو یه لحظه خراب شدی تو یه لحظه دیگه می تونی دوباره شروع کنی به ساختن،اینا شعار نیست

        2. واقعا که یا بی غیرتی یا متاهل نیستی 👊دوستان به هیچ وجه سعی نکنید سرمایه زیلدی رو به نام زنانتون بکنید شک نکنید هیج زنی ۱۰۰درصد قابل اعتماد نیست .پس حدتونو بدونید و به زیاده خواهیای زنتون اهمیت ندید .منم تو زندگیم هر انجه باید برای زنم انجام دادم از زدن خونه و ماشین و پول و طلا اخرش با یه پسر متاهل ۳۰ ساله کذاشت تو کاسه من فکر میکنه با بچه طرفه وقتی متوجه شدم با یه اژانسی ریخته به هم گفت میخواستم باهاش شریک بشم و کار کنیم گفتم چرا با تلفن بهش نگفتی چرا حتما با دیدار چند ساعته گفت میخواستم یه روز بعد بهت بگم 😏 الانم میگه مگه من بهت خیانت کردم 👊 مسیله کاری بوده یه زن ۴۸ ساله که بیشتر به یه زن ۳۵ ساله شبیهه و یه پسر ۳۰ ساله خوشتپ
          نکنید این کارا رو کارما طبعیت جوابتونو میده شک نکنید .

        3. خوب مردای کثافت طلاق نمیدند.پس حقشونه خیانت ببینند این مردا.والا زنو فقط،برای کلفتی میخوان.نه خرجی نه عاطفه ای نه سکسی.طلاق نمیدند چون میخوان یه نفرو برای کارای خونه داشته باشند

      4. اگه از خدا می ترسی و می دونی زندگیت با اون آقا به انتها رسیده همون خدا بهت فرصت طلاق گرفتن داده،ولی خیلی چیزا با مشاوره قابل حل هستش چیزی که متاسفانه هنوز تو جامعه ما حالت رسمی به خودش نگرفته،مرد و زن تفاوت ها یی با هم دارن که واسه مچ شدن باید اونا رو بشناسن

      5. سلام خیر گاهی اوقات از روی اشتباه واعتماد زنی با کسی دیگر پناه برای ارامش گرفتن از گفتارهای استفاده میکنه طرف مقابل خودش گرگ در لباس بره نشان میدهد بعد جلب اعتماد و دانستن خیلی از روابط خصوصی در خواست نادرست از همسر یا ان خانم میکنه و ان هم بخاطر مشکل برای زندگیش نخواد پیش بیاد ناخواسته تن به بازی نا جوان مردانه میده که مشکل حل کنه اما بد تر میشه من خودم در گیر همچین موضوع شدم میدانم ولی خداوند مرا دوست داشت با متوجه شدن چتها فهمیدم طرف فقط با جلب اعتماد چون شماره منو گرفته بود از همسرم تازه چهره گرگ نما خواسته های نا بجاش شروع شده بود پس هر کسی رو نمیشه قضاوت کرد

    2. سلام.
      حالا نشستن وغصه خوردن خیانت پاک میکنه وزندگی برمیگرده به قبل؟چه سودی برای شما داره سپردنش به خداوند.اینو بدون اون به فنا رفت .
      این توهستی که موندی .شما ثابت کردی خوش قولی وعهدی که بستی نشکستی.این مهمه نه کار یه انسان دیگه که نه جذاش به شما میرسه نه پاداشش.
      واینم بدون من نفسم ازجای گرم درنمیاد.

    3. من به خدا و پير و پيغمبر اعتقاد ندارم ولي بعمرم خيانت نكردم ولي زنم از اول بخدا و پيغمبر اعتقاد داشت و هميشه من رو هم تحقير ميكرد براي اعتقاداتم ولي اون خيانت كرد!! خيانت زنان پيچيده است و شايد دلايلي داشته باشه كه اصلا به فرد قرباني خيانت ربطي نداشته باشه!!!

  13. با سلام ب همه از قدیم میگن نزن بر درب کسی ک میزنن بر درت چ خواهرت چ مادرت چ حلال و همسرت
    پس بنا بر این اگه دختری ک زن میشه وب شوهر ش خیانت میکنه مطمئن باش پدر دختره ی روزی خیانت میکرده ک اینجا باید تلافی بشه و یک قانونی در جهان هستی هست ب نام کارما هر کاری ک کردی بر میگرده ب خود شخص شاید زن و بچه یا نوه و دیدگاه من از خیانت اینه و واقعا هم درسته ولی کسی رو قضاوت نمیکنم با ادای احترام ب مردم شریف ایران

  14. سلام تمام این مسائل را خواندم فقط وفقط بر میگرده به خانواده وذات ادمها چه مد باشه چه زن

  15. سلام .
    هر کسی که خیانت کنه باید چیزای بدونه که بد نیست بهش فکر کنه .باید بدونه که خدا همیشه حاضر و شاهد هست ومطمئنا خدا عذابش خواهد داد .نه اینکه فکر کنه کسی ندیده نه جوری خدا تلافی میکنه که هیچ وقت یادش نره .چرا خدا دیر تلافی میکنه چون بهش فرصت میده که جبران خیانتی که کرده با خوبی در بیاره یعنی برا همسر خود جبران کنه و دیگه تمامش کنه اما .زن هست که جبران نکرد چند سال مرد زندان کرد وابروی شوهر کامل برد جوری که همه به مرد بیچاره حرف میزنند اما مرد بخاطر آبروی دوتا بچه اش کوتا اومده و چند میلیارد خسارت دید ودوسال داره بچها بزرگ میکنه و دردهای میکشه که هیچ کس ندیده .از درد اینکه با کسی رابطه نداره فشارهای تحمل میکنه فقط خدا میدونه چه روزهای با میگذرونه و هنوز به زنش که طلاق گرفته خیانت نکرده اما زنش هرشب با یکی بوره و هست. وخوشی میکنه.اخه جریان چیه چرا باید اینجور بشه .

  16. سلام
    من یه خانمم،ذاتأ دوس ندارم خیانت کنم اتفاقا هیچ مردی هم برام جذاب نیست،ولی شوهرم تو زندگی اذیتم میکنه بارهاهم ازش خواستم بدون مهریه جداشیم ولی قبول نکرده،ولی متأسفانه طلاقی که از طرف خانوم اقدام بشه (اگه دلیل قانع کننده نداشته باشی)راه به جایی نمیبره،واقعا دیگه دوسش ندارم دوس دارم از سر لج برم با یکی که ازم متنفر بشه طلاقم بده

    1. خوب مگه شوهرشما چه ازاروعزیتی میکنه شمارو که میخای بهش خیانت کنی تا طلاقت بده.

    2. تو که اینقد فهمیده و خوبی و در ضمن با ارزشی توکل کن به خدا و برو دنبال راه حل،یقین داشته باش به نتیجه می رسی،خدای نکرده اومدی اون کاری که نباید می کردی انجام دادی حوادث رو تو این مملکت دنبال نمی کنی که سر همین مسائل چندتا آدم بعضا بی گناه کشته شدن،برو دنبال راه کار،بالاترین دلیل همینه که دوسش نداری و کاریش نمیشه کرد،ای کاش یاد می گرفتیم قبل از این که زیر یه سقف بریم کامل همدیگه رو به کمک یه روانکاو مشاور تحلیل می کردیم به یقین خیلی از زندگیه نتیجش این نمیشد

      1. خیانت بیشتر وقتها بدنبال عشق میادویابه دنبال هوس ولی بهرحال خانمان براندازه

  17. دلیل خیانت زنان متاهل فقط مشکلات اقتصادی خوب وقتی مردی نمیتونه خونه خوب و ماشین خ ب و زندگی شاد واس یه زن بسازه ازدواج نکنه.
    خدایش حیف بعضی دخترا و زنا که جوانیشون و وقتشون پای یه مرد بی عرضه تلف بشه.

  18. اینا همش حرفه. خیانت بر میگرده به ذات کثیف طرف. دوست من خیلی خوشتیپ بود. برای زنش میمرد. از لحاظ مالی هم خودش گشنه میموند اما نمیزاشت زنش کمبودی حس کنه. همه کار برای زنش کرد. از لحاظ چهره هم خیلی عالی بود حتی دوست های خانومش تو کف بودن اما خانومش خیانت کرد با یه انتر که انگشت کوچیکه شوهرش هم نمیشد. خواستم بگم ذات کثیف و بی خانواده بودن دلیل نداره

  19. خیانت چه از طرف زن و چه از طرف مرد .قابل توجیه کردن نیس .خیلی چیزها بر می گرده به ذات آدم و خانواده ای که سر سفر ه اش بزرگ شده اند .خیانت رو نمیشه با هیچ چیز توجیه کرد

  20. به نظر من خیانت زن فقط یک عادت قدیمی است که از مجردی با خودش میاردش و وارد زندگی متاهلی میکندش و هیچ وقت کمبود محبت یا هرچی که فکرشو بکنید باعث خیانت نمیشه .خیانت یک خصلت اخلاقیه که متاسفانه اگر زنی تجربه اش کرد و براش خوش مزه به‌نظر اومد دیگه هرگز اونو کنار نمیذاره

    1. حرفی خیلی جاب است .اگر زنی که زن زندگی باشه هیچ وقت به خیانت کردن فکر نکند همچینین بر عکس یا مرد

  21. اگه از آقات راضی نیستی و کمبودهاتو از یجا دیگه میخوای جبران کنی، خو مثل ادم درخواست طلاق بده و بعدش هر گوهی دوست داری بخور، نه که پنهون کنی و آبروریزی کنی. فک کنین گند کارتون درنمیاد، مطمعن باشین یروز میاد که همه چی رو میشه، نکن لطفا خدا رو خوش نمیاد

    1. ببخشید کدوم مرد ایرانی میپذیره که خانومش نمی خواد بنا به هر دلیلی باهاش ادامه بده و کدوم قانونی این خواسته زن رو اجابت و حمایت میکنه؟ حداقل تو ایران تا گند یه چی درمیاد یارو به خودش نمیادزنش رو طلاق بده

  22. دلیل مهم خیانت زنان نداشتن حق طلاق هست.وقتی رضایت جنسی و عاطفی و مالی و ..نداری و شوهرت طلاقت نمیده بری خودکشی کنی یا دیوانه بشی یا خیانت کنی.سه راه بیشتر نداری.مخصوصا در زناتی که عاطفه بیش از حد دارند و نیاز جنسی بالا.آقایون به خانماتون حق طلاق بدید که رنجش خیانتو نبینید

    1. موافقم حق طلاق بدید چرا باید یک خانم بعد ۱۳ سال زندگی هیچی نداشته باشه همش مال مرد پس زن اینجا خدمتکار بوده بخواد طلاق بگیره و خودش درخواست بده هیچی بهش نمیدن عدالت داشته باشید تا خیانت نبینید کلا انگار باید طبق نظر مرد زندگی کنند خودشون هیچ میگن برو دست خالی زن کجا بره بعد یک عمر زندگی تا وقتی عدالت تو کشور ما اینجوری باشه بقیه حرفها بیخود طلاق بگیره زن کجا بره دست خالی میگه تهش جهنم حالا که حق و حقوقم و نمیده منم خودم عذاب نمیدم میرم با کسی که دلم خوش باشه

      1. خانم عزیز شما باید به یک روانشناس مراجعه کنید چون خیانت روح و روان تون. و داغون می کنه و شما در خیانت چیزی جز یک روسپی برای مرد جدید نیستند استدلال مردها اینکه وقتی به شوهرش خیانت می کنه و ا به من نکنه شما باید گستره دیدتون رو بیشتر کنید

      2. بزرگوار زن یا مردی که خیانت می کنه هرگز نیاز جنسی و عاطفیش فروکش نمی کنه بلکه بیشتر میشه تا جایی که اون رو به سقوط و هرزگی می کشونه،این مختص ایران نیست،ذات انسان هستش،خیلی از حرفهایی که می زنیم به واسطه عدم آگاهی هستش،شما برو بگرد و با هر تعداد زن و مردی که خواستی صحبت کن که یه مدت طولانی از کار خیانتشون گذشته باشه بهت قول میدم یه نفر رو پیدا نکنی که بگه الان به آرامش تو زمینه عاطفی و جنسی رسیدم

  23. فقط اینو بگم که زنی که به شوهر خود خیانت می‌کند انسان نیست حیوان است

  24. هر زنی اگر میدونست درد خیانت به همسر چقدر سخته هیچ زنی به همسرش خیانت نمی کرد اگر همسرتو دوست نداری طلاق بگیر و با کسی که دوست داری ازدواج کن خیانت دیگه چرا

      1. شیر زن کسی هست ک یا مشکلش را با شوهرش حل کنه یا هر طور ک شده طلاقش بگیره ن خودکشی ن دیوانگی ن خیانت فقط سخته باید یک سو بود و صبور

  25. هم مرد میتونه رفتاری کنه که زن خیانت کنه هم زن میتونه رفتاری کنه که مرد خیانت کنه بعد همه این ها بر میگرده ب ذات ادم
    چه زن باشه چه مرد
    همه یکی نمیشن
    هستند کسانی که تحت هرشرایطی قرار میگیرن ولی فکر خیانت رو ب ذهنشون راه نمیدن
    همه چی بستگی داره ب خود ادم
    هم زن هم مرد هیچ فرقی نمیکنه جفتشون هم میتونن همو سربلند کنن هم میتونن سرافکنده کنن

  26. یه زنی پایین تر خونمونه هیچ نیازی براش برآورده نمیشه نه عاطفی نه جنسی نه مالی ونه… حتی شوهرش دوائی بوده و چندین ماه هم خونه نبوده و داخل بدترین فشار ها بوده پسری گفت چندین بار بهش پیشنهاد دوستی دادم زنه قبول نکرد این مطالب هرجاش که غلطه که حرفی نیست هرجاش هم درسته برهمه زن ها یا مردان صدق نمیکندچون آدم هاباهم متفاوت اند.

  27. درواقع برآورده نشدن نیازهای جنسی،عاطفی و مالی باعث خیانت میشه،اصن یه قانونی هست که میگه هر چیزی رو که نتونی نگهداری،دیگران جذبش میکنن ،ازت میگیرن،مورد بعدی اینکه عشق کشکه،زن و شوهری رو میشناختم که خانمه عاشق سینه چاک همسرش بود،بخاطرش قرص خورده بود ینی دس به خودکشی زد تا بهش برسه،خلاصه با هم ازدواج کردند اما خانمه بعده چند سال بخاطر اینکه آقا نتونست مثلا فلان مسافرت ببردش و یا پولدار نشدن خیانت کرد،به راحتی با صاحبکاراش وارد رابطه میشد،شوهر بدبختم از همه جا بی خبر،میخام‌بگم عشق معنی نداره

    1. علتش این که فکر میکنی مسافرت نبردش نیست علتش همون اوله کهبخاطرش خودکشی کردهبوده

  28. سلام . من یکی از زنان فامیل که تازه شوهر کرده بود و من از مجردی او دوستش داشتم و او قضیه را فهمید و در کمال ناباوری بعد از چند سال زندگی دیدم داره جلب توجه می کنه و تله پاتی عاشقانه به قلبم می ده ، نه ماه عذاب کشیدم واقعا . اگر خدا کمکم نمی کرد بدبخت شده بودم . هنوز هم هر وقت منو می بینه به طور مخفی جلوه گری می کنه ولی چون می دونه مذهبی هستم صحبتی نمی کنه.

  29. خیانت زن به مرد فقط بخاطر احساس ماجراجویی زن است
    و هیچ دلیل دیگری ندارد

    1. مثلا یکی به غیر شوهر ش که اینو به چشم عروسک جنسی و هرزه میبینه و هدفش فقط سکس هست چه عاطفه ای میخواد برقرار کنه؟

  30. عالی بود، دقیقا همینطور است.
    مردی که عاطفه نداره و نمیتونه مسئولیت یه شوهر رو به درستی اداء کنه همون خیانت کردن بهش حقش است.
    ادم یکبار زندگی میکنه، وقتی راهی برای جدا شدن نباشه مجبوره خیانت کنه

      1. مردم را راحت قضاوت نکنید .مسایل روحی و شخصیتی زیادی هست که ممکن است خود فرد دخیل در انها نباشد…

      2. همتون همینین برای سرپوش گذاشتن روی اشتباهاتتون واون روح نامهربانی که دارین هیچ مهربانی تو وجودتون نیست فقط ادا هستین درمقابل مهربانی میخواین حیف این جوونهای ایران که بخوان پاسوز امثال اهن پرستها و دنیا دوستهایی چون شما بشن حقتونه طرف بکنه بعد بره با چند نفره دیگه فقط کافیه طرف لباس مرتب جیب پرپول یه مکان داشته باشه

  31. تشریح واقع به واقعیت بود ،ضمنا تنوع طلبی و نگاه جند همسری زنان نیز باعث خیانت می شود هر چند خود وی این موضوع را مانند بعضی از مردان تنوع طلب خیانت نمی داند.با رندی می خواهد امکانات راحت یک زندگی را در کنار شوهر داشته باشد و به بهانه هایی که گفتید با مردان و پسرلن جوان رابطه داشته باشد.به اسم اجتماعی بودن.

  32. دلایل خیانت زنان متاهل
    برآورده نشدن نیاز جنسی و نیاز عاطفی و نیاز مالی از سوی شوهر

    1. اینها فقط بهانه است خیانت اصلا توجیه پذیر نیست .در هیچ کشوری خیانت پذیرفته نیست .
      و درست همین است .

    2. تا حالا دیده ای زن وشوهر ازهم ، مثلن عاطفی،نیاز مالی،نیاز جنسی،راضی باشن ،اره هستن از صدنفر۱۰نفرشایدهم کم باشه!اینا همیشه توخیانت میاد وسط چون اگه اینا نبود چیرو بهونه میکرد…؟ این خانمایی که خیانت میکنن انتظار دارن همه بگن خوب کاری کردئ. یکم فکر کن ببین نمیتونی دوام بیاری برو با دکتر مشاوره کن،دیدی اونم به درد نخورد.بیا بدون اینکه خیانت کنی هم عابروی خودتو ببری ،هم شوهرت رو بیا درخواست طلاق بده بدون سرو صدا؟ همه هم نفرین نکنند.

  33. ممنون از مطلب بسیار مفیدی که ارائه کردید امیدوارم مردان بیشتر متوجه شوند نقش شان در خیانت همسرانشان چقدر مهم است و حواسشان به زندگی مشترکشان باشد واقعا زنها شکننده هستند و اگر تاب تحمل مشکلات گوناگون را نداشته باشند چه بسا در دام سراب خیانت بیوفتند.

      1. خدا کنه اصل و ذاتت درست باشه با وجود مشکلات جنسی شوهر و حتی هزار مشکل دیگر هرگز تن به ذلت و خواری و خیانت نخواهم داد حتی اگر بدنم قطعه قطعه کنند هرگز به خیانت فکر هم نمی کنم چون جلوی جدم باید رو سفید باشم….. واقعا چطور بعضی خانم ها خودشون رو عرضه می‌کنند کاش فقط یک لحظه به زمانی که سرازیر قبر می شوند فکر کنند که چی جوابی برای این عمل های شیطانی و شوم دارند!!!.؟ برای یک زن هیچ چیز بدتر و ننگ تر و قبیح تر از خیانت نیست استغفرالله استغفرالله استغفرالله پناه بر الله تعالی خانم ها من میگم اصلا مرد تو هزار بار بهت ظلم و جفا و خیانت کرده دیگه بالاتر از اینها که نیست؟ هست؟ تو چرا خودت رو بدنت رو امانتی که الله بهت هدیه داده رو که ازش مراقبت کنی و خیانت نکنی نعوذبالله مردی نامحرم بخاد بدنت رو لمس کنه چه برسه به اینکه اعوذباالله من الشیطان الرجیم و اعوذباالله من الوسواس و الناس و الخناس و الاجنه و جمیع ابلیس و ناس و الاجمعین….. آمدیم متن بخوانیم چه دیدیم….. از دامن زنان پاک مرد پاک و عرشی بوجود میاد و نه از بوالهوسان زن پاک در عصر خودش زیستنش برکت است نور است و صفا در خانه است خیرالنساء است

    1. سلام.بانوی ایرانی فکرتون اشتباست.کی گفته زنان شکننده هستن.
      مگه میشه از یه شاخه شکننده درختی محکم وقوی به وجود بیاد.زنان بسیاربسیار قویتر ومحکمتراز مردان هستن که مردانی استوار تربیت میکنن.

      1. به خدای بزرگ توکل کنید خیانت نکنید شکر گزار خدا باشید بخاطر بیست گرم گوشت خیانت نکنید که خدا میزنه توسرتون این همه کیف کردی یکیش تو حالت عادی میتونی تجسم کنی
        فقط فکرش هست که عذابت میده

        1. در بعصی از موارد مردان هستند که باعص خیانت زنان میشوند علی علیه سلام فرمود تعصب زیاد چه بسا زنان با ایمان را خراب میکند

    2. بانو گرانقدر
      اگر قرار بود برای ارتباط خارج از تعهد یا تاهل دلیل علمی یا عاطفی یا …. متصور بود ، نامش خیانت نبود . سرکار نیز نام خیانت را بر این اقدام کثیف نهاده اید پس هر دلیلی برای این اقدام زننده فقط توجیه و بهانه است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉