کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

چگونه از عشقمان معذرت خواهی کنیم؟ ۹ راهکار + ۲۰ پیام عذر خواهی از همسر

چطور ناراحتی رو از دل عشقم در بیارم
3.5/5 - (21 امتیاز)

هیچ انسانی کامل نیست. همه افراد در زندگی خود دچار اشتباه می شوند و مهم این است که از این اشتباه درس بگیرند و مجدد آن را تکرار نکنند. آیا برای شما نیز معذرت خواهی از همسر سخت است و نمی دانید چطور ناراحتی هایی که به وجود آمده است را حل کنید؟ یادگیری نحوه ابراز تاسف کلید حفظ یک رابطه سالم است. هنگامیکه اشتباهی مرتکب می شوید، غرور خود را زمین بگذارید و بپذیرید که باید از همسر خود عذرخواهی کنید. معذرت خواهی از شوهر یا معذرت خواهی مرد از زن باعث حفظ زندگی مشترک و محکم شدن روابط می شود.

چطور ناراحتی رو از دل عشقم در بیارم؟ آیا شما نیز این سوال را می پرسید. پس نگران نباشید چون مشاوران مرکز مشاوره خانواده آویژه یک مقاله جامع و تخصصی را برای شما نگارش کرده اند که به شما راه های معذرت خواهی از همسر، جملات عاشقانه معذرت خواهی، نحوه معذرت خواهی از همسر و … را آموزش می دهد. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بهترین عذرخواهی از همسرتان را داشته باشید. حالا که پشیمان هستید و به دنبال راه جبران و طلب بخشش از همسر هستید پس بهترین گزینه این است که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

پیام معذرت خواهی عاشقانه

۹ نکته که به شما می گوید: برای عذر خواهی چه باید کرد؟

اگر از انجام اشتباهاتی که باعث ناراحتی همسرتان شده است پشیمان هستید و تصمیم دارید از همسرتان عذرخواهی کنید، از نکات زیر کمک بگیرید. عذرخواهی و طلب بخشش از همسر کمی سخت به نظر می رسد اما شما با در نظر گرفتن نکات زیر می توانید این راه را آسان تر بپیمایید و به بازگرداندن اعتماد و خوشبختی در زندگی مشترک خود کمک کنید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه از عشقمان معذرت خواهی کنیم؟ ۹ راهکار + ۲۰ پیام عذر خواهی از همسر با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مشخص کنید برای چه موضوعی می خواهید عذر خواهی کنید

قبل از اینکه به پیش همسرتان بروید و پیام معذرت خواهی عاشقانه ای را به گوشش برسانید باید برای خودتان مشخص کنید که دقیقا کدام کار شما باعث ناراحتی و یا قهر همسرتان شده است. اشتباهی که همسرتان را ناراحت کرده است را پیدا کنید. این یک نکته مهم است که بدانید چرا همسرتان از شما آزرده است و سعی کنید که بار دیگر این رفتار را تکرار نکنید. این کار به شما کمک می کند عادت های بد و اشتباهات خود را پاک کنید. اگر این اشتباهات باز تکرار شود باعث دعوای زیاد زن و شوهر می شود.

به دنبال یک زمان مناسب برای عذرخواهی باشید

مسلما وقتی همسرتان به شدت عصبانی است و یا کارهای مهمی دارد که باید انجام دهد وقت مناسبی برای عذر خواهی نیست. شما باید به دنبال یک زمان مناسب و مکان مناسب برای عذرخواهی از همسرتان باشید. عذرخواهی به محض ناراحتی همسر راهی عالی برای مدیریت سریع وضعیت و پایان دادن به ناراحتی ها و درگیری هاست. اما اگر به دنبال این هستید که از صمیم قلب از همسرتان عذرخواهی کنید باید زمانی را انتخاب کنید که:

همسرتان به شدت در ناراحتی و غم فرو نرفته باشد.

شریک زندگیتان وقت کافی برای صحبت و حل ناراحتی خود داشته باشد.

در مکانی باشید که همسرتان و شما بتوانید احساسات واقعی خود را نشان دهید.

هر دو نفر آرام باشید.

همسرتان را درک کنید و هر چند بار که نیاز است از او عذرخواهی کنید

وقتی قبول می کنید که اشتباه کرده اید و به دنبال عذرخواهی از شوهر یا زن خود هستید شاید همسرتان نیاز داشته باشد که چند بار به او بگویید، ببخشید همسرم و یا به هر نحوی از او عذرخواهی کنید. مطمئن باشید همسرتان برای تنبیه و یا شکستن غرور شما این کار را انجام نمی دهد. بلکه او نیاز دارد به این اطمینان برسد که شما به اشتباه خود پی برده اید و او با یک عذرخواهی و پشیمانی واقعی رو به رو است نه ساختگی. او نیاز دارد که شما درک کنید چگونه باعث آزار دادن و یا آسیب رساندن به او شده اید.

سعی کنید آرام و فروتن باشید

به یاد داشته باشید که همسرتان به شدت از شما ناراحت است و ممکن است هنگام عذرخواهی از او با روی خوشی از شما استقبال نکند. فروتنی و آرام بودن را تمرین کنید:

اجازه بدهید تا همسرتان در مورد هر چیزی که می خواهد صحبت کند و کلامش را قطع نکنید.

به جای اینکه شخصیت تدافعی بگیرید و از اعمال و رفتار خود دفاع کنید، احساسات آسیب دیده همسرتان را بپذیرید.

مسائل کوچک و پیش پا افتاده را رها کنید، زیادی همه چیز را بزرگ نکنید.

احساس همدلی خود را افزایش بدهید و خودتان را در موقعیت همسرتان تصور کنید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه از عشقمان معذرت خواهی کنیم؟ ۹ راهکار + ۲۰ پیام عذر خواهی از همسر با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

هنگام عذر خواهی از هر چیزی که حواستان را پرت می کند دوری کنید

هنگام معذرت خواهی از همسر از چیزهایی که حواستان را پرت می کند مثل تلفن همراه، فرزندان و … دوری کنید. مطالعات نشان داده است هنگامی که تمام توجه شما به همسرتان است عذرخواهی بهتر به دل طرف مقابل می نشیند. هنگام معذرت خواهی از شوهر یا همسر خود تلفن همراه و هر عامل دیگری که باعث حواس پرتی شما می شود را از خودتان دور کنید.

مراقب کلمات باشید

نحوه دلجویی از مردان و زنان مسلما متفاوت است و این تفاوت را کلماتی که استفاده می کنید، حفظ می کنند. هنگام عذر خواهی از همسرتان حواستان به کلمات باشد. شما باید نشان بدهید که از رفتار و اشتباه خود پشیمان هستید و دیگر قصدی برای تکرار آن ندارید. کلمات و جمله هایی که استفاده می کنید نیت درونی شما را می رسانند.

صادق باشید

در مورد احساسات خود، اشتباهاتی که انجام داده اید با شریک زندگی خود صادق باشید. اگر هنوز نمی دانید او برای چه از شما ناراحت است دلیل ناراحتی همسرتان را بپرسید. اگر احساس می کنید بخاطر اتفاقاتی که رخ داده است مقصر نیستید به آرامی این موضوع را مطرح کنید. صداقت جز یکی از مهم ترین مهارت های زندگی مشترک است.

تماس فیزیکی با همسرتان برقرار کنید

تماس فیزیکی مانند گرفتن دست هایش، در آغوش گرفتن و یا نوازش او باعث افزایش اکسی توسین می شود. اکسی توسین یک هورمون پیوند است که می تواند به شما و همسرتان کمک کند تا ارتباط از دست رفته خود را بازیابی کنید. برقراری تماس فیزیکی با شریک زندگی باعث ایجاد آرامش در زوجین می شود.

از مشاوره کمک بگیرید

اگر طلب بخشش و استفاده از راه هایی برای عذرخواهی موثر واقع نشد می توانید از مشاوره حضوری روانشناسی کمک بگیرید. یک مشاور می تواند به شما و همسرتان کمک کند تا ارتباط خود را بازیابی کنید و یک برنامه مفید برای زندگی مشترک خود پیش بگیرید.

عذرخواهی از همسر

نحوه عذر خواهی از همسر

خیلی از زوج ها می گویند وقتی عشقم ناراحته چجوری از دلش در بیارم؟ یا چکار کنم عشقم منو ببخشه؟ باید گفت عذرخواهی همیشه آسان نیست. حتی شاید شما فکر کنید که کار اشتباهی انجام نداده اید و همسرتان دلیل منطقی برای ناراحتی ندارد. یا شاید هم نمی دانید برای عذرخواهی کردن چه باید کرد. در این قسمت 5 راه عذرخواهی از همسر را برایتان گفته ایم تا شما صمیمانه عذرخواهی کنید.

یک هدیه کوچک برای عذرخواهی بخرید

خریدن هدیه برای عذرخواهی از همسر یک روش شیرین و سرگرم کننده است. یک هدیه برای همسرتان تهیه کنید و از یک جمله فوق العاده عاشقانه برای همسر در کنار هدیه خود استفاده کنید. همه افراد عاشق دریافت هدیه هستند. هدیه گرفتن برای همسر نشانه این است که به او فکر می کنید و برای او ارزش قائل هستید و به دنبال راهی برای لبخند زدن او می گردید.

صمیمت را دوباره برقرار کنید

بخشیدن چیزی بیش از گفتن یک کلمه است. سعی کنید احساس امنیت و ارزش نهادن را به همسرتان القا کنید. یکی از اشتباهات رایج زنان در رابطه این است که فکر می کنند شوهرانشان نیازی به شنیدن جملات عاشقانه ندارند. آنها فکر می کنند همیشه باید همسرانشان امنیت و صمیمیت عاطفی را ایجاد کنند. که این تصور بسیار اشتباه است. صمیمیت عاطفی یک عنصر مهم در ایجاد اعتماد زوجین است. شما می توانید از راهکارهای زیر برای برقراری صمیمت استفاده کنید:

برای همسر خود وقت بگذارید و با هم به تفریح بروید.

یکدیگر را در آغوش بگیرید.

در مورد احساسات خود صحبت کنید.

اگر زمان مناسب است و همسرتان نیز تمایل دارد، یک رابطه جنسی خوب داشته باشید.

از جملات عاشقانه برای ابراز علاقه خود استفاده کنید.

به همسرتان در انجام کارهایش کمک کنید.

پشیمانی از اشتباه خود را در عمل نشان دهید

برای عذرخواهی کردن از همسر فقط گفتن ببخشید همسرم کافی نیست. شما برای تقویت رابطه خود و نشان دادن اینکه از اشتباه پیش آمده پشیمان هستید، باید با رفتار و عملتان ثابت کنید. مثلا اگر همسرتان از دروغ گفتن شما ناراحت است فقط معذرت خواهی کافی نیست. شما باید سعی کنید از این لحظه به بعد با صادق بودن به او نشان دهید که از رفتار اشتباه خود پشیمان هستید. عمل به وعده هایتان در بازسازی اعتماد از دست رفته بخاطر اشتباهات شما، کمک می کند.

به خواسته های همسرتان احترام بگذارید

گاهی اوقات زنان می گویند «من فقط می‌خواهم تنها باشم» در حالی که منظورشان واقعاً این است که «فقط می‌خواهم مرا در آغوش بگیری و به من بگویی همه چیز درست می‌شود». فهمیدن تفاوت بین این دو می تواند گیج کننده باشد. از حس ششم خود و شناختتان نسبت به همسرتان برای فهمیدن آنچه که شریک زندگیتان از شما انتظار دارد استفاده کنید. آیا او به توجه بی‌ نظیر شما نیاز دارد یا می‌خواهد تنها بماند تا بتواند احساساتش را پردازش کند؟

به خواسته های همسرتان احترام بگذارید و از اجبار برای بخشیدن استفاده نکنید، که این بخشش بی فایده است.

نامه عذرخواهی عاشقانه برای همسرتان بنویسید

ارتباطات مهم ترین کلید یک رابطه محکم و شاد هستند. اگر نمی توانید به صورت رو در رو از همسرتان عذرخواهی کنید از نامه معذرت خواهی از همسر کمک بگیرید. احساسات خود را در نامه هایتان بیان کنید. یک نامه عذرخواهی صمیمانه می تواند به ترمیم احساسات آسیب دیده شما کمک کند. در ادامه مطالب ما برای شما 20 مورد از بهترین جملات برای عذرخواهی را آورده ایم. شما می توانید با استفاده از این جملات متن معذرت خواهی از همسر را بنویسید.

نحوه عذرخواهی از همسر

20 پیام معذرت خواهی عاشقانه برای همسر

همانطور که در بالا گفته شد یکی از راه های عذرخواهی از همسر استفاده از یک نامه عاشقانه و یا پیامک عذرخواهی است. اگر نمی دانید در متن معذرت خواهی از همسر چه چیزی بنویسید و یا به دنبال بهترین جملات عاشقانه برای عذر خواهی هستید، می توانید از جملاتی که در زیر برای شما نگارش شده است استفاده کنید.

همسر عزیزم، تو همیشه بزرگترین اولویت زندگی من هستی. من قول می دهم که دیگر هرگز خواسته های تو را نادیده نگیرم. لطفا مرا به خاطر کاری که انجام داده ام ببخش.

دلیل نفس کشیدنم، من هرگز قصد توهین کردن، آزار رساندن یا تحمل درد تو را ندارم. به تو قول می دهم که دیگر این کار را تکرار نکنم. لطفا مرا ببخش و ناراحت نباش من نمی توانم ناراحتی تو را ببینم.

نمی دانم از چه کلماتی برای بیان پشیمانی و احساسات خودم استفاده کنم. تنها چیزی که می دانم این است که واقعا متاسفم که با رفتار اشتباهم تو را آزرده ام. خواهش می کنم مرا به خوبی خودت ببخش.

من طاقت دیدن این را ندارم که لبخند از صورت زیبای تو پاک شود. مرا به خاطر اشتباهم ببخش دیگر تکرار نمی شود.

می‌دانم که کامل نیستم و اشتباه می ‌کنم، اما خیلی خوشحالم که وقتی زمین می‌ خورم، تو کمکم می‌ کنی و مرا بلند می کنی. همسر فداکار و مهربانم مرا بخاطر اشتباهاتم ببخش.

من فقط آرزو دارم تو را خوشحال کنم و لبخندت را ببینم. اینکه می فهمم دقیقا برعکس عمل کرده ام قلبم را می شکند. میدانم که باعث شده ام ناراحت بشوی و لبخندت را از بین برده ام. من خیلی متاسفم که علت آن من بودم و قول می دهم که دیگر هرگز چنین رفتاری نخواهم کرد. همسرم ببخشید.

همسر مهربانم تو فوق العاده ترین فرد روی زمین هستی. شایسته این هستی که همیشه با احترام و محبت با تو رفتار کنم. من این را خوب می دانم. واقعا بخاطر اشتباهی که انجام داده ام متاسفم. آیا می توانی بار دیگر مرا در قلب مهربانت جا بدهی؟؟

متاسفم که باعث شدم تو ناراحت شوی. من از رفتار و اخلاق بد خودم پشیمان هستم. آیا می توانی یک فرصت برای جبران اشتباهاتم به من بدهی؟ بهترین همسر دنیا معذرت خواهی مرا می پذیری؟

همسر دوست داشتنی من! امیدوارم اشتباهاتم را ببخشی. بابت اشتباهم عذرخواهی می کنم. من به آغوش پر مهر تو احتیاج دارم مرا ببخش.

هر لحظه ناراحتی تو برای من حکم مرگ را دارد لطفا مرا ببخش که باعث ناراحتی تو شده ام.

من هرگز قصد نداشتم که گریه تو را ببینم عزیزکم. مرا ببخش که دلیل گریه های تو رفتار اشتباه من بوده است. قول می دهم جبران کنم

من می خواهم با تو بهترین و عاشقانه ترین زندگی را داشته باشیم. مرا ببخش که شادی و خوشبختی را از خانه دور کرده ام. دستم را بگیر تا با هم بهترین زندگی را بسازیم. قول می دهم دیگر رفتار اشتباهم را تکرار نکنم.

قسم می خورم که دیگر این اشتباهات را مرتکب نشوم. لطفا مرا به خاطر کوتاهی ها و اشتباهاتم ببخش. من بدون تو نمی توانم نفس بکشم.

متاسفم که قلبت را شکستم و آن همسری نبودم که تو می خواستی. خواهش می کنم مرا به خاطر کوتاهی هایم ببخش قول می دهم قلبت را دوباره شاد کنم. من سعی می کنم همسر رویاهایت بشوم.

جز اشک در چشمانم چیزی ندارم که به تو نشان دهم چقدر متاسفم. به من فرصتی بده تا نشان دهم که تو با ارزش ترین هدیه خدا برای زندگی من هستی. دوستت دارم.

تو شادی زندگی من هستی همسر نازنینم. خواهش می کنم، عشق من، مرا ببخش!

من خیلی متاسفم. همه این ناراحتی ها کاملا تقصیر من بود. بهت قول می دهم از این به بعد آدم بهتری باشم. آیا می توانی عذرخواهی مرا قبول کنی؟

من واقعا تو را دوستت دارم، نمی توانم زندگی ام را بدون تو تصور کنم. آیا می توانی مرا در قلبت ببخشی؟

از تو بخاطر رفتار ناپسندم خجالت می کشم. نمی دانم چرا این اشتباه را انجام داده ام اما می دانم که پشیمان هستم و دیگر آن را تکرار نمی کنم. لطفا مرا ببخش، همسر عزیزم.

هیچ چیزی در این دنیا نمی خواهم جز اینکه تو مرا ببخشی و قلبت را باز به من بدهی. لطفا یک فرصت دیگر برای ساختن یک زندگی عالی به من بده. بخاطر تمام اخلاق و رفتارهای بدم متاسفم عزیزترینم.

معذرت خواهی از همسر

سخنی از مشاوران آویژه

بخشیدن و شروع دوباره زندگی شاد همیشه سریع اتفاق نخواهد افتاد. عذرخواهی از همسر همیشه راه حل جواب دادنی نیست. این بستگی دارد که شما چه اشتباهی را مرتکب شده باشید. آیا اشتباه شما باعث آسیب رساندن جسمی و یا روحی شدید به همسرتان شده است یا نه. مسلما بخشیدن خیانت با بخشیدن یک فریاد یا عصبانیت کوتاه بسیار متفاوت است. اگر شما باعث بوجود آمدن مشکلات عمیق در زندگی خود شده باشید و یا برای بار چندم اشتباهی را تکرار کرده باشید مسلما بخشیدن آسان نیست و شما باید به همسرتان حق بدهید. اگر به تنهایی نمی توانید ناراحتی را از دل همسرتان در بیاورید و یا همسرتان به هیچ وجه راضی به بخشیدن شما نمی شود. می توانید از یک مشاوره خانواده کمک بگیرید. برای ساختن یک زندگی شاد مجدد تلاش کنید و حواستان باشد دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکنید.

سوالات متداول

همسرم قبول نمی کند که اشتباه کرده و مدام باید به خاطر کاری که نکردم عذرخواهی کنم. راه حل شما چیست؟

اگر اشتباهش را با گفتگو و مذاکره نپذیرفت آنوقت مشکل شما نیستید، مشکل خود اوست. در این شرایط همسرتان نیاز به مشاوره دارد. احتمالا بهانه گیر است و به دنبال بهانه می گردد تا به نحوی خودش را خالی کند.

همسرم مدام با من قهر می کند و حتی زمانی که از او عذرخواهی می کنم نیز قبول نمی کند. مرا راهنمایی کنید!

سعی کنید او را عصبانی نکنید و علت آن را ریشه یابی کنید. اگر مقصر همسرتان بود و تلاش های شما نیز نتیجه نداد سعی کنید خانواده تان را برای حل اختلاف واسطه کنید. اگر کارساز نبود حتما با او به مشاور مراجعه کنید.

براي مشاوره در زمينه چگونه از عشقمان معذرت خواهی کنیم؟ ۹ راهکار + ۲۰ پیام عذر خواهی از همسر

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 32 نظر:

  1. سلام خسته نباشید من متاسفانه یک شب باخانمم توخیابون بودم و شب باخوردن قرص کلونازپام نفهمیدن چیکار کردم و باچند نفر دعواکردم سر همسرم داد زدم ب خانوادش تهمت زدم خداشاهده اصلا یادم نیست چکار کردم اینم از خودش شنیدم الانم قهرکرده طلاق میخواد ولی من خیلی دوسش دارم تاقبل اونشب حتی باهاش بلند صحبت نکرده بودم حالا نمیدونم چکارکنم ازتون خواهش میکنم راهنماییم کنید

  2. من یه حدود یه سالی با پسری هستم خیلی دوسش دارم ولی یه چند ماهی هست که به مشکل خوردیم نمی دونم چرا مشکل از منه یا اون احساس میکنم هر کاری میکنه برام کافی نیس دوست دارم اون خاص باشه و اون یه فرد معمولی هست سعی کردم تعقیرش بدم ولی فقط اونو ناراحت میکنم رفتار اونم بده اصلا بهم توجه نمی کنه بلد نیست توجه کنه باید چی کار کنم

  3. سلام من بدبخت چهار ماه است ازدواج کردم ولی زنم نمیزاره از خونه برم بیرون برم بیرون کتکم میزنه الانم پنهانی این پیامو نوشتم لطفا کمک کنید

    1. علی جان حتما یکبار که همسرت به دستشویی یا حمام رفته بود فورا سرت را از پنجره بیرون ببر و برای رضای خدا سه بار با صدای بلند جیغ بکش و حسین حسین کن،امیدوارم خدا نجاتت دهد🙏🏻😂

  4. سلام ۷ سال پیش جدا شدم و حدود ۸ ماه پیش صیغه مرد متاهلی شدم و به شدت دوستش دارم در صورتی که از نظر مالی ابدا محتاج ایشون نیستم و حتی کوچکترین هزینه ای برام نکرده و ابدا وقتی میدونم خونه است نه پیام میدم نه زنگ میزنم چون نمیخوام از دستش بدم
    ولی امروز سر موضوعی خیلی ناراحت بود و و منم غصه اش رو خوردم و از دهنم پرید پیش یه بنده خدا که با هر دو ما در ارتباط هست چیزی رو گفتم که نباید میگفتم از زندگی همسرم و این شخص سوم خیلی خبر چین هست الان میترسم به گوش همسرم برسونه و میدونم قطعا ازم رنجیده خاطر میشه و من نمیخوام تو این شرایط حالشو بدتر کنم لطفا کمکم کنید چیکار کنم؟

    1. سلام خودتون قبل اون به همسرتون حرفی که پیش خبرچینه گفته اید بگید

  5. سلام وقت بخیر سه سالو هفت ماهه با پسری هستم
    ب مدت دو ماهه مشکل داریم
    اونم اینه میگه من تماس میگیرم تو جواب نمیدی دلیل جواب ندادن من اینه ک سرکار بودم یا مشغول خرید برای خونه پدرم و چون خونوادم مطلع نیستن گوشیم سایلنته و گاها ک زنگ میخوره حتی صداشم آشنا نیس و من معذرت خواهی کردم و خودمو درس کردم اما باز زیر بار نمیره کمکم کنید

  6. نمیدونم چی و چجوری بگم،من سنم زیاد نیست21 سال دارم و خب 4 سال هست عقدم،سنتی ازدواج کردیم ولی همو دوست داریم،گذشتش تو زندگیم زیاد خودشو نشون میده و من از این موضوع ناراحتم،از مشکلات عصبیش و غرور بی اندازش اذیتم و از تعصب ها و کودکانه بودن رفتاراش دلگیرم،جدیدا هم هر بحث کوچک و بزرگی رو اخر داستانمون میدونه و من رو مفصر صد در صد و تمام تلاشش رو میزاره که از دلش برم و در واقع20روز تا عروسیمون مونده،با این حال هنوز برام محترمه و هنوز دوستش دارم،با بوی دلگیری دوستش دارم

  7. من ی اشتباه کردم و شوهرم ازم دلخوره نمیدونم چیکار کنم بارها ها معذرت خواهی کردم

  8. سلام من دوازده ساله دارم با همسرم زندگی میکنم دوتا بچه دارم هیچ وقت تنهایی نمی‌ذاره برم بیرون بهم بدبینه کمکم کنید

      1. سلام بااحترام این اصلاغیرت نیست و دلسیاهی بددلی شکاکی و تعصب بیجاست لطفاروی هرچیزی اسم غیرت رو نگذارید

  9. سلام خسته نباشید
    من به همسرم یکبار یک قولی داده بودم و اون قول رو نتونستم اجرایی کنم و بابتش دروغ گفتم حالا همه چیز رو فهمیده و خیلی ازم ناراحته
    چیکار کنم :(((

  10. سلام مدت بسیار زیادی است که ازدواج کرده ام وقبلا از هم شناخت نداشتیم ولی من بخودم قول دادم تا زنده هستم کاری نکنم که زنم کوچکترین احساس ناراحتی کنه خلاصه در تمام مراحل زندگی سنگ زیرین بودم هر وقت او ناراحت می شد من معذرت خواهی می کردم واو تا الان هزاران بار باعث ناراحتی من شده ولی دریغ از یک ببخشید ساده کن تمام تلاش خود را برای رفاه خانواده بکار گرفته ام دارای دو فرزند یه دختر بیست ساله و یه پسر سی ساله هر دو مجرد توی کارهای خونه کمک هر کاری که بشه جارو شستن ظرف شستن لباس و….. بیرون هم همینطور ولی همسرم میگه از ازدواج با تو پشیمونم البته علاقه به کسی نداره فقط بیماری های زیاد جسمی داره لطفا راهنمایی کنید

  11. شوهر من هر کاری می‌کنه برام با منت برام انجام میده حتی خرج هم می‌کنه برام با منت انجام میده هی میکوبونه تو سرم سریه بعد هم دوباره اگر بخوام چیزی بگیره میگه سریه قبل گرفتم فعلا نمی‌گیرم انگار با بچه داره صحبت می‌کنه زود هم عصبانی میشه اگه زیاد تکرار کنم خدا نکنه روی حرفش حرف بزنم میشم بی چشمه رو ازش درخواستی داشته باشم یا چیزی بخوام برام بگیره دیوونم می‌کنه تا بگیره یه جورایی دقم میده هر موقع هم به عنوان یک زن چیزی ازش بخوام برای شخصی خودم یا اینطوری بگم برای دل خودم میگه چشم و هم چشمی داری می‌کنی به خدا من آدم حسود یا چشم و هم چشمی نیستم 🥺 لطفا کمکم کنید و راهنماییم کنید 🙏

    1. سلام دوست عزیز شما باید برای دریافت مشاوره و حل مشکل خود با مشاوران تماس بگیرید

  12. سلام من به نامزدم برای یک کاری چندین بار قول دادم ولی باز زیره قولم زدم و ترکم کرده رفته ولی الان من پشیمون باید چیکار کنم؟

  13. سلام روز بخیر .
    من یه اشتباه رو دو بار تکرار کردم و بار سومم هست
    همسرم ازم دوره و من سر چت خوابم برد اون خیلی بدش میاد از این کار و در شرایطی هستم ک نمیتونه جز خودم با کسی تماس برقراره کنه وخیلی نگران میشه و فکر میکنه دیگه به درد آیندش نمی‌خورم
    لطفا راهنماییم کنین چجوری ازش عذر خواهی کنم اینبار فکر نمی‌کنم منو ببخشه اما من عاشقم خواهش میکنم راهنماییم کنید

    1. با سلام
      خیلی سخت نیست
      مردا دوست دارند قول عملی ببینند
      مثلا بگید دیگه گوشیمو سایلنت نمی کنم خوابم برد حتما بهم زنگ بزن
      البته اگر می بینید دیگه بد قولی نمی کنید

  14. سلام منو و دوست پسرم مدام قهر میکنیم اونم میگه مشکل از توهه و کینه ای هستی من نمیخوام شریک زندگیم کینه ای باشه ولی من همه جوره پاش وایسادم الانم یکماهه باهام قهره حرف نمیزنه چیکار کنم

    1. با سلام
      عذرخواعی از همسر و قهر کردن اون با یک شریک عاطفی بی ثبات مثل دوست پسر یا .. باهم تفاوت دارند

  15. من خیلی کاره اشتباهی کردم و نامزدم خیلی خیلی از دستم ناراحته چطور بگم که خیلی پشیمونم و دیگه تکرار نمیکنم

    1. سلام حسین جان مهمترین کاری که باید بکنی اینه که ب نامزدت بفمونی از صدمه ای که بهش زدی آگاهی و اونو دست کم نمیگیری.

        1. چاره ای نداری جز اینکه عذر خواهی کنی ولی هیچ وقت مثل قبل بهت اعتماد نمی کنه

        2. دیگه کلا از اینکه باهات زندگی کنه مطمئن نباش یا اونم با یکی تلافی میکنه با طلاقت میده

      1. سلام همسرم از دستم ناراحته خیلی چندین باره می‌گوید تکرار نکن ولی میکنم میشه کمکم کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉