کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

با فحاشی همسر خود چه کنیم؟

با فحاشی همسر خود چه کنیم؟
3.5/5 - (78 امتیاز)

اکثر ما حداقل یک بار برایمان پیش آمده که بیش از حد عصبانی شویم یا بد دهنی کنیم. احتمالا به خاطر همین عصبانیت مقطعی با دیگران برخورد بدی داشته ایم و از کلمات توهین آمیز استفاده کرده ایم. اما اکثرا بعد از آن عذرخواهی میکنیم و متوجه اشتباهمان میشویم. اما گاهی این بددهنی و فحاشی یک عادت معمول است که زندگی زناشویی را تهدید میکند. شاید از خودتان بپرسید که بددهنی نشانه چیست؟ همانطور که گفته شد بددهنی میتواند یک عادت قدیمی باشد که همسرتان قبل از ازدواج آن را از شما پنهان کرده است. یا ممکن است نتیجه برخی رفتارهای شما باشد. افراد بددهن و فحاش فکر میکنند رفتارشان موجه است و هیچ تقصیری ندارند. این افراد اشتباهات خود را نمیبینند و با دلیل یا بدون دلیل فحاشی میکنند.

اگر شما در خانواده ای بزرگ شده اید که رابطه پدر و مادرتان با هم خوب بوده، ممکن است در برخورد با فحاشی همسر دچار ترس و اضطراب میشوید. چرا که نمیدانید در موقعیت جدید چگونه همه چیز را کنترل کنید. در ادامه راه هایی برای مقابله با همسر فحاش ارائه میدهیم. ولی قبل از آن باید نشانه های یک همسر فحاش و بد دهن را بشناسید. چه بسا این نشانه ها در همسرتان وجود دارد اما شما به خاطر عشقی که به او دارید به آنها توجه نمیکنید.


بیشتر بخوانید: 9 راه برای انتقاد از همسر که حتما باید بدانید


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه با فحاشی همسر خود چه کنیم؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. وقتی با هم تنها هستید بد دهنی میکند

یکی از نشانه های فحاشی همسر این است که در مقابل دیگران رفتار بسیار خوبی با شما دارد. اما به محض اینکه تنها میشوید رفتارش سرد، بی ادبانه و زننده میشود. حتی ممکن است قبل از ازدواج رفتاری محترمانه از خود نشان داده باشد اما بعد از ازدواج رفتارش به بدترین شکل ممکن تغییر کند.

2. به جای شوخی توهین و بددهنی میکند

بعضی افراد ممکن است بدون اینکه خودشان متوجه شوند به همسرشان بی احترامی کنند. مثل زمانیکه یک نفر توانایی ها، شخصیت، خانواده و تحصیلات همسرش را به سخره میگیرد. این افراد وقتی با اعتراض همسرشان مواجه میشوند، میگویند که تو بیش از حد حساس هستی. اما واقعیت این است که این شوخی های بی جا مثال بارز بددهنی است و تاثیر بسیار بدی بر روحیه همسر و همچنین پایداری رابطه دارد.

وقتی با هم تنها هستید بد دهنی میکند
طرز برخورد درست با همسر بددهن

بیشتر بخوانید: 7 راه برخورد با اشتباهات همسر


3. رفتارش غیر قابل پیش بینی است

موضوع مشترکی که بین تمام افراد بددهن وجود دارد این ست که حالات و رفتار آنها غیر قابل پیش بینی است. یعنی همیشه نمیتوانید مطمئن باشید که چه چیزی او را ناراحت میکند و چه چیزی او را ناراحت نمیکند. این موضوع بسیار آزار دهنده است زیاد ممکن است برای مسائل کوچکی که توقع ندارید با بددهنی همسر مواجه شوید.

4. سرزنش کردن

از نظر زن یا شوهر بد دهن تمام دعواها و مشکلات، تقصیر شما است. در واقع او شما را به خاطر عصبانیتش، ناراحتی ها و فاصله احساسی بینتان مقصر میداند. همیشه شما کسی هستید که سرزنش میشود حتی اگر واقعا تقصیری نداشته باشید.

5. تهدید و کنترل کردن

گاهی بددهنی همسر تنها به شکل توهین کلامی نیست. بلکه همسران بددهن اغلب به دنبال این هستند که حرفشان را به کرسی بنشانند. این افراد اغلب با تهدید، سوء استفاده بدنی و… همسرشان را وادار به انجام کارهای خلاف میلشان میکنند. چنین افرادی میخواهند رفتار، حرکات، لباس پوشیدن و… همسرشان را کنترل کنند.

رفتارهای ناهنجار و ترسناک
راه های مقابله با توهین و فحاشی

6. بحث و مشاجره

توهین، قضاوت، فریاد زدن و… از ویژگیهای بارز بحث کردن با زن یا شوهر بددهن است. هدف این افراد از بحث کردن، حل اختلافات یا ایجاد صمیمت نیست. بلکه تنها به دنبال راهی برای صدمه زدن و کنترل شما همستند.

7. رفتارهای ناهنجار و ترسناک

بدترین نشانه برای فحاشی همسر این است که با انجام رفتارهای ناهنجار، همسر خود را بترسانند. این افراد ممکن است اشیاء را بشکنند. از مواد مخدر استفاده کنند یا از چیزهایی که همسرشان دوست دارد، سو استفاده کنند. عصبانیت این افراد به مرور زمان بیشتر میشود. تا حدی که ممکن است به طور تصادفی به همسرشان آسیب جسمی بزنند و یا شروع کنند به تهدید و کتک زدن و…


بیشتر بخوانید: چگونه از همسرم عذرخواهی کنم؟


اثرات فحاشی همسر بر زندگی زناشویی

بددهنی و فحاشی نوعی سوء استفاده خانگی است که میتواند بسیار مخرب باشد و تاثیرات بسیار مخربی بر قربانی بگذارد. بر خلاف سوء استفاده جسمی، در هنگام سوء استفاده عاطفی هیچ گونه جای زخمی وجود ندارد. در عوض آزارگر با استفاده از کلمات و اعمال خود عمدا یا سهوا همسرش را آزار میدهد. در واقع وقتی کسی به طور مداوم نسبت به شریک زندگی خود انتقاد، کینه، عصبانیت، تمسخر و… دارد او را مورد سوء استفاده عاطفی قرار داده است. برخی اثرات این فحاشی ها بر زندگی به ترتیب زیر است:

فروپاشی خانواده

به گفته روانشناسان بددهنی و توهین به همسر تاثیرات طولانی مدت و بسیار عمیقی بر زندگی مشترک دارد. اگر عادت فحاشی و بددهنی در همسرتان وجود داشته باشد و برای سالها این کار را انجام دهد، سرانجام عطوفت را در زندگی زناشویی از بین میبرد. این رفتار باعث میشود قربانی بسیار محتاط عمل کند تا آرامش برقرار شود. اما این احتیاط تا کجا جوابگو است؟ با تداوم این شرایط اوضاع بدتر میشود تا جاییکه به فروپاشی زندگی میانجامد.

تسلط و کنترل

یکی از تاثیرات بددهنی همسر این است که فرد بددهن در نهایت کنترل همسرش را به دست میگیرد. تا جاییکه او ضعیف و ناتوان شود. این کنترل میتواند درباره امور مالی، ارتباط با خانواده، تعهدات شغلی، سرگرمیها و … باشد. این موضوع باعث به انزوا کشاندن طرف مقابل میشود. این کنترلهای مداوم ممکن است به عنوان یک شستشوی مغزی عمل کند که به موجب آن طرف مقابل بدون سوال و مقاومت در برابر خواسته های همسر فحاش و بددهن خود تسلیم میشود.

اعتماد به نفس پایین

به گفته ی روانشناسان زنانی که با توهین و فحاشی همسر مواجه هستند، اعتماد به نفس بسیار پایینی دارند. زیرا ممکن است فرد قربانی، این حملات و توهین ها را واقعی بداند و رفته رفته خودش را سرزنش کند. این امر به اعتماد به نفس و درنتیجه توانایی به چالش کشیدن همسرش آسیب میزند.

افسردگی

بسیاری زنان وقتی در معرض توهین و فحاشی شوهر قرار میگیرند، افسرده میشوند. چنین زنانی ممکن است با گذر زمان گوشه گیر شوند و به تمام خواسته های همسرشان تن دهند. البته این موضوع درباره آقایان هم صدق میکند. افسردگی میتواند وضعیت را وخیم تر کند. زیرا فرد فحاش میتواند از این موضوع به عنوان نقطه انتقاد دیگر در جهت برجسته کردن نقاط ضعف قربانی استفاده کند. در چنین شرایطی و بدون کمک همسر بهبودی از افسردگی کار بسیار سختی است. بنابراین شرایط برای مدت طولانی ادامه میابد و این امر باعث بی ثباتی زندگی مشترک میشود.


بیشتر بخوانید: 10 راه برای قدردانی کردن از همسر


اما سوال مهمی که پیش میاید این است که در مواجه با بددهنی زن یا شوهر چه کاری از دستمان برمیاید؟ چگونه میتوانیم از عواقب و اثرات بددهنی و فحاشی شریک زندگی در امان باشیم؟ در ادامه 7 راه حل کاربردی برای مقابله با توهین و بددهنی همسر را بیان میکنیم:

1. آرامش خود را حفظ کنید

آرامش مهم ترین عاملی است که نتیجه اختلافات و بحث با همسر بددهن را تعیین میکند. بدیهی است اگر شما هم در برابر فحاشی های همسرتان کنترل خود را از دست دهید و با عصبانیت برخورد کنید، تنها اوضاع را وخیم تر کرده اید. وقتی شما هم از کلمات بی ادبانه و توهین آمیز استفاده کنید همسرتان هم بیشتر عصبانی میشود. درواقع شما باید به روشی آرام و منطقی با همسرتان حرف بزنید. سعی کنید همسرتان را هم آرام کنید تا حرفهای شما را بشنود.

اثرات فحاشی همسر بر زندگی زناشویی
بددهنی و فحاشی همسر

2. تحمل نکنید

بعضی افراد فکر میکنند اگر حملات و توهین های همسرشان را تحمل کنند، اوضاع بهتر میشود. اما برعکس با این کار این فرصت را به او میدهید که بیشتر شما را مورد تمسخر و فحاشی قرار دهد. اغلب فرد فحاش در چنین موقعیتی سعی میکند اعصاب و تحمل شما را امتحان کند. لذا وضع بدتر و وخیم تر میشود.

فراموش نکنید شما میتوانید از توهین و بی ادبی برخی افراد بی اهمیت مثل راننده تاکسی، فروشنده مغازه و… چشم پوشی کنید؛ اما وقتی صحبت از افراد نزدیک به ویژه همسر میشود، مدارا چیزی است است که باید به شدت از آن اجتناب کنید.

3. از شوخ طبعی استفاده کنید

در حالیکه شوخ طبعی یکی از بهترین و قدرتمندترین راه ها برای مقابله با بددهنی و فحاشی است اما کار بسیار سختی است. زیرا در زمان مشاجره و بحث با همسر بددهن، احساس کینه به قدری شدید است که ایجاد چهره ای خندان و شوخی کردن تقریبا غیر ممکن است. با این وجود این همان کاری است که شما باید انجام دهید. نکته طلایی درباره شوخ طبعی این است که قدرت کلمات توهین آمیز را کمتر میکند و تنش را از بین میبرد.

4. انتقادات را نادیده نگیرید

گاهی اوقات توهین جدا از کلمات بی ادبانه و بی اساس، انتقاد و قضاوت صحیح نیز در پی دارد. البته این اصلا بهانه خوبی برای توهین و بی احترامی به همسر نیست. اما هر ازگاهی به کلمات و انتقاداتی که همسرتان به کار میبرد توجه کنید. زیرا حقایقی هم در آنها نهفته است، هرچند این حقایق دردناک باشند. مثلا وقتی همسرتان به شما میگوید تو نامرتب و شلخته ای، ببینید حق با او است یا خیر. وقتی به این نکات نهفته پی ببرید، میتوانید آنها را برطرف کنید شاید علت فحاشی همسرتان همین موارد باشد. بدین ترتیب گامی در جهت بهبود رابطه برداشته اید.

با همسرتان یک گفتگوی صادقانه داشته باشید
در برابر توهین همسر چه کنیم؟

بیشتر بخوانید: 13 راه برای اثبات عشق به همسر


5. با همسرتان یک گفتگوی صادقانه داشته باشید

وقتی از انجام کارهای مختلف برای کنترل رفتار همسرتان خسته شدید، بحث و گفتگو بهترین راه حل است. برای گفتگو با او بهترین زمان را انتخاب کنید. یعنی وقتی روحیه خوبی دارد. از او بخواهید ساکت باشد و به تمام حرفهای شما گوش کند. سپس احساسات و عواطف واقعی خود را با او در میان بگذارید. توجه کنید که در زمان بحث با همسرتان تا حد ممکن مودب باشد. گفتگویی که برای آشتی و دوستی است را به یک دعوای جدید تبدیل نکنید. بدین ترتیب او میفهمد که کلمات چه قدرت فوق العاده ای دارند.

6. توهین ها را به خودتان نگیرید

اگر چه کار سختی است اما وقتی همسرتان به شما توهین و فحاشی میکند، خونسرد و واقع بین باشید. از خودتان بپرسید چقدر از حرفهایش درست است؟ در بیشتر موارد آزار کلامی دردناک تر از آزار جسمی است. اهانت و فحاشی عزت نفس و شخصیت شما را از بین میبرد. سعی کنید حواس خود را از این توهین ها پرت کنید و همه آنها را به خودتان نگیرید. قبلا اشاره کردیم که بعضی اوقات باید به حرف همسرتان را توجه کنید. اما باید تفاوت بین توهین محض و انتقاد صحیح را بدانید.

7. او را تنها بگذارید

ترک محل یکی از ساده ترین و بهترین راه حل ها است. وقتی همسرتان عصبانی است و شروع به توهین و فحاشی میکند، به هر بهانه ای او را تنها بگذارید. این یک روش موثر برای کنترل خشم همسرتان است. مثلا بگویید باید در انجام تکالیف به فرزندتان کمک کنید، در آشپرخانه کار دارید یا هر چیز دیگری که باعث میشود محل را ترک کنید. توجه کنید که کاملا و جدی و مصمم این کار را انجام دهید.

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

هدف مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خانوادهبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

براي مشاوره در زمينه با فحاشی همسر خود چه کنیم؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 434 نظر:

  1. یا سلام دنبال مقصر که بگردیم زندگی ها متلاشی می‌شود اعصاب ها داغون نه آی خوش از گلوی متجسس پایین می‌رود و نه اونی که آدم ها را بجان هم میندازه………واقعیت همینه زندگی تداوم داره با گذشت و کنار آمدن زندگی بهم بزنیم یعنی تو حزب شیطان هستیم پس چنین نباشیم

  2. سلام
    همه ی این مشکلات برمی گرده به قبل ازازدواج خوب بررسی نکردی تحقیق نکردی از دوست و… احساسی تصمیم گرفتی. مهریه را بیش ازتوان پرداخت قبول کردی اما اگه همه ی این بررسی ها و.. انجام شده اما مشکل داری می توان گفت مورد امتحان خداوند قرار گرفتی اما همش بر می گرده بررسی های قبل ازازدواج و توبا راهکارهای مناسب نتوانستی طرفت را محک بزنی ودرکل احساسی تصمیم گرفتی حالا کاری جز تحمل وصبر نداری

    1. بیشتر دعواها تنها دلیلش بددهنی و ستیزه جویی زن هست ،،،،. چون عقل زن به طور کامل طراحی نشده و نمیفهمه شرایط را

  3. از جواب های مرکز مشاورتون به سوالات مردم کاملا مشخصه یک تیم فوق العاده حرفه ای هستید البته توی نادانی و بی سوادی حرفه ای و درجه یکید

  4. من شوهرم فحش میده خیلی بد من به خدا به آخر خط رسیدم یه بچه هم دارم که می‌ترسه

    1. اگه مثل من مجبور به ادامه دادنی خیلی سخته من ادامه میدم شایدم یه روز نوبت ما بشه تا تموم توهین و ناسزاها رو تلافی کنیم

  5. سلام من ۶ ماهه ک عقد کردم تو این شش ماه بیشتر از صدبار با هم بحث داشتیم ک آخرشم من شدم مقصر آخرین دعوامونم به گوه نخور آشغال ازت زده شدم ختم شد من چیکار کنم ک درست بشه چون واقعا دوستش دارم؟؟؟

      1. آفرین حرف شما درسته من ساده 18 ساله به امید این که یه رو درست میشه خودمو سوزوندم به نظر منم بیخیالش شو وگرنه داغون میشی

    1. همین الان ازش طلاق بگیر چون کسی که الان بهتون توهین میکنه توی زندگی آرامشی برات نمیزاره دوست داشتن کشکه تا بچه دار نشدی تا زندگی را شروع نکردی تمومش کن

      1. عزیزم عاشقانه پیش نرو عاقلانه فکر کن دوست داشتن که یطرفه باشه هیچ وقت تو زندگی موفق نمیشی

    2. سلام الان از این آدم جداشو که بچه نداری فرست یک زندگی خوب رو ازخودت نگیر

      1. مثل شوهر منه تا چند سال دست بزن هم داشت الان دست بزن نداره البته با سه بچه بعد 18 سال ولی فحش‌هاش سر جاشه دیگه خسته شدم به خدا ترک عادت به موجب مرض است هیچ وقت درست نمیشن همچین آدمایی

  6. دقیقا .آدم کسی رو که دوست داره حتی طاقت یک اشکش رو نداره چه برسه,به اینکه اونو بزنه

    1. من هرروز فحش میخورم ،خودم فرهنگی هستم
      متاسفانه همسرم فقط به فکر آزار کنه😔

      1. منم همینطور با یه بچه نمی‌دونم بایدچکا کنم خاک بر سرم بااین انتخابم،😔

        1. دقیقا خاک برسرمو ن با انتخاب نابه جا زندگی خودمون وبچه هامون دو خراب میکنیم.البته ببخشی چون خودم هم گرفتارشدم وبا دوبچه مجبورشدم بشم .واسه همین بایدخوب چشامونو وا کنیم وگول این عشقهای الکی رو نخوریم .

      2. من فرهنگی هستم سرمدکلاه گذاشت یه خونه شریکی خریدیم همش قسط مسکن منم ضامن ،قسطاشو نمیده هر دوماه بانک میخوادجلوحسابموببنده هرچی هم به دهنش میادبهم میگه اسممو توگوشیش گذاشته جنده هرچی صبر میکنم تحمل میکنم کوتاه میام بخاطر دخترم نمیشه،بی نهایت عصبی اصلاهیچ توجهی به مانمیکنه حتی یبارباماشین چپ کردعمداچشاشوبست هرچی بدهنش اومدگفت یهوچپ کردیم خداروشکرسالم موندیم دیگه موندم چکارکنم بخداخسته شدم

          1. دوستانی که براحتی میگید طلاق .طلاق حمایت کردن خانواده میخواد بعضا محبور به ادامه هستند

      3. منم فرهنگیم ولی همسرم بینهایت مودبی
        یهنی چی فحش میده ولش کن
        برو دنبال مجردی حالشو ببر خودت درآمد داری

  7. سلام.ببخشید من خانمم به شدت فحاش و عصبی هست.تو ماه دو هفتش خونه خودشونه .بقیش هم که میاد یه هفته خوبه و هفته بعدی فحاشی و بد دهنیهاش شروع میشه.یه پسر پنج ساله داریم.نمیدونم با فحاشیهاش چکار کنم.واقعیت الان به فحش میده منم بجایی رسیدم که ده تا فحش جوابش میدم.هر کار میکنم چه از لحاظ روحی و چه از نظر مهریه قدرت طلاق ندارم.ممنون میسم راهنماییم کنید

  8. سلام
    رضا هستم.
    ۲۵ سال هست ازدواج کردم و دو پسر دارم یکی دانشجو و یکی امسال میره دهم. متاسفانه همسرم خیلی بددهنه و به بهانه های مختلف به کل فامیلمام از مادرم گرفته تا خود حضرت آدم فحاشی میکنه. با هیچ کدوم از اقوامم رابطه نداره. متاسفانه مادرش و دو تا خواهرشم همینجورین. پول مهریه هم ندارم. به نظرتون خودکشی کنم درست میشه؟

    1. سلام. نه چرا خودکشی. دو سه سال دیگه بذار پسر دومت بزرگ شه. اگه کارمندی یا خونه ای چیزی داری برو پیش وکیل-۴۰- ۳۰ میلیون بده بگو کمکت کنه زنتو طلاق بدی بدون مهریه. اگرم کارمند نیستی و دارایی خاصی نداری ترکش کن برو یه شهر دیگه و راحت زندگیتو بکن

    2. خودکشی گناه هزارتاراه دیگه هست بچه هاگناه دارندخونه جدابگیریدازشون شکایت کنیدولی درخواست طلاق ندید

      1. خسته ام خیلی خسته ام به نظرتون چیکار‌کنم از این همه فوحش وبدو بیراه خسته ام همش بهم میگه تو به خاطر پسرم نکه داشتم

        1. خب مشکلش چی ؟ شما فقط میگی فحش میده… الکی ک فحش نمیده مثلا میگ خسیسی میگ شلخته ای…

    3. یه ثانیه هم نگهش ندار
      بخاطر مهریه ارزش زندون رفتن و داره تا نگهش داری
      خودکشی اصلا کارخوبی نیس واول عذاب کشیدن است

  9. زندگی فقط مجردی. چه زن باشی چه مرد. خودمون گرفتار کردیم. تا ۳۶ سالگی مجرد بودم. واقعا حواسم نبود خودم گرفتار کردم. زنم ازدواج دومشه. من اول. تو زندگی مهم نیست مقصر کیه. هر کی باشه نفهمیده ویا نمیخواد که بفهمه واون زندگی دیگه معنی نداره. باید تمومش کرد. به طرف هم گیر بدی و پیش عالم و آدم بدش رو به انتخاب خودت توهین کردی. بهتره تموم بشه . آروم و بدون حاشیه. شاید طرف بخواد اذیت کنه. مهم نیست. مهم اینه که خودت باشی.حتی در زندان.‌

  10. شوهر من خیلی دوستم داره، همه چیش خوبه… فقط وقتایی که عصبانی میشه بوکسورم هست بدجور کتک میزنه و فحشای خیلی زشتی به مرده و زنده ام میده ولی وقتی آروم میشه خودش پشیمون میشه، انگار کلا دوتا شخصیته، منم باهمه این حرفا خیلی دوستش دارم…. الان میخوام بدونم ینی هیچوقت خوب نمیشه؟؟؟

      1. شماچطور بااطمینان به این خانم میگید شوهرش دوسش نداره؟میخواید همین حس امیدروازش بگیرید؟بله دوسش داره چون شوهرشون پشیمون میشن بعدش.ومیشه گفت بیماره

    1. مثل شوهر منه تا چند سال دست بزن هم داشت الان دست بزن نداره البته با سه بچه بعد 18 سال ولی فحش‌هاش سر جاشه دیگه خسته شدم به خدا ترک عادت به موجب مرض است هیچ وقت درست نمیشن همچین آدمایی

    2. دوست داشتن در کار نیست .مواقعی که میخواد رابطه جنسی داشته باشه آروم میشن مردها و تظاهر به پشیمانی میکنن تا به هدفشون برسن وقتی تموم شد دوباره همان آش و کاسه است.اصولا مردها بدلیل جامعه اسلامی و قوانین مزخرف زورشون به زنها میرسه و بعضی زنها اجبارا زندگی رو بدون هیچ شوقی ادامه میدن و در همه حال تسلیم و توسری خور .باید هر دو تلاش کنیم شناخت پیدا کنیم نسبت به خودمون نه نسبت به دیگران نسبت به ساختمان عصبیت و نارضایتی درون نسبت به «من».میخوام بگم خودشناسی تنها راه هستش که میشه در صلح با جهان هستی زیست که لازمه آن اول صلح با خودم هستش اول دوست داشتن خودم نه بمعنای خود خواهی بمعنای عشق به خودم .من دارم کتابهای کریشنامورتی رو میخونم خیلی کمک می‌کنه

  11. سلام واقعیتش من ده ساله که ازدواج کردم و یه دختر دارم. از دوران عقد با همسرم مشکل داشتم و خواستم جدا شم ولی دیدم پدر و مادرم دارن دق میکنن. بیخیال شد. از همون اول دست بزن داشت و به خودم و خانوادم توهین میکرد.اصلا دلم نمیخواست بچه دار شم ولی خب بازم تسلیم خواسته های اون و اصرار بقیه شدم. خودم تو بهترین دانشگاه دولتی درس خوندم و آینده روشنی رو برای خودم تصور میکردم ولی خب نشد هر چی که که فکر میکردم نقش بر آب شد. الان یکی بهم بگه بالای چشت ابرو اشکم در میاد و اصلا حال دلم خوب نیست. اصلا خوب نیست. به حدی که هیچ امیدی ندارم به آینده و دلم میخواد بمیرم.

    1. من هم زندگیم همینطوریه هرچی هم که تحمل کنم روش بیشتر باز میشه وبیشتر فوش میده وکتکم میزنه من بخاطر دخترم دارم تحمل میکنم چاره ای ندارم چون دیگه جایی ندارم برم افسرده و گوشه گیر شدم حالم اصلا خوب نیست اصلا امیدی هم به آینده ندارم فقط میخوام بمیرم

      1. سلام من هفت ساله ازدواج کردم یه دختر سه سال ونبم دارن همسرم از ازدواج اولش یه پسر داره شوهرم خیلی بد دهنه همش حلو پسرش به خ خودم وخانواده ام فوحش های بد میده انگار میخواد من همیشه ساکت باشم من خیلی عذاب میکشم ولی حواب نمیدم هرچی احترامشو میگیرم بدتر میکنه نمی دونم چیکار کنم دلم میخواد برم خونه مادرم

        1. سلام منم شرایطم مثل شماست شوهرم پسر داره وهرچه از دهنش در میاد جلوش بهم میگه حتی اونم مثل باباش شده بیاحترامی میکنه موندم با این زبون کثیفش چیکار کنم بخدا خیلیبهش میرسم خیلیاحترام خودشو خانوادشون دارم ولی اون بی چشمو رو هست از زندگی بدم اومده فقط دعا میکنم خدا ورش داره هروز نفرینش میکنم و سپردمش دست خدا

  12. من یک سال ک عقدم همسرم دست بزن داره فحشهای رکیک میده ب من و خانوادم فوق العاده عصبی مهمتر از همه معتاد ب خواهر و مادرش گفتم موضوع رو،،و تاکید کردم ک بهش چیزی نگن،، اما اونا رفتن بهش گفتن،، و زندگی خراب منو خرابتر کردن،اخرسرم منو مقصر کردن ب خبرچینی، در ضمن جرات نمیکنم ب خانواده خودم بگم،، لطفا راهنماییم کنید

    1. بنظرم به خانوادت بگو دندون لق و بکش بنداز دور تا دیر نشده اعتیادم که داره

      1. حتما همین الان بخاطر اعتیادش درخواست طلاق کن مطمئن باش بهتر است ودیگه اینکه توکل به خدا داشته باش وهمین هفته در خواست طلاق کن چون کسی که روش توی روی تو باز شده باشد خوب نمی‌شود واعتیاد نیز دارو ندارد

    2. آره به نظر منم تا چیزی رو از دست ندادی ازش جدا شو ،آدمایی که به بقیه احترام نمیزارند تا آخر همینطورند

    3. سلام عزیزم تو رو خدا خودتو مثل ما درگیر نکن بازم خدا دوستت داشته از الان که عقدی داره شخصیت طرفتو بهت نشونمیده تا عقدی ازش جدا شو امثال همسر تو هیچ وقت درست نمیشن بدترم میشن آیندتو خراب نکن وقتی بری زیر یه سقف مجبوری بسوزی وبسازی مخصوصا اگه بچه داره بشی به فکر خودت باش زن هایی امثال من که داریم با آدم روانی زندگی می‌کنیم میدونیم اینجور آدم ها چه جوری زندگیت وسیاه میکنن وروحت وتباه به هیچ وجه باهاش ادامه نده

    4. هلنا خانم جدا شو به خدا زندگی با چنین شخصی داغونت میکنه از زندگی سیرت میکنه .هرچه زودتر این رابطه رو تموم کن.میدونم ما خانما زود وابسته ودلبسته میشیم .ترکش کن اوایلش سخته مثل معتادی که تو ترکه شایدحتی تمام بدنت درد بگیره ولی بعدا خوب میشی ومیگی خداروشکر ولش کردم. برات آرزوی موفقیت میکنم.

    5. عجب…کمکت میزنه و بعدش میگی دوستم داره…ناراحت میشم واسه پدر مادرت که تورو با چه اشتیاقی دادن تحویل این هیولا

    6. ب خانوادت بگو ادامه دادن واقعا سخته باهاش حرفم اینه ،اینکه بعد عروسیت میخای طلاق بگیری بچه اش هم مثل خودش بار میاد و غیر قابل کنترل میشن

    7. چرا این همه مظلومانه رفتار میکنی؟
      ک چی بشه؟
      البته منم اینطوریم
      جدیدا دارم سعی میکنم بتونم حقمو بگیرم
      همیشه از گرفتن حق خودم میترسم

  13. یه شوهر بیشعوری دارم تا چیزی میشه میگه برو به همکارات که بگو بخند داری بگو. هیچکی جرات نداره به من همچین انگی بزنه. که واقعا این مسائل برام مهمه. گاهی میگم کاش ازدواج نکرده بودیم دیگه یک لحظه هم این آدم رو نمیدیدم…ازش بدم میاد و واقعا نمیدونم چیکار باید بکنم…

  14. سلام خسته شدم از این چیزی که اسمشو گذاشتیم زندگی
    خدا خیلی هوامو داشت به زن اولم بد کردم چون بچه بودم و سن و سالی نداشتم
    زن دومم انتقام همه چیزو ازم گرفت.

    1. کاش یکی هم اینکارو با شوهرم بکنه، خیلی متشکرم از همسر دومتون ان شالله خدا عمر با عزت به ایشون عطا کنه، دمش گرم

    2. آره وقتی قدر آدمای خوب زندگیتونو ندونید خدا اونو ازتون میگیره این قانون جهان هستیه

  15. سلام
    من چهار ساله ازدواج کردم ویه دختریکسال ونیمه دارم
    شوهرم ازاوایل بدرفتاربود الان خیلی بیشترشده بددهن یعنی اگه کاری روبه اشتباه انجام بدم فوش پدرمادر میده یا همش الفاظ رکیک به مادرم میگه ودست بزن داره حتی دوبارهم قصد خفه کردن منو داشته وحالاهم همش تهدیدم میکنه که اگه کاری رو که میگه انجام ندم منو میکشه دائم به من شک داره وگوشی روچک می‌کنه برنامه های اینترنتی روپاک می‌کنه چیکارکنم آیا امیدی هست ؟

    1. روراست بگم خیر هیچ راه امیدی نیست شاید یک مدت محدودی ترک عادت کنن اما دوباره این اتفاق براتون خواهد افتاد
      من یه خط از اخرش رو گفتم بدون پول و هدر دادن وقت وقت وقت

    2. اتفاقا ودقیقا مشکل شما همین است که حالاتی پیش آمده که باعث بدبینی اوشده شما باید با رفتاروکردارخود این اعتمادرابرگردانید وضمنا به اوحالی کنید که بدبینی به یک انسان پاک که عشقش فقط خانواده خودش وهمچنین همسرش است گناهی نابخشودنی است ومنهم هرگز اینموردرانمی بخشم یک موردرانیزامتحان کن یکی دوبار درجمع خانوادگی اونکته مثبتی ازش تعریف کن محال است کلا منفی باشد ونکته مثبت نداشته باشد معجزه میکند

    3. سلام.منم همین مشکل رو دارم .الان دو ساله که نامزاد هستم .اوایل خیلی خوب بود خیلی دوستش دارم زیاد .الان خیلی فحاشی و بد دهنی میکنه حتی یک بار منو زد .😔 راستش دیگه دوستش ندارم چون یه زره احترام قائل نیست بهم .به سر هر مساله کوچکی باهام دعوا میکنه
      حتی همین بار آخر که داشتم تلفنی با هاش صحبت میکنم خیلی,با هم دعوا کرد و بهم گفت طلاق .سه بار گفت .گفت دیگه نمیخوامت ازت خسته شدم بخاطر خانوادش,خیلی بچه ننه است هر چی بگن انجام میده .منم الان یک ماه است باهاش قهرم.صحبت نمیکنم .به نظر تون چی کار کنم😔😭

  16. سلام همسرم خیلی بددهن فحاشی میکنه همش آبروداری میکنم چیزی نمیگم کوتاه میام اما الان طوری شده کمتر توجامعه میرم افسرده شدم ازش بدم میاد دوتا بچه دارم نمیدونم چیکار کنم

        1. از خدا میخام هدچی شوهر بد دهن رو از رو زمین برداره کثافتای بیخوانواده هرچی لیاقت خوانوادشونه بار ما میکنن

          1. الهی به آبروی فاطمه زهرا هر تهمتی به آدم میزنند دستگیر خواهر مادرشون بشه

          2. الهی آمین،،هرچه زودتر،من که دیگه حسابی کم اوردم،تخمل ندارم،

        2. برعکس شما من زنم فحاشی هست رکیک تریم فحش ها را بهم میده … طلاق بدم آبر وم می‌ره … الان دختر من ساله هست ازش یاد گرفته….

    1. برعکس من خانومم اینجوریه 8سال ازدواج کردم نه غذا درست می‌کنه نه به من اهمیت میده همش فحش وبد دهنی می‌کنه پدر و مادرم فحش میده
      دیونم کرده همش کوتاه میام اما دیگه خسته شدم ازش چیکارکنم بنظرتون

  17. سلام همسرم خیلی بددهن فحاشی میکنه همش آبروداری میکنم چیزی نمیگم کوتاه میام اما الان طوری شده کمتر توجامعه میرم افسرده شدم ازش بدم میاد دوتا بچه دارم نمیدونم چیکار کنم

    1. منم همین طور به خدا از زندگی خسته شدم از دوتا پسرام خجالت میکشم از بس پیش اونا بهم فش میده از جای دیگه پر سر من خالی می‌کنه من هیچ چیز نمیتونم بگم وضعیت دعوا رو بدتر می‌کنه همش ناراحتم میزنه به گردنم درد میگیره نمی‌دونم چه کار کنم هفده سال همین طور فامیل هم هستیم کاری نمیتونم کنم

  18. این آقا ابراهیم وامیر، چه تخصصی دارند که در کامنتهای متعدد،به اکثر خانمهای درمانده که صادقانه و خواهرانه درد دل میکنند، پیشنهاد ارتباط مجازی وکمک وانتقال تجربه می‌دهند!!!؟

  19. سلام .زن من خیلی غر میزنه الکی گیر میده خیلی خیلی بد دهن و به خانواده من بی احترامی میکنه هر چی بیشتر کار میکنم و درامد دارم بازم طلب کارانه رفتار میکنه مثلا غذا درست میکنه هی میگه نمیدونه که از وظایفشه فقط خدا دو تا پسر بهم داده وگرنه جرات نمیکرد این جوری رفتار کنه من خیلی جاها به خاطر پسرتم کوتاه میام ولی هر چی از دهنش در میاد به خودم به خانواده ام به مرده و‌زندم فحاشی میکنه واقعا نمیدونم چیکار کنم نقطه ضعفم و میدونه یکی از ابروم یکی از بچه هام نمیدونم واقعا چیکار کنم

      1. ایشالله ریشه همیچین آدمایی از زمین برداشته بشه تا این که ریشه یابی بشه

  20. همه گفتین زن بد دهن ولی هیچکدوم نگفتین علت بد دهنش چیه.من نامزادم دو ساله یه دوست دارم نگفته نیازهای جنسی و احساسی من رفع نمیکنه منم هر بار عصبی میشم فحشش میدم.چون با زبان خودش یکم تلاش نمیکنه یاد بگیره چطور احساسات من رفع کنه نه قربون صدقه نه محبتی.از هر راهی بگید گفتم نمیفهمه انگاری دیواره .منم لجم میگیره کسی عرصه محبت کردن نداره فحش میدم

  21. همه گفتین زن بد دهن ولی هیچکدوم نگفتین علت بد دهنش چیه.من نامزادم دو ساله یه دوست دارم نگفته نیازهای جنسی و احساسی من رفع نمیکنه منم هر بار عصبی میشم فحشش میدم.چون با زبان خودش یکم تلاش نمیکنه یاد بگیره چطور احساسات من رفع کنه نه قربون صدقه نه محبتی.از هر راهی بگید گفتم نمیفهمه انگاری دیواره .منم لجم میگیره کسی عرصه محبت کردن نداره فحش میدم

  22. سلام من ۱۵ سال که ازدواج کردم .همسرم خیلی بد دهن هستش. هفته ای یکبار رو دعوا داریم .الان خیلی بدتر شده.چند سال بخاطرش با خانوادم رفت و آمد نداشتم .چند بار دادگاه رفتیم برای طلاق باز به خاطر پسرم موندم .یه مدتی با خانوادم روابطم خوب شده بود الان میگه قید خانوادت رو بزن با هم زندگی کنیم حتی میگه فامیلیم رو عوض کنم.ایشون خواهر ومادر بنده که فوت کردن و اصلا ندیده رو هم فحش میده .گفتم دیگه نمیخوام باهات زندگی کنم و کارهای طلاق رو انجام دادیم .ایا کار درستی دارم میکنم .دکتر ومشاوره هم رفتیم ولی فایده نداشت .حتی بهش گفتن باید بره تست سلامت روان بده ولی نمیره.

    1. شک نکن بهترین کاره، ان شالله منم بتونم از شوهرم که عین شوهرته جدابشم برام دعاکنید

  23. زن داداش من بد دهنه الان بعد ده سال درست نشده نزدیک ما هست فقط داداش من و میندازه تو جون من و پدرو مادرم مارو کتک بزنه داداشمم دیونه کرده ، خدا از زن داداشم نگذره مادرش سرطان دنیا داره اعمال

  24. خانوم من انتظار داره در هر مورد، در هر مورد بگم باشه. تحمل انتقاد را نداره چه برسه به مخالفت. عصبانی میشه، داد میزنه، فحش میده و اتهام میزنه و تا یکی دو ماه قهر میکنه این مدلی که باهات حرف نمیزنه مگر در شرایط مرگ و زندگی و اجازه هم نمیده توی رختخوابمون بخوابم. ۱۵ ساله شرایط همینه. دو تا پسر عزیز داریم که نمیخوام آسیب ببینن. بگم زندگی جهنمیه، دروغ نگفتم…

    1. بابک جان منم مثه تو متاهل هستم و دوتا پسر دارم این مطالبی که تو از خانومت میگی به نظرم داره بهت خیانت می‌کنه یه خورده بیشتر کنترلش کن و مطمئن شو
      البته که اگر بفهمی داره بهت خیانت می‌کنه هم کاری از دستت بر نمیاد بخاطر دو تا بچه ت

      1. نمی دونم واقعا. نه راه پس دارم نه راه پیش. ممنون که خوندید و نظرتون را گفتید. ممنونم از همدلی 🙏🏼

      2. این چه حرفیه شما میزنید یه زن وقتی شوهر میکنه یاد میگیره باید بهش وفادار بمونه. یه زن هیچ وقت با این کارا شخصیت خودشو خورد نمیکنه بلکه یه کاری میکنه که شوهرش اندازه دنیا بهش اعتماد داشته باشه و خیلی هم دوسش داشته باشه

        1. والا ما ک هیچوقت نه خیانتی کردیم ن هرز پریدیم،ن بدون اون جایی رفتیم ن رمز گوشیو عوض کردم،دائم داره تهمت میزنه و میگه آدم غیر قابل اعتمادی هستی،بعد از14سال،دیگه خسته شدم از حرفاش،فقط تحمل میکنم،دیگه دوسش ندارم،ولی به خودم گفتم یک روز هم از عمرم مونده باشه ازش جدا میشم،کسی هم ندارم باهاش درددل کنم،😞

          1. دقیقا من هم همین طور کاش میتونستم طلاق بگیرم و راحت زندگی کنم

  25. زن من بی ادب،روانی و حرف از خودش در می آورد با زن اینطوری چگونه برخورد کنیم

      1. من خسته شدم ازفحاشی وتوهین وزخم زبان شوهرم حالم خوب نیست افسرده شدم کتکم میزنه تحمل منطقی حرف زدن وانتقادنداره حرف فقط حرف خودشه پیش این واون بهم حرف میزنه زخم زبون میزنه به خانواده ام نمیتونم باخانواده ام درمیان بزارم چون طلاق توخونه مامعنایی نداره گیرخانواده ای افتاده ام فکرشون مسمومه کمکم کنیدبعضی وقتافکرفراربه سرم میزنه

          1. منم دیگه تحمل ندارم هر جا خواستی فرار کنی به منم بگو باهات بیام

          1. سلام من 13 سال از عمرمو با معتاد زندگی کردم، ارزشش رو نداره، تا بچه دار نشدی جدا شو، هر چقدر هم همدیگر رو دوست داشته باشید فایده ای نداره. بچه دار که بشید می بینی پدر بچه هات اصلا الگوی خوبی برای اون ها نیست وتازه این آغاز فاجعه است چون تازه باید سعی کنی انحراف های اخلاقی که رو بچه ات گذاشته از بین ببری که تقریبا درصدش 1 هست در 1000.

          2. پس‌بدونیدمشکل‌ازشما خانمهاست‌ بجای‌فرار اشتباهاتتون‌اصلاح‌کنید‌ فرارهم‌نکنید‌بمنیدزندگیتون‌بکنید

  26. «وَ قُل لِّعِبَادِى یَقُولُواْ الَّتىِ هِىَ أَحْسَنُ إِنَّ الشَّیْطَنَ یَنزَغُ بَیْنهَمْ؛ [24] به بندگانم بگو: «سخنى بگویند که بهترین باشد! چرا که (شیطان بوسیله سخنان ناموزون)، میان آنها فتنه و فساد مى ‏کند»».

  27. سلام به خدااینجور زنها درست بشو نیستن اونهایکه اول کارن خودتون وبچه هاتونو بدبخت نکید من توزندگی ارامش نداشتم رفتم باتریاک خودمو سرخوش کردم اشتباه بزگی کردم گفتم درست میشه منم ترک میکنم زمانی بخودم امدم که دیگه تریاک جوابگو نبود افسردگی شدید گرفتم به خانوم مگم وازروز اول هم گفتم بریم پیشه روانشناس قبول نکرد ازخدامرگ میخوام یااون بمیره یامن راحت شم

    1. خدا هیچ مردی رو در مسیر زن ناسازگار ستیزه جو فحاش بد و دهن قرار نده که من گرفتارشم و بخاطر بچه هام تحمل میکنم ولی همین تحمل بیمارم کرده قدرت تعقل وتصمیم گیری رو ازدست دادم که همین باعث شده خونه واموالم بره … فقط بخاطر یک زنی که اعتقادی به چهاچوب خانواده نداشت خودخواه و پنهانکار و موزی بود . من وبچه هام نابود شدیم

        1. منم یه شوهر بد دهن دارم که که هر مسائل ریز درشتی بهم بدو بیراه میگه میدونه هم ناراحت میشم ولی بازم میگه

  28. تروخدا یکی کمکم کنه عاشق نامزدم هستم ۴سال دوست بودم باهاش وفامیل بودیم و۱ساله نامزدکردم نمیدونم چیکارکنم همه چیزش عالیه وعاشقشم اما مواقعی که عصبانی میشه فحش میده این مواقع کمه اما منوازارمیده وغرورمومیشکنه جلوخانوادش وقتی کاری اشتباه کنم منوجلوی اونا دعوامیکنه وهشدارمیده وفحش میده چیکارکنم دارم دیوونه میشم🥺💔😭

    1. خواهش میکنم نامزدیمون به هم بزن….دکتر هلاکویی میگه از تو نفر فرار کن یکی آدم عصبانی یکی هم شکاک

      1. به هم بزن نامزدت بعد ازدواجم این رفتارش باهات درست نمیشه که هیچ بدتر هم میشه

      2. بخدا بهم بزن پشیمان میشی فردا عذاب دوتا بچه رو گردن نگیر منم مثل شما بودم الانم بخاطر دوتا دخترم مجبورم بسازم وبسوزم

    2. همین الان تموم کن این رابطه و وگرنه بیست سال دیگه پشیمون میشی .. اشتباهی که من مرتکب شدم بد دهانی و ناسزا گفتن به دنبالش دست رو بلند کردن داره وقتی بجه دار بشی مجبور میشی بخاطر بچه هات تحمل کنی و بعد آسیب جدی میبینی . تجربه کردم الان پشیمونم و راه پس و پیش ندارم چون دوتا پسر بزرگ دارم . مرد بد دهان و خشن هیچ گاه درست نمیشه . خواهش میکنم با سرنوشت خودت بازی نکن جونیت و از دست‌میدی هزارتا هم خوبی داشته باشن ولش کن بره .

    3. تو رو خدا مدیونی بچه به گردن خودت نیار طلاق بگیر با اطمینان این بعدا بدتر میشه

  29. سلام خسته نبتسید بنده 32سالمه از سال98باهمسرم توسط خواهرش که همکارم بود آشناشدم و ازدواج کردم.
    از روز اول همسرم بامن احساسی رفتارنکرد همه اش زور میگفت وخانوادم گفتن درست میشود ولی روز به روز بدتر شد چون من یکبار شکست خورده بودم وهمسرم هم همینطور ما اینطوری ادامه دادیم بعد عروسی خدابهمون یک دخترخوشگل داد خودمم شاغل هستم تا عصر مامانم دخترمو نگه میداره ولی شوهرم قدرمو نمیدونن هرروز بددهنی و بی احترامی
    اصلا تحملش ندارم موندم برسردوراهی
    به خاطر دخترم نمیتونم
    چون میترسم دخترم از من جداکنه
    دخترم طفل معصوم22ماهه هست.خیلی پشیمان هستم از اینکه ازدواج کردم ودخترم وخودم بدبخت میشیم.
    به خانواده ام توهین میکند کنترل دهنش نداره.منو از طلاق وبچه میترساند

  30. سلام.
    منم مشکل مشابهی دارم.
    همسرم قبل از عقد یه زن عالی با گلی حرف ها و آرزوهای قشنگ بود. کسی بود که توی زندگیم چنین کسی رو کم داشتم.
    اما از فردای عقد کم کم عصبانیت های واقعا بیمورد راجب هر چیز ریز و درشت و داد و هوار کردن و دشمنی با این و با اون و …. شروع شد. با این حال ازدواج کردیم. اما این مشکلات هنوزم بهد از ۲ سال ادامه داره.
    نه اینکه نتونم جلوش واستم اما اغلب کوتاه میام به خاطر آبروم جلوی در و همسایه و دوست و آشنا، هرچند که گاهی هم اونقدر ادامه میده تا منم از کوره در میرم بالاخره. ظاهرا درست نخواهد شد حتی با زمان و متاسفانه یه بچه ی قشنگ هم داریم….

    1. سلام من ۷ ساله ازدواج کردم خانمم خیلی بد دهن نمیدونم چیکار کنم خسته شدم خیلی هم دوستش دارم واقعا نمیتونم طلاقش بدم عاشقشم چیکار کنم

      1. سلام‌.
        کسی هم هست کمک کنه..؟ من دوتا بچه دارم….الان که میخوام بنویسم میبینم اینقدر گرفتاریم لاینحله… که ننویسم بهتره.انگار فقط اگر زمان به عقب برگرده ممکنه رها بشم…

    2. سلام برادر بی محلی از هر چیزی بهتره جدی میگم
      امر به معروف و نهی از منکر رو جدی بگیر اگه تو توجه ای به حرف اشکش نکنی مثلا او داره حرف های بد بیرا میزنه تا مثلا برو داخل گوشیت هر چی گفت اصلا حرفش رو تایید نکن و جوابش رو نده صورتت رو سرد بگیر و بی محل کن و از کنارش رد شو برو جای که اصلا نبینیش و صدا شم نشنوی.

      چند بار این کار رو انجام بده اینقدر انجام

      دیگه طرف میفهمه که رفتارش بی فایده هست و کسی به این رفتارش توجه ای نمیکنه.

      امید وارم موفق باشی

      خدانگهدار

      1. سلام اره خیلی خوبه که ادم بتوته کم محلی کنه ولی خیلی سخته . منم شوهرم خیلی بد دهن هست. با کوچک ترین حرف که باب دلش نباشه شروع میکنه به فحش دادن . و اصلا خودشو مقصر نمی دونه ۱۳ ساله که همش داره منو مقصر میکنه .‌من خودم ادم ارومی هستم . خیلی تو زندگی باهاش کنار اومدم . تو زندگی باهاش یکرنگ هستم اما حیف که قد ر منو نمیدونه

  31. با سلام بنده اتباع هستم ده ساله ایرانم خودم ۲۵سالمه خانمم ۱۸سالشه دوساله ازدواج کردم اولش نمی‌خواست منو کم کم دلشو بدست آوردم ما سنتی ایم گفت مانتو می‌پوشم گفتم باشه گفت مدرسه میرم گفتم باشه خونه مون جدا بود سرسال نتونستم پول اجاره ای ک صاحب خونه اظافه کرده بود رو بدم اومدم طبقه بالای خونه بابام اینا خانمم و مادرش همش دنبال داستان بودن هرکجا دلش میخواد میرع اجازه نمیگیره بعد بی احترامی می‌کنه الانم یک ماهه رفته خونه ننش نمیاد در خونشونم هرچی میرم باز نمیکنن باباش خیلی بد صحبت می‌کنه چند بار خواستم دهنشو صاف کنم ولی میگم حرمت ها از بین نره الانم موندم چیکار راهنمایی کنید لطفا

    1. بهتره آروم آروم دل همسرتون رو بدست بیارین و در فضای آرام با هم صحبت کنید و درمورد چیزهایی که اذیتتون میکنه راه حل ارائه بدین

    2. اگر احترام حالیشون نیست تموم کن برادر. تا گرفتارتر نشدی و بچه ندارین

  32. من یک ساله ازدواج کردم شوهرم خیلی آدم مودبیه ب طوری ک حتی از کلمه بیشعور و خر به شوخی هم استفاده نمیکنه
    حتی توی بدترین بحثا بهم بی احترامی نمیکنه
    ولی دیروز برای اولین بار بهم گفت خفه شو اینقد برام سنگین بود ک تاامروز صد دفه زنگ زده بهم جوابشو ندادم( از هم دوریم بخاطر شرایط کاریش)
    نمیتونم ببخشمش دوس دارم تاابد خفه شم
    چیکار کنم بنظرتون؟؟؟

    1. بنظرم گذشت کن ادمی گ تو این دوره زمونه اینقدر باادبه و فقط یک دفعه توهین کرده بخاطر خوبیاشم ک شده گذشت لازمه

    2. وقتی داره عذرخواهی میکنه ، کوتاه بیا. مشکل این بود که میگفت چیزی نگفتم یا پیش اومده و میزاشت چند روز بگذره و آبها از آسیاب بیفته. آدمی جایزالخطاس، مهم اینه که بپذیره اشتباه کرده.

    3. خب چی میشه خفه بشی اینقد عذابش ندی و از بی احترامی نکردنش سواستفاده نکنی

    4. دقیقا شوهر من همینطور بد ذهن خودخواه باهیچچگس ارتباط نداره نه دوست نه فامیل من بچه ها تنها فقط مثل حیوان میخوریم میخواهیم بدونه هیچ ارتباط عاطفی محبت سرش نمیشه فقط از خودش تعریف دیگران همه بت حتی پدر وبرادر و خواهر ومخصوصا من😆بد میگه

    5. بنظرم یه کم تنبیه و کم محلی،بعدشم دیگه ببخش،اخه کم پیدا میشن،ولی نذار براش عادی بشه

  33. درود …تروخدا جواب منو هم بدید….من ۱۵ ساله ازدواج کردم خودم ۳۳ سالمه شوهرم ۳۷..از روز اول بداخلاق و دست بزن داشت …..از بچگی کمبود محبت داشته و پدرش ادم بددهن و بداخلاق بوده …..یه مدته دست بزنش قطع شده بخاطر شکایتهای من و …اما بداخلاقی و بددهنی ب منو پسرم ک ۹ سالشه ترک نشده …نگران پسرمم بهم بگید چیکارکنم ممنون

    1. سلام من ۹ ساله ازداوج کردم ویه دختر ۷ساله دارم همه جوره هم از هر لحاظ به خانوادم میرسم از اون محبت بگیر تا اون آخرش حتی نذاشتم تو این ۹ سال یه ذره غم یا از بابت رفاه اذیت بشن خلاصه یک کلمه همیشه همه جوره بهشون رسیدم ولی مقابلش اول وآخر زنم تحقیرم کردم تهین کرد بهم اول وآخر الان هم به یه مریضی افسردگی به اسم اضطراب پانیک گرفتار شدم الان هم روز به روز منو بدتر میکنه به جای خوب کردن دخترم هم اونقدر دوست دارم که میترسم زنمو طلاق بدم دخترم وسط بمونه فقط همین یه راه و چاره ای بهم نشون بدید خواهشا دیگه خسته شدم خسته خسته خسته وضع مالی پدرش هم آنچنان خوب نبود من از منجلاب آوردمش بیرون بهش یه زندگی تر تمیز و با محبت و با آرامش بهش دادم ولی دیگه خستم کرده خستم کرده چیکار کنم یه راهی بهم نشون بدید

      1. سلام،داداش من مجبور نیستی این وضعیتو تحمل کنی،منم تو چنین وضعیتی گرفتار بودم،دنیا ارزش اینو نداره که وضعیتی رو که دوس نداری و ازارت میده تحمل کنی،به عمر رفتت کنار کسی که تورونفهمیده فکر کن

    2. سلام دریا جان موقعیت منو شما دقیقا شبیه همه فقط من سه تا بچه دارم فقط دارم میسوزم ومیسازم الان هم با دست بزن هاش دماغم شکسته وعمل میخواد بخاطر بچه هام نمیتونم چیزی بگم پارسال هم دستمو شکسته که الان پلاتین شده واقعا دارم عذاب میکشم کاش خدا میکشتشون تا ما هم یک روز درست زندگی میکردیم

      1. اخ گفتی با مرد زورگو بامردی که حتی دستشویی رفتنت باید بهش بگی چیکار کنیم .من روانیم کرده زور میگه زور

    3. سلام عزیزم منم همین مشکلات را داشتم و الان ۱۴ ساله ازدواج کردم همسرم اویل بسیار اذیتم کرد ودست بزن داشت چند سالی هست دست بزنش قطع شد ولی دوباره یه مدت یه رفتارهای عجیب مثل بددهنی تهدید و این که حرف خودش رابه کرسی بنشونه انجام میده و خلاصه هرفشار کاری مالی پولی داره سر من خالی میکنه منم دوتا پسر زیبا و سالم داره واقعا ازاین نوع زندگی به شدت خسته شدم اما باید سعی کنیم و بسازیم خودم ۳۶ سالمه حیف این بچه ها که ما داریم

  34. سلام.من ۷ ساله ازدواج کردم همیشه تو خونمون جنگ و دعوا هستش خیلی خستم از این زندگی نمیگم همش تقصیر خانوممه منم تو زندگی خیلی کم و کسر داشتم ولی چون زندگیمو دوس داشتم صبح تا شب تلاش کردم و به همه پی رسیدم ولی مشکلات زندگی انگار تمومی نداره من نمیگم از زنم میترسم یا ازش ضعیف ترم فقط بهش احترام میزارم و این احترام من روز به روز داره بدتر میشه روز به روز فحش دادناش بیشتر میشه و تازگیا دست درازیم میکنه بخدا بعضی وقتا یه فحشایی میده که منی که پسرن خجالت میکشم هرراهیم بگین امتحان کردم از قهر و دعوا تا محبت و پول اضافی دادن تا مشاوره ولی درست بشو نیست که نیست الانم رسیدم ته خط موندم چه خاکی تو سرم بریزم نه میتونم طلاق بدم نه ادامه بدم ۲ماهه که حامله شده اخلاق و فحش دادناش ده برابر شده ای خدا خودت نجاتم بده خیلی خستم

    1. من ی خانومم درکش میکنم و بهت اینو میگم ک بی نهایت بهش عشق بورز و ی مرد رمانتیک با ادب باش وقتی فحاشی کرد یا دعوا فقط جوابشو نده و بجاش مثلا پیشونیش یا دستش ببوس
      و ازش معذرت خواهی کن و بعد محل ترک کن میبینی ک چقد نرم میشه برای زنها تو زندگیشون هیچ چیز اینقد مهم نیس ک حرفهای عاشقانه و عشق ورزیدن تاوهمیشه

      1. میگم یعنی واقعا بعضی از زن ها وقتی همسرشون خوبه و هیچ مشکلی نداره مریض روانی هستن ،یا خو شی زیادی زیر دلشون میزنه که این کارها رامیکنن حالا یکی مثل ما بد بختا دنبال هزار را ه وچاره می گردیم تا مردمون همسرمون را خوب کنیم که زندگی مون روبه بهبود بره واقعا آدم مغزش دود میکنه 🤯☹

    2. سلام منم یک زنم.
      اگه واقعن احترام از جانب شما همیشه هست
      ببخشید مثل یک کش رفتار کن .از خودت دورش کن .اگه واقعن دوستت داشت خودش پشیمون میشه.و مثل کش برگشت میخوره و قدرتون رو میدونه.دوست داشتن باید دوطرف باشه.اونجوری فایده نداره

    3. سلام من مشاوره خانواده میخونم، نمیدونم حرفام به درد شما میخوره یا نه
      ولی چیزی که برای زن مهمه حفظ غرورش جلوی دیگران به خصوص خانواده خودتونه، اگر زمانی بوده که این غرور و نیاز به محبوب بودن و برتر بودن، توسط شما خدشه دار شده تا جبران نشه آش همان و کاسه همان
      غیر از اینکه نه زن و نه مرد نمیتونه تحمل کنه که طرفش حالت معلم وارانه به خودش بگیره و از بالا به اون نگاه کنه، سعی کنید به جای اینکه به همسر بفهمونید چه با کلام چه بی کلام که شما مودب هستید و اون عصبی و بددهن، کنارش باشد نه مقابلش و اگر از کسی ناراحت شده در وهله اول همدردی کردن با اون جلوی بد دهنی رو میگیره، مثلا بگید فلانی حق نداشت به تو بی ادبی کنه، یا منم جای تو باشم ناراحت میشم حتی اگر فلانی خواهر یا مادر خودتون باشن، یک زن نیاز حیاتی داره که بدونه و درک کنه از همه زن ها برای شما بالاتره و شما ازش نمیترسید و معشوق شماس
      و اگر نقدی به همسر دارید باید بعد از زمانی که آرام شد و هیجانش فروکش کرد طوری بیان کنید که باز هم بفهمه شما کنارش هستید مثلا بگید حالا که فلانی به تو بی ادبی کرده یا مثلا به تو بی محلی کرده تو هم دیگه این کار رو نکن، اینطوری هم نشون میدید همسر هم اشتباه کرده ولی در ظاهرا دارید بقیه رو تنبیه میکنید.
      و البته بعد از اون باید رفتارتون رو با شخصی که عامدا یا جاهلا باعث ناراحتی همسرتون شده مدیریت کنید.

      1. سلام
        مشکل از جایی شروع میشه که یک طرف بنا به هر دلیلی تصور میکنه از طرف مقابل طلبکار هست. اگر زنی یا مردی عشق، محبت و احترام و … میخواد باید بدونه بابت همه اینها ابتدا باید هزینه اش رو بپردازه.
        متاسفانه ما عادت کردیم دنبال چیزهای مجانی باشیم. زندگی تمامش معامله است و هیچ چیز مجانی در زندگی به کسی داده نمیشه، چیزی ببخش تا چیزی دریافت کنی…
        تا وقتی این باور غلط وجود داره که زنان بدون پرداخت هیچ بهایی وفقط چون زن هستند لایق عشق ورزیدن هستند و مردان فقط چون مردند لایق احترام هستند، این نبرد بی حاصل تا ابد ادامه خواهد داشت.

  35. متاسفانه منم آدم بدهنی هستم . وقتی عصبی میشم هر چی از دهنم درمیاد به همسرم میگم . چند بار تصمیم گرفتم خودمو کنترل کنم اما موفق نشدم.‌همسرم خیلی خیلی عاشق منه. اما با این رفتار گندم دارم علاقشو از بین میبرم. خیلی ناراحتم . خیلی .‌..
    اون در مقابل بدهنی های من چیزی نمیگه .سکوت می‌کنه. با اینکه یازده سال از من کوچکتره. اما از من بیشتر می‌فهمه . منه احمق دارم دو دستی زندگی خوبمو نابود میکنم. نمی‌دونم چیکار کنم . چجوری این رفتارمو اصلاح کنم.
    کمکم کنید . راهنماییم کنید

    1. ینی واقعا شماهایی که بد دهن هستین از کارتون پشیمون میشن
      شما میدونین ما خانوما چقدر جلوی این رفتارهای زشت شما خورد میشیم
      چقدر ناراحت میشیم
      منم همسرم مثل شماست ولی فکر نمیکنم از کاراش و رفتارش پشیمون بشه
      دیگه تا جایی صبرم تموم شده که دارم به طلاق فکر میکنم

      1. من یه خانومم و دقیقا برعکس زندگی شما ،توی زندگی من مشکل اصلی منم به عنوان یه زن بددهن و عصبی که مدام شوهرم رو از نظر روانی آزار میدم و حتی بهش آسیب جسمی میزنم اما این مسئله واقعا خودآگاه و عمدی نیست ،توی اون لحظه شما نمیتونی درک کنی که یه جمله یا یک حرکت کوچیک چطوری به ما فشار عصبی یا عاطفی میاره گاهی وقتا فقط بخاطر اینکه طرف مقابل ما رو ببینه به هر نحوی که شده این توجه و زمان رو به سمت خودمون میکشیم حتی اگه قرار باشه با دعوا بگذره
        اصلا افتخار نداره و من به شخصه از ته دلم احساس شرمندگی و خجالت میکنم و اولین جلسه ی روانپزشک رو برای فردا رزرو کردم
        فقط خواستم بدونید این مشکل ریشه در گذشته ی زندگی داره حتما یه آدم عصبی در نزدیک ترین موقعیت زندگی ما و همسر شما بوده

        1. خیلی خوبه که شما متوجه هستید و پیگیر اصلاح. تکلیف با اون آدمایی که آسیب میزنن و براشون اهمیتی نداره و دوباره و دوباره تکرار میکنن چیه؟

      2. بله همینطوره.منم همسرم عصبانی میشه بهم توهین می‌کنه بااینکه دوسال ازش بزرگترم احترامی نگه نمی‌داره.بخاطرشیفت کاریش بعضی شبها بایدبرم پیش پدرمادرم،حاضرنیست بیاد دنبالم،میگه خودت بیا،من ازتنهایی داغونم. بچه ندارم. خودش هم سرکارنباشه توی خونه نمی‌مونه ….دیگه نمی‌کشم…حیرانم😭

      3. اگر احترام حالیشون نیست تموم کن برادر. تا گرفتارتر نشدی و بچه ندارین

      4. سلام.. منم ی شوهر دارم سریع عصبانی میشه توهین ب خودم وخانواده ام می کنه ــحتی کتک هممیزنه… منپرسنارم.. ی پسری ساله دارم… نمیزاره برم پیش مامانم حتی… خداییخسته شدم ب خاطر پسرم چکار کنم

    2. جوابشو بدی من خودم شخصا تا الان ده هزار بار هفت جد واباد خانمم رو فوش دادم اونم بدترش رو گفته ولی الان مثل تو قهر کرده چ

    3. اگر احترام حالیشون نیست تموم کن برادر. تا گرفتارتر نشدی و بچه ندارین

    4. اخ گفتی با مرد زورگو بامردی که حتی دستشویی رفتنت باید بهش بگی چیکار کنیم .من روانیم کرده زور میگه زور

  36. خدا ازکسانی هم که می دونن دخترشون بددهن گستاخه بی ادبه وپرتوقعه وارزندگی هیچی نمی دونه و تربیت نشده نابتونه بچه تربیت کنه وقتی یه پسر خوب مباد درخونش غالبش می کنند .اصلا نمی گین که این دختر رندگی این پسر روجهنم خواهم کرد هم نگذره وخدااول جواب اون پدرومادروبده بعدجواب اون دخترو که پسره باید به خاطرحفظ ابروش فقط تحمل کنه.

    1. من همسرم خیلی بد دهانه وفحاشی های خیلی زشتی میکنه به زور وبخاطر بچم تحمل میکنم ولی خودمم دارم از تو داغون میکنم روزبه روز هم بدتر میشه منم مثل شما اول پدرمادرشولعنت میکنم که امیدوارم شب وروزای تلخی وکه من سپری میکنم وخدا جوابشونو بده بعد خودش ایشالا اینجور آدما نمیرن فقط تو این دنیا حرفای تلخشون وکارای بدشونو به بدترین شکل پس بدن بعدبمیرن

    2. دقیقا اقا درست گفتین حرف دل ما خدا نگذره از مادری که دخترشو غالب داداش من کرد که انقدر با دادو فحاشی و حرف های رکیک تو خونه مادرم بزنه اخرم داداش من به خاطر فحاشیه زنش من و مادرو پدرشو کتک بزنه

    3. فقط پسر بدبخت من که به امیدی اومدم تو زندگی این نامرد چی ، هر چی فحش بود حواله کرد، اینقدر که دیگه حوصله زندگی ندارم طلاق نه فقط مردن رو‌ دوس دارم

    4. واقعا حقیقت رو گفتید.
      مشکل اینجاست که این جور خانوده ها با این که می دونن دخترشون مشکل داره باز پشت دخترشون هستن

      1. حمایت نامعقول پدر و مادر باعث این میشه که دختر فکر میکنه حق باهاشه و فحاشی رو بیشتر میکنه

  37. شوهر من خیلی خیلی بددهن هست…چند باری خواستم جدا بشم …طلاق نمیده‌…ولی واقعا بد دهنیش ازارم میده….لطفا راهنمایی

  38. سلام من ۶سال با همسرم دوست بودم و ایشون از خانواذه من خیلی چیزا فهمید و گذشته ام و خودمم بهش گفتم وبعدا شرو به تحقیرم کرد و موقعی که ما باهم دوست بودیم گفت تقسیره توع و من قبول کردم کارایی نکنم دوس نداره و دروغ نگم و جایی نرم که ناراحت نشه با ادمی نگردم که دس نداره ایشون به مرور بهتر شد و ما تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم و بعدا ازدواج به کل اخلاق عوض شده و مدام منو تو خلوت گیر میاره سر یه‌موضوع دیه بحثمون میشه میاد منو تحقیر میکنه تو خیابونی ووو این حرفا کلی از دهنش درمیاد میگه و میگه که خانواده من خیلی سرن شما ها اینجورید واقعا فرق میزاره و من چندین بار گفتم بهش رفتار اذیتم میکنه ولی دیه فهمیدم از قصد این رفتارو میکنه اولا میگفت دست خودم نیس ولی بعذ ازدواج دستش رو شد برام و من واقعا دیه خسته شدم نمیخوام ازش جدا شم تصمیم دارم اگه درس نشد خودمو بکشم

    1. عزیزم فقط جداشو اولن که اون به هیچ وجه درست نمیشه تو رو نابود میکنه در ضمن از روانپزشک کمک بگیر حالت خوب میشه

  39. سلام خوب هستید
    من یکساله عروسی کردم
    کلا شوهرم زود ناراحت میشه و کینه ای هم هست
    تا کوچک ترین اشتباهی میکنم دیگه بحث و دعوا راه میندازه و بهم بی احترامی میکنه و هم ب خانوادم
    هرطوری ک دوس داره باهام حرف بزنه من نمیتونم چیزی بگم ولی کافیه من بهش بگم ساکت سریع قهر میکنه میگه با چ جرعتی بهم گفتی ساکت در صورتی ک اون هرطور دلش بخواد حرف میزنه
    بعضی وقتا هم تمسخرم میکنه و همش گیر میده
    جدا از این رفتاراش رفتارای خوب دیگم داره مثلا ب این ک لباس نداشته باشم برام میخره و ب خوراکم توجه میکنه و جلوی دیگران اشتباهمو نمیگه و یواش ب خودم میگه و ب فکر زندگیه و تلاش میکنه
    چشم چرون نیست و چشم پاکه
    خلاصه بعضی رفتاراش ادیتم میکنه این خصوصیات خوبو داره ها ولی اون بدهارو هم داره و من خیلی اذیت میشم ب حدی ک همش حسرت زندگی اینو اونو میخورم و بیستر وقتا ارزوی مرگ میکنم
    منم باردار هستم واسه روحیم حال خرابی خوب نیس
    از صددرصد هفتاد درصد زندگیم زهر شده
    چیکار کنم بنظرتون
    راه کار بدیو

    1. عزیزم به نظر من شما میتونی با کلامت و محبت کردن وابستش کنی،بعد زمانی که بی احترامی کرد یا توهین کرد سرد بشی و محبتتو کم کنی،احتمال زیاد جواب میده بهت.ضمنا سعی کن باهاش دعوا نکنی و ابهتشو زیر سوال نبری،چون مشخصه قدرت طلبه

  40. خدا لعنت کنه هر چی زن بد دهن و بی شعوره تو خیابون جلو صد نفر آبرو برات نمیزاره طلاق هم نمیگیره ۷ساله جونیم رو گرفته از خانواده ام منو رونده هر چیزی دم دست بیاد میزنه میشکنه به هیچ صراتی مستقیم نیست یه بچه دارم. که از بس دعوا و فوش و توهین دیده استرسی شده خواهشن اگه کسی میخواد زن بگیره خوب تحقیق کنه ریشه دار باشه و ببینه مادرش چجوری

    1. متاسفانه منم همچین مشکلیو دارم و توی عقد متوجه شدم، الان واقعا نمیدونم باید چیکار کنم؟! چند وقتیه دیگه فحاشی نمیکنه ولی با تهدید طلاق من فحاشیشو گذاشته کنار، واقعا میترسم باهاش زیر یه سقف برم، اگه تجربه خودتونو بگید ممنون میشم

      1. تو رو خدا با ان شخص ازدواج نکن روز به روز بد تر میشه وای بعد ازدواج …..

      2. به هیچ وجه اشتباه نکنید برید زیریه سقف فقط عمرتون تباه شده من پنج ساله که دارم بایه حیوون فحاش زندگی میکنم هرسری قول میده که دیگه تکرارنمیشه ولی بازم میشه این افرادمریض هستن و دست خودشون نیس نمیتونن عوض بشن

        1. موافقم من 5سال درگیر بودم بالخره جدا شدم مجبور شدم چون تغییر نکرد

        2. درسته منم همین تجربه رودارم .شوهرم خییلی بددهنهست جدوی بچهها وحتی خانوادش وهرکس منو خراب میکنه و حتی فحاشی میکنه چن روز قهر میکنم ودوباره خرم میکنه وبایه چیز کوچیک دوباره میشه همون ادم قبل ودرست بشو نیس چن بار فکر خودکشی زدا به سرم ولی به خاطر بچه هام تحمل میکنم

          1. سلام منم همین مشگل دارم خسته شدم دو دفعه تعهد داده ب بچ هامم فوحش یاد میده فوحشم بدن

      3. والا طلاقش بده بره پدر من از دست همچین آدمی در اومده خدا شاهده زندگیم مثل جهنم شده ازش متنفرم و این تنفر داره از توو خودمو داغون میکنه اونجور آدمایی درست نمیشن بخدا درست نمیشه باهاش گرفتار میشی

      4. سلام آفرین ریشه خیلی مهم است شوحرمن هم خیلی گیر الکی بد دهان فحش ناموسی هر چی هم می کنیم فایده نداره چون توشیرش توخونشه خیلی داغونم بخاطر دختران تحمل میکنم اصلا دوستش. ندارم

    2. برادر عزیز اگر راحل پیدا کردید لطفا مرا هم در جریان بگذارید . بخدا صواب داره برای نجات از این وضعیت( مشابه شما ) حاضرم هرکاری بکنم

  41. سلام ، من ۹ ساله ازدواج کردم ، ۳۴ سالمه الان ، نمیگم خوب بودم ، نه من مقصر بودم تو زندگیم ولی ۵۰ درصد ، همش تو خونمون دعواست ، زنم همش بهم فحش میده ، هنوز دختره و رابطه جنسی کامل نداشتیم اما من باز موندم ، از خدا آرزوی مرگ میکنم ، به خود کشی هم فکر میکنم ، خسته شدم از شرایطم ، نمیدونم باید چیکار کنم ، مشکلم اینه خیلی دوستش دارم

    1. از ماست که بر ماست وقتی‌ تو خانواده قبل از ازدواج به جنس زن اهمیت داده نمیشه و حق و حقوق و برابری رعایت نمیشه و بعد از ازدواج پرش میکنن که خانواده شوهر و شوهر اینه درست بشو نیست سالها زمان میبره شاید به اندازه یک نسل
      این مشکل تو هر دو طرف هست و ریشه در خانواده و اجتماع داره

    2. میشه بگی چرا دوسش داری؟خیلی برام مهمه بدونم چی میشه که یه مرد یه زنو علی رغم رفتارهای خیلی بد،خیلی دوست داره

  42. با سلام. وقت به خیر.
    1 سالیه که با دوست پسرمم با همیم، همه چی خوبه و اوکی اما سه چهار ماه یکباری یه بحثی پیش میاد اونم سر سو تفاهم. وقتایی که دیگه خیلی خیلی عصبی میشه نمیفهمه چی میگه. حتی فحش یا بی احترامی که واقعا دلم میشکنه. یکی دوبار ازش قول گرفتم خودشو کنترل کنه، اما به نظرتون امکان داره بعد ها به دست بزن و فحاشی شدید تری تبدیل بشه؟( هر دو در خانواده ضربه عاطفی دیدیم(از طلاق و..))

    1. بله شک نکن .اگر الان سه چهارماهی یک باره در آینده میشه سه چهار ساعتی یکبار‌.ب هم بزنید

    2. ،خدا لعنت کنه هرچه مرد بد‌دهنه۲۴ساعته فوش ناموسی میده بهم؛۱۷سال ازم بزرگتره ؛نمدونم چجور برخورد کنم باهاش فقط سکوت میکنم خستهههه شدم😢این چه درد وبلایی بود نصیب من شد؛نه وظیفه پدری رو انجام میده نه همسری؛به خدا و پیغمبر هم اعتماد نداره نمدپنم چجور جونوریه؛خدا لعنت کنه پدرو مادرشو همچین جانوریو تحویل جامعه دادن ک باعث بدبختیه من و دوتا دخترای کوچیکم شده دلم برا بچه هام میسوزه ک همچین پدری دارن

  43. سلام خدمت دوستان عزیز مخصوصا دختران وپسران مجرد ازتون خواهش میکنم واسه ازدواج عجله نکنید و احساسی تصمیم نگیرید تا مثل من بدبخت نشید با یه زنی زندگی میکنم که تو خوابم نمیدیدم انقدر عقده ایی کینه ایی و بد اخلاق باشه صبح تا شب کارش غر زدن و چرت وپرت گفتنه درحد مثلا یه پوست تخمه بندازم روفرش یه ماه غر میزنه ادای تمیز در میاره حالا خونه باباش سگ نمیخابه از کثافت یک ساله مادرم ندیدم با کل فامیل قطع رابطه کردم میزنمش خودش میزنه مردن و کل محل میریزه سرم نمیزنیش باهاش مراعات میکنی فکر میکنه خبریه وشروع میکنه به غر زدن فکر میکنه عقل کله تشنه ی سلطه طلبی و ریس بازیه عین اون مادر عفریتش خدا زلیلش کنه تورا بخدا دوستان محض رضای خدا من افتادم تو باتلاق شما مواظب باشید در اخر از خدا میخام اون کسی این زن سر راه من قرار داد ونصیب منکرد گرفتار دنیا و قیامتش باشه

    1. برای بعضی آدمها هر کاری انجام بدی و هرچقدر عاشقشون باشی، به بدی کردن خودشون ادامه میدن و هر زحمتی که بکشی به چشمشون نمیاد. خیلی خانومم رو دوست داشتم. با وجود مخالفت همه باهاش ازدواج کردم. اشتباه کردم که فقط به زیباییش نگاه کردم. هیچی و هیچی و هیچی بجز زیبایی نداشت. هرچی پول درآوردم و خریدم هم به اسمش کردم که بعد از مرگم مشکلات ارث و میراثی کمتری داشته باشه. همیشه و همه جا جلوی بچه ها و خونواده من و خونواده خودش و آشنای دور و نزدیک به من بی احترامی میکنه. انگار هرکس رو که میبینه درجا میخواد بگه من رییس شوهرم هستم. خودش خانه داره (البته من زن خانه دار انسان هم زیاد دیدم) و من حداقل به ظاهر موقعیت اجتماعی نسبتاً بالایی دارم. هرچند مشکلات اقتصادی کمر ما رو هم خم کرده. ولی عشقی که بهش میدم و احترامی که براش قایلم بی معناست. خیلی مغروره، البته الکی مغرور. آدمی که بجز زیبایی هیچی نداره. سر هر موضوع کوچیک و بزرگی فقط توهین میکنه و اخم میکنه و فریاد میزنه. میدونه من بخاطر حفظ آبرو چیزی بهش نمیگم. ولی دیگه آبرویی نمونده. شنیدم پشت سرم میگن فلانی با اون تحصیلاتش و شغلش خیلی احمقه که این زن بد دهن و بی تربیت و بی سواد رو تحمل میکنه. هرگز بخاطر توهین های غیرقابل تصوری که تو این سالها بهم کرده نمیبخشمش. فقط بخاطر بچه هام دارم این زندگی ننگین رو تحمل میکنم. بدجوری باختم. واقعا حق زحمتها و تلاشهام این نبود

      1. اینجور مرد یا زنی رو باید خیلی باهاش بد خلقی کنی مثل خودش کم کم حالش جا میاد وبعد نوبت تو میشه که دیگه اصلا نباید باهاش خوب رفتار کنی بگی مثل خودت رفتار مکنم نه بالا ونه پایین

      2. اینجور مرد یا زنی رو باید خیلی باهاش بد خلقی کنی مثل خودش کم کم حالش جا میاد وبعد نوبت تو میشه که دیگه اصلا نباید باهاش خوب رفتار کنی بگی مثل خودت رفتار مکنم نه بالا ونه پایین

    2. شوهر منم ،یعنی تازه همدیگرا هم دوست داریم ،ولی وقتی ازش چیزی میخوام ویا ناراحت میشم ،اون تازه دست پیش رو میگیره و هرچی از دهنش در میاد به من میگه حتی دوبار هم به قصد کشتن منو زد،حتی هرزه وبدترین فوهشا رو دادهبهم،حتی از نزدیکی کردنمون هم میگه تو چیکار کردی وچی گفتی،

    3. داداش دقیقا عین زندگی من بحضرت عباس تو خوابم نمیدیدم اینجوری بدبخت بشم اینا خونه باباشون نون نبود بخورن الان شدن آدم ببخش اینو میگم منظورم با همچین ادمایی نه همه خدا شاهده بخاطر دخترم نبود تا الان ده بار خودکشی کرده بودم نه با کتک نه با نصیحت نه حرف حساب ادم نمیشن همش تهمت همش تحقیر همش منت سه ساله خانوادم ندیدم بریم اونجا با کوچکترین موردی شر درست میکنه ولی خونه باباش بریز بپاش عین خر کارکن عین خیالش نیس میگه وظیفته زن ومرد باید عین رفیق باشن صحبت یه عمر زندگیه دوستان عزیز خواهش میک/نم تمنا میکنم یکی با بزرگتر از خودتون ازدواج نکنید گول ظاهر نخورید بابا لامصب ها دوسش داریید عاشقشید باشه ولی تحقیق کنید یهماه یه سال تا مثل من این دوستمون به خاک سیاه نشینید من شب میخابم میگم خدایا صبح و نبینم دیگه بستمه…..!

  44. سلام.خانمی هستم کارمند.شوهرم هم کارمنده.امسال باز نشست شدیم.دو تا پسر دارم.از سال ۷۵ تا کنون کل درآمدم دست شوهرم بود و منو پول تو جیبی می داد.چن ماهیه با دعوا کارتمو ازش گرفتم.از ابتدا خیلی بد خلق.بد دهن بود و زندگی رو بر من خیلی سخت می گرفت.همش منو مورد ضرب و شتم قرار می داد الان بدتر شد.تصمیم به جدائی گرفتم.موضوع شکایتم باید چی باشد.آیا ضرب و شتم.عسر و حرج.و عدم امنیت جانی و حیثیتی می تواند دلیل طلاق از طرف زن باشد.با توجه به این که پدر و مادرم فوت شدن بعد از فوت شدن آنها شوهرم منو تهدید می کرد اگه تو رو بکشم کسی نداری.زندگی رو چنان بر تو تنگ می کنم که فراری بشی.چند ماه قبل از بازنشستگی به من گفت بعد از باز نشسته شدن تو رو می برم زادگاه خودت در ملا عام آبروت رو می برم.همواره منو تهدید به قتل می کنه.الآنم از بس کتک کاری کرد تنم کبود هست.لطفا منو راهنمائی کنید.ممنون و متشکرم از صبر و حوصله تون.

    1. سلام دوست عزیز متاسفم بابت اتفاقات پیش اومده که انقدر شمارو رنجیده خاطر کرده
      بهتره برید پیش یک زوج درمانگر ایشون بهتر و کارشناسی تر میتونن راهنماییتون بکنن

    2. برو پزشک قانونی طول درمان بگیر، بعدم مشاوره برو و تصمیمت رو با کمک مشاور بگیر، حالا هر تصمیمی که خودتون میدونید.

      1. سلام منم خانم ۵۷ ساله هستم سه فرزند دارم دوتاشون ازدواج کردن یه مجرد دارم از اول زندگی مون خودش یکبار در ازدواج اول شکست خورد جدا شد ودومین ازدواجش هستم مشکلی که باهش دارم خیلی کینه ای هست البته با خانواده ام ولی خانواده من هم بی تقصیر نیستن حالا اینو کنار اومدم با بعصی ها که مشکل داره کاد کروه نمیره ولی من میگم منو اجازه میده میگم ایرادی نداره،وتناه مشکلی که باهش دارم با یه نفر که دوست میشه زیادی باهشون صمیمی میشه حالا چه مرد باشه وچه زن ،میگم هر چه حد ومرزی داره ،وقتی بایه خانواده ای که یه زن مجرد هست سعی کن تنها نرو منو ببر یا اصلا نرو تا برات سوء تفاهم پیش نیاد ،اینو گه میگم سخت پر خاشگر واعصبتنی میشه هر چی دهنش در میاد میگه طوری باهشون رفتار میکنه اوم خانم بهش پیام هم میده ،حالا نمیگم عاشقانه ،کلا در هر صورت من اینو رو بد میدونم ،بهش میگم من اگر با مرد متاهل هم باشه باهشون صمیمی رفتار کنم تو بدت نمیاد ،تا چه رسد یه مرد مجرد باشه که بدتر ،من خودم این چیزا رو خیلی رعایت میکنم دوست دا رم ایشون هم رعایت کنن ،متاسفانه رعایت نمی کنه ،حالا من انتقاد کنم بد جور اعصبانی میشه ،منو تهدید به جدایی میکنه،وهر چه از دهنش در میاد به من وخانواده ام میگه ،من هم زندگی ام رو دوست دارم وهم ابرو خودش وابروخودم وبچه هام جلوی دیگران وعروس داماد تحمل میکنم ،بهش میگم تواصلا فرشته روی زمین ،ولی من با همچین خانواده رفت امد کنی احساس خطر میکنم،با ها بارها بهش میگم رمز گوشی ات رو بهم بده یه چند روز داد ،دید من گوشی اش رو چک کردم دوباره رمزش رو عو۱ کرد کلا هیچوقت ایتجوری انتقاد نباید بکنم کردم سوختم بظر شما چکار باید بکنم ،تو یه سنی هستم نوه دارم ،احساس بدی دارم باهش کلنجار برم همیشه باید احتیاط کنم ،راهنمایی ام کنیین

  45. سلام خانومی 27ساله هستم دوتا بچه دارم شوهرم یک سر فوش توحین میگه باید چه کاری انجام بدهم به مرگم راضی شدم ولی برای بچه‌ها نمیتونم

    1. سلام من ۳ سال ازدواج کردم و الان میخوام صاحب یک فرزند بشم همسرم خیلی من و دوست داره و تا حالا به خودم و خانوادا ام بددهنی یا فحش نداده دست بزن نداره و برای خوشحالی من هرکاری میکنه اما فقط یک عیب داره که ازارم میده بیرون خونه خیلی بد دهن و فحش ناموسی میده من خیلی دوسش دارم هرچی هم میگم فحش نده فایده نداره نمیدونم چیکار کنم؟ وقتی میریم خونه خودشون بد دتر میشه نمیدونم چرا

      1. این اخلاق خیلی بدی هست فردا بچه دار بشی بچه هات هم این فحاشی رو ازش یاد می گیرن اون موقع در مقابل بچه هات مسئولیحتما پدرش هم همچین آدمی هست فعلا بچه دار نشو ببر مشاوره اگه خوب شد که هیچ اگه نشد برا خودت چاره ای بیندیش

      2. بد اخلاقی و بددهنی توی ذات بعضی آدم هاست و عوض نمیشن؛حتی ممکنه تاچند سال خود واقعیشون رو نشون ندن و کنترل کنن خودشون رو ، ولی کسانی که راحت به دیگران فحش میدن در آینده به هیچ کس رحم نمیکنن و همه رو فحش و آزار میدن،مخصوصا شریک زندگیشون رو ؛کسانی که با اینجور افراد ادامه میدن کم کم از نظر روحی و جسمی نابود میشن؛و رنگ خوشی و آسایش رو نمیبینند.

    2. سلام من ۹ ماه میشه ازدواج کردم. شوهرم شرایط مالی خوبی نداشت ولی تنها ملاک هایی که بخاطرش باش ازدواج کردم توجه و محبت و وفاداری بود.
      قبل از ازدواج بد دهن بود ولی خیلی کم.
      بعد از ازدواج دیگه بهم توجه نمیکنه انگار منو نمیبینه دیگه. دروغ میشنوم ازش و بعد بهش میگم انکار میکنه‌.
      سر هر موضوعی که مخالف باشه با کاراش و رفتاراش باش حرف میزنم. شروع میکنه به بد دهنی و توهین به خودم و خانوادم و حرفایی میزنه که باعث تخریب شخصیت من میشه و از درون خورد میشم.
      احساس زنانگی ندارم کنارش اعتماد بنفس اومده پایین.
      اصلا نمیتونم راجع ب مشکلات باش حرف بزنم.
      چون شروع میکنه به فحاشی و توهین. نه تنها ب خودم بلکه ب خانوادم
      من خیلی با احترام باش رفتار میکنم.
      موقع هایی که بی احترامی میکنه من نمیمونم اونجا و میرم. آروم شد برمیگردم.
      اصلا ب فکر آینده نیست و عرضه کار کردن و پول درآوردن نداره نمیتونه یه هزاری سیو کنه حتی.
      تو این ۹ ماه زیر ۱۰ بار با من رابطه قرار کرده. و بهش چیزی میگم میگه تو مشکل داری و زن و شوهر ها ماهی ۲ بار باهم می‌خوابند. ولی حتی همین چند بار هم من خودم رفتم سمتش. اون سمتم میومد.
      ترخدا بگید چکار کنم. من دارم ب طلاق فکر میکنم.
      چون حس میکنم درست نمیشه‌ و ادامه زندگی و بچه فقط بیشتر پایبندم میکنه.
      شوهر خوبیه اگر به کار کردن و ولخرجی هاش
      اگر ب کارهای اشتباه و تصمیم های اشتباه
      حرفی نزنی.
      ولی بخوام بگم فلان جا اشتباه کردی یا اینکارو نکنی بهتره شروع میکنه داد و بیداد و فحاشی.
      بنظر شما این زندگی ارزش داره ادامه بدم یا نه ؟

      1. سلام عزیزم اشتباه منو نکن بچه نیار اسیرشون نکن توروخدا فقط جدا شو یه اسم طلاق میاد روت ولی یه عمر تو آرامش زندگی میکنی….

        1. نمیتونی تحمل کنی بچه نیاربچه گناه داره بااین شرایط جداشوخودتوراحت کن نفهمه دیگه پیرت میکنه

      2. این که معلومه به شما علاقای ندارد عمرت باهاش تلف نکن من هم با دوتا بچه مثل شما هست شوهرم والان بعداز 16سال خیلی پشیمانم کاش قبل از بچه دار شدن اقدام کرده بودم

        1. سلام شوهرمنم بددهنه منوخانوادموفهش میده چی کارکنم چشمش دنبال زنای مردمه

      3. به نظر من همین اول زندگی خودتو نجات بدی بهتره تا یک عمری بسوزی.منم شرایط شمارو داشتم گفتم درست درست درست میشه الان 18ساله بهتر که نشده بدترم شده با دوتا دختر الان چیکار کنم.خدا لعنتشون کنه

        1. سلام .من ۲۰ سالمه. دو ساله که نامزاد هستم. خیلی فحاشی و بد دهنی میکنه باهام .حتی یک بار منو کتک زد. به هر مساله کوچکی باهام دعوا میکنه حتی همین بار آخر بهم سه بار گفت طلاق گفت خیلی ازت خسته شدم . 😔خیلی بچه ننه است هر چی بگن انجام میده. اوایل خیلی پسر خوبی بود دوستم داشت ولی الان خیلی فرق کرده خیلی دوستش داشتم ولی الان . دیگه عشقی نسبت بهش ندارم .یک ماه شده,که قهریم یه,بار هم زنگ نزد .دلم میخواد خودکشی کنم .به نظر تون چی کار کنم ?.

      4. تورابه خدا به مشاوره برو حتما تامثل من بدبخت نشی بچه دارکه بشی بدتر خیلی بدتر می شود باامدن بچه گرفتاریت چند برار می شود

      5. سلام ،منم شوهرم بد دهنه وفحاشی میکنه قبل اینکه ازدواج کنم واسه من شده بود پیغمبر خدا ی سال بعد ازدواج بد دهنیاش شروع شد هر بار باتوهین به خانوادم آزارم میدادچندبارقصدخودکشی کردم به خاطرپدرومادرم دلم نیومد وادامه دادم گفتم ترک میکنه بچه آوردم ولی عادتش سرجاش بود هرچی باهاش حرف میزدم فایده نداشت الانم به خاطر بچم باید بسوزم ‌بسازم به نظرم تا وقتی این عادتو داره هیچ وقت هیچ وقت پای ی بچه معصومو وسط اونجور زندگی نا آرامی نیار بخدا گناه داره اگه نمیتونه جدا شو این واسه خودتم بهتره

    3. سلام ،همه مثل همیم،یا آقا یا خانم،خدا دستمزداینطورآدمهارو کف دستشون میزاره منتها دیروزود داره،به خداپناه میبریم ازشرعاقبت امور،خداآخرعاقبتمونو ختم بخیرکنه،بهترین راه یاددادن دین وخدا آیین همسرداری وعفت کلام به بچه هامون هست که بتونن درست وغلط رفتارها ومنطقی بودن رو تشخیص بدن و ازگزندها به امر خدا درامان باشن،نکته بعدی اینکه اغلب این افرادبددهن خودشون آسیب دیده درخانوادشون هستن ومتاسفانه آواربرداری ناشی ازحوادث زندگیشون‌به گردن ماهمسران میفته برای تحمل اونها،خدا بهترین وکیل است واز جایی که گمان نمیبریم کمکمون میکنه اگر که به او توکل کنیم.

  46. سلام
    خانم من دایم به من توهین میکنه و فحش میده. من هم به خطر فرزندم هیچی نمیگم. لطفاً راهنمایی بفرمایید چی کار کنم؟

      1. آره واقعأ من تا حالا فکر میکردم فقط مردا فوش میدن و زنا تحمل میکنن ولی نمیدونستم زناهم فوش میدن جای تأسف داره که زنا اینجوری باشن زن باید مثل فرشته باشه

    1. هیچی نگین خداخیرتون بده که کل کل نمیکنید تاارامش دخترتون پاربرجابا
      شه اماخیلی زشته که خانمتون فحاشی میکنه اگه ممکنه برید مشاوره شماخیلی اقایی میکنید که واقعا چیزی نمیگید وکتکش نمیزنید!وخداخیرتون بده ارامشتون رو فقط حفظ کنید وواسش دعاکنید تاخودش خوب بشه وخجالت بکشه وگاهی ذاتا اداما شعور ذاتی ندارند وبی فایدس

  47. منم همچین زندگی نکبتی دارم شوهر بدهن بدبین شکاک فقط به خاطر دوتا بچه ام دارم زنگی تحمل میکنن واقعا نمیدونم چیکار کنم خیلی بددهن وشکاک تروخدا راهنماییم کنید

  48. سلام منو همسرم به مدت۶سال دوست بودیم و تازه یکساله ازدواج کردیم.ولی از موقعی که ازدواج کردیم مدام به من توهین میکنه و دعوا راه میندازه قبل از ازدواج از گل نازکتر نمیگفت ولی الان هرچی از دهنش درمیاد میگه بهم.یه برادر کوچیکتر دارم که چون پدر و مادرم جدا شدن گاها میاد خونه ی ما مهمون.همیشه ی خدا سره اون بحثمون میشه که برادرت اینجوری کرد اونجوری کرد توی جمع خردش میکنه منم که بهش میگم بس کن بچس توهین نکن بهش با منم دعوا میکنه.پیش خانوادش منو تحقیر میکنه هرجور دوس داره با من حرف میزنه.هرچیزیم میشه تهدید به طلاق میکنه.امروزم میگف بیام خونه ببینم اینجا ظرف مونده همشو تو سرت میشکونم.من واقعا نمیدونم چیکار کنم اصلا بهش توهین نمیکنم مثلا یه سوال کوچیک که ازش میپرسم مثلا میگم گوشتی که خریدی چرا به سیاهی میزنه انقدر به من فحش میده که حالم بد میشه ولی خودشو محق میدونه که از همه چیز من ایراد بگیره و توهین کنه.نمیدونم‌چیکار کنم

    1. با سلام
      قبل از ازدواج از گل نازکتر نمیگفت
      علت کارهاش بررسی کنید . احتمالا ریشه این کار به بعد ازدواج شما برمی گرده. در هر صورت سکوت بدترین کار ممکنه

      1. سلام من ۴ سال باشوهرم ازدواج کردم وصاحب یه فرزند یک سال ونیم هستم .اماشوهرم خیلی بددهنه تادعوامون میشه شروع میکنه ب دعوا ودستشوروم بلند میکنه .بعدش ک اروم‌میشه گله میکنم میگه مقصرخودتی.براهمه چیزم نظرمیده من ک بهش نظرمیدم خلافشوانجام میده ازخودم هیچ اختیاری ندارم .خودش توهمه برنامه ها میره اما ب من میگه جزواتساپ حق هیچ برنامه ای نداری خسته شدم بخاطربچم تحمل میکنم اما بنظرتون زندگی اینطوری فایده داره

    2. این مرد هایی ک فوش میدن
      تو خانواده از نظر عاطفی کمبود محبت دارن
      وقتی زن خودشون آروم حسادت میکنن
      می‌خوان با فوش دادن اعتماد ب نفس زن از بین ببرند

      در واقع اینها ی مشت مرد مریض روحی هستند

      1. درود به همه من خانمی ۳۳ ساله هستم ازدواج اجباری داشتم و ۱۵ ساله به همین اوضاع ( بددهنی و بداخلاقی ) شوهرم گرفتارم البته دست بزن هم داشت بخلطر شکایت و پزشک قانونی یکم اونو گداشت کنار ولی؟الان بد دهنه سر موضوعهای کوچک

    3. سلام عزیزم اشتباه منو نکن بچه نیار اسیرشون نکن توروخدا فقط جدا شو یه اسم طلاق میاد روت ولی یه عمر تو آرامش زندگی میکنی…. خدا هرچی مرد بدو از زمین برداره برا منم متل یه خوره 10ساله پیرم کرده بچه هامو دیوونه کرده فقط خدا جوابشو بده رازی نیستم ازش

    4. سلام. من ۱۶ ساله با مشکلات متعدد دست و پنجه نرم میکنم اما اینو بدون ماها بدنیا نیومدیم مشکلات رو حل کنیم و بقیه رو آدم کنیم، جدا شو خودتو خلاص کن و در غیر اینصورت یه عمر سردردتو به اطرافیان انتقال نده. تمام

  49. سلام. نظرات رو که خوندم بسیار ناامید شدم چون خانمها مورد فحاشی شوهران خود قرار گرفته‌اند! من یک مرد 36 ساله هستم و الان حدود 11 سال است که با همسرم زندگی می کنم و یک پسر سه و نیم ساله دارم. به جرأت میگم الان 10 ساله هر روز از صبح که همسرم بیدار میشه تا خود شب که می‌خوابه به هر بهانه‌ای فریاااااد میکشه و زشت‌ترین توهین‌های ممکن رو به من حتی جلوی پسر کوچکمون میکنه و من فقط سکوت می‌کنم و مدام معذرت خواهی می‌کنم تا بعد از مدتی که فریاد کشید و فحش داد بیخیال بشه. من آدم صبوری هستم و هر نوع مالی هم داشتم به اسم خانمم کردم و هیچ چیز را برای خودم نمی‌خوام. اما هیچ‌یک هیچ تأثیری نداره و در لحظاتی که سرکیف هست هم به‌من میگه ازت متنفرم. لازم به ذکر هست که ازدواج ما امروزی و ایشون قبل ازدواج مدام به من ابراز علاقه می‌کرد. شاید باورتون نمیشه که حتی ساعت حمام رفتن من هم ایشون باید موافقت کنه. در ضمن از روزی که بچمون به دنیا اومده تمام کارهاش مثل حمام، مسواک، عوض کردن و … را تا به امروز همگی من انجام دادم. یعنی عاشق زندگیمم. اما واقعاً از درون تهی شدم و زندگیم شده پر از توهین‌های افتضاح و داد و فریاد و چون من از صدای بلند و آبرو بسیار حساسم، این شده نقطه قوت اون. مثلاً الان که دارم کامنت میزارم ازم خواست یه مقدار پول را از حساب دیگش به یه حساب دیگش براش جابجا کنم و چون به جای کارت به کارت از پایا استفاده کردم هر نوع فحش کوچه بازاری که فکرشو بکنید نثارم کرد. آره من یه مردم، بسیار آدم ضعیف و شکننده‌ای شدم که از ترس آبرو و پسرم خفه شدم. تو رو خدا بگید چه کار کنم؟

    1. با سلام . این رابطه ای که شما توش هستید قطعا درک مشترکی توش نیست. بهتره نظراتتون بدون واهمه با همسرتون در میان بگذارید

    2. بزن تو دهنش باهاش تند برخورد کن کم محل کن فکر پشتشم نکن تا آدم بشه زیاد بهش بها دادی اینجوری شده ولتم کنه دنیا به آخر نمیرسه این نشد یه همسر دیگه

      1. دقیقا آدم همسرو همفسر میخواد ن آدم شکاک و فحاش و دروغگو محل سگ بهش نده

    3. یه بار مثل خودش رفتار کنید تا خودش و جمع کنه از ابرو هم‌نترسید بهتر از این که ادم از تو خالی بشه البته منم مثل شما این مشکل و دارم و مثل خودش رفتارم کر م جواب نداده چون نقطه ضعف من جای دیگس میدونه یا بار جدا شدم و الان دیگه راهی ندارم ….البته من یک زنم که همسرم به شدت بددهن حتی یک بار خودزنی کردم ولی خوب چه فایده

      1. واقعا چرامردا اینجورین؟
        من ۲ساله ازدواج کردم الآنم ۱ماهه باردارم اصلا اونجوری که توقع دارم باهام رفتار نمیکنه. بعد از چند روز حال بدی امروز آهنگ گذاشتم ودرحال انجام کارهای خونه یه دفه اومد آهنگو قط کرد. گفتم وا این چه کاریه؟
        هرچی از دهنش دراومد بهم گفت . دلم خیلی شکست . حتی ناهارم نخوردم خودمو تو اتاق حبث کردم🥺 چکار کنم خودش بیاد معذرت خواهی کنه؟

        1. سلام
          شاید آهنگی که گوش میدید ، غیر مجاز بوده و شوهر نخواسته بنیان وجودی جنین با گناه رشد کنه ، پس حق با شوهره

          1. ولی بنیان وجودی جنین با فحش پدر رشد کنه اوکیه اره؟؟ چقدررر نفهمی اخه

    4. سلام ببخشید که این حرف رو میزنم ولی باید قاطع بگم خاک عالم توی سرت به تو هم میشه گفت مرد واقعا که آبروی هرچی مرد رو بردی منم خانمم همین جوری هست یه سره فوش میده نفرین می‌کنه خودم و خانواده ام رو و کلی بد و بیراه دیگه ، ولی منم زرنگم چیزی ندارم ولی اگه داشته باشم هم به نامش نمی‌کنم یه وقتایی که زیادی پاشو از گلیمش درازتر می‌کنه مثل سگ میزنمش ولی شما مثل خر روت سواره زنت واقعا خاک عالم توی سرت

      1. لطفا ادب را رعایت کنید. کتک زدن و خشونت افتخاری نداره اونم کسی که مثلا شریک زندگی شماست

      2. سلام عزیزم اشتباه منو نکن بچه نیار اسیرشون نکن توروخدا فقط جدا شو یه اسم طلاق میاد روت ولی یه عمر تو آرامش زندگی میکنی…. خدا هرچی مرد بدو از زمین برداره برا منم متل یه خوره 10ساله پیرم کرده بچه هامو دیوونه کرده فقط خدا جوابشو بده رازی نیستم ازش

    5. واقعا متاسفم برای خانومت که این جوری رفتار میکنه . ای کاش شوهر ما عنقد اروم و خوب بود . ولی متاسفانه بد دهن و پرو هست . من خودم اروم هستم

  50. سلام دروغ میگه ازدواج کن باهاش پسر خوبیه خودت گفتی مشکلات رنج ها از بچگی داشته اونم ازدواج کنی باهاش بستگی به خودتم دارع چکارا کنی اونم خوب باهاش باهات ناراحت نکنی دل نشکنی اگر اون خوبه توام خوب باشی مثلا دروغ نگی مثل بعضی پسرا با دروغ بازی میدادن میدن یا خیانت نکنی یا مثلا محبت داشتع باشی ی جاها اگر حق با اونم بود درکش کنی یا نبود با زبون خوش راهنمایی کنی دیگه مشاوره قبل عقد بعد عقد هس خودتم محبت خوبی انسانیت داشته باشی کافیه اسم سیاست نیار سیاست کاره شیطانه نه مسلمان فقط شعور داشته باش دروغ نگو اگر قبولش کردی عزیتش نکن کسی مرض نداره بی خودی اگر ازت راضی باشه فوش بده خوب باش خوبی میبینی ازدواجم کن باهاش ایشالا خوشبخت میشید باهم

    1. همسرم چهار سال دنبالم بود بعد چهار سال قبول کردم از فرداش شروع شد.بددهنی فحش کتک.یک سال و نیم عقد بودیم . چند ماهه عروسی کردیم از همون اول عقد کتکم میزد و الآنم ب خانوادم فحش میده ب خودم فحش میده سر کوچک ترین چیز .بیرون نباید برم چون فحش میده خونه خواهرم نباید برم هیجان نباید برم.بزور منو خونه خانوادش می‌بره …جلو بزرگتر بمن فحش میده جلو خانوادش خوردم می‌کنه خیلی وقتا با هم صحبت کردیم اما فایده نداشته.کلا دیگه عصبی شدم بطوریکه ک حتی اگه اون فحش بده منم شروع میکنم ب فحش دادن و پرخاشگری.بخدا فقط بخاطر وابستگیه زیاد نمیتونم جدا شم خودش همش میگه برو طلاقتو بگیر ازونطرفم همش میگه دوست دارم
      آخه منه بدبخت چطوری دلمو پس بگیرم مگه الکیه
      توروخدا بگید چیکار کنم

  51. سلام اینکه نوشتید ی عده شوهراشون یا ی عده از کس کارتون کسی دوس داشتین فوش خودتون خانوادتون داده ببینید هیچ آدمی نمیتونه درباره بنده ها خدا قضاوت کنه چون تو قلب اونا ام آدم خبر نداره به چه دلایلی فوش میدن یا منم حتی دخترم ی وقتا عصبی شدم حتی یکی دوس داشتم فوش خودش خانوادش میدادم چون واقعا ی وقتا آدم هر چقدر خوبی میکنه ی وقتا ی جاها درک نمیشه شاید شمایی که این حرفا میزنی چرا ایراد ها خودتونو نمیگید خودتون تو خونه هاتون یا با پسری یا دختری دوس داشتین یا تو خانواده هاتون چه برخوردی داشتین شاید خواسته ناخواسته ناراحت میکردین طرف هیچ آدمی مرض نداره بی خودی فوش بره حتما خودتونم شوهراشون عزیت کردین یا صداشون در اوردین خیلی کارتون زشته ابرو اون بدبختا میبرین اینجا بد دهنه فوش میده شاید اصلا یکی مریض شده باشع اگر دلسوزین به جا ابرو بودن همسرتون فور کنید خودتون چه ایزاد ها داشتین طرف آنقدر رنجیده مدام ی وقتا فوش خودتون خانوادتون داده

  52. منم یه شوهر دارم فحش میده وتهدید میکنه وباپنبه سرمیبره اماتوکوچه وبیرون اینقدررررررر مودب وباکلاس اماتو خونه یه کثافتی اگه شرایط وفق مرادش نباشد خیییییلی بددهن میکنه

  53. با سلام
    بنظر من در ازدواج هم هرکی پول و قدرت بیشتر داشته باشه زبانش هم درازتره متاسفانه !!!
    شوهر من هم انقدر زبون دراز و بددهن و از خودمتشکر و پررو بوده و تو این سالها تو سرم زده که فقط بخاطر بچه هامون تحملش کردم ولی به قیمت نابودی خودم و پیر شدم و غمزده و افسرده و با همه قطع رابطه کردم و به شدت بهش وابسته شدم دیگه نه اعتمادبه نفس برام مونده و نه امیدی بعد از بیست سال زندگی عین مرده متحرک شدم واقعا برای دخترهایی که احیانا مثل من به پای چنین مردهای گردن کلفتی نابود بشن دلم میسوزه خواهشا قبل از ازدواج شوهرتون رو بشناسید بعد تصمیم بگیرید

      1. همه اینا منم بایک بچه ۲سالونیمه چیکارکنم پشت درستی هم ندارم ک گرم باشه مجبورم

    1. باسلام ربطی به پول نداره من بادوام بچه بزرگ ماهی ۵ ملیون خرج میکنم حقوقش پایین اخلاق صفر خونوادش صفر دست به زن بددهن و کلی عیب زبونشم دراز میگه حق بامنه همه جوره ۱۸ سال تاالان با بی مسولیتی وتو شرایط سخت و اعتیادش زندگی کردم که الان خونه هم نداره توروخدا دختری که میگیرید یه امانته نه اسیر همچنین خانوما قدر همسر خودشونو بدونن مخصوصا مردی که مسولیت پذیرو درک واخلاق خوب داره نمیذاره خونوادش تاحد ممکن سختی وعذاب ببینن

    2. عزیزم شوهر من هیچی نداشتومن ارثیه پدرم دارم پول طلا دادم یک خونه ساختیم ولی وجدان من سر گرم کردخونه زده به نام خودش حالا برای من نامرد ی روسفید کرد دور خدا اگر شوهراتون مطلومن اصلا دلتان نسوزه چون من همسرم هیچ بود باهاش همکاری کردم اعتماد حالا برای من قلدور شده زبان دراز توهین چرا چون دیگه هیچی ندارم خرجش کنم خدا کنه همه مردها وزن های که جنبه ندارن محتاج بمان

  54. واقعا چه خبره تواین مملکت چرا همه درگیرن ادم ناامید میشه از زن گرفتن و زندگی مشترک اخه زن زدن داره یا ادم به زنی که ازش بچه ام داره فوش ناموسی میده تاجای که زنه بده خدا میگه حداقل بخودم فوش بده به خانوادم نده… واقعا خیلیی دنیای بدی شده

    1. داداش برعکسشم هست ها، من و همسرم خیلی عاشقانه باهم ازدواج کردیم بعدش ولی دیدم مشکلاتی داره که من نفهمیده بودم، قبل ازدواج همش قربون صدقه م میرفت و هی میگفت دوست دارم و فلان، الان ولی کافیه رو سفره یکمی از غذا بریزه و شروع میکنه به فحاشی و جیغ و داد، وقتایی ام که جوابشو میدم حمله می کنه طرفم و با مشت و لگد میزنه، منم یه بار نتونستم خودمو کنترل کنم خیلی وقت پیش، زدم آش و لاشش کردم، ولی بازم درست نمیشه لامصب، اصلا درست نمیشه، کلا قبل ازدواج باید بری مشاوره و ببینید شخصیت هاتون بهم میخوره یا نه؟ بعد ازدواج کنید

      1. نه بابا مشاوره هم کاری نمیکنه اینجورآدمای بی شرافت مشاور راهم گول میزنن منکه واگذار کردم به خدا

        1. یه بار مثل خودش رفتار کنید تا خودش و جمع کنه از ابرو هم‌نترسید بهتر از این که ادم از تو خالی بشه البته منم مثل شما این مشکل و دارم و مثل خودش رفتارم کر م جواب نداده چون نقطه ضعف من جای دیگس میدونه یا بار جدا شدم و الان دیگه راهی ندارم ….البته من یک زنم که همسرم به شدت بددهن حتی یک بار خودزنی کردم ولی خوب چه فایده

      2. سلام بزرگوار متاسفانه قبل از ازدواج چ مرد چ زن انقدر با احساس با عشق و مودبانه صحبت میکنند که میگی اوف نیمه گمشدم رو پیدا کردم وبعدش تمام رفتارهای واقعی که تو خانواده ای که بزرگ شده باهاش مانوس شده رو اجرا میکنه؟؟؟
        درکل اگثر ما ایرانیها زودرنج .عصبی وبعضا فش میدیم

  55. سلام من هانیه هستم من خیلی زود ازدواج کردم الانم یه بچه 1ساله دارم از زندگی چیزی نفهمیدم کنار مادر شوهرم زندگی میکنم اونم خیلی به من حسودی میکنه همش فک میکنه پسرشو ازش گرفتم شوهرم سر هر حرف مادرش میاد منو کتک میزنه فوش میده نمیدونم چیکار کنم موندم …

  56. سلام من خانمی هستم که دوازده ساله ازدواج کردیم و به دلیل اختلاف با شوهرم بچه نخواستیم. خیلی بد دهن شده. دست به روم بلند میکنه. یکم شرایط به وفق مرادش نباشه عصبی میشه. چند بار قهر کردم رفتم خونه بابام. یه یارم اقدام به طلاق کردم ولی نشد. حالا نمیدونم چیکار کنم. جوونیم داره میره. نمیدونم چیکار کنم. ترو خدا راهنماییم کنین

    1. با سلام
      اخه وقتی تا مرز جدایی رفتید یک بار هم شده جدی تکلیف این زندگی تعیین کنید مشاوره برید با همسرتون و یه تصمیم کاملا قطعی بگیرید

  57. خدایی نمیدونم چی بگم…تو کار خدا موندم
    ۶ ساله ازدواج کردم،یه دختر ۳ساله ناز داریم باهوش تو دل برو خیلی دوستش دارم
    اولش باعشق ازدواج کردیم زندگیمون خوب بود،اما بخاطر بیکاریم نداشتن سرمایه دیدگاها عوض شد،
    فشارها زیادترشد، نداشتن خونه مناسب و شغل مناسب،نبود پشتیبان پدر مادر برادر خواهر،
    من هروقت داشتم خرج خونه کردم، تا این که میخواستیم خونمونو عوض کنیم خانمم پافشاری کرد بریم خونه باباش بشینیم تا کرایه ندیم و پول پس اندازکنیم،من اخلاقشومیشناختم گفتم نه،با فشار زیادی ک اورد مجبورشدم، بعداز دوسال خونه پدرش، همش منت میزاشت،همش به پدر و مادرخدابیامرزم فحش میده،احتراممو نگه نمیداره ازدواجمون رو اشتباه میدونه به من میگه بی ارزه،
    در صورتی که من همه چیزمو بپاش میریزم جونمو عشقمو نفسمو از دل جون کار میکنم اما اون قدرنمیدونه، هر مناسبتی دستم باز بود طلا میگرفتم براش، هروقتم نبود یه شاخه گل، الان دیگه هیچی بینمون نیست،فقط دخترم، بخاطر دخترم همش کوتاه میام، چون ماشین نداریم خونه نداریم همش روم قور میزنه، نمیدونم چیکارکنم چند روزی هست دعوامون شده دیگه هیچی بینمون نیست،دلم میسوزه بحال دخترم، من نمیگم زنم بده، درکم نمیکنه،به فحش دادنشم کاری ندارم میدونم از عصبانیته از فشاره، اما اینکع میدونه من بچه یه شهر دورم و هیچ جایی رو جز پیش اونا ندارم بهم میگه از خونه بابام گمشو بیرون، من بخاطر اون دوری خانوادمو تحمل کردم تا از خانوادش دور نباشه، بعد بهم میگه برو بیرون دیگه نیا اینجا، قلبمو بدطور میشکنه
    کمکم کنین چیکارکنم،زنم و دخترمو دوسشون دارم بعضی وقتا میگم برم طلاق بگیریم تا راحت بشه ازم حداقل بخاطر من توی بدبختی نباشه،اما دخترم چی؟ اون چه گناهی کرده توی ۳ سالگی 😔😔😔
    من دیگه شاد نیستم یه مرده متحرکم

      1. منم سپردم به خدا
        وکسایی که واقعا نمیدونن چکار کنن از دست شوهر یا زنشون سکوت وبسپرن به کسی که یا تو این دنیا حالشو میگیره یا آخرت
        ولی بدونید تاوان میده
        من یه روزی که ناامید وخسته از تحقیرهای شوهرم نشسته بودن تو خونه باغ دیدم یه صدا میاد دوییدم بیرون دیدم شوهرم افتاده استخر بزرگ و نفس کم آورده داره می ره زیر اب باز رفتم کمکش کردم اوردم بیرون باز هم از این چوبهای خدا عبرت نمیگیره که داشت خفش میکرد
        من به شخصه سپردم به خدا یا این دنیا تاوان سختی بده یا آخرت اگه آخرت باشه خوبه چون پایانی نداره زجرها ش شما هم اینکار رو بکنید من چار ای ندارم میمونم تو این زندگی ولیییی باید تاوان عمر فنا شده ی من رو تو آخرت بده
        که میده این نور برام روش نه به امید اون روز خوشم
        تمام

  58. سلام شوهر من در حالت عادی خیلی شوخ ها میکن هم شوخی هم حرف های بی ادب
    بعد بک مراسم ک میشه ‌کلا فکرش اینکه اینجوری کن اونجوری کن درصورتی ک همه اونجوری منم اونطوری ولی گیر میده تو جمع اخم و تخم میکنن سر خانواده اش بارها شده ک کتک زده
    مثلا اون روز مادرم برام عیدی یلدا اورد‌ بود هم رو دعوت کردم بعد خاهرشوهرم کادو آورده بود میگف کمک کن زودباش بازش کنه
    بعد من گفتم یلدا یک عکس بندازیم با انار پیش خاهرشوهرم پیش جمع گف ولکن مسخره بازی ها چیه
    بعد موقعی هم ک میخابه من یدونه ظرف جابجا میکنم هرچی از دهنش درمیاد میگ
    میگ حالا خودما دارم کنترل میکنم وگرنه کبودت میکنم
    توراخدا کمکم کنید
    بعد هرچی فوش اینا میده من سکوت میکنم من بنظر شما چکارکنم

    1. با سلام
      همسرتون فقط با شما اینطور رفتار میکنه یا فقط با شما اینجریه؟
      چند سال هست ازدواج کردید؟

      1. سلام خسته نباشید من حدود ۶سال هست ازدواج کردیم البته قبلش هم با هم بودیم.الان دوتا پسر دارم .شوهرم از همه لحاظ کم نمیزاره ولی خیلی بد دهن هست و فحش زیاد میده مخصوصا به خانواده ام.بااینکه خانواده همیشه بهش احترام گذاشتن.تا بحث می‌کنه و من ج میدم میگه خفه شو تو‌جیره خور من هستی .وقتی هم بهش میگم من تو خونه بابام گشنه و تشنه نبودم که بخاطرش زن تو شدم میگه پس برو همون خونه بابات زندگی‌کن موقعی هم که حالش خوبه میگه هیچکس رو بعد تو. نمی خوام.کلا شخصیت ثابتی ندارد.جلو پسر هام خیلی فحش های زشت میده.خیلی وقت ها سکوت کردم یا خندیدم ولی ج نداد حالا دیگه گفتم مثل رفتار خودت باهات رفتار میکنم در صورتیکه تو‌خونه پدرم هیچوقت فحش نشنیده بودم و هیچوقت بی حرمتی نمیشد بگید چیکار کنم؟از بس خسته شدم میگم اگه این دوتا بچه نبودم خیلی وقت پیش ولش میکردم الان هم فکرم شده این که اینا رو بزرگ کنم و کلا ازش جدا بشم.چون رفتار هاش غیر قابل تحمل شده.نه به پدر خودش احترام میزارم نه به خانواده من و مامان من.

        1. با سلام
          همسر شما اینجور که مشخصه کلا با احترام گذاشتن مشکل داره. خیلی امکانش کمه تا مجبور نشه بخواهد تغییر کند. سعی کنبد راهی انتخاب کنید که ناگزیر شود ….

  59. یعنی شیدا جون داری زندگی منو میگی نمیدونم چیکار کنم حسرت مرگ رو میکشم واقعا موندم مامانم باعث شد ازدواج کنم من اصلا دوس نداشتم

  60. سلام چند وقته با خانومم درگیر فیزیکی میشم وبهش فحش میدم لطفا کمکم‌کنید

    1. شوهرم خیلی بددهن اعتیاد داره هرچی اومدازدهنش بهم میگه نمیدنم چیکارکنم همیشه ازخدا مرگ میخام وقط مرگ منواروم میکنه چون اینتوری نمیتونم ازبچه هام جداشم برم چون داقون میشم بچه هامونبینم

      1. منم همین طور فقط به خاطر بچه هام دارم تحمل میکنم چون نمیتونم ازشون یه لحظه هم جدا بشن😭

  61. احساس میکنم دیدگاهتون بیشتر به سمت مظلومیت زنهاست تا مردها!
    باور کنید مردها هم ناراحت و دلشکسته میشن وقتی زنشون با بی ادبی و فحاشی نسبت بهشون و به خانوادشون رفتار میکنه و کافیه عصبانیتشو بخواد بروز بده، خانم سریع متوسل به خانوادش میشه و هزار جور تهدید و مظلوم نمایی! به جای این که از رفتار زشتی که شروع کنندش بوده پشیمون باشه
    ولی جامعه فقط حق رو به زنها میده و مردها رو دیو و وحشتناک جلوه میده!

    1. سلام
      احساس میکنم دیدگاهتون بیشتر به سمت مظلومیت زنهاست تا مردها! قطعا این طور نیست. توهین از جانب هیچ کس پذیرفته نیست.

    2. چون ۹۹درصدشون همونیکه میگید هستند و بیشتر ما زنها بخاطر آسیب ندیدن فرزندمون فقط تحمل میکنیم و این بزرگترین اشتباهه

    3. باسلام ؛قطعا بدرفتاری وتوهین برای هرانسانی زشته زن ومردهم نداره
      امامنکه از15سالگی خانواده شوهرمو جمع وجورکردم 5سال بابای الزایمری ؛2سال خواهرسرطانی و…درآخربعداز38سال زندگی آقا تازه میگه من اصلا ازاولش دوستت نداشتم وبخاطرپدرومادرواصالتت … .
      خودتون قضاوت کنید🙇

  62. سلام
    من شوهرم در حالت عادی اگه هرچیز مطابق میلش نباشه یا عصبانیش کنه به همه فحش های ناموسی خیلی رکیک میده
    نمونه ساده اش هنگام رانندگی هست که من با شنیدن فحش هاش خجالت میکشم و عذاب وجدان میگیرم
    چند بار امتحان کردم دیدم اگه ازش خیلی آروم ومنطقی هم بخوام که حداقل فحش ناموسی به مردم نده صد درجه بدتر می‌کنه
    تو زمانی هم که سر مسائل گوناگون بحثمون میشه
    اون نمیزاره من حتی به آرومی واحترام ازحقم دفاع کنم ونظرما بگم فوری صداشو می‌بره بالا و شروع به تحقیر وفحش های ناموسی رکیک به خانواده ام میده
    من برا اینکه بیشتر فحش نخورم ساکت میشم کوتاه میام
    ولی بعدش ازش متنفر میشم
    حتی دوست ندارم تا مدتها به چشماش وحتی به چهره اش نگاه کنم
    بعد فحش دادن وتحقیراش وهروقت آرومم شد هیچ وقت بابت حرفایی که زده ازم معذرت خواهی نکرده
    حتی تو اوضاع آروم که اشتباهشو بهش میگم هیچ وقت از فحشا ناموسی که میده پشیمون نمیشه
    میگه من همینم اگه ناراحتی برو به سلامت
    بهش میگم لااقل فحش ناموسی بهم نده یا لااقل هرچی میخوای به خودم بگو وبه خانواده ام حرفی نزن ولی بازم همون کارا تکرار می‌کنه تازه می‌دونه حساسم صددرجه بدترشا میگه
    درصورتیکه من تا حالا نه به خودش نه با خانواده اش کوچکترین بی احترامی نکردم
    گاهی بهش میگم خودتان بزار جا من اگه کسی بی دلیل به عزیزات فحش ناموسی بده چه حالی میشی میگه دهنشا پر خون میکنم
    به نظرتون چیکار کنم؟؟
    خورد و دل شکسته شدم
    تا مدتها جیگرم خون هست وازش تنفر دارم هی صدا فحشایی که داده توسرمون تاکم کتکرارمیشه تا اینکه به اصطلاح فراموش کنم
    ولی باز که فحش میده داغ دلم تازه میشه
    دلم بحال خانواده ام میسوزه که از هیچی خبر ندارن ویکی بهشون بی احترامی میکنه

    1. با سلام

      متاسفانه باید گفت که سکوت در برابر یک عکل اشتباه بدترین کار ممکن است. البته بدتر از این کار این هسته که با وجود اینکه میدونیم طرف مقابلمون از اشتباه و بد بودن کارش خبر داره سعی کنیم نصیحتش کنیم و در آخر بد تر این اینه که بهش التماس کنیم این کاره بدو مثلا به خاطر این انجام نده. بهتره اینجا از حق و حقوقتون در زندگی مشترک کوتاه نیایید. البته متاسفانه بیشتر رفتار های غلطی که در زندگی زناشویی عادت میشند به دلیل مماشات و کوتاه آمدن های بی دلیل هست. موفق باشید.

        1. دقیقا مثل شوهر من شوهر منم خیلی وقتا بد اخلاقی میکنه وقتی بحثمون میشه فقط کارش اینه خانواده منو فحش بده ازشون بد بگه. با اینکه ت.و خانواده خودشون یه ادم درست حسابی نیست

        2. من خانونومم بقران قسم بجوری بهم فحش وناسزاوبدبیراه میگه بخداخسته شدم دیگه بخاطرهمین بچه هم نداریم.وهروقت که بهم فحش میده وبدهنی میکنه هرگزهم کاراشتباهشوبگردن نمیگیره ودوباره روزبعدهم به بدبیراه دادنش شروع میشه اخه کجای این زندگی اینوگفته که زن بخاطریه چیزکوچکی مثلایه لیوان بخوای اونوربزاری بهت بخوادتوهین بکنه.فکرنکنم خدای زنای دیگه اینجوری باشن من بقران قسم تاخانومم بهم بی احترامی وفحش توهین نکنه من هیچوقت بهش کوچیکترین حرف بدکه نمیزنم هیچی بامهربانی صحبت میکنم باهاش خداخبردلموداره.ارزوداشتم زنم یکم فقط یکم بهم محبت میکردولی میبینم من بدبخت بی نصیبم ازمحبت زن…

    2. منم همین مشکل رو دارم بارها ب جداشدن فکر کردم اما من تازه چن ماه ک ازدواج کردم وضعیت بدیه همش ب من و خانوادم‌بی دلیل فحش های رکیک‌میده و‌میگ اذیت میشی برو خونه بابات
      چیکار کنم؟؟؟؟!!!ازمن بچه هم می‌خواد اما انقد استرس بمن داده ک‌ نمیتونم باردارشم گاهی شکر میکنم ک بچه ای درکارنیست دلم‌نمیخواد اونم مورده تهاجم قراربگیره و افسرده شه من تو این چن‌ماه ضربات روحی‌و جسمی شدیدی دیدم خستم لطفا کمک‌ کنید
      …….

      1. سلام بنظرمن جداشو چون خوب شدنی نیستن ایجور آدما‌منم مشکل شمارو دلشتم و روز ب روزبدتر میشه

      2. به نظرم تا بچه ای در کار نیست جدا شو ،،هیچ کس حق نداره ،،به کسی توهین کنه ،،ازدواج کردی که به آرامش برسی نه یک عمر شکنجه ی روحی و روانی بشی ،،مطمئن باش به مرور زمان دیوونه میشی ،،بزن به چاک ،بهش بگو حق شکایت دارم ازت که اگه کنم ۸۰ضربه شلاق میخوری

      3. بنظرم تا بچه ندارین جدا شود منم همین مشکل رو دارم ولی بخاطر دوتا بچم دارم تحمل میکنم.اگه این دوتا بچه نبودم جدا شده بودم.چون اینجور افراد روز به روز بدتر میشن و بچه هم بیاد وسط بدتر میشن

      4. به نظر منم جدا بشید عزیزم من یازده سال دارم میکشم یه بچه هم هوردم متاسفانه اوضاع بدتر شد

      5. اصلا به فکر بچه نباشید مسیرمنو دامه ندین به خاطر بچه موندم نه راه برگشت دارم نه موندن چون نمیخوام از دخترم دست بکشم شب هام پرازگریه است.

    3. خدا نگذره از کسی که میدونه بچش بد دهنه ولی برا خواستگاری میره در خونه ی مردم میزنه ،انگار مردم دختراشونو از سر راه اوردن ،،،،اونایی که بد دهنی میکنید از دادگاه عدل الهی بترسید همینطور که خیلی راحت دل میشکونید ،،نمیمیرید مگر اینکه دلتونو خدا بشکنه

    4. چقدر ملت عاشق خانواده هاشونن

      به نظرم اول مردا و زنا باید بزرگ بشن و اول از خانواده ها جدا بشن بعد ازدواج کنن

      این بچه ننه ها نمیتونن ازدواج خوبی داشته باشن

    5. سلام دقیقا حرف دل منو زدین. اما بخاطر بچه ها چکار کنیم. من ک هیچ راهی ندارم

  63. سلام
    من شوهرم در حالت عادی اگه هرچیز مطابق میلش نباشه یا عصبانیش کنه به همه فحش های ناموسی خیلی رکیک میده
    نمونه ساده اش هنگام رانندگی هست که من با شنیدن فحش هاش خجالت میکشم و عذاب وجدان میگیرم
    چند بار امتحان کردم دیدم اگه ازش خیلی آروم ومنطقی هم بخوام که حداقل فحش ناموسی به مردم نده صد درجه بدتر می‌کنه
    تو زمانی هم که سر مسائل گوناگون بحثمون میشه
    اون نمیزاره من حتی به آرومی واحترام ازحقم دفاع کنم ونظرما بگم فوری صداشو می‌بره بالا و شروع به تحقیر وفحش های ناموسی رکیک به خانواده ام میده
    من برا اینکه بیشتر فحش نخورم ساکت میشم کوتاه میام
    ولی بعدش ازش متنفر میشم
    حتی دوست ندارم تا مدتها به چشماش وحتی به چهره اش نگاه کنم
    بعد فحش دادن وتحقیراش وهروقت آرومم شد هیچ وقت بابت حرفایی که زده ازم معذرت خواهی نکرده
    حتی تو اوضاع آروم که اشتباهشو بهش میگم هیچ وقت از فحشا ناموسی که میده پشیمون نمیشه
    بهش میگم لااقل فحش ناموسی بهم نده یا لااقل هرچی میخوای به خودم بگو وبه خانواده ام حرفی نزن ولی بازم همون کارا تکرار می‌کنه تازه می‌دونه حساسم صددرجه بدترشا میگه
    درصورتیکه من تا حالا نه به خودش نه با خانواده اش کوچکترین بی احترامی نکردم
    گاهی بهش میگم خودتان بزار جا من اگه کسی بی دلیل به عزیزات فحش ناموسی بده چه حالی میشی میگه دهنشا پر خون میکنم
    به نظرتون چیکار کنم؟؟
    خورد و دل شکسته شدم
    تا مدتها جیگرم خون هست وازش تنفر دارم تا کم کم به اصطلاح فراموش کنم
    ولی باز که فحش میده داغ دلم تازه میشه
    دلم بحال خانواده ام میسوزه که از هیچی خبر ندارن ویکی بهشون بی احترامی میکنه

  64. سلام، یکی از فامیلای ما الان دو تا بچه کوچیک داره، شوهرش همیشه وقتی دعواشون میشه، خیلی زود کنترلشو از دست میده و اول کتک میزنه، بعد هم به خانواده دختره زنگ میزنه و فحاشی میکنه، بعد هم میگه هیچ کس نمیتونه هیچ کاری بکنه، و کلا همه ازش میترسن.حتی زنشم نمیتونه هیچ کاری بکنه چون با فحاشی ابروی ادمو میبره و فقط مجبوره ساکت باشه.الانم که کرونا اومده، به بهونه کرونا، نمیزاره هیچکس بیاد خونشون و دخره رو هم هیچ جایی نمیبره، الان ۱ سال و نیمه توی خونس، اگه راهکار میدونید، بگید🌸

  65. سلام اصلا جالب نبودند توصیه های شما یعنی چه که تحمل نکنید بیشتر آدم رو مقابله به مثل تشویق میکنید

        1. به نظرم تا بچه ای در کار نیست جدا شو ،،هیچ کس حق نداره ،،به کسی توهین کنه ،،ازدواج کردی که به آرامش برسی نه یک عمر شکنجه ی روحی و روانی بشی ،،مطمئن باش به مرور زمان دیوونه میشی ،،بزن به چاک ،بهش بگو حق شکایت دارم ازت که اگه کنم ۸۰ضربه شلاق میخوری

  66. سلام وقت بخیر ،مشکل من این هست که تا حرفی مخالف میل همسرم میزنم یا نظری راجب انجام کاری مخالف نظر همسرم بدم ،سریع عکس العمل نشون میده ، شروع به فریاد زدن و تحقیر کردن میکنه که مثلا تو از این موضوع سر در نمیاری، و امثالهم،هر چقدر هم که یادآور میشم که چرا فریاد میکشی یا من از این رفتار ناراحت و درمانده شدم اهمیتی نمیده، لطفا راهنمایی کنید ،

    1. سلام بهش با آرامی متذکر شو که صدای تو بلندتره اما اگه تا حالا با فریاد باهاش برخورد نکردی از روی احترامه
      من خودم این مشکل رو داشتم اما یه جامعه شناس بهم گفت اگه از احترام نتیجه نگرفتی مقابله به مثل کن تا سرکوب بشه حس تسلطش

  67. سلام خونواده شوهرم با خونواده من بهم خوردن دعواشون شده بخاطر همین هم نمیزارن زندگی من خوب باشه شوهرمو بد دهن وحرفایی میزنه به خونواده من که اصلا گفتنی نیست چیکار کنم بخاطر دوتا پسران مجبورم تحمل کنم

    1. سلام درک میکنم . فعلا سعی کنید خودتونو از خانواده هاتون جدا کنید الان موقعیت حساسیه

      1. شوهرم خیلی بددهن اعتیاد داره هرچی اومدازدهنش بهم میگه نمیدنم چیکارکنم همیشه ازخدا مرگ میخام وقط مرگ منواروم میکنه چون اینتوری نمیتونم ازبچه هام جداشم برم چون داقون میشم بچه هامونبینم

        1. سلام
          همسرتون از اینکه از این موضوع رنج میبرید چقدر اطلاع دارند؟

    1. سلام من یه سالی میشدبانامزدم توگوشی حرف میزدیم ولی هفته ای چندباری هم باهم بیرون میرفتیم تابااخلاق ورفتارهم آشناشیم البته این هم بگم که نامزدم قبل اینکه بامن اشنابشه بایه دختره دوماهی بودازدواج کرده بوداماسریه موضوعی به اختلاف خورده بودن وهنوزدرمرحله طلاق بودش دادگاه میرفتن ومیومدن وماباهم این وسط حرف میزدیم اماالان ۱۱ماهه باهم عقدکردیم انگاراخلاقش ازاین روبه اون روشده اون روزتوخونشون به مادرش سلام ندادم بهم بددهنی کردبه خودم وخونوادم فوش های بدی دادتوهین کردبهم منم جوابشوندادم فقط سپردمشون به خدای بالاسرم
      الان۱۵روزمونده به عروسیم تالارگرفته بودیم نمیدونم چیکارکنم لطفامنو راهنمایی کنیدممنون میشم

    2. سلام شوهر من بدهند و حتی شوخی هاشم توهین آمیز و دست بزن داره همیشه هم با شوخی بد و فحشی با من برخورد می‌کنه نمی‌دونم چکار کنم ولی برخوردش با مردم عالی هیچ کس فکر نمیکنه توخونه با من اینجوری نیست چکار کنم

  68. باسلام.
    من یک و سال و نیمه با کسی که میخوام باهاش ازدواج کنم مجازی اشنا شدم و قصد ازدواج داریم مادرمم هم در جریانه…من همه ی خصوصیت هایی ک داره وااااقعا دوست دارم و کمتر مردی هست ک به اووج خودش رسیده باشه..عاشقشم…ولی یه مشکلی هست اونم اینه ک طرفم تو بچگی خیعلی اذیت شده و بهتره بگم وقتی ۹سالش بود از خونه طرد شده بود و تا الان ک ۲۷سالشه روی پای خودش وایستاد و زندگیشو ساخت…بخاطر سختی هایی ک تو بچگیش کشیده مشکل اعصاب پیدا کرده و وقتی عصبی میشه فحش رکیک میده به خودم و خونوادم بعضی وقتا پشیمون میشه و معذرت خواهی میکنه…من تو خونه خودمون هیچکس فحاشی نمیکنه و سخته ک همسرم این ویژگی رو داره…و میدونمم ک ناخواستس بخاطر زجرایی ک کشیده…تواین دوسال خودمو اینجوری اروم کردم ولی واقعا دیگه سختم هست..عید قراره نشونم کنه دوسه ماه بعدم مراسم عقدمه..دوستان راهنمایی کنین چجوری باید اروم کنم همسرمو؟چجوری عصبیش نکنم؟؟چجوری سیاست به خرج بدم ک دیگه فحش نده من واااقعا خورد میشم تو فحش دادناش.همه چیش اوکیه فقط همین خصلت اگه محو بشه محشرررر میشه….
    به نظرتون با تلقین مثبت یا قانون جڋب میتونم این عادتشو از خودم دورکنم؟
    راهنمایی کنید دوستان…
    ممنون از همتون❤
    ان شاالله ک عید 1400بهترررین و شیرین ترین عید باشه براتون

    1. به نظرم این موضوع دست کم نگیر برای اصلاح برای زمان تعیین کن

    2. اصلا با کسی که تو دوره آشنائی فحش میده ازدواج نکنید بعد از ازدواج وضع از اینی که هست بدتر میشه

    3. لطفا ازدواج نکن باهاش، من اشتباه کردم با چنین آدمی ازدواج کردم، بعد از مدت کوتاهی میبینی که همچین آدمی رو نمیشه دوست داشت

    4. سلام من آریا هستم 29 ساله 2 تا بچه دختر دارم
      دوستان بیاید همیشه مرد هارو مقصر نکنیم من با اینکه 2 شیفت کار میکنم و هفته ای 2 روز وقت کامل آزاد برای خونواده و خانوم دارم هرچی خواسته براش فراهم میکنم اصلا مراعات نمیکنه همش سعی می‌کنه ناراحتم کنه کج خلقی می‌کنه میاد میگه دوست نداره دیگ باهم زندگی کنه چیزهای میگه من خجالت میکشم بگم اصلا از روابط زن و شوهری هیچی حالیش نی .خیلی بی ادب و بدهن شده من خسته شدم از این کاراش

      1. مظلوم نمایی نکن..هیچ زنی بی‌دلیل کج خلقی نمیکنه..شک نکن بصورت کلامی یا رفتاری آزارش دادی و دلش رو شکستی و دلسردش کردی..زنها عاشق زندگی و خانواده هستن و پشت هر زن افسرده و دلسرد یه مرد بدجنسیه که جنس لطیف زن رو نمیشناسه و آزارش میده.

      2. آقا آریا موافقم باهات – داستانمون یکیه
        زنم منو هم با حرفاش زجز میده و می گه دیگه چوب خطش پر شده و نمی خواد باهام زندگی کنه.
        تمام زندگی ما رو بهم ریخته – تازگی ها با یه پسر مجرد دوست شده بود که فهمیدم بازم چون دوستش دارم بخشیدمش. پاشو تو یک کفش کرده که جدا شیم مهریه مو بده من می خوام دیگه برای خودم زندگی کنم. مگه چندسال زنده هستم.

        نمی دونم شاید ازدواج با من به اجبار خونوادش بوده- که الان دیگه بریده.

        نمی گم مشکلی نبوده تو زندگی ما ولی قراره دو تا زوج با هم گفتگو کنن و مشکلات رو رفع کنن نه اینکه یه دفعه تصمیم بگیرن که دیگه نمی خوان با همسر زندگی کنن…

    5. سلام عزیزم
      من باتجربه ای که خودم دارم را هنماییت میکنم همسر من فرزند اول بوده تو خانواده ای بزرگ شده که همیشه بین پدر ومادرش دعوا بوده این دعوا ها ادامه داشته تا ما نامزد میکنیم
      بعد ازیک سال از نامزدی ماو تقریبا ۴۰سال زندگی مشترک خودشون اینقدر تنش توی خونه زیاد بوده که پدر شوهرم خونه رو ترک میکنه ۱۱سال پدر شوهرم تنها زندگی کرد و بهد فوت کرد
      تمام رفتار های پدر و مادر ش تو زندگی من تاثیر گذاشت از همون اول نامزدی همش به من به چشم مادرش نگاه میکرد یعنی فکر میکرد منم مثل مادرش لجباز هستم بعد ازدواجمون ۲سال گذشت تازه دیدم که چه رفتار های روانی ازش سر میزنه فحاشی میکنه دست بزن داره همش کوتاه اومدم چون بلافاصله بچه دارشده بودم دلم نمیخواست پسرم اسیب ببینه
      من هم تو خانواده ای بزرگ شدم که مادرو پدرم خیلی عاشقانه باهم زندگی میکنند هیچ وقت بهشون از زندگیم نگفتم نخواستم که نگران من باشن و میدونم باورش براشون سخته ولی خودم به شدت افسرده هستم وبعد از ۱۴ سال دوتا پسر دارم اصلا رابطه مون خوب نشد هر چند وقت یکبار دعوا مون میشه سر چیز های بیخود بقدری عصبانی میشه اگه سکوت نکنم شاید بدترین بلا رو سرم بیاره
      همیشه خودم رو سرزنش میکنم کاش از اول کوتاه نمیومدم
      دقت کن خانواده خیلی تاثیر دارند روی شخصیت یک فرد
      وتجربه من بهم نشون داد به هیچ عنوان یک زن نمیتونه رفتار یک مرد رو تعقیر بده
      امیدوارم که خوشبخت باشی

      1. سلام
        نمیشه کسی تغییر داد البته اگه خودش بخواد میشه.
        در کل سکوت اشتباههههههههههههههههههههههههههه

      2. چند وقته با خانومم درگیر میشم وبه خانوادش فحش میدم لطفا کمکم کنید خواهش کمکم. کنی

        1. خوب دوست داری اونم بهت فوش بده اگه خونواده دوست باشی این کارو نمیکنی پس بهتره جلوی دهن خودتونو بگیرید تا زندگیتونو خراب نکنید کمی با گذشت وباایمان باشید همه چیز حله

    6. به نظر من مشکل بسیار بزرگی هست که نباید به راحتی از کنارش رد بشی…
      من هم خودم با همچنین موردی مواجه هستم… همسرم در شرایط سختی بزرگ شده… و از همان بچگی روی پای خودش ایستاده و درس خونده و الان هم کارمنده… برای رفع نیازهای مادی ما خیلی تلاش میکنه…
      ولی اصلا اخلاق خوبی نداره… بد دهن… بد اخلاق… بد بین.. و هزارتا عقده داره که همگی ناشی از همین شرایط سخت زندگیش در دوران کودکی بوده…
      اصلا ثبات نداره و خیلی بهم بی احترامی می کنه و به خودم و پدر و مادرم توهین میکنه و فحش میده…
      فحش های خیلی زشت و رکیک… که وقتی میشنوم فقط از خدا مرگ میخوام ….
      به نظر من اصلا به ازدواج با این آدم فکر نکن… چون وقتی من از شوهرم می خوام که با آرامش حرف بزنه و بد دهنی نکنه… و با احترام با هم حرف بزنیم اصلا توجه نمی کنه و بی ادب تر میشه… میگه من همینم… اگه مشکلی داری …هریییییی….

      1. به نظر من مشکل بسیار بزرگی هست که نباید به راحتی از کنارش رد بشی / قابل اصلاح ولی هست اگه حاد نباشه

    7. به هيچ وجه اين ازدواج به صلاح تو نيست. اين آدم تغييرپذیر نیست. آینده که صمیمیتر میشی بدتر هم میشه. سعی کن ازدواج نکنی باهاش

    8. اصلا با چنین آدمی ازدواج نکن،من شوهرم تو دوره آشنایی عالی بود ولی الان یه چیز دیگه شده،واقعا زندکیتون و تباه نکنید

    9. عزیز دلم هیچ وقت هیچ وقت درست نمیشه اینجور مردا کنار خانواده بزرگ نشدن که بفهمن خانواده چیه
      هیچ وقت ترک نمیکه و هردفعه بدتر و بتر میشه

    10. خدا نگذره از کسی که میدونه بچش بد دهنه ولی برا خواستگاری میره در خونه ی مردم میزنه ،انگار مردم دختراشونو از سر راه اوردن ،،،،اونایی که بد دهنی میکنید از دادگاه عدل الهی بترسید همینطور که خیلی راحت دل میشکونید ،،نمیمیرید مگر اینکه دلتونو خدا بشکنه

      1. خدا ازکسانی هم که می دونن دخترشون بددهن گستاخه بی ادبه وپرتوقعه وارزندگی هیچی نمی دونه و تربیت نشده نابتونه بچه تربیت کنه وقتی یه پسر خوب مباد درخونش غالبش می کنند .اصلا نمی گین که این دختر رندگی این پسر روجهنم خواهم کرد هم نگذره وخدااول جواب اون پدرومادروبده بعدجواب اون دخترو که پسره باید به خاطرحفظ ابروش فقط تحمل کنه.

        1. درسته همینطور پدر مادر پسری که میدونن پسرشون چه اخلاقی داری حتی با پدر مادرش نمسازه و بد رفتاره بعد میان خواستگاری و اونقد ازش تعریف تمجید میکنن آخه چه فایده با ازدواج که این افراد عوض نمیشن فقط به مشکلات خانواده ها اضافه میشه تو رو خدا اگه پسر یا دخترتون مشکلی داره ببرید روانشناس اگه مشکلش حل شد و روانشناس تایید کرد میتونه ازدواج کنه اونوقت برید خواستگاری یا دخرتونو شوهر بدید یه خانواده پر از مشکلات به چه درد میخوره آخه

  69. من یک ساله با آقایی آشنا شدم. با نیت ازدواج. موقع دعوا بددهنی میکنه. بارها خط قرمز گذاشتیم اما حین دعوا دوباره بددهنی میکنه و منم جوابشو میدم. الان میترسم با ایشون ازدواج کنم‌. به نظر شما چه تصمیمی باید گرفت؟ من بددهنی و نمیتونم تحمل کنم.

    1. با سلام
      بد دهنی یا توهین باید براش فکر اساسی بکنید اول آشنایی چون هر چی بیشتر جلو بره احتملا قبحش بریزه

      1. من شمارا نمیشناسم خانم لیلی اما توصیه میکنم تحت هیچ شرایطی با این آقا ازدواج نکنید لطفا جوانیتون هدر میره و‌بجه هاتون تباه میشن پاروی دلتون بگذارید من ۳۰سال با یک‌مرد بد دهن و‌فحاش دارم سر میکنم هر روز بدترشد ۴بار خودکشی کردم ۵بار اقدام به طلاق کردم به طرق مختلف نذاشت خواهش میکنم فراموشش کنید چثن بد دهنی ریشه در تربیت کودکیشون داره و‌قطعا نمیتونن مث‌همسر من کنار بگذارند تباه میشید

    2. ازدواج نكنيد اصلا! مجرد بودن بهتر از اينه كه اهسته اهسته محبت تان با بد دهني ازبين بره!

      1. شوهرم بد دهنه همش فش کتک میزنه ۲۰ سالمه با به دختر ۴ سالم درگیرم با زندگی لطفا راهنمایی

  70. با سلام بنده 28 سالمه دو سال که ازدواج کردم با همسرم یه بار اتفاقی گوشی همسرمو چک کردم دیدم که پشت سر من داره به دوستش میگه یا مثلا پشت سر مادر من داره فحش و بد بیراه میگه با دیدن این پیام ها کلا دیگه مثل قبل نمیتونم با خانومم راحت باشم…
    لطفا راهنمایی کنین ممنون

    1. با سلام
      قطعا فحاشی و ناسزا هایی که شما ملاحظه کردید شما را آزرده کرده. ولی توجه داشته باشید آنچه بیشتر به رابطه شما آسیب میرساند این اسن که شما این نارحتی خود را بیان نکنید و صرفا غیر مستقیم واکنش نشان دهید
      اعتماد به نفس گفتن رنجش خود را داشته باشید
      لطفا به این مسئله ریشه ای نگاه کنید
      چرا همسر شما باید از خانواده شما بد بگوید
      حتما در پی حل کردن نارحتی های یکدیگر باشید

      1. سلام من 8سال ازدواج کردم 2فرزنددارم شوهرم بامن خیلی بدرفتاری میکنه کتک میزنه فوش میده به خانواده توحین میکنه من قست خودکشی دارم نمیدونم دیگه به اخررسیدم

        1. با سلام
          با خود کشی این موضوع حل نمیشه از راهمارهای مقاله چرا استفاده نمیکنید.

  71. سلام من ٣٩ ساله هستم يه دختر ٣ ساله دارم همسرمً خيلي بد دهن به من به خانواده من تو هين ميكنه با هر كسي رفت و آمد ميكنم بهش وصله خراب ميزنه من ٤ سال دارم تحمل ميكنم دست بزنم داره لطفا به من كمك بكنيد

    1. با سلام
      شما میبایست برای رفتارهای بد همسر خود واکنش های متناسبی در نظر بگیرید
      1. در زمان عصبانیت با او صحبت نکنید
      2. برای رفتارهای بد او خط قرمز تعیین کنید

  72. با سلام من و شوهرم بحثمون شد و علت آن مادر و خواهرش و زن داداشش بود و شوهرم را تحریک کردند و شوهرم در مقابل آنها به من و خانواده ام فحاشی کرد الان یک ماهه گذشته ولی هنوز حال روحی من بده و اون حرفا تو ذهنم تکرار میشه

    1. با سلام
      اینکه انی حرفا تکرار میشه. چیز عجیبی نیستش باید همر شما بداند که با آن حرفها شخصیت شما را خورد کرده است. بدترین کار ممکن این است که شما احساسات خود را سرکوب کنید. بهتر است به دور از هیجان مسائل را مطرح کنید.
      موفق باشید.

    2. سلام من با یک نفر در رابطه هستم
      که از یک سری رفتارهای هیجانی و به قول خودش سر به هوای من که به نظر خودم اصلا مهم نیستن به قققققدری عصبانی میشه که بیش از حد داد میزنه و بدترین فوش ها و توهین هارو بهم مبکنه وقتی ام جواب شو میدم تازه بهم تهمت هم میزنه
      من باید چیکار کنم اصلا نمیدونم ادامه بدم یا نه
      خیلی سعی میکنم عصبیش نکنم اما نمیدونم چیکار کنم رفتارایی ک اونو عصبی میکنه اصلا به چشم من نمیاد و من نمیدونم باید چیکار کنم
      اگه تا الان نرفتم چون از نظر های دیگه خیلی ادم خوبیه

      1. سلام
        نمیدونم نوع رابطه شما چیه / ولی فحاشی در رابطه اصلا نشانه خوبی برای پایداری رابطه نیست.

    3. با سلام من حدود ۵ ساله ازدواج کردم یه دختر دارم دو بار افتادم دادگاه و شکایت اینا همسرم با منت هر چی بخوام میخره ولی امان از روزی که از دهنم یه حرفی در بیاد یا به تصمیمی زودتر بهم فش میده هر چی از دهنش در میاد بهم میگه به خانواده م توهین میکنه منم هر چقدر صبر کنم نمیتونم جوابشو نده هی میگه تو باید موقع فش دادن من سکوت کنی تا زندگیت بره جلو جوابشم که میدم کتک میخورم بعد خودم محبت میکنم میرم پیش قدم میشم باهام آشتی کنه راهنماییم کنین دخترم ۴ سالشه نمیتونم بی پدر باشه راهنمایی فقط خستم.

  73. با سلام وخسته نباشید، همسرم از اولین روز عید نوروز قهر کرده بخاطر یک سری از مشکلاتی که با مادرم و باچناقش داشتن، و اصلا از من هم دلجویی نمیکنه، یکی دوبار هم پدرم با ایشون تماس گرفته و همسرم گفتن که اگه اومد با پای خودش قدمهاش رو چشمم وگرنه من دنبالش نمیام لطفاً راهنمایی کنید که من خودم باهاش تماس بگیرم و صحبت کنم یا منتظر باشم که خودش دلجویی کنه و از دلم در بیاره آخه بد جوری دلم رو شکونده چون هر حرفی که خصوصی در مورد باجناقش زدم رفته گذاشته کف دست شوهر خواهرم، هر چقدر هم میگم آخه چرا این کار رو کردی میگه من واقعیات را گفتم ، به همین خاطر از آینده زندگیمون هراس دارم واقعاً دیگه اعتمادم کمرنگ شده در ضمن خونه خودمان یزد هستش و بنده الان خونه پدریم در آذربایجان هستم.

    1. با سلام
      دقت داشته باشید که مشکلات شما آنطور که خود میگویید مسائل خانوادگی است. نه زندگی مشترک پس بهتر است از حاشیه ها زندگی خود را دور کنید. در ضمن کمک گرفتن از اقوام در اینگونه مواقع کمکی به حل مشکل نمیکند. بهتر است به نزد همسر خود بازگردید و در مورد این مسئله بین خود قرار دادی نانوشته تنظیم کنید که از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کند.

      1. سلام. من 20ساله ازدواج کردم. همسرم از اول معتاد بود. دوتا بچه هم دارم. زندگی سختی میگذرونم. با مادر شوهرم و برادر سوهرم دریک ساختمان زندگی میکنم. واقعا نمیدونم از کدوم درد زندگیم وبرای چه کسی تعریف کنم دخترم امسال کنکور داره من سعی میکنم محیط را آرام کنم که درس بخونه اما همسرم میگه حالا که پول بردی دندونتا کشیدی منم بچه را عصبی میکنم این یه نمونه کار کوچیکشه. شبها ساعت سه میاد خونه و صبح دو ونیم بیدار میشه روزی یک ساعت کار میکنه تمام موهام سفید شده40سالمه پسرم هم داره مثل خودش میشه درس نمیخونه دروغ میگه با کوچکترین انتقادی بد دهنی میکنه. فقر و بدبختیم یه طرف اعتیادش خونوادش.هیچ راهی ندارم فقط گفتم چه بسا دعایی از زبان بنده های خدا به عرش برسه و نجاتم بده

        1. من دوماهی هس ک عروسی کردم وشوهرم ک بعضی اوقات سرکارمیره وبعضی اوقات نمیره وچن سری هم کتک خوردم البته منم زدمش بعدتاجن روزپیش ک بهم گفت ..ده ب مادر…ده ….پدرازاین حرفامن هم زودخودم عصبی میشم هم شوهرم چیکاربایدکنم

          1. با سلام
            اصلا این جور موقعیت ها مقابله به مثل نکنید و سعی کنید برید توی یه اطاق دیگه

          2. سلام من مشکل دارم لطفا جوا بدید.
            من دوتا فرزند دارم شوهرم هر روز با بد دهنی من را آزار می دهد من خسته شده ام نمی زار. به هیچ جا بروم بد بین

          3. من خیلی زود عصبی میشم از بچگی این مدلم هرموقع هم عصبی میشم طرف مقابلم هرکی باشه بهش بددهنی میکنم بخصوص عشق ۶ ساله دارم همهش بهش بددهنی میکنم کاری کردم ک اونم روش بهم باز میشه ازاین حالم خیلی ناراحتم مشکل فقط بددهنی خودمه ک نمیکنم کنترلش کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉